oeps vergeten,
van je kast
van je kast
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Tja, zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Ik vind het ook mooier zonder die opzichtige trims.MitchR schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:23:
Vind het zonder trims echt stukken minder mooi, het hoort bij dat apparaat vind ik persoonlijk, zilver of zwart, zonder vind ik er persoonlijk echt veel goedkoper uitzien. Zonder de trims heeft het veel weg van Electrocompaniet (net als het logo), alleen is dat merk dan veel chiquer.
[ Voor 10% gewijzigd door hansvk op 08-03-2012 07:25 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Niet verkeerd. Wellicht dat ik ze wel een keer bij Emotiva ga bestellen, maar voor nu heb ik hem zonder trim staan.hansvk schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 07:17:
Gisteravond snel even een foto van mijn Emotiva XPA-3 met Black Trims genomen (met mobiel, sorry voor de kwaliteit). Foto met flits vertekende het beeld te veel, dus vandaar zonder flits genomen. Als er behoefte aan is wil ik overdag wel een keer een foto maken (en met een betere camera).
[afbeelding]
(offtopic/ heb mijn nick laten veranderen van h40d in hansvk. Komt beter uit met andere fora zoals HT forum).
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Zou je dat niet door Emotiva laten doen dan? Tenzij je 100% zeker bent van je zaak natuurlijk, maar zou zonde zijn om je garantie te verzieken door zelf de LEDS te vervangen, als achteraf blijkt dat ze toch niet de oorzaak van het probleem zijn.FeaR schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 07:38:
[...]
Niet verkeerd. Wellicht dat ik ze wel een keer bij Emotiva ga bestellen, maar voor nu heb ik hem zonder trim staan.
Morgen het PCB uit de XPA losschroeven en mee naar het werk nemen. De LEDjes eens vervangen die kuren hebben. Volgens Emotiva is het voor 99% zeker dat het probleem in de LED zit en niet het PCB.
[ Voor 24% gewijzigd door Pixeltje op 08-03-2012 07:55 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq