Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:25
Stond ie nou helemaal stil, of stond ie zacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-06 09:01
vanaalten schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:11:
[...]

Gelukkig, het ligt niet aan mij. :)

[...]

Eh... consistent, ja - logisch, nee. Als er iets van groot belang is voor een wekker, dan is het dat 'ie betrouwbaar moet zijn. Je moet er op kunnen vertrouwen dat 'ie z'n werk doet. Ik kan mij niet herinneren dat ik vorige week actief het volume naar beneden gezet heb - goede kans dat dat per ongeluk is gebeurd, bijvoorbeeld niet-locked in m'n broekzak steken of zo. Maar een wekker *mag* je niet zo makkelijk per ongeluk stil kunnen zetten.

Dan hadden ze het ding maar van een individuele volume-setting moeten voorzien, in een setup-menu wat verder weg verborgen.
Alsjeblieft niet, daar is niets gebruikersvriendelijk aan, individuele settings voor systemwide en de wekker.
matthijst schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:52:
Stond ie nou helemaal stil, of stond ie zacht?
Dat maakt niets uit of ie nu op 'stil' staat of niet en dat het systeemvolume naar beneden wordt gezet op één blokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Het is vast een vraag die al duizenden keren is gesteld, maar wat is volgens jullie de beste screenprotector voor de iPhone 4?

Voor zover ik heb ontdekt zijn er eigenlijk twee echte concurrenten: ZAGG en Bodyguardz.

Tot dusver ben ik tot de conclusie gekomen dat de Ultratough Clear Skins Fully Body protector van Bodyguardz net wat beter is dan de variant van ZAGG.

http://www.bodyguardz.com...=asc&order=sort_priority#

De meest voorkomende klacht bij ZAGG lijkt te zijn dat de hoeken vaak een beetje omdraaien en 'verpulveren'.

Advies, advies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:25
[b][message=38261520,noline]me_mrtn schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:
Dat maakt niets uit of ie nu op 'stil' staat of niet en dat het systeemvolume naar beneden wordt gezet op één blokje.
Bedoelde: maakte hij nou helemaal geen geluid meer, of kwam er heel zacht nog geluid uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
matthijst schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:52:
[...]

Bedoelde: maakte hij nou helemaal geen geluid meer, of kwam er heel zacht nog geluid uit.
Zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:16

ijskonijn

Now MOVE!

Danku :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
vanaalten schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:11:
[...]

Gelukkig, het ligt niet aan mij. :)

[...]

Eh... consistent, ja - logisch, nee. Als er iets van groot belang is voor een wekker, dan is het dat 'ie betrouwbaar moet zijn. Je moet er op kunnen vertrouwen dat 'ie z'n werk doet. Ik kan mij niet herinneren dat ik vorige week actief het volume naar beneden gezet heb - goede kans dat dat per ongeluk is gebeurd, bijvoorbeeld niet-locked in m'n broekzak steken of zo. Maar een wekker *mag* je niet zo makkelijk per ongeluk stil kunnen zetten.

Dan hadden ze het ding maar van een individuele volume-setting moeten voorzien, in een setup-menu wat verder weg verborgen.
Onlangs was er al een hele discussie over de mute-knop: Een man was bij een klassiek concert en zijn iPhone-alarm ging af. De dirigent heeft een concert tijdelijk gestaakt. De man met de iPhone was nogal pissed op Apple omdat hij er vanuit ging dat wanneer hij de mute-schuif op stil schakelde dat alle geluiden dan gemute zouden worden.

In dit geval ben ik het eens met Apple dat een alarm altijd moet afgaan, ook al zet je hem op mute. Het zou wat zijn dat je een belangrijke afspraak of vlucht zou missen omdat je 's avonds vergeet je telefoon van 'mute' af te zetten.

Ik persoonlijk vind het wel handig dat ik het geluid van het alarm zelf kan instellen met de volume-toetsen. Ik word namelijk wel wakker van Marimba op de 'zachtste' stand. Je kunt dus niet zeggen dat het alarm niet afgaat als je per ongeluk het volume op zacht zet. Het alarm zal namelijk altijd af gaan. Jij wordt er echter niet wakker van.

Het blijft dus wel iets persoonlijks. Wat voor de één logisch is, is voor de ander weer onlogisch. Je kan nooit iedereen tevreden stellen.

[ Voor 3% gewijzigd door funk-e op 22-05-2012 11:52 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
funk-e schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:50:
[...]
Onlangs was er al een hele discussie over de mute-knop: Een man was bij een klassiek concert en zijn iPhone-alarm ging af. De dirigent heeft een concert tijdelijk gestaakt. De man met de iPhone was nogal pissed op Apple omdat hij er vanuit ging dat wanneer hij de mute-schuif op stil schakelde dat alle geluiden dan gemute zouden worden.

[...]

Het blijft dus wel iets persoonlijks. Wat voor de één logisch is, is voor de ander weer onlogisch. Je kan nooit iedereen tevreden stellen.
Dit is echt bij elke telefoon zo. Ze zeggen niet voor niets in bioscopen e.d. dat je je telefoon helemaal uit moet zetten en niet alleen op stil. Bij elke telefoon die ik ooit gehad heb gaat het alarm ook af als hij op stil staat. En ik heb er een hoop gehad, Nokia's, Sony Ericsson, Siemens, Blackberry (die de betreffende man van dat concert overigens voor zijn iPhone had). En dan heb ik het niet over reminders bij agenda items, want die worden wel gemute maar echt over de wekkerfunctie. Ik heb mijn werk-blackberry altijd op vibrate only staan en gebruik hem regelmatig als 2e wekker als ik echt op tijd op moet staan.

Die man was gewoon boos dat 'ie voor gek stond, en probeert het af te schuiven op Apple. Hij zegt zelf al dat hij per ongeluk het alarm aan had gezet, maar hoe moet je dat per ongeluk doen :? Volgens mij heeft ie er gewoon mee zitten spelen en testen en vergeten het daarna weer uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Mijn iPhone 4s heeft vandaag veel problemen om zijn 3g verbinding te behouden op het kpn netwerk. Meer mensen hier last van?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:54
Bij updates van nieuwe firmware op de iPhone 4(S), zijn er mensen die dan een clean install doen of gewoon updaten? Ik heb gehoord van verschillende forums dat een clean install (herstellen naar firmware) veel beter is dan telkens updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:44
Gewoon updaten doe ik.
Zeiden ze ook waarom een clean install beter is (bron)?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
AntraXxX schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:31:
Gewoon updaten doe ik.
Zeiden ze ook waarom een clean install beter is (bron)?
Een bron met feiten niet. Alleen op meerdere forums gelezen dat de batterij langer meegaat bij een clean install. Sowieso heb ik al teveel troep op mijn iPhone 4S en klinkt een clean install wel verleidelijk. Daarom de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:44
Achja ze zeggen ook bij elke update dat je batterij er weer korter van meegaat etc. Maargoed als je je goed voelt bij een clean install doe je het toch gewoon. Kwaad kan het niet.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328435

Ik heb sinds eergister een iphone 4s. maar kheb nu al meteen problemen met de wifi gebruik.. ik heb wel is eerder een iphone 4 gehad en die deed het vlekkeloos met wifi maar deze... na 5 minuten houd het op en doet tie het niet meer, ben ik de enige? weet iemand dit op te lossen want ik zou graag wifi willen gebruiken thuis en niet alles via 3G..

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Ik vind niet dat de iPhone makkelijk krast hoor, alleen de achterkant. Maar dat komt omdat hij altijd op de achterkant ligt. Ik heb mijn iPhone nu meer dan een half jaar helemaal kaal, en hij heeft nog geen enkel krasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Anoniem: 328435 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 02:38:
Ik heb sinds eergister een iphone 4s. maar kheb nu al meteen problemen met de wifi gebruik.. ik heb wel is eerder een iphone 4 gehad en die deed het vlekkeloos met wifi maar deze... na 5 minuten houd het op en doet tie het niet meer, ben ik de enige? weet iemand dit op te lossen want ik zou graag wifi willen gebruiken thuis en niet alles via 3G..

mvg
Wat is hetgene dat hij niet doet? ontvangst problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard1992
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-03-2024
Goede morgen,

Ik heb een vraag, mijn homeknop werkt erg slecht.

nu heb ik hier over contact opgenomen met t-mobile dit kunnen ze onder de garantie repareren.

Maar nu komt het probleem omdat mijn iphone een x is gevallen dit is 1 jaar geleden gebeurt is mijn garantie vervallen(!) volgens T-mobile kunnen ze dit zomaar zeggen? er is een klein hoekje uit mijn scherm.
Hebben jullie hier ervaring mee?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Richard1992 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:26:
Goede morgen,

Ik heb een vraag, mijn homeknop werkt erg slecht.

nu heb ik hier over contact opgenomen met t-mobile dit kunnen ze onder de garantie repareren.

Maar nu komt het probleem omdat mijn iphone een x is gevallen dit is 1 jaar geleden gebeurt is mijn garantie vervallen(!) volgens T-mobile kunnen ze dit zomaar zeggen? er is een klein hoekje uit mijn scherm.
Hebben jullie hier ervaring mee?

alvast bedankt.
Je hebt garantie op fabricagefouten. Een defecte home-knop valt daaronder. Echter zal 'het laten vallen' volgens T-Mobile de oorzaak zijn van de defecte home-knop. Ik vermoed dus dat het daardoor niet onder de garantie zal vallen.

Ten eerste zou je dit kunnen proberen

Werkt het daarna nog niet, dan kun je naar de Apple Store in Amsterdam te gaan. Het kan zijn dat ze je daar kosteloos helpen. Daarnaast kun je de home-knop laten vervangen door een willekeurige reparatieservice voor ongeveer € 50,-

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:11

jelle.

Product Owner
Dat de garantie komt te vervallen omdat je je telefoon een keer hebt laten vallen slaat natuurlijk nergens op. Stel dat je je telefoon in zou leveren vanwege een softwarefout, dan heb je daar toch ook nog gewoon garantie op?

Voor zover ik weet kan een telecomprovider nergens vastleggen dat jij wel of geen garantie meer hebt, maar dienen ze zich gewoon aan de door hun vastgelegde termijn te houden. Dus het lijkt mij dat je je iPhone gewoon bij T-Mobile kunt aanbieden ter reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
jelle. schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:59:
Dat de garantie komt te vervallen omdat je je telefoon een keer hebt laten vallen slaat natuurlijk nergens op. Stel dat je je telefoon in zou leveren vanwege een softwarefout, dan heb je daar toch ook nog gewoon garantie op?

Voor zover ik weet kan een telecomprovider nergens vastleggen dat jij wel of geen garantie meer hebt, maar dienen ze zich gewoon aan de door hun vastgelegde termijn te houden. Dus het lijkt mij dat je je iPhone gewoon bij T-Mobile kunt aanbieden ter reparatie.
Ik heb 2 ervaringen met een soortgelijke situatie. Beide keren (1 keer met een iPhone 3G, 1 keer met een Canon camera) viel een defect wat niets met valschade te maken kon hebben niet onder de garantie. Voor de camera heb ik zelfs € 50,- onderzoekskosten moeten afrekenen.

Het zal me verbazen als ze dat onder garantie gaan repareren.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

jelle. schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:59:

Echter is er schade aan het toestel (er is een stuk scherm (!) weg). Dan lijkt het me logisch dat je dan geen garantie meer hebt - vergeet niet dat je meestal niet je eigen toestel terugkrijgt, maar een refurbished toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Sinds de update naar Ios 5.1.1(iphone helemaal hersteld) onthoud mijn Iphone 4 het wifi wachtwoord niet waardoor ik steeds handmatig moet verbinden.

Iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Ik was eerder met mijn iPhone 4 langs de Apple store geweest om te laten kijken naar een slecht werkende homeknop, daar hebben ze hem toen "schoon gemaakt" door er rondjes op te draaien, maar helaas hielp dat maar voor een dag.
Dus vandaag weer langs geweest en je kan hem daar omruilen voor 149 euro aangezien hij ouder is dan een jaar. Opzich nog wel een schappelijke deal, toch maar even naar de t-mobile shop geweest waar ik hem ooit gekocht heb en vanuit daar wordt hij nu opgestuurd ter reparatie. Hopelijk verloopt dat een stuk soepeler dan al de horror verhalen die op het forum zijn te lezen.

Heeft er iemand positieve verhalen over de reparatie afhandeling van iphones door T-mobile?

Ik heb in de Apple store wel even laten kijken naar de vochtindicatoren en die zijn nog wit, dus hopelijk krijg ik daar geen gedonder mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 18:54
http://itunes.apple.com/b...nts/id450542233?l=nl&mt=8

Cut The Rope: Experiments is tijdelijk gratis beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:52
Mijn iPhone is in het water gevallen (Samen met mij :') ) en moet dus op korte termijn een nieuwe hebben.

Via Marktplaats in contact gekomen met iemand die zijn iPhone wilt verkopen (T-Mobile). Ik heb Telfort. Ik heb al verschillende termen gegoogled (Iphone Activatie zonder simkaart) en kwam toch wel wat dingen tegen waar ik een vragen over heb.

Stel ik doe mijn simkaart erin en hij doet het, is het dan veilig om te kopen? Of kan ik later tegen het probleem oplopen dat hij de originele simkaart wilt hebben (Bij FW update, herstel e.d.).

Waar moet ik op letten kwa activatie e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
RedHat schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:33:
Mijn iPhone is in het water gevallen (Samen met mij :') ) en moet dus op korte termijn een nieuwe hebben.

Via Marktplaats in contact gekomen met iemand die zijn iPhone wilt verkopen (T-Mobile). Ik heb Telfort. Ik heb al verschillende termen gegoogled (Iphone Activatie zonder simkaart) en kwam toch wel wat dingen tegen waar ik een vragen over heb.

Stel ik doe mijn simkaart erin en hij doet het, is het dan veilig om te kopen? Of kan ik later tegen het probleem oplopen dat hij de originele simkaart wilt hebben (Bij FW update, herstel e.d.).

Waar moet ik op letten kwa activatie e.d.?
Geen idee hoe het met het simlocken van iPhones bij T-Mobile zit, maar volgens mij gebeurt dat al tijden niet meer. Maar goed, enige wat je hoeft te doen is je Telfort-simkaart er in te drukken, PIN-code invoeren en binnen een twintigtal seconden is het meteen duidelijk of je "Geen service" hebt of wel. Dat is het. Let daarbij wel op of de iPhone is gejailbreakt en als dat zo is, of ultrasn0w is geïnstalleerd. Dat is namelijk de simunlocker die op bepaalde basebands werkt. Mocht je namelijk de gewone lijn van iOS-firmwares doorlopen met upgraden, dan zit je later wel met de gebakken peren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:52
me_mrtn schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:52:
[...]

Geen idee hoe het met het simlocken van iPhones bij T-Mobile zit, maar volgens mij gebeurt dat al tijden niet meer. Maar goed, enige wat je hoeft te doen is je Telfort-simkaart er in te drukken, PIN-code invoeren en binnen een twintigtal seconden is het meteen duidelijk of je "Geen service" hebt of wel. Dat is het. Let daarbij wel op of de iPhone is gejailbreakt en als dat zo is, of ultrasn0w is geïnstalleerd. Dat is namelijk de simunlocker die op bepaalde basebands werkt. Mocht je namelijk de gewone lijn van iOS-firmwares doorlopen met upgraden, dan zit je later wel met de gebakken peren.
Dan weet je zeker dat je ook gewoon opnieuw kan activeren met de simkaart van Telfort? Want op internet (Hoeft natuurlijk niet altijd waar te zijn) heb ik ook gelezen dat je soms gewoon een andere simkaart erin kan doen maar bij updaten / activeren kun je problemen ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Aanschouw de mogelijke zesde generatie iPhone ('iPhone 5').

http://9to5mac.com/2012/0...ed-earphone-jack-present/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
RedHat schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:58:
[...]

Dan weet je zeker dat je ook gewoon opnieuw kan activeren met de simkaart van Telfort? Want op internet (Hoeft natuurlijk niet altijd waar te zijn) heb ik ook gelezen dat je soms gewoon een andere simkaart erin kan doen maar bij updaten / activeren kun je problemen ondervinden.
Bij een gesimlockte iPhone kun je (zonder ultrasn0w, Gevey of andere trucjes) niet zomaar een andere simkaart er in doen. Je kunt natuurlijk voor de zekerheid even IMEI nakijken op IMEI.info.
Vind het wel erg ongeloofwaardig dat de headphonejack naar onderen zou verschuiven.

[ Voor 24% gewijzigd door me_mrtn op 29-05-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

me_mrtn schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:18:
[...]

Bij een gesimlockte iPhone kun je (zonder ultrasn0w, Gevey of andere trucjes) niet zomaar een andere simkaart er in doen. Je kunt natuurlijk voor de zekerheid even IMEI nakijken op IMEI.info.

[...]

Vind het wel erg ongeloofwaardig dat de headphonejack naar onderen zou verschuiven.
Net zo ongeloofwaardig als dat ze zoiets ook met de iPod touch en andere iPods doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Uniciteit schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:05:
[...]

Net zo ongeloofwaardig als dat ze zoiets ook met de iPod touch en andere iPods doen?
Juist daarom ja. iPhone = iPhone en iPod Touch = iPod Touch. Het is dat er slechts bij één foto (waarbij ook een centerframe op staat) ook een SIM-tray is te zien. Maar aan de onderkant is echt werkelijk waar zo onhandig en zou ik een beste afknapper vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door me_mrtn op 29-05-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34
Er lijken nu nog meer lekken te zijn, het eerdere artikel is nu nogmaals bevestigd met highres beelden:

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1377369

Dit kan weleens de nieuwe iPhone worden... lees The new iPhone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Miki schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:15:
Dit kan weleens de nieuwe iPhone worden... lees The new iPhone ;)
Kijk, zulke geruchten helpen het nu nou niet echt. Het kan net zo goed wat prototype onderdelen zijn, opzettelijk leak of wat dan ook. Als Cook of wie dan ook het ding in z'n handen heeft en presenteert, dan is het gewoon zo.

[ Voor 16% gewijzigd door me_mrtn op 29-05-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34
me_mrtn schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:25:
[...]

Kijk, zulke geruchten helpen het nu nou niet echt. Het kan net zo goed wat prototype onderdelen zijn, opzettelijk leak of wat dan ook. Als Cook of wie dan ook het ding in z'n handen heeft en presenteert, dan is het gewoon zo.
Twee opvallende zaken:
Dat vandaag de wereldweide launch dag was van de Galaxy S3 - opzet?
Mr. Blurrycam was vandaag plotseling afwezig?

Uiteindelijk zal het inderdaad Tim Cook zijn die de nieuwe iOS producten zal tonen maar dit lijkt wel erg goed gelekt of het is een zeer wrede en brute grap/stunt/whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Miki schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:36:
[...]

Twee opvallende zaken:
Dat vandaag de wereldweide launch dag was van de Galaxy S3 - opzet?
Mr. Blurrycam was vandaag plotseling afwezig?

Uiteindelijk zal het inderdaad Tim Cook zijn die de nieuwe iOS producten zal tonen maar dit lijkt wel erg goed gelekt of het is een zeer wrede en brute grap/stunt/whatever.
Mr. Blurrycam is wel vaker afwezig, zoals bij de zogenaamde SIM-tray die een paar weken terug opeens opdook. De launch van de S3 zal Apple weinig boeien op dit moment aangezien met een 4,8" je een andere markt hebt en het echt maanden vanaf een andere iPhone-launch ligt. Daarnaast is het niet wereldwijd die launch, enkel Europees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Als je komt tot dit stadium van afwerking, dan gaat het volgens mij niet meer om zomaar een prototype. Dan heb je al miljoenen uitgegeven aan produktie apparatuur, ontwerp van PCB's enz. Er was al een winkeltje gevonden die deze cases kon verkopen, betekent dus dat ze meerdere exemplaren hebben. Dat doet mij denken dat ze het prototype stadium voorbij zijn en het produktieproces aan het perfectioneren zijn.

Zoals je aan de groeven kan zien aan de binnenkant is het een unibody ontwerp, typisch Apple, je ziet zelfs de groeven waar het materiaal is weggefreesd. Op verschillende exemplaren hetzelfde patroon, dat krijg je echt niet voor elkaar met een hoax. Verder passen de schroefgaten precies met de eerder uit andere bronnen gevonden onderdelen (bijv. rond de dock poort/speaker aansluiting kabel). Het zwarte exemplaar is compleet geanodiseerd, behalve de schroefgaten (voor aarding waarschijnlijk) dus ze hebben al maskers op maat gemaakt.

Wat nog zou kunnen is dat ze hem op het laatste nippertje nog intrekken vanwege ernstige problemen en terug naar de tekentafel gaan, het is al eerder voorgekomen. Maar het zou me echt verbazen als dit hem niet wordt.

[ Voor 20% gewijzigd door GekkePrutser op 29-05-2012 23:33 . Reden: Ingekort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:42
Vandaag Iphone 3 naar T-mobile gebracht, aangezien de home-button kapot was. Ze zeiden dat ze hem op zouden sturen. Er zat ook een barst in het scherm, maar daar lag het niet aan. Als het goed is valt de home-button onder de garantie. Nu heb ik me laten vertellen dat zodra er iets gerepareerd word, er meteen alles wordt gerepareerd.

Klopt dit? En valt een kapotte home-button wel onder de garantie, garantie was 4 oktober afgelopen. ( 2 jarig bij T-mobile )

Ze zouden hem opsturen, maar ik vroeg me af hoelang zoiets duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Dionlinn schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:56:
Vandaag Iphone 3 naar T-mobile gebracht, aangezien de home-button kapot was. Ze zeiden dat ze hem op zouden sturen. Er zat ook een barst in het scherm, maar daar lag het niet aan. Als het goed is valt de home-button onder de garantie. Nu heb ik me laten vertellen dat zodra er iets gerepareerd word, er meteen alles wordt gerepareerd.

Klopt dit? En valt een kapotte home-button wel onder de garantie, garantie was 4 oktober afgelopen. ( 2 jarig bij T-mobile )

Ze zouden hem opsturen, maar ik vroeg me af hoelang zoiets duurt?
Lees je eigen bericht nu eens goed.

Je geeft aan dat je garantie al verlopen is en je vraagt of het nog onder de garantie valt. :?

Daarnaast is de kans groot dat ze sowieso moelijk gaan doen wanneer er een barst in het scherm zit

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:42
funk-e schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:49:
[...]

Lees je eigen bericht nu eens goed.

Je geeft aan dat je garantie al verlopen is en je vraagt of het nog onder de garantie valt. :?

Daarnaast is de kans groot dat ze sowieso moelijk gaan doen wanneer er een barst in het scherm zit
Exuses, bedoel dat de garantie 4 oktober afloopt. Dus over ruim 5 maanden.

Maar het scherm maakt me niets uit, enkel de home button is defect. Valt die wel onder garantie?

En hoelang ben ik hem ongeveer kwijt bij T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Ik vind dat de iPhone zelf (grijze rand) makkelijk krast en zienbaar is. Nu merk ik dat ik wat krasjes heb terwijl hij alleen in me broekzak zit. Iemand enig idee of je dat kan vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 13:55

Flappiewappie

Hier nog meer

Dionlinn schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:09:
[...]

Exuses, bedoel dat de garantie 4 oktober afloopt. Dus over ruim 5 maanden.

Maar het scherm maakt me niets uit, enkel de home button is defect. Valt die wel onder garantie?

En hoelang ben ik hem ongeveer kwijt bij T-mobile?
Ik denk dat ze wel reparatie kosten zullen gaan rekenen. Bij dusdanige schade vervalt de garantie. Echter zullen ze niet de beroerdste zijn bij Apple.... geen idee eigenlijk, apart dat ze niet moeilijk deden bij tmobile over die barst.

Reparaties duren over het algemeen een week of 2.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-06 12:53
Hi iPhone bezitters. Ik probeer uit te vinden of de iPhone ook kan fungeren als WiFi hotspot, echter vind ik alleen oude bronnen en verhalen over situaties bij verschillende providers. Weet iemand hoe dit zit anno 2012 met IOS 5.1 zonder jailbreak?

[ Voor 3% gewijzigd door TheCrius op 01-06-2012 14:04 ]

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Afhankelijk van je provider.
Als je provider het ondersteund staat er 'Persoonlijke hotspot' in de instellingen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Precies. Een iPhone 4s met KPN heeft deze optie.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06 18:04
Shiver23 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:05:
Afhankelijk van je provider.
Als je provider het ondersteund staat er 'Persoonlijke hotspot' in de instellingen.
Het is sinds 2 weken wettelijk verplicht. Volgens mij was Vodafone nog een van de weinige die het niet ondersteunde en die hebben direct een update gedaan waardoor het nu wel kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Laatst online: 16:01
funkeey schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:12:
[...]

Het is sinds 2 weken wettelijk verplicht. Volgens mij was Vodafone nog een van de weinige die het niet ondersteunde en die hebben direct een update gedaan waardoor het nu wel kan!
Ik heb ook Vodafone en heb deze optie ook.

Edit: kan met mijn laptop wel verbinding maken met de iPhone, maar er is geen internetconnectie mogelijk. Iemand bekend met dit probleem?

[ Voor 17% gewijzigd door Black-Death op 01-06-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-06 12:53
funkeey schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:12:
[...]

Precies. Een iPhone 4s met KPN heeft deze optie.
Bedankt jongens. Eigenlijk ook een beetje te zot dat het niet voor alle providers gelijk is. :)

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-06 23:30

fynrd1

Fooled by Randomness

Mochten de uitgelekte fotos werkelijk de nieuwe iphone zijn, waarom kiest apple dan in godsnaam voor een afwijkende beeld verhouding? Die uniformheid was toch nou net de kracht van de iphones

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
fynrd1 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:14:
Mochten de uitgelekte fotos werkelijk de nieuwe iphone zijn, waarom kiest apple dan in godsnaam voor een afwijkende beeld verhouding? Die uniformheid was toch nou net de kracht van de iphones
Omdat ze nu naar 16:9 gaan? Simpel, je houdt met 960 wel enige backwards compatibility. Zoveel maakt die afwijkende resolutie nu ook weer niet uit want je hebt in principe nu te maken met:
  • 480x320
  • 1024x768
  • 960x640
  • 2048x1536
Dat zijn al vier verschillende resoluties. Nu zal de eerste worden uitgefaseerd, dus dat zou weer schelen. Enige nadeel met de nieuwe resolutie is dat ontwikkelaars het even bij moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:51
Uniciteit schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:44:
Het is vast een vraag die al duizenden keren is gesteld, maar wat is volgens jullie de beste screenprotector voor de iPhone 4?

Voor zover ik heb ontdekt zijn er eigenlijk twee echte concurrenten: ZAGG en Bodyguardz.

Tot dusver ben ik tot de conclusie gekomen dat de Ultratough Clear Skins Fully Body protector van Bodyguardz net wat beter is dan de variant van ZAGG.

http://www.bodyguardz.com...=asc&order=sort_priority#

De meest voorkomende klacht bij ZAGG lijkt te zijn dat de hoeken vaak een beetje omdraaien en 'verpulveren'.

Advies, advies. :)
Ik weet niet of je al antwoord hebt gehad, maar ik zou ver weg blijven van ZAGG e.d. Het aanbrengen d.m.v. water is een ramp, en zeker als je ze over het scherm plakt worden ze nooit 100% egaal, waardoor je altijd iets moet inleveren aan schermkwaliteit. Zelf ben ik erg te spreken over de SGP Steinheil screenprotectors. Deze zijn zelf klevend en bieden 100% clarity.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

me_mrtn schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 09:25:
[...]

Omdat ze nu naar 16:9 gaan? Simpel, je houdt met 960 wel enige backwards compatibility. Zoveel maakt die afwijkende resolutie nu ook weer niet uit want je hebt in principe nu te maken met:
  • 480x320
  • 1024x768
  • 960x640
  • 2048x1536
Dat zijn al vier verschillende resoluties. Nu zal de eerste worden uitgefaseerd, dus dat zou weer schelen. Enige nadeel met de nieuwe resolutie is dat ontwikkelaars het even bij moeten werken.
Ja maar kijkend naar de devices zijn ze 2:1 geschaald. Ik vind dat een enorme pre, en het is volgens mij ook 1 van de redenen dat de appervaring op vrijwel elk ios device goed is. Misschien gaan ze breken met het verleden, en zal die hele beeldverhouding uitgefaseerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
fynrd1 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:34:
[...]

Ja maar kijkend naar de devices zijn ze 2:1 geschaald. Ik vind dat een enorme pre, en het is volgens mij ook 1 van de redenen dat de appervaring op vrijwel elk ios device goed is. Misschien gaan ze breken met het verleden, en zal die hele beeldverhouding uitgefaseerd worden?
Ik denk eigenlijk dat het weinig uitmaakt voor de app ervaring. Als de app maar netjes wordt aangepast, wat mij niet zo lastig lijkt gezien de kwaliteit van de App Store. Daarnaast is een 4" op 16:9 nog prima te bedienen. Wat bedoel je met 2:1? Want 960x640 is nog altijd 3:2, net zoals de 480x320. De iPad's hebben een 4:3 ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-06 13:32

jasjenl

Liab A Tymo

Wellicht dat het extra stukje scherm helemaal niet door gewone apps gebruikt gaat worden maar dat iOS 6 daar permanent iets van systeemknoppen heeft staan, net zoals je bij Android 4 ook altijd een aantal on-screen knoppen van het OS hebt staan. Dan zouden bijv alleen fullscreen apps zoals movieplayers en games gebruik maken van dat extra stukje scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

me_mrtn schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:16:
[...]

Ik denk eigenlijk dat het weinig uitmaakt voor de app ervaring. Als de app maar netjes wordt aangepast, wat mij niet zo lastig lijkt gezien de kwaliteit van de App Store. Daarnaast is een 4" op 16:9 nog prima te bedienen. Wat bedoel je met 2:1? Want 960x640 is nog altijd 3:2, net zoals de 480x320. De iPad's hebben een 4:3 ratio.
480x320 : 960x640
1024x768 : 2048x1536
= 1:2 vice versa , apps konden hierdoor hetzelfde blijven, alleen voor de retina schermen was alles dan door de hogere resolutie iets scherper. Met zo'n 16:9 scherm gaan Apps voor een iPhone er dus op een verschillende manieren uitzien. En dat is in veel mindere mate vergelijkbaar met de fragmentatie van Android, dus mijn vraag waarom zou Apple dat nou doen? Het was is een heel sterk punt van die iDevices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

jasjenl schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:30:
Wellicht dat het extra stukje scherm helemaal niet door gewone apps gebruikt gaat worden maar dat iOS 6 daar permanent iets van systeemknoppen heeft staan, net zoals je bij Android 4 ook altijd een aantal on-screen knoppen van het OS hebt staan. Dan zouden bijv alleen fullscreen apps zoals movieplayers en games gebruik maken van dat extra stukje scherm.
hmm zou kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Je moet er als app developer nu al rekening mee houden dat het scherm niet altijd even hoog is.

Bijvoorbeeld, als je in gesprek bent, dan komt er een extra regel bovenin die groen knippert met 'Touch here to return to the call' of zoiets. Apps moeten daar nu eigenlijk al rekening mee houden, maar sommigen doen dat niet, dan zie je bijvoorbeeld achtergrondplaatjes die in het midden doorgeknipt zijn.

Maar de SDK heeft prima scalingsmogelijkheden waarin je kan aangeven in welke richting een bepaald screen element mag uitdijen als er meer ruimte beschikbaar is. Dit wordt bijv. ook gebruikt bij het roteren, omdat je dan weer een hele andere beeldverhouding hebt. Als een app daar nu al netjes gebruik van maakt, gaat het volgens mij met 16:9 zo out of the box al prima werken. En de meesten doen dat al wel want je hebt zelfs nu al niet met 4 resoluties maar met 8 te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
jasjenl schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:30:
Systeemknoppen? Welke zou je in godsnaam permanent in beeld willen hebben dan? Zou alleen maar verwarrend zijn voor de eindgebruiker en je mist een enorme lap screen estate er mee. De homeknop is juist het sterke punt van een iPhone.
fynrd1 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:38:
[...]

480x320 : 960x640
1024x768 : 2048x1536
= 1:2 vice versa , apps konden hierdoor hetzelfde blijven, alleen voor de retina schermen was alles dan door de hogere resolutie iets scherper. Met zo'n 16:9 scherm gaan Apps voor een iPhone er dus op een verschillende manieren uitzien. En dat is in veel mindere mate vergelijkbaar met de fragmentatie van Android, dus mijn vraag waarom zou Apple dat nou doen? Het was is een heel sterk punt van die iDevices.
Ah op die manier. Ja, maar de iPad heeft toch ook geen andere app-ervaring gebracht, afgezien van de grootte van het scherm. Sowieso moeten apps voor elke resolutie worden aangepast, mits er standaard assets worden gebruikt. En ook al is 3,5" voor mij geen reden om te klagen, de markt blijft wel verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Weet iemand wat dit is?
Kreeg deze melding uit het niets toen ik een WhatsApp-bericht wilde lezen.... Kon tijdens deze melding nog wel gewoon muziek luisteren. Voor de rest kon ik niks. Ook restarten hielp niks.
Dat AT&T heb ik zelf ingesteld trouwens, slaat ook nergens op :')

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KLCKw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-06 21:42

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Passcode te vaak verkeerd ingevuld, dan blokkeert-ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Scott schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:22:
Passcode te vaak verkeerd ingevuld, dan blokkeert-ie.
Maar dat deed ik helemaal niet...
Zal wel in mijn broek gebeurd zijn dan :P Kan niet anders.
Vond het in ieder geval erg vreemd om het opeens te zien.

[ Voor 19% gewijzigd door Wootism op 02-06-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Wootism schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:21:
Weet iemand wat dit is?
Kreeg deze melding uit het niets toen ik een WhatsApp-bericht wilde lezen.... Kon tijdens deze melding nog wel gewoon muziek luisteren. Voor de rest kon ik niks. Ook restarten hielp niks.
Dat AT&T heb ik zelf ingesteld trouwens, slaat ook nergens op :')

[afbeelding]
Hij is op afstand geblokkeerd, via zoek mijn iPhone. Iemand die toevallig het wachtwoord heeft van je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

me_mrtn schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:19:
Systeemknoppen? Welke zou je in godsnaam permanent in beeld willen hebben dan? Zou alleen maar verwarrend zijn voor de eindgebruiker en je mist een enorme lap screen estate er mee. De homeknop is juist het sterke punt van een iPhone.
Ik zou zelf niet weten welke systeemknoppen, maar wie weet wat Apple nog heeft verzonnen. Ik kan me best voorstellen dat ze iets nieuws gaan toevoegen aan iOS 6 wat alleen maar op de iPhone 5 werkt/zichtbaar zal zijn, net zoals bijv. Siri ook alleen maar op de 4S werkt. Ik zeg niet dat ik er op zit te wachten, het was puur maar een idee :)

Ik zou zelf echter een groter scherm wel een goed idee vinden. Ik heb zelf nog geen iPhone, maar ik wil de iPhone 5 waarschijnlijk wel gaan aanschaffen. Komende van een Galaxy S is de huidige iPhone echter toch wel erg klein en naar huidige maatstaven ook niet echt meer van deze tijd voor een high-end smartphone. Maar goed, we zullen het zien, het zal niet lang meer duren voordat de officiële aankondiging er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Misschien mis ik iets maar heb je op je iPhone ook zoiets dat je kan zien wat voor apps je in de iCloud hebt staan en die NIET op je iPhone staan?

Zoiets heb je wel voor de iPad zag ik en vond ik zelf wel erg handig.

Op de Apple site hebben we eigenlijk alleen maar plaatjes ervan maar dan met een iPad:
Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/icloud/features/images/itunes_purchases_lockup.jpg
(2e tabje onder de tijd)

Iets soortgelijks maar dan met muziek: . . . . \/ \/ HIER \/ \/
Afbeeldingslocatie: http://ipadhelp.com/wp-content/uploads/2011/08/icloud_music.png

/EDIT -> nog een plaatje gevonden met wat ik bedoel:
Afbeeldingslocatie: http://ipadhelp.com/wp-content/uploads/2011/08/icloud_app_store.png

Maar heb je dus ook zoiets maar dan op de iPhone??? :?

[ Voor 9% gewijzigd door Tha BasZ op 04-06-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-06 22:42
Ja. AppStore -> Updates -> Aankopen. Waarom dat onder Updates staat, geen idee... Om verwarring te scheppen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06 00:25

NSG

Je weet niks!

Vandaag heb ik deze dockingstation ontvangen voor mijn iPhone 4S. Nou is het zo dat wanneer ik mijn iPhone erop aansluit, dat er geen geluid meer uit de iPhone speakers komt. Is dit bij het origineel ook het geval? En ben je in dat geval dus verplicht er speakers op aan te sluiten?

En zo ja, is er een instelling of mogelijk een cydia app, om alsnog het geluid door de iPhone speakers te laten gaan?

Edit: laat maar zitten, heb al een originele besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door NSG op 04-06-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

jpbosk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:20:
Ja. AppStore -> Updates -> Aankopen. Waarom dat onder Updates staat, geen idee... Om verwarring te scheppen denk ik :)
Verdikkeme... Verwarring scheppen ze inderdaad zeg...
En ja ik ben blind....

DANK in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

jpbosk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:20:
Scherm van de iPhone is niet groot genoeg om er een apart icoon voor te maken onderin denk ik, dus stoppen ze het maar weg onder "updates" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:15

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Weet iemand hier hoe je op een goede manier de foto albums kan managen op de iPhone? Op mijn iPhone staan meerdere albums, waarvan ik er een aantal ook niet kan aanpassen (Camera Roll, Photo Stream, Photo Library, iPhone foto's). De eerste twee is bekend dat die niet aangepast kunnen worden, maar de laatste twee komen volgens mij uit een oude backup. Wat is jullie ervaringen voor het bewerken van deze mappen?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Erhnam schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:30:
Weet iemand hier hoe je op een goede manier de foto albums kan managen op de iPhone? Op mijn iPhone staan meerdere albums, waarvan ik er een aantal ook niet kan aanpassen (Camera Roll, Photo Stream, Photo Library, iPhone foto's). De eerste twee is bekend dat die niet aangepast kunnen worden, maar de laatste twee komen volgens mij uit een oude backup. Wat is jullie ervaringen voor het bewerken van deze mappen?
Probeer het eens via copytrans manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157270

Misschien een stomme vraag, toch stel ik 'm even.

Vandaag een dockingstation gekocht voor mijn Iphone. Het is de bedoeling dat als ik thuis ben dat het toestel meerendeel van de tijd in het station staat en dus gedurende die tijd steeds wordt opgeladen.

Is dit nou goed of slecht?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Anoniem: 157270 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:52:
Misschien een stomme vraag, toch stel ik 'm even.

Vandaag een dockingstation gekocht voor mijn Iphone. Het is de bedoeling dat als ik thuis ben dat het toestel meerendeel van de tijd in het station staat en dus gedurende die tijd steeds wordt opgeladen.

Is dit nou goed of slecht?

Alvast bedankt!
Gewoon gebruiken zoals jij het wilt. Niet over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149811

Sinds Maandag heb ik een iphone 4s, na toch een jaar een galaxy s2 te hebben gehad.
Wat een verademing tot nu toe!

Enkel als ik nu de Facebook app en de website van Facebook bekijk is de verhouding heel raar, sommige dingen lopen over elkaar heen.
Heb de laatste updates weet niet wat het is, jullie een idee?

Vriend van mij en me vader hebben er geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Anoniem: 149811 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:52:
Sinds Maandag heb ik een iphone 4s, na toch een jaar een galaxy s2 te hebben gehad.
Wat een verademing tot nu toe!

Enkel als ik nu de Facebook app en de website van Facebook bekijk is de verhouding heel raar, sommige dingen lopen over elkaar heen.
Heb de laatste updates weet niet wat het is, jullie een idee?

Vriend van mij en me vader hebben er geen last van...
Verwijder de Facebook app eens en installeer het opnieuw. Grote rommel is die app trouwens, erger mij er dagelijks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Laatst online: 20:11

jelle.

Product Owner
me_mrtn schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:22:
[...]

Verwijder de Facebook app eens en installeer het opnieuw. Grote rommel is die app trouwens, erger mij er dagelijks aan.
Same here. Dacht ik maanden geleden dat die "verkeerde foto bij naam"-bug was opgelost, gebeurt dat sinds deze week weer :/ reacties of updates die niet verschijnen was die app al de kampioen in, en zó ongelooflijk traag. Snap niet hoe zo een bedrijf dat in de App Store durft aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

De Facebook app is inderdaad een groot drama...hij krijgt ook niet voor niets maar 2 sterren in de AppStore :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
ijskonijn schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:14:
De Facebook app is inderdaad een groot drama...hij krijgt ook niet voor niets maar 2 sterren in de AppStore :+
offtopic:
Dat komt omdat gebruikers uit pure frustratie gewoon op een willekeurige rating rammen en daardoor heeft die app nog twee sterren. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149811

Enkel toont de website de pagina ook totaal niet goed terwijl bij vrienden en me vader dit wel correct gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Anoniem: 149811 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:33:
Enkel toont de website de pagina ook totaal niet goed terwijl bij vrienden en me vader dit wel correct gaat.
De Safari-cache al geleegd (zie Instellingen)? De Facebook app is namelijk weinig meer dan een HTML-wrapper en is grotendeels afhankelijk van Webkit-API's.

[ Voor 6% gewijzigd door me_mrtn op 07-06-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Op een iPad vind ik de Facebook app nog wel ok, althans, als ik het vergelijk met het drama dat het op mijn Galaxy S telefoon is. Is die app op een iPhone dan zoveel beroerder dan op een iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-06 23:47
Ik gebruik nu al bijna een jaar de iPhone 4s, heerlijk apparaatje. Alleen een minpuntje.
Ik gebruik Gmail en zou graag mijn emails naar mijn telefoon willen pushen. Dit kan prima, echter wanneer ik gebruik maak van push (exchange) dan worden gemarkeerde berichten niet gesynchroniseerd. Wanneer ik dus op mijn iPhone of in de webinterface een bericht flag wordt dit niet gesynchroniseerd.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 3% gewijzigd door endless90 op 08-06-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Dotto schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:34:
Ik gebruik nu al bijna een jaar de iPhone 4s, heerlijk apparaatje. Alleen een minpuntje.
Ik gebruik Gmail en zou graag mijn emails naar mijn telefoon willen pushen. Dit kan prima, echter wanneer ik gebruik maak van push (exchange) dan worden gemarkeerde berichten niet gesynchroniseerd. Wanneer ik dus op mijn iPhone of in de webinterface een bericht flag wordt dit niet gesynchroniseerd.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Niet als Exchange instellen, maar gewoon als een Gmail-account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
Pushen kan ik je afraden qua batterijverbruik. Scheelt bij mijn 4S ongeveer een halve dag (!!). En zeg nou zelf, wat is er echt zo belangrijk dat geen 15 minuten kan wachten?

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
havana schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:02:
Pushen kan ik je afraden qua batterijverbruik. Scheelt bij mijn 4S ongeveer een halve dag (!!). En zeg nou zelf, wat is er echt zo belangrijk dat geen 15 minuten kan wachten?
Push is juist zuiniger hoor?
Je telefoon doet dan namelijk ALLEEN iets als er iets binnen komt en gepushed word. Als er niks is doet ie niks ook. Anders staat ie elke 15 minuten te pollen..

[ Voor 20% gewijzigd door DennusB op 08-06-2012 17:11 ]

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Zoals DennusB al zegt. Met je batterijduur, ik denk dat het een andere oorzaak heeft. Maar push is gewoon energievriendelijker dan pull elk kwartier. De server is juist aan het werk bij pushberichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Push is absoluut batterijvriendelijker dan fetch iedere 5 minuten. Verdiep je eens in het active-sync protocol, en je snapt meteen waarom. Push wordt inderdaad wel onvriendelijker als je zeer slechte verbindingen hebt, of verkeerde settings op de server die pushed.

http://technet.microsoft.com/en-us/library/aa997252

[ Voor 9% gewijzigd door UltraSub op 09-06-2012 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:33
bod op een huis! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
me_mrtn schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:06:
[...]

Niet als Exchange instellen, maar gewoon als een Gmail-account.
Als ik hem als gewoon Gmail-account instel heb ik geen Push, maar gewoon IMAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Dotto schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:59:
[...]

Als ik hem als gewoon Gmail-account instel heb ik geen Push, maar gewoon IMAP.
Maar werkt het markeren weer wel hé? Het is het één of het ander geloof ik. Of je moet de Gmail app gebruiken van Google of iets als Sparrow. Maar dan heb je geen push (zonder jailbreak dan).

[ Voor 9% gewijzigd door me_mrtn op 10-06-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Met IMAP werkt het markeren prima.
Zover als ik nu weet is het inderdaad het één of het ander....
Gmail heeft heeft geen multiple-account support. En sparrow heeft geen PUSH.

Jammer jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Dotto schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:41:

Jammer jammer...
Mocht je een jailbreak hebben, dan is het op te lossen met SparrowPush of een gelijkachtige tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 21:57
Helaas viel zojuist mijn twee weken oude Iphone 4S uit mijn handen...scherm gebarsten. Nu lees ik her en der op internet dat je deze kunt laten vervangen of zelf doen. Na het zien van wat films vind ik het zelf te riskant om te doen.

Met welke reparatieservice hebben jullie goede ervaringen?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb een vreemd probleem met mijn iphone sinds een paar dagen. Ik kan geen wifi netwerken meer vinden. Zelfs wanneer ik de iphone 4S op een accespoint leg vindt deze het netwerk niet. Geen enkel netwerk is zichtbaar.
  • Handmatig connecteren werkt niet.
  • Factory resetten werkt niet.
Ik zie op fora veel klachten dat wifi van de één op de andere dag niet meer werkt met IOS 5.1.1. Maar nergens is een oplossing te vinden. Voor ik de telefoon opstuur naar Apple wilde ik hier nog even vragen of wellicht meer mensen dit probleem hebben, of hebben gehad. Het is voor het eerst dat ik een Iphone heb, en dan begeeft dat kreng het al na een half jaar, zomaar in eens van het ene op het andere moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvdp
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-06-2021
Dotto schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:41:

Jammer jammer...
Ik heb als oplossing hiervoor een aparte app geïnstalleerd: EmailPush. Zo heb je én imap met markeren en push.. Wat dat qua batterijduur doet weet ik niet, ik houd het makkelijk een dag uit op een 4S.

Ontwerp je eigen achterkant van glas voor iPhone 4 of 4S op iPersonalize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-06 21:26
Seth_Chaos schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:08:
Ik heb een vreemd probleem met mijn iphone sinds een paar dagen. Ik kan geen wifi netwerken meer vinden. Zelfs wanneer ik de iphone 4S op een accespoint leg vindt deze het netwerk niet. Geen enkel netwerk is zichtbaar.
  • Handmatig connecteren werkt niet.
  • Factory resetten werkt niet.
Ik zou eerst eens een complete restore proberen. Backup draaien in iCloud (of iTunes) en na het herstellen in de set-up die backup weer terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
JanvdVeer schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:01:
[...]

Ik zou eerst eens een complete restore proberen. Backup draaien in iCloud (of iTunes) en na het herstellen in de set-up die backup weer terugzetten.
Had ik ook al geprobeerd. Niets softwarematigs lijkt te helpen, wat toch een hardware probleem lijkt te zijn. Heb hem net aangemeld bij T-mobile zakelijk als defect. Ik moet zeggen dat die wel snel voor je lopen, het toestel wordt over een half uur opgehaald. Heel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Even een positieve noot over de reparatie van mijn ruim 1 jaar en 10 maanden oude iPhone 4 door T-mobile/Dynafix(dit zie je nergens terug, alle communicatie gaat via tmobile, je kan je reparatie wel opzoeken op de site van Dynafix voor meer details), hij had last van een slecht werkende homeknop, bij de Applestore in A'dam wilden ze hem wel omruilen voor €150, daarna doorgelopen naar de T-mobile shop en hem ingeleverd ter reparatie. Het zou twee weken duren en ik kreeg geen vervangend toestel, had ook geen verzekering, dit was puur een garantie kwestie.
Na inlevering krijg je netjes mailtjes bij status wijzigingen, helaas duurde het een week langer omdat ze moesten wachten op een onderdeel, maar na precies 3 weken lag hij weer gerepareerd op de mat. Gelukkig zonder extra krassen/problemen. Ik vind alleen de verzending wat appart, hij zat wel goed ingepakt in een kartonnen doosje met bubbeltjesplastic, maar hij wordt met de normale post meegestuurd zonder track&trace mogelijkheid.

Al met al ben ik erg tevreden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06 03:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Originele Apple headphones voor € 15,-

Afbeeldingslocatie: http://www.koopjessite.nl/images/aanbiedingen/nl/1682.jpg
http://www.koopjessite.nl

Ik weet het, het is een baggerding, maar ik koop hem alleen om hem weer te verkopen in combinatie met mijn iPhone 4

[ Voor 8% gewijzigd door funk-e op 26-06-2012 15:58 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:31
Voor de mensen die evt nog opzoek zijn naar een iPhone 4S 16GB.
Hij is nu in de aanbieding voor €539,- bij de Saturn (The Wall)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.