Ik zal denk ik ook voor die versie gaan... Ook omdat ik bang ben dat er via het logo dan zand of iets tussen de hoes en telefoon kan komen.
Verwijderd
Wel mijn witte Puro book case is binnen maar blijkt dus miskoop. Hoesjes zelf ziet er leuk uit, mooi beetje glossy wit, met witte backcase waar in de iphone rust, lichte magneet sluiting.
Maar blijkt dus met foto's nemen waarbij flash gebruikt wordt dat de foto's een witte waas vertonen. Dus weer op zoek naar een betere cover. Want 1 van de redenen waarom ik uitkeek naar de iPhone 4s was de betere camera, gebruik hoofdzakelijk mijn iPhone als ik eens foto's wil nemen.
Zit aan een pouch te denken, en dan in het bijzonder de Sena Kutu

maar las ergens reviews dat het geluid erg gedempt wordt in die hoes van de ringtone. En dat kan ik niet gebruiken omdat ik slechthorend ben dus misschien toch maar kijken naar een normale backcase. Heb op mijn vanmorgen aangekomen iPhone 4s wit, 32Gb wel al een screenprotector opgebracht, aardig gelukt op 2 kleine plekjes na maar die zijn niet te zien als ik mijn iphone aan heb. Dus scherm is in ieder geval voor krassen beveiligd. Nu alleen de achterkant nog.
Heb hem zolang maar even in mijn oude sena slimcase van mijn iPhone 3Gs gedaan voor extra bescherming.
Maar blijkt dus met foto's nemen waarbij flash gebruikt wordt dat de foto's een witte waas vertonen. Dus weer op zoek naar een betere cover. Want 1 van de redenen waarom ik uitkeek naar de iPhone 4s was de betere camera, gebruik hoofdzakelijk mijn iPhone als ik eens foto's wil nemen.

maar las ergens reviews dat het geluid erg gedempt wordt in die hoes van de ringtone. En dat kan ik niet gebruiken omdat ik slechthorend ben dus misschien toch maar kijken naar een normale backcase. Heb op mijn vanmorgen aangekomen iPhone 4s wit, 32Gb wel al een screenprotector opgebracht, aardig gelukt op 2 kleine plekjes na maar die zijn niet te zien als ik mijn iphone aan heb. Dus scherm is in ieder geval voor krassen beveiligd. Nu alleen de achterkant nog.
Heb hem zolang maar even in mijn oude sena slimcase van mijn iPhone 3Gs gedaan voor extra bescherming.
Ik heb toch maar de Desmay, zwart gekozen.
Is het dunste en lichtste hoesje wat er te krijgen is (aldus de website). 0.35mm dik.
Voor schok/val bescherming is eigenlijk alleen een case als de Lifeproof voldoende, maar die is gewoon te duur.
Dus daarom voor deze gegaan.
Is het dunste en lichtste hoesje wat er te krijgen is (aldus de website). 0.35mm dik.
Voor schok/val bescherming is eigenlijk alleen een case als de Lifeproof voldoende, maar die is gewoon te duur.
PSN ID: robhoeben
Verwijderd
Die ziet er erg mooi uit, past die wel op de 4S ook? I.v.m. die volumeknop.robhoeben schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:44:
Ik heb toch maar de Desmay, zwart gekozen.
Yep, past gewoon. Staat op de site rechtsboven. Op macrumors heeft iemand 'm om z'n iPhone 4S zitten. [pics]
PSN ID: robhoeben
Verwijderd
Deze ook besteld, mede vanwege de korte levertijd. Ook nice dat er een screenprotector bijzitaudioholic schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:35:
Zojuist ook de SwitchEasy NUDE (UltraBlack) voor mijn nog niet geleverde 4s besteld.
http://www2.switcheasy.com/product.php?product=NUDE_iPhone4
Voor € 22,99 krijg ik:
...
Nu maar hopen dat ie in het echt niet tegenvalt...
Gebeurt me toch iets te vaak met hoesjes/cases voor telefoons
Ze hebben ook ook screen and body protector setjes:Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:18:
Kijk daar hebben we wat aan. Jammer genoeg hebben ze dan alleen weer de voorkant. Ga dus nog even op zoek naar een achterkant. THX!
[...]
http://www.sgpstore.com/c...-series-verizon-3290.html
[ Voor 45% gewijzigd door Spits op 03-11-2011 14:41 ]
Vanmiddag de Switcheasy Vulcan (ultrablack) geprobeerd en deze gaat terug naar de winkel.
Afgezien van het feit dat het hoesje zelf onder de krassen/vegen zit (productiefout of gebruikt?), sluit deze boven en onder niet perfect aan; het staat een beetje bol, wat erop duidt dat het te strak zit. Dit lees ik nu ook op Amazon.com bij de reviews.
Overigens is de ruimte voor de mute-knop wél goed.
Anderen hetzelfde probleem met de bestelde Vulcan?
Afgezien van het feit dat het hoesje zelf onder de krassen/vegen zit (productiefout of gebruikt?), sluit deze boven en onder niet perfect aan; het staat een beetje bol, wat erop duidt dat het te strak zit. Dit lees ik nu ook op Amazon.com bij de reviews.
Overigens is de ruimte voor de mute-knop wél goed.
Anderen hetzelfde probleem met de bestelde Vulcan?
Dan doe je hem er op zijn kop in? speakers zitten toch aan de onderkant van de Iphone?Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:26:
[afbeelding]
maar las ergens reviews dat het geluid erg gedempt wordt in die hoes van de ringtone. En dat kan ik niet gebruiken omdat ik slechthorend ben dus misschien toch maar kijken naar een normale backcase.
Ik heb hem twee maanden geleden besteld, echt een waanzinnig mooie case voor een even bizarre prijs. Het heeft me totaal ongeveer 112 euro gekost met verzending en invoerkosten. Kwaliteit en kleur is heel goed maar had niet anders verwacht voor die prijsMelle schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:38:
Iemand deze besteld/gezien? Vind hem erg gaaf:
[afbeelding]
e13ctron s4v
http://www.e13ctron.com/
Kreeg zojuist een mailtje met de boodschap dat hij 'shipped' is. Echter, geen t&t codes.audioholic schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:35:
Zojuist ook de SwitchEasy NUDE (UltraBlack) voor mijn nog niet geleverde 4s besteld.
http://www2.switcheasy.com/product.php?product=NUDE_iPhone4
Nice! Welke kleur(en)? Twijfel nog over deze of toch wat subtielers (bijv zoals de NUDE)danda schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:56:
[...]
Ik heb hem besteld, echt een waanzinnig mooie case voor een even bizarre prijs. Het heeft me totaal ongeveer 112 euro gekost met verzending en invoerkosten. Kwaliteit en kleur is heel goed maar had niet anders verwacht voor die prijs
Verwijderd
Kijk eens op screenguard.nl. Heb zelf de invisible guard. Ben er zeer tevreden over. Heb de voor en achterkant bescherming voor de 4s (is gelijk aan de 4). Tevens levenslange garantie erop.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:18:
Kijk daar hebben we wat aan. Jammer genoeg hebben ze dan alleen weer de voorkant. Ga dus nog even op zoek naar een achterkant. THX!
[...]
Ik stond op het punt om een SwitchEasy Nude te kopen, maar besloot toch nog even wat recensies te checken. Die waren niet heel positief: het ding krast als een malle, hij heeft geen opstaande rand waardoor je scherm minder beschermd wordt (OK, dat is meer een keuze) en hij is erg lastig te monteren.
Omdat ik veel waarde hecht aan de meningen hier ben ik benieuwd of iemand hem al binnen heeft
Omdat ik veel waarde hecht aan de meningen hier ben ik benieuwd of iemand hem al binnen heeft
Ik heb er eentje van case.mate en dan een screen protector aan de voorkant.
Resp. 20 en 12 euro bij de Hi winkel.
Transparant dus niet al te storend.
Resp. 20 en 12 euro bij de Hi winkel.
Transparant dus niet al te storend.
[ Voor 24% gewijzigd door technorabilia op 04-11-2011 11:03 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Nooit gedacht dat ik het er aan uit zou geven maar ik heb net deze besteld voor mijn 4S.
NSQ
Verwijderd
Je kan ook mydealpage.nl in de gaten houden, daar zag ik laatst ook een 4S schermprotector voorbij komen.
Ik vraag het maar even in dit topic...kraades schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:01:
Ik heb er eentje van case.mate en dan een screen protector aan de voorkant.
Ik heb dus bovengenoemde case waardoor de iPhone 4S zo'n 1.5 mm dikker wordt.
Weet iemand of deze dan nog pas in een Apple iPhone 4 Dock?
👉🏻 Blog 👈🏻
SwitchEasy heeft een aantal nieuwe cases aangekondigd!
De SwitchEasy CARD is al leverbaar.
SwitchEasy Eclipse en SwitchEasy CapsuleRebelX volgen halverwege deze maand!

De SwitchEasy CARD is al leverbaar.
SwitchEasy Eclipse en SwitchEasy CapsuleRebelX volgen halverwege deze maand!

Verwijderd
Okay na de fail van mijn laatste cover waarbij de flash reflecteerde op de case en een witte waas op foto's veroorzaakte heb ik even besloten geen risico daarmee te nemen en ben dus voor een pouch gegaan. Heb gekozen voor de Sena Kutu wit, omdat ik het een mooi strak design vindt.

En om toch de voorkant en achterkant te beschermen tegen krassen heb ik de BodyGuardz Armor white er ook bij besteld.

Hoop dat de screenprotector voor de voorkant niet zo'n vet magneet is als degene die ik er eergister op heb gedaan en gister er al weer afgehaald heb. Zat binnen no-time onder de vette vegen totdat er gewoon een soort van witte waas over mijn scherm zat en daar zit ik niet echt op te wachten, zo'n vet magneet is mijn kale scherm niet eens.

En om toch de voorkant en achterkant te beschermen tegen krassen heb ik de BodyGuardz Armor white er ook bij besteld.

Hoop dat de screenprotector voor de voorkant niet zo'n vet magneet is als degene die ik er eergister op heb gedaan en gister er al weer afgehaald heb. Zat binnen no-time onder de vette vegen totdat er gewoon een soort van witte waas over mijn scherm zat en daar zit ik niet echt op te wachten, zo'n vet magneet is mijn kale scherm niet eens.
vrij duidelijk
en ik heb inmiddels mijn nieuwe hoesje binnen, The Slight, van Desmay, past perfect, en maakt mijn iphone echt totaal niet dikker,
en ik heb inmiddels mijn nieuwe hoesje binnen, The Slight, van Desmay, past perfect, en maakt mijn iphone echt totaal niet dikker,
Niet specifiek voor de 4S, maar wel een heel stijlvolle sleeve:

Ferrari Sleeve Maranello Leather Black - FEMA1PBL
Kost nog geen 30 euro incl. verzendkosten bij de meeste shops.

Ferrari Sleeve Maranello Leather Black - FEMA1PBL
Kost nog geen 30 euro incl. verzendkosten bij de meeste shops.
Ik wilde zo'n SGP case bestellen omdat ik die zilverkleurige rand mooi bij het iPhone design vind passen, maar eigenlijk ging me dat bestellen toch te lang duren (ik heb m'n 4S reeds in bezit). Uiteindelijk dus naar de iCentre gegaan en gekeken wat ze daar hadden hangen. Is deze InCase Slider Case geworden. Iets duurder dan wat ik op internet had gevonden maar nu zit ie er wel gewoon direct omheen. En het lijkt een prima ding!

(dat prachtige standaardje zit erbij)

(dat prachtige standaardje zit erbij)
Die incase heb ik ook voor m'n oude 4, probleem daarmee was dat ie de screenprotector los duwde, schijnt een bekend probleem te zijn met die case.
Verwijderd
Ik neem aan dat je gezien hebt dat die recensie uit 2010! over een compleet ander model gaat en niet over deze...posttoast schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:43:
Ik stond op het punt om een SwitchEasy Nude te kopen, maar besloot toch nog even wat recensies te checken. Die waren niet heel positief: het ding krast als een malle, hij heeft geen opstaande rand waardoor je scherm minder beschermd wordt (OK, dat is meer een keuze) en hij is erg lastig te monteren.
Als ik hem binnen heb laat ik wel wat weten
Dat had ik gezien ja, maar ik vraag me af of er qua vorm veel veranderd is. Ben benieuwd naar jouw bevindingenVerwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:18:
[...]
Ik neem aan dat je gezien hebt dat die recensie uit 2010! over een compleet ander model gaat en niet over deze...
Als ik hem binnen heb laat ik wel wat weten
Ik heb deze case nu een paar dagen, qua krassen heb ik nog niet veel ervaring, heb heb daar nog niet lang genoeg voor. Er is inderdaad geen opstaande rand, vond ik achteraf ook jammer. De case monteren is erg makkelijk, alleen krijg de case er maar weer eens af! Ik was meteen happy met mijn case en had deze meteen om mijn iphone gedaan zonder mijn simkaart erin te doen (lekker slimposttoast schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:43:
Het voordeel is nu wel dat hij zeker NIET loskomt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!
heb deze eergister deze
gehaald
Wat wel fijn is dat ik er plugjes bij keeg die je connector en je hoofdtelefooningang beschermen tegen b.v. broekzak-pluisjes
ook heb ik een

x stand
maar gebruik em echt nooit eigenlijk
hmm dit topic gaat over 4s niet over 4

Wat wel fijn is dat ik er plugjes bij keeg die je connector en je hoofdtelefooningang beschermen tegen b.v. broekzak-pluisjes
ook heb ik een

x stand
maar gebruik em echt nooit eigenlijk
hmm dit topic gaat over 4s niet over 4

[ Voor 6% gewijzigd door ken-dj op 06-11-2011 12:51 ]
S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X
Link?TheThomas schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:39:
nog even wachten op de matte screen protector van dealextreme, en dan heb ik een matte iphone
Verwijderd
zojuist ook de switcheasy Nude besteld voor mijn (nog te komen) iphone4s white. Ik laat jullie weten als ik beide binnen heb en de ervaringen ermee.
Welke kleur heb je genomen? Ik twijfel namelijk tussen de zwarte en de transparante. Zou je een foto kunnen posten?TheThomas schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:56:
Alvast bedankt
link zwaar cheap daar btw, $3,80 voor 2 setjes van 2, zonder verzendkosten!
Evert0 schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:40:
[...]
Welke kleur heb je genomen? Ik twijfel namelijk tussen de zwarte en de transparante. Zou je een foto kunnen posten?
Alvast bedankt

en

de hoes zelf is zelfs minder dik dan dat de stil-knop uitsteekt
Bied zo'n hoesje genoeg bescherming tegen vallen?TheThomas schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:19:
[...]
Heb zelf deze Element Case ION4

gekocht ( alleen 2 weken levertijd, zit nog te denken aan een andere.. iemand die er één weet, zoals deze?)
Plus de Zagg Screenprotection
[ Voor 3% gewijzigd door YoVla op 06-11-2011 17:40 ]
Verwijderd
Die elements case ziet er wel mooi uit en zo te zien degelijke bescherming tegen een val. Zal die ook eens in gedachten houden als ik toch liever een case dan een pouch heb in de toekomst. Vraag me alleen af, dat TPU is toch een soort van silicone? Is het gladder? Want de ouderwetse silicone vond ik niets, ging stroef je broekzak in en uit en trok stof aan als een gek.YoVla schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:39:
[...]
Bied zo'n hoesje genoeg bescherming tegen vallen?
Heb zelf deze Element Case ION4
[afbeelding]
gekocht ( alleen 2 weken levertijd, zit nog te denken aan een andere.. iemand die er één weet, zoals deze?)
Plus de Zagg Screenprotection
Wat vinden jullie van de casemate hoesjes? Beschermd dat een beetje tegen vallen? Of kan ik beter zo'n element case kopen? Volgens mij heb ik deze: http://www.case-mate.com/...rushed-Aluminum-Cases.asp
Verwijderd
Ik zelf heb geen casemate, maar het lijkt me niet echt ter bescherming voor vallen maar meer ter bescherming voor krassen. Die hele dunne hoesjes zullen niet echt een klap op kunnen vangen en op die manier je iPhone heel laten, dan lijkt me die elements hier boven, van TPU heel wat meer schokopvangend.alienfruit schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:07:
Wat vinden jullie van de casemate hoesjes? Beschermd dat een beetje tegen vallen? Of kan ik beter zo'n element case kopen? Volgens mij heb ik deze: http://www.case-mate.com/...rushed-Aluminum-Cases.asp
Bij de Office Centre (Staples) heb ik de Ozaki iCoat Crystal meegenomen voor mijn verse 4S. Ik kan in ieder geval bij de mute knop. Het is de doorzichtige case; maar is er ook in het zwart. De case is 0.4 mm dik en kan nog in mijn tomtom carkit met de case er omheen! De iphone wordt nauwelijks groter, alle knoppen zijn goed bereikbaar en goed bedienbaar en de iPhone is toch goed beschermd.
http://www.staples.nl/tec...t-0-4-voor-iphone-crystal
Heb er dus 20.17 EUR voor betaald.
Verwijderd
Iemand ervaring met Silqshield Invisible Full Body Protection van QooQoon?
http://qooqoon.com/apple-...ectors-covers-skins.html/
Nu voor 9 euro Groupon...
Aha dus die Desmay case en dan nog die matte screenprotector. Nice hoor, geen last van vingerafdrukken meerTheThomas schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:19:
[...]
[...]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
*wil ook aanschaffen. Die Desmay case via hun site besteld? En hoelang duurde het voordat je hem binnen had?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
offtopic: je kunt een bericht meer dan 100% wijzigen?Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:50:
En toen ging er iets mis?!
Nou ja, zo dun is het nou ook weer niet hoor. Ja, die rubberen variant lijkt mij ook beter. Maar ja, kan je zo'n ding kopen zonder dat het in het paars isVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:31:
Ik zelf heb geen casemate, maar het lijkt me niet echt ter bescherming voor vallen maar meer ter bescherming voor krassen. Die hele dunne hoesjes zullen niet echt een klap op kunnen vangen en op die manier je iPhone heel laten, dan lijkt me die elements hier boven, van TPU heel wat meer schokopvangend.
@AntraXxX
ja gewoon van hun site, $20 dollar voor dat hoesje + 5$ verzendkosten. ik had het hoesje zondagavond besteld, en hij was zaterdag geleverd
ja gewoon van hun site, $20 dollar voor dat hoesje + 5$ verzendkosten. ik had het hoesje zondagavond besteld, en hij was zaterdag geleverd
Ik zag 'm ook staan, heb er 2 genomen. Gezien de verkoopprijs is het een mooie actieVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:06:
Iemand ervaring met Silqshield Invisible Full Body Protection van QooQoon?
Vandaag mijn Deff Cleave binnen gekregen vanuit china.
Dacht eerst dat ik gezijk zou gaan krijgen met de knoppen omdat de Cleave gemaakt is voor de 4. Schijnbaar is deze goed compatibel met de 4S want i.p.v de knoppen afgeschermd te hebben is er nu een uitsparing gemaakt zodat deze op de 4 en de 4S past.
Aangezien het ( 100% zeker ) waarschijnlijk om een imitatie gaat vind ik dat de pasvorm echt perfect is, je kan overal goed bij en alle openingen zitten op de mm nauwkeurig goed en ik merk nog niet dat het een negatieve invloed op mijn ontvangst heeft. Ook krijg je netjes de plak rubbertjes erbij die je aan de binnenkant moet bevestigen tegen krassen/schokken en een inbus-sleuteltje voor de boutjes.
3 pics van de ( China ) Deff Cleave op mijn 4S:
Foto 1 Foto 2 Foto 3
Dacht eerst dat ik gezijk zou gaan krijgen met de knoppen omdat de Cleave gemaakt is voor de 4. Schijnbaar is deze goed compatibel met de 4S want i.p.v de knoppen afgeschermd te hebben is er nu een uitsparing gemaakt zodat deze op de 4 en de 4S past.
Aangezien het ( 100% zeker ) waarschijnlijk om een imitatie gaat vind ik dat de pasvorm echt perfect is, je kan overal goed bij en alle openingen zitten op de mm nauwkeurig goed en ik merk nog niet dat het een negatieve invloed op mijn ontvangst heeft. Ook krijg je netjes de plak rubbertjes erbij die je aan de binnenkant moet bevestigen tegen krassen/schokken en een inbus-sleuteltje voor de boutjes.
3 pics van de ( China ) Deff Cleave op mijn 4S:
Foto 1 Foto 2 Foto 3
Verwijderd
Same here, voor de prijs kan je het niet laten idd.rbrouwers123 schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:06:
[...]
Ik zag 'm ook staan, heb er 2 genomen. Gezien de verkoopprijs is het een mooie actie
Verwijderd
Man man man wat zie ik een lelijke hoezen voorbij komen hier. Een aanslag op het jaren design werk van Apple. Dat rubberen ding ook echt, omg, let dat ding anders gewoon in een autoband.
Ik ben ook opzoek naar een 4s hoesje/case/oid en wil het met hoesje en al in de TTcarkit hebben. Heb namelijk geen zin om de telefoon 10x per dag in en uit case en vervolgens in de carkit te stoppen.Jochem schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:49:
Bij de Office Centre (Staples) heb ik de Ozaki iCoat Crystal meegenomen voor mijn verse 4S. Ik kan in ieder geval bij de mute knop. Het is de doorzichtige case; maar is er ook in het zwart. De case is 0.4 mm dik en kan nog in mijn tomtom carkit met de case er omheen! De iphone wordt nauwelijks groter, alle knoppen zijn goed bereikbaar en goed bedienbaar en de iPhone is toch goed beschermd.
Ben je met deze case de adapter van tomtom nog nodig, of past het zonder. (opplak strookje van tomtom)
Van wel materiaal is de case? hard of buigzaam?
Die Ozaki iCoat Crystal heb ik ook zien liggen bij de Office Centre. Was nog aan het twijfelen...
TT carkit?
Waarom geen Brodit houder? Deze levert modellen waarbij ook een case gebruikt kan worden.
Ik schroef de huidige Brodit houder van de Kuda mount en schroef er een iPhone Brodit houder (modelspecifiek) weer op.
Ik houd niet van spuugplekken op mijn voorruit!
TT carkit?
Waarom geen Brodit houder? Deze levert modellen waarbij ook een case gebruikt kan worden.
Ik schroef de huidige Brodit houder van de Kuda mount en schroef er een iPhone Brodit houder (modelspecifiek) weer op.
[ Voor 16% gewijzigd door Mini Poeper op 07-11-2011 20:01 ]
Hear hear!!Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:33:
Man man man wat zie ik een lelijke hoezen voorbij komen hier. Een aanslag op het jaren design werk van Apple. Dat rubberen ding ook echt, omg, let dat ding anders gewoon in een autoband.
Mijn 4s (overigens mijn eerste iPhone) komt ergens komende week. Hij gaat netjes in een pouch, maar verder niet ingepakt. En die pouch alleen maar omdat hij toch in mijn zak zit als ik 'on the move' ben. Laten vallen heb ik een telefoon nog nooit, wilde daar nu ook niet mee beginnen.
iets meer ontopic:
Overigens vraag ik me in hoeverre die rubberen hoezen/randen beschermen tegen vallen; en dan doel ik op de impact.
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Verwijderd
Mijn witte vapor pro is net ordered voor mijn witte 4S

Ben eens benieuwd 120 EUR lichter ( vandaag kreeg je een 10% kortings bon )
http://www.elementcase.com/
Features
For all versions of the iPhone 4 and 4S
Rugged, lightweight and versatile design
CNC machined from a solid block of aircraft grade aluminum
Clear high impact Polymer RF insert prevents "death grip" signal loss
Brilliant white acrylic urethane hot rod paint
Back-painted white polycarbonate back plate
Accepts larger aftermarket power and headphone cables
Includes Vapor Transit Kit
Includes white Clarino ear pad
Made in the USA

Features
Made in the USA
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 21:24 ]
opzich een mooi ding, maar je moet niet vergeten dat het scherm wel zwart blijft, ook bij een witte iphone 4 (s), dat is op deze foto's niet te zienVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:20:
[afbeelding]
[afbeelding]
Features
Made in the USA
Ik heb de volgende 3 in combinatie straks!
iPhone 4(s) Autohouder
SGP Steinheil Ultra Crystal Clear
Sena Kutu - Lederen Pouch (black)
iPhone 4(s) Autohouder
SGP Steinheil Ultra Crystal Clear
Sena Kutu - Lederen Pouch (black)
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Zijn er eigenlijk ook van die snap-on cases met rubber soft-feel aan de buitenkant die WEL over het scherm steken?
Dus niet zoals in deze video YouTube: iPhone 4 Case Review - Incipio Feather
De case in de video had wat hoger mogen zijn van mij, dan valt m'n screenprotector "in" de case zeg maar.
Als je zo'n case hebt en je haalt de telefoon uit je broek dan "pel" je onbewust je screenprotector los soms... met een opstaande rand zal dat niet zo zijn.
Dus niet zoals in deze video YouTube: iPhone 4 Case Review - Incipio Feather
De case in de video had wat hoger mogen zijn van mij, dan valt m'n screenprotector "in" de case zeg maar.
Als je zo'n case hebt en je haalt de telefoon uit je broek dan "pel" je onbewust je screenprotector los soms... met een opstaande rand zal dat niet zo zijn.
I love watercooling
Verwijderd
Nice idd. Voor de bescherming hoef je het alleen niet te doen... een reperatie zal nog goedkoper zijn dan deze preventie ervan!Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:20:
[afbeelding]
[afbeelding]
Features
Made in the USA
Verwijderd
Bescherming...Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 01:45:
[...]
Nice idd. Voor de bescherming hoef je het alleen niet te doen... een reperatie zal nog goedkoper zijn dan deze preventie ervan!
Ik heb aan het zien geweest voor volledige zakjes, maar bij al mijn vorige telefoons gebruikte in het zakje een 2 tal weken en daarna lag het ook op de bureau. Deze manier kan ik hem op tafel leggen zonder het toestel te laten raken met de tafel. Voorkant en achterkant zullen toch nog een aparte protector hebben.
En zeg nou eerlijk... wie gaat zijn iphone in een dikke rubberen omhuizing doen. Zeker dan nog een witte iphone ?
Je kunt ook zeggen: Wie gaat er nou uberhaupt een bescherming omheen doen. Dat ding is een gebruiksvoorwerp en Apple heeft dat ding niet ontworpen om later te laten verkrachten door allerlei troep eromheen. Als ik zie wat voor regenboogkleurige dingen sommige mensen om hun iPhone doen, daar sla ik steil van achterover.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:09:
[...]
En zeg nou eerlijk... wie gaat zijn iphone in een dikke rubberen omhuizing doen. Zeker dan nog een witte iphone ?
Op mijn 4S komt geen enkel hoesje of screenprotector. Komt er een kras op, so be it.
doe maar stoerTrent900 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:11:
[...]
Je kunt ook zeggen: Wie gaat er nou uberhaupt een bescherming omheen doen. Dat ding is een gebruiksvoorwerp en Apple heeft dat ding niet ontworpen om later te laten verkrachten door allerlei troep eromheen. Als ik zie wat voor regenboogkleurige dingen sommige mensen om hun iPhone doen, daar sla ik steil van achterover.
Op mijn 4S komt geen enkel hoesje of screenprotector. Komt er een kras op, so be it.

2 iPhones gehad tot nu toe (2G en 3GS) waar geen enkele kras op het scherm is gekomen. Dat verwacht ik nu ook van mijn 4S, een krasvrij scherm zonder enige vorm van bescherming.
PSN: Sluuz
dan vergaat de wereld alsnog niet.dkawa schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:57:
[...]
doe maar stoerwacht maar tot je een kras hebt op je scherm...
Het gaat de meeste mensen bij een bumper natuurlijk niet persee om krassen maar om val- en stootschade lijkt me.Sluuz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:11:
2 iPhones gehad tot nu toe (2G en 3GS) waar geen enkele kras op het scherm is gekomen. Dat verwacht ik nu ook van mijn 4S, een krasvrij scherm zonder enige vorm van bescherming.
Ikzelf ga voor een screenprotector just in case. Liever iets erop wat amper opvalt, dan straks achteraf balen dat ik het gelaten heb. (Heb nog welleens de neiging om iets teveel in mijn "verkeerde" broekzak te steken.
Heb een hele tijd geleden bv. mijn vriendin haar iPhone (met protector) gewoon even los in mijn zak gedaan. Zat verder NIETS in.... haalde hem uit mijn broekzak en er zat gewoon een kras van 2 CM over het display heen!! Nu weet ik natuurlijk niet OF het scherm van de iPhone 4 dit zelf had tegengehouden, maar ik ben in elk geval blij dat ik er niet achter ben hoeven komen! Nieuwe screenprotector erop en was weer als nieuw!
Edit:
Sommige mensen kunnen er overigens ook niets van... je moet zo'n screenprotector wel nauwkeurig plaatsen en er de tijd voor nemen. Ik heb een screenprotector op mijn iPad zitten. Ik moet het de mensen vertellen anders merken ze het niet eens! (of je moet echt gaan zitten turen naar de randjes, cover is immers IETS kleiner dan het glas zelf... Als ik soms mensen zie met stof/haren of zelfs vetvlekken/vingerafdrukken ONDER de protectors is het gewoon...

[ Voor 17% gewijzigd door Thalaron op 08-11-2011 10:23 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Eigenlijk zou ik eens een foto van mijn 3GS hier moeten neerzetten. Zit vol met krassen, scheuren etc. Maar deze is wel 2.5 jaar gebruikt, met maximaal gebruiksgemak, en zo hoort het naar mijn mening. Die krasjes heb ik geen last van, mijn telefoon werkt nog prima voor de rest. Ik had er wel een bescherming overheen kunnen doen, maar dan bescherm je een design wat je dan toch niet meer ziet. Zoals eerder gezegd, het blijft een gebruiksvoorwerp.dkawa schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:57:
[...]
doe maar stoerwacht maar tot je een kras hebt op je scherm...
Inmiddels is er een 4S onderweg, en deze gaat waarschijnlijk wel in een leren sleeve, maar dat is vooral omdat deze over 1 jaar weer in de verkoop moet gaan.
Overigens ben ik met de 4S wel een stuk banger voor val en stootschade, een 3GS was met zijn plastic behuizing hier een stuk beter tegen beschermd. Maargoed, daarvoor heb je weer verzekering.
[ Voor 10% gewijzigd door wesleytjuh op 08-11-2011 10:24 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Ik heb een hoesje van Scotch & Soda. Prachtig gebrand leer wat nog gaat leven, zacht gevoerd van binnen. In het begin was het nog wat stroef, zodat mijn iPhone er wat ongemakkelijk uit te halen was. Maar na wat gespeel, is dat helemaal over. Hij zit nog wel strak genoeg dat ie er niet zomaar uitglijdt.

Ik heb die houder al sinds het begin van mn iPhonetijdperk (2g).Mini Poeper schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:59:
Die Ozaki iCoat Crystal heb ik ook zien liggen bij de Office Centre. Was nog aan het twijfelen...
TT carkit?
Word ook niet aan voorruit bevestigd maar op het schijfje wat ik ergens op dash geplakt heb.
En de handsfree funktie is ook handig aangezien de BB met mn parrot verbonden is.
Verwijderd
Zonder water lukt het me zelf ook nooit om het perfect te doen. Ik nevel altijd een beetje water op het scherm doe daar de protector op en wrijf dan het water er onderuit. Dit werkt altijd bij mij... en perfect van de eerste keer !Thalaron schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:20:
[...]
Edit:
Sommige mensen kunnen er overigens ook niets van... je moet zo'n screenprotector wel nauwkeurig plaatsen en er de tijd voor nemen. Ik heb een screenprotector op mijn iPad zitten. Ik moet het de mensen vertellen anders merken ze het niet eens! (of je moet echt gaan zitten turen naar de randjes, cover is immers IETS kleiner dan het glas zelf... Als ik soms mensen zie met stof/haren of zelfs vetvlekken/vingerafdrukken ONDER de protectors is het gewoon...
Ik heb daarnet mijn OtterBox Defender binnengekregen.
Het installeren is ff friemelen om alles weer op z'n plaats te krijgen, maar nu ben ik wel gerust, er zal mijn 4S weinig kunnen overkomen
Het installeren is ff friemelen om alles weer op z'n plaats te krijgen, maar nu ben ik wel gerust, er zal mijn 4S weinig kunnen overkomen
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Tip: gebruik een spuitbus met lucht.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:22:
[...]
Zonder water lukt het me zelf ook nooit om het perfect te doen. Ik nevel altijd een beetje water op het scherm doe daar de protector op en wrijf dan het water er onderuit. Dit werkt altijd bij mij... en perfect van de eerste keer !
Eerst goed schoonmaken (met bv. een brillenpoetsdoekje)
Daarna goed navegen met een (schone) microvezel doek
en hierna een goede laag "lucht" er tegenaan gooien zodat alle stofrestjes weg zijn.
Luchtbubbels zijn niet erg, die kan je gewoon eruit krijgen. MITS het LUCHTbubbels zijn, en geen stofdeeltjes! Stofdeeltjes kan je overigens ook nog verwijderen indien nodig!!
Onderstaande is voor over een iPad, maar een iPhone is natuurlijk alleen maar makkelijker ivm minder oppervlak! Raad het iedereen die moeite heeft met SP's plaatsen aan dit te kijken!!!
Super tutorial - How to apply a screen protector!
Edit:
Water gebruiken bij een iPhone (of welke andere phone btw) is natuurlijk twijfelachtig... liever krassen dan waterschade!
[ Voor 5% gewijzigd door Thalaron op 08-11-2011 14:04 ]
Verwijderd
vind je het dan niet spijtig dat je net 650 EUR hebt uitgegeven en je hem dan gaat inpakken waar je alles qua design laat verdwijnen?dodge_911 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:26:
Ik heb daarnet mijn OtterBox Defender binnengekregen.
Daar gaar ga je niet elke koptelefoon in krijgen!?! Mijn UE TripleFi 10pro in ieder geval niet...Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:20:
Verder wel een mooie case, terwijl ik het eens ben met de posters boven me dat ik de meeste cases een afbreuk vindt doen aan het design. Die van mij zit netjes in een: http://www.beyzacases.com...series-apple-iphone4s.cfm
Verwijderd
Volgens de makers van de case zijn de uitsparingen groot genoeg voor de meeste modellen.CrimsoN72 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:43:
[...]
Daar gaar ga je niet elke koptelefoon in krijgen!?! Mijn UE TripleFi 10pro in ieder geval niet...
Verder wel een mooie case, terwijl ik het eens ben met de posters boven me dat ik de meeste cases een afbreuk vindt doen aan het design. Die van mij zit netjes in een: http://www.beyzacases.com...series-apple-iphone4s.cfm
Zeker hun nieuwste COMP reeks zou dit moeten lukken.
Of je gebruikt zoals ik een bluetooth headphone!CrimsoN72 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:43:
[...]
Daar gaar ga je niet elke koptelefoon in krijgen!?!
Ikzelf heb de Logitech MM100 Wireless BT Headphone (incl. mic) en die bevalt super! goede geluidskwaliteit, zit redelijk (vind het allemaal niets maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor dit model!) En vooral belangrijk! Geen kabels die in de knoop raken!
Enige nadeel is uiteraard dat de batterij leeg kan raken, maar 1 lading gaat best lang mee!
Ook leuk btw als we het over BT hebben voor bv. een feestje wanneer de mensen zelf weinig muziek hebben of voor aan de radio buiten, ja je hebt ook docks etc. Maar dan ligt je phone ook zo kwetsbaar!:
BT Audio Ontvanger
Verwijderd
Heb vanmiddag mijn Sena Kutu witte pouch binnen gekregen en mijn BodyGuardz iPhone 4/4S Armor Carbon White. Zien er allebei heel mooi uit. Alleen heb ik de screenprotector voor er niet helemaal goed opgekregen, dus of ik die er op laat is twijfelachtig, neem niet aan dat als je hem er van af haalt je het nog een keer kan proberen? Hij voelt verder wel goed aan, en laat geen vette vegen achter. Achterkant vindt ik heel gaaf en die was wel makkelijk aan te brengen.

De pouch bevalt ook goed, iphone gaat er in het begin wat moeilijk in, moet even doordrukken maar het trekkoord werkt heerlijk en de iphone komt makkelijk omhoog en vindt hem er mooi strak uitzien. Ben wel benieuwd of het wit ook beetje wit zal blijven of dat het straks met de tijd wat grijzer gaat worden omdat hij in de broekzak zit.

De pouch bevalt ook goed, iphone gaat er in het begin wat moeilijk in, moet even doordrukken maar het trekkoord werkt heerlijk en de iphone komt makkelijk omhoog en vindt hem er mooi strak uitzien. Ben wel benieuwd of het wit ook beetje wit zal blijven of dat het straks met de tijd wat grijzer gaat worden omdat hij in de broekzak zit.
Iemand ervaring met deze screen protectors?
http://www.groupon.nl/dea...ne-4-4s-qooqoonnl/1479908
Voel je het verschil vergeleken met een onbeschermd beeldscherm?
http://www.groupon.nl/dea...ne-4-4s-qooqoonnl/1479908
Voel je het verschil vergeleken met een onbeschermd beeldscherm?
Verwijderd
Offtopic: Fedex is SNEL ! Gisteren avond had ik mijn vapor pro 4 white georderd. Nu ligt het al in Parijs en morgen tegen de middag ligt het hier thuis!
Eerst 3500km van west naar oostkust om daar het vliegtuigje te pakken naar Parijs! Vlotjes en dat voor 20EUR verzendskosten
Eerst 3500km van west naar oostkust om daar het vliegtuigje te pakken naar Parijs! Vlotjes en dat voor 20EUR verzendskosten
20 euro = verzendkosten+ vapor bumper?Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:03:
Offtopic: Fedex is SNEL ! Gisteren avond had ik mijn vapor pro 4 white georderd. Nu ligt het al in Parijs en morgen tegen de middag ligt het hier thuis!
Voor degene die hier ook interesse in hebben:HoonBoy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:49:
Ik heb voor mijn nog te ontvangen Iphone 4S deze besteld:
[afbeelding]
http://www.calypsocrystal.com/en/calypsocase
20% korting met de volgende code: AXQEY
Deze bij mijn bestelling ontvangen, zeer fraai afgewerkt! Nu nog mijn 4S ontvangen!
Heb je toevallig een iPhone 4 waar je deze alvast mee kunt testen? Tussen alle positieve ervaring over de kwaliteit en het design lees ik veel als nadeel dat de iPhone er erg moeilijk eruit te krijgen is. Kan niet helemaal de bedoeling zijn, voor mij toch wel een erg groot nadeel in ieder geval!HoonBoy schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:34:
[...]
Voor degene die hier ook interesse in hebben:
Deze bij mijn bestelling ontvangen, zeer fraai afgewerkt! Nu nog mijn 4S ontvangen!
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Vandaag de i4S opgehaald. Zodra ik thuis was heb de backcover eraf geschroefd om een metalen variant terug te plaatsen.Joostdz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:42:
@keanu_ @MiniPoeper:
Zouden jullie eventueel een foto willen posten van het eindresultaat met de steel backcover? Ben benieuwd!
Lukt niet; de montage nokjes zitten net ietsje anders.
Of dit is ten opzichte van de i4 gewijzigd of ik heb te maken met meuk. De i4 staat in backorder, zal dan eens zien of deze wel past...
Verwijderd
Yup hier heb je zo'n review:wesleytjuh schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:08:
[...]
Heb je toevallig een iPhone 4 waar je deze alvast mee kunt testen? Tussen alle positieve ervaring over de kwaliteit en het design lees ik veel als nadeel dat de iPhone er erg moeilijk eruit te krijgen is. Kan niet helemaal de bedoeling zijn, voor mij toch wel een erg groot nadeel in ieder geval!
http://www.ilounge.com/in...lypsocase-for-iphone-44S/
En nog een:
http://www.gadgetmac.com/...for-iphone-4s-review.html
Lijkt er dus zeker op dat je iPhone er niet makkelijk uitkomt. Maar laatste review zegt wel dat het met meer gebruik wat makkelijker wordt. Ik zelf zou gelijk al niet voor zo'n case gaan vooral omdat ik al moeilijke handen heb (tintelen en pijn) dan wordt dat gepeuter om een iPhone uit een hoes te halen al helemaal niks. Groot risico dat de phone dan uiteindelijk op de grond belandt. Net wat laatste review zegt, als ze er een trekkoord in zouden maken dan zou hij al heel wat mooier worden om aan te schaffen. Bij mijn Sena Kutu werkt dat ideaal.
wel jammer dat op de site van desmay het gat voor de mute knop precies om de mute knop zit.TheThomas schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:19:
[...]
[...]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
In het echt is het dus een langwerpig gat waarin zowel de 4 als de 4s in kunnen.
voor de rest wel een mooie case, maar of ik het die 25usd het waard vind...
Precies ja. Ik ben eigenlijk al niet zo'n voorstander van een hoesje, maar wil deze keer toch mijn 4S gebruiken in combinatie in een hoesje. Maar dan wel op de voorwaarde dat het gebruiksgemak nog zo groot mogelijk is, en hoe mooi ik dan die Calypsocase ook vind, als de telefoon er niet gemakkelijk genoeg uitkomt, valt ie af.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 08:37:
[...]
Yup hier heb je zo'n review:
http://www.ilounge.com/in...lypsocase-for-iphone-44S/
En nog een:
http://www.gadgetmac.com/...for-iphone-4s-review.html
Lijkt er dus zeker op dat je iPhone er niet makkelijk uitkomt. Maar laatste review zegt wel dat het met meer gebruik wat makkelijker wordt. Ik zelf zou gelijk al niet voor zo'n case gaan vooral omdat ik al moeilijke handen heb (tintelen en pijn) dan wordt dat gepeuter om een iPhone uit een hoes te halen al helemaal niks. Groot risico dat de phone dan uiteindelijk op de grond belandt. Net wat laatste review zegt, als ze er een trekkoord in zouden maken dan zou hij al heel wat mooier worden om aan te schaffen. Bij mijn Sena Kutu werkt dat ideaal.
Mwah leuke case op zich. Lijkt wel een beetje stijfjes? Heb het meer op flexibelere hoesjes.HoonBoy schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:34:
[...]
Voor degene die hier ook interesse in hebben:
Heb zelf maar deze link besteld voor mijn iPhone 4S, durft het niet aan met een bumper die dan toch weer niet zal passen. En altijd al tevreden geweest over Sena

@Anteroo, dat is wel veel voor een bumper, 100€..
[ Voor 3% gewijzigd door Draakje5 op 09-11-2011 14:10 ]
Ziet er goed uit, ik heb hem ook besteld.wesleytjuh schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:00:
[...]
Wauw! Het is dat de prijs wat aan de hoge kant is, anders had ik hem ook zeker besteld. Deel je je ervaringen zodra deze binnen is?
Ik zit nu zelf te denken aan een Beyzacases "Stiches" leren sleeve. Mensen hier met ervaringen van dit merk? En de levertijd? Lees over het algemeen zeer positieve ervaringen en dan vooral over de kwaliteit van het leer.
[afbeelding]
http://www.beyzacases.com...itches-apple-iphone4s.cfm
Kosten: 30 euro + 5 euro verzendkosten. Normaal kost deze sleeve 37 euro, maar met een beetje zoek werk heb je zo een 20% korting coupon gevonden.
[...]
Hoewel ik normaal niet van dit soort cases hou heeft deze eigenlijk ook wel wat, in ieder geval zeer uniek.
En bedankt voor de 20% tip
Ik heb mijn iPhone 4S vrijdag binnengekregen, en de metalen back cover (van cnn.cn) gisteren.. Ik dacht slim te zijn door zo'n mini schroevendraaiertje mee te bestellen.. echter is dat een kruiskopje en zitten er onder op mn iPhone 5-punts minischroefjes (soort sterretjes..) Dus kan voorlopig niet kijken hoe het staat en of mijn backcover wel past..Mini Poeper schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:28:
[...]
Vandaag de i4S opgehaald. Zodra ik thuis was heb de backcover eraf geschroefd om een metalen variant terug te plaatsen.
Lukt niet; de montage nokjes zitten net ietsje anders.![]()
Of dit is ten opzichte van de i4 gewijzigd of ik heb te maken met meuk. De i4 staat in backorder, zal dan eens zien of deze wel past...

Ik heb hem ondertussen ook maar besteldPlaymaster schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:37:
[...]
Ziet er goed uit, ik heb hem ook besteld.
En bedankt voor de 20% tip
Vandaag binnengekomen: Echt snelle service!!!! donderdag besteld woensdag binnen.. minder dan 1 week en ook nog vanuit Hong Kong!!!dkawa schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:39:
gisteren ook de Desmay the Slight besteld in black version.. ben benieuwd...
Ik ook, heb mijn IPhone al liggen. Maar aangezien mijn abo pas op 1 dec word overgezet heb ik er niet zoveel aan aangezien ik nu geen microsim kaart heb. Ik weet niet of dat op maat knippen nu zo lekker werkt.wesleytjuh schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:41:
[...]
Ik heb hem ondertussen ook maar besteld. Ben benieuwd naar de levertijd.
Heeft er iemand ervaring met de kwaliteit van deze carbon hoesjes?
Ze zien er in ieder geval super strak uit!

Alleen 70 dollar is best veel geld, vandaar de vraag
Ze zien er in ieder geval super strak uit!

Alleen 70 dollar is best veel geld, vandaar de vraag
....
Ik ben even naar een telefoonwinkel hier in de buurt gelopen die hem met een speciaal knijpertje voor me op maat heeft geknipt. Werkt prima.Playmaster schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:29:
[...]
Ik ook, heb mijn IPhone al liggen. Maar aangezien mijn abo pas op 1 dec word overgezet heb ik er niet zoveel aan aangezien ik nu geen microsim kaart heb. Ik weet niet of dat op maat knippen nu zo lekker werkt.
Waar hebben jullie die SGP cases vandaan? (die al diverse keren genoemd zijn). Heb nog geen Nederlandse webshop kunnen vinden helaas.
Ik had er 2 besteld, 1 voor de iphone 4 van mijn vriendin, die is inmiddels in gebruik. De telefoon glijd er niet zonder duwen in, en blijft goed zitten als je hem op zn kop houd.wesleytjuh schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:08:
[...]
Heb je toevallig een iPhone 4 waar je deze alvast mee kunt testen? Tussen alle positieve ervaring over de kwaliteit en het design lees ik veel als nadeel dat de iPhone er erg moeilijk eruit te krijgen is. Kan niet helemaal de bedoeling zijn, voor mij toch wel een erg groot nadeel in ieder geval!
En is er prima uit te krijgen zonder veel moeite. Ik vind het zelf juist heel goed dat die er niet zomaar uit kan vallen. Geen klachten hier
Mooi leder, maar vind het wel jammer dat er dan met koeieletters het merk opgestempeld staat, maakt het toch een stuk minder chique.RnB schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:58:
Ik heb een hoesje van Scotch & Soda. Prachtig gebrand leer wat nog gaat leven, zacht gevoerd van binnen. In het begin was het nog wat stroef, zodat mijn iPhone er wat ongemakkelijk uit te halen was. Maar na wat gespeel, is dat helemaal over. Hij zit nog wel strak genoeg dat ie er niet zomaar uitglijdt.
@ieder wat betraft cases (dus niet hoesjes): als je dan voor een case om je telefoon gaat die sowieso het design van de telefoon zelf grotendeels teniet doet, knal er dan deze omheen:
http://www.lifeproof.com/...nt-black_bumper_high-.jpg
http://www.lifeproof.com/...r-black_bumper_high-r.jpg
http://www.lifeproof.com/...e/apple-cases/iphone-4-g2
Die is tenminste functioneel: IP68 rating voor stof en water, oftewel stof- en waterdicht. Je telefoon wordt er 1,5mm dikker van en hij weegt 28 gram. Deze combinatie van eigenschappen kan ik dan nog wel waarderen. De prijs overigens niet.
• Protects against every-day hazards—full IP-68 rating against water and dust, and designed to Military Specifications
• Ability to swim and take underwater (2 meters/6.6ft depth). Optional adapter allows use of waterproof headphones underwater
• Double AR-coated optical glass lenses provide unprecedented crystal-clear photo and video quality
• High degree of shock and impact protection—tested to Military Specifications MIL-STD-810F-516.5 (2 meters/6.6ft drop on all surfaces and edges. 26 tests)
[ Voor 57% gewijzigd door Cap op 09-11-2011 20:54 ]
Ik kan 'The Slight' van Desmay van harte aanbevelen. Het zit perfect om de Iphone 4 en het past ook nog eens in mijn Brodit autohouder. Perfect gewoon.
Service is ook heel goed, levering in minder dan 1 week!!!
Service is ook heel goed, levering in minder dan 1 week!!!
Hoesjes bij Iphone2day.nl
Ik had daar mijn Bugatti ClipCover gekocht, leuk dingetje.
Ik heb er ook een kortingscode bij gekregen: RRC976425
Dit geeft je 5% korting en is geldig tot 7-1-2012 en kan tot dan oneindig worden gebruikt
Ik had daar mijn Bugatti ClipCover gekocht, leuk dingetje.
Ik heb er ook een kortingscode bij gekregen: RRC976425
Dit geeft je 5% korting en is geldig tot 7-1-2012 en kan tot dan oneindig worden gebruikt
[ Voor 99% gewijzigd door jopitan op 10-11-2011 08:49 ]
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB