De SwitchEasy Clear. :-)
Verwijderd

Ik zoek zelf zoiets, heb geprobeerd in de vorige paginas te vinden, maar niemand schijnt dit te willen/weten.
Dit wil ik graag, maar dan volledig in 't zwart.
Belangrijkste is dat de magneet aan de voorkant zit. Iemand tips?
Heb tot nu toe dit gevonden, maar alleen voor iPhone 4, terwijl ik iPhone 4S heb:
http://www.iwowcase.com/s...phone-4orange-p-2812.html
Ziet er uit alsof die 't ook wel gaat doen met een 4S hoor
zit namelijk niks in de weg bij de volumeknop de verplaatsing daarvan is het enige verschil met de 4 
http://www.endja.com/prod...c-flip-leather-case-white is het enige wat ik zo snel kan vinden
http://www.endja.com/prod...c-flip-leather-case-white is het enige wat ik zo snel kan vinden
de 4 en 4s hebben exact dezelfde grootte, dus het past gewoon.
Goedendag,
Sinds vorige week zondag heb ik een iPhone 4S en ik heb er ook een hoesje (hardcase) bij gekocht. Daar ben ik op zich wel tevreden over, maar ik vind het materiaal iets te glad.
Inmiddels heb ik al een andere case gekocht. Het gaat om de onderstaande case van Hugo Boss:

Deze ligt wat prettiger in de hand en door het leren achterkantje vallen vette vingers niet of nauwelijks op. De zijkanten zijn van matzwart kunststof en hier vallen vette vingers ook nauwelijks op. Ook zit er minder speling in de case, dus ik ben zeer tevreden.
Sinds vorige week zondag heb ik een iPhone 4S en ik heb er ook een hoesje (hardcase) bij gekocht. Daar ben ik op zich wel tevreden over, maar ik vind het materiaal iets te glad.
Inmiddels heb ik al een andere case gekocht. Het gaat om de onderstaande case van Hugo Boss:

Deze ligt wat prettiger in de hand en door het leren achterkantje vallen vette vingers niet of nauwelijks op. De zijkanten zijn van matzwart kunststof en hier vallen vette vingers ook nauwelijks op. Ook zit er minder speling in de case, dus ik ben zeer tevreden.
[ Voor 49% gewijzigd door syltheboy op 19-10-2012 12:44 ]
foutje
[ Voor 97% gewijzigd door SymenGT op 16-10-2012 23:01 ]
Heeft iemand ervaringen met [spam=weg] voor het bestellen van een case? Ik heb [spam=weg] op het oog en ik zou graag willen weten of dit die $35 waard is en of die site een beetje betrouwbaar is.
[ Voor 27% gewijzigd door dusty op 20-05-2013 01:08 ]
Niemand? Aangezien ik het wel graag zou willen wetenTheThomas schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:44:
Heeft iemand ervaringen met [spam=weg] voor het bestellen van een case? Ik heb [spam=weg] op het oog en ik zou graag willen weten of dit die $35 waard is en of die site een beetje betrouwbaar is.
[ Voor 16% gewijzigd door dusty op 20-05-2013 01:09 ]
Heb er vorige week ook een case besteld. Deze is 20 oktober verzonden (had met registered mail laten verzenden, dus kon hem tracken), heb hem alleen nog niet binnen.TheThomas schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:29:
[...]
Niemand? Aangezien ik het wel graag zou willen weten
Had dezelfde twijfels als jij, geen reviews op de site, en op internet niets over te vinden.
Er is iig "iets" verstuurd, laat wel weten als het binnen is en of het klopt met de omschrijving.
ik ben ook er zuinig op mijn iphone en heb daarom ook een hoesje gekocht via de onderstaande weg site.
het is wel geen bumber maar werk wel. iig voor mij werkt het erg goed.

http://open.ip-onderdelen...&path=64_70&product_id=72
het is wel geen bumber maar werk wel. iig voor mij werkt het erg goed.

http://open.ip-onderdelen...&path=64_70&product_id=72
[ Voor 20% gewijzigd door Daedalus op 30-10-2012 17:12 . Reden: referral ]
Vandaag bestelling binnen van [spam=weg]. Ze hebben een case voor de iPhone 4 ipv 5. Ook de verkeerde kleur dus niets bestellen zou ik zeggen.OkeOkeOke schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:35:
[...]
Heb er vorige week ook een case besteld. Deze is 20 oktober verzonden (had met registered mail laten verzenden, dus kon hem tracken), heb hem alleen nog niet binnen.
Had dezelfde twijfels als jij, geen reviews op de site, en op internet niets over te vinden.
Er is iig "iets" verstuurd, laat wel weten als het binnen is en of het klopt met de omschrijving.
[ Voor 1% gewijzigd door dusty op 20-05-2013 01:09 ]
DX gaat nogal mis ja..
Een refund krijg je ook niet, wordt vaak een kortingspercentage gegeven voor je volgende bestelling
Een refund krijg je ook niet, wordt vaak een kortingspercentage gegeven voor je volgende bestelling
[ Voor 82% gewijzigd door Draakje5 op 01-11-2012 08:59 ]
Van de week was ik bij Saturn en toen ging ik toch nog even bij de iPhone-hoesjes kijken. En ja hoor, ik zag een mooi hoesje van maar 0,4mm 'dik' en 4g 'zwaar' (de Ozaki iCoat 0.4).syltheboy schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:09:
Goedendag,
[afbeelding]

Gelukkig zonder merkje. Deze heeft naar mijn idee een betere pasvorm en ik ook totaal geen speling kan ontdekken. Dat vind ik heel fijn en voorlopig koop ik echt geen iPhone-hoesjes meer.
*snip* dat kan de volgende keer wel in een topicreport
[ Voor 67% gewijzigd door Daedalus op 04-11-2012 17:49 ]
Ik zoek een iphone hoesje wat mijn telefoon toch enigzins wel beschermt (achterkant + zijkant), maar ook een beetje makkelijk je broekzak in en uit gaat.
Ik heb nu zo'n cheap gameboy hoesje, geinig ding, maar eigenlijk gewoon k*t
Ik heb nu zo'n cheap gameboy hoesje, geinig ding, maar eigenlijk gewoon k*t
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
van Dealextreme of zo zeker?
Ik ben nog op zoek naar iphone 4s covers.
Weet iemand een goede betaalbare website waar het geen DX rommel is ?.
Heb je alle websites al bekeken die in dit topic / en het topic voor de iphone 5 zijn langsgekomen?Zspirit schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:32:
van Dealextreme of zo zeker?
Ik zoek eigenlijk een NL site, de meeste die ik hier tegen kom zijn US of zo, van daar.
Zeer binnenkort leg ik de tweede (tevens laatst) BodyGuardz er op. Ik dacht dat er niet zoveel verschil was tussen al die screenprotectors, maar wat een rommel is dit. Met Brando kon ik bijna een jaar toe, deze BodyGuardz had na dagen gebruik al beschadigingen en zag er na 2 maanden uit alsof de telefoon 2 jaar gebruikt was, smerig.
Die Brando had ik echter op een andere telefoon. Iemand met ervaringen hier? Elke ander merk lijkt me nu al beter...
Die Brando had ik echter op een andere telefoon. Iemand met ervaringen hier? Elke ander merk lijkt me nu al beter...
Deze had ik ook voor mijn 4S tot dat ik erachter kwam dat stof zich verzamelde tussen de iPhone en de case en dat voor de nodige slijtage op de metalen band zorgde. Alle hard of rubberen cases hebben hier last van. Dus ik kies voortaan voor een sleeve.syltheboy schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 19:17:
[...]
Van de week was ik bij Saturn en toen ging ik toch nog even bij de iPhone-hoesjes kijken. En ja hoor, ik zag een mooi hoesje van maar 0,4mm 'dik' en 4g 'zwaar' (de Ozaki iCoat 0.4).
[afbeelding]
Gelukkig zonder merkje. Deze heeft naar mijn idee een betere pasvorm en ik ook totaal geen speling kan ontdekken. Dat vind ik heel fijn en voorlopig koop ik echt geen iPhone-hoesjes meer.
gewoon een nieuwe bestellen voor 5 dollar dan.Saturnus schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:06:
Zeer binnenkort leg ik de tweede (tevens laatst) BodyGuardz er op. Ik dacht dat er niet zoveel verschil was tussen al die screenprotectors, maar wat een rommel is dit. Met Brando kon ik bijna een jaar toe, deze BodyGuardz had na dagen gebruik al beschadigingen en zag er na 2 maanden uit alsof de telefoon 2 jaar gebruikt was, smerig.
Ja, kan toch of niet?Saturnus schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:19:
Via Advantage Program bedoel je?
Ja. 5 dollar inderdaad. Een stuk goedkoper dan normaal maar als het zo is dat andere protectors het wel een jaar redden is 20 dollar goedkoper. Na eenmaal een nieuwe te hebben gekregen moet je voor het vervolg wel je oude protectors naar hun terug sturen. De PostNL prijzen vallen mij mee, maar daarmee ben je nog goedkoper uit als je een nieuwe scoort die wel een jaar mee gaat (in plaats van 2-3 maanden). Voorop gestelt dat, want ik weet niet welke iPhone protector een jaar mee gaat. Iets wat ik graag hoor.
Breng je ze wel met gel aan? wel vreemd, want je hoort niet veel anderen klagen over deze screen protectors.
Ja het was met gel. Misschien komt het omdat ik de bumper/hoes variant heb terwijl ik geen bumper/hoes heb.
Is http://www.dealdonkey.com/ wat?
https://www.dealdonkey.com/gemist/gemistedealdetails/904
Jammer, verkeerd gekeken naar de tijd, het is over nu.
Is http://www.dealdonkey.com/ wat?
https://www.dealdonkey.com/gemist/gemistedealdetails/904
Jammer, verkeerd gekeken naar de tijd, het is over nu.
[ Voor 29% gewijzigd door Saturnus op 15-11-2012 13:56 ]
Wie doet er nog meer aan wraps voor de zijkanten?
Ik heb er 3 van The Lucky Labs gehad. Na 6-8 weken begint het spul los te laten...goed je kan er ook niet veel van verwachten, maar als er betere plakkers zijn hoor ik het graag.
Ik heb er 3 van The Lucky Labs gehad. Na 6-8 weken begint het spul los te laten...goed je kan er ook niet veel van verwachten, maar als er betere plakkers zijn hoor ik het graag.
Verwijderd
Afgelopen donderdag een Ikonic Edge hoesje besteld voor mijn iPhone 4S.
En het is vandaag verstuurd.
Weet iemand hoe lang de levertijd bedraagt?
En het is vandaag verstuurd.
Weet iemand hoe lang de levertijd bedraagt?
Weinig activiteit hier, iedereen al over op de 5? 
Binnenkort moet ik er ook aan geloven en neem ik de iphone 4s van mijn broer over. Zijn case vind ik niks, dus ben ik op zoek gegaan naar een compromis tussen bescherming en het behoud van het uiterlijk alsmede het gevoel van de iphone.
Momenteel kijk ik naar twee cases: de Casemate Barely There zwart en de Kensington Back Case zwart (tip: te koop bij Azerty voor een mooi prijsje).
Beide cases lijken minimalistisch, maar zover ik op afstand kan beoordelen niet té dun (er moet nog wel enige schokbestendigheid vanuit gaan). Ook gaan ze allebei niet over de platte kant van het scherm, een voorwaarde.
Hoewel ze dus niet gehoekt over de rand mogen gaan, prefereer ik wel een minimaal lay on the table-design. Niet omdat ik m'n telefoon op de kop zal leggen, maar omdat ik denk dat dit van belang is voor als de telefoon (schuin) op z'n scherm valt. Dan gaat er ook voor dat oppervlak tenminste nog een beetje bescherming vanuit. Maar ik kan niet goed zien in hoeverre deze bescherming er is. Van de Kensington kan ik geen reviews vinden, maar deze lijkt op basis van de onderstaande afbeelding onder het scherm te blijven. Wat betreft de Case Mate geeft de één aan dat de hoes precies gelijk is aan het scherm, de ander zegt dat deze er net over gaat.
De Kensington:

De Case Mate:

Is er iemand met ervaring die er zijn licht over kan laten schijnen?
Binnenkort moet ik er ook aan geloven en neem ik de iphone 4s van mijn broer over. Zijn case vind ik niks, dus ben ik op zoek gegaan naar een compromis tussen bescherming en het behoud van het uiterlijk alsmede het gevoel van de iphone.
Momenteel kijk ik naar twee cases: de Casemate Barely There zwart en de Kensington Back Case zwart (tip: te koop bij Azerty voor een mooi prijsje).
Beide cases lijken minimalistisch, maar zover ik op afstand kan beoordelen niet té dun (er moet nog wel enige schokbestendigheid vanuit gaan). Ook gaan ze allebei niet over de platte kant van het scherm, een voorwaarde.
Hoewel ze dus niet gehoekt over de rand mogen gaan, prefereer ik wel een minimaal lay on the table-design. Niet omdat ik m'n telefoon op de kop zal leggen, maar omdat ik denk dat dit van belang is voor als de telefoon (schuin) op z'n scherm valt. Dan gaat er ook voor dat oppervlak tenminste nog een beetje bescherming vanuit. Maar ik kan niet goed zien in hoeverre deze bescherming er is. Van de Kensington kan ik geen reviews vinden, maar deze lijkt op basis van de onderstaande afbeelding onder het scherm te blijven. Wat betreft de Case Mate geeft de één aan dat de hoes precies gelijk is aan het scherm, de ander zegt dat deze er net over gaat.
De Kensington:

De Case Mate:

Is er iemand met ervaring die er zijn licht over kan laten schijnen?
gisteren een iphone 4s gekocht voormijn dochter en nu was ik op zoek naar een goede beschermde hoes en kwam ik bij de griffin defender...nu zag ik dat ze op de meeste sites rond de 40 euro kost behalve hier
http://www.i-mania.nl/cat...sult/?q=otterbox+defender
bijna 13 euro klinkt goed(to good to be true???) vraag me af of dit wel de originele zijn dan
iemand anders die hier besteld heeft?
(andere merken hoesjes zijn ook aanmerkelijk goedkoper
http://www.i-mania.nl/cat...sult/?q=otterbox+defender
bijna 13 euro klinkt goed(to good to be true???) vraag me af of dit wel de originele zijn dan
iemand anders die hier besteld heeft?
(andere merken hoesjes zijn ook aanmerkelijk goedkoper
Iseci
Is jouw dochter nog van de leeftijd dat ze in de zandbak speelt? Zo niet, zou ik voor een simpelere case gaan. Met zo'n defender lijkt het net alsof je met een bouwvakkerstelefoon loopt, daarnaast kan het ook serieus vervelend zijn met typen en swipen.
Edit: Blijkbaar een slecht voorbeeld (de zandbak), komt er op neer dat ik mij niet voor kan stellen dat een tienerdochter met zo'n ding wilt lopen, deze zal waarschijnlijk zodra ze vanuit huis is, dat ding eraf halen.
Edit: Blijkbaar een slecht voorbeeld (de zandbak), komt er op neer dat ik mij niet voor kan stellen dat een tienerdochter met zo'n ding wilt lopen, deze zal waarschijnlijk zodra ze vanuit huis is, dat ding eraf halen.
[ Voor 30% gewijzigd door NSG op 01-07-2014 18:35 ]
Defender + zand is klote...
Zand en vuil kon bij mijn Defender alsnog naar binnen via de siliconen flapjes.
Als je toch rugged wil, kijk dan eens naar een LifeProof (of vergelijkbare Otterbox, want Otterbox heeft Lifeproof overgenomen) dan is'ie ook waterdicht. En minder bulke dan met zo 'n Defender/Survivor case.
Mijn Lifeproofs hebben me al ettelijke keren gered van zware stukken aan mijn 4S en 5S...
En imho is de aanbieding hierboven een gevalletje too good to be true.
Zand en vuil kon bij mijn Defender alsnog naar binnen via de siliconen flapjes.
Als je toch rugged wil, kijk dan eens naar een LifeProof (of vergelijkbare Otterbox, want Otterbox heeft Lifeproof overgenomen) dan is'ie ook waterdicht. En minder bulke dan met zo 'n Defender/Survivor case.
Mijn Lifeproofs hebben me al ettelijke keren gered van zware stukken aan mijn 4S en 5S...
En imho is de aanbieding hierboven een gevalletje too good to be true.
[ Voor 15% gewijzigd door dodge_911 op 01-07-2014 17:47 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
je heb wel gelijk dat het lijkt op een bouwvakkerstelefoon dan en idd ze is een tiener(15) maar goed de reden dat ze eeen iphon nam is dat ze een nieuwe ipod touch wilde en die zijn rond de 230 terwijl de iphone 299 was dus dacht ik 2 vliegen in een klap....zal een kijken voor een foto te maken van haar touch maar dan zal je begrijpen de vraag of die defender een goede keuze is...lolEnes_81 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:25:
Is jouw dochter nog van de leeftijd dat ze in de zandbak speelt? Zo niet, zou ik voor een simpelere case gaan. Met zo'n defender lijkt het net alsof je met een bouwvakkerstelefoon loopt, daarnaast kan het ook serieus vervelend zijn met typen en swipen.
en de vraag was eigenlijk of iemand daar besteld had want sommige prijzen zijn wel heel laag

Iseci