Laten we nou maar gewoon wachten op Apple.
Al die geruchten zijn en blijven maar geruchten
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Alles is relatief. Bij mij zitten die ronde oortjes heel prettig, ik kan er in bed mee op mijn zij liggen en voor luisterboeken heb je geen super hifi geluid nodig natuurlijk.funk-e schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:32:
Ik weet het, het is een baggerding, maar ik koop hem alleen om hem weer te verkopen in combinatie met mijn iPhone 4
Huh? Dus als ik het goed begrijp wil je juist je eigen echo terug horen als je met iemand of tegen Siri praat? Volgens mij is het juist de bedoeling dat je je eigen stem zo min mogelijk hoort terugkomen uit de speaker - dat willen de meeste mensen juist.jurk738 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:31:
Over headphones gesproken.. als ik bel door de microfoon van mijn koptelefoon, of als ik tegen Siri praat, dan hoor ik mezelf niet/nauwelijks terug. Erg irritant, want je krijgt dan de neiging om (te) hard te gaan praten.
Mijn gesprekspartner hoort me wel gewoon prima. Ik kan het volume wel harder zetten, maar dan klinkt de andere audio weer veel te hard.
Ik heb dit zowel met de bijgeleverde koptelefoon van Apple als met mijn SoundMagic MP21.
Kent iemand dit, en is hier een oplossing voor? Ik heb al eea gegoogled maar kon helaas niets vinden.
Eh, ja. Met mijn oordoppen in hoor ik door de isolatie mezelf niet meer. Ik zou mezelf dus graag door de speakertjes van de oordoppen horen. Is dat zo gek?Uniciteit schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:33:
[...]
Huh? Dus als ik het goed begrijp wil je juist je eigen echo terug horen als je met iemand of tegen Siri praat? Volgens mij is het juist de bedoeling dat je je eigen stem zo min mogelijk hoort terugkomen uit de speaker - dat willen de meeste mensen juist.
[ Voor 26% gewijzigd door jurk738 op 20-06-2012 22:47 ]
nja de geruchten dat ie een stuk langer wordt zijn wel hardnekkig en lijken mij erg plausibel.Draakje5 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:04:
Laten we nou maar gewoon wachten op Apple.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 27% gewijzigd door Saven op 21-06-2012 18:57 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 22-06-2012 00:24 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hoezo? Dat is "gewoon" 16:9, de beeldverhouding die zo'n beetje elke telefoon op de markt die de naam "iPhone" niet draagt heeft.Donstil schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:28:
Langer is niet erg als het icm breder is. Alleen langer lijkt me echt heel lelijk.
Anoniem: 462843
Zijn dit echte of neppe?funk-e schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:32:
Originele Apple headphones voor € 15,-
[afbeelding]
http://www.koopjessite
Ik weet het, het is een baggerding, maar ik koop hem alleen om hem weer te verkopen in combinatie met mijn iPhone 4
Ain't gonna happen.monnick schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:23:
Wanneer verwachten jullie de nieuwe iPhone ongeveer? Ik ben van 5 t/m 13 augustus in Amerika. Stiekem hoop ik er op dat ik een iPhone kan meenemen, maar het lijkt me eigenlijk zeer onwaarschijnlijk dat hij dan al uitkomt.
Incident Identifier: DC6F6249-2B7C-4D04-8E8D-54CC7F7ECF18
CrashReporter Key: f7caa21c6ac6fdffe508884bb6cbeda3933823d5
Date: 2012-06-25 12:49:57 +0200
Reset count: 1
Boot failure count: 0
Boot faults: rst vdd_under
Boot stage: 255
Boot app: 0
activatie vereist...? Is er niet een app die daar om vraagt? De SIM pincode wordt normaal gevraagd met unlock "Voer pincode in".cardwizard schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:38:
De iPhone van mijn vrouw geeft om de haverklap de melding "activatie vereist" uit het niets , dit hoort natuurlijk niet maar is niet zo'n groot probleem behalve als we dadelijk in het buitenland zitten en er geen internet beschikbaar is , dan is de iPhone onbruikbaar omdat we die dan niet kunnen activeren
een herstel helpt niets en een nieuwe sim heeft ook niet geholpen
iemand hier bekend mee ?
Ik heb dit wel eens gezien toen ik er een sim van een andere provider in stopte.. Toen moest ik ook opnieuw activeren. Het zou kunnen dat de sim kaart niet goed contact maakt? Valt hij ook van het netwerk af op zo'n moment? Dat zou je kunnen zien aan de ontvangststreepjes en de naam van de provider, als die er nog staan dan is het iets anders.cardwizard schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 01:41:
nee dat komt niet door een app , dit is echt de iPhone die weer geactiveerd moet worden , zoals bij het eerste gebruik
FreeReef.nl
Was blij dat je nog schroefjes hebt en geen pentalobe-schroeven (die "nieuwe" bloemachtige).World Citizen schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:27:
Ook een iPhone ervaring.. maar dan anders.
Onze baas laat met ... regelmaat... zijn iCrash tegen de grond aan stuiteren.
Na 4 keer, vond hij al het glas in zijn gezicht toch wel een probleem worden en mogen wij het glaasje vervangen...
die schroefjes zijn klein
Toch is het voor iemand met wat rust, goed gereedschap goed te doen.
Kost een uur, maar baas weer blij
Ja die zaten er 2 in de bodem... of zoiets. Maar een stanleymes doet wonderen...Tha BasZ schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:45:
[...]
Was blij dat je nog schroefjes hebt en geen pentalobe-schroeven (die "nieuwe" bloemachtige).
[ Voor 10% gewijzigd door World Citizen op 27-06-2012 16:48 ]
FreeReef.nl
Pocket Planes is zeker wel tijdrovend.Gediminas schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:27:
Heeft iemand nog een leuke tip voor een leuke en tijdrovende game? En dan heb ik het niet echt over die grafische games zoals Infinity Blade en dergelijke, maar over bijzondere en opvallendere games, games zoals Superbrothers: Sword & Sworcery .
Games zoals Angry Birds, Tiny Wings, Draw Race, Cut the rope en al die andere populaire highscore games heb ik al.
Anoniem: 47458
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 28-06-2012 01:18 ]
Ik heb ook KPN maar ik heb altijd de persoonlijke hotspot knop gehadAnoniem: 47458 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 01:17:
Ik las ergens dat KPN en T-Mobile de persoonlijke hotspot weer gaan inschakelen voor de iPhone.
Even bij mijn instellingen gekeken en inderdaad, deze optie staat spontaan in me menu.
Zodra ik voor configureren kies krijg ik echter alleen nog een "neem contact op met t-mobile" melding
Maar we zijn op de goede weg
Hopelijk kan ik straks eindelijk me iPad op een normale manier van internet voorzien zonder hier een simkaart in te gebruiken.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
maar verveeld ook weer snel..
[iOS 6] Ervaringen & Discussieourplayground schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:11:
[...]
maar verveeld ook weer snel..
Wat vinden we van iOS6?
Een test van wat? Snelheid? Is lager beter? Performance? Is hoger beter?Omnia love schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:20:
Hoi
Ik heb een iPhone 4 onder 5.1.1 (jailbreak) 16 GB.
Ik heb een klein browsertest gedaan.
Zie hier mijn resultaten
Chrome VS Safari
1'ste test chrome = 27175
2'de test chrome= 26679
3'de test chrome = 27623
1'ste test safari = 52557
2'de test safari = 50663
In punten, hoger is beter .jelle. schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:09:
[...]
Een test van wat? Snelheid? Is lager beter? Performance? Is hoger beter?
Zou eens tijd worden, het is belachelijk dat een groot bedrijf als Facebook nog steeds met zo'n gedrocht van een app durft aan te komen zetten. Overigens is het op mijn android phone nog een groter drama, meer dan een minuut moeten wachten om even een status update te lezen is daar eerder regel dan uitzondering...jelle. schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:34:
Aangezien er ook in dit topic heel wat kritiek is geuit op die vreselijke Facebook-app; Facebook Abandoning HTML5 to Speed Up iOS App
Afhankelijk van het type abonnement kan dit nog wel is tot eind 2012 duren volgens http://www.iphoneclub.nl/...ing-persoonlijke-hotspot/Anoniem: 47458 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 01:17:
Ik las ergens dat KPN en T-Mobile de persoonlijke hotspot weer gaan inschakelen voor de iPhone.
Even bij mijn instellingen gekeken en inderdaad, deze optie staat spontaan in me menu.
Zodra ik voor configureren kies krijg ik echter alleen nog een "neem contact op met t-mobile" melding
Maar we zijn op de goede weg
Hopelijk kan ik straks eindelijk me iPad op een normale manier van internet voorzien zonder hier een simkaart in te gebruiken.
Hier zou ik ook graag de oplossing voor willen hebben. Mijn telefoon maakt minder geluid dan de iPhone 4 van mn vader en de iPhone 3GS van mijn moeder. Daarnaast heb ik het idee dat hij 'vroeger' harder geluid maakte.Fl0yd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:40:
Beste tweakers,
Ik merk ineens dat mijn iphone speaker een stuk zachter gaat als hij op maximaal volume staat dan dat hij eerst deed. En ook als ik het vergelijk met andere iphones. Het probleem heb ik niet als ik er earphones op aansluit. Is dit dan toch een hardwarematig probleem? Iemand een soortgelijk probleem gehad?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Anoniem: 207968
Bij mij inmiddels wel (Iphone 4S, abonnement iSmart 300 nov 2011).Chic schreef op zondag 01 juli 2012 @ 09:33:
[...]
Afhankelijk van het type abonnement kan dit nog wel is tot eind 2012 duren volgens http://www.iphoneclub.nl/...ing-persoonlijke-hotspot/
Bij mij is er nog geen hotspot functie zichtbaar. (iPhone 4, 2010, t-mobile).
Ja ik. Na de laatste update kreeg ik een j-score. Niet bepaald een duidelijke app, zelfs nu ik die score heb....Anoniem: 207968 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 12:34:
Heeft iemand ervaring met de app Carat?
Het zou je inzicht in batterij slurpende applicaties moeten geven, maar ik gebruik het alweer 14 dagen inmiddels, elke dag updaten(lees=de diagnostische informatie naar Carat..sturen)maar geen "J-Score" e.d nog..
PSN: Shiver23
Jelle: Een test van wat? Snelheid? Is lager beter? Performance? Is hoger beter?
...less is more
Sorry voor de onduidelijkheid dat ik niet geschreven hebt met wat ik getest hebtfunk-e schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:07:
[...]
Jelle: Een test van wat? Snelheid? Is lager beter? Performance? Is hoger beter?
Omnia love: In punten, hoger is beter.
![]()
Wat heb je getest? Waarmee? Op welke punten?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Langsgaan. Ik had in eerste instantie een iPhone 4 en als ik over het antenne-gedeelte aan de rechterkant ging, voelde ik dat het niet vlak was met de rest van de band. Terug naar de Store en ingewisseld. Ik betaal flink wat, daar wil ik ook wat voor terug. Wat jij nu zegt (stof achter de lens!) is al helemaal niet acceptabel. Zal wel een maandagochtend exemplaar zijn.BillSpaarbank schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:34:
Ik heb even een vraagje over mijn iPhone 4s en wil eigenlijk weten of ik naar de Apple store moet rijden of een afspraak moet maken bij een psychiater![]()
Mijn telefoon heeft een kier tussen de metalen behuizing en de front glasplaat. De dikte van de ruimte is ongeveer 1 of 2 standaard A4-tjes dik. Op het eerste gezicht zie je het niet, maar ik merk dat er heel veel vuil op deze manier de behuizing in kruipt ter hoogte van de oorspeaker. Ik kan de glasplaat aandrukken, maar even later staat de kier weer open.
Er zit inmiddels ook wat stof op de binnenkant van de camera lens. Overigens niet zichtbaar op geschoten foto's. Ben ik nou een onwijze mierenne*ker of zouden jullie ook langs de store gaan om dit op te lossen?
Ik denk dat de kans klein is, deze onderdelen zijn al helemaal uitgekristalliseerd, al die 'pootjes' en schroefgaatjes in de behuizing passen precies in andere onderdelen die ook al helemaal bedacht zijn. Waarvan er ook al enkele gelekt zijn, zoals de dock port met die trapeziumvormig geplaatste schroefgaten die precies passen. De anodisatietechniek is ook al helemaal geperfectioneerd (zodat hij niet anodiseert op punten waar schroeven komen). Het is wel heel erg veel werk voor een beetje misinformatie. Prototypes hebben zelden zo'n enorm detail aan de binnenkant.Uniciteit schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:46:
Ik hoop nog steeds dat Apple deze onderdelen zelf expres heeft laten lekken om het échte design verborgen te houden.
[afbeelding]
Inmiddels bij de Apple Store in Amsterdam geweest. Goeie service, ik heb inderdaad een nieuwe iPhone 4S gekregen. Ben gelijk mijn valschade kwijt. Het scherm is wel een stuk geler dan de blauwige gloed die ik hiervoor had. Qua kleuren vond ik de blauwige tint mooier, maar het is niet anders.me_mrtn schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:51:
[...]
Langsgaan. Ik had in eerste instantie een iPhone 4 en als ik over het antenne-gedeelte aan de rechterkant ging, voelde ik dat het niet vlak was met de rest van de band. Terug naar de Store en ingewisseld. Ik betaal flink wat, daar wil ik ook wat voor terug. Wat jij nu zegt (stof achter de lens!) is al helemaal niet acceptabel. Zal wel een maandagochtend exemplaar zijn.
Wat jij had, is ook niet acceptabel. Overigens van die kleurtinten. Daar wen je snel genoeg aan. Hier in huis zijn drie iPhone's, met blauwe en gelige tinten. Zolang je je eigen gebruikt merk je er weinig meer van.BillSpaarbank schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:39:
[...]
Inmiddels bij de Apple Store in Amsterdam geweest. Goeie service, ik heb inderdaad een nieuwe iPhone 4S gekregen. Ben gelijk mijn valschade kwijt. Het scherm is wel een stuk geler dan de blauwige gloed die ik hiervoor had. Qua kleuren vond ik de blauwige tint mooier, maar het is niet anders.
Waarom zou je het nu wel kunnen voelen? Schijnbaar is de achterkant gewoon één geheel (enkel anders gekleurd) en niet glas-metaal-glas (zoals je misschien zou denken).GekkePrutser schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:18:
[...]
Ik denk dat de kans klein is, deze onderdelen zijn al helemaal uitgekristalliseerd, al die 'pootjes' en schroefgaatjes in de behuizing passen precies in andere onderdelen die ook al helemaal bedacht zijn. Waarvan er ook al enkele gelekt zijn, zoals de dock port met die trapeziumvormig geplaatste schroefgaten die precies passen. De anodisatietechniek is ook al helemaal geperfectioneerd (zodat hij niet anodiseert op punten waar schroeven komen). Het is wel heel erg veel werk voor een beetje misinformatie. Prototypes hebben zelden zo'n enorm detail aan de binnenkant.
Ik moet trouwens zeggen dat ik het ook niet echt een schoonheid vind ten opzichte van de iPhone 4. Vooral de zwart geanodiseerde rand op het zwarte model vind ik niet mooi. De witte vind ik wel mooier maar ik heb altijd graag een zwarte rand rond het scherm.
Al vind ik het wel prettig dat je nou eindelijk weer eens op de tast kan voelen of je de voor- of achterkant te pakken hebt
[ Voor 3% gewijzigd door Uniciteit op 06-07-2012 16:25 ]
Ik had ergens gelezen toen die behuizingen lekten, dat het het 'middenstuk' achterop anders aanvoelde, en het onderdeel uitmaakt van de metalen behuizing. Als dat zo is dan is het waarschijnlijk een unibody ontwerp, en dat is natuurlijk ook wel logisch voor Apple. Er schijnen boven en onder 2 plakjes glas te zitten voor de antennes. Maargoed ik heb hem natuurlijk ook nog niet in handen gehad en ik weet niet meer waar ik het gelezen heb dus wellicht is het wel 1 stuk glas achterop. Op de foto's is dat niet zo goed te zien.Uniciteit schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:22:
[...]
Waarom zou je het nu wel kunnen voelen? Schijnbaar is de achterkant gewoon één geheel (enkel anders gekleurd) en niet glas-metaal-glas (zoals je misschien zou denken)
Anoniem: 382378
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 382378 op 07-07-2012 13:45 ]
Dat van 'glas voor de antenne' lijkt me onzin, aangezien de antenne zit verwerkt in de band om de iPhone. Nogmaals, ik hoop echt dat dit niet het uiteindelijke design wordt - of dit design moet er in het echt onwijs anders uitzien dan op de foto's...GekkePrutser schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:30:
[...]
Ik had ergens gelezen toen die behuizingen lekten, dat het het 'middenstuk' achterop anders aanvoelde, en het onderdeel uitmaakt van de metalen behuizing. Als dat zo is dan is het waarschijnlijk een unibody ontwerp, en dat is natuurlijk ook wel logisch voor Apple. Er schijnen boven en onder 2 plakjes glas te zitten voor de antennes. Maargoed ik heb hem natuurlijk ook nog niet in handen gehad en ik weet niet meer waar ik het gelezen heb dus wellicht is het wel 1 stuk glas achterop. Op de foto's is dat niet zo goed te zien.
[ Voor 61% gewijzigd door Uniciteit op 07-07-2012 13:52 ]
Je kan prima een Apple ID maken zonder bankgegevens in te vullen.Anoniem: 382378 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:41:
Hey,
Ik heb zojuist mijn iphone ontvangen en ben op het punt dat ik graag whatsapp wil installeren.
Maar als ik in itunes daarnaar toe ga, kan ik het hier kopen voor 80 cent. Dit wil ik dus doen maar dna moet ik met mijn apple id inloggen, die heb ik niet want ik moest perse bank gegevens invullen van creditcards die ik niet heb. Hoe kan ik aan iphones komen? Kan het niet gewoon van mijn telefoonrekening? Ik heb namelijk gewoon een abo.
Greets Ting
edit: Het gaat om de 3GS.
Clickandbuy was dacht ik, in ieder geval in 2009, wel lastig om op te zetten (flink wat stappen) maar zodra je het hebt opgezet hoef je er eigenlijk verder nooit meer naar te kijken.Anoniem: 382378 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:50:
Hey,
Thanks voor de reacties, heb het inderdaad gevonden, moest op ''gratis'' klikken bij de app xD
Apple id ook aangemaakt nu, ik zal clickandbuy eens proberen, ty
Handig om hier even te kijkenAnoniem: 382378 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:40:
So far erg tevreden over mijn Iphone.
Als laatste ben ik wel nog opzoek naar een beschermhoesje.
Wat raadden jullie mij aan? Een softcase of een hardcase?
Ik dnek dat de soft fijner is, maar is dit ook net zo veilig?
Ik ben niet van plan hem te laten vallen, maar gewoon voor het extra beetje veiligheid wil ik er toch eentje aanschaffen.
Thanks alot!Gangster93 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 19:04:
[...]
Handig om hier even te kijken
[iPhone 4S] Hoesjes / cases]
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 382378 op 07-07-2012 19:21 ]
Anoniem: 345345
Design van dit "model" is al eerder uitgelekt, dus enige nieuws is dat er nu een aluminium sample is. Van die zogenaamde iPad Mini is nog nooit iets eerder tastbaars naar buiten gekomen, dus in dat opzicht is het wel groter nieuws, mocht het waar zijn.Uniciteit schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 23:26:
[afbeelding]
Vreselijk die achterkant. We krijgen gewoon een uitgerekt iPhone 4 design, helaas.
Trouwens wel apart dat ze dit gelekte blok niet op de frontpage plaatsen, maar een soort hoes voor de iPad mini (waarvan nog niks is uitgelekt) wél.
Bij Geluiden (Sounds) kan je voor alle standaardacties een geluid instellen. Tenminste op mijn 4S kan dat wel. Versturen sms staat er niet bij, maar je kunt proberen of dit met versturen e-mail hetzelfde is.Uniciteit schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 21:22:
Dat is volgens mij niet mogelijk. De enige manier om het op stil te krijgen is door even de mute-knop aan de zijkant te gebruiken (boven de volume knoppen).
Allereerst, probeer eens te herstellen en een paar uur te werken zonder backup terug te zetten. Werkt het prima, wipe je iPhone en zet je backup er op. Werkt het prima, probleem opgelost. Zo niet, kijken we dan verder.Woudloper schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:06:
Sinds afgelopen week een nieuwe iPhone 4S in mijn bezit. Na het inrichten meteen de informatie teruggezet vanuit mijn iPhone 3Gs, zoals apps, muziek, foto's, etc. Prima toestel, alleen geeft hij soms geen enkele reactie.
Probleem: Toestel blijft in zijn geheel zwart! Geen reactie op een klik op de home-knop, danwel de aan/uit-knop.
Om het probleem uiteindelijk te verhelpen moet ik de homeknop en aan/uit-knop 10 seconden ingedrukt houden en vervolgens start de iPhone weer op. In eerste instantie heb ik het weggeschreven onder een eenmalig falen, echter heb ik het probleem nu al elke dag gehad.
Iemand enige tips hoe ik dit kan verhelpen en wat ik eraan kan doen om van dit probleem af te komen?
[ Voor 11% gewijzigd door Uniciteit op 11-07-2012 20:46 ]
Wat ben ik blij met mijn oude i-150 abonnement.Uniciteit schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:40:
iPhone 3GS lancering was de beste tijd om een iPhone te kopen.
Voor €99 een 16 GB iPhone met onbeperkt internet, 150 belminuten én 150 SMS'jes.
i150 in 2009:
[afbeelding]
i150 in 2012:
[afbeelding]
Grootste verschillen: Visual Voicemail niet gratis meer, flink hogere prijs de laatste 18 maanden, internet na 1250 MB 64 Kbps (en na die 24 maanden moet je nog betalen voor onbeperkt internet), wel onbeperkt SMS, toestelprijs hoger.
Daarnaast is de verzekering voor de iPhone ook hoger. Ik geloof dat het eerst iets van 6,95 of 7,95 was.
Kosten iPhone in 2012 (i150) voor 24 maanden: 6*€22,25 + 18*€44,50 + 22*€1,99 + €119,95 = 1098,23 euro's
Kosten iPhone in 2009 (i150) voor 24 maanden: 24*€29.95 + €99.95 = 818.75 euro's
Het schijnt verder dat ze voor een iPhone nog steeds even veel aan Apple betalen als in 2009 en toch is een abonnement nu bijna 300 euro duurder - maar ik heb daar verder geen bron voor.
-------------------
Wat dat betreft voelden de abonnementskosten + losse prijzen voor een iPhone een stuk beter aan in 2009 dan nu.
De markt is natuurlijk wel veranderd, maar toch vind ik het jammer dat het in verhouding énorm veel duurder is geworden.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ik ga deze belachelijke prijzen ook niet betalen voor de nieuwe iPhone. Dan wordt het gewoon weer simonly met een los toestel.Erulezz schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:16:
[...]
Wat ben ik blij met mijn oude i-150 abonnement.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Het abonnement loopt gewoon door, inderdaad. En los de iPhone kopen kan natuurlijk altijdErulezz schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:27:
Als je een oud abonnement hebt(bijv dus die i-150 oid) dan kun je deze toch gewoon doorlaten lopen na de 2 jaar(en dan maandelijks opzegbaar), en daarnaast de nieuwe iphone los kopen? Of is dat nu niet meer mogelijk?
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Bing
Weird, kijk eens bij instellingen -> berichtgeving of daar iets vreemds tussen staat wat deze pushberichten stuurt.bing69 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 07:54:
Sinds gisteravond weer een vreemd verschijnsel, als ik mijn iphone 4 aanzet krijg ik dit op mijn lockscreen:
[afbeelding]
overigens niet alleen op mijn lockscreen. Is zeer hardnekkig en komt regelmatig terug.
Iemand hier ervaring mee?
[ Voor 6% gewijzigd door BillSpaarbank op 12-07-2012 09:01 ]
[ Voor 32% gewijzigd door DJH op 12-07-2012 10:48 ]
Kijk eens op DealExtreme.DJH schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:30:
Weet niet of dit het juiste topic is, maar wat ik eigenlijk zoek is een soort van stabalizer voor de iPhone. Bijvoorbeeld een handvat waar de iphone aan kan, zodat je beter kan filmen.
Heb op allerlei sites gekeken, maar niet echt iets gevonden. Iemand ideeen?
Op Youtube kwam ik deze tegen: YouTube: Lensse isteady Camera Stabiliser (for GoPro HD Hero camera) - Unboxing, Test & Review
Alleen volgens mij zijn die in Nederland nergens verkrijgbaar.
De Slingshot zou ik graag willen hebben. Ziet er goed uit.
Probeer eens om op de iPhone zelf een reservekopie te maken (je moet verbonden zijn met Wi-Fi). (Instellingen > iCloud > Reservekopie (o.i.d.)sjowij schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:37:
Graag jullie hulp.
Ik heb een probleem met het maken van een reservekopie op de iCloud.
Als ik de iPhone verbind met iTunes en "Reservekopie aanmaken op iCloud" selecteer, dan krijg ik de volgende melding:
"iTunes kan geen iCloud-reservekopieën inschakelen voor de iPhone van [naam]
Controleer of u op deze iPhone bent aangemeld bij iCloud."
De iPhone is aangemeld bij iCloud.
Eerder kon het wel, dus ik begrijp het niet.
Een reservekopie maken op m'n computer kan wel.
Ik kan op het internet geen oplossing vinden.
Iemand een idee?
Na dit berichtje nog respring gedaan. Sindsdien geen last meer gehad..... Er staat niets vreemds bij berichtgeving. We wachten maar ff afBillSpaarbank schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 08:57:
[...]
Weird, kijk eens bij instellingen -> berichtgeving of daar iets vreemds tussen staat wat deze pushberichten stuurt.
Lijkt overigens alleen voor te komen bij toestel met een jailbreak.
Bing
Ja mooi ding! Dat is precies wat ik bedoeldesjowij schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:55:
[...]
De Slingshot zou ik graag willen hebben. Ziet er goed uit.
http://www.iphoneclub.nl/178098/slingshot-statief-is-geschikt-voor-elke-smartphone/
Is inmiddels in produktie genomen, is dus nog even wachten.
Kijk eens hierDJH schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:30:
Weet niet of dit het juiste topic is, maar wat ik eigenlijk zoek is een soort van stabalizer voor de iPhone. Bijvoorbeeld een handvat waar de iphone aan kan, zodat je beter kan filmen.
Heb op allerlei sites gekeken, maar niet echt iets gevonden. Iemand ideeen?
Op Youtube kwam ik deze tegen: YouTube: Lensse isteady Camera Stabiliser (for GoPro HD Hero camera) - Unboxing, Test & Review
Alleen volgens mij zijn die in Nederland nergens verkrijgbaar.
Have Fun Funske
Anoniem: 345345
Ja lomp is dat inderdaad, ik zie toch dat ik Met andere iphone gebruikers gewoon blijf whatsappen.dcl! schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:20:
Ik vind toch dat er nog vreemde hikjes zitten in het gebruik van iMessage.
Ervaring 1: iPhone partner stond uit, bericht werd dus, logisch, als sms afgeleverd. Maar vervolgens worden alle volgende berichten hardnekkig ook sms, terwijl iPhone alweer lang en breed "in de lucht" is... Partner zend wel een iMessage, daarna pakt mijn iPhone het ook weer op. Dit zou toch automatisch goed moeten gaan.
Ervaring 2: 1 week buitenland zonder internet. Dan heb je natuurlijk alleen sms. Had echter verwacht dat bij terugkeer in Nederland alles automagisch weer zou werken. De boel was niet aan iMessage te krijgen. Na veel gepruts, blijkt iMessage spontaan "uit" te staan. Waarom? Moet je weer opnieuw aanzetten/acitveren, weer sms naar Apple (waarom eigenlijk geen iMessage...) UK verstuurd.
Ervaring 3: iMessage werkt ineens niet terwijl beide iPhones 3g hebben. Alleen iPhone uitzetten en opnieuw opstarten helpt.
Hopelijk wordt er nog flink wat verbeterd aan iMessage in toekomstige updates
Dat is niet waar; een jailbreak, andere baseband ivm unlock en iMessage kan problematisch zijn, maar niets wat SAM niet kan oplossen.loeberce schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 08:51:
Ik herken de problemen helemaal niet. Wat ik ergens gelezen heb is dat een jailbreak en iMessage niet goed samen gaan.
Bij het opnieuw aanzetten van iMessage ging er wel degelijk weer een sms naar UK... misschien zit jij bij een provider (T-Mobile) die dit niet meer laat zien omdat zij de kosten nemen/afspraak meet Apple hebben daarover.me_mrtn schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:23:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar tegenwoordig worden er geen SMS'jes meer naar het VK gestuurd.
Ah, ik zit inderdaad bij T-Mobile. Ik heb hier ook nog een iPhone met Vodafone in huis en (gezien de jailbreak nog wel eens wipe), maar ik dacht dat het daar ook geschiedenis was. Mijn fout dan.dcl! schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:48:
[...]
Bij het opnieuw aanzetten van iMessage ging er wel degelijk weer een sms naar UK... misschien zit jij bij een provider (T-Mobile) die dit niet meer laat zien omdat zij de kosten nemen/afspraak meet Apple hebben daarover.
Maar bij Simyo krijg je de sms dus wel in rekening gebracht, en kan ik daarom ook zien dat het gebeurd.
Had ik ook eergister!! ff Barrel en nog een paar apps uit Cydia verwijdert en nu nergens meer last van.. laatste wat ik had geinstalleerd was Barrel en daarna kwam dit...bing69 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 07:54:
Sinds gisteravond weer een vreemd verschijnsel, als ik mijn iphone 4 aanzet krijg ik dit op mijn lockscreen:
[afbeelding]
overigens niet alleen op mijn lockscreen. Is zeer hardnekkig en komt regelmatig terug.
Iemand hier ervaring mee?
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Gratis apps?Anoniem: 464349 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:29:
Heb de echte grote voordelen van jailbreaken nooit gesnapt.
Land van het eeuwige vuur
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq