Ah ja, bij mij doet hij dat ook niet.. althans ik heb het renamen niet aanstaan (zorgt dat het automatisch zoeken van subs vaak niet goed werkt binnen XBMC - en ik mis dan bepaalde informatie die je vaak uit release naam kan halen), maar na een tijdje dat een film gedownload is, wordt hij netjes groen. Ik zou dus wel verwachten dat hij het doet of dat hij na een uurtje nadat een NZB gesnatcht is, deze automatisch op gedownload zet ofzo. Ik heb hem wel vaker op groen gezien terwijl de download nog niet klaar was in ieder geval.Joster schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:28:
[...]
Het gaat om het scannen van de completed folder, mijn excuses.
Settings > Renamer > Rename Downloaded Movies > Run Every (Search for new movies inside the folder every X minutes.) > Staat standaard op 1.
Lijkt me niet ideaal, ik wil niet dat CPv2 die NAS constant wakker houdt terwijl ik niks download. Het liefst zou ik hebben dat SAB gewoon een signaal geeft dat hij klaar is met een download met de movies categorie
Ik zou zo'n SabToCouchpotato script ook heel handig vinden inderdaad. Weet iemand wat de reden is van de ontwikkelaar om het niet te doen? Ik ga ervan uit dat het anders ondertussen wel geprogrammeerd was, desnoods door iemand anders die het als patch heeft aangeleverd.