Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
RudolfR schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:08:
Ik zie in CP geen mogelijkheid om torrents te downloaden van een rssfeed.

Verder lijkt 't me wel te doen.
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:25:
[...]

Perfect mogelijk, maar je download hem automatisch met FlashFXP, right? Anders is het namelijk niet echt geautomatiseerd. Je kan bijvoorbeeld lokaal CouchPotatoServer draaien en je remote torrent watchdir lokaal mounten en die dir dan als torrent blackhole instellen in CPS. Als je torrent vervolgens volledig gedownload is en je fxp start naar je movie dir, dan zou de scanner van CPS die normaal gezien op moeten pikken. Merk wel op dat dit inderdaad verre van de normale use case is en je dus bepaalde scriptjes zelf zal moeten voorzien. Maar het is dus inderdaad perfect mogelijk.
Nee ik download niet automatisch met FlashFXP....dit doe ik nog steeds via een Windows machine.
Maar als het automatisch kan dan zou dat leuk zijn natuurlijk.
Gemak dient de mens niet waar??

En Couchpotato lijkt me een geweldig programma net als dat SickBeard dat al is....echter download ik geen scene releases van films en maak dus gebruik van torrents en een seedbox.

Echter heb ik geen kaas gegeten van Linux dus die scriptjes wordt dan al een moeilijk verhaal ben ik bang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
CPS lijkt nu om de 5 uur te zoeken naar films in de imdb watchlist:

07-05 18:48:09 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: rss.imdb.com/user/ur19088949/watchlist, params: []

en

07-05 23:48:08 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: rss.imdb.com/user/ur19088949/watchlist, params: []

Met de url in deze vorm: rss.imdb.com/user/ur19088949/watchlist . Ik zal de debug log eens aanzetten en kijken waar het nu misgaat, films uit de watchlist worden nog niet toegevoegd aan de wanted lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:29
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:18:
heeft iemand ervaring met mediadog voor android?
ik heb nu een illegale versie maar die werkt niet.

dat achterlijke google play moeten eens zorgen dat je met paypal kan betalen, wat een complete mongolen werken daar dat ze dat nog niet toegevoegd hebben.
In Google Play is Mediadog betaald maar via het XBMC forum waar de maker actief is kun je hem gratis downloaden.

http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=105712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
MikeOO schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 08:37:
[...]

In Google Play is Mediadog betaald maar via het XBMC forum waar de maker actief is kun je hem gratis downloaden.

http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=105712
Leuk om hem uit te proberen.. thanks!

---

Ik heb een probleem met CP2. Als ik een film toe voegt, gaat hij direct even zoeken.. echter als hij niks vindt, doet hij het alleen maar als ik erom vraag handmatig. Voor zover ik weet kan dit ook per film alleen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/4651177/CP2_cronjob.png
Of moet ik verder dan de cronjob kijken? Ik kom er in ieder geval niet uit. In de log zie ik hem in ieder geval niet zoeken, na de initial search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
serhat schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:48:
[...]

---

Ik heb een probleem met CP2. Als ik een film toe voegt, gaat hij direct even zoeken.. echter als hij niks vindt, doet hij het alleen maar als ik erom vraag handmatig. Voor zover ik weet kan dit ook per film alleen.

[afbeelding]
Of moet ik verder dan de cronjob kijken? Ik kom er in ieder geval niet uit. In de log zie ik hem in ieder geval niet zoeken, na de initial search.
Komt het niet door die "2, 13"? Als je nu eens "*" doet, of "*/12" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Henk schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:38:
[...]

Komt het niet door die "2, 13"? Als je nu eens "*" doet, of "*/12" ?
Ik had al voor de zekerheid er vanochtend nog "9" van gemaakt, zodat het om 9 uur 41 getriggerd zou worden. Dit werkte ook niet. Daarna heb ik dit ook gepost. :)

Ik heb er toch even "*" van gemaakt. Wil uiteindelijk niet dat hij elk uur gaat lopen zoeken, maar het kan niet kwaad als test nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Aangezien Subliminal bij mij over het algemeen geen ondertitels binnen haalde heb ik nu autosub op mn synology gezet. Dit gaat voorlopig helemaal goed, maar tegen 1 ding loop ik wel aan; is er een mogelijkheid om alleen maar engelse ondertiteling binnen te halen? Nederlands hoef ik namelijk sowieso niet.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
[...]

---

[afbeelding]
Terugkomend op hierboven. Kan dit hem zijn:
"Disable this downloader for automated searches, but use it when I manually send a release."
Ik heb dit aanstaan voor Sabnzbd, dit zodat hij wel zoekt, maar niet automatisch download. Ik beslis zelf wel wat hij moet downloaden. Dat werkt voor mij prima. Maar kan het zijn dat CouchPotato dan denkt van, tjah, dan zoek je ook maar zelf i.p.v. dat ik dat automatisch doe?

Wat normaal niet zo'n probleem is, tenzij je er 20 films in hebt staan en per film even een force search moet doen.. wat heel onhandig is..

[ Voor 6% gewijzigd door serhat op 06-07-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Kun je CP@ ook forceren om de watchlist van IMDB te checken? Ik heb hem een half uurtje geleden aangeslingerd maar er komt niets in wanted. IMDB watchlist staat op public en de rss link heb ik in CP2 gepaste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 23:00
Hij checkt standaard maar elke 12u ;)
Herstart CP even als het zo dringend is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Fire69 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:39:
Hij checkt standaard maar elke 12u ;)
Herstart CP even als het zo dringend is :+
Herstart hielp inderdaad. Nu werkt het 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 14:46
Waar saved couchpotato v2 zijn config files? Ik heb hm nu via srvany.exe als service draaien. Probleem is een beetje dat de interface bugged is met de renamer module. Kan geen directory selecteren, dus wou ik het maar zelf handmatig doen.

edit:

Laat maar... config file stond in about
C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Roaming\CouchPotato\settings.conf
Als ie als user system draait

[ Voor 26% gewijzigd door NetXtreme op 07-07-2012 14:15 . Reden: Opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
RedRayMann schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:56:
[...]

Die had ik sinds zondag draaien, maar voor mijn gevoel doet ie niets. Weet jij welke mappen ik moet toevoegen?

/volume1/series
/volume1/series/The Big Bang Theory (en dus alle andere series los)
/volume1/series/The Big Bang Theory/Season1 (en dus alle seasons los)

Ik ga het nu maar weer installeren en de config.ini terug zetten
Hier lijkt subliminal van Synocommunity ook weinig te doen. 3 dirs toegevoegd (1 van een bekende film, 1 van mijn complete filmfolder en 1 van mijn series-folder) maar er gebeurt niet veel, in ieder geval niet op basis van de scan-functie.

Ik laat hem wel gewoon een paar dagen lopen, kijken wat er gebeurt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Is er hier iemand die Sickbeard gebruikt in combinatie met een Netgear mediaspeler zoals de NeoTV-serie?

Mijn probleem: de metadataformaten die Sickbeard ondersteunt zijn allemaal XML-files in een of andere structuur, terwijl Netgear zo nodig speciaal moet doen en .TAG-files wil hebben. Die .TAG-files zijn in essentie gewoon ID3 v2.4 tags in een losse file. Nou heb ik eerst geprobeerd om zelf een metadata handler te maken door daar een nieuwe Python-file voor te maken gebaseerd op de bestaande files en van daaruit verder te werken, maar aangezien het formaat zo drastisch anders is en ik heel weinig van Python weet is dat stuk gelopen. Mijn volgende idee was om een custom postprocessingscript te maken dat ofwel gedownloade XML-files kan converteren, ofwel zelf data kan ophalen van The TVDB/TV Rage/etc om zo'n tag te genereren. Ik heb deze tool gevonden, maar aangezien de Linux-versie alleen op x86-systemen werkt heb ik daar op mijn 64-bits NAS niet zo veel aan. Ik krijg hem in elk geval niet eens aan het draaien. ;)

Weet iemand hier een manier om die .TAG files te genereren vanuit een postprocessingscript? Handmatig lukt het me zo ook wel met Media Center Master, maar ik wil het graag vanzelf laten gaan. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 07-07-2012 20:19 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik weet niet of deze pull request uiteindelijk gemerged is, maar volgens mij is het wel wat je zoekt.
https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/379

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Is het ook mogelijk om zelf torrentsites toe te voegen aan Couchpotato ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 15:47
Buzzie schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:48:
Is het ook mogelijk om zelf torrentsites toe te voegen aan Couchpotato ?
Dat denk ik wel. Van één van de beschikbare torrentsites weet ik dat de ondersteuning is gemaakt door een lid van de betreffende torrentsite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
RudolfR schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:43:
[...]

Dat denk ik wel. Van één van de beschikbare torrentsites weet ik dat de ondersteuning is gemaakt door een lid van de betreffende torrentsite.
Ok....dan zou ik graag willen weten hoe en wat er aangepast moet worden.
Iemand ??
Schumi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anthirian schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:44:
Ik weet niet of deze pull request uiteindelijk gemerged is, maar volgens mij is het wel wat je zoekt.
https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/379
Ik had inderdaad even erbij moeten zeggen dat ik die geprobeerd heb. :P Die is er uiteindelijk niet in gemerged omdat hij niet eens werkte. Ik heb contact gehad met de maker daarvan en hij zei dat hij het alleen deed om weer .jpg-files te krijgen voor zijn episode thumbnails. Daarvoor had 'ie ook gewoon het Synology profiel kunnen kiezen. :P De metadata van dat ding werkt niet en heeft nooit gewerkt, helaas.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buzzie schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:49:
[...]

Iemand ??
Schumi ?
Wat je kan proberen is een bestaande torrent provider in deze folder te kopieeren en plakken en vervolgens aanpassen naar de door jouw gewenste provider

https://github.com/midget...aster/sickbeard/providers

Edit:
Ik denk alleen deze
https://github.com/midget...d/providers/tvtorrents.py

Maar als ik torrents enable zie ik 3 providers en in die folder maar 1.

Ben nog niet aan het einde van weekend toe denk, het moest CP zijn ipv SB :P

[ Voor 23% gewijzigd door schumi2004 op 08-07-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
schumi2004 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:58:
[...]

Wat je kan proberen is een bestaande torrent provider in deze folder te kopieeren en plakken en vervolgens aanpassen naar de door jouw gewenste provider

https://github.com/midget...aster/sickbeard/providers
neem aan dat ik dat dan in de map van Couch Potato moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buzzie schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:00:
[...]

neem aan dat ik dat dan in de map van Couch Potato moet doen?
Ja, maak ook even een backup en even deze file ook bekijken https://github.com/midget...eard/providers/generic.py

Als je beetje handig bent moet dat wel lukken lijkt me, welke wil je overigens toevoegen? Doe maar via DM.

Wat ik zou proberen is even op een virtuele machine ofzo gaan lopen proberen en dan pas in je live omgeving invoeren.
Foutje bedankt ;) Ik zal er eens naar kijken ;)

[ Voor 16% gewijzigd door schumi2004 op 08-07-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
schumi2004 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:03:
[...]

Ja, maak ook even een backup en even deze file ook bekijken https://github.com/midget...eard/providers/generic.py

Als je beetje handig bent moet dat wel lukken lijkt me, welke wil je overigens toevoegen? Doe maar via DM.
Ok Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:52
@schumi: als Ruud de develop branch van CPS een update geeft zou ik die via de applicatie zelf moeten kunnen updaten toch? Volgens github is de develop branch gisteren nog voorzien van een update maar wanneer ik in CPS naar de laatste versie wil doet hij alleen dit:

code:
1
2
07-09 09:53:47 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.github.com/repos/RuudBurger/CouchPotatoServer/commits?per_page=1&sha=master, params: []
07-09 09:53:48 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/tarball/master, params: []

En ja, ik heb wel degelijk jou couchpotatoserver-20120616-1-development branche.spk

Edit:

Sjonge jonge, ik dacht, laat ik CPS maar eens een herstart geven en dan opnieuw naar een update zoeken. Bij het herstarten hangt CPS. Dus ik naar mijn package center om het pakket te stoppen. Krijg ik hem niet meer uitgevoerd ;( Hij gaat gewoon even aan en daarna meteen weer uit. Hierbij de log uit het package center:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/maje3b.jpg

Ik kan er niet zoveel mee, misschien jullie?

Wat was de howto daarna ook alweer? De config kopiëren, CPS package verwijderen, alle rest meuk verwijderen, CPS herinstalleren en config terugzetten toch?

cheiron schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:08:
[...]

Hier lijkt subliminal van Synocommunity ook weinig te doen. 3 dirs toegevoegd (1 van een bekende film, 1 van mijn complete filmfolder en 1 van mijn series-folder) maar er gebeurt niet veel, in ieder geval niet op basis van de scan-functie.

Ik laat hem wel gewoon een paar dagen lopen, kijken wat er gebeurt.
Ik snap er ook maar weinig van. Soms staat ineens als "gestopt". Volgens mij stopt hij bij mij steeds als hij gaat scannen (heb het alweer een tijdje niet aangeraakt zoals te zien is):

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/34fz8ly.jpg

En ook die "task" waarbij je een aantal voor maximum age (in days) moet invullen, is dat de leeftijd van je gedownloade bestand of? Dan kan je dus niet met terugwerkende kracht zoeken naar ondertitels? Alleen als je net gedownload hebt zeg maar. Bovendien krijg ik volgens mij iedere minuut een fout op mijn task:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2wf1m5t.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Joster op 09-07-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24
Joster schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:45:
[afbeelding]

Ik kan er niet zoveel mee, misschien jullie?
Synology even herstarten en hij zou weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:45:
@schumi: als Ruud de develop branch van CPS een update geeft zou ik die via de applicatie zelf moeten kunnen updaten toch? Volgens github is de develop branch gisteren nog voorzien van een update maar wanneer ik in CPS naar de laatste versie wil doet hij alleen dit:

code:
1
2
07-09 09:53:47 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.github.com/repos/RuudBurger/CouchPotatoServer/commits?per_page=1&sha=master, params: []
07-09 09:53:48 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/tarball/master, params: []

En ja, ik heb wel degelijk jou couchpotatoserver-20120616-1-development branche.spk
-knip-
Hier deed hij netjes updaten, krijg je zo'n mooie oranje balk bovenin.

Ik zie wel master in jouw update url staan, dat ziet er iig niet goed uit, zou develop moeten zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 09-07-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
job schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:26:
[...]

Synology even herstarten en hij zou weer moeten werken.
schumi2004 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:34:
[...]

Hier deed hij netjes updaten, krijg je zo'n mooie oranje balk bovenin.
Herstart Synology gedaan en CPS was weer aan het lopen, met een up to date versie:

code:
1
Version         b7f1d28347df3fa60d6bd0fccb154fa8c1f03cde (Sun, 01 Jul 2012 01:30:47 GMT)

Vaag maar in orde dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
De vraag is echter of dit "auto updaten" wel helemaal goed gaat. Ik loop bijvoorbeeld tegen een imdb rss issue aan dat in eind mei al verholpen was in de master editie. Uitgebreid verhaal hier: https://github.com/RuudBu.../543#issuecomment-6841745

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oppie schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:39:
De vraag is echter of dit "auto updaten" wel helemaal goed gaat. Ik loop bijvoorbeeld tegen een imdb rss issue aan dat in eind mei al verholpen was in de master editie. Uitgebreid verhaal hier: https://github.com/RuudBu.../543#issuecomment-6841745
Ik had tijdje terug ook iets vaags met imdb rss feed. Kwam erop neer dat wanneer je de eerste keer een verkeerde url intikte hij het daarna gewoon niet meer deed ook al had je juiste url.

Ik heb toen CPv2 van scratch installed, direct juiste url erin en klaar, toen werkte het wel.

Edit:
Vooralsnog draait mijn development branche package hier prima.

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 09-07-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Dank voor je tip, het lijkt toch wat dieper te zitten: "Your version Is outdated, "created" has been replaced with "pubDate"." en "Also, it's been fixed in the "master" branch since 28 May 2012, so that package is horribly outdated. :/"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oppie schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:46:
Dank voor je tip, het lijkt toch wat dieper te zitten: "Your version Is outdated, "created" has been replaced with "pubDate"." en "Also, it's been fixed in the "master" branch since 28 May 2012, so that package is horribly outdated. :/"
Je zou hem opnieuw kunnen installeren, als goed is doet hij dan een nieuwe clone van de repo en zou je weer up-to-date zijn ;)

Is niet de meest vrolijke manier maar werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Ja die tip gaf je al eerder. Ik werk echter met de kant en klare packages van syno community dus ben afhankelijk daarvan. Of is dit zelf simpel te bewerkstelligen? Heb wel enige ervaring in het werken met de shell maar met de overstap van de CH3SNAS naar de DS212+ hoopte ik dat tijdperk achter me te laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Hier, draaiend vanaf source onder win7 x64, update hij ook niet ATM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oppie schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:57:
Ja die tip gaf je al eerder. Ik werk echter met de kant en klare packages van syno community dus ben afhankelijk daarvan. Of is dit zelf simpel te bewerkstelligen? Heb wel enige ervaring in het werken met de shell maar met de overstap van de CH3SNAS naar de DS212+ hoopte ik dat tijdperk achter me te laten :)
http://dl.dropbox.com/u/6696611/Synology/index.html

En dan deze file couchpotatoserver-20120616-1-development branche.spk als goed is kun je hem zo eroverheen draaien, heb ik ook gedaan. Maak wel altijd een backup van je config ;)

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 09-07-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

schumi2004 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:05:
[...]

http://dl.dropbox.com/u/6696611/Synology/index.html

En dan deze file couchpotatoserver-20120616-1-development branche.spk als goed is kun je hem zo eroverheen draaien, heb ik ook gedaan. Maak wel altijd een backup van je config ;)
Done. Ik had ook de SynoCommunity CPS draaien maar die kon niet downloaden omdat er geen downlaoders enabled waren, terwijl SAB toch echt wel aanstond.

Moet ik in de toekomst nog ergens op letten? Update deze zichzelf ook automatisch?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:11:
[...]

Done. Ik had ook de SynoCommunity CPS draaien maar die kon niet downloaden omdat er geen downlaoders enabled waren, terwijl SAB toch echt wel aanstond.

Moet ik in de toekomst nog ergens op letten? Update deze zichzelf ook automatisch?
Je moet een mooie oranje balk krijgen bovenin waar je mee kunt updaten (als er update is), die zou er bij de master branch ook moeten zijn maar daar heb ik hem nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

schumi2004 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:14:
[...]

Je moet een mooie oranje balk krijgen bovenin waar je mee kunt updaten (als er update is), die zou er bij de master branch ook moeten zijn maar daar heb ik hem nog nooit gezien.
Jup, ik zie hem inderdaad. Ik hou je op de hoogte, in ieder geval bedankt :-)

EDIT: Helaas .. [ato.core.plugins.searcher] Tried to download, but none of the downloaders are enabled

Ze staan toch echt wel enabled 8)7 .. via SSH kom ik er ook niet bij, permission denied. Afwachten maar ...

[ Voor 22% gewijzigd door Arfman op 09-07-2012 15:02 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buzzie schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:49:
[...]

Iemand ??
Schumi ?
Een __init__.py en main.py per provider volstaat (in couchpotato/core/providers/torrent/provider).

Voor SickBeard moet je ongeveer 6 files editen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Arfman schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:17:
[...]

Jup, ik zie hem inderdaad. Ik hou je op de hoogte, in ieder geval bedankt :-)

EDIT: Helaas .. [ato.core.plugins.searcher] Tried to download, but none of the downloaders are enabled

Ze staan toch echt wel enabled 8)7 .. via SSH kom ik er ook niet bij, permission denied. Afwachten maar ...
Probleem opgelost. Ik had HTTPS aangezet, maar intern moet je SAB aanspreken op poort 8080. Eenmaal dat gedaan en daar vlogen de bestanden binnen.

EDIT: 10 MB/s op m'n DS412+ met SSL oOo

[ Voor 3% gewijzigd door Arfman op 09-07-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:16
Kan CP v2 ook alleen de url in de nfo saven? Ik laat liever de xbmc scraper dit oplossen.

Erg irritant. Ik gebruik geen imdb ratings maar rotten tomatos. Op deze manier wordt dus bij mij ook niet het hoesje automatisch weer gegeven. Oplossing; bij elke film een refresh. Met cp v1 werkte dit perfect.

[ Voor 54% gewijzigd door lowfi op 09-07-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Er bestaat al een issue voor, alleen die is gesloten en er wordt niet meer op gereageerd. Maar misschien als meer mensen dit graag willen, dat het nog toegevoegd kan worden.

Hier is de link: https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/issues/446

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ok zal er ook op reageren. Begrijp niet waarom je in een nieuwe versie functies uit een programma haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Is er eigenlijk ook een app voor Android waarmee je Headphones aan kunt sturen? Ik kan nu SAB, SB en CPS aansturen met NZB Unity maar nog geen Headphones dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik heb toch nog wel 1 ergernis met SB. Er komt bij mij nagenoeg geen enkele serie met subs binnen. Al die subs per episode handmatig downloaden is een monsterklus. De bierdopje plugin in Plex pakt ook eigenlijk niets.

Hoe kan ik dit verbeteren? Ik heb sowieso Dutch uit de ignore lijst gehaald maar meer kan ik toch niet doen in SB anders dan NL selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Jpjedi schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:08:
Ik heb toch nog wel 1 ergernis met SB. Er komt bij mij nagenoeg geen enkele serie met subs binnen. Al die subs per episode handmatig downloaden is een monsterklus. De bierdopje plugin in Plex pakt ook eigenlijk niets.

Hoe kan ik dit verbeteren? Ik heb sowieso Dutch uit de ignore lijst gehaald maar meer kan ik toch niet doen in SB anders dan NL selecteren?
Hmm. Is het een aparte serie of doe je aan postprocessing van series? Laatste zou ik niet doen (renamen van de bestandsnamen), verder ken ik plex niet. Zolang ik de series 1-op-1 download en niet de bestandsnamen post-process gaat het binnen XBMC met de subtitle plugin bijna altijd wel goed. Zo niet, is er vaak ook nog geen sub voor.
[...]

---

[afbeelding]
Iemand anders nog ideeen? Het begint nu toch wel te irriteren. Elke keer 16 films handmatig op updates laten checken schiet niet op. :P

[ Voor 35% gewijzigd door serhat op 10-07-2012 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Arfman schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 08:56:
Is er eigenlijk ook een app voor Android waarmee je Headphones aan kunt sturen? Ik kan nu SAB, SB en CPS aansturen met NZB Unity maar nog geen Headphones dus.
http://livingtype.net/?p=140 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
serhat schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:13:
[...]

Hmm. Is het een aparte serie of doe je aan postprocessing van series? Laatste zou ik niet doen (renamen van de bestandsnamen), verder ken ik plex niet. Zolang ik de series 1-op-1 download en niet de bestandsnamen post-process gaat het binnen XBMC met de subtitle plugin bijna altijd wel goed. Zo niet, is er vaak ook nog geen sub voor.

[...]

Iemand anders nog ideeen? Het begint nu toch wel te irriteren. Elke keer 16 films handmatig op updates laten checken schiet niet op. :P
Ik doe geen postprocessing/renaming en series kunnen recent dan wel enkele jaren oud zijn. Bijvoorbeeld Breaking bad seizoen 2&3.

Plex is een spin-off van xbmc in de vorm van serveropzet en clients.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Haha, top!

@JPjedi: als je XBMC gebruikt met de subtitle plugin (en je renamed niet) vindt hij bij vrijwel alle series nog de goede subtitles. Laatste tijd heb ik alle Two and a half men gekeken, zelfs seizoen 1 vond hij nog de subtitles van (bierdopje ftw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Arfman schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:09:
[...]

Haha, top!

@JPjedi: als je XBMC gebruikt met de subtitle plugin (en je renamed niet) vindt hij bij vrijwel alle series nog de goede subtitles. Laatste tijd heb ik alle Two and a half men gekeken, zelfs seizoen 1 vond hij nog de subtitles van (bierdopje ftw).
MediaDog ondersteunt ook HeadPhones trouwens. Een paar pagina's terug had iemand een link naar een forum gezet waar je het legaal kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
serhat schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:16:
[...]

MediaDog ondersteunt ook HeadPhones trouwens. Een paar pagina's terug had iemand een link naar een forum gezet waar je het legaal kan downloaden.
Even zoeken op XBMC forum dan heb je hem zo, de reden dat hij in market stond was destijds voor die personen die zouden willen doneren, wilde je dat niet dan kon je hem in forum downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serhat schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:16:
[...]
Yup idd, maar spijtig genoeg nog geen CouchPotatoServer ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtdeuce
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:39
Apocal1pse schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:33:
Ik hoorde van meerdere mensen dat ze problemen hebben met CP i.c.m. de piratebay blokkade, oftewel de volgende fout:

...

Bijkomend voordeel hiervan is dat als je met je browser nu op een link klikt met depiraatbaai.be erin, hij automatisch naar de proxy verwezen wordt. Aangezien er nog veel links zijn naar thepiratebay.org raad ik aan om hiervoor ook een regel toe te voegen in het hosts bestand.
Heel erg bedankt voor dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Met de geweldige hulp van Bunta in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2" heb ik onlangs de zaken eens vernieuwd.
Ik draai nu Sabnzbd+ 0.6.5 (nieuwste versie geloof ik maar de webpage van Sab geeft aan dat er een nieuwe is?) en Couchpotato V2.
Ik moet alleen nog wel een aantal details invullen/problemen verhelpen.

1) Sickbeard geeft nog steeds de volgende errors (in 1 nacht 32 stuks):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
2012-07-10 03:47:41.588490 SHOWQUEUE-REFRESH :: There was an error trying to retrieve the image, aborting
 2012-07-10 03:48:11.627927 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - There was an error with the XML retrieved from thetvdb.com: syntax error: line 1, column 49 First try emptying the cache folder at.. /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/cache/tvdb If this does not resolve the issue, please try again later.
 2012-07-10 03:48:12.509586 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - There was an error with the XML retrieved from thetvdb.com: syntax error: line 1, column 49 First try emptying the cache folder at.. /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/cache/tvdb If this does not resolve the issue, please try again later.
 2012-07-10 03:48:13.423758 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - There was an error with the XML retrieved from thetvdb.com: syntax error: line 1, column 49 First try emptying the cache folder at.. /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/cache/tvdb If this does not resolve the issue, please try again later.
 2012-07-10 03:48:14.800117 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - There was an error with the XML retrieved from thetvdb.com: syntax error: line 1, column 49 First try emptying the cache folder at.. /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/cache/tvdb If this does not resolve the issue, please try again later.
 2012-07-10 03:48:18.705502 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - There was an error with the XML retrieved from thetvdb.com: syntax error: line 1, column 49 First try emptying the cache folder at.. /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/cache/tvdb If this does not resolve the issue, please try again later.
 2012-07-10 03:48:43.188858 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/9DAF49C96CBF8DAC/series/254892/nl.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
 2012-07-10 03:48:44.399497 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: There was an error with the XML retrieved from thetvdb.com: syntax error: line 1, column 49 First try emptying the cache folder at.. /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/cache/tvdb If this does not resolve the issue, please try again later.
 2012-07-10 03:48:51.366686 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: There was an error with the XML retrieved from thetvdb.com: syntax error: line 1, column 49 First try emptying the cache folder at.. /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/cache/tvdb If this does not resolve the issue, please try again later.
 2012-07-10 03:48:55.212529 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: There was an error with the XML retrieved from thetvdb.com: syntax error: line 1, column 49 First try emptying the cache folder at.. /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/cache/tvdb If this does not resolve the issue, please try again later.
 2012-07-10 03:48:56.064988 SHOWQUEUE-REFRESH :: TVDB is down, can't use its data to add this show
 2012-07-10 03:49:47.118590 SHOWQUEUE-REFRESH :: There was an error trying to retrieve the image, aborting
 2012-07-10 03:50:23.682158 SHOWQUEUE-REFRESH :: No episode number found in /share/MD0_DATA/Multimedia/TV/Gooische vrouwen/Seizoen 04/Gooische Vrouwen - S04 - Extra's.avi, ignoring it
 2012-07-10 03:52:20.198502 SHOWQUEUE-REFRESH :: There was an error trying to retrieve the image, aborting
 2012-07-10 03:52:43.638627 SHOWQUEUE-REFRESH :: There was an error trying to retrieve the image, aborting
 2012-07-10 03:53:09.778496 SHOWQUEUE-REFRESH :: There was an error trying to retrieve the image, aborting
 2012-07-10 03:55:10.136273 SHOWQUEUE-REFRESH :: Episode /share/MD0_DATA/Multimedia/TV/Top Gear/Season 17/Top Gear - S17E07 - India Special.mkv returned an exception: Couldn't find episode 17x7
 2012-07-10 03:55:11.291984 SHOWQUEUE-REFRESH :: Episode /share/MD0_DATA/Multimedia/TV/Top Gear/Season 18/Top Gear - S18E10 - Compilation - 3.mkv returned an exception: Couldn't find episode 18x10
 2012-07-10 03:55:12.473015 SHOWQUEUE-REFRESH :: Episode /share/MD0_DATA/Multimedia/TV/Top Gear/Season 18/Top Gear - S18E11 - Compilation - 4.mkv returned an exception: Couldn't find episode 18x11
 2012-07-10 03:58:46.539172 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: TVDB timed out, unable to update episodes from TVDB
 2012-07-10 03:58:46.542680 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: No data returned from TVDB, unable to update this show
 2012-07-10 03:59:14.569153 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/9DAF49C96CBF8DAC/series/74281/actors.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
 2012-07-10 03:59:35.609476 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/9DAF49C96CBF8DAC/series/74281/actors.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
 2012-07-10 03:59:58.469240 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to connect to TVDB while creating meta files - skipping - Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/9DAF49C96CBF8DAC/series/74281/actors.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
 2012-07-10 04:01:11.533631 SHOWQUEUE-REFRESH :: There was an error trying to retrieve the image, aborting
 2012-07-10 04:01:34.743719 SHOWQUEUE-REFRESH :: There was an error trying to retrieve the image, aborting
 2012-07-10 04:02:30.253635 SHOWQUEUE-REFRESH :: There was an error trying to retrieve the image, aborting
 2012-07-10 04:03:28.223664 SHOWQUEUE-REFRESH :: There was an error trying to retrieve the image, aborting
 2012-07-10 04:04:05.063506 SHOWQUEUE-REFRESH :: There was an error trying to retrieve the image, aborting
 2012-07-10 04:04:31.153767 SHOWQUEUE-REFRESH :: There was an error trying to retrieve the image, aborting

Nou zie ik een aantal welke ik wel snap, zoals die van Gooische Vrouwen (daar heb ik handmatig maar 1 seizoen van kunnen vinden overigens) en Top Gear aangezien ik die afleveringen zelf handmatig in die mappen heb gezet. Maar over TVDB of "There was an error trying to retrieve the image, aborting"...geen idee.

Verder bij Couchpotato V2; hoe kun je daar delen uit de namen verwijderen?
Zoals hieronder in de screenshot heb ik het snel 'ingesteld' maar daar klopt uiteraard niets van. Hoe kun je delen van dat verwijderen (bijv.: <namethe> ?)

EDIT: uiteraard moeten m'n films na het downloaden door Sab ook verplaatst worden. Sab plaatst ze in Download/sabnzbd/complete maar ze moeten uiteindelijk in Multimedia/Films komen. Kan ik dat ook aanzetten en renamen uit?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HKoXEl.jpg

En nog iets algemeens. Wij keken hier altijd films via de tv zélf (DLNA op LG tv). Interface is ietwat saai en geen DTS en ondertiteling.
Nou komt hopelijk deze week/volgende week m'n een van m'n bestelde Raspberry Pi's binnen en die wordt voor XBMC ingezet bij deze tv. Interface wordt wat mooier, DTS geeft nog wel problemen maar ondertiteling wordt ook mogelijk.

Maar...ik heb bij Sick Beard en Couchpotato (de oude dus) altijd renaming aan gehad.
Dus bijvoorbeeld Modern Family - S03E01 - Dude Ranch.mkv en 12 Angry Men 1957.mkv. omdat dat in mijn ogen altijd het meest logisch leek.
Maar ik lees dat XBMC i.c.m. subtitles het beter was/is om géén renaming te doen en daar ben ik nu dus een beetje laat mee. Nou heb ik vergeleken met velen hier niet zoveel films/afleveringen (zo'n 53 films en 228 afleveringen) waarvan een aardig deel nog wél de originele naam hebben (apart binnengehaald d.m.v. torrents enzo) en een aantal andere vast toch geen ondertiteling hebben (Live at the Apollo e.d.)

Maar wat dan nog het handigst om te doen? Sowieso direct renaming uitzetten bij SickBeard en Couchpotato en voor de al binnengehaalde films maar zo laten en hopen dat XBMC toch ondertiteling vind (of handmatig zoeken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 17:42
Is het mogelijk om met sick beard ook custom torrentsites of rss'jes toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
lowfi schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:55:
Kan CP v2 ook alleen de url in de nfo saven? Ik laat liever de xbmc scraper dit oplossen.

Erg irritant. Ik gebruik geen imdb ratings maar rotten tomatos. Op deze manier wordt dus bij mij ook niet het hoesje automatisch weer gegeven. Oplossing; bij elke film een refresh. Met cp v1 werkte dit perfect.
Als je daar je imdb scraper het werk laat doen dan heeft die toch nagenoeg altijd genoeg aan de map naam war je film in staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 18:57

tomk94

Developer

Mmm, krijg op dit moment de melding in Sabnzbd:

Newzbin server gebruikt ander protocol

Als ik via Sickbeard iets via Newzbin wil downloaden.

Alle programma's zijn up-to-date.

Log van sickbeard:
Jul-10 17:38:01 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Sending NZB to SABnzbd
Jul-10 17:38:01 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Downloading episode from https://www.newzbin2.es/browse/post/6729365/
Weten jullie waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Joster schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:24:
[...]

Als je daar je imdb scraper het werk laat doen dan heeft die toch nagenoeg altijd genoeg aan de map naam war je film in staat?
Ik gebruik niet de imdb scraper. IMDB ratings zijn bv waardeloos (alles is een ~7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Laatst online: 12:31

djbarney

XBL: DeejayBarney

Arfman schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 08:56:
De maker van NZB unity heeft op zijn site aangegeven dat zijn volgende toevoeging Headphones zal zijn, en dat hij daarna een complete rewrite versie gaat maken :) nog even geduld dus denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
lowfi schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:55:
[...]

Ik gebruik niet de imdb scraper. IMDB ratings zijn bv waardeloos (alles is een ~7)
En de scraper die je gebruikt heeft niet genoeg aan de foldername?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Piet91 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:53:
EDIT: uiteraard moeten m'n films na het downloaden door Sab ook verplaatst worden. Sab plaatst ze in Download/sabnzbd/complete maar ze moeten uiteindelijk in Multimedia/Films komen. Kan ik dat ook aanzetten en renamen uit?
[afbeelding]
Ja je kan ook kiezen om couchpotato de bestandsnaam in tact te houden. Klik eens op het pijltje bij add option en kies voor original.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laibr
  • Laatst online: 06-03-2023
weet iemand hoe ik mijn couchpotato v2 installatie update op een ubuntu server? Door gewoon op de update knop te klikken lukt het niet, er gebeurt gewoon niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen een zelfgebouwde NAS draaien op basis van OpenmediaVault. Hierop draait inmiddels SAB, Sickbeard en Headphones. Ik loop nog tegen een probleem aan met CouchPotatoserver. Bij Settings - Searcher - Quality heb ik niet de mogelijkheid om quality profiles toe te voegen, aangezien de pulldown met qualities leeg is. Ik heb al geprobeerd de installatie opnieuw te doen via git, maar dat geeft geen enkel verschil. Iemand die me nog een tip kan aandragen? Let op, ik ben echt Linux noob, dit is het eerste wat ik ermee doe. Ik heb veel moeten googlen om zo ver te komen al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
laibr schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 20:32:
weet iemand hoe ik mijn couchpotato v2 installatie update op een ubuntu server? Door gewoon op de update knop te klikken lukt het niet, er gebeurt gewoon niks
Hoe heb je CPv2 geïnstalleerd op je server? Mbv git?
Dan zou je een 'git pull' kunnen doen en je server herstarten.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:10:
Ik heb sinds een paar dagen een zelfgebouwde NAS draaien op basis van OpenmediaVault. Hierop draait inmiddels SAB, Sickbeard en Headphones. Ik loop nog tegen een probleem aan met CouchPotatoserver. Bij Settings - Searcher - Quality heb ik niet de mogelijkheid om quality profiles toe te voegen, aangezien de pulldown met qualities leeg is. Ik heb al geprobeerd de installatie opnieuw te doen via git, maar dat geeft geen enkel verschil. Iemand die me nog een tip kan aandragen? Let op, ik ben echt Linux noob, dit is het eerste wat ik ermee doe. Ik heb veel moeten googlen om zo ver te komen al :)
Welke Profile Defaults heb je onderin de 'Quality' pagina staan dan?
Daar staan bij de mij een aantal kwaliteiten aangevinkt; hier kan ik de volgorde ook aanpassen.
En in die volgorde verschijnen ze in de dropdown.
Werkt dat bij jou anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
laibr schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 20:32:
Je kan updaten met git (handmatig, hoe wordt hierboven uitgelegd). Automatisch (en via de update knop) kan als je git invult bij de settings (bij general), werkt het niet dan zou je ipv git het absolute pad naar git kunnen opgeven.

[ Voor 11% gewijzigd door job op 10-07-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:44:
[...]
Welke Profile Defaults heb je onderin de 'Quality' pagina staan dan?
Daar staan bij de mij een aantal kwaliteiten aangevinkt; hier kan ik de volgorde ook aanpassen.
En in die volgorde verschijnen ze in de dropdown.
Werkt dat bij jou anders?
Werkt op zich niet anders.. alleen er zit geen data in.. Zie plaatje ter verduidelijking:

Afbeeldingslocatie: http://img845.imageshack.us/img845/9955/cpissue.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
job schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 20:20:
[...]

Ja je kan ook kiezen om couchpotato de bestandsnaam in tact te houden. Klik eens op het pijltje bij add option en kies voor original.
Bedankt, maar hoe kun je andere options weer verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Piet91 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 23:16:
Bedankt, maar hoe kun je andere options weer verwijderen?
Door op het rode kruisje te klikken? Door de backspace knop te gebruiken, delete knop, ctrl-x?
Probeer eens wat uit.. pruts wat aan, dan kom je vanzelf achter alle functies van cp.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:48:
Werkt op zich niet anders.. alleen er zit geen data in.. Zie plaatje ter verduidelijking:

[afbeelding]
Hoe heb je daar mijn username nou weer aan kunnen linken??, dat is mijn reactie niet :D
Om je toch nog te helpen, je zou eens contact kunnen opnemen met de maker van deze post: FriXion in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
Die had hetzelfde probleem en het staat me bij dat hij het ook opgelost heeft gekregen. Althans ik kan me een reactie herinneren met een mogelijke oplossing.

[ Voor 51% gewijzigd door job op 10-07-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb vandaag vanuit Git Headphones geinstalleerd.
Nu heb ik een aantal albums toegevoegd, maar als ik dan een check laat doen, krijg ik in de log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
2012-07-10 23:23:53     INFO    Found The.Prodigy..-Experience. Size: 821.0 MB
2012-07-10 23:23:53     INFO    Found The.Prodigy...Experience.Expanded-(Remastered. Size: 443.0 MB
2012-07-10 23:23:53     INFO    Found Prodigy.1992-Experience. Size: 90.0 MB
2012-07-10 23:23:53     INFO    Found The.Prodigy..-Experience. Size: 152.0 MB
2012-07-10 23:23:53     INFO    Found The.Prodigy.Experience.Expanded.Remixes.And.B.Sides-2CD. Size: 195.0 MB
2012-07-10 23:23:53     INFO    Found Prodigy...Experience-(Expanded)(2CD). Size: 999.0 MB
2012-07-10 23:23:53     INFO    Found The.Prodigy-Experience. Size: 154.0 MB
2012-07-10 23:23:48     INFO    Parsing results from NZBMatrix

En daar blijft het dus bij, er wordt niks naar Sabnzb gestuurd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
schumi2004 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 23:37:
Is hier niet een handige harry die in nzbget mail notification aan de praat zou kunnen krijgen of er kennis van heeft?
Ik had nzbget zover dat ie iedere complete download mailde mbv ssmtp

In m'n postprocessing script staat dit:
code:
1
2
# Send an e-mail :)
(/mnt/sda1/users/nobody/downloadcomplete.sh "$NZBPP_NZBFILENAME" "$NZBPP_CATEGORY" "$NZBPP_DIRECTORY")&

downloadcomplete.sh
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
#! /bin/sh

cat /mnt/sda1/users/nobody/downloadcomplete.txt > /tmp/sendmail
echo "Subject: [$2] - $1 was downloaded succesfully" >> /tmp/sendmail
echo "" >> /tmp/sendmail
echo "" >> /tmp/sendmail
echo `date` >> /tmp/sendmail
echo "The system succesfully downloaded $2 $1 into $3" >> /tmp/sendmail
ssmtp ontvanger@gmail.com < /tmp/sendmail
#rm /tmp/sendmail

downloadcomplete.txt
code:
1
2
To: ontvanger@gmail.com
From: afzender@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Laatst online: 09:29
was al gemeld dus comment weer weg.

[ Voor 90% gewijzigd door MikeOO op 11-07-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Joster schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 20:16:
[...]

En de scraper die je gebruikt heeft niet genoeg aan de foldername?
Als ik de nfo heb met imdb url dan is het 100% goed. Iets wat dus voorheen prima werkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Hmm.. Subliminal is hier toch bezig geweest met het downloaden van subtitels. Blijkbaar werkt het wel "on schedule", maar niet met de "scan now" functie.

Wel vreemd; voor series weet hij af en toe wat te vinden (half seizoen walking dead bijvoorbeeld), maar voor 140+ films heeft hij geen enkele subtitel gevonden?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 18-09 16:12
Heb nu de sabnzbd suite in openelec werken. Maar bij de downloads van couchp. komen nog niet altijd de ondertitels binnen.
Heb nu dus subliminal geinstalleerd, maar met de commands van hun site komen ik er nog niet uit.

Zie deze link: http://packages.python.org/subliminal/user.html

Mijn films staan op /media/bibliotheek/films/ en dan alles mappen van elke film.

Nu wil ik een cronjob aanmaken die elke keer zodra ik xbmc start, mijn dir bijlangs gaat en dan alleen nl ondertitels downloads en deze in de map van de film plaatst.

Maar hoe krijg ik dat voor elkaar?

Mocht iemand een ander alternatief weten, dan hoor ik het ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Is er mogelijk een live.d directory aanwezig?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
kraades schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:59:
Is er mogelijk een live.d directory aanwezig?
Geen idee wat een live.d dir is. Maar denk het haast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RudolfR schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 07:30:
[...]

Ik had nzbget zover dat ie iedere complete download mailde mbv ssmtp

In m'n postprocessing script staat dit:
code:
1
2
# Send an e-mail :)
(/mnt/sda1/users/nobody/downloadcomplete.sh "$NZBPP_NZBFILENAME" "$NZBPP_CATEGORY" "$NZBPP_DIRECTORY")&

downloadcomplete.sh
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
#! /bin/sh

cat /mnt/sda1/users/nobody/downloadcomplete.txt > /tmp/sendmail
echo "Subject: [$2] - $1 was downloaded succesfully" >> /tmp/sendmail
echo "" >> /tmp/sendmail
echo "" >> /tmp/sendmail
echo `date` >> /tmp/sendmail
echo "The system succesfully downloaded $2 $1 into $3" >> /tmp/sendmail
ssmtp ontvanger@gmail.com < /tmp/sendmail
#rm /tmp/sendmail

downloadcomplete.txt
code:
1
2
To: ontvanger@gmail.com
From: afzender@gmail.com
Cool, eens uit proberen op mijn Synology.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
cheiron schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:36:
Wel vreemd; voor series weet hij af en toe wat te vinden (half seizoen walking dead bijvoorbeeld), maar voor 140+ films heeft hij geen enkele subtitel gevonden?
Welke provider heb je? Niet toevallig bierdopje die alleen series ondersteunt en geen films?
G.Scholtens schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:33:
Mijn films staan op /media/bibliotheek/films/ en dan alles mappen van elke film.

Nu wil ik een cronjob aanmaken die elke keer zodra ik xbmc start, mijn dir bijlangs gaat en dan alleen nl ondertitels downloads en deze in de map van de film plaatst.

Maar hoe krijg ik dat voor elkaar?
Mijn cronjob voor mijn series map (met engels en nl subtitles) ziet er zo uit:
code:
1
2
3
#! /bin/bash

subliminal -m -l nl -l en -s bierdopje -s opensubtitles /mnt/media/series/

Waarom wil je dat met startup van xbmc, en niet alleen bij het opstarten, of met een zekere interval?
OpenElec heeft geen cron, volgens mij, je kunt wel iets meestarten met het opstarten van de andere services (sabnzbd e.a) en misschien kun je dat script oneindig laten runnen met een flinke 'sleep' tussen de zoekopdrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 23:35:
[...]

Door op het rode kruisje te klikken? Door de backspace knop te gebruiken, delete knop, ctrl-x?
Probeer eens wat uit.. pruts wat aan, dan kom je vanzelf achter alle functies van cp.

[...]

Hoe heb je daar mijn username nou weer aan kunnen linken??, dat is mijn reactie niet :D
Om je toch nog te helpen, je zou eens contact kunnen opnemen met de maker van deze post: FriXion in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
Die had hetzelfde probleem en het staat me bij dat hij het ook opgelost heeft gekregen. Althans ik kan me een reactie herinneren met een mogelijke oplossing.
Mjaah.. op zich een goede vraag.. hoe the fuck heb ik dat voor elkaar gekregen inderdaad.. Moet een van mijn mindere momenten zijn geweest, excuus :o
Alsnog bedankt voor je antwoord, ik heb hem een pb gestuurd.

Tevens nog een andere vraag om maar wat te proberen weer. Ik heb de Couchpotato map verwijderd en opnieuw geinstalleerd vanaf git, maar de settings staan dan nog zoals ik ze voorheen had ingesteld. Dus moeten die elders zijn opgeslaan. Waar staan die dingen, zodat ik ook die eens verwijder alvorens een verse herinstall te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
RudolfR schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:06:
[...]

Welke provider heb je? Niet toevallig bierdopje die alleen series ondersteunt en geen films?

[...]

Mijn cronjob voor mijn series map (met engels en nl subtitles) ziet er zo uit:
code:
1
2
3
#! /bin/bash

subliminal -m -l nl -l en -s bierdopje -s opensubtitles /mnt/media/series/

Waarom wil je dat met startup van xbmc, en niet alleen bij het opstarten, of met een zekere interval?
OpenElec heeft geen cron, volgens mij, je kunt wel iets meestarten met het opstarten van de andere services (sabnzbd e.a) en misschien kun je dat script oneindig laten runnen met een flinke 'sleep' tussen de zoekopdrachten.
En die job van jou, wanneer start die of moet je elke keer die code invoeren als je wilt zoeken naar ondertitels voor je serie?

Zie dat jij bierdopje dus gebruikt voor je serie ondertitels, maar in mijn geval gaat het om films. kan ik dan gewoon ondertitel daar invullen en dan met mijn film pad?

Liefste zou ik van nlondertitels.com willen gebruiken, maar die kan na mijn weten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:18:
[...]

En die job van jou, wanneer start die of moet je elke keer die code invoeren als je wilt zoeken naar ondertitels voor je serie?

Zie dat jij bierdopje dus gebruikt voor je serie ondertitels, maar in mijn geval gaat het om films. kan ik dan gewoon ondertitel daar invullen en dan met mijn film pad?

Liefste zou ik van nlondertitels.com willen gebruiken, maar die kan na mijn weten niet.
Zeg Guus kom op nu zeg, meeste kun je echt zelf wel vinden als je je een beetje verdiept in de werking van het programma of even zoekt door dit en vorige topics heen.

Van die cronjob kan ik me enigszins voorstellen maar de rest

Wat betreft cronjob op openelec even zoeken naar crontab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Cp2 werkt lekker maar ik vraag me wel iets af. In mijn wanted lijst staan diverse titels waarvan alle blokjes blauw staan. Oftewel alle kwaliteits versies zijn gevonden. Maar waarom geeft hij deze niet door om te downen?

[ Voor 3% gewijzigd door Jpjedi op 11-07-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Fire69 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 23:50:
Ik heb vandaag vanuit Git Headphones geinstalleerd.
Nu heb ik een aantal albums toegevoegd, maar als ik dan een check laat doen, krijg ik in de log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
2012-07-10 23:23:53     INFO    Found The.Prodigy..-Experience. Size: 821.0 MB
2012-07-10 23:23:53     INFO    Found The.Prodigy...Experience.Expanded-(Remastered. Size: 443.0 MB
2012-07-10 23:23:53     INFO    Found Prodigy.1992-Experience. Size: 90.0 MB
2012-07-10 23:23:53     INFO    Found The.Prodigy..-Experience. Size: 152.0 MB
2012-07-10 23:23:53     INFO    Found The.Prodigy.Experience.Expanded.Remixes.And.B.Sides-2CD. Size: 195.0 MB
2012-07-10 23:23:53     INFO    Found Prodigy...Experience-(Expanded)(2CD). Size: 999.0 MB
2012-07-10 23:23:53     INFO    Found The.Prodigy-Experience. Size: 154.0 MB
2012-07-10 23:23:48     INFO    Parsing results from NZBMatrix

En daar blijft het dus bij, er wordt niks naar Sabnzb gestuurd :?
Niemand een idee? Ik vind echt niks verkeerd in de settings :/

Sorry dat ik een uurtje te vroeg kick, ik ga nu proberen naar bed te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jpjedi schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 21:57:
Cp2 werkt lekker maar ik vraag me wel iets af. In mijn wanted lijst staan diverse titels waarvan alle blokjes blauw staan. Oftewel alle kwaliteits versies zijn gevonden. Maar waarom geeft hij deze niet door om te downen?
Heb je die dan ook enabled om te downloaden? Is misschien de retentie te hoog van ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
schumi2004 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:52:
[...]

Heb je die dan ook enabled om te downloaden? Is misschien de retentie te hoog van ze?
Wat bedoel je met enabled? Een instelling om die automatisch te downen indien gevonden? Ik neem aan dat dat wel aan staat aangezien er sommige films wel gedowned worden.

Retentie is geen probleem. Als je op het blokje klikt zie je de gevonden nzb's. Ik klik wel op het groene pijltje in het window dat verschijnt als je op een blauw blokje klikt maar daar gebeurd niets. Maar dan nog, al zou dat werken,.. waarom doet hij dit niet zelfstandig?

Ik denk dat ik ergens iets over het hoofd zie maar weet niet wat. :')

[ Voor 22% gewijzigd door Jpjedi op 12-07-2012 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Jpjedi schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 06:52:
[...]

Wat bedoel je met enabled? Een instelling om die automatisch te downen indien gevonden? Ik neem aan dat dat wel aan staat aangezien er sommige films wel gedowned worden.
Settings -> Downloaders -> Show Advanced Settings aanvinken. Bij je downloader (bij mij sabnzbd) komt dan een vinkje te staan van Manual met de tekst "Disable this downloader for automated searches, but use it when I manually send a release."

Die moet uitstaan, als je het iig automatiseren. Ik wil dat niet, en wil het liever handmatig, dus bij mij staat hij juist aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
serhat schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:49:
[...]

Settings -> Downloaders -> Show Advanced Settings aanvinken. Bij je downloader (bij mij sabnzbd) komt dan een vinkje te staan van Manual met de tekst "Disable this downloader for automated searches, but use it when I manually send a release."

Die moet uitstaan, als je het iig automatiseren. Ik wil dat niet, en wil het liever handmatig, dus bij mij staat hij juist aangevinkt.
Die stond al uit.

Ik zeg al, enkele films gaat hij downloaden maar het gros blijft in de lijst hangen terwijl alle kwaliteitsvarianten al beschikbaar zijn sinds weken.

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k210/Jedi05071977/CP2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k210/Jedi05071977/cp2manage.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k210/Jedi05071977/cp2manage-1.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Jpjedi op 12-07-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 19:03
Hallo allemaal

Iemand ervaring met sickbeard/couchpotato met ftw world als search provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
G.Scholtens schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:05:
[...]

Geen idee wat een live.d dir is. Maar denk het haast niet.
In de live.d directory werden de script elke keer uitgevoerd als XBMC start.

find / -name live.d

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Durf het eigenlijk niet te vragen maar aangezien de betreffende topics hierover out-dated zijn doe ik het toch maar hier.

Ben zoekende naar een niet al te duren maar toch goeie usenet provider, iemand? Desnoods in PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
schumi2004 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:50:
Durf het eigenlijk niet te vragen maar aangezien de betreffende topics hierover out-dated zijn doe ik het toch maar hier.

Ben zoekende naar een niet al te duren maar toch goeie usenet provider, iemand? Desnoods in PM.
eweka?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 19:10
schumi2004 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:54:
@Buzzie zo goedkoop is die niet en hoor er recentelijk toch minder goeie verhalen over.
Ik gebruik XSNews, niet de goedkoopste volgens mij maar werkt áltijd, en nooit incompletes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Jpjedi schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:36:
[...]

Die stond al uit.

Ik zeg al, enkele films gaat hij downloaden maar het gros blijft in de lijst hangen terwijl alle kwaliteitsvarianten al beschikbaar zijn sinds weken.
Heb ik dus ook. Veel films worden niet automatisch gesnatched.

Daarnaast lijken XMBC notificaties niet te werken. Over de oude CP was ik niks dan tevreden, deze versie kost me hoofdbrekens. Wellicht dat ik weer terug ga want ik zie de toegevoegde waarde nog niet zo nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
schumi2004 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:50:

Kijk je wel goed? Dit draadje is nog wel actief hoor:
Newsservers met binaries [Deel 12]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RudolfR schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:58:
[...]

Kijk je wel goed? Dit draadje is nog wel actief hoor:
Newsservers met binaries [Deel 12]
Thanks dan werkt de got search engine niet helemaal lekker, eerste bulk results was van 2010 ;)
Ben er weg van, ff topic switchen ;)

Edit:
Sinds echt net een pay-server aangeschaft en nu probeer ik via nzbget een ssl sessie op te zetten maar krijg hier een vage foutmelding op op mijn Synology, heb ik iets gemist van certificaten ofzo?
ERROR Fri, 13 Jul 2012 00:20:57 +0200 Could not establish secure connection: TLS handshake failed: error:140770FC:SSL routines:SSL23_ GET_ SERVER_ HELLO:unknown protocol
ERROR Fri, 13 Jul 2012 00:20:57 +0200 Could not establish secure connection: TLS handshake failed: error:140770FC:SSL routines:SSL23_ GET_ SERVER_ HELLO:unknown protocol
ERROR Fri, 13 Jul 2012 00:20:58 +0200 Could not establish secure connection: TLS handshake failed: error:140770FC:SSL routines:SSL23_ GET_ SERVER_ HELLO:unknown protocol
ERROR Fri, 13 Jul 2012 00:20:58 +0200 Could not establish secure connection: TLS handshake failed: error:140770FC:SSL routines:SSL23_ GET_ SERVER_ HELLO:unknown protocol

[ Voor 75% gewijzigd door schumi2004 op 13-07-2012 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 22:34
Sinds net naar de nieuwste versie van Qouch geupdate voor ondersteuning van CPv2. Enkel bij het benaderen van het movies tab krijg ik de melding dat de connectie failed door teveel redirects.

Iemand anders hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
schumi2004 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:00:
[...]

Sinds echt net een pay-server aangeschaft en nu probeer ik via nzbget een ssl sessie op te zetten maar krijg hier een vage foutmelding op op mijn Synology, heb ik iets gemist van certificaten ofzo?

[...]
Zou niet moeten,, maar.. waarom SSL trouwens? Zeker op een synology.. Het kost redelijk wat CPU om SSL te gebruiken zeker als het met 10 mb/s moet gaan bijvoorbeeld.. CPU die ik liever voor andere dingen gebruik, tenzij je ISP het zou blokkeren of je heel paranoia bent.. daar is het dan ook voor bedoeld,, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
serhat schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:05:
[...]

Zou niet moeten,, maar.. waarom SSL trouwens? Zeker op een synology.. Het kost redelijk wat CPU om SSL te gebruiken zeker als het met 10 mb/s moet gaan bijvoorbeeld.. CPU die ik liever voor andere dingen gebruik, tenzij je ISP het zou blokkeren of je heel paranoia bent.. daar is het dan ook voor bedoeld,, toch?
Je klopt maar als de mogelijkheid er is dan zou ik het ook graag werkend willen zien ;)

Tot op heden krijg ik SSL niet aan de gang met NZBget.

Edit:
Denk een provider issue, heb nu een andere geprobeerd en daar werkt het wel netjes bij.

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 13-07-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 14:07
Topic bookmark.

Zal er eens mee aan de slag gaan. Heb het eerst op eigen houtje aan de praat proberen te krijgen maar is niet gelukt.

Zal hier de handleidingen eens doornemen en als ik vragen heb (en die zullen ongetwijfeld komen) zal ik ze hier stellen.
Maar eerst maar een goed inlezen :)
Hartelijk bedankt alvast aan de mensen die hier zoveel moeite in hebben gestoken om het allemaal beschreven te krijgen!

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Pagina: 1 ... 40 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!