Post je gameroom! - deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:29
Een short van RGB in volle glorie. Let op: triggerwarning. Het bevat felle kleuren en flashes.

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:20
Enigmus schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 07:34:
Een short van RGB in volle glorie. Let op: triggerwarning. Het bevat felle kleuren en flashes.
[YouTube: Work and gameroom]
Ik zat even terug te kijken in het topic, maar kon het zo snel niet terug vinden (of ik heb er overheen gekeken):
die golvende (?) panelen waar de leds op schijnen, zijn dat 3D prints of heb je dat ergens gekocht? Heeft het nog een andere functie behalve esthetisch?

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:29
Erwin537 schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 10:07:
[...]

Ik zat even terug te kijken in het topic, maar kon het zo snel niet terug vinden (of ik heb er overheen gekeken):
die golvende (?) panelen waar de leds op schijnen, zijn dat 3D prints of heb je dat ergens gekocht? Heeft het nog een andere functie behalve esthetisch?
Hoi Erwin, dat zijn 3D panelen die van amazon komen: https://www.amazon.nl/dp/...yo2ov_dt_b_fed_asin_title

Het is puur esthetisch. De latten wandpenelen zijn wel functioneel. Door een laag vilt dempt het geluid.
Pagina: 1 ... 51 52 Laatste

Let op:
Post hier jouw gameroom en probeer het praten over elkaars gameroom minimaal te houden.
Maak echte thumbnails van foto's

Bovenin kun je op afbeeldingen klikken om alleen posts met plaatjes te zien.