Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 362.302 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Ik heb ze in Duitsland gekocht (Hifi-schluderbacher). Scheelde toch een flink aantal euro's met de Nederlandse prijs.
Daar wil ik dan ook wel een uurtje voor rijden ;)

[ Voor 18% gewijzigd door ind0mi op 16-01-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
Die winkel kan ik aanraden. Daar heb ik ook mijn uitlopende receiver vandaan toen de titanium versie al uitverkocht (of heel duur) was in Nederland. Scheelde rustig 2-300 euro (25-30%) met NL.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
HELE vette speakers gast! Kun je ook es een fototje posten met de filters ervoor?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:55
ind0mi schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:54:
Ik heb ze in Duitsland gekocht (Hifi-schluderbacher). Scheelde toch een flink aantal euro's met de Nederlandse prijs.
Daar wil ik dan ook wel een uurtje voor rijden ;)
Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt? Op die site kan ik alleen een offerte aanvragen en op Guenstiger zijn ze duurder dan in NL.
Vind ze wel erg mooi en de beoordelingen zijn erg positief en al wil ik liever tweedehands speakers kopen, kan een lage prijs misschien nog wel de doorslag geven!

Je set ziet er erg goed uit, btw. Het boompje (bonsai?) past ook wel bij het wit, vind ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Ample Energy op 16-01-2012 15:39 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 22:24
Senor Sjon schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:01:
Die winkel kan ik aanraden. Daar heb ik ook mijn uitlopende receiver vandaan toen de titanium versie al uitverkocht (of heel duur) was in Nederland. Scheelde rustig 2-300 euro (25-30%) met NL.
Iemand anders nog goede ervaringen met webwinkels in .DE? Scheelt idd een boel op NL, en ik wil een Denon BD halen. Alleen vraagt Schluderbacher zomaar een tientje verzendkosten of meer, terwijl veel andere webwinkels gratis verzenden. D'r staat alleen niet bij of dat ook naar het buitenland is. Guenstiger.de ken ik, daar zie ik die webwinkels namelijk ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
Ligt een beetje aan het gewicht, ik was iets van 25 euro kwijt ofzo voor verzenden (~20kg). Als ie daarmee nog steeds veruit het goedkoopste is, dan zie ik daar geen problemen in.

[ Voor 57% gewijzigd door Señor Sjon op 16-01-2012 17:02 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 08:37

DFY

Sja...

Het is veel minder extreem dan het wellicht lijkt op de foto's! Haha :)
Maar ik ben wel van de led verlichting met kleur inderdaad.

Ik vind het erg gezellig en je kan mooi wisselen van kleur als je een andere sfeer wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
Senor Sjon schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:02:
Ligt een beetje aan het gewicht, ik was iets van 25 euro kwijt ofzo voor verzenden (~20kg). Als ie daarmee nog steeds veruit het goedkoopste is, dan zie ik daar geen problemen in.
Schluderbacher vraagt 299 voor dat ding, de rest ook - alleen van de rest weet ik de verzendkosten buitenland niet. Zou hem ook op kunnen gaan halen, maar dan duurt het weer zo lang enzo...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicDrive
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 20:43
Siempie schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:37:
[...]

Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt? Op die site kan ik alleen een offerte aanvragen en op Guenstiger zijn ze duurder dan in NL.
Vind ze wel erg mooi en de beoordelingen zijn erg positief en al wil ik liever tweedehands speakers kopen, kan een lage prijs misschien nog wel de doorslag geven!

Je set ziet er erg goed uit, btw. Het boompje (bonsai?) past ook wel bij het wit, vind ik.
Ik heb toevallig vorige week geïnformeerd wat ze kosten:
Canton Chrono 508.2 is 798,- Euro/ pair.
Canton Chrono 507.2 is 660,- Euro/ pair
Canton Chrono 505.2 is 235,- Euro
Shipping costs are 20,- Euros.

En nu niet allemaal te snel bestellen zodat ze uitverkocht raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Bij Audiovision-shop zou je ook eens een prijsopgave kunnen vragen. Deze zaak ligt ook in Willich ongeveer 5 mins rijden van Hifi Schluderbacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittemans
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-11-2024
MicDrive schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:02:
[...]

Ik heb toevallig vorige week geïnformeerd wat ze kosten:
Canton Chrono 508.2 is 798,- Euro/ pair.
Canton Chrono 507.2 is 660,- Euro/ pair
Canton Chrono 505.2 is 235,- Euro
Shipping costs are 20,- Euros.

En nu niet allemaal te snel bestellen zodat ze uitverkocht raken ;)
ik heb een offerte aangevraagd voor de 502.2 eergisteren maar nog niets terug gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
Pittemans schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:40:
[...]

ik heb een offerte aangevraagd voor de 502.2 eergisteren maar nog niets terug gehad.
\was onder verkeerde account.

zojuist reactie gehad, de canton chrono 502.2 zijn 370 euro per paar excl 25 euro verzendkosten.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

The Eagle schreef op zondag 15 januari 2012 @ 17:59:
Even een oude post aanhalen: Ik zie dat Correct de S-2 en S-3 in het zwart weer op voorraad heeft. Als je de boel compleet wilt krijgen, zou ik Correct even bellen of ze ze evt ook in het kersen kunnen bestellen - ze zijn immers de NL importeur van het spul :)

Having said that: ik neig er sterk naar om binnenkort even langs Correct te rijden en mijn huidige rears te vervangen door F-1's (of misschien wel F-2's). De F-1's gaan nu voor 99 euro per stuk in het zwart, de F-2's voor 149. Los van het feit dat ik de S-2/3 modellen niet mooi vind, is 4 zuilen (F-3 als front) toch wel erg :9 Bovendien hebben de F's nog een groter frequentiebereik ook :)

Vraag aan allen: beter full range vloerstaanders als rears, of speciale rearspeakers? Noot dat ik ook redelijk wat muziek draai, et is dus niet alleen voor films :)
Nou vond ik die S2 en 3 ook niets, en nog een stel zuilen was een beetje teveel van het goede. Dus toen ik mijn set kocht, heb ik als rears de B2's meegenomen, dat zijn bookshelves die met dezelfde drivers gebouwd zijn, en ook het uiterlijk volgen. Is misschien ook een tip voor degene die zijn F3's in kersen heeft, die B-serie was toen iig ook als kersen verkrijgbaar. Center in kersen heb ik nog nergens gezien.

De B2:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~langend/Surr.jpg

Foto van 3 jaar geleden, zal binnenkort de nieuwe woonkamer eens op de foto zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door LangTall op 17-01-2012 13:35 ]

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:28
@ind0mi:

Gebruik je geen sub? En zo nee, mis je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

GioStyle schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:56:
@ind0mi:

Gebruik je geen sub? En zo nee, mis je dat niet?
heb op dit moment nog een sub aangesloten (Yamaha yst fsw 100) maar die komt dus echt te kort.(past ook niet bij de huidige speakers) Ik twijfel nog om in de toekomst een sub te gebruiken/ aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Klein vraagje, ik heb nu de HKTS16 set van Harman Kardon staan. Nu lees ik hier dat de rear speakers niet zo heel veel doen en deze (zover ik het begrijp) opzich toereikend genoeg zijn voor een leuke film (wat nu ook prima fungeert).

Nu vind ik de muziek uit deze set niet zo geweldig, is dit doormiddel van een set front speakers goed op te krikken of mis ik dan toch bepaalde zaken en zou daarvoor beter alles vervangen kunnen worden? Dat laatste vind vrouwlief niet goed denk ik :D maar als ik een goede vooruitgang kan boeken op het luisteren van muziek doormiddel van de 2 frontspeakers te vervangen dan voel ik hier wel iets voor. Verder neem ik aan dat het film kijken qua geluid er sowieso niet op achteruit gaat bij het vervangen van die 2 fronts?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ben vandaag nieuw op deze site , en wil me surround graag delen met julie .

zie de reactie'tegemoet

hier wat foto's van me surround opstelling:

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y83X3ZOK.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-GCB4RW3V.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-JC8PQ3U3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-UE4PG78I.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-SMIJGD7J.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-AT3XURI3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-VECVRLSH.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-8IZNK36D.jpg

wat je ziet is :
marantz 5500 7.1 reciever
marantz dvd dv3002 speler
2x jbl northridge e80
2x jbl northridge e20
de helft van jbl scs 200.5 set moeten vervangen worden voor de northridge ??
lg blu-ray 3D
lg led 3D tv
ben druk bezig om alles te upgrade zoals je ziet .

als ik klaar ben volgen de nieuwe foto's .

groet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 20:27
Ziet er leuk uit, de front JBL speakers zijn gebiwired? Merk je daar nu nog verschil in?

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:44

Pixeltje

Woo-woohoo!

Mooie setup hoor, maarre.. die speakersteun waar je rears aan hangen, hoe stevig is dat?

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullgsxr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07-2021
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/nx24y0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/29l1u7q.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/24uxldt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/wb2xic.jpg

sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's, maar hier toch mijn setje.

yamaha rx-v771
jamo s 608 hcs 3
jamo sub 260
samsung ps50b650 plasma
asus 0play
beamer scherm celexon
optoma hd20
playstation 3

niet te zien
synology ds410 (4x2terra)

de foto's doen de beamer geen recht, en hier nog te zien in combi met de recent vervangen harman kardon, in combi met de jbl speakers.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2q2k31k.jpg
iets betere foto van de beamer in actie.

[ Voor 7% gewijzigd door redbullgsxr op 17-01-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:40

Bommes

Capo del formaggio

Wat een super vette bank Redbull echt gaaf zou willen dat ik dat kwijt kon hier.

oude pic met de monitors opgesteld, nu staan de Magnat zuiltjes weer beneden.
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/test/images/IMG_5271_640x480.JPG

Repost detail pic:
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/test/images/IMG_5058-W800.jpg

edit:

specs:
Receiver: Marantz SR5400
CD: Marantz CD 72 MK II
Speakers: Op de foto Eltax monitor 3 hooglans zwart, nu opgesteld Magnat vector 55

[ Voor 80% gewijzigd door Bommes op 17-01-2012 21:14 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullgsxr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07-2021
Bommes schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:09:
Wat een super vette bank Redbull echt gaaf zou willen dat ik dat kwijt kon hier.

oude pic met de monitors opgesteld, nu staan de Magnat zuiltjes weer beneden.
[afbeelding]

Repost detail pic:
[afbeelding]

edit:

specs:
Receiver: Marantz SR5400
CD: Marantz CD 72 MK II
Speakers: Op de foto Eltax monitor 3 hooglans zwart, nu opgesteld Magnat vector 55
Thx ben ook erg blij met mijn bank. De bank bestaat uit allemaal losse stukken, en je kan dus je bank zelf samen stellen en zo groot maken als jezelf wil. Te koop bij de trendhopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
w-dev schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:39:
[...]

Bedankt voor de heads-up :)
Helaas heb ik er op moment de ruimte, de receiver of het geld niet voor.
En bij 90% gebruik voor muziek red ik het voorlopig met 2.1 ;)
LangTall schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:33:
[...]

Nou vond ik die S2 en 3 ook niets, en nog een stel zuilen was een beetje teveel van het goede. Dus toen ik mijn set kocht, heb ik als rears de B2's meegenomen, dat zijn bookshelves die met dezelfde drivers gebouwd zijn, en ook het uiterlijk volgen. Is misschien ook een tip voor degene die zijn F3's in kersen heeft, die B-serie was toen iig ook als kersen verkrijgbaar. Center in kersen heb ik nog nergens gezien.

De B2:
[afbeelding]

Foto van 3 jaar geleden, zal binnenkort de nieuwe woonkamer eens op de foto zetten.
Maar even vraag en aanbod bij elkaar brengen ;)
Ik zat net ook nog even Correct te checken, en een B2 of B3 is ook in kersen leverbaar - en op voorraad zelfs. Kost je 59resp. 79 euro per stuk. De center durf ik nog steeds niks van te zeggen, maar ga er ws. aanstaande vrijdag toch heen voor de F-1's dus dan vraag ik het wel meteen als ik er aan denk. Uiteraard geldt: een beller is sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Master schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:48:
Ziet er leuk uit, de front JBL speakers zijn gebiwired? Merk je daar nu nog verschil in?
ja ik merk wel dat er een verschil in zit kwa hoge en lage tonen en het is bij een film kijken zuiver geluid in
zit , ik ben van mening als er een krachtige reciever zal komen dat het beter zal klinken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixeltje schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:31:
[...]

Mooie setup hoor, maarre.. die speakersteun waar je rears aan hangen, hoe stevig is dat?
hahahah ja kan me indenken dat er geen stevigheid in zit , maar het is van tijdelijk aard ben druk in de weer om
alles te krijgen , wat ik nog nodig heb ..

maar het is stevig . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Ooit heeft hier iemand foto's gezet van zijn kamer waarin een halo pop stond met racestoel en ik dacht een star wars pop (levensgroot) maar ik vind hem niet meer terug, weet iemand in welk deel deze stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
n0valyfe schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 00:18:
Ooit heeft hier iemand foto's gezet van zijn kamer waarin een halo pop stond met racestoel en ik dacht een star wars pop (levensgroot) maar ik vind hem niet meer terug, weet iemand in welk deel deze stond?
In de kamer van Barney Stinson uit How I Met Your Mother staat een mooie startrooper. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dat niet het gameroom topic ipv hometheater? Ik kan me ook herinneren hem gezien te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 23:59
Die staat ergens in dit topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1400659/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 22:13
Verwijderd in "Post je gameroom! - deel 3"

aardig gek 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Hmm, was vergeten dat dat topic bestond! Bedankt en wel grappig dat iedereen hier hem nog kent :D Dan ook de beste gameroom die ik ooit gezien heb (met enkele uitzonderingen op MTV Cribs ofzo :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
JB schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:17:
Klein vraagje, ik heb nu de HKTS16 set van Harman Kardon staan. Nu lees ik hier dat de rear speakers niet zo heel veel doen en deze (zover ik het begrijp) opzich toereikend genoeg zijn voor een leuke film (wat nu ook prima fungeert).

Nu vind ik de muziek uit deze set niet zo geweldig, is dit doormiddel van een set front speakers goed op te krikken of mis ik dan toch bepaalde zaken en zou daarvoor beter alles vervangen kunnen worden? Dat laatste vind vrouwlief niet goed denk ik :D maar als ik een goede vooruitgang kan boeken op het luisteren van muziek doormiddel van de 2 frontspeakers te vervangen dan voel ik hier wel iets voor. Verder neem ik aan dat het film kijken qua geluid er sowieso niet op achteruit gaat bij het vervangen van die 2 fronts?
Ik deel je ervaring; voor film is het best een leuk setje, maar voor muziek is het niks. De fronts vervangen zou inderdaad wel veel kunnen doen en is een goede tussenoplossing. Ik ben alleen bang dat je als je de fronts vervangt en de center niet, dat het dan raar gaat klinken, je hebt immers totaal verschillende speakers daar staan.

Dan moet je een keuze maken; of je center helemaal weg en je fronts alles op laten lossen, wat in sommige setups prima kan klinken, of de center ook vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Wat nieuwe prularia zoals bankje..vloertje en dat soort ongein.
Voor in de HK niet veel bijzonders Denon receiver, Media player, HD satelliet ontvanger, Panasonic plasma.
Speakertjes Canton Movie setje net leuk voor een filmpje...daar blijf het ook wel bij.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/25pjvox.jpg

Hier vertoef ik merendeels van mijn tijd..

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/bewqpu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/104jkue.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/301ocxz.jpg

;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:44

Pixeltje

Woo-woohoo!

silitek schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:21:
Wat nieuwe prularia zoals bankje..vloertje en dat soort ongein.
Voor in de HK niet veel bijzonders Denon receiver, Media player, HD satelliet ontvanger, Panasonic plasma.
Speakertjes Canton Movie setje net leuk voor een filmpje...daar blijf het ook wel bij.

[afbeelding]

Hier vertoef ik merendeels van mijn tijd..

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

;)
Whatta.. dude! Dat is een leuke verzameling speelgoed..

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 14:46
Pixeltje schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:08:
[...]

Whatta.. dude! Dat is een leuke verzameling speelgoed..
Wat voor speelgoed zien we dan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
SlasZ schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:14:
[...]

ik ben ook wel benieuwd :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

HvB83 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:57:
[...]

Ik deel je ervaring; voor film is het best een leuk setje, maar voor muziek is het niks. De fronts vervangen zou inderdaad wel veel kunnen doen en is een goede tussenoplossing. Ik ben alleen bang dat je als je de fronts vervangt en de center niet, dat het dan raar gaat klinken, je hebt immers totaal verschillende speakers daar staan.

Dan moet je een keuze maken; of je center helemaal weg en je fronts alles op laten lossen, wat in sommige setups prima kan klinken, of de center ook vervangen.
Wat is dan dé oplossing? Als ik de fronts en de center vervang? Misschien een domme vraag maar als jullie muziek luisteren, laten jullie dan alleen de 2 frontspeakers klinken?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

SlasZ schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:14:
[...]

en
Nogal een hele lijst..audio (bijna) allemaal vintage. Zeg maar de "gouden audio tijdperk '70/ begin "80 Yamaha ,Akai en Sony. B&W Dm2a, Jamo s608 speakers
MHZS buizen CD-player o.a.. Dual draaitafels
Game spul SLI Amd full HD, subje enz.. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door silitek op 18-01-2012 13:57 . Reden: toevoeging ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
JB schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:31:
[...]

Wat is dan dé oplossing? Als ik de fronts en de center vervang? Misschien een domme vraag maar als jullie muziek luisteren, laten jullie dan alleen de 2 frontspeakers klinken?
Ja voor muziek alleen 2.0. Tenzij het natuurlijk een concert met 5.1 betreft maar dat is weer een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 22:25
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:17:
hallo

ben vandaag nieuw op deze site , en wil me surround graag delen met julie .

zie de reactie'tegemoet

hier wat foto's van me surround opstelling:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

wat je ziet is :
marantz 5500 7.1 reciever
marantz dvd dv3002 speler
2x jbl northridge e80
2x jbl northridge e20
de helft van jbl scs 200.5 set moeten vervangen worden voor de northridge ??
lg blu-ray 3D
lg led 3D tv
ben druk bezig om alles te upgrade zoals je ziet .

als ik klaar ben volgen de nieuwe foto's .

groet.
Mooie bankstel!!!!

die heb ik ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahah , ja ben er zelf ook blij mee :*) :*)
DonnieDoezoe schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:07:
[...]

Mooie bankstel!!!!

die heb ik ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Hierbij ook eens mijn stereo setup. Ik luister veel muziek en kijk regelmatig films/tv series. Maar ik vind stereo prima. Ben toch ook doof aan één kant, dus audiofiel ben ik allang niet meer.

Afbeeldingslocatie: https://public.bay.livefilestore.com/y1pyqebgwrsmdP1xL4KFbMOSiNLBfxd-uV2GfzUhhngK_50CHs-enCzXqfXJp3vIOj1zD8jEt_YIOhAlnJiveUwaA/_1186194.jpg

Specs:
Samsung UE40D5000
Onkyo A-9377
Q Acoustics 2020 met de 2000ST stands
Stanton ST180 draaitafel
PS3, KPN tv ding en een Synology DS110+
HTPC
Wijnvoorraad

Wat ook wel zal opvallen is het Expedit tv/media meubel.
Ik zocht een kast wat ik mijn spullen makkelijk in kwijt kon. Nou dat is bij deze wel gelukt, en het koste bijna niets.
Op de lange termijn komt er wel wat anders voor in de plaats.

To-do:
Een nieuwe HTPC en misschien een nieuwe versterker. Ik mis de FM tuner en CD speler nogal.
Nu zag ik dat bij de Onkyo TX8030 al een tuner inzit.

Afbeeldingslocatie: https://public.bay.livefilestore.com/y1pTRi3oqpu7i17kR99hTsDMdYdJxkVwdlJ2RiWYxc3vMGHePiHkrKAYsH9NO1nJLJNDg_VLGDgXZNLwkbFrFtNtg/_1186196.jpg

Afbeeldingslocatie: https://public.bay.livefilestore.com/y1pJQsLBTeM5ZUcWiSdiK0uIIMBu0TTczskaIR5bw8YVNfWTGavmQlbrZxv5oIfmcrPMiQInS7H4IS4Fd0PUHc8TQ/_1186198.jpg

PS, foto´s zijn genomen op 18mm wide angle, dus de tv lijkt nogal klein. Maar in het echt is het prima te doen. Muur is 5 meter breed.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Afbeeldingslocatie: http://i1252.photobucket.com/albums/hh566/realmauz/DSCN0469-1.jpg
Eindelijk heb ik mijn set volledig naar mijn zin.

Televisie: Philips 32pfl4606
Blu-ray speler: Phlips Bdp5180
AV Receiver: Harman Kardon Avr-141
Speakerset: JBL Scs 200.5
Gameconsole: Sony Playstation 3
Settop box: Cisco 8485dvb
Gameconsole: Nintendo Wii
Mediacenter: Apple Tv2
Router: Apple Airport extreme
Mediacenter: Western Digital TV HD Live
Afstandsbediening: Logitech Harmony 700

[ Voor 34% gewijzigd door mauzwauz op 22-01-2012 15:28 . Reden: Nieuwe foto ]

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
mauzwauz schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:51:
[...]

[...]
Nu je fototoestel nog. :+

[ Voor 39% gewijzigd door LuPo op 18-01-2012 17:03 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:31:
hahahah , ja ben er zelf ook blij mee :*) :*)

[...]
En waar haal ik zo'n mooi bankstel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
mauzwauz schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:51:
[afbeelding]

Philips 32pfl4606
Phlips Bdp5180
Harman Kardon Avr-141
JBL Scs 200.5
Sony Playstation 3
Cisco 8485dvb
Nintendo Wii
Apple Tv2
Apple Airport extreme
Western Digital TV HD Live

Betere foto's volgen snel
Dat formaat TV is tegenwoordig bijna "schattig" te noemen. O-)

Waarom heb je trouwens niet gewoon een echte ambilight genomen?

Ik zou je fronts overigens wat verder van de TV afzetten, bij voorkeur op statieven naast het meubel (of aan de muur). Dan is je geluid veel ruimtelijker.

@enverlin

Is de foto vanaf de bank genomen? Zo ja, is die TV dan niet veel te klein? Vette setup verder.

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 18-01-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
Er word helemaal niets veranderd:P
Best leuk en aardig al die goed bedoelde commentaren. Het belangrijkste is dat ik er blij mee ben;-)
De lampen achter me tv vond ik wel grappig staan eigenlijk.

[ Voor 19% gewijzigd door mauzwauz op 18-01-2012 17:30 ]

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
mauzwauz schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:26:
Er word helemaal niets veranderd:-)
Best leuk en aardig al die goed bedoelde commentaren. Het belangrijkste is dat ik er blij mee ben.
Sorry hoor, het is alleen maar een tip. Je fronts hebben lekker weinig nut zo. Ze staan nog net niet áchter de TV.

En de vraag over je TV was, inderdaad, slechts een "vraag", en geen opmerking om iets te veranderen.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 18-01-2012 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
bram1984 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:28:
[...]

Sorry hoor, het is alleen maar een tip. Je fronts hebben lekker weinig nut zo. Ze staan nog net niet áchter de TV.

En de vraag over je TV was, inderdaad, slechts een "vraag", en geen opmerking om iets te veranderen.
Het geluid is echt heel goed! Het is hier ook niet echt een woning om het geluid vol aan te zetten.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
bram1984 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:22:
[...]

Ik zou je fronts overigens wat verder van de TV afzetten, bij voorkeur op statieven naast het meubel (of aan de muur). Dan is je geluid veel ruimtelijker.
De tv is een cadeau geweest van een internetprovider:D
Ik heb bewust gekozen voor geen statieven of ophangen aan de muur. Het maakt het anders zo druk en nu is het lekker rustig.

[ Voor 9% gewijzigd door mauzwauz op 18-01-2012 17:50 ]

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik kan dat nou niet echt lekker rustig noemen. Het is allemaal wel netjes neergezet en qua kabels weggewerkt, maar je ziet alle verschillende apparaten gewoon staan. Als ze nou achter een dichte kast stonden waardoor je alleen de TV ziet dan zou ik het lekker rustig noemen. :P

Overigens zien heel veel mensen je post, dus de paar mensen die reageren hebben meestal iets op te merken. Niet persoonlijk opvatten. Waarschijnlijk zijn er honderd mensen die je set-up helemaal goed vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
LuPo schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:05:
Ik kan dat nou niet echt lekker rustig noemen. Het is allemaal wel netjes neergezet en qua kabels weggewerkt, maar je ziet alle verschillende apparaten gewoon staan. Als ze nou achter een dichte kast stonden waardoor je alleen de TV ziet dan zou ik het lekker rustig noemen. :P

Overigens zien heel veel mensen je post, dus de paar mensen die reageren hebben meestal iets op te merken. Niet persoonlijk opvatten. Waarschijnlijk zijn er honderd mensen die je set-up helemaal goed vinden. ;)
Natuurlijk begrijp ik dat. Het is makkelijker om een opmerking te geven:P Er is altijd ruimte voor verbetering van mijn set.
Maar iedereen heeft z'n eigen ideeen over rust en dat mag. En een echte goede tip is nooit weg:P
Het klopt inderdaad dat je van alles ziet staan. Ik had geen zin om elke keer weer een deurtje open te moeten doen haha. Hiervoor had ik een kast, die eigenlijk om die reden de deur uit is gegaan.
Het was nog best lastig om een dressoir te vinden die aan mijn eisen kon voldoen.

[ Voor 8% gewijzigd door mauzwauz op 18-01-2012 18:19 ]

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidefx
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 23:05
Na dit topic al een hele poos in de gaten gehouden te hebben om ideeen op te doen en te genieten van andermans creaties zal ik nu zelf eens wat posten.

In de loop der tijd groeide het aantal apparaten rond mijn tv waardoor ik meer tijd bezig was met stekkertjes versteken dan met wat anders ;) Afgelopen zomer zijn we verhuisd, een mooi moment om met een frisse start te beginnen, dus heb ik mezelf een nieuw meubel, tv, avr en speakerset kado gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://www.yoerin.nl/img/HT-1t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.yoerin.nl/img/HT-2t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.yoerin.nl/img/HT-3t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.yoerin.nl/img/HT-4t.jpg

Mijn hardware:
TV: Samsung UE55D8000
AV Receiver: Denon AVR-1912
Speakers: Harman Kardon HKTS 16 WQ
Media Player: HDX1000
Consoles: XBOX 360
Playstation 3
Nintendo Wii
Remote: Logitech Harmony One+

Ik ben zeer tevreden over de tv, echt een goed beeld en zijn grootte is natuurlijk ook helemaal geweldig. De Smart TV opties gebruik ik eigenlijk nauwelijks, op Netflix na. Toen ik de tv kocht was er een actie waarbij je een gratis touch remote kon aanvragen, deze is na 3x gebruiken de lade in verdwenen.

Mijn oude vertrouwde HDX1000 media speler doet nog altijd goede dienst, al zou ik deze op termijn willen vervangen door een wat sneller apparaat met meer mogelijkheden. Waarschijnlijk zal dit de eerst volgende Popcornhour worden die Real3D ondersteund.

De versterker vind ik echt een uitkomst, daar geniet ik nog iedere dag van. Afgelopen kerst heb ik de Harmony One+ kado gekregen, die heeft zich in 1 dag al onmisbaar gemaakt, zonder het van te voren beseft te hebben is dat eigenlijk echt een must have.

[ Voor 7% gewijzigd door sidefx op 18-01-2012 19:29 . Reden: Created thumnails ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Bloed mooie TV die UE55D8000 :)

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:10
Worden weer mooie sets gepost :)
bram1984 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:22:
[...]

@enverlin

Is de foto vanaf de bank genomen? Zo ja, is die TV dan niet veel te klein? Vette setup verder.
Het lijkt wel of je tegenwoordig minimaal een 50" TV moet hebben om erbij te horen? Wij hebben beneden in de huiskamer ook een 32" HD ready TV en zitten er een meter of 4 vanaf. Wat natuurlijk erg ver is, maar voor gewoon wat normale TV programma's en het nieuws is dat prima te doen.

Tuurlijk zou ik ook wel een 50" Pioneer plasma willen, maar de bankrekening is het daar niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bankrekening heeft daar niks mee te maken. Pioneer maakt geen toestellen meer toch? Marktplaats heeft er wel een aantal; http://link.marktplaats.nl/514643203

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:37:
Pioneer maakt geen toestellen meer toch?
Klopt, sinds begin 2009 al niet meer. Reden is dat Pioneer geen winst meer kon halen in een markt waar het grootste deel van de personen liever een goedkopere TV neerhangt dan een Pioneer van duizenden euro's meer. Dan maar iets minder goede zwartwaardes. Verder waren de TV's van Pioneer ook niet echt heel betrouwbaar, redelijk veel uitval. En alles bij elkaar redt je het dan gewoon niet.

Al snap ik niet dat er mensen zijn die zo 1500 - 2000 euro betalen voor een Pioneer Kuro van 3 jaar oud terwijl je voor hetzelfde geld een nieuwe Panasonic kan halen. Een Panasonic met veel meer nieuwe snufjes (3D, opnemen via USB, (W)Lan, et cetera). En qua kleur maakt het ook allemaal niet zo veel meer. Voor mij zou het geen reden zijn om een tweedehandse Pioneer te nemen in ieder geval.

[ Voor 26% gewijzigd door FeaR op 19-01-2012 11:49 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ziet wat voor fantastisch mooi Samsung toestel je voor 1000 euro kan kopen kun je je ook afvragen of je überhaupt met zulke jongens moet gaan concurreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:51:
Als je ziet wat voor fantastisch mooi Samsung toestel je voor 1000 euro kan kopen kun je je ook afvragen of je überhaupt met zulke jongens moet gaan concurreren.
Dan blijven alleen toestellen over die vooral status meebrengen... B&O dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:37:
Die bankrekening heeft daar niks mee te maken. Pioneer maakt geen toestellen meer toch? Marktplaats heeft er wel een aantal; http://link.marktplaats.nl/514643203
Nou, zelfs deze heeft al boden van 1000+ euro. Ik kan me heel goed voorstellen dat niet iedereen even het geld heeft te liggen om een tv te halen en zullen dan ook blij zijn met hetgeen wat ze wél kunnen betalen.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:51:
LG speelt eigenlijk in op dezelfde markt, maar heeft nog een wat minder goede naam. Zelf ben ik persoonlijk meer Pro LG, maar dat komt door wat slechte aanvaringen met Samsung. Meerdere mensen die ik ken zijn heel tevreden over samsung, zal wel aan mijn pech liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Het is eindelijk zover! Vanavond gaat mijn upgrade-wens in vervulling: Er komt een zwarte Marantz SR6004 die de huidige Yamaha RX-457 vervangt. Daarnaast wordt dan de Marantz PM6003 die ik nu heb, aangesloten op de pre-outs van de SR6004. En dan verklaar ik mijn set voor 'af'. Binnenkort foto's van de upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:17
FeaR schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:47:
[...]

Klopt, sinds begin 2009 al niet meer. Reden is dat Pioneer geen winst meer kon halen in een markt waar het grootste deel van de personen liever een goedkopere TV neerhangt dan een Pioneer van duizenden euro's meer. Dan maar iets minder goede zwartwaardes. Verder waren de TV's van Pioneer ook niet echt heel betrouwbaar, redelijk veel uitval. En alles bij elkaar redt je het dan gewoon niet.

Al snap ik niet dat er mensen zijn die zo 1500 - 2000 euro betalen voor een Pioneer Kuro van 3 jaar oud terwijl je voor hetzelfde geld een nieuwe Panasonic kan halen. Een Panasonic met veel meer nieuwe snufjes (3D, opnemen via USB, (W)Lan, et cetera). En qua kleur maakt het ook allemaal niet zo veel meer. Voor mij zou het geen reden zijn om een tweedehandse Pioneer te nemen in ieder geval.
Nu ben ik toevallig gezegend met zo'n 5090, maar een VT30 zit simpelweg op bepaalde punten nog niet op dat niveau. Tweedehands kopen snap ik dan ook weer niet zo goed, zeker niet met dat soort bedragen voor elektronica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ConZito schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:11:
[...]
Nu ben ik toevallig gezegend met zo'n 5090, maar een VT30 zit simpelweg op bepaalde punten nog niet op dat niveau. Tweedehands kopen snap ik dan ook weer niet zo goed, zeker niet met dat soort bedragen voor elektronica.
Je ziet mij ook nergens zeggen dat een VT30 beter of gelijk is aan een Pioneer. Het wordt wel met elke serie beter, ben daarom ook zeer benieuwd wat de VT50 gaat doen. Als ik de keuze had zou ik meteen voor een Pioneer gaan aangezien 3D me echt gestolen kan worden. Alleen tweedehands en dan 1500 euro, nee echt niet. Zeker met een TV die dus niet heel erg betrouwbaar is en met 3 jaar ook nog eens uit garantie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RexP
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 12:09
NvM schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:04:
Het is eindelijk zover! Vanavond gaat mijn upgrade-wens in vervulling: Er komt een zwarte Marantz SR6004 die de huidige Yamaha RX-457 vervangt. Daarnaast wordt dan de Marantz PM6003 die ik nu heb, aangesloten op de pre-outs van de SR6004. En dan verklaar ik mijn set voor 'af'. Binnenkort foto's van de upgrade.
Ik ben benieuwd of dit bij jou wel goed gaat. Ik heb het geprobeerd met een PM6003 / SR5004 combi, maar om een beetje normaal volume te krijgen moest de versterker 100% open. Dat was voor mij een te groot risico bij het schakelen tussen ingangen: je loopt dan het risico dat je versterker nog helemaal open staat als je bijv. een cd wil draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me logisch. Je hebt dan 2 volumeregelingen achter elkaar. Je pre-out is volumegeregeld en in principe is dat signaal geschikt voor een eindversterker. 3 keer raden waar een versterker met 100% volume op lijkt, een eindversterker.
Dan is natuurlijk de vraag waarom je je CD-speler niet op de SR5004 aansluit. Dan kun je je PM6003 als eindbak gebruiken met idd het volume vol open. Of je kijkt of je in de SR5004 configuratie het volume van de fronts (belachelijk) kan boosten zodat je bijna weer op lijnniveau zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets als een PM7004 was een mooiere optie geweest inderdaad. Deze heeft gewoon HT Passthrough en kan je dus zonder problemen aan een Pre-Out van een surroundreceiver hangen. Zonder Passthrough of Direct funtie is het altijd kloten met twee keer volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik een keer gebruikt, die "Power Amp Direct in". Moest je geloof ik die knop een seconde of 2 vasthouden en dan schakelde hij naar de pre-outs van de surround receiver. Wat je dan dus eigenlijk doet is de voorversterker van de PM7004 ontkoppelen van de eindversterker en simpelweg je pre-out signaal naar de eindversterker sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

FeaR schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:17:
Iets als een PM7004 was een mooiere optie geweest inderdaad. Deze heeft gewoon HT Passthrough en kan je dus zonder problemen aan een Pre-Out van een surroundreceiver hangen. Zonder Passthrough of Direct funtie is het altijd kloten met twee keer volume.
Er is altijd mooier. En moet inderdaad nog even kijken of ik de cd-speler op de SR6004 aansluit of op de PM6003. Maar ik ga er héérlijk mee prutsen!

En RexP: Ben je er al achter hoe het kwam dat het volume op je PM6003 bijna helemaal open moest? Lijkt me niet normaal namelijk, en lees zulke problemen ook niet terug op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubschen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 14:44
FeaR schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:16:
[...]

Je ziet mij ook nergens zeggen dat een VT30 beter of gelijk is aan een Pioneer. Het wordt wel met elke serie beter, ben daarom ook zeer benieuwd wat de VT50 gaat doen. Als ik de keuze had zou ik meteen voor een Pioneer gaan aangezien 3D me echt gestolen kan worden. Alleen tweedehands en dan 1500 euro, nee echt niet. Zeker met een TV die dus niet heel erg betrouwbaar is en met 3 jaar ook nog eens uit garantie is.
Dat is ook weer zo´n grote fabel over plasma tv´s. Zeker, de eerste series waren misschien niet zo heel betrouwbaar, maar als we het hebben over een pioneer 5090(H) dan is het echt de grootste onzin om deze te bestempelen als onbetrouwbaar.
De prijzen in de tweedehands markt zijn zo hoog omdat er nog steeds geen plasma´s zijn die de kuro voorbij streven kwa beeldkwaliteit, dat houdt de prijs hoog.

Ik geniet nog iedere dag van mijn kuro, al had ik stiekem wel gehoopt dat er ondertussen al weer wat beters op de markt zou zijn, want ik ben wel weer toe aan een maatje groter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:17
Nja, ik zou gewoon geen 1500 euro lappen voor een tweedehands TV zonder enige vorm van garantie. Dat is meer het punt van mij en van FeaR. Het blijft een TV en daar zelf aan knutselen is niet voor iedereen weggelegd. Een versterker of een computer (het blijft t.net he) is wat eenvoudiger repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubschen
Dat snap ik ook wel, ook al kun je de pioneer modellen uitlezen om te kijken hoeveel uur ze aan hebben gestaan. Ik zou zelf een tv nooit tweedehands en zonder garantie kopen. Maar waar het mij om ging was de nogal ongenuanceerde uitspraak van Fear over de betrouwbaarheid van de Kuro. Daar is namelijk niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
Kort vraagje tussendoor: zoals gezegd beb ik van plan om morgen een paar Klipsch F-1's te gaan halen als rears voor mijn HT, die reeds F-3's als fronts heeft. Nou hebben die F-1's een gevoeligheid van 93dB/meter, terwijl de F-3's 97dB/meter doet. Ga ik daar nog iets van merken, en zo ja hoe en wat dan :?

In principe gaan ze als rears dienen, maar zoals al eerder aangegeven ook voor multi channel stereo. Receiver is een Denon AVR2311 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruubschen schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:56:
Maar waar het mij om ging was de nogal ongenuanceerde uitspraak van Fear over de betrouwbaarheid van de Kuro. Daar is namelijk niets mis mee.
Zal eens zoeken naar het document waarin staat dat Pioneer toch meer uitval heeft dan de concurrenten. Heb het namelijk wel eens gelezen. Kan goed zijn dat het inderdaad ging om de eerdere versies van de Kuro, maar je hebt mij nooit zien zeggen dat het om een specifiek model ging.
The Eagle schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:14:
Kort vraagje tussendoor: zoals gezegd beb ik van plan om morgen een paar Klipsch F-1's te gaan halen als rears voor mijn HT, die reeds F-3's als fronts heeft. Nou hebben die F-1's een gevoeligheid van 93dB/meter, terwijl de F-3's 97dB/meter doet. Ga ik daar nog iets van merken, en zo ja hoe en wat dan :?

In principe gaan ze als rears dienen, maar zoals al eerder aangegeven ook voor multi channel stereo. Receiver is een Denon AVR2311 :)
Kan, want 3 dB ervaren we over het algemeen als een stap luider. Twee maal zo luid is 10 dB meer, maar daar zit je dus niet aan. Maar de AVR-2311 kan toch per kanaal een offset instellen? Dan wel naar boven of beneden? Kwestie van de fronts iets minder geven of de rears juist wat meer. Al hangt het één en ander natuurlijk ook van de luisterafstand af.

[ Voor 45% gewijzigd door FeaR op 19-01-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
The Eagle schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:14:

Je zal de audissy opnieuw moeten laten draaien. Die stelt dan vanzelf het volume bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

sidefx schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:24:
Na dit topic al een hele poos in de gaten gehouden te hebben om ideeen op te doen en te genieten van andermans creaties zal ik nu zelf eens wat posten.

In de loop der tijd groeide het aantal apparaten rond mijn tv waardoor ik meer tijd bezig was met stekkertjes versteken dan met wat anders ;) Afgelopen zomer zijn we verhuisd, een mooi moment om met een frisse start te beginnen, dus heb ik mezelf een nieuw meubel, tv, avr en speakerset kado gedaan:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn hardware:
TV: Samsung UE55D8000
AV Receiver: Denon AVR-1912
Speakers: Harman Kardon HKTS 16 WQ
Media Player: HDX1000
Consoles: XBOX 360
Playstation 3
Nintendo Wii
Remote: Logitech Harmony One+

Ik ben zeer tevreden over de tv, echt een goed beeld en zijn grootte is natuurlijk ook helemaal geweldig. De Smart TV opties gebruik ik eigenlijk nauwelijks, op Netflix na. Toen ik de tv kocht was er een actie waarbij je een gratis touch remote kon aanvragen, deze is na 3x gebruiken de lade in verdwenen.

Mijn oude vertrouwde HDX1000 media speler doet nog altijd goede dienst, al zou ik deze op termijn willen vervangen door een wat sneller apparaat met meer mogelijkheden. Waarschijnlijk zal dit de eerst volgende Popcornhour worden die Real3D ondersteund.

De versterker vind ik echt een uitkomst, daar geniet ik nog iedere dag van. Afgelopen kerst heb ik de Harmony One+ kado gekregen, die heeft zich in 1 dag al onmisbaar gemaakt, zonder het van te voren beseft te hebben is dat eigenlijk echt een must have.
Dat tv meubel O+ :9~

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
Zahariac schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:15:
[...]

Je zal de audissy opnieuw moeten laten draaien. Die stelt dan vanzelf het volume bij.
Dat was sowieso al nodig idd, want andere speakers --> Audissey draaien :)
FeaR schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:14:
[...]
Kan, want 3 dB ervaren we over het algemeen als een stap luider. Twee maal zo luid is 10 dB meer, maar daar zit je dus niet aan. Maar de AVR-2311 kan toch per kanaal een offset instellen? Dan wel naar boven of beneden? Kwestie van de fronts iets minder geven of de rears juist wat meer. Al hangt het één en ander natuurlijk ook van de luisterafstand af.
Vandaar de vraag ook idd; ik weet nog wat het effect was toen ik ze naast elkaar luisterde voor de initele aanschaf van mijn F-3's. Die F-1's hadden ietsje minder power weet ik nog ;)
Offset kan idd, even niet aan gedacht. Afstand rears -> zitplek is ongeveer 1,5m per speaker meer als afstand fronts --> zitplek. Dus ik denk dat die F-1's dan maar wat harder hun best moeten doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubschen
[...]

Zal eens zoeken naar het document waarin staat dat Pioneer toch meer uitval heeft dan de concurrenten. Heb het namelijk wel eens gelezen. Kan goed zijn dat het inderdaad ging om de eerdere versies van de Kuro, maar je hebt mij nooit zien zeggen dat het om een specifiek model ging.
Welke modellen van pioneer waren er dan in productie 3 jaar geleden? :)

Uit dit onderzoek komt Pioneer er gewoon gemiddeld uit. Maarja, een onderzoekje zegt natuurlijk helemaal niets.

Dat is net zo krom als zoiets verkondigen waar je toevallig ooit eens iets over hebt gelezen. Als je nu als service monteur bij een firma als Kebe je mening zou geven dan zou ik mij daar goed iets bij voor kunnen stellen. Als je echter maar iets roept kan ik er weinig respect voor opbrengen...

[ Voor 36% gewijzigd door Ruubschen op 19-01-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Yeah we hebben in een week mijn huidige huis verkocht en een ander weer gekocht.

Nu wil ik in mijn nieuwe huis alles wat ik opneem en download zowel in de woonkamer als in de slaapkamer kunnen kijken. Liefst draadloos hoeft niet.

Ik bezit een Panasonic en een Samsung plasma tv.
Panasonic TH37PX80, de oudeste in woonkamer zonder usb en netwerk aansluitingen.
Samsung PS42C450,de op slaapkamer kan wel media opslag aansturen middels USB.

Hier heb ik één Ziggo ontvanger/recorder bij. (heb ik hier wat aan aangezien deze bestanden niet kan delen?)

Verder wil ik hier graag een Onkyo TX-NR609 in de woonkamer voor gebruiken aangezien deze aan te sturen zijn met mijn Android phone.

Ik weet niet waar te beginnen dus hoop op wat voorbeelden tips etc Budget niet te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
berry eggens schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:46:
Yeah we hebben in een week mijn huidige huis verkocht en een ander weer gekocht.

Nu wil ik in mijn nieuwe huis alles wat ik opneem en download zowel in de woonkamer als in de slaapkamer kunnen kijken. Liefst draadloos hoeft niet.

Ik bezit een Panasonic en een Samsung plasma tv.
Panasonic TH37PX80, de oudeste in woonkamer zonder usb en netwerk aansluitingen.
Samsung PS42C450,de op slaapkamer kan wel media opslag aansturen middels USB.

Hier heb ik één Ziggo ontvanger/recorder bij. (heb ik hier wat aan aangezien deze bestanden niet kan delen?)

Verder wil ik hier graag een Onkyo TX-NR609 in de woonkamer voor gebruiken aangezien deze aan te sturen zijn met mijn Android phone.

Ik weet niet waar te beginnen dus hoop op wat voorbeelden tips etc Budget niet te duur
Misschien even de post warning lezen?
Waarschuwing:
Let op!

Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
Zie ook de Topic Start bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:30
[...]

[...]

3dB is volgens mij al een verdubbeling van de intensiteit (als ik me het goed herinner van het VWO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
LuPo schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:00:
[...]

Misschien even de post warning lezen?

[...]
Is niet bedoeld als wat moet ik kopen. Had eigelijk gehoopt dat mensen mij een setje in de goede richting zouden geven. My bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubschen
rjvisje schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:07:
[...]

3dB is volgens mij al een verdubbeling van de intensiteit (als ik me het goed herinner van het VWO)
Klopt want het is logaritmisch. Voorbeeldje:
Omdat de decibel een logaritmische eenheid is, mogen we deze niet zomaar optellen en aftrekken. Als twee personenauto’s elk een geluidniveau van 80 dB(A) produceren, is hun gezamenlijke geluidniveau geen 160 dB(A) maar 83 dB(A). Twee even sterke geluidbronnen veroorzaken samen slechts 3 dB(A) meer dan één afzonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.Verhuizer
  • Laatst online: 10-09 21:54
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/efewpc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/353a71x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/w2jejt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/1zdopvk.jpg

Hierbij mijn apparatuur voor audio/video:

TV: Samsung UE46D8000
Versterker: Pioneer VSX-516
Media streamer: Xtreamer eerste model
Blu-ray speler: Sony BDP-S360
UPC HD Box om TV te kijken
Speakers: Harman Kardon HKTS11
Sub: Monitor Audio Radius 360
Remote: Logitech Harmony One

Voor de liefhebbers: Het dressoir komt van Karat

Beetje een rommeltje zo bij elkaar en ik ga binnenkort eens een post hier doen om jullie broodnodige advies te vragen voor mijn hoofdbrekens. Nieuwe versterker of toch een andere media player/streamer, een synology of niet. Goed dat komt allemaal elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

staat daar nou een potje voor je zoontje/dochtertje ? Of is het iets nieuws in de audiowereld? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.Verhuizer
  • Laatst online: 10-09 21:54
Daniel36 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:22:
staat daar nou een potje voor je zoontje/dochtertje ? Of is het iets nieuws in de audiowereld? 8)7
Ehh dat is een Bumbo. Hij zit inmiddels geheel zelfstandig en is niet meer nodig. Hij vormt onderdeel van de home cinema omdat het de kabels afschermt voor zijn grijpgrage handjes :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Ha, ik snap het, onze mannetje vond het altijd leuk om alle dvd's uit de kast te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
Wat lijkt 46 inch zo klein als je het ziet, terwijl ik zelf 47 heb en als ik op de bank zit nogsteeds denk van mmmmm nice :).

En ja 52 / 55 is te groot voor mijn 2 en halve meter afstand ( imho imho x40 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
Ruubschen schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:12:
[...]

Klopt want het is logaritmisch. Voorbeeldje:
Omdat de decibel een logaritmische eenheid is, mogen we deze niet zomaar optellen en aftrekken. Als twee personenauto’s elk een geluidniveau van 80 dB(A) produceren, is hun gezamenlijke geluidniveau geen 160 dB(A) maar 83 dB(A). Twee even sterke geluidbronnen veroorzaken samen slechts 3 dB(A) meer dan één afzonderlijk.
Ik meende al dat er in de post van FeaR iets rammelde, maar kon het even niet thuisbrengen. Mijn 6VWO natuurkunde is na 15 jaar wat roestig :+
Anyways, volgens mij zou ik moeten kunnen volstaan met een offset van +4dB op de rears opm de boel gelijk te trekken. Na aanschaf dus eens kijken of Audissey dat met me eens gaat zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruubschen schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:35:
[...]Dat is net zo krom als zoiets verkondigen waar je toevallig ooit eens iets over hebt gelezen.....Als je echter maar iets roept kan ik er weinig respect voor opbrengen...
Wat heeft het nu weer met respect te maken? Ik post alleen wat ik ooit eens heb gelezen. Mocht dat fout zijn dan staat het iedereen vrij dat te corrigeren, daar is het immers een forum voor. Om van, en met elkaar te leren en meer informatie te weten te komen.

Moet ik jou om dezelfde reden dan maar niet respecteren omdat je je niet aan - van sowieso één regel - ons Het algemeen beleid hebt gehouden. Wat je hebt moeten lezen toen je je registreerde?
rjvisje schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:07:
[...]
Ik had hem van Hifi.nl vandaan en wel dit artikel:
Het is goed om te weten dat wij 1 dB verschil kunnen waarnemen als “iets luider”, 3 dB waarnemen als “een stap luider” en 10 dB waarnemen als “twee maal zo luid”.
Kom op andere sites toch ook veel de waarde 10 dB tegen als een verdubbeling op het gehoor. Maar goed, ik had Natuurkunde meteen laten vallen en daar was een goede reden voor :P

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 19-01-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruubschen schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:35:
[...]
Dat is net zo krom als zoiets verkondigen waar je toevallig ooit eens iets over hebt gelezen. Als je nu als service monteur bij een firma als Kebe je mening zou geven dan zou ik mij daar goed iets bij voor kunnen stellen. Als je echter maar iets roept kan ik er weinig respect voor opbrengen...
Je hebt helemaal gelijk. Erg jammer, maar je doet er weinig aan. In dit informatietijdperk, waar berichtgeving vaak klakkeloos wordt overgenomen zonder bij na te denken, ontstaan erg veel misstanden. Consumenten in deze branche hebben daarnaast vaak de behoefte om hun eigen producten goed te praten en hier het liefst ook nog eens bevestiging van te krijgen door anderen. Geloof me, ik hoor dergelijke uitspraken regelmatig in de winkel waar ik werk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Martijn1990 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:34:
Worden weer mooie sets gepost :)

[...]

Het lijkt wel of je tegenwoordig minimaal een 50" TV moet hebben om erbij te horen? Wij hebben beneden in de huiskamer ook een 32" HD ready TV en zitten er een meter of 4 vanaf. Wat natuurlijk erg ver is, maar voor gewoon wat normale TV programma's en het nieuws is dat prima te doen.

Tuurlijk zou ik ook wel een 50" Pioneer plasma willen, maar de bankrekening is het daar niet mee eens.
Geen idee, dat zijn jouw woorden. Ik zie alleen maar dat de verkoop van het aantal grote TV's groeit, en veel mensen tegenwoordig bijvoorbeeld een 32 inch in de slaapkamer hangen.

Ik zit overigens op een meter of 2 en heb een 42". 4 Meter op 82 cm ga ik echt niet trekken. Dan ga ik met mijn ogen knijpen en met gamen schiet dat helemaal niet op. Over een aantal maanden ga ik verhuizen en dan zit ik ook op 4 meter. Dan komt er minimaal een 50 inch, maar het liefst nog iets groter (even de vrouw lief aankijken). >:)

Tegenwoordig heb je overigens trouwens al plasma's voor minder dan € 500,-, dus zo dik hoeft je bankrekening niet te zijn. ;)
FeaR schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:48:
[...]Moet ik jou om dezelfde reden dan maar niet respecteren omdat je je niet aan - van sowieso één regel - ons Het algemeen beleid hebt gehouden. Wat je hebt moeten lezen toen je je registreerde?
Geloof je serieus dat ook maar iemand dat leest? :+

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 19-01-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:24

Exirion

Gadgetfetisjist

bram1984 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:01:
Elke burger wordt geacht de wet te kennen :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:10
[...]

Geen idee, dat zijn jouw woorden. Ik zie alleen maar dat de verkoop van het aantal grote TV's groeit, en veel mensen tegenwoordig bijvoorbeeld een 32 inch in de slaapkamer hangen.

Ik zit overigens op een meter of 2 en heb een 42". 4 Meter op 82 cm ga ik echt niet trekken. Dan ga ik met mijn ogen knijpen en met gamen schiet dat helemaal niet op. Over een aantal maanden ga ik verhuizen en dan zit ik ook op 4 meter. Dan komt er minimaal een 50 inch, maar het liefst nog iets groter (even de vrouw lief aankijken). >:)

Tegenwoordig heb je overigens trouwens al plasma's voor minder dan € 500,-, dus zo dik hoeft je bankrekening niet te zijn. ;)

[...]

Gamen moet ik ook niet gaan doen op 4 meter afstand, maar voor een tv programma of het nieuws volstaat het voor mij prima, hoef iig echt niet met mijn ogen te knijpen.

Zelf heb ik boven op de slaapkamer ook een 42" plasma op 2-2,5 meter. En die bankrekening is meer een voorbeeld, in die tijd was een 50" Pioneer full HD een hoop geld en dus za niet iedereen dat op de rekening gehad hebben ;) Sta er ook van te kijken dat iedereen ineens zo druk is met Pioneer en hun prijzen terwijl het puur een voorbeeld was :P

Het viel me alleen op dat je in 1 post al van 2 mensen vond dat hun tv zo klein en/of schattig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RexP
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 12:09
NvM schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:13:
[...]
En RexP: Ben je er al achter hoe het kwam dat het volume op je PM6003 bijna helemaal open moest? Lijkt me niet normaal namelijk, en lees zulke problemen ook niet terug op het internet.
Wellicht is het uitgangssignaal op de pre-outs te zwak voor een gewone lijn-ingang. Op zich ook wel logisch dat je de versterker helemaal open moet draaien: de volumeknop is een verzwakker van het ingangssignaal. Alleen met de volumeknop helemaal open wordt het ingangssignaal 1 op 1, onverzwakt, doorgegeven aan de eindversterker.

Ik heb het overigens opgelost door de PM6003 in te ruilen voor de PM7004. Op de PM7004 kun je de eindversterker loskoppelen van de voorversterker en volumeregeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Nee, maar het was meer als voorbeeld. En overigens wel een obvious overtreding die op elk forum wel geldt.
Martijn1990 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:28:
[...]
Het viel me alleen op dat je in 1 post al van 2 mensen vond dat hun tv zo klein en/of schattig was.
Ach, nog even en we vinden wellicht 50" schattig omdat we allemaal naar een 65" of groter zitten te kijken. Zeker nu Sharp vrolijk TV's tot 80" aan het lanceren is. Enkele jaren geleden was het vooral 32" wat er in de winkels stond en af en toe een 37". Nu staat er vooral 42" en groter opgesteld. De Expert hier en de BCC en stad verderop hebben haast niets meer in 32" staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

Martijn1990 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:34:
De THX "specificatie" schrijft natuurlijk gigantische schermen voor, maar de vraag is of je je daarvan wat moet aantrekken. Ik denk dat die vooral opgesteld zijn om te zorgen dat mensen grotere televisies gaan kopen en dus aardig wat omzet opleveren voor de fabrikanten.

We zijn al van redelijk formaat CRT's (70cm) naar behoorlijke LCD's gegaan en die LCD's lijken in verhouding kleiner omdat ze zo plat zijn. Een 40" CRT wil je echt niet in je woonkamer parkeren, maar een 40" panel plak je met het grootste gemak aan een muur van een metertje breed.

Er zijn ook genoeg situaties waar een grotere TV (fysiek) niet past. Ik heb bijvoorbeeld een zuil in mijn woonkamer (uitpuilend stuk muur van 110cm breed en een 30cm diep, onderdeel van de woningbouwflat) waar dus alleen een TV kleiner dan 40" gaat passen.

Tenzij ik er natuurlijk een loeier van een voorzetwand voor parkeer, maar dat maakt het er echt niet mooier op.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokian95dude
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 06:29

Nokian95dude

I'll be back!!

Ruubschen schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:38:
[...]

Dat is ook weer zo´n grote fabel over plasma tv´s. Zeker, de eerste series waren misschien niet zo heel betrouwbaar, maar als we het hebben over een pioneer 5090(H) dan is het echt de grootste onzin om deze te bestempelen als onbetrouwbaar.
De prijzen in de tweedehands markt zijn zo hoog omdat er nog steeds geen plasma´s zijn die de kuro voorbij streven kwa beeldkwaliteit, dat houdt de prijs hoog.

Ik geniet nog iedere dag van mijn kuro, al had ik stiekem wel gehoopt dat er ondertussen al weer wat beters op de markt zou zijn, want ik ben wel weer toe aan een maatje groter...
Pana is altijd al beter geweest, die hadden/hebben de naam. Bovendien wat al gezegd is waren die stervensduur. Maar Pana heeft de naam op beeldkwaliteit.

Those you can't see are more present than you'll imagine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubschen
Nokian95dude schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:27:
[...]

Pioneer is altijd al beter geweest, die hadden/hebben de naam. Bovendien wat al gezegd is waren die stervensduur. Maar Pioneer heeft de naam op beeldkwaliteit.
fixed

leesvoer, nog wat leesvoer nog meer, enzovoorts

Enfin, wat meer in het heden, wat minder in het verleden, hier kijk ik echt naar uit!
Zou dit dan de nieuwe standaard worden? Ik heb tot nu toe alleen 3 winkels in de VS gevonden die deze modellen verkopen. Wellicht zijn ze in Azië ook al te koop... :9~

[ Voor 52% gewijzigd door Ruubschen op 19-01-2012 19:52 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op!

<ul><li>Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
Zie ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1483841">Topic Start</a> bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.</li>
<li>Het is niet nodig om een hele post te quoten als je zelf maar één of twee regels te posten hebt. Knip in dat geval de essentie uit de quote en post die.</li>
<li>Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's worden getrashed.</li>
<li>Voor audiomeubels en Hifi Racks verwijzen we graag door naar <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1483734>Het grote Audiomeubel topic!</a href>
</ul>