Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om de witte versie aan te schaffen, maar heb hoef alleen de achterkant niet. Moet je deze er echt bij plaatsen, of kun je ook alleen de bumper gebruiken?Grin schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:13:
Ik was op zoek naar een premium case voor mijn iPhone 4 en zat al een tijdje te azen op een Vapor van Elementcase. Met de eerste serie Vapors waren behoorlijk wat problemen met het ontvangst, je had een aanzienlijk signaalverlies @ GSM/3G/WiFi. Omdat ik daar -voor 100+ Euro- geen zin in had heb ik gewacht totdat ze deze problemen hadden opgelost. De eerste reviews van de Vapor Pro serie waren veelbelovend, dus vorige week de gok genomen....
Zojuist is mijn Elementcase Vapor Pro Chroma iPhone Case - Silver geleverd. Vorige week maandag besteld en vanmiddag is hij dus bezorgd, precies 1 week levertijd. De case was goed verpakt in een enveloppe met bubbleplastic en zat in een mooi zwart kartonnen doosje; keurig! Alle accessoires en montagetools waren keurig (separaat verpakt) meegeleverd maar dat mag ook wel voor (omgerekend) ruim 130 Euro.
Dan het product zelf, het is natuurlijk persoonlijk maar ik vind hem er geweldig uitzien! Je iPhone wordt er natuurlijk wat groter en zwaarder van maar dat is het geval met elke case/hoes. Signaalverlies is null komma null, 5 balkjes @ binnenshuis Groningen centrum (Vodafone). Hoesje voelt fijn aan, beetje ruw/gezandstraald aluminium, denk niet dat het snel uit je handen zal vallen. De antenne van de iPhone zelf is duidelijk gladder dan deze case. Mijn oortjes (Bose MIE2i) en hoofdtelefoon (Bowers & Wilkins P5) kan ik zonder problemen aansluiten, idem. met de Apple dockkabel.
Samengevat ben ik tevreden over deze case, het is een bom duiten maar dan heb je ook wat. Met mijn ervaringen tot zover zou ik hem weer kopen. Mocht dat veranderen dan meld ik me weer
Signature