Mijn PS3 kan de volgende bestanden weergeven:
Voor video:
• Memory Stick Video Format
- MPEG-4 SP (AAC LC)
- H.264/MPEG-4 AVC High Profile (AAC LC)
- MPEG-2 TS (H.264/MPEG-4 AVC, AAC LC)
• MP4 file format
• MPEG-1 (MPEG Audio Layer 2)
• MPEG-2 PS (MPEG2 Audio Layer 2, AAC LC, AC3(Dolby Digital), LPCM)
• MPEG-2 TS (MPEG2 Audio Layer 2, AC3 (Dolby Digital), AAC LC)
• MPEG-2 TS (H.264/MPEG-4 AVC, AAC LC)
• AVI
- Motion JPEG (Linear PCM)
- Motion JPEG (mu-Law)
• AVCHD (.m2ts / .mts)
• DivX
• WMV
- VC-1 (WMA Standard V2)
Hoe stel ik SB/CP zodanig in, dat ik wel HD/mooie kwaliteit downloads heb, maar dat ik ook ruimte besparend aan de slag ben (mijn 1TB zit bijna vol). Verder is het natuurlijk een vereiste dat ondertitels werken (en ook automatisch gedownload kunnen worden) en dat dit alles (uiteindelijk) ook op een NAS werkt.
Welk bestandsformaat moet ik dan kiezen? Ik heb nu allerlei films die tussen de 4 en zelfs 9 GB groot zijn. Dan stroomt mijn HDD straks over. Wat is een goed formaat om daarvoor in de plaats te kiezen?
Ik had zelf iets gelezen over Xvid, maar die staat niet in het rijtje. De films/series die ik nu heb, moeten natuurlijk nog geconverteerd worden, maar het nieuwe materiaal mag natuurlijk gelijk goed zijn.
Iemand tips?
Voor video:
• Memory Stick Video Format
- MPEG-4 SP (AAC LC)
- MPEG-2 TS (H.264/MPEG-4 AVC, AAC LC)
• MP4 file format
• MPEG-1 (MPEG Audio Layer 2)
• MPEG-2 PS (MPEG2 Audio Layer 2, AAC LC, AC3(Dolby Digital), LPCM)
• MPEG-2 TS (MPEG2 Audio Layer 2, AC3 (Dolby Digital), AAC LC)
• MPEG-2 TS (H.264/MPEG-4 AVC, AAC LC)
• AVI
- Motion JPEG (Linear PCM)
- Motion JPEG (mu-Law)
• AVCHD (.m2ts / .mts)
• DivX
• WMV
- VC-1 (WMA Standard V2)
Hoe stel ik SB/CP zodanig in, dat ik wel HD/mooie kwaliteit downloads heb, maar dat ik ook ruimte besparend aan de slag ben (mijn 1TB zit bijna vol). Verder is het natuurlijk een vereiste dat ondertitels werken (en ook automatisch gedownload kunnen worden) en dat dit alles (uiteindelijk) ook op een NAS werkt.
Welk bestandsformaat moet ik dan kiezen? Ik heb nu allerlei films die tussen de 4 en zelfs 9 GB groot zijn. Dan stroomt mijn HDD straks over. Wat is een goed formaat om daarvoor in de plaats te kiezen?
Ik had zelf iets gelezen over Xvid, maar die staat niet in het rijtje. De films/series die ik nu heb, moeten natuurlijk nog geconverteerd worden, maar het nieuwe materiaal mag natuurlijk gelijk goed zijn.
Iemand tips?
Your Friendly Neighborhood Moderator