Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:51:
Kleine "review" van de vapor pro white:
Kostprijs: 145 Dollar
Verzendskosten: 15-30dollar
Levertijd: 4 dagen ( 30 dollar ) - duurde 2 dagen op het in België tot bij mij te krijgen... Achja
Wat krijg je: De bumper, een SP antiglare/antifingerprint, een backprotector,schroevendraaiertje,een doekje, een extra caseje voor je telefoon.
Ik ben al bij al tevreden over de case, voelt goed aan en kwalitatief ook top!. Toch denk ik dat als elementcase minder tijd steekt in een "mooi" doosje en extra "gratis" toebehoren dat de prijs een stuk naar beneden kan. Ook vind heb ik 2 zwarte puntjes gevonden in de lak ( wel op plaatsen dat het niet stoort ). Maar voor deze prijs zou dit niet echt mogen. Toch vind ik de case de prijs "waard" door de looks( persoonlijk ) en ook de stevigheid.
PS: Geen Signaal verlies met deze "pro" versie. De standaard Vapor 4 zou je wel problemen mee hebben. De allerlaatste nieuwe COMP reeks is ook de moeite !
Fotos: ( sorry voor de witbalans = vriendin haar toestel ken ik niet al te goed lol )
[
afbeelding]
[
afbeelding]
[
afbeelding]
[
afbeelding]
[
afbeelding]
[
afbeelding]
[
afbeelding]
[
afbeelding]
[
afbeelding]
Element Case maakt mooie producten in de Vapor reeks maar laat helaas wel meer steekjes vallen, jouw zwarte puntjes zijn helaas geen uitzondering.
Zo had ik een Element Case Vapor 4 - Extreme Metals Satin Nickel besteld en na een hoop gezeur in huis gekregen, blij als een kind (overdreven natuurlijk

) de bumper direct uitgepakt en om de iPhone "geschoven".
Kom ik na 1minuut beet houden tot de conclusie dat ik een 2de hands model heb gekregen, het bleek niet het vernieuwde model (met die extra gleuven) te zijn en het rechter paneel zat onder de krassen.
Nou toen begon de Ellende. Ik direct gemaild met Element maar deze ontkende eerst en na een hoop gezeur mocht ik foto's sturen, na het insturen van deze foto's waren ze nog niet helemaal overtuigd maar ik mocht de Bumper terug sturen als ik wilde, dit moest wel met Track&Trace gebeuren zodat ze hem in de gaten konden houden. Nou dit leek mij niet echt een goed plan ivm kosten en hun falende product maar na een hoop heen en weer mailen zou ik alleen een rechter kant opgestuurd krijgen.
Deze hadden ze bij Vapor alleen wel als $149,- iPhone case gemarkeerd op de vrachtbrief (en niet als RMA part zoals het zou moeten) dus ik moest over dat pakketje weer BTW betalen, omdat het pakketje op het werk werd geleverd kon ik hem niet zelf eerst controleren en was de BTW even voor geschoten. Oftewel ik moest dat terug betalen aan een collega.
Uiteindelijk was ik dus ruim 200,- (euro) verder en had ik een Vapor bumper, nou goed foutje kan gebeuren ik was wel tevreden over de looks dus uiteindelijk toch blij. Na een weekje werken met de iPhone+Bumper begonnen de nieuwe problemen, de Bumper (Nikkel) bleek erg heftig te reageren op contact met huid en het "vet" van je vingers dat deze een soort olie vlekken begon te vertonen, iets wat ik persoonlijk erg lelijk vond.
Na wat Googlen blijkt het internet vol te staan met mensen die klagen over de Vapor bumper, het loopt uit een van bereik problemen (wat misschien wel te verwachten is) tot precies de problemen die ik had (beschadigingen, halve producten, missende schroefjes, 2de hands zooi, enz enz)
Om een lang verhaal kort te houden, bedenk heel goed of je in het vervolg nog wel een Vapor wil bestellen.
Maar omdat ik de degelijkheid van een Vapor wel zo kan waarderen heb ik uiteindelijk de
i+Case besteld:
Idee lijkt een beetje op de ElementCase Vapor maar dan (naar mijn mening) mooier uitgewerkt kwa design.
Meer foto's
hier
Zijn er hier mensen die ook een
i+Case hebben besteld toevallig?
[
Voor 72% gewijzigd door
Donstil op 15-11-2011 22:39
]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans