Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:47
Autosub is wel mooi, maar wel een proces wat je zelf moet starten op je PC. Maar het werkt wel dus auto startup with windows :)

Ik kan geen autosub of subliminal voor mijn nas (netgear rndu 6000 readynas ) vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik gebruik zelf Auto-sub, omdat ik 3 mappen heb met series er in moet ik op di t moment autosub dus ook 3x opstarten als goed is komt in nieuwe versie wel multimap support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Autosub is ideaal maar heeft beperkingen inderdaad. Het is dan ook een erg vroege BETA en waarschijnlijk zal de volgende versie al een stuk beter zijn. Sowieso is het nu zo instabiel als de neten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jpjedi schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:41:
Autosub is ideaal maar heeft beperkingen inderdaad. Het is dan ook een erg vroege BETA en waarschijnlijk zal de volgende versie al een stuk beter zijn. Sowieso is het nu zo instabiel als de neten :')
Mmmmm ik draai het nu een weekje ofzo, maar heb nog geen problemen gehad, krijg netjes van elke folder een mailtje als hij de subs gedownload heeft en fallback staat aan. Enige wat ik echt irritant vond is dat je contant die api call moet resetten als je alles voor eerst gaat toevoegen :) (en je geen geduld heb).

maar goed het werkt verder prima, maar goed sickbeard vind ik soms vervelnder die doet dan net niet wat ik wil en dat is jammer :) ikwil gewoon van elke serie de nieuweste in HD en als er een nieuwe is dat die 1e laatste in SD herdownload en de nieuweste weer in HD :) nu moet ik dat met de hand doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 00:48
Als ik mn pc herstart en couchpotato wordt herstart, dan krijg ik soms een waslijst van (oude) films in de wanted list en begint sabnzbd dus die films te downloaden.
Ik ben gaan kijken in imdb en trakt of die films in de watchlist staan, maar kan ze niet terugvinden, ook geen films die op die tittels lijken.
Iemand ook deze ervaringen met couchpotato?

Edit: Ik had bij automation: Kinepolis en bluray.com aangevinkt, ik heb deze nu uitgevinkt, kijken wat dat zegt...

[ Voor 14% gewijzigd door ozzykillbirdy op 13-11-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royz schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:39:
Ik gebruik Subliminal package op de Synology, maar die doet het alleen als ik hem handmatig run. Task is wel enables maar hij werkt niet uti zichzelf?

Iemand hetzelfde meegemaakt?

Als ik handmatig scan werkt het uitstekend
Dat heb ik ook, krijg ook geen notificaties meer enz. Dat is al heeeel lang zo en heb Diaoul eral eens op aangesproken maar die zegt dat ik me dan tot het Subliminal topic moet wenden voor Support. Gekke is dat wanneer ik de log bekijk van de package er wel iets gedaan wordt, dagelijks. Zo nu en dan wordt er wel eens wat gedownload ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 14:47

mvds

Totally awesome!

wouter.N schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:57:
Wat zijn aanraders voor NZB providers voor Couchpotato? Ik gebruik nu: NZBMatrix. Is het verstandig om lid te worden van andere NZB providers?
Je kan altijd ook de standaard gratis providers aanzetten. Maar met alleen Matrix werkt het ook prima hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:45
Ik probeer de nieuwe nzbget te compilen (met dank aan schumi2004) voor mijn 211+ en 410 maar dat lukt niet;
Wrong sha1sum for file nzbget-r497.tar.gz is de melding.

wat doe ik fout (Schumie2004)?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56

Royz

Kleurenblind!!

schumi2004 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:51:
[...]

Dat heb ik ook, krijg ook geen notificaties meer enz. Dat is al heeeel lang zo en heb Diaoul eral eens op aangesproken maar die zegt dat ik me dan tot het Subliminal topic moet wenden voor Support. Gekke is dat wanneer ik de log bekijk van de package er wel iets gedaan wordt, dagelijks. Zo nu en dan wordt er wel eens wat gedownload ook.
Sjonge, had ooit de brickman versie draaien en die draaide als een tierelier alleen nam die wat teveel resources in beslag. Jammer dat het niet wordt opgelost als het al een tijdje zo is. Ik ga autosub eens proberen, kijken of het idd zo instabiel is.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:38
Damian schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:02:
Wat gebruiken jullie om automatisch subs toe te voegen aan series? Gebruik nu auto-sub, maar die is niet heel erg stabiel en overzichtelijk..
Ik heb destijds de interface gemaakt van auto-sub maar ik ben benieuwd wat je er zo onoverzichtelijk aan vindt. Het is toch best duidelijk dat bovenin je wanted list is, en onderin je gedownloade files :P wat wil je nog meer?

En auto-sub instabiel? ik draai hem op mijn Qnap nas (als je python kan draaien zou het ook op elke andere nas kunnen werken) en heb nooit geen last van crashes oid.

Ben toch erg benieuwd wat er in jullie setups anders waardoor auto-sub niet goed werkt.

Voor auto-sub hoef je niet eens de originele filenames te behouden, zolang de kwaliteit er maar in verwerkt zit. Ik gebruik auto-sub nu denk al sinds ik de interface er voor ontwikkeld heb sinds alpha 0.1 en heeft tot nu altijd perfect gewerkt.

Ik laat het processen door Sick-Beard doen met een custom pattern:
code:
1
Season %0S/%SN - s%0Se%0E - %EN - %QN

En dan auto-sub op een minmatch score alleen op Quality geeft altijd de goeie sub :)

[ Voor 23% gewijzigd door Senaxx op 13-11-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Vind autosub heel goed, mis alleen de optie om automatisch opstarten in browser uit te schakelen en eventueel te koppelen met sickbeard via api key

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gielie schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:40:
Ik probeer de nieuwe nzbget te compilen (met dank aan schumi2004) voor mijn 211+ en 410 maar dat lukt niet;
Wrong sha1sum for file nzbget-r497.tar.gz is de melding.

wat doe ik fout (Schumie2004)?
Digest file weg gooien in cross folder van betreffende package

Weet iemand trouwens of Python package ondertussen gefixed is van SynoCommunity?

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 13-11-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
ozzykillbirdy schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:15:
Vind autosub heel goed, mis alleen de optie om automatisch opstarten in browser uit te schakelen en eventueel te koppelen met sickbeard via api key
Waarom zou je hem willen koppelen met sickbeard? Hij scant gewoon je map die je aangeeft in de config. Daarvan staat het los van Sickbeard. Als je toch nederlandse subs download heeft het geen zin om hem te laten zoeken net nadat er een nieuwe serie is want dan is vaak de Nederlandse toch nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Heb je gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Het lukt me wel nog steeds niet om notifications nr mail te versturen.weet niet goed wat ik moet invullen vr mn ziggo mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolgaliya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-03-2021
Vraagje, ik heb een synology ds212j met 2x een 2tb hardeschijf in een raid0 opstelling. Op de syn draai ik Sab en SB. Qua internet verbinding heb ik een 100MB lijn van UPC. Sinds kort ben ik overgestapt van een Linksys E4200 naar de Asus rt n66u. Ik heb zojuist mijn eerste film gedownload maar zie dat de gemiddelde downloadsnelheid rond de 3/4 MB zit wat een beetje 'traag' aanvoelt.

Zou dit te maken kunnen hebben met het feit dat de Synology deze snelheid niet trekt? Of is het eerder een probleem wat ik moet zoeken in de router? Kan iemand hier wat zinnigs over zeggen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:30
Ik haal tegenwoordig 6 MB met een 60 Mbit lijn icm Sabnzbd op een DS209+II. Ik vermoed dat het in de J versie zit. Maar ik lees sowieso berichten dat NZBGet snellerere downloads haalt voor sommige. Wellicht is dat een optie om te proberen? Heb je alle connecties benut van je provider? Verder ssl uit? Dat scheelt ook snelheid.

[ Voor 6% gewijzigd door ChuckyDevil op 13-11-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2023
schumi2004 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:19:
[...]

Weet iemand trouwens of Python package ondertussen gefixed is van SynoCommunity?
Volgens mij staat ie nog alleen in de private repository. Voor toegang kan je Diaoul mailen.
tolgaliya schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:59:
[...]
Zou dit te maken kunnen hebben met het feit dat de Synology deze snelheid niet trekt? Of is het eerder een probleem wat ik moet zoeken in de router? Kan iemand hier wat zinnigs over zeggen?

Thanks!
Ik heb zelf glasvezel 200 Mbps en nu om te testen een unlimited usenet abonnement, en bij mij blijft Sabnzbd ook steken op 3-5 Mbps op 90-100% cpu. Dat is op een DS111 - geen j versie maar toch wel trager dan de meeste + versies. Sabnzbd en de kracht van de NAS (cpu en memory) zijn hierbij de beperkende factoren.

Edit: Nzbget gebruiken kan helpen (minder resources nodig); maar je router of internet kan ook beperkend zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door TrueChaoZ op 13-11-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
schumi2004 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:19:
[...]

Digest file weg gooien in cross folder van betreffende package
Held! _/-\o_

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Senaxx schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:58:
[...]

Ik heb destijds de interface gemaakt van auto-sub maar ik ben benieuwd wat je er zo onoverzichtelijk aan vindt. Het is toch best duidelijk dat bovenin je wanted list is, en onderin je gedownloade files :P wat wil je nog meer?

En auto-sub instabiel? ik draai hem op mijn Qnap nas (als je python kan draaien zou het ook op elke andere nas kunnen werken) en heb nooit geen last van crashes oid.

Ben toch erg benieuwd wat er in jullie setups anders waardoor auto-sub niet goed werkt.

Voor auto-sub hoef je niet eens de originele filenames te behouden, zolang de kwaliteit er maar in verwerkt zit. Ik gebruik auto-sub nu denk al sinds ik de interface er voor ontwikkeld heb sinds alpha 0.1 en heeft tot nu altijd perfect gewerkt.

Ik laat het processen door Sick-Beard doen met een custom pattern:
code:
1
Season %0S/%SN - s%0Se%0E - %EN - %QN

En dan auto-sub op een minmatch score alleen op Quality geeft altijd de goeie sub :)
Heel erg vaak error 500 bijvoorbeeld.

Verder moet ik zeggen dat het wat rommelig overkomt, maar inderdaad vaak wel goed werkt.

Ik wacht met smart op de nieuwe versie ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb een vraagje over autosub. Ik heb een paar series waarvan ik weet dat nederlandse subs niet gaan komen (bijvoorbeeld Mythbusters). Ik wil voor die series graag de nederlandse subs skippen, maar wel engelse downloaden op het moment dat die beschikbaar zijn.

Nu kan ik met het handje wel de aflevering.en.srt kopieeren naar aflevering.nl.srt, of er misschien een post-processing script voor maken die dit voor die serie handmatig doet, maar het zou mooi zijn als dit standaard zou kunnen. (net als het skippen van 1 aflevering, in plaats van een heel seizoen of hele serie)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Magic schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:54:
Ik heb een vraagje over autosub. Ik heb een paar series waarvan ik weet dat nederlandse subs niet gaan komen (bijvoorbeeld Mythbusters). Ik wil voor die series graag de nederlandse subs skippen, maar wel engelse downloaden op het moment dat die beschikbaar zijn.

Nu kan ik met het handje wel de aflevering.en.srt kopieeren naar aflevering.nl.srt, of er misschien een post-processing script voor maken die dit voor die serie handmatig doet, maar het zou mooi zijn als dit standaard zou kunnen. (net als het skippen van 1 aflevering, in plaats van een heel seizoen of hele serie)
Je kan met autosub aanzetten dat hij de engelse download als fallback als er geen nederlandse is, daar geef je de en.srt aan en bij nederlands doe ik dan zelf de nl.srt er van maken. Eigelnijk alle mediaplayers van nu kunnen die manier gewoon afspelen dan heb je altijd de juiste subs voor alles. Dat werkt bij mij echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Skippen van een aflevering ipv een heel seizoen/serie mis ik ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
heb autosub op me laptop draaien. en als ik een aflevering wil skippen kan ik die aanklikken in de wanted lijst. Maar dit is dus op een laptop, weet zo niet hoe dat eventueel werkt via een NAS etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Vreemd, ik gebruik pc en kan alleen seizoen/serie skippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Synology DS211.

In SickBeard krijg ik de volgende error:

code:
1
2012-11-13 18:29:31.776237 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Spotweb URL: http://localhost/spotweb/api?age=500&apikey=cf1acd2ea0203972596af2fd787fc62f&t=tvsearch&cat=5040%2C5030

De apikey is overgenomen van een Spotweb gebruiker met password.
Als ik in SB localhost vervang door de server naam krijg ik dezelfde melding.
Als ik het adres in zijn geheel in de browser probeer krijg ik geen geldige pagina.

Enig idee?

Edit:
N.a.v opmerkingen hieronder.
Alles draait op dezelfde server maar ook het invullen van het externe adres van Spotweb werkt niet dus bv. http://myserver/spotweb/ (met of zonder trailing slash).

[ Voor 16% gewijzigd door technorabilia op 14-11-2012 18:06 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:21

Sherlock

No Shit

Moet je daar niet het adres van de Spotweb server invullen?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Je moet volgens mij inderdaad, spotweb veranderen dat address localhost dat werkt niet :) als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
ictleerling schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:29:
[...]

Ik heb nu ook NZBMatrix (voor sickbeard en couchpotato). Eenmalig 8 euro oid betalen, ik heb het er voor over.

Werkt als een trein nu. CP vind nu veel meer films.
hij vindt niet alles via nzbmatrix. binsearch is toch echt beter. desondanks toch ,aar abo'tje aangevraagd.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:12:
heb autosub op me laptop draaien. en als ik een aflevering wil skippen kan ik die aanklikken in de wanted lijst. Maar dit is dus op een laptop, weet zo niet hoe dat eventueel werkt via een NAS etc
dat werkt op een nas exact hetzelfde.
Magic schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:54:
Dat doet hij standaard (mits je fallback aanzet zoals hierboven staat). Echter blijft de aflevering dan wel op de wanted lijst staan omdat hij ook de nl subs wil meepakken die nooit komen. En die wil je dan van die lijst. En dat kan helaas niet, toevallig vorige week dit aan de maker van autosub gevraagd.

Nu meen ik dat er voor mythbusters ook geen engelse subs zijn, maar dat kan ik mis hebben. Ik heb wel wat comedy's waarbij ik hetzelfde probleem heb. Ik heb het als volgt opgelost (even een copy en past van het developers forum van autosub) , tip is afkomstig van user Matr1x van bierdopje:
Je kunt ook gewoon even de bestaande subs kopieren en er .nl van maken of .en weghalen. Zo doe ik het eigenlijk altijd.
Ik kopieer de subs en maak van .en dan .nl en dan zijn ze uit het lijstje. Je kan er natuurlijk een visual basic scriptje ofzo van maken, maar dat vond ik wat teveel moeite omdat het voor mij maar 2 series zijn. En na het kijken wis ik series, dus heel boeiend was het voor mij niet.

Maar helaas is dat de enige mogelijkheid.
Jpjedi schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:41:
Ik draai het al vanaf de eerste beta en heb eigenlijk nooit problemen. Vind het wel jammer dat je nu meer met de webinterface moet werken en niet meer zelf mag rotzooien in config files, maar het is hier echt heel stabiel op mijn nas. Ik denk dat je ervaringen gaan over de windows client?

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Weet iemand of 1080p WEB-DL ondersteund gaat worden in Sickbeard?

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Laatst online: 13-07 17:56
heeft iemand in headphones al dat decoding op linux mint voor elkaar?
gebruik de ffmpeg decoder, maar met of zonder extra code doet ie niets. :( blijf maar die irritante flac houden.

andere decoders geprobeerd en dan zegt ie netjes dat dat niet lukt, voor de ffmpeg zegt ie dat decoden niet nodig is. nou, vind ik wel!! :(

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ik heb mijn CP DB weer terug (bleek toch iets verkeerde te doen in Putty).

Anywho, weer een CouchPotato vraagje:
Hoe kan ik CP een gedownloade film opnieuw laten post processen? Dit wil ik omdat ik een hoop settings aangepast heb en graag trailers en xbmc meta data op wil halen.

Ik had op het forum gevonden dat je de film dan in de /from folder moest zetten met het jaartal en imdb id en dat CP hem opnieuw zou processen, maar dat werkt helaas niet.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:18
Eerst in CP deleten bij Managed en dan terugzetten in de /from-folder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Moby schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:17:
Weet iemand of 1080p WEB-DL ondersteund gaat worden in Sickbeard?
Lijkt er wel op: http://sickbeard.com/foru...864971c5c2a725b3&start=70

Ik draai zonder problemen al een tijdje met de hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:33

Nicap

Tsssk....

Is dit trouwens de laatste versie van SB?

SB Version: alpha (master) -- git : be000adf16454bb67c1968662ef20f31aba8193d

Ik las op het forum dat met de laatste nightly van xbmc de notifications het weer zouden doen. Heb vanavond de laatste nightly van raspbmc geinstalleerd, maar krijg geen melding dat de notification succesvol is verstuurd, enkel failed.

Nou wil de laatste nightly van raspbmc niet aeggen dat die gelijk is met de nightly van xbmc, maar toch.

Kan iemand checken of zijn nieuwste versie gelijk is aan de mijne?

Of beter? Hoe kan ik dat zelf zien? Kan niet veel op maken uit die coderegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nicap schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:49:
Is dit trouwens de laatste versie van SB?

SB Version: alpha (master) -- git : be000adf16454bb67c1968662ef20f31aba8193d

Ik las op het forum dat met de laatste nightly van xbmc de notifications het weer zouden doen. Heb vanavond de laatste nightly van raspbmc geinstalleerd, maar krijg geen melding dat de notification succesvol is verstuurd, enkel failed.

Nou wil de laatste nightly van raspbmc niet aeggen dat die gelijk is met de nightly van xbmc, maar toch.

Kan iemand checken of zijn nieuwste versie gelijk is aan de mijne?

Of beter? Hoe kan ik dat zelf zien? Kan niet veel op maken uit die coderegel
https://github.com/midget...67c1968662ef20f31aba8193d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
Fire69 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:01:
Eerst in CP deleten bij Managed en dan terugzetten in de /from-folder?
Werkt helaas niet. De films worden waarsch. niet gevonden door de renamer. Hoe dan ook blijven ze in de /from folder staan. In de log vind ik ook niets relevants terug.

[ Voor 18% gewijzigd door SaphuA op 15-11-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
ChuckyDevil schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:48:
@ Schumi2004

Het is misschien een omslachtige oplossing, maar het werkt wel...

Doel is om de gehele /volume1/@appstore te backuppen door middel van de DSM backup functionaliteit;

1. Meld je aan in DSM.
2. Maak een nieuwe gedeelde map aan, Appstore. Lees rechten voor alleen admin is voldoende.
3. Log in via SSH door middel van bijvoorbeeld Putty en voer het commando uit:
4. mount -o bind /volume1/@appstore/ /volume1/Appstore/
5. Via "Backup maken en terugzetten" is de gehele @appstore nu te selecteren via de gedeelde map Appstore.
6. [afbeelding]
ChuckyDevil schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:56:
Zal nog even bedenken hoe we dit gaan mounten na een herstart. Na herstart zal de bind weg zijn.
Het zijn alweer posts van bijna 3 maanden geleden, maar ik zag zo 1-2-3 geen antwoord op deze voor mij zeer interessante vraag, dus ik ben zelf al aardig wat op zoek gegaan. Ik wilde namelijk ook de appstore configs meenemen in het back-up traject (zelfs met time backup's zodat ik altijd weer terug kan na geklooi met configs.). En ik geef bij deze dus het antwoord op de vraag 'hoe dit te mounten na een herstart':

De simpele versie (aangepast door mij voor appstore):
bron origineel: http://www.synology-wiki.de/index.php/Mount_Bind
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
#!/bin/sh
# S99mount.sh
# mount/bind some folders on startup
# and umount them on shutdown/reboot

case $1 in
start)
        /bin/mount -o bind /volume1/@appstore/ /volume1/appstore/
        ;;
stop)
        /bin/umount /volume1/appstore/
        ;;
*)
        echo "Usage: $0 [start|stop]"
        ;;
esac

NB: deze heb ik zelf niet getest maar als je deze ook in /usr/syno/etc.de... zet en chmod moet het goed gaan.

En de interessantere en uitgebreidere versie (flink door mij aangepast):
bron origineel: http://www.synology-wiki.de/index.php/Mount_Bind/scriptv2
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
#!/bin/sh
# chmod 755 /usr/syno/etc.defaults/rc.d/S99ZZZ_customize.sh
# mount/bind some folders on startup and umount them on shutdown/reboot (http://www.synology-wiki.de/index.php/Mount_Bind)
# Write to system log, event ids in /usr/syno/synosdk/texts/enu/events (http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=27&t=6396)
mountit()
{
    # $1 mount what, $2 mount where
    if [ -e $2 ]
    then
        /bin/mount -o bind $1 $2
        /usr/syno/bin/synologset1  sys info 0x11800000 "Mounted $1 to $2 ($0)"
    else
        /usr/syno/bin/synologset1  sys err 0x11800000 "Can not mount $2, it does not exist ($0)"
    fi
    return
}
umountit()
{
    # $1 umount what
               /bin/umount $1 && /usr/syno/bin/synologset1  sys info 0x11800000 "Unmounted $1 ($0)
    return
}

case $1 in
start)
    mountit /volume1/@appstore/ /volume1/appstore/
    #mountit /volume1 /volume1/etc/VOL1
    #mountit /volume2 /volume1/etc/VOL2
    ;;
stop)
    umountit /volume1/appstore/
    #umountit /volume1/etc/VOL1
    #umountit /volume1/etc/VOL2
    ;;
*)
    echo "Usage: $0 [start|stop]"
    ;;
esac
In het origineel van bovenstaande code stond de sh bestandsnaam als eerste in de log, dat is niet echt handig als je het snel en gemakkelijk wil inzien. Het is dus bij dit script mogelijk om meerdere folders automatisch te (un)mounten. Let op! Ik ga er dus vanuit dat er al een shared folder bestaat zoals ChuckyDevil heeft gedaan bij stap 2. Tevens checkte het originele script of de folder bestond, dan deed ie niks, ik heb er van gemaakt als hij bestaat mount hem dan, anders doe niks. En niet meer zelf aanmaken en verwijderen bij (un)mount.

NB: ik heb het ook getest zonder een shared folder aan te maken, maar dan ziet File Station en dus de (time) back-up mogelijkheden in DSM de Appstore folder niet, wellicht dat het wel kan, maar ik weet niet hoe. Hierbij maakte het script dan automatisch de appstore folder aan, en verwijderde hem ook weer bij unmounten.

PS: ik weet niet wat er gebeurt als je een folder die niet leeg is mount naar een andere folder, dus niet doen :P

• Senaxx
pdukers schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:33:
[...]

Lijkt er wel op: http://sickbeard.com/foru...864971c5c2a725b3&start=70

Ik draai zonder problemen al een tijdje met de hack.
Welke hack als ik vragen mag? :)

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Weet iemand hoe het komt dat SickBeard al gedurende 1,5 maand regelmatig afleveringen mist? Precies ofdat de update met tv db te laat doorkomt en hij dan de aflevering niet meer download?

Inventaris

Verwijderd

Wie kan mij helpen??

Ik heb de nieuwste versie van sickbeard geinstalleerd maar ik krijg het niet meer voor elkaar om nederlandse shows te downloaden.

Ik heb de config.ini aangepast en de newznab aangepast zoals hier eerder is beschreven.

Als ik de fork van rintje installeer dan werkt het wel, maar ik wil graag de nieuwste versie gebruiken omdat die meer mogelijkheden heeft met postprocessing.

Wie heeft voor mij de oplossing? Rintje zelf misschien?

p.s. ik maak gebruik van spotweb om shows te vinden in sickbeard.

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

tboheeren schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:18:
Weet iemand hoe het komt dat SickBeard al gedurende 1,5 maand regelmatig afleveringen mist? Precies ofdat de update met tv db te laat doorkomt en hij dan de aflevering niet meer download?
Dat komt doordat sickbeard om 3 uur 's nachts de series updatet met nieuwe info. Zoek even door dit topic heen voor meer info, het is al meermalen uitgebreid beantwoord.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• pdukers
  • Niet online
Senaxx schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:47:
[...]

Welke hack als ik vragen mag? :)
In de volgende thread staan common.py / common.pyo files met de hack:

http://code.google.com/p/sickbeard/issues/detail?id=2104

Ik kan dan in SB 1080 web-dl selecteren voor mijn downloads.

• technorabilia
Pas weer eens Couch Potato Server geinstalleerd.
Ik zag vandaag dat The Dark Knight beschikbaar was en deze staat in mijn Wanted lijst.
Maar ik moet dan expliciet een forced search doen wil de film ook echt gevonden worden.
Dat moet toch automatisch gaan of begrijp ik iets verkeerd?
:?

👉🏻 Blog 👈🏻

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kraades schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:58:
Ik zag vandaag dat The Dark Knight beschikbaar was en deze staat in mijn Wanted lijst.
Maar ik moet dan expliciet een forced search doen wil de film ook echt gevonden worden.
Hier precies hetzelfde. Ik zie ook zo snel niet waar je het in moet stellen.
kraades schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:58:
Exocet schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:01:
[...]

Hier precies hetzelfde. Ik zie ook zo snel niet waar je het in moet stellen.
Is ie niet gewoon net na de check interval gereleased en dat ie bij volgende check opgepikt wordt?

• technorabilia
schumi2004 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:23:
[...]

[...]

Is ie niet gewoon net na de check interval gereleased en dat ie bij volgende check opgepikt wordt?
Ja klopt, ik zie nu dat je bij Searcher, Advanced kunt instellen wanneer de check moet lopen.
Standaard elke dag "at 3, midnight". 8)7

👉🏻 Blog 👈🏻

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Over het algemeen zal CP op een NAS draaien die 's nachts om 3 uur gewoon aan staat, net als SB. Daar is het althans voor bedoeld. Dat wij het anders draaien betekent dus dat je iets meer werk moet doen om het naar wens in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Laatst online: 06-09 06:43
Voor mensen die het ook irritant vinden dat snatched dezelfde kleur in SB heeft.

https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/528

1 regel toevoegen aan displayShow.js

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Anthirian schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:16:
Over het algemeen zal CP op een NAS draaien die 's nachts om 3 uur gewoon aan staat, net als SB. Daar is het althans voor bedoeld. Dat wij het anders draaien betekent dus dat je iets meer werk moet doen om het naar wens in te stellen.
Mijn NAS staat 6 van de 7 nachten uit tussen 2AM en 7AM, alleen als er een S3 backup gedaan wordt op woensdag staat hij de hele nacht aan. Blijft jammer dat je die check-tijd niet handmatig kan aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
mrwolf schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:41:
[...]

Mijn NAS staat 6 van de 7 nachten uit tussen 2AM en 7AM, alleen als er een S3 backup gedaan wordt op woensdag staat hij de hele nacht aan. Blijft jammer dat je die check-tijd niet handmatig kan aanpassen...
Bij mij staat ie 24/7 aan, maar de schedule kun je toch aanpassen?

Settings, Searcher, Show advanced settings:
Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/6659/cronk.jpg
http://packages.python.org/APScheduler/cronschedule.html

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:28:
Dat doet hij standaard (mits je fallback aanzet zoals hierboven staat). Echter blijft de aflevering dan wel op de wanted lijst staan omdat hij ook de nl subs wil meepakken die nooit komen. En die wil je dan van die lijst. En dat kan helaas niet, toevallig vorige week dit aan de maker van autosub gevraagd.

Nu meen ik dat er voor mythbusters ook geen engelse subs zijn, maar dat kan ik mis hebben. Ik heb wel wat comedy's waarbij ik hetzelfde probleem heb. Ik heb het als volgt opgelost (even een copy en past van het developers forum van autosub) , tip is afkomstig van user Matr1x van bierdopje:
De tip had ik inderdaad gelezen, ik heb er al een scriptje voor gemaakt die bij de specifieke shows die ik opgeef dit doet, het gaat me inderdaad om dat hij dan uit de lijst verdwijnt, scheelt weer api calls en maakt het overzicht wat beter :) Als het alleen mythbusters was dan was het niet zo'n probleem, maar zo heb ik er nog een paar.

[ Voor 5% gewijzigd door Magic op 16-11-2012 12:21 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Magic schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:20:
[...]

De tip had ik inderdaad gelezen, ik heb er al een scriptje voor gemaakt die bij de specifieke shows die ik opgeef dit doet, het gaat me inderdaad om dat hij dan uit de lijst verdwijnt, scheelt weer api calls en maakt het overzicht wat beter :) Als het alleen mythbusters was dan was het niet zo'n probleem, maar zo heb ik er nog een paar.
En dat vond ik toen al een nadeel van AutoSub en het is er nu dus nog, jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tboheeren schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:18:
heb ik ook last van. Heb je Eweka?
Sommige series download hij niet meer, of kapt hij halverwege af. Revolution bijvoorbeeld.
Krijg ze niet meer binnen. Had geloof ik iets te maken met een rechtenkwestie tussen Eweka en de filmindustrie? Weet niet wat er van waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:57:
[...]

Sommige series download hij niet meer, of kapt hij halverwege af. Revolution bijvoorbeeld.
Krijg ze niet meer binnen. Had geloof ik iets te maken met een rechtenkwestie tussen Eweka en de filmindustrie? Weet niet wat er van waar is.
Heeft idd volgens mij te maken met DMCA takedown requests...Revolution is daar slachtoffer van ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
[...]

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk de laatste tijd geen problemen meer heb met series die niet meer compleet willen binnenkomen. Ook Arrow en Revolution komen zonder problemen binnen.

Supernews hier samen met nzbmatrix en nzbs.in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
kraades schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:58:
[...]

Bij mij staat ie 24/7 aan, maar de schedule kun je toch aanpassen?

Settings, Searcher, Show advanced settings:
[afbeelding]
http://packages.python.org/APScheduler/cronschedule.html
Klopt, maar niet voor Sickbeard helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
[...]

Ik zit op astraweb maar revolution is idd nog een geval apart. Daar is elke laatste episode (5 in totaal) 'repair failed not enough blocks'.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tboheeren schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:17:
[...]

Ik zit op astraweb maar revolution is idd nog een geval apart. Daar is elke laatste episode (5 in totaal) 'repair failed not enough blocks'.
Ik heb sinds kort helemaal geen last meer van het niet binnen halen van of hebben van incompletes sinds ik deze patch in mijn SickBeard heb zitten.

Als je hem zelf gebruiken wilt moet je wel even ook het update gedeelte aanpassen anders kom je als nog op de master versie uit of je pakt een clone van mijn repo op github.
mrwolf schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:15:
[...]

Volgens mij kan dat wel moet je alleen even in de code snuffellen. Staat ergens in dit (of vorige) topic.

[ Voor 43% gewijzigd door schumi2004 op 16-11-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

mrwolf schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:15:
[...]

config --> search settings --> Search Frequency

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:29

rally

Deyterra Consultancy

schumi2004 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:19:
[...]

Ik heb sinds kort helemaal geen last meer van het niet binnen halen van of hebben van incompletes sinds ik deze patch in mijn SickBeard heb zitten.

Als je hem zelf gebruiken wilt moet je wel even ook het update gedeelte aanpassen anders kom je als nog op de master versie uit of je pakt een clone van mijn repo op github.
[...]
Gaat deze patch ook in de official release komen?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rally schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:34:
[...]

Geen flauw idee. Ik wacht er tegenwoordig niet meer op, compile ze zelf wel mee. Kost wat energie maar is best te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Moby schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:27:
[...]

config --> search settings --> Search Frequency
Sorry, ik bedoelde de check voor updates van SB zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
rally schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:34:
[...]

Ik heb zelf deze patch niet in mijn SB gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
@ TrueChaoZ, ik had het opgelost met de simpele manier. Na een DSM update, scriptje wel weer terug plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Laatste SB, SABnzbd 0.7.5.

Sinds de upgrade naar de nieuwe versies heb ik u regelmatig de melding in SABnzbd:
WAIT xxxx sec. Trying to fetch NZB from nzbrus...

En dan kom je in een oneindige loop.

Stuurt SB een verkeerde link door of is dit iets van nzbrus?
Ik zie daar wel wat berichten over...

Enig idee?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
zit nog steeds te spelen met de instellingen voor CP server2 om een goede filtering op te zetten voor films van 1080p, dts audio en incl nl subs. maar wil nog niet echt lukken :( iemand die het wel is gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
kraades schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:33:
Synology DS211.

In SickBeard krijg ik de volgende error:

code:
1
2012-11-13 18:29:31.776237 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Spotweb URL: http://localhost/spotweb/api?age=500&apikey=cf1acd2ea0203972596af2fd787fc62f&t=tvsearch&cat=5040%2C5030

De apikey is overgenomen van een Spotweb gebruiker met password.
Als ik in SB localhost vervang door de server naam krijg ik dezelfde melding.
Als ik het adres in zijn geheel in de browser probeer krijg ik geen geldige pagina.

Enig idee?

Edit:
N.a.v opmerkingen hieronder.
Alles draait op dezelfde server maar ook het invullen van het externe adres van Spotweb werkt niet dus bv. http://myserver/spotweb/ (met of zonder trailing slash).
Zou iemand voor mij a.u.b. willen kijken hoe het bij jullie is ingesteld? Ik krijg het niet werkend.
SickBeard, Config, Search Providers, Configure Custom Newsnab Providers, Spotweb.
De apikey is overgenomen van een Spotweb gebruiker met password. Andere keys werken ook niet.
Of ik localhost of mijn nas ip of naam gebruik geeft hetzelfde resultaat.
Zowel SB, CP, Sabnzbd, Spotweb draaien op 1 server/NAS dus normaal gebruik ik overal localhost en dat werkt.
En moet de URL zoals deze hierboven staat ook iets opleveren in de browser?
Bijvoorbeeld:
http://myserver/spotweb/api?age=500&apikey=cf1acd2ea0203972596af2fd787fc62f&t=tvsearch&cat=5040%2C5030
_/-\o_

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:59:
Wie kan mij helpen??

Ik heb de nieuwste versie van sickbeard geinstalleerd maar ik krijg het niet meer voor elkaar om nederlandse shows te downloaden.

Ik heb de config.ini aangepast en de newznab aangepast zoals hier eerder is beschreven.

Als ik de fork van rintje installeer dan werkt het wel, maar ik wil graag de nieuwste versie gebruiken omdat die meer mogelijkheden heeft met postprocessing.

Wie heeft voor mij de oplossing? Rintje zelf misschien?

p.s. ik maak gebruik van spotweb om shows te vinden in sickbeard.
Ondertussen ben ik er achter gekomen dat het aanpassen van de config.ini en newznab.py wel degelijke heeft geholpen, series zoals "The voice of holland" werken prima.

Het probleem lijkt hem meer te zitten in de manier waarop sickbeard zoekt naar bepaalde nederlandse series.

Voorbeeld hiervan is dat met de fork van rintje zonder problemen de serie "komt een man bij de dokter" gevonden word maar met de nieuwste officiele versie niet.

Weet iemand waar en hoe ik dit zou kunnen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Autosub werkt inderdaad zo gek nog niet! Enige probleem waar ik tegenaan loop is dat hij mijn subs met 2 punten maakt: Greys Anatomy - S09E06..srt. Heb alleen download English aan staan.

Iemand suggesties? Alleen Engelse subs zijn genoeg trouwens

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:17
Hallo,

Ik heb het volgende probleem:

Mijn xbmc software is gecrashed waardoor ik genoodzaakt ben om alles opnieuw te installeren. Omdat ik SIckbeard en couchpotato nog wel kan benaderen wil ik deze graag backuppen zodat ik niet alle (62!) series opnieuw moet invoeren.

Voor sickbeard moet ik (waarschijnlijk) de volgende bestanden backuppen:

SB Config file: /home/xbmc/.sickbeard/config.ini
SB Database file: /home/xbmc/.sickbeard/sickbeard.db

Klopt dit ? En kan ik dit later weer ergens invoeren?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Mijn ervaring op een Synology is dat je de database en config terug kunt zetten, als je Sickbeard even stopt en dan de bestanden terug kopieren en Sick weer starten. Niet updaten voordat je de bestanden terug hebt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
ChuckyDevil schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:45:
[...]

@ TrueChaoZ, ik had het opgelost met de simpele manier. Na een DSM update, scriptje wel weer terug plaatsen!
Heheh, dat kan ook natuurlijk. En ja ik heb het scriptje gebackupped, maar bedankt voor de tip, had er nog niet bij stil gestaan dat bij elke DSM update ik het weer opnieuw moest instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
schumi2004 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:19:
[...]

Kan iemand mij uitleggen waarom dit in sickbeard fout gaat ipv in sabnzbd/nzbget?
Ik heb ook een aantal series die niet meer binnen komen, hoe ik het zie is dat ze gewoon niet compleet zijn zodat ze niet als geheel gerared kunnen worden waardoor de post proces failed.

anyway ik gebruik nu nzgbet 0.9 beta en dat werkt erg goed, zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gielie schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:13:
[...]

Kan iemand mij uitleggen waarom dit in sickbeard fout gaat ipv in sabnzbd/nzbget?
Ik heb ook een aantal series die niet meer binnen komen, hoe ik het zie is dat ze gewoon niet compleet zijn zodat ze niet als geheel gerared kunnen worden waardoor de post proces failed.

anyway ik gebruik nu nzgbet 0.9 beta en dat werkt erg goed, zeker een aanrader.
Wat wil je precies uitgelegd hebben? Wat je zelf aangeeft is denk alles wat er uit te leggen valt. Wat ik gedaan heb is m.b.v. die patch icm met wat settings in SAB dat wanneer er een failed opdracht is deze naar SB gemeld wordt en SB opzoek gaat naar een andere release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Laatst online: 08:51
Ik probeer SickBeard te installeren via deze handleiding http://synology.brickman....20install%20SickBeard.txt op mijn Synology.

Echter bij het punt 'cd /volume1/@appstore' krijg ik de melding dat de map niet bestaat. Dat kan kloppen want die heb ik zelf nooit aangemaakt. Moet ik deze map nu zelf aanmaken in File Station?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morpheus2003 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 17:43:
Ik probeer SickBeard te installeren via deze handleiding http://synology.brickman....20install%20SickBeard.txt op mijn Synology.

Echter bij het punt 'cd /volume1/@appstore' krijg ik de melding dat de map niet bestaat. Dat kan kloppen want die heb ik zelf nooit aangemaakt. Moet ik deze map nu zelf aanmaken in File Station?

Alvast bedankt.
Waarom niet via SynoCommunity package? Kan me niet voorstellen dat je dat gemist hebt, wordt zowat elke dag genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
schumi2004 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 17:51:
[...]

Waarom niet via SynoCommunity package? Kan me niet voorstellen dat je dat gemist hebt, wordt zowat elke dag genoemd.
Wel gezien maar aangezien dit in de OP staat leek me dat de juiste manier. Ik ga het weer via de package van de SynoCommunity installeren. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Mar2zz (de TS-maker) is al tijden niet gesignaleerd hier, vandaar dat de TS nogal achter kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Vandaar :)

Inmiddels het meeste ingesteld en werkt prima. Alleen downloadsnelheid is gemiddeld toch wel de helft langzamer dan op mn PC (3mb/s t.o.v. 6mb/s). Is daar nog iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:18
Anthirian schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:48:
Mar2zz (de TS-maker) is al tijden niet gesignaleerd hier, vandaar dat de TS nogal achter kan lopen.
Hij is online, anders moet iemand hem eens een DM sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Ik krijg Subliminal niet aan de praat. Ik heb op mijn Synology in de app zowel de complete series map als de series mappen individueel toegevoegd maar er verschijnen geen ondertitels in de mappen. Iemand die me hierbij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morpheus2003 schreef op zondag 18 november 2012 @ 16:33:
Ik krijg Subliminal niet aan de praat. Ik heb op mijn Synology in de app zowel de complete series map als de series mappen individueel toegevoegd maar er verschijnen geen ondertitels in de mappen. Iemand die me hierbij kan helpen?
Heb je Task wel enabled? Als die niet enabled is, gebeurt er niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
schumi2004 schreef op zondag 18 november 2012 @ 16:48:
[...]

Heb je Task wel enabled? Als die niet enabled is, gebeurt er niet veel.
Subliminal is ingeschakeld in het package center of bedoel je dat niet?

Task is ook ingeschakeld met de standaard instellingen.

[ Voor 9% gewijzigd door Morpheus2003 op 18-11-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morpheus2003 schreef op zondag 18 november 2012 @ 17:07:
[...]

Subliminal is ingeschakeld in het package center of bedoel je dat niet?

Task is ook ingeschakeld met de standaard instellingen.
Als je links bovenin Subliminal opent en dan bij parameters, Task -> Enable.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgbox.com/acdzLKN8.png

Note: Bij mij werkt Notifications niet en hoe dat komt geen idee.

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 18-11-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Bij Sab:
Reparatie mislukt, te weinig herstelblokken
Krijg ik bij het downloaden van een aflevering van een tv-serie (zowel automatisch via Sickbeard als handmatige nzb. Gebruik Sunnyusenet i.c.m. NZBs'R'US, NZBs.org, Sick Beard Index, NZBMatrix, Womble's INdex en NZB.su.

Heb al wat bestanden/mappen verwijderd zoals incomplete, complete, backups. Geen verschil. Via google kwam ik erachter dat 'postproc1.sab' zou kunnen helpen, maar die kan ik niet verwijderen op m'n NAS.

Iemand een idee?

Ik gok dat er meer achter zit want m'n downloadstation van m'n Qnap wil ook niet meer downloaden (torrents)

[ Voor 9% gewijzigd door Piet91 op 18-11-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Piet91 schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:56:
Bij Sab:

[...]

Krijg ik bij het downloaden van een aflevering van een tv-serie (zowel automatisch via Sickbeard als handmatige nzb. Gebruik Sunnyusenet i.c.m. NZBs'R'US, NZBs.org, Sick Beard Index, NZBMatrix, Womble's INdex en NZB.su.

Heb al wat bestanden/mappen verwijderd zoals incomplete, complete, backups. Geen verschil. Via google kwam ik erachter dat 'postproc1.sab' zou kunnen helpen, maar die kan ik niet verwijderen op m'n NAS.

Iemand een idee?

Ik gok dat er meer achter zit want m'n downloadstation van m'n Qnap wil ook niet meer downloaden (torrents)
Komt me bekent voor, geen idee wat de oorzaak is... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Lijkt gewoon een symptoom te zijn van de DMCA requests bij je usenetprovider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anthirian schreef op maandag 19 november 2012 @ 00:08:
Inderdaad, dat had poster zelf ook kunnen bedenken ;) (of eventueel server problemen aan provider kant maar lijkt me hoogst onwaarschijnlijk)

CPv2 zou een failed download moeten afvangen, wil je dit voor SickBeard ook dan moet je even mijn repo compilen welke ik van Tolstyak ge cloned heb waarin deze PR verwerkt zit.
Waarom mijn repo? Omdat ik ook de update files van SB aangepast heb zodat je niet na update op de oorspronkelijke master branch terecht komt en dus niks aan de patch hebt. Heb sinds ik deze patch gebruik geen last maar van failed/incompletes, althans die zijn er wellicht wel maar toch wordt de serie elke keer netjes aangevuld zij het met een andere release..

Als je weet hoe je een package voor Qnap moet maken dan is het alleen even de package source veranderen naar die van mij. (of je moet zelf een clone maken)

[ Voor 16% gewijzigd door schumi2004 op 19-11-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers,

Ik zit met een probleem waar ik maar geen oplossing voor kan vinden en ik hoop dat iemand voor mij een oplossing heeft.

Ik ben een nieuwe gebruiker van sickbeard en wil ook graag nederlandse series downloaden.

Ik heb de fork van rintje een tijdje gebruikt en dat werkte prima alleen ben ik overgestapt naar de officiele release omdat die ook episode folders maakt.

In de officiele release heb ik de config.ini en de newznab.py aangepast zodat ik ook nederlande series kan downloaden.

Het probleem is nu alleen dat b.v. "Komt een man bij de dokter" niet kan vinden wat bij de fork van rintje geen probleem is.

Sommige andere series werkt wel gewoon.

Ik heb het idee dat de officiele versie anders zoekt op nzb sites dan de fork van rintje.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:45
Royz schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:15:
Autosub werkt inderdaad zo gek nog niet! Enige probleem waar ik tegenaan loop is dat hij mijn subs met 2 punten maakt: Greys Anatomy - S09E06..srt. Heb alleen download English aan staan.

Iemand suggesties? Alleen Engelse subs zijn genoeg trouwens
Zal in het hernoemen ergens niet goed gaan, wellicht wil ie de landcode toevoegen (heb ik zelf aanstaan) maar heb je dit uitgezet? Of heb je zelf ergens een punt teveel gezet bij de "code" van hernoemen?
Zelf geen problemen in ieder geval mee, en de enige mogelijkheid is dus dat het mis gaat bij het hernoemen van de bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Anthirian schreef op maandag 19 november 2012 @ 00:08:
schumi2004 schreef op maandag 19 november 2012 @ 00:48:
Inderdaad, dat had poster zelf ook kunnen bedenken ;) (of eventueel server problemen aan provider kant maar lijkt me hoogst onwaarschijnlijk)
Daar was ik al bang voor. Maar ik had gehoopt dat men hier een positiever antwoord hadden (dat ik iets over het hoofd had gezien ofzo. Jammer, want ik heb hier nog nooit last van gehad, tot afgelopen week dus. (en ook maar 1x bij 1 show, andere shows haalt ie nog wel binnen). Nieuwsgroepen wordt dus ook minder leuk nu...
CPv2 zou een failed download moeten afvangen, wil je dit voor SickBeard ook dan moet je even mijn repo compilen welke ik van Tolstyak ge cloned heb waarin deze PR verwerkt zit.
Waarom mijn repo? Omdat ik ook de update files van SB aangepast heb zodat je niet na update op de oorspronkelijke master branch terecht komt en dus niks aan de patch hebt. Heb sinds ik deze patch gebruik geen last maar van failed/incompletes, althans die zijn er wellicht wel maar toch wordt de serie elke keer netjes aangevuld zij het met een andere release..

Als je weet hoe je een package voor Qnap moet maken dan is het alleen even de package source veranderen naar die van mij. (of je moet zelf een clone maken)
Bedankt voor je moeite hoor, maar ik heb hier echt totaal geen verstand van. Toch bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet91 schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:41:
[...]
knip

Bedankt voor je moeite hoor, maar ik heb hier echt totaal geen verstand van. Toch bedankt! :)
Kan wel kijken hoe het voor een Qnap werkt, altijd handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
schumi2004 schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:49:
[...]

Kan wel kijken hoe het voor een Qnap werkt, altijd handig om te weten.
Dat zou wel tof zijn! :o _/-\o_ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordt denk toch lastiger dan gedacht, sl1000 van Qnap forum heeft de source code niet vrijgegeven (ik kan hem iig niet vinden)
Kan hem wel een PM sturen want had toevallig nog een account daar maar of er op gereageerd wordt weet ik niet.

Edit:
Heb een poging gedaan SickBeard Dutch shows compatible te maken plus de oude nzbs.org provider er ook maar meteen uit gehaald. Als iemand zich geroepen voelt om te proberen.

https://github.com/schumi2004/Sick-Beard/commits/dutch

Deze branch is tevens met de Failed download handling patch waar ik het al eerder over gehad heb.

Edit2:
Iets lijkt er toch niet in orde te zijn , even uitzoeken wat er mis gaat.
Tering wat een plaat moet ik voor mijn kop gehad hebben. Heb continue naar back files zitten kijken voor mijn doorgevoerde wijzigingen welke uiteraard onveranderd zijn gebleven, was tenslotte een backup :P

[ Voor 47% gewijzigd door schumi2004 op 20-11-2012 10:00 . Reden: sickbeard dutch ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Niet online
schumi2004 schreef op maandag 19 november 2012 @ 00:48:
[...]

Onwaarschijnlijk, maar ik denk toch dat het een sunny probleem is. Ik heb vandaag ook weer eens last van incompletes bij bepaalde recente downloads. De ontbrekende delen vind ik wel via astraweb, dus dan is dmca onwaarschijnlijk.

Van de week een vergelijkbaar probleem gehad bij 400+ dagen downloads, dat later weer gefixed was. Dus ik hoop dat dit ook weer een eenmalig probleem is.
Pagina: 1 ... 54 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!