• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:47
Heb een tijdje geleden mijn Subliminal geupdated via LaSi...

Maar bij ieder commando wat ik nu wil laten zoeken, krijg ik volgende foutmeldingen:

bart@Pyro:~$ subliminal -m -l 'nl' -l 'en' -s OpenSubtitles "/home/bart/video_nas_temp/Movies/"
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/local/bin/subliminal", line 99, in <module>
    main()
  File "/usr/local/bin/subliminal", line 83, in main
    force=args.force, multi=args.multi, scan_filter=scan_filter)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 134, in download_subtitles
    subtitles_by_video = self.list_subtitles(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 120, in list_subtitles
    tasks = create_list_tasks(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 61, in create_list_tasks
    services = filter_services(services)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 270, in filter_services
    mod = __import__('services.' + service_name, globals=globals(), locals=locals(), fromlist=['Service'], level=-1)
ImportError: No module named OpenSubtitles
bart@Pyro:~$ subliminal -m -l 'nl' -l 'en' -s SubsWiki "/home/bart/video_nas_temp/Movies/"
    main()
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 134, in download_subtitles
    subtitles_by_video = self.list_subtitles(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 120, in list_subtitles
    tasks = create_list_tasks(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 61, in create_list_tasks
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 270, in filter_services
    mod = __import__('services.' + service_name, globals=globals(), locals=locals(), fromlist=['Service'], level=-1)
ImportError: No module named SubsWiki

bart@Pyro:~$ subliminal -m -l 'nl' -l 'en' -s BierDopje "/home/bart/video_nas_temp/Series/"
    main()
ImportError: No module named BierDopje

Heb al eens een complete remove gedaan met LaSi, beetje zitten rondwaren in directories, maar daar stopt het voor mij jammer genoeg ook :(

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-11 18:12
tboheeren schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:14:
Ik heb sinds kort mijn zebulon packages omgewisseld met synocommunity en CPv2. Jammer genoeg geraakt mijn DS211j niet meer in hibernation. Nochtans staan de logs van SB en SAB op men stick via de interface. Vervolgens heb ik net zoals vroeger voor CP een symlink gemaakt naar de stick. Ik heb wel een command waarmee ik kan zien of hij in/uit hibernation is gekomen maar niet wat hem uit hibernation houd (cat /var/log/messages |grep hiber). Iemand een suggestie hoe ik dit kan opsporen?
EDIT: Welke settings hebben jullie in CPv2 qua minuten/uren? (bv in renaming, searcher, ....)
*bump*

Inventaris

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
HyperBart schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:11:
Heb een tijdje geleden mijn Subliminal geupdated via LaSi...

Maar bij ieder commando wat ik nu wil laten zoeken, krijg ik volgende foutmeldingen:

bart@Pyro:~$ subliminal -m -l 'nl' -l 'en' -s OpenSubtitles "/home/bart/video_nas_temp/Movies/"
    main()
ImportError: No module named OpenSubtitles
bart@Pyro:~$ subliminal -m -l 'nl' -l 'en' -s SubsWiki "/home/bart/video_nas_temp/Movies/"
    main()
ImportError: No module named SubsWiki

bart@Pyro:~$ subliminal -m -l 'nl' -l 'en' -s BierDopje "/home/bart/video_nas_temp/Series/"
    main()
ImportError: No module named BierDopje

Heb al eens een complete remove gedaan met LaSi, beetje zitten rondwaren in directories, maar daar stopt het voor mij jammer genoeg ook :(
Echt een gokje gezien ik subliminal zelf niet gebruik, maar kan je de services die jij gebruikt vinden onder subliminal/services? Daar zouden ze moeten staan. Als ze er wel staan worden ze blijkbaar niet goed geregistreerd/geimporteerd waardoor het toch iets ingewikkelder is ben ik bang.

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
schumi2004 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:01:
[...]

Ik kan me niet eens voorstellen dat mensen dat script niet gebruiken ;)
Bij mij stuurt SB een NZB naar SAB, die haalt het binnen, stopt het in een losse map waar alleen SB in kijkt, waarna SB de downloaded renamed en in de juiste map zet.

Wat voegt het script hier aan toe?

• tboheeren
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:32:
[...]

Bij mij stuurt SB een NZB naar SAB, die haalt het binnen, stopt het in een losse map waar alleen SB in kijkt, waarna SB de downloaded renamed en in de juiste map zet.

Wat voegt het script hier aan toe?
In jouw geval gaat SB om de zoveel tijd naar die map kijken. Met het script gaat SAB het commando om te renamen/moven geven aan SB net na de download. Op het juiste moment dus.

Inventaris

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
tboheeren schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:33:
[...]

In jouw geval gaat SB om de zoveel tijd naar die map kijken. Met het script gaat SAB het commando om te renamen/moven geven aan SB net na de download. Op het juiste moment dus.
Ik krijg toch een beetje het 'same difference' gevoel van ;). En zie de toegevoegde waarde dus ook niet. Of dat af en toe kijken moet zo'n belasting op je systeem trekken dat het een issue wordt. Maar dan heb je hele andere uitdagingen denk ik!

• Verwijderd
  • Niet online
tboheeren schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:33:
[...]

Begrijpelijk. Voor mij echter geen probleem, aangezien mijn downloads binnendruppelen als ik niet thuis ben. Dan heb ik liever wat minder complexiteit.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15

mvds

Totally awesome!

Heeft er iemand deze combi (CP, SABnzbd+, SB) al eens werkend gekregen op een NAS4Free bak?
Zo ja, zou iemand me kunnen uitleggen hoe dat moet? Of me wijzen waar ik een guide kan vinden... Ik krijg het namelijk niet voor elkaar... (op een embedded versie trouwens)

[ Voor 6% gewijzigd door mvds op 27-08-2012 14:04 ]

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-10 14:52
goh, nu heb ik nog eens een vervelend probleem;

ik gebruik CPv2 en SabNZBD op mijn synology.

nu zijn er 2 problemen die ik heb;

allereerst, als ik een grote download heb, die gerepareerd moet worden, dan begint hij wel aan de reparatie, maar hij lukt niet. er worden .1 bestanden aangemaakt, maar het komt niet goed. als ik hem echter verplaats naar mijn laptop kan ik hem prima repareren en uitpakken.. de bestanden die als gerepareerd aangemerkt zijn door sabnzbd zijn volgens quickpar ook niet "echt" gerepareerd.

dan komt hier issue 2, en dat is echt klote,
waar ik dit voorheen nog oplost door de download te verplaatsen naar mijn HD, kan ik dit nu niet meer.. ik zie hem downloaden, ik zie de bestanden gevormd worden in de incomplete directory, maar als ze gedownload zijn dan zijn ze gewoon weg.. echt foetsie. niet meer in incomplete, niet in de couchpotato dir, zelfs in sabnzbd lijkt het alsof ze nooit bestaan hebben..
enig idee iemand?

60 TB can not be enough

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-10 14:52
nevermind, er zit nu blijkbaar automatisch een optie in die aanstaat, dat incompletes en failed weggegooid worden..
fixed.

60 TB can not be enough

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:34

Nicap

Tsssk....

Hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb couchpotato en sickbeard en sabnzb draaien op mijn synology 110j. Dat gaat op zich wel redelijk, maar echt snel is anders.
Nou heb ik ook sinds kort een server gekregen en die wil ik nu gebruiken voor couchpotato en sickbeard om te kijken hoe dat bevalt.

Ik heb couchpotato al geinstalleerd(de source) en die draait prima. Hij stuurt de boel door naar sab op de synology en geeft ook een melding als hij klaar is. Couchpotato reageert een stuk sneller(logisch).
Nou wil ik hetzelfde doen met sickbeard, ook de source. Ik neem aan de dat op dezelfde manier werkt als met couchpotato. Ik heb de source van git gehaald en in een map gezet en als laatste weer een snelkoppeling gemaakt net zoals met couchpotato en dan de namen veranderd. Maar als ik die snelkoppeling dubbelklik komt er geen sickbeard tevoorschijn.

Hier de mappen waar het staat en de snelkoppeling.
sickbeard staat in C:\sick
couchpotato staat in C:\Couchpotato
Python staat in C:\Python27

C:\Python27\pythonw.exe C:\Couchpotato\Couchpotato.py C:\sick\SickBeard.py

Iemand een idee wat ik fout doe?

• serhat
Nicap schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:28:
Hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb couchpotato en sickbeard en sabnzb draaien op mijn synology 110j. Dat gaat op zich wel redelijk, maar echt snel is anders.
Nou heb ik ook sinds kort een server gekregen en die wil ik nu gebruiken voor couchpotato en sickbeard om te kijken hoe dat bevalt.

Ik heb couchpotato al geinstalleerd(de source) en die draait prima. Hij stuurt de boel door naar sab op de synology en geeft ook een melding als hij klaar is. Couchpotato reageert een stuk sneller(logisch).
Nou wil ik hetzelfde doen met sickbeard, ook de source. Ik neem aan de dat op dezelfde manier werkt als met couchpotato. Ik heb de source van git gehaald en in een map gezet en als laatste weer een snelkoppeling gemaakt net zoals met couchpotato en dan de namen veranderd. Maar als ik die snelkoppeling dubbelklik komt er geen sickbeard tevoorschijn.

Hier de mappen waar het staat en de snelkoppeling.
sickbeard staat in C:\sick
couchpotato staat in C:\Couchpotato
Python staat in C:\Python27

C:\Python27\pythonw.exe C:\Couchpotato\Couchpotato.py C:\sick\SickBeard.py

Iemand een idee wat ik fout doe?
2 linkjes maken i.p.v. 1.
C:\Python27\pythonw.exe C:\Couchpotato\Couchpotato.py

en
C:\Python27\pythonw.exe C:\sick\SickBeard.py

Je geeft nu anders CP als argument de Sickbeard scriptje mee.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Twee linkjes had ik eerder al geprobeerd, maar dat werkte ook niet. Vandaar dat ik het zo probeerde.

Dus zowel in 1 regel als met 2 snelkoppelingen werkt het niet. Ik snap niet wat het probleem is. Ik heb de source met git gecloned in c:\sick
Daarvoor heb ik de laatste source zip gedownload van git en uitgepakt in c:\sickbeard, en daar een snelkoppeling van gemaakt, maar ook dat werkte niet. Couchpotato deed het in een keer.

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:23
Ik nog eens wat zitten spelen met Sickbeard. Nu heb ik het voor mekaar gekregen dat ik al mijn gedownloade tv-shows opnieuw moet toevoegen. Ik doe het op deze manier: Add Show (vb Chuck) --> manual post-processing (van de map met Chuck episodes) --> Sickbeard doet zijn werk. Het probleem is dat hij heel veel tijd verliest met het opvragen van allerlei info van de tvdb website. Diverse timeouts en dergelijke. Ben ik de enige met dit probleem? Soms is het zo dat als je een serie opzoekt, hij deze gewoon niet vindt.

Ook heb ik nog een vraagje ivm Headphones. Ik heb dit een tijdje geprobeerd, maar ik krijg nooit de correct albums gedownload. Telkens vind headphones wel een of andere special edition of een .flac versie terwijl ik dat niet wil hebben en zo ook ingesteld heb. Kan iemand mij hiermee helpen?

• serhat
Nicap schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:10:
Twee linkjes had ik eerder al geprobeerd, maar dat werkte ook niet. Vandaar dat ik het zo probeerde.

Dus zowel in 1 regel als met 2 snelkoppelingen werkt het niet. Ik snap niet wat het probleem is. Ik heb de source met git gecloned in c:\sick
Daarvoor heb ik de laatste source zip gedownload van git en uitgepakt in c:\sickbeard, en daar een snelkoppeling van gemaakt, maar ook dat werkte niet. Couchpotato deed het in een keer.
Ik gebruik zelf echt de windows installatie, gezien jij ook op windows zit, waarom gebruik je die niet? Die komt met een precompiled exe die je kan gebruiken om het op te starten. Als het toch uit git wil hebben, omdat je de development branch wil draaien of iets in die geest zou ik hier kijken en de Linux/OSX stappen volgen. Je moet blijkbaar nog specifiek Cheetah installeren wil je het zelf handmatig kunnen starten. Kan mij voorstellen dat hij daar op faalt nu.
Nicap schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:10:

Waarom niet via, Add Shows -> Add Existing Shows? Dit lijkt mij iets sneller? Sommige informatie kan hij dan ook direct inladen i.p.v. helemaal opnieuw te halen denk ik. Al wee ik dat niet zeker.

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-11 06:30
Bij mij is het SB die ervoor zorgt dat hibernation niet werkt, als je de renamer optie hebt draaien die checked elke 10 min of er wat te doen is. Ik heb nu gewoon cron jobs aangemaakt die SB, CP en HeadPhones om 17:00 starten en 23:00 weer stoppen.

Bij SabNZBd heb ik wel de watchfolder naar me usb gezet en vervolgens gekozen voor 0 sec, ik stop SabNZBd verder niet.
MaceNL wrote:
What Eboman is referring to is this part \sickbeard\__init__.py

CODE: SELECT ALL
autoPostProcesserScheduler = scheduler.Scheduler(autoPostProcesser.PostProcesser(),
cycleTime=datetime.timedelta(minutes=10),
threadName="POSTPROCESSER",
runImmediately=True)

In my case I'm using SB on Popcorn Hour a200, and it does spin up the HDD every 10 mins, so with every update have to edit the __init__.py file

So making that integrated in the GUI would be an awesome addition.

This fixed my hibernation issue on my Synology DS also. Thanks a mil. Was pulling my hair out.

It would be excellent to have it as a user configurable option in the GUI though.
Mijn post was nog voor me Popcorn Hour maar idee is hetzelfde en zie ook de reactie van de andere persoon, kans is groot dat het jouw probleem ook oplost.

[ Voor 50% gewijzigd door MaceNL op 28-08-2012 08:30 ]

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:24

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zijn er meer mensen waar SB na goed functioneren ineens heel erg lang erover doet om het internetscherm te laten zien? Ook lijken de instellingen voor het toevoegen van series (HD, seriemappen, downloadlocatie) vergeten te worden als ik een nieuwe serie wil toevoegen (en mijn voorkeuren wel degelijk eerder had opgeslagen). Het enige wat ik de laatste tijd anders heb gedaan, is dat ik terwijl SB aanstond, 2 seriemappen naar mijn externe HDD heb verplaatst. Na de series opnieuw toegevoegd te hebben, gaf hij aan dat hij ze al had. Enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door Jorgen op 28-08-2012 18:19 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hebben jullie ook problemen met het toevoegen van series in sickbeard?

ik moet echt wel 20 keer proberen voor dat hij hem goed toevoegd..
of hij laad de titels niet, of hij maakt de map aan maar kan verder geen content downloaden.
na tig retry's gaat het een keer goed..

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-11 10:32
Ik heb het niet gecontroleerd maar het kan zijn dat de tvdb moeilijk doet, heb ik in t verleden wel vaker meegemaakt.

XboxLive: Dave 130R

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Earzz schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:50:
Ik heb het niet gecontroleerd maar het kan zijn dat de tvdb moeilijk doet, heb ik in t verleden wel vaker meegemaakt.
ja lees net dat ze onlangs na een nieuwe datacenter gegaan zijn en sindsdien issues hebben.

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik zag gisteren dat de bal tussen tvdb en sb forum gegooid wordt....

zelf ook steeds problemen, bekijk je log van SB zou ik zeggen

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• Nicap

Nicap

Tsssk....

serhat schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:08:
[...]

Ik gebruik zelf echt de windows installatie, gezien jij ook op windows zit, waarom gebruik je die niet? Die komt met een precompiled exe die je kan gebruiken om het op te starten. Als het toch uit git wil hebben, omdat je de development branch wil draaien of iets in die geest zou ik hier kijken en de Linux/OSX stappen volgen. Je moet blijkbaar nog specifiek Cheetah installeren wil je het zelf handmatig kunnen starten. Kan mij voorstellen dat hij daar op faalt nu.

[...]

Waarom niet via, Add Shows -> Add Existing Shows? Dit lijkt mij iets sneller? Sommige informatie kan hij dan ook direct inladen i.p.v. helemaal opnieuw te halen denk ik. Al wee ik dat niet zeker.
Ik heb cheeta niet geinstalleerd. Geen idee waarom, maar ik dacht dat cheeta voor de Mac was. Ik zal cheeta eens installeren en weer proberen.
De reden dat ik de source wil draaien is vanwege het feit dat hij dan alle updates meepakt. iig, dat is met couchpotato zo. Ik ga er dan vanuit dat het bij sickbeard ook het geval is.

Ik had hem ook onder linux willen draaien, maar de server|(Dell T300) die ik heb gekregen heeft een SAS controller waar 2 schijven in hangen als "virtual disk". Hij heeft verder geen systeemschijf, en daar loopt de grub bootloader op stuk. Ubuntu server wil niet opstarten van de "virtual disk". Ik heb geen sata schijf meer liggen, anders had ik die wel als systeemschijf gebruikt. Zal eens kijken of ik er een kan scoren bij kennissen.

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-11 11:52
zijn er hier ook mensen die auto sub op hun synology hebben ? Gaat die nas dan nog in hibernation?

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10 16:09
J1nx ga ik er ook maar uit halen. Alleen maar errors door onbereikbaar.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ok, cheetah is geinstalleerd en nu kon sickbeard ook geinstalleerd worden. Ik heb hem op dezelfde poort gezet als dat sb op de nas draaide. In de router hem geforward naar het ip van de server(voor buitenaf).

Alle series zijn inmiddels in sb en ik heb getest met het downloaden van 2 afleveringen. Hij stuurt ze naar sab en gaat ze downloaden, maar met de postprocessing gaat het mis. Ik krijg deze melding:

Loading config from /volume1/downloads/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg
Opening URL: http://localhost:8081/home/postprocess/processEpisode?nzbName=Perception.S01E07.HDTV.XviD-AFG.nzb&quiet=1&dir=%2Fvolume1%2Fseries%2FPerception.S01E07.HDTV.XviD-AFG
Unable to open URL: [Errno socket error] [Errno 111] Connection refused

Nou zit me dat localhost:8081 niet lekker.
Ik heb al gezocht naar de autoprocesstv.cfg. Ik heb de synocummunity versie van sb maar heb even geen idee waar ik de cfg moet zoeken. Die op de nas, of op de server?

• serhat
Je moet deze hebben: /volume1/downloads/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg
Waar je Sab draait (Sab roept het scriptje aan welke ook de config zou moeten inladen). Configuratiebestand moet handmatig aangepast worden, maar zolang je op de standaard poort en dergelijke draait is het vaak niet nodig.

[ Voor 53% gewijzigd door serhat op 29-08-2012 11:20 ]

• tboheeren
Ik heb het hier nog al eens gezegd maar ik kan dus gewoon niet uit aan CPv2. Verschillende films blijven in mn wanted list staan terwijl ze gedownload EN geprocessed zijn. Logs verklaren niets. Ook begrijp ik iets niet in de interface. Wanneer is het blokje van de kwaliteit (BR-Rip, 720p, DvdRip etc) gekleurd en wat betekenen die verschillende kleuren. Soms is het grijs, blauw of groen...
Kan ik ergens een overzicht van gedownloade films vinden zoals in CP1? En dan niet in de 'Manage' tab want die vind ik traag en daar kan ik niet zien welke films onlangs gesnatched en of gedownload zijn. Het icoontje met het oogje geeft ook maar de laatste 2 of 3 acties weer...

Inventaris

• Verwijderd
  • Niet online
tboheeren schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:03:
Ik heb het hier nog al eens gezegd maar ik kan dus gewoon niet uit aan CPv2. Verschillende films blijven in mn wanted list staan terwijl ze gedownload EN geprocessed zijn. Logs verklaren niets. Ook begrijp ik iets niet in de interface. Wanneer is het blokje van de kwaliteit (BR-Rip, 720p, DvdRip etc) gekleurd en wat betekenen die verschillende kleuren. Soms is het grijs, blauw of groen...
Kan ik ergens een overzicht van gedownloade films vinden zoals in CP1? En dan niet in de 'Manage' tab want die vind ik traag en daar kan ik niet zien welke films onlangs gesnatched en of gedownload zijn. Het icoontje met het oogje geeft ook maar de laatste 2 of 3 acties weer...
Volgens mij zijn de grijs, blauw of groene kleuren volledig willekeurig ingevuld. Ik heb meerdere films op dezelfde manier binnengehaald, en iedere film heeft een andere kleur.

Edit: Om hier op terug te komen: Grijs betekend dat de film binnen is gehaald maar daarna weg is gegooid. Groen betekend dat de film binnen is gehaald en er bestanden aanwezig zijn. Blauw betekend dat de film binnen is gehaald maar door een fout in CP er geen bestanden zijn gevonden.

Het vreemde is wel dat ik ook een groene DVD-rip icoon heb, terwijl ik die juist weg heb gegooid. Zelfs als ik de film compleet verwijder en opnieuw toevoeg zie ik dat icoon.

Het is inderdaad niet zo simpel als V1 nee.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 12:14 ]

• tboheeren
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:10:
[...]

Volgens mij zijn de grijs, blauw of groene kleuren volledig willekeurig ingevuld. Ik heb meerdere films op dezelfde manier binnengehaald, en iedere film heeft een andere kleur.

Edit: Om hier op terug te komen: Grijs betekend dat de film binnen is gehaald maar daarna weg is gegooid. Groen betekend dat de film binnen is gehaald en er bestanden aanwezig zijn. Blauw betekend dat de film binnen is gehaald maar door een fout in CP er geen bestanden zijn gevonden.

Het vreemde is wel dat ik ook een groene DVD-rip icoon heb, terwijl ik die juist weg heb gegooid. Zelfs als ik de film compleet verwijder en opnieuw toevoeg zie ik dat icoon.

Het is inderdaad niet zo simpel als V1 nee.
Zeer vreemd. Bij mij was bijna alles grijs en ik dacht dat dat normaal is omdat ze nog niet gevonden zijn. Hoe zet je een film dan op groen manueel? Zoals de 'Mark as Downloaded' functie in cp1.
En dan heb ik ook nog eens films waar bv BRrip in het blauw staat en 720 in het groen :-s
Ik vind het super dat R. Burger hier nog steeds aan verder werkt en leuke features implementeert maar een kleine manual mag ondertussen wel.

[ Voor 10% gewijzigd door tboheeren op 29-08-2012 12:29 ]

Inventaris

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:02
Naar mijn idee betekeken de kleuren in CPv2 het volgende:
  • Grijze quality tag: Op deze kwaliteit wordt gezocht maar er is nog niks gevonden
  • Blauwe quality tag: Deze kwaliteit is gevonden maar voldeed niet aan bepaalde criteria maar kan, indien gewenst, wel worden gedownload.
  • Groene quality tag: Deze kwaliteit is gevonden en doorgestuurd naar SABnzbd.
Zodra een film succesvol is gedownload dan verdwijnt de film uit de "Wanted" lijst en is deze, indien geconfigureerd, te vinden in de "Manage" lijst.

• tboheeren
Corvo schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:33:
  • Grijze quality tag: Op deze kwaliteit wordt gezocht maar er is nog niks gevonden
  • Blauwe quality tag: Deze kwaliteit is gevonden maar voldeed niet aan bepaalde criteria maar kan, indien gewenst, wel worden gedownload.
Zodra een film succesvol is gedownload dan verdwijnt de film uit de "Wanted" lijst en is deze, indien geconfigureerd, te vinden in de "Manage" lijst.
Okay thanks voor de uitleg!
Bij mij staan er dus nog twee films in de wanted lijst die er niet thuishoren. Eentje is nog grijs op brrip. De andere is blauw brrip en groen 720p.

Inventaris

• Verwijderd
  • Niet online
Corvo schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:33:
Vreemd, want veel films die automatisch binnen worden gehaald krijgen eerst een blauwe tag. Als ik daarna handmatig een full library refresh doe worden ze groen. En sommige films worden direct groen zonder library refresh.

Ik heb al een feature request gedaan om deze full library refresh automatish te doen als er wat binnen is gehaald, maar daar is geen gehoor op gegeven.

Zo zijn er wel meer dingen die niet refreshen. Als ik de kwaliteit aanpas ververst die ook niet. Als ik een nieuw kwaliteittype toevoeg is dat ook niet direct beschikbaar voor films.

Handig, zo'n dynamische HTML5 layout, maar niet als je alsnog alles handmatig moet verversen.

Edit: Correctie: Films die met blauw in "Manage" staan, die gaan bij een full library refresh weer terug naar "Wanted". Deze blijven blauw en worden dus niet groen, zoals ik eerder al zei. Hij schiet dus ook terug naar "Wanted" als deze al gedownload is, terwijl alle bestanden op de juiste plek met de juiste naam staan (sterker nog, CP heeft het zelf verplaatst naar deze locatie). Heel vreemd gedrag.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 13:24 ]

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-10 14:50
welke browser gebruik je b_smulders?

• Verwijderd
  • Niet online
JohnStaakke schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:34:
welke browser gebruik je b_smulders?
Afwisselend Chrome en Safari.

• tboheeren
Ik heb net dezelfde problemen als b_smulders.

Inventaris

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-10 14:50
Hm oke, ik merkte dat IE totaal niet reageert op refreshes, FF wel, Chrome & Safari incidenteel. Heb wel dezelfde issues qua refreshen, echter de media library updates doen het wel gewoon goed.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

serhat schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:19:
[...]

Je moet deze hebben: /volume1/downloads/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg
Waar je Sab draait (Sab roept het scriptje aan welke ook de config zou moeten inladen). Configuratiebestand moet handmatig aangepast worden, maar zolang je op de standaard poort en dergelijke draait is het vaak niet nodig.
Tnx, het is gelukt om nu de sickbeard op de server te gebruiken ipv op de NAS.

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

De kleurtjes zijn inderdaad niet intuïtief. Als je moet gaan gissen naar de betekenis, dan kan het dus beter.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• tboheeren
De fout met films die in wanted staan zijn blijkbaar al gemeld: #709 https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/issues/709

Inventaris

• Verwijderd
  • Niet online
Anthirian schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:23:
De kleurtjes zijn inderdaad niet intuïtief. Als je moet gaan gissen naar de betekenis, dan kan het dus beter.
Het is inderdaad vreemd. Wat userinterface en gebruikersineractie betreft was CPv1 geweldig. Je hoefde nergens bij na te denken, alles zat logisch in elkaar. Maar bij CPv2 loop ik regelmatig te gissen wat er gaat gebeuren als ik op dat ene knopje druk, of wat dat ene labeltje betekend.

• Jpjedi
Ik vind het ook allemaal iets te complex uitgewerkt zoals folders selecteren via een schermpje zonder dat je kan typen. Maar de hele app is natuurlijk wel briljant gebouwd _O_

En Telenet blijft maar mailen dat ik het FuP niet respecteer :')

• tboheeren
Jpjedi schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:20:
Ik vind het ook allemaal iets te complex uitgewerkt zoals folders selecteren via een schermpje zonder dat je kan typen. Maar de hele app is natuurlijk wel briljant gebouwd _O_

En Telenet blijft maar mailen dat ik het FuP niet respecteer :')
OFFTOPIC: FuP ? Ik was van plan om deze week men ExpressNet+ om te zetten naar de nieuwe Fibernet owv goedkoper, sneller en "geen" downloadlimiet. Welk abbo gebruik jij momenteel?

Inventaris

• Jpjedi
tboheeren schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:23:
[...]

OFFTOPIC: FuP ? Ik was van plan om deze week men ExpressNet+ om te zetten naar de nieuwe Fibernet owv goedkoper, sneller en "geen" downloadlimiet. Welk abbo gebruik jij momenteel?
Fibernet XL

Download limiet bestaat niet meer maar de FuP limiet varieert per maand van 150gb tot 850gb en daarna zak je terug tot 100kbps (!) overdag.

nieuws: Telenet gaat grootverbruikers afknijpen

Als SB een serie in hogere kwaliteit naar binnen trekt en er lopen wat films binnen vanuit CP2 dan zit je er zo aan :(

totale ellende maar alles beter dan dat kut Belgacom.

Mail op dag 3 van aanrekenperiode:
:')
Beste klant,

Zoals je weet, hanteert Telenet voor internetabonnementen met vrij downloaden een aantal spelregels om het internetverkeer in goede banen te leiden.

Je dagelijkse volumeverbruik, vanaf de start van je aanrekeningsperiode, is aanzienlijk meer dan wat typerend is voor jouw internetabonnement. Daarom ben je opgemerkt als grootverbruiker.

Dit wil zeggen dat je tijdelijk (tot aan het einde van deze aanrekeningsperiode), en alleen op de allerdrukste momenten op het netwerk met aangepaste snelheid zal surfen. Het merendeel van de tijd surf je ook als grootverbruiker met volledige snelheid en kun je naar hartenlust blijven downloaden.

Vriendelijke groeten,

Het Telenet-team

[ Voor 32% gewijzigd door Jpjedi op 29-08-2012 15:39 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

schumi2004 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:01:
[...]

Ik kan me niet eens voorstellen dat mensen dat script niet gebruiken ;)
Yep :) Ikke :)

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Jpjedi schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:29:
[...]

Fibernet XL

[sub]Download limiet bestaat niet meer maar de FuP limiet varieert per maand van 150gb tot 850gb en daarna zak je terug tot 100kbps (!) overdag.

nieuws: Telenet gaat grootverbruikers afknijpen

Als SB een serie in hogere kwaliteit naar binnen trekt en er lopen wat films binnen vanuit CP2 dan zit je er zo aan :(
Je downloads 's nachts schedulen in SAB, trek hier regelmatig 600+ gb binnen op 'n maand, en op een enkele uitzondering na nog nooit zo 'n mailtje gehad... Fibernet 60 hier...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-11 23:13
MaceNL schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:25:
Bij mij is het SB die ervoor zorgt dat hibernation niet werkt, als je de renamer optie hebt draaien die checked elke 10 min of er wat te doen is. Ik heb nu gewoon cron jobs aangemaakt die SB, CP en HeadPhones om 17:00 starten en 23:00 weer stoppen.

Bij SabNZBd heb ik wel de watchfolder naar me usb gezet en vervolgens gekozen voor 0 sec, ik stop SabNZBd verder niet.

Mijn post was nog voor me Popcorn Hour maar idee is hetzelfde en zie ook de reactie van de andere persoon, kans is groot dat het jouw probleem ook oplost.
Ik had dit zelfde probleem. Wat ik nu gedan heb met jou info is;
- /volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/sickbeard geopend
- __init__.py naar een windows toegankelijk pad gecopieerd
- de in jou post aangegeven 10 minuten veranderd naar 3000 minuten (5 uur)
- opgeslagen en terug geplaatst

SabNZB heb ik op 0 sec veranderd en alle log files stonden al op een usb stick...

Hopelijk werkt dit alles! Maar alvast tnx voor de info!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Oppie schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:46:
[...]

Voor mensen die het sabtosickbeard script willen gebruiken, volg bovenstaande stappen. In mijn geval was het nog nodig om het bestand ook de goede rechten te geven. Log via ssh/telnet in en chmod 755 /volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg

Omdat ik SB gebruik met wachtwoord en op een andere poort moest ik handmatig met vi ook nog autoProcessTV.cfg editen en daar de poort aanpassen en user/ww invullen. Nu snatched SB de nzbs, sabnzbd haalt ze binnen en via sabtosickbeard worden ze weer in de juiste folder gezet. Lang leve de automatisering _/-\o_
Waarom zou je een config bestand exe rechten geven? bedoel je niet het py bestand?

• Jpjedi
dodge_911 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 19:17:
[...]

Je downloads 's nachts schedulen in SAB, trek hier regelmatig 600+ gb binnen op 'n maand, en op een enkele uitzondering na nog nooit zo 'n mailtje gehad... Fibernet 60 hier...
Staan bij mij snachts gescheduled maar dat maakt niet uit, check je telemeter maar online. Je maandlimiet wordt per maand bepaald. Juni was bij mij 150 gb max en Juli was 800gb. Echter ik trek 3-6tb per maand binnen.

• Oppie
  • Laatst online: 17-06 10:37
obsidian schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:51:
[...]

Waarom zou je een config bestand exe rechten geven? bedoel je niet het py bestand?
Ik heb alleen het config bestand rechten gegeven, misschien wat overkill maar dat heeft meer te maken met mijn gebrek aan chmod kennis. Kan geen kwaad lijkt me.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-11 13:02

Arfman

Drome!

Grrrmmmbbblll ... CP heeft denk ik proberen te updaten, maar omdat ik de DB en logs op een usb stick heb staan (zodat de HDD's in hibernation gaan) gaat dat blijkbaar mis waardoor nu voor de 2e keer in korte tijd m'n CP installatie verknaakt is. Kan ik alles weer gaan instellen en op alle telefoons die ralle API key veranderen :(

Autoupdate gaat uit, ik wacht wel op updates vanuit SynoCommunity. Bah.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

Hoewel ik met Subliminal alle ondertitels binnen kan halen die ik nodig heb gaat het ergens niet helemaal goed. Kan iemand mij vertellen wat hier fout gaat en hoe ik dat kan oplossen?

root@downloadautomation:~# subliminal -l nl /mnt/Media
WARNING: guessit.guess duplicate properties set([u'date']) in merged result...
ERROR: enzyme.mkv EBML entity not found, bad file format
WARNING: enzyme.mkv File has no index
ERROR: enzyme.mkv EBML entity not found, bad file format
WARNING: enzyme.mkv File has no index
ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-1
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run
    result = consume_task(task, self.services)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task
    result = service.list(task.video, task.languages)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list
    return self.list_checked(video, languages)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/tvsubtitles.py", line 113, in list_checked
    return self.query(video.path or video.release, languages, get_keywords(video.guess), video.series, video.season, video.episode)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/tvsubtitles.py", line 118, in query
    sid = self.get_likely_series_id(series.lower())
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/cache.py", line 127, in cached
    result = function(*args)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/tvsubtitles.py", line 64, in get_likely_series_id
    result = results[0]
IndexError: list index out of range
WARNING: root Some characters could not be decoded, and were replaced with REPLACEMENT CHARACTER.
ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-3
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/tvsubtitles.py", line 113, in list_checked
    return self.query(video.path or video.release, languages, get_keywords(video.guess), video.series, video.season, video.episode)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/tvsubtitles.py", line 118, in query
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/cache.py", line 127, in cached
    result = function(*args)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/tvsubtitles.py", line 64, in get_likely_series_id
    result = results[0]
ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-3
    result = function(*args)
    result = results[0]
Downloaded 80 subtitle(s) for 80 video(s)
(alle gedownloade subtitels..)

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-10 09:24
Arfman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 08:48:
Grrrmmmbbblll ... CP heeft denk ik proberen te updaten, maar omdat ik de DB en logs op een usb stick heb staan (zodat de HDD's in hibernation gaan) gaat dat blijkbaar mis waardoor nu voor de 2e keer in korte tijd m'n CP installatie verknaakt is. Kan ik alles weer gaan instellen en op alle telefoons die ralle API key veranderen :(

Autoupdate gaat uit, ik wacht wel op updates vanuit SynoCommunity. Bah.
Je kan ook gewoon je oude api key terug zetten in je nieuwe install ;).

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

• Arfman
  • Laatst online: 07-11 13:02

Arfman

Drome!

Brickman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:20:
Je kan ook gewoon je oude api key terug zetten in je nieuwe install ;).
De vorige keer werkte dat niet, maar ik zal het nog eens proberen ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:34

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Zit met een probleem bij Headphones wat ik niet snap.
Ik heb een aantal albums met meerdere cd's, echter gooit Headphones ze allemaal bij elkaar na het post processen.
Graag wil ik ze als volgt artiest - album - cd# - track
nu komen ze als artiest - album - track

Headphones lijkt de $cd of $disc functie niet te herkennen, weet iemand hier een oplossing voor?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 14:11
Ik heb al een tijdje Couchpotato/Sickbeard/Sabnzbd, en op de PC (Windows 7 64x) werkt alles prima, alleen ik heb sinds kort een HTPC+(openelec)XBMC aangeschaft, en nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
Als ik een film/serie binnen haal, dan krijgt hij niet automatisch volledige rechten, waardoor de HTPC/XBMC deze niet kan inlezen (of überhaupt zien bij verkennen). Dit kan ik handmatig oplossen door bij Eigenschappen de rechten te veranderen naar volledig beheer aan 'iedereen'.

Echter is dit natuurlijk verre van ideaal, en ik vraag mij af waarom hij steeds de verkeerde rechten afgeeft en hoe ik dat kan veranderen. Weet iemand dit?

Verder start ook Sabnzbd niet automatisch op als de PC opstart, terwijl de snelkoppeling wel in de 'opstarten' map staat? :s

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-11 23:13
RedRayMann schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:17:
[...]

Ik had dit zelfde probleem. Wat ik nu gedan heb met jou info is;
- /volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/sickbeard geopend
- __init__.py naar een windows toegankelijk pad gecopieerd
- de in jou post aangegeven 10 minuten veranderd naar 3000 minuten (5 uur)
- opgeslagen en terug geplaatst

SabNZB heb ik op 0 sec veranderd en alle log files stonden al op een usb stick...

Hopelijk werkt dit alles! Maar alvast tnx voor de info!
Helaas, ik kom net thuis en het status lichtje brand gewoon nog... Hebben jullie nog een idee wat ik kan doen om mijn disks in slaapstand te krijgen?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb iets vreemds, ik draai sinds gisteren het sabtosickbeard script, en die werkt, ik zie alles hernoemd worden en verplaatst worden naar de juiste directory, maar SB zelf zegt dat processing niet gelukt is, en als ik in de completed folder kijk, dan zie ik de afleveringen die hij net verplaatst heeft, nog steeds staat met _UNKNOWN_ ervoor. Hij hernoemd dus prima, maar kopieerd ze in plaats van dat ie ze verplaatst.

Wie weet wat dat kan zijn?

• Jpjedi
Is het niet zo dat CP2 bij het downloaden van een betere kwaliteit, de eerdere lagere kwaliteit verwijderd? Ze blijven bij mij beiden staan in de film folder.

Herstel: de .mkv van lagere kwaliteit maar de folder met nfo etc blijft bestaan. Ik houd dus een nette 1080P folder over en een 720p folder met wat 'restjes'.

[ Voor 33% gewijzigd door Jpjedi op 31-08-2012 08:45 ]

• wvkreg
  • Laatst online: 07-11 23:24
Betreft: Sickbeard op Readynas x86:

Wat is er te doen aan deze errors:

De database (sickbeard.db) heb ik al opnieuw aangemaakt en dat heeft dus niet geholpen...

2012-08-31 22:02:38.166759 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Fatal error executing query: database disk image is malformed
2012-08-31 22:02:38.167540 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching NZBs'R'US, skipping: database disk image is malformed
2012-08-31 22:02:52.511098 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching Womble's Index, skipping: 'NoneType' object has no attribute 'rfind'
2012-08-31 22:02:53.343557 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Fatal error executing query: database disk image is malformed
2012-08-31 22:02:53.345127 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching NZBMatrix, skipping: database disk image is malformed
2012-08-31 22:02:55.873374 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Fatal error executing query: database disk image is malformed
2012-08-31 22:02:55.874755 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching NZB.su, skipping: database disk image is malformed
2012-08-31 22:03:31.218146 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Fatal error executing query: database disk image is malformed
2012-08-31 22:03:31.219643 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching Sick Beard Index, skipping: database disk image is malformed
2012-08-31 23:02:34.681726 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Fatal error executing query: database disk image is malformed
2012-08-31 23:02:34.682463 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching NZBs'R'US, skipping: database disk image is malformed
2012-08-31 23:03:01.790632 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching Womble's Index, skipping: 'NoneType' object has no attribute 'rfind'
2012-08-31 23:03:03.028703 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Fatal error executing query: database disk image is malformed
2012-08-31 23:03:03.030443 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching NZBMatrix, skipping: database disk image is malformed
2012-08-31 23:03:07.255659 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Fatal error executing query: database
2012-09-01 00:04:02.360421 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickbeard config. Please check your settings.

• endness
  • Laatst online: 30-10 13:12
Ik heb een probleempje met CouchPotato2, en een bepaalde film (Quiz in dit geval). Hij heeft wel door dat de film gedownload is, maar doet verder niks met de bestanden.

code:
1
[ato.core.plugins.searcher] Download of [50575]-[FULL]-[#a.b.foreign@EFNet]-[ Quiz.2012.DUTCH.720p.BluRay.x264-HDEX ]-[004/112] - "quiz720p.sample.mkv" yEnc completed!

Met andere films heb ik het niet, en ook als ik de film opnieuw probeer te downloaden behoud ik hetzelfde probleem. Iemand een idee?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-11 15:21
Een sample is niet de volledige film, maar een kort fragment zodat jij als downloader de kwaliteit kan bepalen.
Zeker weten dat je daadwerkelijk een film hebt gedownload? Zoja, wellicht dat een rename van het bestand dan iets oplost :).

• endness
  • Laatst online: 30-10 13:12
Jup, dat weet ik maar een sample van 5 gig? Misschien dat CP 'm negeert omdat het woord sample erin voor komt.. Ik zal hem eens opnieuw binnentrekken maar de naam in Sab wijzigen waardoor dat woord er niet meer in zit..

---

Schijnbaar was dat het! Apart, want naar mijn weten komt die naam wel vaker voor in de NZB's die door CP worden aangemaakt..

[ Voor 23% gewijzigd door endness op 01-09-2012 23:00 ]

• serhat
wvkreg schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:36:
Betreft: Sickbeard op Readynas x86:

Wat is er te doen aan deze errors:

De database (sickbeard.db) heb ik al opnieuw aangemaakt en dat heeft dus niet geholpen...
Hoe heb je hem opnieuw aangemaakt?
Bij de meeste mensen helpt dit echt, zo niet heb je of een hele vervelende bug gevonden die blijkbaar consistent terug komt..

Ik ga ervan uit dat het weer gebeurd als je eenmaal een nieuwe DB hebt aangemaakt en nadat deze weer gevuld is met shows het weer gebeurd? Zo ja, zou ik ook een filesystem check proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door serhat op 01-09-2012 22:58 ]

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-11 14:58
Kleine stommiteit begaan met sickbeard.
Alle software opnieuw geïnstalleerd, config opnieuw gedaan enzo, maar foutje in het postprocessing verhaal.

Simpelweg 1x02 ipv van het gewoonlijke s01e02 gebruikt.
Nu staan er dus een bende eps te boed met een 'foute' episode numbering style. Is er een manier om dit weer in orde te krijgen zonder alles manueel gaan te zoeken en corrigeren?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Je kan EpNamer gebruiken :) Die gebruik ik ook wel eens na een "foutje" :) Die kan je instellen dezelfde benaming te gebruiken als sb en als je de hoofd dir aanwijst, pakt ie alle subdirs mee. Zelden tot nooit problemen gehad met dat tootlje.

• mvds

mvds

Totally awesome!

obsidian schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:29:
Ik heb iets vreemds, ik draai sinds gisteren het sabtosickbeard script, en die werkt, ik zie alles hernoemd worden en verplaatst worden naar de juiste directory, maar SB zelf zegt dat processing niet gelukt is, en als ik in de completed folder kijk, dan zie ik de afleveringen die hij net verplaatst heeft, nog steeds staat met _UNKNOWN_ ervoor. Hij hernoemd dus prima, maar kopieerd ze in plaats van dat ie ze verplaatst.

Wie weet wat dat kan zijn?
Is opgelost. Ik had in SB de categorie TV en in sab de categorie tv. Dat mag dus niet...

• wvkreg
  • Laatst online: 07-11 23:24
serhat schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 22:58:
[...]

Hoe heb je hem opnieuw aangemaakt?
Bij de meeste mensen helpt dit echt, zo niet heb je of een hele vervelende bug gevonden die blijkbaar consistent terug komt..

Ik ga ervan uit dat het weer gebeurd als je eenmaal een nieuwe DB hebt aangemaakt en nadat deze weer gevuld is met shows het weer gebeurd? Zo ja, zou ik ook een filesystem check proberen.
Tja dat heb ik beide al geprobeerd, geen file errors op de readynas en new db gewoon aangemaakt door de oude te verwijderen en sb te restarten.

• Rubman

Rubman

Rubman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:15:
Zit met een probleem bij Headphones wat ik niet snap.
Ik heb een aantal albums met meerdere cd's, echter gooit Headphones ze allemaal bij elkaar na het post processen.
Graag wil ik ze als volgt artiest - album - cd# - track
nu komen ze als artiest - album - track

Headphones lijkt de $cd of $disc functie niet te herkennen, weet iemand hier een oplossing voor?
Niemand?

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-11 21:22
Ik heb sinds kort dat cpv2 alleen nog maar mijn films op snatched zet ipv op downloaded, hierdoor worden ze dus niet verplaatst naar de goede map. Als ik vervolgens cp een restart geef gaat het wel goed, maar bij de volgende film weer niet meer. Iemand een idee?

To dare is to do

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:24

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zoals ik een paar dagen eerder vroeg:
Jorgen schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:18:
Zijn er meer mensen waar SB na goed functioneren ineens heel erg lang erover doet om het internetscherm te laten zien? Ook lijken de instellingen voor het toevoegen van series (HD, seriemappen, downloadlocatie) vergeten te worden als ik een nieuwe serie wil toevoegen (en mijn voorkeuren wel degelijk eerder had opgeslagen). Het enige wat ik de laatste tijd anders heb gedaan, is dat ik terwijl SB aanstond, 2 seriemappen naar mijn externe HDD heb verplaatst. Na de series opnieuw toegevoegd te hebben, gaf hij aan dat hij ze al had. Enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Iemand die weet wat hier aan te doen is? (Is het überhaupt iets waar ik wat aan moet/kan doen?)

Your Friendly Neighborhood Moderator

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-10 17:40
witchdoc schreef op zondag 02 september 2012 @ 02:53:
Kleine stommiteit begaan met sickbeard.
Alle software opnieuw geïnstalleerd, config opnieuw gedaan enzo, maar foutje in het postprocessing verhaal.

Simpelweg 1x02 ipv van het gewoonlijke s01e02 gebruikt.
Nu staan er dus een bende eps te boed met een 'foute' episode numbering style. Is er een manier om dit weer in orde te krijgen zonder alles manueel gaan te zoeken en corrigeren?
Instellingen aanpassen en dan "Rename Episodes" doen bij de betreffende series?

• Henkiscool
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11 02:48
Scarify schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:34:
Ik heb al een tijdje Couchpotato/Sickbeard/Sabnzbd, en op de PC (Windows 7 64x) werkt alles prima, alleen ik heb sinds kort een HTPC+(openelec)XBMC aangeschaft, en nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
Als ik een film/serie binnen haal, dan krijgt hij niet automatisch volledige rechten, waardoor de HTPC/XBMC deze niet kan inlezen (of überhaupt zien bij verkennen). Dit kan ik handmatig oplossen door bij Eigenschappen de rechten te veranderen naar volledig beheer aan 'iedereen'.

Echter is dit natuurlijk verre van ideaal, en ik vraag mij af waarom hij steeds de verkeerde rechten afgeeft en hoe ik dat kan veranderen. Weet iemand dit?

Verder start ook Sabnzbd niet automatisch op als de PC opstart, terwijl de snelkoppeling wel in de 'opstarten' map staat? :s
Ik weet niet zeker of je dit bedoeld, maar je kan de rechten instellen bij sabnzbd bij instellen > mappen > toegangsrechten voor verwerkte downloads.

• Scarify
Henkiscool schreef op zondag 02 september 2012 @ 14:43:
[...]

Ik weet niet zeker of je dit bedoeld, maar je kan de rechten instellen bij sabnzbd bij instellen > mappen > toegangsrechten voor verwerkte downloads.
ah dat zou wel moeten helpen _/-\o_
alleen bij mij is die optie greyed-out?
Mijn windows user account is gewoon administrator, dus het lijkt me geen rechten kwestie,Sabnzbd ook als administrator geïnstalleerd, en ik heb de .exe ook volledig beheer gegeven (just in case).
Iemand een idee?

• Sven_Vdb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-11 19:12
Ik ben van plan debian te gaan installeren om daarop Couchpotato, sickbeard en headphones te installeren.
Ik heb wel wat linux ervaring. Maar dit wordt een leuke leerschool voor mezelf. Dit zal wss met vallen en opstaan zijn. Maar zo leren we iets bij. :)

Vroeger haalde ik altijd de i386 versie van de site. Is dit nog steed van toepassing?
Of kan ik beter een andere versie downloaden?

Dit gaat draaien in een ESXI 5.0

• Jpjedi
Nieuwe CP2 versie zojuist :)

• Apie!
  • Laatst online: 06-11 07:53

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik heb gisteren voor het eerst subliminal geïnstalleerd op Ubuntu 11.04 en kreeg de melding "ImportError: No module named BierDopje" en "ImportError: No module named OpenSubtitles"

Ik moest in subliminal/core.py de services wijzigen voordat het werkte om OpenSubtitles en BierDopje te kunnen gebruiken:
Origineel:
code:
1
SERVICES = ['opensubtitles', 'bierdopje', 'subswiki', 'subtitulos', 'thesubdb', 'addic7ed', 'tvsubtitles']

gewijzigd:
code:
1
SERVICES = ['OpenSubtitles', 'BierDopje', 'subswiki', 'subtitulos', 'thesubdb', 'addic7ed', 'tvsubtitles']

Ook moest ik python-lxml installeren, ondanks dat het een 'optional' requirement was.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Rubman

Rubman

Nu ik de Pi zover heb dat hij goed content in 1080p slikt via de NAS wil ik Sickbeard instellen dat hij zoekt naar 1080p materiaal, echter als ik deze instel op "1080p BluRay" vind hij steevast niks om te downloaden.
Ik heb begrepen dat dit ligt aan het feit dat hij zoekt op zowel 1080p als BluRay in de titels van releases, is het mogelijk om dit te veranderen in Sickbeard op de NAS?

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:25
Dexter S06E01 wordt hier gewoon gevonden in 1080P BluRay.

Weet je zeker dat de BluRay van je serie al is uitgebracht?
HDTV gaat maar tot 720p, dus als je een recente aflevering zoekt, hoef je 1080P volgens mij niet te proberen.

• Rubman

Rubman

Heb het geprobeerd met onder andere series als Grimm, Rookie Blue en Falling Skies.
Het kan dus gewoon zijn dat hij wat langer na uitzenden niet beschikbaar is in 1080 en ik maar ff moet wachten op een wat latere release.

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Het kan ook zijn dat de naamgeving niet helemaal naar de wens is van Sick Beard, en die hem daardoor weigert te snatchen.

• Scarify
Scarify schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:36:
[...]

ah dat zou wel moeten helpen _/-\o_
alleen bij mij is die optie greyed-out?
Mijn windows user account is gewoon administrator, dus het lijkt me geen rechten kwestie,Sabnzbd ook als administrator geïnstalleerd, en ik heb de .exe ook volledig beheer gegeven (just in case).
Iemand een idee?
Heb het nu gefixed, via de livechat van Sabnzbd support _/-\o_
Was iets met administrator bevoegdheid waar hij steeds om vroeg waardoor hij niet alles de juiste rechten kon toekennen.

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-10 10:30
Zo, na een tijdje van het bestaan geweten te hebben, toch mezelf maar in de strijd gegooid. Wat een genot werkelijk, CouchPotatoV2, sickbeard, headphones alles op mijn oude vertrouwde sabnzbdplus en spotweb geconfigureerd.

ReverseProxy en Basic authenticatie verlopen allemaal prima via apache2. Todo is nog het hele boeltje ssl proof maken en dan ben ik er. (denkik)

Ik heb alleen met Qouch dat deze niet tegen mijn reverse proxy kan (vermoed ik). Vanaf mijn PC gaat het allemaal prima maar op Qouch geeft SABNZBD een error (Connection Failed: Unknow Error), couchpotato geeft weer een andere error:
'Error Domain=ASIHTTPRequestErrorDomain Code=1'. Iemand die dit voor me al mee heeft gemaakt voordat ik dadelijk uren nutteloos heb gegoogled? Eerste queries leveren me namelijk vrij weinig op. (van JSON code tot reverse proxy die niet correct zou werken)

Ik heb wel iets moeten afwijken van de standaard reverse proxy configuratie zoals hier om mijn basic authentication nog werkent te houden via Apache2.

Code snippit van mijn reverse proxy (welke anders prima werkt)
ApacheConf:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
###############
# SICKBEARD
###############

ProxyPass /sickbeard http://localhost:9191/sickbeard
ProxyPassReverse /sickbeard http://localhost:9191/sickbeard
<Location /sickbeard>

order deny,allow
        deny from all
        allow from all

AuthType Basic
        AuthName "SickBeard by Apache"
        AuthUserFile /var/www/.htpasswd
        Require valid-user

</Location>
#################
# END:SICKBEARD
#################

Iemand die hier een lichtje op kan schijnen / weet wat er niet klopt?

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 16:16

jmk

Ik heb TheTVDB upgedated! Saterday Night Live Seizoen 38 begin al over 12 dagen, dus ik dacht laat ik eens updaten zodat Sickbeard ook up te date is.

S38 heeft ook 2 specials(verkiezingen VS), die heb ik ook toegevoegd. Ik had alleen de fout gemaakt een Episode 0 aan te maken onder S38 ipv onder de specials en die wil ik 38x00 nu graag wissen. Hoe moet je dat doen?

Inmiddels heeft Sickbeard mijn entries gezien! :D
Alleen vreemd dat de specials niet zichtbaar zijn in sickbeard...(september 2012)

Yippie kayak, other buckets!

• Jpjedi
Mooi werkt dat he! Ik heb ook een WO2 docu reeks toegevoegd en die stond al snel in SB en in Plex _O_

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 16:16

jmk

Ja volgens mij gaat het slecht met TheTVDB, en vroegen ze mensen om op 2 manieren bij te dragen:
1. Up to date houden
2. Doneren

Dat laatste ga ik ook wel doen denk ik. Ik twijfel alleen een beetje over eventuele labiliteit als blijkt dat ze zich niet houden aan auteursrechten en er een papertrail naar mijn PP account/bank is...

Yippie kayak, other buckets!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

jmk schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:59:
Ik heb TheTVDB upgedated! Saterday Night Live Seizoen 38 begin al over 12 dagen, dus ik dacht laat ik eens updaten zodat Sickbeard ook up te date is.

S38 heeft ook 2 specials(verkiezingen VS), die heb ik ook toegevoegd. Ik had alleen de fout gemaakt een Episode 0 aan te maken onder S38 ipv onder de specials en die wil ik 38x00 nu graag wissen. Hoe moet je dat doen?

Inmiddels heeft Sickbeard mijn entries gezien! :D
Alleen vreemd dat de specials niet zichtbaar zijn in sickbeard...(september 2012)
Deletes mag je als gewone user niet doen. Als je iets fout hebt gedaan moet je even op het forum vragen of een moderator het wil herstellen.

• Paul Baan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-12-2022
Hallo samen,

ik heb inmiddels SABnzbPlus, sickbeard en Couchpotato draaien op mijn 5200xxx,
Sickbeard geeft na de SABnzb test aan dat hij het doet en ik heb de APIkeys op de juiste plaatsen staan.
Ik zie echter nog geen downloads binnen komen, natuurlijk wel mijn series ingevoerd.
Ik ben bang dat ik ergens iets mis, de connectie tussen Sab en Sickbeard niet goed heb gemaakt of hoef ik dat niet te doen vanwege de APIkey. Of heeft het iets te maken met de map verwijzing.
Ik weet het dus niet? Oja SAB vreet netjes de de nzb files die ik m geef dus dat werkt.
PS met Couch heb ik hetzelfde gevoel, de logs kloppen echter wel, de boel staat op Wanted!
Iemand ? BVB dank !

• LinuX-TUX
Paul Baan schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:53:
Hallo samen,

ik heb inmiddels SABnzbPlus, sickbeard en Couchpotato draaien op mijn 5200xxx,
Sickbeard geeft na de SABnzb test aan dat hij het doet en ik heb de APIkeys op de juiste plaatsen staan.
Ik zie echter nog geen downloads binnen komen, natuurlijk wel mijn series ingevoerd.
Ik ben bang dat ik ergens iets mis, de connectie tussen Sab en Sickbeard niet goed heb gemaakt of hoef ik dat niet te doen vanwege de APIkey. Of heeft het iets te maken met de map verwijzing.
Ik weet het dus niet? Oja SAB vreet netjes de de nzb files die ik m geef dus dat werkt.
PS met Couch heb ik hetzelfde gevoel, de logs kloppen echter wel, de boel staat op Wanted!
Iemand ? BVB dank !
Bij sickbeard gewoon op het zoekertje klikken als deze wanted is en hij volgens de datum al uit is? Idem dito voor couchpotato gewoon een film pakken die al zeker uit is.

Misschien dat je je providers eens na moet lopen.

• Dacuuu
  • Laatst online: 23:03
Ik heb Sickbeard op mijn popcornhour A210 geïnstalleerd staan, dit werkt perfect. Nu wil ik graag dat bierdopje automatisch de subs voor mijn series binnentrekt. Dit is nu nog het enige wat ik met de hand moet doen. Hoe gaat dit in zijn werk? ik heb al wel gezocht, en vind wel wat, zoals sublimanl etc, daarbij vind ik veel info voor synology nas servers etc. Nu is mijn vraag of iemand me even in de goede richting wil duwen betreffende mijn popcornhour A210.
Dacuuu schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:53:
Ik heb Sickbeard op mijn popcornhour A210 geïnstalleerd staan, dit werkt perfect. Nu wil ik graag dat bierdopje automatisch de subs voor mijn series binnentrekt. Dit is nu nog het enige wat ik met de hand moet doen. Hoe gaat dit in zijn werk? ik heb al wel gezocht, en vind wel wat, zoals sublimanl etc, daarbij vind ik veel info voor synology nas servers etc. Nu is mijn vraag of iemand me even in de goede richting wil duwen betreffende mijn popcornhour A210.
Wellicht heb je hier iets aan?
http://synology.brickman....0install%20Subliminal.txt

Weliswaar voor Synology maar als je de paden veranderd moet het ook wel gaan werken lijkt me.

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-11 07:10

Multensor

wtf

Ik was weer eens bezig met mijn mediagebeuren verder te automatiseren... duussss Couchpatato geintalleerd en Mediadog op mijn telefoon gezet. (Sickbeard heb ik al en draait prima met xbmc).

Nu loop ik alleen tegen paar probleempjes op:

1. In Couchpatato kan ik niet elke film vinden. Als ik bijvoorbeeld op the Dictator zoek dan komt er niets terug. Dit is bij meerdere films het geval. Sommigen doen het dan weer wel... 8)7

2. In Mediadog kan ik alles behalve Sickbeard benaderen. Als ik op Sickbeard druk dan crasht de app.
EDIT: Dit is opgelost. Via andere pc Sickbeard beanderd en toen genereerde hij een API key en nu kan ik er bij via mijn telefoon.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Bij Couchpatato komt het volgende in de log naar boven, maar ik heb geen idee wat ik hier aan kan doen: http://pastebin.com/JCEj14B9

[ Voor 15% gewijzigd door Multensor op 04-09-2012 23:18 ]

erhmm.

• Paul Baan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-12-2022
Helaas, de provider is ok, ik krijg ook alle film informatie, maar downloaden ho maar.

wie o wie kan mij helpen?

• LinuX-TUX
Paul Baan schreef op woensdag 05 september 2012 @ 01:17:
Helaas, de provider is ok, ik krijg ook alle film informatie, maar downloaden ho maar.

Wat zeggen de logs ervan? Tracht sickbeard bijvoorbeeld wel de NZB aan te leveren bij SAB? Dit is redelijk giswerk voor ons wat het zou kunnen zijn zonder een log trail.

• tboheeren
Multensor schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:39:
Ik was weer eens bezig met mijn mediagebeuren verder te automatiseren... duussss Couchpatato geintalleerd en Mediadog op mijn telefoon gezet. (Sickbeard heb ik al en draait prima met xbmc).

Nu loop ik alleen tegen paar probleempjes op:

1. In Couchpatato kan ik niet elke film vinden. Als ik bijvoorbeeld op the Dictator zoek dan komt er niets terug. Dit is bij meerdere films het geval. Sommigen doen het dan weer wel... 8)7

2. In Mediadog kan ik alles behalve Sickbeard benaderen. Als ik op Sickbeard druk dan crasht de app.
EDIT: Dit is opgelost. Via andere pc Sickbeard beanderd en toen genereerde hij een API key en nu kan ik er bij via mijn telefoon.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Bij Couchpatato komt het volgende in de log naar boven, maar ik heb geen idee wat ik hier aan kan doen: http://pastebin.com/JCEj14B9
Ik zou nzbunity geproberen ipv mediadog. Voorwaarde is wel cpv2

Inventaris

Paul Baan schreef op woensdag 05 september 2012 @ 01:17:

Nergens een melding dat hij Snatched is of wat dan ook? Er moet iets in de logging over staan, misschien je retentie te laag gezet.

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-11 07:10

Multensor

wtf

tboheeren schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:38:
[...]

Ik zou nzbunity geproberen ipv mediadog. Voorwaarde is wel cpv2
Mediadog draait nu dus prima. Enige probleem zit hem nog in Couchpatato.En het probleem van Mediadog zat hem dus in Sickbeard zelf. Verder nog niet veel met MD gewerkt dus weet nog niet of het lekker werkt, maar ben blij DAT het werkt ;)

erhmm.

• Dacuuu
  • Laatst online: 23:03
schumi2004 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:11:
[...]

Wellicht heb je hier iets aan?
http://synology.brickman....0install%20Subliminal.txt

Weliswaar voor Synology maar als je de paden veranderd moet het ook wel gaan werken lijkt me.
Dit is nog iets te hoog gegrepen voor me op linux gebied..

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 22:48
Dacuuu schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:17:
[...]

ik heb alles op een linux mint desktop-servertje draaien en werkt als een zonnetje. in de applicaties kan je alles gewoon instellen in de windows. het is niet voor niets cross platform in python geprogrammeerd. kind kan de was doen.

en ik ook...

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-11 14:54

Simkin

Bzzzzz

Weet iemand of het mogelijk is om CP een nog lagere kwaliteit release te laten downloaden ook als er al een betere kwaliteit gedownload is?

Voorbeeld situatie: 1080p aanwezig en een verzoek om een DVD-Rip kwaliteit te downloaden komt binnen. Momenteel wordt deze dvd-rip niet gedownload..
Dacuuu schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:17:
[...]

Valt best mee en denk eerlijk gezegd dat je niet veel keus zult hebben qua mogelijkheden Subliminal op de Popcorn werkend te krijgen.
Pagina: 1 ... 46 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!