Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Grin schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:13:
Ik was op zoek naar een premium case voor mijn iPhone 4 en zat al een tijdje te azen op een Vapor van Elementcase. Met de eerste serie Vapors waren behoorlijk wat problemen met het ontvangst, je had een aanzienlijk signaalverlies @ GSM/3G/WiFi. Omdat ik daar -voor 100+ Euro- geen zin in had heb ik gewacht totdat ze deze problemen hadden opgelost. De eerste reviews van de Vapor Pro serie waren veelbelovend, dus vorige week de gok genomen....

Zojuist is mijn Elementcase Vapor Pro Chroma iPhone Case - Silver geleverd. Vorige week maandag besteld en vanmiddag is hij dus bezorgd, precies 1 week levertijd. De case was goed verpakt in een enveloppe met bubbleplastic en zat in een mooi zwart kartonnen doosje; keurig! Alle accessoires en montagetools waren keurig (separaat verpakt) meegeleverd maar dat mag ook wel voor (omgerekend) ruim 130 Euro.
Dan het product zelf, het is natuurlijk persoonlijk maar ik vind hem er geweldig uitzien! Je iPhone wordt er natuurlijk wat groter en zwaarder van maar dat is het geval met elke case/hoes. Signaalverlies is null komma null, 5 balkjes @ binnenshuis Groningen centrum (Vodafone). Hoesje voelt fijn aan, beetje ruw/gezandstraald aluminium, denk niet dat het snel uit je handen zal vallen. De antenne van de iPhone zelf is duidelijk gladder dan deze case. Mijn oortjes (Bose MIE2i) en hoofdtelefoon (Bowers & Wilkins P5) kan ik zonder problemen aansluiten, idem. met de Apple dockkabel.
Samengevat ben ik tevreden over deze case, het is een bom duiten maar dan heb je ook wat. Met mijn ervaringen tot zover zou ik hem weer kopen. Mocht dat veranderen dan meld ik me weer ;)
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om de witte versie aan te schaffen, maar heb hoef alleen de achterkant niet. Moet je deze er echt bij plaatsen, of kun je ook alleen de bumper gebruiken?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:12

Grin

Ride si sapis.

mouzetc schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:29:
[...]

Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om de witte versie aan te schaffen, maar heb hoef alleen de achterkant niet. Moet je deze er echt bij plaatsen, of kun je ook alleen de bumper gebruiken?
De achterkant is optioneel, wanneer je deze niet bevalt dan plak je die er niet op.
Ik had al 2 transparante skins op mijn iPhone zitten (BodyGuardz Dry Apply) toen ik deze case monteerde, en heb de pluche achterkant gelaten voor wat het is. Ook evt. (BodyGuardz) Skins passen dus zonder problemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Grin op 05-12-2011 18:21 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De Vapor4 en VaporPro blijven idd prachtige bumpers,

Ik heb op dit moment een VaporPro om mijn iPhone4s zitten en merk idd niet van de problemen die ik had met een Vapor4 om een iPhone 4 (problemen met GPS en GSM bv).
Niet iedereen vind de VaporPro even mooi merk ik maar over het algemeen kan iedereen het wel waarderen.

Ik heb er ook het KerstCadeau van 2011 van gemaakt 8)7 , mijn zusje krijgt een witte VaporPro voor de kerst en 2 andere familie leden krijgen een zwarte :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Donstil schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 02:22:
De Vapor4 en VaporPro blijven idd prachtige bumpers,

Ik heb op dit moment een VaporPro om mijn iPhone4s zitten en merk idd niet van de problemen die ik had met een Vapor4 om een iPhone 4 (problemen met GPS en GSM bv).
Niet iedereen vind de VaporPro even mooi merk ik maar over het algemeen kan iedereen het wel waarderen.

Ik heb er ook het KerstCadeau van 2011 van gemaakt 8)7 , mijn zusje krijgt een witte VaporPro voor de kerst en 2 andere familie leden krijgen een zwarte :)
Dure kerst cadeautjes O-)

Ik zit dus ook te twijfelen tussen een echte of een neppe.

[ Voor 4% gewijzigd door el-jorge op 06-12-2011 10:19 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 20:53
Maar heeft hier iemand hier al een keer de 'neppe' geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een witte vapor pro, een echte... maar uiteindelijk vind ik zelf het resultaat toch niet wat ik er had van verwacht. mijn ding gewoon niet. Dus als iemand hem wilt overkopen lol dan koop ik wel een iWood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:35
YoGi_Berra schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:32:
Ik had een neppe voor €30,- op mijn iPhone 4. Ik kan je aanraden dat niet te proberen. Er zit speling in de metalen band en de schroefjes waren dolgedraaid. Ook werd er niet verteld dat het om een neppe ging, let dus vooral op de prijs. Nou klaag ik niet, ik had beter kunnen weten voor €30,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powergrim schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:22:
[...]

Ik had een neppe voor €30,- op mijn iPhone 4. Ik kan je aanraden dat niet te proberen. Er zit speling in de metalen band en de schroefjes waren dolgedraaid. Ook werd er niet verteld dat het om een neppe ging, let dus vooral op de prijs. Nou klaag ik niet, ik had beter kunnen weten voor €30,-.
mijn was in totaal toch ook wat duur hoor...
149 dollar
30 dollar verzendings kosten
25 EUR portkosten...
----------
160eur ongv....... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een website waar ik zelf een case kan maken met eigen foto?
had dit gisteren gevonden maar is nu niet meer te vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 20:53
T-Mobile had zo'n actie, dat je je eigen case kon maken.

T-Mobile case-maker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStoryTeller
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 12:59
Draakje5 schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:05:
@xStoryTeller

Ik heb die case ook maar dan de nieuwere versie van de capsule rebel besteld voor een familielid voor sinterklaas afgelopen weekend. Was gefascineerd hoeveel mogelijkheden je ermee kan maken omdat die tweedelig is en er zijn zo veel verschillende soorten. Is die oude ook tweedelig?

Had een lekker opvallend kleurtje gekozen, geel met blauw :P

Persoon is er wel blij mee voor zover ik weet, anders neem ik 'm gewoon over haha >:)

Draakje.
@Draakje

Ja, de oude is ook in 2 delen. Ik had eerst ook de nieuwe besteld maar toen heb ik even gemail'd en mijn order omgeruild omdat ik las dat de nieuwe wat last had met foto's nemen in donkere ruimtes ( Glare op de foto's door de case ), en ik vond de oudere er beter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:56
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:23:
weet iemand een website waar ik zelf een case kan maken met eigen foto?
had dit gisteren gevonden maar is nu niet meer te vinden :(
iSkin o.i.d.
Wordt er in ieder geval iedere dag mee volgespammed in de mailbox.

Edit: moet je nagaan, iedere dag ermee worden gespammed en nog de naam niet weten. Skinit is het.

[ Voor 13% gewijzigd door Draakje5 op 06-12-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist deze case besteld in de blue/silver optie:http://www.elementcase.co...Blue-p/api4-1112-cxx0.htm

Maar ik wou graag de achterkant van mijn iphone vervangen voor een niet glazen het liefst aluminium achterkant. Maar heb al wel redelijk wat gezien maar zit beetje in de knel over de kleur. Wil niet dat ik straks 2 verschillende kleuren aluminium heb.

Dus heeft iemand hier ervaring mee en weet een goede optie? Of weet iemand nog een goede (niet een Chinese crack website) website voor een back cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:53
Heb gisteren de bookbook binnengekregen, wat een heerlijke case. De case ligt lekker in de hand, is wat stroever, vind ik wel prettig, ik heb nu alles bij de hand. Ik vind de case ook wel minder dik dan dat hij lijkt, een geweldige case. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:32
Ik heb gewoon bij de iFactors een EasySwitch Nude (transparant) gehaald voor mijn 4s: http://www.switcheasy.com/product.php?product=NUDE_iPhone4

Bevalt prima. Aansluiting is netjes en er zitten 2 screenprotectors, doekje en rubberen afsluitingsdoppen voor de openingen bij. Ik gebruik natuurlijk enkel de case en 1 screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er totaal niet tevreden over (Switcheasy Nude dan)! Hij voelt heel erg plastic aan met een beetje irritante glans eroverheen, heb wel de zwarte versie, maar ik heb denk ik toch liever een case die iets meer grip heeft. Heb het idee dat m'n iPhone met deze case er alleen maar glibberiger van wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:32:
Ik ben er totaal niet tevreden over (Switcheasy Nude dan)! Hij voelt heel erg plastic aan met een beetje irritante glans eroverheen, heb wel de zwarte versie, maar ik heb denk ik toch liever een case die iets meer grip heeft. Heb het idee dat m'n iPhone met deze case er alleen maar glibberiger van wordt. :P
Wellicht zo'n rebel case nemen van SwitchEasy. Die heeft van die bobbeltjes / een X wat je een goede grip geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
YoGi_Berra schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:32:
Ik heb er nu een "neppe" op, een VaporPro.
Ik denk echter dat hèt geen neppe is maar eerder een afgekeurde. De verkoper had het wel over een neppe maar alles klopt aan mijn "neppe". Zelfs de degelijkheid en de accessoires.

Er zit ook absoluut geen speling oid in.

Ik denk daarom dat het een afgekeurde is, mijn originele Vapor had namelijk geen slijp groeven in het metaal en dat is iets wat deze wel heeft, dat is dan wel echt het enige.
Zelfs de accessoires zijn allemaal aanwezig en als ik die vergelijk met een echte kan ik geen verschil
Vinden.

Als een Neppe zo goed is dan wil ik nog wel 5 kleuren 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 18:57
randje schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:22:
voor de mensen met de Desmay cover (o.a.a Dkawa, robhoeben en thethomas).. hoe krijg je in hemelsnaam de case weer _makkelijk_ van je iphone af?

tot nu toe heb ik het voorzichtig geprobeerd en het is niet gelukt :(
Ik begin altijd vanaf rechtsboven (bij de powerbutton). Eerst ervoor zorgen dat ie daar bij de powerbutton loskomt, dan met mn nagel van boven naar beneden (nog steeds aan de rechterkant) en dan het toestel eruit wippen.. is me al een aantal keren gelukt. Terug erop is ook geen probleem. Pasvorm blijft gewoon goed!

ps. bij mij is het Desmay logo aan de achterkant verdwenen (na een weekje al). is dat bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazelen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-07 15:44
Heeft iemand al ervaring met deze case van Belkin?

Afbeeldingslocatie: http://i33.photobucket.com/albums/d85/demazelen/belkin.jpg

Ziet er mooi uit en dat maar voor €15,-

Hoe zit het met de mute knop, valt ie goed of ligt ie krap tegen de uitsparing?
Kan je de volume knoppen goed bedienen?

Heb je er ervaring mee, laat dan ff een berichtje achter :)

groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:32:
hier wel een zeer tevreden gebruiker. Met de nude eromheen blijft de phone ten minste nog klein, terwijl je wel bescherming hebt. Die Rebel heb ik gehad op mijn 3g en deze maakte de iphone echt een stuk groter. ik verwacht dat dat bij de iphone 4 ook zal zijn.
Waarschijnlijk wel meer bescherming, maar ja, tis maar net hoe graag je je prachtige iphone weg wil stoppen...
met de nude zie je ten minste nog het mooie design. (ik heb de doorzichtige)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat voor merk of waar ik deze hoes/cover kan kopen voor de iphone 4/S ??

Afbeeldingslocatie: http://img819.imageshack.us/img819/6959/afbeelding21qm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:19
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:31:
Weet iemand wat voor merk of waar ik deze hoes/cover kan kopen voor de iphone 4/S ??

[afbeelding]
Lijkt op deze .....

http://www.iphone2day.nl/...red-voor-iphone-4-4s.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:31:

[afbeelding]
Autoblog heeft toch Covers laten maken met hun logo erop? Die heeft Wouter er ook vaak om.
Was toen een actie/prijsvraag.

PM Wouter anders op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de link ! Lijkt er iid erg veel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
Donstil schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:08:
[...]

Autoblog heeft toch Covers laten maken met hun logo erop? Die heeft Wouter er ook vaak om.
Was toen een actie/prijsvraag.

PM Wouter anders op Twitter.
http://www.mobypicture.com/user/wouter1/view/10590445

Dat is het AutoBlog hoesje, van http://www.getuncommon.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Demazelen schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:15:
Heeft iemand al ervaring met deze case van Belkin?

[afbeelding]

Ziet er mooi uit en dat maar voor €15,-

Hoe zit het met de mute knop, valt ie goed of ligt ie krap tegen de uitsparing?
Kan je de volume knoppen goed bedienen?

Heb je er ervaring mee, laat dan ff een berichtje achter :)

groet.
Ik heb deze onlangs besteld, alleen dan de licht transparante versie. Op zich een fijn hoesje. Voelt goed en ziet er redelijk goed uit. Enige minpunt vind ik zelf dat de bovenzijde niet lekker aansluit. De kant van de aan/uitknop staat een beetje bol waardoor er stof en vuiligheid aan de bovenzijde de case binnensluipt.

Voor 15 euro zeker geen miskoop, maar ik kijk nog wel even verder. De muteknop zit er verder goed in.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:12
Vandaag deze "case" toegepast op mijn iPhone 4S.

Afbeeldingslocatie: http://onemorething.nl/uploads/community/313a180ff7632246f2703a9578660200218d4394_0.jpg

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
diotav schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:29:

[afbeelding]
Nice :)

Heb je nou geen probleem met de warmte omdat de stickers aan de binnenkant van de glasplaat er niet opzitten?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:12
Geen idee. Mocht de case problemen veroorzaken schroef ik de oude er weer op!

dion.dev

Verwijderd

Heb een SGP Linear Color case om m'n iPhone 4s (champagne gold). Vind die erg mooi.
Maar wil het geheel tijdens transport in een passende steviger foam case (dus geen neopreen) doen.
Ben op zoek naar zoiets als de losse 'transit zipper case' van 'Element Case' (die standaard bij de Vapor zit?).
Heb al op Amazon en eBay gekeken in de VS, UK, DE en FR, maar kan het niet vinden.
Importeren van dat ding uit de VS (bij Element Case) brengt helaas teveel verzendkosten ($30 voor een ding van ongeveer $10) met zich mee. :|

Weet iemand waar in NL je dit SOORT cases voor (al beschermde) mobieltjes (bvk. iPhone) kunt kopen?
Of iemand die 'm toch niet gebruikt en 'm over heeft en het voor een eerlijke prijs aan me wil verkopen? :)

Bij voorbaat dank voor reakties!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hmm, ik ga een iPhone 4S kopen. Ben het bumper hoesje van Apple wel zat na een jaar.

Ik zat dus te denken aan een sleeve, ik gebruik er ook een voor mijn iPad, en bevalt prima. Alleen ben ik bang (iPhone kan sneller beschadigd worden dan de iPad) dat ik hem dus snel zal gaan beschadigen.
Wat raden jullie mij aan? Een screenprotector?

[ Voor 23% gewijzigd door iApp op 17-12-2011 13:17 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:53:
Ben op zoek naar zoiets als de losse 'transit zipper case' van 'Element Case' (die standaard bij de Vapor zit?).
Heb al op Amazon en eBay gekeken in de VS, UK, DE en FR, maar kan het niet vinden.
Importeren van dat ding uit de VS (bij Element Case) brengt helaas teveel verzendkosten ($30 voor een ding van ongeveer $10) met zich mee. :|
Voor wie het interesseert; ik heb een veel goedkoper adresje gevonden voor de losse transit zipper case:
http://www.superbaccessor...for-iphone-4-4s-p172.html
Ben nu voor maar € 8,32 EUR klaar (unit-prijs + verzendkosten ... uit China). :?
Daar worden ze natuurlijk gemaakt ... ;)
Betaald via PayPal.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd waar al die imitatie Element bumpers vandaan komen.
Ook die site uit de post hierboven heeft ze. Ook Marktplaats staat er vol mee.

Als een Marktplaats gebruiker ze voor 50,- kan aanbieden moeten ze toch ergens voor nog veel minder te bestellen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:19
Donstil schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:11:
Ik ben wel benieuwd waar al die imitatie Element bumpers vandaan komen.
Ook die site uit de post hierboven heeft ze. Ook Marktplaats staat er vol mee.

Als een Marktplaats gebruiker ze voor 50,- kan aanbieden moeten ze toch ergens voor nog veel minder te bestellen zijn?
Volgens mij komen ze voornamelijk uit China van sites zoals dealextreme en aliexpress enz. Daar kosten ze 20-30 euro .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
is de iPhone 4 Black anders als de 4 White?!

Ik lees namelijk:
Deze pouch is niet geschikt voor gebruik met de Apple iPhone 4 White, door het licht afwijkende ontwerp t.o.v. de Apple iPhone 4 Black. De Apple iPhone 4 Black past wel.

:S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dcell schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:38:
[...]

Volgens mij komen ze voornamelijk uit China van sites zoals dealextreme en aliexpress enz. Daar kosten ze 20-30 euro .
Hee thnx. DealExtreme kende ik wel maar daar staan geen VaporPro's op.

aliexpress is nieuw voor me en die hebben ze wel. Ff eentje bestellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Deal extreme verkoopt toch namaak (troep)?
Ik ben nog opzoek naar een Dock voor mijn iPhone 4S. Welke raden jullie aan?
Eentje die goedkoper is dan die van Apple please :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op zondag 18 december 2011 @ 22:59:
Deal extreme verkoopt toch namaak (troep)?
Ik ben nog opzoek naar een Dock voor mijn iPhone 4S. Welke raden jullie aan?
Eentje die goedkoper is dan die van Apple please :P
Namaak vaak wel, troep niet altijd.

Mijn ervaring met DealExtreme is niet geweldig maar zo af en toe zit er wel een leuk ding tussen.

De dock's zijn van een erg lage kwaliteit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:16
diotav schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:29:

[afbeelding]
Ziet er gaaf uit! Hoe heb je dat precies gedaan? :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gister deze back plate besteld.
Ziet er wel geinig uit en ik hou wel van wat geknutsel.

Nu natuurlijk nog even afwachten hoe het in het echt uit pakt.

Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2011/12/cc500162f06359fb3ff9-l.jpeg?w=657

YouTube: Make Your iPhone's Apple Logo Glow#!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Iemand een idee of er bij onderstaande backbescherming nog een bumper kan aangebracht worden?

Afbeeldingslocatie: http://img707.imageshack.us/img707/6453/zaggleatherskinembossed.jpg

Tips voor mooie bumpers zijn welkom... :) Die van Apple zelf zien er nogal "plastic" uit, dus misschien liever iets metaalachtigs (zilver/alu/geel/rood/...).

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:42
Draakje5 schreef op zondag 18 december 2011 @ 22:03:
is de iPhone 4 Black anders als de 4 White?!

Ik lees namelijk:
Deze pouch is niet geschikt voor gebruik met de Apple iPhone 4 White, door het licht afwijkende ontwerp t.o.v. de Apple iPhone 4 Black. De Apple iPhone 4 Black past wel.

:S?
De witte is wat dikker aan de randen van de witte voorkant en achterkant. Ik had een Ozaki case die daardoor net niet lekker paste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

HardCoreGamer schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:07:
Hmm, ik ga een iPhone 4S kopen. Ben het bumper hoesje van Apple wel zat na een jaar.

Ik zat dus te denken aan een sleeve, ik gebruik er ook een voor mijn iPad, en bevalt prima. Alleen ben ik bang dat ik hem dus snel zal gaan beschadigen.
Wat raden jullie mij aan? Een screenprotector? En welke? (Liefst dat het scherm zo goed en scherp mogelijk zichtbaar blijft)
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:22
Heb deze sleeve ook icm Bodyguardz screenprotector voor en achter. Had ik op mijn iPhone 4 ook en die was na 11 maanden nog in nieuwstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
MTBS schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:39:
Iemand een idee of er bij onderstaande backbescherming nog een bumper kan aangebracht worden?

[afbeelding]

Tips voor mooie bumpers zijn welkom... :) Die van Apple zelf zien er nogal "plastic" uit, dus misschien liever iets metaalachtigs (zilver/alu/geel/rood/...).
Misschien de SGP Neo Hybrid series iets voor je? (hun website ligt eruit, maar google is your friend). Supermooie cases vind ik zelf. Ik heb een gele en gunmetal over, nieuw in verpakking, dus als je geinteresseerd bent stuur me dan even een DM. :)

(zit trouwens ook een steinheil screenprotector bij)

[ Voor 3% gewijzigd door Spits op 19-12-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik vroeg me trouwens af of de Apple Bumpercase nog werkt op de iPhone 4S...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:57:
Ik vroeg me trouwens af of de Apple Bumpercase nog werkt op de iPhone 4S...?
Dat is afhankelijk van de ouderdom van je bumper.

Orginele Apple bumpers die rond Feb 2011 gekocht zijn (en later) werken ook op de 4s.
De bumper die past om de CDMA versie past namelijk gewoon en daardoor is de normale bumper rond die periode geüpdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hmm oke, de versie uit juni 2010 past dus sowieso niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:47
Edit: shit, verkeerde topic 8)7

[ Voor 89% gewijzigd door Xeanor op 21-12-2011 03:05 ]

• renedk
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-08 14:20
Ik denk dat ik de Sena Kutu sleeve , Sena Corsa of een Freitag Sleeve ga halen voor mijn iPhone 4s.

Of raadt iemand anders een van deze af? Of kent iemand nog een alternatief?

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
YoGi_Berra schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:57:
T-Mobile had zo'n actie, dat je je eigen case kon maken.

T-Mobile case-maker?
Late reactie maar... http://www.t-mobile.nl/casecreator zoek jij. Erg goedkoop voor een custom case maar de case is hard plastic en daardoor vind ik het persoonlijk niet zo mooi.

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Eindelijk de iBooBak van Peachii ontvangen (besteld op 13-11-2011) maar helaas nog invoerrechten moeten betalen (€21,43 bovenop de €57,70)...

De achterkant van m'n 4S was super makkelijk te vervangen met de bijgeleverde pentalobe schroevendraaier.
Afwerking heel netjes, geen afwijkingen qua kleur, dikte, etc met bezel (witte rand) van originele achterkant. Past zonder problemen in docks, bumpers e.d. aangezien de achterkant niet dikker is geworden.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/ay9cax.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/4lkp6t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2cgzy1t.jpg
De telefoon lijkt iets lichter te zijn en ligt wat steviger in de hand aangezien de achterkant nu minder glad is... Hout (carbonized bamboo) is behandeld met "monocoat pure" en is daardoor vochtbestendig en goed schoon te maken. Er is geen kwaliteitsverschil met foto's genomen door het nieuwe glas op de iBooBak en de LED flits lijkt wat feller dan voorheen (misschien omdat het glas voor het ledje helder is)...

Ben vooralsnog zeer tevreden...

• Donstil
  • Niet online
@Hierboven. Erg fraai.

Verwijderd

Ik vind het zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Luchtgekoelde vw liefhebbers?

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/i5oq3p.jpg

Stond op de facebook pagina van Niels - Airmighty :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
Ik kan me best voorstellen dat je het niet mooi vindt, smaken verschillen nu eenmaal. Maar zonde? Ik zorg er zo ook nog eens voor dat de achterkant zo goed als nieuw en krasloos blijft (voor eventuele verkoop later), maar hoef er geen lelijke bumper of case omheen te doen. Dat laatste vind ik pas echt zonde van het design...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynoot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 06:23
Zou iemand dit kunnen bevestigen: Is de buitenkant van de iPhone bumper van Apple van hard plastic? Of is deze van silicone?
Met silicone blijft de iPhone namelijk steeds in je broekzak hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:08
Dynoot schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:33:
Zou iemand dit kunnen bevestigen: Is de buitenkant van de iPhone bumper van Apple van hard plastic? Of is deze van silicone?
Met silicone blijft de iPhone namelijk steeds in je broekzak hangen ;)
Het is volgens mij een soort tussenweg, hij is niet hard, dus wel deels buigbaar, maar hij is niet van siliconen ;)
Hou me er niet aan vast en vraag ook nog even om bevestiging van iemand anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynoot
Nilsepils schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:42:
[...]

Het is volgens mij een soort tussenweg, hij is niet hard, dus wel deels buigbaar, maar hij is niet van siliconen ;)
Hou me er niet aan vast en vraag ook nog even om bevestiging van iemand anders ;)
Ik zag inderdaad dat de bumper buigzaam was, dus dat het hard plastic is valt af. Ik wacht nog even af wat de andere te melden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 21:46
De middelste rand is hard plastic, de zijrandjes zijn inderdaad siliconen. Ik heb er geen last van dat hij stropt in m'n broekzak. Gebruik 'm overigens niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrimsoN72 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:52:
[...]

Ik kan me best voorstellen dat je het niet mooi vindt, smaken verschillen nu eenmaal. Maar zonde? Ik zorg er zo ook nog eens voor dat de achterkant zo goed als nieuw en krasloos blijft (voor eventuele verkoop later), maar hoef er geen lelijke bumper of case omheen te doen. Dat laatste vind ik pas echt zonde van het design...
Goed dat je aangeeft dat smaken verschillen dat onderbouwt meteen de essentie van mijn bericht. Het betreft een mening; en ja ik vind het zonde om een lelijke case van hout op het mooie witte iPhone design te zetten. Overigens hoef je het voor de bescherming niet te doen. Zodra je telefoon op de grond valt (met de kant waar de display zit) kost het je alsnog veel geld om het te repareren.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2011 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

[...]

Amen, wat sommige mensen op de 4/4S heenfrotten... Dat doet het prachtige design geen goed. Helaas heb ik mijn 4S via mijn werk, maar anders was ik ook voor een dergelijke oplossing gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 00:54:
[...]

Amen, wat sommige mensen op de 4/4S heenfrotten... Dat doet het prachtige design geen goed. Helaas heb ik mijn 4S via mijn werk, maar anders was ik ook voor een dergelijke oplossing gegaan. :)
Dan wordt het tijd dat je werkgever zich eens meer verdiept in de fiscale mogelijkheden voor hun werknemers! Via mijn werkgever heb ik recent een iPhone 4s 32Gb ontvangen en het is wel mijn eigendom (en ik kan er mee doen wat ik wil). Via een budgetje en BRUTO! Op die manier kost dat toch wel dure ding mij netto 'maar' zo'n 300 euro. :) Anders had ik 't er niet voor over.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2011 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynoot
McLovinB schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 22:20:
De middelste rand is hard plastic, de zijrandjes zijn inderdaad siliconen. Ik heb er geen last van dat hij stropt in m'n broekzak. Gebruik 'm overigens niet altijd.
Okeee bedankt. Ik zal de bumper er altijd omheen laten zitten, dus ik twijfel nog een beetje. Thanks voor de info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

[...]

Ik ben het helemaal eens met je argument dat smaken verschillen en dat iedereen het zelf moet weten. De een verklaart iemand die 25% van de nieuwprijs van de telefoon aan een case of ander spoilerwerk uitgeeft voor gek, de ander vindt dat volkomen normaal, of in ieder geval de moeite waard.

Maar dat je de originele achterkant nieuw en krasloos laat voor eventuele verkoop later is natuurlijk een beetje een non argument als je tegelijk bijna 80 euro neertelt voor een ander opgeleukt achterkantje. Dat geld kan je ook in een gloednieuwe backplate steken als je aan verkopen toe bent. Bovendien bereik je hetzelfde met een doorzichtig plakkertje genaamd "back protector" op maat dat je met een beetje zoeken voor 1 euro per stuk kunt krijgen. Met een beetje beleid breng je die zonder enig bubbeltje aan en als er na wat maanden teveel krasjes naar je smaak op zitten dan plak je er weer een nieuwe op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Zeer duurzame sleeve, zal na 2 jaar door regen wind en alles nog goed zijn functie kunnen vervullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Draakje5 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 11:17:
[...]

Zeer duurzame sleeve, zal na 2 jaar door regen wind en alles nog goed zijn functie kunnen vervullen.
Jij hebt die sleeve? Gebruik je er ook een screenprotector bij, en raadt je een screenprotector aan?
*Nog zes dagen wachten op mijn iPhone 4S :( Geduld is op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:16
De Sena Ultraslim is echt een top sleeve idd, ziet er stijlvol uit en maakt het geheel nauwelijks dikker. Wel zal de iPhone er in het begin stroef in/uit gaan (omdat hij zo 'slim' is), maar dit zal na verloop van gebruik natuurlijk opgelost zijn doordat hij zich beter om de iPhone gaat vormen en iets zal uitrekken.

Tja screenprotector is een persoonlijke keus, zelf heb ik ook een screenprotector bij de release van de iPhone 4 gebruikt en toen deze in een hoekje losliet het geheel er gewoon vanaf gehaald.
Sindsdien ook geen screenprotector meer gebruikt en op wat kleine krasjes (die je in fatsoenlijk licht altijd zult hebben) na ziet de voor en achterzijde er nog piekfijn uit. Bij normaal gebruik (geen sleutels in dezelfde broekzak als je iPhone, en hem fatsoenlijk neerleggen op tafel etc) hoef je je imo niet veel zorgen te maken.

[ Voor 10% gewijzigd door AntraXxX op 24-12-2011 17:56 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
Cap schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 11:17:
[...]

Ik ben het helemaal eens met je argument dat smaken verschillen en dat iedereen het zelf moet weten. De een verklaart iemand die 25% van de nieuwprijs van de telefoon aan een case of ander spoilerwerk uitgeeft voor gek, de ander vindt dat volkomen normaal, of in ieder geval de moeite waard.

Maar dat je de originele achterkant nieuw en krasloos laat voor eventuele verkoop later is natuurlijk een beetje een non argument als je tegelijk bijna 80 euro neertelt voor een ander opgeleukt achterkantje. Dat geld kan je ook in een gloednieuwe backplate steken als je aan verkopen toe bent. Bovendien bereik je hetzelfde met een doorzichtig plakkertje genaamd "back protector" op maat dat je met een beetje zoeken voor 1 euro per stuk kunt krijgen. Met een beetje beleid breng je die zonder enig bubbeltje aan en als er na wat maanden teveel krasjes naar je smaak op zitten dan plak je er weer een nieuwe op.
Het spreekt voor zich dat ik het nieuwe achterkantje heb aangeschaft omdat ik het mooi vind. Het argument dat ik gebruikte is een bijkomend voordeel, niet de reden waarom ik de iBooBak heb gekocht. Verder heeft het niets met het beschermen van mijn iphone te maken.

Maar ook bij screen- en backprotectors geldt wat mij betreft dat het meestal niet mooi gedaan wordt en daardoor goed zichtbaar is, en zelfs als het goed gedaan wordt krijg je zo'n "doffe glans" (bij gebrek aan een betere woord combinatie :+ )...

Ik zorg gewoon, zoals bij al mijn dure spullen, dat ik er uiterst voorzichtig mee ben. Maar ik ga niet 2 jaar naar een product kijken dat in een plastic jasje (screen- en backprotectors) moet of anderszins vermomd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik denk dat ik die sleeve ga halen. De iPhone 4 heb ik altijd gebruikt met een Bumpercase, een prima hoes als je geen krassen op het glas wilt maar op het metaal. :P Maar ik was wel verplicht om de Bumpercase te gebruiken door de slechte antenne in de iPhone 4.

Daarom ben ik blij dat de iPhone 4S een goeie antenne heeft, hiermee kan ik eindelijk een sleeve gebruiken. Maar of dat genoeg is... Misschien een screenprotector van Zagg of InvisibleShield.

[ Voor 54% gewijzigd door iApp op 25-12-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

En dan Google je eens op Castelijn en Beerens, een zeer chique merk, en dan vind je dit:
https://castelijnenbeeren...hone/iphone-4-4s-etui-450

Van echt leer! Nu zit ik echt te twijfelen of ik dit luxe hoesje niet moet nemen. Het is tenslotte 5 euro duurder dan de Sena UltraSlim Pouch Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
HardCoreGamer schreef op zondag 25 december 2011 @ 16:02:
En dan Google je eens op Castelijn en Beerens, een zeer chique merk, en dan vind je dit:
https://castelijnenbeeren...hone/iphone-4-4s-etui-450

Van echt leer! Nu zit ik echt te twijfelen of ik dit luxe hoesje niet moet nemen. Het is tenslotte 5 euro duurder dan de Sena UltraSlim Pouch Black.
Dan vind ik deze nog mooier (en goedkoper en van echt leer en handgemaakt en dunner en heb ik zelf ook :+ ):

http://www.beyzacases.com...series-apple-iphone4s.cfm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hmm, dan vind ik persoonlijk de Sena mooier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pak dan de Ikonic Edge slim, stukken beter kwaliteit dan (overrated) Sena. De Sena laat na een paar maanden al een flinke vorm van wear & tear zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hmm, tot nu toe vind ik hem design persoonlijk van de Sena er stukkenbeter uitzien. Daarnaast is de Ikonic alleen in het bruin verkrijgbaar óf in het zwart met een extra vakje voor je bankpas. De Castelijn en Beerens uitvoering vind ik dan weer een merk dat echt uitstraling voor zijn producten bied, maar daar heb je aan de onderkant weer zo'n rare opening voor 'het opladen van je iPhone'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin Reveal Edge Carbon

Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/7370/schermafbeelding2011122s.png

Afbeeldingslocatie: http://img808.imageshack.us/img808/1769/schermafbeelding2011122.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Laatst online: 13-09 13:17
Heb zojuist deze besteld voor mijn witte 4s:

INCASE Bird's Nest Snap Case
Afbeeldingslocatie: http://goincase.com/products/images/CL59615/detail/snpcs_brdsnst_mtllcstl03.jpg
Switch Easy NUDE
Afbeeldingslocatie: http://cdn.switcheasy.com/products/NUDE_iPhone4/ProductWindow/White/b.jpg

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je niet dat die INCASE Bird's Nest Snap Case vuil gaat zitten verzamelen?
Lijkt me niet zo'n handig ding!

• koekjeh
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:46:
Denk je niet dat die INCASE Bird's Nest Snap Case vuil gaat zitten verzamelen?
Lijkt me niet zo'n handig ding!
Ja dat zal idd zo zijn maar die case krijg je er vrij makelijk af dus gewoon wat vaker schoonmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:04:
[...]
Voor wie het interesseert; ik heb een veel goedkoper adresje gevonden voor de losse transit zipper case:
http://www.superbaccessor...for-iphone-4-4s-p172.html
Ben nu voor maar € 8,32 EUR klaar (unit-prijs + verzendkosten ... uit China). :?
Daar worden ze natuurlijk gemaakt ... ;)
Betaald via PayPal.
Heb net die goedkope losse transit zipper case uit China binnen. Van EVA hardfoam met rits.
Perfect ding als bescherming tijdens transport van m'n iPhone! Past ook nog in je broekzak.
Ben er heel blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:30:
[...]

Heb net die goedkope losse transit zipper case uit China binnen. Van EVA hardfoam met rits.
Perfect ding als bescherming tijdens transport van m'n iPhone! Past ook nog in je broekzak.
Ben er heel blij mee. :)
Ik heb hem vandaag ook binnengekregen. Een dag later bestelt dan jij naar aanleiding van jouw bericht. Ben er ook tevreden mee, mijn mooie nep vapor 4 staat er mooi bij. De vapor 4 van pandawill was erg mooi, degene die ik bij focalprice had bestelt was er eerder maar veel minder mooi afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 17:14
Weet iemand hoe je de Switch easy verwijderd zonder dat je hem sloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen stellen de vraag of een bepaalde case of hoesje niet te stroef is door het gebruik van silicone e.d.
Ik daarentegen ben juist op zoek naar een hoesje wat zo stroef mogelijk is. Ik heb een functiebeperking aan m'n handen en laat die gladde dingen steeds stuiteren. Heeft er iemand een tip voor een goede, stroeve, degelijke case of bumper? De Griffin Carbon die hier een aantal posts boven staat vind ik erg fraai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:08:
Veel mensen stellen de vraag of een bepaalde case of hoesje niet te stroef is door het gebruik van silicone e.d.
Ik daarentegen ben juist op zoek naar een hoesje wat zo stroef mogelijk is. Ik heb een functiebeperking aan m'n handen en laat die gladde dingen steeds stuiteren. Heeft er iemand een tip voor een goede, stroeve, degelijke case of bumper? De Griffin Carbon die hier een aantal posts boven staat vind ik erg fraai!
Je hebt wel van die hoesjes van spijkerstof, dat lijkt me stroef...

Google

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14
Mijn switcheasy is al kapot. Net een maand in gebruik. Op een of andere manier een stuk van de zijkantbaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Laatst online: 31-01-2023
[b]Obiter dictum schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:44:Je hebt wel van die hoesjes van spijkerstof, dat lijkt me stroef...

Google
Ik denk niet dat hij dat bedoelde. Spijkerstof is niet echt stroef. Hij is denk ik op zoek naar een zelfde soort hoesje waar ik op zoek naar ben. Met een soort rubber / siliconen achterkant; als je die op je wagen zou leggen, blijft hij gewoon liggen. Zo'n soort hoesje denk ik.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funske schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:33:
[...]

Ik denk niet dat hij dat bedoelde. Spijkerstof is niet echt stroef. Hij is denk ik op zoek naar een zelfde soort hoesje waar ik op zoek naar ben. Met een soort rubber / siliconen achterkant; als je die op je wagen zou leggen, blijft hij gewoon liggen. Zo'n soort hoesje denk ik.
Dat klopt helemaal! Net wat je zegt, dat als je hem op je dashboard legt dat hij gewoon blijft liggen. Daar heb je waarschijnlijk wel hoogwaardig silicone voor nodig. Iemand een idee?

Ik heb tevens een gloednieuwe DiffCase voor de liefhebber te koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Remco Tr schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:08:
Weet iemand hoe je de Switch easy verwijderd zonder dat je hem sloopt?
Je moet 'm vanaf de zijkant eraf halen... Dus niet aan de boven of onderkant de case er proberen af te trekken, want dan is de kans groot dat ie breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan even geen foto posten want heb geen goede camera buiten de camera op mijn 4S....

Maar heb sinds de kerst een officiële element case vapor pro. En ik moet eerlijk toegeven de prijs kwaliteit verhouding is belabberd, maar ik was verliefd dus toch maar voor de kerst gekocht.

Heb hem nu om me iphone zitten en het was even wennen want hij word toch een stukje groter, maar daar heb ik nu helemaal geen probleem meer mee. Hij voelt namelijk heerlijk solide ik heb het idee dat mijn geliefde telefoon nu goed beschermd is en dat niks erg kan beschadigen.

Ook wen je aan de extra grote zowel in je hand als in je zak.

Even over de case zelf, de kwaliteit is uitmuntend het aluminium dan er zitten op de hoekpunten rubber tussen de case en de telefoon en dit is niet helemaal perfect gedaan in mijn ogen.

Al met al in mijn ogen gewoon kwalitatief de beste case, maar de prijs word niet helemaal gerechtvaardigd door het hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Neefdave schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:27:
Mijn switcheasy is al kapot. Net een maand in gebruik. Op een of andere manier een stuk van de zijkantbaf.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11441219/Photo%2008-01-12%2016%2014%2026.jpg

Die van mij is na 2 weken al stuk :/ Heel dun materiaal en niet makkelijk er uit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 08:33
Dat had ik ook. Mailtje gestuurd naar Switch Easy (of de webshop) dat ik het triest vond en dat ze niet eens een handleiding erbij gaven, hoe je hem eraf krijgt...

Kreeg binnen een week een nieuwe opgestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Ik ben voorlopig tevreden van de SGP NEO HYBRID voor mijn 4S (gekocht via sgpstore ebay). Enige minpuntje is dat hij "gladder" is dan mijn vorige hoezen die iets meer "antislip" waren...

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MTBS schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:00:
Ik ben voorlopig tevreden van de SGP NEO HYBRID voor mijn 4S (gekocht via sgpstore ebay). Enige minpuntje is dat hij "gladder" is dan mijn vorige hoezen die iets meer "antislip" waren...
NeoHybrid 2 Matte om precies te zijn? Dat ding is toch gemaakt voor de iPhone 4?
Zijn de knopjes goed te bedienen (o.a. volume) en is het apparaat fatsoenlijk aan te sluiten op de standaard meegeleverde oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:08:
Dan kan ik je 'n OtterBox Defender wel aanraden denk ik, helemaal silicone langs de buitenkant, ingebouwde screenprotector, beetje dikker door de case en als je 'm dan eens laat stuiteren, is er imho niet veel schade te veroorzaken.
En als je 'n beetje goed zoekt heb je 'm nog goedkoop van "the bay of E" :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 07:15:
[...]

NeoHybrid 2 Matte om precies te zijn? Dat ding is toch gemaakt voor de iPhone 4?
Zijn de knopjes goed te bedienen (o.a. volume) en is het apparaat fatsoenlijk aan te sluiten op de standaard meegeleverde oplader?
"Matte" ja... Dus met de beschermende achterkant zoals op de foto in mijn post...

Volumeknoppen zijn heel goed te bedienen en standaard Apple oplader geeft geen enkel probleem. De "schuifschakelaar" boven de volumeknoppen staat niet 100% in het midden (iets meer naar onder), maar is perfect te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
dodge_911 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:14:
[...]

Dan kan ik je 'n OtterBox Defender wel aanraden denk ik, helemaal silicone langs de buitenkant, ingebouwde screenprotector, beetje dikker door de case en als je 'm dan eens laat stuiteren, is er imho niet veel schade te veroorzaken.
En als je 'n beetje goed zoekt heb je 'm nog goedkoop van "the bay of E" :)
Je kan dan ook gaan voor de OtterBox Impact series... Ik wisselde die af met de Defender... Defender om buiten te gaan "spelen" (lopen, geocachen,...) en Impact voor het "gewone" werk... Impact heb ik nu vervangen door de SGP...

Defender heeft een ingebouwde extra screenprotector en bestaat uit een binnencase (harde plastic) en een buitencase in silicone. Impact heeft enkel die silocone hoes... Beiden verdikken het toestel wel, maar zijn wel zeer schokbestendig weet ik uit eigen ervaring... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Ik heb de 'droge' variant van de Bodyguardz screen en backprotector op mijn 4S zitten en bewaar de telefoon in jaszak of broekzak maar de achterkant kwam door het schuiven deels los en nu zit er stof onder. Niet erg mooi dus.

Ik wil mijn iPhone zo 'kaal' mogelijk houden en heb daarom voor deze oplossing gekozen maar ben er dus niet echt tevreden over. Twijfel nu over het aanvragen van een replacement via Bodyguardz of maar een SwitchEasy Nude of iets dergelijks kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14
koekjeh schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:18:
[...]

[afbeelding]

Die van mij is na 2 weken al stuk :/ Heel dun materiaal en niet makkelijk er uit te krijgen.
Kan het hoesje nu dan ook echt iedereen afraden, haal zojuist het hoesje er af en zit hele hoop vuil tussen. Door de wrijving is de zilvere rand aardig beschadigd. Je ziet zelfs groeven in het hoesje.

Afbeeldingslocatie: http://img39.imageshack.us/img39/6662/switcheasynude.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Deef_K op 10-01-2012 11:47 . Reden: Foto toegevoegd ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste