"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Toevallig de data folder verplaatste en aan de nieuwe folder niet de juiste rechten gegeven?gielie schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:58:
Ik heb couch V2 geprobeerd maar dat lukt eigenlijk niet. Couch V1 draait prima.
V2 daar kom ik niet door de setup, hij wil de instellingen niet onthouden. Als ik alle settings heb ingesteld en ik log opnieuw in zijn alle instellingen blanco.
Weet iemand wat ik hier mee aan moet. In de log krijg ik ook helemaal niks te zien. synology herstarten werkt ook niet.
Dat had ik tenminste op mijn SYnology.
Ga ik even naar kijken, tnks.schumi2004 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:15:
[...]
Toevallig de data folder verplaatste en aan de nieuwe folder niet de juiste rechten gegeven?
Dat had ik tenminste op mijn SYnology.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Wat ik ook instel de downloads die door Sabnzbd gedaan zijn blijven in de download map staan en worden niet verplaatst naar de music folder.
Heb verschillende instellingen geprobeerd met betrekking tot de indeling van mappen en het hernoemen van bestanden enzo maar niks schijnt te werken.
Hoe ik het nu heb ingesteld is als volgt
SABnzbd download de files die door Headphones worden toegevoegd naar volume1/downloads/music
Headphones zou in deze map moeten zoeken naar dingen om te post processen echter gebeurd er helemaal niks met deze map.
In de log zie ik ook enkel dat er gekeken word of er iets te post processen valt.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Nu krijg ik na het downloaden de foutmelding:
[Errno 13] Permission denied: '/usr/local/sabnzbd/var/scripts/autoProcessTV.cfg'
Op google staan allerlei dingen als, chmodden etc. Maar dit haalt niets uit, sterker nog. Hij zegt dat de file niet bestaat..
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Is je path: volume1/downloads/music ?Rubman schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:47:
Knip
SABnzbd download de files die door Headphones worden toegevoegd naar volume1/downloads/music
Headphones zou in deze map moeten zoeken naar dingen om te post processen echter gebeurd er helemaal niks met deze map.
In de log zie ik ook enkel dat er gekeken word of er iets te post processen valt.
Probeer eens /volume1/downloads/music
Maar bestaat hij ook echt op die locatie?funkeey schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:47:
Omdat ik mijn NAS in een ander netwerk heb gezet en alle IP paden vast had gezet heb ik CPv2 en SabNZBd opnieuw geinstalleerd.
[Errno 13] Permission denied: '/usr/local/sabnzbd/var/scripts/autoProcessTV.cfg'
Op google staan allerlei dingen als, chmodden etc. Maar dit haalt niets uit, sterker nog. Hij zegt dat de file niet bestaat..
Huidige rechten/ownership van de file
[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 24-07-2012 10:49 ]
Reeds geprobeerd, maar wil ook niet baten (de slash voegt Headphones automatisch toe)funkeey schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:48:
[...]
Is je path: volume1/downloads/music ?
Probeer eens /volume1/downloads/music
mijn ervaring is, dat je het beste het kan oplossen door in te loggen als de gebruiker die ook het scriptje draait. En dan proberen bij het bestand te komen. Voorbeeld: gebruikersnaam is 'gebruiker'.funkeey schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:47:
Omdat ik mijn NAS in een ander netwerk heb gezet en alle IP paden vast had gezet heb ik CPv2 en SabNZBd opnieuw geinstalleerd.
su gebruiker file /usr/local/sabnzbd/var/scripts/autoProcessTV.cfg
Op basis van de melding even kijken of je in de mappen kan geraken een voor een. Dus eerst /usr, daarna /usr/local totdat het niet meer kan. Map chmodden waar nodig totdat je helemaal bij het bestand uit komt.
Na enige frustratie de hele boel maar even opnieuw ingesteld (mappen verwijderd en opnieuw toegevoegd en alle instellingen idem dito) en voila werkend.
Waarom het nu mis ging is mij een raadsel
De foutmelding die ik krijg is:
The client sent a plain HTTP request, but this server only speaks HTTPS on this port.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
SB update zich zelf niet zo ook CP en SAB etc niet bij mijn weten. Zekeer weten dat je niks veranderd heb?robbinonline schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:13:
Wat raar blijkbaar heeft sickbeard zichzelf geupdate en nu kom ik er niet meer in.
The client sent a plain HTTP request, but this server only speaks HTTPS on this port.
Maak van je url voor de grap eens een https:// van i.p.v. http://. Ervan uitgaande dat het geen bug is, ik krijg ook zo'n melding als ik naar Sickbeard connect met http:// terwijl het https:// is (nog van een oude bookmark). Wel gek dat hij het dan automatisch heeft gedaan, zoals schumi zegt moet je dat echt wel handmatig doen..robbinonline schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:13:
Wat raar blijkbaar heeft sickbeard zichzelf geupdate en nu kom ik er niet meer in.
Probleem opgelost :-)
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Verwijderd
2012-07-25 08:42:28.309980 POSTPROCESSER :: You're trying to post process an episode that's already been moved to its show dir
2012-07-25 08:42:28.347179 POSTPROCESSER :: You're trying to post process an episode that's already been moved to its show dir
2012-07-25 08:42:28.395908 POSTPROCESSER :: You're trying to post process an episode that's already been moved to its show dir
hier had ik eerst geen last van.
overigens heb ik veel last van:
SEARCHQUEUE-BACKLOG-82283 :: Unknown failure sending NZB to sab. Return text is: , HTTPError(), ) -
sabnzb download ook echt niets
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Heb je recentelijk iets gewijzigd in SickBeard, toch niet toevallig in zowel SAB als SB de destination folder ingevuld?Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 08:51:
ik krijg aan de lopende bande deze errors in sickbeard:
2012-07-25 08:42:28.309980 POSTPROCESSER :: You're trying to post process an episode that's already been moved to its show dir
2012-07-25 08:42:28.347179 POSTPROCESSER :: You're trying to post process an episode that's already been moved to its show dir
2012-07-25 08:42:28.395908 POSTPROCESSER :: You're trying to post process an episode that's already been moved to its show dir
hier had ik eerst geen last van.
Verwijderd
geen idee maar zal het nakijken.schumi2004 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:15:
[...]
Heb je recentelijk iets gewijzigd in SickBeard, toch niet toevallig in zowel SAB als SB de destination folder ingevuld?
trouwens zijn er ook apps die controleren of een release mogelijk is?
ik had dark knight rises in couch gezet en nu zie ik dat de gedownload word van imagine (dvd-rip).
lijkt me zeer onwaarschijnlijk en zal straks wel zitten met een gay movie of zo.
Alles draait nu: Sabnzbd, Sickbeard en Couchpotato..
Echter: CP 1 had de mogelijkheid om films te downloaden met minimaal cijfer x en zoveel votes etc. Deze optie kom ik wel tegen bij Automation maar is daar zeer onduidelijk. Er staat standaard een instelling maar daarmee doet ie niets. Als ik daaronder het vakje IDMB inschakel kan ik een watchlist toevoegen. Ik wil helemaal geen watchlist, ik heb helemaal geen watchlist. Ik wil juist gewoon dat hij alles binnensleurt wat cijfer x heeft bij zoveel votes zodat ik m'n tijd niet hoef te verspillen aan het zoeken van die meuk.
Is dat nog mogelijk met V2?
Kom met google wel dit tegen:
https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/issues/552
Daar word ik echter ook niet veel wijzer van. Eerst is de reactie van het niet IDMB is, naja, prima /care waar hij de cijfer/vote combinatie checkt, en het eindigt met een cryptische reactie: still in DEV branche. Wat is er still in dev brache, de imdb check of het hele automatisch checken.
[ Voor 18% gewijzigd door Korvaag op 25-07-2012 22:34 ]
UNOX: The worst operating system
Maar ik ben op zoek naar een nzbgetToCouch, ik heb nu een scriptje van nzbgetToSickbeard draaien en dat gaat prima (net zo iets als sabtoSB)
Kan iemand mij hier helpen hoe dat post process werkt bij Couch zodat ik een scripje kan maken zodat couch aangehaald wordt als nzbget klaar is met downloaden.
Voor zover ik weet bestaat dit gewoonweg niet en wil de hoofdontwikkelaar dit bewust niet implementeren. Ook voor Sabnzbd+ bestaat dit niet namelijk.gielie schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:49:
Ik gebruik nzbget icm SB, ik had Couch V1 en ben nu overgestapt op de develop branch van V2, alles draait prima.
Maar ik ben op zoek naar een nzbgetToCouch, ik heb nu een scriptje van nzbgetToSickbeard draaien en dat gaat prima (net zo iets als sabtoSB)
Kan iemand mij hier helpen hoe dat post process werkt bij Couch zodat ik een scripje kan maken zodat couch aangehaald wordt als nzbget klaar is met downloaden.
Waarom vraag ik mij dan af, is hier niet iemand die daar meer van weetserhat schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:00:
[...]
Voor zover ik weet bestaat dit gewoonweg niet en wil de hoofdontwikkelaar dit bewust niet implementeren. Ook voor Sabnzbd+ bestaat dit niet namelijk.
Geen idee waarom dit is maar als ik zoek op sabtocouch kom ik wel wat info tegen en zelfs een script.gielie schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:47:
[...]
Waarom vraag ik mij dan af, is hier niet iemand die daar meer van weet
Ik heb er ergens wel eens een discussie van gezien waarin Ruud ook reageerde maar kan deze niet meer vinden.
http://couchpota.to/forum/showthread.php?tid=343
https://github.com/SynoCommunity/spksrc/issues/181
Script: http://forum.qnap.com/viewtopic.php?p=273371#p273216
Top, ik ga er even naar kijken, mocht het lukken en hier meer mensen interesse hebben post ik dat natuurlijkschumi2004 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:59:
[...]
Geen idee waarom dit is maar als ik zoek op sabtocouch kom ik wel wat info tegen en zelfs een script.
Ik heb er ergens wel eens een discussie van gezien waarin Ruud ook reageerde maar kan deze niet meer vinden.
http://couchpota.to/forum/showthread.php?tid=343
https://github.com/SynoCommunity/spksrc/issues/181
Script: http://forum.qnap.com/viewtopic.php?p=273371#p273216
Heb het ingesteld en geconfigureerd en nu een download aan staan, ben benieuwd of het werktgielie schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:11:
[...]
Top, ik ga er even naar kijken, mocht het lukken en hier meer mensen interesse hebben post ik dat natuurlijk
Verwijderd
Heb hier thuis ook een newznab serverke draaien, ik kan wel een stuk of 10 uitnodigingen uitdelen
De userinterface was helemaal naar de klote gegaan (heb het al een tijdje niet meer gebruikt dus geen idee wat ik gedaan heb).
Besloten opnieuw te installeren, ik heb gebruik gemaakt van de laatste versie van LaShi.sh
Na de installatie wil ik naar localhost/spotweb gaan krijg ik een 404.. wtf? Controlleren of de directory bestaat, rechten gecontrolleerd van zowel de folder als alle files die erin staan. Staat allemaal goed.
Waarom kan hij spotweb niet vinden? Alle andere mappen die in /var/www staan kan ik wel gewoon benaderen vanuit de browser via http://localhost/<dirnaam> maar spotweb niet.
Zoiets vaags heb ik nog nooit meegemaakt
Ik heb even geen idee waar ik kan beginnen met debuggen, iemand mischien enig idee?
//edit
Apache herstart en hij doet het ineens. Ik zag dat LaShi een virtualHost in apache aan had gemaakt. Die dingen werken dus alleen als je de webserver herstart, eigenlijk wist ik dat stiekem gewoon.
[ Voor 11% gewijzigd door WernerL op 26-07-2012 21:10 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Hier kom ik tot noch toe niet uit. Mijn SabNZBd geeft zelf ook een andere 'warning':serhat schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:00:
[...]
mijn ervaring is, dat je het beste het kan oplossen door in te loggen als de gebruiker die ook het scriptje draait. En dan proberen bij het bestand te komen. Voorbeeld: gebruikersnaam is 'gebruiker'.
su gebruiker file /usr/local/sabnzbd/var/scripts/autoProcessTV.cfg
Op basis van de melding even kijken of je in de mappen kan geraken een voor een. Dus eerst /usr, daarna /usr/local totdat het niet meer kan. Map chmodden waar nodig totdat je helemaal bij het bestand uit komt.
Cannot change permissions of /volume1/downloads/incomplete
Alsof het totaal geen rechten meer heeft.
Ik zoek me gek maar er is op internet weinig aan oplossingen te vinden en maar een paar mensen met hetzelfde probleem.
Ik denk dat je teveel "natuur" films in je wanted list heb staanJpjedi schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:51:
Mijn cp2 leest geen watchlists meer. Niets veranderd maar zie geen log meldingen van het aanroepen van imdb en trakt lists. Het heeft een paar weken perfect gewerkt.
Ik zoek me gek maar er is op internet weinig aan oplossingen te vinden en maar een paar mensen met hetzelfde probleem.
Maaruh ff zonder dollen, welke versie draai je, stable of development build?
Draai zelf de development build en zag toevallig dit in de log, of in de laatste update is iets stuk gegaan of er is iets anders aan de hand
Mijn versie is van 15 juli en de laatste commit is van 12 dagen terug dus dat lijkt te kloppen.07-26 15:24:57 ERROR [providers.automation.imdb] Failed loading IMDB watchlist: http://rss.imdb.com/user/ur31061472/watchlist Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/providers/automation/imdb/main.py", line 45, in getIMDBids
data = XMLTree.fromstring(rss_data)
File "/usr/local/python/lib/python2.7/xml/etree/ElementTree.py", line 1301, in XML
parser.feed(text)
File "/usr/local/python/lib/python2.7/xml/etree/ElementTree.py", line 1641, in feed
self._parser.Parse(data, 0)
TypeError: must be string or read-only buffer, not None
Edit:
Zie overigens alleen de melding vandaag omstreeks 15:24. En het zou zomaar kunnen dat dit in het tijd window was dat ik met mijn router aan het kloot violen was (upgrade naar dd-wrt)
[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 27-07-2012 00:39 ]
Is er niemand die weet en/of/hoe de automation functie werkt (zonder! watchlists)? Hij vindt bij mij niets...
UNOX: The worst operating system
Oh, is Ruud niet van de natuurfilms dan.schumi2004 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 00:36:
[...]
Ik denk dat je teveel "natuur" films in je wanted list heb staan
Maaruh ff zonder dollen, welke versie draai je, stable of development build?
Draai zelf de development build en zag toevallig dit in de log, of in de laatste update is iets stuk gegaan of er is iets anders aan de hand
[...]
Mijn versie is van 15 juli en de laatste commit is van 12 dagen terug dus dat lijkt te kloppen.
Edit:
Zie overigens alleen de melding vandaag omstreeks 15:24. En het zou zomaar kunnen dat dit in het tijd window was dat ik met mijn router aan het kloot violen was (upgrade naar dd-wrt)
Ik heb ook die van 15 Juli en dat is ook ongeveer de tijd dat hij niets meer ophaalt. Ik heb na die update wel het probleem gehad dat er op onverklaarbare wijze wat settings veranderd waren maar de settings voor automation staan allemaal goed. Hij doet simpelweg geen poging meer om die lijsten te lezen. Dat lukt nu enkel bij een herstart.
edit:
Verrek zeg, na 2 weken geen enkele melding over IMDB/TRAKT watchlists, staat er ineens dit in mijn log:
07-27 10:05:37 DEBUG [providers.automation.base] Just checked, skipping Trakt
07-27 10:05:37 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://rss.imdb.com/user/ur34201203/watchlist, params: []
07-27 10:05:37 DEBUG [hpotato.core.plugins.base] Setting cache imdb rss 00f204bf1e14dd23705725ec39f962ae
beats me, dit is een andere melding dan ik voorheen in het log zag staan.
Echter de videos die ik toegevoegd heb haalt hij niet op uit de watchlists.
[ Voor 20% gewijzigd door Jpjedi op 27-07-2012 10:47 ]
Heb nu deze melding
Heb even vlug een vergelijking gedaan met sabToSickbeard.py maar kan zo 1 2 3 niks vreems vinden. Iemand anders er al mee gespeeld?Stage Script
env: python
: No such file or directory
Output from user script "sabToCouchPotato.py" (Exit code = 127):
env: python
: No such file or directory
Edit:
Heb het al gevonden. De bestanden zijn in Windows format en je moet Unix format hebben. Bestand is te downloaden uit eerste post van QNAP topic.
[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 28-07-2012 11:50 ]
Could not read configuration file: [Errno 13] Permission denied: '/usr/local/sabnzbd/var/scripts/autoProcessTV.cfg'funkeey schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:20:
[...]
Hier kom ik tot noch toe niet uit. Mijn SabNZBd geeft zelf ook een andere 'warning':
Cannot change permissions of /volume1/downloads/incomplete
Alsof het totaal geen rechten meer heeft.
Ik heb de rechten bekeken:
1
2
3
4
5
6
| drwxr-xr-x 2 sabnzbd root 4096 Jul 24 22:52 . drwxr-sr-x 5 sabnzbd root 4096 Jul 29 07:31 .. -rwxr-xr-x 1 sabnzbd root 5238 Jul 9 07:55 CharTranslator.py lrwxrwxrwx 1 root root 68 Jul 24 22:52 autoProcessTV.cfg -> /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg lrwxrwxrwx 1 root root 67 Jul 24 22:52 autoProcessTV.py -> /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.py lrwxrwxrwx 1 root root 68 Jul 24 22:52 sabToSickBeard.py -> /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/sabToSickBeard.py |
Waarom werkt het toch niet?
chown gebruiker file
Dus: chown sabnzbd autoProcessTV.cfg
Het klinkt misschien heel stom, maar hoe doe ik dat?superbig91 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 13:36:
Omdat de gebruiker er geen rechten op heeft
chown gebruiker file
Dus: chown sabnzbd autoProcessTV.cfg
Want wat jij zei heb ik net geprobeerd, maar dat haalt niets uit.
Ik zie een symlink die verwijst naar /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg. Ik zou juist kijken of je rechten hebt tot /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg.funkeey schreef op zondag 29 juli 2012 @ 15:55:
[...]
Het klinkt misschien heel stom, maar hoe doe ik dat?
Want wat jij zei heb ik net geprobeerd, maar dat haalt niets uit.
Dus desnoods.
cd /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/ cat autoProcessTV.cfg
Als het bij de laatste mis gaat even nog een
ls -l
doen en posten.
serhat schreef op zondag 29 juli 2012 @ 17:29:
[...]
Ik zie een symlink die verwijst naar /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg. Ik zou juist kijken of je rechten hebt tot /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg.
Dus desnoods.
cd /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/ cat autoProcessTV.cfg
Als het bij de laatste mis gaat even nog een
ls -l
doen en posten.
1
2
3
4
5
| host = localhost port = 8081 username = "" password = "" web_root = "" |
1
2
3
4
5
6
| -rwx--x--x 1 sabnzbd root 98 Jul 24 22:52 autoProcessTV.cfg -rw-rw-r-- 1 sickbear users 78 Jun 29 06:31 autoProcessTV.cfg.sample -rw-rw-r-- 1 sickbear users 3134 Jun 29 06:31 autoProcessTV.py -rw------- 1 sabnzbd users 3035 Jul 23 07:41 autoProcessTV.pyc -rwxrwxr-x 1 sickbear users 979 Jun 29 06:31 hellaToSickBeard.py -rwxrwxr-x 1 sickbear users 1048 Jun 29 06:31 sabToSickBeard.py |
[ Voor 4% gewijzigd door funkeey op 29-07-2012 17:35 ]
chown sabnzbd:users autoProcessTV.cfg
Dan zal alles wel goed gaan
Het werkt nu inderdaad!superbig91 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 17:35:
chmod 755 autoProcessTV.cfg
chown sabnzbd:users autoProcessTV.cfg
Dan zal alles wel goed gaan
Wat heb ik nu precies gedaan? autoProcessTV.cfg schrijfrechten gegeven en sabnzbd als eigenaar van het bestandje gemaakt?
correct.funkeey schreef op zondag 29 juli 2012 @ 17:55:
[...]
Het werkt nu inderdaad!
Wat heb ik nu precies gedaan? autoProcessTV.cfg schrijfrechten gegeven en sabnzbd als eigenaar van het bestandje gemaakt?
Chmod 755
755 means read and execute access for everyone and also write access for the owner of the file. When you perform chmod 755 filename command you allow everyone to read and execute the file, owner is allowed to write to the file as well. For more information see details on UNIX permissions and chmod command.
[ Voor 40% gewijzigd door schumi2004 op 29-07-2012 18:35 ]
Weet iemand waar dit aan kan liggen?Piet91 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:33:
[...]
Ik heb Bunta in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"s Couchpotato V2 op m'n Qnap staan en ik kom er inderdaad ook niet bij (laadt alleen een grijs scherm)...
Heb V2 al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ondertussen is de Qnap ook al enkele keren opnieuw
opgestart.
50Miles schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:11:
Ik heb vanmiddag Sickbeard geinstalleerd op mijn Synology DS210J. Het volgende is echter aan de orde:
Het zoeken van de NZB en deze in Sabnzbd importeren gaat goed. Sabnzbd download de bestanden normaliter naar: /volume2/Downloads/complete. De Sickbeard series krijgen echter een TV label en gaan derhalve naar: /volume2/Downloads/complete/TV. Sabnzbd download, repaired, unrarred en doet opschonen.
Sickbeard zou echter deze downloads naar /volume2/video/series moeten verplaatsen, hetgeen niet gebeurd. Ik krijg de volgende error in Sickbeard telkens:
Automatic post-processing attempted but dir /volume2/Downloads/complete/TV is relative (and probably not what you really want to process)
Tevens staat in Sickbeard onder de post-processing config de volgende TV Download dir: /volume2/Downloads/complete/TV (de optie scan en process staat wel aangevinkt)
Wat gaat hier fout? Het downloaden gaat goed, maar sickbeard verplaatst de gedownloade episodes niet naar de juiste map.
Voor de goede orde: volume 2 klopt. Mijn NAS heeft twee volume's, en deze applicaties en bestanden spelen zich allen af op volume 2.
Graag hulp van jullie!
*zucht*50Miles schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:21:
Opgelost. Er stond een spatie voor de download dir.
Bij mij stond er dus ook een spatie voor! Uren zitten zoeken voor een simpel spatieprobleempje...
Ik vond het al zo vreemd dat handmatig processen wel gewoon prima werkte
Moet trouwens zeggen dat nu ik eenmaal een NAS heb (een Synology DS212+) ik ontdek dat automatisering met Sickbeard gewoon echt ziek geniaal is
[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 29-07-2012 21:05 ]
Moet je niet ook je muziek taggen met Musicbrainz Picard?Mystic Spirit schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:30:
Headphones heeft een beetje een gebruiksaanwijzing en dan kom je best een heel eind. Ik heb aardig wat tijd gestoken in het opzetten van mijn library om hem goed te krijgen en dan nog mist hij bij mij een hele hoop albums, maar dat zijn dan ook wel "exoten".
Wat je in ieder geval moet doen om headphones goed te laten draaien.
1) Gebruik een custom server voor album info. Zet zelf een musicbrainz mirror op of gebruik die van headphones na betaling of gebruik die van iemand anders. Musibrainz heeft namelijk een behoorlijk strakke limiet op het aantal requests zitten
2) Laat Headphones niet je muziek map indexeren, dan mist hij de helft. Het beste kan je je collectie in een tijdelijke map zetten en laten post processen door Headphones. Mist hij dingen? Kijk of de namen van de files en mappen in het door Headphones geaccepteerde format staan (Artiest - Album [jaartal]).
3) Nu heb je waarschijnlijk nog een deel van je collectie over. Deze staan waarschijnlijk niet op musicbrainz. Vul de info op musicbrainz aan en run nogmaals de postprocessing.
Zo ben ik in ieder geval een heel eind gekomen. Heb alleen nog niet alle exoten ingevoerd op Musicbrainz, maar dat kost gewoon veel tijd.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Nee dat is niet nodig. Belangrijkste voor het herkennen is de mapnaam. Zoalng die het format "Artist - Album [year]" heeft kom je een heel eind. Het bijwerken van de taggs kan je dan door Headphones laten doen.Murk schreef op maandag 30 juli 2012 @ 00:10:
[...]
Moet je niet ook je muziek taggen met Musicbrainz Picard?
Verwijderd
Ik zie die optie niet meer?
Kun je die daar ook uit krijgen?
Heeft volgens mij te maken met de kwaliteit die nog niet gehaald is.schumi2004 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:46:
Iemand enig idee waarom films die al gedownload zijn in je wanted list blijven in CPv2 ?
Als goed is heb je een minimum kwaliteit en een te behalen kwaliteit ingesteld.
Hij blijft in je lijst staan tot hij zijn kwaliteit heeft gehaald.
Correct me if I'm wrong..
Dat dacht ik eerst ook maar de kwaliteit is toch echt goed, althans dat vind ik, 720p lijkt mij 720p0Burner0 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:52:
[...]
Heeft volgens mij te maken met de kwaliteit die nog niet gehaald is.
Als goed is heb je een minimum kwaliteit en een te behalen kwaliteit ingesteld.
Hij blijft in je lijst staan tot hij zijn kwaliteit heeft gehaald.
Correct me if I'm wrong..
Is je quality in je watchlist ook daadwerkelijk ingesteld op 720p? Zo ja, check even in je instellingen bij qualities of het vinkje er achter aan staat. Dan zou hij moeten stoppen met zoeken en ook weten dat hij van de wantedlist af kan.schumi2004 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:46:
Iemand enig idee waarom films die al gedownload zijn in je wanted list blijven in CPv2 ?
Dat staat hij. Misschien het vermelden waard, ik gebruik geen renaming, tot voorkort.funkeey schreef op maandag 30 juli 2012 @ 22:06:
[...]
Is je quality in je watchlist ook daadwerkelijk ingesteld op 720p? Zo ja, check even in je instellingen bij qualities of het vinkje er achter aan staat. Dan zou hij moeten stoppen met zoeken en ook weten dat hij van de wantedlist af kan.
Verwijderd
Is dat al verbeterd of worden er nog steeds van Bierdopje HDTV Subs gedownload bij WEB-DL afleveringen?
Okay, nou ik ben toch maar met picard mijn collectie semi-automatisch aan het taggen. Gebeurt wel eens dat ie een nummer fout tagt omdat hij zijn zoekopdracht baseert op oude tags, welke soms uit de lucht gegrepen zijn. Gebeurt vaak met losse nummers en daar heb ik er wel een paar van. Mijn muziek is verder wel ingedeeld in mappen per artiest, en die sleep ik stuk voor stuk uit de filebrowser in picard naar 'unmatched files', dan clusteren op albums en vervolgens automatisch opzoeken via musicbrainz database. Ook bij deze stap vindt ie soms niet het juiste album dus ook dán is het beter als ik erbij ben wanneer hij tags toekent.Mystic Spirit schreef op maandag 30 juli 2012 @ 08:40:
[...]
Nee dat is niet nodig. Belangrijkste voor het herkennen is de mapnaam. Zoalng die het format "Artist - Album [year]" heeft kom je een heel eind. Het bijwerken van de taggs kan je dan door Headphones laten doen.
Off-topic gelul kort samengevat: Uiteindelijk wil ik de mappenstructuur van mijn muziekcollectie opnieuw laten genereren op basis van de tags, die dan 100% ingevuld zijn. Als dat gedaan is zal Headphones zéker niets te klagen hebben.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
http://www.deyterra.com
Een usenet zoek dienst is niet per definitie illegaal, er kan immers ook gewoon legale content mee gedownload worden. Dat is toch hetzelfde als een usenet server, deze is ook toegestaan op dit forum.rally schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 08:47:
Hari-Bo, volgens mij zijn dergelijke vragen tegen de policy.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Dan kan je heel internet wel als ongewenst onderwerp bestempelen.rally schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 08:47:
Hari-Bo, volgens mij zijn dergelijke vragen tegen de policy.
Verwijderd
nzbmatrix is goed.Hari-Bo schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 07:40:
Ik gebruik nu al een tijd CouchPotato en Sickbeard icm gratis usenet search providers, maar deze zijn vaak niet nauwkeurig. Welke betaalde zoekdienst is aan te raden, er is namelijk een legio aanbod maar niet een overzicht met voor/nadelen van elke provider, die is wel te vinden van usenet providers.
een nadeel, ze ondersteunen geen "natuur" films.
Misschien een keer hier kijken: Provider overzichtHari-Bo schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 07:40:
Ik gebruik nu al een tijd CouchPotato en Sickbeard icm gratis usenet search providers, maar deze zijn vaak niet nauwkeurig. Welke betaalde zoekdienst is aan te raden, er is namelijk een legio aanbod maar niet een overzicht met voor/nadelen van elke provider, die is wel te vinden van usenet providers.
[ Voor 0% gewijzigd door hibbit op 31-07-2012 12:19 . Reden: edit: verkeerd gelezen wat de vraag is... sorry. ]
Dit is een overzicht van usenet providers niet van usenet search servers, deze lijst is ook hier te vinden.hibbit schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:14:
[...]
Misschien een keer hier kijken: Provider overzicht
Voor TV series gaat dit helemaal goed. Gezien deze allemaal scene releases zijn normaliter. Bij films is dit anders, gezien je zoveel verschillende versies krijgt, daarom dat CouchPotatoServer zo is ingesteld bij mij dat hij niks download, maar alleen laat zien van deze kan ik allemaal vinden. Welke wil je hebben? Ik ben ook een beetje kieskeurig als het om filmreleases gaat.
Inmiddels account aangemaakt bij NZBmatrix, maar NZBs is invites only...hibbit schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:01:
NZBs.org, NZBmatrix en Spotweb werken prima...
Verwijderd
ik heb nu alleen nzbmatrix (VIP) in gebruik en dat werkt eigenlijk wel goed.Hari-Bo schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:15:
[...]
Inmiddels account aangemaakt bij NZBmatrix, maar NZBs is invites only...
volgensmij maakt het echt weinig uit als je al een betaald account hebt.
Ik vind dit terug in de log:
[ couchpotato.core.event] Error in event "renamer.before", that wasn't caught: Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/event.py", line 12, in runHandler return handler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/subtitle/main.py", line 51, in searchSingle download = subliminal.download_subtitles(group['files']['movie'], multi = True, force = False, languages = [lang], services = self.services, cache_dir = Env.get('cache_dir')) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/subliminal/api.py", line 86, in download_subtitles subtitles_by_video = list_subtitles(paths, set(languages), services, force, multi, cache_dir, max_depth) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/subliminal/api.py", line 52, in list_subtitles tasks = create_list_tasks(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/subliminal/core.py", line 54, in create_list_tasks scan_result.extend(scan(p, max_depth)) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/subliminal/videos.py", line 213, in scan logger.debug(u'Scanning file %s with depth %d/%d' % (entry, depth, max_depth)) UnicodeDecodeError: 'ascii' codec can't decode byte 0x81 in position 52: ordinal not in range(128) encoding=UTF-8 debug=False args=['--daemon', '--pid_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', '--config_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf'] app_dir=/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer data_dir=/usr/local/couchpotatoserver/var/ desktop=None options=Namespace(config_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf', console_log=False, daemon=True, debug=False, pid_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', quiet=False)
Opgelost!Danielson schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:57:
Ik gebruik CouchPotato V2 nu ook op mijn Synology met DSM4.0, maar het renamen en verplaatsen van films gaat niet goed. Hij heeft blijkbaar wel rechten om de mappen in te zien, omdat de films wel worden geindexeerd, maar nieuw gedownloade films verplaatst hij niet vanuit mijn downloads map naar de films map.
Ik vind dit terug in de log:
Op NZBMatrix vindt je inderdaad genoeg. Je kan ook nog NZBRUS nemen als backup.Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:36:
[...]
ik heb nu alleen nzbmatrix (VIP) in gebruik en dat werkt eigenlijk wel goed.
Hier draait SickBeard ook weer nadat hij ongeveer een half jaar terug gecrasht was. Volgende is newsleecher door sabnzbd vervangen.
Dat denk ik niet. In deze topic kan je een mooi overzicht een discussies over newsservers met binaries vinden.rally schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:18:
Ik dacht dat het niet was toegestaan om over index sites te discusseren.... Maar mijn geheugen kan me in de steek laten daarin, want ik kan het nu niet meer terug vinden
Met het commando 'ls -al' roep ik de rechten van de bestanden in een film map op en zie ik staan:
drwx------+
Door snel sudo chmod 777 film.mkv te doen, kan ik de film dan afspelen/openen/lezen.
SABNZBd is verantwoordelijk voor het downloaden van de film, waarna CP de film verplaatst naar een andere map. Ik heb dan het vermoeden te besluiten dat de fout bij CP ligt.
Hoe moet ik nu verder?
Vraagje over NZBMatrix, hoe heb jij betaald? Ik wou per SMS doen, maar tot heden (bijna twee dagen later) geen enkele SMS gehad. Heb ze eergisteren al gemailed maar nog steeds geen reactie.Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:36:
[...]
ik heb nu alleen nzbmatrix (VIP) in gebruik en dat werkt eigenlijk wel goed.
Paypal?Wildfire schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 20:10:
[...]
Vraagje over NZBMatrix, hoe heb jij betaald? Ik wou per SMS doen, maar tot heden (bijna twee dagen later) geen enkele SMS gehad. Heb ze eergisteren al gemailed maar nog steeds geen reactie.
Dankzij die app weet zelfs mijn niet-tweaker vrouw series en films te downloaden
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Deze betaal methode heb ik net uitgeprobeerd en werkt zonder problemen, en deze vind al mijn zoekopdrachten me happy!Wildfire schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 20:10:
[...]
Vraagje over NZBMatrix, hoe heb jij betaald? Ik wou per SMS doen, maar tot heden (bijna twee dagen later) geen enkele SMS gehad. Heb ze eergisteren al gemailed maar nog steeds geen reactie.
Cp2 werd al ondersteund maar er is nog een bug uit gehaald met de update van afgelopen maandag. Ik wachtte er ook al even op maar nu werkt hij weer subliem. HuldeTylocke schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:06:
Hoera, vandaag eindelijk een update voor de Qouch app dat v2 van Couchpotato ondersteund wordt. Hulde aan de maker!
Dankzij die app weet zelfs mijn niet-tweaker vrouw series en films te downloaden
Echt niemand die weet hoe ik dit kan oplossen?Piet91 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 19:30:
Ik heb Bunta in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"s Couchpotato V2 op m'n Qnap staan en ik kom er inderdaad ook niet bij (laadt alleen een grijs scherm)...
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Heb V2 al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ondertussen is de Qnap ook al enkele keren opnieuw
opgestart.
En waarom Sick Beard nog altijd zoveel errors geeft:
1
2
3
4
5
6
7
8
| 2012-07-30 03:34:04.387883 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - There was an error with the XML retrieved from thetvdb.com: syntax error: line 1, column 49 First try emptying the cache folder at.. /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/cache/tvdb If this does not resolve the issue, please try again later. 2012-07-30 03:34:12.476901 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: There was an error with the XML retrieved from thetvdb.com: syntax error: line 1, column 49 First try emptying the cache folder at.. /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/cache/tvdb If this does not resolve the issue, please try again later. 2012-07-30 03:50:35.034030 SHOWQUEUE-REFRESH :: There was an error trying to retrieve the image, aborting 2012-07-30 03:51:59.639137 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: TVDB timed out, unable to update episodes from TVDB 2012-07-30 03:51:59.641096 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: No data returned from TVDB, unable to update this show 2012-07-31 03:35:47.801061 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - Could not connect to server http://www.thetvdb.com/api/9DAF49C96CBF8DAC/series/254892/nl.xml: timed out 2012-07-31 03:35:49.327011 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - We recently timed out, so giving up early this time 2012-07-31 03:35:49.973384 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: We recently timed out, so giving up early this time |
2012-08-01 10:46:47,145 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,145 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,144 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,143 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,142 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,142 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,141 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,141 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,140 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,140 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,139 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,138 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,131 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,130 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,130 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,129 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,128 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,128 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
2012-08-01 10:46:47,127 FOUT: Probleem met tempfile.mkstemp
op google lees ik dat sommige mensen deze foutmelding krijgen bij het toevoegen van nzb's. handmatig of via de watchfolder heb ik daar totaal geen last van, echter, CP en SB pushen niets naar sabnzb.
als ik in de logs kijk van CP zie ik niet echt iets wat er fout gaat. in SB however kom ik veel van dit tegen:
aug-01 10:46:47 ERROR SEARCHQUEUE-BACKLOG-82283 :: Unknown failure sending NZB to sab. Return text is: , HTTPError(), ) -
Als ik in SB de connectie naar sabnzb test dan komt ie daar glansrijk doorheen...
iemand?
hmm...
zie nu ook dat CP toch fouten geeft ook met sabnzb te connecten:
12:16:03 ERROR [ app.lib.sabNzbd] Unable to connect to SAB.
12:15:55 INFO [ app.lib.sabNzbd] URL: http://192.168.*.*:****/sabnzbd/api?ma_password=*********&apikey=5eb6d2c915f5f0d7038e27055e00a4ca&name=https%3A%2F%2Fwww.newzbin2.es%2Fbrowse%2Fpost%2F6701442%2Fnzb%2F&cat=movies&mode=addid&ma_username=**********
[ Voor 10% gewijzigd door fabstar81 op 01-08-2012 12:20 ]
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Verwijderd
gewoon via sms, werkte direct en account was vrijwel direct VIP.Wildfire schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 20:10:
[...]
anders moet je met creditcard doen
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unknown failure sending NZB to sab. Return text is:
en dan niets...da's moeilijk naar foutcodes zoeken dan
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Heb je al eens gekeken op de tracker van Sickbeard? Tevens hebben ze een IRC kanaal waar veel developers ook zitten. Mijn ervaring met hun hulp daar is fenomenaal!fabstar81 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:53:
bij handmatige search in SB ook nog eens deze fout t.b.v. sabnzb:
SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unknown failure sending NZB to sab. Return text is:
en dan niets...da's moeilijk naar foutcodes zoeken dan
toch gek, want na eerste initiele install werkte het in 1 keer.
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Ik krijg het namelijk niet voor elkaar Coach Potato en Sick Beard automatisch te laten opstarten in Windows 7. Eerst probeerde ik het via de Task Scheduler, allerlei configuraties uitgeprobeerd: niets werkt. Daarna via de Opstarten map de snelkoppelingen gekopieerd: geen succes.
Ik heb beide progs in C:\Program Files\ staan, wat me verder prima lijkt. Het enige wat ik kon bespeuren is als ik ze handmatig opstart is ze als Admin moet opstarten omdat ze anders foutmeldingen geven. Nu heb ik de eigenschappen van de executables aangegeven dat ze als Admin moeten starten, maar dit hielp ook niet.
Iemand een idee?
Edit: UAC uitzetten does the trick, niet echt gewenst maar ok.
[ Voor 4% gewijzigd door Koeniepoenie op 01-08-2012 22:53 ]
Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337
Scratch that, overheen gelezen.
[ Voor 31% gewijzigd door Anthirian op 02-08-2012 00:02 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Op de 'Wanted' pagina is het mogelijk om op dezelfde regel als de kwaliteitsiconen (1080p/720p/DVD/etc) en de bewerkopties (IMDB/verwijderen/etc) te klikken voor de gevonden versies.Magic schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:08:
In couchpotato v1 kon je bij een film zeggen dat het niet een goede was, en dan ging hij zoeken voor een andere versie. Ik heb nu V2, maar ik mis die optie, terwijl er toch wel regelmatig een verkeerde versie wordt gedownload, hoe kan ik dit nu aanpassen?
Zie net dat je ook op het groene pijltje kan klikken voor de releases
[ Voor 6% gewijzigd door Kroontje op 02-08-2012 08:25 ]
Ik weet niet of je er nog last van hebt, maar ik heb dit dus ook. Wel kan ik ze zelf doorsturen naar sab, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.Jpjedi schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:14:
[...]
Hmmm
Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik zou graag een lead hebben naar de oorzaaak want ik zoek me gek maar kan niets vinden dat dit kan veroorzaken.
Er gebeurt verder ook niks als ik op het groene pijltje druk in onderstaand scherm. (Waarvan ik uit ga dat het manueel downloaden betreft).
Ik heb de timeouts voor de zekerheid nagekeken maar die staan meer dan ruim (300 seconden) dus dat kan het issue ook niet zijn.
[afbeelding]
To dare is to do
Opnieuw installeren was mijn fix...Slaapje schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:01:
[...]
Ik weet niet of je er nog last van hebt, maar ik heb dit dus ook. Wel kan ik ze zelf doorsturen naar sab, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Dat is opzich wel sjiek. Ik heb wel een pass op Sick Beard zitten, of maakt dat alleen uit wanneer je 'm benadert via de browser?rally schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:01:
Ik gebruik FireDeamon. Dan starten ze allemaal als service (CoutchPotato, Sickbeard en Sabnzbd). Dus nog voordat je bent ingelogd. Bij sommige moet je wel aangeven dat het een CLI-Interface is. Als je interesse hebt kan ik je de opstart XML's wel sturen (DM me in dat geval even)
Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337
Dit kan natuurlijk ook met de windows resource kit. How To Create a User-Defined Servicerally schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:01:
Ik gebruik FireDeamon. Dan starten ze allemaal als service (CoutchPotato, Sickbeard en Sabnzbd). Dus nog voordat je bent ingelogd. Bij sommige moet je wel aangeven dat het een CLI-Interface is. Als je interesse hebt kan ik je de opstart XML's wel sturen (DM me in dat geval even)
Echter heb ik het nog niet helemaal voor elkaar gekregen om hiermee utorrent lekker te laten lopen, en alleen de webinterface te gebruiken.
Ik kan inderdaad wel de kwaliteit wijzigen, maar dat helpt niets. ook het groene pijltje mis ik geheel. Kan het zijn dat ik enkel wat kan wijzigen als er daadwerkelijk alternatieven zijn?Kroontje schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:22:
[...]
Op de 'Wanted' pagina is het mogelijk om op dezelfde regel als de kwaliteitsiconen (1080p/720p/DVD/etc) en de bewerkopties (IMDB/verwijderen/etc) te klikken voor de gevonden versies.
Zie net dat je ook op het groene pijltje kan klikken voor de releases
Hij heeft nu namelijk een film gedownload die qua naam enigszins overeenkomt, maar de film die ik bedoel komt pas in 2013. Als ik de film verwijder en opnieuw toevoeg dan download hij wederom de verkeerde.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Het laatste.Koeniepoenie schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:55:
[...]
Dat is opzich wel sjiek. Ik heb wel een pass op Sick Beard zitten, of maakt dat alleen uit wanneer je 'm benadert via de browser?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!