Kun je met een iPhone ook kiezen dat je bijvoorbeeld browsen altijd op wifi wilt? Ik wil wel zo'n ding maar heb nog geen abonnement en weet ook nog niet welke ik moet nemen. Heb nu prepaid kaartje. Ik bel en sms sporadisch maar vind 't wel handig om af en toe even het internet op te kunnen. In treinen en McDonalds heb je dat meestal wel. Kan ik dan instellen dat ie niet met m'n simkaartje het internet op gaat maar alleen via wifi?
Verwijderd
Ja, dat kan heel makkelijk, gewoon bij 'instellingen', 'netwerk' het vakje 'mobiele data' uitzetten, dan zal de iPhone geen data connectie maken via je simkaart. Wifi kan je apart van mobiele data aan en uitzetten.Dancing_Animal schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:09:
Kun je met een iPhone ook kiezen dat je bijvoorbeeld browsen altijd op wifi wilt? Ik wil wel zo'n ding maar heb nog geen abonnement en weet ook nog niet welke ik moet nemen. Heb nu prepaid kaartje. Ik bel en sms sporadisch maar vind 't wel handig om af en toe even het internet op te kunnen. In treinen en McDonalds heb je dat meestal wel. Kan ik dan instellen dat ie niet met m'n simkaartje het internet op gaat maar alleen via wifi?
Bij gebruik kun je 'Cellular Data' gebruik bekijken. Ik heb dit eens gereset en exact een maand later gekeken. Nu vraag ik me af, zit hier alleen data bij via 3G of ook via wifi?
there's no tweak without the tweaker
Celullar data = GPRS of 3G.virtualJac schreef op woensdag 25 april 2012 @ 07:27:
Bij gebruik kun je 'Cellular Data' gebruik bekijken. Ik heb dit eens gereset en exact een maand later gekeken. Nu vraag ik me af, zit hier alleen data bij via 3G of ook via wifi?
Hmmm... dan gebruik ik toch 1,5gb per maand, toch meer dan ik dacht... Niet handig om over te stappen naar een 1gb bundel.
there's no tweak without the tweaker
Het mocht mij helaas niet meezitten... Gisteravond is m'n iphone van 1 meter hoog op de straatstenen gevallen...
Nu is goddank alleen de achterkant kapot. Ik ben van plan een andere erop te zetten (bijvoorbeeld een houten). Nu is mijn vraag is de achterkant van een 4s gelijk aan die van een 4, oftewel kan ik die van een iphone 4 op een 4s zetten?
Nu is goddank alleen de achterkant kapot. Ik ben van plan een andere erop te zetten (bijvoorbeeld een houten). Nu is mijn vraag is de achterkant van een 4s gelijk aan die van een 4, oftewel kan ik die van een iphone 4 op een 4s zetten?
Nog meer mensen last van het feit dat default iPhone wekker vanmorgen niet is afgegaan?
Tijd: 06:34
Repeat: Every Day
Sound: Blues
Snooze: On
Label: Alarm
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Mijn twee wekkers zijn gewoon afgegaan hoor
(geen herhaling per dag weliswaar)
Ja, ik werd in ieder geval te laat wakker met die blauwe streepjes bij de wekker allemaal weg/uit.vacuumcleaner schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:12:
Nog meer mensen last van het feit dat default iPhone wekker vanmorgen niet is afgegaan?
[ Voor 8% gewijzigd door Draakje5 op 25-04-2012 11:06 ]
Dan stond hij bij jou niet aanDraakje5 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:06:
[...]
Ja, ik werd in ieder geval te laat wakker met die blauwe streepjes bij de wekker allemaal weg/uit.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Mijn iPhone afgelopen zondag na een val van 1 meter op laminaat:

Mijn iPhone maandagmiddag:

Ik ben erachter gekomen dat ik last heb van een verslaving. Daarom heb ik hem binnen 24 uur laten repareren. Ik kon niet langer zonder

Ik ben erachter gekomen dat ik last heb van een verslaving. Daarom heb ik hem binnen 24 uur laten repareren. Ik kon niet langer zonder
...less is more
Afgelopen weekend, mijn i4 van de fiets laten vallen. Zat op de fiets, op weg naar een afspraak (waar ik al te laat voor was), was snel aan het fietsen, bij de bocht schrok ik en had de tel in me hand, wil ik de stuur pakken en in die vaart glipt die uit mijn handen, rolt een meter of 5 achter me aan, voorkant in zijn geheel kapot, lcd scherm los van zijn plek, voorkant in feite weggevaagd (verbazingwekkend de glas op de achterzijde niet gebroken, wel bekrast), zelfs de grijze rand (rondom toestel) gebogen, zo hard was de klap. Pak telefoon op, doe in jaszak en fiets terug, zelfde avond nog even gecheckt of die het nog deed, en je gelooft het niet, iPhone werkte nog, kon syncen met iTunes en alfunk-e schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:46:
Mijn iPhone afgelopen zondag na een val van 1 meter op laminaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig verzekerd destijds, volgende dag opgehaald door ProAssist (zal mijn ervaring ermee hier nog wel delen).
Neen... Om de gehele achterkant te vervangen (dus niet zo'n plakkertje) moet je er eentje kopen die specifiek voor de 4S is. Kost hetzelfde hoor...Mdehoog schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:48:
Het mocht mij helaas niet meezitten... Gisteravond is m'n iphone van 1 meter hoog op de straatstenen gevallen...
De achterkant van mijn 4S zit los. Kan aan de onderkant 1 mm met het glas schuiven. Iemand al eens gehad?
Even de schroefjes opnieuw aandraaien onder aan de iPhoneUltraSub schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:57:
De achterkant van mijn 4S zit los. Kan aan de onderkant 1 mm met het glas schuiven. Iemand al eens gehad?
Ja gehad met iPhone 4, als ik de glas aan de acherkant heen en weer bewoog, dan zag ik ook de schroefjes heen en weer bewegen. Via garantie laten verhelpen destijds. Volgens mij komt het heel vaak voorUltraSub schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:57:

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 29-04-2012 14:56 ]
Ik heb er nog nooit over gelezen, tot nu toe.EN-IS schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:56:
[...]
Ja gehad met iPhone 4, als ik de glas aan de acherkant heen en weer bewoog, dan zag ik ook de schroefjes heen en weer bewegen. Via garantie laten verhelpen destijds. Volgens mij komt het heel vaak voor
ProAssist? Veel plezier. Ik was mijn iPhone 4 meer dan een maand (niet aan het overdrijven - heel de maand februari plus een stukje maart) kwijt en moest het doen met een Samsung Galaxy S Mini! Ik kreeg begin maart uiteindelijk een nieuw toestel (nieuw uit de doos) - een maand later viel hij al continue uit (en ik had 'm niet laten vallen ofzo). Kortom: weer laten ophalen. Ze komen 'm woensdag terugbrengen - precies 3 weken en één dag nadat ik ze voor het eerst belde.EN-IS schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:45:
[...]
Afgelopen weekend, mijn i4 van de fiets laten vallen. Zat op de fiets, op weg naar een afspraak (waar ik al te laat voor was), was snel aan het fietsen, bij de bocht schrok ik en had de tel in me hand, wil ik de stuur pakken en in die vaart glipt die uit mijn handen, rolt een meter of 5 achter me aan, voorkant in zijn geheel kapot, lcd scherm los van zijn plek, voorkant in feite weggevaagd (verbazingwekkend de glas op de achterzijde niet gebroken, wel bekrast), zelfs de grijze rand (rondom toestel) gebogen, zo hard was de klap. Pak telefoon op, doe in jaszak en fiets terug, zelfde avond nog even gecheckt of die het nog deed, en je gelooft het niet, iPhone werkte nog, kon syncen met iTunes en al![]()
Gelukkig verzekerd destijds, volgende dag opgehaald door ProAssist (zal mijn ervaring ermee hier nog wel delen).
En oh, het toestel ophalen was trouwens beide keren een ramp. De eerste keer konden ze niet binnen 4 uur (geloof ik?) komen opdagen en duurde het twee dagen voordat ik een leentoestel kreeg. De tweede keer kwamen ze niet opdagen bij de eerste afspraak. Bij de tweede afspraak kwamen ze ook niet - bij de derde eindelijk wel.
De volgende keer dat ik een nieuw toestel koop zal ik 'm zeker bij een ander bedrijf laten verzekeren.
Verwijderd
Ik heb voor mijn Iphone 4 een nieuwe scherm nodig en zie vaker complete sets, digityzer en lcd voor slechts €40,-, dit kan toch geen retina scherm hebben? Volgens de verkoper is het wel een retina scherm maar in mijn ogen is dat voor z'n lage prijs niet mogelijk. Wat denken jullie?
IDEM! Eerste keer (aanspraak gemaakt op garantie) was een ramp, in totaal 6 weken toestel kwijt, geen compensatie, ook niet binnen 4 uur (in feite liegen ze) opgehaald, een 3G gekregen als leentoestel (ehm, gelijkwaardig toestel anybody?). Uiteindelijk hebben ze het netjes afgehandeld in de zin van klant communicatie, maar ik moet zeggen, 3 dubbel spijt dat ik ooit voor deze malafide verzekering heb gekozen. Dit keer heb ik ook expliciet om geen leentoestel gevraagd.Uniciteit schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:29:
ProAssist? Veel plezier. Ik was mijn iPhone 4 meer dan een maand (niet aan het overdrijven - heel de maand februari plus een stukje maart) kwijt en moest het doen met een Samsung Galaxy S Mini! Ik kreeg begin maart uiteindelijk een nieuw toestel (nieuw uit de doos) - een maand later viel hij al continue uit (en ik had 'm niet laten vallen ofzo). Kortom: weer laten ophalen. Ze komen 'm woensdag terugbrengen - precies 3 weken en één dag nadat ik ze voor het eerst belde.
En oh, het toestel ophalen was trouwens beide keren een ramp. De eerste keer konden ze niet binnen 4 uur (geloof ik?) komen opdagen en duurde het twee dagen voordat ik een leentoestel kreeg. De tweede keer kwamen ze niet opdagen bij de eerste afspraak. Bij de tweede afspraak kwamen ze ook niet - bij de derde eindelijk wel.
De volgende keer dat ik een nieuw toestel koop zal ik 'm zeker bij een ander bedrijf laten verzekeren.
In de afgelopen jaren is het ook alleen maar slechter geworden met ProAssist (ivm groei) en ze kunnen het gewoonweg niet aan. In plaats van de communicatie naar de klant te wijzigen, gaan ze door met;
-Altijd verzekerd van een vergelijkbaar leentoestel -> Nee, je hebt pech, je krijgt een 2 tot 4 jaar oud(er model/) toestel
-Bovendien ben je verzekerd van een leentoestel. -> Nee, want deze zijn nooit op voorraad, kl moet wachten
- * Indien je je ten tijde van de schademelding in de Benelux bevindt, zal binnen 4 uur een leentelefoon worden afgeleverd op elke gewenste locatie in de Benelux. In your dreams! LOL!
Hoe vaak hebben consumenten programma's (kassa en dergelijke) wel niet over ProAssist gehad? Het is wat, ben ook van plan om na de reparatie of vervangen van toestel op te zeggen.
Zag zo'n set op de vrijmarkt (kun je het ook niet echt meer noemen), verschillende kleuren, voor en achterkant met LCD scherm, voor 99euro. Weet niet of het kwalitatief gezien vergelijkbaar is met het origineel.Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:51:
Ik heb voor mijn Iphone 4 een nieuwe scherm nodig en zie vaker complete sets, digityzer en lcd voor slechts €40,-, dit kan toch geen retina scherm hebben? Volgens de verkoper is het wel een retina scherm maar in mijn ogen is dat voor z'n lage prijs niet mogelijk. Wat denken jullie?
[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 01-05-2012 17:03 ]
Ik heb nu een hele oude HTC als leentoestel: Windows Mobile (niet Phone) en geen touchscreen, app store of iets dergelijks. Ik heb zelf maar tijdelijk voor een (Android) smartphone gezorgd.EN-IS schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:02:
[...]
IDEM! Eerste keer (aanspraak gemaakt op garantie) was een ramp, in totaal 6 weken toestel kwijt, geen compensatie, ook niet binnen 4 uur (in feite liegen ze) opgehaald, een 3G gekregen als leentoestel (ehm, gelijkwaardig toestel anybody?). Uiteindelijk hebben ze het netjes afgehandeld in de zin van klant communicatie, maar ik moet zeggen, 3 dubbel spijt dat ik ooit voor deze malafide verzekering heb gekozen. Dit keer heb ik ook expliciet om geen leentoestel gevraagd.
In de afgelopen jaren is het ook alleen maar slechter geworden met ProAssist (ivm groei) en ze kunnen het gewoonweg niet aan. In plaats van de communicatie naar de klant te wijzigen, gaan ze door met;
-Altijd verzekerd van een vergelijkbaar leentoestel -> Nee, je hebt pech, je krijgt een 2 tot 4 jaar oud(er model/) toestel
-Bovendien ben je verzekerd van een leentoestel. -> Nee, want deze zijn nooit op voorraad, kl moet wachten
- * Indien je je ten tijde van de schademelding in de Benelux bevindt, zal binnen 4 uur een leentelefoon worden afgeleverd op elke gewenste locatie in de Benelux. In your dreams! LOL!
Hoe vaak hebben consumenten programma's (kassa en dergelijke) wel niet over ProAssist gehad? Het is wat, ben ook van plan om na de reparatie of vervangen van toestel op te zeggen.
[...]
Zag zo'n set op de vrijmarkt (kun je het ook niet echt meer noemen), verschillende kleuren, voor en achterkant met LCD scherm, voor 99euro. Weet niet of het kwalitatief gezien vergelijkbaar is met het origineel.
Ik ben benieuwd hoe ik de iPhone morgen terugkrijg. Ik zal in ieder geval op schade letten (toestel was gloednieuw dus ik verwacht geen enkele kras) en ik zal hem ook nog proberen in te stellen voordat hij de kans krijgt weg te rijden, in het geval dat er iets mis mee is. Als er later toch iets mis mee blijkt te zijn, dan lijkt het me beter om meteen terug te gaan naar de T-Mobile winkel en kijken wat ze daar kunnen regelen.
De chauffeurs zijn trouwens wel vriendelijk en moeten trouwens vaak overuren maken.
Ik weet nog niet waar ik een eventuele volgende smartphone zal verzekeren: ik hoop een bedrijf te vinden die goedkoper is en sneller werkt... maar goed, goedkoop en goede service gaat niet altijd samen.
[ Voor 7% gewijzigd door Uniciteit op 01-05-2012 21:39 ]
Laten we elkaar dan maar op de hoogte houden. Nou dat snap ik wel, goedkoop en goede service gaan niet samen, maar uberhaupt is ProAssist niet goedkoop, en slechte service, dat gaat dan blijkbaar wel samenUniciteit schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 21:37:
Ik heb nu een hele oude HTC als leentoestel: Windows Mobile (niet Phone) en geen touchscreen, app store of iets dergelijks. Ik heb zelf maar tijdelijk voor een (Android) smartphone gezorgd.
Ik ben benieuwd hoe ik de iPhone morgen terugkrijg. Ik zal in ieder geval op schade letten (toestel was gloednieuw dus ik verwacht geen enkele kras) en ik zal hem ook nog proberen in te stellen voordat hij de kans krijgt weg te rijden, in het geval dat er iets mis mee is. Als er later toch iets mis mee blijkt te zijn, dan lijkt het me beter om meteen terug te gaan naar de T-Mobile winkel en kijken wat ze daar kunnen regelen.
De chauffeurs zijn trouwens wel vriendelijk en moeten trouwens vaak overuren maken.
Ik weet nog niet waar ik een eventuele volgende smartphone zal verzekeren: ik hoop een bedrijf te vinden die goedkoper is en sneller werkt... maar goed, goedkoop en goede service gaat niet altijd samen.
Betaal liever hetzelfde als nu (misschien klein beetje meer), en dat ik weet dat ze goede service verlenen en de afspraken ook nakomen. Ik weet wel dat naast ProAssist ook Vodafone een verzekering aanbied (weet zo 123 de naam van het extern bedrijf niet meer, iets met een M). Die van Vodafone was bijna 1,5x zo duur en had minder goede voorwaarden dan ProAssist.
Zal toch in de toekomst een en ander met verzekeringen beter moeten uitzoeken.
Ik zal je op de hoogte houden. Als ik jou was zou ik trouwens wel een klacht indienen (via de site): ik had na mijn eerste reparatie ook een klacht ingediend bij zowel T-Mobile (via website) als bij ProAssist (via website). De eerste keer had ik eind januari ProAssist gebeld om het toestel te laten ophalen en ik kreeg 'm begin maart terug. T-Mobile had me gebeld na het invullen van het klachtenformulier, maar ik had de oproep gemist omdat ik toen niet kon opnemen; ik had vervolgens zelf de klantenservice gebeld. Meneer aan de lijn zei dat er was genoteerd dat de reparatietijd binnen de normale periode viel*, maar dat ik nog teruggebeld zou worden (dat is nooit gebeurd, ik ben er verder ook maar niet achter na gegaan want ik had er geen zin in).EN-IS schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:19:
[...]
Laten we elkaar dan maar op de hoogte houden. Nou dat snap ik wel, goedkoop en goede service gaan niet samen, maar uberhaupt is ProAssist niet goedkoop, en slechte service, dat gaat dan blijkbaar wel samen
Betaal liever hetzelfde als nu (misschien klein beetje meer), en dat ik weet dat ze goede service verlenen en de afspraken ook nakomen. Ik weet wel dat naast ProAssist ook Vodafone een verzekering aanbied (weet zo 123 de naam van het extern bedrijf niet meer, iets met een M). Die van Vodafone was bijna 1,5x zo duur en had minder goede voorwaarden dan ProAssist.
* Schijnbaar tellen ze alleen de tijd dat het toestel bij het reparatiecentrum ligt. De tijd tussen het ophalen bij de klant, levering bij ProAssist (en van ProAssist naar reparatiecentrum) en vica versa telt niet mee: dat was in mijn geval ook 1 á 2 weken er bovenop.
ProAssist had uiteindelijk een mail teruggestuurd van dat ze drie maandpremies zouden terugstorten wat dan toch wel weer redelijk is. Ik hoefde ook geen eigen risico te betalen (maar dat was omdat het binnen de garantie viel).
Ik had gewoon liever gezien dat de reparatietijd een stuk korter was, ze het toestel eerder konden ophalen en dat ze redelijke leentoestellen konden leveren.
Toch wel een opzienbarend filmpje, hoeveel makkelijker de Galaxy Nexus in gebruik is in tegenstelling tot de iPhone 4S: YouTube: Android Vs iOS The Truth about Apple and Google's OS Part 1 of 5
En dat zeg ik als smartphone liefhebber
Leuk, getroll. Want wat wil je er nu mee? Na 5 min. het filmpje te hebben bekeken, heb ik het er af gezet. Alleen maar getroll van een duidelijke Android-fanboy (ook al beweert hij het tegendeel, dat kan iedereen). In de voorbeelden die ik heb gezien, zoekt hij een aantal voorbeelden op die nauwelijks iemand in het echt gebruikt en als dat zo is, dan zit die persoon gewoon bij het verkeerde platform.alwaysleft schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:31:
Toch wel een opzienbarend filmpje, hoeveel makkelijker de Galaxy Nexus in gebruik is in tegenstelling tot de iPhone 4S: YouTube: Android Vs iOS The Truth about Apple and Google's OS Part 1 of 5
[ Voor 8% gewijzigd door me_mrtn op 03-05-2012 09:43 ]
En het is raak. Ze hebben hem gisteren teruggebracht en in eerste instantie leek alles goed te werken. Er zaten wel wat lichte krassjes op die er eerst níet op zaten, maar aangezien je die alleen ziet onder bepaalde hoeken met goed licht dacht ik daarvan "laat maar" (immers, dat ding ligt daar ook in een werkplaats en zal vast ook een aantal keer over een tafel zijn verschoven). Ik was hem vanochtend dus even lekker aan het gebruiken, bekijk een YouTube filmpje, het beeld loopt vast en het toestel valt vervolgens uit. Ik krijg hem niet meer opgestart: het Apple logo blijft voor meer dan een halve minuut in beeld en dan loopt het bij wijze van spreken weer vast en dimt het beeld weer. Verdomme: dit zijn PRECIES dezelfde klachten die ik had toen ik hem opstuurde en waarvoor hij moest worden gerepareerd.EN-IS schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:19:
[...]
Laten we elkaar dan maar op de hoogte houden. Nou dat snap ik wel, goedkoop en goede service gaan niet samen, maar uberhaupt is ProAssist niet goedkoop, en slechte service, dat gaat dan blijkbaar wel samen
Fenergy schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:14:
[...]
Even de schroefjes opnieuw aandraaien onder aan de iPhone
Dat het schroefjes konden zijn wist ik, echter dat ze los zaten kon ik niet constateren. Tot ik door jullie tips eens goed keek. Doh. Ze bewegen gewoon mee. Maareeh, hoe kom ik aan de juiste schroevendraaiers voor een prikje? Pff.. €5 ex verzenden voor een schroevendraaier. Ik ga eens de markt afstruinen. Thanks..EN-IS schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:56:
[...]
Ja gehad met iPhone 4, als ik de glas aan de acherkant heen en weer bewoog, dan zag ik ook de schroefjes heen en weer bewegen. Via garantie laten verhelpen destijds. Volgens mij komt het heel vaak voor
[ Voor 5% gewijzigd door UltraSub op 03-05-2012 11:41 ]
Sinds korte tijd lijkt mijn Home button van mijn 4S niet helemaal goed te werken, maakt een soort raar klikje en moet ook een stuk harder duwen om de gewenste actie te krijgen, heb mijn telefoon via Vodafone gekocht. Kan ik hier voor toch gewoon langs de Apple store in Adam?
jaHuismarb schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:39:
Sinds korte tijd lijkt mijn Home button van mijn 4S niet helemaal goed te werken, maakt een soort raar klikje en moet ook een stuk harder duwen om de gewenste actie te krijgen, heb mijn telefoon via Vodafone gekocht. Kan ik hier voor toch gewoon langs de Apple store in Adam?
wordt waarschijnlijk omgeruild voor een nieuwe
...less is more
Hai allemaal,
Ik las dat dit vnl een topic over de 4(S) is, maar misschien kunnen jullie me toch helpen met een probleem met mijn 3(gs).
Ik wilde mijn muziek vanaf mijn computer op mijn nieuwe telefoon (een nokia lumia 800) gaan zetten, maar mijn muziek is verdwenen uit mijn Itunes en van mijn computer. (nu snap ik dat jullie hier niets aan kunnen doen
)
Maar op het moment dat ik mijn telefoon zou willen synchroniseren met Itunes (dus mijn nummers van mn telefoon IN Itunes zetten), zegt ie dat als ik dat doe, dat alle bestaande nummers op mijn IP worden vervangen door de nummers uit mijn Itunes bieb. Dus dat durf ik niet, dan ben ik alles kwijt.
Weten jullie een manier om mijn muziek vanaf mijn IP toch op de computer te krijgen?
Ik las dat dit vnl een topic over de 4(S) is, maar misschien kunnen jullie me toch helpen met een probleem met mijn 3(gs).
Ik wilde mijn muziek vanaf mijn computer op mijn nieuwe telefoon (een nokia lumia 800) gaan zetten, maar mijn muziek is verdwenen uit mijn Itunes en van mijn computer. (nu snap ik dat jullie hier niets aan kunnen doen
Maar op het moment dat ik mijn telefoon zou willen synchroniseren met Itunes (dus mijn nummers van mn telefoon IN Itunes zetten), zegt ie dat als ik dat doe, dat alle bestaande nummers op mijn IP worden vervangen door de nummers uit mijn Itunes bieb. Dus dat durf ik niet, dan ben ik alles kwijt.
Weten jullie een manier om mijn muziek vanaf mijn IP toch op de computer te krijgen?
3GS aansluiten, in de sidebar rechtermuisknop -> Aankopen overzetten proberen.michellep77 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:10:
Hai allemaal,
Ik wilde mijn muziek vanaf mijn computer op mijn nieuwe telefoon (een nokia lumia 800) gaan zetten, maar mijn muziek is verdwenen uit mijn Itunes en van mijn computer. (nu snap ik dat jullie hier niets aan kunnen doen)
Dat lukt idd met de muziek die ik gekocht heb! Thanx!
Nu alleen nog de cd's die ik erop gezet heb (en liever niet allemaal nogmaals wil branden...)
Nu alleen nog de cd's die ik erop gezet heb (en liever niet allemaal nogmaals wil branden...)
http://www.getsharepod.com/michellep77 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:19:
Dat lukt idd met de muziek die ik gekocht heb! Thanx!
...less is more
Wat een gedoe en balen zeg! Ik voel met je mee! Klote, wat ga je nu doen, wederom opsturen is dan het enige optie lijkt me?Uniciteit schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:47:
En het is raak. Ze hebben hem gisteren teruggebracht en in eerste instantie leek alles goed te werken. Er zaten wel wat lichte krassjes op die er eerst níet op zaten, maar aangezien je die alleen ziet onder bepaalde hoeken met goed licht dacht ik daarvan "laat maar" (immers, dat ding ligt daar ook in een werkplaats en zal vast ook een aantal keer over een tafel zijn verschoven). Ik was hem vanochtend dus even lekker aan het gebruiken, bekijk een YouTube filmpje, het beeld loopt vast en het toestel valt vervolgens uit. Ik krijg hem niet meer opgestart: het Apple logo blijft voor meer dan een halve minuut in beeld en dan loopt het bij wijze van spreken weer vast en dimt het beeld weer. Verdomme: dit zijn PRECIES dezelfde klachten die ik had toen ik hem opstuurde en waarvoor hij moest worden gerepareerd.
EDIT; Ik zou in dit geval niet eens meer direct bellen met ProAssist, bel eens ander direct naar T-mobile, en weiger per direct dat ze je verwijzen naaar ProAssist, blijf vriendelijk en vraag of ze dit netjes willen oplossen, dat het probleem (iPhone valt uit) niet is opgelost en dat je het dan [vul hier aantal weken in] kwijt bent geweest.
[ Voor 13% gewijzigd door EN-IS op 03-05-2012 20:17 ]
Verwijderd
Hallo,
Ik ben van plan een Iphone 3GS aan te schaffen, maar graag zou ik willen weten hoe IOS 5 hierop draait,
is dit gewoon soepel, vlekkeloos.. of merk je echt dat hij hapert enz..
Ik ben van plan een Iphone 3GS aan te schaffen, maar graag zou ik willen weten hoe IOS 5 hierop draait,
Draait goed. Soms kleine hapering, maar over het algemeen erg goed (heb een 3GS als spare liggen, en gebruik dagelijks een 4 en 4S). Verwacht natuurlijk niet dat je de laatste games kunt draaien. Ik heb het hier over default telefoon/mail/kalender/message/app functionaliteit.
Mijn moeder gebruikt nog een iPhone 3Gs, deze is wonderbaarlijk sneller geworden sinds de update naar iOs 5.Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:37:
Hallo,
Agree. Hier zelfde gevoel. Wel clean install, niet upgraden.
Mijn iPhone 4 is enorm traag geworden, en loopt soms vast. Daarom wil ik mijn iphone opnieuw instellen, maar ik van een aantal games de savegames bewaren. Ik zie dat Doodle Jump standaard in iCloud backupped, maar andere games hebben dat niet. Hoe kan ik het best een aantal specifieke apps backuppen en terugzetten? Ik heb wel een icloud backup gemaakt.
Met dit programma (http://www.digidna.net/products/diskaid) gaat dat erg handig.sjobiscity schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:12:
Mijn iPhone 4 is enorm traag geworden, en loopt soms vast. Daarom wil ik mijn iphone opnieuw instellen, maar ik van een aantal games de savegames bewaren. Ik zie dat Doodle Jump standaard in iCloud backupped, maar andere games hebben dat niet. Hoe kan ik het best een aantal specifieke apps backuppen en terugzetten? Ik heb wel een icloud backup gemaakt.
Thanks, maar ook met dit programma zie ik slechts een gedeelte van de apps. Slechts 7 apps, van 6 tabbladen vol apps
Ik was net met mijn iPhone aan het spelen, merkte ik dat ik rechtsonder het scherm (precies in het afgeronde hoekje) een klein splintertje had. Is er dus een heel klein splintertje afgebroken van het plastic (?) wat om het schermglas zit en voor de aluminium rand. Baal er wel als een stekker van, want ik ben ontzettend zuinig op mijn 4.
Het schijnt er nog redelijk goed op te draaien, maar als ik jou was zou ik toch echt voor een iPhone 4 gaan. Het kost wel nét iets meer, maar dan ben je er ook vrij zeker van dat je er dit jaar nog iOS 6 op zal kunnen draaien. Daarnaast krijg je een véél beter scherm, een véél betere batterij en zoiezo een nog iets smoothere experience.Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:37:
Hallo,
Even een korte vraag. Is het nou wel of niet mogelijk een iPhone 4(S) op te laden via USB? lees her en der wat verschillende dingen.
* vanaalten plugt USB kabel aan laptop en iPhone 4S... 'charging' symbool rechtsboven, oplaadindicatie op lockscherm. Ja dus, kan gewoon.Black-Death schreef op zondag 06 mei 2012 @ 14:55:
Even een korte vraag. Is het nou wel of niet mogelijk een iPhone 4(S) op te laden via USB? lees her en der wat verschillende dingen.
Wat is jouw bron dat het niet kan?
Oke bedankt voor je reactie. Ik las dat hier: http://versusio.com/nl/sa...3-vs-apple-iphone-4s-64gbvanaalten schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:13:
[...]
* vanaalten plugt USB kabel aan laptop en iPhone 4S... 'charging' symbool rechtsboven, oplaadindicatie op lockscherm. Ja dus, kan gewoon.
Wat is jouw bron dat het niet kan?
Ben erg geinteresseerd in de 4S, maar ben bang dat ik me ga irriteren aan de accu.
Volgens mij bedoelen ze daar met "standaard USB kabel" een USB > micro USB kabel om te laden. Voor een iPhone / iPad / iPod heb je een USB > Dock connector nodig. In mijn eigen omgeving zie ik echter vaker Dock connectors dan micro USBBlack-Death schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:16:
Oke bedankt voor je reactie. Ik las dat hier: http://versusio.com/nl/sa...3-vs-apple-iphone-4s-64gb
Ah dat verklaart wel. Kan ik een iPhone dan ook opladen met de connecters bij ik bij mij iPod Nano's heb gekregen? In dat geval heb ik er voldoendejelle. schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:34:
[...]
Volgens mij bedoelen ze daar met "standaard USB kabel" een USB > micro USB kabel om te laden. Voor een iPhone / iPad / iPod heb je een USB > Dock connector nodig. In mijn eigen omgeving zie ik echter vaker Dock connectors dan micro USB
Ik weet niet wat er bij een 'nano' zit, maar ik heb bijvoorbeeld nog een iPod video, generatie voor de nano, en met de bijgeleverde kabel (USB aan de ene kant, dock-connector aan de andere kant) gaat dat gewoon.Black-Death schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:38:
Ah dat verklaart wel. Kan ik een iPhone dan ook opladen met de connecters bij ik bij mij iPod Nano's heb gekregen? In dat geval heb ik er voldoende
Overigens denk ik dat je waarschijnlijk wel een snellere oplaadtijd hebt vanaf het stopcontact, omdat USB vaak begrenst is tot 500mA laadstroom.
Met een USB - Dock connector gaat dat gewoon ja, die kabels zijn al jaren hetzelfde. Maar die kabel (en een 220v lader) krijg je uiteraard gewoon bij een nieuwe iPhoneBlack-Death schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:38:
[...]
Ah dat verklaart wel. Kan ik een iPhone dan ook opladen met de connecters bij ik bij mij iPod Nano's heb gekregen? In dat geval heb ik er voldoende
Ik ben momenteel erg aan het neigen naar een iPhone 4S. (Of gewoon de 4, maar wil eigenlijk dan toch het nieuwste
). Ik maak me alleen toch best zorgen over de accuduur.. Hoe ervaren jullie dat? Mijn gebruik zal gemiddeld zijn, wat internetten, Facebooken, wat Wordfeud ofzo.. Push berichten hoef ik echt niet elke minuut binnen te halen.
Hoe komt het dat je je daarover zorgen maakt?
Sinds iOS 5.1 is de batterijduur zoals je mag verwachten. Ik haal met mijn gebruik een volle dag (van 6:00 tot 22:00) en dat betekent een gebruik van 6 à 7 uur. Dan is ie wel echt leeg.
Sinds iOS 5.1 is de batterijduur zoals je mag verwachten. Ik haal met mijn gebruik een volle dag (van 6:00 tot 22:00) en dat betekent een gebruik van 6 à 7 uur. Dan is ie wel echt leeg.
Naja ik had wel wat negatieve verhalen gehoord over die accuduur. Ik heb nu een Nokia E72 en die hoef ik maar 1x per 3 dagen op te laden, dus dat gaat wel een verschil maken. Op zich niet erg, maar ben bang dat ik opladers ga vergeten (ben lang niet altijd thuis 's avonds) en dat kan vervelend zijn.
Edit: ook twijfel ik erg tussen de iPhone 4 en de 4S. 4S heeft een dualcore, maar hoe groot is het verschil in gebruikersgemak? Is het toestel echt zo veel sneller geworden?
Edit: ook twijfel ik erg tussen de iPhone 4 en de 4S. 4S heeft een dualcore, maar hoe groot is het verschil in gebruikersgemak? Is het toestel echt zo veel sneller geworden?
[ Voor 22% gewijzigd door Black-Death op 07-05-2012 11:57 ]
Het probleem van de batterijduur is inmiddels opgelost. Ik heb 's avonds regelmatig meer dan 50 procent accu. Je kan ook een usb cabel meenemen of een autolader in de auto laten, dan kan je het overdag of 's avonds altijd even opladen.Black-Death schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:46:
Naja ik had wel wat negatieve verhalen gehoord over die accuduur. Ik heb nu een Nokia E72 en die hoef ik maar 1x per 3 dagen op te laden, dus dat gaat wel een verschil maken. Op zich niet erg, maar ben bang dat ik opladers ga vergeten (ben lang niet altijd thuis 's avonds) en dat kan vervelend zijn.
Ik ben zeer tevreden met mijn 4S. Maar mijn vrienden met een 4 zijn ook erg tevreden. Het verschil (behalve Siri) is moeilijk te merken.
Siri is iets dat ik niet zal gaan gebruiken.mkmi schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:00:
[...]
Het probleem van de batterijduur is inmiddels opgelost. Ik heb 's avonds regelmatig meer dan 50 procent accu. Je kan ook een usb cabel meenemen of een autolader in de auto laten, dan kan je het overdag of 's avonds altijd even opladen.
Ik ben zeer tevreden met mijn 4S. Maar mijn vrienden met een 4 zijn ook erg tevreden. Het verschil (behalve Siri) is moeilijk te merken.
Edit: wilde dit nog even vragen maar een nieuw topic is het niet waard: Vodafone introduceert op 14 mei nieuwe abo's, maar worden de iPhone abo's ook veranderd? Kan er niet echt iets over vinden namelijk.
[ Voor 21% gewijzigd door Black-Death op 07-05-2012 18:42 ]
Verwijderd
Het grootste voor mij merkbare verschil is de camera. Vrienden van mij hebben de 4, en die camera is toch wel stukken minder dan die van de 4s. Verder is natuurlijk de opslag slechts 8 gb, en met wat apps en wat muziek is dat snel vol.
Misschien staat er iets over in [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11?Black-Death schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:35:
[...]
Siri is iets dat ik niet zal gaan gebruiken.
Edit: wilde dit nog even vragen maar een nieuw topic is het niet waard: Vodafone introduceert op 14 mei nieuwe abo's, maar worden de iPhone abo's ook veranderd? Kan er niet echt iets over vinden namelijk.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
Heb je hier toevallig al iets mee gedaan? Ik heb exact hetzelfde probleem namelijk...Ratjetoe92 schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:46:
Van de een op de andere dag werkt mijn lockbutton op mijn iPhone 4 minder goed. Hij 'klikt' niet echt meer, maar je moet hem gewoon een beetje in drukken. Moeilijk zo uit te leggen, maar heel erg irritant. Aangezien je die knop natuurlijk constant gebruikt.
Iemand hier ervaring mee? En wat mijn kans is op reparatie/vervanging? iPhone is 1,5jaar oud, met abonnement van T-Mobile. Ik heb dan toch nog garantie?
Ik las gister een bericht op iphoneclub dat als je een iphone 4 16 gb hebt en die ter reparatie aanbiedt dat de kans redelijk groot is dat je een iphone 4s voor terug krijgt. Mits je natuurlijk onder garantie valt of je tel niet meer gerepareerd kan worden.
Het artikel staat niet meer op de site anders had ik een linkje geplaatst.
Is er iemand die hiermee ervaring heeft??!
Het artikel staat niet meer op de site anders had ik een linkje geplaatst.
Is er iemand die hiermee ervaring heeft??!
Alleen in de Verenigde Staten in bepaalde Apple Stores.
Verwijderd
Best plausibel aangezien de iPhone 4 16gb bij Apple niet meer te koop is. (Apple online winkel).
ik zit te twijfelen tussen een Nokia N9 en een iPhone 3GS
Op dit moment heb ik vrijwel alles Apple; iMac, iPad en een iPod. Ik vind de integratie tussen alles erg fijn.
Maar de iPhone 3GS is toch wel wat veroudert; 3MP camera, niet zo'n hoge resolutie scherm. Ook ben ik bang dat de iOS 6 niet meer voor de 3GS is. Is het daarom nog zinnig om nu nog voor 350 euro een iPhone 3GS te kopen? Door het budget zit een 4 er echt niet in.
Dus wie heeft er een 3GS en kan daar wat over zeggen? (camera kwaliteit, prestatie op iOS5.1, prestatie met apps enz.)
Op dit moment heb ik vrijwel alles Apple; iMac, iPad en een iPod. Ik vind de integratie tussen alles erg fijn.
Maar de iPhone 3GS is toch wel wat veroudert; 3MP camera, niet zo'n hoge resolutie scherm. Ook ben ik bang dat de iOS 6 niet meer voor de 3GS is. Is het daarom nog zinnig om nu nog voor 350 euro een iPhone 3GS te kopen? Door het budget zit een 4 er echt niet in.
Dus wie heeft er een 3GS en kan daar wat over zeggen? (camera kwaliteit, prestatie op iOS5.1, prestatie met apps enz.)
Tja, je koopt in feite een behoorlijk verouderd toestel. Camera is niet top, scherm is ook niet top tegenwoordig. Je hoeft je geen zorgen te maken dat iOS6 uit zou komen voor de 3GS als je naar het verleden kijkt. Elke iPhone maakt drie grote releases mee van iOS en met iOS3, 4 en 5 heeft de 3GS daar ook aan voldaan. Qua performance loop je ook achter, het wil wel en het is (tegenwoordig in iOS) ook zeker wel soepel, maar laadtijden en dergelijke ga je best wel aan storen. Voor €350 kun je beter een tweedehandse iPhone 4 of desnoods iets met een lelijk groen robotje kopen.sjaak81 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:40:
iPhone 4S nu een uurtje in mijn bezit en ben helemaal blij ermee
sjaak81 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:40:
+ aanvulling: mijn i4 heb ik twee weken terug laten vallen, en in de tussentijd gebruik ik een 3GS. Pfffftttme_mrtn schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:09:
Tja, je koopt in feite een behoorlijk verouderd toestel. Camera is niet top, scherm is ook niet top tegenwoordig. Je hoeft je geen zorgen te maken dat iOS6 uit zou komen voor de 3GS als je naar het verleden kijkt. Elke iPhone maakt drie grote releases mee van iOS en met iOS3, 4 en 5 heeft de 3GS daar ook aan voldaan. Qua performance loop je ook achter, het wil wel en het is (tegenwoordig in iOS) ook zeker wel soepel, maar laadtijden en dergelijke ga je best wel aan storen. Voor €350 kun je beter een tweedehandse iPhone 4 of desnoods iets met een lelijk groen robotje kopen.
Toestel is zeer traag, scherm is duidelijk oud, ik lijk wel scheel als ik naar het scherm kijk, niet leesbaar, reageert niet goed op vinger aanslagen, app starten duurt een eeuwigheid en laat me al helemaal niet beginnen over multitasken op dat ding...
Doe je zelf een LOL! en koop de i4 of nog liefst de i4S, kun je lekker twee jaar vooruit!
[ Voor 20% gewijzigd door EN-IS op 09-05-2012 19:32 ]
Helaas kan ik mijn icloud back-up niet volledig terugzetten. Paar dagen geleden een rectoren gedaan vanaf iCould, maar na enkele dagen is deze nog steeds niet afgerond en kan ik ook de 5.1.1. update niet installeren. Hoe forceer ik het hervatten van een iCloud back-up? Reset werkt niet en aan lader hangen in omgeving van Wifi netwerk ook niet.
Verwijderd
350 euro voor een 3gs?sjaak81 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:40:
Hoop dat je een geintje maakt:p
Voor 350euro kun je toch prima een i4 vinden?
Verwijderd
Morgen komt mijn bestelde iPhone 4S 16GB toe! Het zal mijn eerste iPhone ooit zijn. Na een iPod Touch 4G, iPad 3 & Macbook Pro leek het mij de volgende logische stap.
Nu, gebruiken veel van jullie een screen protector of is dat bij deze versie niet echt nodig? Ik kom van een HTC Desire en daar had ik vanaf dag 1 een screen protector opzitten.
Nu, gebruiken veel van jullie een screen protector of is dat bij deze versie niet echt nodig? Ik kom van een HTC Desire en daar had ik vanaf dag 1 een screen protector opzitten.
Het is maar net wat je er mee doet. Met mijn bijna twee jaar oude iPhone 4, die nog nooit een screenprotector heeft gehad, heb ik op het scherm nog geen enkel krasje. Als je hem niet in je zak steekt met sleutels of andere zaken, scheelt het alweer. Het is maar net hoe je met je toestel omgaat.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:31:
Screenprotector is wel aan te bevelen.
Iphone krast vrij makkelijk.
Nog beter (lees 'leuker'); GelaSkins...Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:31:
Screenprotector is wel aan te bevelen.
Iphone krast vrij makkelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 10-05-2012 10:57 ]
Een bumper zal juist voor krassen zorgen. Er hoopt zich stof tussen de bumper en de iPhone. Door wrijving ontstaan er krassen op de metalen band en de achterkant. Je kan het beste kiezen voor een Full Body Screenprotector van Bodyguardz of ZAGG.sjaak81 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:42:
hoe krasvast is de rand en de achterkant van 4? is een bumper genoeg om krassen te voorkomen?
Verwijderd
Die ZAGG ziet er wel goed uit! Heb dit Youtube filmpje gevonden: YouTube: Best Skins Ever vs. ZAGG InvisibleSHIELD for iPhone 4Safaci schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:50:
[...]
Je kan het beste kiezen voor een Full Body Screenprotector van Bodyguardz of ZAGG.
Vanavond eens rustig bekijken en dan bestellen. Ik zou graag iets hebben dat hem volledig beschermt (niet persé tegen vallen, gewoon krassen door overal neer te leggen) maar dat hij er toch nog zoveel mogelijk origineel uit ziet.
Ik heb die van ZAGG vijf maanden gebruikt en daarna eraf gehaald. De voordelen van de ZAGG zijn duidelijk: geen krassen. Echter de gebruikservaring wordt een stuk minder en dat komt niet door luchtbubbels. De display van de iphone wordt stuk minder aantrekkelijk door het opvallende laag en dat is erg jammer.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:32:
[...]
Die ZAGG ziet er wel goed uit! Heb dit Youtube filmpje gevonden: YouTube: Best Skins Ever vs. ZAGG InvisibleSHIELD for iPhone 4
Vanavond eens rustig bekijken en dan bestellen. Ik zou graag iets hebben dat hem volledig beschermt (niet persé tegen vallen, gewoon krassen door overal neer te leggen) maar dat hij er toch nog zoveel mogelijk origineel uit ziet.
Ik gebruik nu Belkin Essential 013 en dat bevalt een stuk beter.
Verwijderd
Zou je de voor- en nadelen eens kunnen opsommen ZAGG <-> Belkin?mkmi schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:55:
[...]
Ik gebruik nu Belkin Essential 013 en dat bevalt een stuk beter.
Hallo tweakers!
Is het slecht voor mijn iPhone 4s om de batterij op te laden met mijn iPad oplader. Die heeft namelijk 10W en de iPhone 4s is 5W. Ik heb mijn 4s nu zon 3 maanden en eigenlijk altijd opgeladen met de iPad oplader, alleen schoot het net me opeens te binnen, omdat mijn batterijduur niet echt bevordelijk is(ik houd het bij, schrijf steeds de standen op als de telefoon leeg is), en zit dus met de vraag of het geen kwaad kan om de 10W oplader te gebruiken ipv de 5W
Is het slecht voor mijn iPhone 4s om de batterij op te laden met mijn iPad oplader. Die heeft namelijk 10W en de iPhone 4s is 5W. Ik heb mijn 4s nu zon 3 maanden en eigenlijk altijd opgeladen met de iPad oplader, alleen schoot het net me opeens te binnen, omdat mijn batterijduur niet echt bevordelijk is(ik houd het bij, schrijf steeds de standen op als de telefoon leeg is), en zit dus met de vraag of het geen kwaad kan om de 10W oplader te gebruiken ipv de 5W
Nee, het is niet slecht voor je iPhone. Het is mogelijk alleen laad je iPhone er niet sneller van op.OnnoS1991 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:45:
Hallo tweakers!
Hierbij zijn een paar voordelen en nadelen. Sommige van onderstaande opmerkingen zijn natuurlijk subjectief en worden door persoonlijke smaak/voorkeuren beïnvloed.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:24:
[...]
Zou je de voor- en nadelen eens kunnen opsommen ZAGG <-> Belkin?
voordelen ZAGG invisibleSHIELD:
+ geen krassen
+ iPhone behoudt mooie vorm (ook van zijkanten)
+ iPhone reageert goed op vingercommando's
+ Makkelijk erop te zetten
Nadelen ZAGG:
- (blauwe) laag van ZAGG op display is merkbaar
- Relatief duur ( +/- 25 euro
Voordelen Belkin Essential 013:
+ Display behoudt mooie uiterlijk en mooie Retina kleuren blijven waarneembaar
+ Achterkant en zijkanten iPhone zijn goed beschermd
+ Na 1.5 maand zijn er nog geen krassen ontstaan in zij- en achterkant (door stof tussen hoes en iPhone)
+ Relatief goedkoop (verkrijgbaar vanaf 8 euro)
Nadelen Belkin
- Geen bescherming voor de voorkant van iPhone: er kunnen krassen op display komen
ik zit effe te kijken maar ik denk dat ik toch maar niet op marktplaats een iphone koop. Volgens mij niet echt een betrouwbare verkoper.
Daarom maar even bij amazon kijken. Heeft iemand hier ooit een iPhone of andere duur apparaat gekocht? Vooral de gebruikte telefoons hebben erg nette prijzen.
Moet je over gebruikte apparaten nou ook nog BTW betalen?
Daarom maar even bij amazon kijken. Heeft iemand hier ooit een iPhone of andere duur apparaat gekocht? Vooral de gebruikte telefoons hebben erg nette prijzen.
Ik heb een vraagje over activeren en sim lock.
Ik heb op ebay een buitenlandse 3GS gekocht. (Deze zou geen sim lock hebben.) Om evt gegevens van de vorige eigenaar kwijt te zijn heb ik de 3GS mbv iTunes hersteld naar iOS 5.1.1. Nu moet het toestel worden geactiveerd, maar dat lukt niet. iTunes zegt dat er geen sim kaart inzit en de 3GS zegt 'Geen service'. Er zit een sim kaart in van KPN.
Ik begrijp ondertussen dat ik voor activatie een sim kaart van de originele provider moeten hebben. Maar betekent dit ook dat de 3GS wel een sim lock heeft?
Ik heb op ebay een buitenlandse 3GS gekocht. (Deze zou geen sim lock hebben.) Om evt gegevens van de vorige eigenaar kwijt te zijn heb ik de 3GS mbv iTunes hersteld naar iOS 5.1.1. Nu moet het toestel worden geactiveerd, maar dat lukt niet. iTunes zegt dat er geen sim kaart inzit en de 3GS zegt 'Geen service'. Er zit een sim kaart in van KPN.
Ik begrijp ondertussen dat ik voor activatie een sim kaart van de originele provider moeten hebben. Maar betekent dit ook dat de 3GS wel een sim lock heeft?
Iemand een idee hoe ik dat '1' update bericht kan verwijderen wat nu op me tabblat staat over de update naar de 5.1.1 versie?
Want ik wil het niet updaten, en wil ook niet dat 1 voor me neus hebben..
Ik vraag me precies hetzelfde af, maar dat kan volgens mij niet helaas.Tuzla schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:53:
Iemand een idee hoe ik dat '1' update bericht kan verwijderen wat nu op me tabblat staat over de update naar de 5.1.1 versie?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Verwijderd
Nope, kan alleen als je een jailbreak hebt, met de tweak "noOTA badge"AntraXxX schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:08:
[...]
Ik vraag me precies hetzelfde af, maar dat kan volgens mij niet helaas.
Mijn iPhone gekocht via Marktplaats.sjaak81 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:50:
ik zit effe te kijken maar ik denk dat ik toch maar niet op marktplaats een iphone koop. Volgens mij niet echt een betrouwbare verkoper.
Al ruim 1,5 jaar in gebruik met veel plezier.
Niet te weinig willen betalen en netjes kopen met bon erbij.
Ben zeer gelukkig en tevreden met m'n eerste iPhone (4S), al meer dan een half jaar.
Ik ben op zoek naar een goed draadloos oortje (of headset, net wat je wilt
) voor Bluetooth.
Ben nu in het bezit van de Plantronis Voyager 510 (http://www.plantronics.co...-510-usb&skuId=sku4680014). Maar regelmatig valt de verbinding weg met de Bluetooth, terwijl die wel aanstaat en zelfs aangeeft dat bluetooth verbonden is met het oortje.
Wat is een goed bluetooth oortje/ headset?
Ik ben op zoek naar een goed draadloos oortje (of headset, net wat je wilt
Ben nu in het bezit van de Plantronis Voyager 510 (http://www.plantronics.co...-510-usb&skuId=sku4680014). Maar regelmatig valt de verbinding weg met de Bluetooth, terwijl die wel aanstaat en zelfs aangeeft dat bluetooth verbonden is met het oortje.
Heb afgelopen tijd problemen met mijn iphone 4S: Gedownloade apps niet meer werken, accu gaat kort mee en telefoon valt soms uit en wordt heel erg warm.
Apple repair service aangevraagd vorige week. Vorige week vrijdag opgehaald en heb vandaag een nieuwe iphone gekregen.
Na een uur spelen met de telefoon werken mijn gedownloade apps alweer niet....iemand bekend met dit soort problemen?
Overigens wel een goede reparatie/vervang service van Apple.
Apple repair service aangevraagd vorige week. Vorige week vrijdag opgehaald en heb vandaag een nieuwe iphone gekregen.
Na een uur spelen met de telefoon werken mijn gedownloade apps alweer niet....iemand bekend met dit soort problemen?
Overigens wel een goede reparatie/vervang service van Apple.
Ik heb hele goede ervaringen met de Jabra JX-10, gebruik hem al jaren met zowel de eerste generatie iPhone als de iPhone 4. Hij heeft een goed bereik, gaat niet gauw kraken (sommigen doen dat al als je hem aan de andere kant van je hoofd doet), en is erg stabiel qua verbinding.sjowij schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:53:
Ze zijn alleen niet goedkoop en er is ontzettend veel namaak op de markt. De echte zijn van staal (de metalen delen in elk geval). Dus koop ze niet op ebay want die zijn allemaal nep.
Verwijderd
Hebben jullie de iBood van vanadaag al gezien? De iHome IP3 voor 50 euro....kost 249 bij Apple zelf
Heeft iemand al ervaring met deze docking?
Dank je voor de tip. Ik ga er naar kijken.GekkePrutser schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:17:
[...]
Ik heb hele goede ervaringen met de Jabra JX-10, gebruik hem al jaren met zowel de eerste generatie iPhone als de iPhone 4. Hij heeft een goed bereik, gaat niet gauw kraken (sommigen doen dat al als je hem aan de andere kant van je hoofd doet), en is erg stabiel qua verbinding.
Heb ik nog een vraag over het maken van een reservekopie op de iCloud.
Als ik de iPhone verbind met iTunes en "Reservekopie aanmaken op iCloud" selecteer, dan krijg ik de volgende melding:
"iTunes kan geen iCloud-reservekopieën inschakelen voor de iPhone van [naam]
Controleer of u op deze iPhone bent aangemeld bij iCloud."
De iPhone is aangemeld bij iCloud.
Eerder kon het wel, dus ik begrijp het niet.
Een reservekopie maken op m'n computer kan wel.
Doe ik iets verkeerd?
Verwijderd
Bedankt, ben vrijdag de Belkin meteen gaan halen nadat de iPhone binnen was. Zit inderdaad goed en is dun, meer moest dat voor mij niet zijn!mkmi schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:24:
[...]
Hierbij zijn een paar voordelen en nadelen. Sommige van onderstaande opmerkingen zijn natuurlijk subjectief en worden door persoonlijke smaak/voorkeuren beïnvloed.
voordelen ZAGG invisibleSHIELD:
+ geen krassen
+ iPhone behoudt mooie vorm (ook van zijkanten)
+ iPhone reageert goed op vingercommando's
+ Makkelijk erop te zetten
Nadelen ZAGG:
- (blauwe) laag van ZAGG op display is merkbaar
- Relatief duur ( +/- 25 euro
Voordelen Belkin Essential 013:
+ Display behoudt mooie uiterlijk en mooie Retina kleuren blijven waarneembaar
+ Achterkant en zijkanten iPhone zijn goed beschermd
+ Na 1.5 maand zijn er nog geen krassen ontstaan in zij- en achterkant (door stof tussen hoes en iPhone)
+ Relatief goedkoop (verkrijgbaar vanaf 8 euro)
Nadelen Belkin
- Geen bescherming voor de voorkant van iPhone: er kunnen krassen op display komen
Iemand dan nog ervaringen met screenprotectors? Zijn die van Brando nog steeds de 'betere'? Vele protectors creëren zo'n waas over je scherm, dat het plots een mat scherm is, dit wil ik liefst vermijden..
Tot wanneer is deze te bestellen? Of was dat alleen afgelopen zaterdag mogelijk?Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:19:
Hebben jullie de iBood van vanadaag al gezien? De iHome IP3 voor 50 euro....kost 249 bij Apple zelfHeeft iemand al ervaring met deze docking?
Edit: en volgens de site van Apple zelf is deze docking niet compatible mijn met 6e generatie Nano..
[ Voor 23% gewijzigd door Black-Death op 14-05-2012 10:02 ]
Ik had de laatste tijd last van een slechte homebutton/homeknop, op mijn Iphone 4 van Augustus 2010, hij reageerde de helft van de tijd niet, software trucjes werkte niet. Ik ben vandaag even langs de Apple store in Amsterdam geweest en daar hebben ze hem schoongemaakt door met een lichtvochtig doekje ronddraaiende bewegingen te maken op de ingedrukte homeknop. Schijnbaar veeg je daarmee het vuil weg van de contactpunten.
En tot nu toe heeft het ook gewerkt! Ik heb deze tip nog niet eerder gelezen, dus als je ook een haperende homeknop hebt kan je dit eerst proberen!
En tot nu toe heeft het ook gewerkt! Ik heb deze tip nog niet eerder gelezen, dus als je ook een haperende homeknop hebt kan je dit eerst proberen!
Afgelopen week op de harde manier ontdekt dat de volumeknoppen aan de zijkant *ook* het volume van het wekker-signaal besturen. Dus als je, zoals ik, per ongeluk het volume naar 0 hebt gezet... dan heb je ineens een excuus waarom je je verslapen hebt.
Slecht over nagedacht. Het alarm-volume zou niet zo makkelijk per ongeluk in te stellen moeten zijn.
Slecht over nagedacht. Het alarm-volume zou niet zo makkelijk per ongeluk in te stellen moeten zijn.
Vaag verhaal.
Geluid uit en volume zacht, alarm gaat gewoon af hier.
Haters everywhere but I don’t really care
Net nogmaals uitgetest. Volume op z'n laagst gezet, alarm ingesteld en een minuut later ging de wekker af - nou ja, enkel het trillen, niet het geluid. Nou ja, het geluid was er wel maar nagenoeg onhoorbaar zacht.
Daarna volume weer op normaal niveau gezet, nogmaals alarm ingesteld en een minuut later ging de wekker af - trillend en met geluid.
iPhone 4GS, IOS 5.1.1. Zowel met geluid aan als uit.
Daarna volume weer op normaal niveau gezet, nogmaals alarm ingesteld en een minuut later ging de wekker af - trillend en met geluid.
iPhone 4GS, IOS 5.1.1. Zowel met geluid aan als uit.
[ Voor 12% gewijzigd door vanaalten op 20-05-2012 22:23 ]
Alarm gaat af ja, maar op de meeste zachte stand (één blokje). Dat is met de telefoon op mute, wekker aan op Marimba en op het homescreen het volume naar één blokje teruggezet. Zachter kan immers niet. Vervolgens gaat de wekker gewoon af, maar heel zacht. Overigens een consistente UI-keuze wat ook helemaal klopt. Ik heb met de wekker bijvoorbeeld niet het hardste geluid nodig omdat mijn iPhone dichtbij ligt 's nachts. Als Apple nu ook eens consistent blijft in iOS met bijvoorbeeld swipe to delete in de wekker.matthijst schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:05:
Vaag verhaal.
Gelukkig, het ligt niet aan mij.me_mrtn schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:27:
Alarm gaat af ja, maar op de meeste zachte stand (één blokje). Dat is met de telefoon op mute, wekker aan op Marimba en op het homescreen het volume naar één blokje teruggezet. Zachter kan immers niet. Vervolgens gaat de wekker gewoon af, maar heel zacht.
Eh... consistent, ja - logisch, nee. Als er iets van groot belang is voor een wekker, dan is het dat 'ie betrouwbaar moet zijn. Je moet er op kunnen vertrouwen dat 'ie z'n werk doet. Ik kan mij niet herinneren dat ik vorige week actief het volume naar beneden gezet heb - goede kans dat dat per ongeluk is gebeurd, bijvoorbeeld niet-locked in m'n broekzak steken of zo. Maar een wekker *mag* je niet zo makkelijk per ongeluk stil kunnen zetten.Overigens een consistente UI-keuze wat ook helemaal klopt.
Dan hadden ze het ding maar van een individuele volume-setting moeten voorzien, in een setup-menu wat verder weg verborgen.
Dit topic is gesloten.