Na dit topic al een hele poos in de gaten gehouden te hebben om ideeen op te doen en te genieten van andermans creaties zal ik nu zelf eens wat posten.
In de loop der tijd groeide het aantal apparaten rond mijn tv waardoor ik meer tijd bezig was met stekkertjes versteken dan met wat anders

Afgelopen zomer zijn we verhuisd, een mooi moment om met een frisse start te beginnen, dus heb ik mezelf een nieuw meubel, tv, avr en speakerset kado gedaan:
Mijn hardware:
TV: Samsung UE55D8000
AV Receiver: Denon AVR-1912
Speakers: Harman Kardon HKTS 16 WQ
Media Player: HDX1000
Consoles: XBOX 360
Playstation 3
Nintendo Wii
Remote: Logitech Harmony One+
Ik ben zeer tevreden over de tv, echt een goed beeld en zijn grootte is natuurlijk ook helemaal geweldig. De Smart TV opties gebruik ik eigenlijk nauwelijks, op Netflix na. Toen ik de tv kocht was er een actie waarbij je een gratis touch remote kon aanvragen, deze is na 3x gebruiken de lade in verdwenen.
Mijn oude vertrouwde HDX1000 media speler doet nog altijd goede dienst, al zou ik deze op termijn willen vervangen door een wat sneller apparaat met meer mogelijkheden. Waarschijnlijk zal dit de eerst volgende Popcornhour worden die Real3D ondersteund.
De versterker vind ik echt een uitkomst, daar geniet ik nog iedere dag van. Afgelopen kerst heb ik de Harmony One+ kado gekregen, die heeft zich in 1 dag al onmisbaar gemaakt, zonder het van te voren beseft te hebben is dat eigenlijk echt een must have.
[
Voor 7% gewijzigd door
sidefx op 18-01-2012 19:29
. Reden: Created thumnails ]