Toon posts:

Post je gameroom! - deel 3 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 ... 50 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-06 09:16

Slapstick

Me, myself or I

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 18:43

Wiethoofd

Post hier je Gameroom - Deel 3

Post hier foto's en specs van je Gameroom!
Na het succes van deel 1 en deel 2 nu deel 3!

Wat willen we graag?
Enkele richtlijnen voor dit topic:
  • Foto's van jouw "Gameroom" (als je gamed in je slaapkamer dan graag foto's van je slaapkamer :> )
  • Als je toch al foto's aan het maken bent, doe dat dan niet alleen van je apparatuur en scherm of TV, maar pak ook wat mee van de ruimte, de zitlocatie, speakerplaatsing, etc.
  • Uiteraard worden een beetje degelijke kwaliteit foto's meer gewaardeerd dan die van je oeroude 120x90 webcam. Grote foto's zijn ook prima, maar deze moet je absoluut resizen en de kleinere versie voor het forum gebruiken. Zie onderaan deze post voor meer info.
  • Niet iedereen is gezegend met het geld om het beste van het beste te kopen, post ook gewoon je Trust setje, dat zal een evenwichtiger beeld geven ;)
  • Alleen foto's van je eigen gameroom(s), ga niet zoeken naar gamerooms van anderen en daarmee pochen.

Wat willen we liever niet
Er zijn ook wat dingen die we liever niet zien in dit topic gezien het daar niet voor bedoeld is of sowieso niet op dit forum past. Let hier even op.
  • Ga niet om de 100 posts weer nieuwe foto's van je eigen set neerzetten. Als je je eigen set te vaak showt hebben we het op den duur wel gezien. Of je moet iets ingrijpends hebben veranderd wat het waard is om direct te vermelden, of je moet nieuwe foto's hebben van iets dat je voorgaande keer niet hebt laten zien. Het topic gaat snel, niet iedereen zal stukken terugbladeren, dus je hoeft die post dan niet te editten maar je kunt dan gewoon een nieuwe plaatsen, zolang het maar niet steeds hetzelfde is.
  • Iedereen heeft een set van een andere klasse. De ene heeft een Cine 9 hangen en een über geluidje, de ander nauwelijks een 14" TV met Trust speakers. Elkaar uitlachen doe je maar thuis, maar val er geen mede gebruikers mee lastig.
  • Niet iedereen is goed in fotografie en heeft de nieuwste van de nieuwste camera. Hou hier alsjeblieft ook gewoon rekening mee

Foto's uploaden, posten, resizen, etc
Voor de mensen met wat minder forumervaring ;) bij deze een overzichtje van de mogelijkheden bij het posten van foto's.

De benodigde webspace
Je hebt webspace nodig waar je je plaatje op kunt parkeren om vervolgens dit plaatje op het forum te laten zien. Je kunt dus niet een attachment bij je bericht voegen (iets dat op sommige andere fora wel werkt). Je moet voor je eigen ruimte zorgen.

Hiervoor kun je de ruimte gebruiken die veelal beschikbaar wordt gesteld door je internetprovider. Deze is te benaderen via FTP. Meer info en instructies zijn de vinden bij je provider. (bijv. Planet, @Home, xs4all, Ziggo etc.), of natuurlijk je Tweakers.net fotoalbum als je genoeg karma hebt.

Een andere optie is om een 'picserver'/'fotohost' gebruiken, bijvoorbeeld Tinypic, gelieve geen imagehack want deze geeft irritante pop-ups. Het is natuurlijk ook altijd mogelijk om een user met veel karma aan te schieten en te vragen of deze jou foto's in zijn/haar fotoalbum voor je neerzet.

De benodigde 'tags'
De nieuwe lay-out van GoT laat het toe ongeresizede plaatjes te posten, maar denk eraan, niet iedereen heeft deze functie aanstaan/gebruikt de nieuwe lay-out, dus resize altijd je plaatjes :> En gebruik de check images functionaliteit!

Om een plaatje te tonen in je post kun je de volgende tags gebruiken:

code:
1
[img]http://www.domein.nl/plaatje.jpg[/img]
Waarbij je dus de url van je plaatje(s) tussen de img-tags zet.
Dit gebruik je voor normale plaatjes, met een normale bestandsgrootte en normale afmetingen (zo rond de 640 pixels breed).

Voor hele grote plaatjes met een ruime bestandsgrootte moet je zogeheten thumbnails gebruiken. Ofwel: een kleine versie van het plaatje welke je tevens gebruikt als link naar de grote versie. Je kunt hier niet van de resize functie van het forum gebruik maken omdat mensen alsnog het hele bestand moeten downloaden, het wordt enkel verkleind weergegeven. Voor mensen met een tragere verbinding is het niet fijn om eerst 2MB te downloaden voor 3 plaatjes (bovenop de rest van het topic). (gebeurt het toch dan wordt je post ge-edit en worden er links van gemaakt).
Deze onderstaande code dien je dan te gebruiken:

code:
1
[url=http://www.domein.nl/plaatje.jpg][img]http://www.domein.nl/thumb.jpg[/img][/url]
Let dus op het verschil tussen plaatje.jpg (de grote versie) en thumb.jpg (de kleine versie).

Bij het plaatsen van je bericht wordt er een check op je images gedaan en krijgt deze de juiste afmetingen mee. Dit zorgt ervoor dat de afmetingen van de images automatisch bij de img tags gezet worden. Dit komt het linken naar een bepaalde post in dit topic ten goede en bij het laden verspringt het topic minder.

En verder
Posten die pics!!!11 ;) Veel plezier !
Vergeet niet om de naam/details van de producten te vermelden en eventueel pricwatch-linkjes.

Voorbeeld:
[foto van pc + toetsenbord + geluids boxen]
Je ziet:
- Product 1
- Product 2
- Product 3
- etc..

En niet te vergeten

Posten die foto's!

:TweakBlog:

Anoniem: 191050

AntraXxX schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:46:
Ik zal ook maar eens mijn kamer posten:

Close-up van de echte foto

[afbeelding]

Close-up van het geschilderde schilderij, gemaakt door m'n tante

[afbeelding]

Overzichtje van schilderij + nog 2 Bruce Springsteen canvas doeken

[afbeelding]
Bruce Springsteen, dat is geniaal! Waar heb je die canvas doeken vandaan als ik vragen mag? Muziek heb ik zat van hem, maar nog maar 2 posters die ik bij concerten vandaan heb.

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nieuw topic!

Nu maar eens tijd voor mijn kamer:

Overzicht op mijn Retro-vitrine

Vitrine van beneden naar boven

- Gameboy light Astroboy
- Gameboy Classic
- Gameboy Color
- Gameboy Pocket Famitsu Edition
- Zelda
- Megamn 3
- Bugs crazy castle
- SML 2

- Atari Lynx 1 en 2

- PSP fats en Game and watch

- De virtual boy

Nog meer retro:

Mijn TV/PC:

Boven mijn TV/PC:

Mijn lego:

Onder mijn TV/PC:

Mijn hangplek

- Dinovo edge TB / MX Air Muis

Plopboxensetje:

[Voor 8% gewijzigd door Zakkenwasser op 19-03-2010 21:44]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• Slapstick
  • Laatst online: 03-06 09:16

Slapstick

Me, myself or I

Topicstarter
maar één woord. VET!

vooral al die oude consoles :9~

[Voor 4% gewijzigd door Slapstick op 19-03-2010 21:36]

:TweakBlog:

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-06 12:15
@ hierboven: en meteen bij de eerste post is het raak, ik zie weer een Z-5500! _/-\o_
hoeveel mensen hebben op tweakers zo'n ding zeg :)

• Zakkenwasser
  • Niet online
yannickie111 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:38:
@ hierboven: en meteen bij de eerste post is het raak, ik zie weer een Z-5500! _/-\o_
Ja, er is namelijk geen andere dolby surround set zonder dvdspeler en andere poespas.

Als je alles al in je PC hebt zitten dan is de rest overbodig.

• mickw
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:52
yannickie111 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:38:
Ik wil er wel een gaan halen :P

Anoniem: 350897

Om maar even te reageren op mijn post in het ouse topic:

Dat bureau heb ik al 3 jaar dus ik zou niet meer weten waar ik hem vandaan heb of wat de naam is. En dat opzetje waar m'n monitor op staat is om heel eerlijk te zijn al heel oud en origineel wit van kleur. Met een beetje plak plastic erover heen ziet het er al heel anders uit :P

Anoniem: 144144

okay thanks Smiddie1, dan ga ik morgen denk ik ff langs de bouwmarkt en dan ga ik zelf wel ff wat in elkaar knutselen ;)

Anoniem: 350897

Nou succes dan. Ben zelf ook wel blij met de huidige setup. En ook bedankt voor de positieve reacties ;)

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-05 12:08

Krentenbol

Prutz0r

Anoniem: 144144 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:57:
[...]

TKing, die heb ik gekregen van mijn dymo labelwriter spamster (aka vriendin) voor mijn verjaardag, als je wilt kan ik wel even na vragen hoe zij dr aan is gekomen
Graag, al vermoed ik dat het insider-werk is.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• AntraXxX
  • Laatst online: 10:38
Anoniem: 191050 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:23:
[...]

Bruce Springsteen, dat is geniaal! Waar heb je die canvas doeken vandaan als ik vragen mag? Muziek heb ik zat van hem, maar nog maar 2 posters die ik bij concerten vandaan heb.

Haha leuk om een mede Boss fan te 'ontmoeten'. Uhm ik heb die 2 canvas doeken laten drukken door een bedrijf in Best waar m'n vader wel eens mee samenwerkt. Maar dat kun je natuurlijk bij zoveel zaken laten maken tegenwoordig.

Misschien wel een leuk dingetje: het rechter doek (die close-up) is een zelfgemaakte foto van tijdens het Pinkpop Festival op 30 mei 2009.

Ontopic:
@ MrJey, gaaf zeg al die oude consoles en toebehoren!

[Voor 40% gewijzigd door AntraXxX op 09-04-2012 01:15]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Anoniem: 191050

AntraXxX schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:03:
[...]
spoiler:
Ik zelf ben 16 maar ik ben al m'n hele leven Bruce Springsteen fan, komt deels door mijn vader (ik ben dan ook vernoemd naar Bruce en mijn broertje heet Steve) maar voor het grootste gedeelte door mezelf.
Heb natuurlijk alle albums/cd's en ook nog verscheidende lp's, en daarnaast luister ik vaak naar z'n concerten uit de jaren 70 op YouTube.
Tot nu toe naar 8 concerten geweest en tijdens het Pinkpop festival stonden ik, mijn vader en mijn oom in de pit en we stonden recht tegen het hek aan.
Recht voor ons werd een verbinding tussen het podium en het pit gedeelte gebouwd dus je wist al van te voren dat hij recht voor je neus zou komen te staan. Maar dat ik tijdens The Promised Land ook nog een hand van hem kreeg voor ongeveer 10 seconden durfde ik in mijn stoutste dromen niet te dromen. Hij kwam voor ons staan en we hadden oogcontact terwijl ik het refrein uit volle borst was aan het meezingen, en toen gaf hij me dus een hand. 8)

Ik heb nog veel meer foto's van dichtbij gemaakt dus als je ze eens wilt zien, neem eens een kijkje op m'n Photostream:
http://www.flickr.com/photos/antraxxx/page3/
Foto's zien er goed uit! Ik ben zelf niet naar Pinkpop geweest omdat ik dan alleen voor The Boss heen zou en t kaartje me dan toch iets te duur werd. Lowlands ga ik dus ook niet heen. Arnhem ben ik wel geweest, de Arena ook, en Rotterdam toen hij zonder de E-street band stond te spelen.

Blijft geweldig, en al zie je inmiddels langzaamaan aan hem dat hij oud wordt, dat is tijdens de concerten niet aan m te merken!

• mr.louie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2021
Eindelijk ook de tijd genomen om hier een aantal foto's te schieten.
Bij deze dus ook een overzicht van mijn "game/workroom"

U ziet:
Coolermaster stacker met i5 750 met 4 gb ram op een asus p7p55d, 4870, vertex, raptor en wd black.
Beeld word verzorgd door een samsung 2493HM en een P2370.
Geluid knalt erin via een Z5500. (tevreden gebruiker sinds launch :P)
Invoer gebeurt middels een MX performance en een iluminated keyboard van Logitech.

U ziet niet:
De opstelling in de huiskamer met een ps3 op een sony bravia 40 inch en een sony 5.1 set. :9

• yannickie111
zo, zeker een mooi (opgeruimde) kamer.gameroom!
En ik zie weer een Z-5500 O-)

• jacklam
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:03
Hey mr.louie,

Mooi computer hoekje! Mag ik trouwens vragen of je nog weet waar je je bureau vandaan hebt gehaald? Ben namelijk op zoek naar precies zo'n opstelling.
mr.louie schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:40:
Eindelijk ook de tijd genomen om hier een aantal foto's te schieten.
Bij deze dus ook een overzicht van mijn "game/workroom"

• mr.louie
Bureau komt van een kantoorzaak hier in het dorp, HKI.
Is wel prijzig, deze was met een flinke korting nog altijd ruim 500 euro :X
Moet wel zeggen, dan heb je ook wat. (Bouw)kwaliteit is gewoon super, en kabelmanagment is echt heel handig.

[Voor 29% gewijzigd door mr.louie op 20-03-2010 12:03]

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 16:38
mr.louie schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:02:
Bureau komt van een kantoorzaak hier in het dorp, HKI.
Is wel prijzig, deze was met een flinke korting nog altijd ruim 500 euro :X
Moet wel zeggen, dan heb je ook wat. (Bouw)kwaliteit is gewoon super, en kabelmanagment is echt heel handig.
Hij heeft wel wat weg van de Galant (die zijn er ook in hoekopstelling) van Ikea. Die is ook te krijgen met kabelmanagement. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

• Zakkenwasser
  • Niet online
Het valt wel op he

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:08
Waar heb je de center speaker van de Z5500 nou toch verstopt?

• yannickie111
Jorn1986 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:13:
[...]

Waar heb je de center speaker van de Z5500 nou toch verstopt?
als je goed kijkt, volgens mij hier.
http://tweakers.net/ext/f/CgJFTs4LEMbalP9CuHwwyNTM/full.jpg
achter zijn beeldscherm, heb ik hem ook staan btw :*)

Geen grote plaatjes posten aub, maar thumbnails van maximaal 640 breed :)

[Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 20-03-2010 20:49]

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Mooie gameroom hoor :) Lijkt mij wel handiger om de center op zijn kop te zetten zeg maar, zodat de speaker zelf op het bureau ligt en dan precies tussen de schermen. Zal je geluid zeker ten goede komen.

• mr.louie
Centerspeaker ligt inderdaad achter de linkse monitor.
Het geluid is prima, ook al staat er een monitor voor.

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:51
We hebben onze gameroon flink veranderd sinds kerst. Er staat nu een groot hoek bureau waar we 3 computers kwijt kunnen. En een nieuwe tv meubel voor mij Panasonic 42" plasme scherm.

http://i44.tinypic.com/11in0j8.jpg

http://i40.tinypic.com/ouzkp0.jpg

http://i43.tinypic.com/2074ysi.jpg

http://i40.tinypic.com/2yy9myc.jpg

http://i40.tinypic.com/14y24pc.jpg

Anoniem: 144144

TKing schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:33:
[...]

Graag, al vermoed ik dat het insider-werk is.
TKing, ik heb het gevraagt en ze heeft hem van marktplaats vandaan o.O

Anoniem: 341927

@japie06
nice :9

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:52

painkill

Pain(k)(ill)

Ik zal als ik er morgen zin in heb wel wat foto's maken van mijn gameroom, met inderdaad ook een z-5500 :P

Moet dus best wel wat opruimen wil mijn kamer toonbaar zijn, dus ik kan niks beloven...

Mijn SNES verzameling!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Anoniem: 144144 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:32:
[...]

TKing, ik heb het gevraagt en ze heeft hem van marktplaats vandaan o.O
Bedankt. Ik heb zelf al een andere gevonden. Ik denk dat ik weet wat ik voor mij verjaardag wil :9

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:38
http://img39.imageshack.us/img39/3061/dsc00019rk.jpg
http://img98.imageshack.us/img98/2777/dsc00014se.jpg
http://img522.imageshack.us/img522/4426/dsc00021ag.jpg

Excuses voor de lage resolutie van de foto's.

U ziet:
Samsung B6000 LED TV 40" (nieuwe aanwinst)
Xbox 360 (ook pas sinds vorige week)
Pioneer alles in 1 geval
Humax Decoder (gaat binnenkort de deur uit, komt nog een ziggo module in de TV)

Aan de linkerkant:
Een Monitor en PC :P
Ambx lampjes

Voor me TV staat nog een bank maar die staat er helaas niet op.

Edit: dat is grappig het is morgen precies 1 jaar geleden dat ik me vorige game-room had gepost :D

[Voor 8% gewijzigd door Diversity op 21-03-2010 18:19]

• AntraXxX
  • Laatst online: 10:38
Ziet er goed uit hoor, ook mooi behang. ;)
Maar wat ligt er eigenlijk voor je tv, zippo's?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Diversity
AntraXxX schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:45:
Ziet er goed uit hoor, ook mooi behang. ;)
Maar wat ligt er eigenlijk voor je tv, zippo's?
Haha ja dat zijn idd zippo's, van die kermis dingen. Ik rook niet dus gebruik ze gewoon voor de sier :P.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:31

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dit weekend de grote voorjaars schoonmaak gehad B) Dus weer tijd voor een nieuwe foto. (qua specs niets gewijzigd.)

Te zien:

- Sony Bravia KDL-W5500 40"
- Harman Kardon AVR 355
- Monitor Audio BR6 + BRC (achter tv)
- PS3

Niet te zien:

- Monitor Audio BR2 (als rears)

[Voor 27% gewijzigd door Meelobee op 22-03-2010 09:55]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | Samsung 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:16
Humax Decoder (gaat binnenkort de deur uit, komt nog een ziggo module in de TV)
Uh, is dat een decoder met hdmi?
Als je hem kwijt wilt..... O-)

• Diversity
JMaster schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:14:
[...]

Uh, is dat een decoder met hdmi?
Als je hem kwijt wilt..... O-)
Is helaas geen decoder met hdmi geloof ik , alleen scart. Maar het is ook geen HD ontvanger, weet eigenlijk niet of er hdmi opzit maar denk het niet als het een normale digitale ontvanger is.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 16:38
Meelobee schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:54:
Dit weekend de grote voorjaars schoonmaak gehad B) Dus weer tijd voor een nieuwe foto. (qua specs niets gewijzigd.)

[afbeelding]

Te zien:

- Harman Kardon AVR 355
- PS3

Niet te zien:

Dus zo ziet het gamehoekje van Meelobee eruit waar menig uurtje aan PS3-games wordt besteed. :P Ziet er mooi uit! _/-\o_

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 12:26
Mijn gameroom, wat nieuwe spulletjes en anders neergezet.

Overzicht:

U ziet:
-Bureau IKEA.
-Geweldige motorcross behangrand (binnenkort maar eens compelete muur wit maken, komt mijn amBX ook wat mooier uit).
-24Inch HP LP2465 (S-IPS).
-Razer Diamondback 3G op een Qpad.
-Steelseries Siberia Full-Size Headset.
-Ipod Touch 2G in Lego dock.
-Alchemy Elixir toetsenbord.
-Sony Ericsson W200i
-Pc: Q6600 @ 3,2Ghz
4096MB Ram
XFX260GTX 216core 869MB
-Xbox 360 20GB
-Radio/Versterker

Vooraanzicht:

Vooraanzicht donker, met amBX:

[Voor 43% gewijzigd door Rynji op 22-03-2010 13:52]

5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:10
Meelobee schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:54:

[afbeelding]

Te zien:

- Harman Kardon AVR 355
- PS3

Niet te zien:

Mooie kast :) waar komt ie vandaan?

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-05 16:37
Ikea!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Aanwezig:

- LG 42" LCD
- PS3 Slim
- KPN HD ontvanger
- Sony CD speler
- Sony Audio Control Center met bijhorende speakers
- Sennheiser headset

Kortom, hier kom ik tot rust ;)

• chimera2
  • Laatst online: 14:10
Nee hier heb ik wat aan |:(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Goed, ik hap wel.
* Kaasplank pakt het handje van chimera2 en helpt hem zoeken bij ikea.nl
Hmm.. er staat een tv op... zou hij dan bij de tv meubels staan? verrek! het is nog zo ook.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90103758

• Kn4kw0r5t
  • Laatst online: 19-07-2022

Kamertje opgeruimd en alles even opnieuw geplaatst. Ofja, kamer opgeruimd.. alleen het bureau. De rest straks.

Je ziet:
Computer, specs in sig
Samsung T240 (24")
Xbox 360 Elite + controller + wireless headset
Oude laptop, wordt niet gebruikt
2 maal IKEA bureau
MX518 muisje
Logitech keyboard
Lensdoppies

Je ziet niet:
EOS 450D -> foto's mee gemaakt

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:48

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

yannickie111 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:42:
zo, zeker een mooi (opgeruimde) kamer.gameroom!
En ik zie weer een Z-5500 O-)
Heb door dit topic vorige week ook een Z-5500 gekocht... :$ beste aanschaf in jaren voor mijn games/home cinema (voor grotere speakers heb ik geen ruimte..).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:16

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
Het is dat ik al een mooie Onkyo set heb, ook met een knoepert van een subwoofer (HT-S3105) anders had ik ook een Z-5500 set gekocht :9

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-05 15:12
Knakworst, had jij geen TV ?

• Kn4kw0r5t
True that, is er uit gegaan. Gebruikte 'm nauwelijks.

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-06 23:48
Vandaar al die lege ruimte op je bureau ;)

• Kn4kw0r5t
MeltedForest schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:56:
Vandaar al die lege ruimte op je bureau ;)
Links is computer + gamen, rechts is schoolwerk :) Dat is in ieder geval het idee, rechts wordt zelden gebruikt.

[Voor 12% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 23-03-2010 21:21]

• WeZet
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-01-2021
@ Thinkpad: Onkyo is anders wel stukken beter dan Logitech he. ;) Ik kan die overdone bass van de die Logitech setjes niet verdragen, veel te onnatuurlijk. Een droge bass heeft dan weer zijn prijs, maar klintk veel fijner. /audiofiel.

Mijn gameroom is meer een studio en gameroom ineen, ik doe veel aan muziekproductie. Heb geen recente pics, maar zal binnenkort wat van na mijn laatste verhuizing plaatsen op mijn huidige kamer.

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 16:31

Dograver

>> Insert Title Here <<

Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:20:

Links is computer + gamen, rechts is schoolwerk :) Dat is in ieder geval het idee, rechts wordt zelden gebruikt.
Dat heb ik ergens eerder gehoord...

Oohja, dat was in de tijd dat ik zelf ook nog huiswerk moest maken.

PSN-ID Dograver

• London
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Maar 'ns een poging wagen, verwacht alleen niet te veel van deze 18 jarige student :P.

Wat je ziet;

Foto 1:

- Samsung UE40B8000 LED TV
- Playstation 3 Slim 250 gig
- Upc Mediabox (die kapot is :'(, nieuwe is onderweg)
- Onkyo LS-V501 HCS
- Foto van overleden kat die me nog altijd erg dierbaar is :)

Foto 2:

- Samsung SyncMaster 2494HM/2494HS
- Acer X203H
- PC bestaande uit;
MSI P55-GD65
Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860 @ 2.80GHz
GeiL 8 GB DDR3-1333 Quad-Kit
Samsung Spinpoint F1 1TB
ATI Radeon HD 5870 Series (1024 MB)
Antec 900 kast
- Logitech Performance Mouse MX
- Logitech Wireless Keyboard K340
- Apple iPhone 3GS
- Hele rits afstandsbedieningen en controller :'(
- Horloges
- Vaseline om m'n nieuwe tattoo mee te onderhouden :P
- World of Warcraft muismat, gesigneerd door een van de bekendste CM's!

[Voor 5% gewijzigd door London op 25-03-2010 13:27]

Battlenet: Gold#21419

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Voor 'verwacht niet te veel' vind ik het toch aardig wat, hoor :)

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-06 23:48
Ik zou net zeggen, dat is nog best oke voor een 18 jarige student :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:21
Dat zegt ie alleen maar om meer te kunnen patsen :+ En ik betwijfel het ten zeerste of ie die tv zelf heeft betaalt, want de 40B8000 kost €1500-2000.

The devil is in the details.

• natasdiamon
  • Laatst online: 28-04-2021
Erg bescheiden inderdaad :+ maar wel een mooi setje heb je daar staan!

• London
  • Niet online

London

Mute schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:02:
Dat zegt ie alleen maar om meer te kunnen patsen :+ En ik betwijfel het ten zeerste of ie die tv zelf heeft betaalt, want de 40B8000 kost €1500-2000.
Alles is uiteraard zelf betaald :).

edit:

Er komen hier zat toffere setups langs hoor :P.

[Voor 9% gewijzigd door London op 25-03-2010 15:13]

Anoniem: 306362

Ziet er netjes uit, Maar kan je ook een totaal overzicht laten zien van je kamer?
Volgens mij hangt er namelijk een vette poster op je kamer :p

(p.s zal mijn kamer ook even opnieuw posten, heb namelijk ook nieuwe LCD!)

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-05 11:36
Las Vegas schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:11:
[...]

Alles is uiteraard zelf betaald :).

edit:

Er komen hier zat toffere setups langs hoor :P.
Geen last van input lag met die tv op je PS?

Zal mijn gameroompje ook eens posten met me nieuwe aanwinsten. Alleen me audiosetup is er nog niet.

there's no tweak without the tweaker

• London
  • Niet online

London

Anoniem: 306362 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:15:
Ziet er netjes uit, Maar kan je ook een totaal overzicht laten zien van je kamer?
Volgens mij hangt er namelijk een vette poster op je kamer :p

(p.s zal mijn kamer ook even opnieuw posten, heb namelijk ook nieuwe LCD!)
De rest van m'n kamer is niet zo interessant. Betreft een bed, een stoel met voetenbank, kastje waar laptop op staat, meubeltje waar parfums op staan en een stoel waar kleding overheen hangt :P.

Heb ff 2 foto's gemaakt van de 2 posters (iPhone kwaliteit :(). Zijn beide van ikea.

http://i44.tinypic.com/ziwsns.jpg
http://i41.tinypic.com/a258nb.jpg

En ben benieuwd naar jouw foto's :).
virtualJac schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:20:
[...]

Geen last van input lag met die tv op je PS?

Zal mijn gameroompje ook eens posten met me nieuwe aanwinsten. Alleen me audiosetup is er nog niet.
Niet dat ik weet, hoezo?

[Voor 18% gewijzigd door London op 25-03-2010 15:23]

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-05 11:36
Las Vegas schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:22:
[...]

knip

Niet dat ik weet, hoezo?
Omdat die Samsung LEDs daar niet echt hoog op scoren ;) maar back ontopic

there's no tweak without the tweaker

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:11
Tja, als je verder aan niks je geld uit geeft dan is zo'n TV toch een goede uitgave? Dat kan ik als 20-jarige met een Audi uit 2006 moeilijk zeggen :+

BFmango schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 23:34:
Tja, als je verder aan niks je geld uit geeft dan is zo'n TV toch een goede uitgave? Dat kan ik als 20-jarige met een Audi uit 2006 moeilijk zeggen :+
Dan wil ik jou kamer ook wel eens zien :P

Anoniem: 321222

Nou hier zit ik dan z'on beetje elke avond :P

mja misschien de kabels nog eens wegwerken ofzo :) en een beetje opruimen maar zo ziet het er dus bij mij uit :P

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-04 20:23
Lekker rommeltje ! haha! Maar wel gaaf, heb je dat grote scherm gekoppeld aan je linker scherm?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

FrankLe schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:18:
Lekker rommeltje ! haha! Maar wel gaaf, heb je dat grote scherm gekoppeld aan je linker scherm?
Ja want tv kijken doe ik meestal via de ziggo tvplayer en die zet ik dan op me tv scherm :)

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-04 20:23
Anoniem: 321222 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:23:
[...]

Ja want tv kijken doe ik meestal via de ziggo tvplayer en die zet ik dan op me tv scherm :)
Handig inderdaad! Netjes hoor, niet vervelend zo hoog? Of heb je nog ergens een strandwachtstoel verstopt? :P

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

FrankLe schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:25:
[...]

Handig inderdaad! Netjes hoor, niet vervelend zo hoog? Of heb je nog ergens een strandwachtstoel verstopt? :P
er staat nog een bank tegen de wand aan die je niet ziet (rechts), eerlijk toegegeven het kijkt minder makkelijk als normale hoogte maar je went er wel aan (heb nog geen last van me nek dus vind het wel prima zo :D )

• BFmango
Bureau:

TV & PS3:

Vitrinekast met wat memorabilia:

Gameroom boven:

• Moe_Szyslak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05 12:02
Werk je bij een games winkel ofzo? Ik zie zoveel promotie materiaal :P

• BFmango
Nee gewoon meegenomen op beurzen :P Wel netjes gevraagd uiteraard :)

BFmango schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:39:
Nee gewoon meegenomen op beurzen :P Wel netjes gevraagd uiteraard :)
Nice

• Anoniem: 258387
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
BFmango schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:15:
Bureau:
[afbeelding]

TV & PS3:
[afbeelding]

Vitrinekast met wat memorabilia:
[afbeelding]

Gameroom boven:
[afbeelding]

[afbeelding]
Kijk, dat is pas weer eens een gameroom! _/-\o_ Niet een veredeld bureautje waar een tft op staat en waar zo nu en dan eens een spelletje wordt gespeeld. Hulde. _/-\o_

Ik heb zelf nog geen nieuwe foto's toe te voegen. Ik ben nu mijn nieuwe game kamer aan het verbouwen, maar dat ie mooi wordt is zeker. Ga er qua ruimte ongeveer 130m2 op vooruit! :D

• Zakkenwasser
  • Niet online
He, die heb ik ook, en ook gevuld met retro stuff :P

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:46

seninha

god's right foot

Las Vegas schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:22:
Maar 'ns een poging wagen, verwacht alleen niet te veel van deze 18 jarige student :P.

[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je ziet;

Foto 1:

- Samsung UE40B8000 LED TV
- Playstation 3 Slim 250 gig
- Upc Mediabox (die kapot is :'(, nieuwe is onderweg)
- Onkyo LS-V501 HCS
- Foto van overleden kat die me nog altijd erg dierbaar is :)

Foto 2:

- Samsung SyncMaster 2494HM/2494HS
- Acer X203H
- PC bestaande uit;

[...]

- Logitech Performance Mouse MX
- Logitech Wireless Keyboard K340
- Apple iPhone 3GS
- Hele rits afstandsbedieningen en controller :'(
- Horloges
- Vaseline om m'n nieuwe tattoo mee te onderhouden :P
- World of Warcraft muismat, gesigneerd door een van de bekendste CM's!
Toen ik 18 was had ik alleen nog een klein CRT TV'tje en een videorecorder.
Oh ja en een Commodore 64 :9~

iRacing Profile Flickr

Anoniem: 327004

Mijn bescheiden gameroom :*)

langs de andere kant zie je het volgende:
8)

• Djmaddox
  • Laatst online: 28-03 20:04

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Is het niet irritant om te gamen als dat scherm zo hoog staat?

Edit:

Mijn hoekje in het huisje:

http://www.plaatjesupload.../04/02/1270202822-810.jpg

Guns N' Roses - Paradise City op het scherm :D

http://www.plaatjesupload.../04/02/1270202824-691.jpg

http://www.plaatjesupload.../04/02/1270202826-542.jpg

Als men het wilt zal ik ook nog eeen foto posten van mn gamecollectie en als men het ook wil de binnenkant van mijn en Djthase's Amstel PC. :P

Hardware:

Main PC(staat niet op de foto's):
Q6600
GTX260
MSI P6N-SLI
6GB RAM
Corsair HX 520
750GB WD

2de PC(Die daar ligt op het bureau):

Athlon x2 4600+ @ 2,2ghz
Asus M2V
1GB 667 RAM
MSI 8600GT
Recom 550Watt dingetje

Amstel:
A8N-SLI Premium
Athlon x2 4200+ @ 2,2 ghz
5x 512MB DDR RAM
(een deel van de inhoud is weg om te kunnen passen en meten in een andere Casemod. :P)

[Voor 102% gewijzigd door PromoX op 03-04-2010 10:43. Reden: linkjes gemaakt van bijna 1 MB grote afbeeldingen]

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:11
Mijn gameroompje :D

Xbox 360 & spellen + Samsung 32" + Elac speakers :D + oude receiver + dvd speler

Antec 300 + Razer lycosa + Logitech MX518 + Logitech clear chat pro + Logitech x210 + Ipod Nano

Specs pc:
Athlon x4640 @ 3,0 Ghz
XFX HD5770
Gigabyte MA770T-UD3P
4GB Kinston RAM
1TB Spinpoint F3
BeQuiet 530W
Aerocool fp-01

[Voor 19% gewijzigd door Ambianz op 02-04-2010 16:48]

Anoniem: 341927

FEYENOORD :)

Djmaddox schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:27:
Is het niet irritant om te gamen als dat scherm zo hoog staat?
Neen hoor vind het eigelijk integendeel véél handiger :P .

• Gnermo
  • Laatst online: 16-01 18:16

Gnermo

All about that bass!

Mijn beurt:

Voor de cleanup:

Teringzooi ftw!

After:

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Dammit, je bent me voor :D

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Die hebben mij wel 10 euro achteruit gezet hoor! :( Maar wat zijn ze toch lekker warm :D

@ Gnermo, waar heb je dat Xbox360 frontje vandaan?

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Djmaddox schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:59:

Ik heb hem bij Yagoda vandaan, hij zat in een Dual-pack met een blauwe maar die verkopen ze niet meer. Heb geloof ik maar 2 euro betaald omdat het de laatste was, een zwarte single kost 2,95 :)

Je Strat , is niet een echte Fender toch? >:)

[Voor 6% gewijzigd door Gnermo op 02-04-2010 21:35]

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 23:04
Welk scherm is dat? Ziet dr strak uit!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Smarron

The bend

BlackWhizz schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 21:38:
[...]

Welk scherm is dat? Ziet dr strak uit!
Ik gok de Acer P243W. Die heb ik hier ook staan:

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 12:32
Djmaddox schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:59:
Die hebben mij wel 10 euro achteruit gezet hoor! :( Maar wat zijn ze toch lekker warm :D

Ik heb precies dezelfde bij de Scapino gekocht voor 7,50 :') maar idd wel lekker warm :)

AMD Ryzen 9 5900X, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Gnermo schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 21:34:
[...]

Ik heb hem bij Yagoda vandaan, hij zat in een Dual-pack met een blauwe maar die verkopen ze niet meer. Heb geloof ik maar 2 euro betaald omdat het de laatste was, een zwarte single kost 2,95 :)

Je Strat , is niet een echte Fender toch? >:)
Neu, is een prulletje van de Blokker. :')
Overgings mist hij 2 snaren en speel ik er nooit op want ik ben nml bassist in mn band :P. Hij stond daar omdat hij geen andere plek heeft om te staan xD

EDIT @ Ducky:

Vuile afzetters bij de Van Haren waar ik ze gekocht heb. :'(

@ Hieronder:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[Voor 9% gewijzigd door Djmaddox op 02-04-2010 23:56]

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Djmaddox schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:43:
[...]

Neu, is een prulletje van de Blokker. :')
Overgings mist hij 2 snaren en speel ik er nooit op want ik ben nml bassist in mn band :P. Hij stond daar omdat hij geen andere plek heeft om te staan xD

EDIT @ Ducky:

Vuile afzetters bij de Van Haren waar ik ze gekocht heb. :'(
Mijn god, ben je mijn verloren tweelingbroer ofzo? Ik heb zelf ook een blokker-strat staan die 2 snaren mist, geen andere plek voor dan naast mijn pc, en ben zelf ook bassist.

Mind blown.

[Voor 3% gewijzigd door Gnermo op 02-04-2010 23:48]

• sharvinz
  • Laatst online: 31-05 14:52
Mijn kamertje, hij is niet zo groot maar oke ik werk met de ruimte die ik heb :).
Let vooral niet op de kabel zooi bij mn sub :$
Ik ben dan ook pas 15jaar en probeer uit te breiden in mn kamer voor zo ver mijn kamer het toelaat.

Wat je ziet:

-Computer, specs:
Processor: i7 920 @ 3800Mhz
Moederbord: Asus p6t deluxe oc palm edition
Geheugen: Corsair Dominator 3 x 2 GB pc-12800 1600mhz
Grafische Kaart: XFX GTX295
Harde schijf: Samsung SpinPoint F1 HD103UJ 2x 1tb
Voeding: Corsair TX850W
Behuizing: Antec 1200
Koeling: Lucht

-Scherm ASUS VK266H, 26inch dus :)
-Logitech Z5500 speakersetje
-Ipod nano 4g in zn dockje
-Asus overclock schermpje (echte naam vergeten), dat is dat witte ding naast mn ipod
-Mijn 2de telefoon en Hoesje + usb kabel van samsung jet
-Logitech G19
-Logitech G9
-SteelSeries Siberia v2 Full-Sized Headset
-Gammele bureau

Wat je niet ziet zijn de rear speakers draadloos toetsenbord+muis etc.. :)

Achja dit is mn game stukje

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:16

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
Altijd zo apart vind ik dat, "Ik ben 15 jaar en probeer uit te breiden"

Maar ondertussen wel een gruwelijke setup met een i7, GTX295, Z-5500 etc

Denk dat er veel 15 jarigen jaloers op zijn hoor :P

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• sharvinz
Ja achja kreeg 2600euro van mn ouders om alles zelf samen te stellen ensow en zelf te bouwen soort van do it yourself projectje :)

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

sharvinz schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 01:00:
Ja achja kreeg 2600euro van mn ouders om alles zelf samen te stellen ensow en zelf te bouwen soort van do it yourself projectje :)
Voor je 15de verjaardag? Ik kreeg een envelop met 50 euro een een ferme handdruk en een zoen op elke wang.

Verwende nesten ook tegenwoordig ;) :( 8)7

EDIT: Toen ik 15 was lag ik om 1 uur ook al in bed O-)

[Voor 6% gewijzigd door Gnermo op 03-04-2010 01:07]

• sharvinz
Nee :o ik was toen net 14jaar maar kreeg het omdat ik een hele oude deal met mn vader boven water bracht.
Als ik vwo zou doen zou ik een pc krijgen :D

Edit: mini vakantie

[Voor 7% gewijzigd door sharvinz op 03-04-2010 01:08]

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

sharvinz schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 01:07:
Nee :o ik was toen net 14jaar maar kreeg het omdat ik een hele oude deal met mn vader boven water bracht.
Als ik vwo zou doen zou ik een pc krijgen :D

Edit: mini vakantie
Ja ik zou als ik je vader was het mooi niet gedaan hebben mits het op papier stond _/-\o_

Mini-vakantie? Maakt niet uit, ik lag er op mn 15de altijd vroeg in :*)

• sharvinz
whahahhahahahahah oke :$

ThinkPadd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 00:58:

Inderdaad :$

• yannickie111
sharvinz schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 00:56:
Mijn kamertje, hij is niet zo groot maar oke ik werk met de ruimte die ik heb :).
Let vooral niet op de kabel zooi bij mn sub :$
Ik ben dan ook pas 15jaar en probeer uit te breiden in mn kamer voor zo ver mijn kamer het toelaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je ziet:

-Computer, specs:
Processor: i7 920 @ 3800Mhz
Moederbord: Asus p6t deluxe oc palm edition
Geheugen: Corsair Dominator 3 x 2 GB pc-12800 1600mhz
Grafische Kaart: XFX GTX295
Harde schijf: Samsung SpinPoint F1 HD103UJ 2x 1tb
Voeding: Corsair TX850W
Behuizing: Antec 1200
Koeling: Lucht

-Scherm ASUS VK266H, 26inch dus :)
-Logitech Z5500 speakersetje
-Ipod nano 4g in zn dockje
-Asus overclock schermpje (echte naam vergeten), dat is dat witte ding naast mn ipod
-Mijn 2de telefoon en Hoesje + usb kabel van samsung jet
-Logitech G19
-Logitech G9
-SteelSeries Siberia v2 Full-Sized Headset
-Gammele bureau

Wat je niet ziet zijn de rear speakers draadloos toetsenbord+muis etc.. :)

Achja dit is mn game stukje
nou, "ik ben 15 en probeer uit te breiden." is niet echt meer nodig geloof ik ;)
ik ben over een week (onee, 6 dagen lol) 15, maar heb mijn cadeautje al binnen, een nieuwe muis van mijn ouders en een nieuw toetsenbord van mijn oma.
Misschien dat de andere oma, met een envelopje met 2600euro komt :z O-)
Nee, denk het niet ;)
Maar ik moet alles zelf kopen, zo heb ik laatst wel een Z-5500 gekocht, geweldig geluid, maar hoe heb jij je rears draadloos gemaakt?
Ik heb ze gewoon normaal, maar ik heb de kabels samen met mijn vader zo mooi weggewerkt dat je ze (bijna)niet meer ziet d:)b

Maar alles bij elkaar, mooie set up hoor :Y *O*

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

ThinkPadd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 00:58:

:Y

@ Sharvinz,
Je ouders hebben genoeg geld om jou 2600 euro te geven, maar je zit wel in een klein kamertje? :o

@ Hieronder,
aha, nu snap ik het :P

[Voor 6% gewijzigd door Djmaddox op 03-04-2010 11:27]

Pagina: 1 2 3 ... 50 Laatste

Let op:
Post hier jouw gameroom en probeer het praten over elkaars gameroom minimaal te houden.
Maak echte thumbnails van foto's

Bovenin kun je op afbeeldingen klikken om alleen posts met plaatjes te zien.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee