Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
SidewalkSuper schreef op zondag 02 december 2012 @ 13:11:
Slinger je Revolution en Arrow met jouw SB ook weer probleemloos binnen schumi?
Dat heeft weinig met SB te maken, maar met je SabNzbd.. hier deed hij het met de officiële SB ook zonder problemen (Arrow).. maar in Schumi's branch zit ook de fix voor failed downloads desnoods waar je gebruik van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die SB failed branche die krijgt een schop terug van NZBget of SABnzbd dat download failed is en dan gaat SB opzoek naar een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Pull request is gemerged. :)

Btw, welke sources gebruik je binnen SB? Ik vind bij de sources die ik gebruik (NZBMatrix/nzb.su/SickBeard Index/Womble's Index) weinig.. al heb ik dan ook 2 moeilijkere series toegevoegd. Namelijk: De Wereld Draait Door en Dit Was Het Nieuws. Ze worden wel netjes bijgehouden via thetvdb.com, alleen kan hij geen releases vinden. Als ik handmatig zoek op bijvoorbeeld nzb.su zie ik incidenteel een release ervan. Kan mij voorstellen dat zo'n 'daily' show wat minder goed geüpload wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
serhat schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:50:
Pull request is gemerged. :)

Btw, welke sources gebruik je binnen SB? Ik vind bij de sources die ik gebruik (NZBMatrix/nzb.su/SickBeard Index/Womble's Index) weinig.. al heb ik dan ook 2 moeilijkere series toegevoegd. Namelijk: De Wereld Draait Door en Dit Was Het Nieuws. Ze worden wel netjes bijgehouden via thetvdb.com, alleen kan hij geen releases vinden. Als ik handmatig zoek op bijvoorbeeld nzb.su zie ik incidenteel een release ervan. Kan mij voorstellen dat zo'n 'daily' show wat minder goed geüpload wordt.
FF mijn fork updaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:52

Anthirian

In Trance We Trust

schumi2004 schreef op zondag 02 december 2012 @ 13:57:
Die SB failed branche die krijgt een schop terug van NZBget of SABnzbd dat download failed is en dan gaat SB opzoek naar een nieuwe.
Klinkt handig. Ik wil dat eigenlijk ook doorvoeren in mijn anime fork, maar nu kan ik jouw code nergens meer terugvinden. Heb je een linkje voor mij zodat ik dat naast mijn bestaande modificaties kan draaien? Ik heb de laatste tijd vrij veel last van series die bij Eweka van usenet afgehaald zijn. Kijken of het hiermee beter gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Anthirian op 02-12-2012 20:10 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anthirian schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:10:
[...]

Klinkt handig. Ik wil dat eigenlijk ook doorvoeren in mijn anime fork, maar nu kan ik jouw code nergens meer terugvinden. Heb je een linkje voor mij zodat ik dat naast mijn bestaande modificaties kan draaien? Ik heb de laatste tijd vrij veel last van series die bij Eweka van usenet afgehaald zijn. Kijken of het hiermee beter gaat.
https://github.com/schumi2004/Sick-Beard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:59
@Schumi2004 Kan ik simpel overstappen op de development branch van SB zonder volledige herinstall?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:26
Iemand een oplossing hoe ik ervoor zorg dat ik geen WEB-DL binnenslinger?
Heb liever de normale 720p x264 HDTV's, maar als ik bij Custom alleen HDTV aangeef dan pakt ie soms nog een WEB-DL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Ik bedoelde eigenlijk, hoe zorg ik ervoor dat hij de development versie pakt.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Ik heb het in mijn huidige master veranderd er staat nu wel alpha dutch maar ik zie de extra opties voor post processing van jou versie er niet in staan. Werkt dit op deze manier? Als ik force version check doe is er geen update.

[ Voor 8% gewijzigd door gielie op 03-12-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gielie schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:40:
[...]

Ik heb het in mijn huidige master veranderd er staat nu wel alpha development maar ik zie de extra opties van jou versie er niet in staan. Werkt dit op deze manier?
Wat heb je precies gedaan want ben het even kwijt?
Als je alles van mij wilt hebben moet je even al mijn commits vergelijken (de 19e en 20st zijn ze gedaan) met wat je gedaan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
schumi2004 schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:55:
[...]

Wat heb je precies gedaan want ben het even kwijt?
Als je alles van mij wilt hebben moet je even al mijn commits vergelijken (de 19e en 20st zijn ze gedaan) met wat je gedaan hebt
Ik wilde van master naar dutch met alleen de source aanpassen zodat hij automatisch zou updaten naar de dutch versie. Maar dan moet je wel de source aanpassen, is nu gelukt en zit nu op de dutch alpha.

tnks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
SidewalkSuper schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:51:
Iemand een oplossing hoe ik ervoor zorg dat ik geen WEB-DL binnenslinger?
Heb liever de normale 720p x264 HDTV's, maar als ik bij Custom alleen HDTV aangeef dan pakt ie soms nog een WEB-DL.
Door WEB-DL bij de Ignored Words te zetten? Ik doe dit zelf met mSD om die 480p versies weg te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 04-08 12:01
Iemand nzb360 al getest? Is een app voor android. Was benieuwd of het degelijk werkt vooraleer ik het koop

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

ken nzb360 niet. ziet er wel goed uit. Beter dan Nzbunity.

Maar voor mij doet hij precies wat ik wil. En dat werkt ook prima op mijn Nexus7.
En is gratis.
Films voeg ik toch meestal toe via de IMDB watchlist.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Ja nzbunity zou in Jan 2013 wel een grote update krijgen ivm interface en extra features. Maar 360 ziet er wel al nice uit met interface (ook voor tablets)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ortep schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:56:
Ik heb sinds een paar dagen Auto-sub draaien op mijn Synology 212+.
Tot zover ziet het er prima uit en ik ben eigenlijk nog geen rare dingen tegen gekomen.

Het enige waar ik nog niet uit ben (Ook na het lezen van hele topic) is het volgende: Ik heb als root path /volume1/downloads/sickbeard. Daaronder hangen 34 serie folders met daarin de mkv's.
Ik gebruikte tot nu toe JBierSubDownloader en als deze een srt vond verplaatste hij mkv en srt naar mijn video/serie share waar mijn Popcorn Hour hem kon zien. Zo zie ik daar alleen de series die voorzien zijn van ondertitels.
Hoe krijg ik dat verplaatsten voor elkaar in Auto-sub? Ik kan ze wel met de hand gaan opzoeken, maar dan is het uiteindelijk meer werk geworden omdat ik dan ergens in die tree de files moet gaan opzoeken die een srt hebben. Maar dan ook alleen de files die een bijbehorende SRT hebben. De andere moet natuurlijk gewoon blijven staan.
Ik heb er een paar vermeldingen naar gevonden, blijkbaar zijn er meer die het willen maar een oplossing zag ik niet staan. En er was ook een request voor, maar dat is gesloten omdat het niet zal worden geimplementeerd. Waarom niet? Dit is nu juist DE optie die het hele programma nuttig maakt. Zonder verplaatsen kan ik beter terug naar JBierSubDownloader.

1) Autosub vind volkomen automatisch ondertitels, maar laat die 'ergens' op mijn schijf achter en ik moet ze iedere keer met de hand gaan opzoeken en verplaatsten.
2) JBierSubDownloader start ik eens per dag met de hand op, hij vindt dezelfde ondertitels en zet ze daarna direct op de juiste plaats

Wat is nu het voordeel van Autosub?
Ehh, je geeft in de config gewoon aan waar je series staan? Werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:05:
Ehh, je geeft in de config gewoon aan waar je series staan? Werkt prima hier.
Euh???...dat is het probleem niet.

Hij vindt ze wel zoals ik al schreef, zet dan de ondertitel er bij en dat is het dan.
Daarna kan ik op 5 verschillende manier te horen krijgen dat hij gevonden is. Maar ik moet hem met de hand ergens uit de hele zooi met andere folders en files gaan halen. Het kan me werkelijk niet schelen dat ik via mail, growl, prowl, twitter en android te horen kan krijgen dat ze gevonden zijn. Wat heb ik aan die informatie als ik ze daarna zelf nog ergens op mijn nas moet gaan opzoeken:
Ga naar de plek waar de series onder staan. Doe een search naar de srt die ergens in die boom van 34 series met daaronder de mappen van de seizoenen staat. Als ik die gevonden heb, ga er heen, zoek de mkv en de srt op en verplaats ze naar de juiste plek. Ga terug naar het begin van de boom, zoek of er nog meer srt's zijn en ga zo door tot ze er allemaal zijn.
Het kan ook anders, open je mail voor iedere ondertitel apart, kijk wat er is gedownload, onhoud het pad en de naam en ga er heen. Dat spaart je de search uit.
Herhaal dat nadat er nieuwe gevonden zijn. Als ze gelijk naar de juiste plek gemoved worden hoeft er niet gemeld te worden dat ze er zijn. Dat zie ik vanzelf zodra ik mijn PopCornHour of XBMC aanzet.

Bierdownloader doet dat helemaal automatisch. Het nadeel daarvan is dat ik het met de hand moet starten iedere dag. Maar dat is veel eenvoudiger dan het hele proces met Auto-sub. Op dit moment zie ik eerlijk het hele voordeel van Auto-sub niet. Behalve dan dat het op mijn NAS loopt.

[ Voor 13% gewijzigd door Ortep op 03-12-2012 17:46 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap geen bal van je verhaal. Wat is nu precies je probleem? Dat de subs die autosub binnen haalt die niet meteen bij de serie neer zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:57
Mijn SABnzbd 0.7.6 op een DS107 doet lastig bij het downloaden van bestanden;
Download mislukt waarschijnlijk, slechts 7.1% van de benodigde 100.2% beschikbaar
Krijgt dit altijd maar ook als ik een andere NZB probeer.

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19
@ortep: wat een warrig verhaal. Auto-sub haalt hier de srt's op en plaatst ze in dezelfde directory als waar de mkv staat. Als ie dat niet gebeurt is er iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kozzmozz schreef op maandag 03 december 2012 @ 19:30:
Mijn SABnzbd 0.7.6 op een DS107 doet lastig bij het downloaden van bestanden;
Download mislukt waarschijnlijk, slechts 7.1% van de benodigde 100.2% beschikbaar
Krijgt dit altijd maar ook als ik een andere NZB probeer.
Dan is het bestand er gewoon niet meer. Wat je kan doen is Check before download uitvinken bij Settings, Switches, Queue
Daar mee wordt ie nog steeds niet compleet maar download ie wat er nog wel is aan bestanden en dan hopen dat een andere server de rest heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

sverzijl schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:09:
@ortep: wat een warrig verhaal. Auto-sub haalt hier de srt's op en plaatst ze in dezelfde directory als waar de mkv staat. Als ie dat niet gebeurt is er iets mis.
Dat gebeurt dus ook, maar dat is nu precies de plaats waar ik ze NIET wil. Dan staan ze samen tussen 50-60 andere files ergens diep in een sub sub sub directory van de completed serie downloads van sickbeard na de postprocessing. Waar ik ze dan alletwee moet gaan opzoeken om ze op de juiste plaats te krijgen. Ik zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten omschrijven. Dat het warrig klinkt, is omdat het ook warrig IS als je dat met de hand moet oplossen. Ik vind het zelf ook een chaos op deze manier. Ik begrijp de reden van deze setup niet.

Kijk eens hoe Biersubdownloader werkt. Die haalt de srt op, en verplaats die srt samen met de mkv naar de directory VIDEO (Bij mij heet hij zo). Eventueel doet hij dat in video\serienaam\season ls je dat wilt. Pas op dat moment is hij zichtbaar voor mijn players. BSD heeft dat van het begin af zo gedaan en dat is wat ik ook verwachtte van auto-sub. Maar blijkbaar kan die dat niet.
En het bijzondere voor mij is dus dat er blijkbaar mensen zijn die het helemaal niet eens missen. Het lijkt er op dat men daarom zo aan alle growl, prowl, mail, twitter en android meldingen hangt die er in zitten. Want dat is dan de enige manier waarop je er dan achter komt dat er een ondertitel is gedownload. Of je moet een aflevering starten en hopen dat hij er is. Met BSD hoef je geen melding te krijgen. Als een aflevering zichtbaar is in een player, dan heeft hij ook een ondertitel. Anders stond hij er niet.

Ik wil dus niet dat alle video's die nog niet van een srt zijn voorzien zichtbaar zijn voor mijn PCH en voor XBMC. Uitsluitend de video's die compleet afgehandeld zijn inclusief ondertitel moet daar staan. Ik ben niet de enige die er gebruik van maakt en anders krijg ik 4 keer per week klachen als: De aflevering van gisteravond van serie XYZ heeft geen ondertitels. Nee...logisch, dat kan tussen de 2 dagen en 2 maanden duren voordat die er is. Ze krijgen hem dus nu pas te zien als die er wel zijn. En zelf vind ik het ook wel makkelijk, waarom moeilij doen als een computer het probleem voor je kan oplossen? Daar zijn die dingen voor.

Er wordt met enige regelmaat om een move functie gevraagd op bierdopje. Maar er wordt niet op gereageerd en de enige die wat geprobeerd heeft zegt: Gaan we niet implementeren. Een reden wordt niet gegeven.

Dat is dus voor mij een reden om terug te keren naar Biersubdownloader. Die heeft botweg meer mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19
Aha, nu snap ik je denk ik:)
Vrijwel iedereen hier (denk ik zo) gebruikt Sickbeard danwel SAB die de series al direct naar de juiste (eind)lokatie verplaatsen, vervolgens worden hier eventueel nog subs bij gezocht. In dat geval doet auto-sub gewoon z'n werk en hoef je niets meer handmatig te doen.
Jij wilt dat de sub-downloader de move doet naar de eindlocatie omdat je dan pas vindt dat je download compleet is als ik je goed begrijp.

Dat past inderdaad niet binnen de huidige functionaliteit van auto-sub, hier zal je wat anders voor moeten vinden. Auto-sub is een sub-downloader, geen serie renamer/mover. Je zou hiervoor een kleine aanpassing in SickBeard kunnen maken/requesten waarbij de 'Scan and Process' conditioneel wordt uitgevoerd op het al dan niet aanwezig zijn van een bijbehorende .SRT voor betreffende serie (en bij niet verschijnen van SRT binnen x-aantal dagen alsnog een scan and process om te voorkomen dat je 'eeuwig' wacht op iets wat niet gaat komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:15
Zo, long time no see zeg maar. Druk druk druk.

Waar ik allereerst benieuwd naar was voordat ik heel mijn NAS weer op de schop ga gooien: Zijn er nog mensen die de TS up to date (kunnen) houden of blogs schrijven omtrent nieuwe ontwikkelingen met betrekking tot onze geliefde applicaties en scripts of wordt het doorspitten van dit topic in willekeurige volgorde mijn eerste bezigheid? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

sverzijl schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:52:
Aha, nu snap ik je denk ik:)

Jij wilt dat de sub-downloader de move doet naar de eindlocatie omdat je dan pas vindt dat je download compleet is als ik je goed begrijp.
Klopt helemaal, dat is wat ik wil. Anders is het, mijns inziens, een zootje met wel en niet geheel verwerkte files. Ik kom er wel achter als ik er met mijn PCH heen ga en de aflevering info bekijk. Maar van te voren weet ik het niet.
Dat past inderdaad niet binnen de huidige functionaliteit van auto-sub, hier zal je wat anders voor moeten vinden. Auto-sub is een sub-downloader, geen serie renamer/mover.
Het bijzondere is dat dat in het veel oudere jBiersubdownloader standaard functionaliteit is. Dat is ook een ondertitel downloader maar een, die op verzoek, de files daar achterlaat waar ik het wil. Hij hoeft ze van mij niet te renamen, alleen maar daar neer te zetten waar het mij goed uit komt. (Ok, dat is technisch ook een rename) Het is zo ingebakken in BSD dat hij niet eens goed werkt als je geen target directory aangeeft.
Daar maak ik dus uitgebreid gebruik van. Ik weet niet beter. Ik was ook zo verbaasd dat zoiets basic niet in auto-sub zat. Ik dacht echt dat ik iets over het hoofd zag.
Je zou hiervoor een kleine aanpassing in SickBeard kunnen maken/requesten waarbij de 'Scan and Process' conditioneel wordt uitgevoerd op het al dan niet aanwezig zijn van een bijbehorende .SRT voor betreffende serie (en bij niet verschijnen van SRT binnen x-aantal dagen alsnog een scan and process om te voorkomen dat je 'eeuwig' wacht op iets wat niet gaat komen).
Dat is een oplossing, een andere oplossing is een cron job die gaat zoeken. Maar het jammere is dat dat een enorme omweg is. Autosub weet nl bij het downloaden al welke ondertitel hij pakt. En welke video file daar bij hoort. Het moet een koud kunstje zijn ze ergens anders te plaatsen.
Iets in de stijl van:
De video file staat in SB\series\xyz\seizoen3\titel S03E5.mkv . Bierdopje heeft een ondertitel en die heet dus: titel S03E5srt.
Die zet je dan niet in SB\series\xyz\seizoen3\ maar in Video\series\xyz\seizoen3\
En nu je toch de naam van de video file weet, pas die dan aan van SB\series\xyz\seizoen3\titel S03E5.mkv naar Video\series\xyz\seizoen3\titel S03E5.mkv
Mijn Phyton kennis is niet groot genoeg om dat aan te passen. En als ik het wel voor elkaar krijg is het probleem dat ik dat dan weer bij iedere update opnieuw moet doen.

Voorlopig hou ik het maar bij jBiersubdownloader die het helemaal automagisch wel doet zoals ik wil.

http://www.bierdopje.com/...JBierSubDownloader-V4-0/1

Het enige nadeel is dat hij niet automatsch op mijn NAS loopt. Ik start hem eens in de zoveel tijd met de hand vanaf mijn pc. Maar het schijnt ook op de synology te kunnen. Ik zal er eens in duiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de search providers niet aan de praat in Sickbeard.

NZBs.org
Newzbin
NZBMatrix
NZB.su
Womble's Index *
NZBs'R'US *
NZBs.org Old
Sick Beard Index

Werken niet, zijn gesloten of geven geen resultaten. Sick Beard Index zorgde als enige voor NZB's, maar die werden vervolgens niet goed gedownload (heb payserver).

Heb de volgende twee toevoegd:

NZBFriends
Usenet-collector

Maar krijg dan:

Dec-03 23:08:16 INFO CP Server Thread-2 :: don't know what nzbfriends is, skipping
Dec-03 23:07:00 INFO CP Server Thread-2 :: don't know what usenet_collector is, skipping

URL en API_key (voor usenet_collector) zijn ingevuld...

Ik word er een beetje moedeloos van, dit schiet niet op. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt voor een aantal een username/password of api key nodig he. Dat weet je en heb je ook netjes ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:19:
Je hebt voor een aantal een username/password of api key nodig he. Dat weet je en heb je ook netjes ingevuld?
Ja, weet ik. Elke site met api key (nzb.se, nzbs.org) werkt alleen met invites.

Heb nu nzbs.in gevonden en als custom search provider toegevoegd, maar nu krijg ik deze error:

Error trying to load NZBS.in RSS feed: syntax error: line 1, column 44

Ik snap er niks van.

/edit: Ik moest niet de RSS-feed erin plakken, maar alleen http://nzbs.in (zonder afsluitende slash).
Echter, de NZB is dan "corrupt", ik krijg allemaal missing articles.

Kan iemand me verder helpen? Ik doe volgens mij iets fout, NZB komt nu wel in SABNZBD, maar krijg allemaal missing articles... :(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, als ik de NZB van NZBS.in haal en handmatig upload, gaat het ook mis... En als ik ze via Sickbeard Index laat uploaden gaat het ook mis...
Ik test met The Big Bang Theory op HD, iemand die deze serie wel via Sickbeard binnen kan krijgen?

Heb extremeusenet als usenet provider.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:03:
Hmm, als ik de NZB van NZBS.in haal en handmatig upload, gaat het ook mis... En als ik ze via Sickbeard Index laat uploaden gaat het ook mis...
Ik test met The Big Bang Theory op HD, iemand die deze serie wel via Sickbeard binnen kan krijgen?
Weet je zeker dat je alles goed ingesteld hebt?
Probeer anders eens andere serie.
En wat gaat er precies mis, de download zelf of het aanbieden van de NZB aan SAB of NZBget ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:09:
[...]

Weet je zeker dat je alles goed ingesteld hebt?
Probeer anders eens andere serie.
En wat gaat er precies mis, de download zelf of het aanbieden van de NZB aan SAB of NZBget ?
Alles staat goed ingesteld, want de NZB komt in SABNZBD. Als ik de NZB handmatig download van nzbs.in, vervolgens uploadt, gaat het ook mis. Dus, er lijkt iets mis met de NZB.
Ik test nu met een andere serie, Two and a Half Men in HD, dat gaat ook nog niet helemaal lekker. Ook 327 articles missing nu al.
Of is mijn usenetprovider hier het probleem...?

Downloaden zelf gaat dus mis.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:15:
[...]

Alles staat goed ingesteld, want de NZB komt in SABNZBD. Als ik de NZB handmatig download van nzbs.in, vervolgens uploadt, gaat het ook mis. Dus, er lijkt iets mis met de NZB.
Ik test nu met een andere serie, Two and a Half Men in HD, dat gaat ook nog niet helemaal lekker. Ook 327 articles missing nu al.

Juist de download zelf en dat heeft niks met SickBeard te maken.
Ik vermoed dat je gewoon een brakke provider hebt en ik zou zorgen dat je er nog 1 naast krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

schumi2004 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:24:
Juist de download zelf en dat heeft niks met SickBeard te maken.
Ik vermoed dat je gewoon een brakke provider hebt en ik zou zorgen dat je er nog 1 naast krijgt ;)
Usenet provider of Newznab/NZB Provider?

Hier nog wat NZB/NewzNab providers die geen invite nodig hebben:
http://www.nzb.su
http://nzbs.in
http://www.kere.ws

Bij de mijne was iets fout gegaan tijdens het backfillen, ben opnieuw moeten beginnen. Als er voor een week releases opstaan kan er getest gaan worden... duurt best lang dat headeren moet ik zeggen.

PS. Schumi, wat is nou precies het verschil tussen jouw fork en die van Toylstak?

[ Voor 15% gewijzigd door Freekers op 04-12-2012 12:47 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:46:
[...]

Usenet provider of Newznab/NZB Provider?

Hier nog wat NZB/NewzNab providers die geen invite nodig hebben:
http://www.nzb.su
http://nzbs.in
http://www.kere.ws

Bij de mijne was iets fout gegaan tijdens het backfillen, ben opnieuw moeten beginnen. Als er voor een week releases opstaan kan er getest gaan worden... duurt best lang dat headeren moet ik zeggen.
Usenet provider, zijn downloads gaan toch fout.
PS. Schumi, wat is nou precies het verschil tussen jouw fork en die van Toylstak?
Dat er Dutch show support in zit, ander kleurtje voor snatched release en heb nzbs.org_old verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik gebruik Sabnzbdsuite voor openelec en dat gaat best wel o.k. Maar de NL series enz. gaat niet zo goed. Nu heb ik begrepen dat daar Forkjes voor zijn.
1. Werkt dit ook voor deze suite?
2. zo ja hoe integreer ik dat

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pinin schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:53:
Ik gebruik Sabnzbdsuite voor openelec en dat gaat best wel o.k. Maar de NL series enz. gaat niet zo goed. Nu heb ik begrepen dat daar Forkjes voor zijn.
1. Werkt dit ook voor deze suite?
2. zo ja hoe integreer ik dat
Dan zou je de SABnzbsuite moeten aanpassen van OpenELEC de addon opnieuw compilen voor OpenELEC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

oef... dat klinkt als een klus waar ik nog geen kaas van heb gegeten.
Compilen klinkt erg programmeerachtig, er is zeker geen workaround voor dummies voor. Ik heb wel even op jouw "github site" gekeken maar...

[ Voor 12% gewijzigd door Pinin op 04-12-2012 13:03 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

schumi2004 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:52:
[...]
Usenet provider, zijn downloads gaan toch fout.

Dat er Dutch show support in zit, ander kleurtje voor snatched release en heb nzbs.org_old verwijderd
Ahzo, OK!

Wordt de fork van Rintje niet meer onderhouden dan? Die had dacht ik ook Dutch show support of heb ik t mis :)?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:03:
[...]

Ahzo, OK!

Wordt de fork van Rintje niet meer onderhouden dan? Die had dacht ik ook Dutch show support of heb ik t mis :)?
Ja maar wordt als ik sommige posts geloven moet niet meer bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:03:

Heb extremeusenet als usenet provider.
Geen probleem met astraweb en nzbmatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pinin schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:02:
oef... dat klinkt als een klus waar ik nog geen kaas van heb gegeten.
Compilen klinkt erg programmeerachtig, er is zeker geen workaround voor dummies voor. Ik heb wel even op jouw "github site" gekeken maar...
Moet opzich wel te doen zijn als ik maar wist waar package bij hun op server staat. Even uitzoeken want ik denk dat ze alles in 1 bundel gestopt hebben.
Als ik die "bundel" heb dan zouden we de source kunnen aanpassen en dan in OpenELEC addon de source site veranderen naar die van mij (of jouw of wie dan ook) om bijgewerkte package op te halen.

Wat je ook kan doen is met handje de files aanpassen maar denk dat ze in de system dir staan waar geen schrijf rechten op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Jij gebruikt zelf toch ook Openelec? en gebruik je dan geen sabnzbdsuite?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pinin schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:28:
Jij gebruikt zelf toch ook Openelec? en gebruik je dan geen sabnzbdsuite?
Nee gebruik niet SABsuite, heb wel OpenELEC ja. Maar het is wellicht makkelijker dan ik dacht

Ik zou eigenlijk die addon moeten zien maar in de folder tools/mkpg van OpenELEC kun je de packages afzonderlijk van elkaar compilen, sickbeard was het toch die je hebben moest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
schumi2004 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:25:
[...]

Moet opzich wel te doen zijn als ik maar wist waar package bij hun op server staat. Even uitzoeken want ik denk dat ze alles in 1 bundel gestopt hebben.
Als ik die "bundel" heb dan zouden we de source kunnen aanpassen en dan in OpenELEC addon de source site veranderen naar die van mij (of jouw of wie dan ook) om bijgewerkte package op te halen.

Wat je ook kan doen is met handje de files aanpassen maar denk dat ze in de system dir staan waar geen schrijf rechten op zitten.
De addon staat op /storage/.xbmc/addons en is writable.

Source: https://github.com/OpenEL...ackages/3rdparty/download

Compilen: http://wiki.openelec.tv/i...addon_-_on_MuMuDVB_sample

Er is ook iemand op het forum die een eigen repo heeft met een nieuwere suite:
http://openelec.tv/forum/...h?limit=20&start=20#55191

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank-NL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:33:
[...]

De addon staat op /storage/.xbmc/addons en is writable.

Source: https://github.com/OpenEL...ackages/3rdparty/download

Compilen: http://wiki.openelec.tv/i...addon_-_on_MuMuDVB_sample

Er is ook iemand op het forum die een eigen repo heeft met een nieuwere suite:
http://openelec.tv/forum/...h?limit=20&start=20#55191
Ah daar staan, zat allemaal bij SABsuite te kijken, moest dus 3rdparty zijn ;)

Hier is iig laatste build van mijn dutch repo https://www.dropbox.com/s.../SickBeard-43a17b3.tar.xz

Volgens mij gewoon huidige folder overschrijven met de inhoud van mijn archive, of eventueel bestaande hernoemen naar backup ofzo en van scratch beginnen.

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 04-12-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jpjedi schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:18:
[...]

Geen probleem met astraweb en nzbmatrix
Heb abootje afgesloten bij astraweb, zelfde problemen met NZB's.
Abootje afgesloten bij NZNMatrix, werkt ook niet!

Kun jij eens testen met Astraweb + NZBMatrix voor S01E01 in HD van The Big Bang Theory?
Ben nu $25 lichter en eigenlijk nog niks opgeschoten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:39:
[...]

Kun jij eens testen met Astraweb + NZBMatrix voor S01E01 in HD van The Big Bang Theory?
Doe mij eens een link naar de nzb via DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
[...]

Mag naar mij ook wel een link naar de nzb in DM.

zal dan ook ff testen voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik heb ff een vraagje over Folder Naming in Couchpotato (V2) ,
Ik heb daar div dingen ingevuld, maar wil er een paar weg hebben.
Er staat nu bv : <namethe>(<year>)<group><group>

Hoe wis ik de laatste <group> ?

Met del en backspace lukt het niet..

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
[...]

DM de nzb maar , test ik hem ff voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlaBla1973 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:10:
Ik heb ff een vraagje over Folder Naming in Couchpotato (V2) ,
Ik heb daar div dingen ingevuld, maar wil er een paar weg hebben.
Er staat nu bv : <namethe>(<year>)<group><group>

Hoe wis ik de laatste <group> ?

Met del en backspace lukt het niet..
Normaal staat er bij iedere optie een kruisje boven om hem te kunnen verwijderen. Zo niet probeer dan eens een andere browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:23:
[...]

Normaal staat er bij iedere optie een kruisje boven om hem te kunnen verwijderen. Zo niet probeer dan eens een andere browser.
Thx dat was het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
[...]

vreemd.....ik krijg hem ook niet binnen.
Hij zit makkelijk binnen mijn retentie en dl met supernews.

Sabnzb geeft aan dat deze buiten mijn server retentie misschien zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
Buzzie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:42:
[...]

vreemd.....ik krijg hem ook niet binnen.
Hij zit makkelijk binnen mijn retentie en dl met supernews.

Sabnzb geeft aan dat deze buiten mijn server retentie misschien zit.
Ik heb het zelfde met hitnews.eu ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Met super search van Newsleecher heb ik net wel een 720p versie van Big Bang S01E01 via SuperNews kunnen downloaden. Deze was zo'n 166 dagen oud. Dus ik denk dat er wat mis is met de NZB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coenen schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:16:
Met super search van Newsleecher heb ik net wel een 720p versie van Big Bang S01E01 via SuperNews kunnen downloaden. Deze was zo'n 166 dagen oud. Dus ik denk dat er wat mis is met de NZB.
SAB zegt hier ook dat er 411 missing articles zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
schumi2004 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:19:
[...]

SAB zegt hier ook dat er 411 missing articles zijn.
Bij mij zegt ie dat er 5xx missing articles zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar ik heb hem wel ;) (maar wel rete traag)
(Heb ook iets meer servers, wat gratis ipv6 dingen en denk dat ie daar vandaan komt)

Downloaded in 3 minutes 44 seconds at an average of 215 KB/s
1665 articles were missing

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 04-12-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Die van 'mij' komt gewoon van SuperNews, maar waarschijnlijk een andere versie. ;)
Ik ben er nu even een aan het proberen via Sickbeard, via de Sickbeard NZB search engine. Das 1 doffe ellende. Zowel met SuperNews als Astraweb als Blocknews.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even wat zitten zoeken maar heb er nog geen oplossing voor kunnen vinden. Is het mogelijk om specifieke series automatisch een categorie mee te geven in sickbeard / sabnzbd? Heb verschillende series door elkaar en zou wel handig zijn als bijv. The Big Bang ook netjes in The Big Bang map komt en niet in Family Guy bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:10:
Heb even wat zitten zoeken maar heb er nog geen oplossing voor kunnen vinden. Is het mogelijk om specifieke series automatisch een categorie mee te geven in sickbeard / sabnzbd? Heb verschillende series door elkaar en zou wel handig zijn als bijv. The Big Bang ook netjes in The Big Bang map komt en niet in Family Guy bijv.
sabtosickbeard.exe cq py

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
  • Laatst online: 14-09 08:33
Freekers schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:03:
[...]

Ahzo, OK!

Nope, aangezien de bron ook niet meer onderhouden wordt. ;w

Zie bron: https://github.com/SickBeard-Team/SickBeard/tree/subliminal

[ Voor 12% gewijzigd door rintje op 04-12-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

schumi2004 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:17:
Ja maar wordt als ik sommige posts geloven moet niet meer bijgehouden.
OK, jammer :(

[ Voor 20% gewijzigd door Freekers op 04-12-2012 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn overigens ook 2 verschillende dingen, rintje's repo is met subliminal (subs download) ingebouwd en die van mij is niks meer dan dutch show support / failed download handling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

schumi2004 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 00:07:
Zijn overigens ook 2 verschillende dingen, rintje's repo is met subliminal (subs download) ingebouwd en die van mij is niks meer dan dutch show support / failed download handling.
Ohja klopt dat was het toen ja! Ja jouw fork ga ik een dezer dagen installen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:57
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:10:
Makkelijkst is om dit in Sickbeard in te stellen met post-processing. Kan je de bestanden automatisch laten hernoemen (mocht je dit willen) en in de juiste serie-map plaatsen en desgewenst ook seizoens-mapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
[...]

Geen idee hoe dat met die forks werkt (nog niet in verdiept) maar blijf je dan wel de mogelijkheid houden om SB te updaten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
[...]

Ik ben erachter waarom ik met jouw fork geen Nederlandse series kon downloaden, gezien meer er last van gaan krijgen hierbij de gouden tip. Het komt voor als je de instellingen van je oude Sickbeard overneemt zoals ik. Dit werkt prima voor de al ingevoerde series en dergelijke, alleen zit hier standaard 'dutch' in de ignore_words.. dus negeert hij haarfijn alle afleveringen waar het woordje dutch in voorkomt. :P

Even config.ini openen, zoeken op ignore_words en dutch erin weghalen. (Wel nadat je Sickbeard hebt gestopt doen, gezien hij anders de config terug zet en je wijziging dus geen effect heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Hoe kan ik Sick Beard de Sample files laten ignoren? Ik heb net in de Search Settings lopen zoeken, maar daar kan ik het niet vinden. CouchPotato heeft wel zo'n optie. Nu gooi ik eens in de zoveel tijd alle Sample files handmatig weg.

Ik moet nog even terug komen op de eerste aflevering van BB die ik gister gedownload had, het is helaas een Duitse versie. ;( Hij was trouwens gister op TV bij Veronica. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Coenen op 05-12-2012 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
serhat schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:56:
[...]

Ik ben erachter waarom ik met jouw fork geen Nederlandse series kon downloaden, gezien meer er last van gaan krijgen hierbij de gouden tip. Het komt voor als je de instellingen van je oude Sickbeard overneemt zoals ik. Dit werkt prima voor de al ingevoerde series en dergelijke, alleen zit hier standaard 'dutch' in de ignore_words.. dus negeert hij haarfijn alle afleveringen waar het woordje dutch in voorkomt. :P

Even config.ini openen, zoeken op ignore_words en dutch erin weghalen. (Wel nadat je Sickbeard hebt gestopt doen, gezien hij anders de config terug zet en je wijziging dus geen effect heeft)
Config overnemen van oude install is dan idd niet zo handig, kan ik niet veel aan doen eerlijk gezegd.
Dutch is wel uit de ignore words weggehaald in mijn fork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:29:
Maar ik heb hem wel ;) (maar wel rete traag)
(Heb ook iets meer servers, wat gratis ipv6 dingen en denk dat ie daar vandaan komt)

Downloaded in 3 minutes 44 seconds at an average of 215 KB/s
1665 articles were missing
Vaag dit.
Ook S05 komt niet binnen... 1305 articles missing bij sommigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:03:
[...]

Vaag dit.
Ook S05 komt niet binnen... 1305 articles missing bij sommigen.
Ik vermoed dat ik er beter vanaf kom als sommige andere doordat ik wat gratis aanbieders heb welke niet of nauwelijks getroffen worden door takedowns. Ik vermoed dat het takedowns zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Sinds kort speel ik wat met Subliminal maar echte goede resultaten blijven uit. Ik heb de task enabled. De juiste tvshow & movies folders geconfigureerd en de standaard subtitle services laten staan. Heb enkele keren manueel scan gestart. Er zijn maar enkele films die subs krijgen hierna. Komt dit door de renamer van couchpotato? (ie groupname.moviename.quality.cdX.ext)
Waar kan ik de logs van subliminal bekijken?

[ Voor 5% gewijzigd door tboheeren op 05-12-2012 10:51 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:23:
[...]

Ik vermoed dat ik er beter vanaf kom als sommige andere doordat ik wat gratis aanbieders heb welke niet of nauwelijks getroffen worden door takedowns. Ik vermoed dat het takedowns zijn namelijk.
Heb ook iemand laten testen met Eweka, zelfde probleem.
Irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
Coenen schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:23:
Hoe kan ik Sick Beard de Sample files laten ignoren? Ik heb net in de Search Settings lopen zoeken, maar daar kan ik het niet vinden. CouchPotato heeft wel zo'n optie. Nu gooi ik eens in de zoveel tijd alle Sample files handmatig weg.
Sabnzbd kan dat, dacht ik. Neem aan dat je SB daarmee combineert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tboheeren schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:48:
Sinds kort speel ik wat met Subliminal maar echte goede resultaten blijven uit. Ik heb de task enabled. De juiste tvshow & movies folders geconfigureerd en de standaard subtitle services laten staan. Heb enkele keren manueel scan gestart. Er zijn maar enkele films die subs krijgen hierna. Komt dit door de renamer van couchpotato? (ie groupname.moviename.quality.cdX.ext)
Waar kan ik de logs van subliminal bekijken?
Bij gebruik van dergelijke subtitle addons is het zaak de file/foldernaam origineel te laten zodat de kans groter is dat er een match plaats vind. Deze redenering kun je zelf bevestigen door alleen al eens manual via websites naar subs te gaan zoeken en te moeten constateren dat de subs daar allemaal exact hetzelfde zijn genoemd als de release. En daar is dan je antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
schumi2004 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:16:
[...]

Bij gebruik van dergelijke subtitle addons is het zaak de file/foldernaam origineel te laten zodat de kans groter is dat er een match plaats vind. Deze redenering kun je zelf bevestigen door alleen al eens manual via websites naar subs te gaan zoeken en te moeten constateren dat de subs daar allemaal exact hetzelfde zijn genoemd als de release. En daar is dan je antwoord ;)
Hmm dus de filename origineel laten en het mapje van de film dan wel renamen zou wel lukken. Dan blijft XBMC de film ook goed herkennen. Doe jij het ookzo Schumi?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor het snelle antwoord schumi en Fabian. Straks eens proberen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:15:
[...]

Precies die 2 series worden sowieso via DMCA offline gehaald de laatste tijd. Arrow en Revolution gingen ze al voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tboheeren schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:36:
[...]

Hmm dus de filename origineel laten en het mapje van de film dan wel renamen zou wel lukken. Dan blijft XBMC de film ook goed herkennen. Doe jij het ookzo Schumi?
Ik laat alles origineel zowel de file als de folder en heb tot op heden niet tot nauwelijks problemen met het niet vinden van wel bestaande subs voor een release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
schumi2004 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:35:
[...]

Ik laat alles origineel zowel de file als de folder en heb tot op heden niet tot nauwelijks problemen met het niet vinden van wel bestaande subs voor een release.
Ik geef de map altijd de originele releasenaam en de file ook weer de naam van de map.
Zo heb ik nooit gare naming en vindt ie alle subs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
schumi2004 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:45:
[...]

Config overnemen van oude install is dan idd niet zo handig, kan ik niet veel aan doen eerlijk gezegd.
Dutch is wel uit de ignore words weggehaald in mijn fork.
Nee klopt, ik deel het alleen even mee. Kan mij voorstellen dat het vaker gaat voorkomen straks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Niet online
wsmaal schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:56:
Na jaren Spotlite/SABnzbd (Linux/Windows) gebruikt te hebben, gebruik ik sinds 2 weken SickBeard/SABnzbd (Windows) voor series. Dat werkt prima, maar de subs (nl & eng) voor met name de oudere uitzendingen lukt helaas niet (Auto-Sub 0.5) :

ERROR checkRss: The server returned an error for request http://feeds.bierdopje.com/bierdopje/subs/english
ERROR checkRss: The server returned an error for request http://feeds.bierdopje.com/bierdopje/subs/dutch

edit:
Vwb Downton Abbey is het duidelijk. Dat geldt, denk ik, ook voor de andere series die (veel) eerder zijn uitgezonden.
Mijn bovenstaande edit is een voorbarige constatering want downgrade van autosub 0.5.6.Windows naar 0.5.5 heeft mijn probleem m.b.t. de veel eerder uitgezonden series opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hmmm iemand dit eerder gehad. Heb nzbget geinstalleerd via package. Geopend en settings ingesteld. maar nu wil ik nzbget weer opnieuwe draaien maar dan krijg ik: "failed to run the package service"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Nu newzbin er uit ligt lijkt het allemaal wat mager in nzb land aan het worden. Kreeg toch veel binnen via newzbin. Nu is het met name nzbmatrix en nzbs.in maar die laatste zit bijna constant over het call limiet :(

CP2 deed iets vreemds vandaag, stuurde een film nzb wel 5 keer door naar SAB. Allen verschillende versies en direct na elkaar. Nog nooit megemaakt maar denk dat het opgelost is met een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Jpjedi schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:52:
Nu newzbin er uit ligt lijkt het allemaal wat mager in nzb land aan het worden. Kreeg toch veel binnen via newzbin. Nu is het met name nzbmatrix en nzbs.in maar die laatste zit bijna constant over het call limiet :(
Mijn newznab server (net zoeits als newzib/nzbmatrix) is biijjnaaa klaar om getest te worden. Staat helaas nog niet veel op maar zal (net zoals retentie) met de dag meegroeien. Nog niet geschikt voor backfilling dus, maar wel voor komende releases.

Geïnteresseerden mogen zich melden via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Wat is het voordeel van die nzb sites tov de Sickbeard Index? Ik heb geen problemen verder nml :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

De Sick Beard Index is alleen te gebruiken met Sick Beard, en daar heb je dus een probleem als je Couch Potato ook gebruikt. Daarnaast gebeurt het (heel zelden) wel eens dat die SBI er een tijdje uit ligt. In zo'n periode krijg je dus helemaal niks binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Laatst online: 21:57
schumi2004 schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:26:
[...]Dan is het bestand er gewoon niet meer. Wat je kan doen is Check before download uitvinken bij Settings, Switches, Queue
Daar mee wordt ie nog steeds niet compleet maar download ie wat er nog wel is aan bestanden en dan hopen dat een andere server de rest heb.
Bedankt, nu komen de downloads eindelijk terug mooi binnen.
Alleen bij enkele krijg ik nog volgende foutmelding;
Reparatie mislukt, te weinig herstelblokken (2279 te weinig)
Probeer SFV verificatie
Sommige bestanden konden niet geverifieerd worden met "XXXXX.sfv"

Mijn Usenet-provider is al jaar en dag CheapNews en voorheen geen problemen gekend.

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kozzmozz schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:25:
[...]

-knip-
Mijn Usenet-provider is al jaar en dag CheapNews en voorheen geen problemen gekend.
Weet het niet zeker maar denk toch echt een DMCA ding, ik zou je mengen onder de Tweakers hier ;)
Newsservers met binaries [Deel 12]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ja, dat is het natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk draait NZBget precies zoals ik het hebben wil er is echter 1 maar en dat is dat NZbget (of SickBeard) niet alle folders/files weg mikt na het downloaden/processen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:11:
Eindelijk draait NZBget precies zoals ik het hebben wil er is echter 1 maar en dat is dat NZbget (of SickBeard) niet alle folders/files weg mikt na het downloaden/processen.

Iemand een idee?
Hoe heb jij hem ingesteld of met welke handleiding eventueel? ik krijg na de installatie en instellingen een error als ik nzbget opnieuw wil runnen :( "failed to run the package service"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:20:
[...]

Hoe heb jij hem ingesteld of met welke handleiding eventueel? ik krijg na de installatie en instellingen een error als ik nzbget opnieuw wil runnen :( "failed to run the package service"
Synology toch ?

Ik gebruik mijn eigen packages ;)

En heb failed download nu helemaal werkend, zaten nog wat foutjes in de config maar die zijn nu bij gewerkt, ook in mijn repo.

Wat er misschien zou kunnen zijn is dat ie dubbel draait wellicht

doe eens op command line ps | grep nzbget

Moet je zoiets krijgen, 1x running dus

code:
1
2
3
4
DS211> ps | grep nzbget
 4077 nzbget    829m S    /usr/local/nzbget/bin/nzbget -c /usr/local/nzbget/var/nzbget.conf -D
17869 root      2984 S    grep nzbget
DS211>

Edit:
Weet iemand of je NZBget remote kunt pauzeren en resumen?

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 06-12-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
schumi2004 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:24:
[...]
Weet iemand of je NZBget remote kunt pauzeren en resumen?
Ja dat kan, moet je poortje 6789 doorsturen op je router en zo van buiten erop inloggen, druk vervolgens op de groene knop links boven en hij pauzeert.
Maar ik weet niet zeker of je dit bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

De mensen die me een berichtje hebben gestuurd voor de NewzNab sever: Momentje graag, ik heb een kleine oopsy ontdekt die ik moet herstellen. Ik moet nu via SSH partities gaan resizen zonder dataloss.. Dat gaat me wat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Succes! Het heeft geen haast hoor, maar een backupserver is altijd handig.

Pagina: 1 ... 58 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!