Joster schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:21:
[...]
Sorry, ik snap het denk ik echt niet
Bij wanted staan dan nog steeds alleen degenen die je wil hebben toch? Bij manage heb je alle films ingeladen die je al hebt? Inclusief de juiste nfo's waarover je het hebt? Is Manage library nu wat anders dan Manage list of iets verschillends? Jij vult een Manage list, deed ik dan een Manage library?
Manage list of Library bedoel ik zelfde mee, je heb in CPv2 een Wanted button/list (welke je kunt vullen met o.a. IMDB watchlist) en een Manage button/list welke je kunt vullen door een DIR met je huidige collectie films op te geven.
Bij die laatste (Manage, mijn bestaande collectie dus) kan CPv2 heel goed met films overweg als er een jaartal in de folder/filename staat, zit die er niet in dan moet je een NFO plaatsen in betreffende dir met het eerder genoemde format met hierin IMDB tt-nummer. Dan komt hij ook netjes in je Manage list anders krijg je foutmeldingen in je log dat hij er niks mee kan. Bij komend nadeel als je XBMC gebruikt is dat XBMC tijdens het scrappen ook naar deze NFO kijkt en hier niks mee kan.
Dan komt het geen ik handig vind bij een
re-install. Als ik SickBeard opnieuw installeer ben je je (wanted) Serie database kwijt, dit vind ik minder erg als mijn settings voor SB aangezien ik in SB Add existing show selecteer en naar de dir verwijs waar al mijn Series staan en deze worden dan in 1x weer opnieuw toegevoegd aan de database.
Dat zelfde doe ik bij CouchPotato V2 met IMDB Watch list maar pas
nadat ik mijn managed list/library geindexeerd heb (met eventueel de benodigde NFO's maar deze zijn in een eerder stadium al toegevoegd vanwege de eerder vekregen foutmeldingen.) Als deze managed list/library gevuld is (wat inderdaad even kan duren) voeg ik mijn IMDB Watchlist url toe aan CPv2, die importeert vervolgens mijn list welke ik op IMDB ge-add heb maar skipped diegene die dus al in je collectie (Managed) aanwezig zijn.
Ik hoef dus geen rekening te houden dat ik niet per ongeluk films dubbel aan de Wanted lijst toe voeg.
Bij een re-install van alles vind ik zelf dus de config het belangrijkste, de database met serie/fims vind ik helemaal geen ramp aangezien ik ze toch vrij vlot weer heb zoals het was.
Snappie ?
[
Voor 4% gewijzigd door
schumi2004 op 11-06-2012 13:02
]