Excuus voor de verlate reactie, mijn internet lag eruit gisteren.
Coenen schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 10:33:
Ik denk het wel, al lijkt het bij mij iets anders te zijn. BV top menu audio/losless: http://localhost:8085/www/music?t=3040 maar audio/audiobook geeft: http://localhost:8085/www/browse?t=3030.
Als ik 'music?t' verander in 'browse?t' dan krijg ik wel een overzicht zoals ik zou verwachten. Zou je me kunnen vertellen waar dingen moet veranderen?
Dat jouw url anders is, komt doordat je hem hebt geïnstalleerd in de map /www/ en poort 8085 gebruikt ipv 80, maar voor de rest is het hetzelfde.
Je kunt dit veranderen in het filetje:
\www\views\templates\frontend\headermenu.tpl:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| {elseif $parentcat.ID == 2000 && $userdata.movieview=="1"}
<li><a title="Browse {$parentcat.title}" href="{$smarty.const.WWW_TOP}/movies">{$parentcat.title}</a>
<ul>
{foreach from=$parentcat.subcatlist item=subcat}
<li><a title="Browse {$subcat.title}" href="{$smarty.const.WWW_TOP}/movies?t={$subcat.ID}">{$subcat.title}</a></li>
{/foreach}
</ul>
</li> |
Moet worden:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| {elseif $parentcat.ID == 2000 && $userdata.movieview=="1"}
<li><a title="Browse {$parentcat.title}" href="{$smarty.const.WWW_TOP}/browse?t=2000">{$parentcat.title}</a>
<ul>
{foreach from=$parentcat.subcatlist item=subcat}
<li><a title="Browse {$subcat.title}" href="{$smarty.const.WWW_TOP}/browse?t={$subcat.ID}">{$subcat.title}</a></li>
{/foreach}
</ul>
</li> |
Hetzelfde geldt voor de andere catagorien die kaduk zijn.
Coenen schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 10:33:
Ik heb het backfill script even gedraaid. Waarschijnlijk omdat m'n backfill days nog op 1 dag stond duurde het niet zo lang. Gister had ik a.b.boneless op 100 dagen gezet, toen was m'n update_binaries wel erg lang bezig. Ik heb het aantal backfill dagen weer teruggezet, maar nog steeds iets van 45 miljoen headers te gaan.

Klopt, eenmaal gestart met een backfill voor een bepaalde group, dan houdt hij ook vast aan dat aantal dagen. Dus hij gaat nu 100 dagen backfillen, tenzij je de group purged & reset in de admin interface.
Ha, dat probleem had ik dus ook. Daarom is de mijne momenteel down, omdat hij in recovery mode hangt. Ik heb namelijk een dedicated server die ik alleen kan benaderen over SSH. Om de partitie grootte dus aan te kunnen passen moeten de schijven 'offline' zijn en heb ik dus geboot vanaf een livecd. Probleem is dat ik geen grafische partition manager kan laden als gparted, maar moet klooien met 'parted'... En dat is niet mijn sterkste punt.
ProTip: Probeer het eens met 'nano' ipv 'vi'. Nano vind ik zelf vele malen gebruikersvriendelijker en makkelijker om te gebruiken. Als ie niet geinstalleerd is probeert apt-get install nano
Noes! Man dit is balen zeg! Wordt tijd dat ik die server van mij uit recovery mode krijg gehaald en Newznab de lucht in kan doen, want Usenet lijkt de laaste maand een zinkend schip. Newzbin & NZBMatrix offline en het regent DCMA... Had gisteren geen internet dus ga er vandaag meteen weer verder naar kijken!
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp