Ik was op zoek naar een premium case voor mijn iPhone 4 en zat al maanden te azen op een Vapor van Elementcase. Met de eerste serie Vapors waren aanzienlijke ontvangstproblemen, groot signaalverlies @ GSM/3G/WiFi. Omdat ik daar geen zin in had heb ik gewacht totdat deze problemen waren opgelost. De eerste reviews van de Vapor Pro serie waren veelbelovend, dus vorige week de gok genomen....
Zojuist is mijn
Elementcase Vapor Pro Chroma iPhone Case - Silver geleverd. Vorige week maandag besteld en vanmiddag is hij dus bezorgd, precies 1 week levertijd. De verpakking van de case was goed verpakt in een enveloppe met bubbleplastic. De case zelf zit in een luxe zwarte kartonnen verpakkingen, in deze kartonnen doos zit:
- Suede back cover, in de kleur van de case;
- Suede Ear Pad, zwart;
- Vapor Transit Kit, i.e. motagetools, aardig reistasje met rits, Display Shield Screen Protector;
En natuurlijk de case zelf. Al met al een compleet product; hulde! Maar eigenlijk mag dat ook wel voor 130+ Euro....
Dan het product zelf, het is uiteraard persoonlijk maar ik vind hem er geweldig uitzien! Je iPhone wordt wat groter en zwaarder (21g) maar toch blijft het geheel relatief klein en licht aanvoelen. Signaalverlies is null komma null, 5 balkjes @ binnenshuis Groningen centrum (Vodafone). Hoesje voelt fijn aan, beetje ruw/gezandstraald aluminium, denk niet dat het snel uit je handen valt. De antenne van de iPhone is duidelijk gladder dan deze case. Mijn oortjes (
Bose MIE2i) en hoofdtelefoon (
Bowers & Wilkins P5) kan ik zonder problemen aansluiten, idem. met de Apple dockkabel (grote en klein variant).
Samengevat: ik ben tevreden over deze case, het is een bom duiten maar dan heb je m.i. een prachtig en compleet product. Sterker nog, in mijn ogen de mooiste case die er nu te koop is voor de iPhone 4(s) -maar dat blijft natuurlijk een mening

. Met de ervaringen tot zover zou ik hem weer kopen, ondanks de krankzinnig hoge prijs die met geen enkele objectief argument valt te verdedigen (try me

) . Mocht ik deze menig in de loop van de tijd herzien dan meld ik me uiteraard weer....
[
Voor 20% gewijzigd door
Grin op 05-12-2011 22:12
. Reden: Edit @ spelling, zinsconstructies en andere flauwekul ]