Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Voor de gene die allemaal al een Iphone 4s hebben, hebben jullie ook al een case/bumper voor deze. Dit omdat niet alle cases meer passen omdat de mute button is verschoven. Wie heeft er een mooie en geschikte case.

ps. voor die mensen die gaan zeuren dat een cover/case/bumper niet mooi is, ik wil er zuinig op zijn omdat ik straks ook weer een iphone 5 wil en deze dan ga verkopen!

Afbeeldingslocatie: http://cdniphone.i-culture.nl/wp-content/uploads/2011/10/iphone4scase.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:10
Dat is inderdaad een probleem. Vooral in NL zul je die cases moeilijk vinden.

De knoppen op de 4S zitten exact zo als op de Verizon iPhone 4. Er zijn merken die hun cases met beide modellen bruikbaar hebben gemaakt (bv. Speck en More) en die cases zijn ook wel in NL te vinden.

In de Apple Store hier (Perth) hadden ze alle non-compatible cases uit de winkel gehaald en alleen de compatible's laten hangen. Het aanbod was dan ook zeer beperkt dus heb er geen gekocht. Ik ga over een paar weken wel terug.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al zitten zoeken in het buitenland lees: Ebay, dealextreme, aliexpress.. Maar kon nog niet veel vinden, wil misschien wel een paar importeren vanuit china. Zijn er meer mensen met goede tips voor cases?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

www.dealextreme.com daar hebben ze er heel veel, weet alleen niet of ze ook precies deze hebben.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet op de China webshops wel veel covers waar het gedeelte van de knopjes helemaal open is, die zouden toch gewoon moeten passen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:48:
Je ziet op de China webshops wel veel covers waar het gedeelte van de knopjes helemaal open is, die zouden toch gewoon moeten passen denk ik?
Jup, die passen, want bij de 4S zit de silentbutton lager..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:56
Ik had een goeie Kensington die nu ook niet past helaas. Nu gebruik ik een casemate barely there.
De knoppen passen perfect, maar heb t gevoel dat de 4s ietsje smaller is, al is het weinig.
Hopelijk komt er een 4s versie van de Kensington, vond het echt een perfecte case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbieB schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:14:
[...]

Jup, die passen, want bij de 4S zit de silentbutton lager..
Dan zou zoiets al goed zijn http://www.buyincoins.com...4gs-4th-product-2101.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Persoonlijk natuurlijk... maar mij lijkt het dat een iPhone juist eerder beschadigd door gebruik van een harde backcase... zandkorreltje ertussen...?

Ik ben van plan om mijn i4S te voorzien van een screenprotector voorzijde en achterzijde te wisselen met backplate van geborsteld aluminium.

De i4 van mijn vriendin willen we aan voor- en achterzijde voorzien van screenprotector met een leren hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na wat wikken en wegen heb ik deze besteld! :
link amazon $7,50 dollar

Hij schijnt prescies te passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mini Poeper schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:32:
Persoonlijk natuurlijk... maar mij lijkt het dat een iPhone juist eerder beschadigd door gebruik van een harde backcase... zandkorreltje ertussen...?

Ik ben van plan om mijn i4S te voorzien van een screenprotector voorzijde en achterzijde te wisselen met backplate van geborsteld aluminium.

De i4 van mijn vriendin willen we aan voor- en achterzijde voorzien van screenprotector met een leren hoes.
waar koop die backplates van aluminium, en zijn daar misschien ook tekeningen van, lijkt me gaaf om deze dat zelf te maken, anodiseren of polijsten...
het enige waar je wss mee zit is het camera gat

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Diverse shops, zoek maar eens op steel backplates. Let daarbij wel op dat de pinnetjes met daarin schroefdraad ook van staal zijn en niet van kunststof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Mini Poeper schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:55:
Diverse shops, zoek maar eens op steel backplates. Let daarbij wel op dat de pinnetjes met daarin schroefdraad ook van staal zijn en niet van kunststof.
Jup. Schroefjes moeten absoluut van metaal zijn, maar denk er ook aan dat de schroefkop geen Philips-kop meer is en je dus speciale schroevendraaiers nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb eergisteren een hoesje gekocht bij de vodafone shop (Afbeeldingslocatie: http://img534.imageshack.us/img534/7052/photo161011113538.jpg. dit hoesje was in principe bedoeld voor de iPhone 4, maar zou ook op de 4s passen (volgens de medewerker). Nu kom ik er achter dat het hoesje toch niet volledig past. Of dat aan het hoesje ligt of aan de iPhone 4s. Wat ik wel vreemd vind is dat hij juist niet past in de linker boven hoek, precies waar die nieuwe antenne zit ;-).

Dus kijk inderdaad uit met het kopen van hoesjes waarbij ze claimen dat ze ook op de iPhone 4s passen. Ik heb nu ook onderstaand hoesje gekocht, waarbij ze weer claimen dat het voor de iPhone 4s is. Ik laat het wel weten of hij past of niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.switcheasy.com/products/NUDE_iPhone4/productwindow/White/b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
14ml337 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:48:
Ik heb eergisteren een hoesje gekocht bij de vodafone shop ([afbeelding]. dit hoesje was in principe bedoeld voor de iPhone 4, maar zou ook op de 4s passen (volgens de medewerker). Nu kom ik er achter dat het hoesje toch niet volledig past. Of dat aan het hoesje ligt of aan de iPhone 4s. Wat ik wel vreemd vind is dat hij juist niet past in de linker boven hoek, precies waar die nieuwe antenne zit ;-).

Dus kijk inderdaad uit met het kopen van hoesjes waarbij ze claimen dat ze ook op de iPhone 4s passen. Ik heb nu ook onderstaand hoesje gekocht, waarbij ze weer claimen dat het voor de iPhone 4s is. Ik laat het wel weten of hij past of niet.

[afbeelding]
Ik denk dat deze net niet past, de ruimte om de mute knop is wss te smal...laat het maar even weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:19:
[...]

Ik denk dat deze net niet past, de ruimte om de mute knop is wss te smal...laat het maar even weten
Dat vermoeden had ik ook, maar toch besteld gisteren. Zojuist heb ik bericht van PayPal gekregen dat SwitchEasy mijn geld heeft terug gestort. :-( Waarom? Geen idee. Ik zal het ze eens vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Nop, die gaat niet passen, zowel de muteknop als de volumeknoppen passen niet.
(zelfde ontwerp als de kensington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Iemand van plan/ervaring met één van deze custom battery covers?

http://www.jackbacks.com/collections/parts
http://www.peachii.com/ca...phone-4-4s-battery-covers
http://shop.materialsix.com/

Ik vind sommige erg mooi en ze zijn zo makkelijk te "installeren". Een gebroken glazen achterkant is dan ook niet meer mogelijk. Bumpers oid vind ik zonde van het design van de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Wat ik raar vindt is dat in de Apple Store bij de bumpers aangegeven wordt zowel op een iPhone 4 en 4S te passen. Deze passen toch heel precies om de iPhone heen? Hoe kan dit dan?

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 22:50

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Puck schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:02:
Wat ik raar vindt is dat in de Apple Store bij de bumpers aangegeven wordt zowel op een iPhone 4 en 4S te passen. Deze passen toch heel precies om de iPhone heen? Hoe kan dit dan?
Ik ben benieuwd inderdaad. Heb een 4S bestelt met bumper en ik ga er toch echt vanuit dat die daar zonder problemen op past. Ze claimen dat deze geschikt zijn voor de 4S.
Zou het raar vinden als deze niet zou passen.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Daarom snap ik het niet, want ze kunnen dus onmogelijk op beide passen als ik lees dat de mute-knop op een andere plek zit. Dan kan het dus nooit zo worden als dit:

Edit:
Hier kun je vinden hoe het zit met de bumpers en waarom sommige cases wel en sommige niet zullen passen. Bumpers passen dus gewoon.

[ Voor 48% gewijzigd door Puck op 29-10-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Volgens mij staat dat er niet, zie de eerste alinea, later staat er nogmaals dat Apple de bumper moest redesignen.

Edit
Overigens heb ik beide iphones, ook de volumeknoppen zitten een mm anders

[ Voor 26% gewijzigd door rinkel op 29-10-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Waarom pakken jullie als tweaker gewoon geen breekmesje vast en passen jullie de cover wat aan? Dan maak je de opening gewoon wat langer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben ik ook enthousiast geworden door deze topic om een hardcover case te halen voor mijn nieuwe aanwinst. Via wat websites ben ik de volgende tegengekomen als optie:

http://www.switcheasy.com..._iPhone4/NUDE_iPhone4.php
http://www.switcheasy.com/products/Vulcan_iPhone4/
http://www.switcheasy.com/products/DUO/

Wat ik het belangrijkste vind; is dat het minimalistic moet zijn. Geen logo's geen dikke randen, dus gewoon onopvallend. Welke van de bovenstaande gebruiken jullie of zouden jullie wel/niet adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Ook even iets om rekening mee te houden is:

De witte 4(S) is dikker dan de zwarte 4(S).

Had zelf deze case gekocht maar daar voelt me witte 4 zich niet opper best in.
http://www.iphone-cases.n...pearl-metallic-black.html

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Deze zijn passend voor de 4S Afbeeldingslocatie: http://store.moshimonde.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/g/iglaze4xt_1.jpg

Ik heb deze, ook van Moshi
Afbeeldingslocatie: http://design-milk.com/images/2010/09/moshi-iglazext4-4.jpg

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:41:
Na wat wikken en wegen heb ik deze besteld! :
link amazon $7,50 dollar

Hij schijnt prescies te passen...
Daar staat in de userreviews al het antwoord: hij past niet.
One thing is that this does not fit the Verizon iPhone 4-it fits, but some of the mute button is covered..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
Ik was eens rond aan het kijken voor de Vapor Bumper, die op internet toch nog aardig prijzig zijn $80, nu vind ik deze site met prijzen voor maar €30, ik ben aan het zoeken naar het adertje onder het gras.

DIt is de link:
http://www.iphonehoesjesh...er-cases/vapor-4-bumpers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard! schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:41:
Deze zijn passend voor de 4S [afbeelding]

Ik heb deze, ook van Moshi
[afbeelding]
Deze lijken erg veel op de Nude series. Waar heb je dit gehaald en wat kosten ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma®tin
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:40

Ma®tin

Hallo

iGlaze kost via de site van de fabrikant $25,-.

Edit; alleen lijken ze niet naar Europa te verzenden... ;( :X

[ Voor 22% gewijzigd door Ma®tin op 30-10-2011 13:06 ]

🔆Vanmeerzon 18400wp 🔥Panasonic WP 💦Ariston WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij iCentre 24 euro. Ik vind het best prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is de Nude van Switch toch beter geprijsd toch?
http://www.iphone-cases.n...iphone-4-ultra-clear.html
Ze zien er bijna identiek uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

rinkel schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:48:
Volgens mij staat dat er niet, zie de eerste alinea, later staat er nogmaals dat Apple de bumper moest redesignen.

Edit
Overigens heb ik beide iphones, ook de volumeknoppen zitten een mm anders
Excuses, wat ik bedoelde is dat alle nieuwe geen problemen op zullen leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:15:
Dan is de Nude van Switch toch beter geprijsd toch?
http://www.iphone-cases.n...iphone-4-ultra-clear.html
Ze zien er bijna identiek uit..
Enige nadeel is dat deze niet zal passen bij een 4S wegens de uitsparingen voor de volume knop, die hier volledige rondjes zijn. Wat ik echter wel mooier vind aan deze is dat er aan de achterkant geen merknaam staat, zoals bij die andere, of kijk hier over heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:10
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:25:
[...]

Enige nadeel is dat deze niet zal passen bij een 4S wegens de uitsparingen voor de volume knop, die hier volledige rondjes zijn. Wat ik echter wel mooier vind aan deze is dat er aan de achterkant geen merknaam staat, zoals bij die andere, of kijk hier over heen.
Hoezo niet passen op de site van switcheasy staat dat ie gewoon voor de 4S is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar de zijkanten kijkt zijn dat volgens mij gewoon 2 rondjes voor de volume knop. Bij de 4 en 4s zit hier een verschil tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Heb zelf de Incipio Feather besteld, die beviel me op mijn iPhone 3GS ook prima. Ik ga ervan uit dat deze ook past op de 4S, gezien de royale uitsparing voor de knoppen.

Qua bescherming is het natuurlijk niet veel, maar het gaat mij er meer om om de achterkant te beschermen tegen krassen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ipow.se/PICTURE/216-4-large_p23389534_version0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die puur voor een screenprotector voor- en achterzijde gaat?
http://www.screenguard.nl...%252d-invisibleGuard.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-08 13:41
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:31:
Niemand die puur voor een screenprotector voor- en achterzijde gaat?
http://www.screenguard.nl...%252d-invisibleGuard.html
Ik heb de BodyGuardz Protector (full body) en ik heb nog een Sena Ultraslim besteld.

Helaas krijg ik mijn iphone pas over een paar dagen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel wel of ik nog zo'n Moshi case zou nemen naast mijn screen protector, maar van de andere kant, het tast heel minimalistisch toch een beetje de looks van de iPhone aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen over deze cover:
http://www.iphone2day.nl/...wit-voor-iphone-4-4s.html

Of dat ik alleen een backcover neem maar zou toch ook wel wat bescherming voor mijn scherm willen.

Heb voor mijn 3gs ook zo'n sena ultra slim gehad, beviel me ook wel goed, maar heb wat problemen met mijn handen en zo'n phone uit zo'n hoesje wurmen doe ik liever niet meer denk ik. Dan ben ik bang dat hij zo op de grond terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij inderdaad niet fijn bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg trouwens een witte 4s 32gb. Dus kijk hoofdzakelijk naar witte cases/covers.

Wil liever zo veel mogelijk de vorm van de 4s houden natuurlijk, vindt het eigenlijk zonde om er een case/cover omheen te doen, maar zonder vindt ik toch een groot risico. Ben er altijd voorzichtig mee, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. :P
Ik draag mijn iPhone altijd bij voorkeur in mijn broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom dan niet zo'n screen protector zoals ik een paar posts hierboven aanhaalde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit wel een screen protector te overwegen, maar ja die beschermt niet tegen een valpartij lijkt me. Plus heb niet veel ervaring met screenprotectors opbrengen ben beetje bang dat het een bubbel festijn en kattenharen festijn gaat worden. :P

Maar ga het denk ik wel proberen, heb nog een pakketje screenprotector staan voor iPhone 4. Baat het niet dan schaadt het niet, en dan eens kijken naar of een leren pouch (toch maar proberen misschien ondanks de handjes) of een back cover. Werkt zo'n backcover trouwens ook met een screenprotector op de achterkant? Weet van ervaring dat er toch stof en rotzooi tussen cover en iPhone komt als je hem zo in je zak draagt en zou het zonde vinden als er krassen opkomen, moet er tenslotte weer 2 jaar, op zijn minst, mee doen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat werkt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hieronder waarvandaan?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:40
Ik heb de Desmay The Slight (zwart/doorzichtig) om mijn iPhone 4S. De case beschermt de achterkant incl. alle aansluitingen, is niet krasgevoelig en maakt de iPhone niet dikker. Nu alleen nog een werkende 4S. -_-

[ Voor 8% gewijzigd door diotav op 30-10-2011 22:50 ]

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
diotav schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:46:
Ik heb de Desmay The Slight (zwart/doorzichtig) om mijn iPhone 4S. De case beschermt de achterkant incl. alle aansluitingen, is niet krasgevoelig en maakt de iPhone niet dikker. Nu alleen nog een werkende 4S. -_-
ik neem aan dat deze case puur tegen krassen is en niet zozeer tegen vallen
plaatjes op de website laten steeds deze case zien ivm een iphone 4, past deze 100% zeker om de 4s?

[ Voor 11% gewijzigd door TheThomas op 30-10-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
100%. Staat ook rechtsboven op de website onder 'The SLIGHT'. Ik heb de case overigens puur gekocht om de iPhone zorgeloos op een ondergrond neer te kunnen leggen, zonder bulk.

[ Voor 57% gewijzigd door diotav op 30-10-2011 23:16 ]

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu toch wat meer richting hard cover te leunen..ben wel mooi pouch tegengekomen met trekbandje dus wat voor mij al weer wat makkelijker is met mijn handen, geen gemodder om hem eruit te krijgen. Maar heb de laatste maanden mijn iPhone 3 naakt gedragen in mijn broekzak omdat de cover stuk was gegaan en ik niet voor 1 maand weer een nieuwe wilde kopen, en dat is me toch wel bevallen. Direkt toegang tot je iphone zonder eerst weer een hoesje er vanaf te hoeven halen. Maar wil er wel 1 die ook beetje bescherming geeft bij vallen. Ben wel super voorzichtig tegenwoordig maar ja kan altijd wat gebeuren.

Zijn er behalve otterbox nog wat goede covers die redelijk goede bescherming bieden? Vindt die otterboxen zo grof, plus siliconen, werkt totaal niet in je broekzak.

Heb trouwens deze nog even overwogen...
http://www.zazzle.com/4_steve_speckcase-176547590404429784 en dan zelf nog de jaartallen toevoegen.
Wel leuke site trouwens. Ze hebben ook een tough case die je zelf kan customiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diotav schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 23:13:
100%. Staat ook rechtsboven op de website onder 'The SLIGHT'. Ik heb de case overigens puur gekocht om de iPhone zorgeloos op een ondergrond neer te kunnen leggen, zonder bulk.
heb je hem via die website ook aangeschaft? hoe zit het dan met verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
De case was $24.99 inclusief shipping, vanaf de website.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jizzaa
  • Laatst online: 14-04 22:50
woutertje6 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:26:
Ik was eens rond aan het kijken voor de Vapor Bumper, die op internet toch nog aardig prijzig zijn $80, nu vind ik deze site met prijzen voor maar €30, ik ben aan het zoeken naar het adertje onder het gras.

DIt is de link:
If it's to good to be true, it usually is!

Las vandaag ergens op iphoneclub.nl een gelijkaardige discussie over valse Vapor Bumpers. Blijkbaar is goedkopehoesjes.nl exclusief bevoegd om deze te verkopen.

En dit wordt ook bevestigd op hun eigen site: http://www.elementcase.com/Articles.asp?ID=250

Dus het addertje zit em in het feit dat hoogstwaarschijnlijk fakes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
diotav schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 23:42:
De case was $24.99 inclusief shipping, vanaf de website.
wat ongeveer 18 euro is, ik heb em gister besteld en ik kreeg vandaag een mailtje dat hij over 10 tot 15 dagen binnen zou moeten komen (uit hongkong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al die 'neppe' Vapor case besteld? Ik ben benieuwd of deze op de 4s past, want zou hem graag willen kopen. Kwalitatief zal die net veel onderdoen aan de echte, waarschijnlijk komen ze zelfs uit dezelfde fabriek rollen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 07:56:
Nu ben ik ook enthousiast geworden door deze topic om een hardcover case te halen voor mijn nieuwe aanwinst. Via wat websites ben ik de volgende tegengekomen als optie:

http://www.switcheasy.com..._iPhone4/NUDE_iPhone4.php
http://www.switcheasy.com/products/Vulcan_iPhone4/
http://www.switcheasy.com/products/DUO/

Wat ik het belangrijkste vind; is dat het minimalistic moet zijn. Geen logo's geen dikke randen, dus gewoon onopvallend. Welke van de bovenstaande gebruiken jullie of zouden jullie wel/niet adviseren?
Bij deze kan ik bevestigen dat alle SwitchEasy cases die geproduceerd zijn vanaf augustus 2011 compatible zijn met de nieuwe iPhone 4S. Alleen de Switcheasy TRIM is later aangepast en zou nog wel eens problemen kunnen veroorzaken met de nieuwe 4S.
Hetzelfde geldt voor de BodyGuardz, Sena cases en Mophie Juice Pack's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:25:
[...]

Wat ik echter wel mooier vind aan deze is dat er aan de achterkant geen merknaam staat, zoals bij die andere, of kijk hier over heen.
Er staat op de zijkant (één kant) van de case in het klein "SwitchEasy". Niet opvallend op storend overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

woutertje6 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:26:

DIt is de link:
Die Vapor hoesjes zijn waarschijnlijk niet echt. Bij de leverancier is helemaal niks bekend over deze shop. Ze zijn dan ook niet via het officiële distributiekanaal gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de Switcheasy Vulcan en een openklapbare hoesje besteld voor de iPhone 4s.
Als het goed is komen ze vandaag binnen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bosaap22 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:25:
[...]

Bij deze kan ik bevestigen dat alle SwitchEasy cases die geproduceerd zijn vanaf augustus 2011 compatible zijn met de nieuwe iPhone 4S. Alleen de Switcheasy TRIM is later aangepast en zou nog wel eens problemen kunnen veroorzaken met de nieuwe 4S.
Hetzelfde geldt voor de BodyGuardz, Sena cases en Mophie Juice Pack's.
Dat kreeg ik ook te horen via de klantenservice dus heb ik gisteren de Vulcan besteld.
Die moet optimaal beschermen met een minimale toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:22:
Ik heb gisteren de Switcheasy Vulcan en een openklapbare hoesje besteld voor de iPhone 4s.
Als het goed is komen ze vandaag binnen. Ben benieuwd.
Via hun eigen site of een NLse retailer? En de Nude past dus ook mag ik opmaken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Net mijn zwarte Apple Bumper binnen en pas perfect. Alleen jammer dat de case toch iets dikker is dan ik had verwacht waardoor de mute knop wel erg diep komt te liggen. Voor de rest heb ik wel het idee dat dit voldoende bescherming biedt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:14
http://www.focalprice.com...e_for_iPhone_4_Black.html

Hier "vapor" voor nog minder.... Lijkt mij dat ie moet passen op een 4s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:36:
[...]

Via hun eigen site of een NLse retailer? En de Nude past dus ook mag ik opmaken.
Yep, de NUDE past ook. Ze hebben de opening wat groter gemaakt, zodat ze voor beide modellen compatibel zijn. Zelfde geldt voor de andere SwitchEasy modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:36:
[...]

Via een retailer. Ik heb het nog niet binnen dus kan ook geen review plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audioholic
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-09-2022
Zojuist ook de SwitchEasy NUDE (UltraBlack) voor mijn nog niet geleverde 4s besteld.
http://www2.switcheasy.com/product.php?product=NUDE_iPhone4
Voor € 22,99 krijg ik:

One NUDE ultra thin casing for iPhone 4
Two anti-static Screen Guards
One Microfiber Wipe
One Squeegee for your Screen Guard application
Two Headphone Jack Protectors
Two 30 Pin Connector Protectors

Redenen van aankoop: Case is doorzichtig (alleen bij de kleuren UltraBlack, UltraClear en Mirror) en je blijft dus zicht houden op originele achterkant van de iPhone. De dikte valt met 1 mm ook niet tegen. De case oogt niet goedkoop, en dat vind ik vanwege de afmetingen van de gaten bij de mute en volumeknoppen. Verder netjes dat er covertjes voor de connectoren worden meegeleverd.

Compleet pakketje, en voor een prima prijs. Gezien de case uit Duitsland komt kan ik prima leven met de € 3,00 verzendkosten.

[ Voor 0% gewijzigd door audioholic op 01-11-2011 19:09 . Reden: De kleur Mirror is ook doorzichtig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
audioholic schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:35:
Zojuist ook de SwitchEasy NUDE (UltraBlack) voor mijn nog niet geleverde 4s besteld.
Voor € 22,99 krijg ik:

One Microfiber Wipe

Redenen van aankoop: Case is doorzichtig (alleen bij de kleuren UltraBlack en UltraClear) en je blijft dus zicht houden op originele achterkant van de iPhone. De dikte valt met 1 mm ook niet tegen. De case oogt niet goedkoop, en dat vind ik vanwege de afmetingen van de gaten bij de mute en volumeknoppen. Verder netjes dat er covertjes voor de connectoren worden meegeleverd.

Compleet pakketje, en voor een prima prijs. Gezien de case uit Duitsland komt kan ik prima leven met de € 3,00 verzendkosten.
Ik ga deze ook bestellen, ziet er goed uit. De vapor is me toch iets te duur. Wat betreft de achterkant, goed dat je even laat weten dat de Ultrablack en Ultraclear doorzichtig zijn, anders had ik waarschijnlijk een andere besteld.

Ik bestel hem van iphone cases, kan ik mooi met iDeal betalen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Vandaag de SGP iPhone 4S Neo Hybrid A Case - Smooth Black besteld!

Afbeeldingslocatie: http://ioomobile.com/764-2786-large/sgp-iphone-4-case-neo-hybrid-a-series-smooth-black.jpg

Wat mij betreft een strak ding! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 16:32
Omdat ik het design van de 4S te mooi vind om in een hoesje te stoppen, heb ik vorige week vast een gunmetal back cover van metaal besteld voor m'n zwarte iPhone :)
Ben benieuwd hoe dat staat, en als die beschadigd koop ik na een jaar voor die paar dollar wel weer een nieuwe :P

http://cnn.cn/shop/apple-...ert-gunmetal-p-13758.html

[ Voor 0% gewijzigd door Joostdz op 01-11-2011 20:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Die zijn erg mooi! Heb er net twee thuis ontvangen, moet alleen nog even de goede (pentalobe..) schroevendraaier kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:54
diotav schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:46:
Ik heb vandaag de Ozaki iCoat 0.4 gekocht voor €20. Het lijkt mij dezelfde case, welke bij de MM Zwolle gewoon ruim op voorraad was (geen idee bij andere MM). Deze dunne case ziet er erg gelikt uit en past op zowel de GSM als CDMA (4s) versie. Tip voor degenen die iets duns om hun iPhone willen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Joostdz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:42:
Omdat ik het design van de 4S te mooi vind om in een hoesje te stoppen, heb ik vorige week vast een gunmetal back cover van metaal besteld voor m'n zwarte iPhone :)
Ben benieuwd hoe dat staat, en als die beschadigd koop ik na een jaar voor die paar dollar wel weer een nieuwe :P
Zo doe ik het ook, alleen heb ik een iets lichtere variant. De cover heb ik al hier in huis liggen, samen met zo'n schroevendraaier. Voorkant een screenprotector. Bij mijn vriendin voor- en achterkant een screenprotector met een leren hoesje (in damestas met sleutels ed).

Jammer alleen van de steel backcover is dat de serialcode van een iPhone 4 (non-S) is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na lang wikken en wegen toch mijn eerste keus besteld, de Puro booklet case in wit. Zat nog te twijfelen over roze omdat dat mijn favorieten kleur is, maar denk dat ik eerst de witte maar eens probeer, lijkt me heel mooi staan met mijn witte iPhone.

http://www.iphone2day.nl/...wit-voor-iphone-4-4s.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Ik krijg volgende week een witte iPhone 4S 16gb bezorgd.

Nu nog de bescherming. Enerzijds vind het zonde om een dikke case rond de iPhone te doen, dan zie je niks van het design. (mooie vrouw zie je ook liever in een bikini dan een coltrui, toch? ;) )
Anderzijds wil ik hem ook netjes houden dus er moet wel wat op of om.

Ik denk aan de volgende opties:
- Bodyguardz dry protectors voor en achter + Sena ultraslim hoesje
- Element Case Vapor Comp aluminium/transparant. (vraag mij af of dit de ontvangst niet negatief beinvloedt)
- Graft Concepts Leverage http://www.graftconcepts....tal-leverage-iphone4-case (wel prijzig)

Puur praktisch gezien is een Mophie Juice Pack Air of Plus ook wel een optie, verdubbelt de accuduur. Maar het design van de iPhone is dan wel uit het zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
@keanu_ @MiniPoeper:
Zouden jullie eventueel een foto willen posten van het eindresultaat met de steel backcover? Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost999
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 22:08
Iemand ervaring met deze site c.q product ?
http://maselements.com/pr...e78517d1ae4774e79f4662e4c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Joostdz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:42:
@keanu_ @MiniPoeper:
Zouden jullie eventueel een foto willen posten van het eindresultaat met de steel backcover? Ben benieuwd!
Tegen de tijd dat de phone er is zal ik dat doen! Ik kan 'm in loop van deze week ophalen aldus leverancier, maar ga er volgende week pas heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:42
Goedemiddag,

Heeft 1 van jullie misschien ervaring met deze case? Ik vind hem zelf wel erg stijlvol en er goed uitzien...

Afbeeldingslocatie: http://www.sgpstore.com/media/configurable/iPhone-4-Case-Neo-Hybrid-A-Series/satinsilver-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sgpstore.com/media/configurable/iPhone-4-Case-Neo-Hybrid-A-Series/satinsilver-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
Mini Poeper schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:19:
[...]

Tegen de tijd dat de phone er is zal ik dat doen! Ik kan 'm in loop van deze week ophalen aldus leverancier, maar ga er volgende week pas heen.
Oké thanks :) ben zelf ook (al een hééle tijd) aan het wachten op m'n iPhone van VF, en de post vanuit Hong Kong is er ook nog niet :9 dus vandaar mijn nieuwsgierigheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joramm
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 21:22
audioholic schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:35:
Voor € 22,99 krijg ik:

One Microfiber Wipe

Redenen van aankoop: Case is doorzichtig (alleen bij de kleuren UltraBlack, UltraClear en Mirror) en je blijft dus zicht houden op originele achterkant van de iPhone. De dikte valt met 1 mm ook niet tegen. De case oogt niet goedkoop, en dat vind ik vanwege de afmetingen van de gaten bij de mute en volumeknoppen. Verder netjes dat er covertjes voor de connectoren worden meegeleverd.

Heb deze ook maar besteld, voor mijn al wel geleverde iPhone ;)
Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deesisgoe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 14:53
Ik wil graag Bodyguardz over de iphone 4s doen en dan nog zo een rubberen case rondom de randen. Zou dit passen en heeft iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Dreamwire schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:31:
Goedemiddag,

Heeft 1 van jullie misschien ervaring met deze case? Ik vind hem zelf wel erg stijlvol en er goed uitzien...

[afbeelding]
[afbeelding]
Heb er gister 1 besteld, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost999
Waar heb je die besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
Ik heb hem (nog) niet besteld maar hier kan je hem bestellen van het plaatje:

Satin Silver
http://www.ipodhoes.nl/sg...er-case-satin-silver.html (€ 29,95)

Champagne Gold
http://www.ipodhoes.nl/sg...-case-champagne-gold.html (€ 29,95)

Gun Metal
http://www.ipodhoes.nl/sg...umper-case-gun-metal.html (€ 29,95)

[ Voor 60% gewijzigd door DeEindbaas op 02-11-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost999
Oké, Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Joostdz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:42:
@keanu_ @MiniPoeper:
Morgenavond zal ik een foto posten, dan heb ik mijn schroevendraaier ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
keanu_ schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:12:
[...]

Morgenavond zal ik een foto posten, dan heb ik mijn schroevendraaier ontvangen ;)
Haha ok thanks :) ik heb zo'n schroevendraaier maar gelijk meebesteld met m'n backcover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melmer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 11:38
Iemand deze besteld/gezien? Vind hem erg gaaf:

Afbeeldingslocatie: http://www.e13ctron.com/assets/images/productphotos1210/img_0103.jpg

e13ctron s4v

http://www.e13ctron.com/

[ Voor 8% gewijzigd door Melmer op 02-11-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoonBoy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik heb voor mijn nog te ontvangen Iphone 4S deze besteld:

Afbeeldingslocatie: http://www.calypsocrystal.com/image/medium/265

http://www.calypsocrystal.com/en/calypsocase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:27
Wauw! Het is dat de prijs wat aan de hoge kant is, anders had ik hem ook zeker besteld :). Deel je je ervaringen zodra deze binnen is?

Ik zit nu zelf te denken aan een Beyzacases "Stiches" leren sleeve. Mensen hier met ervaringen van dit merk? En de levertijd? Lees over het algemeen zeer positieve ervaringen en dan vooral over de kwaliteit van het leer :).

Afbeeldingslocatie: http://www.beyzacases.com/prod_images_option/BZ19229_SlimlineStitches_Black_Front1.jpg
http://www.beyzacases.com...itches-apple-iphone4s.cfm

Kosten: 30 euro + 5 euro verzendkosten. Normaal kost deze sleeve 37 euro, maar met een beetje zoek werk heb je zo een 20% korting coupon gevonden :).
Melle schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:38:
Iemand deze besteld/gezien? Vind hem erg gaaf:

[afbeelding]

e13ctron s4v

http://www.e13ctron.com/
Hoewel ik normaal niet van dit soort cases hou heeft deze eigenlijk ook wel wat :), in ieder geval zeer uniek.

[ Voor 17% gewijzigd door wesleytjuh op 03-11-2011 08:02 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Dreamwire schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:31:
Goedemiddag,

[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik ben zelf ook wel geinteresseerd in deze case, die rand is wel gewoon polyester met metal look, dus ik vraag me af of dat er een beetje mooi uit ziet....
Ik vind vooral de matte versie mooi:

http://www.sgpstore.com/c...rid-matte-series.html#add

Mooie is ook dat je er een screen protector bij krijgt.

[ Voor 5% gewijzigd door Spits op 03-11-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
Spits schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:54:
[...]

Ja ik ben zelf ook wel geinteresseerd in deze case, die rand is wel gewoon polyester met metal look, dus ik vraag me af of dat er een beetje mooi uit ziet....
Ik vind vooral de matte versie mooi:

http://www.sgpstore.com/c...rid-matte-series.html#add

Mooie is ook dat je er een screen protector bij krijgt.
Mwja zijn bijna hetzelfde op de achterkant na (bij de 1 zie je het apple logo bij de andere niet)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar jaar terug heb ik mijn 3G beschermt met een screen protector. Echt mooie kwaliteit met een semi matte afwerking. Daardoor voelde het scherm ook minder 'plakkerig' aan. Mijn nieuwe 4s wil ik ook aankleden met een dergelijke bescherming. Zowel voor- als achterkant. Echter zou ik niet weten waar ik moet beginnen in die jungle aan hoesjes en protectors.

Het moet wel kwaliteit zijn. Dus de prijs maakt niet zo heel veel uit. Geloof dat die screen protector van de 3G toen 25 euro was voor 2 stuks.

De HTC die ik tussen deze twee iPhones heb gehad heb ik ook geprobeerd te beschermen met een protector. Maar dat was vooral rommel. En heb er wel 5-6 geprobeerd.

Iemand een idee waar ik moet zoeken? Of wellicht ervaringen met een goed product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
Ik heb wegens de erg goede ervaringen op mijn 3GS een Brando voor aan de voorkant besteld (via amazon.co.uk). De achterkant wordt een Zagg met custom print, omdat die zo lekker stroef zijn (heerlijk aan de achterkant, bagger op het scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Dreamwire schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:16:
[...]

Mwja zijn bijna hetzelfde op de achterkant na (bij de 1 zie je het apple logo bij de andere niet)...
En dat vind ik juist mooier ;)
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:27:
Een paar jaar terug heb ik mijn 3G beschermt met een screen protector. Echt mooie kwaliteit met een semi matte afwerking. Daardoor voelde het scherm ook minder 'plakkerig' aan. Mijn nieuwe 4s wil ik ook aankleden met een dergelijke bescherming. Zowel voor- als achterkant. Echter zou ik niet weten waar ik moet beginnen in die jungle aan hoesjes en protectors.

Het moet wel kwaliteit zijn. Dus de prijs maakt niet zo heel veel uit. Geloof dat die screen protector van de 3G toen 25 euro was voor 2 stuks.

De HTC die ik tussen deze twee iPhones heb gehad heb ik ook geprobeerd te beschermen met een protector. Maar dat was vooral rommel. En heb er wel 5-6 geprobeerd.

Iemand een idee waar ik moet zoeken? Of wellicht ervaringen met een goed product.
Op het internet kom ik wel goede berichten tegen over Steinheil protectors, hun "Ultra Fine" cover is mat:

http://www.sgpstore.com/c...il-ultra-series-3247.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-03 19:51
Heb deze bij de Apple store besteld, vrijdag geleverd
Afbeeldingslocatie: http://www.beyzacases.com/prod_images_option/BZ19953_FloBlack_Front2.jpg
€ 29,95 + 5,00 (verzendkosten) [Beyzacases Zero Series]

Zaterdag heb ik als goed is mijn iPhone 4S wit 16GB, zit nu nog te kijken voor een screenprotector.
ZAGG word het sowieso niet -> Bodygaurdz of SGP. Denk dat ik gewoon de A-mac / mediamarkt binnen wandel ... tenzij iemand nog iets anders aanraad (online kopen met paypal gaat hem niet worden, ook i.v.m. levertijden :+)

[ Voor 16% gewijzigd door YaniSuN op 03-11-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk daar hebben we wat aan. Jammer genoeg hebben ze dan alleen weer de voorkant. Ga dus nog even op zoek naar een achterkant. THX!
Spits schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:42:
[...]

Op het internet kom ik wel goede berichten tegen over Steinheil protectors, hun "Ultra Fine" cover is mat:

http://www.sgpstore.com/c...il-ultra-series-3247.html
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste