Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:44
De iPod lineup zal welicht een refresh krijgen en verder met name aandacht voor iOS 6 en de nieuwe iPhone. Meer zal het echt niet worden.

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 20:08

oZy

Pfff ik heb Tomtom west Europa op mijn iPhone 4 16gb staan. Deze app is 1,8gb. Nu wil ik een update installeren maar dat kan niet omdat ik niet genoeg ruimte vrij heb.

Nu kan ik me voorstellen dat het in de minst efficiente situatie naast de nu gebruikte 1,8gb nog 1,8 extra kost voor het downloaden en nog eens 1,8gb voor het uitpakken/installeren. Maar ik heb 4gb vrij (instellingen>algemeen>opslag) en nog krijg ik die melding. :?

Restart helpt niet.. Moet ik dan echt de app zelf eerst verwijderen (alle adressen/favorieten weer kwijt) en dan opnieuw installeren?

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ja, dat had ik onlangs ook met Infinity Blade. Even verwijderen en opnieuw installeren hielp toen.

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:12
oZy schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:15:
Restart helpt niet.. Moet ik dan echt de app zelf eerst verwijderen (alle adressen/favorieten weer kwijt) en dan opnieuw installeren?
I dacht dat je ong 5Gb nodig hebt voor een installatie, vink even je muziek bieb of foto bieb uit dan blijven de apps staan, en heb je ruimte voor de installatie.

(zo doe ik het altijd :) )

als je durft kan je ook de app kleiner maken, door de app met Winrar te openen, en niet te gebruiken taal en stemmen te verwijderen.
als je een beetje googelt kan je de info wel vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door absrnd op 12-09-2012 13:32 ]

• bram1984
Weet iemand dit toevallig? Als ik soms in Safari een afbeelding van iets zoek, en ik krijg vervolgens de gebruikelijke 16 thumbnails te zien, dan gebeurt er niks als ik er een wil openen. Ook het kruisje achter de zoekopdracht (om het zoekveld in één keer te wissen) ontbreekt. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik het op kan lossen? Het gebeurt niet altijd.

edit: Gewoon via Google in Safari.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 12-09-2012 15:05 ]

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:59:
Weet iemand dit toevallig? Als ik soms in Safari een afbeelding van iets zoek, en ik krijg vervolgens de gebruikelijke 16 thumbnails te zien, dan gebeurt er niks als ik er een wil openen. Ook het kruisje achter de zoekopdracht (om het zoekveld in één keer te wissen) ontbreekt. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik het op kan lossen? Het gebeurt niet altijd.

edit: Gewoon via Google in Safari.
Check, is al eerder besproken. Wat vaak werkt is om onderaan de pagina op "klassieke weergave" te drukken. Chrome doet het vaak ook iets beter. Het lijkt bij mij trouwens of hij er alleen problemen mee heeft als ik over 3G zoek.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• bram1984
Dank u :)

Anoniem: 403748

-

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 403748 op 12-09-2012 16:50 ]

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 11:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zijn er trouwens live streams van vanavond? Ik weet nog dat ik de 4 aangekondigd zag via de live stream...

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Jobbie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:04:
Zijn er trouwens live streams van vanavond? Ik weet nog dat ik de 4 aangekondigd zag via de live stream...
www.onemorething.nl/live

Owner of DBIT Consultancy

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-06 22:55
OneMoreThing geeft een eigen webcast waarin ze de besproken zaken op de Keynote vertellen. Een stream naar de Keynote zelf is straks hier te vinden:

http://www.macrumors.com/...poiler-free-video-stream/

De mannen van OMT zitten op het terras van de stadsschouwburg, tegenover de applestore, op het leidseplein. Misschien leuk idee om daar ook heen te gaan?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
DaSaN schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:11:
OneMoreThing geeft een eigen webcast waarin ze de besproken zaken op de Keynote vertellen. Een stream naar de Keynote zelf is straks hier te vinden:

http://www.macrumors.com/...poiler-free-video-stream/

De mannen van OMT zitten op het terras van de stadsschouwburg, tegenover de applestore, op het leidseplein. Misschien leuk idee om daar ook heen te gaan?
Je kan de uitzending daar niet bijwonen.

Owner of DBIT Consultancy

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:07
Jammer, geen nfc, zag dat betalen met de phone wel zitten. Nu weer 2 jaar wachten.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:15
Geen nano sim?
We kunnen babbelen over de iPhone 5 in: [iPhone 5] Ervaringen en Discussie

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

En dicht :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.