Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prom1se schreef op maandag 23 januari 2012 @ 01:31:
@jootje123
Ziet er goed uit. Even op youtube gekeken naar een paar filmpjes waar de shield word geïnstalleerd. Alleen zie ik op die filmpjes alleen maar bubbeltjes onder het folie zitten. Heb je zelf ook ervaring met deze shields? Gaan deze bubbeltjes naar verloop van tijd weg?
toegegeven, ik ben er even mee bezig geweest. Mijn achterkant is perfect, de voorkant zit 1 plekje op die er (nog) niet uit is. is vermoedelijk door een vuiltje.
ik vond de installatie best ok. een belangrijke tip:
doe het in een natte badcel. de stofdeeltjes dwarrelen dan niet zo rond. hielp bij mij (bijna helemaal) goed ;-)
je iphone gaat er wel iets anders van aanvoelen. ik heb daar de eerste dagen erg aan moeten wennen. ben er nu wel erg blij mee want kan ze in mijn zak doen en (per ongeluk) mijn sleutels erbij doen zonder me erge zorgen te maken.

p.s. ik heb een full body extra coverage genomen met de zijkanten ook erbij. die waren vreselijk moeilijk te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:44:
[...]

toegegeven, ik ben er even mee bezig geweest. Mijn achterkant is perfect, de voorkant zit 1 plekje op die er (nog) niet uit is. is vermoedelijk door een vuiltje.
ik vond de installatie best ok. een belangrijke tip:
doe het in een natte badcel. de stofdeeltjes dwarrelen dan niet zo rond. hielp bij mij (bijna helemaal) goed ;-)
je iphone gaat er wel iets anders van aanvoelen. ik heb daar de eerste dagen erg aan moeten wennen. ben er nu wel erg blij mee want kan ze in mijn zak doen en (per ongeluk) mijn sleutels erbij doen zonder me erge zorgen te maken.

p.s. ik heb een full body extra coverage genomen met de zijkanten ook erbij. die waren vreselijk moeilijk te installeren.
Duidelijk, hoe zit het met herinstallatie of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:03

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Chrisg schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:45:
[...]

Ik kom op $60 dollar inc. verzenden voor de SGP Neo Hybrid 2S.
Schijnbaar niet meer interessant?

Bij ipodhoes heb je em voor €34..
:o Toen ik in november de mijne daar bestelde was het helemaal geen $60.

Omgerekend €30,99.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/hrbt77.png

EDIT: Net nog even gekeken en als ik een Neo Hybrid 2S naar Nederland laat verzenden kost dit totaal $40,95, dus ik weet niet hoe jij aan $60 komt...
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/x4gewy.png

[ Voor 20% gewijzigd door bello2185 op 24-01-2012 21:37 ]

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Even mijn ervaring met een hoesje t.w.v. 2 euro (omgerekend). Namaak Griffin bumper.

Was laatst in Marokko en daar verkochten ze op de "zwarte Chinese hardware dump" hoesjes voor 2 euro. Ik kocht dus een bumper-stijl namaak Griffin hoesje. Knapt na één week het plastic, en na 2 weken ligt het complete ding uit elkaar. Leuk experiment, maar totaal niet voor herhaling vatbaar. Helaas geen plaatjes. Helaas, want de totale vernietiging die het hoesje binnen no-time op zichzelf teweegbracht was van epische proporties.

Mijn vorige en eerste hoesje heeft het een jaar uitgehouden. Dat was een plastic hoesje incluis back cover. Zo eentje gratis uit de Apple Store. Ook van Griffin, deze beviel wel. :P

Ben nu op zoek naar een nieuwe. Daarom heb ik een mooie bij DealExtreme gekocht: http://www.dealextreme.co...-for-iphone-4-black-47522 :>

Echter, vrees ik dat deze me weer wat teleur zal stellen daarom wil ik deze gaan aanschaffen: ThinEdge Framecase - Green. TWV 12,50 euro.

Opmerkingen? :)

[ Voor 1% gewijzigd door Koekje op 24-01-2012 21:59 . Reden: bedrag ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Ik kan je zeggen dat ook die inderdaad gaat tegenvallen. Bij mijn 4S (waarbij het volumeschuifje overigens onbereikbaar werd door die bumper) lag het volumeknopje na 2 weken er al vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prom1se schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:22:
[...]

Duidelijk, hoe zit het met herinstallatie of kan dat niet?
Ja in principe wel. Je moet met het eraf halen wel enorm oppassen dat je de shield niet uitrekt. Het is namelijk niet van het soort plastic materiaal waar de meeste screen protectors van zijn gemaakt.
En ik moet ook zeggen dat ik het niet heb geprobeerd dus ook niet kan zeggen hoe succesvol herinstalleren is. Wellicht helpt een Google search?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

tomtom137 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:34:
Ik kan je zeggen dat ook die inderdaad gaat tegenvallen. Bij mijn 4S (waarbij het volumeschuifje overigens onbereikbaar werd door die bumper) lag het volumeknopje na 2 weken er al vanaf.
Dat is wel heel desastreus! Wát is dat toch met al die hoesjes die kapot gaan, ik doe er heus geen rare dingen mee. Misschien dat ik maar een duurder hoesje moet overwegen, ik lees nog even het topic door. :o

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Laatst online: 09-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:42:
[...]

Ja in principe wel. Je moet met het eraf halen wel enorm oppassen dat je de shield niet uitrekt. Het is namelijk niet van het soort plastic materiaal waar de meeste screen protectors van zijn gemaakt.
En ik moet ook zeggen dat ik het niet heb geprobeerd dus ook niet kan zeggen hoe succesvol herinstalleren is. Wellicht helpt een Google search?
Had al een filmpje gezien op youtube, persoon hakt een wortel in stukjes op zijn ipad en haalt daarna zijn folie eraf, zag er niet uit of dit weer gebruikt kon worden..

Maar toch bedankt voor je feedback.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisg
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-07 11:24
bello2185 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:29:
[...]

:o Toen ik in november de mijne daar bestelde was het helemaal geen $60.

Omgerekend €30,99.
[afbeelding]

EDIT: Net nog even gekeken en als ik een Neo Hybrid 2S naar Nederland laat verzenden kost dit totaal $40,95, dus ik weet niet hoe jij aan $60 komt...
[afbeelding]
Aah kijk ik zie het al!
Toen ik keek zag deze verzendoptie er nog niet bij: First-Class Mail International Parcel $8.96

Dus nu kan ik bestellen;) Thnx!
Bevalt 'ie goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Laatst online: 14-09 14:03

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Ja, ik vind het persoonlijk een zeer fijn hoesje. Het ziet er smooth uit, de knopjes hebben goede feedback, door het kleine randje ligt je iPhone nooit direct op tafel (of waar je hem ook op legt), het silicone randje van het eerste deel van het hoesje is ook niet zo stroef zodat het makkelijk in je broekzak gaat. Hij heeft bij mij ook al de eerste val overleefd zonder enige schade. :) De front- en backprotectors die erbij zitten zijn ook van mooie kwaliteit, alleen die heb ik er zelf niet op zitten omdat het voor mij niet zo veel zin heeft (mijn iPhone 4 had na een jaar zonder screenprotector maar één heel klein krasje in de hoek :P).

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Wat een gekloot met die hoesjes, zeg!

Tot 2x toe via Marktplaats bumperhoesjes (transparant midden + kleur rand) besteld. Expliciet gevraagd of het voor de 4S is. Werd beide keren bevestigd.
De eerste bleek het andere soort te zijn dan op het plaatje werd voorgehouden. De tweede bleek niet om de 4S te passen, maar alleen voor de 4 (4G stond erop).

Nu via eBay (hopelijk) goede besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Jo-re-mi schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:23:
Wat een gekloot met die hoesjes, zeg!

Tot 2x toe via Marktplaats bumperhoesjes (transparant midden + kleur rand) besteld. Expliciet gevraagd of het voor de 4S is. Werd beide keren bevestigd.
De eerste bleek het andere soort te zijn dan op het plaatje werd voorgehouden. De tweede bleek niet om de 4S te passen, maar alleen voor de 4 (4G stond erop).

Nu via eBay (hopelijk) goede besteld.
Dat is niet gekloot met hoesjes, maar met je marktplaats-skills. ;-)
Als je een product ontvangt dat niet aan de omschrijving voldoet moet je dat aankaarten en niet akkoord gaan met het ontvangen product.
En als je vraagt of een case ook voor de 4S is het altijd handig om erbij te vermelden waarom je dat vraagt. (Ik vraag dit omdat hoewel de 4 en 4S ogenschijnlijk identiek zijn, de volumeknop bij de 4S aanzienlijk lager zit dan bij de 4).

Maar hopelijk meer geluk met je huidige bestelling! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo in mijn sas met mijn ... SGP Neo Hybrid II Matte Series Gunmetal ... jas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:16:
Zo in mijn sas met mijn ... SGP Neo Hybrid II Matte Series Gunmetal ... jas :)
waar heb je deze nog gekocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:13:
[...]

waar heb je deze nog gekocht ?
Ik heb hem ook nu sinds een weekje, & echt supertevreden..

Ebay (UK) KeepinCase

[ Voor 28% gewijzigd door rabor op 27-01-2012 00:29 ]

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:01
Zo een paar dagen verder met de OtterBox Defender om mijn geliefde 4S heen...

Kan maar 1 ding zeggen... Perfect ding...

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:40
Waar heb je 'm gehaald oldsmelly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rabor schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 00:27:
[...]
Ik heb hem ook nu sinds een weekje, & echt supertevreden..

Ebay (UK) KeepinCase
@Anter0: daar heb ik 'm ook gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:26:
[...]

@Anter0: daar heb ik 'm ook gekocht.
Vanavond dan maar bestellen voor men 4s _/-\o_
gunmetal of silver mmm... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Even een kort vraagje. Ik wou eigenlijk voor m'n witte 4GS voor een transparant Incase Snap hoesje gaan, maar die dingen zijn zo onmogelijk duur. Zo rond de 35 euro!
Nou wou ik hiervoor gaan omdat ze kwalitatief goed naar voren leken te gekomen; ze zitten stabiel in de telefoon (geen beweging) en er zit een ring in voor de flitser, die in andere hoesjes nog wel eens de flits willen reflecteren en zo foto's opfucken.

Wat zijn nou hele goeie merken/hoesjes voor je iPhone die iets goedkoper uitvallen en die niet onderdoen voor een Incase hoesje? Want ik vind 35 echt te veel voor een stuk plastic :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Ramquin schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:08:
[...]

Dat is niet gekloot met hoesjes, maar met je marktplaats-skills. ;-)
Als je een product ontvangt dat niet aan de omschrijving voldoet moet je dat aankaarten en niet akkoord gaan met het ontvangen product.
En als je vraagt of een case ook voor de 4S is het altijd handig om erbij te vermelden waarom je dat vraagt. (Ik vraag dit omdat hoewel de 4 en 4S ogenschijnlijk identiek zijn, de volumeknop bij de 4S aanzienlijk lager zit dan bij de 4).

Maar hopelijk meer geluk met je huidige bestelling! :)
Eeeuuuuh. Dat is precies wat ik gedaan heb. Op die manier gemaild. En dus tot 2x toe de hoesjes teruggestuurd. Thanks voor je goedbedoelde, maar vooringenomen, adviezen.

't Was voor mij meer een waarschuwing voor de lezers hier om goed te checken alvorens een hoesje te kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Jo-re-mi op 27-01-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
apNia schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:46:
Even een kort vraagje. Ik wou eigenlijk voor m'n witte 4GS voor een transparant Incase Snap hoesje gaan, maar die dingen zijn zo onmogelijk duur. Zo rond de 35 euro!
Nou wou ik hiervoor gaan omdat ze kwalitatief goed naar voren leken te gekomen; ze zitten stabiel in de telefoon (geen beweging) en er zit een ring in voor de flitser, die in andere hoesjes nog wel eens de flits willen reflecteren en zo foto's opfucken.

Wat zijn nou hele goeie merken/hoesjes voor je iPhone die iets goedkoper uitvallen en die niet onderdoen voor een Incase hoesje? Want ik vind 35 echt te veel voor een stuk plastic :|
Switcheasy nude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Als ik zo lees zijn er over de Switcheasy nude wel wat klachten. Incipio Feather doet het erg goed, maar lijkt weer erg duur :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Ik heb een casemate die wel bevalt, die erg lijkt op de incase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Incipo is niet duurder dan de nude. Maar 20€ is vrij veel voor alleen een effen case..

[ Voor 42% gewijzigd door Draakje5 op 27-01-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga absoluut, maar dan ook absoluut niet voor de switches nude!!! zowel mijn iphone als die van mijn vriend zitten onder de krassen door die klote case.

hebben nu overigens een case mate pop (http://www.bol.com/nl/p/e...index.html#product_images) en die is echt een stuk degelijker! hij is wel even wat groter en wegens de ruwe zijkanten wat moeilijk uit je zak te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Laatst online: 14-09 13:53
Ik ben ook niet tevreden over de nude. Past gewoon niet goed, zit ruimte tussen de achterkant, blijft bewegen.
Over casemate (barely there) ben ik wel te spreken, evenals de kensington. (schiphol)
De casemate heeft een gat bij het apple-logo, de kensington niet. Ze passen beide erg goed.
Ik had de kensington ook op mn 4 en heeft het lang volgehouden. Er is nu een speciale versie voor de 4s.
Ik heb een stuk of 10 cases voor de iphone, maar ik gebruik eigenlijk alleen de kensington, soms de casemate.

Beide zijn dun en hebben een soft-touch, wat ik wel fijn vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferre40
  • Laatst online: 04-06-2022
Redelijk duur maar de case van Elementcase model COMP is heel solide en ultra-sterk. Het gebruik van de toesten geluid luider en stiller, de uittoets voelen beter aan dan de iPhone zelf. Heeft ook een hele goede grip en voelt wat veerkrachtig aan mocht de iPhone vallen. Achterkant beschermd met een 3M vilten cover. Heb geen protectorfolie geplaatst omdat ik mijn scherm altijd scherp en helder wilt zien zonder een bubbeltje. Het scherm is trouwens goed beschermd door Apple zelf. Mijn autosleutels steken altijd in mijn rechterzak en Iphone 4s in de linkerbroekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:01
Draakje5 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:43:
Waar heb je 'm gehaald oldsmelly?
pdashop.nl

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand ervaring met deze van Melkco? Ziet erg strak uit!

http://www.pdashop.nl/pro...y-4203-hele-assortiment/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
@oldsmelly thnx.

@KiraYoma Voor 45€ neem ik liever een sena magnetflipper dan dat ding dat al bijna uit elkaar blijkt te vallen bij de review.. Of het merk is werkelijk waar pruts of de prijs is overrated,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:00
https://goodwoodnyc.com/s...uct_184_4ecd368cd1b72.jpg

Ik heb nu bovenstaande case om mijn iPhone 4S zitten. Zit er erg stevig omheen, is erg fraai en de kosten vallen nog mee. Btw heeft hij een ietwat omhoogstaande rand aan de voorkant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Heeft iemand toevallig een case (gehad) van Creativ-Design5?

Kwam dit filmpje tegen:

& dat is natuurlijk gewoon een Duitse 'rip-off' van de Vapor, alleen nu helemáál van Aluminium, dus ik vroeg me af in hoeverre je rekening moet houden met signaalverlies.

Nog wat foto's van deze CD5-SL Carbon

Volgens mij verkopen ze ook alleen via Ebay: http://stores.ebay.de/creativ-design5

Prijzen zijn iig goed..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rabor schreef op maandag 30 januari 2012 @ 00:23:
Heeft iemand toevallig een case (gehad) van Creativ-Design5?

Kwam dit filmpje tegen:

[video]

& dat is natuurlijk gewoon een Duitse 'rip-off' van de Vapor, alleen nu helemáál van Aluminium, dus ik vroeg me af in hoeverre je rekening moet houden met signaalverlies.

Nog wat foto's van deze CD5-SL Carbon

Volgens mij verkopen ze ook alleen via Ebay: http://stores.ebay.de/creativ-design5

Prijzen zijn iig goed..
Het is goesting... Ik dacht dat ik de vapor pro white echt knap ging vinden zoals hij op foto me erg aanstond. Maar eens rond men iphone was het maar "gewoontjes" en het maakte de iphone toch een stuk minder makkelijk in de hand liggen door de breedte van het allu. Kwestie van smaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 19:57
Voor mensen die nog op zoek zijn naar een mooie en betaalbare aluminium behuizing voor de iPhone 4/4S: http://www.alu-case.nl/. Een vriend van mij heeft deze besteld en ontvangen en ik moet zeggen, wauw! Echt een mooi en strak design en nog redelijk betaalbaar ook :)

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2n6yz2o.png

[ Voor 10% gewijzigd door Rednas op 30-01-2012 11:39 ]

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

OK maar om terug te komen op mijn vraag, ik moet SwitchEasy Nude dus mijden omdat het krassen oplevert. Incipio Feather is goed en Incase Snap is goed, alleen relatief duur. Verder nog Case Mate, is dat kwalitatief een aanrader? Ik wil namelijk een doodsimpele witte of transparante case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Ik zit nog te twijfelen wat ik zal nemen.
Of een case, of een hoesje.
Heb eigenlijk nog maar weinig echt mooie/fijne hoesjes gezien eerlijk gezegd.
Maar als ik een case neem, moet ik ook zo'n screenprotector. en als ik iets wel irritant vind is het dat wel.
Heb vaak moeite met opbrengen en na verloop van tijd komen er altijd bubbeltjes lucht onder de protector.

Liefst wil ik iets wat helemaal afsluit. (Eigenlijk hoesje dus :P) Want heb hem het vaakst in mijn broek, en zo'n case laat toch vaak wel stof etc door in de aansluitingen.

Graag jullie advies!

[ Voor 18% gewijzigd door Bhudda op 30-01-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferre40
Ik heb deze case nu 2 weken en heel tevreden over.
http://www.elementcase.co...Case-p/api4-1411-kxmf.htm
Is helemaal niet goedkoop maar dat is mijn iPhone 4s 64 GB ook niet. Is een heel goede bescherming als hij ongewild uit je handen zou vallen. Uit je handen glijden is bijna verleden tijd omdat de case een heel goede grip heeft en zachte geïntregeerde rubberen strips langs de zijkant. Heeft ook een veerkrachtig gevoel indien hij valt, heeft een heel goede solide body. De screenprotector die er bij was gebruik ik niet, omdat volgens mij het het retina scherm dit niet nodig heeft en op zichzelf al heel sterk en krasvrij is. Toch let ik wel op dat mijn autosleutels in de andere broekzak steekt, maar dat is een pure gewoonte.
Een hoesje zou ik niet nemen persoonlijk omdat in dat hoesje er ook vuiligheid mettertijd opstapelt. En dat schuurt ook bij het uitnemen van de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon dit ding voor weinig voor transport/opbergen erbij kopen en je bent van alle gezeur af:
http://www.superbaccessor...for-iphone-4-4s-p172.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb nooit screenprotectors gebruikt omdat ik het lelijk vond, maar bij de SwitchEasy en later de SGP Hybrid zaten screenprotectors dus die heb ik gewoon geprobeerd. Inmiddels ben ik overtuigd. Ik zie en merk een bijna niets van en ik heb ook geen luchtbelletjes. Het geeft wel een beschermd gevoel, zeker in combinatie met de SGP Hybrid, nu durf ik de iPhone gewoon in mijn tas te doen.
Mijn vorige iPhone had na een jaar al wat krasjes en deukjes en dat stoorde mij meer dan de bumper en screenprotector.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Nu online
Toch maar een case en een hoes besteld :P kijken of ik ze kan combineren.
Cygnett UrbanShield Case black en een hoesje van Valenta Deluxe Leather Pocket 14 Silver Text
Niet erg bijzonder, maar zo kan ik testen of het wat voor me is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ben benieuwd over de Valent(r?)a. Zijn geloof ik vrij goedkope cases maar met (écht?) leder. Dus zou graag weten wat je ervaring er mee is over een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Nu online
Zal wel laten weten hoe de Valenta bevalt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moshi screen protector voor de iPhone, echt 100% bubbelvrij zoals ze het claimen! Gewoon top screen protector! Het is volgens de aanwijzing ook mogelijk om het te verwijderen en opnieuw aan te brengen, betreft wel een matte versie. Merk zelf wel dat de scherm kwaliteit wel heel klein beetje achteruit gaat. Maar voor de rest kan ik het aan iedereen aanraden. Zeker voor degene die geen luchtbelletjes willen op hun scherm.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobiletor.com/img/moshi-ivisor-ag.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Nu online
Draakje5 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:59:
Ben benieuwd over de Valent(r?)a. Zijn geloof ik vrij goedkope cases maar met (écht?) leder. Dus zou graag weten wat je ervaring er mee is over een tijdje.
Nou heb het hoesje binnen.. Maar veel stitches.. Binnen en buiten kant. Als ik de iphone uit het huisje haal, hoor je de telefoon er langs heen gaan. Kan waarschijnlijk geen kwaad.. maar echt gerust gevoel geeft het niet.
De cygnett case is ook binnen. Makkelijk in klikbaar en voelt goed. Alleen past het helaas niet in het hoesje incl case. Maar past wel incl case in mijn oude htc desire hoes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:39

Crazy D

I think we should take a look.

Ik heb de BookBook van TwelveSouth: http://twelvesouth.com/products/bookbook_iphone/
En vind 'm echt nog steeds geweldig. Enige onhandige is dat je je telefoon eruit moet halen om een foto te maken, m dus voor vakantie wellicht een ander hoesje (leuke camera-look case of zo :)). Van alle hoesjes die ik zie, vind ik deze nog steeds het geweldigst :) En omdat ie wel wat duur is kom je m ook niet overal tegen :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de SGP Neo Hybrid matte ( satin silver en de gun metal ) binnen gekregen.
Gekocht op de Ebay shop. Perfect binnen na 3 dagen 33 eur + verzendingskosten per stuk.

Heel tevreden van deze aankoop !

Afbeeldingslocatie: http://images.cannla.com/Main/03/63/00078663/SGP-NEO-HYBRID-II-EX-SERIES-FOR-IPHONE-4-.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proximus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:21

Proximus

100% OC

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:08:
Vandaag de SGP Neo Hybrid matte ( satin silver en de gun metal ) binnen gekregen.
Gekocht op de Ebay shop. Perfect binnen na 3 dagen 33 eur + verzendingskosten per stuk.

Heel tevreden van deze aankoop !

[afbeelding]
Is dat toevallig hetzelfde als:

http://www.ipodhoes.nl/sg...umper-case-gun-metal.html

en

http://www.ipodhoes.nl/sg...-case-champagne-gold.html

Ik zie door het bomen het bos niet meer. Ik vind deze dingen wel erg mooi dus vandaar dat ik het wil weten. Vapor's zien er ook wel leuk uit maar ik hoor wat negatieve dingen over (los van de prijs) ontvangst e.d.

Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proximus schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:16:
[...]

Is dat toevallig hetzelfde als:

en

http://www.ipodhoes.nl/sg...-case-champagne-gold.html

Ik zie door het bomen het bos niet meer. Ik vind deze dingen wel erg mooi dus vandaar dat ik het wil weten. Vapor's zien er ook wel leuk uit maar ik hoor wat negatieve dingen over (los van de prijs) ontvangst e.d.
Deze is inderdaad de gun metal, ik had toen contact genomen met ipodhoes maar die melden me dat hij niet meer ging binnen komen.

De Satin silver kleur is meer de kleur van de ijzeren rand rond je iphone.

Ik heb hem hier gekocht: Binnen de 3 dagen thuis, geen problemen !

http://www.ebay.nl/itm/SG...uches&hash=item41601b5448

http://www.ebay.nl/itm/SG...uches&hash=item415e8d4c0c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proximus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:21

Proximus

100% OC

Besteld!

Bedankt voor de tip!

Update:

eBay geeft aan dat 't nu al verstuurd is! Snelle service van die lui. We zijn amper twee uur verder :o

[ Voor 64% gewijzigd door Proximus op 01-02-2012 15:54 ]

Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 13-09 22:34
Gister mn switcheasy hoesje binnen gekregen voor mn 4s.. Past perfect en lekker dun (1mm).

Alleen als ik hem laat vallen zal hij denk ik weinig bescherming bieden.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is deze het mooiste en slickste van dit moment voor de iphone 4/S die er te vinden is.

Oordeel zelf

http://www.glidecase.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Dat is zeker een mooie case. En voor $49.95 ex shipping & tax niet heel duur. Ik ben wel benieuwd wat verschepen naar NL kost (incl invoer etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 00:51
Leuk ding inderdaad, ook fijn dat er zo haast geen rotzooi/stof meer tussen kan komen.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wist ik wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Gister mijn Caze ThinEdge binnen gekregen uit Hong Kong. Slechte kwaliteit foto's helaas, maar de bumper ziet er echt goed uit. De kwaliteit van het materiaal lijkt ook dik in orde en de hoes sluit heel mooi rond de rand van de telefoon.

Ik heb de screenprotectors niet geplakt. Al met al zeer tevreden en even aankijken hoe de hoes bevalt de komende weken :) Plaatjes zijn klikbaar.

Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p267/capactus/th_Caze3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p267/capactus/th_Caze1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p267/capactus/th_Caze2.jpg

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Ik heb nu een tijdje de Zagg invisible shield op mijn witte iPhone 4s. 'Probleem': de invisible shield verkleurt, er komt door het dragen in mijn spijkerbroeken een blauwe waas over de invisible shield. Zijn er alternatieven voor de Zagg Invisible shield die dit probleem niet hebben of manieren om dit 'probleem' op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:18:
Gister mijn Caze ThinEdge binnen gekregen uit Hong Kong. Slechte kwaliteit foto's helaas, maar de bumper ziet er echt goed uit. De kwaliteit van het materiaal lijkt ook dik in orde en de hoes sluit heel mooi rond de rand van de telefoon.

Ik heb de screenprotectors niet geplakt. Al met al zeer tevreden en even aankijken hoe de hoes bevalt de komende weken :) Plaatjes zijn klikbaar.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Toch snap ik dat uitsteeksel nog niet ? 8)7
Staat er een logo op of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of dekt het de mini inbus boutjes af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:38:
[...]

Toch snap ik dat uitsteeksel nog niet ? 8)7
Staat er een logo op of...?
Het is een plastic cover die je om te toestel vouwt. Dat rode stukje is een sluitstuk, waardoor de case muurvast komt te zitten. Het zorgt ook voor betere grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:04
Na 2 weken gebruik kan ik stellen dat de Magpul Executive Field Case de beste case voor mijn iPhone 4S is. De case zorgt voor een fijne grip, voegt weinig bulk toe en krast niet. Dat voor slechts $10! Ik heb die van mij overigens van eBay getrokken omdat Magpul niet naar Europa verzend.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
diotav schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:12:
Na 2 weken gebruik kan ik stellen dat de Magpul Executive Field Case de beste case voor mijn iPhone 4S is. De case zorgt voor een fijne grip, voegt weinig bulk toe en krast niet. Dat voor slechts $10! Ik heb die van mij overigens van eBay getrokken omdat Magpul niet naar Europa verzend.
+1

Ik heb de Executive Field Case wel ingeruild voor de Normale Field Case omdat die niet een stukje metaal bloot liet liggen van de iPhone. Ik weet niet hoe het bij die van jou is, maar het is echt idd de beste case tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:04
Welk metaal?

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Gisteren bij mytrendyphone.nl een Vapor Pro Black Ops besteld. Gezien de prijs zeker weten een fake, maar ik heb de medewerker daar toch even gevraagd. Zij bleef er stellig van overtuigd dat alles echt was wat ze verkochten 8)7 .

Anyway, de verhalen over de replica's zijn dermate overtuigend dat ik voor 32 euro geen buil kan vallen. Iemand al vaker een Vapor bij mytrendyphone.nl besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

diotav schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:12:
Bij welke heb je hem besteld ? vindt 10$ ook wel beter, want hier in NL wordt ie door Hes van Zweeden (wapenhandel) verkocht voor 20 euro!

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
chrisr5gt schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 11:58:
Gisteren bij mytrendyphone.nl een Vapor Pro Black Ops besteld. Gezien de prijs zeker weten een fake, maar ik heb de medewerker daar toch even gevraagd. Zij bleef er stellig van overtuigd dat alles echt was wat ze verkochten 8)7 .

Anyway, de verhalen over de replica's zijn dermate overtuigend dat ik voor 32 euro geen buil kan vallen. Iemand al vaker een Vapor bij mytrendyphone.nl besteld?
Ik heb ook een Vapor pro black ops (welliswaar bij een andere winkel vandaan voor meer geld) maar ik twijfelde ook over de echtheid. Met name omdat het plastic gedeelte meer transparant is als oranje en ik de screenprotector en de poetsdoek er niet bij kreeg. (voor foto's en details zie enkele pagina's terug)

Na diverse mailwisseling met zowel de webwinkel als elementcase ben ik er nu toch wel (redelijk) van overtuigd dat hij echt is. Er zijn ook diverse filmpjes op Youtube waarin de case er exact zo uit ziet als de mijne (maja t blijft Youtube natuurlijk) Maar de look en feel van de cover is echt perfect. Hij sluit naadloos aan, geen enkele millimeter speling ergens en het materiaal voelt heel goed aan. Bouwkwaliteit is echt heel goed. Ook heeft de backcover/sticker 3M logo's aan de achterkant. In andere filmpjes heeft de backsticker geen 3M logo's en een andere uitsparing voor de camera.

Ik heb de poetsdoek en de screenprotector nagezonden gekregen en de webwinkel verzekerde mij dat hij echt is en dat de productfoto's er altijd iets anders uitzien dan het echte product.

Ik ben erg benieuwd naar foto's van de case die jij binnen krijgt van mytrendphone om te zien of er iets verschilt.

[edit] Het kan natuurlijk zomaar zo zijn dat jij exact dezelfde case toegestuurd krijgt en in dat geval ben ik gewoon genaaid :9 :+

[ Voor 5% gewijzigd door ElayZ op 05-02-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferre40
Heb een drietal weken de Vapor Comp zwart model. Bij de levering door de webwinkel Telefoonhoesjes was alles inbegrepen zoals vermeld. Moet wel zeggen dat ik de screenprotector niet gebruik, het scherm kan er tegen zonder gebruik ervan en is toch mooier. Linkerbroekzak de iPhone en rechts de autosleutels.
De case sluit heel goed aan, een case zonder schroefjes komt mettertijd losser den ik en de schroefjes kan je altijd bijdraaien en bij verlies heb je nog altijd reserve.
Tot nu toe heeft mijn iPhone niet gevallen, komt ook omdat de case een heel goede grip heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
ElayZ schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:05:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar foto's van de case die jij binnen krijgt van mytrendphone om te zien of er iets verschilt.

[edit] Het kan natuurlijk zomaar zo zijn dat jij exact dezelfde case toegestuurd krijgt en in dat geval ben ik gewoon genaaid :9 :+
Ik ben ook heel benieuwd. Wanneer hij binnen is zal ik even foto's maken. Ik weet zeker dat hij fake zal zijn, de vraag is alleen hoe goed hij is nagemaakt. Ik had altijd een Vapor4 voor m'n 4 en die kwam ook van telefoonhoesjes.be. en daar twijfelde ik ook altijd aan. Dus ik ga niet weer een vermogen uitgeven aan een hoesje.

//Edit//

Hij is binnen en WAUW! Wat een sterk stukje namaak is dit. No way dat ik nog een originele koop als dit de standaard is. Ik bestel liever 3/4 van deze neppe ipv 1 echte :+

Alles zit erbij behalve de screenprotector. Doosje, 'certificaat', plakkertje voor achterop (3M sticker) en voorop, de zippercase, schroevendraaier, etc.
Foto's post ik later wel. Gemonteerd op mijn iPhone duurt iets langer aangezien die in repair is.

[ Voor 24% gewijzigd door chrisr5gt op 07-02-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ok, ik ben erg benieuwd naar foto's, ook zonder iPhone hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
De iPhone is weer terug en hij zit er al omheen samen met een mooie matte screenprotector. Hij is echt super.

De foto's zijn een beetje matig (HTC ChaCha)

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-7mTiZbZA6f8/TzJB1Zz4RpI/AAAAAAAAAlg/ROV-ekDMhD4/s800/IMAG0016.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-zbPH9kn-WSk/TzJB22tX63I/AAAAAAAAAlo/fFhAIERjNGo/s800/IMAG0017.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-dtSKjy3wEuI/TzJB0UMe4OI/AAAAAAAAAlY/ME3JeE8-Ozo/s800/IMAG0018.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door chrisr5gt op 08-02-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Zo! Hij ziet er zeker netjes uit!

Lijkt erop alsof die van mij exact hetzelfde is (en ik dus genaaid ben, kheb 89 betaald, magoed whatever :+ )
pics van de mijne hier.
Maar das niet verkeerd dan voor 39 eu!

[ Voor 21% gewijzigd door ElayZ op 08-02-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Sgimi schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:37:
Ik heb nu een tijdje de Zagg invisible shield op mijn witte iPhone 4s. 'Probleem': de invisible shield verkleurt, er komt door het dragen in mijn spijkerbroeken een blauwe waas over de invisible shield. Zijn er alternatieven voor de Zagg Invisible shield die dit probleem niet hebben of manieren om dit 'probleem' op te lossen?
Kijk eens naar de BodyGuardz iPhone 4 Dry Apply / Wet
Test tussen ZAGG en BodyGuardz gezien op iPhoneclub.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

1,5 week geleden een originele element case comp stealth (rood met zwart) besteld. Was binnen een week in huis. Ik vind het een schitterende case, randen sluiten mooi op elkaar aan, en de volume en powerbuttons werken erg fijn. De uitsparing voor een headset is groot genoeg, de connector van mijn monster turbine heeft meer dan genoeg ruimte. Ik heb de case gebruikt icm met een trunket backplate ipv de carbon die je erbij krijgt. Ik heb de screenprotector niet gebruikt. Ik vind een screenprotector niet fijn, ik heb toch het idee dat het minder goed werk met een screenprotector. Ik zal eens kijken of ik van het weekend even een foto hier kan plaatsen.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 18:46
chrisr5gt schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:09:
De iPhone is weer terug en hij zit er al omheen samen met een mooie matte screenprotector. Hij is echt super.

De foto's zijn een beetje matig (HTC ChaCha)

Fotos
Ik wil deze ook gaan bestellen bij die shop die jij noemde maar vroeg me af of jij er de zogenaamde Vapor Transit Kit (inclusief screenprotector) er ook bij hebt gekregen?
Wil namelijk ook graag een screenprotector op mijn iPhone 4S

Deze hoes is neem ik aan ook voor de 4S geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb een Case-Mate Vroom Case om mijn 3 dagen oude iPhone 4s.

Ik twijfel alleen; zonder cae is natuurlijk het mooist, maar dan durf ik de iPhone bijna niet mee te nemen uit angst voor krassen.

Wie hebben er helemaal GEEN hoesje omheen? Hoe krasgevoelig is de iPhone in het algemeen dan?
Stel, ik draag 'm in mijn borstzakje van overhemd ofzo...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Ik draag mijn Iphone 4s zonder hoesje. Gewoon in de broekzak. Opletten dat ik geen sleutels en kleingeld erbij in doe. Er zitten nog geen krasjes op. Ik let wel op waar ik de Iphone neerleg.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
freddyathlon schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:11:
Ik heb een Case-Mate Vroom Case om mijn 3 dagen oude iPhone 4s.

Ik twijfel alleen; zonder cae is natuurlijk het mooist, maar dan durf ik de iPhone bijna niet mee te nemen uit angst voor krassen.

Wie hebben er helemaal GEEN hoesje omheen? Hoe krasgevoelig is de iPhone in het algemeen dan?
Stel, ik draag 'm in mijn borstzakje van overhemd ofzo...
Borstzak is vragen om ellende. Dan valt ie vroeg of laat in de plee of onder de voorwielen van de bus. Ik gebruik mijn 4s zonder hoes en ik heb eigenlijk geen krassen. Ik let wel altijd op op welke ondergrond ik de telefoon leg. Voor de rest gewoon los in mijn spijkerbroek. Eigenlijk nooit problemen met krassen gehad.

[ Voor 32% gewijzigd door BillSpaarbank op 20-02-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
idem, zonder case in broekzak, wel met sleeve (Beyzacase Zero). Achterkant is van bamboo (peachii) dus hoef niet op te letten hoe of waarop ik 'm neerleg. Tot op heden geen enkel krasje... Borstzak zou ik inderdaad nooit doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Momenteel heb ik mijn Vapor case er ook niet meer omheen zitten omdat de iPhone het mooiste blijft zonder case. Ik heb m gewoon in een leren hoesje zitten waar je m uit trekt met een koortje zegmaar.

Ik had ook een screenprotector erop maar die heb ik er toch weer afggehaald want ik ging me er aan irriteren. Maakt m toch ook minder mooi en ik was in een telefoonwinkel (ivm carkit aanschaffen) en toen zei de verkoper daar ook dat een screenprotector in zijn ogen onzin is. De iphone heeft gehard glas, net als horloge's dus dat krast niet snel zomaar. Hij liet zijn iphone 4 zien, zo uit zn broekzak en die had ook geen enkel krasje. En toen bedacht ik me dat mijn HTC desire van bijna 2jr oud ook geen enkel krasje op t beeldscherm heeft en ik daar ook nooit een screenprotector op heb gehad. Ik ben gewoon zuinig op mn telefoons altijd. Niet bij je sleutels of los in een tas etc etc.

Zonder hoesje is hij wel glad dus uitkijken dat je m niet laat donderen, als ie ongelukkig terecht komt is het glas wel gauw stuk maar dat houdt je toch met de iphone. Helemaal toen t zo koud was, als je handen koud zijn dan laat je m eerder glijden dan gewoon binnen als je t warm hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door ElayZ op 20-02-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik heb de Lifeproof case inmiddels een tijdje in gebruik en moet zeggen dat ie goed werkt. Heb samen met 6 anderen tegelijk besteld via de officiele website, scheelde enorm in verzendkosten. Nog steeds redelijk duur, maar een verzekering is ook niet goedkoop.

Ik heb m'n iPhone 4S al 3 keer laten vallen ondertussen en dus is ie z'n geld al meer dan waard geweest.
Ook kan ik ermee filmen zonder bang te zijn dat ie nat word (In het zwembad b.v). Ook onder de douche en in bad je iPhone gebruiken is best leuk soms. Gewoon omdat het kan.

Beetje jammer is dat het mooie ontwerp van de iPhone verloren gaat, maar dat is met elk hoesje eigenlijk zo.
Een ander nadeel is dat je 'm er niet zomaar even kan uithalen, omdat je de lifeproof case maar een stuk of 50 keer mag/kan openen en sluiten. Dit heeft uiteraard te maken met de garantie dat ie dan nog water- en stofdicht is.
Echter het grootste nadeel voor mij is het speciale klepje onderaan bij de dock-aansluiting. Dit is zo gemaakt dat er alleen het originele Apple kabeltje in past. Ik had een iPhone usb stekkertje van ebay die net iets groter is waardoor die er niet in past. Ook mijn kabeltje voor in de auto (griffin autopilot) past er niet in. Erg irritant.

De iPhone-houder voor in de auto moest ook vervangen dus heb ik nu een oplossing door een 'grippy pad' op het dashboard te plakken. Klinkt erg cheap, maar werkt super goed en gemakkelijk. Moet alleen nog iets vinden om 'm op te laden in de auto én aan te sluiten aan de aux van de radio. Een autoradio met USB aansluiting zou misschien een oplossing zijn, maar die investering is te groot.

Al bij al ben ik redelijk tevreden over de Lifeproof case, maar de voordelen wegen in mijn geval maar nét op tegen de nadelen.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo een ultraclear van switcheasy maar word gek van alle stof en kruimels wat tussen me beschermkapje en me telefoon komt te zitten. Heb een wit 4s toestel dus alles is heel goed zichtbaar...word er gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:51:
Ik heb zo een ultraclear van switcheasy maar word gek van alle stof en kruimels wat tussen me beschermkapje en me telefoon komt te zitten. Heb een wit 4s toestel dus alles is heel goed zichtbaar...word er gek van!
Over die Switcheasy's lees je hier ook al genoeg klachten. Ik zou iets anders halen.

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden: vandaag de BookBook in de aanbieding op Groupon voor € 24.90 (exclusief € 9,40 verzendkosten).

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:06
Voor degene die een originele sleeve zoeken. Er is een nederlands bedrijf welke iphone en ipad sleeves van vilt maakt. Ik heb zelf één voor mijn galaxy.
Kijk op: http://www.bouwjaar63.nl/

Een voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.bouwjaar63.nl/wp-content/uploads/2010/03/bj63-425x344_accessoires-zwart-kleur-iphone-ipod-hoes-3.jpg

• rabor
Zonet een witte Vapor Comp ontvangen (uit Hong Kong) ipv een aluminium Comp, dus die kan weer weg want dat ziet er (imo) niet uit op een zwarte 4S.. Ik zag nét te laat dat het een witte was dus de verpakking is al opengeript aan de achterkant.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uL8dcl.jpg

Bij interesse PM pls. Verkocht! ツ

[ Voor 3% gewijzigd door rabor op 23-02-2012 23:12 ]

Kepi_nl

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 01:43
Laatst las ik over een houten backplate voor op je iPhone, iemand hier ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/281ho29.jpg
http://www.jackbacks.com/

[ Voor 25% gewijzigd door JustwilliamNL op 23-02-2012 20:50 ]

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
JustwilliamNL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:49:
Laatst las ik over een houten backplate voor op je iPhone, iemand hier ervaring mee?

[afbeelding]
Ik heb de PEACHii iBooBak (CrimsoN72 in "[iPhone 4S] Hoesjes / cases") http://www.peachii.com/product/iboobak-with-white-bezel

Deze behoort ook nog tot de mogelijkheden: http://shop.materialsix.com/

Maar bamboo heeft enkele voordelen t.o.v. "gewoon" hout en was goedkoper.
Laat maar weten als je specifieke vragen hebt...

[ Voor 3% gewijzigd door CrimsoN72 op 23-02-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

SGP Neo Hybrid ][ S Champagne gold gekocht via KeepInCase EBay shop. Prima verkoper, zondagavond gekocht, donderdagvoomiddag in de bus (UK naar België).

De case zelf geeft een goede indruk, door de tweedelige constructie is het plaatsen erg makkelijk. Extra voordeel is dat de rubberen binnenkant volledig rond de iPhone zit, waardoor de voor en achterkant niet meer in contact kunnen komen met bv de tafel en het geheel toch wel schokbestendig maakt.
De bijgeleverde screenprotectors zijn nagenoeg onzichtbaar, alleen moet je er toch echt wel voor zorgen dat je ze van de eerste keer helemaal goed plaatst.
Mute knop van de 4S zit niet in het midden van de uitsparing maar heeft meer dan voldoende ruimte.

Ik heb lang getwijfeld tussen deze versie en de 'Matte' uitvoering incl backprotector. Ik vreesde echter dat die de iPhone wat te "bulky" zou maken en achteraf gezien denk ik dat ik persoonlijk de juiste keuze heb gemaakt. Ondanks de minieme dikte van de case voelt de iPhone toch heel anders aan, maar gelukkig niet genoeg om storend te zijn.

*edit: foto's!*

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2683350/WebUse/SGP%20iPhone/SGP_iPhone4S.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2683350/WebUse/SGP%20iPhone/SGP_iPhone4S-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2683350/WebUse/SGP%20iPhone/SGP_iPhone4S-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2683350/WebUse/SGP%20iPhone/SGP_iPhone4S-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2683350/WebUse/SGP%20iPhone/SGP_iPhone4S-5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2683350/WebUse/SGP%20iPhone/SGP_iPhone4S-6.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Darkstar op 24-02-2012 11:49 ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
pfranze schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:15:
Voor degene die een originele sleeve zoeken. Er is een nederlands bedrijf welke iphone en ipad sleeves van vilt maakt. Ik heb zelf één voor mijn galaxy.
Kijk op: http://www.bouwjaar63.nl/

Een voorbeeld:

[afbeelding]
Namaak van reWrap..
http://www.google.nl/#hl=...e81d24b0&biw=1203&bih=851

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de SGP Neo Hybrid ][S Vivid Series Soul Black aangeschaft. Wel wat prijzig hier in Thailand, gewoon bij een Apple reseller (35 euro). Tot nu toe bevalt de case erg goed. Heb het niet uitgeprobeerd, maar heb het gevoel dat mijn telefoon met deze bumper wel tegen een stootje kan. Niet de bijgeleverde screenprotector gebruikt, die zit nog in het doosje. Voor 2,50 leggen ze hier een normale (goedkope) screenprotector op je telefoon waarmee ik in het verleden goede ervaringen heb gehad (mijn Galaxy S zo jaren gebruikt). Zonder bubbels of stof onder de protector. Die gasten doen dat dag in dag uit. Zelf is dat toch wat lastiger om in 1 keer goed te doen (voor de 1e keer). Voor die 2,50 hoef je niet te gaan klooien (en na een maand of 3 laat je er weer een nieuwe opleggen). Betreft voor en achterkant.

Hiervoor had ik een iGlaze XT van Moshi, de doorzichtige. Zonder kleurtjes. Maar na 3 weken ziet de case er niet meer uit, zit vol krasjes (eigenlijk gewoon krassen). De screenprotector die erbij geleverd was past perfect, maar omdat die case zo nauw aansluit op de achterkant drukte hij zelf vervelende luchtbelletjes in de screenprotector. Zonder de protector sluit de case niet mooi om de achterkant van de iPhone. Ook heb ik met de case van Moshi nooit het gevoel gehad dat mijn iPhone goed beschermd was. Vooral het glas aan de voorkant van de iPhone was totaal niet beschermd. De case van SGP heeft een mooie rubberen rand die zowel de voorkant als de achterkant van de iPhone bedekt - zonder hem dik te maken, waar ik bang voor was.

Ik draag hier regelmatig een korte broek :9 waarbij mijn iPhone erg losjes in mijn zak zit. Als je eens ergens op een stenen bankje gaat zitten kan de iPhone er tegenaan slaan. Met de Moshi 1 keer gebeurd, geen schade, maar het geluid dat door de klap veroorzaakt werd deed mij erg schrikken - alsof het plastic brak en het glas tegen het bankje aandreunde. Door de bumper van SGP, welke een soort schokabsorbtie heeft door de rubber/plastic combinatie, ben ik niet meer bang dat de iPhone door zo'n ongelukkig voorval zal kunnen beschadigen aan de zijkant.

En niet onbelangrijk, de buttons op de iPhone werken met deze bumper uitstekend. Je hoeft er niet harder voor te drukken. Alleen de mute button is ietsjes diep weggestopt, maar nog steeds goed te gebruiken.

Dik tevreden met deze aankoop dus! En het ziet er ook strak uit, zwarte iPhone met zwarte bumper.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/53558375/IMG_0282_SMALL.jpg

Op de foto zijn de krassen moeilijk waar te nemen, maar op de zwarte achterkant van de iPhone zijn ze goed te zien en het is erg lelijk/goedkoop.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/53558375/IMG_0283_SMALL.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2012 17:49 . Reden: Foto's toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JustwilliamNL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:49:

Een vriend van me heeft die walnut gehaald. Ziet er echt top uit, en is heel fijn om in de hand te hebben. Hout voelt zoveel beter aan dan glas! Wel nogal prijzig; je moet het er maar voor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:52
Heb een iphone 4 hoesje voor mijn iphone 4S gekocht bij de LIDL voor €5 met screenprotector :P past niet helemaal lekker bij de muteknop, het hoesje zit voor 1/4e op de muteknop maar kan hem wel gewoon bedienen, en het hoesje is van buigbaar zacht plastic? goedkoop hoesje en werkt toch wel fijn (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
JordyPSC schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:51:
Heb een iphone 4 hoesje voor mijn iphone 4S gekocht bij de LIDL voor €5 met screenprotector :P past niet helemaal lekker bij de muteknop, het hoesje zit voor 1/4e op de muteknop maar kan hem wel gewoon bedienen, en het hoesje is van buigbaar zacht plastic? goedkoop hoesje en werkt toch wel fijn (:
No offense maar daar kan ik echt niet bij met mn verstand... Koop je een telefoon van 600 euro doe je er een goedkoop flut hoesje omheen wat niet eens goed past. Zonde! 8)7

Weet iemand een mooi leren pouch hoesje wat strak er omheen zit en zonder fratsen als een broekriem houder enz? Want ik heb pas een zwart valenta hoesjes bij de MM gehaald, met zon trek koortje. Zit er wel strak omheen maar er zit dan weer een broekriem lusje aan de achterkant met een ringetje, zwaar irritant en ook dat trek koortje vind ik eigenlijk maar niks...

Zoiets als de Sena ultra slim pouch zoek ik alleen dan gewoon strak zwart ipv zon leer motief erin.

Afbeeldingslocatie: http://www.ipodhoes.nl/media/catalog/product/cache/1/image/378x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/e/sena-ultra-slim-pouch-lederen-sleeve--voor-iphone-4-zwart-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:52
ElayZ schreef op maandag 27 februari 2012 @ 21:39:
[...]

No offense maar daar kan ik echt niet bij met mn verstand... Koop je een telefoon van 600 euro doe je er een goedkoop flut hoesje omheen wat niet eens goed past. Zonde! 8)7

Weet iemand een mooi leren pouch hoesje wat strak er omheen zit en zonder fratsen als een broekriem houder enz? Want ik heb pas een zwart valenta hoesjes bij de MM gehaald, met zon trek koortje. Zit er wel strak omheen maar er zit dan weer een broekriem lusje aan de achterkant met een ringetje, zwaar irritant en ook dat trek koortje vind ik eigenlijk maar niks...

Zoiets als de Sena ultra slim pouch zoek ik alleen dan gewoon strak zwart ipv zon leer motief erin.

[afbeelding]
Precies een telefoon van 600 euro en mijn budget liet even geen duurder hoesje toe :p ga binnenkort wel een goede halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
ElayZ schreef op maandag 27 februari 2012 @ 21:39:
[...]

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://cdn.webshopapp.com/f/z1dale/switcheasy-duo-iphone-4-4s-zwart.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Merk? Naam? Website?

:+

Nevermind, weet t al. Switcheasy DUO 4, thnx ik ga eens kijken of dat wat is.

[ Voor 60% gewijzigd door ElayZ op 28-02-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:08
Volgens mij is dat het logo van Switcheasy ;)

Edit:
Oui
http://www.switcheasy.com/product.php?product=DUO_iPhone4

[ Voor 44% gewijzigd door Nilsepils op 28-02-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Is de DUO inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
Darkstar schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:05:
SGP Neo Hybrid ][ S Champagne gold gekocht via KeepInCase EBay shop. Prima verkoper, zondagavond gekocht, donderdagvoomiddag in de bus (UK naar België).

De case zelf geeft een goede indruk, door de tweedelige constructie is het plaatsen erg makkelijk. Extra voordeel is dat de rubberen binnenkant volledig rond de iPhone zit, waardoor de voor en achterkant niet meer in contact kunnen komen met bv de tafel en het geheel toch wel schokbestendig maakt.
De bijgeleverde screenprotectors zijn nagenoeg onzichtbaar, alleen moet je er toch echt wel voor zorgen dat je ze van de eerste keer helemaal goed plaatst.
Mute knop van de 4S zit niet in het midden van de uitsparing maar heeft meer dan voldoende ruimte.

Ik heb lang getwijfeld tussen deze versie en de 'Matte' uitvoering incl backprotector. Ik vreesde echter dat die de iPhone wat te "bulky" zou maken en achteraf gezien denk ik dat ik persoonlijk de juiste keuze heb gemaakt. Ondanks de minieme dikte van de case voelt de iPhone toch heel anders aan, maar gelukkig niet genoeg om storend te zijn.

*edit: foto's!*

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb dezelfde als jij, ben er ook erg tevreden over! De screenprotectors zijn inderdaad tricky om aan te brengen, die voor de voorkant heb ik verpest op deze manier. Ga de gouden rand wel ruilen met de zilveren die m'n vriendin om haar witte iPhone krijgt (icm met de Snow Series).
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste