dat werkt op een nas exact hetzelfde.
Magic schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:54:
Ik heb een vraagje over autosub. Ik heb een paar series waarvan ik weet dat nederlandse subs niet gaan komen (bijvoorbeeld Mythbusters). Ik wil voor die series graag de nederlandse subs skippen, maar wel engelse downloaden op het moment dat die beschikbaar zijn.
Dat doet hij standaard (mits je fallback aanzet zoals hierboven staat). Echter blijft de aflevering dan wel op de wanted lijst staan omdat hij ook de nl subs wil meepakken die nooit komen. En die wil je dan van die lijst. En dat kan helaas niet, toevallig vorige week dit aan de maker van autosub gevraagd.
Nu meen ik dat er voor mythbusters ook geen engelse subs zijn, maar dat kan ik mis hebben. Ik heb wel wat comedy's waarbij ik hetzelfde probleem heb. Ik heb het als volgt opgelost (even een copy en past van het developers forum van autosub) , tip is afkomstig van user Matr1x van bierdopje:
Je kunt ook gewoon even de bestaande subs kopieren en er .nl van maken of .en weghalen. Zo doe ik het eigenlijk altijd.
Ik kopieer de subs en maak van .en dan .nl en dan zijn ze uit het lijstje. Je kan er natuurlijk een visual basic scriptje ofzo van maken, maar dat vond ik wat teveel moeite omdat het voor mij maar 2 series zijn. En na het kijken wis ik series, dus heel boeiend was het voor mij niet.
Maar helaas is dat de enige mogelijkheid.
Ik draai het al vanaf de eerste beta en heb eigenlijk nooit problemen. Vind het wel jammer dat je nu meer met de webinterface moet werken en niet meer zelf mag rotzooien in config files, maar het is hier echt heel stabiel op mijn nas. Ik denk dat je ervaringen gaan over de windows client?
[
Voor 93% gewijzigd door
Verwijderd op 14-11-2012 17:40
]