Sorry, ik deel sickbeard met mijn vrouwtje :-)
Je bedoelt de retentie bij mijn usenetprovider? Die is meer ls genoeg.funkeey schreef op maandag 17 september 2012 @ 07:57:
[...]
Jouw probleem heeft mogelijk te maken met je retentie, hoe groot is je retentie? De gratis indexers hebben vaak ook gewoon toegang tot alles dus daar zie ik het probleem niet.
Of retentie in SB?
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Je kan in SB de retentie tijd aangeven. Zet hem daar op het aantal dagen van je usenetprovider.backupdevice schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:26:
[...]
Je bedoelt de retentie bij mijn usenetprovider? Die is meer ls genoeg.
Of retentie in SB?
Volgens mij heb ik die op 500 dagen staan.
Maar dat snap ik dus niet. Als ik The Newsroom toevoeg, dan is de eerste aflevering in Juni geweest, dan zou er toch genoeg retentie moeten zijn?
Maar dat snap ik dus niet. Als ik The Newsroom toevoeg, dan is de eerste aflevering in Juni geweest, dan zou er toch genoeg retentie moeten zijn?
[ Voor 64% gewijzigd door backupdevice op 17-09-2012 12:49 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Dat zou het ook niet moeten zijn, ik zie heel duidelijk 'Connection timed out'. Dit als hij een verbinding probeert te maken met de Sickbeard Index. Blijkbaar was hij even down.backupdevice schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:46:
Volgens mij heb ik die op 500 dagen staan.
Ik zie bij mij ook wat connection errors over de Sickbeard Index en Womble's index gisteren/afgelopen nacht. Ervan uitgaande dat hij het nu doet, moet het wel weer goed gaan.
[EDIT]
Als ik de link gebruik die in je vorige post staat zie ik netjes 2 resultaten voor Anger Mangement.
[ Voor 14% gewijzigd door serhat op 17-09-2012 13:10 ]
TWeaKLeGeND schreef op maandag 17 september 2012 @ 01:06:
Hmm is het handig/nodig om ze naast elkaar te draaien, ik zie nu dat de anime fork ook gewone shows toestaat..
Ik heb redelijk lang twee versies naast elkaar gedraaid: de normale en de anime-fork. Na een tijdje heb ik de normale weggedaan, omdat het geen meerwaarde meer had. De updates komen snel genoeg ook in de anime-fork terecht naar mijn idee. Ik gebruik de anime-fork nu denk ik iets meer dan een jaar, en ik heb nog nooit problemen gehad dat hij een niet-anime show niet kan vinden / downloaden. Je kunt hem dus probleemloss standalone draaien.serhat schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:00:
[...]
offtopic:
Glee![]()
Sorry, kon het niet laten
------------------
Vraagje! Ik gebruik al een tijdje de normale SickBeard en de Anime versie naast elkaar. Het is nu al een tijdje zo dat de Anime form ook de normale tv-series ondersteunt. Werkt dit gewoon goed? Ik weet dat het theoretisch gezien een beetje achter de feiten moet lopen qua codebase, iig als er net een nieuwe SB release is geweest. Is dat het enige 'nadeel'?
[ Voor 27% gewijzigd door Anthirian op 17-09-2012 13:25 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Ook ik ben maar eens begonnen met sickbeard icm sabnzbd & couchpotato.. Installatie verliep soepel, en alles draait naar behoren..
Hij haalt netjes engelse 1080p films binnen echter ik heb het grootste probleem met nederlandse ondertiteling in sickbeard & couchpotato...
Hij vind ze niet... Voor mezelf geen probleem, echter voor mijn vrouw wel. Zijn er mensen die hier nog ervaringen mee hebben?
Ik maak gebruik van freenas 8.2 met daarin een jail (sab + couch + sick)...
Hij haalt netjes engelse 1080p films binnen echter ik heb het grootste probleem met nederlandse ondertiteling in sickbeard & couchpotato...
Hij vind ze niet... Voor mezelf geen probleem, echter voor mijn vrouw wel. Zijn er mensen die hier nog ervaringen mee hebben?
Ik maak gebruik van freenas 8.2 met daarin een jail (sab + couch + sick)...
Omdat SAB de rechten op die folder heeft misschien
Maar voor mijn beeldvorming, waarom wil je die gebruiken? De beschrijvende tekst ervan gelezen ?
Waarom gebruik je niet sabtosickbeard script ?
[ Voor 22% gewijzigd door schumi2004 op 17-09-2012 23:56 ]
Waar vind ik dat sabtosickbeard script?
Ik heb mijn NAS kant-en-klaar gekocht.. Sickbeard kon ik zou direct installeren vanuit package centre.
Dat sabtosickbeard gebruikte ik altijd op mijn laptop zelf, maar ik kan die hele map helemaal niet vinden op mn NAS... Tja digibeet he.
Het is dus idd om SB en Sab beter te laten samenwerken... Werkt nog niet echt.
Ik heb mijn NAS kant-en-klaar gekocht.. Sickbeard kon ik zou direct installeren vanuit package centre.
Dat sabtosickbeard gebruikte ik altijd op mijn laptop zelf, maar ik kan die hele map helemaal niet vinden op mn NAS... Tja digibeet he.
[ Voor 12% gewijzigd door SemperFidelis op 18-09-2012 00:04 ]
Script kun je in SABnzbd hier vinden, veld waar je dus in bezig was leeg latenSemperFidelis schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 00:04:
Waar vind ik dat sabtosickbeard script?
Zoek ook maar eens door dit en eventueel het Synology topic voor andere tips en tricks. Bv het verplaatsen van de log file lokatie naar externe usb stick zodat je NAS nog fatsoenlijk in hibernate gaat

[ Voor 16% gewijzigd door schumi2004 op 18-09-2012 00:14 ]

Kan ik helaas nergens selecteren...
Maar ik moet dat script toch sowieso nog wat aanpassen?
Je moet sowieso beginnen met het invullen van het pad naar de scripts. Dit doe je bij SAB in de opties (general als ik het goed heb). Daarna kan je uit een dropdown-menuutje kiezen voor de *.py scripts. Waar die map staat durf ik niet te zeggen, maar ik vermoed gewoon net als op mijn windows-bakkie in dezelfde map als Sick Beard zelf.
Dus de anime fork werkt prima standalone? Hmm ok..
Ik heb helaas wel 2 problemen met de anime fork
SSL kan ik wel aanzetten maar werkt nog altijd niet, is na het aanzetten en restarten gewoon weer uit helaas, en ik heb als test fairy tail goegevoegd, netjes stuk of 7 sources toegevoegd, gekozen voor alleen kyuubi als subgroep, maar er word niks gevonden.. tot na een tijdje fansubz ze toch allemaal vind, maar die bestanden behoren ook heel makkelijk met alle andere sources gevonden te kunnen worden.. en toen wiste ik perongeluk de sabnzb queue en mis ik nog de helft, en probeer ik ze handmatig te zoeken, en vervolgens werkt ook fansubz niet meer en krijg ik meldingen over verkeerde codering ascii blabla zal zo ff proberen te copy pasten
2012-09-18 01:48:30.428000 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error while searching NZBMatrix, skipping: ascii
2012-09-18 01:48:45.232000 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error while searching Sick Beard Index, skipping: ascii
2012-09-18 01:48:45.248000 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error while searching Fanzub, skipping: ascii
2012-09-18 01:48:45.763000 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error while searching nzb.su, skipping: ascii
2012-09-18 01:48:45.763000 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error while searching Newzbin, skipping: ascii
Etc
Ik heb helaas wel 2 problemen met de anime fork
SSL kan ik wel aanzetten maar werkt nog altijd niet, is na het aanzetten en restarten gewoon weer uit helaas, en ik heb als test fairy tail goegevoegd, netjes stuk of 7 sources toegevoegd, gekozen voor alleen kyuubi als subgroep, maar er word niks gevonden.. tot na een tijdje fansubz ze toch allemaal vind, maar die bestanden behoren ook heel makkelijk met alle andere sources gevonden te kunnen worden.. en toen wiste ik perongeluk de sabnzb queue en mis ik nog de helft, en probeer ik ze handmatig te zoeken, en vervolgens werkt ook fansubz niet meer en krijg ik meldingen over verkeerde codering ascii blabla zal zo ff proberen te copy pasten
2012-09-18 01:48:30.428000 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error while searching NZBMatrix, skipping: ascii
2012-09-18 01:48:45.232000 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error while searching Sick Beard Index, skipping: ascii
2012-09-18 01:48:45.248000 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error while searching Fanzub, skipping: ascii
2012-09-18 01:48:45.763000 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error while searching nzb.su, skipping: ascii
2012-09-18 01:48:45.763000 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error while searching Newzbin, skipping: ascii
Etc
[ Voor 26% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 18-09-2012 01:50 ]
Bedankt voor je hulp.Anthirian schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 01:39:
Je moet sowieso beginnen met het invullen van het pad naar de scripts. Dit doe je bij SAB in de opties (general als ik het goed heb). Daarna kan je uit een dropdown-menuutje kiezen voor de *.py scripts. Waar die map staat durf ik niet te zeggen, maar ik vermoed gewoon net als op mijn windows-bakkie in dezelfde map als Sick Beard zelf.
Is die map hidden ofzo? Ik kan hem iig niet vinden in de Sickbeard map.
Nu heb ik mijn NAS kant-en-klaar gekocht met harde schijf en (volgens mij) die Zebulon package al geïnstalleerd. Dus hoe dat allemaal geinstalleerd is weet ik ook niet echt.
Ik heb iig in Sab 2 categoriën aangemaakt, Movies en Series, met allebei een aparte map.
Bij Sickbeard heb ik dus aangegeven dat de folder met alle gedownloade episodes diezelfde Series map is. Sab zet de files na het downloaden wel direct in de Series map, maar verder processing lukt niet.
Ik denk dat het inderdaad met rechten te maken heeft. Zebulon is trouwens best oud, misschien handiger om over te stappen naar SynoCommunity. Overigens is dat sabtosickbeard hele script nergens voor nodig als je SickBeard goed instelt.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Kun je dat dan uitleggen? Want ik snap niet wat ik dus fout doe
.
Welke apps heb je nu al op de Syno staan?SemperFidelis schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:57:
Kun je dat dan uitleggen? Want ik snap niet wat ik dus fout doe.
Verwijder die eerst maar eens en voeg dan de repo van synocommunity toe en installeer de apps daarvan. Als dat gedaan is dan je inlezen in de verschillende apps of zoeken hier in topic/forum
[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 18-09-2012 11:05 ]
Groot nadeel van het script niet gebruiken is dat je NAS niet meer in slaap gaat. Als je het script niet gebruikt dan laat je namelijk Sick Beard op intervals je harde schijf scannen voor nieuwe series. Dat betekent dus dat er continu harde schijfactiviteit is, en dat blokkeert de slaapstand. Met het script wordt er gewoon één keer aan Sick Beard verteld dat er iets klaar is voor processen, en daarna gebeurt er niets meer tot de volgende download.
Thanks, zal morgen even alles er af gooien (zeker alle instellingen kwijt...?
)
En dan voeg ik wel de repo van synocommunity toe (gaat toch gewoon via een URL?)
En dan voeg ik wel de repo van synocommunity toe (gaat toch gewoon via een URL?)
Idd en nu volgende keer even door klikkenSemperFidelis schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:10:
Thanks, zal morgen even alles er af gooien (zeker alle instellingen kwijt...?)
http://www.synocommunity.com/faq
Geen last van, NAS gaat keurig in hibernate (DS412+). Logging van SickBeard staat wel op een USB stick.Anthirian schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:07:
Groot nadeel van het script niet gebruiken is dat je NAS niet meer in slaap gaat. Als je het script niet gebruikt dan laat je namelijk Sick Beard op intervals je harde schijf scannen voor nieuwe series. Dat betekent dus dat er continu harde schijfactiviteit is, en dat blokkeert de slaapstand. Met het script wordt er gewoon één keer aan Sick Beard verteld dat er iets klaar is voor processen, en daarna gebeurt er niets meer tot de volgende download.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Thanks schumischumi2004 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:11:
[...]
Idd en nu volgende keer even door klikken
http://www.synocommunity.com/faq
Dus als ik het goed begrijp zit dat script wel bij de Syno repo maar niet bij de Zebulon repo?
Voor zover ik weet is het meer "het kan mis gaan". Either way, SabToSickbeard is zeker wel de efficiëntste manier. Waarom zou SB moeite moeten doen om het allemaal bij te houden als Sab het ook kan melden met een berichtje als het zover is.Arfman schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:54:
[...]
Geen last van, NAS gaat keurig in hibernate (DS412+). Logging van SickBeard staat wel op een USB stick.
Mappen scannen heeft ook wel weer in sommige gevallen zijn voordelen, maar ik denk dat bij de meeste mensen SabToSickbeard het verstandigste is.
Het zou bij Zebulon ook moeten zitten als ik me goed herinner maar dan nog zou ik je adviseren over te stappen naar SynoCommunity (Zit Zebulon overigens zelf ookSemperFidelis schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:03:
[...]
Thanks schumi
Dus als ik het goed begrijp zit dat script wel bij de Syno repo maar niet bij de Zebulon repo?
Een voordeel kan zijn (voor mij in ieder geval), dat dan ook downloads uit andere bronnen (torrents bijvoorbeeld) worden opgepikt door sickbeard voor postprocessing.serhat schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:04:
[...]
Voor zover ik weet is het meer "het kan mis gaan". Either way, SabToSickbeard is zeker wel de efficiëntste manier. Waarom zou SB moeite moeten doen om het allemaal bij te houden als Sab het ook kan melden met een berichtje als het zover is.
Mappen scannen heeft ook wel weer in sommige gevallen zijn voordelen, maar ik denk dat bij de meeste mensen SabToSickbeard het verstandigste is.
Overigens staan mijn downloadmappen op een sd kaartje in mijn synology, waardoor de harde schijf gewoon in hibernate kan gaan. (Dit beperkt natuurlijk wel weer de grootte en snelheid van je downloads, maar dat is voor mij niet zo'n probleem)
Ik moet denk ik ook maar weer grondig naar m'n installatie kijken. Sab, SickBeard en Couchpotato V2 werken nu weer re-de-lijk (overigens is alleen Google Chrome echt bruikbaar helaas).
Maar Couchpotato verplaatst de films alleen nog niet (staan nog in Download/Sabnzbd/Complete/Movies terwijl Couchpotato de film al wel onder Manage heeft staan) en m'n Qnap lijkt constant bezig te zijn, hoewel ik zoektijden erg ruim heb gemaakt en USB-stick voor logs gebruik.
Wanneer ik zin heb weer 'ns goed naar kijken; tevens hoe ik ondertiteling voor al m'n films/afleveringen eens goed ga regelen (want heb weinig zin om de Raspberry Pi telkens te laten zoeken want die blinkt daarmee niet uit in snelheid...)
Jammer dat van de Qnap niet exacte logs te verkrijgen zijn die precies aangeven hoe en wat (er is wel een manier maar die is wel heel uitgebreid en dan moet je de logs opsturen ofzo)
Maar Couchpotato verplaatst de films alleen nog niet (staan nog in Download/Sabnzbd/Complete/Movies terwijl Couchpotato de film al wel onder Manage heeft staan) en m'n Qnap lijkt constant bezig te zijn, hoewel ik zoektijden erg ruim heb gemaakt en USB-stick voor logs gebruik.
Wanneer ik zin heb weer 'ns goed naar kijken; tevens hoe ik ondertiteling voor al m'n films/afleveringen eens goed ga regelen (want heb weinig zin om de Raspberry Pi telkens te laten zoeken want die blinkt daarmee niet uit in snelheid...)
Jammer dat van de Qnap niet exacte logs te verkrijgen zijn die precies aangeven hoe en wat (er is wel een manier maar die is wel heel uitgebreid en dan moet je de logs opsturen ofzo)
[ Voor 19% gewijzigd door Piet91 op 18-09-2012 12:20 ]
Is er iemand die in combinatie met autosub zijn synology in hibernation krijgt?
Met sickbeard, cp en sabnzb ging hij prima slapen....echter nu na installatie autosub niet meer....
Met sickbeard, cp en sabnzb ging hij prima slapen....echter nu na installatie autosub niet meer....
Er is ook een sabtocouchpotato scriptje (staat ergens in dit draadje), die dan melding geeft aan CPv2 dat download klaar is en zo de renaming start enz , hoeft CPv2 niet de watchdir te scannenPiet91 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:17:
Ik moet denk ik ook maar weer grondig naar m'n installatie kijken. Sab, SickBeard en Couchpotato V2 werken nu weer re-de-lijk (overigens is alleen Google Chrome echt bruikbaar helaas).
Zelf niet meer in gebruik aangezien er wat issues waren met renaming maar naar het schijnt worden deze verholpen als je de history van SAB leeg gooit. (nog niet getest)
Edit:
Schijnt dat ik er naast zit .
http://forum.qnap.com/vie...&t=59070&start=75#p287692
[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 18-09-2012 17:18 ]
Hoe wat waar download couchpotato eigenlijk de subs na het renamen? Ik krijg praktisch nooit enige subs binnen, ik geloof 1x wel gezien maar dat ben ik ook niet zeker.
Om de hoeveel tijd scant CPv2 eigenlijk de watchdir? Kan je dit instellen?schumi2004 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:34:
[...]
Er is ook een sabtocouchpotato scriptje (staat ergens in dit draadje), die dan melding geeft aan CPv2 dat download klaar is en zo de renaming start enz , hoeft CPv2 niet de watchdir te scannen
Zelf niet meer in gebruik aangezien er wat issues waren met renaming maar naar het schijnt worden deze verholpen als je de history van SAB leeg gooit. (nog niet getest)
Advanced settings van Renamer, default waarde weet ik niet maar hier staat hij op 44640 minuten en 0 is dacht ik helemaal niet.tboheeren schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:02:
[...]
Om de hoeveel tijd scant CPv2 eigenlijk de watchdir? Kan je dit instellen?
In het geval van uTorrent kan je ook het script aanzwengelen als je klaar bent met downloaden, just sayingGurby schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:13:
[...]
Een voordeel kan zijn (voor mij in ieder geval), dat dan ook downloads uit andere bronnen (torrents bijvoorbeeld) worden opgepikt door sickbeard voor postprocessing.
Overigens staan mijn downloadmappen op een sd kaartje in mijn synology, waardoor de harde schijf gewoon in hibernate kan gaan. (Dit beperkt natuurlijk wel weer de grootte en snelheid van je downloads, maar dat is voor mij niet zo'n probleem)
Ik heb bij CP alleen J1NX als search provider staan. Aangezien deze het niet meer doet (weet iemand hoe of wat?) moet ik op zoek naar iets anders.
Er zijn drie opties volgens mij
1: zelf een newznab dingetje maken
2: betaalde service
3: andere gratis provider
Ik wil beginnen met optie drie, en als dat niet kan optie 2. Heeft iemand suggesties?
Ik wil beginnen met optie drie, en als dat niet kan optie 2. Heeft iemand suggesties?
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Ik zou gewoon een nzbmatrix accountje nemen. Kost je 1 keer wat, maar werkt eigenlijk wel zo prettig.
En als je je baas zijn GSM gebruikt kost het je helemaal niksNicap schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:08:
Ik zou gewoon een nzbmatrix accountje nemen. Kost je 1 keer wat, maar werkt eigenlijk wel zo prettig.
Maar even serieus nu, gaat het om CPv2 of de normale ? Als het CPv2 betreft moet je er wel mee uit de voeten kunnen lijkt me
Hmm, kan het script nog niet vinden maar het klinkt wel aantrekkelijk. Dat de NAS niet in hibernate gaat kan aan van alles liggen op dit moment (draai Sab, Couchpotato V2, Sickbeard, Optware, Python (blijkbaar beide nodig om 't spul op de NAS draaiende te krijgen) en ook nog Web File Manager e.d. dus t overzicht is er een beetje uit wat de NAS wakker houdt).schumi2004 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:34:
[...]
Er is ook een sabtocouchpotato scriptje (staat ergens in dit draadje), die dan melding geeft aan CPv2 dat download klaar is en zo de renaming start enz , hoeft CPv2 niet de watchdir te scannen
Edit:
Schijnt dat ik er naast zit .
http://forum.qnap.com/vie...&t=59070&start=75#p287692
Zo'n script klinkt dus wel handig.
EDIT: lees nu pas je edit. Niet nodig dus.
Ik kijk nog eens verder naar directories, mappen en instellingen...
NZBMatrix! Aanrader! Kost je een keer geld maar dan ook prima service. Hier in gebruik op 3 bakken (1 account).Moby schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:05:
Ik heb bij CP alleen J1NX als search provider staan. Aangezien deze het niet meer doet (weet iemand hoe of wat?) moet ik op zoek naar iets anders.
Zo klopt het beterZandpad schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:56:
[...]
NZBMatrix! Aanrader! Kost je eenmalig keer geld een habbekrats maar dan ook prima service. Hier in gebruik op 3 bakken (1 account).
Dat dusobsidian schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:47:
[...]
Zo klopt het beter$10 voor een life time abo noem ik geen geld ±P
CPv2 draait hier nu weer, ipv CP welke ik eerst had, en hier staan wat gratis opties bij. Ik ga ze proberen en als het niet werkt neem ik een nzbmatrix account. Dank allemaal.
Die gratis opties had ik ook idd, maar het beviel me niet dat die sites maar een hele korte retentie hadden. Matrix heeft geloof ik een retentie van 1500 dagen ofzoMoby schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:38:
CPv2 draait hier nu weer, ipv CP welke ik eerst had, en hier staan wat gratis opties bij. Ik ga ze proberen en als het niet werkt neem ik een nzbmatrix account. Dank allemaal.
Dat is wel een serieus nadeel inderdaad. Eens zoeken wat de retentie is van de drie sites die ik nu heb aan staan.
Nzbclub is 1000 dagen in de grootste groepen.
Nzbindex 700 dagen
Mysterbin doet 1300 dagen volgens mij, lijkt me voldoende voor Eweka.
Nzbclub is 1000 dagen in de grootste groepen.
Nzbindex 700 dagen
Mysterbin doet 1300 dagen volgens mij, lijkt me voldoende voor Eweka.
[ Voor 38% gewijzigd door Moby op 19-09-2012 15:09 ]
Nou, lijkt erop dat ik dit niet zelf krijg opgelost. Hoe kan ik nu het beste vinden wat Sickbeard doet? Ik ben net al door de logs gegaan maar vind vernamelijk dat hij nog steeds de kwaliteit op SD inschat terwijl het HD is. Is er een betere manier om door de logs te gaan? Heb geen idee waar ik het moet zoeken, en bij google lijkt het alsof niemand dit probleem meer heeft sinds mei 2012.Christian_Ku schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:26:
[...]
Ik heb het volgende gevonden op de newzbin sites: https://www.newzbin2.es/news/view/?nw_id=375 maar dat gaat voornamelijk over de attributes x264, H.264. Vraag me af of dat nu het probleem is, en ook of dat intussen al niet meegenomen is met de commits (gevonden, is gemerged, dus dat is het probleem ook niet). Al met al heb ik geen idee waar ik het nu moet zoeken.
Criticism is prejudice made plausible.
Ik heb zojuist de SynoCommunity pack geinstalleerd.. Helaas geen SabtoSickbeard script te selecteren bij SAB. Enkel CharTranslator.pyschumi2004 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:06:
[...]
Het zou bij Zebulon ook moeten zitten als ik me goed herinner maar dan nog zou ik je adviseren over te stappen naar SynoCommunity (Zit Zebulon overigens zelf ook)
Any ideas?
Edit: gevonden.
Hoe pas ik alleen het script aan? De ik kan die hele map niet vinden op mn NAS.
Is die verborgen?
[ Voor 11% gewijzigd door SemperFidelis op 19-09-2012 17:33 ]
Zolang je het script via sab kan vinden is het goed, zo niet, moet je even in sab goed instellen dat hij naar de map verwijst waar de script in zit. Of de script + bijbehorende bestanden even kopieren naar de sab script map.SemperFidelis schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:26:
[...]
Ik heb zojuist de SynoCommunity pack geinstalleerd.. Helaas geen SabtoSickbeard script te selecteren bij SAB. Enkel CharTranslator.py
Any ideas?
Is die verborgen?
Je zou optioneel de config kunnen aanpassen. Hierin staan de URL+user+pass van je SB in. Default staat hij op localhost/8081 met lege user/pass als ik mij niet vergis.
find / -name autoProcessTV.cfgSemperFidelis schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:26:
[...]
Ik heb zojuist de SynoCommunity pack geinstalleerd.. Helaas geen SabtoSickbeard script te selecteren bij SAB. Enkel CharTranslator.py
Any ideas?
Is die verborgen?
en dan vi (of nano als je dat prettig vind) /<path>/autoProcessTV.cfg
[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 19-09-2012 18:42 ]
Ik heb het volgende probleem met par files
Als cp v2 een film vindt wordt hij de nzb file netjes naar sabnbd gestuurd, maar alleen de rar bestanden en niet de par bestanden, dus elke film failed omdat hij niet kan herstellen/checken
Ik heb in cpv2 en sabnzbd gekeken maar alles ziet er goed uit, heeft iemand misschien een oplossing?
Als cp v2 een film vindt wordt hij de nzb file netjes naar sabnbd gestuurd, maar alleen de rar bestanden en niet de par bestanden, dus elke film failed omdat hij niet kan herstellen/checken
Ik heb in cpv2 en sabnzbd gekeken maar alles ziet er goed uit, heeft iemand misschien een oplossing?
Komt het vaak voor? Als je de NZB zelf download zitten daar dan wel de par2 files in? Wat ik wel eens heb gezien, zelfs bij betaalde plekken als nzbmatrix, dat een NZB wordt geupload zonder pars. Dan krijg je dat probleem.McGreenNL schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:30:
Ik heb het volgende probleem met par files
Ik zou de NZB's handmatig downloaden als het kan ter test. Weet je zeker dat het daarom ligt of juist niet.
SAB heeft ook een instelling om pars over te slaan, of ze alleen te downloaden als er repairs nodig zijn.
Ah thanks man!serhat schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:53:
[...]
Zolang je het script via sab kan vinden is het goed, zo niet, moet je even in sab goed instellen dat hij naar de map verwijst waar de script in zit. Of de script + bijbehorende bestanden even kopieren naar de sab script map.
Je zou optioneel de config kunnen aanpassen. Hierin staan de URL+user+pass van je SB in. Default staat hij op localhost/8081 met lege user/pass als ik mij niet vergis.
Moest inderdaad even in sab instellen dat hij naar de juiste map verwees (die kon ik niet direct vinden
In ieder geval moet de config het dan wel met de default instellingen doen zoals ik het nu zie.
Binnenkort maar weer eens testen.
Dank voor de hulp (allen).
Je kan afwijken van de default config dan moet je even dit doenSemperFidelis schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:49:
[...]
Ah thanks man!
Moest inderdaad even in sab instellen dat hij naar de juiste map verwees (die kon ik niet direct vinden).
In ieder geval moet de config het dan wel met de default instellingen doen zoals ik het nu zie.
Binnenkort maar weer eens testen.
Dank voor de hulp (allen).
schumi2004 in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
je bedoelt een site die je kan instellen voor sickbeard en cb?
Yes sir.joppe113 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:59:
je bedoelt een site die je kan instellen voor sickbeard en cb?
Komen er ook spotweb spots in te staan? Makkelijk om QoQ en SRT only releases van te downloaden met CP.
XboxLive: Dave 130R
Dat lijkt me niet mogelijk toch??Earzz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:09:
[...]
Komen er ook spotweb spots in te staan? Makkelijk om QoQ en SRT only releases van te downloaden met CP.
Daarvoor moet je gewoon een spotweb site gebruiken lijkt mij.
Sinds de laatste update heeft mijn CP wat moeite met het ophalen van de images van films die ik heb staan. Hij geeft bij de helft een melding "Wrong API key used". Andere images (met dezelfde key opgehaald) doen het wel
Er zitten nog aardig wat eigenaardigheden in

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Je bedoelt bij wanted en manage dat de plaatjes niet geladen worden in CPv2? Op mijn telefoon doen de plaatjes het inderdaad niet allemaal als ik de wanted lijst ga bekijken. Het duurt wel een paar minuten voordat alles geladen is. De manage lijst kijk ik maar niet, want die is zo groot dat mijn telefoon er moeite mee heeft
CPv2 vraagt volgens mij ook een stuk meer resources van mijn NAS.
CPv2 vraagt volgens mij ook een stuk meer resources van mijn NAS.
Excuses voor al mijn domme vragen, maar:

Hoe geef ik Sab/NAS hier recht tot?

Kan iemand mij vertellen of de IMDB watchlist uit CouchPotato is gehaald. Ik zie de optie nergens meer staan?
ASUS A8N-VM CSM | AlthlonXP 64 Venice 3200+ | 1024 DD400-X64 | Diamondmax 250GB | Acer AL1716
Ik probeer met regexen (regular expressions) de bekende release (waaronder QoQ's) uit a.b.boneless te halen. Dat valt nog niet mee.Earzz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:09:
[...]
Boneless is de afvalbak binnen de nieuwsgroepen.
Ik heb het nu sabnzb en sickbeard enigszins draaien met de handleiding uit de TS.
Even voor mijn idee, want ik volg volgens mij nog niet helemaal wat er precies gebeurt.
Ik stel in sickbeard een serie in, bijvoorbeeld Family Guy. Die haalt dan heel netjes een lijst op met eps die er geweest zijn, en die er eventueel gaan komen. Ik zet bij wijze van test 1 van die eps op wanted. Vervolgens gaat sickbeard zoeken op nzbmatrix, naar de nzb van die aflevering. Sickbeard vind hem, maar stuurt geen nzb naar sabnzb, maar de url naar het topic op de site van nzbmatrix waar de nzb te halen is. Sabnzb download vervolgens deze nzb en begint het te downloaden. Als de download klaar is kijkt sickbeard naar de download map, en zal dit aanpassen naar seizoens map en de naam van de ep aanpassen naar de standaard die ik er aan meegeef.
Klopt dit een beetje?
Enige wat ik nog neit helemaal begrip is hoe sickbeard de episodes herkend, want dit gaat niet helemaal goed. Ik heb een bestaande map Series met daarin wat series, de ene is dvd, de andere is weer mkv. Nu gaat het niet helemaal goed met het herkennen van de series, omdat hij bij bepaalde series een dvd of ep van een andere serie ziet als een aflevering van een andere serie. Bijvoorbeeld:
e:\series\revolution\season 1\Revolution - Balbalb -s01e01.mkv.
Deze word in een andere lijst (family guy) gezien als een gedownloade aflevering van family guy...
Als ik dit nog kan tweaken ben ik redelijk tevreden....
Even voor mijn idee, want ik volg volgens mij nog niet helemaal wat er precies gebeurt.
Ik stel in sickbeard een serie in, bijvoorbeeld Family Guy. Die haalt dan heel netjes een lijst op met eps die er geweest zijn, en die er eventueel gaan komen. Ik zet bij wijze van test 1 van die eps op wanted. Vervolgens gaat sickbeard zoeken op nzbmatrix, naar de nzb van die aflevering. Sickbeard vind hem, maar stuurt geen nzb naar sabnzb, maar de url naar het topic op de site van nzbmatrix waar de nzb te halen is. Sabnzb download vervolgens deze nzb en begint het te downloaden. Als de download klaar is kijkt sickbeard naar de download map, en zal dit aanpassen naar seizoens map en de naam van de ep aanpassen naar de standaard die ik er aan meegeef.
Klopt dit een beetje?
Enige wat ik nog neit helemaal begrip is hoe sickbeard de episodes herkend, want dit gaat niet helemaal goed. Ik heb een bestaande map Series met daarin wat series, de ene is dvd, de andere is weer mkv. Nu gaat het niet helemaal goed met het herkennen van de series, omdat hij bij bepaalde series een dvd of ep van een andere serie ziet als een aflevering van een andere serie. Bijvoorbeeld:
e:\series\revolution\season 1\Revolution - Balbalb -s01e01.mkv.
Deze word in een andere lijst (family guy) gezien als een gedownloade aflevering van family guy...
Als ik dit nog kan tweaken ben ik redelijk tevreden....
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Het zelf toevoegen is inderdaad wat lastiger, normaliter geeft Sabnzbd een seintje aan Sickbeard dat hij iets gedownload heeft en SickBeard heeft daar toe opdracht gegeven en weet dan al wat het is.
Hoe kan ik het nu oplossen dan? Is compleet cosmetisch, dat weet ik, maar hoe fix ik het?yeehaw schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:29:
Het zelf toevoegen is inderdaad wat lastiger, normaliter geeft Sabnzbd een seintje aan Sickbeard dat hij iets gedownload heeft en SickBeard heeft daar toe opdracht gegeven en weet dan al wat het is.
En afleveringen die op unaired of een datum in de toekomst staan worden automatisch gedownload? Zoekt hij om de zoveel tijd?
[ Voor 13% gewijzigd door Damian op 20-09-2012 22:03 ]
serhat in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"SemperFidelis schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:58:
Excuses voor al mijn domme vragen, maar:
[afbeelding]
Volgende keer even snel je foutmelding in de search hier gooien. Is best vaak langs gekomen.
Ah ik zie dat de oplossing zou moeten zijn:serhat schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:37:
[...]
serhat in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
Volgende keer even snel je foutmelding in de search hier gooien. Is best vaak langs gekomen.
chmod 755 autoProcessTV.cfg
chown sabnzbd:users autoProcessTV.cfg
Van chmodden weet ik alleen niets. Sowieso weet ik dus niet hoe ik eigenaar wordt van de rechten...
Ik doe alles lekker via DSM4 dus van coden ofzo heb ik geen weet helaas.
[ Voor 6% gewijzigd door SemperFidelis op 21-09-2012 10:05 ]
dat doe je met chown (change owner) user + primary groep opgeven (bovenstaand is sabnzbd de eigenaar, users de primary group
Vraagje, ik heb af en toe het probleem dat CP een film dubbel probeert te downloaden, hij vind dan zelf vb. een 720p release, download de torrent, en na een tijdje vind hij een 1080p release, en download die torrent ook.
Resultaat is dan dat uTorrent Server allebei de torrents download. Als ik dan vb. die 1080p versie annuleer, dan zet CP de film niet op 'gedownload' als de 720p versie klaar is.
Ik heb de settings ingesteld dat hij niet moet wachten op een betere versie.
Dit is erg irritant omdat ik dan zelf de post-processing moet doen.
Ik gebruik:
Ubuntu 12.04 LTS
CPv2 met providers: TPB, PublicHD, KAT
Black Hole -> uTorrent Server (bij Transmission heb ik hetzelfde probleem)
Resultaat is dan dat uTorrent Server allebei de torrents download. Als ik dan vb. die 1080p versie annuleer, dan zet CP de film niet op 'gedownload' als de 720p versie klaar is.
Ik heb de settings ingesteld dat hij niet moet wachten op een betere versie.
Dit is erg irritant omdat ik dan zelf de post-processing moet doen.
Ik gebruik:
Ubuntu 12.04 LTS
CPv2 met providers: TPB, PublicHD, KAT
Black Hole -> uTorrent Server (bij Transmission heb ik hetzelfde probleem)
Naar wat stoeien is alles gelukt...
Ik heb echter nog een tweetal errors mbt subliminal voor het vinden van NL subs voor mijn films.
Voor series gebruik ik auto-sub.
WARNING: enzyme.mkv File has no index
ERROR: enzyme.mkv EBML entity not found, bad file format
hij haalt dus maar heeeeeel weinig tot geen nl subs binnen en dit moet ik op dit moment handmatig doen =D..
Ik draai subliminal op windows en de films staan op mijn freenas.
Ik heb echter nog een tweetal errors mbt subliminal voor het vinden van NL subs voor mijn films.
Voor series gebruik ik auto-sub.
WARNING: enzyme.mkv File has no index
ERROR: enzyme.mkv EBML entity not found, bad file format
hij haalt dus maar heeeeeel weinig tot geen nl subs binnen en dit moet ik op dit moment handmatig doen =D..
Ik draai subliminal op windows en de films staan op mijn freenas.
Sickbeard houdt bij wanneer nieuwe afleveringen uitkomen en download deze automatisch, zo hoef je nooit meer na te denken over het bijhouden van je series. Van oude afleveringen moet je wel instellen of je ze wil (wanted) of niet (skipped).Damian schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:34:
[...]
Hoe kan ik het nu oplossen dan? Is compleet cosmetisch, dat weet ik, maar hoe fix ik het?
En afleveringen die op unaired of een datum in de toekomst staan worden automatisch gedownload? Zoekt hij om de zoveel tijd?
Ik verwacht dat je je series moet renamen om ze goed gevonden te laten worden door SickBeard
Heb Headphones draaien op de NAS en loop tegen een post processing probleem aan.
Headphones wil de mappen alleen processen als ze in een bepaald formaat staan, namelijk: artist - album [jaar]
Ik zoek dus een script (of hulp met een scriptje, Noob) om Sabnzbd de mappen na het downloaden op deze manier te hernoemen.
Headphones wil de mappen alleen processen als ze in een bepaald formaat staan, namelijk: artist - album [jaar]
Ik zoek dus een script (of hulp met een scriptje, Noob) om Sabnzbd de mappen na het downloaden op deze manier te hernoemen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Als het goed is zoekt Headphones een download en geeft hij deze in gepast formaat aan SABnzbd dus moet alles goed gaan.Rubman schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:44:
Heb Headphones draaien op de NAS en loop tegen een post processing probleem aan.
Kun je een stuk logging posten?
even niet een logje met desbetreffende errors (zal hem proberen te krijgen
)
Dit is dus een string dat het gelukt is
Successfully applied metadata to: /volume1/downloads/complete/headphones/Muse - The 2nd Law [2012]/Muse - The 2nd Law/13 The 2nd Law Isolated System.mp3
Als dikgedrukt in een ander format staat (kan zelfs al een dubbele spatie, missend streepje, deluxe, etc) dan gaat hij douten geven met betrekking tot musicbrainz en laat hij de folder lekker in de sabnzbd complete staan en verplaats en hernoemt hij hem niet naar de muziek map.
Gelukt met album om een fout te krijgen.
2012-09-25 11:01:00 INFO Couldn't parse Bombay Bicycle Club How Can You Swallow So Much Sleep WEB 2012 FRAY into any valid format.
2012-09-25 11:01:00 INFO Couldn't parse Bombay Bicycle Club How Can You Swallow So Much Sleep WEB 2012 FRAY into a valid Newbin format
2012-09-25 11:01:00 INFO Couldn't parse Bombay Bicycle Club How Can You Swallow So Much Sleep WEB 2012 FRAY into a valid default format
2012-09-25 11:01:00 INFO Processing: Bombay Bicycle Club How Can You Swallow So Much Sleep WEB 2012 FRAY
Hier staat dus geen streepje tussen en wat andere info erbij en hij weigert hem dus te processen.
Ik wil dus dat Sabnzbd de dingen als 2012 tussen [] zet en er eigenlijk gewoon het volgende format van maakt na het downloaden $Artist - $album [$year]

Successfully applied metadata to: /volume1/downloads/complete/headphones/Muse - The 2nd Law [2012]/Muse - The 2nd Law/13 The 2nd Law Isolated System.mp3
Als dikgedrukt in een ander format staat (kan zelfs al een dubbele spatie, missend streepje, deluxe, etc) dan gaat hij douten geven met betrekking tot musicbrainz en laat hij de folder lekker in de sabnzbd complete staan en verplaats en hernoemt hij hem niet naar de muziek map.
2012-09-25 11:01:00 INFO Couldn't parse Bombay Bicycle Club How Can You Swallow So Much Sleep WEB 2012 FRAY into any valid format.
2012-09-25 11:01:00 INFO Couldn't parse Bombay Bicycle Club How Can You Swallow So Much Sleep WEB 2012 FRAY into a valid Newbin format
2012-09-25 11:01:00 INFO Couldn't parse Bombay Bicycle Club How Can You Swallow So Much Sleep WEB 2012 FRAY into a valid default format
2012-09-25 11:01:00 INFO Processing: Bombay Bicycle Club How Can You Swallow So Much Sleep WEB 2012 FRAY
Hier staat dus geen streepje tussen en wat andere info erbij en hij weigert hem dus te processen.
Ik wil dus dat Sabnzbd de dingen als 2012 tussen [] zet en er eigenlijk gewoon het volgende format van maakt na het downloaden $Artist - $album [$year]
[ Voor 41% gewijzigd door Rubman op 25-09-2012 10:57 ]
Normaal gesproken stuurt Headphones de download naar SAB en past daarna de titel aan naar het formaat waarmee hij overweg kan. Als je een album downloadt dat niet door Headphones is gesnatcht, dan moet je het inderdaad handmatig hernoemen naar een voor Headphones leesbaar formaat.
Ik zie zelf ook liever dat dit achteraf gebeurt via een script, want dat scheelt disk activity en het zorgt er ook voor dat je meerdere versies kunt downloaden als je in SAB de optie "delete duplicate nzbs" aan hebt staan.
Ik zie zelf ook liever dat dit achteraf gebeurt via een script, want dat scheelt disk activity en het zorgt er ook voor dat je meerdere versies kunt downloaden als je in SAB de optie "delete duplicate nzbs" aan hebt staan.
[ Voor 18% gewijzigd door Anthirian op 25-09-2012 13:57 ]
Gebruik je in SABnzbd nog post-processing scripts of categorisatie?Rubman schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:54:
even niet een logje met desbetreffende errors (zal hem proberen te krijgen)
Successfully applied metadata to: /volume1/downloads/complete/headphones/Muse - The 2nd Law \[2012]/Muse - The 2nd Law/13 The 2nd Law Isolated System.mp3
Zo, dacht even Headphones weer eens in gebruik te nemen kijk ik zojuist op de startpagina van Headphones staan er potverdorie 640 artiesten in de lijst!!! Waar de fuck komen die ineens vandaan? Mijn music folder is nagenoeg leeg en bevat maar 2 artiesten en mijn lastfm account heeft ook niet veel bijzonders. Als het nu nog fatsoenlijke artiesten waren ok maar het is allemaal bocht ook nog eens.
Hoe kan ik de hele DB ervan weg gooien zodat ik weer opnieuw kan beginnen?
[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 25-09-2012 14:43 ]
Voor zover ik weet niet, ik laat sabnzbd alleen dingen die door danwel Headphones, Sickbeard of Couchpotato downloaden in een aparte map binnen complete zetten, maar verder geen scripts behalve uitpakken en opschonen. (verwijderen van .nfo .srt .m3u en dat soort meuk)eXisTa schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:00:
[...]
Gebruik je in SABnzbd nog post-processing scripts of categorisatie?
Ik heb er ook wat rare artiesten enzo tussenstaan (wijt dat aan de BBQ boxen wat natuurlijk verzamel cd's zijn) maar wind het hele DB systeem van Headphones wat vaag.schumi2004 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:42:
Zo, dacht even Headphones weer eens in gebruik te nemen kijk ik zojuist op de startpagina van Headphones staan er potverdorie 640 artiesten in de lijst!!! Waar de fuck komen die ineens vandaan? Mijn music folder is nagenoeg leeg en bevat maar 2 artiesten en mijn lastfm account heeft ook niet veel bijzonders. Als het nu nog fatsoenlijke artiesten waren ok maar het is allemaal bocht ook nog eens.
Gebruik het ook enkel om automatisch bepaalde nieuwe albums te vinden en goed te post processen.
Misschien is er voor mij dus wel een veel betere andere oplossing zodat het geheugen vretende Headphones helemaal weg kan.
[ Voor 51% gewijzigd door Rubman op 25-09-2012 14:54 ]

Sinds het begin dat in CP gebruik heb ik eigenlijk al het volgende probleem. Het gaat om het gedeelte waar je de renaming instelt. Ik heb bij ‘Folder Naming’ een aantal opties meegegeven zoals naam, jaar, kwaliteit, maar ook per ongeluk bestandsnaam. Deze wil ik verwijderen maar krijg dit met geen mogelijkheid weg.
Al van alles geprobeerd (selecteren dan verwijderen, rechtermuisknop), zelfs via vi geprobeerd de config-file aan te passen maar zonder resultaat. Weten jullie misschien hoe je daar opties kan verwijderen?
Met je muis erover hoveren:ArieR schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:32:
[afbeelding]
Sinds het begin dat in CP gebruik heb ik eigenlijk al het volgende probleem. Het gaat om het gedeelte waar je de renaming instelt. Ik heb bij ‘Folder Naming’ een aantal opties meegegeven zoals naam, jaar, kwaliteit, maar ook per ongeluk bestandsnaam. Deze wil ik verwijderen maar krijg dit met geen mogelijkheid weg.
Al van alles geprobeerd (selecteren dan verwijderen, rechtermuisknop), zelfs via vi geprobeerd de config-file aan te passen maar zonder resultaat. Weten jullie misschien hoe je daar opties kan verwijderen?

Tip: Gebruik Chrome
Thanks! Gebruikte Firefox, maar Chrome did the trick! :-)eXisTa schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:57:
[...]
Met je muis erover hoveren:
[afbeelding]
Tip: Gebruik Chrome
Wellicht dat iemand hier weet wat er mis gaat en anders moet ik er een ticket voor aan maken denk.
Ik heb in CPv2 renaming enabled, subs, trailer en meta data download actief.
Voor trailers heb ik dan ook nog eens Automaticly search en download for library geactiveerd maar ik zie CP er helemaal niks mee doen, er worden geen trailers of wat dan ook gedownload voor mijn bestaande films (Managed list)
Iemand een idee?
Voor trailers heb ik dan ook nog eens Automaticly search en download for library geactiveerd maar ik zie CP er helemaal niks mee doen, er worden geen trailers of wat dan ook gedownload voor mijn bestaande films (Managed list)
Iemand een idee?
Heb je het vinkje staan bij: Automaticly search & download for movies in library?schumi2004 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:22:
Wellicht dat iemand hier weet wat er mis gaat en anders moet ik er een ticket voor aan maken denk.
Iemand een idee?
Ja doe maar eens terug lezeneXisTa schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:21:
[...]
Heb je het vinkje staan bij: Automaticly search & download for movies in library?
Bij mij download hij ook geen trailers voor films die er al stonden of die ik er zelf neer zet. Wel voor films die ik via CP download (via SABnzb) Weet niet of dat feature of bug is eigenlijkschumi2004 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:22:
Iemand een idee?
[ Voor 3% gewijzigd door Damian op 26-09-2012 16:56 ]
Maak er gewoon een bug van op git en dan zien we welDamian schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:56:
[...]
Bij mij download hij ook geen trailers voor films die er al stonden of die ik er zelf neer zet. Wel voor films die ik via CP download (via SABnzb) Weet niet of dat feature of bug is eigenlijk
Edit:
Zo Ruud was snel
In kort, optie had er niet moeten zijn
[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 26-09-2012 17:16 ]
Ik heb Sickbeard nu volgens mij redelijk stabiel runnen op mijn MacBook. Zit nu alleen nog met 2 dingen:
Als ik bijvoorbeeld de serie Supernatural toevoeg, hoe zorg ik er dan voor dat alle voorgaande afleveringen/seizoenen niet gedownload worden? Ik heb deze namelijk wel, maar zijn verspreid over meerdere devices, dus staan niet allemaal op de MacBook. Ik wil dat sickbeard alleen nzbs gaat doorgeven aan Sabnzbd van het komende nieuwe seizoen. Ik durfde Supernatural nog niet toe te voegen omdat ik er geen zin in had dat alle 7 seizoenen straks gedownload worden...dus, hoe werkt dat?
Ook ben ik nog steeds bezig om ervoor te zorgen dat Sickbeard automatisch opstart als ik mijn Macbook opstart. Er is een vernieuwde handleiding te vinden via sickbeard.com (deze), maar het script dat daar wordt aangeleverd om sickbeard automatisch te laten opstarten krijg ik niet aan de gang
.
Als ik bijvoorbeeld de serie Supernatural toevoeg, hoe zorg ik er dan voor dat alle voorgaande afleveringen/seizoenen niet gedownload worden? Ik heb deze namelijk wel, maar zijn verspreid over meerdere devices, dus staan niet allemaal op de MacBook. Ik wil dat sickbeard alleen nzbs gaat doorgeven aan Sabnzbd van het komende nieuwe seizoen. Ik durfde Supernatural nog niet toe te voegen omdat ik er geen zin in had dat alle 7 seizoenen straks gedownload worden...dus, hoe werkt dat?
Ook ben ik nog steeds bezig om ervoor te zorgen dat Sickbeard automatisch opstart als ik mijn Macbook opstart. Er is een vernieuwde handleiding te vinden via sickbeard.com (deze), maar het script dat daar wordt aangeleverd om sickbeard automatisch te laten opstarten krijg ik niet aan de gang
Dit kan je als het goed is aangeven bij het adden van een nieuwe show serie uitzoeken en op next klikken 2x (op nas versie dan, neem aan dat hij hetzelfde is) en dan "Set the initial status of missing episodes" op skipped zetten dan kan je hierna de episodes die je nog wilt handmatig opzoeken.
en de nieuwe afleveringen worden automatisch op wanted gezet.
en de nieuwe afleveringen worden automatisch op wanted gezet.
Standaard(bij mij in ieder geval) laat hij oude seizoenen met rust, tenzij je ze zelf op wanted zet.
in windows kan je gewoon snelkoppeling van sickbeard in opstarten zetten.weet niet hoe dat bij macbook zit?FireSonus schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:13:
Ik heb Sickbeard nu volgens mij redelijk stabiel runnen op mijn MacBook. Zit nu alleen nog met 2 dingen:
Ook ben ik nog steeds bezig om ervoor te zorgen dat Sickbeard automatisch opstart als ik mijn Macbook opstart. Er is een vernieuwde handleiding te vinden via sickbeard.com (deze), maar het script dat daar wordt aangeleverd om sickbeard automatisch te laten opstarten krijg ik niet aan de gang.
Bedankt voor jullie reacties, het niet downloaden van oude afleveringen werkt dus met dat wanted/skipped, super!
@roflexx, voor OSX moet je dat script van die website die ik gaf opslaan als programma, en deze dan toevoegen aan je op te starten programma's. Probleem is alleen dat ik dat script niet opgeslagen krijg als programma, ik krijg meteen een foutmelding als ik hem probeer te openen. Maar hey, ik ben al verder dan anderhalf uur geleden, dus mij hoor je niet klagen
.
@roflexx, voor OSX moet je dat script van die website die ik gaf opslaan als programma, en deze dan toevoegen aan je op te starten programma's. Probleem is alleen dat ik dat script niet opgeslagen krijg als programma, ik krijg meteen een foutmelding als ik hem probeer te openen. Maar hey, ik ben al verder dan anderhalf uur geleden, dus mij hoor je niet klagen
Publieke registratie voor nieuwe Newznab-server is geopend.
http://newznab.rosevalley-solutions.nl/ is het adres.
Standaardgebruiker krijg 80 api-requests en 10 downloads per dag.
http://newznab.rosevalley-solutions.nl/ is het adres.
Standaardgebruiker krijg 80 api-requests en 10 downloads per dag.
werk nu sindskort met sab en CP server op me laptop. De films komen goed binnen. ik krijg alleen het renamen niet voor elkaar. Iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben of mis ik nog een koppeling tussen sab en CP?
CP versie ?Paulus07 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:10:
werk nu sindskort met sab en CP server op me laptop. De films komen goed binnen. ik krijg alleen het renamen niet voor elkaar. Iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben of mis ik nog een koppeling tussen sab en CP?
En je hebt renaming helemaal naar wens gevult?Paulus07 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:35:
Versie: '2.0.0.pre2'
Bijvoorbeeld zo als hier eXisTa in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
Je download programma download de films in de from dir ?
Neem even aan dat hij helemaal niet renamed of doet ie het maar half ?
[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 27-09-2012 21:49 ]
yup. enige verschil met die screen is dat ik de "To" en "from" hetzelfde heb (films staan meteen in de goede map).
Zal eens testen wat het doet als ik de "To" aanpas.
Het is vaak verstandig om een 'tussen'map te gebruiken om in te downloaden. Vanuit daar laat je dan CP post-processing doen en verplaatsen naar de uiteindelijke map met films.
Beide hetzelfde gaat niet werken.Paulus07 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:02:
yup. enige verschil met die screen is dat ik de "To" en "from" hetzelfde heb (films staan meteen in de goede map).
hmmm een andere map instellen werkt ook niet. De film wordt niet verplaatst en dus ook niet hernoemd etc.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!