Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
schumi2004 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:11:
Mmm lijkt erop dat SABnzbd 0.7.5. toch niet helemaal doet wat ie moet doen, heel veel failed downloads ineens. Nu was er laatst iemand die hier iets overzei en ik ben opzoek gegaan naar een specifiek topic hierover maar kreeg het niet gevonden.
SABnzbd 0.7.4 maar weer eens terug eroverheen installeren.
Ik ook veel failed en ik heb al drie verschillende usenetservers getest. Daarbij loopt 0.7.5 ook met enige regelmaat vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Vreemd, ik heb nergens last van, ook niet met 30GB+ bestanden van meer dan 1000 dagen oud.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik heb ook ineens weer een berg crc errors. *zucht*

Ik weet niet wat er aan de hand is maar alles komt als failed of crc error binnen 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door Jpjedi op 06-11-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2023
Ik draai sinds zondag ook de 0.7.5 versie, en nu bijna 200GB gedownload sinds toen, hij lijkt bij mij toch nergens last van te hebben. Net alleen 2 warnings over lege nzb's van nzb.su, maar that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51
Subliminal heb ik eindelijk aan de praat, nu probeer ik met het volgende script nl en en subs binnen te halen.
code:
1
subliminal -m -l 'nl' -l 'en' -s opensubtitles "/DIRECTORY/"

Zodra ik deze opstart krijg ik eerst de melding
code:
1
"WARNING: enzyme.mkv File has no index"

Daarna een berg aan foutmeldingen per film:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-2
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.6.egg/subliminal/async.py", line 46, in run
    result = consume_task(task, self.services)
  File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.6.egg/subliminal/core.py", line 156, in consume_task
    service = get_service(services, task.service, config=task.config)
  File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.6.egg/subliminal/core.py", line 233, in get_service
    services[service_name].init()
  File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.6.egg/subliminal/services/opensubtitles.py", line 91, in init
    result = self.server.LogIn('', '', 'eng', self.user_agent)
  File "/usr/lib/python2.6/xmlrpclib.py", line 1199, in __call__
    return self.__send(self.__name, args)
  File "/usr/lib/python2.6/xmlrpclib.py", line 1489, in __request
    verbose=self.__verbose
  File "/usr/lib/python2.6/xmlrpclib.py", line 1243, in request
    headers
ProtocolError: <ProtocolError for api.opensubtitles.org/xml-rpc: 503 Service Unavailable>
ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-2
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.6.egg/subliminal/async.py", line 46, in run
    result = consume_task(task, self.services)
  File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.6.egg/subliminal/core.py", line 157, in consume_task
    result = service.list(task.video, task.languages)
  File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.6.egg/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list
    return self.list_checked(video, languages)
  File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.6.egg/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked
    results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size))
  File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.6.egg/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query
    results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches)
  File "/usr/lib/python2.6/xmlrpclib.py", line 1199, in __call__
    return self.__send(self.__name, args)
  File "/usr/lib/python2.6/xmlrpclib.py", line 1483, in __request
    allow_none=self.__allow_none)
  File "/usr/lib/python2.6/xmlrpclib.py", line 1132, in dumps
    data = m.dumps(params)
  File "/usr/lib/python2.6/xmlrpclib.py", line 677, in dumps
    dump(v, write)
  File "/usr/lib/python2.6/xmlrpclib.py", line 699, in __dump
    f(self, value, write)
  File "/usr/lib/python2.6/xmlrpclib.py", line 703, in dump_nil
    raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled"
TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled

Van de in totaal 150 films download Subliminal maar slechts 3 stuks:
Downloaded 3 subtitle(s) for 3 video(s)
code:
1
2
3
/DIRECTORY/Dark Shadows (2012)/Dark Shadows.nl.srt from opensubtitles
/DIRECTORY/To Rome with Love (2012)/To Rome with Love.nl.srt from opensubtitles
/DIRECTORY/Men in Black 3 (2012)/Men in Black 3.nl.srt from opensubtitles

Hierna heb ik het script nog een keer gedraaid en dan vind deze weer 2 films extra terwijl er niets is veranderd. 8)7

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:41

Arfman

Drome!

Ik heb een probleem met AutoSub. Deze geinstalleerd via de package van mdevries.org op mijn 412+. Nu wil ik de logfile verplaatsen naar de USB stick, maar als ik de logfile locatie in de webinterface verander naar /volumeUSB1/usbshare/log/autosub/AutoSubService.log wil AutoSub niet meer starten. Ik heb de file ook al gechmod naar 777 en met touch een file laten aanmaken, maar dat hielp allemaal niet.

Iemand hier ervaring mee?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:00

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Jpjedi schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:12:
nzbmatrix en SBindex zijn aardig de weg kwijt zeg, berg errors in mijn log :')
Zal stom toeval zijn maar ik heb SBIndex uitgezet en nu geeft NZBmatrix ook geen errors meer in mijn logs.
Heb NZBs.in als nieuwe searchprovider erbij

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sepp14 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:31:
[...]

Zal stom toeval zijn maar ik heb SBIndex uitgezet en nu geeft NZBmatrix ook geen errors meer in mijn logs.
Heb NZBs.in als nieuwe searchprovider erbij
Bij mij zijn de errors er nog maar 1 provider is ook niet alles.

Ben benieuwd of er wat aan gedaan gaat worden. (matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:00

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Ik kruis mijn vingers. Heb een vipaccount net als velen denk ik. Zal het noodlot niet tarten maar.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 21:29
Heb vanavond geprobeerd om http://packages.synocommu...ython_88f5281_2.7.3-3.spk te installeren op mijn 407 maar helaas failed deze als ik met ipgk list | grep phyton kijk dan zie ik dat ik versie 2.7.3.-1 heb en met ipkg update / upgrade geeft hij aan dat ik up to date ben.

Helaas heeft het proberen van het installeren van de couchpotato v2 server package opgehaald van de synocommunity niet gewerkt (install gaat ook , starten gaat fout) (zie mijn eerdere bericht)

Via het script van brickman tot op heden ook nog geen s6, ben nog op zoek naar een hint/tip hoe dit verder te analyseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Hmm, mijn autosub werkt niet meer sinds vanmiddag. Heb niets gedaan aan de instellingen van autosub. Het enieg wat ik heb gedaan vanmiddag is lopen stoeien met headphones. Heb headphones geinstalleerd en na een paar reboots werkt autosub dus niet meer. Met SB, CP en HP is niets aan de hand.
Krijg twee meldingen in autosub die verband hebben met het niet werken.
Hij geeft in de log aan dat de mount niet lopt en dat de cherrypy webserver niet opgestart kan worden:

2012-11-06 21:14:06,014 ERROR AutoSub: Could not start webserver. Exiting
2012-11-06 21:14:00,997 INFO AutoSub: Starting CherryPy webserver
2012-11-06 21:14:00,997 INFO AutoSub: Starting threads
2012-11-06 20:57:30,016 ERROR AutoSub: Could not start webserver. Exiting
2012-11-06 20:57:24,997 INFO AutoSub: Starting CherryPy webserver
2012-11-06 20:57:24,997 INFO AutoSub: Starting threads
2012-11-06 20:56:40,583 INFO AutoSub: Stopping scanDisk thread
2012-11-06 20:56:34,702 INFO AutoSub: Stopping scanDisk thread
2012-11-06 17:57:59,822 INFO AutoSub: Starting CherryPy webserver
2012-11-06 17:57:59,822 INFO AutoSub: Starting threads
2012-11-06 17:57:57,890 ERROR Root path does /mnt/synology/video/Series/ not exists, aborting...

Iemand een idee waar ik kan gaan zoeken?
Heb de poortnummers al veranderd
De mounts kloppen gewoon.

Het is gebeurd na de install van headphones.

Edit:
Na de huidige autosub weggehaald te hebben en opnieuw geistalleerd te hebben werkt ie weer. Vreemd. Want ik heb dezelfde instellingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Nicap op 06-11-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu ff klaar met SABnzbd versie 0.7.5, elke keer zegt ie Reparatie mislukt, te weinig herstelblokken (378 te weinig)
Download ik hem echter met versie 0.7.4, zelfde NZB, dan gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
schumi2004 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:16:
Ik ben nu ff klaar met SABnzbd versie 0.7.5, elke keer zegt ie Reparatie mislukt, te weinig herstelblokken (378 te weinig)
Download ik hem echter met versie 0.7.4, zelfde NZB, dan gaat het wel goed.
Hier ook terug naar 0.7.4 en weg zijn problemen met blocks te kort en crc errors!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jpjedi schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:19:
[...]

Hier ook terug naar 0.7.4 en weg zijn problemen met blocks te kort en crc errors!
Toch is het vreemd want volgens shypike van SABnzbd forum zou dezelfde NZB ook problemen moeten geven met 0.7.4 (vreemde is dat het dat niet doet)
Zijn diagnose is dat de poster de bestanden hernoemt heeft na het maken van de PAR bestanden.
Geruchten volgens hem zeggen om DMCA takedowns te ontwijken.

Iig, deze week komt 0.7.6 beta uit welke dit probleem zou moeten tacklen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
is dat voor linux ook die versie?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:38
Welke search providers gebruiken jullie in sickbeard?

Ik heb nu deze staan (op volgorde):
- NZBMatrix
- Sick Beard Index
- NZBs'R'US
- NZB.su
- Womble's Index
- Newzbin
- NZBs.in

Ben erg benieuwd naar hoe de rest het in heeft gesteld.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom iedereen zich hier druk maakt om search providers, errors in de logs etc. als alles gewoon werkt en binnenkomt. Wellicht lees ik er overheen maar het zal mij persoonlijk echt een zorg zijn hoeveel errors SB, CP of welke searcher dan ook genereert als ik uiteindelijk gewoon mijn films en series binnen krijg. Als je 2 of 3 nzb sites hebt ingesteld is er echt altijd wel eentje te bereiken. Mocht dat niet het geval zijn dan probeert hij het over een uur nog een keer. En nog een keer. En nog een keer. De meeste series komen 's nachts uit dus tegen de tijd dat jij opstaat is alles al lang weer klaar.

Met de manier waarop mensen hier met hun configuratie bezig lijken te zijn kun je net zo goed zelf een index site aflopen om te kijken of je serie er al is.

Ja, ik snap dat dit Tweakers is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Dat is nu net het probleem, sinds een week ofzo krijg ik bij series als Arrow en Revolution constant errors in SABNZBD, dat had ik voorheen niet en andere series komen wel normaal binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k210/Jedi05071977/sbsearch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Sabnzbd 0.7.6 beta komt deze week uit en zou het failed probleem moeten tackelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Let's hope so! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
tcviper schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:59:
Dat is nu net het probleem, sinds een week ofzo krijg ik bij series als Arrow en Revolution constant errors in SABNZBD, dat had ik voorheen niet en andere series komen wel normaal binnen.
Dat is hier al vaak voorbij gekomen de laatste tijd, heeft te maken met DMCA takedowns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Exocet schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:26:
[...]

Dat is hier al vaak voorbij gekomen de laatste tijd, heeft te maken met DMCA takedowns.
Hoe kan dat met takedowns te maken hebben :/

Ik krijg de errors ook, echter heeft het met filenames te maken. Als ik het handmatig uitpak, wat dus mis gaat, dan werkt de download prima.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Damian schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:35:
[...]

Hoe kan dat met takedowns te maken hebben :/

Ik krijg de errors ook, echter heeft het met filenames te maken. Als ik het handmatig uitpak, wat dus mis gaat, dan werkt de download prima.
Omdat de uppers de bestandsnamen veranderen om de takedown om de tuin te leiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

dat DMCA takedown gedoe lijkt mij ook enigszins onlogisch. Waarom dan de bestandsnaam aanpassen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wellicht: uploaden onder echte naam zodat indexers 'm op kunnen pakken, renamen zodat instanties 'm niet vinden maar de indexers 'm al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Klopt dat is het probleem en 0.7.6 heeft daar een fix voor gelukkig. Ik haal nu 2 van de 3 downloads failed binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Hmm ok. Quickpar gaat er inderdaad wel goed mee om, die geeft gewoon aan dat de filenames niet kloppen en renamed die dan naar de correcte naam.

Ik gok dat SABNZBD dat in de nieuwe versie ook toepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

MrAcid schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:58:
Wellicht: uploaden onder echte naam zodat indexers 'm op kunnen pakken, renamen zodat instanties 'm niet vinden maar de indexers 'm al hebben?
Is het niet zo dat alleen de .par files zijn gerenamed? Als dat het geval is is het totaal zinloos in geval van een DMCA. En dan nog. Bij wie komt zo'n DMCA terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
ik blijf problemen hebben met sickbeard en sabnzb. HP en CP loopt allemnaal lekker en de nzb's vliegen heen en weer. alleen SB werkt alleen met de blackhole. superirritant want moet nu telkens alle series naar de doelmap kopieeren omdat ie ze niet via de api kan doorsturen naar sab.

de test en alles werkt wel. krijg met de sab-optie in SB aan, deze foutmelding:

2012-11-07 12:25:31,929 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp

gebruik ik de blackhole dan 0 foutmeldingen. iemand een oplossing?
misschien sickbeard opnieuw installeren? hoe gaat dat het makkelijkste? heb net al die services goed lopen.

gebruik Linux Mint.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nicap schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:08:
[...]

Is het niet zo dat alleen de .par files zijn gerenamed? Als dat het geval is is het totaal zinloos in geval van een DMCA. En dan nog. Bij wie komt zo'n DMCA terecht?
Voor iedereen met failed downloads hier het antwoord van shypike op mijn BUG vraag.

https://forums.sabnzbd.or...ic.php?f=3&t=12193#p73473
I think you made a mistake in your diagnose.
The repair indeed fails with 0.7.5 and I know why.
However it ALSO fails with 0.7.4 and it must do so, because of the NZB.
What happened is that the poster renamed the files after generating the par2 files.
Not a single version of SABnzbd ever supported such posts.

Don't despair. This week a Beta of 0.7.6 will come out that will tackle this issue.
After installing the Beta you will be able to "Retry" these failed jobs (so keep them) and properly post-process them.

Why posters do this?
Rumours are that it is some dimwitted way of dodging DMCA notifications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 15:38
Ik heb vandaag couchpotato server geinstalleerd op mijn synology NAS. Het werkt prima, op één ding na: Hij gooit regelmatig twee versies van een film naar Sabnzbd toe, vaak beiden een 1080p versie. Waarom gebeurt dat en waar in de instellingen moet ik dat veranderen? Ik heb ingesteld dat ik 1080p, 720p, of BR disk wil hebben. Maar regelmatig worden er twee verschillende 1080p versies van een film naar sabnzbd gestuurd...

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:44

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

TrueChaoZ schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:41:
Ik draai sinds zondag ook de 0.7.5 versie, en nu bijna 200GB gedownload sinds toen, hij lijkt bij mij toch nergens last van te hebben. Net alleen 2 warnings over lege nzb's van nzb.su, maar that's it.
Sluit ik me bij aan.
Evt. problemen op dit moment zijn het gevolg van DMCA 'take down notices' die usenet providers om hun oren krijgen van copyright holders. Hun goed echt, wel pech voor de serie fanaat die shows uit de States download :'( .

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
weet iemand of je ergens kan instellen dat het geen folder.jpg moet heten maar _folder.metathumb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ik heb een probleempje met CouchPotato v2 :(

Ik heb: volume1/@appstore/couchpotatoserver/var/
Gekopieerd naar een usb stick.
Vervolgens in de settings deze directory ingesteld (volgens mij heet hij logging directory).
Alleen start CP nu niet meer op.
Heeft iemand enig idee hoe ik het veranderen van de settings ongedaan kan maken? (En daarna een idee hoe ik dit wel had moeten doen? :))

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaphuA schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:15:
Ik heb een probleempje met CouchPotato v2 :(

Ik heb: volume1/@appstore/couchpotatoserver/var/
Gekopieerd naar een usb stick.
Vervolgens in de settings deze directory ingesteld (volgens mij heet hij logging directory).
Alleen start CP nu niet meer op.
Heeft iemand enig idee hoe ik het veranderen van de settings ongedaan kan maken? (En daarna een idee hoe ik dit wel had moeten doen? :))

Thanks
Zet hem eens terug naar /usr/local/couchpotatoserver/var/ en dan niet meer veranderen :P

Als het je om de log file te doen is dan een symlink maken maar ik heb dat niet gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Ja dat zou ik graag willen doen, maar CP start niet meer op :D
Met Putty krijg ik volume1/@appstore/couchpotatoserver/var/settings.conf niet geopend (geen rechten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaphuA schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:19:
Met Putty krijg ik volume1/@appstore/couchpotatoserver/var/settings.conf niet geopend (geen rechten).
Dan een reinstall ben ik bang. Zelf ook al eens tegen aangelopen en wat ik dan vervolgens deed was eerst mijn huidige library indexeren en als laatste mijn IMDB wanted list toevoegen en hij was weer up en running.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Dan heb ik nog het probleem dat er best nog wel wat in mijn wanted list staat, dat niet in imdb staat. Is er nog een mogelijkheid om dat terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaphuA schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:39:
Dan heb ik nog het probleem dat er best nog wel wat in mijn wanted list staat, dat niet in imdb staat. Is er nog een mogelijkheid om dat terug te krijgen?
Misschien dat je met een DB editor de cpv2 DB kunt openen en zo je wanted list tevoor schijn kan toveren maar durf niet te zeggen of dat werkt.
Ik zal even een kopie van mijn DB lokaal zetten en kijken of het mij lukt.

Edit:
Helaas krijg het niet voor elkaar.
Wat je mogelijk zou kunnen proberen is een reinstall en de database terug zetten nadat je eerst CP afgesloten heb en daarna weer opstarten.

[ Voor 16% gewijzigd door schumi2004 op 07-11-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
23:43:28 INFO::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Sending NZB to SABnzbd
23:43:40 ERROR::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Unknown failure sending NZB to sab. Return text is: <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"

die zie ik nu in de logging als ik sickbeard via command line opstart (linux mint). raar dat sickbeard de enige is die geen nzb;s naar sab kan sturen. de rest allemaal wel.

grrrrrr

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibodar
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-05 20:33
Sick beard lijkt altijd de verkeerde query uit te voeren. Ik kom er niet uit. Wellicht dat iemand een antwoord voor mij heeft (N.B. serie is voor de vrouw des huizes):
Nov-08 04:10:24 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for Boer Zoekt Vrouw - 6x01 - De boeren stellen zich voor
AA and replaced it with \g\g<2>\g<3>01\g to result in %SN - %Sx01 - %EN from %SN - %Sx%0E - %EN
AA (?P[ _.-]*)
AA (%0?E(?![._]?N))
AA (.*?)
AA ((?:s(?:eason|eries)?\s*)?%0?S(?![._]?N))
AA (?P[ _.-]*)
Search query moet in mijn optiek zijn in de trant van:

"Boer Zoekt Vrouw S06E01" èn niet "Boer Zoekt Vrouw - 6x01 - De boeren stellen zich voor".

Hoe op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:44

backupdevice

Boeh!

Ik heb dat ook gehad, en na het update van SB op mijn Synology is het probleem voorbij

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Laatst online: 13:04

reiker

dan jij!

Niet toevallig ingelogd als admin ipv root?

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 15:38
Heeft iemand wellicht het antwoord op mijn vraag?
vandermark schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:02:
Ik heb vandaag couchpotato server geinstalleerd op mijn synology NAS. Het werkt prima, op één ding na: Hij gooit regelmatig twee versies van een film naar Sabnzbd toe, vaak beiden een 1080p versie. Waarom gebeurt dat en waar in de instellingen moet ik dat veranderen? Ik heb ingesteld dat ik 1080p, 720p, of BR disk wil hebben. Maar regelmatig worden er twee verschillende 1080p versies van een film naar sabnzbd gestuurd...

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
vandermark schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:27:
Heeft iemand wellicht het antwoord op mijn vraag?

[...]
Heb je het over snatchen of compleet downloaden? Jij snatched meerdere keren als er een probleem is met het downloaden. Door de problemen met incomplete bestanden heb ik videos die wel 7 keer gesnatched zijn alvorens hij binnenliep :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zijn de rechten op die folder, wellicht dat je anders even het volgende commando moet doen:
Zodat alle rechten weer goed staan.

chown -R couchpotatoserver /volume1/@appstore/couchpotatoserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 15-09 16:32
Ik gebruik al een tijdje Sickbeard in combinatie met Sabnzbd op Windows 7 en zit er aan te denken om de upgrade naar Windows 8 uit te gaan voeren.

Bij het runnen van de update advisor van Microsoft staat helaas niet of Sickbeard en Sab compatible zijn om met behoud van instellingen te worden overgenomen.

Weet iemand hier toevallig of ik veilig de upgrade (met behoud van programma's en instellingen) kan doen waarna Sickbeard en Sabnzbd gewoon blijven werken onder Windows 8?

Ik weet dat ik ook schoon kan installeren maar ik heb vrij veel lopen kloten met de instellingen en heb niet zoveel zin om alles opnieuw in te moeten stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:21
Je kunt altijd een backup maken van je config.ini. Deze staat in de installatiemap en kun je na het opnieuw installeren gewoon terugzetten zodat je je instellingen van de vorige installatie weer hebt. Als je dit ook doet met cache.db en sickbeard.db heb je je databases ook meegenomen naar de nieuwe installatie.

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
reiker schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:01:
[...]

Niet toevallig ingelogd als admin ipv root?
Als ik inlog als root dan krijg ik geen directories om door te browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 00:48
Ik ben sinds 2 dagen geleden met sickbeard begonnen.Als ik een nieuwe serie toevoeg maakt sickbeard alleen een map met de serienaam aan, niet de seizoenmap.Ik heb Flatten folders uitgevinkt.Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ozzykillbirdy schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:45:
Ik ben sinds 2 dagen geleden met sickbeard begonnen.Als ik een nieuwe serie toevoeg maakt sickbeard alleen een map met de serienaam aan, niet de seizoenmap.Ik heb Flatten folders uitgevinkt.Wat doe ik verkeerd?
Standaard krijg je geen seizoen mappen. Die mappen komen er pas als er een aflevering gedownload is en door SB verwerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Ook na het downloaden van een aflevering krijg ik geen seizoenmappen.

Update, ik heb de naming gewijzigt naar S02\name...en het is in orde nu, toch bedankt.

Ik zal later nog wel wat vragen hebben als je het niet erg vind :)

[ Voor 53% gewijzigd door ozzykillbirdy op 08-11-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Ik heb nu een aantal series in sickbeard staan die nog niet volledig zijn.De episodes die nog moeten uitgezonden worden staan dan ook op status unaired.Zodra deze uitgezonden zijn zal de status naar snatched veranderen vermoed ik.
Maar gaat de download dan automatisch starten zonder dat ik deze heb aangevinkt en op wanted heb gezet?
Hier ben ik nog niet helemaal uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ozzykillbirdy schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:34:
Ik heb nu een aantal series in sickbeard staan die nog niet volledig zijn.De episodes die nog moeten uitgezonden worden staan dan ook op status unaired.Zodra deze uitgezonden zijn zal de status naar snatched veranderen vermoed ik.
Maar gaat de download dan automatisch starten zonder dat ik deze heb aangevinkt en op wanted heb gezet?
Hier ben ik nog niet helemaal uit...
Ja tenzij je de gehele serie op pauze gezet heb maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

mvds

Totally awesome!

SaphuA schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:32:
[...]

Als ik inlog als root dan krijg ik geen directories om door te browsen.
Heb je dan wel "cd /" gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
schumi2004 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:36:
[...]

Ja tenzij je de gehele serie op pauze gezet heb maar dat zal wel niet.
Ik heb met het toevoegen van de serie, status skipped gezet zoals aangegeven op binaries4all, anders begint hij gelijk te downloaden.klopt dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjosz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-07 19:04
Timo12 schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:41:
[...]

Ja dat heb ik ook. Erg vervelend aangezien ik geen gebruik maak van NZBMatrix oid.
Ik heb nu ook NZBMatrix (voor sickbeard en couchpotato). Eenmalig 8 euro oid betalen, ik heb het er voor over.

Werkt als een trein nu. CP vind nu veel meer films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:29

rally

Deyterra Consultancy

ictleerling schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:29:
[...]

Ik heb nu ook NZBMatrix (voor sickbeard en couchpotato). Eenmalig 8 euro oid betalen, ik heb het er voor over.

Werkt als een trein nu. CP vind nu veel meer films.
\

Kleine correctie: 1 x in de 10 jaar ;)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

ozzykillbirdy schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:22:
[...]

Ik heb met het toevoegen van de serie, status skipped gezet zoals aangegeven op binaries4all, anders begint hij gelijk te downloaden.klopt dit dan?
Ja klopt helemaal. Vanaf dat punt worden alle nog uit te zenden afleveringen gewoon vanzelf binnen gehaald. De afleveringen voor dat punt zal je zelf op wanted moeten zetten als je die alsnog wilt hebben.

Wel een handige functie, anders begint hij direct met het binnenhalen van allerlei afleveringen terwijl je dit misschien niet wilt.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Ok, helemaal duidelijk nu, waarvoor dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Ik heb eigenlijk nog 2 issues:
Ik gebruik de betaalde account van nzbmatrix.toch zijn er sommige series die incomplete binnen komen bij sab of buiten de retentietijd.
Ook had het mooi geweest dat ik de releasegroup ofzo kon kiezen, aangezien er voor sommige versies geen subs door bierdopje te vinden zijn.is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 22:34
ozzykillbirdy schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:35:
Ik gebruik de betaalde account van nzbmatrix.toch zijn er sommige series die incomplete binnen komen bij sab of buiten de retentietijd.
Ook had het mooi geweest dat ik de releasegroup ofzo kon kiezen, aangezien er voor sommige versies geen subs door bierdopje te vinden zijn.is dit mogelijk?
De retentietijd heeft te maken met je eigen newsgroup provider.

Het kiezen van een bepaalde releasegroup is naar mijn weten niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt alleen groepen (woorden) op de ignore list zetten en zo de kans vergroten dat bepaalde release groups gedownload worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Mijn retentietijd van mijn USP is 900 dagen (staat ook zo ingesteld uiteraard), dus dit kan het probleem niet geweest zijn.
Bedankt voor die ignore list, zal er naar kijken _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 86% gewijzigd door ozzykillbirdy op 08-11-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:15
Voor series die al wat ouder zijn (en daarmee ook verschenen op DVD en dergelijke...) kun je beter custom quality nemen en dan de (SD/HD)TV rips binnenhalen.
De kans dat daar subs voor zijn is wat groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Iemand ervaringen met: http://usenet-collector.com/ als searchprovider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Nog niet, maar altijd weer nuttig om een nieuwe newznab-provider te vinden. Bedankt!

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:01
Is het bij sickbeard ook mogelijk om te matchen op die 1080i rips? Bijvoorbeeld: Dexter S07E06 1080i HDTV DD5 1 MPEG2-TrollHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Klopt het dat de nieuwe Couchpotato v2 niet automatisch begint met downloaden, maar het alleen maar klaarzet? Ik moet zelf nog de command tot downloaden geven in het overzicht van CP...beetje onhandig!

Ik heb naar mijn idee echt goed gezocht naar een functie om de download automatisch te starten, maar ik kan niks vinden in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:01
coendeurloo schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:53:
Klopt het dat de nieuwe Couchpotato v2 niet automatisch begint met downloaden, maar het alleen maar klaarzet? Ik moet zelf nog de command tot downloaden geven in het overzicht van CP...beetje onhandig!

Ik heb naar mijn idee echt goed gezocht naar een functie om de download automatisch te starten, maar ik kan niks vinden in de settings.
Eh Couchpotato zelf download nie he? Deze geeft je nzb door aan (e.v.t) Sabnzbd. Die download het, en dan kan je het weer laten oppakken door Couchpotato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Senaxx schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:37:
Is het bij sickbeard ook mogelijk om te matchen op die 1080i rips? Bijvoorbeeld: Dexter S07E06 1080i HDTV DD5 1 MPEG2-TrollHD
Volgens mij niet nee. Op het sickbeardforum heb ik een tijdje geleden gelezen dat 1080i gemiddeld dezelfde (of soms lagere) kwaliteit heeft dan 720p. Ik download ze vaak handmatig door een newznabsite mijn nzb-key te geven van SABnzbd, dan gaat het wat sneller.
coendeurloo schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:53:

Heb ik ook een beetje last van, maar dat komt denk ik omdat ik heb ingesteld dat usenet automatisch gaat, maar torrents manual intervention vereisen. Misschien dat deze laatste instelling de usenet-search blokkeert? Ik heb nog niet echt tijd gehad om er beter naar te kijken, maar dat zou een mogelijkheid kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik bierdopje al jaren en heb dit probleem nooit ervaren. In alle gevallen werken de subs van bijv. de webdl versies op bijvoorbeeld releases van meerdere groepen, alleen als dat niet het geval is wordt er een sub voor die andere releasegroep beschikbaar gesteld.

Downloadtools uit de developcorner van bierdopje zijn ook vaak ingesteld op alleen kijken of het hdtv of webdl is, niet specifiek kijkend naar een releasegroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Werkt goed, maar het aantal hits/grabs per dag is erg gelimiteerd (iets 16/4 dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hmmm heb een xml probleem :(

voorheen werd de xml (episode metadata) op de volgende manier geschreven:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<details>
  <id>4359108</id>
  <title>The.Big.Bang.Theory.S06E01.The.Date.Night.Variable</title>
  <series_name>The Big Bang Theory</series_name>
  <episode_name>The Date Night Variable</episode_name>
  <season_number>6</season_number>
  <episode_number>1</episode_number>
  <firstaired>2012-09-27</firstaired>
  <genre>Comedy</genre>
  <director>Mark Cendrowski</director>
  <actor>Kaley Cuoco / Jim Parsons / Johnny Galecki / Kunal Nayyar / Simon Helberg / Melissa Rauch / Mayim Bialik / Sara Gilbert / Aarti Mann / Kevin Sussman</actor>
  <overview>Raj faces his loneliness when his friends are out on dates; while in space, Wolowitz gets drawn into a fight between Bernadette and his mom.</overview>
</details>

maar nu wordt op een of andere manier de titel veranderd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<details>
  <id>4413989</id>
  <title>The Big Bang Theory - 6x07 - The Habitation Configuration</title>
  <series_name>The Big Bang Theory</series_name>
  <episode_name>The Habitation Configuration</episode_name>
  <season_number>6</season_number>
  <episode_number>7</episode_number>
  <firstaired>2012-11-08</firstaired>
  <genre>Comedy</genre>
  <director>Mark Cendrowski</director>
  <actor>Kaley Cuoco / Jim Parsons / Johnny Galecki / Kunal Nayyar / Simon Helberg / Melissa Rauch / Mayim Bialik / Sara Gilbert / Aarti Mann / Kevin Sussman</actor>
  <overview>Bernadette wants Wolowitz to move out of his mom's house; Sheldon is caught in the middle of Amy and Wil Wheaton's argument.</overview>
</details>

iemand een idee waar dit aan kan liggen? de bestandsnamen zijn wel goed en niet aangepast. Maar door de xml is de sortering op de mediaspeler (WDTV live HUB) dus niet meer goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Laatst online: 03-09 13:40
een goede tutorial hoe te compilen voor een Synology zou nu handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Ik heb laatst een NAS in gebruik genomen, hierop SABnzbd en Couchpotato geinstalleerd. Ik had op mijn computer al wat films met een lokale Couchpotato installatie gedownload.

Nu heb ik die mapjes met films erin in de directory waar Couch kijkt naar gedownloade films gezet. Echter worden deze niet opgepakt en verder verwerkt.

Moet ik deze films nogmaals handmatig aan de webinterface toevoegen? Ik wil graag dat Couch alles renamed en de juiste meta data erbij zoekt. Ik heb dat laatste niet gedaan op mijn computer en ook het renamen wil ik graag anders op mijn NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Ik ben sinds gisteren aan de slag gegaan met Couchpotato.Ik heb bij de instellingen NL subs ophalen aangevinkt.
Bij sommige films worden de juiste subs geplaatst, maar bij anderen out of sync of Engelse subs.Is deze functie van de subs ophalen goed, of is het beter ze nadien op te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
Buzzie schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:49:
Op de GitHub repository van SynoCommunity kun je het zelf doen op linux host.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buzzie schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:49:
Brickman schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:19:
[...]

Idd het is echt geen rocket science. Virtualbox met Ubuntu en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
schumi2004 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:29:
[...]

[...]

Idd het is echt geen rocket science. Virtualbox met Ubuntu en klaar.
Brickman schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:19:
[...]

misschien voor jullie niet nee en het ziet er ook wel makkelijk uit ware het niet dat ik een linux noob ben en echt alles van internet moet halen.

Een paar commando's uitvoeren dat gaat prima maar als ik dan zie dat ik het 1 en ander moet editten dan denk ik alweer.....hmmmm

maar misschien dit weekend is proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buzzie schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:41:
[...]

[...]

misschien voor jullie niet nee en het ziet er ook wel makkelijk uit ware het niet dat ik een linux noob ben en echt alles van internet moet halen.

Een paar commando's uitvoeren dat gaat prima maar als ik dan zie dat ik het 1 en ander moet editten dan denk ik alweer.....hmmmm

maar misschien dit weekend is proberen
Enige wat je editen moet is een tekst bestandje en daar versie nummer in veranderen en mss een url, that's it. De andere commando's staan op github site waar Brickman al naar linkte.
En verder heeft Ubuntu gewoon een GUI zoals Windows hem ook heeft dus moet je wel lukken ;)

Ik zal voor SABnzbd 0.7.6Beta1 even uitleg geven wat je doen moet.
Als je virtuele machine draait open je command prompt/terminal en doet het volgende

git clone https://github.com/SynoCommunity/spksrc.git
blader naar de folder ~spksrc/cross/sabnzbd en verwijder digest file en edit de Makefile en verander versie nummer naar PKG_VERS = 0.7.6Beta1
en url naar PKG_DIST_SITE = http://downloads.sourcefo...nzbdplus-beta/$(PKG_VERS)

Ga naar folder ~spksrc/spk/sabnzbd en bewerk de Makefile en verander versie nummer naar SPK_VERS = 0.7.6Beta1

en dan in terminal (als je architecture opgezocht hebt) versie nummer en url is logisch redeneren als je url's naast elkaar legt.

make ARCH=88f6281 sabnzbd

[ Voor 33% gewijzigd door schumi2004 op 10-11-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
schumi2004 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:47:
[...]

Enige wat je editen moet is een tekst bestandje en daar versie nummer in veranderen en mss een url, that's it. De andere commando's staan op github site waar Brickman al naar linkte.
En verder heeft Ubuntu gewoon een GUI zoals Windows hem ook heeft dus moet je wel lukken ;)

Ik zal voor SABnzbd 0.7.6Beta1 even uitleg geven wat je doen moet.
Als je virtuele machine draait open je command prompt/terminal en doet het volgende

git clone https://github.com/SynoCommunity/spksrc.git
blader naar de folder ~spksrc/cross/sabnzbd en verwijder digest file en edit de Makefile en verander versie nummer naar PKG_VERS = 0.7.6Beta1
en url naar PKG_DIST_SITE = http://downloads.sourcefo...nzbdplus-beta/$(PKG_VERS)

Ga naar folder ~spksrc/spk/sabnzbd en bewerk de Makefile en verander versie nummer naar SPK_VERS = 0.7.6Beta1

en dan in terminal (als je architecture opgezocht hebt) versie nummer en url is logisch redeneren als je url's naast elkaar legt.

make ARCH=88f6281 sabnzbd
achteraf gezien is het zo te lezen wel makkelijk.
echter voordat jij je post had aangepast was ik al met de link van Brickman aan de gang en dat ging met make arch-cedarview prima. hij was druk bezig en had ook een spk gemaakt maar voor 0.7.5.2 natuurlijk.

nu ik het van jou wil proberen ben ik van voren af aan gegaan en heb ik de spksrc map eerst verwijderd.
echter krijg ik nu te zien :

make arch-cedarview
make: *** No rule to make target `arch-cedarview'. Stop.

wat doe ik nu verkeerd dan??
want met de = teken werkt het ook niet

make arch=cedarview sabnzbd
make: *** No rule to make target `sabnzbd'. Stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik draai nu een HTPC met windows 7 en SAB, CP, en Sickbeard. Ik ben van plan de HDD eruit te halen en openelec vanaf een usbstick/SD-kaart te draaien.
De HDD wil ik dan in een nieuw te bouwen server stoppen, zodat ik centraal download en content kan bijhouden.
Mijn eisen zijn:
- Moet SAB, CP en Sickbeard kunnen draaien
- Moet MySQL database van XBMC draaien
- Moet eventueel later een newznab server kunnen draaien
- Moet goed kunnen samenwerken met XBMC op openelec, windows en android
- Moet liefst ook Maraschino kunnen draaien

Welk OS zouden jullie aanraden? Ubuntu server? FreeBSD? Windows? Hebben jullie verder nog tips, tutorials of andere ervaringen die me kunnen helpen? Bedankt alvast!

Dit is mijn eerste server, en als iemand wil kan ik mijn learning-curve documenteren zoals Joris Luyendijk voorstelde.

[ Voor 0% gewijzigd door martynvs op 11-11-2012 10:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buzzie schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 16:49:
[...]

achteraf gezien is het zo te lezen wel makkelijk.
echter voordat jij je post had aangepast was ik al met de link van Brickman aan de gang en dat ging met make arch-cedarview prima. hij was druk bezig en had ook een spk gemaakt maar voor 0.7.5.2 natuurlijk.

nu ik het van jou wil proberen ben ik van voren af aan gegaan en heb ik de spksrc map eerst verwijderd.
echter krijg ik nu te zien :

make arch-cedarview
make: *** No rule to make target `arch-cedarview'. Stop.

wat doe ik nu verkeerd dan??
want met de = teken werkt het ook niet

make arch=cedarview sabnzbd
make: *** No rule to make target `sabnzbd'. Stop.
Probeer eens arch met hoofdletters

cd spksrc
make ARCH=cedarview sabnzbd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 15:05
weet niet of het helemaal in dit topic past, maar voor de gene die ook ook graag uitzendinggemist willen downloaden.
https://bitbucket.org/Carpetsmoker/download-gemist/overview

handig linux (commandline) script waarmee je de afleveringen van uitzendinggemist als mp4 kunt download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
schumi2004 schreef op zondag 11 november 2012 @ 10:42:
[...]

Probeer eens arch met hoofdletters

cd spksrc
make ARCH=cedarview sabnzbd
Thanks......was ff vergeten dat linux hoofdletter gevoelig is.

heb nu 0.7.6 Beta 1 draaien op mijn 1812+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik heb hier thuis een Nas staan waar ik wat series op wil gaan zetten via Sickbeard. Ik heb dit in het verleden prima kunnen doen door sickbeard op mijn PC te zetten en de series aan te maken op de network drive. Als ik nu echter in sickbeard een nieuwe serie toe wil voegen kan ik mijn network drive niet meer selecteren (die nas dus). Ik heb deze wel gewoon gemapped in windows :O.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Van het weekend ook couchpotato ontdekt. Niet zozeer voor het automatisch downloaden, alswel voor de mooie library functie die erbij zit, het "manage" deel.

alleen loopt het indexerings proces van mijn externe hard schijven niet goed. ik heb diverse lokatie's waar films staan opgeslagen toegevoegd, maar hij vind maar een fractie van de films. hij stopt al bij 7 %

staat ook hier beschreven: https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/issues/598

iemand hier enige ervaring mee, suggestie's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Vreemd, volgens de changelog van SABnzbd 0.7.6b1 zou het hernoemen van de pars na aanmaken nu niet meer tot failed downloads leiden, maar bij Once Upon a Time van gisteren werkt het nog steeds niet. Nu werkt overigens handmatig repareren met quickpar ook niet meer, want bijna alle repairblocks zijn beschadigd.

[ Voor 22% gewijzigd door Anthirian op 12-11-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:30
Bij mij ook mislukt icm beta, met als provider Eweka... Wellicht dat het ondanks de update nog niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:29

rally

Deyterra Consultancy

Ik krijg hem niet eens aan de praat (Windows).
Na de installatie start hij niet op en ik kan niet zien op welke poort hij draait omdat ik hem als Service heb geinstalleerd.
Ben (tijdelijk) weer even terug naar 0.7.5

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik gebruik al vrij lang sickbeard, maar vroeg me af of het volgende mogelijk is, ik wil graag voor het huidge season de HD versie downloaden en voor die backlog de SD versies dit heb ik netjes ingesteld, maar is het ook mogelijk dat hij na een paar nieuwe aflevering de rest al om zet naar SD versie, of moet im dan echt wachten tot hij aan archive/backlog begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
wicked1980 schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:47:
Van het weekend ook couchpotato ontdekt. Niet zozeer voor het automatisch downloaden, alswel voor de mooie library functie die erbij zit, het "manage" deel.

alleen loopt het indexerings proces van mijn externe hard schijven niet goed. ik heb diverse lokatie's waar films staan opgeslagen toegevoegd, maar hij vind maar een fractie van de films. hij stopt al bij 7 %

staat ook hier beschreven: https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/issues/598

iemand hier enige ervaring mee, suggestie's?
Ik heb identiek hetzelfde, vind maar een klein gedeelte van de films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 20:39
Wat zijn aanraders voor NZB providers voor Couchpotato? Ik gebruik nu: NZBMatrix. Is het verstandig om lid te worden van andere NZB providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Wat gebruiken jullie om automatisch subs toe te voegen aan series? Gebruik nu auto-sub, maar die is niet heel erg stabiel en overzichtelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Damian schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:02:
Wat gebruiken jullie om automatisch subs toe te voegen aan series? Gebruik nu auto-sub, maar die is niet heel erg stabiel en overzichtelijk..
Ik vind autosub juist best wel goed.Belangrijk is om niet te renamen.Releasename moet aanwezig blijven, anders vind hij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik gebruik Subliminal package op de Synology, maar die doet het alleen als ik hem handmatig run. Task is wel enables maar hij werkt niet uti zichzelf?

Iemand hetzelfde meegemaakt?

Als ik handmatig scan werkt het uitstekend

[ Voor 11% gewijzigd door Royz op 12-11-2012 19:39 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:59
Royz schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:39:
Ik gebruik Subliminal package op de Synology, maar die doet het alleen als ik hem handmatig run. Task is wel enables maar hij werkt niet uti zichzelf?

Iemand hetzelfde meegemaakt?

Als ik handmatig scan werkt het uitstekend
Ik heb hetzelfde probleem. Ik moet subliminal handmatig starten.
Pagina: 1 ... 53 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!