Weinig activiteit hier, iedereen al over op de 5?
Binnenkort moet ik er ook aan geloven en neem ik de iphone 4s van mijn broer over. Zijn case vind ik niks, dus ben ik op zoek gegaan naar een compromis tussen bescherming en het behoud van het uiterlijk alsmede het gevoel van de iphone.
Momenteel kijk ik naar twee cases: de
Casemate Barely There zwart en de
Kensington Back Case zwart (tip: te koop bij Azerty voor een mooi prijsje).
Beide cases lijken minimalistisch, maar zover ik op afstand kan beoordelen niet té dun (er moet nog wel enige schokbestendigheid vanuit gaan). Ook gaan ze allebei niet over de platte kant van het scherm, een voorwaarde.
Hoewel ze dus niet gehoekt over de rand mogen gaan, prefereer ik wel een minimaal
lay on the table-design. Niet omdat ik m'n telefoon op de kop zal leggen, maar omdat ik denk dat dit van belang is voor als de telefoon (schuin) op z'n scherm valt. Dan gaat er ook voor dat oppervlak tenminste nog een beetje bescherming vanuit. Maar ik kan niet goed zien in hoeverre deze bescherming er is. Van de Kensington kan ik geen reviews vinden, maar deze lijkt op basis van de onderstaande afbeelding onder het scherm te blijven. Wat betreft de Case Mate geeft de één aan dat de hoes precies gelijk is aan het scherm, de ander zegt dat deze er net over gaat.
De Kensington:
De Case Mate:
Is er iemand met ervaring die er zijn licht over kan laten schijnen?