Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:28
Servor schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:55:
Zijn SB en CP compatible met sabnzbd 0.7 final? Draaiende op OSX Lion 10.7.4 dus?
Yep, werkt probleemloos bij mij op de macmini

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocal1pse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:47
job schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:44:
Snatched betekent dat CP de torrent heeft gedownload/doorgestuurt. Je download programma zou er dan nu dus mee bezig gaan. Pas nadat de download af is en verplaatst naar de doellocatie zal de film bij manage staan.
Oja, natuurlijk 8)7 Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:33
Ik heb even een vraagje over nzbget.

Ik heb altijd nzbget gedraaid, handmatige install met versie 0.7.
Nu ben ik de versie van synocommunity aan het proberen en hij draait verder prima.

de vraag is hoe ik het start en stop command configureer via de web interface?
Ik kan hem wel stoppen en starten via package centre maar ik wil hem ook via de webinterface kunnen starten en stoppen.
Ik heb al een aantal instellingen geprobeerd, zoals ik dat in mijn vorrige versie had staan maar ik kom er niet uit.

iemand?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

tboheeren schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:42:
[...]

Bedank voor je reactie. Ik ga het deze avond ook uitvoeren. Dit is duidelijk een bug sinds de laatste update. Gaan ze dit zo laten omdat er geen support voor V1 is of fixen ze dit nog?
Denk niet dat het in V1 gefixed wordt. Mocht het ook voorkopen in V2 dan wel. De change is niet zo heel lastig uit te voeren dus maar gedaan totdat ik tijd heb om V2 eens te bekijken ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:35
Iemand een idee wat hier fout gaat?
Pas geupdate naar CPv2 maar het werkt niet helemaal lekker. Als ik een film in de wanted list zet met HD quality (zowel 720p als 1080p 'stop searching after it found this quality' aangevinkt) vindt en download hij deze `gewoon'. De status verandert echter niet naar snatched wat tot gevolg heeft dat de film een keer of vier naar SABnzbd wordt gestuurd.

Hij geeft dus wel een foutmelding m.b.t. tot SABnzbd, maar de film wordt gewoon (meerdere keren) gedownload :? .

Edit: net SABnzbd geupdate van 0.7.0 beta2 naar final en nu werkt het wel gewoon :|

[ Voor 7% gewijzigd door Snippo op 15-06-2012 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Heb al een tijdje last van de volgende error in Sickbeard:

2012-06-14 22:17:57.418002 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching j1nx, skipping: unknown url type: newznab.j1nx.nl/api?age=999&apikey=**************e&t=tvsearch&cat=5040%2C5030

Heb al mijn apiley gereset alles opnieuw ingevoerd niets dat tot nu toe werkt.

Draai Sickbeard op mijn SYN 410 DS 4.0
PKG: Syncomunity

Iemand een idee of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Misschien http:// ervoor zetten bij de providers? Je weet maar nooit.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Anthirian schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 22:30:
Misschien http:// ervoor zetten bij de providers? Je weet maar nooit.
Nee ook al geprobeerd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Ik heb iets vreemds met Rintje`s Sickbeard fork. Hij download de series en dat gaat prima, maar het zoeken van een ondertiteling erbij werkt niet. Wel handmatig. Bij het automatisch opzoeken van ondertiteling krijg ik de volgende melding:

19:02:12 ERROR::FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES:

Niet echt behulpzaam dus. Geen stacktrace niets. Ik werk onder Windows, kan het daaraan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
JohnStaakke schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:17:
Ik heb iets vreemds met Rintje`s Sickbeard fork. Hij download de series en dat gaat prima, maar het zoeken van een ondertiteling erbij werkt niet. Wel handmatig. Bij het automatisch opzoeken van ondertiteling krijg ik de volgende melding:

19:02:12 ERROR::FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES:

Niet echt behulpzaam dus. Geen stacktrace niets. Ik werk onder Windows, kan het daaraan liggen?
Is bekend probleem, ik denk ook niet dat er nog aan gewerkt wordt aangezien alle pijlen op de synocommunity versies zijn gericht. Ik had hetzelfde probleem met de synology versie, werk nu met de sunycommunity versie, loopt ook niet helemaal soepel zeker als je ook subs wilt hebben.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
gielie schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:01:
[...]

Is bekend probleem, ik denk ook niet dat er nog aan gewerkt wordt aangezien alle pijlen op de synocommunity versies zijn gericht. Ik had hetzelfde probleem met de synology versie, werk nu met de sunycommunity versie, loopt ook niet helemaal soepel zeker als je ook subs wilt hebben.
Dat is wel erg jammer, zijn er uberhaupt alternatieven? Heeft Diaoul`s fork dat ook, of weet je het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat ik er toch aan geloven moet NZBget te gaan draaien op mijn NAS alleen blijf ik met die vervelende post-processing scripts zitten en voornamelijk dat mijn films en series gescheiden moeten worden en niet allemaal in /downloads/complete terecht komen.
Films moeten in /volume2/movies terecht komen en mijn series afgehandeld worden door SB en terecht moeten komen in /volume1/series/<showname>/season#/episode.mkv. Is daar nu al een goeie tutorial/setup voor of iemand die die van hem delen wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
JohnStaakke schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:11:
[...]

Dat is wel erg jammer, zijn er uberhaupt alternatieven? Heeft Diaoul`s fork dat ook, of weet je het niet?
Dat zijn beide dezelfde versie met uitzondering in die van rintje waar nl series binnengehaald kunnen worden. Ik snap ook niet goed waarom ze de subs los willen in de vorm van subliminal of autosub, hopelijk zetten ze de sub support terug zoals dat ook in couchpotato zit werkte bij altijd erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
schumi2004 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:38:
Denk dat ik er toch aan geloven moet NZBget te gaan draaien op mijn NAS alleen blijf ik met die vervelende post-processing scripts zitten en voornamelijk dat mijn films en series gescheiden moeten worden en niet allemaal in /downloads/complete terecht komen.
Films moeten in /volume2/movies terecht komen en mijn series afgehandeld worden door SB en terecht moeten komen in /volume1/series/<showname>/season#/episode.mkv. Is daar nu al een goeie tutorial/setup voor of iemand die die van hem delen wil?
Genoeg tuts te vinden maar als je de versies van synocommunity neemt kom je er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
schumi2004 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:38:
zo heel erg moeilijk is dat toch niet om in te stellen???
even alleen voor series dan maar het enige wat ik bijvoorbeeld in SickBeard heb ingesteld is welke serie ik gedownload wil hebben en in welke kwaliteit. DIt wordt gezocht op NZB Matrix. De NZB wordt vervolgens door SabNZBd opgepikt en die download hem. Sab staat bij mij geinstalleerd op mijn SHR volume. (volume3)
Nadat deze klaar is wordt het bestand verplaatst naar de map waar ik mijn series heb staan.
Dat is bij mij in /volume1/tvseries/<showname>/season #/episode. mkv.

enige wat ik daarvoor heb gedaan is bovenstaande pad bij catagories geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@gielie en @Buzzie
Het via SB of CP naar NZBget versturen das niet zo moeilijk, SickBeard lijkt ook niet zo moeilijk te zijn maar de afhandeling door NZBget dat deze het meteen op de definitieve locatie zet, hoe doe je dat?
Dus niet eerst naar downloads/complete maar direct naar /movie folder.

Ik zal er nog eens mee spelen als ik er echt niet uit kom zien jullie me wel weer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
schumi2004 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:38:
@gielie en @Buzzie
Het via SB of CP naar NZBget versturen das niet zo moeilijk, SickBeard lijkt ook niet zo moeilijk te zijn maar de afhandeling door NZBget dat deze het meteen op de definitieve locatie zet, hoe doe je dat?

Ik zal er nog eens mee spelen als ik er echt niet uit kom zien jullie me wel weer terug ;)
Met NZBget kan ik je niet helpen.
ik gebruik SabNZBd namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Waarom moet je over naar NZBget? Just curious :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
@gielie en @Buzzie

zoek even op nzbgetToSickbeard scriptjehttp://gathering.tweakers...ard&data%5Bboolean%5D=AND, die zorgt ervoor dat zodra je download in nzbget klaar is SB het overneemt en de files verplaatst, je kan SB ook laten watchen, deze tijd kan je instellen maar met scriptje is makkelijker en gaat je syno ook gewoon in slaap.

Je moet met dat scripje alleen even aanpassen naar je eigen situatie bij mij is de mapstructuur anders maar daar moet je wel uitkomen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Royz schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:42:
[...]

omdat nzbget minder van je syno vraagt, mijn 211+ gaat met sab niet harder dan 3 MB/s nzbget trekt mijn 100 Mbit helemaal dicht (11MB/s) en het rarren gaat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gielie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:30:

Nu ben ik de versie van synocommunity aan het proberen en hij draait verder prima.

Ik kan hem wel stoppen en starten via package centre maar ik wil hem ook via de webinterface kunnen starten en stoppen.
Ik heb al een aantal instellingen geprobeerd, zoals ik dat in mijn vorrige versie had staan maar ik kom er niet uit.

iemand?
Hier nog uit gekomen?
Royz schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:42:
[...]

Ik weet het nog niet zeker maar ben bang dat het inderdaad een moeten wordt als ik van mijn DS211 een TV -station maken wil. Zit nu al op een dikke 70% RAM gebruik met SABnzbd en straks met de TVheadend etc ernaast zal ie helemaal wel gaan pieken denk.
schumi2004 in "Het grote Synology topic - deel 4"
gielie schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:00:
[...]

zoek even op nzbgetToSickbeard scriptjehttp://gathering.tweakers...ard&data%5Bboolean%5D=AND, die zorgt ervoor dat zodra je download in nzbget klaar is SB het overneemt en de files verplaatst, je kan SB ook laten watchen, deze tijd kan je instellen maar met scriptje is makkelijker en gaat je syno ook gewoon in slaap.

Je moet met dat scripje alleen even aanpassen naar je eigen situatie bij mij is de mapstructuur anders maar daar moet je wel uitkomen lijkt mij.
Thanks, had al wel gezien dat er voor SickBeard een eigen plekje is in NZBget maar zal zeker even naar je gelinkte scriptje kijken.

Edit:
In een ver verleden :P een poging willen doen dat hele post-processing van NZBget icm SB en CP eens uit te zoeken en de settings van NZBget willen optimaliseren en ben even door mijn DM's heen gaan zoeken want er stond me iets van bij dat ik al ergens een stukje script van "geleend" had en voila misschien heb iemand anders er ook wat aan

http://forum.qnap.com/vie...php?f=141&t=32944#p142395

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 16-06-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Laatst online: 20:50
Ik gebruik gewoon het sabtosickbeard.py script in nzbget, werkt prima en alles wordt ook gewoon naar SB doorgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalua schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:37:
Ik gebruik gewoon het sabtosickbeard.py script in nzbget, werkt prima en alles wordt ook gewoon naar SB doorgezet.
Kun je beetje uitleggen waar hij die files dan laat?

Voor mijn gevoel als ik als destination dir /volume1/downloads op geef in NZBget dan denk ik dat NZBget mijn series m.b.v. sabtosickbeard.py als volgt gaat opslaan

/volume1/downloads/tv/<showname>/<season>/episode.mkv

Dat is nu net niet de bedoeling, ik ga daarom script maar aanpasen m.b.v. het stukje uit QNAP forum zodat ze in /volume1/series/<showname>/<season>/episode.mkv komen.

Voor de liefhebbers, Subliminal is in SynoCommunity repo en ook SABnzbd 0.7.0 final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
schumi2004 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:41:
[...]

Kun je beetje uitleggen waar hij die files dan laat?

Voor mijn gevoel als ik als destination dir /volume1/downloads op geef in NZBget dan denk ik dat NZBget mijn series m.b.v. sabtosickbeard.py als volgt gaat opslaan

/volume1/downloads/tv/<showname>/<season>/episode.mkv

Dat is nu net niet de bedoeling, ik ga daarom script maar aanpasen m.b.v. het stukje uit QNAP forum zodat ze in /volume1/series/<showname>/<season>/episode.mkv komen.

Voor de liefhebbers, Subliminal is in SynoCommunity repo en ook SABnzbd 0.7.0 final.
Waar het opgeslagen wordt kun je gewoon in sickbeard instellen.. begrijp dus niet helemaal wat je bedoelt.. Heb ook helemaal niets aan het script zelf aangepast..

[ Voor 3% gewijzigd door Kalua op 16-06-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalua schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:43:
[...]

Waar het opgeslagen wordt kun je gewoon in sickbeard instellen.. begrijp dus niet helemaal wat je bedoelt.. Heb ook helemaal niets aan het script zelf aangepast..
Ik denk dat ik het zelf ook niet begrijp :P
Bedoel je de location welke ik opgeef in SickBeard wanneer ik een nieuwe Serie toevoeg, is dat waar hij dan uiteindelijk ook terecht komt ?
Als dat zo is dan heb ik al die tijd dat ik het gebruik wel een plaat voor mijn kop gehad zeg :P

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 16-06-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
schumi2004 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:47:
[...]

Ik denk dat ik het zelf ook niet begrijp :P
Bedoel je de location welke ik opgeef in SickBeard wanneer ik een nieuwe Serie toevoeg, is dat waar hij dan uiteindelijk ook terecht komt ?
Als dat zo is dan heb ik al die tijd dat ik het gebruik wel een plaat voor mijn kop gehad zeg :P
ja die inderdaad. dat is waar SB ze heen verplaatst na/tijdens post processing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalua schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:50:
[...]

ja die inderdaad. dat is waar SB ze heen verplaatst na/tijdens post processing.
En ik maar denken dat ik het voor dat gedeelte al begreep 8)7 |:(

* schumi2004 gaat even zijn steen zoeken om er terug onder te kruipen.

Subliminal overigens voor de Synology als package heeft nu wel een mooie interface voor configuratie, maakt het allemaal een stuk makkelijker.

Edit:
Wel jammer dat Dutch er niet in zit als te kiezen ondertitel :P

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 16-06-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
schumi2004 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:56:
[...]

Edit:
Wel jammer dat Dutch er niet in zit als te kiezen ondertitel :P
Ik zie het net, snap het niet helemaal er zitten echt een hele rij exotische talen in maar NL niet 8)7 .

Sanskrit bijvoorbeeld, wordt volgens wikipedia nog maar door 14000 mensen gesproken.. maar is wel te kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalua schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:05:
[...]

Ik zie het net, snap het niet helemaal er zitten echt een hele rij exotische talen in maar NL niet 8)7 .

Sanskrit bijvoorbeeld, wordt volgens wikipedia nog maar door 14000 mensen gesproken.. maar is wel te kiezen..
Heb het aangepast door in de file /volume1/@appstore/subliminal/app/subliminal.js en dan helemaal onderin Nederlands als optie toe te voegen.Accepteert hij niet, jammer. Even verder zoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 16-06-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
@ schumi: jij doet het beheer van de films die je hebt dus eigenlijk met je IMDB watchlist? Je voegt nooit op een andere manier films toe (direct via Spotweb of een CouchPotato app bijvoorbeeld) aan je wanted list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Joster schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:42:
@ schumi: jij doet het beheer van de films die je hebt dus eigenlijk met je IMDB watchlist? Je voegt nooit op een andere manier films toe (direct via Spotweb of een CouchPotato app bijvoorbeeld) aan je wanted list?
Doe ik ook niet... alles via IMDB, mijn vriendin weet niet beter als dat die app de films download :)

Wat wel jammer is, is dat sinds CPS, er een commit is gekomen die de url veranderde naar de RSS. En de IMDB RSS loopt standaard 1 film achter :/

Dat los ik nu maar op door alladin als laatste toe te voegen als ik haast heb met een film :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
1 film achter? Dat is wel heel pauper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik ook/inderdaad voornamelijk IMDB, heel zelden dat ik via CP een film add.
Dat van die 1 film achter lopen is me nog niet opgevallen @Henk. Zal er eens opletten.

Edit
Heeft ie rap gedaan met die update voor Subliminal.

Ondertussen ook volledig over op NZBget en nu wachten tot de rest van de spullen binnen is om TV station in orde te maken.

[ Voor 38% gewijzigd door schumi2004 op 16-06-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Jammer dat je wanted list van CP niet dubbel werkt met je IMDB watchlist (dat hij dus van wanted in CP ook wordt geadd op je IMDB watchlist), dan zou het totaal niet uitmaken als je via een app gaat adden.

Gebruiken jullie de develop branch voor CPv2? Daarin zit de verbeterde versie van Subliminal. Ik zie hem niet meer op je Dropbox staan schumi?

[ Voor 19% gewijzigd door Joster op 16-06-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Kalua schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:05:
[...]

Bij mij staat nl er gewoon tussen hoor, wel als Dutch als het ware maar dat kan ik ook prima lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:18:
Jammer dat je wanted list van CP niet dubbel werkt met je IMDB watchlist (dat hij dus van wanted in CP ook wordt geadd op je IMDB watchlist), dan zou het totaal niet uitmaken als je via een app gaat adden.

Gebruiken jullie de develop branch voor CPv2? Daarin zit de verbeterde versie van Subliminal. Ik zie hem niet meer op je Dropbox staan schumi?
Had hem verwijderd omdat Diaoul ook CPv2 in SynoCommunity repo geplaatst had en om geen verwarring her en der te krijgen over welke versie draai ik nu alles wat dubbel was verwijderd.
Ik draai overigens wel zelf de development branche van CPv2 maar kan de SPK zo 1 2 3 niet vinden die ik ervoor gemaakt had.

Ik zal linkje zo plaatsen als ik hem heb.
EDIT:
Dropbox updated!
gielie schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:50:
[...]

Bij mij staat nl er gewoon tussen hoor, wel als Dutch als het ware maar dat kan ik ook prima lezen ;)
Goed gezien van je :P
Diaoul heeft hem ook snel ge-update zie paar posts terug

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 16-06-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
schumi2004 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:56:
[...]
Subliminal overigens voor de Synology als package heeft nu wel een mooie interface voor configuratie, maakt het allemaal een stuk makkelijker.
zal wel aan mij liggen maar hoe krijg ik die interface te zien??
Heb hem zojuist geinstalleerd maar hoe kan ik hem benaderen?
schumi2004 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:41:
[...]

Ook de SABnzbd final zie ik niet staan? staat ook geen upgrade in package center

[ Voor 27% gewijzigd door Buzzie op 16-06-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
knip
mag weg gehaald worden
mijn excuses

[ Voor 90% gewijzigd door Buzzie op 16-06-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buzzie schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:03:
[...]

zal wel aan mij liggen maar hoe krijg ik die interface te zien??
Heb hem zojuist geinstalleerd maar hoe kan ik hem benaderen?
Links bovenin, start button.
Buzzie schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:12:
[...]

Ook de SABnzbd final zie ik niet staan? staat ook geen upgrade in package center
Hij is toch echt in SynoRepo
http://www.synocommunity.com/packages
gielie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:30:

iemand?
Iemand die wellicht weet hoe start stop op een Synology werkend te krijgen?

[ Voor 39% gewijzigd door schumi2004 op 16-06-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
schumi2004 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:13:
[...]

[...]

Hij is toch echt in SynoRepo
http://www.synocommunity.com/packages
Ja heb Sub gevonden...thanks.

Sabnzbd weet ik denk wel wat er fout gaat.....hij zoekt denk naar versie 0.6.15 en ik draar RC2 van 0.7.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buzzie schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:16:
[...]

Ja heb Sub gevonden...thanks.

Sabnzbd weet ik denk wel wat er fout gaat.....hij zoekt denk naar versie 0.6.15 en ik draar RC2 van 0.7.0
Ja das inderdaad beetje vervelend dat ik versie nummer omhoog gegooid heb.
Wat je kan doen is de config backuppen, verwijderen, opnieuw installeren en config in notepad openen en overtikken.
Op die manier doe ik ook en gaat altijd goed, kost je paar minuten maar is zo gebeurd.

EDIT:
Iemand enig idee waarom een nzb upload via de NZBget web interface wel succesvol verloopt maar niet in download list komt ?
Dat vond ik toen al een nadeel, de web interface en de nzbget.conf moet je beide goed configureren wil het goed werken.

EDIT2:
Ben al even aan het zoeken maar hoe kan ik NZBget left-overs laten verwijderen?
In SABnzbd had je daar een mooi veld voor maar kan deze in NZBget niet gevonden krijgen.

[ Voor 29% gewijzigd door schumi2004 op 16-06-2012 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24
Bij de settings kan je zowel een optie vinden om de pars te verwijderen als de rars te verwijderen.
Als je de sickbeard/couchpotato postprocessing gebruikt dan kan je de opschoon functie van die programma's gebruiken, gebruik je nzbget als postprocessing dan zou je ook nog in het script daarvan kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:49:
Bij de settings kan je zowel een optie vinden om de pars te verwijderen als de rars te verwijderen.
Als je de sickbeard/couchpotato postprocessing gebruikt dan kan je de opschoon functie van die programma's gebruiken, gebruik je nzbget als postprocessing, dan zou je ook nog in het script daarvan kunnen kijken.
Ik ben niet zo'n fan van de opschoon functies van de bij behorende programma's te gebruiken maar wellicht dat ik nu met het gebruik van nzbget toch switch, nzbget is mijn inziens ook niet echt schrijf/lees bewerking vriendelijk. Waar sabnzbd direct naar destination folder ging doet nzbget toch die extra handeling (downloads/movies vervolgens verplaatsen naar /volume2/movies)

Maar ben er ondertussen uit.

In postprocess.sh moet je bij clean het volgende doen

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
# Clean up                                                                                                            
echo "[INFO] Post-Process: Cleaning up"                                                                               
chmod -R a+rw .                                                                                                       
rm *.nzb >/dev/null 2>&1                                                                                              
rm *.sfv >/dev/null 2>&1                                                                                              
rm *.1 >/dev/null 2>&1                                                                                                
rm _brokenlog.txt >/dev/null 2>&1                                                                                     
############################                                                                                          
### BEGIN CUSTOMIZATIONS ###                                                                                          
############################                                                                                          
rm *.nfo >/dev/null 2>&1                                                                                              
rm *.srr >/dev/null 2>&1                                                                                              
rm *.srs >/dev/null 2>&1                                                                                              
rm *.tbn >/dev/null 2>&1                                                                                              
rm *.html >/dev/null 2>&1                                                                                             
rm *.bat >/dev/null 2>&1                                                                                              
rm *.htm >/dev/null 2>&1                                                                                              
rm *.txt >/dev/null 2>&1                                                                                              
rm *.png >/dev/null 2>&1                                                                                              
rm *.exe >/dev/null 2>&1                                                                                              
rm *.jpg >/dev/null 2>&1                                                                                              
rm *.sample >/dev/null 2>&1                                                                                           
rm *.url >/dev/null 2>&1                                                                                              
rm *.idx >/dev/null 2>&1                                                                                              
rm *.sub >/dev/null 2>&1                                                                                              
rm *.info >/dev/null 2>&1                                                                                             
rm *.ac3 >dev/null 2>&1                                                                                               
##########################                                                                                            
### END CUSTOMIZATIONS ###                                                                                            
##########################                                                                                            
if [ "$Unrared" -eq 1 ]; then                                                                                         
        # Delete par2-file only if there were files for unpacking.                                                    
        rm *.[pP][aA][rR]2 >/dev/null 2>&1                                                                            
fi

EDIT:
Volgens mij is er een update geweest van CouchPotato welke hem nu stuk gemaakt heeft op mijn DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Heb het ook al geplaatst in het synology topic maar hier zitten meer mensen die met packages van externe bronnen bezig zijn: Ik kan via het package center in DSM geen packages meer zien van externe bronnen. Een aantal geïnstalleerde packages staan gewoon onder het tabje geïnstalleerd en onder het tabje beschikbaar zie ik gewoon de packages die standaard beschikbaar zijn. Echter wanneer ik naar externe bronnen ga zie ik er niet één. Heb de bronnen van MdeVries (AutoSub), SynoCumminty en Misshilehugger al opnieuw toegevoegd en de NAS opnieuw opgestart maar dit biedt geen soelaas. Meer mensen met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op zondag 17 juni 2012 @ 10:08:
Heb het ook al geplaatst in het synology topic maar hier zitten meer mensen die met packages van externe bronnen bezig zijn: Ik kan via het package center in DSM geen packages meer zien van externe bronnen. Een aantal geïnstalleerde packages staan gewoon onder het tabje geïnstalleerd en onder het tabje beschikbaar zie ik gewoon de packages die standaard beschikbaar zijn. Echter wanneer ik naar externe bronnen ga zie ik er niet één. Heb de bronnen van MdeVries (AutoSub), SynoCumminty en Misshilehugger al opnieuw toegevoegd en de NAS opnieuw opgestart maar dit biedt geen soelaas. Meer mensen met deze problemen?
Of het werkt weet ik niet maar wat ik zou doen in zo'n geval is zoeken naar leftover's, bestanden die in @tmp zijn blijven hangen of in @appstore, een grote schoonmaak door de files heen zeg maar van data waarvan ik weet dat dat er niet meer hoort te zijn, oude apps enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
schumi2004 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:27:
[...]

Of het werkt weet ik niet maar wat ik zou doen in zo'n geval is zoeken naar leftover's, bestanden die in @tmp zijn blijven hangen of in @appstore, een grote schoonmaak door de files heen zeg maar van data waarvan ik weet dat dat er niet meer hoort te zijn, oude apps enz.
Dat heb ik ook al gedaan, alles wat ik kon vinden van de toegevoegde externe bronnen is al weg :-(

Edit: gelukkig, heb ze weer aan de praat :)
schumi2004 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:31:
[...]

Had hem verwijderd omdat Diaoul ook CPv2 in SynoCommunity repo geplaatst had en om geen verwarring her en der te krijgen over welke versie draai ik nu alles wat dubbel was verwijderd.
Ik draai overigens wel zelf de development branche van CPv2 maar kan de SPK zo 1 2 3 niet vinden die ik ervoor gemaakt had.

Ik zal linkje zo plaatsen als ik hem heb.
EDIT:
Dropbox updated!
Wat je dan doet is die .spk installeren zonder uit te voeren, de config die je hebt bewaard er op knallen en dan pas uitvoeren toch?

Zit nu toch te twijfelen, Ruud heeft de master branch van couchpotatoserver een update gegeven vrij kort geleden (ca. 20 uur) en dus zou ik ook die van SynoCommunity kunnen installeren.

Krijgt jouw couchpotatoserver .spk van de develop branch een update als Ruud zijn branch update? Oftewel, kan je hem dan via het web updaten of moet je dan een nieuwe .spk maken?

Edit2: Heb nu ook Subliminal geïnstalleerd uit de SynoCommunity bron, ben eens benieuwd!

Name is gewoon de naam van een regel die je wil maken en path is waar je films / series staan neem ik aan?

Edit3: Ook met de develop branch van couchpotatoserver heb ik dezelfde subtitle errors in mijn log :-(

[ Voor 60% gewijzigd door Joster op 17-06-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Alicanto schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:27:
Ik ben net nieuw in linux en heb ubuntu 12 geïnstalleerd.
Ook de python setuptools, beautifulsoup en subliminal geinstalleerd.
Als ik nu subliminal run vanuit de terminal:

code:
1
2
3
4
home@Home-PC:~/Documenten/github/subliminal$ python /usr/local/bin/subliminal -l en /home/home/Bureaublad/video/
WARNING: subliminal.core Service bierdopje not available: none of available features could be used. One of ['xml'] required
No subtitles downloaded
home@Home-PC:~/Documenten/github/subliminal$

iemand een idee van wat er fout gaat? :|
@ kevinkoster --> Heb je dit toevallig al opgelost? Op 17 juni is subliminal bijgewerkt en sindsdien krijg ik deze fout ook. Iemand anders misschien alvast een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:49:
[...]

Dat heb ik ook al gedaan, alles wat ik kon vinden van de toegevoegde externe bronnen is al weg :-(

Edit: gelukkig, heb ze weer aan de praat :)

[...]
Mooi
Wat je dan doet is die .spk installeren zonder uit te voeren, de config die je hebt bewaard er op knallen en dan pas uitvoeren toch?
Ja
Zit nu toch te twijfelen, Ruud heeft de master branch van couchpotatoserver een update gegeven vrij kort geleden (ca. 20 uur) en dus zou ik ook die van SynoCommunity kunnen installeren.

Krijgt jouw couchpotatoserver .spk van de develop branch een update als Ruud zijn branch update? Oftewel, kan je hem dan via het web updaten of moet je dan een nieuwe .spk maken?
De development spk die ik draai update zichzelf. Auto of manual.
Edit2: Heb nu ook Subliminal geïnstalleerd uit de SynoCommunity bron, ben eens benieuwd!

Name is gewoon de naam van een regel die je wil maken en path is waar je films / series staan neem ik aan?
Yups
Edit3: Ook met de develop branch van couchpotatoserver heb ik dezelfde subtitle errors in mijn log :-(
Das vervelend. Eigenlijk hoeft van mij die build in subs downloader niet aangezien ik Subliminal apart er naast heb draaien, ik gebruik hem zelf dus ook niet maar zal hem eens aanzetten en kijken wat er gebeurt.

Zag ook dat Python geupdate was van Synocommunity maar ik installeer hem nog even niet todat de overige packages een update gekregen hebben ivm Python versie nummer en het niet meer willen starten ;)

Edit:
Weet iemand of je NZBget ook mails kan laten versturen na een download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:04
Ik heb even een zoektochtje gedaan in dit topic maar heb hier helaas niets over kunnen vinden.

Bij het scannen van me locale library om die te kunnen managen in Couchpotato V2 krijg ik in de log de volgende error:

code:
1
2
3
4
5
6
ERROR [hpotato.core.plugins.file] Failed downloading file http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BNjkyOTI5MDA0Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwOTU3NzExNw@@._V1_SX640.jpg: Traceback (most recent call last):
  File "/share/MD0_DATA/.qpkg/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/file/main.py", line 48, in download
    filedata = self.urlopen(url, **urlopen_kwargs)
  File "/share/MD0_DATA/.qpkg/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/base.py", line 112, in urlopen
    raise Exception
Exception

Dit nadat hij een cover wil downloaden van een film die hij gevonden heeft. Dit speelt op nadat ik de datadir handmatig heb verplaatst vanuit de /homes/ dir met de config optie beschikbaar.

Na de datadir meer rechten gegeven te hebben werkt het wel perfect.

[ Voor 4% gewijzigd door Senaxx op 18-06-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 21:56
Heb via synocommunity subliminal op mijn ds gezet. Kan ik nu in package center in de log kijken of hij wat vind?

nu staan er alleen maar deze regels in:

06/18/2012 14:17:00 debug:root:task u' enable:u:none enz

[ Voor 31% gewijzigd door joppe113 op 18-06-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
joppe113 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:16:
Heb via synocommunity subliminal op mijn ds gezet. Kan ik nu in package center in de log kijken of hij wat vind?

nu staan er alleen maar deze regels in:

06/18/2012 14:17:00 debug:root:task u' enable:u:none enz
Ik heb hem er nu ook op staan zodat ik (zoals Schumi ook al aangeeft) de ingebouwde Subliminal van CPv2 niet meer nodig zou hebben.

Probleem is echter dat ik nogal weinig zie van wat er gebeurt met de Subliminal .spk... Snap er geen hout van hoe ik daar nu uit kan halen wat er gebeurt, hoe je dat kan beheersen, enzovoort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:13:
[...]

Ik heb hem er nu ook op staan zodat ik (zoals Schumi ook al aangeeft) de ingebouwde Subliminal van CPv2 niet meer nodig zou hebben.

Probleem is echter dat ik nogal weinig zie van wat er gebeurt met de Subliminal .spk... Snap er geen hout van hoe ik daar nu uit kan halen wat er gebeurt, hoe je dat kan beheersen, enzovoort..
Wat zou je willen beheersen?
Ik had al een ticket geopend voor een INFO log viewer voor Subliminal, nu kun je wel de debug logging zien in package center bij Subliminal maar dat leest zo onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
Dus je kan dan niet goed zien of hij werkt?
schumi2004 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:24:
[...]

Wat zou je willen beheersen?
Ik had al een ticket geopend voor een INFO log viewer voor Subliminal, nu kun je wel de debug logging zien in package center bij Subliminal maar dat leest zo onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joppe113 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:36:
Dus je kan dan niet goed zien of hij werkt?

[...]
Niet echt nee maar hoe had je dat dan in gedachten?
Ik ga er ook niet van uit dat hij voor elke film/serie iets kan vinden wat ik opgegeven heb, vind Subliminal het niet dan doet XBMC dat wel voor me.

Wil je echt zien wat voor subs en hoeveel er nog gedownload moet worden dan moet je AutoSub draaien, die heeft een webinterface maar daar geef ik niks om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 09:39

Ryceck

Constants and Variables

schumi2004 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:13:
[...]

Ik zal wel kippig zijn maar zet net Subliminal op mijn DS411 en zie toch echt in het start-menu linksboven geen Subliminal. Wel CP, SB en Sab maar geen Sub. Overigens draait de service ook niet (maar dat zal wel zo horen...?)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
Heb je ook wel gelijk in maar zou wel weten of het uberhaupt werkt....
schumi2004 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:11:
[...]

Niet echt nee maar hoe had je dat dan in gedachten?
Ik ga er ook niet van uit dat hij voor elke film/serie iets kan vinden wat ik opgegeven heb, vind Subliminal het niet dan doet XBMC dat wel voor me.

Wil je echt zien wat voor subs en hoeveel er nog gedownload moet worden dan moet je AutoSub draaien, die heeft een webinterface maar daar geef ik niks om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Haha precies, en of hij überhaupt iets binnen haalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

tboheeren schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:42:
[...]

Bedank voor je reactie. Ik ga het deze avond ook uitvoeren. Dit is duidelijk een bug sinds de laatste update. Gaan ze dit zo laten omdat er geen support voor V1 is of fixen ze dit nog?
Kixtart schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:25:
[...]

Denk niet dat het in V1 gefixed wordt. Mocht het ook voorkopen in V2 dan wel. De change is niet zo heel lastig uit te voeren dus maar gedaan totdat ik tijd heb om V2 eens te bekijken ;)
Zo te zien waarschijnlijk toch wel :)
https://github.com/RuudBurger/CouchPotato/pull/452

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand mijn eerdere vraag nog gezien toevallig hoe NZBget mails te kunnen laten versturen bij download complete of disc full enz?
Draai het op een Synology.

Edit:
Heb een script gevonden wat wellicht voldoet aan mijn wensen, zou in je unpack.sh geplakt moeten worden.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
# -----------------------------------------------------------------------------------
# Send mail (added by Rene) from networkedmediatank.com
# -----------------------------------------------------------------------------------

ShortDir=`expr substr "$1" 17 100`
   MailFile="$1"/../"$ShortDir".log

echo "$ShortDir has been downloaded and unpacked to the HDX-1000" > "$MailFile"
   echo " "                         >> "$MailFile"
   echo "Download Dir" "$1"         >> "$MailFile"
   echo "NZB File    " "$2"         >> "$MailFile"
   echo "Par Check   " $4           >> "$MailFile"
   echo "NZB State   " $5           >> "$MailFile"
   echo "Par Fail    " $6           >> "$MailFile"
   echo " "                         >> "$MailFile"
   echo "----------------------------------------------------------------------" >> "$MailFile"
   echo " "      >> "$MailFile"
   du "$1"/* -ch >> "$MailFile"
   echo "----------------------------------------------------------------------" >> "$MailFile"
   ls "$1" -R1hl >> "$MailFile"

#send mail via nc by Donquix from networkedmediatank.com

(`sleep 1`
echo "HELO x"
`sleep 1` | echo "MAIL FROM: xxxx@telfort.nl"
`sleep 1` | echo "RCPT TO: xxxx@telfort.nl"
`sleep 1` | echo "DATA"
`sleep 1` | echo "From: HDX <xxxx@telfort.nl>"
`sleep 1` | echo "To: Donquix <xxxx@telfort.nl>"
`sleep 1` | echo "Subject: Download ready: $ShortDir"
`sleep 1` | echo ""
`sleep 1` | echo `cat "$MailFile"`
`sleep 1` | echo "."
`sleep 1` | echo "QUIT") | /share/.bin/nc smtp.telfort.nl 25

rm "$MailFile"

Nu nog uitzoeken of nc beschikbaar is op mijn NAS en of ik wellicht iets of wat moet aanpassen aan script.

[ Voor 87% gewijzigd door schumi2004 op 19-06-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
Vanmorgen weer log gekeken en nu kan je duidelijk zien dat hij vanalles een het downloaden is qua subs.
Werkt wel dus.
Joster schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 07:45:
Haha precies, en of hij überhaupt iets binnen haalt..
Kan ik trouwens autosub ook gewoon naast subliminal laten lopen? Of geeft dat problemen? Of heeft het geen nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Thanks voor de melding. Wanneer ik in CPv1 version check doe ziet hij deze nieuwe commit wel nog niet. Normaal? (zebulon package)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
joppe113 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:57:
Vanmorgen weer log gekeken en nu kan je duidelijk zien dat hij vanalles een het downloaden is qua subs.
Werkt wel dus.
Om de hoeveel tijd staat jouw scan tijd? En wat behoort hij een beetje te staan zonder allerlei gezeik te krijgen als voorheen met Periscope?

[...]
joppe113 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:57:
Kan ik trouwens autosub ook gewoon naast subliminal laten lopen? Of geeft dat problemen? Of heeft het geen nut?
Ik zou het begod niet weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
@JOSTER Ik heb heel weinig ingesteld (kan ook niet) Alleen het path en bij task dat hij op bepaalde tijd moet scannen 1 keer per dag. Verder was er ook niks in te stellen. oh ja welke taal natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

tboheeren schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:27:
[...]

Thanks voor de melding. Wanneer ik in CPv1 version check doe ziet hij deze nieuwe commit wel nog niet. Normaal? (zebulon package)
Geen idee, maar denk dat het mogelijk nog 'approved' moet worden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
joppe113 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:56:
@JOSTER Ik heb heel weinig ingesteld (kan ook niet) Alleen het path en bij task dat hij op bepaalde tijd moet scannen 1 keer per dag. Verder was er ook niks in te stellen. oh ja welke taal natuurlijk....
Nou het zal wel aan mij liggen maar zodra hij een scan gaat doen dan crasht/stopt hij??
iemand anders dit ook??
of heb ik een verkeerd path ingevuld?

/volume1/Data/==TV Series 720p==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zijn er trouwens mensen die in Maraschino CouchPotato hebben? :) Heb wel een YouTube filmpje gezien, maar diegene heeft nog niet gereleased. Als CP er ook bij komt, is Maraschino echt geweldig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:50:
Zijn er trouwens mensen die in Maraschino CouchPotato hebben? :) Heb wel een YouTube filmpje gezien, maar diegene heeft nog niet gereleased. Als CP er ook bij komt, is Maraschino echt geweldig! :)
Zie hier waarom geen CP module
http://forum.xbmc.org/sho...36&pid=1112049#pid1112049

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verklaart inderdaad een boel, maar even afwachten dus.

Heb gelijk ook nog even een vraag: is er een manier om de SABnzbd+ module altijd weer te laten geven? Bij mij geeft Maraschino alleen wat weer als SABnzbd een download heeft.
Buzzie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:38:
Nou het zal wel aan mij liggen maar zodra hij een scan gaat doen dan crasht/stopt hij??
iemand anders dit ook??
of heb ik een verkeerd path ingevuld?

/volume1/Data/==TV Series 720p==
Mijn eerste gok zou de mapnaam '==TV Series 720p==' zijn. Heb je in de logs gekeken welke fout je krijgt? Klakkeloos een vraag hier neerzetten kan iedereen, maar zonder verdere info kunnen wij echter helaas ook niets.

[ Voor 60% gewijzigd door CH4OS op 19-06-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
CptChaos schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:08:
[...]
Verklaart inderdaad een boel, maar even afwachten dus.

Heb gelijk ook nog even een vraag: is er een manier om de SABnzbd+ module altijd weer te laten geven? Bij mij geeft Maraschino alleen wat weer als SABnzbd een download heeft.
[...]
Mijn eerste gok zou de mapnaam '==TV Series 720p==' zijn. Heb je in de logs gekeken welke fout je krijgt? Klakkeloos een vraag hier neerzetten kan iedereen, maar zonder verdere info kunnen wij echter helaas ook niets.
Ik ga die map maar is proberen.
Ik snap dat er verdere info meer kans maakt op antwoordt maar aangezien ik alleen de debug log zie en ik daar alleen zie staan "Running Scan" en vervolgens compleet stopt met werken.

Overigens staat op de Maraschino homepage ook dat de SABnzbd+ module alleen weer wordt gegeven als er wat wordt gedownload. Had je dus ook zelf kunnen uitvinden als we toch op die tour bezig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Buzzie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:31:
Ik ga die map maar is proberen.
Ik snap dat er verdere info meer kans maakt op antwoordt maar aangezien ik alleen de debug log zie en ik daar alleen zie staan "Running Scan" en vervolgens compleet stopt met werken.
Er zijn wel meer logs dan alleen die van de applicatie, kijk bijvoorbeeld dus ook even in bijvoorbeeld /var/log of /etc/log. :)
Overigens staat op de Maraschino homepage ook dat de SABnzbd+ module alleen weer wordt gegeven als er wat wordt gedownload. Had je dus ook zelf kunnen uitvinden als we toch op die tour bezig zijn
Dan zal ik er wel overeen gekeken hebben, ik heb het niet zien staan in ieder geval, ook in de FAQ bijvoorbeeld niet op de Maraschino site.

EDIT:
Ik denk dat de site inmiddels is aangepast / uitgebreid, zie het nu inderdaad ook staan op de homepage.
De 'Download' knop is namelijk bijvoorbeeld ook verdwenen en de twee installatie methodes zijn ook zo makkelijk niet meer te vinden, alleen de makkelijkste methode nog. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 20-06-2012 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een repost omdat ik nergens anders verder geraak:
even een subliminal vraagje waar ik niet uitgeraak.
Subliminal is geinstalleerd (python setup.py build & install)
Maar bij het oproepen van subliminal voor subs te zoeken in een bepaalde map krijg ik volgende error:
AttributeError: type object 'OpenSubtitles' has no attribute 'required_parsers'
(deze error krijg ik ook bij andere diensten zoals bierdopje)

Subliminal roep ik aan als volgt: subliminal -m -l en -l nl -w 1 -a 1w -q /media/Media/TV-Shows/Alphas/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 22:53
@anvar ik heb Subliminal niet, maar ik vermoed dat je Subliminal versie achter loopt? Je moet 0.6+ hebben.
Zag in je post niet welke versie je hebt

https://github.com/Diaoul/subliminal/issues/89

http://subliminal.readthedocs.org/en/latest/dev.html

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:09

-36-

Trust me. I'm an amateur

Apocal1pse schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:33:
Ik hoorde van meerdere mensen dat ze problemen hebben met CP i.c.m. de piratebay blokkade, oftewel de volgende fout:

"ERROR [provider.yarr.sources.tpb] Failed to open https://depiraatbaai.be/search/..."

Een oplossing is als volgt:

CouchPotato zoekt voor torrents op depiraatbaai.be, maar die is nu dus niet meer beschikbaar.
Om je CP toch te laten verbinden moet je een proxy gebruiken. Deze moet https ondersteunen, omdat CP dat gebruikt (zie log).
Op Internet zijn voldoende proxies te vinden, https://tpb.pirateparty.org.uk/ is een goede.

Het punt is dat je geen proxy kan instellen voor CP, en je dat dus op het systeem-level moet doen.
Daarmee bedoel ik je hosts bestand.

Voeg hierin een regel toe als volgt: [ip adress van proxy] [depiraatbaai.be]
voor https://tpb.pirateparty.org.uk/ wordt dat dus: "95.172.29.92 depiraatbaai.be" (zonder quotes)

Op http://en.wikipedia.org/w...cation_in_the_file_system kan je zien waar je het hosts file kan vinden mocht je er niet mee bekend zijn.

Bijkomend voordeel hiervan is dat als je met je browser nu op een link klikt met depiraatbaai.be erin, hij automatisch naar de proxy verwezen wordt. Aangezien er nog veel links zijn naar thepiratebay.org raad ik aan om hiervoor ook een regel toe te voegen in het hosts bestand.
Deze oplossing lijkt helaas niet te werken en krijg melding:

12:06:05 ERROR [ app.lib.cron.yarr] Something went wrong with checkTheseMovies: [Errno socket error] [Errno 10060] Een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord

Is er iemand die het downloaden van torrents met couchpatato alweer aan de praat heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
Waar baseert CPv2 zijn ETA data op? Ik krijg namelijk dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
06-20 16:45:53 INFO [e.providers.movie.imdbapi] Found: The Avengers (2012)
06-20 16:45:53 DEBUG [hpotato.core.plugins.base] Setting cache tmdb.cache.tt0848228
06-20 16:45:54 DEBUG [ couchpotato.core.event] Return modified results for movie.info
06-20 16:45:54 DEBUG [tato.core.plugins.library] Adding titles: [u'The Avengers', u"Marvel's The Avengers"]
06-20 16:45:54 INFO [ato.core.plugins.searcher] To early to search for 720p, The Avengers
06-20 16:45:53 DEBUG [ders.movie.couchpotatoapi] Found ETA for tt0848228: {'dvd': 0, 'expires': 1341179971, 'theater': 1336082400, 'bluray': False}
06-20 16:45:53 DEBUG [hpotato.core.plugins.base] Setting cache imdbapi cache tt0848228

Hij is dus van mening dat de film niet beschikbaar is (door bluray = false ?). Op IMDB zelf krijg ik echter nergens een ETA gevonden (behalve de dag dat hij in de bioscoop draait, ergens in april).

Dan gelijk de volgende vraag: kan die ETA check ook worden uitgeschakeld? Krijg het nergens gevonden namelijk (ook niet tussen advanced options).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Snippo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:56:
Waar baseert CPv2 zijn ETA data op? Ik krijg namelijk dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
06-20 16:45:53 INFO [e.providers.movie.imdbapi] Found: The Avengers (2012)
06-20 16:45:53 DEBUG [hpotato.core.plugins.base] Setting cache tmdb.cache.tt0848228
06-20 16:45:54 DEBUG [ couchpotato.core.event] Return modified results for movie.info
06-20 16:45:54 DEBUG [tato.core.plugins.library] Adding titles: [u'The Avengers', u"Marvel's The Avengers"]
06-20 16:45:54 INFO [ato.core.plugins.searcher] To early to search for 720p, The Avengers
06-20 16:45:53 DEBUG [ders.movie.couchpotatoapi] Found ETA for tt0848228: {'dvd': 0, 'expires': 1341179971, 'theater': 1336082400, 'bluray': False}
06-20 16:45:53 DEBUG [hpotato.core.plugins.base] Setting cache imdbapi cache tt0848228

Hij is dus van mening dat de film niet beschikbaar is (door bluray = false ?). Op IMDB zelf krijg ik echter nergens een ETA gevonden (behalve de dag dat hij in de bioscoop draait, ergens in april).

Dan gelijk de volgende vraag: kan die ETA check ook worden uitgeschakeld? Krijg het nergens gevonden namelijk (ook niet tussen advanced options).
Waarschijnlijk alleen door de code aan te passen. Dit kan op zich vrij makkelijk. (Maar dat haalt de ETA check volledig wel)
Bestand die je moet aanpassen: CouchPotatoServer\couchpotato\core\plugins\searcher\main.py.
Bij mij staat er op vanaf regel 90 het volgende
Python:
1
2
3
            if not self.couldBeReleased(quality_type['quality']['identifier'], release_dates, pre_releases):
                log.info('To early to search for %s, %s', (quality_type['quality']['identifier'], default_title))
                continue

Als je die 3 regels weg haalt (wel even CP2 opnieuw opstarten), zou hij het moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
Dat is het proberen waard.
Ik heb nog eens verder zitten zoeken en vond het volgende:
https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/issues/185

Die 6 weken lijken echter niet helemaal te kloppen omdat de theater release date die CPv2 geeft staat op "Thursday 3rd May 2012 10:00:00 PM". En dat is al meer dan 6 weken geleden.

Edit:
Net in de file rondgeneusd waar je het over had. Hier staat het volgende in (onderaan):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
                # 12 weeks after theater release
                if dates.get('theater') > 0 and dates.get('theater') + 7257600 < now:
                    return True

if dates.get('dvd') > 0:

# 3 weeks before dvd release
                    if dates.get('dvd') - 1814400 < now:
                        return True

# Dvd should be released
                    if dates.get('dvd') < now:
                        return True

Oftewel 12 weken na theather release of 3 weken voor de DVD release.

[ Voor 50% gewijzigd door Snippo op 20-06-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:09
Kan iemand mij vertellen of je ergens in sickbeard die ik heb draaien op mijn synology NAS aan kan geven welke kwaliteit HD ik wil? krijg nu steeds web-dl maar soms vind ik HDTV 720p ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:54
Die IMDB watch list in Couch potato, hoe vaak checked hij dat en kan je dat ook handmatig aanzetten?
Heb net door een foutje mijn couch potato en Sick Beard installatie weg gegooit dus ben eea weer aan het configureren.. :/

Al opgelost.. Op de een of andere manier was mijn watchlist verdwenen uit couch potato.. Hij loopt nu.

Waar ik al eerder naar heb gezocht maar niet kon vinden was of het mogelijk is om de kwaliteit van een zoekactie gekoppeld aan film aan te passen? Hij staat nu alleen op 720P maar met mijn nieuwe profiel heb ik er meerdere.

[ Voor 43% gewijzigd door MADG0BLIN op 20-06-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Dracula schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:34:
Kan iemand mij vertellen of je ergens in sickbeard die ik heb draaien op mijn synology NAS aan kan geven welke kwaliteit HD ik wil? krijg nu steeds web-dl maar soms vind ik HDTV 720p ook prima.
Ik heb zelf als initial release staan: HDTV
en als archive :720p web-dl.

hij download bij mij eerst alleen de 720p hdtv versie en later indien verschenen de 720p web-dl versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Waar stel je dat in? zoek me namelijk helemaal scheel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Dracula schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:42:
Waar stel je dat in? zoek me namelijk helemaal scheel :-)
show naam -> edit -> quality -> custom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
De subliminal package, ik kan er niet veel van volgen. Het enige dat ik in de log zie is het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
06/17/2012 13:39:53:INFO:root:Starting
06/17/2012 13:39:53:DEBUG:root:Task {u'enable': False, u'age': 7, u'hour': 2, u'minute': 30}
06/17/2012 13:40:00:DEBUG:root:Task {u'enable': False, u'age': 7, u'hour': 2, u'minute': 30}
06/17/2012 13:41:00:DEBUG:root:Task {u'enable': False, u'age': 7, u'hour': 2, u'minute': 30}
06/17/2012 13:42:00:DEBUG:root:Task {u'enable': False, u'age': 7, u'hour': 2, u'minute': 30}
06/17/2012 13:43:00:DEBUG:root:Task {u'enable': False, u'age': 7, u'hour': 2, u'minute': 30}
06/17/2012 13:44:00:DEBUG:root:Task {u'enable': False, u'age': 7, u'hour': 2, u'minute': 30}
06/17/2012 13:45:00:DEBUG:root:Task {u'enable': False, u'age': 7, u'hour': 2, u'minute': 30}
06/17/2012 13:46:00:DEBUG:root:Task {u'enable': False, u'age': 7, u'hour': 2, u'minute': 30}
06/17/2012 13:47:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 13:48:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 13:49:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 13:50:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 13:51:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 13:52:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 13:53:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 13:54:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 13:55:01:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 13:56:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 13:57:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 13:58:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 13:59:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 14:00:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 14:01:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 14:02:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 14:03:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 14:04:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 14:05:01:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 14:06:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 14:07:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 14:08:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 14:09:00:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 14:10:01:DEBUG:root:Task {u'enable': True, u'age': 7, u'hour': 4, u'minute': 30}
06/17/2012 14:10:20:INFO:root:Stopping
06/17/2012 14:13:22:INFO:root:Starting

En dat gaat zo nog wel een stukje verder. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is, maar weet ook niet zo wat dan wel de bedoeling is.

Settings zit volgens mij niets spannends in:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[General]
languages = dut
multi = None
max_depth = 3

[Task]
enable = True
age = 7
hour = 4
minute = 30

Iemand een idee wat er aan de hand is of wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Joster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:06:
De subliminal package, ik kan er niet veel van volgen. Het enige dat ik in de log zie is het volgende:

code:
1
2
3
4
06/17/2012 13:39:53:INFO:root:Starting

06/17/2012 14:10:20:INFO:root:Stopping
06/17/2012 14:13:22:INFO:root:Starting

En dat gaat zo nog wel een stukje verder. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is, maar weet ook niet zo wat dan wel de bedoeling is. Iemand een idee wat er aan de hand is of wat ik fout doe?
Ik heb hetzelfde, heb nog geen sub binnen gekregen, alleen maar elke minuut de melding in de log. kan er verder ook niks over vinden. Ben zelf weer terug gegaan naar autosub.

Ik heb nog een andere vraag?
sinds ik ben overgegaan naar de synocommunity packages, is mijn geheugen gebruik onzettend gestegen, dit stond met de oude SB CP rond de 20% nu staat hij 60+% alle python gebruik, is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

mno

Welke search provider(s) raden jullie aan voor gebruik in Sickbeard? Degene die standaard aan staat (Womble's Index) doet geen backlog. Newzbin zeurt over te weinig credits. Is het handig om er meerdere tegelijk aan te zetten? Zo ja, welke en in welke volgorde?

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
mno schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:18:
Welke search provider(s) raden jullie aan voor gebruik in Sickbeard? Degene die standaard aan staat (Womble's Index) doet geen backlog. Newzbin zeurt over te weinig credits. Is het handig om er meerdere tegelijk aan te zetten? Zo ja, welke en in welke volgorde?
ik gebruik zelf alleen nzbmatrix waar ik ook een account heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37
mno schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:18:
[...] Zo ja, welke en in welke volgorde?
Ik gebruik in deze volgorde: Sick beard index, Womble's index, NZB.su (een newznab provider)
Tot nog toe gaat alles goed, maar heb er niet gigantisch veel series instaan. Voordeel is wel dat ze allemaal gratis te gebruiken zijn, dus je kan ze gewoon testen en mocht er iets niet goed gaan kan je altijd nog verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Joster
Gaat volgens mij gewoon goed hoor

http://pastebin.com/Ew2TzUKD

Melding elke minuut is overigens wel de bedoeling, vind hem zelf wel wat snel elke keer maar goed.
https://github.com/SynoCommunity/spksrc/issues/125
gielie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:10:
[...]

Ik heb hetzelfde, heb nog geen sub binnen gekregen, alleen maar elke minuut de melding in de log. kan er verder ook niks over vinden. Ben zelf weer terug gegaan naar autosub.

Ik heb nog een andere vraag?
sinds ik ben overgegaan naar de synocommunity packages, is mijn geheugen gebruik onzettend gestegen, dit stond met de oude SB CP rond de 20% nu staat hij 60+% alle python gebruik, is dit normaal?
Waar draai je dit op, Synology?
Mijn geheugen gebruik heeft met beide repo's altijd al rond de 60 a 70% gezeten, valt me wel op dat nu met subliminal als package ernaast mijn geheugen gebruik weer terug is naar oude terwijl ik zelfs geswitched ben naar NZBget.

Edit:
Wellicht dat ik weer terug switch naar mijn oude vertrouwde ipkg setup want die deed het allemaal toch een stuk subtieler, weet je wat, ik gooi het er weer af ook ;)

Edit2:
Subliminal gestopt en RAM usage zakt van 64% naar 47%, even ticket aanmaken.

[ Voor 102% gewijzigd door schumi2004 op 20-06-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
schumi2004 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:00:

[...]

Waar draai je dit op, Synology?
Mijn geheugen gebruik heeft met beide repo's altijd al rond de 60 a 70% gezeten, valt me wel op dat nu met subliminal als package ernaast mijn geheugen gebruik weer terug is naar oude terwijl ik zelfs geswitched ben naar NZBget.

Edit:
Wellicht dat ik weer terug switch naar mijn oude vertrouwde ipkg setup want die deed het allemaal toch een stuk subtieler, weet je wat, ik gooi het er weer af ook ;)
op een syno 211+ ja, ik gebruik ook nzbget, deze gebruikt wel wat als hij bezig is maar ik zat nooit zo hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gielie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:13:
[...]

op een syno 211+ ja, ik gebruik ook nzbget, deze gebruikt wel wat als hij bezig is maar ik zat nooit zo hoog.
Ik heb een gewone 211 en ik draaide toen CP, SB en SAB en RAM usage zat zeker zo rond de 60% altijd maarja ik heb ook de helft geheugen dan ;)
Nu met NZBget ipv SAB 47%

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 20-06-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
schumi2004 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:17:
[...]

Ik heb een gewone 211 en ik draaide toen CP, SB en SAB en RAM usage zat zeker zo rond de 60% altijd maarja ik heb ook de helft geheugen dan ;)
Ik ga ook weer terug naar Subliminal via de CLI, maar dan gebruik ik wel de subliminal van de package aangezien er voor de DS410 geen python27-lxml wordt aangeboden.

Dit weekend weer ff verder stoeien dat ik CPv2 package ook kan gaan gebruiken. Database ff overzetten enzo.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
[...]

ok, zal wel goed gaan dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brickman schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:20:
[...]

Ik ga ook weer terug naar Subliminal via de CLI, maar dan gebruik ik wel de subliminal van de package aangezien er voor de DS410 geen python27-lxml wordt aangeboden.

Dit weekend weer ff verder stoeien dat ik CPv2 package ook kan gaan gebruiken. Database ff overzetten enzo.
Is die subliminal van de package anders als Diaoul's eigen dev repo ?
Tip voor CP, copy/paste je database even in een kladblokje voor het geval dat, spreek uit eigen ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
schumi2004 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:26:
[...]
Is die subliminal van de package anders als Diaoul's eigen dev repo ?
Tip voor CP, copy/paste je database even in een kladblokje voor het geval dat, spreek uit eigen ervaring ;)
Subliminal van Diaoul moet je met pip nog zelf installeren en voor BierDopje heb je python-lxml nodig (die er volgens mij niet is). De package van SynoCommunity heeft ook een python27 package met lxml, waardoor BierDopje werkt.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brickman schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:31:
[...]

Subliminal van Diaoul moet je met pip nog zelf installeren en voor BierDopje heb je python-lxml nodig (die er volgens mij niet is). De package van SynoCommunity heeft ook een python27 package met lxml, waardoor BierDopje werkt.
oO dan ff je tutorial updaten als je wil of er 1 naast zetten voor die uit de package ;)
Geen idee hoe deze dan te installeren eigenlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 20-06-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
[...]

Ik heb een 211j en met de pakketten (Python, PhpMyAdmin, CPv2, SB, SAB, Subliminal, AutoSub) actief (zonder downloaden / zoeken) draait mijn RAM rond de 60 %. Heb dus wel SAB en geen NZBget, nu Spotweb nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:15:
[...]

Ik heb een 211j en met de pakketten (Python, PhpMyAdmin, CPv2, SB, SAB, Subliminal, AutoSub) actief (zonder downloaden / zoeken) draait mijn RAM rond de 60 %. Heb dus wel SAB en geen NZBget, nu Spotweb nog..
Das apart dan. Waarom is mijn RAM usage zo hoog, zoek ik wel een andere keer uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Buzzie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:57:
[...]

show naam -> edit -> quality -> custom
Kijk daar had ik nou nog net niet gekeken. Thanks. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNymf schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:16:
@anvar ik heb Subliminal niet, maar ik vermoed dat je Subliminal versie achter loopt? Je moet 0.6+ hebben.
Zag in je post niet welke versie je hebt

https://github.com/Diaoul/subliminal/issues/89

http://subliminal.readthedocs.org/en/latest/dev.html
Great thanks, solved my problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkiscool
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 09:42
Ik volg dit topic al een tijdje en heb hier dan ook allerhande zeer nuttige tips gevonden. Nu heb ik alleen een probleem waar ik niet uitkom. Ik heb couchpotato v2 en sabnzbd 0.7 draaien. Alles werkt goed.. behalve dat hij alle films die binnengehaald zijn (ook in de goede map incl mapnaam gezet), de naam original zonder extentie geeft. Het liefst zou ik willen dat hij de mapnaam film (jaartal) doet en de film zelf de originele naam laat houden (ivm xbmc subtitle addon). Heb nu om te testen de film ook laten hernoemen naar filmnaam (jaartal).extentie, maar ook dat geeft hetzelfde resultaat.

Coucpotato draait op een Ubuntu 12.04 headless server en sabnzbd 0.7 op windows server 2008.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/160zgar.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/nzhi6a.jpg

Laatste melding in de log mbt deze film:
06-21 14:39:34 INFO [tato.core.plugins.scanner] Files seem to be still unpacking or just unpacked (created on Sat May 12 09:32:24 2012), ignoring for now: source code 2011
Hoop dat iemand me een duwtje in de juiste richting kan geven!

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 07:15
Starten/Stoppen Sickbeard via cronjob

Zo start sickbeard denk ik (als er andere manier is graag)
/usr/local/sickbeard/env/bin/python /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/SickBeard.py

Maar hoe stop je sickbeard via de command line ?

Reden is omdat ik de rename functie van SB gebruik gaat me DS niet in hibernation dus wil ik om 16:30 tot 23:00 sickbeard draaien.

Dus start om 16:30 en shutdown om 23:00

Als iemand mij hiermee kan helpen heel graag.

Voor degene die zich afvragen welk proces ervoor zorgt dat de DS niet in hibernation gaat :
code:
1
2
3
4
5
Jun-20 07:36:19 DEBUG    POSTPROCESSER :: Starting new thread: POSTPROCESSER
Jun-20 07:46:19 DEBUG    POSTPROCESSER :: Starting new thread: POSTPROCESSER
Jun-20 07:56:20 DEBUG    POSTPROCESSER :: Starting new thread: POSTPROCESSER
Jun-20 08:06:20 DEBUG    POSTPROCESSER :: Starting new thread: POSTPROCESSER
Jun-20 08:16:20 DEBUG    POSTPROCESSER :: Starting new thread: POSTPROCESSER
Pagina: 1 ... 37 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!