Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 23:47:
[...]
Het gaat er niet om of ik je wel of niet geloof (dat kwam overigens niet tot sprake)
Nee inderdaad, je maakt me gewoon uit voor leugenaar...
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:54:
[...]

Kan niet, of je hebt een iPhone 4 of je liegt. Aangezien de 4 bumpers niet op de 4S passen.
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 23:47:
[...]

Jij moet eens cursus begrijpend lezen gaan volgen en conclusies trekken kun je beter aan andere overlaten.
Ik weet niet wat hier niet duidelijk aan is:
Afbeeldingslocatie: http://www.korakal.nl/got/applebumper4sstore.png

Ze geven inderdaad duidelijk aan dat het iPhone 4 bumpers zijn en deze dus NIET op de 4S passen :N Ik trek inderdaad een volstrekt verkeerde conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op zondag 20 november 2011 @ 00:20:
[...]

Nee inderdaad, je maakt me gewoon uit voor leugenaar...
[...]

[...]

Ik weet niet wat hier niet duidelijk aan is:
[afbeelding]

Ze geven inderdaad duidelijk aan dat het iPhone 4 bumpers zijn en deze dus NIET op de 4S passen :N Ik trek inderdaad een volstrekt verkeerde conclusie.
Again, je kunt weer niet lezen. Nergens staat beschreven dat ik je een leugenaar noem. Echter als jij er blij van wordt zal ik je inderdaad een leugenaar noemen. Daarbij ging het mij om de titel. Ook toen de iPhone 4S net uit was stond er al op de Apple website vermeldt dat hun bumpers ook geschikt waren voor een iPhone 4S, wat achteraf niet zo bleek te zijn. Vooral door blijven huilen knul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze twee besteld.Hopelijk wordt het snel geleverd.
Afbeeldingslocatie: http://cdn1.sellerimage.com/cdn2/120402/11/9a/4f/ipn-scs113_1_bdl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetsnbits.co.uk/ebay_img/iphone4/IP4-M001/IP4-M001-SILVER1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetsnbits.co.uk/ebay_img/iphone4/IP4-M001/IP4-M001-ALL1.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 06:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 13:33
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 00:29:
[...]

Again, je kunt weer niet lezen. Nergens staat beschreven dat ik je een leugenaar noem. Echter als jij er blij van wordt zal ik je inderdaad een leugenaar noemen. Daarbij ging het mij om de titel. Ook toen de iPhone 4S net uit was stond er al op de Apple website vermeldt dat hun bumpers ook geschikt waren voor een iPhone 4S, wat achteraf niet zo bleek te zijn. Vooral door blijven huilen knul.
Met verbijstering heb ik jouw stupide en onbeschofte posts hier gelezen. Ga maar even een poosje buiten het forum afkoelen met die grote mond van je.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henksp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-02-2021
VanRoyal schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 09:02:
Ik heb net The Slight van Desmay binnen. Besteld op zaterdag, vrijdag erop bezorgd, erg snel dus vanuit Hong Kong. Ik heb de transparant / grey besteld en de case ziet er prima uit, de iPhone wordt er echt niet dikker van en je ziet nog iets van het oorspronkelijke design omdat hij transparant is. Helaas past hij net niet helemaal lekker rondom mijn iPhone. Een van de lange zijdes haakt niet helemaal netjes vast, waardoor je elke keer een vervelende klik hoort wanneer je de iPhone vasthoudt. Heb net sales gemaild om te vragen of er iets aan gedaan kan worden en zo niet, hoe ik hem kan terugsturen voor een refund. Dat geklik zorgt er namelijk voor dat de iPhone klinkt als een 10$ plastic Nokia....

Jammer dat hij bij mij niet helemaal past. Hebben andere eigenaren daar toevallig ook last van?
Ik heb daar ook last van, vrij irritant. Ben benieuwd naar de reactie van Desmay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:10
Wat ik me afvraag ;)

Ik wil het liefst mijn 4s niet te veel inpakken, dus eigenlijk zo min mogelijk bescherming, maar ik
maak toch zorgen over de lens van de camera. In heel veel hoesjes blijft deze onbeschermd terwijl naar mij mening, dit het gedeelte is, op de achterkant, wat qua bescherming eigenlijk de meeste aandacht verdiend.

Is er bescherming specifiek gericht op het lensje, of is dit niet nodig en maak ik mij zorgen om niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Dat dacht ik 'vroeger' ook toen ik net de Iphone 3gs had (Was Nokia/SE gewend die netjes de lens achter een klepje plaatste). Inmiddels al 2 jaar en 2 toestellen verder maak ik me er totaal geen zorgen meer om. Nooit iets gemerkt van krasjes of iets op de lens of op de foto's.

maar ik let er wel bijv. op dat ik mijn telefoon en sleutels niet in 1 zak zet.

Als je je er echt zorgen om maakt, de backplate van een 4(s) is niet zo heel duur. Je kan ook een andere backplate erop monteren zoals Ramquin in "[iPhone 4S] Hoesjes / cases"
je kan ook een witte/zwarte nemen.

ik heb overigens ook al de Desmay besteld en binnen. Geen last van het beschreven probleem van VanRoyal in "[iPhone 4S] Hoesjes / cases"

Mijn mini-review: mooie dunne case, die flexibel/rubberachtig aanvoelt. Bepaalde stukjes vind ik niet zo mooi afgewerkt. Zo is de case waarschijnlijk gemaakt dat elk gat t/m bovenstaande rand open stond en later afgesloten met stukjes plastic om de gaten weer gesloten te maken (bij volume/mute/koptelefoon/power/gehele onderkant).
Ook zijn de gaten voor de mute en volume knoppen zo dat deze case past op de 4 en de 4s. Zowel een voordeel (flexibel in gebruik) als nadeel (de gaten zijn niet mooi uitgelijnd op het toestel)
de doffe/frost laag zorgt ervoor dat vetvlekken enzo niet snel zichtbaar worden en makkelijk weg te vegen zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door randje op 20-11-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Crawl NL schreef op zondag 20 november 2011 @ 09:59:
Wat ik me afvraag ;)

Ik wil het liefst mijn 4s niet te veel inpakken, dus eigenlijk zo min mogelijk bescherming, maar ik
maak toch zorgen over de lens van de camera. In heel veel hoesjes blijft deze onbeschermd terwijl naar mij mening, dit het gedeelte is, op de achterkant, wat qua bescherming eigenlijk de meeste aandacht verdiend.

Is er bescherming specifiek gericht op het lensje, of is dit niet nodig en maak ik mij zorgen om niets?
Als je je zorgen maakt over oneffenheden op je foto dan gebruik je echt de verkeerde camera, wil je perfecte foto's dan moet je immers niet bij een mobieltje zijn.

Ik deel de mening hierboven trouwens, ik heb nooit een hoesje om mijn mobiel en foto's zien er (voor zover mogelijk met een mobiel) prima uit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:19
Deze vind ik :9~ (met name de aluminium/blue versie) , helaas vrij weinig over te vinden momenteel, geen reviews en hands-on ervaringen.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.more-thing.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/p/iphone4s_armor_wallbanner.jpg

meer info en kleurtjes op http://www.more-thing.com...d-case-for-iphone-4s.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Henksp schreef op zondag 20 november 2011 @ 09:51:
[...]

Ik heb daar ook last van, vrij irritant. Ben benieuwd naar de reactie van Desmay
"Send us the case, as soon as we receive it we will send you a new one."

Ik denk dat ik gewoon (nogmaals) om mijn geld terug vraag, want ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat een nieuwe case het probleem oplost. Als ik dan toch een case om mijn iPhone doe dan mag het toch wel iets meer body hebben en moet hij echt perfect passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 20:53
VanRoyal schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:04:
[...]

"Send us the case, as soon as we receive it we will send you a new one."

Ik denk dat ik gewoon (nogmaals) om mijn geld terug vraag, want ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat een nieuwe case het probleem oplost. Als ik dan toch een case om mijn iPhone doe dan mag het toch wel iets meer body hebben en moet hij echt perfect passen.
Mijne paste ook net aan, was even klooien in het begin om hem erom te krijgen. Helaas is mijn Desmay na 4 dagen gebroken. Liet m'n iPhone vallen, case gebroken, iPhone niets. Dus ik ga eerdaags maar weer een nieuwe bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacken
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 19:10
Ik weet niet of het al eerder gemeld is maar ik heb mij iPhone 4S gekocht bij de Apple store en die bumper die daar te verkrijgen is past gewoon. Het lijkt er op dat dit hoesje compatible is met de 4S en de 'gewone' 4. De mute button zit bij mij echt aan de zijkant van de opening. Mijn vriendin (heeft de 'normale 4) zit de mute button iets meer naar links.

Ik vind de bumper een goed hoesje. Heb mijn iPhone al een keer laten vallen (op tapijt) en er is niets aan de hand. Het enige nadeel is wel dat er stof blijft hangen tussen het rubberen gedeelte aan de randen. Dat kan je simpelweg oplossen door het hoesje er af te halen en even schoon te maken.

Dit even ter info. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Is dat bij al die bumpers, spoilers en klem-op-de-achterkant hoesjes niet iets waar je op moet letten?

Ik heb het over stof (zand, gruis, alle harde kleine deeltjes die je vooral buiten tegenkomt). Vaak veroorzaakt dit beschadigingen juist bij het gebruik van dit soort cases, omdat het lekker tussen de bumper/case en de telefoon gaat zitten en daar rustig alle kans krijgt om te gaan krassen, mede door de druk die de gebruiker met zijn vingers uitoefent bij het vastpakken van het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ramquin, ik vind het er heel strak uitzien! Is die achterkant makkelijk te verwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:54:
@Ramquin, ik vind het er heel strak uitzien! Is die achterkant makkelijk te verwisselen?
kwestie van 2 schroefjes losdraaien, de backplate omhoog schuiven, andere backplate erop schuiven en 2 schroefjes weer vastdraaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:17

robhof

Lembongan view

Ramquin schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:34:
[...]

Die met opstaande rand moet je niet hebben. Gewoon zo basic en plat mogelijk, anders kan het zo zijn dat je foto's een donkere waas krijgen. Doordat er minder licht in de lens valt.

Verder lijken de letters op die van mij gelaserd te zijn? Maar was ook wel iets duurder dan 5,-

[...]

Besteld op CNN.cn en ja, past precies.

[...]

Nee, hij is precies even dik. Gewicht heb ik geen idee van, ik voel geen verschil.

[...]

De diamond-cut heeft volgens mij nog een bling-bling glimmend randje, ik heb voor de meest basic versie gekozen.

En zoals beloofd, nog een foto van de bumper van de HEMA. Voor 5,- Ik doe alleen een hoesje om mn iPhone als er verhoogd risico is op vallen zoals een avondje kroeg etc. Dus ik wilde gewoon een effectief el-cheapo ding. ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuke bumper van de HEMA, maar bij degene die ik net heb gehaald valt de muteknop toch echt onder het hoesje; oftewel: niet (direct) geschikt voor de 4s. Een stukje wegsnijden zou eventueel kunnen, maar niet iedereen wil dat.

Hoe is het bij die van jou? Wellicht zijn er meerdere versies in omloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Laatst online: 10:44
Ik heb toch besloten om een witte "http://store.moshimonde.com/iglaze4-white.html" iGlaze van Moshi te kopen.
Zwager heeft hem in zwart voor zijn zwarte iPhone en het ziet er strak uit. 25 euro bij Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Ik heb de SGP NEO Hybrid Yellow besteld voor de iPhone 4S:

Afbeeldingslocatie: http://cretouch.com/images/iphone4_neohybrid2_color_yellow_photo.jpg

Wordt geleverd incl goede screenprotector. Ben benieuwd :)

[ Voor 16% gewijzigd door Spits op 22-11-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermandeperman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-01-2024
robhof schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:11:
[...]

Leuke bumper van de HEMA, maar bij degene die ik net heb gehaald valt de muteknop toch echt onder het hoesje; oftewel: niet (direct) geschikt voor de 4s. Een stukje wegsnijden zou eventueel kunnen, maar niet iedereen wil dat.

Hoe is het bij die van jou? Wellicht zijn er meerdere versies in omloop?
Dat is ook mijn ervaring met de bumper van de HEMA. Daarnaast is hij blauw geworden nadat ik hem een dag in mijn broekzak had gestoken van een blauwe spijkerbroek.

Niet heel erg goed, maar ach, wat verwacht je voor E5,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
NVM!

[ Voor 100% gewijzigd door NotSoSteady op 22-11-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:03

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Ik heb net mijn SGP Neo Hybrid 2S in Infinity White ontvangen :D, nu is het alleen nog wachten op de 4S zelf. :P

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

voor de mensen met de Desmay cover (o.a.a Dkawa, robhoeben en thethomas).. hoe krijg je in hemelsnaam de case weer _makkelijk_ van je iphone af?

tot nu toe heb ik het voorzichtig geprobeerd en het is niet gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
randje schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:22:
voor de mensen met de Desmay cover (o.a.a Dkawa, robhoeben en thethomas).. hoe krijg je in hemelsnaam de case weer _makkelijk_ van je iphone af?

tot nu toe heb ik het voorzichtig geprobeerd en het is niet gelukt :(
Beginnen bij een hoekje en vervolgens eruit 'duwen', een beetje zoals je ook een ijsklontje uit een ijsklontjesding haalt. Veel beter kan ik het niet omschrijven ;-) Makkelijk zal het niet gaan, erom is erom is volgens mij het motto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:26
woutertje6 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:26:
Ik was eens rond aan het kijken voor de Vapor Bumper, die op internet toch nog aardig prijzig zijn $80, nu vind ik deze site met prijzen voor maar €30, ik ben aan het zoeken naar het adertje onder het gras.

DIt is de link:
http://www.iphonehoesjesh...er-cases/vapor-4-bumpers/
Ik zou hier niet bestellen. Zelf helaas wel gedaan :( Duurde eerst een week voordat ze mijn betaling verwerkt hadden, vervolgens nog een week voordat het pakketje er eens was (zitten gewoon in Utrecht). Vervolgens blijkt dat het gewoon een dure namaak is :) Op dealextreme krijg je dezelfde voor 20 dollar incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
VanRoyal schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:56:
[...]

Beginnen bij een hoekje en vervolgens eruit 'duwen', een beetje zoals je ook een ijsklontje uit een ijsklontjesding haalt. Veel beter kan ik het niet omschrijven ;-) Makkelijk zal het niet gaan, erom is erom is volgens mij het motto.
het is vrij makkelijk, je kan met je nagels het hoesje een beetje uitrekken(ofzo) om zo 1 hoekje eruit te krijgen, ik zelf begin altijd bij de hoek rechtsonderin (vanaf de voorkant gezien), hier zit je namelijk het verst van de knopjes af en is het dus het makkelijkst! maar echt handig gaat het idd niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

thanks @VanRoyal en TheThomas. Ik heb met m'n nagels het hoesje 'uitgerekt' bij de rechteronderhoek en daarna met de ijsblokjesmanier de hoek eruit weten te krijgen. Vervolgens met de linkeronderhoek hetzelfde en m'n telefoon kon eruit worden gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:20
m33p schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:07:
[...]

Ik zou hier niet bestellen. Zelf helaas wel gedaan :( Duurde eerst een week voordat ze mijn betaling verwerkt hadden, vervolgens nog een week voordat het pakketje er eens was (zitten gewoon in Utrecht). Vervolgens blijkt dat het gewoon een dure namaak is :) Op dealextreme krijg je dezelfde voor 20 dollar incl. verzendkosten.
Raar, op de website staat binnen 24 uur verzonden?
Dan stuur je 't toch gewoon terug als je er niet tevreden over bent..

[ Voor 6% gewijzigd door Draakje5 op 23-11-2011 00:27 ]

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:30
Hmm na 1 week mijn casemate pop case alweer kunnen verwijderen wat een pièce of sh*t

Ik had dus deze http://www.pdashop.nl/pro...te-apple-iphone-4-4s.html

De randjes rondom de aansluitingen zijn veel te fragiel en gingen al heel snel lubberen en van de iPhone af staan... weggegooid geld dus..

Nu maar eens kijken naar een metalen case

MuziekLiefhebbert

• rinkel
  • Laatst online: 08:49
Moet zeggen dat de CaseMate "Barely there" best een goede case is, ze zijn dus niet allemaal slecht van dit merk.
Ik heb die zelf, maar vind de Kensington net even iets fijner (nog minder "there")

Verwijderd

hermandeperman schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:21:
[...]

Dat is ook mijn ervaring met de bumper van de HEMA. Daarnaast is hij blauw geworden nadat ik hem een dag in mijn broekzak had gestoken van een blauwe spijkerbroek.

Niet heel erg goed, maar ach, wat verwacht je voor E5,95.
Hier past alles geweldig, dus vraag me af waar dat aan ligt (zonder jullie oordeel uiteraard in twijfel te trekken)

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:17

robhof

Lembongan view

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:38:
[...]

Hier past alles geweldig, dus vraag me af waar dat aan ligt (zonder jullie oordeel uiteraard in twijfel te trekken)
Twee versies? De hoes die ik heb, is niet direct geschikt voor de 4s. Wellicht dat de HEMA, net als Apple, ook een versie heeft die wél om beide modellen past.

De enige manier om de versie die ik heb te laten passen, is met Stanley-mes aan de gang om de uitsparing voor de muteknop groot genoeg te krijgen. Dat heb ik dus ook maar gedaan voor die €6,-; dan heb ik tot ik wat anders heb toch wat bescherming. :)

Verwijderd

Dat sowieso, maar zou het dan op de verpakking vermeld worden, of gebruiken ze elk dezelfde verpakking? Het zou natuurlijk fijn zijn als iedereen weet waar hij aan toe is. Ik heb overigens mijn oude verpakking niet meer.

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:20

MrDry

Desperados!

Iemand ervaing met een hardcase bumper icm een screenprotector? Ik kan me zo voorstellen dat dat net niet gaat passen....

Quod licet lovi, non licet bovi

• oldsmelly
Hoe zit het trouwens met de aansluiting op jullie cases voor de headset

Lees vaak , bv bij de review van de Speck Candy, dat alleen de plug van de orginele Apple headphones passen echter ik heb een andere headphone en dan krijg je daar weer problemen mee ?

[ Voor 7% gewijzigd door oldsmelly op 24-11-2011 16:12 ]

MuziekLiefhebbert

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 06:48
Vandaag m'n fullbody silqshield van qooqoon ( Groupon ) binnen gekregen. Past allemaal goed montage was makkelijk weinig tot geen last van bubbeltjes onder de screen protecters. Toppie

• Draakje5
MrDry schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:35:
Iemand ervaing met een hardcase bumper icm een screenprotector? Ik kan me zo voorstellen dat dat net niet gaat passen....
Waarom zou dat niet passen? Dat lijkt mij wel te passen. Bumper kan vast wel over de screenprotector.

• rinkel
MrDry schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:35:
Ik heb ooit eens een Incase Slider gekocht, die gaat iig niet samen met een screenprotector. Hij duwt de screenprotector er af, waardoor er luchtbellen ontstaan aan de zijkant. Ik gebruik de case dan ook niet.
Het hangt er dus een beetje vanaf of de bumper/case over het scherm komt, en of er genoeg ruimte is.

• wiebenik?
  • Laatst online: 28-03-2022
rinkel schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:50:
[...]

Ik heb ooit eens een Incase Slider gekocht, die gaat iig niet samen met een screenprotector. Hij duwt de screenprotector er af, waardoor er luchtbellen ontstaan aan de zijkant. Ik gebruik de case dan ook niet.
Het hangt er dus een beetje vanaf of de bumper/case over het scherm komt, en of er genoeg ruimte is.
Koop een casecrown case, vrijwel hetzelfde maar zonder dat probleem.

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 15:56
Hoe verwijder je die nude eigenlijk?

• m33p
  • Laatst online: 05-09 15:26
Draakje5 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 00:19:
[...]

Raar, op de website staat binnen 24 uur verzonden?
Dan stuur je 't toch gewoon terug als je er niet tevreden over bent..
Dat is ook wat ik gedaan heb. Is gewoon erg jammer dat er bedrijven zijn die het product verkopen alsof het het echte product is, maar eigenlijk gewoon op dealextreme voor 15 dollar namaak zooi kopen en verkopen voor 30 euro per stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
m33p schreef op donderdag 24 november 2011 @ 23:41:
[...]

Dat is ook wat ik gedaan heb. Is gewoon erg jammer dat er bedrijven zijn die het product verkopen alsof het het echte product is, maar eigenlijk gewoon op dealextreme voor 15 dollar namaak zooi kopen en verkopen voor 30 euro per stuk :)
Er zijn inderdaad een hoop webshops die dat doen. Zo kwam ik vandaag op een webshop die vertelde dat een flip case van die aap ( ben de naam even kwijt ) van echt leder is. De flip case kostte 13 euro.

Natuurlijk is een merk-case, van leder, niet voor 13 euro verkrijgbaar. Naam is trouwens Paul Frank kom ik ineens op.
Maargoed, ik maakte gebruik van de live-chat, vroeg netjes of het product van echt leder was. Meneer/mevrouw antwoordde '' Ja hoor, 100% echt leder aan de buitenkant''
100% leder dus niet, op de afbeelding zag het er al uit als PU leder. Van dat gladde nep leer.

Het is jammer dat er een hoop van deze (onwetende) webshops zijn. En als je het product terugstuurt moet je nog maar het geluk hebben dat je je geld terug krijgt.

Gelukkig zijn er ook een hoop webshops die helemaal klantvriendelijk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Maar mensen hoe zit het nu met jullie koptelefoon ??????

Past een "niet apple" headset nog wel in jullie cases ?

Mijn laatste casemate bv paste mijn aansluiting dus niet en ik vrees dat er bij vele cases de aansluiting te krap is geworden voor een niet apple koptelefoon.

De standaard 3,5 plugjes zijn vaak te dik , of beter gezegd doordat de cases zo nauw sluiten is de opening te krap geworden...

[ Voor 19% gewijzigd door oldsmelly op 26-11-2011 05:30 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 22:50

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Ik ga dit keer voor de http://www.grovemade.com/...one-4-case-features-page/ .
Is wel even wachten, maar dan heb je ook wat.
Vapor 4 geprobeerd, maar die zorgt ervoor dat je nooit weer gebeld wordt, gezien deze het ontvangst behoorlijk degradeert. De Apple bumper doet het aardig, maar over het algemeen zijn de kleuren werkelijk foei lelijk en de krappe koptelefoon ingang is best wel ergerlijk.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Ik weet niet of het hier kan, Ik heb een zaGG invisishield gekocht, voor en achterkant en precies gedaan hoe het staat in deb oekje. Ik heb nog van die bubbeltjes, volgens mij is het niet lucht want ik heb zo hard alles goed strak gemaakt maar het is nog niet weg na 10 uur.... Weet iemand hoe het zit of ik het eraf kan halen en opnieuw doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

je kan proberen met een stukje schilderstape een hoekje omhoog te halen (NIET met je nagels dan verneuk je de randjes... heel lelijk) en vervolgens zover omhoog te halen tot je bij de bubbel bent en weer laten zakken... terwijl je laat zakken gelijkmatig wrijven zodat je niet nog grotere bubbels krijgt

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Garrett schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 13:36:
je kan proberen met een stukje schilderstape een hoekje omhoog te halen (NIET met je nagels dan verneuk je de randjes... heel lelijk) en vervolgens zover omhoog te halen tot je bij de bubbel bent en weer laten zakken... terwijl je laat zakken gelijkmatig wrijven zodat je niet nog grotere bubbels krijgt
Ik heb de rubber gebruikt die er bij komt, bubbeltjes zijn nu weg naar de zijkant gegaan, alleen ik zie nog wel wat vloeistof onder de shield, dit zou weg gaan tussen 12-24 uur alleen ik zie nog op sommige plekken wat vloeistof en het gaat niet weg.... Door het rubber is me scherm bubbelvrij, alleen stukjes vloeistof nog op paar plekken onder een lamp is te zien, dit zal wel weg gaan? En ik zie paar kleine zwarte stofjes lijkt het? Wat raar is want ik had de plastic er nog op, ruimte schoongemaakt en toestel was schoon voordat ik het erop zette... Kan dat kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
posttoast schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:43:
Ik stond op het punt om een SwitchEasy Nude te kopen, maar besloot toch nog even wat recensies te checken. Die waren niet heel positief: het ding krast als een malle, hij heeft geen opstaande rand waardoor je scherm minder beschermd wordt (OK, dat is meer een keuze) en hij is erg lastig te monteren.

Omdat ik veel waarde hecht aan de meningen hier ben ik benieuwd of iemand hem al binnen heeft
En precies om die reden heb ik er 1 gekocht op iphone2day.nl zodat ik mensen kon voorzien van een review. Zie hieronder een aantal foto's. Ik kan dan ook een hele korte review maken. Wat een waardeloos hoesje!

1. Hij past niet om de iPhone 4s.
2. Hij beschermt niet mijn scherm.
3. Er zit een bepaalde glans overheen die niet mooi te noemen is.
4. Het geheel voelt zeer goedkoop aan.
5. Hij kost je 20 euro.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/4sy714.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/8wk0tz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/b6pkbn.jpg
nrg schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 21:43:
Ik wilde zo'n SGP case bestellen omdat ik die zilverkleurige rand mooi bij het iPhone design vind passen, maar eigenlijk ging me dat bestellen toch te lang duren (ik heb m'n 4S reeds in bezit). Uiteindelijk dus naar de iCentre gegaan en gekeken wat ze daar hadden hangen. Is deze InCase Slider Case geworden. Iets duurder dan wat ik op internet had gevonden maar nu zit ie er wel gewoon direct omheen. En het lijkt een prima ding!

[afbeelding]

(dat prachtige standaardje zit erbij)
nrg,

Ik ben erg benieuwd of dit hoesje erg veel over het scherm heen valt. Kun je daar een antwoord op geven? :)

[ Voor 27% gewijzigd door DR!5EQ op 26-11-2011 14:48 . Reden: quote toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Niet online
SietzeJBL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:13:
[...]

Je hebt een speciale versie voor de 4S en die past perfect! Heb maar even wat foto's gemaakt om het te laten zien! ;)
Ik loop te zoeken en te zoeken, maar kan de witte niet voor de iPhone 4s vinden. Weet jij waar deze te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had in eerste instantie een simpele, doorzichtige, plastic casemate gekocht. Gisteren bij het uit de auto stappen viel mijn telefoon keihard op de grond: casemate kapot, telefoon geen krasje (gelukkig!). Gelijk maar even andere hoesje gekocht.

Dit keer gekozen voor een Pinlo case. Vond de casemate ook niet mooi. De Pinlo bestaat uit 2 delen: je legt je telefoon in het onderste deel en klikt dan de bovenrand erop. Case is van aluminium, voelt stevig aan en houdt lekker vast. Enige nadeel is dat je tel dan een paar milimeter dikker en breder is geworden. De rand zorgt er daarnaast voor dat de case niet direct om je toestel sluit, wat voordelig zou moeten zijn voor het bereik. Nadeel hiervan is echter wel dat de knoppen (aan/uit, volume) iets moeilijker te bereiken zijn. Voor mensen met hele dikke vingers kan dit een probleem zijn.

Een case is per definitie, in mijn ogen dan, zonde van het design van de iPhone. Maar deze vind ik dan nog wel wat hebben :)

Ik heb, helaas met mijn 2 jaar oude vorige telefoon, wat foto's gemaakt. Excuses voor de kwaliteit maar met een 2 jaar oude, redelijk gare, HTC Hero is niet fatsoenlijk een plaatje te schieten :P

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/1303/siden.png
Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/474/backbhq.png
Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/3773/frond.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:50:
Ik had in eerste instantie een simpele, doorzichtige, plastic casemate gekocht. Gisteren bij het uit de auto stappen viel mijn telefoon keihard op de grond: casemate kapot, telefoon geen krasje (gelukkig!). Gelijk maar even andere hoesje gekocht.

Dit keer gekozen voor een Pinlo case. Vond de casemate ook niet mooi. De Pinlo bestaat uit 2 delen: je legt je telefoon in het onderste deel en klikt dan de bovenrand erop. Case is van aluminium, voelt stevig aan en houdt lekker vast. Enige nadeel is dat je tel dan een paar milimeter dikker en breder is geworden. De rand zorgt er daarnaast voor dat de case niet direct om je toestel sluit, wat voordelig zou moeten zijn voor het bereik. Nadeel hiervan is echter wel dat de knoppen (aan/uit, volume) iets moeilijker te bereiken zijn. Voor mensen met hele dikke vingers kan dit een probleem zijn.

Een case is per definitie, in mijn ogen dan, zonde van het design van de iPhone. Maar deze vind ik dan nog wel wat hebben :)

Ik heb, helaas met mijn 2 jaar oude vorige telefoon, wat foto's gemaakt. Excuses voor de kwaliteit maar met een 2 jaar oude, redelijk gare, HTC Hero is niet fatsoenlijk een plaatje te schieten :P

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kwam deze toevallig tegen vandaag op het internet, dat is toch de Pinlo United ? waar heb je die gekocht ? ;)

SGP heeft trouwens een nieuwe, de Blitz en die ziet er ook erg goed uit moet ik zeggen. Ik zoek een aluminim case voor een luxere look en twijfel nog tussen de United en de Blitz

Afbeeldingslocatie: http://www.sgpstore.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/m/a/main_2_13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Laatst online: 13-09 08:33
Heb voor mijn broertje de SGP iPhone 4S Neo Hybrid A Case - Smooth White besteld. Wat een prachtcase en dat voor die 30 euro! (inclusief twee screenprotectoren). Ik zal morgen even wat foto's uploaden, als er interesse is. De screenprotector ging er erg makkelijk op, zonder bubbeltjes! Het valt best mee hoe dik hij is, scheelt bijna niets, maar bied toch genoeg bescherming.

Heb ze besteld via Ebay, duurde 5 dagen oid. Hij past perfect om de 4S.
http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1439.l2649

Het enige nadeel is dat hij niet meer in de Bose Sounddock past en dat 3.5 mm kabeltjes niet meer passen. Je zult waarschijnlijk een 2.5 to 3.5 convertor ertussen moeten doen, is opzich ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ook in dit topic is te lezen, heeft HEMA bumpers voor de iPhone 4. Kan iemand hier vertellen hoe deze zich verhouden tot de bumper van Apple? Er is namelijk een aanzienlijk prijsverschil en ik vraag me af of de meerprijs van de bumper van Apple ergens in terug is te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Weet iemand een goede site waar ik iPhone backplates voor mijn 4S kan krijgen? Ik ben opzoek naar een plate om mijn glasplaat te vervangen maar kan nou niet echt een fijne site vinden met een leuk aanbod.

Ben op zoek naar een Carbon/Hout, brushed aluminium achterkant.

Dealextreme heeft niet zo'n geweldig aanbod.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
De achterkant van de 4s wijkt ook iets af van de 4, let daar op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:26:
[...]

kwam deze toevallig tegen vandaag op het internet, dat is toch de Pinlo United ? waar heb je die gekocht ? ;)
Jep, dit is de United. Heb hem bij een iFactors winkel gekocht voor € 30. Twijfelde tussen deze en zo'n (ook aluminium) slider case, maar die slider hadden ze alleen in rood en paars en dat vond ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 08:46:
[...]

Jep, dit is de United. Heb hem bij een iFactors winkel gekocht voor € 30. Twijfelde tussen deze en zo'n (ook aluminium) slider case, maar die slider hadden ze alleen in rood en paars en dat vond ik niets.
Thanks for de info, zo te zien staat deze case niet op hun website en helaas zit iFactors aan de andere kant van het land 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:11
Ik ben altijd fan geweest van de case-mate 'cases'.
Heb nu de volgende besteld voor mijn iPhone 4s:

Afbeeldingslocatie: http://casematecdn.shopvisible.com/getDynamicImage.aspx?path=iph4sALU%2DBLK1%2Ejpg&w=385&h=385
Brushed aluminum, black

Ben benieuwd naar de look!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Richard! schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:00:
Weet iemand een goede site waar ik iPhone backplates voor mijn 4S kan krijgen? Ik ben opzoek naar een plate om mijn glasplaat te vervangen maar kan nou niet echt een fijne site vinden met een leuk aanbod.

Ben op zoek naar een Carbon/Hout, brushed aluminium achterkant.

Dealextreme heeft niet zo'n geweldig aanbod.
Als het om hout gaat zijn deze misschien interessant:

http://www.jackbacks.com/collections/parts
http://www.peachii.com/ca...phone-4-4s-battery-covers
http://shop.materialsix.com/

Ik heb de carbonised bamboo zonder logo van peachii besteld maar nog niets van teruggehoord... tzt post ik wel een fotootje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
iMick schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:37:
Heb ze besteld via Ebay, duurde 5 dagen oid. Hij past perfect om de 4S.
http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1439.l2649

Het enige nadeel is dat hij niet meer in de Bose Sounddock past en dat 3.5 mm kabeltjes niet meer passen. Je zult waarschijnlijk een 2.5 to 3.5 convertor ertussen moeten doen, is opzich ook geen probleem.
Ik ben wel benieuwd naar foto's.
De standaard kabeltjes van Apple kunnen er toch wel in of niet?

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anta-flu
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 23:28
Ik heb er nu deze om zitten, maar ga toch voor een Ikonic Edge leren sleeve.
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/429417.jpg
Hij staat in V&A.
Vind hem iets te groot worden voor mijn doen.

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Sinds ik de hoedje gisteren erop het gezet had ik geen zwarte stippeltjes. Wat blijkt is dat ik er boven en beneden 1 kleine heb, dus beide plekken.. Ik begin minder tevreden te worden over de zaag invisishield door dit, voor de rest is het scherm wel goed beschermd. Ook zit er opeens stof onder terwijl de iPhone nieuw uit doos, schoon gemaakt en dan de shield erop is gezet. Iemand enig idee wat ik kan doen om het weg te halen? Heb zaGG al een email gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Laatst online: 13-09 08:33
funske schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:34:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar foto's.
De standaard kabeltjes van Apple kunnen er toch wel in of niet?
De standaard kabels passen er wel in :). De standaard Apple headset en de apple oplaadkabel passen makkelijk. Vandaag red ik het niet om foto's te maken, maar morgen zal ik er eens wat uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Ik ben op zoek naar het dunste externe toetsenbord geschikt voor de iphone4(s). Zijn er hier tweakers die zo'n boardje gebruiken?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:02:
Zoals ook in dit topic is te lezen, heeft HEMA bumpers voor de iPhone 4. Kan iemand hier vertellen hoe deze zich verhouden tot de bumper van Apple? Er is namelijk een aanzienlijk prijsverschil en ik vraag me af of de meerprijs van de bumper van Apple ergens in terug is te zien.
De "middenrand" is van plastic ipv rubber. Ik had liever volledig rubber gezien maar ik heb de Apple bumpers niet gezien dus ik weet niet hoe dat eruit ziet. Het lijkt mij dat de Hema bumper wel voldoende bescherming biedt. De bumper is wel gemaakt voor de 4 en niet de 4S, wat te merken is aan de mute-switch die niet perfect onder de uitsparing zit.

Ik heb de bumper er alleen om als ik uitga of iets dergelijks, ik vind het maar een lelijk ding. Als ik hem er permanent om zou houden had ik waarschijnlijk voor de Apple gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

phoenix schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:54:
[...]

De "middenrand" is van plastic ipv rubber. Ik had liever volledig rubber gezien maar ik heb de Apple bumpers niet gezien dus ik weet niet hoe dat eruit ziet. .
De Apple bumpers hebben dat ook, een volledig rubberen bumper zou namelijk uitrekken als een malle. Is dus voor de duurzaamheid. Plastic voor stevigheid, rubber voor flexibiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op zondag 27 november 2011 @ 11:12:
[...]

Thanks for de info, zo te zien staat deze case niet op hun website en helaas zit iFactors aan de andere kant van het land 8)7
Wellicht ff bellen of deze toch via site besteld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:57:
[...]

Wellicht ff bellen of deze toch via site besteld kan worden?
Ik heb een mailtje richting iFactors gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:20

MrDry

Desperados!

Ik heb sinds een aantal dagen de SwitchEasy NUDE iPhone 4 Hardcase UltraClear. Wordt geleverd met 2 screen protectors. Past keurig om mn 4s heen. (De sparing rond de mute knop is ruim gehouden)

Afbeeldingslocatie: http://www.i-customs.nl/media/producten/SwitchEasy/iPhone4/Switch_Nude_iPhone4_Clear_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://iphonecasing.com.sg/images/SwitchEasy%20NUDE%20for%20iPhone%204%20-%20Ultra%20Clear_1.jpg
Website van de leverancier

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Heb die gister ook op mij werkt getest, best een mooi hoesje maar je moet hem heel voorzichtig van je iPhone halen anders breekt hij zo over, kwalitatief dus wel een stuk minder dan de Moshi iGlaze 4XT die ik heb, wel mooi dat je bij die Nude 2 protectors en die plugins krijgt en dat voor 19,95.

Echter stap ik af van de doorzichtige hoesjes, mij iGlaze zit nu al voor krassen en die krassen kan je aardig goed zien wat ik alles behalve mooi vind.

Krijg morgen deze metal backplate binnen, denk dat ik er dan ook geen hoesje meer omheen doe, wellicht nog een antennebumper.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3658/5796372088_4e1df7e3af.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Ik heb een Ozaki iCoat Crystal Case gekocht voor m'n 4S, past perfect en voelt uitstekend aan. Er is echter een euvel: de achterkant is zo plat en glad dat het vanzelf "vastzuigt" aan de achterkant van m'n iPhone en dan ziet het eruit alsof er een grote smerige vlek op zit :D

Afbeeldingslocatie: http://pic2.nl/images/iphonevlek.jpg

Iemand enig idee hoe ik hier iets aan kan doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Xeanor schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:53:
Ik heb een Ozaki iCoat Crystal Case gekocht voor m'n 4S, past perfect en voelt uitstekend aan. Er is echter een euvel: de achterkant is zo plat en glad dat het vanzelf "vastzuigt" aan de achterkant van m'n iPhone en dan ziet het eruit alsof er een grote smerige vlek op zit :D

[afbeelding]

Dit doet mijn Switcheasy Nude ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49
Weet iemand of je de OPT Gear iPhone 4s/4 Leather Snap On in Nederland kan kopen?

http://www.optgear.com/p-2.php?lang=en&ProID=48

of heeft iemand een goed alternatief misschien?

[ Voor 16% gewijzigd door silentwaves_ op 28-11-2011 22:12 ]

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Bij groupon is de Silqshield invisible protector nog steeds voor 9 euro te krijgen. Heb em zelf sinds vorige week en moet zeggen dat het prima beschermt tegen krassen. http://www.groupon.nl/dea...ne-4-4s-qooqoonnl/1815825

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:21
Xeanor schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:53:
Ik heb een Ozaki iCoat Crystal Case gekocht voor m'n 4S, past perfect en voelt uitstekend aan.
Ik heb hem ook en heb hetzelfde probleem. Als de vlek bij mij aanzienlijk kleiner. Past jouw case wel goed om de witte iphone? Ik heb het idee dat het bij mijn witte maar net past, omdat de witte iets dikker is. De rechterbovenhoek lijkt net niet goed over de aluminium rand heen te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:51:
Kleine "review" van de vapor pro white:

Kostprijs: 145 Dollar
Verzendskosten: 15-30dollar
Levertijd: 4 dagen ( 30 dollar ) - duurde 2 dagen op het in België tot bij mij te krijgen... Achja
Wat krijg je: De bumper, een SP antiglare/antifingerprint, een backprotector,schroevendraaiertje,een doekje, een extra caseje voor je telefoon.

Ik ben al bij al tevreden over de case, voelt goed aan en kwalitatief ook top!. Toch denk ik dat als elementcase minder tijd steekt in een "mooi" doosje en extra "gratis" toebehoren dat de prijs een stuk naar beneden kan. Ook vind heb ik 2 zwarte puntjes gevonden in de lak ( wel op plaatsen dat het niet stoort ). Maar voor deze prijs zou dit niet echt mogen. Toch vind ik de case de prijs "waard" door de looks( persoonlijk ) en ook de stevigheid.

PS: Geen Signaal verlies met deze "pro" versie. De standaard Vapor 4 zou je wel problemen mee hebben. De allerlaatste nieuwe COMP reeks is ook de moeite !
Heb je deze direct via elementcase gekocht???

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Vandaag metalen backplate voor m'n iPhone 4S binnengekregen van iSuppyShop, backplate is van goede kwaliteit, niet snel te buigen en de houdertjes voor de schroefjes zijn van metaal. Echter denk ik hem er toch niet op te zetten tot dat ik nog garantie heb..

Even heel concreet, ik hoor overal verschillende dingen, als ik hem nu open schroef komt mijn garantie dan te vervallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Goed om te weten Richard, je hoort namelijk wisselende verhalen...
Ik heb de vraag over de kwaliteit al regelmatig voorbij zien komen.

Ik heb de backplate van de 4 eens verwijderd, geen enkel zegel oid tegengekomen.

[ Voor 24% gewijzigd door rinkel op 29-11-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Ook niks op de schroefjes? Ik hoorde dat er op de schroefjes een kleine sticker zat (Moet wel ontiegelijk klein zijn dan) en als die eraf zal gaan vervalt je garantie.
Ook heb ik gehoord dat op de schroefjes blauwe verf zit, en ze aan die verf kunnen zien dat hij eerder open is geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De garantie vervalt niet. Althans Apple kan misschien moeilijk doen maar je hebt gewoon garantie aldus de wet.
Tenzij er voor Apple duidelijk aan te tonen is dat jouw nieuwe klepje een defect heeft veroorzaakt. (iets wat natuurlijk niet kan)

Edit: Er zit aan de binnenkant van een 4 of 4S idd geen zegel voor de achterklep
Stickertje op de schroefjes is onzin. Hoe krijgen ze die schroefjes er immers in als het stickertje niet mag beschadigen 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 29-11-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Die blauwe verf is volgens mij locktite, om te zorgen dat de schroefjes niet per ongeluk los gaan zitten.
Je kunt nooit zien of iets los is geweest als je het eerst zelf los moet maken om dat te controleren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Ja dat dacht ik dus ook al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rinkel schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:07:
Die blauwe verf is volgens mij locktite, om te zorgen dat de schroefjes niet per ongeluk los gaan zitten.
Je kunt nooit zien of iets los is geweest als je het eerst zelf los moet maken om dat te controleren ;)
Is locktite idd, geen controle of de schroefjes er wel eens uit zijn geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
loeberce schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:40:
[...]

Ik heb hem ook en heb hetzelfde probleem. Als de vlek bij mij aanzienlijk kleiner. Past jouw case wel goed om de witte iphone? Ik heb het idee dat het bij mijn witte maar net past, omdat de witte iets dikker is. De rechterbovenhoek lijkt net niet goed over de aluminium rand heen te vallen.
Past er inderdaad niet helemaal omheen... schijtding dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 22:18
Net mijn Deff Cleave ontvangen van Digglove.com.
Von het op de foto's erg mooi, maar in echt valt ding enorm tegen. De knopjes zitten niet stevig en daardoor hoor je de hele tijd gerinkel. Daarnaast krijg je van die plakkertjes erbij. Enorm slechte kwaliteit, blijft plakspul achter op je telefoon bij verwijderen!

Ik wou het nog in de V&A zetten, maar nadat ik het had vastgeschroefd kreeg ik het niet meer eraf. De schroeven zijn namelijk ook van slechte kwaliteit. Gaan gelijk kapot na 1 keer iets harder draaien. Gelijk met kracht van mijn iPhone afgehaald en weggegooid!

25 euro weggegooid dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

kx22 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:55:
Net mijn Deff Cleave ontvangen van Digglove.com.
Von het op de foto's erg mooi, maar in echt valt ding enorm tegen. De knopjes zitten niet stevig en daardoor hoor je de hele tijd gerinkel. Daarnaast krijg je van die plakkertjes erbij. Enorm slechte kwaliteit, blijft plakspul achter op je telefoon bij verwijderen!

Ik wou het nog in de V&A zetten, maar nadat ik het had vastgeschroefd kreeg ik het niet meer eraf. De schroeven zijn namelijk ook van slechte kwaliteit. Gaan gelijk kapot na 1 keer iets harder draaien. Gelijk met kracht van mijn iPhone afgehaald en weggegooid!

25 euro weggegooid dus.
€ 25,- is dat wel een echte dan, de draco is veel duurder toch?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Anta-flu schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:44:
Ik heb er nu deze om zitten, maar ga toch voor een Ikonic Edge leren sleeve.
[afbeelding]
Hij staat in V&A.
Vind hem iets te groot worden voor mijn doen.
Waar heb je deze nepversie gekocht?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
Murcielago schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:31:
Bij groupon is de Silqshield invisible protector nog steeds voor 9 euro te krijgen. Heb em zelf sinds vorige week en moet zeggen dat het prima beschermt tegen krassen. http://www.groupon.nl/dea...ne-4-4s-qooqoonnl/1815825
Heb ik ook, gelijk op m'n 4S gedaan toen ie binnen kwam. Ik hoef geen hoesjes om m'n iPhone te beschermen, zonde van het mooie uiterlijk wat dat ding al heeft :9 Maar een extra beveiliging tegen krassen wilde ik er wel op hebben.

Bevalt tot nu toe prima. Was op mijn oude 3G een ZAGG InvisibleShield gewent, maar dat vond ik iets te ruw/stroef en kon je zien zitten (het oppervlak was zichtbaar). Deze Silqshield is gewoon lekker glad en echt amper zichtbaar. Alleen bij de zijkanten zie je als je heel goed kijkt natuurlijk dat er een laagje op zit. Verder voelt het gewoon alsof er geen protector op zit.

Zit na een klein weekje gebruiken alleen al een krasje op de protector op de achterkant, iets wat ik met dat ZAGG ding na een jaar niet had.

[ Voor 11% gewijzigd door JorzoR op 30-11-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anta-flu
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 23:28
el-jorge schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:06:
[...]

Waar heb je deze nepversie gekocht?
Die heb ik bij deze http://stores.ebay.nl/uktronics2010?_rdc=1 gekocht.
hij heeft ze nu niet meer erop staan ( iets met schending van rechten :X ) Het blijft afwachten of je een goed exemplaar krijgt.

Ebay staat er vol mee

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond deze flipcase wel mooi:
http://www.ebay.com/itm/w...ageName=ADME:L:OC:US:1123

Daarbij een Silqshield protection via Groupon.

Kan niet wachten op die iPhone 4s (via m'n werk) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:04:
Vond deze flipcase wel mooi:
http://www.ebay.com/itm/w...ageName=ADME:L:OC:US:1123

Daarbij een Silqshield protection via Groupon.

Kan niet wachten op die iPhone 4s (via m'n werk) ;)
Case zit wel erg nauw om de camera lens heen.. Of de foto's daar nog goed mee gemaakt kunnen worden betwijfel ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net besteld:

Afbeeldingslocatie: http://i71.photobucket.com/albums/i133/pez_555/cedb56bf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i71.photobucket.com/albums/i133/pez_555/a7144f43.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wil waarschijnlijk de Magpul Executive Field Case kopen, op YouTube komt ie in diverse filmpjes goed uit de bus.. Hij is niet duur en beschermd goed.

Alleen op GoT heb ik er nog niets over kunnen vinden. Iemand hier ervaringen met deze case en de 4S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 08:46:
[...]

Volgens mij heb je je vergist. De United heeft geen aluminium backplate.
Foto's zijn van het type Consize Metal. Zie link.
Heb die nog nergens in Nederland gezien.

XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 09:53
Haha, das nogal een subtiel verschil in prijs idd ;) Ik heb trouwens de Switcheasy Trim besteld gisteren voor mijn 4S. Komt op YouTube goed naar voren in unboxings/reviews en ziet er in mijn ogen erg netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 20:53
Heeft iemand eigenlijk al de (kwaliteits-)verschil kunnen maken tussen de echte en de 'neppe' elementcase Vapor (Pro)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik heb de Otterbox Commuter besteld.

volledige bescherming tegen krassen en valpartijen! :)

Iemand deze al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStoryTeller
  • Laatst online: 08-09 12:59
Ik heb zelf de SwitchEasy Capsule Rebel Black, past super om mijn 4S en alle knoppen reageeren ook soepel. Ik wou graag een hoesje die mijn iPhone goed beschermde en tegen een stootje kan, ook wou ik graag dat er een randje omheen zat zodat hij niet op het glas lag.

Uiteindelijk maar de Capsule Rebel besteld om dat hij goed beschermt ( Eerst een zachte laag rubber er omheen en daaromheen een hard plastic voor tegen het vallen ) en een klein randje voor het glas. Hij is nu wel iets dikker maar ik voel me wel een stuk beter met de hoes er om. Ook zaten er gelijk 2 screen protectors bij die ook super werken ( Je ziet niet dat hij er op zit, en nog geen krassen na ~2 weken gebruik ).

Oh, en ik heb geen last bij het maken van foto's (Ook niet als het extreem donker is ! ).

Foto'tje :

Afbeeldingslocatie: http://cdn.switcheasy.com/products/CapsuleRebel_iPhone4/ProductWindow/Black/b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
@xStoryTeller

Ik heb die case ook maar dan de nieuwere versie van de capsule rebel besteld voor een familielid voor sinterklaas afgelopen weekend. Was gefascineerd hoeveel mogelijkheden je ermee kan maken omdat die tweedelig is en er zijn zo veel verschillende soorten. Is die oude ook tweedelig?

Had een lekker opvallend kleurtje gekozen, geel met blauw :P

Persoon is er wel blij mee voor zover ik weet, anders neem ik 'm gewoon over haha >:)

Draakje.

[ Voor 8% gewijzigd door Draakje5 op 05-12-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 10:31

Grin

Ride si sapis.

Ik was op zoek naar een premium case voor mijn iPhone 4 en zat al maanden te azen op een Vapor van Elementcase. Met de eerste serie Vapors waren aanzienlijke ontvangstproblemen, groot signaalverlies @ GSM/3G/WiFi. Omdat ik daar geen zin in had heb ik gewacht totdat deze problemen waren opgelost. De eerste reviews van de Vapor Pro serie waren veelbelovend, dus vorige week de gok genomen....

Zojuist is mijn Elementcase Vapor Pro Chroma iPhone Case - Silver geleverd. Vorige week maandag besteld en vanmiddag is hij dus bezorgd, precies 1 week levertijd. De verpakking van de case was goed verpakt in een enveloppe met bubbleplastic. De case zelf zit in een luxe zwarte kartonnen verpakkingen, in deze kartonnen doos zit:
- Suede back cover, in de kleur van de case;
- Suede Ear Pad, zwart;
- Vapor Transit Kit, i.e. motagetools, aardig reistasje met rits, Display Shield Screen Protector;
En natuurlijk de case zelf. Al met al een compleet product; hulde! Maar eigenlijk mag dat ook wel voor 130+ Euro....
Dan het product zelf, het is uiteraard persoonlijk maar ik vind hem er geweldig uitzien! Je iPhone wordt wat groter en zwaarder (21g) maar toch blijft het geheel relatief klein en licht aanvoelen. Signaalverlies is null komma null, 5 balkjes @ binnenshuis Groningen centrum (Vodafone). Hoesje voelt fijn aan, beetje ruw/gezandstraald aluminium, denk niet dat het snel uit je handen valt. De antenne van de iPhone is duidelijk gladder dan deze case. Mijn oortjes (Bose MIE2i) en hoofdtelefoon (Bowers & Wilkins P5) kan ik zonder problemen aansluiten, idem. met de Apple dockkabel (grote en klein variant).
Samengevat: ik ben tevreden over deze case, het is een bom duiten maar dan heb je m.i. een prachtig en compleet product. Sterker nog, in mijn ogen de mooiste case die er nu te koop is voor de iPhone 4(s) -maar dat blijft natuurlijk een mening :). Met de ervaringen tot zover zou ik hem weer kopen, ondanks de krankzinnig hoge prijs die met geen enkele objectief argument valt te verdedigen (try me })) . Mocht ik deze menig in de loop van de tijd herzien dan meld ik me uiteraard weer....

[ Voor 20% gewijzigd door Grin op 05-12-2011 22:12 . Reden: Edit @ spelling, zinsconstructies en andere flauwekul ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste