Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Joster schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:28:
[...]

Het gaat om het scannen van de completed folder, mijn excuses.

Settings > Renamer > Rename Downloaded Movies > Run Every (Search for new movies inside the folder every X minutes.) > Staat standaard op 1.

Lijkt me niet ideaal, ik wil niet dat CPv2 die NAS constant wakker houdt terwijl ik niks download. Het liefst zou ik hebben dat SAB gewoon een signaal geeft dat hij klaar is met een download met de movies categorie :)
Ah ja, bij mij doet hij dat ook niet.. althans ik heb het renamen niet aanstaan (zorgt dat het automatisch zoeken van subs vaak niet goed werkt binnen XBMC - en ik mis dan bepaalde informatie die je vaak uit release naam kan halen), maar na een tijdje dat een film gedownload is, wordt hij netjes groen. Ik zou dus wel verwachten dat hij het doet of dat hij na een uurtje nadat een NZB gesnatcht is, deze automatisch op gedownload zet ofzo. Ik heb hem wel vaker op groen gezien terwijl de download nog niet klaar was in ieder geval.

Ik zou zo'n SabToCouchpotato script ook heel handig vinden inderdaad. Weet iemand wat de reden is van de ontwikkelaar om het niet te doen? Ik ga ervan uit dat het anders ondertussen wel geprogrammeerd was, desnoods door iemand anders die het als patch heeft aangeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:22:
echter de afleveringen worden niet in de map "band of brothers" geplaatst maar in afzonderlijke mapjes.
ik wil dit dus in een map hebben.
Dat stel je in op de zelfde plek waar je je series toevoegt; bij step 3.
(en kan je default maken voor alle series die je later nog toevoegd).
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NMXI9VrQjLkuPUkBASHC8Z50/thumb.png

Bij de reeds toegevoegde series kan je dit ook nog aanpassen via de edit functie.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o8spXpq6oAukl8XZaEQwsLEb/thumb.png

De series die al gepostprocessed zijn moet je dan even met de hand goed zeten, of opnieuw in je download map mikken.

[ Voor 27% gewijzigd door job op 02-07-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:52
serhat schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:36:
[...]

Ah ja, bij mij doet hij dat ook niet.. althans ik heb het renamen niet aanstaan (zorgt dat het automatisch zoeken van subs vaak niet goed werkt binnen XBMC - en ik mis dan bepaalde informatie die je vaak uit release naam kan halen), maar na een tijdje dat een film gedownload is, wordt hij netjes groen. Ik zou dus wel verwachten dat hij het doet of dat hij na een uurtje nadat een NZB gesnatcht is, deze automatisch op gedownload zet ofzo. Ik heb hem wel vaker op groen gezien terwijl de download nog niet klaar was in ieder geval.

Ik zou zo'n SabToCouchpotato script ook heel handig vinden inderdaad. Weet iemand wat de reden is van de ontwikkelaar om het niet te doen? Ik ga ervan uit dat het anders ondertussen wel geprogrammeerd was, desnoods door iemand anders die het als patch heeft aangeleverd.
En hoe verplaats je hem dan? Laat je dat nu SAB doen?

Ik rename alleen de folder name en verzet de film van downloads>complete naar media>video>movies. Heb dus geen problemen in XBMC.

Wordt alleen niet goed van die run every X minute ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Joster op 02-07-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij staat "use season folders" aangehinkt.

http://www.flickr.com/photos/61526637@N04/7485663718/

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Joster schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:53:
[...]

En hoe verplaats je hem dan? Laat je dat nu SAB doen?

Ik rename alleen de folder name en verzet de film van downloads>complete naar media>video>movies. Heb dus geen problemen in XBMC.

Wordt alleen niet goed van die run every X minute ;)
Yup. Ik download over het algemeen scene releases en die hebben een bepaalde standaard waar ze zich aan moeten houden als ze een release naam verzinnen. Daar staat voor mij voldoende informatie in + dat je daarmee subs makkelijker kan vinden is helemaal top.

Als de film ook brak is, out of sync of whatever kan ik ook direct achterhalen welke release dat is en een andere downloaden.
Heb je toevallig in Sab ingesteld dat hij ook moet moven? Dus dat beide het proberen?

Ik zou anders nadat Sab het heeft gepost procest even in de 'script log' kijken. Staat bij je historie nadat het is gedraaid. Misschien staat daar wat nuttigs in.

[ Voor 7% gewijzigd door serhat op 02-07-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@serhat.

Sabnzb download het en moved het van incomplete naar complete/sickbeard
sickbeard moet het dan processen (wat volgensmij ook niet helemaal goed gaat) en dan verplaatsen naar
volume1/videos/series/serienaammap/seizoen/episode
hij verplaatst dus wel maar alleen naar volume1/videos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:03

Arfman

Drome!

Renamen van films/series doe ik ook allang niet meer; op die manier kan het XBMC Subtitle script automatisch subs downloaden :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:31:
@serhat.

Sabnzb download het en moved het van incomplete naar complete/sickbeard
sickbeard moet het dan processen (wat volgensmij ook niet helemaal goed gaat) en dan verplaatsen naar
volume1/videos/series/serienaammap/seizoen/episode
hij verplaatst dus wel maar alleen naar volume1/videos
Kan je even in de 'script log' kijken nadat sab er klaar mee is?
Hierin staat best wat informatie.. waar hij het naar moved etc.. kan je direct zien of het wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg, ik had in sabnzb volgensmij een verkeerde link gemaakt bij de catagorien zodat sabnzb direct de series naar de eindmap gooide impala's van eerste /complete/sickbeard.

heb het veranderd en alles eruit gegooid en opnieuw in de wanted gezet

edit: dat was het dus, mijn eigen domme fout |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston|IA
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-02-2020
ik heb onlangs SABnzbd en couchpotato server geïnstalleerd op mn Synology ds110j. Ik heb het volgende probleem. In Couchpotato blijft alles in de wanted lijst staan.
In SAB heb ik zelf een NZB toegevoegd en dat lukt wel.
Ik heb gelezen dat ik 'enable debugging' aan moet zetten maar dan gebeurt er niks.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kingston|IA schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:55:
ik heb onlangs SABnzbd en couchpotato server geïnstalleerd op mn Synology ds110j. Ik heb het volgende probleem. In Couchpotato blijft alles in de wanted lijst staan.
In SAB heb ik zelf een NZB toegevoegd en dat lukt wel.
Ik heb gelezen dat ik 'enable debugging' aan moet zetten maar dan gebeurt er niks.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
heb je de api key van sabnzb wel in coucpotato gezet en eventueel je inlognaam en wachtwoord (als je die hebt aangemaakt in sabnzb)?

localhost is:
localhost:8080

download to:
sabnzb

en onder providers uiteraard een nzb zoekmachine ingesteld?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston|IA
ja bij Couchpotato heb ik bij host

''localhost:8080''

en de api key die in de SAB settings staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je de instellingen van je nzb zoekmachine goed staan en heb je een betaalde met hoge retentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston|IA
bij providers heb ik newznab, newzbin en nzbmatrix aangevinkd met bijhorende api keys en wachtwoorden.

Bij nzb matrix heb ik een premium account met 1500 dagen retentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:04:
Ik heb een nieuwe Sick Beard Interface gemaakt. Is nog wel beta:

Zie: https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/402

Je kan hem proberen door hem te downloaden op https://github.com/elmarkou/Sick-Beard

Enige wat je moet doen is huidige /data folder vervangen door mijn /data folder.

Enjoy :) (en vergeet niet is nog beta)
Is er toevallig iets veranderd in je skin of main SickBeard? Heb geen menu meer bovenin en had al een reinstall van SickBeard gedaan om oude te krijgen maar dat is ook niet gelukt, blijf beta skin houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Restart de Couchpotato server eens, Kingston? Ik had dat probleem laatst ook en toen was een restart voldoende.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 10:19
Kingston|IA schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:11:
bij providers heb ik newznab, newzbin en nzbmatrix aangevinkd met bijhorende api keys en wachtwoorden.

Bij nzb matrix heb ik een premium account met 1500 dagen retentie
Probeer eens 1300 dagen? De premium account heeft 1300 dagen, ik dacht ook 1500 eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston|IA
ok ik heb de couch potato server gereset, retentie op 1300 dagen geplaatst, en alle searches verwijderd en een enkele nieuwe aangevraagd. Ik ben benieuwd.
Bedankt voor de tips!

Update, de eerste film wordt binnen gehaald,top :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Kingston|IA op 02-07-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serhat schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:36:
[...]

Heb ik al een pull request voor gestuurd, maar werd niet aanvaard omwille van de volgende reden: "If I start allowing this now, I need to support it later too. I don't feel much for that."

Hier is de volledige Github discussion: https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/pull/501

Heb het script ondertussen nog wat verder aangepast zodanig dat het gebruikt kan worden met elke downloader (maakt gebruik van de nzb/torrent-name). Ik gebruik het zelf voor nzbget post-processing en SABnzbd (enkel getest, ik gebruik het zelf niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Lijkt mij wel een welkome aanvulling hoor. Misschien draait Ruud nog bij :>

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:14

Ankh

|true

Wat gebruiken jullie trouwens als usenet prog? Is dat SABnzbd of NZBget? Ik ben altijd SABnzbd gewend, maar gebruik nu eens NZBget als test. Maar qua performance zal het voor een DS1511+ niet uitmaken... Zijn er nog andere voordelen? (behalve die but ugly theme.. ;) )

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:39:
[...]

Heb ik al een pull request voor gestuurd, maar werd niet aanvaard omwille van de volgende reden: "If I start allowing this now, I need to support it later too. I don't feel much for that."
Ah netjes. Het is nog vrij recent zie ik. Ik vraag mij af of er niet meer achter zit, gezien, tjah.. De Sickbeard auto process script wordt ook praktisch nooit bijgewerkt.. en zo ja is het door anderen (heb ik onlangs een keer gedaan om het een en ander te verduidelijken).

Either way.. ik denk dat ik het niet nodig heb.. ik zie nu dat hij bij mij nooit scant, gezien ik renaming uit heb staan.. als hij eenmaal de NZB heeft gesnacht, wordt het automatisch groen en that's about it. Maar goed, qua idee lijkt het mij wel een heel handig scriptje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een vraagje.

situatie:
mijn synology nas staat op mijn kamer. verbonden met 50 mbit.
ik wil echter ook bij mijn vader of op een andere locatie beschikken over mijn media collectie.
de nas automatisch starten in macos werkt wel.

maar ik wil graag dat xmbc automatisch verbinding maakt met mijn nas.
nu moet ik eerst mijn nas mounten en dan afzonderlijk per soort (film/serie/music) de mappen laden.
kan dat niet ergens vol automatisch?

bovendien vind ik de standaard lay-out een beetje ruk van xmbc. ik wil als ik op films klik direct de films zien met een beetje fanart en info en niet eerst door mappen klikken.

(een alternatief voor xmbc is ook goed maar ik kan geen plex server draaien op mijn nas ds212j)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 08:48
Ankh schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:49:
[...]

Je kan het op twee manieren doen.
1) Sickbeard blijft continu opletten in een directory of iets qua episodes gedownload zijn (gebruik hiervoor een categorie!)
2) Gebruik het sabtosickbeard.pl script (oid) theoretisch hetzelfde, enkel hoeft ie niet constant te pollen.

Gebruik gewoon categorien, is een stuk makkelijker.
Ik had in Sickbeard al "TV" als categorie staan. Maar daar lijkt dan weinig mee te gebeuren, hoe kan ik dat verder checken? In sickbeard heb je in de configuratie bij post processing de download dir staan, daar staat bij "Use only if not using SABnzbd+ post processing". Moet ik daar dan wel of niet iets invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:52
serhat schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:46:
[...]

Ah netjes. Het is nog vrij recent zie ik. Ik vraag mij af of er niet meer achter zit, gezien, tjah.. De Sickbeard auto process script wordt ook praktisch nooit bijgewerkt.. en zo ja is het door anderen (heb ik onlangs een keer gedaan om het een en ander te verduidelijken).

Either way.. ik denk dat ik het niet nodig heb.. ik zie nu dat hij bij mij nooit scant, gezien ik renaming uit heb staan.. als hij eenmaal de NZB heeft gesnacht, wordt het automatisch groen en that's about it. Maar goed, qua idee lijkt het mij wel een heel handig scriptje.
Niet renamen = SAB verplaatst. Hoe weet CP dan dat SAB klaar is? Hoe meldt hij in CP de film dan eigenlijk groen? Er zit dan toch "iets" dat onderling "communiceert" zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston|IA
Mijn Ps3 lust helaas geen mkv, en mijn DS110J heeft geloof ik niet de kracht om dat te transcoden..
Kan ik in Couchpotato instellen dat die alleen avi bestanden download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Je kan de Quality instellen ja. Zie de quality instellingen in de CP settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:28:
nog een vraagje.

situatie:
mijn synology nas staat op mijn kamer. verbonden met 50 mbit.
ik wil echter ook bij mijn vader of op een andere locatie beschikken over mijn media collectie.
de nas automatisch starten in macos werkt wel.

maar ik wil graag dat xmbc automatisch verbinding maakt met mijn nas.
nu moet ik eerst mijn nas mounten en dan afzonderlijk per soort (film/serie/music) de mappen laden.
kan dat niet ergens vol automatisch?

bovendien vind ik de standaard lay-out een beetje ruk van xmbc. ik wil als ik op films klik direct de films zien met een beetje fanart en info en niet eerst door mappen klikken.

(een alternatief voor xmbc is ook goed maar ik kan geen plex server draaien op mijn nas ds212j)
Als je naar Movies gaat zie je toch onmiddellijk al je films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ankh schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:08:
Wat gebruiken jullie trouwens als usenet prog? Is dat SABnzbd of NZBget? Ik ben altijd SABnzbd gewend, maar gebruik nu eens NZBget als test. Maar qua performance zal het voor een DS1511+ niet uitmaken... Zijn er nog andere voordelen? (behalve die but ugly theme.. ;) )
Ik gebruik op mijn DS211 tegenwoordig Nzbget omdat SABnzbd toch net iets teveel is sinds ik er tvheadend op heb staan. NZBget heeft zoiezo wel een hogere download snelheid bij mij, heb pieken gehad van 10MB/s waar SABnzbd bleef steken op gemiddeld 4 a 5 MB/s
Over TVheadend gesproken, Diaoul heeft er een werkende package van gemaakt, vanavond even testen en als alles goed werkt zal hij hem wel in main repo zetten als hij er ondertussen al niet in staat.

Interface is inderdaad vet ugly maar dacht ergens een keer een vervangende skin gezien te hebben. Wat ik echt mis aan NZBget is dat ik niet de mogelijkheid heb mail te kunnen versturen bij een snatched on completed ben nog aan het uitzzoeken of ik dat toch niet met e kan fixen madt ik echt een gemis. Ik had dan nog het gevoel dat alles nog goed ging, nu hoor of zie ik er niks van totdat ik zelf even kijk of er iets gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NZBGet heeft post-processing, betere zelfs dan SABnzbd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:29:
NZBGet heeft post-processing, betere zelfs dan SABnzbd. :)
Beter? Als in.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Parameters die je zelf in kan stellen. Erg handig om bijvoorbeeld custom data mee te geven en te gebruiken in een callback url.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
serhat schreef op maandag 02 juli 2012 @ 08:44:
[...]

D.m.v. een watched folder heb je iig weinig keus. Gaat het hier om CouchPotato en/of Sickbeard? Zo ja zou ik het via de API aanleveren en niet via een watched folder. Hiermee kan je ook een categorie aangeven, waar je post processing script in staat, mits je alles goed hebt ingesteld. Dan zou het allemaal wel goed moeten gaan.
Het gaat hier alleen om Sickbeard, het script wat ik gebruik is diegene door Sickbeard aangeleverd bij installatie, of te wel, te kiezen uit de drop-down-box in Sabnzbd. In Sabnzbd heb ik geen enkele post processing opties aan staan, dat wordt immers verzorgd door sickbeard.

Dus resume:
-Sickbeard zoekt naar de series die ik volg, wanneer beschikbaar geeft Sickbeard de opdracht aan Sabnzbd om te downloaden.
-Wanneer ik handmatig iets anders als een serie wil downloaden zet ik een nzb in de watched folder van Sabnzbd en deze wordt dan keurig netjes naar binnen gehaald.
-De clue van de vraag komt wanneer ik het script SabToSickbeard.py activeer, Sabnzbd doet dan helemaal niets meer, nzb's worden wel ingeladen door Sabnzbd maar treden vervolgens niet in werking, of te wel, kannie downloaden nie.

Zoals al eerder vermeld heb ik er niet zo heel veel moeite mee om de laatste postprocessing handmatig aan te klikken in de Sickbeard webinterface, maar ik zou het toch graag willen weten. Mij dunkt iets in het script maar ik heb niets veranderd. Bij installatie heb ik ook alle guidelines gevolgd, heb mijzelf ge double-checked, miscchien is het wel heel iets simpels hoor.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
Inmiddels ook sabtosickbeard aan de praat gekregen. Werkt allemaal goed, het valt me alleen op dat hij de bestanden in de download directory gewoon laat staan na het processen. Wat moet ik nog aanpassen om ervoor te zorgen dat hij die na het processen gewoon wegmikt? Het heeft weinig nut om ze te laten staan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
iCe01 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:40:
Inmiddels ook sabtosickbeard aan de praat gekregen. Werkt allemaal goed, het valt me alleen op dat hij de bestanden in de download directory gewoon laat staan na het processen. Wat moet ik nog aanpassen om ervoor te zorgen dat hij die na het processen gewoon wegmikt? Het heeft weinig nut om ze te laten staan lijkt me.
In de Web Interface ga naar: Config-->Post Processing-->Uncheck "Keep Original Files"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Urgh, wat is CPS soms ronduit achterlijk (sorry, Ruud ;)). Ik heb vanmiddag 3 films toegevoegd. Ondanks dat CPS ze zelf kon snatchen heb ik die gevonden items er maar uit gegooid en zelf opnieuw in SABnzb gezet, want van elk van deze films (of eigenlijk miniseries) had hij alleen de eerste of de tweede disc gevonden. Geen punt, ik snap best dat het niet lekker werkt met miniseries. Maar vervolgens was 'ie klaar met downloaden en heeft hij twee van de drie films goed verplaatst/hernoemd/etc, en de derde niet. Die werd herkend als een film die ik nooit heb toegevoegd en waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
Bunta schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:06:
[...]

In de Web Interface ga naar: Config-->Post Processing-->Uncheck "Keep Original Files"
Ah, dat moet je dan weer in Sickbeard doen. Soms is het wel wat verwarrend moet ik zeggen, zou stukken handiger zijn als er gewoon 1 app is die alles afhandeld :) Maar bedankt, gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
NMe schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:17:
Urgh, wat is CPS soms ronduit achterlijk (sorry, Ruud ;)). Ik heb vanmiddag 3 films toegevoegd. Ondanks dat CPS ze zelf kon snatchen heb ik die gevonden items er maar uit gegooid en zelf opnieuw in SABnzb gezet, want van elk van deze films (of eigenlijk miniseries) had hij alleen de eerste of de tweede disc gevonden. Geen punt, ik snap best dat het niet lekker werkt met miniseries. Maar vervolgens was 'ie klaar met downloaden en heeft hij twee van de drie films goed verplaatst/hernoemd/etc, en de derde niet. Die werd herkend als een film die ik nooit heb toegevoegd en waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb. 8)7
Zijn mini-series niet meer een ding voor SB dan voor CP? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Henk schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:06:
[...]

Zijn mini-series niet meer een ding voor SB dan voor CP? :?
Hangt wat mij betreft van het aantal afleveringen af. Dit zijn miniseries van 2 afleveringen en die heb ik uiteindelijk liever in mijn movies-folder aangezien dat soort miniseries meestal niet veel langer is dan de lengte van een speelfilm.

Daarnaast heb ik diezelfde issue al eens eerder gehad met een andere film, weet al niet meer welke. Had ik ineens zogenaamd een of andere Franse film gedownload (en nee, het was geen Franstalige titel voor dezelfde film :P). De film zelf stond er wel netjes gewoon in het Engels. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:14

Ankh

|true

Ik ben toch weer overgestapt naar SABnzbd, qua snelheid maakt het met een DS1511 niet uit.
Ik haal met beide clients me volle 100Mbit, dus dat is geen probleem.

Vind de veelzijdigheid en snelheid een stuk beter.

Overigens kan je met SABnzbd veel command line dingen doorvoeren dus dat is geen probleem :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Ik heb SB, CP en SABnzbd inmiddels naar volledige tevredenheid draaien icm met twee betaalde indexing sites. Werkt als een trein. Waar ik nog wel tegenaanloop:
  1. Bij CP (dus niet V2 / server) kan je eenmalige de link van je pubieke imdb watchlist toevoegen. Ik heb niet het idee dat toevoegingen ook nog verwerkt / meegescand worden in CP. Bij CP v2 heb ik gelezen over het kunnen toevoegen van een IMDB watchlist RSS feed. Biedt dit uitkomst in de praktijk? Helaas lijkt de iOS Qouch app nog geen support te hebben voor CP V2 dus wellicht dat ik nog even wacht op de upgrade van CP naar CP V2.
  2. Ik gebruik SB en CP puur en alleen voor het snatchen van NZBs, postprocessen laat ik aan sabznbd (070) over. Dit gaat prima, af en toe erger ik me aan een film die in een dubbele map wordt aangeleverd. Mocht ik dan de sabnzb categorie gebruiken voor movies dan komt de film in media\movies\filmnaam\filmnaam. Bij andere films is dit niet het geval dus dit moet aan de release liggen lijkt me. Kan ik dit ergens tegengaan, anders dan het handmatig verwijderen van de dubbele mapnaam?
Dit zijn nog twee kleine hicups in dit verder volledig geautomatiseerde proces, heeft iemand daar suggesties voor, met name punt 2?

Wat is de meerwaarde van het laten postprocessen door CP/SB? Renamen en toevoegen van subs is voor mij niet van groot belang, XBMC trekt de info toch wel binnen van imdb en de subs voeg ik via XBMC plugin toe.

Na een week of 3: sab+CP+SB _/-\o_ . Nu nog tijd om alle films ook echt te kunnen bekijken, maarja dat is een klein detail. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
NMe schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:44:
[...]

Hangt wat mij betreft van het aantal afleveringen af. Dit zijn miniseries van 2 afleveringen en die heb ik uiteindelijk liever in mijn movies-folder aangezien dat soort miniseries meestal niet veel langer is dan de lengte van een speelfilm.
Truth is, het zijn en blijven series :P Die meest recente mini-serie van stephen king (naam ben ik even kwijt) heb ik ook in SB gehad, niet in CP, en dat werkte prima, ook omdat het er immers gewoon meer voor ontworpen is :+ Ik denk dat je in dit geval moet accepteren dat je iets wilt dat de programma's niet helemaal lekker kunnen, en zelf de serie even naar je film-map moet verslepen (of met SB de serie in je filmmap laten PP'en )
Daarnaast heb ik diezelfde issue al eens eerder gehad met een andere film, weet al niet meer welke. Had ik ineens zogenaamd een of andere Franse film gedownload (en nee, het was geen Franstalige titel voor dezelfde film :P). De film zelf stond er wel netjes gewoon in het Engels. 8)7
Tja, ik heb het ook wel eens dat hij een film download die niet helemaal de bedoeling is, had het laatst nog met de nieuwste silent hill die ineens al binnenliep als iets totaal anders. Dat hangt ook heel sterk van je bronnen af trouwens, met nzbs.org heb ik echt maar 1 op de 100 keer een foute film binnen gok ik, en dan is het idd wel aan CP te wijten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke xmbc subtitel plugin is aan te raden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:31
Volgens mij is er maar één; XBMC Subtitles
http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Add-on:XBMC_Subtitles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 21:06
Bij werkt het ook allemaal (CP/SAB/XBMC) goed. Wat ik alleen mis in CP is dat als de film gedownload is dat ik nog even terug kan kijken naar de synopsis. Als het er is, kan ik het niet vinden. Als het er niet in zit, iemand tips om in dezelfde interface dit te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
mgizmo schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:44:
Bij werkt het ook allemaal (CP/SAB/XBMC) goed. Wat ik alleen mis in CP is dat als de film gedownload is dat ik nog even terug kan kijken naar de synopsis. Als het er is, kan ik het niet vinden. Als het er niet in zit, iemand tips om in dezelfde interface dit te zien?
Zit in CPS, onder het knopje 'manage'. Kwestie van upgraden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Henk schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:58:
[...]

Tja, ik heb het ook wel eens dat hij een film download die niet helemaal de bedoeling is, had het laatst nog met de nieuwste silent hill die ineens al binnenliep als iets totaal anders. Dat hangt ook heel sterk van je bronnen af trouwens, met nzbs.org heb ik echt maar 1 op de 100 keer een foute film binnen gok ik, en dan is het idd wel aan CP te wijten ;)
Je begrijpt me verkeerd. ;) Ik heb dus een film (laten we zeggen The Dark Knight) in mijn watchlijst staan. CPS vindt ergens een NZB van The Dark Knight en snatcht hem naar SAB. Die NZB bevat inderdaad de goeie film en hij heet ook echt zo in zowel mijn SAB-queue als op mijn filesystem na het downloaden. CPS z'n postprocessing echter hernoemt de film vrolijk naar La Vita é Bella (ik noem maar iets wat niet in mijn queue staat :P) en verplaatst hem naar de uiteindelijke directory. Lijkt me niet echt de bedoeling voor een film die hij nota bene zelf gequeued heeft. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgizmo
Henk schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:49:
Zit in CPS, onder het knopje 'manage'. Kwestie van upgraden dus :)
Jaja volgens mij heb ik daar al lang "This is just a temporary page, soon this page will be awesome! For now, only 2 buttons." staan, terwijl ik toch regelmatig update. Ik zag dat er weer een update was dus net update gedaan, maar blijft hetzelfde. Versie is nu 806bed6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
NMe schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:49:
[...]

Je begrijpt me verkeerd. ;) Ik heb dus een film (laten we zeggen The Dark Knight) in mijn watchlijst staan. CPS vindt ergens een NZB van The Dark Knight en snatcht hem naar SAB. Die NZB bevat inderdaad de goeie film en hij heet ook echt zo in zowel mijn SAB-queue als op mijn filesystem na het downloaden. CPS z'n postprocessing echter hernoemt de film vrolijk naar La Vita é Bella (ik noem maar iets wat niet in mijn queue staat :P) en verplaatst hem naar de uiteindelijke directory. Lijkt me niet echt de bedoeling voor een film die hij nota bene zelf gequeued heeft. 8)7
8)7 WTF.

Meer kan ik er gewoon niet over zeggen :D nee, daar heb ik geen last van :P Ik laat tegenwoordig mijn films zelf niet meer renamen, alles in subfolders ivm makkelijker downloaden van subs, maar ook toen ik dat wel liet doen ging het prima :S
mgizmo schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:03:
[...]

Jaja volgens mij heb ik daar al lang "This is just a temporary page, soon this page will be awesome! For now, only 2 buttons." staan, terwijl ik toch regelmatig update. Ik zag dat er weer een update was dus net update gedaan, maar blijft hetzelfde. Versie is nu 806bed6.
Heb je dan wel CPS/CPv2, en niet CPv1? :?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Wtx9O9HZqZLku0CuCXEcCpGl/thumb.png

If so; dan moet je natuurlijk wel even instellen dat je je films ook daadwerkelijk door CPS wilt laten managen enzo ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Henk op 04-07-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgizmo
que? zo je laat me even in verbazing achter. Even verder verdiepen. Dank je wel voor de screenshot ;-)

Edit: Ik krijg wel telkens updates te zien en uitbreidingen. Ik zie bijv bij notifications nu een header "NotifyMyWindowsPhone". Ik lees dat v1 nog niet zo lang geleden unsupported is (http://cutthecord.nl/2012...-server-v2-released/).... In ieder geval dank! Kan ik aan de slag. Hopelijk ook voor qnap moet even zoeken.

[ Voor 63% gewijzigd door mgizmo op 04-07-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Henk schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:14:
[...]

8)7 WTF.

Meer kan ik er gewoon niet over zeggen :D nee, daar heb ik geen last van :P Ik laat tegenwoordig mijn films zelf niet meer renamen, alles in subfolders ivm makkelijker downloaden van subs, maar ook toen ik dat wel liet doen ging het prima :S
Oh, ik deel achteraf ook zelf nog wel in, die manage-feature van CPS is toch vrij loos wat mij betreft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
NMe schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:16:
[...]

Oh, ik deel achteraf ook zelf nog wel in, die manage-feature van CPS is toch vrij loos wat mij betreft. :P
Vind ik niet :) Het mooie daaraan is namelijk dat CPS kijkt of films die jij toevoegt aan je watchlist, al in je film bibliotheek bestaan. Geloof me dat dat een gouden feature is als je een vriendin hebt met een IMDB-app, die kan downloaden door op het knopje 'watchlist' te klikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
mgizmo schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:46:
que? zo je laat me even in verbazing achter. Even verder verdiepen. Dank je wel voor de screenshot ;-)
Psssstttt niet door vertellen, ik ook 8)7

Bedankt Henk! Ik vond het ook al zo vreemd iedereen maar praten over updates en ik maar denken dat er eigenlijk niet zo veel veranderd is in CP 8)7.

ff spelen met deze versie dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Whaha, you're both welcome :)

Kleine tip trouwens; stap op de developer branch. Die heeft een stuk meer updates, en soms bespreken ze op de CPS-fora features die in de master branch nog wel eens missen.

Mijn film 'workflow' is trouwens de volgende;

Film toevoegen aan IMDB watchlist, die gepulled wordt door CPS. CPS downloadt via SAB, processed de film (geen file rename, wel verplaatsen van temp-dir naar movie-dir en aanmaken van een sub-dir voor de film met <filmnaam><jaar>), en zet dat ook op de tamtam naar XBMC die zijn library op dat moment update :)

Door de eigen filmdir met filmnaam en jaar kan XBMC daar gewoon alle info bij zoeken, en staat de film te wachten als ik hem wil kijken :) Ook is het handig omdat ik met Qloud / Air Media Server nogal eens stream...

Als laatste, absoluut niet onbelangrijk, zorgt bovenstaande er ook voor dat vriendin-lief haar chick-flicks kan downloaden via haar eigen imdb watchlist, en ik daardoor bij IMDB recommended niet geconfronteerd word met films als Gossip Women meet Justin Biebel in Paris :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Grappig want ik zat enkele dagen geleden nog te denken dat CP eigenlijk maar ruk was vergeleken met SB, precies im die reden heb ik eigenlijk echt nooit aandacht besteed aan CP. IMDB intregratie klinkt lekker, ben nu de installatieaan het doen. Blijf aan de lijn Henk, heb misschien nog wel een paar vragen als ik klaar ben met spelen met deze nieuwe versie :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgizmo
Heeft versie 2 ook trakt.tv support? Dat ziet er ook wel goed uit ook icm XBMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
mgizmo schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:06:
Heeft versie 2 ook trakt.tv support? Dat ziet er ook wel goed uit ook icm XBMC.
Jup :)

En dingen als automatisch importeren van blu-ray.com / kinepolis, kun je bijvoorbeeld aangeven dat je alle films vanaf een bepaald jaar wilt, met minimaal een bepaalde score in een bepaald genre ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Henk op 04-07-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ervaring met mediadog voor android?
ik heb nu een illegale versie maar die werkt niet.

dat achterlijke google play moeten eens zorgen dat je met paypal kan betalen, wat een complete mongolen werken daar dat ze dat nog niet toegevoegd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:18:
Ik kan je vertellen dat het goed werkt op een Galaxy S2 met android 2.3, 4.0, en een Asus TF300. Alleen CPS support ontbreekt nog, maar dat deel van de app kwam ik toch al nooit in :+
dat achterlijke google play moeten eens zorgen dat je met paypal kan betalen, wat een complete mongolen werken daar dat ze dat nog niet toegevoegd hebben.
:X Het is meer dan een knopje indrukken he... Hier gaan bizar veel onderhandelingen aan vooraf, over bijvoorbeeld rente-percentages, etc etc etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Henk op 04-07-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:18:

Werkt hier prima. Weet je zeker dat je alle (IP)adressen (inclusief poortnummer en ik heb 'http://' voor het IP-adres staan; weet niet of dat nodig is), username's en wachtwoorden goed heb ingevuld?

Overigens moet ik ook nodig eens wat gaan doen aan mijn installatie.
Momenteel draai ik op de Qnap TS-212 Sabnzbdplus 0.6.12 (updaten hoe? :? ), Sickbeard (standaard versie) en Couchpotato 0.4 (V1 dus). Twonkyserver (van Qnap zelf, geen QPKG 'app' ofzo) zorgt voor de distributie over het netwerk.

Hopeloos verouderd dus.
Hopelijk komt over een week of 2-3 m'n eerste Raspberry Pi binnen en die wordt achterop de tv geplakt met XBMC. Goed moment om eens over deze zaken na te gaan denken.

Want Sabnzdplus moet geüpdate worden, Couchpotato idem en Sickbeard zijn versies van met ingebouwde ondertiteling zoekers (of aparte programma's voor). Maar dit draait allemaal op een Qnap en ik ben een noob met dit spul dus dat is een challenge voor mij. Geen idee dus hoe ik dit ga aanpakken.

Overigens heb ik ook een torrentsite gevonden met films tussen de 600Mb (720p) en 1.5GB (1080P) wat ik nu download met downloadstation van de Qnap; ook eens kijken of ik dat met Couchpotato kan doen ofzo zodat ik ook fanart en filminformatie krijg.

Ik weet dat XBMC dat ook doet maar voor pc's waarmee ik zonder XBMC een film/serie zou afspelen is .srt ondertiteling en fanart .jpg's wel handig, maar moet ik dat wel goed instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Piet91 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:30:
[...]

Werkt hier prima. Weet je zeker dat je alle (IP)adressen (inclusief poortnummer en ik heb 'http://' voor het IP-adres staan; weet niet of dat nodig is), username's en wachtwoorden goed heb ingevuld?

Momenteel draai ik op de Qnap TS-212 Sabnzbdplus 0.6.12 (updaten hoe? :? ), Sickbeard (standaard versie) en Couchpotato 0.4 (V1 dus). Twonkyserver (van Qnap zelf, geen QPKG 'app' ofzo) zorgt voor de distributie over het netwerk.

Hopeloos verouderd dus.
Hopelijk komt over een week of 2-3 m'n eerste Raspberry Pi binnen en die wordt achterop de tv geplakt met XBMC. Goed moment om eens over deze zaken na te gaan denken.

Want Sabnzdplus moet geüpdate worden, Couchpotato idem en Sickbeard zijn versies van met ingebouwde ondertiteling zoekers (of aparte programma's voor). Maar dit draait allemaal op een Qnap en ik ben een noob met dit spul dus dat is een challenge voor mij. Geen idee dus hoe ik dit ga aanpakken.

Overigens heb ik ook een torrentsite gevonden met films tussen de 600Mb (720p) en 1.5GB (1080P) wat ik nu download met downloadstation van de Qnap; ook eens kijken of ik dat met Couchpotato kan doen ofzo zodat ik ook fanart en filminformatie krijg.

Ik weet dat XBMC dat ook doet maar voor pc's waarmee ik zonder XBMC een film/serie zou afspelen is .srt ondertiteling en fanart .jpg's wel handig, maar moet ik dat wel goed instellen...
Uhmmmm je kan toch gewoon updaten via de QPKG Tab in de Webinterface van je Qnap? Sabnzbd, Sickbeard, en Couch Potato hebben qpkg's. Zal een makkie moeten zijn!!!

Als je toch bezig ben, update gelijk even de Firmware van je NAS. En je hebt een recente Optware versie nodig voor de latere Sabnzbd releases.

[ Voor 0% gewijzigd door Bunta op 04-07-2012 16:37 . Reden: Oops typo! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piet91 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:30:
[...]

Hopeloos verouderd dus.

ik ga ff met poortnummer proberen.
maar wil wel graag de officiële betaalde versie omdat je dan ook steeds updates krijgt en als deze app werkt hij gewoon geniaal is en de maker het verdiend ;)

trouwens ik krijg de pakketten van synocommunity niet draaiend alleen van zebulon, anderen ook daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Henk schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:00:

Mijn film 'workflow' is trouwens de volgende;

Film toevoegen aan IMDB watchlist, die gepulled wordt door CPS. CPS downloadt via SAB, processed de film (geen file rename, wel verplaatsen van temp-dir naar movie-dir en aanmaken van een sub-dir voor de film met <filmnaam><jaar>), en zet dat ook op de tamtam naar XBMC die zijn library op dat moment update :)
Heb je bij Automation imdb aangevinkt met url in deze vorm: http://www.imdb.com/list/...list&author_id=ur19088949 ? Die checktie dan om de interval die je erboven kan opgeven lijkt me. En de andere variabelen zoals jaar, stemmen dan? Vind het niet heel duidelijk weergegeven binnen CP server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Bunta schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:35:
[...]

Uhmmmm je kan toch gewoon updaten via de QPKG Tab in de Webinterface van je Qnap? Sabnzbd, Sickbeard, en Couch Potato hebben qpkg's. Zal een makkie moeten zijn!!!

Als je toch bezig ben, update gelijk even de Firmware van je NAS. En je hebt een recente Optware versie nodig voor de latere Sabnzbd releases.
Oke, zal daar even naar kijken. Morgen want het zal wel wat werk zijn. Want ik kan in de webinterface wel naar updates zoeken maar hij laat dan verder niets zien. Dus dan moet ik eigenlijk dus gewoon allemaal deïnstalleren en opnieuw installeren/instellen?

Maar SickBeard kan ik altijd in de webinterface van SickBeard updaten, maar ik bedoel van die versies waarmee je ook ondertiteling meekrijgt.
En met Couchpotato dat ik de nieuwste versie wil (Server / V2) en die staat niet bij de beschikbare QPKG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oppie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:18:
[...]

Heb je bij Automation imdb aangevinkt met url in deze vorm: http://www.imdb.com/list/...list&author_id=ur19088949 ? Die checktie dan om de interval die je erboven kan opgeven lijkt me. En de andere variabelen zoals jaar, stemmen dan? Vind het niet heel duidelijk weergegeven binnen CP server.
Is toch duidelijk? Er staat dat je publieke IMDB watchlists kan gebruiken, die een RSS link hebben (net zoals op het prentje ernaast). Dan plak je gewoon die RSS link in CPS en werkt het. De andere variabelen configureer je éénmalig in CPS zelf en worden automatisch toegepast op de gevonden resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:59:
[...]

Is toch duidelijk? Er staat dat je publieke IMDB watchlists kan gebruiken, die een RSS link hebben (net zoals op het prentje ernaast). Dan plak je gewoon die RSS link in CPS en werkt het. De andere variabelen configureer je éénmalig in CPS zelf en worden automatisch toegepast op de gevonden resultaten.
Dit is wat ik zie: Afbeeldingslocatie: http://img805.imageshack.us/img805/271/imbcps.jpg . Heel duidelijk vind ik het niet. Kan je anders een screenshot posten van hoe jij het hebt ingesteld? Ik draai CP server versie van 01-07.

Zoals ik het van jou opmaak:
http://rss.imdb.com/user/ur19088949/watchlist

Zoals het in CP (V1) was (een export van de public watchlist) :
http://www.imdb.com/list/...list&author_id=ur19088949

[ Voor 14% gewijzigd door Oppie op 04-07-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 20:38
Goed om te lezen dat al veel mensen over zijn naar V2 (CP)

Ik heb CP+SB+SAB sinds januari perfect draaiend, maar wilde afgelopen weekend updaten. Moest hiervoor ook Pyton updaten.
Overal las ik dat pyton 2.6 en 2.7 niet naast elkaar mogen draaien dus wilde 2.6 verwijderen, 2.7 installeren en dan CP V2 installeren. Helaas! Als ik 2.6 wilde verwijderen MOEST ik eerst SB en SAB ook verwijderen!!!

Ok, overal back-ups van gemaakt en alles verwijderd. 2.7 geinstelleerd en van alles gelijk de nieuwste synocomunity packet geïnstalleerd...

CB V2 werkt, moet wel wennen, maar het werkt en denk dat het steeds meer gaat bevallen... Echter merk ik dat als ik de film "The Hunger games" toevoegt, hij "Super fight league 2" in SAB zet, download en weer terug renamed naar The Hunger Games. Ik denk dat dit een fout is van de gratis nieuwsgroepen (NEWZBIN en NZBClub) deze staan nu uit en ik hoop geen foute downloads meer te krijgen.
SAB doet her verder weer perfect zoals ik gewend ben.

SB heeft ook enkele nieuwe dingetjes denk ik, maar was helemaal vergeten dat ik vorige keer de add-on subliminal het toegevoegd. En kan nergens meer vinden hoe dat moet!
Ik kan helaas niet meer vinden hoe ik dit in januari gedaan heb, er zijn te veel handleidingen die ik niet goed genoeg begrijp (ben zeer nieuw in deze wereld en het werken met linux e.d. )

Kunnen jullie mij alsjeblieft op weg helpen? Ik zie door het bos de bomen niet meer. Heb een Synology DS411 en heb sinds januari wel leren werken met Putty, maar weet niet waar ik de bron vandaan moet halen en weet niet of het schade doet voor SB als ik een oude add-on probeer te installeren op een nieuwe SB...

--edit--
Dit linkje heb ik wel gevonden, maar is voor windows linkje
En met die twee links daar weer in met de forks van Rintje en Team SB weet ik dat ik iets kan updaten, maar niet meer hoe :-(

--update--

Hopelijk het licht gevonden; linkje met stappenplan
en linkje met SB+Subliminal2
Ik ga dit proberen en hopelijk werkt alles weer! Incl het updaten (volgens de post van Rintje)

--update--
Bij het installeren zegt mijn Synology "Installeer "Python26>=2.6.6-5" voordat u dit pakket installeert"
Maar ik draai nu 2.7 :?

[ Voor 19% gewijzigd door RedRayMann op 04-07-2012 21:29 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Oppie: vink IMDB eens aan, dan zie je het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:02:
@Oppie: vink IMDB eens aan, dan zie je het :)
Er staat een vinkje voor anders krijg je de url invoerregels ook niet. Nog een keer gedaan maar zie nog exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops, sorry! Had niet gezien dat je het had aangevinkt in de screenshot. Op mijn versie ziet het er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tUnSQ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Thanks, dat wilde ik weten. Het gaat dus om de rss link in deze vorm: http://rss.imdb.com/user/ur19088949/watchlist . Wel apart dat daar dan ook nog extra variabelen overheen gaan. Ik heb deze maar ruim ingesteld, wanneer ik een link immers toevoeg aan de imdb watchlist dan wil ik ook dat wij wordt toegevoegd in CP, of hij nou aan de votes of rating voldoet of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Piet91 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:52:
[...]

Oke, zal daar even naar kijken. Morgen want het zal wel wat werk zijn. Want ik kan in de webinterface wel naar updates zoeken maar hij laat dan verder niets zien. Dus dan moet ik eigenlijk dus gewoon allemaal deïnstalleren en opnieuw installeren/instellen?

Maar SickBeard kan ik altijd in de webinterface van SickBeard updaten, maar ik bedoel van die versies waarmee je ook ondertiteling meekrijgt.
En met Couchpotato dat ik de nieuwste versie wil (Server / V2) en die staat niet bij de beschikbare QPKG's.
Ben je actief op de officiele Qnap forums? Zo niet, kan je dat beter wel even doen. Veel meer informatie daar aangaande Qnap en de QPKG's!

Hier heb je in ieder geval een paar links naar QPKG's:
Laatste Stabiele 212 Firmware
Couchpotato V2
Sabnzbd+
Sabnzbd kan je gewoon overwriten, Couchpotato weet ik niet zeker, zelf heb ik V1 eerst gewist. TS firmware in de bekende Webinterface updaten. Zoals bij alles is een back-up van je systeem gewenst.

Met betrekking tot ondertitels kan ik je niet echt helpen ik gebruik geen ondertitels voor mijn series of films, bierdopje misschien? Subliminal zoals in de OP vermeld maar naar mijn weten is daar geen QPKG voor (corrigeer aub bij misinformatie) dus zou je deze handmatig moeten installen.

Mocht je nog meer vragen hebben moet je maar een gil geven.

Heb een link voor je gevonden met informatie om Subliminal te installen, veel plezier!

[ Voor 4% gewijzigd door Bunta op 04-07-2012 22:05 . Reden: Added link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Bunta schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:47:
[...]Met betrekking tot ondertitels kan ik je niet echt helpen ik gebruik geen ondertitels voor mijn series of films, bierdopje misschien? Subliminal zoals in de OP vermeld maar naar mijn weten is daar geen QPKG voor (corrigeer aub bij misinformatie) dus zou je deze handmatig moeten installen.

Als ik Subliminal installeer en open, doet ie verder niets, heb hem nu al sinds zondag open staan, maar krijg geen subs binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedRayMann schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:57:
-knip-
--edit--
Dit linkje heb ik wel gevonden, maar is voor windows linkje
En met die twee links daar weer in met de forks van Rintje en Team SB weet ik dat ik iets kan updaten, maar niet meer hoe :-(

--update--

Hopelijk het licht gevonden; linkje met stappenplan
en linkje met SB+Subliminal2
Ik ga dit proberen en hopelijk werkt alles weer! Incl het updaten (volgens de post van Rintje)

--update--
Bij het installeren zegt mijn Synology "Installeer "Python26>=2.6.6-5" voordat u dit pakket installeert"
Maar ik draai nu 2.7 :?
Je weet dat deze al ff niet meer bijgehouden wordt en sterk verouderd is?

Waarom draai je niet subliminal van synocommunity repo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
schumi2004 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:50:
[...]

Je weet dat deze al ff niet meer bijgehouden wordt en sterk verouderd is?

Waarom draai je niet subliminal van synocommunity repo
Die had ik sinds zondag draaien, maar voor mijn gevoel doet ie niets. Weet jij welke mappen ik moet toevoegen?

/volume1/series
/volume1/series/The Big Bang Theory (en dus alle andere series los)
/volume1/series/The Big Bang Theory/Season1 (en dus alle seasons los)

Ik ga het nu maar weer installeren en de config.ini terug zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedRayMann schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:56:
[...]

Die had ik sinds zondag draaien, maar voor mijn gevoel doet ie niets. Weet jij welke mappen ik moet toevoegen?

/volume1/series
/volume1/series/The Big Bang Theory (en dus alle andere series los)
/volume1/series/The Big Bang Theory/Season1 (en dus alle seasons los)

Ik ga het nu maar weer installeren en de config.ini terug zetten
Optie 1 - /volume1/series

Vergeet ook vooral niet de tasker te enable anders doet hij idd niks. en gezien jouw structuur op folder level depth 3

Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/aarlYzZ0.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door schumi2004 op 04-07-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
schumi2004 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:00:
[...]

Vergeet ook vooral niet de tasker te enable anders doet hij idd niks. en gezien jouw structuur op folder level depth 3

[afbeelding]
Misschien een klein vinkje, maar mogelijk mijn probleem geweest... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
schumi2004 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:00:
[...]

[afbeelding]
Ik heb Subliminal nooit echt aan de praat gekregen ondanks dat het hij wel aan gevinkt was.
ik heb nu de laatste versie uit de package center geinstalleerd maar het parameter scherm blijft nu op "loading" staan :(
ik heb overigens nog niet de python versie die er staat geupdate.
misschien dat dit nodig is??

ook valt mij op aan het screenshot dat ik er geen "services deel" bij heb staan maar ook die "dsm notificaties" niet

[ Voor 6% gewijzigd door Buzzie op 05-07-2012 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Het gaat nog niet goed met de imdb RSS feed:

07-04 21:46:24 ERROR [providers.automation.imdb] Failed loading IMDB watchlist: http://rss.imdb.com/user/ur19088949/watchlist Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/providers/automation/imdb/main.py", line 41, in getIMDBids
created = int(time.mktime(parse(row[headers['created']]).timetuple()))
KeyError: 'created'

Begin er een beetje geirriteerd door te raken. Iemand met een wel werkende CPS + imdb watchlist setup die kan adviseren? Zie ook de eerdere posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Oppie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:06:

07-04 21:46:24 ERROR [providers.automation.imdb] Failed loading IMDB watchlist: http://rss.imdb.com/user/ur19088949/watchlist Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/providers/automation/imdb/main.py", line 41, in getIMDBids

Begin er een beetje geirriteerd door te raken. Iemand met een wel werkende CPS + imdb watchlist setup die kan adviseren? Zie ook de eerdere posts.
Yes, mijn watchlist URL's zijn eigenlijk dezelfde als de jouwe... 2 dingen die je kan proberen:

1: zet eens een / achter je URL, dus; http://rss.imdb.com/user/ur19088949/watchlist/
2: Haal de / weg, en stap over op de develop branch, die doet het voor mij echt top :)

Inmiddels is dat IMDB gebeuren bij mij stabiel, maar toen CPS net een beetje op begon te komen waren 'ze' er echt teveel mee aan het rommelen, van gewone URL naar RSS url, die veranderde weer, dan werkte het met slash, dan zonder, etc...

Omdat het bij mij de ene update met, en de andere update juist weer zonder / moest, is dat het eerste wat ik even zou proberen, maar pas dan wel op dat het met een update waarschijnlijk weer zonder / wordt :P

Ow, en de IMDB RSS loopt standaard 1 film 'achter' op je echte watchlist 8)7 Ik gebruik aladdin nu maar als 'buffer' film :+

Kleine sidenote, bij mij draait wel ALLES onder win7 x64.

[ Voor 24% gewijzigd door Henk op 05-07-2012 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Oke top, ik zal het proberen. Dat de RSS 1 film achterloopt had ik gemerkt door de RSS feed in een andere client in te voegen en te kijken wat hij binnentrok. Ik hou het vandaag in de gaten en laat het vanavond even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oppie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:32:
Oke top, ik zal het proberen. Dat de RSS 1 film achterloopt had ik gemerkt door de RSS feed in een andere client in te voegen en te kijken wat hij binnentrok. Ik hou het vandaag in de gaten en laat het vanavond even weten!
Development branche vind je op mijn DropBox (zie sig) , draai deze zelf ook en heb er helemaal geen problemen mee.
Buzzie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 00:03:
[...]

Ik heb Subliminal nooit echt aan de praat gekregen ondanks dat het hij wel aan gevinkt was.
ik heb nu de laatste versie uit de package center geinstalleerd maar het parameter scherm blijft nu op "loading" staan :(
ik heb overigens nog niet de python versie die er staat geupdate.
misschien dat dit nodig is??

ook valt mij op aan het screenshot dat ik er geen "services deel" bij heb staan maar ook die "dsm notificaties" niet
Ik zou even wachten met de Python update, heb er zelf ook 1 in mijn Package center staan voor Synocommunity maar aangezien packages afhankelijk zijn van een specifieke versie nummering wacht ik er liever mee, het werkt nu dus ik blijf overal vanaf zeker na het akkefietje wat ik afgelopen weekend had maar das een ander verhaal voor een ander topic.
Welke Python versie draai je nu?

Als jij de genoemde settings niet hebt zou ik even een refresh doen op je package center want dan lijkt het toch echt dat je paar versies achter loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:56
Wellicht is dit nog het vermelden waard. Qouch is tijdelijk €0,79.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
ArieR schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:44:
Wellicht is dit nog het vermelden waard. Qouch is tijdelijk €0,79.
En de nieuwe Qouch versie met CP server ondersteuning ligt op dit moment bij Apple ter goedkeuring.

Zal eens kijken Schumi, dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArieR schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:44:
Wellicht is dit nog het vermelden waard. Qouch is tijdelijk .
Is dit nu verkapte reclame?

Zijn andere plaatsen voor toch ;)

[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 05-07-2012 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:56
schumi2004 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:01:
[...]

Het is niet bedoelt als reclame, zo had ik er nog niet eens over nagedacht. De App stond bij mij op mijn wishlist in Appshopper en kreeg een melding dat hij was afgeprijsd. Denk misschien maak ik er nog meer mensen blij mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Bunta schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:47:
[...]

Ben je actief op de officiele Qnap forums? Zo niet, kan je dat beter wel even doen. Veel meer informatie daar aangaande Qnap en de QPKG's!

Hier heb je in ieder geval een paar links naar QPKG's:
Laatste Stabiele 212 Firmware
Couchpotato V2
Sabnzbd+
Sabnzbd kan je gewoon overwriten, Couchpotato weet ik niet zeker, zelf heb ik V1 eerst gewist. TS firmware in de bekende Webinterface updaten. Zoals bij alles is een back-up van je systeem gewenst.

Met betrekking tot ondertitels kan ik je niet echt helpen ik gebruik geen ondertitels voor mijn series of films, bierdopje misschien? Subliminal zoals in de OP vermeld maar naar mijn weten is daar geen QPKG voor (corrigeer aub bij misinformatie) dus zou je deze handmatig moeten installen.

Heb een link voor je gevonden met informatie om Subliminal te installen, veel plezier!
_O_

De TS-212 had de nieuwste firmware en Optware was ook de meest recente versie. Sabnzb+ heb ik met jouw .zip geüpdate en ik ben nu bezig met Couchpotato V2.
Je moet kunt het ernaast installeren en dan draai je zowel ´versie 1´ als V2.
(helaas heb ik wel config.ini bewaart maar niet data.db, en deze bestanden zijn dus verwijderd bij het verwijderen van V1 :+ ).

Ik zit momenteel alleen te prutsen hoe ik bij rename dingen kan verwijderen (bijv. <namethe> e.d.).
Toevoegen wil wel, maar verwijderen niet...

En die Subliminal zal ik ook eens naar kijken. Ik snap daar nog niets van maar het ziet er interessant uit.

EDIT: het draait en werkt allemaal prima. Ik moet nog wel even aandacht schenken aan bepaalde instellingen (zoals bepaalde mappen op USB-stick enzo om HDD's in slaapstand te krijgen; of althans proberen te krijgen) en ik moet ik dat rename moet doen (en of ik dat überhaupt moet doen i.c.m. XBMC op m'n Raspberry straks).
Maar ziet er super uit. Aardige veranderingen zo voor mij qua Sabnzbd+ en Couchpotato. (Sickbeard is immers hetzeflde gebleven) :P
En Subliminal zal ik ook eens naar kijken.

[ Voor 15% gewijzigd door Piet91 op 05-07-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArieR schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:54:
[...]

Het is niet bedoelt als reclame, zo had ik er nog niet eens over nagedacht. De App stond bij mij op mijn wishlist in Appshopper en kreeg een melding dat hij was afgeprijsd. Denk misschien maak ik er nog meer mensen blij mee! :)
ik heb het werkzaam gezien op de iphone van mijn huisgenoot.

die app is een must have!
zelfs al vroegen ze er 10 dollar voor dan was die het nog waard.
met die app hoef je na het instellen van je nas/download machine er nooit meer op in te loggen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je met post processing nu niet de bestandsnaam van films veranderd, pakt xmbc of plex dan niet automatisch de goede sub erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:38:
als je met post processing nu niet de bestandsnaam van films veranderd, pakt xmbc of plex dan niet automatisch de goede sub erbij?
Bij mij gaat dat in vele gevallen goed met XBMC, ervan uitgaande dat de bronnen die je hebt wel degelijk zijn en er subs voor zijn. Ik vind subscene.com wel een fijne, maar wat je daar vaak ziet is <rlsnaam> (corrected blabla en blabla) waardoor het niet meer matcht met de film. In de paar gevallen is het geen probleem om even handmatig te kiezen. Ik heb het downloaden van subs uberhaupt onder een hotkey staan.. Een toets en hij begint te downloaden als hij het direct kan vinden, zo niet kan ik even snel kiezen.

Het zal in ieder geval zeker beter gaan, als je het vergelijkt met wel renamen. Bij sommige sources kan hij op de hash van de film zoeken meen ik mij te herinneren, maar bar weinig sources die dat ondersteunen.

[ Voor 12% gewijzigd door serhat op 05-07-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
schumi2004 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:42:
[...]

[...]
Ik zou even wachten met de Python update, heb er zelf ook 1 in mijn Package center staan voor Synocommunity maar aangezien packages afhankelijk zijn van een specifieke versie nummering wacht ik er liever mee, het werkt nu dus ik blijf overal vanaf zeker na het akkefietje wat ik afgelopen weekend had maar das een ander verhaal voor een ander topic.
Welke Python versie draai je nu?

Als jij de genoemde settings niet hebt zou ik even een refresh doen op je package center want dan lijkt het toch echt dat je paar versies achter loopt.,
Ik gebruik versie 2.7.3-1 van Python

en zojuist gekeken en nu staat wel alles er......vaaaaag.

NEway....nu afwachten of hij wat gaat doen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Buzzie op 05-07-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oppie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:06:

Komt omdat je nog steeds met een oude versie zit te werken. Nu gebruikt imdb "pubDate" ipv. "created".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 23:00
Ik krijg sinds deze morgend in SB de melding dat er een update beschikbaar is, maar als ik hem laat updaten krijg ik deze error:
"Unable to find your git executable - either delete your .git folder and run from source OR set git_path in your config.ini to enable updates."

Hoe ontdek ik nu wat het path naar git is onder Ubuntu Server? Ik had een file git gevonden in /usr/bin, maar als ik dat in de config.ini zet, start SB niet meer op! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"which git" toont het volledige path naar de git binary. Geeft SB dan soms een error ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 23:00
"which git" geeft mij /usr/bin/git

Als ik git_path=/usr/bin/git in config.ini zet onder [General] en ik start SB weer op krijg ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Executing /etc/init.d/sickbeard start ..

Starting SickBeard
Traceback (most recent call last):
  File "SickBeard.py", line 318, in <module>
    main()
  File "SickBeard.py", line 234, in main
    sickbeard.CFG = ConfigObj(sickbeard.CONFIG_FILE)
  File "/home/sickbeard/.sickbeard/lib/configobj.py", line 1219, in __init__
    self._load(infile, configspec)
  File "/home/sickbeard/.sickbeard/lib/configobj.py", line 1302, in _load
    raise error
lib.configobj.DuplicateError: Duplicate keyword name at line 53.

[edit]
Opgelost :P
Er moeten " " rond het path.
Mag wel effe correct gezet worden in de wiki! :)

[edit2]
Hm, SB start nu wel terug op, maar krijg terug de originele fout dat hij git niet kan vinden :(

[edit3]
SB er maar gewoon opnieuw opgezet, zo heb ik ook de nieuwste versie :P

[ Voor 17% gewijzigd door Fire69 op 05-07-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 16:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

schumi2004 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:01:
[...]

Als ik het had vermeld is het reclame :P
En CP V2 ondersteuning staat hopelijk in een paar dagen in de app store idd. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Ik ben nog geen gebruiker van Couchpotato en ik download mijn films waarschijnlijk anders dan 99% van de mensen die Couchpotato gebruiken.

Ik vraag mij daarom af of het volgende mogelijk is ook te regelen via de Synology en dan in combinatie met Couchpotato en eventueel andere programma's

De films die ik download zijn sowieso allemaal Torrents.
Deze download ik via een Seedbox zodat ik geen problemen krijg met mijn eigen HDD's en ratio problemen heb ik ook weinig last van daardoor.
Als de film dan gedownload is via de Seedbox, dan download ik hem naar mijn Synology met FlashFXP.

Nu wil ik dus zoveel mogelijk automatisch gaan doen en ook aan de hand van de Watchlist binnen Couchpotato/IMDB.

is zoiets mogelijk??

Ik zat dan ongeveer te denken van:

Film staat in Watchlist van Couchpotato.
Ziet aan de hand van RSS feeds (???) dat een film gepost is op een torrentsite.
Deze torrent wordt gedownload en via ftp geplaatst in een watched folder op mijn seedbox
Vervolgens wordt de film gedownload als deze klaar is. Bijvoorbeeld na 24 uur.

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:31
Ik zie in CP geen mogelijkheid om torrents te downloaden van een rssfeed.

Verder lijkt 't me wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:52:
[...]

Komt omdat je nog steeds met een oude versie zit te werken. Nu gebruikt imdb "pubDate" ipv. "created".
Ik zal binnenkort eens kijken naar een nieuwe versie of uitvogelen hoe ik schumi's cps dev erop kan krijgen. Werk nu nog met kant en klare packages op een DS212+. CPS versie van 1 juli, updaten werkt niet. Zal vast een beperking zijn van de packages :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buzzie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:36:
Ik ben nog geen gebruiker van Couchpotato en ik download mijn films waarschijnlijk anders dan 99% van de mensen die Couchpotato gebruiken.

Ik vraag mij daarom af of het volgende mogelijk is ook te regelen via de Synology en dan in combinatie met Couchpotato en eventueel andere programma's

De films die ik download zijn sowieso allemaal Torrents.
Deze download ik via een Seedbox zodat ik geen problemen krijg met mijn eigen HDD's en ratio problemen heb ik ook weinig last van daardoor.
Als de film dan gedownload is via de Seedbox, dan download ik hem naar mijn Synology met FlashFXP.

Nu wil ik dus zoveel mogelijk automatisch gaan doen en ook aan de hand van de Watchlist binnen Couchpotato/IMDB.

is zoiets mogelijk??

Ik zat dan ongeveer te denken van:

Film staat in Watchlist van Couchpotato.
Ziet aan de hand van RSS feeds (???) dat een film gepost is op een torrentsite.
Deze torrent wordt gedownload en via ftp geplaatst in een watched folder op mijn seedbox
Vervolgens wordt de film gedownload als deze klaar is. Bijvoorbeeld na 24 uur.

Ben benieuwd
Perfect mogelijk, maar je download hem automatisch met FlashFXP, right? Anders is het namelijk niet echt geautomatiseerd. Je kan bijvoorbeeld lokaal CouchPotatoServer draaien en je remote torrent watchdir lokaal mounten en die dir dan als torrent blackhole instellen in CPS. Als je torrent vervolgens volledig gedownload is en je fxp start naar je movie dir, dan zou de scanner van CPS die normaal gezien op moeten pikken. Merk wel op dat dit inderdaad verre van de normale use case is en je dus bepaalde scriptjes zelf zal moeten voorzien. Maar het is dus inderdaad perfect mogelijk.
Pagina: 1 ... 39 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!