• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 18:30
LOL @ een van de laatste SB commits :

code:
1
2
3
4
5
result = func(*[callPeopleStupid(x) if type(x) in (str, unicode) else x for x in args])

def callPeopleStupid(x):
logger.log(u"YOUR COMPUTER SUCKS! Your data is being corrupted by a bad locale/encoding setting.
<..>

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 08:16

Ultimation

Het is als Appels en peren

Ik zit met een probleem. Wanneer ik headphones via de browser benader word mijn browser heel langzaam en schiet de load omhoog naar 40% op mijn computer. Waar kan dit aanliggen?

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

B2

wa' seggie?

Ik blijf met CP2 het probleem houden dat het lijkt alsof er niet regelmatig gescand wordt of 'Wanted' films al te krijgen zijn. CP2 geeft wel aan dat er bijvoorbeeld een 720p versie is, maar hij stuurt hem niet naar Sabnzbd. Pas wanneer ik er 1 handmatig aanzet lijkt de rest ook doorgestuurd te worden.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:31
schumi2004 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:12:
[...]

Valt best mee en denk eerlijk gezegd dat je niet veel keus zult hebben qua mogelijkheden Subliminal op de Popcorn werkend te krijgen.
fabstar81 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:13:
[...]

ik heb alles op een linux mint desktop-servertje draaien en werkt als een zonnetje. in de applicaties kan je alles gewoon instellen in de windows. het is niet voor niets cross platform in python geprogrammeerd. kind kan de was doen.

en ik ook...
Zal één van jullie mij een keer kunnen helpen?

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
sverzijl schreef op donderdag 06 september 2012 @ 07:36:
LOL @ een van de laatste SB commits :

code:
1
2
3
4
5
result = func(*[callPeopleStupid(x) if type(x) in (str, unicode) else x for x in args])

def callPeopleStupid(x):
logger.log(u"YOUR COMPUTER SUCKS! Your data is being corrupted by a bad locale/encoding setting.
<..>
Niet zo lollig, want ik krijg na de laatste update dus dit te zien. Vertel mij dan maar eens waarom ik dit ineens te zien krijg en het hoe het is op te lossen. SickBeard start nu namelijk niet meer op :(

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 18:30
kdbruin schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:17:
[...]
Niet zo lollig, want ik krijg na de laatste update dus dit te zien. Vertel mij dan maar eens waarom ik dit ineens te zien krijg en het hoe het is op te lossen.
Volgens de descr zou dit juist ""Fix" encodings so people can at least launch SB. Watch for errors and report them please." "

• kdbruin
Ik heb even gekeken waarop de error werd gegeven en de betreffende serie en episodes (die ik al had verwijderd van de hdd, klaarblijkelijk nog niet uit de db) uit de database gehaald en nu start het weer op.

Ik zal nog even in de log kijken of er iets te vinden is en dan mailen.

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 22:34
Sinds gister gaf SB op mijn NAS aan dat ik 90 commits achter liep. Na de update ziet SB er een stuk gelikter uit. Na wat browsen door de opties, viel mij op dat het renamen vernieuwd (verbeterd) is.

Zo kun je nu custom rename opties meegeven en ein-de-lijk meegeven om welke release het gaat.

Nu heb ik dat direct ingesteld, maar wil ik dat ook met terugwerkende kracht toepassen op mijn reeds verkregen series. Via Mass Update vink ik bij alle series 'Rename' aan en voer ik deze uit.

code:
1
2
Sep-06 20:45:01 INFO     SHOWQUEUE-RENAME :: 82696: Loading all episodes from the show directory /volume1/series/Sons of Anarchy
Sep-06 20:45:01 INFO     SHOWQUEUE-RENAME :: Performing rename on Sons of Anarchy

Dit is wat er in het log staat voor al mijn series. Maar in mijn files is er niets veranderd.

Heeft iemand een idee waarom dit niet werkt?

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 20:19
Hoe kan ik in de db van Sickbeard dan een onjuiste vermelding eruit halen?

Ik liep 96 commits achter en sinds een update vanavond wil sb niet meer opstarten. Als ik handmatig ./SickBeard.py opstart krijg ik een reeks foutmeldingen, gevolgd door een melding over een serie in de database waarvan het bestand niet wordt gevonden. Die bestanden staan inderdaad niet meer op de schijf, maar kennelijk nog wel in de db. De vraag: hoe haal ik dat eruit? Niet met phpMyAdmin in ieder geval...

• posttoast
  • Laatst online: 23:39
Hier ongeveer exact hetzelfde verhaal na de update. Hij gaat mekkeren dat allerlei bestanden niet bestaan:
code:
1
No such file or directory: "/data/shizzle/TV-shows/Californication/Season 05/Californication - 5x12 - Hell Ain't a Bad Place to Be.mkv"

Logisch, want dit zijn allemaal oude afleveringen die ik al lang van mijn server heb gegooid. Hoe gooi ik dit eruit?

edit:
Beter lezen, posttoast :P De poster voor je heeft gewoon precies hetzelfde probleem, niet iets wat er ongeveer op lijkt

[ Voor 16% gewijzigd door posttoast op 06-09-2012 21:31 ]

omniscale.nl

• xburchartz
ik heb de makkelijkste oplossing gevonden: ik heb sickbeard.db hernoemd naar sickbeard.db.old (maar je kunt hem ook gewoon weggooien)

Daarna start sb gewoon op en moet je even existing shows toevoegen. Dus de database opnieuw aanmaken.

• xburchartz
kom ik toch weer bij de wens voor een feature die ik al eens eerder had: vanuit sb de mogelijkheid hebben om series te verwijderen, en die dan vervolgens ook op de harde schijf verwijderen, zodat je vanuit 1 interface database en bestanden altijd synchroon hebt lopen.

• posttoast
Ok, maar dan moet ik dus alle programma's die ik volg opnieuw toevoegen? Dat zijn er nogal wat ;)

omniscale.nl

• kdbruin
Je kunt met SQLite3 de database bewerken. Hier zijn wel wat tools voor maar ik heb via de command line (Ubuntu) een SQL dump gemaakt, hieruit de betreffende serie gehaald en dan een nieuwe DB gemaakt (wel even de oude gesaved voor het geval dat).

En verder kun je SB ook je directories laten scannen om zo bestaande series toe te voegen.

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Ik heb op mijn Synology NAS Sickbeard en Couchpotato prima draaien. Alleen het automatisch indexing van de media server werkt nog niet. Ik lees op internet vanalles over Synoindex. Zit dit in Couchpotato gebakken? Of weet iemand een goede tutorial?

Daarnaast wil mijn WD TV Live, de fanart etc (metadata niet laden uit de server) iemand tips?

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 10:19
xburchartz schreef op donderdag 06 september 2012 @ 21:34:
ik heb de makkelijkste oplossing gevonden: ik heb sickbeard.db hernoemd naar sickbeard.db.old (maar je kunt hem ook gewoon weggooien)

Daarna start sb gewoon op en moet je even existing shows toevoegen. Dus de database opnieuw aanmaken.
Thnx. Was inderdaad de makkelijkste oplossing. _/-\o_

• xburchartz
posttoast schreef op donderdag 06 september 2012 @ 21:39:
Ok, maar dan moet ik dus alle programma's die ik volg opnieuw toevoegen? Dat zijn er nogal wat ;)
Ja, maar dat hoeft niet handmatig. Alleen de locatie van je shows opgeven. Sb scant ze dan zelf in

• posttoast
xburchartz schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:39:
[...]

Ja, maar dat hoeft niet handmatig. Alleen de locatie van je shows opgeven. Sb scant ze dan zelf in
Sja, alleen gooi ik aan het eind van elk seizoen al die directory's weg omdat ik anders zoveel moet bladeren op mijn mediaplayer. Nou ja, een schone lei heeft ook wel iets ;)

omniscale.nl

Mmmm ik dacht na de laatste berichten ook even te kijken in SB en ook ik ben 96 commits behind.
Appart aangezien ik de laatste paar dagen toch erop gekeken heb.
Maar even updaten en me voorbereiden op een DB rebuild.

Edit:
Mooi spul zeg, mijn DB is nog heel ;)

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 06-09-2012 22:52 ]

• -Gizmo-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:59
Ultimation schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:04:
Hoewel ik met Subliminal alle ondertitels binnen kan halen die ik nodig heb gaat het ergens niet helemaal goed. Kan iemand mij vertellen wat hier fout gaat en hoe ik dat kan oplossen?

root@downloadautomation:~# subliminal -l nl /mnt/Media
WARNING: guessit.guess duplicate properties set([u'date']) in merged result...
ERROR: enzyme.mkv EBML entity not found, bad file format
WARNING: enzyme.mkv File has no index
ERROR: enzyme.mkv EBML entity not found, bad file format
WARNING: enzyme.mkv File has no index
ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-1
Traceback (most recent call last):
---
knip
---
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/cache.py", line 127, in cached
    result = function(*args)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/tvsubtitles.py", line 64, in get_likely_series_id
    result = results[0]
IndexError: list index out of range
Downloaded 80 subtitle(s) for 80 video(s)
(alle gedownloade subtitels..)
Lijkt veel op mijn error. Heb al een melding op Github gedaan, maar nog geen reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:20

Ankh

|true

xburchartz schreef op donderdag 06 september 2012 @ 21:13:
Hoe kan ik in de db van Sickbeard dan een onjuiste vermelding eruit halen?

Ik liep 96 commits achter en sinds een update vanavond wil sb niet meer opstarten. Als ik handmatig ./SickBeard.py opstart krijg ik een reeks foutmeldingen, gevolgd door een melding over een serie in de database waarvan het bestand niet wordt gevonden. Die bestanden staan inderdaad niet meer op de schijf, maar kennelijk nog wel in de db. De vraag: hoe haal ik dat eruit? Niet met phpMyAdmin in ieder geval...
Hier ook het probleem!
Check je config even goed, want die van mij kon na het verwijderen van de db niet meer verbinden met SABnzbd (er stond iets te veel http://http://http:// in de url...)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Na het weggooien van de database wil SickBeard (in Ubuntu) hier weer opstarten. Maar... alleen als ik met de hand het py-bestand run. Hij start niet meer automatisch op. Ik heb de opstartscripts even verwijderd en opnieuw aangemaakt:

code:
1
2
sudo update-rc.d -f sickbeard.sh remove
sudo update-rc.d sickbeard.sh defaults

Maar dat hielp niet. Nu ben ik geen enorme Linux-guru, dus ik weet eigenlijk niet meer zo goed in welke hoek ik moet zoeken. Kan iemand mij een zetje geven?

Aanvulling: als ik zelf sickbeard.sh probeer te starten geeft ie helemaal geen feedback terug. Terwijl ie toch "starting Sick Beard" zou moeten melden. Dit staat er in sickbeard.sh (waarbij ik uiteraard wel mijn eigen username heb ingevuld):

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
#! /bin/sh

# Author: daemox
# Basis: Parts of the script based on and inspired by work from
#       tret (sabnzbd.org), beckstown (xbmc.org),
#       and midgetspy (sickbeard.com).
# Fixes: Alek (ainer.org), James (ainer.org), Tophicles (ainer.org),
#       croontje (sickbeard.com)
# Contact: http://www.ainer.org
# Version: 3.1

### BEGIN INIT INFO
# Provides:          sickbeard
# Required-Start:    $local_fs $network $remote_fs
# Required-Stop:     $local_fs $network $remote_fs
# Should-Start:      $NetworkManager
# Should-Stop:       $NetworkManager
# Default-Start:     2 3 4 5
# Default-Stop:      0 1 6
# Short-Description: starts and stops sick beard
# Description:       Sick Beard is an Usenet PVR. For more information see:
#           http://www.sickbeard.com
### END INIT INFO

#Required -- Must Be Changed!
USER="CHANGEME" #Set Linux Mint, Ubuntu, or Debian user name here.

#Required -- Defaults Provided (only change if you know you need to).
HOST="127.0.0.1" #Set Sick Beard address here.
PORT="8081" #Set Sick Beard port here.

#Optional -- Unneeded unless you have added a user name and password to Sick Beard.
SBUSR="" #Set Sick Beard user name (if you use one) here.
SBPWD="" #Set Sick Beard password (if you use one) here.

#Script -- No changes needed below.
case "$1" in
start)
#Start Sick Beard and send all messages to /dev/null.
cd /home/$USER/.sickbeard
echo "Starting Sick Beard"
sudo -u $USER -EH nohup python /home/$USER/.sickbeard/SickBeard.py -q > /dev/null 2>&1 &
;;
stop)
#Shutdown Sick Beard and delete the index.html files that wget generates.
echo "Stopping Sick Beard"
wget -q --user=$SBUSR --password=$SBPWD "http://$HOST:$PORT/home/shutdown/" --delete-after
sleep 6s
;;
*)
echo "Usage: $0 {start|stop}"
exit 1
esac

exit 0

[ Voor 67% gewijzigd door posttoast op 07-09-2012 09:50 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
-Gizmo- schreef op donderdag 06 september 2012 @ 23:17:
[...]

Lijkt veel op mijn error. Heb al een melding op Github gedaan, maar nog geen reactie
Let wel op, je pastebin link schijnt niet te werken in je melding.

Trouwens, waar ik naar benieuwd ben, scan jij een hele grote map of een een specifieke? Want het lijkt bijna filename/path gerelateerd, dat daar een karakter in zit dat hij niet zo mag. Of in de file metadata iets. Misschien helpt het ook om dan te posten wat de path is (mits het een specifieke is).. desnoods kan je wel met een for loopje in linux er wel voor zorgen dat hij per map even gaat scannen. Desnoods kan ik je helpen aan het kleine loopje die dit moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 09:30
Wat is nou het verschil tussen een blauw en groen labeltje in CP2? Ik dacht dat het iets was met snatched en downloaded, maar ik kan er geen verband tussen leggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
endness schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:00:
Wat is nou het verschil tussen een blauw en groen labeltje in CP2? Ik dacht dat het iets was met snatched en downloaded, maar ik kan er geen verband tussen leggen..
Is onlangs nog besproken, zie Corvo in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2" gevolgd door enkele andere reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
Ankh schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:05:
[...]

Hier ook het probleem!
Check je config even goed, want die van mij kon na het verwijderen van de db niet meer verbinden met SABnzbd (er stond iets te veel http://http://http:// in de url...)
Ja, dat had ik ook. En na de url stond ook 2x een slash dus ik had: http://http://ip-adres//

Ik werd in eerste instantie ook gek omdat hij de wijzigingen niet opsloeg als ik de config bewerkte. Later kwam ik erachter dat dat waarschijnlijk was omdat ik als test tijdelijk handmatig ./SickBeard.py had opgestart en niet vanuit /etc/init.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:36
Heb nu iets vaags met couchpotatov2. Hij laat de extensie van de ondertitel en het video bestand weg.. de overige files krijgn wel netjes de extensie(.nfo en .tbn). Ik heb de rename op Original staan, zodat ondertitels zoeken beter gaat, maar nu moet ik elke keer handmatig de .mkv en .srt erachter plakken.

edit: Laat maar... heb de rename functie niet goed bekeken 8)7 moest de ext tag nog toevoegen

[ Voor 13% gewijzigd door Kalua op 07-09-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gizmo-
serhat schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:49:
[...]

Let wel op, je pastebin link schijnt niet te werken in je melding.

Trouwens, waar ik naar benieuwd ben, scan jij een hele grote map of een een specifieke? Want het lijkt bijna filename/path gerelateerd, dat daar een karakter in zit dat hij niet zo mag. Of in de file metadata iets. Misschien helpt het ook om dan te posten wat de path is (mits het een specifieke is).. desnoods kan je wel met een for loopje in linux er wel voor zorgen dat hij per map even gaat scannen. Desnoods kan ik je helpen aan het kleine loopje die dit moet doen.
Thanks! Heb hem even handmatig toegevoegd, want de oude was verlopen.
Ik scan in een grote map waar alle series staan. (gewoon /volume1/video/Serie)
Mappen zijn aangemaakt door SickBeard, dus ..Serienaam/Seizoen/filename.ext

Ik zie wel dat het alleen maar fout gaat bij de service van tvsubtitles.net
De rest gaat wel goed. Hij kapt dan in zijn huidige operatie en gaat gewoon weer verder. Ik heb een log van meer dan 20 duizend regels waar dit regelmatig in voorkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looin
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 15:47
Zijn er nog mensen die na de laatste set updates voor sickbeard merken dat deze geen season folders meer aanmaakt voor nieuwe series. Als je de optie flatten nu aan of uitzet hij blijft het gewoon in de map dumpen zonder een season folder aan te maken.

Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
-Gizmo- schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:38:
[...]

Thanks! Heb hem even handmatig toegevoegd, want de oude was verlopen.
Ik scan in een grote map waar alle series staan. (gewoon /volume1/video/Serie)
Mappen zijn aangemaakt door SickBeard, dus ..Serienaam/Seizoen/filename.ext

Ik zie wel dat het alleen maar fout gaat bij de service van tvsubtitles.net
De rest gaat wel goed. Hij kapt dan in zijn huidige operatie en gaat gewoon weer verder. Ik heb een log van meer dan 20 duizend regels waar dit regelmatig in voorkomt
Ah okay cool. Welk commando gebruik je, ben namelijk wel benieuwd of het bij alles gebeurd of alleen specifieke bestanden. Dat zou denk ik ook de developer helpen om het te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
looin schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:26:
Zijn er nog mensen die na de laatste set updates voor sickbeard merken dat deze geen season folders meer aanmaakt voor nieuwe series. Als je de optie flatten nu aan of uitzet hij blijft het gewoon in de map dumpen zonder een season folder aan te maken.
Kijk eens of de settings nog goed staan. Er was bij mij ook iets omgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looin
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 15:47
kdbruin schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:33:
[...]

Kijk eens of de settings nog goed staan. Er was bij mij ook iets omgevallen.
Ik heb het nog eens goed bekeken en heb het gevonden. Bij het post processing gedeelte heb ik de naamgeving aangepast zodat de map ook zo aangemaakt wordt:

Season %s/%SN - S%0SE%0E - %EN wordt dan Season 2/Show Name - S02E03 - Ep Name.ext

In de oude versie die ik vroeger gebruikte kon je het season gedeelte gewoon weglaten en zat de Season folder optie waar nu de flatten optie zit.

Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gizmo-
serhat schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:36:
[...]

Ah okay cool. Welk commando gebruik je, ben namelijk wel benieuwd of het bij alles gebeurd of alleen specifieke bestanden. Dat zou denk ik ook de developer helpen om het te fixen.
Ik gebruik het volgende commando:

/usr/local/subliminal/env/bin/subliminal -m -l nl --cache-dir=/volume1/@appstore/.subliminal/cache -v -v /volume1/video/Serie

Ik gebruik eigenlijk gewoon het script van Brickman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Ik weet niet waar ik moet zoeken. Sinds de ML update is mijn Sab retetraag met uitpakken. De cpu load staat op 100% unrar maar het duurt uren voor een film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:01

Wildfire

Joy to the world!

B2 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:48:
[...]

Ik blijf met CP2 het probleem houden dat het lijkt alsof er niet regelmatig gescand wordt of 'Wanted' films al te krijgen zijn. CP2 geeft wel aan dat er bijvoorbeeld een 720p versie is, maar hij stuurt hem niet naar Sabnzbd. Pas wanneer ik er 1 handmatig aanzet lijkt de rest ook doorgestuurd te worden.
Ik zie dat mijn CP2 (op mijn Synology NAS) wel scant, maar om de een of andere reden compleet NZBMatrix negeert waar ik gewoon van weet dat de films die ik wil daar te vinden zijn. Maar omdat CP2 NZBMatrix negeert vindt 'ie dus niets. De API-key staat gewoon goed.

Zou het te maken met de CP2-update van onlangs of met de DSM-update van Synology? Voorheen werkte het iig wel zoals het hoort...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Schopje:
posttoast schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:43:
Na het weggooien van de database wil SickBeard (in Ubuntu) hier weer opstarten. Maar... alleen als ik met de hand het py-bestand run. Hij start niet meer automatisch op. Ik heb de opstartscripts even verwijderd en opnieuw aangemaakt:

code:
1
2
sudo update-rc.d -f sickbeard.sh remove
sudo update-rc.d sickbeard.sh defaults

Maar dat hielp niet. Nu ben ik geen enorme Linux-guru, dus ik weet eigenlijk niet meer zo goed in welke hoek ik moet zoeken. Kan iemand mij een zetje geven?

Aanvulling: als ik zelf sickbeard.sh probeer te starten geeft ie helemaal geen feedback terug. Terwijl ie toch "starting Sick Beard" zou moeten melden. Dit staat er in sickbeard.sh (waarbij ik uiteraard wel mijn eigen username heb ingevuld):

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
#! /bin/sh

# Author: daemox
# Basis: Parts of the script based on and inspired by work from
#       tret (sabnzbd.org), beckstown (xbmc.org),
#       and midgetspy (sickbeard.com).
# Fixes: Alek (ainer.org), James (ainer.org), Tophicles (ainer.org),
#       croontje (sickbeard.com)
# Contact: http://www.ainer.org
# Version: 3.1

### BEGIN INIT INFO
# Provides:          sickbeard
# Required-Start:    $local_fs $network $remote_fs
# Required-Stop:     $local_fs $network $remote_fs
# Should-Start:      $NetworkManager
# Should-Stop:       $NetworkManager
# Default-Start:     2 3 4 5
# Default-Stop:      0 1 6
# Short-Description: starts and stops sick beard
# Description:       Sick Beard is an Usenet PVR. For more information see:
#           http://www.sickbeard.com
### END INIT INFO

#Required -- Must Be Changed!
USER="CHANGEME" #Set Linux Mint, Ubuntu, or Debian user name here.

#Required -- Defaults Provided (only change if you know you need to).
HOST="127.0.0.1" #Set Sick Beard address here.
PORT="8081" #Set Sick Beard port here.

#Optional -- Unneeded unless you have added a user name and password to Sick Beard.
SBUSR="" #Set Sick Beard user name (if you use one) here.
SBPWD="" #Set Sick Beard password (if you use one) here.

#Script -- No changes needed below.
case "$1" in
start)
#Start Sick Beard and send all messages to /dev/null.
cd /home/$USER/.sickbeard
echo "Starting Sick Beard"
sudo -u $USER -EH nohup python /home/$USER/.sickbeard/SickBeard.py -q > /dev/null 2>&1 &
;;
stop)
#Shutdown Sick Beard and delete the index.html files that wget generates.
echo "Stopping Sick Beard"
wget -q --user=$SBUSR --password=$SBPWD "http://$HOST:$PORT/home/shutdown/" --delete-after
sleep 6s
;;
*)
echo "Usage: $0 {start|stop}"
exit 1
esac

exit 0

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripkip
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-08 07:54
Vandaag iCouchPotatoV2 geupdate.

Changes:
- Fix for adding titles with non-english caracters
- Open with IMDB feature

Gratis te downloaden, voeg http://couchpotato.myrepospace.com/ toe aan je Cydia sources.

Twitter iCouchPotato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 22:05
Eerste test versie van v2 Windows builds staan online: https://www.facebook.com/...App/posts/464933026861506

Test test test, gogogo! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:33

mvds

Totally awesome!

Is het bij deze opgelost dat hij de film 13 (tt0798817) blijft herkennen als 13 Assassins (tt0798817)? :P
(Filename is 13.2010.1080p.mkv)

Aanpassen is trouwens ook niet mogelijk in CP zelf, want hij blijft vasthouden aan die 13 Assassins :)

Overigens blijft het een wondertje hoor, ik ben erg blij met CP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Ik zou graag een backup van mijn ouchpotatoserver database terug zetten in een nieuwe installatie.
Iemand wat tips om dit tot een goed einde te brengen?

Dit draaide op mijn Synology en ik heb simpelweg de ganse directory ./@appstore/couchpotatoserver/ gekopieerd.

Hierin zitten wat mijn lijkt een aantal databases:
code:
1
2
3
4
5
6
7
drwxrwsrwx    5 104      root          4096 Jun 30 22:22 .couchpotato
drwxrwsrwx    3 104      root        102400 Aug 21 09:27 cache
-rw-r--r--    1 104      root       8048640 Aug 21 17:03 couchpotato.db
-rw-r--r--    1 104      root         32768 Aug 21 17:09 couchpotato.db-shm
-rw-r--r--    1 104      root       1050128 Aug 21 17:09 couchpotato.db-wal
-rw-rw-rw-    1 104      root             6 Aug 14 02:04 couchpotatoserver.pid
drwxrwsrwx    6 104      root          4096 Aug 14 02:04 db_backup

Voor mij zijn enkel de wanteds belangrijk.. degene die'k reeds heb scan'k wel gewoon opnieuw in.
Is het zo simpel om CP2 weer opnieuw te installeren, dan even stop te zetten en de database over de nieuwe install heen te kopiëren? If so, welke file(s) is (zijn) het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 18-09 15:33

mvds

Totally awesome!

lijkt mij dat je de db_backup moet hebben :) En die importeren tijdens de install, volgens mij geeft ie tijdens de install (Wizard) toch ook aan hoe deze geïmporteerd moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
obsidian schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:38:
lijkt mij dat je de db_backup moet hebben :) En die importeren tijdens de install, volgens mij geeft ie tijdens de install (Wizard) toch ook aan hoe deze geïmporteerd moet worden?
Ik meen mij te herinneren dat dat meer was dat je je CP1 database zou willen importeren in CP2, maar ik kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
obsidian schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:38:
Dat gaat om de data.db van de vorige versie inderdaad.

Anyway, net even geprobeerd en simpelweg CP2 installen, De package stoppen en dan die couchpotato.db file overschrijven door de backup lijkt alles te zijn wat nodig is.

mm, misschien ook niet.. ik krijg geen plaatjes te zien en m'n log staat vol met volgende meldingen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
09-10 16:05:44 WARNING 404 GET /api/558735c350da4b75bd74400cd70a0355/file.cache/4a4706cb1a59c4251c9fa39f73bf3431.jpg (127.0.0.1) 115.60ms
09-10 16:05:44 WARNING 404 GET /api/558735c350da4b75bd74400cd70a0355/file.cache/ac4f642c587021807a0b6e62b9d2d906.jpg (127.0.0.1) 108.55ms
09-10 16:05:44 WARNING 404 GET /api/558735c350da4b75bd74400cd70a0355/file.cache/9f461cf74c0d05e3e6de899f64a932ba.jpg (127.0.0.1) 108.41ms
09-10 16:05:44 WARNING 404 GET /api/558735c350da4b75bd74400cd70a0355/file.cache/bb69a8cb3c413c6ba2bce3906c41e431.jpg (127.0.0.1) 110.67ms
09-10 16:05:44 WARNING 404 GET /api/558735c350da4b75bd74400cd70a0355/file.cache/a7caa36c932d92faf932187aa5daea7b.jpg (127.0.0.1) 106.37ms
09-10 16:05:45 WARNING 404 GET /api/558735c350da4b75bd74400cd70a0355/file.cache/d37118ae035bbc965fa5889c719bad57.jpg (127.0.0.1) 108.82ms
09-10 16:05:45 WARNING 404 GET /api/558735c350da4b75bd74400cd70a0355/file.cache/ce1a208a759c31df8c7eee268f40e6ae.jpg (127.0.0.1) 106.52ms
09-10 16:05:45 WARNING 404 GET /api/558735c350da4b75bd74400cd70a0355/file.cache/656abc3545ea415a549b0b0e8f44cc16.jpg (127.0.0.1) 106.37ms
09-10 16:05:45 WARNING 404 GET /api/558735c350da4b75bd74400cd70a0355/file.cache/bee8db3f2bfa877cdb68e6fd464c78a6.jpg (127.0.0.1) 108.04ms

Ik kan m'n wanted lijst nu wel zien, dus als iemand de oplossing heeft om ofwel deze te exporteren ofwel de juiste procedure om een backup te nemen.. ik houd me aanbevolen.

[ Voor 4% gewijzigd door witchdoc op 10-09-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
oops

[ Voor 99% gewijzigd door witchdoc op 10-09-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSS540
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 22:39
Iemand die Subliminal en vooral python-lxml werkende heeft gekregen op OS X? Deze is geïnstalleerd bij mij, maar wanneer ik subtitles wil laten zoeken voor een tv serie krijg ik:

code:
1
2
WARNING: subliminal.core Service bierdopje not available: none of available features could be used. One of ['xml'] required
No subtitles downloaded

Na wat google'n vond ik dat python-lxml moet geïnstalleerd zijn, maar dat lijkt niet zo simpel te zijn op OS X. Ik heb een aantal pogingen ondernomen, maar als ik "python" ingeef in terminal en daarna "lxml" dan zegt hij nog steeds dat lxml not defined is. Ik kwam ook enkele posts tegen uit dit topic met +- hetzelfde probleem maar vond geen antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik kom daar ook niet aan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:23
Newzbin lijkt bij mijn sickbeard niet meer gebruikt te worden of in ieder geval geen resultaten meer te geven, dit is al aan de gang sinds 11 maart. Ik heb dit forum al doorzocht, maar de meesten hebben hier na mei geen last meer van. Settings zijn in orde, account bij Newzbin ook. Zie ik iets over het hoofd of is het daadwerkelijk een bug?

[ Voor 5% gewijzigd door Christian_Ku op 11-09-2012 20:47 ]

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Jpjedi schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:14:
J1nx ..... Alleen maar errors door onbereikbaar.
idem :( al een paar dagen onbereikbaar. ergo: niets gevonden.

[ Voor 20% gewijzigd door Fried op 11-09-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulr84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 07:38
Nu iets vreemds met NZB Unity; ik kan geen nieuwe series toevoegen aan Sickbeard. Is dit een bug? (Via Google vind ik helemaal niets, ook niet op het Living Type forum.)

NZB Unity maakt wel verbinding met Sickbeard en laat mij alle huidige shows zien, maar bij het toevoegen van een nieuw show blijft hij hangen bij 'select directory'. Hier laat hij wel de juist map zien, maar ik kan klikken wat ik wil...

• Zandpad
  • Laatst online: 16-09 13:48
paulr84 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:17:
Nu iets vreemds met NZB Unity; ik kan geen nieuwe series toevoegen aan Sickbeard. Is dit een bug? (Via Google vind ik helemaal niets, ook niet op het Living Type forum.)

NZB Unity maakt wel verbinding met Sickbeard en laat mij alle huidige shows zien, maar bij het toevoegen van een nieuw show blijft hij hangen bij 'select directory'. Hier laat hij wel de juist map zien, maar ik kan klikken wat ik wil...
Geen problemen hier...

• kdbruin
Zo, eindelijk worden PROPERs ook weer goed afgehandeld met de laatste versie uit git.

• funkeey
funkeey schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:43:
Sinds gister gaf SB op mijn NAS aan dat ik 90 commits achter liep. Na de update ziet SB er een stuk gelikter uit. Na wat browsen door de opties, viel mij op dat het renamen vernieuwd (verbeterd) is.

Zo kun je nu custom rename opties meegeven en ein-de-lijk meegeven om welke release het gaat.

Nu heb ik dat direct ingesteld, maar wil ik dat ook met terugwerkende kracht toepassen op mijn reeds verkregen series. Via Mass Update vink ik bij alle series 'Rename' aan en voer ik deze uit.

code:
1
2
Sep-06 20:45:01 INFO     SHOWQUEUE-RENAME :: 82696: Loading all episodes from the show directory /volume1/series/Sons of Anarchy
Sep-06 20:45:01 INFO     SHOWQUEUE-RENAME :: Performing rename on Sons of Anarchy

Dit is wat er in het log staat voor al mijn series. Maar in mijn files is er niets veranderd.

Heeft iemand een idee waarom dit niet werkt?
Omdat dit nog niet beantwoord is zou ik de vraag nog eens willen stellen.

Is het mogelijk om de nieuwe post-processing instellingen met terugwerkende kracht te laten werken over je huidige collectie? Zodat ook deze worden voorzien van de nieuwe opties?

• serhat
funkeey schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:31:
[...]

Omdat dit nog niet beantwoord is zou ik de vraag nog eens willen stellen.

Is het mogelijk om de nieuwe post-processing instellingen met terugwerkende kracht te laten werken over je huidige collectie? Zodat ook deze worden voorzien van de nieuwe opties?
Waarschijnlijk gewoon bij de Manual Postprocessing de serie map aangeven? Als hij klaagt dat het je destination directory is in een andere map zetten en postprocessing erop aanroepen. Al geeft dit mogelijk wel problemen met je XBMC gezien de series er al in stonden en zul je de watched flags en dergelijke kwijtraken. Dubbele kan je weghalen door een clean van je library te doen via XBMC.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

witchdoc schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:08:
Ik kan m'n wanted lijst nu wel zien, dus als iemand de oplossing heeft om ofwel deze te exporteren ofwel de juiste procedure om een backup te nemen.. ik houd me aanbevolen.
Ik hou me ook aanbevolen. Heb nu al een keer of 3 de wanted list moeten "exporteren" (ctrl-a, ctrl-c en ctrl-v in notepad) en weer moeten importeren. Dat moet handiger kunnen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• funkeey
serhat schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:42:
[...]

Waarschijnlijk gewoon bij de Manual Postprocessing de serie map aangeven? Als hij klaagt dat het je destination directory is in een andere map zetten en postprocessing erop aanroepen. Al geeft dit mogelijk wel problemen met je XBMC gezien de series er al in stonden en zul je de watched flags en dergelijke kwijtraken. Dubbele kan je weghalen door een clean van je library te doen via XBMC.
Over mijn XBMC maak ik mij geen zorgen. Via Trakt blijft alles in sync.

Ik heb dat ook al bedacht, maar ik vraag mij af waarom de optie 'Rename' onder Mass Update niet gewoon werkt..

• paulr84
  • Laatst online: 18-09 07:38
Bedankt, dan weet ik dat er dus ergens iets mis gaat aan mijn kant... :(

• JSS540
Iemand een idee (behalve subliminal) om subtitles te zoeken met bierdopje bij het post-processen?
Auto-sub heb ik gedownload maar kreeg ik ook niet werkende op OS X (webserver start niet goed)

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik gebruik nu een poosje Couchpotato Server in combinatie met IMDB watchlist. Nou was ik in de veronderstelling dat hij eerder enkel films toevoegde die toegevoegd waren sinds de laatste keer dat hij gechecked heeft.

Nu zie ik films die ik uit CP verwijderd heb, opnieuw toegevoegd worden omdat ze op de IMDB watchlist staan. Klopt dit?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
hmm...couchpotatoe doet ineens niet meer mn films overzetten. en er staat toch echt genoeg ruimte op de schijf waar het naartoe moet.

daarnaast...hebben meer mensen last dat headphones niet de juiste muziek download? zeg ik dat ie de handsome poets moet snatchen, kaapt ie christmas cd naar binnne...

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• Anthirian
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik ben op zoek naar een tooltje om mijn DVDs in meerdere losse files te splitsen. Nu las ik een hele tijd terug hier een lange discussie over, maar laat ik die nu niet meer terug kunnen vinden. Kan iemand mij de naam van het tooltje geven?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zowel 1e keer starten na installatie bij CP als SB krijg ik een virus melding bij AVG. Heb dit topic doorzocht op 'virus' maar geen info hierover gehad. Beide installs komen vanuit de TS link. Iemand hier een advies over?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24
Anthirian schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:55:
Ik ben op zoek naar een tooltje om mijn DVDs in meerdere losse files te splitsen. Nu las ik een hele tijd terug hier een lange discussie over, maar laat ik die nu niet meer terug kunnen vinden. Kan iemand mij de naam van het tooltje geven?
makemkv bedoel je?

• JSS540
Bestaat er een iphone app voor Headphones (niet onmiddelijk iets gevonden op google)? Jammer dat deze niet in Qouch zit geïntegreerd, ofdat headphones niet responsive is :P

edit: Er zal wel geen app bestaan, anders stond die in de topicstart 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door JSS540 op 13-09-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Dat zou best eens kunnen, hoewel ik in dit topic niets kan terugvinden met die naam. Ik ga het eens proberen en kijken of het is wat ik zoek. Dank alvast.
JSS540 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:56:
Bestaat er een iphone app voor Headphones (niet onmiddelijk iets gevonden op google)? Jammer dat deze niet in Qouch zit geïntegreerd, ofdat headphones niet responsive is :P

edit: Er zal wel geen app bestaan, anders stond die in de topicstart 8)7
Nee, die bestaat niet, en de kans dat Qouch binnen afzienbare tijd integratie met Headphones biedt lijkt nihil nu zowel CouchPotato als Sick Beard niet meer toegestaan zijn door Apple. Er komt dus een SABnzbd-only versie van Qouch:
quote: van Twitter
Ok, so I just got another call from Apple since they rejected my new version without SB, and now they want CP removed too...
https://twitter.com/QonstruktQouch/status/246294469132038144

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:20
Heeft iemand een nzbs.org invite voor me?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Magic schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:19:
Ik gebruik nu een poosje Couchpotato Server in combinatie met IMDB watchlist. Nou was ik in de veronderstelling dat hij eerder enkel films toevoegde die toegevoegd waren sinds de laatste keer dat hij gechecked heeft.

Nu zie ik films die ik uit CP verwijderd heb, opnieuw toegevoegd worden omdat ze op de IMDB watchlist staan. Klopt dit?
Klopt, wanner je ze verwijderd hebt kan CP daar geen rekening mee houden. Je moet ze dan ook verwijderen uit je IMDB watchlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
Anthirian schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:55:
Als je een DVD image wilt opsplitsen kun je HJSplit gebruiken. Wil een DVD rip opsplitsen, dan hangt dat af van de codec die je gebruikt. Zoek eens op <codec naam> splitter en gij zult vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:23
Christian_Ku schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:31:
Newzbin lijkt bij mijn sickbeard niet meer gebruikt te worden of in ieder geval geen resultaten meer te geven, dit is al aan de gang sinds 11 maart. Ik heb dit forum al doorzocht, maar de meesten hebben hier na mei geen last meer van. Settings zijn in orde, account bij Newzbin ook. Zie ik iets over het hoofd of is het daadwerkelijk een bug?
Ik heb het volgende gevonden op de newzbin sites: https://www.newzbin2.es/news/view/?nw_id=375 maar dat gaat voornamelijk over de attributes x264, H.264. Vraag me af of dat nu het probleem is, en ook of dat intussen al niet meegenomen is met de commits (gevonden, is gemerged, dus dat is het probleem ook niet). Al met al heb ik geen idee waar ik het nu moet zoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door Christian_Ku op 14-09-2012 11:27 ]

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
sdk1985 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 01:25:
Heeft iemand een nzbs.org invite voor me?
Zijn er uberhaupt veel tweakers met een nzbs.org account? En kunnen die inviten?
Ik probeer al anderhalf jaar een account te krijgen maar zonder resultaat, iedere keer als ik lees dat ze weer registraties toelaten ben ik weer net te laat :'(
Ik heb zelf NZBMatrix en een NZB.su account (allebij betaald) maar over NZB.su ben ik eigenlijk niet heel tevreden.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Earzz schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:34:
[...]

Zijn er uberhaupt veel tweakers met een nzbs.org account? En kunnen die inviten?
Ik probeer al anderhalf jaar een account te krijgen maar zonder resultaat, iedere keer als ik lees dat ze weer registraties toelaten ben ik weer net te laat :'(
Ik heb zelf NZBMatrix en een NZB.su account (allebij betaald) maar over NZB.su ben ik eigenlijk niet heel tevreden.
Jup, ik heb er een :P Maar de invites doen het nog niet, is een functie die later ingebouwd gaat worden afaik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSS540
Anthirian schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:59:
[...]
Nee, die bestaat niet, en de kans dat Qouch binnen afzienbare tijd integratie met Headphones biedt lijkt nihil nu zowel CouchPotato als Sick Beard niet meer toegestaan zijn door Apple. Er komt dus een SABnzbd-only versie van Qouch:

[...]
Noo :X Hopelijk komt Qouch dan in een cydia repository

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

kdbruin schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:27:
[...]

Als je een DVD image wilt opsplitsen kun je HJSplit gebruiken. Wil een DVD rip opsplitsen, dan hangt dat af van de codec die je gebruikt. Zoek eens op <codec naam> splitter en gij zult vinden.
Bedankt voor de hulp, maar ik zocht inderdaad MakeMKV.
Bedankt job :)
JSS540 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:15:
[...]

Noo :X Hopelijk komt Qouch dan in een cydia repository
Dat lijkt wel het plan te zijn, en de versie zonder SB en CP zal vermoedelijk als een aparte app in de Store komen, zodat mensen niet per ongeluk updaten naar een versie waar minder functionaliteit in zit. Het grootste obstakel is nu uitzoeken hoe mensen die de app al gekocht hebben, in Cydia niet nog een keer moeten betalen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anthirian op 14-09-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 19:27

Nicap

Tsssk....

slecht nieuws dus.

Ik neem aan dat Constellation met hetzelfde probleem gaat komen te zitten. Dat wordt niet updaten dus.

Ik heb juist Constellation gekocht vanwege de SB en CP en SAB integratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Welke app is dat dan? Kun je me een link geven? Ik kan het zo gauw niet vinden. Het enige dat ik tegenkom is XBMC Constellation, maar dat lijkt me niet dezelfde.

[ Voor 34% gewijzigd door Anthirian op 14-09-2012 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 18-09 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Fried schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:03:
[...]

idem :( al een paar dagen onbereikbaar. ergo: niets gevonden.
Hier zelfde probleem met volgende foutmelding:
code:
1
Error trying to load j1nx RSS feed: not well-formed (invalid token): line 42, column 35

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Hoe kan je in hemelsnaam in CouchPotato, uit dat veld File Naming een optie weghalen? Ik word er horendol van, wat een brak systeem is dat zeg.

Regeltje is ook veels te klein, als je er 3 dingen in hebt staan gaat het door de text heen staan die er onder staat, duidelijk niet over nagedacht.

Maar goed, ik heb er nu 2 x <cd> staan, ik wil dat weg hebben maar ik kom er dus maar niet achter hoe dat zou moeten werken?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Anthirian schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 20:04:
Welke app is dat dan? Kun je me een link geven? Ik kan het zo gauw niet vinden. Het enige dat ik tegenkom is XBMC Constellation, maar dat lijkt me niet dezelfde.
Ja, die app bedoel ik. De beste remote en hulpapp voor xbmc, helemaal als je SB en CP hebt draaien. Alles overzichtelijk in 1 app. Ik lees op de facebook pagina dat Constellation wellicht ook naar Cydia gaat met een andere versie. Wordt straks weer een dilemma met ios6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

InflatableMouse schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 20:16:
Hoe kan je in hemelsnaam in CouchPotato, uit dat veld File Naming een optie weghalen? Ik word er horendol van, wat een brak systeem is dat zeg.

Regeltje is ook veels te klein, als je er 3 dingen in hebt staan gaat het door de text heen staan die er onder staat, duidelijk niet over nagedacht.

Maar goed, ik heb er nu 2 x <cd> staan, ik wil dat weg hebben maar ik kom er dus maar niet achter hoe dat zou moeten werken?

Alvast bedankt.
Volgens mij als je op de "code" klikt krijg je een rood kruisje en kun je hem wegklikken. Hier althans wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Nicap schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 20:31:
[...]

Volgens mij als je op de "code" klikt krijg je een rood kruisje en kun je hem wegklikken. Hier althans wel.
Hm dat krijg ik dus niet te zien? Ik had al wat addons disabled, ik zal het eens in een andere browser proberen. Ik wou dat tie gewoon toestond om het zelf in te typen, ik vind dit systeem echt nodeloos ingewikkeld zo. Plakt alles achter elkaar en spaties of zo iets er tussen krijgen is echt een kriem.

Verder is tie geweldig trouwens hoor >:)

• Jpjedi
Autosub werkt ineens niet meer. Krijg geen webinterface en het komt waarschijnlijk doordat ik mijn nfs volume url nog niet heb aangepast. Daar komt dus een error op maar hoe kan ik die aanpassen? Kan nergens een config file vinden.
Gevonden, scheel gekeken :')

[ Voor 7% gewijzigd door Jpjedi op 15-09-2012 15:23 ]

• witchdoc
Ben ik de enige waarbij CP2 geen films meer ophaalt uit de 'completed' folder van sabnzb? :(
Staan netjes in die 'completed' folder met de juiste permissies zodat CP2 ze eruit kan vissen en renamen + moven maar er gebeurd niks.

Volgens de logs checked CP2 de download status van iets dat gedownload is, zegt dat't complete is, gaat dan naar de volgende film en zet renamer af om een infinite loop te vermijden?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
09-15 16:29:28 INFO [.core.downloaders.sabnzbd] Checking download status of "film 1(tt1234567)" at SABnzbd.
09-15 16:29:28 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-15 16:29:28 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=history, params: []
09-15 16:29:29 INFO [tato.core.plugins.renamer] Download of film 1 completed!
09-15 16:29:29 INFO [.core.downloaders.sabnzbd] Checking download status of "film 2(tt7654321)" at SABnzbd.
09-15 16:29:29 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-15 16:29:29 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=history, params: []
09-15 16:29:30 INFO [tato.core.plugins.renamer] Download of film 2 completed!
09-15 16:29:30 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renamer is disabled to avoid infinite looping of the same error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
InflatableMouse schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 20:35:
[...]

Hm dat krijg ik dus niet te zien? Ik had al wat addons disabled, ik zal het eens in een andere browser proberen. Ik wou dat tie gewoon toestond om het zelf in te typen, ik vind dit systeem echt nodeloos ingewikkeld zo. Plakt alles achter elkaar en spaties of zo iets er tussen krijgen is echt een kriem.

Verder is tie geweldig trouwens hoor >:)
Ik ben ook net begonnen met CP en had hetzelfde probleem. Ik heb van ellende CP gestopt en handmatig de config file aangepast.

Zoals vermeld ben ik net begonnen met CP, maar echt happy ben ik er niet mee. Het vervelende is vooral het vinden van de gewenste releases. Blijkbaar worden de releases die mijn voorkeur hebben niet geindexeerd.

[ Voor 14% gewijzigd door pdukers op 16-09-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

welke browser gebruiken jullie dan? Ik gebruik chrome.
Als ik over zo'n code heenga met mijn muis, dan krijg ik zo'n rood kruisje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
In sb heb ik bij een serie als kwali hdtv ingesteld. En daarbij ook web dl. De hdtv versie komt eerst uit. Dit gaat allemaal goed. Maar als een paar uur erna de web dl uitkomt pakt die die niet automatisch. Als ik op het vergrootglaasje klik. Vind hij de web dl. Ik heb een dag gewachr en sb ook een keer opnieuw opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Dacuuu schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:26:
In sb heb ik bij een serie als kwali hdtv ingesteld. En daarbij ook web dl. De hdtv versie komt eerst uit. Dit gaat allemaal goed. Maar als een paar uur erna de web dl uitkomt pakt die die niet automatisch. Als ik op het vergrootglaasje klik. Vind hij de web dl. Ik heb een dag gewachr en sb ook een keer opnieuw opgestart.
Heb je de webdl wel bij 'archive' ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSS540 schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:45:
Iemand die Subliminal en vooral python-lxml werkende heeft gekregen op OS X? Deze is geïnstalleerd bij mij, maar wanneer ik subtitles wil laten zoeken voor een tv serie krijg ik:

code:
1
2
WARNING: subliminal.core Service bierdopje not available: none of available features could be used. One of ['xml'] required
No subtitles downloaded

Na wat google'n vond ik dat python-lxml moet geïnstalleerd zijn, maar dat lijkt niet zo simpel te zijn op OS X. Ik heb een aantal pogingen ondernomen, maar als ik "python" ingeef in terminal en daarna "lxml" dan zegt hij nog steeds dat lxml not defined is. Ik kwam ook enkele posts tegen uit dit topic met +- hetzelfde probleem maar vond geen antwoorden.
Zojuist liep ik daar (weer) tegenaan. Heb iMac opnieuw geinstalleerd na het plaatsen van een nieuwe SSD schijf:
  • Ga naar https://developer.apple.com/downloads en registreer je als developer (gratis)
  • Download en installeer "Command Line Tools (OS X Mountain Lion) for XCode". Dit zorgt ervoor dat je make en gcc krijgt
  • Doe in terminal een sudo -s
  • easy_install lxml
That's all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 21:34

backupdevice

No Risk , Full Push

Sinds gisteren ook gebruiker van SB.

Ik heb echter wel een vraagje. Ik gebruik de "gratis"index providers. Als ik bijv SOA aanklik dan gaat deze meteen downloaden zoals het hoort.

Maar ik krijg nu ook steeds de volgende melding bij iets oudere series

Error loading Sick Beard Index URL: http://momo.sickbeard.com...axage=500&cat=5030%2C5040

URL error [Errno 110] Connection timed out while loading URL http://momo.sickbeard.com...axage=500&cat=5030%2C5040

Is dit omdat de serie ouder is? ( anger managment )

Op zich geen probleem, maar zou SOA a.s dinsdag met de standaard gratis indexers wel gaan lopen?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ik gebruik sinds kort Sick Beard op mijn Synology met NZBMatrix als search provider.

Nu gaat dat met sommige series goed, maar met bijvoorbeeld Naruto Shippuuden krijg ik het niet werkend.

Volgens mij is het probleem dat de episodes die NZBMatrix vind dit formaat hebben:
Naruto Shippuuden 276
Naruto Shippuuden 277
etc.

Terwijl Sick Beard zoekt naar:
Naruto Shippuuden s4e08
Naruto Shippuuden s4e09
etc.

Hoe kan ik dit oplossen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Nicap schreef op zondag 16 september 2012 @ 10:49:
welke browser gebruiken jullie dan? Ik gebruik chrome.
Als ik over zo'n code heenga met mijn muis, dan krijg ik zo'n rood kruisje te zien.
Firefox, maar IE heeft hetzelfde probleem. Heb jij ook versie 2.0(pre2) van CP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

pdukers schreef op zondag 16 september 2012 @ 19:37:
[...]

Firefox, maar IE heeft hetzelfde probleem. Heb jij ook versie 2.0(pre2) van CP?
Ja ik gebruik de nieuwste versie van cp v2.

Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Ik werk nu met een preferred terms lijstje met 'NL,nlsubs,dutch' etc en heb ook after rename download subs aangevinked, maar ik vraag me af of het niet beter is om gewoon een random release te laten downloaden met hoogste score en dan sub download of misschien beter om nl zo te houden maar dan download subs uit te vinken, wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Daarnaast, ik heb zojuist toch maar het renamen aangezet, terwijl ik eigenlijk alleen move en download sub wil hebben, ach ja.. ik heb speciaal chrome geinstalleerd omdat het in FF en IE niet werkte om de rename aan te passen, ik wilde puur en enkel alleen 'original file name' hebben.. leuk.. nu word filmje.mkv dus uiteindelijk filmpje.. zonder mkv, doe ik iets verkeerd of is dit een foutje van ruud?

Aah.. extension.. moet daar nog een punt tussen of gaat dat automatisch.. eens proberen

[ Voor 41% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 17-09-2012 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
SaphuA schreef op zondag 16 september 2012 @ 19:11:
Ik gebruik sinds kort Sick Beard op mijn Synology met NZBMatrix als search provider.

Nu gaat dat met sommige series goed, maar met bijvoorbeeld Naruto Shippuuden krijg ik het niet werkend.

Volgens mij is het probleem dat de episodes die NZBMatrix vind dit formaat hebben:
Naruto Shippuuden 276
Naruto Shippuuden 277
etc.

Terwijl Sick Beard zoekt naar:
Naruto Shippuuden s4e08
Naruto Shippuuden s4e09
etc.

Hoe kan ik dit oplossen?

Thanks!
Anime fork van Sickbeard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Specifieker: Deze repo: https://github.com/lad1337/Sick-Beard
Die draai ik al maanden naar volle tevredenheid. Het kan echter af en toe wel wat langer duren voor de updates van de originele Sick Beard doorgevoerd worden in deze fork, maar dat komt niet zo vaak voor.

[ Voor 32% gewijzigd door Anthirian op 17-09-2012 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Heb om de anime fork werkend te krijgen i.c.m. de normale sickbeard eindelijk het python gedoe eens geinstalleerd, maar loop nu tegen het volgende aan:

python wordt niet herkend als een interne
of externe opdracht, programma of batchbestand.
volgens sabnzb

Maar ik heb toch echt python 2.7.3 en pywin 2.7 32 bits geinstalleerd, alsook c:/python27 toegevoegd aan path en .py en .pyw aan PATHEXT

Voor ik deze laatste 2 dingen deed kreeg ik deze error als ik in CMD python tikte ook, maar inmiddels krijg ik dan netjes de python prompt, maar sabnzb blijft helaas die error produceren.. ik ben voorlopig even teruggegaan naar alleen normale sickbeard met de sab2sick.exe ipv de py :( Misschien dat py2exe nog een redding is, maar ben toch wel benieuwd waarom sabnzb het .py bestand alsnog niet wil draaien

EDIT:

Werkt nu wel na de path uitgebreid te hebben met:

C:\Python27;C:\Python27\Lib\site-packages\;C:\Python27\Scripts\;

Hmm is het handig/nodig om ze naast elkaar te draaien, ik zie nu dat de anime fork ook gewone shows toestaat..

[ Voor 20% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 17-09-2012 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
backupdevice schreef op zondag 16 september 2012 @ 18:49:
Sinds gisteren ook gebruiker van SB.

Ik heb echter wel een vraagje. Ik gebruik de "gratis"index providers. Als ik bijv SOA aanklik dan gaat deze meteen downloaden zoals het hoort.

Maar ik krijg nu ook steeds de volgende melding bij iets oudere series

Error loading Sick Beard Index URL: http://momo.sickbeard.com...axage=500&cat=5030%2C5040

URL error [Errno 110] Connection timed out while loading URL http://momo.sickbeard.com...axage=500&cat=5030%2C5040

Is dit omdat de serie ouder is? ( anger managment )

Op zich geen probleem, maar zou SOA a.s dinsdag met de standaard gratis indexers wel gaan lopen?
Jouw probleem heeft mogelijk te maken met je retentie, hoe groot is je retentie? De gratis indexers hebben vaak ook gewoon toegang tot alles dus daar zie ik het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
pdukers schreef op zondag 16 september 2012 @ 10:46:
[...]

Ik ben ook net begonnen met CP en had hetzelfde probleem. Ik heb van ellende CP gestopt en handmatig de config file aangepast.

Zoals vermeld ben ik net begonnen met CP, maar echt happy ben ik er niet mee. Het vervelende is vooral het vinden van de gewenste releases. Blijkbaar worden de releases die mijn voorkeur hebben niet geindexeerd.
@InflatabaleMouse
Soms heb ik dat ook, geen reden om hier zo gefrustreerd over te zijn. CP neemt verder al het werk uit handen, dus je mag blij zijn met een tool als deze.

Als je het kruisje niet krijgt, en de items passen niet op de regel, dan zet ik gewoon de cursor daar neer en dan kun je met backspace of delete alles regelen.

@pdukers
Het kan natuurlijk zijn dat je gewenste release pas later uitkomt en dat hij gewoon een eerdere download. Voor de zekerheid: stel je de releasegroep in bij je prefered searchwords? Dat zou best nog wel eens kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
r3v0ss schreef op zondag 16 september 2012 @ 18:07:
[...]

Heb je de webdl wel bij 'archive' ingesteld?
Nee, archive had ik nog niet ingesteld. Ik had alleen HD TV en 720p WEB DL aangeklikt bij Initial.

Nu ziet het er zo uit: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fwzvb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Aangezien het weer kouder weer wordt heb ik even m'n NAS afgestoft om weer de winter door te komen.
Heb SAB en Sickbeard nu geinstalleerd op mn Syno DS212j, maar helaas wil het post-processing nog niet echt lukken. Verder werkt het wel perfect, dus Sickbeard zet automatisch nieuwe episodes in Sab.

Ik heb voor het post-processen een guideline van internet gevolgt, maar helaas wil dat niet werken. Alles blijft dus vrolijk staan in m'n downloaded/complete folder staan.

Toen ik nog Sab op mn PC gebruikte had ik dat sabtosickbeard post-processing scriptje geinstalleerd, wat perfect werkte. Maar hoe doe ik dit op m'n Syno?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Dacuuu schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:27:
[...]

Nee, archive had ik nog niet ingesteld. Ik had alleen HD TV en 720p WEB DL aangeklikt bij Initial.

Nu ziet het er zo uit: [afbeelding]
offtopic:
Glee :/

Sorry, kon het niet laten :+

------------------
Vraagje! Ik gebruik al een tijdje de normale SickBeard en de Anime versie naast elkaar. Het is nu al een tijdje zo dat de Anime form ook de normale tv-series ondersteunt. Werkt dit gewoon goed? Ik weet dat het theoretisch gezien een beetje achter de feiten moet lopen qua codebase, iig als er net een nieuwe SB release is geweest. Is dat het enige 'nadeel'?
Pagina: 1 ... 47 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!