Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Pixelz schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:35:
Ik heb de 'droge' variant van de Bodyguardz screen en backprotector op mijn 4S zitten en bewaar de telefoon in jaszak of broekzak maar de achterkant kwam door het schuiven deels los en nu zit er stof onder. Niet erg mooi dus.

Ik wil mijn iPhone zo 'kaal' mogelijk houden en heb daarom voor deze oplossing gekozen maar ben er dus niet echt tevreden over. Twijfel nu over het aanvragen van een replacement via Bodyguardz of maar een SwitchEasy Nude of iets dergelijks kopen.
Mss opnieuw gaan voor een screen- en backprotector, maar een bumper rond je phone (SGP, Apple,...). Die bumper zorgt er dan voor dat je protectors aan de hoeken en zijkanten niet loskomen door "wrijving".

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 13:17
Neefdave schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:42:
[...]

Kan het hoesje nu dan ook echt iedereen afraden, haal zojuist het hoesje er af en zit hele hoop vuil tussen. Door de wrijving is de zilvere rand aardig beschadigd. Je ziet zelfs groeven in het hoesje.

[afbeelding]
Heb net nog even goed gekeken maar beschadigingen heb ik niet. Gebruik nu Incase Bird's Nest die gaat er veel makelijker af. Ook zit deze beter om de iphone.

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:02

koku

Tnet Devver
[...]

Kan het hoesje nu dan ook echt iedereen afraden, haal zojuist het hoesje er af en zit hele hoop vuil tussen. Door de wrijving is de zilvere rand aardig beschadigd. Je ziet zelfs groeven in het hoesje.

[afbeelding]
Hmm, dat ziet er niet best uit... Heb hetzelfde hoesje, misschien toch maar even rondkijken naar een andere :)
Zit nu te kijken naar de Griffin Reveal, die sluit beter om de iPhone heen.
En deze is op zich ook wel grappig al is niet helemaal duidelijk hoeveel pasjes erin gaan. En eigenlijk is de achterkant best lelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]
ik en mijn vriend zijn ook beide niet onder de indruk van de switchwasy nude. hoes gaat snel kapot, de hoes laat snel los waardoor hij er niet goed omheen blijft zitten. ik ga op zoek naar een ander.

iemand goede ervaringen met een hoes die nauwelijks te zien en te voelen is maar wel goed beschermt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:21:
[...]

ik en mijn vriend zijn ook beide niet onder de indruk van de switchwasy nude. hoes gaat snel kapot, de hoes laat snel los waardoor hij er niet goed omheen blijft zitten. ik ga op zoek naar een ander.

iemand goede ervaringen met een hoes die nauwelijks te zien en te voelen is maar wel goed beschermt?
Hier ook zeer ontevreden over de switch easy nude, bijna niet heel van je telefoon af te krijgen en ik heb nooit het idee gehad dat hij helemaal goed afsloot. Ook het vuil wat zich in het hoesje verzameld is niet echt prettig :( .

Ik sta ook open voor suggesties voor een andere case/hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Zoek eens op youtube op "SGP NEO HYBRID MATTE IPHONE 4". Ik ben er zeer tevreden over voor mijn 4S en mijn vrouwtje voor haar 4...

Een (stevige) siliconen rubber (die geen haartjes aantrekt) die mooi rond de phone gaat en dan een (dunne) bumper errond die je in verschillende kleuren kan krijgen.

+ Vergroot de iPhone niet echt
+ Achterkant is beschermd (model is ook te verkrijgen zonder achterbescherming)
+ Je kan de telefoon op zijn voorkant leggen zonder dat het glas de ondergrond raakt
+ Kleuren (zilver, alu, champagne, rood, geel, blauw,...) zijn wel trendy (voor ieder wat wils)
+ Kost niet al te veel
+ Je krijgt er een kwaliteitsvolle screenprotector van SGP bij
+ Volume- en standbyknoppen zijn makkelijk te gebruiken

- Bij de 4S zit de schuifschakelaar niet perfect in het midden van de opening (maar is wel makkelijk te bedienen)
- De "gladheid" van de hoes was even wennen na mijn OTTERBOX Impact

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
MTBS schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:29:
Zoek eens op youtube op "SGP NEO HYBRID MATTE IPHONE 4". Ik ben er zeer tevreden over voor mijn 4S en mijn vrouwtje voor haar 4...

Een (stevige) siliconen rubber (die geen haartjes aantrekt) die mooi rond de phone gaat en dan een (dunne) bumper errond die je in verschillende kleuren kan krijgen.

+ Vergroot de iPhone niet echt
+ Achterkant is beschermd (model is ook te verkrijgen zonder achterbescherming)
+ Je kan de telefoon op zijn voorkant leggen zonder dat het glas de ondergrond raakt
+ Kleuren (zilver, alu, champagne, rood, geel, blauw,...) zijn wel trendy (voor ieder wat wils)
+ Kost niet al te veel
+ Je krijgt er een kwaliteitsvolle screenprotector van SGP bij
+ Volume- en standbyknoppen zijn makkelijk te gebruiken

- Bij de 4S zit de schuifschakelaar niet perfect in het midden van de opening (maar is wel makkelijk te bedienen)
- De "gladheid" van de hoes was even wennen na mijn OTTERBOX Impact
Is de achterkant lekker stroef? Echt rubber dus?
Oftewel als ik hem op een gladde ondergrond leg, glijdt hij daar dan vanaf als je een beetje die schuin zou houden??
Maar deze schuifschakelaar zit toch niet een klein beetje onder de bumper of wel?
Als én de achterkant stroef is én de schuifschakelaar totaal niet onder de bumper komt, dan ga ik ook voor deze. :Y

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
Maar wat is nu het verschil tussen de Neo Hybrid 2S en de Neo Hybrid EX? Daar kan ik niet helemaal achter komen, behalve dat de kleuren verschillen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
funske schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:09:
[...]
Is de achterkant lekker stroef? Echt rubber dus?
Oftewel als ik hem op een gladde ondergrond leg, glijdt hij daar dan vanaf als je een beetje die schuin zou houden??
[...]
Maar deze schuifschakelaar zit toch niet een klein beetje onder de bumper of wel?
Als én de achterkant stroef is én de schuifschakelaar totaal niet onder de bumper komt, dan ga ik ook voor deze. :Y
Achterkant is niet stroef... Das was net het "wennen" t.o.v. van mijn vorige hoes... Nadeel is dus dat ie makkelijker ergens van "afschuift" of eventueel uit je handen zou kunnen glippen... Voordeel is dan weer dat die vlotjes in je jas- of broekzak glijdt en dat er absoluut geen haartjes worden aangetrokken... ;)

De schuifschakelaar zit niet onder de bumper...

Ter info : ik heb mijne besteld op ebay (sgpstore uit USA), mijn vrouw ook (sgp in UK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
donny_p schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:02:
Maar wat is nu het verschil tussen de Neo Hybrid 2S en de Neo Hybrid EX? Daar kan ik niet helemaal achter komen, behalve dat de kleuren verschillen :P
Heb ik ook nooit exact geweten, maar let wel op dat ik heb in mijn post heb over de "MATTE" reeks, dus MET achterkant.

De types die jij aanhaalt zijn gewoon "bumpers" denk ik? (Schiet me niet dood als het niet zo is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
MTBS schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:26:
[...]

Heb ik ook nooit exact geweten, maar let wel op dat ik heb in mijn post heb over de "MATTE" reeks, dus MET achterkant.

De types die jij aanhaalt zijn gewoon "bumpers" denk ik? (Schiet me niet dood als het niet zo is)
Ah oké, ik bedoelde de gewone bumpers zonder achterkant inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Ik heb ook een hoesje gehaald laatst en ben er erg tevreden over.
Hij beschermt de iPhone 4S aan alle kanten, ik kan hem net met het scherm naar beneden op tafel leggen zonder dat het scherm de tafel raakt.

Ook het mute-knopje is goed te gebruiken op de iPhone 4 en de 4S doordat de opening wat groter is, maar ik vind het niet lelijk. Het viel me pas op nadat ik hier las dat die knopjes op een andere plek zitten.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/15dt05g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Ik heb mijn SGP Neo Hybrid II Matte Satin Silver (Mondvol!) ook binnen. En de eerste indrukken zijn zeer goed. Toch jammer van die trilstand switch, als die mooi gecentreerd was, zou het wel een stuk mooier zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
BioHazard schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:29:
Ik heb mijn SGP Neo Hybrid II Matte Satin Silver (Mondvol!) ook binnen. En de eerste indrukken zijn zeer goed. Toch jammer van die trilstand switch, als die mooi gecentreerd was, zou het wel een stuk mooier zijn geweest.
Zou je er een foto van willen maken? Vind dit echt de mooiste case die ik tot nu toe tegengekomen ben, waarom maken ze eigenlijk gewoon geen 4S variant? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Mikad0 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:24:
[...]

Zou je er een foto van willen maken? Vind dit echt de mooiste case die ik tot nu toe tegengekomen ben, waarom maken ze eigenlijk gewoon geen 4S variant? :/
Afbeeldingslocatie: http://img717.imageshack.us/img717/333/fotoog.jpg

Onderaan is er een vrije millimeter zodat de knop makkelijk aan/af te schuiven is. Bovenaan de opening zie je nog net het "streepje" van de zijkant van de GSM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Mikad0 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:24:
[...]

Sorry dat ik niet eerder kon reageren. Het is niet super storend hoor. Zie bovenstaande foto. Een nadeeltje vind ik, dat het rubber van hoesje zelf geen stof vangt, maar tussen scherm en rubberen rand zit vaak wat stof. Kan je er zo afwrijven, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
MTBS schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:46:
[...]

[afbeelding]

Onderaan is er een vrije millimeter zodat de knop makkelijk aan/af te schuiven is. Bovenaan de opening zie je nog net het "streepje" van de zijkant van de GSM...
Bedankt! Het is inderdaad niet echt storend. Hij lijkt genoeg ruimte te hebben om te bewegen, ik dacht zelf dat hij er echt een beetje onder/er stijf tegenaan zou zitten. Maar het is een aardig grote opening zie ik nu, dit wordt de nieuwe case! ;)
BioHazard schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:12:
[...]

Sorry dat ik niet eerder kon reageren. Het is niet super storend hoor. Zie bovenstaande foto. Een nadeeltje vind ik, dat het rubber van hoesje zelf geen stof vangt, maar tussen scherm en rubberen rand zit vaak wat stof. Kan je er zo afwrijven, dat wel.
Ik denk dat je dat bij elke case sowieso wel hebt, maar dat vind ik niet echt een probleem. Regelmatig schoonmaken helpt denk ik dan wel (voor evt. krasjes op het scherm). Ik ga zelf denk ik voor de Satin Silver versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:03

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Ik gebruik nu al een paar maanden de SGP Neo Hybrid 2S Snow Series in Infinity White (mondvol :9) en hij heeft ondertussen de eerste paar vallen al zonder schade overleefd. Hier wat fotootjes. :)

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7010/6700204863_69a479a3c1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7032/6700204579_daf5cc7c5b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7173/6700205145_a6caa1b593.jpg

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuttasoxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-03-2022
laatst zag ik dit http://www.glidecase.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:32
Ik ben op zoek naar een case/hoesje waar ik ruimte heb voor de iPhone én een stuk of drie pasjes. Liefst iets waar ik de iPhone niet uit hoef te halen voor gebruik. Iemand enig idee?

De BookBook is een mooie case met deze functionaliteit maar iets aan de dure kant.

[ Voor 19% gewijzigd door SquareOne op 15-01-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:08
Mijn vader heeft vandaag deze case besteld, komt uiteindelijk neer op +/- 77 euro incl. verzendkosten (ik weet niet of de douane er nog moeilijk over doet). Het duurt ongeveer 2/3 weken totdat hij binnen is volgens de website. maarja dan heb je ook wat, ontzettend strak ding! :D

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/305382_255105784536169_228743520505729_759416_1202188876_n.jpg

In meerdere kleuren bestelbaar :) ik zou mezelf er ook mee zien lopen, ik heb echter nog een 3Gs O-) met een zelf ontworpen T-Mobile case, wat ook een superleuke actie is! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi ding ... MAAR:
als ik de productfoto's op de site (en ook jouw geplaatste foto) bekijk,
dan is de front glasplaat NIET BESCHERMD! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
I+Case is idd erg mooi. Ik heb via Kickstarter het product gesteund en krijg er daarvoor ook een.
Is inmiddels verstuurd maar nog niet ontvangen.

Let er wel even op dat de i+Case waardeloos is met een iPhone 4. Bereik valt vrijwel geheel weg en is nog NIET opgelost in het eerste model wat nu wordt uitgeleverd.

Ik krijg een zwarte trouwens.

Edit: Kickstarter project is al een tijdje geleden afgelopen.
Zelf bestellen kan op www.iPlusCase.com.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 15-01-2012 15:42 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:08
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:31:
Mooi ding ... MAAR:
als ik de productfoto's op de site (en ook jouw geplaatste foto) bekijk,
dan is de front glasplaat NIET BESCHERMD! 8)7
gooi je daar een screenprotector overheen, dat moet het probleem ook niet zijn, sowieso zijn de meeste hoesjes ervoor om stootschade te beschermen, de rest zou ik gewoon doen met screenprotectors/backplate film :)
Donstil schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:38:

Let er wel even op dat de i+Case waardeloos is met een iPhone 4. Bereik valt vrijwel geheel weg en is nog NIET opgelost in het eerste model wat nu wordt uitgeleverd.

Ik krijg een zwarte trouwens.
Mijn vader moet inderdaad nog een 4S krijgen, collega die dat zou bestellen werkt niet helemaal mee :P maar dat is dus geen probleem en ook mijn vader heeft de zwarte besteld, al vond ik persoonlijk de grijze mooi passen, omdat dat eigenlijk die hele rand van de iPhone terugbrengt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

ik heb sinds een paar dagen dit om een 4S zitten:
Miniot iWood padouk
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VhkBYtlnVKH4tmxncynGPzjp/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MARCryBxGpuU0CddX0M0gPv8/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZX0SHAHACJ3WRnMu6BsSE1VS/full.jpg
volumeknoppen en aan en uit knop zijn ook van hout.

Het is behoorlijk fraai werk wat ze er in gestopt hebben.
De hoes is zo'n 2mm dik en aan de binnenkant voorzien van carbon strips.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de SGP Neo Hybrid Matte in Gun Metal uitvoering besteld,
voor € 26,03 (inclusief shipping) via eBay in Zuid-Korea.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Iemand hier ervaring met deze site?

Ik zit er over te denken om een Vapor Pro te gaan bestellen hier maar ik wil wel 100% zeker een echte en geen neppert.

89 voor de Black Ops versie vind ik nog te doen. (blijft achterlijk veel geld voor een hoesje maargoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
Ik ga ook voor de Neo Hybrid 2S. Had hem het liefst in Satin Silver gehad maar dat champagnekleurtje ziet er ook wel prima uit. De Snow versie is wel in het zilver, alleen kleurt die witte rand weer niet met m'n zwarte iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:51
@ElayZ

Voor 80€ mag je er toch wel van uit gaan dat ze origineel zijn. Die nep dingen zijn meestal te koop voor max 30€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Draakje5 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:50:
@ElayZ

Voor 80€ mag je er toch wel van uit gaan dat ze origineel zijn. Die nep dingen zijn meestal te koop voor max 30€
Dat lijkt mij ook inderdaad, dus ik heb hem besteld!

De goedkoopste site die ik kon vinden waar hij op voorraad is en die me betrouwbaar lijkt. Ik heb via paypal betaald dus mocht het mis gaan kan ik daar ook nog een beroep op doen.

Het is veel geld maar ach, ik vind m wel echt super mooi. 8) :9
Van mij had het oranje stukje ook nog best zwart mogen zijn maar een helemaal zwarte vapor pro is wel te krijgen, de Spectra alleen die vind ik nergens goedkoper dan 150 euro...[edit] 119 maar dat gaat me toch echt ff te ver... :+

[ Voor 4% gewijzigd door ElayZ op 16-01-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De i+case van Kickstarter komt hier net binnen.
Prachtig afgewerkte bumper welke prachtig om de iPhone past en staat.

Misschien niet de meeste bescherming die je kunt wensen maar wel een van de mooiste.

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/1975/foto2zf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img715.imageshack.us/img715/2682/foto3ji.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img705.imageshack.us/img705/9758/foto4sl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img593.imageshack.us/img593/522/foto5oy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Poe, dat staat inderdaad erg strak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
inderdaad, maar doe je het zonder screenprotector? (en backprotector?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TheThomas schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:24:
inderdaad, maar doe je het zonder screenprotector? (en backprotector?)
De achtkant ligt van de tafel omdat er daar kleine randjes zijn toegevoegd in de case.
Front is niet beschermd. Screenprotector ofz geloof ik nooit zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Donstil schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:21:

Misschien niet de meeste bescherming die je kunt wensen maar wel een van de mooiste.
Lijkt net een Android toestel zo. Vind die metalen zijkantjes juist zo kenmerkend en mooi aan de iPhone 4/4s. Vallen hierbij helemaal weg.
Ik ga voor een simpele transparante bumper: http://link.marktplaats.nl/521653299

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jo-re-mi schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:28:
[...]

Lijkt net een Android toestel zo. Vind die metalen zijkantjes juist zo kenmerkend en mooi aan de iPhone 4/4s. Vallen hierbij helemaal weg.
Ik ga voor een simpele transparante bumper: http://link.marktplaats.nl/521653299
Als een Android toestel er zo uit ziet wil ik hem zeker wel eens proberen hoor :)

Maar ja het mooiste blijft natuurlijk geen bumper. De i+case komt wel dicht in de buurt naar mijn mening.

Een toestel van 700,- wegstoppen in een plastic bumpertje van een euro of 5 is naar mijn mening echt zonde.

[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 17-01-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.telegraaf.nl/digitaal/11324452/__Zelfhelend_iPhonehoesje_van_Nissan__.html

Een glanzend krasvrij hoesje voor je iPhone blijft vaak niet lang mooi. Voor je het weet zitten de eerste krasjes erop. Nissan heeft de oplossing: een glanzende iPhone case met een laagje verf die krasjes zelf herstelt.

Afbeeldingslocatie: http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00949/iphone_nissan_949159d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00949/nissan_iphone_949157d.jpg

Maar even ter kennisgeving. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
Vanmiddag mijn SGP Neo Hybrid 2S binnen, eerste indruk is erg goed. Bumper sluit mooi aan en voelt kwalitatief ook goed aan. De screenprotector die er bij zit lijkt ook erg goed, alleen heb ik deze er erg brak opgeplakt (stofjes onder het beeld etc). Vanavond maar kijken of dit beter kan, anders laat ik hem er helemaal af. Die op de achterkant zit er wel mooi strak op. Mooie van de bumper vind ik dat hij mat is en niet glanzend. Ziet er wat luxer uit naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kopen jullie de SGPs aan? en wat kosten ze in totaal dan ? ( portkosten + verzendkosten ). Was eerst voor een iWood contour aan het denken, maar een witte iphone met een houten covertje.... ik weet het niet zeker.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Vandaag m'n Pinlo Slice 3 case binnen gekregen!

Voor iedereen die een Desmay case overweegt en een 4S heeft, neem dan de Pinlo Slice!
Deze zit veel mooier bij je muteknop dan de Desmay variant! Verder zijn ze bijna hetzelfde m.u.v. de onderkant!

Afbeeldingslocatie: http://i646.photobucket.com/albums/uu188/sietze40D/IMG_3134CR2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i646.photobucket.com/albums/uu188/sietze40D/IMG_3148CR2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i646.photobucket.com/albums/uu188/sietze40D/IMG_3144CR2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i646.photobucket.com/albums/uu188/sietze40D/IMG_3141CR2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i646.photobucket.com/albums/uu188/sietze40D/IMG_3138CR2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb een SGP Neo Hybrid besteld via Ebay, verkoper sgpstore1. Totale kosten inclusief verzending waren €27,65 (= $31.99 + $1.99 verzendkosten)

Vorige week heb ik trouwens ook al een SwitchEasy Nude gekocht, maar die durf ik na het lezen van alle berichten hier over krassen op de zijkant van de iPhone niet meer te gebruiken :o Verwijderen ging wel soepel eigenlijk.

[ Voor 46% gewijzigd door Canaria op 18-01-2012 19:48 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:46:
Waar kopen jullie de SGPs aan? en wat kosten ze in totaal dan ? ( portkosten + verzendkosten ). Was eerst voor een iWood contour aan het denken, maar een witte iphone met een houten covertje.... ik weet het niet zeker.... :)
Mijne gekocht via ipodhoes.nl, had hem de volgende dag in huis d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht interessant: de verbetering van de Neo Hybrid 2 of ][
t.o.v. de 'gewone' Neo Hybrid (1) in een plaatje toegelicht.
Mijn eBay verkoper was door z'n voorraad heen (had alleen maar versie 1; krijg een full refund)
en kwam dit plaatje tegen op m'n zoektocht. Ik ga nu voor die betere versie 2.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 01:42
Heb nu een tijdje een Magpul Field Case (MAG451). Ding past echt perfect, fijn materiaal en maar 10 dollar.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2pt2jqb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/wbqtsp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Nou ik heb mn Vapor Pro Black Ops case binnen, besteld bij deze site

Alhoewel de case echt erg mooi en strak is twijfel ik toch een beetje over de echtheid...

Alle details lijken wel te kloppen met de foto's op de element site alleen is het plastic stukje ipv oranje meer gewoon transparant. En ook zit het poetsdoekje en de screenprotector van de transit kit er niet bij...

Is er iemand hier die een echte originele vapor pro heeft en kan aangeven hoe ik de verschillen kan zien?
Ik heb gezocht op internet en youtube maar ik kan niet echt een duidelijke vergelijking vinden of tips hoe echt van nep te onderscheiden.

Nu heb ik via paypal betaald dus ik kan evt een klacht aanmaken daar en mn geld terug vragen.
Of zal ik eerst de site zelf een mailtje sturen dat ik twijfel?

Mocht ie nep zijn is t wel een verdomd goeie nepper maar dan vind ik nog te duur voor 89 eu...

Btw ik zit op de ipad dit te typen, ik zal morgen wat foto's plaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door ElayZ op 19-01-2012 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:22:
Nou ik heb mn Vapor Pro Black Ops case binnen, besteld bij deze site

Alhoewel de case echt erg mooi en strak is twijfel ik toch een beetje over de echtheid...

Alle details lijken wel te kloppen met de foto's op de element site alleen is het plastic stukje ipv oranje meer gewoon transparant. En ook zit het poetsdoekje en de screenprotector van de transit kit er niet bij...

Is er iemand hier die een echte originele vapor pro heeft en kan aangeven hoe ik de verschillen kan zien?
Ik heb gezocht op internet en youtube maar ik kan niet echt een duidelijke vergelijking vinden of tips hoe echt van nep te onderscheiden.

Nu heb ik via paypal betaald dus ik kan evt een klacht aanmaken daar en mn geld terug vragen.
Of zal ik eerst de site zelf een mailtje sturen dat ik twijfel?

Mocht ie nep zijn is t wel een verdomd goeie nepper maar dan vind ik nog te duur voor 89 eu...

Btw ik zit op de ipad dit te typen, ik zal morgen wat foto's plaatsen.
ik heb een orginele vapor pro ( white edition )
zet wat fotos online en zal eens nazien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Donstil schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:21:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoezo je iPhone verkrachten, cover geeft amper bescherming maar je doet hem er wel omheen. |:( De eerste cover die de iPhone mooier maakt moet nog worden uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosje77
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-09 18:47
Nadeel van een case vind ik dat de iphone niet meer in de tomtom carkit past. En om de iphone steeds in en uit de case te halen lijkt me ook niet goed. Ik heb een iCoat case en deze is 0,4mm dik, gekocht in de hoop dat de iphone wel in de carkit past... helaas past niet goed. Carkit werkt dan niet eens. Nu is de tomtom carkit zowiezo niet nodig voor de 4s, dus denk ik er over om iets anders te nemen. Het liefst een houder/lader waar de iphone ook met hoesje inpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 20:20
De i+case van Kickstarter en Pinlo Slice 3 cases zien er gaaf uit zeg.
beetje googlen kom ik alleen buitenlandse sites tegen waar ik hem kan bestellen. Weet iemand of deze
ook te bestellen zijn in NL.
@ SietzeJBL & Donstil: wat hebben jullie ervoor betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Donstil schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:38:
[...]

Als een Android toestel er zo uit ziet wil ik hem zeker wel eens proberen hoor :)

Maar ja het mooiste blijft natuurlijk geen bumper. De i+case komt wel dicht in de buurt naar mijn mening.

Een toestel van 700,- wegstoppen in een plastic bumpertje van een euro of 5 is naar mijn mening echt zonde.
Dat je om zo'n intensief gebruikt voorwerp als een telefoon überhaupt een hoesje moet doen is al idioot. 't Is allemaal net wat te mooi en te kwetsbaar.
Dat waren nog eens tijden met die Nokia 3310's. Toen kon je gewoon gooien en sjoelen met je telefoon, zonder het te begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Eskiya schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:01:
beetje googlen kom ik alleen buitenlandse sites tegen waar ik hem kan bestellen. Weet iemand of deze
Omgerekend een Eurotje of 40-50,- maar dat komt omdat ik er heel snel bij was.

Nu kosten ze wat meer dacht ik.
Jo-re-mi schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:05:
[...]

Dat je om zo'n intensief gebruikt voorwerp als een telefoon überhaupt een hoesje moet doen is al idioot. 't Is allemaal net wat te mooi en te kwetsbaar.
Dat waren nog eens tijden met die Nokia 3310's. Toen kon je gewoon gooien en sjoelen met je telefoon, zonder het te begeven.
Hoeft ook niet perse hoor. Kwestie van zorgvuldig en voorzichtig zijn.
Had om mijn iPhone, iPhone 3G, en iPhone 3GS nooit een hoesje en om mijn iPhone 4 maar erg sporadisch.

Heb deze bumper nu om mijn 4s omdat ik het gewoon fraai vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferre40
  • Laatst online: 04-06-2022
Heb deze middag een Vapor COMP zwarte uitvoering besteld. Morgen wordt deze geleverd. Zal mijn bevindingen na het weekend komen posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ik heb even een serie foto's gemaakt van mijn Vapor Pro Black Ops case/bumper.

Wat denken jullie, echt of nep?
(opklikken voor groot)

Alles wat er in de verpakking zat:
Afbeeldingslocatie: http://www.eloyzoet.nl/pics/vapor/IMG_0190_small.JPG
Het valt me op dat de achterkant van 3M is, toch een gerenommeerd bedrijf wat denk ik niet mee werkt aan nep producten? De screenprotector en doekje zitten er dus niet bij.

Case zelf:
Afbeeldingslocatie: http://www.eloyzoet.nl/pics/vapor/IMG_0191_small.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.eloyzoet.nl/pics/vapor/IMG_0192_small.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.eloyzoet.nl/pics/vapor/IMG_0197_small.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.eloyzoet.nl/pics/vapor/IMG_0198_small.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.eloyzoet.nl/pics/vapor/IMG_0200_small.JPG

Als hij nep is dan is hij wel héél goed nagemaakt naar mijn idee...

Foto element case:
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/origin-cdn.volusion.com/netkf.zfnwt/v/vspfiles/photos/API4-1111-KKMU-3.jpg?1325844923

[ Voor 4% gewijzigd door ElayZ op 09-02-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hoeveel heb je ervoor betaald? De hoes verdient niet de schoonheids prijs als je het mij vraagt...

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

ElayZ schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:55:

Alle foto's vind je in een gallery op mn site.
volledige resolutie via re-muis>afb bekijken

(opklikken voor groot)
ik snap je probleem niet zo.
vind je 'm kwalitatief gezien de 89 euro waard?
Zo ja. Mooi toch?
Zo nee. Terug sturen.
:)

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ik heb er 89 euro voor betaald bij telefoonhoesjes.be

@ YellowCube; ik vind geen enkel hoesje kwalitatief echt 89 euro waard, de materialen enzo zijn zeker niet zo veel geld waard. Maar ik vind het mooie cases van element, puur esthetisch oogpunt.

Maar het gaat me gewoon om t feit dat ik niet genaaid wil worden door een website die te veel geld vragen voor nep producten. Als ze er gewoon bij vermelden dat het een imitatie model is, prima dan weet je wat je koopt maar niet met originele product foto's adverteren en vervolgens goedkope nep troep leveren voor teveel geld.

Want wie weet gaat de verf er na paar maanden gebruiken wel vanaf bijvoorbeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door ElayZ op 19-01-2012 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Eskiya schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:01:
Ik heb de mijne via eBay gekocht voor $ 24,90 inclusief verzend, dus omgerekend een euro of 20 geloof ik!

Linkje

Zo te zien heeft de verkoper alleen nu de zwarte niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ElayZ: volgens mij heb je (helaas) een nepper te pakken.
Vergelijk de plaats, de hoogte en de dikte van de letters maar eens goed.
Daar zie ik een duidelijk verschil!
If it looks to good to be true, it probably is ...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 20:47:
Voor 89,- kan je niet echt spreken van 'too good to be true'. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:55:

Alle foto's vind je in een gallery op mn site.
volledige resolutie via re-muis>afb bekijken

(opklikken voor groot)

Alles wat er in de verpakking zat:
[afbeelding]
Het valt me op dat de achterkant van 3M is, toch een gerenommeerd bedrijf wat denk ik niet mee werkt aan nep producten? De screenprotector en doekje zitten er dus niet bij.

Case zelf:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Als hij nep is dan is hij wel héél goed nagemaakt naar mijn idee...

Foto element case:
[afbeelding]
Als hij fake is, dan is hij is wel heel goed nagemaakt moet ik zeggen... ( mijn vapor pro white )

- was ook met 3M
- zelfde doosje
- zelfde kaart
- zelfde zakje met de sleutelhanger

- als je twijfelt zou ik contact nemen met elementcase zelf en hen de fotos opsturen. Op hun website staat je site waar je hem hebt gekocht wel bij als official dealer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 20:47:
@ElayZ: volgens mij heb je (helaas) een nepper te pakken.
Vergelijk de plaats, de hoogte en de dikte van de letters maar eens goed.
Daar zie ik een duidelijk verschil!
Ik vind het lastig te zien, ik denk ook dat de plaats ietsjes verschilt, echter de bedrukking van de letters is wel héél netjes en strak. Dat logootje op het kunstof gedeelte is zelfs een soort zacht-achtig textuur-achtig dingetje wat je voelt als je er met je vingers overheen gaat...

En ik ben het zéér met je eens "if it looks to good to be true.." dus normaal ga ik daar ook altijd van uit. Een dergelijke case kun je niet voor 20-30 eu kopen origineel alleen inderdaad voor 89 euro zou je toch een echt product verwachten. Ik twijfel gewoon heel erg. Met name het ontbreken van het doekje en de screenprotector zet vraagtekens bij mij. Als het tussenstukje inderdaad (meer) oranje was geweest had ik denk ik minder getwijfeld.
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:00:
[...]

Als hij fake is, dan is hij is wel heel goed nagemaakt moet ik zeggen... ( mijn vapor pro white )

- was ook met 3M
- zelfde doosje
- zelfde kaart
- zelfde zakje met de sleutelhanger

- als je twijfelt zou ik contact nemen met elementcase zelf en hen de fotos opsturen. Op hun website staat je site waar je hem hebt gekocht wel bij als official dealer...
Bedankt voor je reactie! Jij bent de enige die écht kunt vergelijken denk ik en jij twijfelt ook. Ik ga de foto's opsturen naar elementcase en dan ben ik benieuwd wat zij voor reactie geven. Ook ga ik de site aanschrijven dat ik twijfel en ik het raar vind dat er accessoires ontbreken.

[edit] Ik ben wel blij dat ik via paypal heb betaald, dan kan ik altijd via die weg nog proberen mn geld terug te krijgen mocht hij nep zijn en de site zelf gene geld terug wil geven.

Wordt vervolgd...

[ Voor 5% gewijzigd door ElayZ op 19-01-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Waarom stuur je Vapor niet een mailtje met je foto's die kunnen het je zo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik denk Dat er verschil is tussen Nep Vapor. Afgekeurde Vapor en echte Vapor.

Ik heb ook een Vapor welke er geweldig uit ziet. Absoluut geen imitatie ding maar aan de onderkant zie ik wat sporen van de metaal frees. Daarom dacht ik toen dat Element "Net" afgekeurde bumpers verkoopt via derde partijen voor iets minder geld.

Prima want het scheelde al snel 60,- bij mij toen.
Jouw Vapor ziet er verder ook top uit behalve dat oranje stukje dan, misschien dat hij daarom dus ook een bepaalde kwaliteits test niet heeft gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
  • Laatst online: 14-09 14:23
ElayZ schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:41:
[...]
inderdaad voor 89 euro zou je toch een echt product verwachten.
De Black-ops heeft een adviesprijs van 139/149 euro bij goedkopere aanbieders vindt je hem voor 129/139 maar geen 89 euro.
Lijkt me dus duidelijk dat deze niet aan de eisen voldeed die element aan de cases stelt.

Zoals hierboven vermeldt, de afgekeurde worden goedkoper verkocht via verschillende aanbieders.
Je hebt dus waarschijnlijk wel een echte element maar een afgekeurde omdat er een freesje niet goed is of een kleurtje niet precies zoals het moest zijn niks mis mee toch.... scheelt je een hoop geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Dan had je net zo goed een nepper kunnen kopen van hoge kwaliteit, en ja die zijn er echt en die kosten je $20 inc verzenden. En het lijkt persoonlijk sterk dat Elementcases afgekeurde producten gaat verkopen aan webshops, nou niet echt een goede promotie te noemen voor je product. En als je dat soort statements gaat maken dan is het wel normaal om daar ook even een bron te komen.

[ Voor 50% gewijzigd door NotSoSteady op 20-01-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
Element verkoopt ze ook niet maar de fabriek in china die ze maakt wel!
Weliswaar illegaal gezien ze de naam "elementcase" dragen maar goed in china mag alles he :)

Bron ben ik zelf gezien ik contact heb gehad met china om "afgekeurde" cases te gaan verkopen voor een leuke prijs (en er wel bij te vermelden dat het originele maar afgekeurde modellen zijn)

[ Voor 37% gewijzigd door Monkeyk2010 op 20-01-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Moet je hier eens kijken voor de gein, sommige zijn er echt bijna perfect uit.

http://forums.macrumors.c...ead.php?t=1244826&page=70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
NotSoSteady schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:18:
Moet je hier eens kijken voor de gein, sommige zijn er echt bijna perfect uit.

http://forums.macrumors.c...ead.php?t=1244826&page=70
Spul komt allemaal uit dezelfde fabriek alleen de kwaliteitsnorm die Elementcase hanteert is gewoon veel hoger, betekent niet dat de "imitatie" slecht zijn zoals te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Precies wat ik bedoelde dus. Is bij mijn Vapor ook duidelijk te zien dat het om een orginele gaat welke is afgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ok ik heb mail terug van de website waar ik de mijne besteld heb.

Ik had aangegeven dat de screenprotector en het doekje ontbreken en dat ik twijfel aan de echtheid van de case. Hier hun antwoord;
Geachte,

We zullen dit alsnog nasturen, normaal zit het wel in de zipcase.

Onze cases worsen via een retailer van element case in Amerika ingekocht, wij kopen deze in grote getallen in om zo nog een concurrerende prijs te krijgen voor de Belgische en Nederlandse markt.

Onze cases zijn wel degelijk echt... Vergelijk het maar eens met een nep exemplaar van paar tientjes...

Met vriendelijke groet,

Telefoonhoesjes.be

Well Done Solutions
Veilingstraat 47
2320 Hoogstraten
België 
Klinkt wel netjes, ze sturen in ieder geval de ontbrekende accesoires alsnog na.

[ Voor 15% gewijzigd door ElayZ op 20-01-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog een SGP Neo hybrid matte satin silver of gun metal voor men iphone 4s ( wit ).
Helaas heeft www.iphonehoes.nl enkel de champagne kleur.

- Ebay heb ik eerlijk gezegd geen ervaringen mee en ik blijf er liever af...
- Helaas in Belgïe vind ik geen enkele webshop/winkel dat hem heeft...

Zijn er nog winkels in NL, net over de grens waar ze misschien de SGP hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc55
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 19:05
@#$!@!#$!!! Ik heb net mijn switcheasy nude weggegooid. Man wat een klote case. Ik raad hem niemand aan. Nadat ik de reacties had gelezen over de krassen heb ik mijn eigen iPhone bekeken. En ja hoor, hij zit helemaal onder de krasjes. Koop je het om je iPhone te beschermen, wordt het allemaal erger van. Valt er nog iets te doen? Een klacht indienen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook 2 zeer ontevreden gebruikers van de switcheasy Nude. Ik en mijn vriend hebben er beide 1 (gehad) en beide forse krassen op zijkanten en bovenkanten.
Ik ga zeker een klacht indienen en mijn geld terug vragen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:03:
Ik zoek nog een SGP Neo hybrid matte satin silver of gun metal voor men iphone 4s ( wit ).
Helaas heeft www.iphonehoes.nl enkel de champagne kleur.

- Ebay heb ik eerlijk gezegd geen ervaringen mee en ik blijf er liever af...
- Helaas in Belgïe vind ik geen enkele webshop/winkel dat hem heeft...

Zijn er nog winkels in NL, net over de grens waar ze misschien de SGP hebben ?
Waarom bestel je hem niet gewoon via de officiële webshop? :)
Inclusief verzendkosten was dat omgerekend net geen €30, service is ook erg goed, ze hebben mij al twee keer een vervangend hoesje opgestuurd zonder gezeur.

Edit: Zie net dat hun website offline is met de volgende mededeling: "Exciting changes in 2012! SGP will be reopen very soon with a brand new look and new name as SPIGEN, Inc.". :o

[ Voor 11% gewijzigd door bello2185 op 20-01-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:15
Voor alle mensen met een Switcheasy Nude, de Griffin Outfit Ice is vergelijkbaar (valt wel over de rand heen bij het scherm).

Afbeeldingslocatie: http://www.istore.com.sg/skin/frontend/default/f002/images/griffin-outfit-ice-iphone-4-black.jpg

Gebruik deze case al 3 maanden na volle tevredenheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wat vinden jullie zo mooi aan die hoesjes?
Ik gebruik gewoon een sleeve, en als je bang bent voor krassen kun je een screenprotector gebruiken toch?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bello2185 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:31:
[...]

Inclusief verzendkosten was dat omgerekend net geen €30, service is ook erg goed, ze hebben mij al twee keer een vervangend hoesje opgestuurd zonder gezeur.

Edit: Zie net dat hun website offline is met de volgende mededeling: "Exciting changes in 2012! SGP will be reopen very soon with a brand new look and new name as SPIGEN, Inc.". :o
site is online, maar ook daar zin de neo hybrid niet meer verkrijgbaar ? voor de 4s ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185

bello2185

(=゚ω゚)ノ

De Neo Hybrid is de versie met achterkant, toch? Voor zover ik weet is daar (nog) geen 4S versie van.
Misschien dat je de Linear Color Series wat vindt, die hebben ze in veel verschillende kleuren en die is met achterkant.

http://www.spigen.com/sgp...olor-series.html?color=50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

bello2185 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:35:
De Neo Hybrid is de versie met achterkant, toch? Voor zover ik weet is daar (nog) geen 4S versie van.
Misschien dat je de Linear Color Series wat vindt, die hebben ze in veel verschillende kleuren en die is met achterkant.

http://www.spigen.com/sgp...olor-series.html?color=50
Is er wel degelijk voor de 4S, alleen niet specifiek voor de 4S. Er zit een brede inkeping in voor de trilswitch. Dus voor 4/4S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bello2185 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:35:
De Neo Hybrid is de versie met achterkant, toch?
Met iets meer nuance niet helemaal ...

Het totale product assortiment (oud en nieuw) van Neo Hybrid's van SGP:

Neo Hybrid Matte Series (1)
Neo Hybrid Matte Series 2 (of ][) (het frame is 1,5 x dikker op voorheen zwakke plekken)
Neo Hybrid A
Neo Hybrid EX (kent ook een series 2)
Neo Hybrid 2S

Neo Hybrid Frame Option Suite Series (is vermoedelijk Series 1)

SGP iPhone 4 Case Neo Hybrid 2 Color Series
SGP iPhone 4 / 4S Case Neo Hybrid 2S Pastel Series
SGP iPhone 4 / 4S Case Neo Hybrid 2S Vivid Series
SGP iPhone 4 / 4S Case Neo Hybrid 2S Snow Series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardCoreGamer schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:49:
Ik gebruik gewoon een sleeve, en als je bang bent voor krassen kun je een screenprotector gebruiken toch?
Die hoesjes zijn niet altijd mooi, maar soms helaas noodzakelijk.
Het hangt er maar vanaf hoe je je telefoon gebruikt (en hoe zuinig je erop bent).
Ik heb hem vaak in z'n SGP Linear Case op z'n rug op een buro liggen.
Direkt toegankelijk; hoef ik 'm niet eerst ergens uit te halen. Met zo'n hoesje beschadigt de achterkant niet.
Voor transport heb ik een stevige EVA hardfoam zipper element case (ook goed tegen vuil).
Die combi vind ik ideaal!

Een sleeve kost tijd, beschermt minder dan zo'n element case, rekt soms uit, is open (kan vuil verzamelen) en gaat niet goed samen met een back- en/of front screen-protector. Je moet je iPhone er weer in terugstoppen, om krasjes te voorkomen.

Het zijn maar wat overwegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers: kwam deze bijzondere nog tegen:
http://www.ion-factory.co...LC07e6Z4a0CFUQe3god7UVzHw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:15
HardCoreGamer schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:49:
Ieder zo zijn ding. Sleeves en screen protectors vind ik verschrikkelijk overrated, maar dat is mijn mening.
Ik heb zelf voor een case gekozen om mijn iphone anoniemer te maken en de achterkant te beschermen.

[ Voor 11% gewijzigd door SL65 op 21-01-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:51
Screenprotectors zijn er ook voor de achterkant hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Ik kon er niks over vinden op internet, maar weet iemand of deze screenprotector ook op de 4s kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 09:06
xh3adshotx schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:26:
Ik kon er niks over vinden op internet, maar weet iemand of deze screenprotector ook op de 4s kan?
Ja hoor, want de schermen van de 4 en de 4S zijn van hetzelfde formaat.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xh3adshotx schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:26:
als je dan een screenprotector voor die prijs gaat kopen, kijk dan eens naar: deze
Je phone voelt wel iets anders aan, maar is gegarandeerd voor de levensduur krasvrij en ze vervangen de screenprotector gratis als hij voor die tijd stuk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
@jootje123
Ziet er goed uit. Even op youtube gekeken naar een paar filmpjes waar de shield word geïnstalleerd. Alleen zie ik op die filmpjes alleen maar bubbeltjes onder het folie zitten. Heb je zelf ook ervaring met deze shields? Gaan deze bubbeltjes naar verloop van tijd weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze screenprotector van qooqoon en die is werkelijk super.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisg
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-07 11:24
bello2185 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:31:
[...]

Ik kom op $60 dollar inc. verzenden voor de SGP Neo Hybrid 2S.
Schijnbaar niet meer interessant?

Bij ipodhoes heb je em voor €34..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Chrisg schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:45:
[...]

Ik kom op $60 dollar inc. verzenden voor de SGP Neo Hybrid 2S.
Schijnbaar niet meer interessant?

Bij ipodhoes heb je em voor €34..
Kan aan mij liggen hoor maar wat is het verschil met de bumper case van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
NotSoSteady schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:57:
[...]

Ik vind de SGP case wat minder lomp dan de Apple bumper. Daarnaast vind ik de gebruikte materialen en kleuren ook mooier. Maar beide blijven het bumpers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
NotSoSteady schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:57:
[...]

Als het goed is beschadigd de SGP de rand van je iPhone veel minder.

Ik heb een Caze ThinEdge besteld. Ben benieuwd of het wat is.

Afbeeldingslocatie: http://www.iphonecaze.com/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/t/h/thinedge_silver_back_2_1.jpg

-edit- Mezelf kennende ligt hij er na een dag gebruik toch weer vanaf _O- Zonder hoes blijft de iPhone toch het mooist :+

[ Voor 11% gewijzigd door BillSpaarbank op 23-01-2012 16:14 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de functie van die (in 1e instantie vreemde) knobbel rechts en dat rode dingetje?
Montage van het frame? Vreemde plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
sheepdog schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:48:
Heb nu een tijdje een Magpul Field Case (MAG451). Ding past echt perfect, fijn materiaal en maar 10 dollar.

[afbeelding]

[afbeelding]
Volgens mij zijn wij de enige die die case hebben :D

Ik vind hem wel fijn, maar bij mijn mute en volume knopjes kan ik een heel klein beetje het metaal zien van de iPhone. Heb jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Gisteren bij de iCentre de SwitchEasy Pure Anti-Reflect screenprotector gekocht. Geen succes. Het matte is op zichzelf wel fijn maar het scherm wordt er een beetje onscherp van. Dat is met name een probleem tijdens surfen. Hij gaat er dus weer af en wordt vervangen door een glanzende.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 01:42
Executor16 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:36:
[...]

Volgens mij zijn wij de enige die die case hebben :D

Ik vind hem wel fijn, maar bij mijn mute en volume knopjes kan ik een heel klein beetje het metaal zien van de iPhone. Heb jij dat ook?
Hier geen metaal zichtbaar, maar ik heb eerder ergens gelezen dat de case daar inderdaad iets te wijd kan zijn. In de ebay advertentie stond bij mij wel dat het om een verbeterde versie ging (link). Anders misschien om een vervangend exemplaar vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:04
@Executor16 .. +1, vandaag binnengekregen! Ben benieuwd of ik dit prefereer boven de Desmay.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:30
Nu laat ik overal mijn iPhone slingeren, flikker hem in mijn tas of op tafel...

Dus maar een OtterBox Defender aangeschaft, komt morgen binnen

Jammer dat het design er zo aan gaat maar goed ik spring ook vaak op de motor en dan zit in een jas
met veel ritssluitingen etc ....

Hoop dat deze hem een jaartje of wat goed houd..,.

Keep U posted

[ Voor 36% gewijzigd door oldsmelly op 24-01-2012 19:28 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mijn SGP Neo Hybrid ][S Snow Series - Infinity White is binnen!
Ik ben nu al tevreden, iets anders dan de SwitchEasy Nude maar deze voelt echt veel beter :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste