Dank, maar ik denk dat alleen script voor mij een oplossing is omdat ik ook handmatig (via spotweb) nzb's inlaad en niet alleen gebruik maak van sickbeard voor het downloaden van series.
SAB had dit gewoon ingebakken zitten, dus : nzb ingeladen vanuit sickbeard of spotweb -> download naar temp folder en daarna move naar /finished/movies of /finished/series (afhankelijk van category). Daarnaast deed hij hierna ook de series renamen.
schumi2004 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:59:
[...]
Ik zie het probleem niet eigenlijk.
Als een download gemarkeerd wordt als series dan regelt Sickbeard de rest (sabtosickbeard idee) dat SickBeard ook NZBget aanstuurt is opzich ook mooi als SB alles moet doen maar als jij via spotweb een download start zul je ook een categorie moeten meegeven lijkt me en als die cat gelijk is als die van SB dan is het klaar.
Maar stel je dan een in sickbeard de postprocessing in op de download folder van nzbget? of trap je handmatig een script af?
Spotweb geeft afhankelijk wat ik download de juiste categorie mee en stuurt de nzb naar NZBGet.
NZBget begrijpt dit want hij unrarred nu alles in de category folder (binnen mijn temp download map).
Wat hier anders dan SAB is dat hij alles in de download folder unrarred. Dus:
SAB:
Download directory :
Unrar Dir
code:
1
| \volume2\finished\category\bestandsnaam |
NZBGET (nu)
Download directory
code:
1
| \volume2\download\category\bestandsnaam |
Unrar dir
code:
1
| \volume2\download\category\bestandsnaam |
Voordeel van SAB is dat de media center niet terecht komt in de rommelige download folder maar een "schone" folder structuur heeft met alleen files die klaar zijn. Daarnaast deed hij series nog renamen.
Enige idee hoe ik bovenstaande folder verplaatsing voor elkaar krijg en daarnaast nog handmatig een renaming script kan afschieten voor de series categorie?
edit: Hij heeft ook een folder te veel aangemaakt (dit doet SAB niet). Lijkt er op dat hij de nzb file ook nog als folder naam gebruikt.
code:
1
| \volume2\download\series\SINBAD (2012) S01e05 720p (Web-DL) NLsubs _=-_ Q_o_Q _-=_\Sinbad.2012.S01E05.720p.WEB-DL.x264.NLsubs-QoQ\Sinbad.2012.S01E05.720p.WEB-DL.x264.NLsubs-QoQ.mkv |
[
Voor 103% gewijzigd door
Workaholic op 07-08-2012 20:19
]