Volgens mij is dat gewoon /usbshare1/mapnaam/ al geprobeerd?
Ik zit al ff te zoeken naar iets in CP v2
Is er een manier om altijd 2 versies te downloaden?
Ik ben geupgrade naar 1080p op mijn mediacenter, maar ik heb nog een laptop waar ik enkel 720p kan op afspelen.
je kan wel 2 qualities specifieren, maar je kan niet allebij uitvinken dat ze de zoektoch beëindigen.
Is er een manier om altijd 2 versies te downloaden?
Ik ben geupgrade naar 1080p op mijn mediacenter, maar ik heb nog een laptop waar ik enkel 720p kan op afspelen.
je kan wel 2 qualities specifieren, maar je kan niet allebij uitvinken dat ze de zoektoch beëindigen.
Nee je kunt niet kiezen om meer dan één versie van dezelfde film te downloaden. Alleen als een film niet goed is gedownload kun je wel kiezen voor een andere versie. Je kunt hier denk ik omheen werken door de renamer uit te zetten en het handmatig te doen. Dan moet je dus wel na het downloaden aangeven dat je een andere versie wil. Zeker weten doe ik het niet, maar je zou het eens kunnen proberen.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Heeft iemand een goede guide voor torrents icm SickBeard nu er steeds meer series getroffen worden door DMCA?
Zou graag willen dat ik het op dezelfde nette manier binnen kan trekken zoals nu met usenet.
Zou graag willen dat ik het op dezelfde nette manier binnen kan trekken zoals nu met usenet.
Wat een ge-emmer heb ik toch met cp2. Nu wil ik cp2 volledig verwijderen en opnieuw installeren maar na de eerste poging blijf ik al die vage errors in mijn log houden en hij renamed/verplaatst niets meer.
Hoe kan ik heel de meuk verwijderen zonder mijn hele computer te formateren? (OSX)
Hoe kan ik heel de meuk verwijderen zonder mijn hele computer te formateren? (OSX)
Welke series hebben hier last van dan??schumi2004 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 01:12:
Heeft iemand een goede guide voor torrents icm SickBeard nu er steeds meer series getroffen worden door DMCA?
merk het nog niet echt moet ik zeggen
Hety scriptje download weer andere scriptjes. Wat ik bedoelde is dat die ook beschikbaar zijn (wat niet had gehoeven). Heb je er een foutmelding bij? Desnoods even met de eigenaar mailen? Zou net zo goed een bugje kunnen zijn.fluppie007 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:59:
[...]
LaSi link is niet down bij mij, maar ik kan Sabnzbd/Couchpotato/Sickbeard niet succesvol installeren onder FreeBSD 9.1 + ZFSguru beta8.
Heb de laatste tijd wat problemen in CP, films worden niet gesnatcht.
Stuk van mijn log:
10:21:29 INFO [er.yarr.sources.nzbmatrix] Searching: https://rss.nzbmatrix.com...earchin=weblink&english=0
10:21:29 ERROR [ app.lib.provider.rss] Something went wrong in urlopen: <urlopen error [Errno 7] no address associated with hostname.>
Mijn host staat op 0.0.0.0.
Draai Open Elec 2.0 icm Sabnzbd suite.
Hij zoekt nu alleen op nzbmatrix
Stuk van mijn log:
10:21:29 INFO [er.yarr.sources.nzbmatrix] Searching: https://rss.nzbmatrix.com...earchin=weblink&english=0
10:21:29 ERROR [ app.lib.provider.rss] Something went wrong in urlopen: <urlopen error [Errno 7] no address associated with hostname.>
Welk programma is nou beter Autosub of Subliminal? Het gaat voornamelijk om series. Heb subliminal even geprobeerd op m'n Synology, maar heb het gevoel dat ik daar weinig controle en overzicht over heb.
Heb op m'n windows server autosub geprobeerd en die leek al meer overzicht te hebben.
Echter had ik bij SB het zo ingesteld dat hij eerst de hdtv deed en daarna de web-dl. Ik had het gevoel dat autosub dan niet de sub update als hij vervangen is door een web-dl.
Ik heb hem nu ingesteld dat hij alleen de web-dl download, maar soms wil ik niet zo lang wachten op een serie :-)
Klopt het dat autosub de upgrade van de serie niet vervangt door andere subs?
Heb op m'n windows server autosub geprobeerd en die leek al meer overzicht te hebben.
Echter had ik bij SB het zo ingesteld dat hij eerst de hdtv deed en daarna de web-dl. Ik had het gevoel dat autosub dan niet de sub update als hij vervangen is door een web-dl.
Ik heb hem nu ingesteld dat hij alleen de web-dl download, maar soms wil ik niet zo lang wachten op een serie :-)
Klopt het dat autosub de upgrade van de serie niet vervangt door andere subs?
Pijlte (Arrow) en Revolutie (Revolution 2012)Buzzie schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 08:45:
[...]
Welke series hebben hier last van dan??
merk het nog niet echt moet ik zeggen
Ik heb er ook last van Schumi. Waarschijnlijk een issue bij eweka.... Toch maar eens overwegen om over te stappen. Het wordt daar met de dag slechter.
[ Voor 36% gewijzigd door Mystic Spirit op 03-11-2012 13:04 ]
Had ik ook een probleem mee, lijkt echter fout in packaging te zijn. Na handmatig verwijderen sfv kon het archief handmatig uitgepakt worden.schumi2004 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:01:
[...]
Pijlte (Arrow) en Revolutie (Revolution 2012)
Ik zie de link met DMCA niet direct...
Loekie schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:05:
[...]
Had ik ook een probleem mee, lijkt echter fout in packaging te zijn. Na handmatig verwijderen sfv kon het archief handmatig uitgepakt worden.
Ik zie de link met DMCA niet direct...
Mystic Spirit schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:04:
Ik heb er ook last van Schumi. Waarschijnlijk een issue bij eweka....
Ik heb Schumi net een bericht gestuurd.schumi2004 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:01:
[...]
Pijlte (Arrow) en Revolutie (Revolution 2012)
bij mij zijn deze gewoon gedownload de afgelopen weken....net als al mijn andere series.
Denk dus niet dat het een Sickbeard of Sabnzb probleem is
het handmatig uitpakken moest ik met de 720p hdtv versie wel ja....de WEB-DL versies geen last van gehad
[ Voor 27% gewijzigd door Buzzie op 03-11-2012 13:07 ]
Met welke provider heb je deze probleemloos binnen gekregen?Buzzie schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:05:
[...]
[...]
[...]
Ik heb Schumi net een bericht gestuurd.
bij mij zijn deze gewoon gedownload de afgelopen weken....net als al mijn andere series.
Denk dus niet dat het een Sickbeard of Sabnzb probleem is
het handmatig uitpakken moest ik met de 720p hdtv versie wel ja....de WEB-DL versies geen last van gehad
Ik heb tweak en xsnews, maar daar zit het probleem niet. Bestanden zijn compleet, echter sfv gaf andere bestanden aan(iets met smalville oid).Mystic Spirit schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:12:
[...]
Met welke provider heb je deze probleemloos binnen gekregen?
Ik heb zelf Supernews en had er last van dat een ep van Arrow niet goed binnekwam, maar na wat checken leek hij gedeeltelijk te zijn geupload. Nadat ik zelf even een NZBtje had gefixt via binsearch werkte het wel gewoon. Ik heb er iig verder nog niks van gemerkt.Loekie schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:14:
[...]
Ik heb tweak en xsnews, maar daar zit het probleem niet. Bestanden zijn compleet, echter sfv gaf andere bestanden aan(iets met smalville oid).
Loekie schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:14:
[...]
Ik heb tweak en xsnews, maar daar zit het probleem niet. Bestanden zijn compleet, echter sfv gaf andere bestanden aan(iets met smalville oid).
Het probleem zit hem bij mij niet in verkeerde packaging. Er komen gewoon te weinig blocks binnen via eweka. Als ik namelijk een back-up server inschakel (ook geen goede) kom ik een heel aantal blocks verder. Het kan dus best met DMCA requests bij eweka te maken hebben.serhat schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:15:
[...]
Ik heb zelf Supernews en had er last van dat een ep van Arrow niet goed binnekwam, maar na wat checken leek hij gedeeltelijk te zijn geupload. Nadat ik zelf even een NZBtje had gefixt via binsearch werkte het wel gewoon. Ik heb er iig verder nog niks van gemerkt.
In het Usenet topic staat het er vol van (Automatic DMCA take downs AstraWeb) , ik heb SAB ook zo ingesteld eerst te controlleren alvorens te downloaden en die geeft de ene keer dat hij helemaal niet beschikbaar is en bij een andere incompleet. En het is ook elke keer bij zelfde serie(s) houd het maar eens in de gatenMystic Spirit schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:22:
[...]
[...]
Het probleem zit hem bij mij niet in verkeerde packaging. Er komen gewoon te weinig blocks binnen via eweka. Als ik namelijk een back-up server inschakel (ook geen goede) kom ik een heel aantal blocks verder. Het kan dus best met DMCA requests bij eweka te maken hebben.
Hoe kan je trouwens SickBeard een retry laten doen als een download failed is?
Met Supernews.Mystic Spirit schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:12:
[...]
Met welke provider heb je deze probleemloos binnen gekregen?
En dan heb ik het over de WEB-DL 1080p versies.
de "gewone" 720p HDTV versies moest ik handmatig uitpakken wat goed ging.
Ik heb er hier nog geen last van gehad moet ik zeggen. Heb Arrow en Revolution ook in de lijst staan. ZIt bij Eweka en de ISP is Lijbrandt.
Waar ik wel last van heb is dat sickbeard continu errors geeft bij nzbmatrix:
Error loading NZBMatrix URL: https://rss.nzbmatrix.com...page=download&maxage=1000
Lees er wel wat meer over, maar een fix is er niet lijkt het. Meer mensen hier last van?
Waar ik wel last van heb is dat sickbeard continu errors geeft bij nzbmatrix:
Error loading NZBMatrix URL: https://rss.nzbmatrix.com...page=download&maxage=1000
Lees er wel wat meer over, maar een fix is er niet lijkt het. Meer mensen hier last van?
Hier mensen waarbij de sickbeard search provider ook niet meer werkt? Kreeg me series niet meer binnen.
Hier hetzelfde. Krijg telkens errors op de lolo.sickbeard.com search.
Is er een manier waarmee ik couchpotatoserver ook files kan laten oppikken die hij niet zelf gequeued heeft?
Ik heb geprobeerd deze files in de /downloads/completed search folder te zetten, maar deze negeert hij gewoon blijkt nu.
Bij 'Searcher' advanced options heb ik die 'run every' op 1 minuut staan.
Ik heb geprobeerd deze files in de /downloads/completed search folder te zetten, maar deze negeert hij gewoon blijkt nu.
Bij 'Searcher' advanced options heb ik die 'run every' op 1 minuut staan.
Ja, maar ik wil dus niet die nieuwe folder blijven gebruiken. Het zijn films die via een andere manier zijn gedownload dewelke ik nu wil laten opnemen in de algemene movie folder.Loekie schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 16:12:
Onder settings >> manage >> folder instellen als moviefolder, zo werkte het hier in ieder geval.
Ze dienen dus gewoon verwerkt te worden alsof ze completed downloads waren. Gewoon zoals "manual post-processing" bij Sickbeard dus.
Met jouw methode blijven de films waar ze staan en zit ik met 2 folders met movies. Da's niet de bedoeling.
[ Voor 4% gewijzigd door witchdoc op 03-11-2012 16:26 ]
Dan zet je de films toch in de uiteindelijke doelmap en voeg je ze daar toe....witchdoc schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 16:22:
[...]
Ja, maar ik wil dus niet die nieuwe folder blijven gebruiken. Het zijn films die via een andere manier zijn gedownload dewelke ik nu wil laten opnemen in de algemene movie folder.
Ze dienen dus gewoon verwerkt te worden alsof ze completed downloads waren.
Met jouw methode blijven de films waar ze staan en zit ik met 2 folders met movies. Da's niet de bedoeling.
CP2 blijft apart, pas stond 'Jonas Brothers: The 3D Concert Experience (2009) tussen m'n Manage lijst, en nu staat er 'A lonely place to die (2011) ertussen? Niet bepaald mijn keuzes...
En nee, ik heb geen addons die automatisch films toevoegd
...
Sowieso moet ik CP2 eens gaan bestuderen; instellingen e.d. snap ik wel en werken nu ook prima, maar kwaliteitsinstellingen e.d. snap ik nog niet veel van hoe dat nou precies zit/gaat...
En nee, ik heb geen addons die automatisch films toevoegd
Sowieso moet ik CP2 eens gaan bestuderen; instellingen e.d. snap ik wel en werken nu ook prima, maar kwaliteitsinstellingen e.d. snap ik nog niet veel van hoe dat nou precies zit/gaat...
[ Voor 33% gewijzigd door Piet91 op 03-11-2012 16:44 ]
Dan worden ze niet gerenamed, geindexeerd, ...Loekie schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 16:26:
[...]
Dan zet je de films toch in de uiteindelijke doelmap en voeg je ze daar toe....
Hier dus wel, restart CPv2 anders eens. Wellicht scanned hij het anders niet.witchdoc schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:01:
[...]
Dan worden ze niet gerenamed, geindexeerd, ...
Verwijderd
Heb hier de hele dag al last van, nog steeds. Andere newznab providers werken ook niet.Zinu schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 16:00:
Hier hetzelfde. Krijg telkens errors op de lolo.sickbeard.com search.
Mijn CP blijft maar aangeven dat er een update is, en de update knop werkt niet. Handmatig installer gerund maar nog steeds de melding dat ik moet updaten
Het script download wel, ook het _BSD sucscript. Maar tijdens de installatie van Sickbeard of Couchpotato krijg ik volgende foutmeldingen:serhat schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 10:05:
[...]
Hety scriptje download weer andere scriptjes. Wat ik bedoelde is dat die ook beschikbaar zijn (wat niet had gehoeven). Heb je er een foutmelding bij? Desnoods even met de eigenaar mailen? Zou net zo goed een bugje kunnen zijn.
Couchpotato install: http://pastebin.com/NhCjwBXr
Sickbeard install: http://pastebin.com/nekjcbEr
Hier ook hetzelfdeVerwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 19:36:
[...]
Heb hier de hele dag al last van, nog steeds. Andere newznab providers werken ook niet.
Draai nu een development build van SB met deze PR Failed Download Handling erin verwerkt en nu maar eens afwachten wat er gebeurt bij de eerst volgende failed download. En SAB naar 0.7.5 gebracht.
Vervolgens ook op advies van clinton.hall van QNAP forum deze setting gedaan in SAB
Vervolgens ook op advies van clinton.hall van QNAP forum deze setting gedaan in SAB
Fingers crossed.Important SABnzbd setting change...
SABnzbd, config, special. Select the option "empty_postproc"
I will put this into the help file in the next release, but for now, select this option in SABnzbd 0.7.5 and later.
This allows the "failed" post processing of "empty" files (DMCA takedowns or out of retention etc)
This also needs to be done if you want to use SickBeard failed postprocessing (if you are using the fork mentioned in the last few posts.)
[ Voor 56% gewijzigd door schumi2004 op 04-11-2012 10:34 ]
Die nwe SAB versie ben ik niet zo blij mee, nu loopt hij om de paar uur vast. Verder wel goed changelog incl fix voor vreemde karakters in de bestandsnaam.schumi2004 schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:32:
Draai nu een development build van SB met deze PR Failed Download Handling erin verwerkt en nu maar eens afwachten wat er gebeurt bij de eerst volgende failed download. En SAB naar 0.7.5 gebracht.
[...]
Fingers crossed.
Verwijderd
SickBeard forum wordt aangegeven dat de "SB Index down is until further notice". Kan alleen niet achterhalen wat er loos is.
Draait vooralsnog perfect op mijn NASJpjedi schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:45:
[...]
Die nwe SAB versie ben ik niet zo blij mee, nu loopt hij om de paar uur vast. Verder wel goed changelog incl fix voor vreemde karakters in de bestandsnaam.
Mag ik vragen hoe jullie CP quality staat ingesteld?

Ik heb dit.
Ik wil dus gewoon 1080p, en als die die niet kan vinden moet hij 720p downloaden..
Maar nog steeds download hij meerdere versies, soms zelfs 2x een 1080p versie?

Ik heb dit.
Ik wil dus gewoon 1080p, en als die die niet kan vinden moet hij 720p downloaden..
Iemand die de setup voor Couchpotato V1 voor OSX op z'n mac heeft staan? Ik heb de V2 geinstalleerd maar krijg telkens foutmeldingen terwijl alles goed staat ingesteld. Kan niet meteen ergens op internet een link vinden. 
edit: toch gevonden.
edit: toch gevonden.
[ Voor 5% gewijzigd door blubbers op 04-11-2012 19:01 ]
Ik heb CouchPotato werkend op mijn OpenWRT router, moest wel wat https urls in de kat.ph plugin aanpassen omdat de python geen https ondersteund maar nu is het in orde.
Weet iemand hoe het werkt in de webinterface als je zoekt naar bv. Total Recall, ik verwacht daar eigenlijk 2 resultaten (originele en 2012 versie) maar dat vind hij niet, en als ik er 2012 bij type krijg je wel het 2012 resultaat maar als je dan gaat zoeken zoekt hij weer alleen Total Recall.
Dit zou een beperking kunnen zijn van het systeem, maar bijvoorbeeld zoeken op 'Brave' geeft ook maar 1 resultaat, en daar verwacht ik eigenlijk allerlei films terug te krijgen met Brave in de titel.
Weet iemand hoe het werkt in de webinterface als je zoekt naar bv. Total Recall, ik verwacht daar eigenlijk 2 resultaten (originele en 2012 versie) maar dat vind hij niet, en als ik er 2012 bij type krijg je wel het 2012 resultaat maar als je dan gaat zoeken zoekt hij weer alleen Total Recall.
Dit zou een beperking kunnen zijn van het systeem, maar bijvoorbeeld zoeken op 'Brave' geeft ook maar 1 resultaat, en daar verwacht ik eigenlijk allerlei films terug te krijgen met Brave in de titel.
Ben vandaag opnieuw in de install/upgrade van couchpotato v2 gedoken op mijn synology 407 met DSM 3.1.1636. Heb gebruik gemaakt van het script van brickman om v2 te installeren en v1 heb ik destijds met het lashi.sh script geinstalleerd. Aangezien het script van brickman niet op de juiste plek (althans voor mij) kijkt op v1 te stoppen, heb ik (nadat ik het de eerste keer gestart had) de stappen met de hand uitgevoerd.
Maar bij het initieel opstarten om de setttings.conf file te creeeren krijg ik een warning en dan lijkt het of e.e.a. goed draait maar CP is niet via de browser benaderbaar en krijg dus ook geen setting.conf file. Heb al gezocht naar een voorbeeld conf file maar nog niet gevonden.
Het commando wat ik uitvoer en de error is:
Hierna gebeurt er niks meer, alle dependencies heb ik volgens mij goed geüpdate.
Heeft iemand een settings.conf voorbeeld file voor mij of wellicht een tip hoe ik de WARNING kan voorkomen en welk commando ik moet gebruiken voor de upgrade melding van Cheetah.
Maar bij het initieel opstarten om de setttings.conf file te creeeren krijg ik een warning en dan lijkt het of e.e.a. goed draait maar CP is niet via de browser benaderbaar en krijg dus ook geen setting.conf file. Heb al gezocht naar een voorbeeld conf file maar nog niet gevonden.
code:
1
2
3
4
5
| SYNOLOGY_407> /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/couchpotato2/CouchPotato.py --console_log --config_file=/volume1/@appstore/.couchpotat o2/settings.conf WARNING:root:epoll module not found; using select() INFO:root:[ couchpotato.core.loader] Loading core: _core 11-04 22:15:32 INFO [ couchpotato.core.loader] Loading core: _core |
Hierna gebeurt er niks meer, alle dependencies heb ik volgens mij goed geüpdate.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
| SYNOLOGY_407> ./install_couchv2.sh Downloading http://ipkg.nslu2-linux.org/feeds/optware/syno-x07/cross/unstable/Packages.gz Inflating http://ipkg.nslu2-linux.org/feeds/optware/syno-x07/cross/unstable/Packages.gz Updated list of available packages in /opt/lib/ipkg/lists/cross Successfully terminated. Nothing to be done Successfully terminated. Package git (1.7.12.1-1) installed in root is up to date. Nothing to be done Successfully terminated. Package textutils (2.1-5) installed in root is up to date. Nothing to be done Successfully terminated. Package python27 (2.7.3-1) installed in root is up to date. Nothing to be done Successfully terminated. Package py27-setuptools (0.6c11-2) installed in root is up to date. Nothing to be done Successfully terminated. Package nano (2.2.6-1) installed in root is up to date. Nothing to be done Successfully terminated. /opt/local/lib/python2.5/site-packages (in --site-dirs) does not exist Searching for pip Best match: pip 1.2.1 Processing pip-1.2.1-py2.7.egg pip 1.2.1 is already the active version in easy-install.pth Installing pip script to /opt/local/bin Installing pip-2.7 script to /opt/local/bin Using /opt/local/lib/python2.7/site-packages/pip-1.2.1-py2.7.egg Processing dependencies for pip Finished processing dependencies for pip Requirement already satisfied (use --upgrade to upgrade): Cheetah in /opt/local/lib/python2.7/site-packages Requirement already satisfied (use --upgrade to upgrade): Markdown>=2.0.1 in /opt/local/lib/python2.7/site-packages (from Cheetah) Cleaning up... fatal: destination path '/volume1/@appstore/couchpotato2' already exists and is not an empty directory. --2012-11-04 22:29:51-- http://dl.dropbox.com/u/5653370/syn_files/couchpotato2/S99couchpotato2.sh Resolving dl.dropbox.com... 107.22.210.127, 184.73.219.26, 184.73.223.62, ... Connecting to dl.dropbox.com|107.22.210.127|:80... connected. HTTP request sent, awaiting response... 200 OK Length: 3756 (3.7K) [text/x-sh] Saving to: `/usr/local/etc/rc.d/S99couchpotato2.sh' 100%[===================================================================================================================================================>] 3,756 --.-K/s in 0s 2012-11-04 22:29:52 (32.0 MB/s) - `/usr/local/etc/rc.d/S99couchpotato2.sh' saved [3756/3756] mkdir: can't create directory '/volume1/@appstore/.couchpotato2': File exists ./install_couchv2.sh: line 77: /usr/local/etc/rc.d/S99couchpotato.sh: not found WARNING:root:epoll module not found; using select() INFO:root:[ couchpotato.core.loader] Loading core: _core 11-04 22:30:07 INFO [ couchpotato.core.loader] Loading core: _core |
Heeft iemand een settings.conf voorbeeld file voor mij of wellicht een tip hoe ik de WARNING kan voorkomen en welk commando ik moet gebruiken voor de upgrade melding van Cheetah.
Waarom gebruik je het script van brickman, er is gewoon een package voor beschikbaar.Wingie schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:14:
Ben vandaag opnieuw in de install/upgrade van couchpotato v2 gedoken op mijn synology 407 met DSM 3.1.1636. Heb gebruik gemaakt van het script van brickman om v2 te installeren en v1 heb ik destijds met het lashi.sh script geinstalleerd. Aangezien het script van brickman niet op de juiste plek (althans voor mij) kijkt op v1 te stoppen, heb ik (nadat ik het de eerste keer gestart had) de stappen met de hand uitgevoerd.
code:
1 2 3 4 5 SYNOLOGY_407> /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/couchpotato2/CouchPotato.py --console_log --config_file=/volume1/@appstore/.couchpotat o2/settings.conf WARNING:root:epoll module not found; using select() INFO:root:[ couchpotato.core.loader] Loading core: _core 11-04 22:15:32 INFO [ couchpotato.core.loader] Loading core: _core
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 SYNOLOGY_407> ./install_couchv2.sh Downloading http://ipkg.nslu2-linux.org/feeds/optware/syno-x07/cross/unstable/Packages.gz Inflating http://ipkg.nslu2-linux.org/feeds/optware/syno-x07/cross/unstable/Packages.gz Updated list of available packages in /opt/lib/ipkg/lists/cross Successfully terminated. Nothing to be done Successfully terminated. Package git (1.7.12.1-1) installed in root is up to date. Nothing to be done Successfully terminated. Package textutils (2.1-5) installed in root is up to date. Nothing to be done Successfully terminated. Package python27 (2.7.3-1) installed in root is up to date. Nothing to be done Successfully terminated. Package py27-setuptools (0.6c11-2) installed in root is up to date. Nothing to be done Successfully terminated. Package nano (2.2.6-1) installed in root is up to date. Nothing to be done Successfully terminated. /opt/local/lib/python2.5/site-packages (in --site-dirs) does not exist Searching for pip Best match: pip 1.2.1 Processing pip-1.2.1-py2.7.egg pip 1.2.1 is already the active version in easy-install.pth Installing pip script to /opt/local/bin Installing pip-2.7 script to /opt/local/bin Using /opt/local/lib/python2.7/site-packages/pip-1.2.1-py2.7.egg Processing dependencies for pip Finished processing dependencies for pip Requirement already satisfied (use --upgrade to upgrade): Cheetah in /opt/local/lib/python2.7/site-packages Requirement already satisfied (use --upgrade to upgrade): Markdown>=2.0.1 in /opt/local/lib/python2.7/site-packages (from Cheetah) Cleaning up... fatal: destination path '/volume1/@appstore/couchpotato2' already exists and is not an empty directory. --2012-11-04 22:29:51-- http://dl.dropbox.com/u/5653370/syn_files/couchpotato2/S99couchpotato2.sh Resolving dl.dropbox.com... 107.22.210.127, 184.73.219.26, 184.73.223.62, ... Connecting to dl.dropbox.com|107.22.210.127|:80... connected. HTTP request sent, awaiting response... 200 OK Length: 3756 (3.7K) [text/x-sh] Saving to: `/usr/local/etc/rc.d/S99couchpotato2.sh' 100%[===================================================================================================================================================>] 3,756 --.-K/s in 0s 2012-11-04 22:29:52 (32.0 MB/s) - `/usr/local/etc/rc.d/S99couchpotato2.sh' saved [3756/3756] mkdir: can't create directory '/volume1/@appstore/.couchpotato2': File exists ./install_couchv2.sh: line 77: /usr/local/etc/rc.d/S99couchpotato.sh: not found WARNING:root:epoll module not found; using select() INFO:root:[ couchpotato.core.loader] Loading core: _core 11-04 22:30:07 INFO [ couchpotato.core.loader] Loading core: _core
http://www.synocommunity.com/packages
Valt me nu ook op dat er tegenwoordig een download link beschikbaar is voor offline install.
Omdat deze zover ik weet niet werkt op een synology 407 met DSM 3.1 hier heb je niet de mogelijkheid om via settings een package source te kiezen. Ik kan alleen install of upgrade doen.schumi2004 schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:16:
[...]
Waarom gebruik je het script van brickman, er is gewoon een package voor beschikbaar.
Valt me nu ook op dat er tegenwoordig een download link beschikbaar is voor offline install.
Dan download je toch de losse packages? http://www.synocommunity.com/packagesWingie schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:34:
[...]
Omdat deze zover ik weet niet werkt op een synology 407 met DSM 3.1 hier heb je niet de mogelijkheid om via settings een package source te kiezen. Ik kan alleen install of upgrade doen.
Voor de oscam liefhebbers voor cedarview architecture https://www.dropbox.com/s...arview-1.20%7Er7860-1.spk
Over het hoofd gezien jullie hebben beide gelijk ga vanavond direct uitproberen, ik dacht dat het via de repository moest maar je kunt dus ook losse packages downloadenMystic Spirit schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:16:
[...]
Dan download je toch de losse packages? http://www.synocommunity.com/packages
Even een vraag over Headphones in combinatie met SABnzbd, in SAB heb ik een categorie aangemaakt headphones en alles wordt gezet in de map /media/volume01/headphones. Binnen Headphones heb ik deze download folder aangegeven, daarna wil ik dmv post processing dat de data verplaatst wordt naar /media/volume02/music, maar de data wordt niet verplaatst er wordt alleen een map gemaakt met artist (dus default artist en geen artiesten naam) en album, de rechten op beide mappen staan wel goed.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Gister mijn Sabnzbd & python geupdate, en sinds dien wil Sabnzbd 0.7.5 niet meer starten op mijn ds212+. Iemand anders hier ook problemen mee?
Package komt van Synocommunity. Herinstalleren van Sab heb ik al geprobeerd, maar werkt niet.
Package komt van Synocommunity. Herinstalleren van Sab heb ik al geprobeerd, maar werkt niet.
Iemand toevallig nog naar deze fout gekeken?G.Scholtens schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 10:25:
Heb de laatste tijd wat problemen in CP, films worden niet gesnatcht.
Stuk van mijn log:
CP snatched nu helemaal niks meer, terwijl de films uit mijn wanted lijst wel inmiddels te verkrijgen zijn.
En wat heb je zelf allemaal al gedaan?G.Scholtens schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:36:
[...]
Iemand toevallig nog naar deze fout gekeken?
CP snatched nu helemaal niks meer, terwijl de films uit mijn wanted lijst wel inmiddels te verkrijgen zijn.
Ik heb gisteren blind ook alles ge-update maar heb nergens last van, heb je Python al eens opnieuw installed?Bman59 schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:35:
Gister mijn Sabnzbd & python geupdate, en sinds dien wil Sabnzbd 0.7.5 niet meer starten op mijn ds212+. Iemand anders hier ook problemen mee?
Even package los downloaden op site en eroverheen installeren.
[ Voor 45% gewijzigd door schumi2004 op 05-11-2012 09:41 ]
Jup, dit heb ik ook al uitgevoerd, heleaas geen succes.schumi2004 schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:40:
Ik heb gisteren blind ook alles ge-update maar heb nergens last van, heb je Python al eens opnieuw installed?
Heb zelf via google gezocht en op het forum van xbmc en openelec. Maar kom nog niet een oplossing tegen. Voorheen heeft het ook altijd netjes gewerkt, waarschijnlijk sinds de update van OpenElec 2.0 dat er iets is gewijzigd qua settings.schumi2004 schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:40:
[...]
En wat heb je zelf allemaal al gedaan?
[...]
Ik heb gisteren blind ook alles ge-update maar heb nergens last van, heb je Python al eens opnieuw installed?
Maar ik heb zelf dus niks aangepast
Ik probeer de packages hier op mijn DS107 te installeren, maar kan ze niet uitvoerenMystic Spirit schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:16:[...]Dan download je toch de losse packages? http://www.synocommunity.com/packages
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||
Sinds dit weekend wordt er niet meer goed gezocht door m'n search provider Sick Beard Index. Meer mensen die er last van hebben? De andere search providers heb ik geen goede ervaring mee, maar is er iemand die eentje aan kan bevelen voor series zoeken?
x
Hier ook last van, op sickbeard forum melden ook meerdere gebruikers dit probleem te hebben.Jaspur schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:00:
Sinds dit weekend wordt er niet meer goed gezocht door m'n search provider Sick Beard Index. Meer mensen die er last van hebben? De andere search providers heb ik geen goede ervaring mee, maar is er iemand die eentje aan kan bevelen voor series zoeken?
Is niet de eerste keer dat dit voorkomt. De vorige keer kwam er een update van sickbeard uit die opeens ook naar een andere server verwees. Ik wacht het nog lekker af. Ondertussen handelt NZBMatrix en dergelijke het wel af. Ook zou je een gratis account kunnen aanmaken bij nzb.su (kan je als newznab server toevoegen SB). Deze heeft een limiet van 10 NZB's per dag meen ik mij te herinneren, wat voldoende is voor heel veel mensen.
Bij mij was het probleem dat CP niet goed met sabnzbd communiceerde. sabnzbd gaf geen melding dat de nzb was toegevoegd waardoor CP vrolijk iedere nzb die hij gevonden kreeg opnieuw ging versturen. Uiteindelijk stonden er dan 10 bestanden in de wachtrij, allemaal dezelfde filmSemperFidelis schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:55:
[afbeelding]
Ik heb dit.

Name: ChrisSemperFidelis schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:55:
[afbeelding]
Ik heb dit.
Is het ook mogelijk om Sickbeard naar specifieke posts te laten zoeken ipv generiek op series?
Iets specifieker aub, wat bedoel je precies met 'specifieke posts'? Sickbeard kan alleen op series zoeken, niet op films, muziek etc.sphere schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:52:
Is het ook mogelijk om Sickbeard naar specifieke posts te laten zoeken ipv generiek op series?
Bijv. er zijn allerlei posters die een serie uploaden, maar ik wil er een van een specifieke poster die er Duitse ondertitles bij doet.
Probeer Python package even gemeld hier schumi2004 in "Het grote Synology topic - deel 5"Kozzmozz schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:14:
[...]
Ik probeer de packages hier op mijn DS107 te installeren, maar kan ze niet uitvoeren
Ik zou me even wenden tot OpenELEC IRC channel voor dit probleemG.Scholtens schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:13:
[...]
Heb zelf via google gezocht en op het forum van xbmc en openelec. Maar kom nog niet een oplossing tegen. Voorheen heeft het ook altijd netjes gewerkt, waarschijnlijk sinds de update van OpenElec 2.0 dat er iets is gewijzigd qua settings.
Maar ik heb zelf dus niks aangepast
[ Voor 43% gewijzigd door schumi2004 op 05-11-2012 13:13 ]
astuSemperFidelis schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:55:
[afbeelding]
Ik heb dit.

En die download enkel de 720p, als die die niet kan vinden de 1080p etc etc?
Ik moet nog ff wat finetunen dan.
Thanks voor je hulp.
Thanks voor je hulp.
Klopt ja, eerst 720p dan 1080p, staat ook in description ernaastSemperFidelis schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:43:
En die download enkel de 720p, als die die niet kan vinden de 1080p etc etc?
Thanks voor je hulp.
Ik was het zat en heb nu een account bij nzbmatrix.Jaspur schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:00:
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Ja dat heb ik ook. Erg vervelend aangezien ik geen gebruik maak van NZBMatrix oid.Jaspur schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:00:
De tip van nzb.su op het sickbeard forum net toegepast en dat werkt hier goed!Jaspur schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:00:
Bekend verhaalBman59 schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:35:
Ik ga even proberen om de oude versie van python terug te zetten (aangezien het daar aan ligt), een fix voor de nieuwste versie is er nog niet, al denkt Diaoul hem morgen wel gefixed te hebben (logs en hulp is welkom).
Linkje voor welk python linkje: https://github.com/SynoCo...ecture-per-Synology-modelhttp://packages.synocommu...ython_88f5281_2.7.3-3.spk
http://packages.synocommu...ython_88f628x_2.7.3-2.spk
http://packages.synocommu...thon_bromolow_2.7.3-2.spk
http://packages.synocommu...hon_cedarview_2.7.3-2.spk
http://packages.synocommu...ython_powerpc_2.7.3-2.spk
http://packages.synocommu...ython_ppc824x_2.7.3-2.spk
http://packages.synocommu...ython_ppc853x_2.7.3-2.spk
http://packages.synocommu...ython_ppc854x_2.7.3-2.spk
http://packages.synocommu...=python_qoriq_2.7.3-2.spk
http://packages.synocommu...ge=python_x86_2.7.3-2.spk
Update: Het is gelukt om de oude versie van Python er weer op te zetten, en Sabnzdb weer draaiend te krijgen. Je moet alleen na de downgrade wel via de commandline nog even iets uitvoeren (want er gaat blijkbaar iets mis met de Python environment in Sabnzbd (en eventueel ook bij de andere pakketten):
code:
1
| /usr/local/python/bin/virtualenv --system-site-packages /usr/local/sabnzbd/env |
[ Voor 9% gewijzigd door TrueChaoZ op 05-11-2012 21:12 ]
Ik zie wel dat er een optie is om te negeren, maar nog niks voor bijv. preferred release groups.sphere schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:07:
Bijv. er zijn allerlei posters die een serie uploaden, maar ik wil er een van een specifieke poster die er Duitse ondertitles bij doet.
code:
1
| ignore_words = |
Ik zie niks op het forum?Jasper schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:00:
De tip van nzb.su op het sickbeard forum net toegepast en dat werkt hier goed!
schumi2004 schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:16:
Waarom gebruik je het script van brickman, er is gewoon een package voor beschikbaar.
Heren dank voor de tip gedownload en geïnstalleerd maar helaas op het moment dat ik het probeer te starten krijg ik "failed to run the package service" en daarna geen log of zoiets blind/doof tegellijk. Daarna op de server ingelogd en in /var/log/messages gekeken en krijg hier te zien:Mystic Spirit schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:16:
Dan download je toch de losse packages? http://www.synocommunity.com/packages
code:
1
2
3
4
| Nov 5 21:40:20 PkgMan.cgi: pkgtool.cpp:322 key [package] not found in /var/packages/CouchPotato Server/INFO Nov 5 21:40:20 PkgMan.cgi: pkgtool.cpp:1143 Failed to load package info Nov 5 21:40:26 PkgMan.cgi: pkgtool.cpp:1183 Failed to start package service Nov 5 21:40:40 PkgMan.cgi: pkgtool.cpp:1183 Failed to start package service |
Iemand tips hoe hiermee verder te gaan cq of er nog andere logfile's zijn waar iets zinnigs uit te halen is.
Heb ook naar upgraden/downgraden van python package gekeken maar als ik via link van schumi2004
volg zie ik geen package staan voor mijn 407:schumi2004 schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:11:
[...]
Probeer Python package even gemeld hier schumi2004 in "Het grote Synology topic - deel 5"
[...]
CS407 Marvell Orion mv5281 ARM SATA, 32-bit Memory Bus, 128MB of RAM
en als ik op mijn server kijk (heb nog een ipkg update/upgrade gedaan) dat ik versies heb staan.
code:
1
2
3
4
5
6
| python - 2.5-1 - This is a package that sets up the default python. python24 - 2.4.6-2 - Python is an interpreted, interactive, object-oriented programming language. python25 - 2.5.6-2 - Python is an interpreted, interactive, object-oriented programming language. python26 - 2.6.8-1 - Python is an interpreted, interactive, object-oriented programming language. python27 - 2.7.3-1 - Python is an interpreted, interactive, object-oriented programming language. python3 - 3.2.3-3 - Python is an interpreted, interactive, object-oriented programming language. |
[ Voor 30% gewijzigd door Wingie op 05-11-2012 22:00 ]
Ik denk dat het iets was in de trant van serhat in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2" .
Check hierrr.
Vooral het truukje om https ipv http in te vullen hielp een stuk.serhat schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:34:
Ik denk dat het iets was in de trant van serhat in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2" .Het idee zal wel hetzelfde zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door Jasper op 05-11-2012 21:48 ]
Bedankt, heb het toegevoegd, maar moet nu nog sickbeard slaan dat hij het goed doorgeeft aan sab.
code:
1
| 012-11-05 21:50:47.432875 SEARCHQUEUE-BACKLOG-247897 :: Invalid SAB host, check your config: nonnumeric port: '' |
Die commandline regel was hier helemaal niet nodig, ik had eigenlijk zoiezo geen problemen met de laatste Python versie.TrueChaoZ schreef op maandag 05 november 2012 @ 20:46:
[...]
-knip-
Update: Het is gelukt om de oude versie van Python er weer op te zetten, en Sabnzdb weer draaiend te krijgen. Je moet alleen na de downgrade wel via de commandline nog even iets uitvoeren (want er gaat blijkbaar iets mis met de Python environment in Sabnzbd (en eventueel ook bij de andere pakketten):code:
1 /usr/local/python/bin/virtualenv --system-site-packages /usr/local/sabnzbd/env
OK serhat en Jasper, bedankt, het werkt. Ik zal eens op dat sickbeard forum vragen of je ook een preference voor een release group kan opgeven en dan ben ik helemaal blij.
Hij is nu iets aan het downloaden.
Ik zal je wat preference uit je droom helpen, kan nietsphere schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:13:
OK serhat en Jasper, bedankt, het werkt. Ik zal eens op dat sickbeard forum vragen of je ook een preference voor een release group kan opgeven en dan ben ik helemaal blij.
Je kunt wel release groepen excluden.
heb net de update van SB gedaan (heb SB draaien op mijn laptop) en nu schrijft hij de series niet meer weg in de season mappen
. structuur is verder niks aangepast.
voorheen netjes: Season 06\The.Big.Bang.Theory.S06E04.The.Re-Entry.Minimization.mkv
en nu: The Big Bang Theory\The.Big.Bang.Theory.S06E04.The.Re-Entry.Minimization.mkv
heel fijn weer -_-
voorheen netjes: Season 06\The.Big.Bang.Theory.S06E04.The.Re-Entry.Minimization.mkv
en nu: The Big Bang Theory\The.Big.Bang.Theory.S06E04.The.Re-Entry.Minimization.mkv
heel fijn weer -_-
In de vorige versie moest je wel aanvinken als je seasoned mappen wilde, nu moet je juist niet aanvinken. Misschien dat je dat toch hebt gedaan?
[ Voor 1% gewijzigd door navlim op 05-11-2012 23:08 . Reden: Typo ]
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Ja ik snap het ook niet helemaal waarom bij de een wel en bij de ander niet. Sickbeard en Couchpotato Server bleven het bij mij (DS111) gewoon doen, maar bij andere mensen doen die het ook niet meer. Zonder het scriptje had ik nog steeds geen env folder in de appstore folder van sabnzbd (wat resulteerde in het nog steeds niet opstarten). Maar aangezien ik met de config files had zitten klooien, heb ik uiteindelijk sabnzbd gewoon even opnieuw geinstalleerd. Nu werkt het weer helemaal top.schumi2004 schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:58:
[...]
Die commandline regel was hier helemaal niet nodig, ik had eigenlijk zoiezo geen problemen met de laatste Python versie.
nzbmatrix en SBindex zijn aardig de weg kwijt zeg, berg errors in mijn log
Ja, ik heb ook nu al 2 dagen alleen maar errors in de logs en hij kan ook geen enkele aflevering binnenhalen.
Ik weet ook niet zo best wat ik er mee aanmoet
Ik heb 5 index sites aangemeld dus ik loop niet droog. SB vindt genoeg bij mij.Lampuhkap schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:25:
Ja, ik heb ook nu al 2 dagen alleen maar errors in de logs en hij kan ook geen enkele aflevering binnenhalen.
Is met de laatste update voor gekozen dat je dat nu bij je formatting aangeeft (postprocessing). Dit maakt het stukken flexibeler, maar zorgt wel voor zo'n probleem als wat jij hebt na een de update.Paulus07 schreef op maandag 05 november 2012 @ 23:04:
heb net de update van SB gedaan (heb SB draaien op mijn laptop) en nu schrijft hij de series niet meer weg in de season mappen. structuur is verder niks aangepast.
heel fijn weer -_-
Zie ook: looin in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
[ Voor 7% gewijzigd door serhat op 06-11-2012 09:01 ]
Ik heb een stuk minder series op m'n Sickbeard staan dan MyEpisodes. Dit is nogal vervelend omdat je bij myepisodes nog actief moest kijken, nu is de bedoeling om lekker achterover te leunen terwijl alles wordt binnengehaald. Ik zit er stiekem al aan te denken om http://code.google.com/p/leechr/ weer aan te zetten, zodat ik in elk geval geen series meer mis.
Ter vergelijking: SIckbeard verwacht 8 afleveringen, myepisodes 14
Ter vergelijking: SIckbeard verwacht 8 afleveringen, myepisodes 14
PSN: djmurcielago
Zo, ik heb nu ook een (vip) account bij nzbmatrix. Las ik het goed en waren de kosten 8 euro voor 10 jaar?Moby schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:57:
[...]
Ik was het zat en heb nu een account bij nzbmatrix.
ja klopt op zich een mooie deal. Echter Matrix loopt te bokken sinds een week of 2 en je krijgt een berg foutmeldingen dus of je er veel aan hebt op het moment is nog maar de vraag.Nivali schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:06:
[...]
Zo, ik heb nu ook een (vip) account bij nzbmatrix. Las ik het goed en waren de kosten 8 euro voor 10 jaar?
De nieuwe nzbs.in heb ik toegevoegd en die werkt erg goed.
Dankjewel! Ook maar even toegevoegd... Zag gisteren een hoop foutmeldingen langskomen, kijken of ie nu weer wat betrouwbaarder is.Jpjedi schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:08:
[...]
ja klopt op zich een mooie deal. Echter Matrix loopt te bokken sinds een week of 2 en je krijgt een berg foutmeldingen dus of je er veel aan hebt op het moment is nog maar de vraag.
De nieuwe nzbs.in heb ik toegevoegd en die werkt erg goed.
Ik krijg ook veel foutmeldingen, maar alles werkt wel gewoon. Het zal vast wel opgelost worden, en tot doe tijd gooi ik gewoon af en toe mijn logs weg.
NZBS.in ook toegevoegd, maar welke website moet je invullen? API heb ik al. Ik heb geen zin om ook nog eens lid te worden van het forum waar een tutorial staat.
NZBS.in ook toegevoegd, maar welke website moet je invullen? API heb ik al. Ik heb geen zin om ook nog eens lid te worden van het forum waar een tutorial staat.
[ Voor 35% gewijzigd door Moby op 06-11-2012 11:04 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Ik heb hem ook maar toegevoegd, een extra nzb provider kan nooit kwaad. Volgens mij is de RSS URL zo: http://nzbs.in/rss?t=0&dl=1&i=5920&r=[apikey], dus zou alleen http://nzbs.in moeten voldoen.

Bovenste gedeelte is van Sickbeard, onderste gedeelte is van de nzbs.in site.
Werkt hier perfect, Dus gewoon het beestje het naampje geven. Normale url invoeren: http://nzbs.in/, en als 3e de api key. meer hoeft niet!
[ Voor 36% gewijzigd door Dacuuu op 06-11-2012 12:02 ]
Mmm lijkt erop dat SABnzbd 0.7.5. toch niet helemaal doet wat ie moet doen, heel veel failed downloads ineens. Nu was er laatst iemand die hier iets overzei en ik ben opzoek gegaan naar een specifiek topic hierover maar kreeg het niet gevonden.
SABnzbd 0.7.4 maar weer eens terug eroverheen installeren.
SABnzbd 0.7.4 maar weer eens terug eroverheen installeren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!