Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mijn PS3 kan de volgende bestanden weergeven:

Voor video:
• Memory Stick Video Format
- MPEG-4 SP (AAC LC)
- H.264/MPEG-4 AVC High Profile (AAC LC)
- MPEG-2 TS (H.264/MPEG-4 AVC, AAC LC)
• MP4 file format
• MPEG-1 (MPEG Audio Layer 2)
• MPEG-2 PS (MPEG2 Audio Layer 2, AAC LC, AC3(Dolby Digital), LPCM)
• MPEG-2 TS (MPEG2 Audio Layer 2, AC3 (Dolby Digital), AAC LC)
• MPEG-2 TS (H.264/MPEG-4 AVC, AAC LC)
• AVI
- Motion JPEG (Linear PCM)
- Motion JPEG (mu-Law)
• AVCHD (.m2ts / .mts)
• DivX
• WMV
- VC-1 (WMA Standard V2)

Hoe stel ik SB/CP zodanig in, dat ik wel HD/mooie kwaliteit downloads heb, maar dat ik ook ruimte besparend aan de slag ben (mijn 1TB zit bijna vol). Verder is het natuurlijk een vereiste dat ondertitels werken (en ook automatisch gedownload kunnen worden) en dat dit alles (uiteindelijk) ook op een NAS werkt.

Welk bestandsformaat moet ik dan kiezen? Ik heb nu allerlei films die tussen de 4 en zelfs 9 GB groot zijn. Dan stroomt mijn HDD straks over. Wat is een goed formaat om daarvoor in de plaats te kiezen?

Ik had zelf iets gelezen over Xvid, maar die staat niet in het rijtje. De films/series die ik nu heb, moeten natuurlijk nog geconverteerd worden, maar het nieuwe materiaal mag natuurlijk gelijk goed zijn.

Iemand tips?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:21
Hoge kwaliteit video én ruimte besparen zijn 2 zaken die niet samen gaan. Hoe kleiner het bestand, hoe minder de kwaliteit wordt. Heb je geen mogelijkheid tot uitbreiden van storage?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
CK3v1N schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:38:
[...]

Wat als deze er niet tussen zit?
Moet je even aan de poster vragen die kwam met het idee om het zipje te wijzigen. Mijn oplossing is Sickbeard in sourcode vorm te downloaden van github en die draaien. Maar dat brengt weer andere gedoe met zich mee. (Python/Cheetah installeren/startup met windows is omslachtiger etc)

Iets anders wat mij binnenschiet is dat je desnoods de .pyo kan verwijderen en de .py kan downloaden van github, wijzigen en ervoor in de plaats kan zetten. Normaliter zou python het opnieuw aanmaken (de .pyo of .pyc op basis van de py), maar gezien het in een zip zit heb ik geen idee of het dan ook werkt.

Ik zou mezelf eerder afvragen of je dit allemaal wil proberen om alleen maar quality bij de notifications erbij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

kroegtijger schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:26:
Hoge kwaliteit video én ruimte besparen zijn 2 zaken die niet samen gaan. Hoe kleiner het bestand, hoe minder de kwaliteit wordt. Heb je geen mogelijkheid tot uitbreiden van storage?
Niet echt nee. Ik zou graag een NAS kopen, maar dat wordt dus eerst sparen.
En een nieuwe externe HDD vind ik geen optie, aangezien ik voor een NAS wil gaan.

Welk bestandsformaat biedt het beste van 2 werelden? (Formaat - Kwaliteit)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 13:18
Mja mss heb je wel gelijk. Toch bedankt om even mee te denken!

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Jorgen schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:03:
Mijn PS3 kan de volgende bestanden weergeven:

Voor video:
• Memory Stick Video Format
- MPEG-4 SP (AAC LC)
- MPEG-2 TS (H.264/MPEG-4 AVC, AAC LC)
• MP4 file format
• MPEG-1 (MPEG Audio Layer 2)
• MPEG-2 PS (MPEG2 Audio Layer 2, AAC LC, AC3(Dolby Digital), LPCM)
• MPEG-2 TS (MPEG2 Audio Layer 2, AC3 (Dolby Digital), AAC LC)
• MPEG-2 TS (H.264/MPEG-4 AVC, AAC LC)
• AVI
- Motion JPEG (Linear PCM)
- Motion JPEG (mu-Law)
• AVCHD (.m2ts / .mts)
• DivX
• WMV
- VC-1 (WMA Standard V2)

Hoe stel ik SB/CP zodanig in, dat ik wel HD/mooie kwaliteit downloads heb, maar dat ik ook ruimte besparend aan de slag ben (mijn 1TB zit bijna vol). Verder is het natuurlijk een vereiste dat ondertitels werken (en ook automatisch gedownload kunnen worden) en dat dit alles (uiteindelijk) ook op een NAS werkt.

Welk bestandsformaat moet ik dan kiezen? Ik heb nu allerlei films die tussen de 4 en zelfs 9 GB groot zijn. Dan stroomt mijn HDD straks over. Wat is een goed formaat om daarvoor in de plaats te kiezen?

Ik had zelf iets gelezen over Xvid, maar die staat niet in het rijtje. De films/series die ik nu heb, moeten natuurlijk nog geconverteerd worden, maar het nieuwe materiaal mag natuurlijk gelijk goed zijn.

Iemand tips?
Is eventueel ps3 mediaserver geen optie? dan kan je al je bestanden streamen vanaf je pc (incl srt/subs) over je netwerk. Heb dit altijd gebruikt met mijn ps3. werkt als een trein :D (en dan geen trein van de prorail :P )

http://www.ps3mediaserver.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:30
Kan aan mij liggen, maar het zoeken in een topic is nu nog beroerder geworden? Kan iemand in het kort samenvatten hoe ik Nederlandse series kan vinden in Sickbeard? Zoals Flikken Maastricht. Ik weet dat Nederlands nu hard coded op negeer staat, net als foreign.

[ Voor 3% gewijzigd door ChuckyDevil op 19-10-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:00

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

@ ChuckyDevil Bedoel je soms dit?
Freekers schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:22:
[...]

Ja, dat kan:

Je kunt de fork van 'Team-Sickbeard' gebruiken met als extra optie het puur en alleen downloaden van subtitles, of je pakt de fork van Rintje, waar je naast subs ook nog NL series kunt downloaden (en dus ook weer subs voor die NL series. Daar heeft de normale Sick Beard namelijk nogal wat problemen mee).

De fork van Team-Sickbeard met alleen subs als extra optie is hier te vinden:
https://github.com/SickBeard-Team/SickBeard

De fork van Rintje is hier te vinden:
https://github.com/rintje/SickBeard

Je kunt deze handleiding volgen om de fork te installeren onder Windows:
http://img864.imageshack....ickbeardinstallationo.pdf
Hiermee kun je de fork ook makkelijk updaten door een Git Pull te doen :)

Eventueel kun je ook dit stappenplan volgen, maar let dan wel op dat je bij elke update dat stappenplan weer handmatig moet volgen om de overschreven waardes weer terug te veranderen:

[...]

Succes ermee!

Mag dit in de TS? Ik heb deze vraag nu al 3x deze week voorbij zien komen...

[...]

Ik kan de log van subliminal niet vinden, maar ik weet er nog 1 tje waar hij de HDTV versie pakt terwijl hij de 720p WEB-DL versie moet hebben en wel bij
code:
1
The.Big.Bang.Theory.S05E06.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-CtrlHD

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Stomme vraag wellicht, maar bestaat er nu al een soort installer voor Windows die al deze programma's koppelt? Ik kan het maar slecht vinden. Zo nee: dan ga ik dit weekend ooit misschien nog eens wat knutselen. Een reinstall kost me nu veel te veel tijd, en wellicht heeft iemand anders er ook nog iets aan. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:30
@Sepp14 Thanks, dat bedoel ik! Ik zal het gelijk even voormijzelf vastleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

CodeCaster schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:05:
Stomme vraag wellicht, maar bestaat er nu al een soort installer voor Windows die al deze programma's koppelt? Ik kan het maar slecht vinden. Zo nee: dan ga ik dit weekend ooit misschien nog eens wat knutselen. Een reinstall kost me nu veel te veel tijd, en wellicht heeft iemand anders er ook nog iets aan. :)
Niet dat ik weet, ik weet dat Mar2zz ooit voor *nix systemen wel wat scripts in elkaar heeft gezet, maar niet voor Windows in ieder geval.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:21
CodeCaster schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:05:
Misschien dit eens proberen
http://spotweb.nu/

Of

http://spotweb.nu/downloa...eb-easy-addons-all-in-one

Bij AddOn staam de de rest van de programma's
Zelf niet geprobeerd verder.

[ Voor 8% gewijzigd door MikeOO op 20-10-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Anthirian schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:07:
[...]

Niet dat ik weet, ik weet dat Mar2zz ooit voor *nix systemen wel wat scripts in elkaar heeft gezet, maar niet voor Windows in ieder geval.
En die is al ruim een half jaar niet meer op het forum geweest. ;(
MikeOO schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:12:
[...]

Misschien dit eens proberen
http://spotweb.nu/

Of

http://spotweb.nu/downloa...eb-easy-addons-all-in-one

Bij AddOn staam de de rest van de programma's
Zelf niet geprobeerd verder.
Ik krijg 'm zo snel niet aan de praat ("geen toegang tot de netwerklocatie spotweb easy addons"). Daarnaast bevat die installer de packages al, en installeert de Spotweb-installer ongevraagd XAMPP en dergelijke (maar die heb ik al).

Ik wil juist vanaf source draaien zodat je altijd kunt updaten, of met een autoupdate de nieuwe installers downloaden van de site van de makers. Ik heb geen zin om een zip van 50 MB te gaan hosten, ik wil echt een programma (maken) dat de nieuwste versies installeert, configureert en aan elkaar knoopt. :)

Ook moet het mogelijk zijn de zut in een bestaande Apache-installatie te hangen.

[ Voor 29% gewijzigd door CodeCaster op 20-10-2012 17:27 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sickbeard: ik heb zo ingesteld dat hij eerst HD TV pakt en daarna WEB-DL (archief).

Werkt perfect. Nu zit ik even te zien of hij ook .srt files kan verwijden die bij de HD TV versie hoort, is dat iemand gelukt met een scriptje ofzo?

De .srt files komen via autosub van bierdopje erin. Voor de WEB-DL versie komen automatisch nieuwe subs op mijn nas, maar de HD TV subs gaan niet weg. Nu is dat niet heel erg, maar als hij het kan opruimen voor mij hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ik heb een OpenWRT machientje (router) waar ik sickbeard op wil draaien, maar volgens mij is het lastig om alle NZB gerelateerde zaken er op te krijgen, ik kan met name yenc niet vinden voor OpenWRT.
Is sickbeard ook goed bruikbaar zonder SABnzbd, dus met alleen torrents? Dezelfde vraag geldt ook gelijk dan voor Headphones en couchpotato en de verschillende subtitle oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 17:41
Freekers schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:22:
[...]

Ja, dat kan:

De fork van Rintje is hier te vinden:
https://github.com/rintje/SickBeard

[small]Mag dit in de TS? Ik heb deze vraag nu al 3x deze week voorbij zien komen...[/sma
ll]

[...]

Ik kan de log van subliminal niet vinden, maar ik weet er nog 1 tje waar hij de HDTV versie pakt terwijl hij de 720p WEB-DL versie moet hebben en wel bij
code:
1
The.Big.Bang.Theory.S05E06.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-CtrlHD
Deze vind ik nog ff moeilijk. Ik heb qouchpatato en Sickbeard geinstaleerd via een Source op mijn Synology maar wil ook graag NL series kunnen volgen via SickBeard. Is er ergens een handleiden voor de Fork van Rintje te installeren op mijn Synology? En vervang ik dan mijn oude SickBeard installatie?

edit: na een uurtje later nog geen steek verder. Heb inmiddels wel een succesvolle GIT clone kunnen doen op synology. Mijn bestaande installatie vervangen ging niet goed

Edit: gelukt met een nieuwe schone installatie:
http://synology.brickman....20install%20SickBeard.txt
Ik heb de GIT van Rintje aangepast in de handleiding

[ Voor 50% gewijzigd door Animal op 20-10-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 17:41
Ik heb een probleem om mijn qouch al te koppelen met mijn nieuwe sickbeard installatie. Normaal kon ik met de master brand gewoon een API key genereren. Deze optie is in rintjes versie verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ik heb deze week SB geupdate ( alpha (master) -- source : be000adf16454bb67c1968662ef20f31aba8193d ). Nu lijkt het erop alsof Sabnzbd niet langer in de map AutoProcessTV van SB mag komen. Hierdoor werkt mijn sabtosb script niet meer omdat deze simpelweg niet gevonden / gelezen kan worden. Een andere map buiten sickbeard selecteren werkt wel dus het ligt niet aan sabnzbd. Hoe kan ik dit verhelpen, leesrechten toekennen? Op welke manier?

Edit: gefixed: user sabnzbd weer rechten gegeven over de autoProcessTV map in sickbeard. Script is weer te selecteren. Niet slecht voor op de zondag ochtend al zeg ik het zelf ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Oppie op 21-10-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 16:31
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:44:
Sickbeard: ik heb zo ingesteld dat hij eerst HD TV pakt en daarna WEB-DL (archief).

Werkt perfect. Nu zit ik even te zien of hij ook .srt files kan verwijden die bij de HD TV versie hoort, is dat iemand gelukt met een scriptje ofzo?

De .srt files komen via autosub van bierdopje erin. Voor de WEB-DL versie komen automatisch nieuwe subs op mijn nas, maar de HD TV subs gaan niet weg. Nu is dat niet heel erg, maar als hij het kan opruimen voor mij hoor ik het graag.
Dit probleem heb ik ook! Ik verwijder nu met de hand de hdtv subs. Daarbij heb ik ook nog het probleem dat ik eerst de .en subs haal. Zodra er nl subs uit zijn pakt autosub deze op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51
Jpjedi schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:28:
[...]

Ik gebruik een automator script in OSX en dat werkt perfect eigenlijk.
Handmatig kan ik AutoSub starten door simpelweg in de console python AutoSub.py te starten. Maar nu probeer ik deze automatisch te laten starten door deze in rc.local te zetten su -c '/auto-sub/AutoSub.py' root, maar dan krijg ik deze melding terwijl de config goed staat?

/auto-sub/AutoSub.py: line 1: import: command not found
/auto-sub/AutoSub.py: line 2: import: command not found
/auto-sub/AutoSub.py: line 3: import: command not found
/auto-sub/AutoSub.py: line 4: import: command not found
/auto-sub/AutoSub.py: line 5: import: command not found
/auto-sub/AutoSub.py: line 6: import: command not found
/auto-sub/AutoSub.py: line 10: help_message: command not found
/auto-sub/AutoSub.py: line 29: syntax error near unexpected token `('
/auto-sub/AutoSub.py: line 29: `class Usage(Exception):'.

Update:
Ik heb de regel aangepast en python toegevoegd om dit script te draaien (wel zo handig :+)
su -c 'python /auto-sub/AutoSub.py' root
Daarna de server een schop gegeven maar krijg nu een Error 500 Internal Server Error - Please refresh! If this error doesn't go away (after a few minutes), seek help!

Update 2:
Ik moest ook nog aangeven welke config file er gebruikt moet worden, nu start AutoSub automatisch.
Maar ik zie in de logging dat de films niet ondersteund worden?
2012-10-21 15:10:49,704 ERROR scanDir: Could not process the filename properly filename: FILM TITEL.avi
2012-10-21 15:10:49,704 ERROR ProcessFileName: Could not process FILM TITEL

[ Voor 24% gewijzigd door Hari-Bo op 21-10-2012 16:40 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:41
Autosub ondersteunt alleen series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51
Kriss1981 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:09:
Autosub ondersteunt alleen series
:') Dan verder met Subliminal.

Update:
Ik ben nu bezig om Subliminal aan de gang te krijgen binnen OpenMedieVault, ik heb de volgende stappen gedaan op deze software te installeren.
  1. sudo apt-get install git-core python-pip
  2. sudo pip install beautifulsoup4 guessit requests enzyme html5lib lxml
  3. cd && git clone https://github.com/Diaoul/subliminal.git
  4. cd subliminal
  5. sudo python setup.py install
Daarna heb ik een cron job aangemaakt met de volgende settings.
0 1 * * * user /path/to/subliminal -m -l nl -l en -w 1 -a 1w -q /path/to/videos/

Maar ik krijg direct foutmeldingen:
File "/usr/local/bin/subliminal", line 5, in <module>
pkg_resources.run_script('subliminal==0.6.2', 'subliminal')
File "/usr/lib/python2.6/dist-packages/pkg_resources.py", line 467, in run_script
self.require(requires)[0].run_script(script_name, ns)
File "/usr/lib/python2.6/dist-packages/pkg_resources.py", line 1200, in run_script
execfile(script_filename, namespace, namespace)
File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.6.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 99, in <module>
main()
File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.6.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 55, in main
os.mkdir(args.cache_dir)
OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/root/.config/subliminal'

Naar mijn weten heb ik de software juist geinstalleerd, wat moet er nog gebeuren om dit aan de praat te krijgen? En ik heb al rondgekeken op het www, maar mijn Linux kennis is niet toereikend om dit euvel op te lossen. :(

[ Voor 81% gewijzigd door Hari-Bo op 21-10-2012 19:10 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 18:25
Even een korte vraag tussendoor.

Ik ben op dit moment bezig een ubuntu virtueel systeem op te zetten op mijn server welke sabnzbd en de hele rambam mag gaan draaien. Systeembestanden staan op een SSD en al het download werk gebeurt op een normale HDD. Nu blijf ik met 1 probleem zitten.

Onder windows op dit systeem pakte ik een bepaald rar bestandje in 40 seconden uit. Onder Ubuntu hetzelfde bestandje op dezelfde schijf etc. in 1 min 10. Raaaaraaa hoe kan dat?

Heb van alles bekeken. Schijf benchmark onder zowel windows als ubuntu geeft gelijke resultaten. Het lijkt dus echt in ubuntu te zitten. Verschillende uitpak methodes geprobeerd (7z of unrar) geen verschil.

Iemand die raad weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Met ubuntu virtueel systeem bedoel je via VMware of VirtualBox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikL
Ik bedoel dat ik een host heb die VMware Esxi draait. Daaronder had ik vroeger een Windows client draaien waar sabnzbd soepel op draaide. Deze wil ik graag vervangen door een ubuntu client maar daar loop ik tegen bovenstaand probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:19

Rubman

Retarded or just overjoyed!

serhat schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:46:
Waar SickBeard bijvoorbeeld op draait.. is dat een synology ofzo? XBMC Eden,Frodo?

Wat je zou kunnen doen is op de bak waar SickBeard op draait het volgende uitvoeren
curl -i -X POST -d '{"jsonrpc": "2.0", "method": "Player.Stop", "params":{"playerid":1},"id": "0"}' http://192.168.1.116:8080/jsonrpc

* als je een user/pass gebruikt om met XBMC te kunnen communiceren kan je hier -u <username>:<password> aan toevoegen.
Dit zou naar XBMC een signaal moeten sturen dat de player moet stoppen.. desnoods zet je even een filmpje aan ter test.
Bij voorkeur voer je dit uit op de Pi zelf, bak waar Sickbeard draait en ter referentie misschien je eigen pc/laptop. En check wat de uitvoer. Of deze goed gaat of verkeerd en als het mis gaat, wat de melding is.

Als je Windows draait kan je curl hier vandaan halen.

Hier wat voorbeeld output. Zelf getest op mijn XBMC tijdens verschillende omstandigheden.
Als alles goed gaat:
HTTP/1.1 200 OK
Content-Length: 40
Content-Type: application/json
Date: Fri, 19 Oct 2012 06:50:23 GMT

{"id":"0","jsonrpc":"2.0","result":"OK"}

Je draait geen filmpje/muziek w/e.. of de playerid klopt niet.. probeer dan deze naar 0 te veranderen:
HTTP/1.1 200 OK
Content-Length: 88
Content-Type: application/json
Date: Fri, 19 Oct 2012 06:49:47 GMT

{"error":{"code":-32100,"message":"Failed to execute method."},"id":"0","jsonrpc":"2.0"}

Je username/password mist of klopt niet of de instelling dat XBMC van buitenaf niet te controleren is staat uit:
HTTP/1.1 401 Unauthorized
Content-Length: 0
Connection: close
WWW-Authenticate: Basic realm=XBMC
Date: Fri, 19 Oct 2012 06:48:21 GMT
Bedankt voor alle hulp, het bleek iets doodsimpel te zijn. Sinds Xbian gebruik maakt van de allerlaatste XBMC builds werkte Sickbeard niet meer om de librtary te updaten.
Dit komt omdat ze iets verandered hadden, ben nu terug gegaan naar Xbian 8.0 en voila alles lijkt weer gewoon te werken.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:35:
Dit probleem heb ik ook! Ik verwijder nu met de hand de hdtv subs. Daarbij heb ik ook nog het probleem dat ik eerst de .en subs haal. Zodra er nl subs uit zijn pakt autosub deze op.
Nog even een tip: als je .en aanpast in .usa (in de instellingen van auto sub), dan speelt elke mediaspeler eerst .nl af omdat de n eerder in het alfabet zit dan de u. Als je .en hebt pakt hij bij mij bij elke mediaspeler die eerst wat irritant is (omdat ik nl subs wil als die er zijn).

Maarja, dan blijf ik het wel af en toe handmatig doen. Die subs nemen ook geen ruimte in beslag, dus heel belangrijk is het allemaal ook weer niet. Hopen dat dit ooit nog in sickbeard ingebouwd wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 19:27

Nicap

Tsssk....

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:41:
[...]

Nog even een tip: als je .en aanpast in .usa (in de instellingen van auto sub), dan speelt elke mediaspeler eerst .nl af omdat de n eerder in het alfabet zit dan de u. Als je .en hebt pakt hij bij mij bij elke mediaspeler die eerst wat irritant is (omdat ik nl subs wil als die er zijn).

Maarja, dan blijf ik het wel af en toe handmatig doen. Die subs nemen ook geen ruimte in beslag, dus heel belangrijk is het allemaal ook weer niet. Hopen dat dit ooit nog in sickbeard ingebouwd wordt.
Echt niet elke mediaspeler hoor. Je kunt vaak gewoon instellen welke taal sub je wilt hebben. Ik heb nu bij elke mediaspeler die ik heb gehad(zijn er maar 3) gewoon steeds NL subs gehad, terwijl er ook vaak engelse subs tussen stonden.
De mediaspelers waren/zijn:
WD HDTV
Boxee Box
XBMC

Hij bedoelt denk ik dat hij HDTV releases als eerste in heeft gesteld en daarna WEB-DL.
SB download eerst de HDTV en autosub pakt netjes de HDTV subs. Dan komt er een WEB-DL binnen en renamed SB die netjes naar WEB-DL, maar ook de subs dus.
Vervolgens denkt autosub dat de WEB-DL subs er al zijn, en heb je dus subs die out of sync zijn/gaan.

Edit:
Volgens mij begreep ik het niet goed.
|:(

[ Voor 18% gewijzigd door Nicap op 22-10-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er meer die gebruik maken van het sabToCouchPotato script?
Sinds ik meen de laatste update van CPv2 werkt de renamer niet meer, of dit nu aan CPv2 ligt of het script kan ik niet achterhalen. Ik heb zelf het idee dat het aan CPv2 ligt want script lijkt zijn werk gewoon te doen echter doet CPv2 er niks mee met als gevolg dat alle films in de FROM folder blijven hangen en niet renamed en verplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:41:
[...]

Hulde! Mijn popcornhour kan alleen subs switchen als ze in de .mkv zitten. Als ze als losse .srt bestanden bij staan (zelfde bestandsnaam, en of met .eng er achter ) pakt hij er maar 1 op. De engelse. Ikmoet dan handmatig de .eng verwijderen en dan pakt hij de normale nl sub. Nu met .eng veranderd naar .usa werken de nl subs direct! Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik heb nu (eindelijk) alles omgezet naar de packages van Synocommunity. Oude Python ook verwijderd, en nu lijkt CPv2 het ook goed te doen.

Ik heb alleen nog een probleempje met de renamer. Dit gaat goed, maar ik heb vanaf het begin de mappen met "namethe" aan laten duiden. Dit wil ik nu weer veranderen naar "thename".
Is die optie er niet, of zie ik het over het hoofd. De bestanden zelf gaan wel goed overigens, alleen de mappen niet.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Moby schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:00:
Ik heb nu (eindelijk) alles omgezet naar de packages van Synocommunity. Oude Python ook verwijderd, en nu lijkt CPv2 het ook goed te doen.

Ik heb alleen nog een probleempje met de renamer. Dit gaat goed, maar ik heb vanaf het begin de mappen met "namethe" aan laten duiden. Dit wil ik nu weer veranderen naar "thename".
Is die optie er niet, of zie ik het over het hoofd. De bestanden zelf gaan wel goed overigens, alleen de mappen niet.
Denk het wel.

Settings -> Renamer ->
Folder naming: <thename> (<year>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

schumi2004 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 18:06:
Zijn er meer die gebruik maken van het sabToCouchPotato script?
Sinds ik meen de laatste update van CPv2 werkt de renamer niet meer, of dit nu aan CPv2 ligt of het script kan ik niet achterhalen. Ik heb zelf het idee dat het aan CPv2 ligt want script lijkt zijn werk gewoon te doen echter doet CPv2 er niks mee met als gevolg dat alle films in de FROM folder blijven hangen en niet renamed en verplaatst worden.
Ja ik ook sinds kort, maar ik download niet zoveel films. Sinds de laatste update heb ik in ieder geval nog geen nieuwe film gedownload, dus kan het ook niet testen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

0Burner0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:12:
[...]

Denk het wel.

Settings -> Renamer ->
Folder naming: <thename> (<year>)
Ja maar dan veranderd hij alleen de films die vanaf dan binnen komen, en niet de al bestaande films volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston|IA
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-02-2020
Ik heb net headphones op mijn synology geinstalleerd. En alle stappen gevold voor het instellen. (download settings> search providors> quality and post processing.)
Echter download SAB niets wat in mijn wanted list staat. Als ik binnen een artiest op force check druk, dan gebeurt er nog steeds niets. Bij logs zie ik wel allerlei albums die gevonden zijn.
Couchpotato en Sickbeard werken trouwens prima.
Enig idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
kan je nzbget ook gewoon op een laptop installen met windows 7? heb wel een .exe en een config file. maar krijg het niet werkend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Net even Headphones uitgeprobeerd, Nu had ik even Jan smit als artiest ingevoerd. Nu staat er als nieuwste album "leef" uit 2010, terwijl zijn nieuwste album "vrienden' is uit 2012. Is de database van headphones up to date? en welke database gebruikt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Sinds de laatste cp2 update, heb ik vage shit in Sabnzbd. Download wordt gesnatched, begint te downen, geeft ineens nog een melding snatched. Als downloaden klaar is dan verdwijnt deze en snatched cp2 weer opnieuw. Erg vaag allemaal maar uiteindelijk rolt er wel een download uit :')

Log zegt weinig anders dan 'snatched'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Dacuuu schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:29:
Net even Headphones uitgeprobeerd, Nu had ik even Jan smit als artiest ingevoerd. Nu staat er als nieuwste album "leef" uit 2010, terwijl zijn nieuwste album "vrienden' is uit 2012. Is de database van headphones up to date? en welke database gebruikt het?
MusicBrainz. Als het daar nog niet in staat dan kun je het zelf toevoegen. Je moet je wel houden aan een strikte set regels bij het toevoegen van albums, dus dat moet je even doorlezen voor je gaat bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjosz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-07 19:04
Welke (gratis) searchproviders werken goed?

Als ik bijvoorbeeld de film 'sarah's key 2010' wil downloaden lukt dat bijvoorbeeld niet. Dit ervaar ik met meerdere redelijk recente films zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:11

Wildfire

Joy to the world!

Onlangs bezig geweest met logbestanden te verplaatsen naar USB-stick, voor SABnzbd en SickBeard is dit prima gelukt omdat dit vanuit het programma zelf te regelen is. Maar CouchPotato v2 lukt dus niet, aangezien het programma niet meer werkt als je vanuit het programma zelf een andere locatie opgeeft.

Moet je dus met symlinks werken blijkbaar maar ondanks tips uit dit topic ben ik er niet verder mee gekomen... kan iemand letterlijk aangeven wat ik moet typen via Putty om de log te symlinken?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 64mike53
  • Laatst online: 27-08 13:06
Ik ben ook sinds kort met sickbeard bezig. Het downloaden gaat op zich goed, maar ik ben nu de serie lost aan het downloaden en kom regelmatig tegen dat hij aflevering 7 probeert te downloaden en dat hij dan een pakket van aflevering 7 tot 12 download. Hierna zet hij aflevering 12 bij de serie en gooit hij de rest weg. Is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Is het eigenlijk mogelijk om voorkeuren voor releasegroepen aan te geven in Sick Beard? Ik gebruik de anime-fork van Dennis Lutter, maar je kunt alleen bij series die als anime worden gelabeld aangeven welke releasegroepen je op je white- of blacklist wil zetten. Ik heb namelijk een hekel aan releases die de preview van volgende week niet van de aflevering afknippen, en er nogal wat gespoilerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
kroegtijger schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:28:
[...]

Waarom zou je dat willen? Je kan direct via de API-key communiceren met SAB; waarom dan via blackhole? Die functie moet je zien als een grote verzamelbak waar je alles insodemietert waarvandaan een andere applicatie erbij kan komen, maar het geeft geen interactie tussen die 2. Via API-keys is dat wel mogelijk.
Ik gebruik hem omdat SB en SAB op verschillende machines draaien

Zo zet SB de nzb's op een USBstick ( in de router ) en pakt SAB deze op zodra hij online komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Anthirian schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:43:
Is het eigenlijk mogelijk om voorkeuren voor releasegroepen aan te geven in Sick Beard? Ik gebruik de anime-fork van Dennis Lutter, maar je kunt alleen bij series die als anime worden gelabeld aangeven welke releasegroepen je op je white- of blacklist wil zetten. Ik heb namelijk een hekel aan releases die de preview van volgende week niet van de aflevering afknippen, en er nogal wat gespoilerd wordt.
Desnoods in de Sickbeard.ini in de ignore_words zetten? Ik ga ervan uit dat die releasegroep het vast ook voor alle series doet of juist niet. Kan je het net zo goed globaal staan.
FreshMaker schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:13:
[...]

Ik gebruik hem omdat SB en SAB op verschillende machines draaien

Zo zet SB de nzb's op een USBstick ( in de router ) en pakt SAB deze op zodra hij online komt
Tjah, dan is het inderdaad niet anders, maar zorgt wel voor heel veel problemen. Enige wat ik nog zou kunnen verzinnen is een preprocessing script in sab toevoegen, die op basis van bestandsnaam checkt of het een tv-serie is en zo ja categorie naar de SB categorie zet, maar dat is ook niet 100% veilig. Dan ben je te afhankelijk van bestandsnamen.

Sab gaat down en up om stroom te kunnen besparen, of heeft het andere redenen?

[ Voor 34% gewijzigd door serhat op 26-10-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

serhat schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:27:
[...]

Desnoods in de Sickbeard.ini in de ignore_words zetten? Ik ga ervan uit dat die releasegroep het vast ook voor alle series doet of juist niet. Kan je het net zo goed globaal staan.
Ah natuurlijk, bedankt voor de tip. Helemaal niet aan gedacht om in de .ini te gaan sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Iemand een simpele oplossing zodat American Dad weer automatisch gedownload word? SickBeard icm SabNZB

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Damian schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:33:
Iemand een simpele oplossing zodat American Dad weer automatisch gedownload word? SickBeard icm SabNZB
Makkelijkst blijft toch om het een ander te laten doen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Laatst online: 15:37
Klopt het dat het LaSi.sh script stuk is ?

Link is down bij mij :?

http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi/LaSi.sh

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Possible schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:09:
Klopt het dat het LaSi.sh script stuk is ?

Link is down bij mij :?

http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi/LaSi.sh
Ik kan iig bij het scriptje. Dat scriptje roept op basis van je omgeving (Debian-based/Syno/FreeBSD based) een ander scriptje aan, en die zijn alle 3 ook toegankelijk (net even getest). Wat er verder in die scriptjes zelf gebeurt verder niet gecheckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:00
Ik heb deze thread een tijdje niet meer kunnen volgen en met een search vond ik het antwoord ook niet: klopt het dat newznab.j1nx.nl er niet meer is? Is deze verhuisd of definitief uit de lucht...?

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
ik heb hem eruit gegooid, werkte niet meer en ik heb hier niet gelezen dat hij hem zelf eruit heeft uit de lucht heeft gehaald.

nzb matrix geeft mij tegenwoordig ook meldingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:00
Dat is erg jammer, want deze indexeerde ook spotnet. :(

Zijn daar nog alternatieven voor (specifiek voor die spotnet index dus)?

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet er iemand een manier bepaalde zaken te blocken via SickBeard, er is geen veld voor maar misschien kan het in de config ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
schumi2004 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:28:
Weet er iemand een manier bepaalde zaken te blocken via SickBeard, er is geen veld voor maar misschien kan het in de config ergens?
Bedoel je als hij iets matcht in een titel..? Zo ja zou ik in de config.ini zoeken naar ignore_words.
Bij mij staat daar nu (default I guess):
code:
1
ignore_words = "german,french,core2hd,dutch,swedish"

PS: Let wel op.. Sickbeard moet uit staan als je het aanpast. Na het afsluiten zet hij anders de instellingen in zijn geheugen terug meen ik mij te herinneren.

[ Voor 15% gewijzigd door serhat op 29-10-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
serhat schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:24:
[...]

Bedoel je als hij iets matcht in een titel..? Zo ja zou ik in de config.ini zoeken naar ignore_words.
Bij mij staat daar nu (default I guess):
code:
1
ignore_words = "german,french,core2hd,dutch,swedish"

PS: Let wel op.. Sickbeard moet uit staan als je het aanpast. Na het afsluiten zet hij anders de instellingen in zijn geheugen terug meen ik mij te herinneren.
Ah ja die was het , thanks voor de reminder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eureka18
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-08 13:55
goedemorgen allen,

ik heb een synology nas waar ik Sick Beard op heb gezet. Ik heb alleen 2 problemen. 1 daarvan is dat bij sommige series wordt gezegd dat het seizoen nog niet ge aired is terwijl dit al lang het geval is (bijvoorbeeld bij the walking dead). Gaat er iets bij mij is of heeft iedereen dit?

ten tweede krijg ik wanneer de nzb wordt gedownload via SabNZBD de volgende error:

Loading config from /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg
Traceback (most recent call last):
File "/usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/sabToSickBeard.py", line 29, in <module>
autoProcessTV.processEpisode(sys.argv[1], sys.argv[2])
File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.py", line 56, in processEpisode
host = config.get("SickBeard", "host")
File "/usr/local/python/lib/python2.7/ConfigParser.py", line 607, in get
raise NoSectionError(section)
ConfigParser.NoSectionError: No section: 'SickBeard'

iemand een idee wat er misgaat en hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
eureka18 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:22:
goedemorgen allen,

ik heb een synology nas waar ik Sick Beard op heb gezet. Ik heb alleen 2 problemen. 1 daarvan is dat bij sommige series wordt gezegd dat het seizoen nog niet ge aired is terwijl dit al lang het geval is (bijvoorbeeld bij the walking dead). Gaat er iets bij mij is of heeft iedereen dit?

ten tweede krijg ik wanneer de nzb wordt gedownload via SabNZBD de volgende error:

Loading config from /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg
Traceback (most recent call last):
File "/usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/sabToSickBeard.py", line 29, in <module>
autoProcessTV.processEpisode(sys.argv\[1], sys.argv\[2])
File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.py", line 56, in processEpisode
host = config.get("SickBeard", "host")
File "/usr/local/python/lib/python2.7/ConfigParser.py", line 607, in get
raise NoSectionError(section)
ConfigParser.NoSectionError: No section: 'SickBeard'

iemand een idee wat er misgaat en hoe ik dit kan oplossen?
Je hebt zo te zien een oude versie van SickBeard, een gebruiker hier had hetzelfde probleem, ik heb toen een fix aangedragen die een betere foutmelding geeft en die zit al een tijdje in de releases.

De kans is groot dat de permissies van het bestand "/usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg" niet goed zijn, waardoor hij het niet kan inlezen. Even chmodden. Als dat wel klopt, dan is je configuratiebestand leeg, of klopt de data erin niet. Post desnoods even je configuratie hier als dat het geval lijkt te zijn (haal wel even je user/pass weg mits ze erin staan).

[ Voor 5% gewijzigd door serhat op 30-10-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Iemand een goed programma voor torrents? Gebruik nu een RSS feed maar die vind veel series niet in 720p en download ze dan niet.

Sickbeard vind ook vrijwel geen torrents..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eureka18
@serhat Ik neem aan dat jou reactie puur gericht is op het tweede probleem.

Zijn er mensen die het eerste probleem mbt airing dates ook herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
eureka18 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:23:
@serhat Ik neem aan dat jou reactie puur gericht is op het tweede probleem.

Zijn er mensen die het eerste probleem mbt airing dates ook herkennen?
Ah sorry, overheen gelezen. Het beste wat je kan doen is kijken of de series ook 'achterlopen' op http://www.thetvdb.com/.

Sickbeard gebruikt dit als bron. Voor zover ik weet haalt Sickbeard dagelijks de laatste info hiervan. Als jij dit na een dag nog niet hebt, is er iets mis met je Sickbeard. Zo niet klopt de website van the TVDB niet en zou je het zelf kunnen toevoegen door er een account te maken. Vaak zal dit doorgaans gebeuren bij minder populaire series denk ik. Door het zelf in the TVDB te zetten help je direct ook mede gebruikers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eureka18
op thetvdb loopt hij wel gewoon goed. Waarin zou het kunnen liggen bij Sick Beard. Of is er geen mogelijkheid om het aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
De mini wilde niet meer opstarten en schijf was corrupt. Ik heb dus een verse install gedaan van osx en met time machine de inhoud verder terug gezet. Alles werkt nu op Sabnzbd en SB na. Ik kan de programma's uitvoeren maar ze blijven onbenaderbaar via de browser. Iemand een idee waar ik moet zoeken?

CP2 werkt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:43
Controleren of ze op de poort actief zijn die jij verwacht?
Heb je in de logfiles gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
eureka18 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:56:
op thetvdb loopt hij wel gewoon goed. Waarin zou het kunnen liggen bij Sick Beard. Of is er geen mogelijkheid om het aan te passen?
Ik kan het zo niet vinden, maar ik meende mij te herinneren (corrigeer mij vooral als ik onzin kraam) dat hij 's nachts om een uurt of 3-4 de update deed. Als je hem dan uit hebt staan kan het best zijn dat hij niet getriggerd wordt.

Ik heb even in mijn logging gekeken trouwens.. bij mij gebeurt dat om half 4 's nachts. Afgelopen nacht is het wel mis gegaan, maar daarvoor ging het wel gewoon goed. Ga ervan uit dat het tijdelijk is.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
okt-30 03:30:44 WARNING  SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: Unable to contact TVDB, aborting: We recently timed out, so giving up early this time
okt-30 03:30:44 INFO     SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: 73871: Loading show info from theTVDB
okt-30 03:30:44 INFO     SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: Beginning update of Futurama
okt-30 03:30:41 WARNING  SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: Unable to contact TVDB, aborting: We recently timed out, so giving up early this time
okt-30 03:30:41 INFO     SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: 79349: Loading show info from theTVDB
okt-30 03:30:41 INFO     SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: Beginning update of Dexter
okt-30 03:30:38 WARNING  SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: Unable to contact TVDB, aborting: Could not connect to server: 
okt-30 03:30:08 INFO     SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: 73696: Loading show info from theTVDB
okt-30 03:30:08 INFO     SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: Beginning update of CSI: NY

Toen het wel goed ging:
code:
1
2
3
4
5
okt-29 03:34:35 INFO     SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: Checking the first episode of each season to see if the air dates match between TVDB and TVRage
okt-29 03:34:34 INFO     SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: 153021: Loading all episodes from theTVDB...
okt-29 03:34:32 INFO     SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: Loading all episodes from the DB
okt-29 03:34:28 INFO     SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: 153021: Loading show info from theTVDB
okt-29 03:34:28 INFO     SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: Beginning update of The Walking Dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
RudolfR schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:48:
Controleren of ze op de poort actief zijn die jij verwacht?
Heb je in de logfiles gekeken?
Gevonden, via terminal sickbeard geladen en zag dat cheetah niet meewerkte. Cheetah opnieuw geinstalleerd en nu draait het weer als een speer.

Geluk bij ongeluk, uitpakken gaat weer bloedsnel _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
heeft iemand tips hoe ik Subliminal werkend krijg op windows 7 x64, ik heb de tutorial van periscope gevolgd dus python 2.7 installeren daarna BeautifulSoup geinstalleerd doormiddel van python setup.py install en daarna subliminal doormiddel van python setup.py. daarna conform richtlijnen geprobeerd via de commandline een subtitle te zoeken maar hij geeft aan de hij de config niet kan vinden en als ik een alternatieve cache opgeef zegt hij dat er xml files ontbreken.

hopelijk kunnen jullie me verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eureka18
staat er in de /opt/local/sickbeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg file nog andere informatie naast:

[SickBeard]
host=localhost
port=9202
username=
password=
web_root=

of is dit alle informatie die er in hoort te staan? Ik heb namelijk een beetje lopen oenen in Terminal waardoor ik bang ben dat ik wellicht informatie in de file heb gewist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
eureka18 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:22:
staat er in de /opt/local/sickbeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg file nog andere informatie naast:

[SickBeard]
host=localhost
port=9202
username=
password=
web_root=

of is dit alle informatie die er in hoort te staan? Ik heb namelijk een beetje lopen oenen in Terminal waardoor ik bang ben dat ik wellicht informatie in de file heb gewist
Bij mij staat er nog een SSL optie, maar die is uberhaupt optioneel. Ik zie wel een \ bij je voor de [SickBeard]. Ik zou bijna denken dat het escaping van het forum is, maar ik krijg het zelf niet. Zo ja moet dat in ieder geval weg. Wees ook zeker dat er geen spaties ervoor of erna staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Ik heb een VIP account bij NZBMatrix genomen, dit omdat andere sources wat beperkt waren (heb een gratis nzb.su account maar die kapt er al na 10 downloads mee).

Alleen blijft couchpotato nu doodleuk nzb.su gebruiken. Wanneer ik in de logs en op de nzbmatrix site kijk zie ik geen logs/gebruik van de Api. Is het de bedoeling dat ik nzb.su nu helemaal verwijder uit couchpotato? Of kan ik op een of andere manier ook NZBmatrix als "hoofd" oplossing instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eureka18
ik heb sick beard nu aan de praat gekregen! Heb alleen dat hij bij bij de airing dates niet goed heeft staan (sommige seizoenen zijn volgens sick beard nog niet uitgekomen maar de datum die er bij staat is 2011 dus weet niet wat daar mis gaat. Ik wacht het nog even tot morgen af, kijken of de nachtelijke update helpt.

Hij laat nog steeds de series als Unaired zien in Sick Beard terwijl ze al wel ge-aired zijn. ik heb wel een idee waar dit probleem kan liggen.Als ik in de log file kijk zie ik dat de datum op 2 april staat. Ik heb dus het idee dat sick beard een verkeerde datum aanhoudt voor de huidige datum. Hoe kan ik deze datum aanpassen?

heb nu ook couch potato geinstalleerd maar heb daar nog wel 2 vragen/problemen mee. Als ik een film in mijn verlanglijstje zet en hij vind een goede versie dan vraagt hij mij of, en welke ik wil downloaden. Kan dit niet automatisch?

verder heb ik een probleem met de post processing in sabnzbd. Ik krijg de volgende error:

» PostProcessing was aborted (Cannot create final folder /movies/Movie.720p.BluRay.x264.DTS-HDChina.cp(tt1790886))

Ik heb de movies folder geCHMOD op 777 maar weet niet wat het probleem is. Heeft iemand hier ervaring mee?

[ Voor 16% gewijzigd door eureka18 op 31-10-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:55
Iemand een manual voor het installeren van Subliminal op Readynas RNDU6000?
Ik heb Sickbeard en CP al installed en Python 2.7 en SABNZBD ook :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
lasharor schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:10:
Ik heb een VIP account bij NZBMatrix genomen, dit omdat andere sources wat beperkt waren (heb een gratis nzb.su account maar die kapt er al na 10 downloads mee).

Alleen blijft couchpotato nu doodleuk nzb.su gebruiken. Wanneer ik in de logs en op de nzbmatrix site kijk zie ik geen logs/gebruik van de Api. Is het de bedoeling dat ik nzb.su nu helemaal verwijder uit couchpotato? Of kan ik op een of andere manier ook NZBmatrix als "hoofd" oplossing instellen?
Matrix geeft tegenwoordig enkel foutmeldingen dat de url onbereikbaar is. Daar heb je ook niets aan op het moment. Ik heb er nzbs.in bijgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
TWFpa2Vs schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:18:
heeft iemand tips hoe ik Subliminal werkend krijg op windows 7 x64, ik heb de tutorial van periscope gevolgd dus python 2.7 installeren daarna BeautifulSoup geinstalleerd doormiddel van python setup.py install en daarna subliminal doormiddel van python setup.py. daarna conform richtlijnen geprobeerd via de commandline een subtitle te zoeken maar hij geeft aan de hij de config niet kan vinden en als ik een alternatieve cache opgeef zegt hij dat er xml files ontbreken.

hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
Lang geleden voor mij, maar wordt er soms geklaagd over een "~/.config/subliminal" directory? Windows accepteert niet directories die starten met een ".". Ik heb toen in het subliminal script handmatig de directory naam aangepast en subliminal opnieuw geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb een aantal series als retail DVD's op mijn server staan. Hoe kan ik zorgen dat Sickbeard die goed herkend? Heb bijvoorbeeld Primeval seizoen 1 verdeeld over 3 DVD's. Hoe krijg ik dat goed in Sickbeard? Heb nu elke keer 13 errors omdat hij de DVD's niet herkend.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

SB kan niet overweg met dvd bestanden. Hij kan niet deze niet "uitlezen" om te zien welke afleveringen er in staan. Oplossing is om je eigen DVD's te rippen naar losse bestanden denk ik.

Wat je ook kan doen is de afleveringen die je hebt op DVD gewoon als "downloaded sd dvd" te zetten, dan doet SB er niets meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Krijg een vreemde melding in mijn log en CP2 verplaatst ook geen bestanden en haalt de imdb watchlist meer binnen. Ik heb alles opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat:
11-01 08:46:27 ERROR [potato.core._base.updater] Failed using GIT updater, running from source, you need to have GIT installed. GitCommandFailedException: Command 'rev-parse HEAD' failed in /Applications/CouchPotatoServer (127):
/bin/sh: git: command not found

11-01 08:46:27 ERROR [ couchpotato.core.event] Error in event "app.version", that wasn't caught: Traceback (most recent call last):
File "/Applications/CouchPotatoServer/couchpotato/core/event.py", line 12, in runHandler
return handler(*args, **kwargs)
File "/Applications/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/_core/main.py", line 167, in version
return '%s - %s-%s - v2' % (platf, ver.get('version')['type'], ver.get('version')['hash'])
TypeError: string indices must be integers, not str
encoding=UTF-8 debug=True args=[] app_dir=/Applications/CouchPotatoServer data_dir=/Users/pcmmulders/Library/Application Support/CouchPotato desktop=None options=Namespace(config_file='/Users/pcmmulders/Library/Application Support/CouchPotato/settings.conf', console_log=False, daemon=False, data_dir=None, debug=False, pid_file='/Users/pcmmulders/Library/Application Support/CouchPotato/couchpotato.pid', quiet=False) 11-01 08:46:27 DEBUG [ couchpotato.core.event] Assume disabled eventhandler for: app.version11-01 08:46:27 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://couchpota.to/api/info/tt0088814/, params: []11-01 08:46:27 ERROR [hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in CouchPotatoApi: https://couchpota.to/api/info/tt0088814/ Traceback (most recent call last):
File "/Applications/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/base.py", line 142, in urlopen
response = urllib2.urlopen(request, timeout = timeout)
HTTPError: HTTP Error 404: Not Found
11-01 08:46:27 ERROR [ couchpotato.core.event] Error in event "movie.info", that wasn't caught: Traceback (most recent call last):
File "/Applications/CouchPotatoServer/couchpotato/core/event.py", line 12, in runHandler
return handler(*args, **kwargs)
File "/Applications/CouchPotatoServer/couchpotato/core/providers/movie/couchpotatoapi/main.py", line 53, in getInfo
cached = self.getCache(cache_key, self.urls['info'] % identifier, timeout = 3, headers = self.getRequestHeaders())
File "/Applications/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/base.py", line 236, in getCache
data = self.urlopen(url, **kwargs)
File "/Applications/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/base.py", line 142, in urlopen
response = urllib2.urlopen(request, timeout = timeout)
File "/System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.7/lib/python2.7/urllib2.py", line 126, in urlopen
File "/System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.7/lib/python2.7/urllib2.py", line 400, in open
File "/System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.7/lib/python2.7/urllib2.py", line 513, in http_response
File "/System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.7/lib/python2.7/urllib2.py", line 438, in error
File "/System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.7/lib/python2.7/urllib2.py", line 372, in _call_chain
File "/System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.7/lib/python2.7/urllib2.py", line 521, in http_error_default
HTTPError: HTTP Error 404: Not Found
encoding=UTF-8 debug=True args=[] app_dir=/Applications/CouchPotatoServer data_dir=/Users/pcmmulders/Library/Application Support/CouchPotato desktop=None options=Namespace(config_file='/Users/pcmmulders/Library/Application Support/CouchPotato/settings.conf', console_log=False, daemon=False, data_dir=None, debug=False, pid_file='/Users/pcmmulders/Library/Application Support/CouchPotato/couchpotato.pid', quiet=False)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb beetje problemen met Couchpotato icm Sickbeard. Sabnzbd download de bestanden in de download map, en sickbeard en couchpotato lezen diezelfde map uit en verplaatsen de bestanden naar de series of films map. Echter komt het meer dan eens voor dat een serie als Castle of Suits opgepakt wordt door CP ipv Sickbeard. En er dus een film bij scraped met Castle in de titel. Is er iets wat ik daar aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Guys,

Ik heb een klein probleempje met CP.

Nadat ik wat met de quality settings heb zitten klooien, besluit hij opeens om van gedownloade films een hogere kwaliteit te gaan downloaden. (Ja, ik heb die vinkjes aanstaan waarmee hij zou moeten stoppen met zoeken bij een gevonden kwaliteit).

De films staan dus weer in de wanted lijst en zijn naar sabnzbd gestuurd.

Hoe kan ik nu het beste de films weer in de manage lijst krijgen, met de goede (eerder gedownloade) kwaliteit ed?

@schoombak, je downloads in verschillende folders laten opslaan? Dat regel je met categories.

[ Voor 10% gewijzigd door SaphuA op 01-11-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:24
Ik heb sindskort ook de stap gemaakt naar SB, SAB en CP en moet zeggen dat het echt een verademing is. zeker in combinatie met het bedienen dmv android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

eureka18 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:39:
ik heb sick beard nu aan de praat gekregen! Heb alleen dat hij bij bij de airing dates niet goed heeft staan (sommige seizoenen zijn volgens sick beard nog niet uitgekomen maar de datum die er bij staat is 2011 dus weet niet wat daar mis gaat. Ik wacht het nog even tot morgen af, kijken of de nachtelijke update helpt.

Hij laat nog steeds de series als Unaired zien in Sick Beard terwijl ze al wel ge-aired zijn. ik heb wel een idee waar dit probleem kan liggen.Als ik in de log file kijk zie ik dat de datum op 2 april staat. Ik heb dus het idee dat sick beard een verkeerde datum aanhoudt voor de huidige datum. Hoe kan ik deze datum aanpassen?

heb nu ook couch potato geinstalleerd maar heb daar nog wel 2 vragen/problemen mee. Als ik een film in mijn verlanglijstje zet en hij vind een goede versie dan vraagt hij mij of, en welke ik wil downloaden. Kan dit niet automatisch?

verder heb ik een probleem met de post processing in sabnzbd. Ik krijg de volgende error:

» PostProcessing was aborted (Cannot create final folder /movies/Movie.720p.BluRay.x264.DTS-HDChina.cp(tt1790886))

Ik heb de movies folder geCHMOD op 777 maar weet niet wat het probleem is. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik denk dat je de mappen bij sabnzbd verkeerd hebt staan(bij categorieen)

Vul het volledige pad maar eens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikL
pdukers schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 19:29:
[...]

Lang geleden voor mij, maar wordt er soms geklaagd over een "~/.config/subliminal" directory? Windows accepteert niet directories die starten met een ".". Ik heb toen in het subliminal script handmatig de directory naam aangepast en subliminal opnieuw geinstalleerd.
Een makkelijkere oplossing is de directory via de command prompt aan te maken.
Gewoon met mkdir aanmaken en dan accepteerd windows .config wel.
Zo heb ik het in ieder geval opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:00

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Sinds twee dagen heb ik in SB deze foutmelding: ".312000 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading NZB.su URL: (, error(10054, 'De externe host heeft een verbinding verbroken'), ) - 10054"

Is NZB.su uit de lucht? Ik gebruik NZB Matrix met een VIPaccount en NZB index plus de standaardindex van SBindex en Womble.. Spotweb heb ik geprobeerd via easy instal op W7 maar het is niet helemaal wat ik er van verwachtte.
Wat voor providers kunnen ermeer voor gebruikt worden?

Edit: Site is weer in de lucht probleem opgelost neem ik aan dan.

[ Voor 6% gewijzigd door Sepp14 op 01-11-2012 14:20 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In couchpotato v2 kan ik niet meer selecteren dat ie een snatched movie opnieuw moet doen, maar dan wel een andere versie. Zit die functionaliteit nu ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat gaat vanzelf als je hem laat communiceren (via API) met SABnzbd volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

shoombak schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:51:
Ik heb beetje problemen met Couchpotato icm Sickbeard. Sabnzbd download de bestanden in de download map, en sickbeard en couchpotato lezen diezelfde map uit en verplaatsen de bestanden naar de series of films map. Echter komt het meer dan eens voor dat een serie als Castle of Suits opgepakt wordt door CP ipv Sickbeard. En er dus een film bij scraped met Castle in de titel. Is er iets wat ik daar aan kan doen?
Dat is inderdaad een bekend voorval. Om elkaar niet in de weg te zitten zullen CouchPotato en Sick Beard beide een eigen map moeten kunnen scannen. De oplossing is in SABnzbd categorieën aan te maken die films en series naar een gescheiden mappen verplaatsen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anthirian op 01-11-2012 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Even een vraagje:
ik heb een Synology 110j met CPv2 en Sickbeard. Nu heb ik ook sinds kort een Server op zolder draaien(ubuntu server). Hier ik heb nu CPv2 en Sickbeard(en uiteraard Sabnzbd) draaiende. De database van Sickbeard is geen probleem. Dat is een kwestie van de series folder scannen en hij is klaar. Maar de database van CP is wat anders. Kan ik de database van CP kopieren van de Synology naar de server?
Zo ja, waar kan ik die database vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Nicap schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:07:
Even een vraagje:
ik heb een Synology 110j met CPv2 en Sickbeard. Nu heb ik ook sinds kort een Server op zolder draaien(ubuntu server). Hier ik heb nu CPv2 en Sickbeard(en uiteraard Sabnzbd) draaiende. De database van Sickbeard is geen probleem. Dat is een kwestie van de series folder scannen en hij is klaar. Maar de database van CP is wat anders. Kan ik de database van CP kopieren van de Synology naar de server?
Zo ja, waar kan ik die database vinden?
Je hebt waarschijnlijk de couchpotato.db nodig. Ik heb op het moment een Windows installatie dus kan het pas niet checken voor Linux, maar hier zit het in de APPDATA. Makkelijke manier om even te zoeken is misschien:
locate couchpotato.db

of
find / -name couchpotato.db

Hetzelfde ook voor SickBeard trouwens.. deze heet sickbeard.db.

[ Voor 3% gewijzigd door serhat op 02-11-2012 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MrAcid schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:06:
Dat gaat vanzelf als je hem laat communiceren (via API) met SABnzbd volgens mij?
Kennelijk niet. Ik heb in Sabnzb een download van een film gecancelled omdat het een vreemde release betrof. Maar nu staat ie toch in de Managed lijst terwijl er niks gedownload is en de film zeker niet in mijn doelmap staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dan even een "full library scan" doen in CP (onder Manage, op de drie puntjes klikken: "...").

Eventueel opnieuw toevoegen als dat niet vanzelf gaat daarna... Maar zou niet moeten gebeuren volgens mij. Er gaat wel eens wat mis natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluppie007
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:06
serhat schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:06:
[...]

Ik kan iig bij het scriptje. Dat scriptje roept op basis van je omgeving (Debian-based/Syno/FreeBSD based) een ander scriptje aan, en die zijn alle 3 ook toegankelijk (net even getest). Wat er verder in die scriptjes zelf gebeurt verder niet gecheckt.
LaSi link is niet down bij mij, maar ik kan Sabnzbd/Couchpotato/Sickbeard niet succesvol installeren onder FreeBSD 9.1 + ZFSguru beta8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Is het eigenlijk mogelijk om sabnzbd op de Synology 1 categorie in een volledig andere map te laten downloaden.
Situatie is als volgt heb map downloads op NAS met hierin verschillende categorieën 1 daarvan wil ik echter op de externe USB laten binnenhalen die op de NAS zit aangesloten. kan bij categorieën alleen mappen aangeven binnen deze download map op de NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Laatst online: 17-09 22:56

Koppensneller

winterrrrrr

Rubman schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:19:
Is het eigenlijk mogelijk om sabnzbd op de Synology 1 categorie in een volledig andere map te laten downloaden.
Situatie is als volgt heb map downloads op NAS met hierin verschillende categorieën 1 daarvan wil ik echter op de externe USB laten binnenhalen die op de NAS zit aangesloten. kan bij categorieën alleen mappen aangeven binnen deze download map op de NAS.
Als je absolute paden gebruikt, kun je specifieke categorieën buiten de downloadmap plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Koppensneller schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:27:
[...]

Als je absolute paden gebruikt, kun je specifieke categorieën buiten de downloadmap plaatsen. :)
Ok en hoe doe ik dat? je kan namelijk niet browsen naar een pad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Rubman schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:43:
[...]

Ok en hoe doe ik dat? je kan namelijk niet browsen naar een pad
Weten welke pad je moet hebben. Welke apparaat hebben we het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb me het lazerus gezocht, waar kan ik de API key vinden van Couch Potato? Zonder die key wil mijn Forward app op de tablet niet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rezje schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:37:
Ik heb me het lazerus gezocht, waar kan ik de API key vinden van Couch Potato? Zonder die key wil mijn Forward app op de tablet niet werken...
CP1 of CP2 ? 1 heeft hem namelijk niet en 2 is herkenbaar aan de grijze layout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
okay, ik heb het werkend nu en dacht deel de oplossing ook maar even.

dit zijn de stappen die ik gedaan heb:

installeren van de volgende onderdelen:

python-2.7.3.amd64.msi
distribute-0.6.28.win-amd64-py2.7.exe
lxml-3.0.1.win-amd64-py2.7.exe
pywin32-217.win-amd64-py2.7.exe

.config handmatig aanmaken onder je users folder via CMD en mkdir.

beautifullsoup-3.2.0 op C:\ gezet deze met python geinstalleerd "python setup.py install"
Subliminal op C:\ gezet en deze met python geinstalleerd "python setup.py install"

[ Voor 81% gewijzigd door TWFpa2Vs op 02-11-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
CP werkt nu ook super, hij renamed perfect met XBMC data zodat die het goed op kan pakken.
Alleen haalt CP niets van mijn IMDb watchlist, eigenlijk de laatste stap die ik nog wil fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Nicap schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:10:
[...]

Weten welke pad je moet hebben. Welke apparaat hebben we het over?
Synology DS109 het gaat om het pad naar de externe USB schijf genaams usbshare1

Pagina: 1 ... 51 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!