Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:08

sus

is druk :+

Ik heb sinds gisteren headphones draaien op mijn debianserver, waar ook al tijden spotweb, sabnzb, sickbeard en couchpotato op draaien. Alles werkt prima, ik loop alleen tegen de postprocessing aan. Die werkt namelijk niet.

In sab heb ik 'muziek' als categorie, met als doel /volume02/usenet/unsorted/headphones
In headphones heb ik bij 'download settings' aangegeven dat de sab-categorie 'muziek' is, met als downloaddirectory /volume02/usenet/unsorted/headphones (gelijk als sab dus)
Daarnaast heb ik in postprocessing een vinkje bij "move to destination folder" en als doel /volume02/usenet/muziek

Rechten staan allemaal goed, maar toch blijven alle albums in de unsorted-map hangen.

Wat doe ik nou fout? Bij de andere tools werkt het allemaal prima, maar deze laat me nu in de steek. Uiteraard heb ik google er al op losgelaten, maar daar vind ik vooral posts uit het verleden waarin wordt aangegeven dat ik moet updaten. Echter, ik heb gisteren via git al de meest recente gecloned. Andere oplossingen zijn het controleren van de rechten, maar ook dat is geen issue, die staan volledig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:14

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Een aantal dingen in mijn SB wanted list zijn niet beschikbaar in de gewenste kwaliteit. Hoe krijg ik nu SB toch aan het zoeken naar een acceptabele versie?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24
Jorgen schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:56:
Een aantal dingen in mijn SB wanted list zijn niet beschikbaar in de gewenste kwaliteit. Hoe krijg ik nu SB toch aan het zoeken naar een acceptabele versie?
Kwaliteit van die specifieke serie wijzijgen naar sd of any al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bedankt voor je antwoord.
Sorry, foutje, het is niet in SB, maar in CP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Als je cp hebt voeg je de film nogmaals toe maar dan met een andere kwaliteit.
Met cpv2 klik je op het potloodje, en wijzig je de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus

sus

Ik ben een stapje verder, wanneer ik hem forceer (via manage), dan werkt post-processing wel, maar voor precies 1 album. De rest laat hij ongemoeid, tot ik weer een update forceer. Dan doet hij weer precies 1 album. Iemand enig idee?

[ Voor 35% gewijzigd door sus op 09-08-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

job schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 19:18:
Als je cp hebt voeg je de film nogmaals toe maar dan met een andere kwaliteit.
Met cpv2 klik je op het potloodje, en wijzig je de kwaliteit.
In dat geval krijg ik nog steeds dezelfde in mijn lijst, met eronder een gele driehoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzilt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-09 22:09
sus schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:01:
Ik heb sinds gisteren headphones draaien op mijn debianserver, waar ook al tijden spotweb, sabnzb, sickbeard en couchpotato op draaien. Alles werkt prima, ik loop alleen tegen de postprocessing aan. Die werkt namelijk niet.

In sab heb ik 'muziek' als categorie, met als doel /volume02/usenet/unsorted/headphones
In headphones heb ik bij 'download settings' aangegeven dat de sab-categorie 'muziek' is, met als downloaddirectory /volume02/usenet/unsorted/headphones (gelijk als sab dus)
Daarnaast heb ik in postprocessing een vinkje bij "move to destination folder" en als doel /volume02/usenet/muziek

Rechten staan allemaal goed, maar toch blijven alle albums in de unsorted-map hangen.

Wat doe ik nou fout? Bij de andere tools werkt het allemaal prima, maar deze laat me nu in de steek. Uiteraard heb ik google er al op losgelaten, maar daar vind ik vooral posts uit het verleden waarin wordt aangegeven dat ik moet updaten. Echter, ik heb gisteren via git al de meest recente gecloned. Andere oplossingen zijn het controleren van de rechten, maar ook dat is geen issue, die staan volledig goed.
sus schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 19:41:
Ik ben een stapje verder, wanneer ik hem forceer (via manage), dan werkt post-processing wel, maar voor precies 1 album. De rest laat hij ongemoeid, tot ik weer een update forceer. Dan doet hij weer precies 1 album. Iemand enig idee?
Ik had een soortgelijk probleem. Ik had in Sabnzbd de optie 'Replace Spaces in Foldername' aanstaan. Na dit uitgezet te hebben was het probleem voor mij opgelost. Je kunt ook kijken of je wat in de log file ziet staan, deze vindt je in de directory waar Headphones geinstallerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Jorgen schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:58:
In dat geval krijg ik nog steeds dezelfde in mijn lijst, met eronder een gele driehoek.
Een geel driehoek komt me niet bekend voor, heb je een screenshot?
Hoeveel (en welke) search providers heb je eigenlijk? Te weinig searchproviders kan ook nog een oorzaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LTvRv.jpg

Ik heb maar 1 searchprovider, de gratis http://nzb.su/ (ingevuld onder "providers - newznab" zoals geadviseerd bij binaries4all)

Edit: wat raar... als ik deze foto post, dan krijg ik een grijze overlay van tweakers met allerlei groene tekst. Deze verdwijnt na enkele seconden vanzelf weer. @ Caelorum: Ik zag het de 2e x ook ja. Bedankt.

[ Voor 61% gewijzigd door Jorgen op 10-08-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:28
Jorgen schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:34:
[...] Edit: wat raar... als ik deze foto post, dan krijg ik een grijze overlay van tweakers met allerlei groene tekst. Deze verdwijnt na enkele seconden vanzelf weer.
Plaatjes worden gescand op virussen enzo dacht ik voordat de post wordt geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hmm, SB geeft bij NL series ook een VS vlag mee. Kan ik dat negeren, of betekent dit dat ik straks iets verkeerds krijg?

[ Voor 82% gewijzigd door Jorgen op 10-08-2012 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 22:34
Jorgen schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:44:
Hmm, SB geeft bij NL series ook een VS vlag mee. Kan ik dat negeren, of betekent dit dat ik straks iets verkeerds krijg?
De vlag heeft niets met de serie te maken maar met de informatie die hij erbij ophaalt zoals namen van afleveringen etc. Maar Nederlandse series zullen geen Engelse benamingen hebben, dus ik zou me niet al te veel zorgen maken.

Je kunt het altijd nog wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Jorgen schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:34:
[afbeelding]
Ik heb maar 1 searchprovider, de gratis http://nzb.su/ (ingevuld onder "providers - newznab" zoals geadviseerd bij binaries4all)
Komt me niet bekend voor dat uitroepteken.
Wat je searchproviders betreft, voeg er meer toe. Zorg er voor dat je de retentie juist invult.
Hoe lang is de retentie van jouw usenetprovider?

[ Voor 10% gewijzigd door job op 10-08-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb gegoogled, kwam op dezelfde vraag in een oudere versie van dit topic, maar kon geen duidelijk antwoord vinden.

Is het ook mogelijk in Couchpotato (ik draai v2) om bij animatie films aan te geven dat de film minimaal Nederlandse taal bevat?

Ik heb jongere kinderen, dus voor sommige films is Nederlandse taal toch wel een vereiste. De overige categorien maken me niet uit

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
krijg nu wat..

Ik loop al een paar dagen enorm te vechten om CP2/SB/SAB aan de gang te krijgen op de mac mini icm een NAS. SB en Sab draaien nu goed (Althans daar lijkt het op).

Echter ik heb iets hee raars. Sab krijgt de nzb van CP2, ik zie de folders netjes in de temp folders maar daarna verdwijnt de film en is spoorloos. Ik vermoed dat het te maken heeft met een tekentje in de naam (madagascar's bla bal).. Zo maar eens proberen met een andere download.

Ik krijg ook een voor mij nieuwe error: opgelost door cache file te verwijderen
[ato.core.plugins.subtitle] Failed searching for subtitle: Traceback (most recent call last):
File "/Applications/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/subtitle/main.py", line 56, in searchSingle
download = subliminal.download_subtitles(files, multi = True, force = False, languages = [lang], services = self.services, cache_dir = Env.get('cache_dir'))
File "/Applications/CouchPotatoServer/libs/subliminal/api.py", line 95, in download_subtitles
subtitles_by_video = list_subtitles(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter)
File "/Applications/CouchPotatoServer/libs/subliminal/api.py", line 54, in list_subtitles
tasks = create_list_tasks(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter)
File "/Applications/CouchPotatoServer/libs/subliminal/core.py", line 57, in create_list_tasks
scan_result.extend(scan(p, max_depth, scan_filter))
File "/Applications/CouchPotatoServer/libs/subliminal/videos.py", line 231, in scan
return [(video, video.scan())]
File "/Applications/CouchPotatoServer/libs/subliminal/videos.py", line 132, in scan
if isinstance(video_infos, enzyme.core.AVContainer):
AttributeError: 'module' object has no attribute 'core'

[ Voor 3% gewijzigd door Jpjedi op 10-08-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

job schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:37:
[...]

Komt me niet bekend voor dat uitroepteken.
Wat je searchproviders betreft, voeg er meer toe. Zorg er voor dat je de retentie juist invult.
Hoe lang is de retentie van jouw usenetprovider?
Als ik de muisaanwijzer erboven houd, dan geeft hij aan dat ik alleen zoek naar HD kwaliteit, maar dat er geen HD bron beschikbaar is.

Ik weet niet hoe lang de retentie is. Dat kan ik vooralsnog nergens vinden.
Ik gebruik de nieuwsserver van mijn provider en de nzbzoeker van nzb.su

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:16
cypher21 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:41:
Ik heb gegoogled, kwam op dezelfde vraag in een oudere versie van dit topic, maar kon geen duidelijk antwoord vinden.

Is het ook mogelijk in Couchpotato (ik draai v2) om bij animatie films aan te geven dat de film minimaal Nederlandse taal bevat?

Ik heb jongere kinderen, dus voor sommige films is Nederlandse taal toch wel een vereiste. De overige categorien maken me niet uit
Je kan zover ik weet wel prioriteit geven aan een bepaalde taal. Ook is het mogelijk om naar releases te zoeken met bepaalde zoektermen in de naam. "NL" bv.
Het is alleen wel een algemene instelling, niet per catagorie.
Ik denk dat je de kinderfilms dan beter met het handje kunt zoeken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Jorgen schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:18:
Als ik de muisaanwijzer erboven houd, dan geeft hij aan dat ik alleen zoek naar HD kwaliteit, maar dat er geen HD bron beschikbaar is.
Nogmaals toevoegen als een sd bron en wellicht dat hij hem wel vind? Al is dat lastig met een lage retentie (providers bieden hooguit een retentie van 5 dagen aan).
Ik weet niet hoe lang de retentie is. Dat kan ik vooralsnog nergens vinden.
Ik gebruik de nieuwsserver van mijn provider en de nzbzoeker van nzb.su
Neem zo snel mogelijk een abonnement bij een externe usenet provider (of neem een gratis proef abbo), stel de juiste retentie in in CP. Voeg nog wat searchproviders toe en probeer het nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:25

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Is het mogelijk om Sickbeard bepaalde files te laten deleten na het post processen?
Hoe het nu zit is dat Sickbeard een file download via Sabnzbd en zodra deze klaar is door de post processing gaat.
Heb er nu vaak wat .srt bestanden tussen zitten die ik niet door XBMC kan laten negeren, graag wil ik deze dan ook verwijderen zodra Sickbeard klaar is (en het niet steeds zelf te hoeven doen)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
RocketKoen schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:23:
[...]

Je kan zover ik weet wel prioriteit geven aan een bepaalde taal. Ook is het mogelijk om naar releases te zoeken met bepaalde zoektermen in de naam. "NL" bv.
Het is alleen wel een algemene instelling, niet per catagorie.
Ik denk dat je de kinderfilms dan beter met het handje kunt zoeken.
Idd, met die instellingen heb ik al lopen spelen, maar helaas niet het gewenste resultaat.
Voor zover ik kon vinden is dat inderdaad de enige optie, hoopte stiekem op een betere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Rubman schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:34:
Is het mogelijk om Sickbeard bepaalde files te laten deleten na het post processen?
Hoe het nu zit is dat Sickbeard een file download via Sabnzbd en zodra deze klaar is door de post processing gaat.
Heb er nu vaak wat .srt bestanden tussen zitten die ik niet door XBMC kan laten negeren, graag wil ik deze dan ook verwijderen zodra Sickbeard klaar is (en het niet steeds zelf te hoeven doen)
Als je eens bij SABnzbd onder het tabblad General bij Cleanup List .srt toevoegt? In dat geval wordt een .srt altijd verwijderd na downloaden, nog voor Sick Beard begint met processing. Als dat niet werkt moet je misschien controleren of Move Associated Files uit staat in Sick Beard's post processing options.

[ Voor 8% gewijzigd door Anthirian op 10-08-2012 14:54 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
cypher21 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:41:

Ik heb ook secties voor animaties en voor de kinderfilmpjes. De kinderfilmpjes doe ik handmatig en zijn vaak geripped van dvd. De zijn toch bijna allemaal met NL audiospoor als je 'Dutch' als preferred word hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Op men synology ben ik eindelijk overgestapt naar CPserver. Wanneer ik echter via de interface men log/cache folder wil veranderen naar de directory op men usb stickje, kan ik CouchPotatoServer niet meer herstarten. De status in package center blijft op stopgezet en uitvoeren helpt niet.
Enkel uninstallen/installen helpt maar wanneer ik die optie invoer (logfolder) is het weer van hetzelfde.
Iemand een idee? Andere opties aanpassen geeft het probleem niet.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:15
@tboheeren, de directory heeft wel rechten voor in ieder geval Couch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
ChuckyDevil schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:07:
@tboheeren, de directory heeft wel rechten voor in ieder geval Couch?
Ja ik zie alleszins dat hij een db_cache folder aanmaakt en een logs folder. Hiernaast ook nog enkele andere bestandjes. De folder hierboven (usbshare1/logs/couchpotato/) heb ik wel zelf aangemaakt. De eigenaar is dus admin en de rechten staan allemaal aangevinkt via de interface in DSM. Ook toegepast op submappen.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Om zeker te zijn dat de gebruiker couch kan schrijven in die map, is het misschien handig om even via de command dat te bekijken, weet je hoe dat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
ChuckyDevil schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:18:
Om zeker te zijn dat de gebruiker couch kan schrijven in die map, is het misschien handig om even via de command dat te bekijken, weet je hoe dat werkt?
Ik heb in putty een ls -l command uitgevoerd in de logs folder op men usbstick:

drwxrwxrwx 3 admin users 32768 Aug 10 16:21 couchpotato
drwxrwxrwx 2 admin users 32768 Jun 20 21:02 headphones
drwxrwxrwx 2 admin users 32768 May 3 11:20 logs
drwxrwxrwx 2 admin users 32768 Jul 8 12:59 sabnzbd
drwxrwxrwx 2 admin users 32768 Aug 6 13:22 sickbeard

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
En de inhoud van drwxrwxrwx 3 admin users 32768 Aug 10 16:21 couchpotato is?

Blijkbaar niet mogelijk. Zie onderstaande..

[ Voor 23% gewijzigd door ChuckyDevil op 10-08-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tboheeren schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:01:
Op men synology ben ik eindelijk overgestapt naar CPserver. Wanneer ik echter via de interface men log/cache folder wil veranderen naar de directory op men usb stickje, kan ik CouchPotatoServer niet meer herstarten. De status in package center blijft op stopgezet en uitvoeren helpt niet.
Enkel uninstallen/installen helpt maar wanneer ik die optie invoer (logfolder) is het weer van hetzelfde.
Iemand een idee? Andere opties aanpassen geeft het probleem niet.
Je kunt deze folder niet op je externe stick zetten, je kan namelijk niet de user couchpotatoserver aan die folder hangen. Zelf ook al eens tegenaan gelopen.
Je kunt wel de log "verplaatsen" met symlinks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
@Chucky :
drwxrwxrwx 3 admin users 32768 Aug 10 16:21 db_backup
drwxrwxrwx 2 admin users 32768 Aug 10 16:21 logs

@Schumi:
Ok dan kan je dus enkel de logfolder verplaatsen zoals CP1? Dat is wel balen... Is het trouwens echt nodig om die logfolder te verplaatsen, met het oog op disk hibernation?

[ Voor 16% gewijzigd door tboheeren op 10-08-2012 16:31 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tboheeren schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:29:
@Chucky :
drwxrwxrwx 3 admin users 32768 Aug 10 16:21 db_backup
drwxrwxrwx 2 admin users 32768 Aug 10 16:21 logs

@Schumi:
Ok dan kan je dus enkel de logfolder verplaatsen zoals CP1? Dat is wel balen... Is het trouwens echt nodig om die logfolder te verplaatsen, met het oog op disk hibernation?
Nou ja niet alleen log. Opzich alles als je met symlinks gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
schumi2004 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:34:
[...]

Nou ja niet alleen log. Opzich alles als je met symlinks gaat werken.
Okay thanks voor de info.
Nog een vraagje ivm CPS. Waarom worden sommige films gesnatched met extra info "XX minutes from now". De nzb wordt niet onmiddellijk naar sab gestuurd.

VB:
Snatched "The Dictator 2012 720p UNRATED BRRip AC3 x264 MacGuffin": The Dictator (2012) in BR-Rip
18 minutes from now

[ Voor 14% gewijzigd door tboheeren op 10-08-2012 16:38 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tboheeren schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:38:
[...]

Nog een vraagje ivm CPS. Waarom worden sommige films gesnatched met extra info "XX minutes from now". De nzb wordt niet onmiddellijk naar sab gestuurd.

VB:
Snatched "The Dictator 2012 720p UNRATED BRRip AC3 x264 MacGuffin": The Dictator (2012) in BR-Rip
18 minutes from now
Geen idee eigenlijk. Loop zelf nu tegen probleem aan dat hij mijn managed lijst niet wil wullen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Iemand wel eens gehad dat Notify my Android over de zeik gaat met Sickbeard? Vandaag Sickbeard even opnieuw geïnstalleerd en de api weer goed gezet voor NMA, maar ik krijg nu ondertussen al voor de 6e keer een notificatie van dezelfde aflevering die is binnen gehaald. Aan de aflevering ligt het niet aangezien het bij meerdere gebeurt...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
tboheeren schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:38:
[...]

VB:
18 minutes from now
Dat XX minutes from now is puur en alleen hoelang het geleden is dat cps die actie, in dit geval de snatch, heeft uitgevoerd. Hij loopt ook op als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus

sus

Rayzilt schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:59:
Ik had een soortgelijk probleem. Ik had in Sabnzbd de optie 'Replace Spaces in Foldername' aanstaan. Na dit uitgezet te hebben was het probleem voor mij opgelost. Je kunt ook kijken of je wat in de log file ziet staan, deze vindt je in de directory waar Headphones geinstallerd is.
Die stond al uit, dat is het dus niet. Ik zie dit in de log:

code:
1
2
3
4
2012-08-10 21:37:20     INFO    No suitable album art found from Amazon. Checking Last.FM....
2012-08-10 21:37:19     INFO    Starting post-processing for: Kyteman - The Kyteman Orchestra
2012-08-10 21:37:19     INFO    Found a match in the database: Kyteman - The Kyteman Orchestra. Verifying to make sure it is the correct album
2012-08-10 21:37:19     INFO    Processing: Kyteman - The Kyteman Orchestra [2012]

En verder niets meer...

Heb nu het vinkje weggehaald bij 'Add album art as 'folder.jpg' to album folder' en in een keer werkt het. Jammer dat hij daar dan op vast loopt...

[ Voor 7% gewijzigd door sus op 10-08-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 20:22

Simkin

Bzzzzz

Ik draai momenteel Sickbeard, Couchpotato en Headphones en ben erg enthousiast maar loop tegen een vervelende tekortkoming aan met CP and HP. Althans, ik denk dat het aan de architectuur ligt maar ik hoop dat ik iets mis...

Met CP download ik SD en HD films, beiden dienen in een aparte map terecht te komen. Met HP hoop ik meerdere genres te beheren, elke genres zijn eigen map (Metal, House, Jazz, etc..). Waar ik tegen aanloop is dat ik per applicatie maar 1 category naar sabnzbd kan sturen en dat de postprocessing (beiden apps) mij niet toestaan om onderscheid te maken per download type. Alle downloads worden in 1 directory geplaatst.

Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
schumi2004 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:27:
[...]

Je kunt deze folder niet op je externe stick zetten, je kan namelijk niet de user couchpotatoserver aan die folder hangen. Zelf ook al eens tegenaan gelopen.
Ik heb de data-dir gewoon op een USB stick staan. Alleen werkt de updater niet, omdat je geen bestanden kan verplaatsen tussen twee devices.

DiskStation> ls -al /volumeUSB1/usbshare/couchpotato/
total 4612
drwxr-xr-x  5 couchpotatoserver users    4096 Aug 11 09:36 .
drwxrwxrwx 10 root              root     4096 May 17 00:14 ..
drwxrwsrwx  4 couchpotatoserver users   36864 Aug 11 09:36 cache
-rw-r--r--  1 couchpotatoserver users 4626432 Aug 11 09:36 couchpotato.db
-rw-r--r--  1 couchpotatoserver users   32768 Aug 11 09:37 couchpotato.db-shm
-rw-r--r--  1 couchpotatoserver users    6320 Aug 11 09:37 couchpotato.db-wal
drwxrwsrwx  5 couchpotatoserver users    4096 Aug 11 09:36 db_backup
drwxr-sr-x  2 couchpotatoserver users    4096 Aug 10 16:44 logs

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 10:56
Ik heb een issue met Headphones, als SABnzb gereed is met de download moet Headphones beginnen met post-processing, dat stuk werkt de data wordt dan verplaatst alleen de naam structuur klopt geen hout van. Ik heb file en folder format standaard gelaten, maar zodra de data wordt verplaats wordt alles hernoemt naar Artist\Album (Year) (dus niet de artiesten naam maar alles heet Artist).

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Simkin schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:37:
Ik draai momenteel Sickbeard, Couchpotato en Headphones en ben erg enthousiast maar loop tegen een vervelende tekortkoming aan met CP and HP. Althans, ik denk dat het aan de architectuur ligt maar ik hoop dat ik iets mis...

Met CP download ik SD en HD films, beiden dienen in een aparte map terecht te komen. Met HP hoop ik meerdere genres te beheren, elke genres zijn eigen map (Metal, House, Jazz, etc..). Waar ik tegen aanloop is dat ik per applicatie maar 1 category naar sabnzbd kan sturen en dat de postprocessing (beiden apps) mij niet toestaan om onderscheid te maken per download type. Alle downloads worden in 1 directory geplaatst.

Wat zie ik over het hoofd?
Yupz, 1 categorie inderdaad. Ik gooi ze handmatig naar subfolders indien gewenst (zoals kinderfilmpjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Ik heb de laatste dagen problemen met Headphones. Hij haalt geen (of slechts enkele albums) op van artiesten die ik toevoeg.

Als ik op Musicbrainz kijk, dan zie ik wel gewoon allerlei albums staan, maar Headphones geeft de volgende log:
2012-08-11 10:31:46 WARNING Attempt to retrieve artist information from MusicBrainz failed for artistid: 65f4f0c5-ef9e-490c-aee3-909e7ae6b2ab (retried 3 times, caused by: HTTP Error 503: Service Unavailable)
2012-08-11 10:31:28 WARNING Attempt to retrieve artist information from MusicBrainz failed for artistid: 65f4f0c5-ef9e-490c-aee3-909e7ae6b2ab (retried 3 times, caused by: HTTP Error 503: Service Unavailable)
2012-08-11 10:31:04 WARNING Attempt to retrieve artist information from MusicBrainz failed for artistid: 65f4f0c5-ef9e-490c-aee3-909e7ae6b2ab (retried 3 times, caused by: HTTP Error 503: Service Unavailable)
Het lijkt alsof de MusicBrainz API geen thuis geeft, maar dat is nu al een paar dagen en sommige albums komen wel binnen :?
Meer mensen die dit hebben? En belangrijker nog, heeft iemand een oplossing? Op de Headphones Github wordt hier ook melding van gemaakt (aantal maanden geleden), maar er staat geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zo. Ik heb een Supernews abonnement genomen. Krijg het alleen nog niet voorelkaar om alles in te stellen voor wat deze provider betreft. Het is me nog niet gelukt om met handleidingen op binairies4all / Codecasters Tweakblog. Waar én wat moet ik nu precies nog invullen van Supernews in Sab, CP en SB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny_B
  • Laatst online: 17-09 14:59
Supernews is de partij waar je via gaat downloaden. Het programma dat download is Sab. Je moet de gegevens van Supernews dus invullen in Sab (Sabnzbd > instellen > servers).

De andere programma's moet je toegang geven tot Sab. CP en Sickbeard zoeken iets, sturen het naar Sab als ze het vinden en Sab download het via Supernews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Slaapje schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:30:
Iemand wel eens gehad dat Notify my Android over de zeik gaat met Sickbeard? Vandaag Sickbeard even opnieuw geïnstalleerd en de api weer goed gezet voor NMA, maar ik krijg nu ondertussen al voor de 6e keer een notificatie van dezelfde aflevering die is binnen gehaald. Aan de aflevering ligt het niet aangezien het bij meerdere gebeurt...
Ik gebruik het zelf pas net een kleine week, en bij mij gaat het tot nu toe prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
Ik merkte gisteravond dat mijn Spotweb, die ik op mijn DS 1812+ heb draaien, dat deze niet meer (automatisch) update.

automatisch dus niet meer maar ook niet als ik op retrieve druk.
Als ik naar de beide SPOTS bestanden kijk dan zie ik dat deze als laatste zijn bijgewerkt om 9-8 om 06:00 uur.

kan iemand mij vertellen hoe dit ineens kan en vooral hoe ik dit kan oplossen??
Er is op de DS niets veranderd en laatste reboot reboot was 9 dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buzzie schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:52:
Ik merkte gisteravond dat mijn Spotweb, die ik op mijn DS 1812+ heb draaien, dat deze niet meer (automatisch) update.

Als ik naar de beide SPOTS bestanden kijk dan zie ik dat deze als laatste zijn bijgewerkt om 9-8 om 06:00 uur.

Waarschijnlijk is het vorige retrieve ergens onderuit gegaan en blijft hij daarin hangen. Heb ik hier ook al diverse keren gehad met Spotweb. Kan je is op SSH inloggen met PuTTY (root / je-admin-wachtwoord) en dan 'cd'-en naar je spotweb directory en vervolgens een "php retrieve.php" uitvoeren? Waarschijnlijk krijg je de melding dat retrieve.php al draait en dat je --force mee kan geven om hem te forceren. Dit doe je dan met: "php retrieve.php --force". Even wachten totdat Spotweb klaar is met ophalen van spots en dan moet het weer via de 'gewone' manier gaan.

Dat vermoed ik tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:54:
[...]

Waarschijnlijk is het vorige retrieve ergens onderuit gegaan en blijft hij daarin hangen. Heb ik hier ook al diverse keren gehad met Spotweb. Kan je is op SSH inloggen met PuTTY (root / je-admin-wachtwoord) en dan 'cd'-en naar je spotweb directory en vervolgens een "php retrieve.php" uitvoeren? Waarschijnlijk krijg je de melding dat retrieve.php al draait en dat je --force mee kan geven om hem te forceren. Dit doe je dan met: "php retrieve.php --force". Even wachten totdat Spotweb klaar is met ophalen van spots en dan moet het weer via de 'gewone' manier gaan.

Dat vermoed ik tenminste :)
Dank voor je reactie.
bovenstaande uitgevoerd en ik krijg bij beide het volgende:

Call to undefined function mysql_connect() in /volume3/web/spotweb/lib/dbeng/dbeng_mysql.php on line 27

en dit is de betreffende regel:

$this->_conn = mysql_connect($this->_db_host, $this->_db_user, $this->_db_pass);

zegt me niets en nogmaals.....er is bij mijn weten niets veranderd??

[ Voor 5% gewijzigd door Buzzie op 11-08-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nog steeds last van dat ik Couchpotato V2 niet kan openen. (webinterface blijft op grijs vlak hangen en gaat net verder). .qpkg al aantal keren opnieuw geïnstalleerd, Qnap NAS al aantal keren herstart maar geen succes. Ik geloof dat ik hier ook al iemand anders had gezien die niet verder dan de grijze background kwam, toevallig al weten op te lossen?

Of iemand anders met ideeën? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus

sus

Jk_W schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:36:
Ik heb de laatste dagen problemen met Headphones. Hij haalt geen (of slechts enkele albums) op van artiesten die ik toevoeg.

Als ik op Musicbrainz kijk, dan zie ik wel gewoon allerlei albums staan, maar Headphones geeft de volgende log:

[...]

Het lijkt alsof de MusicBrainz API geen thuis geeft, maar dat is nu al een paar dagen en sommige albums komen wel binnen :?
Meer mensen die dit hebben? En belangrijker nog, heeft iemand een oplossing? Op de Headphones Github wordt hier ook melding van gemaakt (aantal maanden geleden), maar er staat geen oplossing.
Jep, heb ik ook last van. Verschillende artiesten nu toegevoegd, waar bij sommige maar 1 of 2 albums genoemd worden, bij andere zelfs geen enkele...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripkip
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-08 07:54
Ruud (en anderen), ik zit hier al weken met een behoorlijk lastig probleem.
De fims die CP verplaatst na voltooien en renamen van de download hebben niet de juiste rechten om gelezen te kunnen worden. Nu moet ik telkens manuaal over SSH chmod 777 file.mkv doen vooraleer XBMC mijn film kan afspelen...

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/534/screenshot20120811at410.png

UPDATE: voorlopig ziet het er naar uit dat dit probleem werd veroorzaakt door SabNZBd (bizar want mijn tvshows hebben dit probleem niet..) Ik heb in de settings/folders 755 permissions laten instellen op de voltooide bestanden.

[ Voor 22% gewijzigd door tripkip op 11-08-2012 16:58 ]

Twitter iCouchPotato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Bij CPv2 (couchpotato server) kan je dit expliciet aangeven bij settings > general > advanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripkip
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-08 07:54
job schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:26:
Bij CPv2 (couchpotato server) kan je dit expliciet aangeven bij settings > general > advanced.
Hoe stabiel vind je CPv2 t.o.v. CPv1?

Twitter iCouchPotato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

sus schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:59:
[...]

Jep, heb ik ook last van. Verschillende artiesten nu toegevoegd, waar bij sommige maar 1 of 2 albums genoemd worden, bij andere zelfs geen enkele...
Dat komt omdat MusicBrainz de huidige useragent (alweer) heeft geblokkeerd. Enige oplossing die ik weet, buiten betalen om, is de code aanpassen zodat er een useragent wordt gestuurd van een vrij recente browser. Zo kun je MB voor de gek houden zodat ze niet zien dat je via Headphones data ophaalt.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:28
Headphones zou de api van last.fm moeten gebruiken. Die syncen hun data met die van MusicBrainz dus dat zou geen probleem moeten geven mbt. missende data. iig zou de cap van last.fm geen probleem moeten geven lijkt me: "You will not make more than 5 requests per originating IP address per second, averaged over a 5 minute period, ".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
tripkip schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:27:
[...]
Hoe stabiel vind je CPv2 t.o.v. CPv1?
Net zo stabiel als de vorige versie. Werkt eigenlijk prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smika
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-05-2024
In de logging van couch server staat:

[hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://rss.imdb.com/user/ur35565675/watchlist, params: []

Echter staat er maar 1 film (Bourne Legacy, The) in mijn wanted list, welke ik ook weer verwijderd heb in IMDB. Waarom wordt er maar 1 film gevonden en de rest niet? Kan ik een cache verwijderen zodat hij opnieuw wordt ingelezen?

Smika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat is in SB het verschil tussen downloaded en snatched? Het gaat in beide gevallen om afleveringen die al op de schijf staan. Bij downloaded staat er wel een beschrijving achter, bij snatched niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Jorgen schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:49:
Wat is in SB het verschil tussen downloaded en snatched? Het gaat in beide gevallen om afleveringen die al op de schijf staan. Bij downloaded staat er wel een beschrijving achter, bij snatched niet.
snatched is nzb geladen, downloaded betekent dat hij de serie in de sabfolder heeft gevonden en heeft verplaatst naar de folder waar je de serie wilde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:49
Buzzie schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:52:

Gebeurt hier ook een enkele keer. Beste en snelste oplossing is voor mij dan om even de NAS te herstarten. Daarna tijdje wachten en alles is weer bijgewerkt. Andere mannieren of de spots bij te werken lukken dan gewoon niet en na de herstart is alles weer opgelost en werkt het weer voor maanden goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Laatst online: 17-06 10:37
Smika schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:57:
In de logging van couch server staat:

[hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://rss.imdb.com/user/ur35565675/watchlist, params: []

Echter staat er maar 1 film (Bourne Legacy, The) in mijn wanted list, welke ik ook weer verwijderd heb in IMDB. Waarom wordt er maar 1 film gevonden en de rest niet? Kan ik een cache verwijderen zodat hij opnieuw wordt ingelezen?

Smika
Is een bug in de imdb rss dat de laatst toegevoegde film niet in de rss file komt te staan. Heb er een ticket voor lopen bij imdb maar al bijna een maand zonder reply. Wanneer je een andere film toevoegt zal hij de eerste wel pakken, probeer maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:09
Iemand hier al ervaring met het installeren van CP via LaSi op een raspberry pi? Krijg een foutmelding die ik heb gelogged op github voor Mar2zz...

Packagelist is up to date
2012-08-10 19:07:51 URL:http://dl.dropbox.com/u/18712538//LaSi_Repo/couchpotato.deb [4566/4566] -> "/tmp/couchpotato.deb" 1
Preparing to replace couchpotato 2012.07.17 (using /tmp/couchpotato.deb) ...
Unpacking replacement couchpotato ...
Setting up couchpotato (2012.07.17) ...
Cloning into /opt/couchpotato...
remote: Counting objects: 9251, done.
remote: Compressing objects: 100% (3028/3028), done.
remote: Total 9251 (delta 6280), reused 9062 (delta 6108)
Receiving objects: 100% (9251/9251), 4.52 MiB | 532 KiB/s, done.
Resolving deltas: 100% (6280/6280), done.
dpkg: error processing couchpotato (--install):
subprocess installed post-installation script returned error exit status 1
Errors were encountered while processing:
couchpotato

Solving dependencys...
Reading package lists... Done
Building dependency tree

Reading state information... Done
0 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded.
1 not fully installed or removed.
After this operation, 0 B of additional disk space will be used.
Setting up couchpotato (2012.07.17) ...
fatal: destination path '/opt/couchpotato' already exists and is not an empty directory.
dpkg: error processing couchpotato (--configure):
subprocess installed post-installation script returned error exit status 128
configured to not write apport reports
Errors were encountered while processing:
couchpotato
E: Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (1)

Failed! Installing CouchPotato didn't finish, try again or:
Copy the text above and report an issue at the following address:
https://github.com/Mar2zz/LaSi/issues

[ Voor 84% gewijzigd door HyperBart op 12-08-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
MikeOO schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 09:01:
[...]

Gebeurt hier ook een enkele keer. Beste en snelste oplossing is voor mij dan om even de NAS te herstarten. Daarna tijdje wachten en alles is weer bijgewerkt. Andere mannieren of de spots bij te werken lukken dan gewoon niet en na de herstart is alles weer opgelost en werkt het weer voor maanden goed.
Ja daar zat ik ook aan te denken.....alleen voor die herstart ben ik zeer huiverig.....aangezien ik al 2x na een herstart last heb gehad van een BBOD.
geen zin in om het op te zoeken zeg maar..
wacht ook op me reseller voor een omruil dus zal dan toch opnieuw moeten installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 22:38

Arfman

Drome!

Wat betekenen de volgende foutmeldingen in mijn CouchPotato.log file? (elke 5 seconden komt er 1 bij)

08-12 11:44:24 WARNING 404 GET /api/<mijn couchpotato api key>/app.available/ (<mijn externe ip adres) 110.83ms

USB stick met de logfile erop loopt snel vol zo. CP Server opnieuw geïnstalleerd vanaf SynoCommunity.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smika
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-05-2024
Oppie schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 09:07:
[...]

Is een bug in de imdb rss dat de laatst toegevoegde film niet in de rss file komt te staan. Heb er een ticket voor lopen bij imdb maar al bijna een maand zonder reply. Wanneer je een andere film toevoegt zal hij de eerste wel pakken, probeer maar eens.
Dit houd dus eigenlijk in, dat ik mijn watchlist van 275 films opnieuw moet aanmaken om vervolgens alles in te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Smika schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 11:58:
[...]

Dit houd dus eigenlijk in, dat ik mijn watchlist van 275 films opnieuw moet aanmaken om vervolgens alles in te laden?
Zoals gezegd, een bekende bug. Ik wacht ook al een paar weken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik krijg de auto updater van couchpotato niet aan de praat.

ik draai het op windows, en CP geeft aan dat GIT niet gevonden kan worden.

In het GIT command in de instellingen heb ik C:\\Program\ Files\ (x86)\\Git\\bin\\git.exe staan (zou met die backslashes goed moeten zijn volgens mij)

krijg de volgende error:
code:
1
C:\\Program\ wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand.

Zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 65% gewijzigd door cypher21 op 12-08-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
waarom niet gewoon c:\program files (x86)\git\bin\git.exe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
job schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:12:
waarom niet gewoon c:\program files (x86)\git\bin\git.exe ?
hierom ;)
RuudBurger commented

3 months ago

You need to escape the slashes and spaces so C:\\Program\ Files\\Path\ To\ GIT\\git
maar dat heb ik uiteraard ook geprobeerd, zonder succes

[ Voor 8% gewijzigd door cypher21 op 12-08-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 18-09 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gister Couchpotato 'geinstalleerd' op m'n WHS2011 server, dit eigenlijk te dubbelklikken op de exe in de rar file, dus m'n Couchpotato was ergens in een temp dir van winrar geinstalleerd. Ik heb de boel verplaatst naar een folder in program files, maar nu kan ik dubbel klikken op Couchpotato wat ik wil maar ik krijg het niet meer aan de gang. Moet ik nog ergens wat weg halen? Of wat kan ik doen om Couchpotato opnieuw geinstalleerd te krijgen?
Nevermind, run as Administrator was de truuk.

[ Voor 5% gewijzigd door Coenen op 12-08-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik heb toch wat vaags met CP2... hij stuurt normaal alles en ik heb eigenlijk geen problemen. Echter vandaag haalt hij ineens Battleship binnen op 1080P en dee wordt niet gemoved. In het log staat 'Grouping files' en een regel met 'Grouping folder' die beiden betrekking hebben op Battlefield. Maar hij verplaatst of renamed de film niet. De temp folder scan loopt door en die meldt gewoon: empty.

Hier kan ik echt geen chocolade van maken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cypher21 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 12:23:

In het GIT command in de instellingen heb ik C:\\Program\ Files\ (x86)\\Git\\bin\\git.exe staan (zou met die backslashes goed moeten zijn volgens mij)

krijg de volgende error:
code:
1
C:\\Program\ wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand.

Waarom voeg je git niet toe aan Windows $PATH, kun je vanaf elke locatie git starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

Ik wil gebruik maken van Headphones in ieder geval het downloaden en beheren van muziek.
Als ik nu wat download dan gebeurt het vaak dat er verschilllende nummers niet kloppen en dus de gedownloade versie niet klopt (bijvoorbeeld).

Hierdoor wordt het beheren ook lastiger, want vaak worden cd's in Europa anders ingevuld dan in de USA oid.
Iemand die hier ook mee werkt? En dit heeft opgelost?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
schumi2004 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:41:
[...]

Waarom voeg je git niet toe aan Windows $PATH, kun je vanaf elke locatie git starten.
scherp... slecht dat ik daar niet aan gedacht heb...
Vanavond maar eens ff proberen, ik log zelden op die pc in, dus niet in me opgekomen :)

edit:
toevoegen aan path werkt inmiddels top

[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 13-08-2012 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Piet91 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:31:
[...]

Echt niemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

En waarom Sick Beard nog altijd zoveel errors geeft:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
2012-07-30 03:34:04.387883 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - There was an error with the XML retrieved from thetvdb.com: syntax error: line 1, column 49 First try emptying the cache folder at.. /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/cache/tvdb If this does not resolve the issue, please try again later.
2012-07-30 03:34:12.476901 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: There was an error with the XML retrieved from thetvdb.com: syntax error: line 1, column 49 First try emptying the cache folder at.. /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/cache/tvdb If this does not resolve the issue, please try again later.
2012-07-30 03:50:35.034030 SHOWQUEUE-REFRESH :: There was an error trying to retrieve the image, aborting
2012-07-30 03:51:59.639137 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: TVDB timed out, unable to update episodes from TVDB
2012-07-30 03:51:59.641096 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: No data returned from TVDB, unable to update this show
2012-07-31 03:35:47.801061 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - Could not connect to server http://www.thetvdb.com/api/9DAF49C96CBF8DAC/series/254892/nl.xml: timed out
2012-07-31 03:35:49.327011 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - We recently timed out, so giving up early this time
2012-07-31 03:35:49.973384 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: We recently timed out, so giving up early this time
Echt niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:21
kan je ook een backup maken van alle series die je volgt. ik bedoel dan alleen de namen van series die in je sickbeard staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 14-09 10:18
joppe113 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:35:
kan je ook een backup maken van alle series die je volgt. ik bedoel dan alleen de namen van series die in je sickbeard staan.
Nee, dan moet je je hele config pakken. Wat heb je aan alleen de namen? Dingen als wanted/downloaded episodes etc wil je er toch ook bij lijkt me? En anders gewoon een prtscr/(digitaal) printje van je overzichtspagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
Hoeft niet persé ;).
Als je de volgende bestanden kopieert/backupt, krijg je dezelfde series weer terug bij een restore;
sickbeard.db, config.ini, autoprocesstv/autoProcessTV.cfg

[ Voor 8% gewijzigd door Sjowhan op 13-08-2012 21:25 ]

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 14:44
cypher21 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 12:23:

krijg de volgende error:
code:
1

Ik kan het fout hebben, maar misschien moeten er ook nog backslashes voor de ( en ) dus:
C:\\Program\ Files\ \(x86\)\\Git\\bin\\git.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
De time-outs zijn vrij 'normaal'. Althans, ik krijg ze ook af en toe, de ene keer timed thetvdb gewoon out, en soms ook niet. Het is ook een gratis service wat ook veel wordt gebruikt. Als hij het niet kan ophalen kan hij het de volgende keer wel ophalen, dus ik negeer die meldingen eigenlijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Reinder83 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:00:
[...]

Ik kan het fout hebben, maar misschien moeten er ook nog backslashes voor de ( en ) dus:
C:\\Program\ Files\ \(x86\)\\Git\\bin\\git.exe
Ook dat heb ik geprobeerd, helaas zonder succes.

Ik heb nu de map toegevoegd aan path in de omgevingsvariabelen, werkt prima nu. Leek me toch de makkelijkste oplossing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
ik heb de sickbeard zenden naar sab maar uitgeschakeld en nu de watch folder laten gebruiken. nu wordt alles netjes van sickbeard door sab opgepikt, alleen de categorieen werken niet echt lekker zo. maar goed...dan kunnen we de folders wel weer aanpassen.

overigens was het net voordat ik sickbeard nzb's naar de watchfolder wilde sturen, ineens toch een nzb doorgekomen naar sab. is dat niet raar?

kan je in SB net als in CP ook ergens instellen dat ie alleen naar woorden met NL zoekt?

[ Voor 9% gewijzigd door fabstar81 op 14-08-2012 10:03 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Anthirian schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:33:
[...]

Dat komt omdat MusicBrainz de huidige useragent (alweer) heeft geblokkeerd. Enige oplossing die ik weet, buiten betalen om, is de code aanpassen zodat er een useragent wordt gestuurd van een vrij recente browser. Zo kun je MB voor de gek houden zodat ze niet zien dat je via Headphones data ophaalt.
Het probleem blijkt een conflict te zjin met de MusicBrainz licentievoorwaarden, waardoor het geblokkeerd is. Een optie is om je eigen mirror op te zetten, of om een account af te sluiten voor een bestaande mirror (dit kost $10,-)

Welke van de twee opties je ook kiest, als je daarna in de Headphones config bij Advanced Settings de mirror selecteert, werkt alles weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
hoe hebben jullie de mirror server geconfigt van musicbrainz? hij komt standaard met 1024 mb aan geheugen. ik probeer hem nu steeds wat lager. volgens mij kan ik hem terugschroeven tot 256mb. iemand nog minder toegewezen aan die virtual?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenim0
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-08 23:05
Mensen die CouchPotato V2 willen starten als startupitem op hun Mac?

Niks moeilijks met startup scripts of .plist's

Kopieer de CouchPotato.app uit V1 naar de CouchPotato V2 folder en voeg toe aan Sysprefs->accounts/groups->log in items ..

voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
een package of step by step guide voor synology om zo'n musicbrainz mirror op te zetten is vast teveel gevraagd? :)

[ Voor 5% gewijzigd door witchdoc op 14-08-2012 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
witchdoc schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:18:
een package of step by step guide voor synology om zo'n musicbrainz mirror op te zetten is vast teveel gevraagd? :)
Neem de moeite eens om de openingspost te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
cypher21 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:20:
[...]

Neem de moeite eens om de openingspost te lezen...
Euhm.. dara staat helemaal niks over musicbrainz in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
witchdoc schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:22:
[...]

Euhm.. dara staat helemaal niks over musicbrainz in?
oops, sorry, inderdaad :)

in deze post staan echter wel twee links naar handleidingen;
Jk_W in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"

[ Voor 28% gewijzigd door cypher21 op 14-08-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
fabstar81 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:43:
ik heb de sickbeard zenden naar sab maar uitgeschakeld en nu de watch folder laten gebruiken. nu wordt alles netjes van sickbeard door sab opgepikt, alleen de categorieen werken niet echt lekker zo. maar goed...dan kunnen we de folders wel weer aanpassen.

overigens was het net voordat ik sickbeard nzb's naar de watchfolder wilde sturen, ineens toch een nzb doorgekomen naar sab. is dat niet raar?

kan je in SB net als in CP ook ergens instellen dat ie alleen naar woorden met NL zoekt?
Geen verplichte woorden maar ik zou wel het config file aanpassen want 'dutch' staat standaard in de ignore lijst. ;)
jeroenim0 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:31:
Mensen die CouchPotato V2 willen starten als startupitem op hun Mac?

Niks moeilijks met startup scripts of .plist's

Kopieer de CouchPotato.app uit V1 naar de CouchPotato V2 folder en voeg toe aan Sysprefs->accounts/groups->log in items ..

voila!
Meen je dit nu?

Ik vind het ook geklooi met die applicaties aangeslingerd te krijgen in osx. Zeker tov windows waar het echt kipsimpel is. Dan noem ik nog niet eens het gedoe met network shares mounten na 'sleep'. :')

[ Voor 29% gewijzigd door Jpjedi op 15-08-2012 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:36
schumi2004 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:02:
Ik weet niet wie er verder nog meer op CPv2 Development build draaien op hun Synology (welke ik ooit gepost heb) maar bij mij is hij nu in 1 week tijd al 2x gecrashed en ik stap terug naar die stable uit SynoCommunity ;)

Edit:
Zou het met de renamer te maken kunnen hebben? Dat is eigenlijk enigste verschil t.o.v. een maand geleden.
Ik draai bij mijn weten jouw CPv2 Development build (want SynoCommunity heeft alleen de master toch? Op zich vreemd want in mijn Package Center kan ik die van SynoCommunity niet meer toevoegen. Kan dat komen omdat ik jouw Development build al heb?). Maar ik heb geen crashes gehad. Ik heb er door allerlei omstandigheden lang niet naar omgekeken maar browsde afgelopen zondag ofzo naar CPv2 en deze was gewoon aan het draaien :)

Verder zag ik regelmatig Notifications voorbij komen in NmA dat CPv2 een update heeft gehad :)
schumi2004 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:27:
[...]

Hmm vreemd, volgens mij kan ik niet eens vinden waar je die locatie in CPv2 aan zou kunnen passen. Dacht zelf dat ik dat wel gedaan had maar nu ik zit te kijken blijkt dat niet zo te zijn. Maakt ook niet uit eigenlijk verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

Ankh schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:38:
Ik wil gebruik maken van Headphones in ieder geval het downloaden en beheren van muziek.
Als ik nu wat download dan gebeurt het vaak dat er verschilllende nummers niet kloppen en dus de gedownloade versie niet klopt (bijvoorbeeld).

Hierdoor wordt het beheren ook lastiger, want vaak worden cd's in Europa anders ingevuld dan in de USA oid.
Iemand die hier ook mee werkt? En dit heeft opgelost?
Kleine update, ik heb nu een nieuw album gedownload. 1 liedje is volgens Headphones unknown. De rest is allemaal MP3. Als ik in de dir kijk, dan staat het liedje er wel en werkt ook gewoon goed. Geen rare tekens in de bestandsnaam en sowieso staan er geen errors in de log..

Het blijft een vreemd probleem!

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
he verdorie! als ik in SB de blackhole van sabnzb gebruik is er niets aan de hand, gebruik ik de automatische sabnzb methode krijg ik alleen maar deze meldingen in sabnzb:

Probleem met tempfile.mkstemp

In google is echt niets te vinden hierover. hooguit iets met het niet aanwezig zijn van een cache directory, maar dat is op een windowsbak. ik draai linux mint.

iemand die dit ook heeft of mij kan helpen die link tussen SB en sabnzb werkend te krijgen? CP gaat wel goed, die pusht alles netjes naar sabnzb. alhoewel die het meeste vindt uit torrents, maar goed. dat terzijde.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
joppe113 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:35:
Naar aanleiding van jouw opmerking ben ik zelf ook eens gaan kijken. Ik ging er eigenlijk vanuit dat de back-up liep vanuit toepassing in DSM, ook wel bekend als @appstore. Maar dat is niet zo. Ik heb ook graag een back-up van de databases van Sab, Sick en Couch. Ik heb daarom een gedeelde map aangemaakt. Daarin de mappen van de bekende trio en die weer gemount naar hun /usr/local pad. Zodoende kun je de 3 programma's wel backuppen. Het feit dat het standaard niet kan, is omdat het back-up systeem lokaal niet komt. Als je interesse hebt in verdere informatie, stuur maar een bericht.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9437159/Bewaren/Schermafbeelding%202012-08-15%20om%2012.55.53%20PM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Joster , heb je advanced settings aangevinkt?

Heb nu overigens weer een stabiel lijkende CPv2 development build want in de stable version krijg ik met geen mogelijkheid mijn IMDB watchlist toegevoegd. Anyway, zit nu wel met een log vol van deze foutmelding, niet zo erg als het een pagina of 2 is maar hij telt hier al 15 pagina's!!!
Let ook op de tijd, elke seconden ook gewoon. Als je niet oppast is je log file gigantisch!
08-15 13:38:44 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renamer is disabled to avoid infinite looping of the same error.
08-15 13:38:45 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renamer is disabled to avoid infinite looping of the same error.
08-15 13:38:46 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renamer is disabled to avoid infinite looping of the same error.
08-15 13:38:47 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renamer is disabled to avoid infinite looping of the same error.
08-15 13:38:48 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renamer is disabled to avoid infinite looping of the same error.
08-15 13:38:49 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renamer is disabled to avoid infinite looping of the same error.
08-15 13:38:50 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renamer is disabled to avoid infinite looping of the same error.
08-15 13:38:51 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renamer is disabled to avoid infinite looping of the same error.
ChuckyDevil schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:00:
[...]

Naar aanleiding van jouw opmerking ben ik zelf ook eens gaan kijken. Ik ging er eigenlijk vanuit dat de back-up liep vanuit toepassing in DSM, ook wel bekend als @appstore. Maar dat is niet zo. Ik heb ook graag een back-up van de databases van Sab, Sick en Couch. Ik heb daarom een gedeelde map aangemaakt. Daarin de mappen van de bekende trio en die weer gemount naar hun /usr/local pad. Zodoende kun je de 3 programma's wel backuppen. Het feit dat het standaard niet kan, is omdat het back-up systeem lokaal niet komt. Als je interesse hebt in verdere informatie, stuur maar een bericht.

[afbeelding]
Misschien dat je gewoon kunt toelichten (guide) hoe je dit gedaan hebt want zo iets zou ik ook wel willen voor de gehele @appstore folder.

[ Voor 29% gewijzigd door schumi2004 op 15-08-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
schumi2004 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:42:

Heb nu overigens weer een stabiel lijkende CPv2 development build want in de stable version krijg ik met geen mogelijkheid mijn IMDB watchlist toegevoegd. Anyway, zit nu wel met een log vol van deze foutmelding, niet zo erg als het een pagina of 2 is maar hij telt hier al 15 pagina's!!!
Let ook op de tijd, elke seconden ook gewoon. Als je niet oppast is je log file gigantisch!

[...]

[...]

Misschien dat je gewoon kunt toelichten (guide) hoe je dit gedaan hebt want zo iets zou ik ook wel willen voor de gehele @appstore folder.
En dan ook nog in het log: " avoid infinite looping" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:36
schumi2004 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:42:

Uiteraard, had er gewoon overheen gekeken. De Data dir had ik gewoonweg (nog) niet veranderd.

Die error van jou heb ik echt niet hoor, vraag me ook niet meer af welke build ik heb want ik heb recent updates ontvangen (toch zeker een paar afgelopen week) en de master build heeft volgens GitHub al zeker een maand geen update gehad . Of zie je die alleen in je log op /usr/local/couchpotatoserver/var/ ? In de log die je vanaf de browser kan oproepen zie ik hem in ieder geval niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:32:
[...]

Uiteraard, had er gewoon overheen gekeken. De Data dir had ik gewoonweg (nog) niet veranderd.

Die error van jou heb ik echt niet hoor, vraag me ook niet meer af welke build ik heb want ik heb recent updates ontvangen (toch zeker een paar afgelopen week) en de master build heeft volgens GitHub al zeker een maand geen update gehad . Of zie je die alleen in je log op /usr/local/couchpotatoserver/var/ ? In de log die je vanaf de browser kan oproepen zie ik hem in ieder geval niet..
Welke build draai jezelf denk je? Develop?
Kun je zien bij settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
@ Schumi2004

Het is misschien een omslachtige oplossing, maar het werkt wel...

Doel is om de gehele /volume1/@appstore te backuppen door middel van de DSM backup functionaliteit;

1. Meld je aan in DSM.
2. Maak een nieuwe gedeelde map aan, Appstore. Lees rechten voor alleen admin is voldoende.
3. Log in via SSH door middel van bijvoorbeeld Putty en voer het commando uit:
4. mount -o bind /volume1/@appstore/ /volume1/Appstore/
5. Via "Backup maken en terugzetten" is de gehele @appstore nu te selecteren via de gedeelde map Appstore.
6. Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9437159/Bewaren/Schermafbeelding%202012-08-15%20om%202.43.58%20PM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChuckyDevil schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:48:
@ Schumi2004

Het is misschien een omslachtige oplossing, maar het werkt wel...

Doel is om de gehele /volume1/@appstore te backuppen door middel van de DSM backup functionaliteit;

1. Meld je aan in DSM.
2. Maak een nieuwe gedeelde map aan, Appstore. Lees rechten voor alleen admin is voldoende.
3. Log in via SSH door middel van bijvoorbeeld Putty en voer het commando uit:
4. mount -o bind /volume1/@appstore/ /volume1/Appstore/
5. Via "Backup maken en terugzetten" is de gehele @appstore nu selecteren via de gedeelde map Appstore.
6. [afbeelding]
Thanks, ga het meteen proberen ;)
Pagina: 1 ... 44 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!