Specifieke kwaliteit heb ik al ingesteld, maar ik zie geen optie voor 1080i HDTV, word dat gewoon genegeerd door sickbeard was dus mijn vraag.
Niet renamen heb ik inmiddels ook ingesteld, maar mijn echte vraag was dus of er een manier is om ervoor te zorgen dat als er bijvoorbeeld een seizoen is met episodes met top bitrate op 720p en eentje met magere bitrate op 720p dat sickbeard de top bitrate pakt, zoals mijn test nu uitwijst pakt sickbeard namelijk randomly door elkaar zolang het maar 720p is hoe bagger de kwaliteit ook is. Het is dus geen quality maar resolution setting so far. Is dit te veranderen of verbeteren dat er ook naar filesize gekeken word bij meerdere 720p bronnen bijv?
Ah je kan searchindexen omhoog en omlaag plaatsen? Maar is het dan zo dat als er iets bij de bovenste word gevonden de rest met rust word gelaten? (terwijl die mss wel correcte resultaten hebben). Ik vermoed dat als er op 2 plekken zelfde 'kwaliteit' word gevonden de bovenste word aangesproken voor de daadwerkelijke download? Tot nu toe word vrijwel altijd de onderste gebruikt.. (sickbeard eigen index) Wat is een mooie volgorde om te gebruiken voor sickbeard en wat is een mooie voor couchpotato?
Vroeg me verder nog af hoe het nou precies zit met het automatisch zoeken van sickbeard, wat doet sb nou precies elke 60 minuten, enkel het controleren van nieuwe releases? wat is een mass update, een force full update, wanneer en hoe vaak kijkt sb naar of er archive versies beschikbaar zijn (heb bijv een seizoen dat fully 1080p bluray available is maar toch zijn er 4 eps op 720p gepakt, en vraag me af wanneer dan toch die 1080p naar binnen gehaald gaat worden) Zal even de console draaien om te proberen deze laatste paar vragen te beantwoorden, maar als iemand me het kan vertellen zou dat stuk handiger zijn
[
Voor 29% gewijzigd door
TWeaKLeGeND op 22-06-2012 13:00
]