Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
Joster schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:22:
CPv2 heeft mijn gedownloade films nu wel verwerkt, een losse oude film die ik er in heb gezet om te kijken wat hij daar mee zou doen niet. Opschonen van bestanden op de oude locatie doet hij echter niet helemaal lekker, ondertitels zijn ook nergens te vinden waarbij hij deze foutmelding geeft:
Bwah, toch behoorlijk wat problemen met CPv2 nog hoor:

Allereerst de log met een download en daarbij een error van naar het lijkt de ondertitel:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
12:16:21 ERROR 
[ couchpotato.core.event] Error in event "renamer.before", that wasn't caught: Traceback (most recent call last): 
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/event.py", line 12, in runHandler 
return handler(*args, **kwargs) 
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/subtitle/main.py", line 49, in searchSingle 
download = subliminal.download_subtitles(group['files']['movie'], multi = True, force = False, languages = [lang], services = self.services, cache_dir = Env.get('cache_dir')) 
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/subliminal/api.py", line 86, in download_subtitles subtitles_by_video = list_subtitles(paths, set(languages), services, force, multi, cache_dir, max_depth) 
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/subliminal/api.py", line 52, in list_subtitles tasks = create_list_tasks(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth) 
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/subliminal/core.py", line 54, in create_list_tasks scan_result.extend(scan(p, max_depth)) 
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/subliminal/videos.py", line 218, in scan return [(video, video.scan())] 
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/subliminal/videos.py", line 131, in scan if isinstance(video_infos, enzyme.core.AVContainer): 
AttributeError: 'module' object has no attribute 'core' 
encoding=UTF-8 debug=False args=['--daemon', '--pid_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', 
'--config_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf'] app_dir=/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer data_dir=/usr/local/couchpotatoserver/var/ desktop=None options=Namespace(config_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf', console_log=False, daemon=True, debug=False, nogit=False, pid_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', quiet=False) 

12:16:22 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renaming "/volume1/downloads/complete/films/De Heineken Ontvoering (2011) PAL DVD9.cp(tt1846526)/Bier Movie/Powernews_Heineken.MDS" to "/volume1/Media/Videos/Films/Heineken Kidnapping, The (2011)/."

12:16:22 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renaming "/volume1/downloads/complete/films/De Heineken Ontvoering (2011) PAL DVD9.cp(tt1846526)/Bier Movie/Powernews_Heineken.iso" to "/volume1/Media/Videos/Films/Heineken Kidnapping, The (2011)/."

12:16:22 INFO [tato.core.plugins.renamer] Deleting folder: /volume1/downloads/complete/films/De Heineken Ontvoering (2011) PAL DVD9.cp(tt1846526)/Bier Movie

12:16:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.notifo.com/v1/send_notification, params: ['msg', 'label']

12:16:24 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.imdbapi.com/?i=tt1846526, params: []

Verder dus het compleet verwijderen van overige bestanden (SAB probleem, had ik voorheen nooit), volledig verwijderen van de oude directory, binnenhalen van ondertitels, werking met mediadog.

Ook heb ik steeds deze error:

code:
1
2
3
4
12:16:24 ERROR 
[potato.core._base.updater] Failed using GIT updater, running from source, you need to have GIT installed. 
GitCommandFailedException: Command 'rev-parse HEAD' failed in /usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer (127): 
/bin/sh: git: not found

Kan dat komen doordat ik via ssh in /root/.profile nog niet had aangepast dat mijn bootstrap behouden moest blijven? Nu heb ik dat aangepast maar heb ik de error nog steeds.

Ook de volgende error komt steeds weer opnieuw:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
15:54:20 ERROR
[ couchpotato.core.event] Error in event "app.version", that wasn't caught: Traceback (most recent call last): 
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/event.py", line 12, in runHandler 
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/_core/main.py", line 177, in version 
return '%s - %s-%s - v2' % (platf, ver.get('version')['type'], ver.get('version')['hash']) 
TypeError: string indices must be integers, not str 
encoding=UTF-8 debug=False args=['--daemon', '--pid_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', '--config_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf'] app_dir=/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer data_dir=/usr/local/couchpotatoserver/var/ desktop=None options=Namespace(config_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf', console_log=False, daemon=True, debug=False, nogit=False, pid_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', quiet=False)

Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie van Phyton heb je geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
2.7.2-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:15
0SC4R schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:53:
Ik zit met een probleem in mijn Headphones. Ik heb mijn vraag al gesteld op het Synology-forum.nl maar daar heeft helaas nog niemand gereageerd. Wellicht dat hier me iemand verder kan helpen...

Na een VIP donatie aan Headphones werkt het programma hier bij mij heel snel: artiesten worden snel toegevoegd en albums die op wanted staan worden volgens de logs ook gevonden in de index-sites (NZBMatrix en NZB.su). Echter worden er geen downloads doorgestuurd naar SabNZBd.

Zo zette ik bijvoorbeeld Lostprophets - Start Something in mijn wanted lijst. In de logs kon ik lezen dat die ook gevonden werd op de index-sites:

2012-05-20 20:12:54 INFO Found Lostprophets...Start.Something-2004. Size: 123.0 MB
2012-05-20 20:12:54 INFO Found Lostprophets.Start.Something.ðAdvance)-2004. Size: 87.0 MB
2012-05-20 20:12:54 INFO Found Lostprophets.Start.Something-2004. Size: 96.0 MB

Vervolgens wordt er niks naar SabNZBd gestuurd. Hoe zou dit komen?

Daarnaast heb ik nog een andere vraag. Als ik bij een artiest alle albums aanvink en ik druk in één keer op wanted, krijg ik de foutmelding 'You didn't select any albums'. En als ik een album afzonderlijk van skipped naar wanted wil zetten (via de knop ernaast) krijg ik de foutmelding 'There was an error'. De albums lijken echter wel in mijn wantedlist te komen, maar misschien heeft het feit dat er niks gedownload wordt met deze foutmeldingen te maken.
Ik heb ook iets gelijkaardigs, lees een paar posts verder.
Zonet HeadPhones terug geïnstalleerd, maar nog altijd dezelfde foutmelding;
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-t08wiRIcAAY/T7plbc0-ziI/AAAAAAAABeM/7bceHeZGjxk/w979-h412-k/Knipsel.JPG

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:56:
[...]

Bwah, toch behoorlijk wat problemen met CPv2 nog hoor:

Allereerst de log met een download en daarbij een error van naar het lijkt de ondertitel:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
[ couchpotato.core.event] Error in event "renamer.before", that wasn't caught: Traceback (most recent call last): 
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/subtitle/main.py", line 49, in searchSingle 
download = subliminal.download_subtitles(group['files']['movie'], multi = True, force = False, languages = [lang], services = self.services, cache_dir = Env.get('cache_dir')) 
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/subliminal/api.py", line 86, in download_subtitles subtitles_by_video = list_subtitles(paths, set(languages), services, force, multi, cache_dir, max_depth) 
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/subliminal/api.py", line 52, in list_subtitles tasks = create_list_tasks(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth) 
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/subliminal/core.py", line 54, in create_list_tasks scan_result.extend(scan(p, max_depth)) 
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/subliminal/videos.py", line 218, in scan return [(video, video.scan())] 
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/subliminal/videos.py", line 131, in scan if isinstance(video_infos, enzyme.core.AVContainer): 
encoding=UTF-8 debug=False args=['--daemon', '--pid_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', 
'--config_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf'] app_dir=/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer data_dir=/usr/local/couchpotatoserver/var/ desktop=None options=Namespace(config_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf', console_log=False, daemon=True, debug=False, nogit=False, pid_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', quiet=False) 

12:16:22 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renaming "/volume1/downloads/complete/films/De Heineken Ontvoering (2011) PAL DVD9.cp(tt1846526)/Bier Movie/Powernews_Heineken.MDS" to "/volume1/Media/Videos/Films/Heineken Kidnapping, The (2011)/."

12:16:22 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renaming "/volume1/downloads/complete/films/De Heineken Ontvoering (2011) PAL DVD9.cp(tt1846526)/Bier Movie/Powernews_Heineken.iso" to "/volume1/Media/Videos/Films/Heineken Kidnapping, The (2011)/."

12:16:22 INFO [tato.core.plugins.renamer] Deleting folder: /volume1/downloads/complete/films/De Heineken Ontvoering (2011) PAL DVD9.cp(tt1846526)/Bier Movie

12:16:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.notifo.com/v1/send_notification, params: ['msg', 'label']

12:16:24 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.imdbapi.com/?i=tt1846526, params: []

Verder dus het compleet verwijderen van overige bestanden (SAB probleem, had ik voorheen nooit), volledig verwijderen van de oude directory, binnenhalen van ondertitels, werking met mediadog.

Ook heb ik steeds deze error:

code:
1
2
3
4
12:16:24 ERROR 
[potato.core._base.updater] Failed using GIT updater, running from source, you need to have GIT installed. 
GitCommandFailedException: Command 'rev-parse HEAD' failed in /usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer (127): 
/bin/sh: git: not found

Kan dat komen doordat ik via ssh in /root/.profile nog niet had aangepast dat mijn bootstrap behouden moest blijven? Nu heb ik dat aangepast maar heb ik de error nog steeds.

Ook de volgende error komt steeds weer opnieuw:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
15:54:20 ERROR
[ couchpotato.core.event] Error in event "app.version", that wasn't caught: Traceback (most recent call last): 
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/_core/main.py", line 177, in version 
return '%s - %s-%s - v2' % (platf, ver.get('version')['type'], ver.get('version')['hash']) 
TypeError: string indices must be integers, not str 
encoding=UTF-8 debug=False args=['--daemon', '--pid_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', '--config_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf'] app_dir=/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer data_dir=/usr/local/couchpotatoserver/var/ desktop=None options=Namespace(config_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf', console_log=False, daemon=True, debug=False, nogit=False, pid_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', quiet=False)

Iemand ideeën?
Heb wel een andere versie van CPv2 voor je maar dan moet ik hem eerst even voor python 2.7.2-1 maken is nu namelijk 2.7.3-1

Edit:
Deze is voor python 2.7.2-1 en komt zonder enige vorm van aanpassingen uit de SynoCommunity repositry maar wel met wat fixes gedaan door Diaoul
http://dl.dropbox.com/u/6...tatoserver-20120521-2.spk

Voor de liefhebbers, deze zijn voor Python versie 2.7.3-1
Diegene met ARCH 88f6281 in de naam zijn voor de DS211 en hun verwante de rest voor elke Syno
https://www.dropbox.com/sh/84o5s6k4lybcjb7/qo1QgI1xRr

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 21-05-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instellingen van mijn SickBeard, Sabnzbd en AutoSub , allemaal draaiende op een synology nas. Hiermee heb ik renaming aanstaan en ondertitels komen prima binnen:

http://www.mediafire.com/view/?o4k3km422chqqs5

Het is een word 2010 bestandje met screenshots.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:37:
Instellingen van mijn SickBeard, Sabnzbd en AutoSub , allemaal draaiende op een synology nas. Hiermee heb ik renaming aanstaan en ondertitels komen prima binnen:

http://www.mediafire.com/?kk0t8sabx682mn2

Het is een word 2010 bestandje met screenshots.
Thanks, erg handig! Je hebt dus de volledige renaming via SB lopen. Lijkt er dan toch op dat SB subs zoekt en dan pas renamed aangezien je geen problemen hebt. Ik heb sorting aan staan in SAB en ik heb het vermoeden dat het juist voor de movies niet werkt.

PS: haal even je API keys weg uit je document ;)

PS: wat is dat autosub eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Hoe kan je downloaden uit free.pt groepen?

edit: zie het al, dat is de spotweb database..

[ Voor 37% gewijzigd door Jpjedi op 22-05-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:24

NoTimeRemains

I know

Heb de laatste tijd last dat SB de series niet update. Bijv. bij Masterchef Australia is niet bekend hoe de komende weken eruit ziet. Na een force-full update komt die informatie er wel bij.

Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
schumi2004 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:01:
[...]

Heb wel een andere versie van CPv2 voor je maar dan moet ik hem eerst even voor python 2.7.2-1 maken is nu namelijk 2.7.3-1

Edit:
Deze is voor python 2.7.2-1 en komt zonder enige vorm van aanpassingen uit de SynoCommunity repositry maar wel met wat fixes gedaan door Diaoul

Diegene met ARCH 88f6281 in de naam zijn voor de DS211 en hun verwante de rest voor elke Syno
Ik heb nu Python 2.7.3-1 omdat die nu in de pakketbron van SynoCommunity zit dus ik kon mijn versie updaten. Ook jouw eerdere CPv2 die ik heb geïnstalleerd kan ik updaten, wat houdt dat in dan? Denk dat ik hem maar opnieuw installeer, had per ongeluk manage movies aangeklikt maar dat werd geen succes :D CP wordt er alle jezus traag van.

Met verwante bedoel je denk ik 211j en 211+ hè? De CPv2's die je hierboven post zijn nu voor Python 2-1 en 3-1 gelijk of niet?

Edit: ow, iets te voorbarig, Python wil nog niet updaten :')

Edit2: zo'n hekel aan hè, opnieuw aanmelden en dan staat hij als geïnstalleerd....

Edit3: gaat echt weer niet helemaal goed hoor, herstart gedaan na bovenstaande, staan ineens al mijn pakketten waaronder sab, sb en cp op stopgezet :S Nu maar weer alles verwijderen en opnieuw beginnen.

Overigens heeft SynoCommunity nu ook CPv2 in zijn pakketbron zitten.. :)

Edit4: waar kan je via ssh het poortnummer waar CP op draait aanpassen? Standaard staat deze op 5050 maar die staat niet open in mijn router dus ik kan er nu niet bij (ben niet thuis namelijk..). Wanneer ik deze aan kan passen in een of ander .py bestand naar het poortnummer dat ik er normaal voor gebruik moet dit wel goedkomen.. :) Al gevonden: /usr/local/couchpotatoserver/var

Edit5: Eerste nieuwe download gaat keurig. 1 error blijft aanwezig en dat is die van de ondertitels. Verder wel netjes alle ongewenste en restbestanden weggegooid, verplaatst en dergelijke.

Is het trouwens mogelijk bij metadata ook een voorkeur taal aan te maken? Dus een koppeling met bijvoorbeeld moviemeter zodat hij daar de metadata vandaan haalt?

Edit6: blijft toch vreemd in SickBeard. Had alles altijd met Nederlandstalige metadata. Als ik nu mijn bestaande TV series toe voeg staat in SickBeard de taalinstelling op Engelstalig :S

[ Voor 35% gewijzigd door Joster op 22-05-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jpjedi schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:09:
[...]

Thanks, erg handig! Je hebt dus de volledige renaming via SB lopen. Lijkt er dan toch op dat SB subs zoekt en dan pas renamed aangezien je geen problemen hebt. Ik heb sorting aan staan in SAB en ik heb het vermoeden dat het juist voor de movies niet werkt.

PS: haal even je API keys weg uit je document ;)

PS: wat is dat autosub eigenlijk?
autosub download de ondertitels van tv series (films download ik niet zo vaak en als ik het doe via spotnet), vandaar de instellingen ;)

Ik zal straks even kijken waar ik nu weer api keys heb laten zitten, dacht dat ik alles eruit had gehaald. Zal wel even nieuwe keys aanmaken straks voor het geval dat :P

Edit: aangepast documentje geupload, nieuwe link in oorspronkelijke bericht.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:52:
[...]

autosub download de ondertitels van tv series (films download ik niet zo vaak en als ik het doe via spotnet), vandaar de instellingen ;)

Ik zal straks even kijken waar ik nu weer api keys heb laten zitten, dacht dat ik alles eruit had gehaald. Zal wel even nieuwe keys aanmaken straks voor het geval dat :P
Zelfde als de bierdopje plugin dus?

Die is trouwens erg goed en voorziet enorm veel van mijn series probleemloos van subs. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

NoTimeRemains schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:17:
Heb de laatste tijd last dat SB de series niet update. Bijv. bij Masterchef Australia is niet bekend hoe de komende weken eruit ziet. Na een force-full update komt die informatie er wel bij.

Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?
Als je even de moeite had genomen om dit topic te doorzoeken dan had je het antwoord al gehad. Dit is namelijk een veel voorkomend probleem en is al meermalen besproken in dit (en het vorige) topic.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Anthirian schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:15:
[...]

Als je even de moeite had genomen om dit topic te doorzoeken dan had je het antwoord al gehad. Dit is namelijk een veel voorkomend probleem en is al meermalen besproken in dit (en het vorige) topic.
Of er hier iemand al die posts gaat doorlezen :')

Geef NTR gewoon een antwoord waar hij wat aan heeft zeg. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Sickbeard lijkt hier nog niet helemaal goed te gaan met SAB, het teruggeven van de de bestanden middels het AutoProcess script werkt niet zo te zien:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Loading config from /volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg
Traceback (most recent call last):
  File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/sabToSickBeard.py", line 29, in <module>
    autoProcessTV.processEpisode(sys.argv[1], sys.argv[2])
  File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.py", line 56, in processEpisode
    host = config.get("SickBeard", "host")
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/ConfigParser.py", line 607, in get
    raise NoSectionError(section)
ConfigParser.NoSectionError: No section: 'SickBeard'

Waar dat verder aan ligt kan ik hier niet helemaal uit opmaken.. Ik heb mijn autoProcessTV.cfg goed ingevuld, de download komt in de goede map terecht, heeft de juiste categorie, wijst naar het juiste script, in Sickbeard staat de juiste map waar hij hem moet oppikken, enzovoort..

[ Voor 10% gewijzigd door Joster op 22-05-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Joster schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:24:
Sickbeard lijkt hier nog niet helemaal goed te gaan met SAB, het teruggeven van de de bestanden middels het AutoProcess script werkt niet zo te zien:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Loading config from /volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg
Traceback (most recent call last):
  File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/sabToSickBeard.py", line 29, in <module>
    autoProcessTV.processEpisode(sys.argv[1], sys.argv[2])
  File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.py", line 56, in processEpisode
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/ConfigParser.py", line 607, in get
    raise NoSectionError(section)
ConfigParser.NoSectionError: No section: 'SickBeard'

Waar dat verder aan ligt kan ik hier niet helemaal uit opmaken.. Download komt in de goede map terecht, heeft de juiste categorie, wijst naar het juiste script, in Sickbeard staat de juiste map waar hij hem moet oppikken, enzovoort..
Ik heb even het script erbij gepakt en naar de foutmeldingen gekeken die je boven aangeeft. Ken Python qua taal niet, maar als ik het goed heb gesnapt heb jij geen (valide) configuratiebestand voor het scriptje.Deze lijkt leeg.

Ter voorbeeld. Ik heb een autoProcessTV.cfg met het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
[SickBeard]
host=localhost
port=40401
username=mijnGenialeUsername
password=mijnGenialeWachtwoord
web_root=
ssl=1

Deze zou in dezelfde map als het scriptje moeten zitten. Heb je deze al geconfigureerd?
In jouw geval is het te vinden onder:
/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg

Als je er wel wat in hebt staan, paste het even hier (wel even wachtwoord eruit mits je er gebruik van maakt)

[ Voor 3% gewijzigd door serhat op 22-05-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
serhat schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:38:
[...]

Ik heb even het script erbij gepakt en naar de foutmeldingen gekeken die je boven aangeeft. Ken Python qua taal niet, maar als ik het goed heb gesnapt heb jij geen (valide) configuratiebestand voor het scriptje.Deze lijkt leeg.

Ter voorbeeld. Ik heb een autoProcessTV.cfg met het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
\[SickBeard]
host=localhost
port=40401
username=mijnGenialeUsername
password=mijnGenialeWachtwoord
web_root=
ssl=1

Deze zou in dezelfde map als het scriptje moeten zitten. Heb je deze al geconfigureerd?
In jouw geval is het te vinden onder:
/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg
Ja, die heb ik zeker ingevuld! Alleen heb ik ssl op 0 staan ipv 1, denk niet dat dat hem is.

Kan het nog iets te maken hebben met het volgende in SAB:
"Nice" parameters: -n15
"IONice" parameters: -c2 -n4

Volgens mij had ik die vroeger leeg staan.

Edit: Weghalen van bovenstaande had in ieder geval géén resultaat.

Kijkend naar het script AutoProcessTV.py wordt er in de log verwezen naar de volgende regels:

code:
1
self.numTries = 0

code:
1

:S

[ Voor 10% gewijzigd door Joster op 22-05-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Joster schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:41:
[...]
Python:
1
Als ik het goed heb betekent dit dat hij onder een blok "[Sickbeard]" parameter met "host" probeert op te halen. Zie mijn config bestand. Hij crasht volgens de foutmeldingen omdat hij 'section' die Sickbeard heet (de "[Sickbeard]" gedeelte dus), niet kan vinden.

je weet zeker dat het er staat, met brackets geen spaties ervoor en erna etc? (just making sure ;) )
Een extra of missend karakter kan ervoor zorgen dat hij het niet meer ziet.

[ Voor 6% gewijzigd door serhat op 22-05-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:33
Joster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:33:
@j1nx, what's up met je newznab? Kan er niet op / geen nieuw wachtwoord aanvragen..?
Goed om te weten dat ik niet de enige ben. Heb nog geen oplossing ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jpjedi schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:03:
Zelfde als de bierdopje plugin dus?
Hij werkt fijner vind ik, maar dat is misschien persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-10 09:24
schumi2004 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:01:
[...]

Edit:

Heb je SABnzbd v0.7-beta6 ook voor de DS410 (PPC853x) ook ergens staan? De oude werkt niet meer na een update van de python package.

Of is het op een andere manier simpel aan te passen?

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
serhat schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:48:
[...]

Als ik het goed heb betekent dit dat hij onder een blok "[Sickbeard]" parameter met "host" probeert op te halen. Zie mijn config bestand. Hij crasht volgens de foutmeldingen omdat hij 'section' die Sickbeard heet (de "[Sickbeard]" gedeelte dus), niet kan vinden.

je weet zeker dat het er staat, met brackets geen spaties ervoor en erna etc? (just making sure ;) )
Een "tab" achter mijn username? :(

Die is het in ieder geval niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brickman schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:00:
[...]

Heb je SABnzbd v0.7-beta6 ook voor de DS410 (PPC853x) ook ergens staan? De oude werkt niet meer na een update van de python package.

Ik kan alle packages wel maken, als je even geduld hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
serhat schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:48:
[...]

In de post met je cfg bestand staat geen \ voor sickbeard, in de post die ik van je heb gequote wel, staat die er bij jou nou wel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Joster schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:34:
[...]

In de post met je cfg bestand staat geen \ voor sickbeard, in de post die ik van je heb gequote wel, staat die er bij jou nou wel of niet?
Niet, het quoten op het forum doet dat waarschijnlijk automatisch..
Het is dus echt: (Zelfs nu zonder aanhalingstekens!)

[Sickbeard]
....
...
..

Zet desnoods even je configuratie online.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 18:25

j1nx

Geek - Enjoying life

Joster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:33:
[...]

@j1nx, what's up met je newznab? Kan er niet op / geen nieuw wachtwoord aanvragen..?
Geen idee! Misschien is er iets mis met het email systeem op de server. Ik zal later deze weeek even proberen te kijken. Zit momenteel weer voor een aantal weken in het buitenland, dus zal kijken wat ik vanaf hier kan doen.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Oké, thanks!
serhat schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:06:
[...]

Niet, het quoten op het forum doet dat waarschijnlijk automatisch..
Het is dus echt: (Zelfs nu zonder aanhalingstekens!)

[Sickbeard]
....
...
..

Zet desnoods even je configuratie online.. :)
code:
1
2
3
4
5
6
7
[SickBeard]
host=localhost
port=8081
username=******
password=******
web_root=
ssl=0

Gekopieerd met connect bot voor Android, gebruiken jullie dat wel eens? Jammer dat mijn HTC Sensation geen pijltjes toetsen heeft waardoor het gebruik nogal lastig wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brickman schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:00:
[...]

https://www.dropbox.com/sh/n5s7n9xo45o8vpu/P8942P2Lii

Deze zijn voor Python 2.7.2-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-10 09:24
Die had ik er al opstaan, maar heb de Python package naar 2.7.3-1 geupgrade :( waardoor de SABnzbd package niet meer wil starten :S.

[edit]
Heb de gewijzigde versie van je al gevonden ;).

[ Voor 7% gewijzigd door Brickman op 22-05-2012 23:14 ]

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
j1nx schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:55:
[...]

Geen idee! Misschien is er iets mis met het email systeem op de server. Ik zal later deze weeek even proberen te kijken. Zit momenteel weer voor een aantal weken in het buitenland, dus zal kijken wat ik vanaf hier kan doen.
Top, het is (denk ik) niet alleen het e-mailsysteem, maar ook inloggen op de site lukt mij niet.
Sickbeard heeft gisteren nog wel een aflevering gevonden op j1nx, dus dat werkt nog gewoon. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Joster schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:09:
Oké, thanks!

[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
[SickBeard]
host=localhost
port=8081
username=******
password=******
web_root=
ssl=0

Gekopieerd met connect bot voor Android, gebruiken jullie dat wel eens? Jammer dat mijn HTC Sensation geen pijltjes toetsen heeft waardoor het gebruik nogal lastig wordt..
En nu gekopieerd met Putty, volgens mij geen verschil maar toch:

code:
1
2
3
4
5
6
7
[SickBeard]
host=localhost
port=8081
username=******
password=******
web_root=
ssl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb afgelopen dagen weer eens wat zaken om zeep geholpen waardoor ik alles opnieuw kon installeren, en draai nu dus de laatst CouchPotato Server V2 (20-5) maar zie in de logs dat hij mijn IMDB watchlist niet meer binnen haalt. Is de url hiervoor veranderd dat iemand weet of is mijn install misschien toch niet helemaal lekker?

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 23-05-2012 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Joster schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:56:
[...]

En nu gekopieerd met Putty, volgens mij geen verschil maar toch:

code:
1
2
3
4
5
6
7
\[SickBeard]
host=localhost
port=8081
username=******
password=******
web_root=
ssl=0
Ik heb even wat Python data opgezocht over de code. Blijkbaar wordt er een config.read() gebruikt om de bestanden in te lezen. Als dit dus misgaat, geeft hij blijkbaar geen melding. Daar is blijkbaar de .read-fuctie voor. Probeer een bestand of een lijst van bestanden in te lezen.
Mogelijk is dit ook jouw probleem, dat er iets mis gaat maar dat hij geen foutmelding geeft. Kan je even kijken of je genoeg rechten hebt op d file? (Wel als degene waaronder Sabnzbd draait, gezien die het zou moeten aanroepen) Desnoods even su'en als de user die het uitvoert om er zeker van te zijn dat je bij het bestand kan..

Als dat ook niet werkt kunnen we denk ik het scriptje aanpassen naar een versie die wel een foutmelding geeft (kunnen we althans proberen). Misschien worden we daar wijzer van?

[ Voor 13% gewijzigd door serhat op 23-05-2012 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
serhat schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:20:
[...]

Ik heb even wat Python data opgezocht over de code. Blijkbaar wordt er een config.read() gebruikt om de bestanden in te lezen. Als dit dus misgaat, geeft hij blijkbaar geen melding. Daar is blijkbaar de .read-fuctie voor. Probeer een bestand of een lijst van bestanden in te lezen.
Mogelijk is dit ook jouw probleem, dat er iets mis gaat maar dat hij geen foutmelding geeft. Kan je even kijken of je genoeg rechten hebt op d file? (Wel als degene waaronder Sabnzbd draait, gezien die het zou moeten aanroepen) Desnoods even su'en als de user die het uitvoert om er zeker van te zijn dat je bij het bestand kan..

Als dat ook niet werkt kunnen we denk ik het scriptje aanpassen naar een versie die wel een foutmelding geeft (kunnen we althans proberen). Misschien worden we daar wijzer van?
Je hebt gelijk denk ik, dat ik dat niet gezien heb! (Denk dat ik zo al genoeg zie):

code:
1
2
-rw-------    1 sickbear root            94 May 23 07:57 autoProcessTV.cfg
-rw-rw-r--    1 sickbear users         2964 Apr 27 06:28 autoProcessTV.py

Dat houdt dus in dat niemand anders dan root mag lezen in autoProcessTV.cfg toch? Snel even aanpassen naar 664.

Edit: Yes!

Deel van het script resultaat:

code:
1
2
3
Moving file from /volume1/downloads/complete/tv/Van.God.Los.S01E01.DUTCH.WS.PDTV.XViD-DiFFERENT/vgl.101-diff.avi to /volume1/Media/Videos/Series/Van God Los/Season 01/vgl.101-diff.avi
Deleting folder /volume1/downloads/complete/tv/Van.God.Los.S01E01.DUTCH.WS.PDTV.XViD-DiFFERENT
Processing succeeded for /volume1/downloads/complete/tv/Van.God.Los.S01E01.DUTCH.WS.PDTV.XViD-DiFFERENT/vgl.101-diff.avi

Mooi! Bedankt man :)

Nu nog mijn Subliminal probleem in CP..:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14

Hoe doen jullie ondertitels achteraf voor films? Zou toch nog wel eens een extra applicatie willen draaien op mijn NAS die dat eens per week checkt ofzo. Bij films van Spotweb heb ik nog al eens ingebakken ondertitels, dus dan wordt dat eigenlijk ook weer vervelend..

Edit2:

En ik krijg nu ook steeds deze error in CPserver, een voorbeeld:

code:
1
05-23 10:26:03 ERROR [tato.core.plugins.renamer] Failed setting permissions for file: /volume1/Media/Videos/Films/The Gril with the Dragon Tattoo (2011)/VIDEO_TS/VTS_01_6.VOB

De rechten staan zo:

code:
1
-rw-rw-rw-    1 sabnzbd  users    736094208 May 15 03:52 VTS_01_6.VOB

Hoe wil CP ze gaan zetten dan? 666 lijkt me prima toch.

[ Voor 61% gewijzigd door Joster op 23-05-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddysleep
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 19:58
Kan je ergens instellen zodat xbmc vie couchpatato enkel engelse films download. Ik heb bij prefered words English gezet maar toch kreeg ik nog altijd portugese film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10 15:06
Ik heb nu Sickbeard en AutoSub draaien. Sickbeard download naar een temp-map, vanaf daar runt ie post-process script en zet ie het netjes in een juiste map. Nu moet ik echter voor AutoSub de originele bestandsnaam behouden. Ik wil echter mooie naampjes :+. Wat is een makkelijke manier om dit te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
teddysleep schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:20:
Kan je ergens instellen zodat xbmc vie couchpatato enkel engelse films download. Ik heb bij prefered words English gezet maar toch kreeg ik nog altijd portugese film.
Goeiemiddag, daar zijn we weer. ;)

Het antwoord op je vraag had je al gehad in het andere topic en dat antwoord was dat die optie niet bestaat maar dat je moet werken met Ignore words. Dus wat je doet is worden zoeken uit de foutieve release portugese bijvoorbeeld of welk woord er niet thuis hoort en die plaatsen in je Ignore list. Je kunt wel English in je preferred words zetten maar als de release naam geen English bevat gebeurt er niks.
of een betere nzb provider zoeken. Een aantal van dergelijk providers kun je uit de app zelf al halen.
Xaero schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:32:
Ik heb nu Sickbeard en AutoSub draaien. Sickbeard download naar een temp-map, vanaf daar runt ie post-process script en zet ie het netjes in een juiste map. Nu moet ik echter voor AutoSub de originele bestandsnaam behouden. Ik wil echter mooie naampjes :+. Wat is een makkelijke manier om dit te fixen?
Zijn de scene release namen niet mooi genoeg? Ik dacht dat je voor Autosub niet speciaal de originele bestandsnaam moest aanhouden als alle benodigde info, quality, season, ep, show title etc er maar in stond.

[ Voor 27% gewijzigd door schumi2004 op 23-05-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddysleep
Okay bedankt, maar er zei iemand in het topic waar deze vraag niet thuishoorden dat je dat kon instellen in nzb matrix :s Of is dat niet juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
teddysleep schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:37:
Okay bedankt, maar er zei iemand in het topic waar deze vraag niet thuishoorden dat je dat kon instellen in nzb matrix :s Of is dat niet juist?
Je kunt inderdaad bij NZB Matrix aangeven alleen engelse release te willen hebben maar of dat ook met de API werkt durf ik niet te zeggen daarom had ik het niet genoemd.

Maar welke nzb providers gebruik je, er lijkt wel een " rotte appel" tussen te zitten want ik heb met vrijwel default settings in Couch Potato of SickBeard nooit (ja met een spotweb bron) dergelijk vage releases binnen gehaald, altijd engelse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddysleep
ja, ik gebruik een torrent maar usenet. Ik gebruik enkel NZB matrix. Ik neem aan dat de andere betalend zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
teddysleep schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:49:
ja, ik gebruik een torrent maar usenet. Ik gebruik enkel NZB matrix. Ik neem aan dat de andere betalend zijn?
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je ook usenet gebruikte en die andere zijn niet betaalde, alleen newzbin volgens mij . Maar matrix is toch ook betaald als je gebruik wil maken van de API?
Wel appart dat jij met nzbmatrix dergelijke vage release binnen haalt , als er 1 is waar ik geen problemen mee heb is het matrix wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddysleep
Kheb nog niet couchpotato in xbmc gebruikt fzo. Kheb het gebruikt als programma op de pc. En toen kreeg ik portugese versie binnen. Ik heb niets betaald. En kweet niet goed wat die API doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
teddysleep schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:04:
Kheb nog niet couchpotato in xbmc gebruikt fzo. Kheb het gebruikt als programma op de pc. En toen kreeg ik portugese versie binnen. Ik heb niets betaald. En kweet niet goed wat die API doet.
Beetje tegenstrijdig wat je nu zegt eigenlijk.
Je zegt nzb matrix alleen te gebruiken maar dat gaat niet zonder ervoor te betalen , want dan alleen kun je via een api werken. Uitleg API is op wikipedia wel wat voor te vinden.

Ik zou zeggen ga eerst je huiswerk doen, setup draaiend maken en als het dan niet werkt dan even terug komen. Er zijn in dit topic diverse handleidingen hoe je het 1 met de ander verbind en vice-versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddysleep
Okay, dan had couchpotato het ergens anders vandaan gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet er nog even mee bezig, maar ik kwam een optie tegen in sabnzbd om newzbin zijn bookmarks uit te lezen en die gaat hij dan kennelijk downloaden. En aangezien newzbin een watchdog functie heeft die echt heel erg goed is dacht ik: ik ga in plaats van CouchPotato de opties van newzbin gebruiken.

Iemand die dat al doet en kan aangeven of de zaken die ik wil mogelijk zijn? Ik denk dat dit perfect gaat werken, alleen kan je volgens mij niet regelen dat de watchdog de gevonden bestanden gelijk in een bookmark stopt (hij gaat je daarvoor in de plaats een mail sturen) of is daar een truuk voor?

Verder ben ik benieuwd naar mensen die de android app voor newzbin gekocht hebben voor 2,99 dollar. Ik zie daar in screenshots een knop: send to sabnzbd, maar dat draait op mijn synology nas, dat gaat dan toch niet werken? Er zit ook een bookmark knop op, ik weet alleen niet of deze app werkt met het nieuwe newzbin2.es domein en wat voegt dit nu toe aan het online browsen op je mobiel? Dat werkt toch ook?

Edit: ah, ik zie nu dat het optioneel is om te doneren, dat kan ik dus wel proberen en als het werkt betaal ik wel die 2,99 dollar (2,27 euro). Ben wel benieuwd of iemand nog tips heeft.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:13:
Ik moet er nog even mee bezig, maar ik kwam een optie tegen in sabnzbd om newzbin zijn bookmarks uit te lezen en die gaat hij dan kennelijk downloaden. En aangezien newzbin een watchdog functie heeft die echt heel erg goed is dacht ik: ik ga in plaats van CouchPotato de opties van newzbin gebruiken.

Iemand die dat al doet en kan aangeven of de zaken die ik wil mogelijk zijn? Ik denk dat dit perfect gaat werken, alleen kan je volgens mij niet regelen dat de watchdog de gevonden bestanden gelijk in een bookmark stopt (hij gaat je daarvoor in de plaats een mail sturen) of is daar een truuk voor?

Verder ben ik benieuwd naar mensen die de android app voor newzbin gekocht hebben voor 2,99 dollar. Ik zie daar in screenshots een knop: send to sabnzbd, maar dat draait op mijn synology nas, dat gaat dan toch niet werken? Er zit ook een bookmark knop op, ik weet alleen niet of deze app werkt met het nieuwe newzbin2.es domein en wat voegt dit nu toe aan het online browsen op je mobiel? Dat werkt toch ook?

Edit: ah, ik zie nu dat het optioneel is om te doneren, dat kan ik dus wel proberen en als het werkt betaal ik wel die 2,99 dollar (2,27 euro). Ben wel benieuwd of iemand nog tips heeft.
Watchdog weet ik niet maar ik gebruik SABsheep voor NZBMatrix en die heeft soort gelijke functies. Send to SAB wordt direct naar SAB gestuurd en bookmarks worden om de zoveel tijd uitgelezen door SAB. Ik denk dus dat beide functies gewoon werken.

EDIT:
Hier zitten vast veel NZBget gebruikers.
Ik ben er in het verleden al eens mee nezig geweest maar krijg het niet voor elkaar om te doen wat ik wil.

Ik gebruik nu SAB en die doet het voor series als volgt.

SickBeard vind nieuwe EP, stuurt die naar SAB categorie TV welke het script sabtosickbeard heeft, destination dit is /volume1/series en het script doet de rest Ep wordt netjes in /volume1/series/showname/season folder/episode.mp4 geplaatst

CouchPotato gaat als volgt, die stuurt ie naar SAB categorie MOVIES, geen processing script, destination folder /volume2/movies/moviefolder/movie.mkv

Hoe krijg ik dat net zo gedaan in NZBget als ik nu in SAB kan?

EDIT2:
Voor SickBeard schijnt dit er dus al in te zitten maar nu CP nog. Kan me herinneren van de vorige keer dat er ook categorien te zien waren in nzbget webinterface maar die lijkt weg te zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door schumi2004 op 23-05-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:20:
Send to SAB wordt direct naar SAB gestuurd
Maar hoe werkt dat dan als je buiten je huis bent? Moet je dan iets op je router instellen? Of bewaart hij het totdat je op je wifi thuis zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:47:
[...]

Maar hoe werkt dat dan als je buiten je huis bent? Moet je dan iets op je router instellen? Of bewaart hij het totdat je op je wifi thuis zit?
Als goed is configureer je je externe ip of ddns record, dus dat komt gewoon aan. Ik heb dan wel SAB moeten configureren in app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Jpjedi schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:17:
[...]

Of er hier iemand al die posts gaat doorlezen :')

Geef NTR gewoon een antwoord waar hij wat aan heeft zeg. :X
Volgens mij is er daarom een zoekfunctie op Tweakers :|
schumi2004 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:49:
[...]

Als goed is configureer je je externe ip of ddns record, dus dat komt gewoon aan. Ik heb dan wel SAB moeten configureren in app.
Meestal forward je een poort (vaak 8080 voor SAB) in je router als je er met een app bij wil als je niet thuis bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anthirian schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:15:
[...]

[...]

Meestal forward je een poort (vaak 8080 voor SAB) in je router als je er met een app bij wil als je niet thuis bent.
Niet zo bijdehand he :P
Mag aannemen dat met geen ik gezegd heb de gemiddelde tweaker wel weet wat er bedoeld wordt toch of sla ik nu de plank mis en zitten we hier op een niet nader te noemen ander forum? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
teddysleep schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:04:
Installeer gelijk even een spelling checker.. Je zit niet op Whatsapp hier :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
[...]

[...]

Ik snap dat je zo'n tip wil geven maar het komt zo cranky over als je wel reageert maar geen antwoord geeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:17
Staat bij jullie in sickbeard the wlalking death ook als gestopte serie, hij is gewoon renewed dus gaat iets niet goed lijkt me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Klik er eens op? :)
tba - 16 episodes begin Oct. 2012
Wellicht moet je 'm tegen die tijd even opnieuw toevoegen zodat 'ie weer als actief wordt aangemerkt, heb ik wel vaker moeten doen bij series met een lange stop.

[ Voor 53% gewijzigd door CodeCaster op 23-05-2012 23:51 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

schumi2004 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:20:
[...]

Niet zo bijdehand he :P
Mag aannemen dat met geen ik gezegd heb de gemiddelde tweaker wel weet wat er bedoeld wordt toch of sla ik nu de plank mis en zitten we hier op een niet nader te noemen ander forum? ;)
Nee was meer een reactie op dikkiedik, maar zie dat ik de verkeerde post heb gequotet. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
ik heb op het moment SB, CP (python) en SAB, MySQL (win32) native draaien op m'n W7 bakje en spotweb in een virtualbox VM (debian wheezy).
nu wil ik alles behalve MySQL in een verse VM gooien en de windows host helemaal afsluiten van het open internet.

alles draait goed in de nieuwe VM alleen zijn m'n SAB downloadsnelheden ruim een halve MB/s langzamer dan native op windows.
SAB op W7 doet 1.9 - 2.1 MB/s (maximale snelheid van m'n tweaknews accountje)
SAB in de VM doet 1.3 - 1.5 MB/s

systeem is een i3 530 met 8GB RAM, de VM draait vanaf SSD en er wordt gedownload naar een HDD op de W7 host.

iemand enig idee?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:51:
Klik er eens op? :)

[...]

Wellicht moet je 'm tegen die tijd even opnieuw toevoegen zodat 'ie weer als actief wordt aangemerkt, heb ik wel vaker moeten doen bij series met een lange stop.
Opnieuw toevoegen?
Waarom niet gewoon een Force Full Update doen op betreffende show?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
had ik eerder al gedaan, geen succes. Gister nog een keer en nu staan de wandelende doden voor op nieuw seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joppe113 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:05:
had ik eerder al gedaan, geen succes. Gister nog een keer en nu staan de wandelende doden voor op nieuw seizoen!
Ik dacht dat SB om de zoveel tijd ook een Full Update deed. In theorie zou het vanzelf weer goed moeten komen, weet even de interval niet van die Full Update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
Ik zie een boel posts over python 2.7 en de nieuwe CP etc. Ik kan alleen niet helemaal goed ontdekken of ik nu probleemloos mijn python 2.6 van mijn Synology (212+) af kan halen en kan vervangen met python 2.7.3.

Ik heb nu probleemloos draaien:
Python 2.6
CP 3.1-1
SB 3.1-1
SABnzbd 0.6.15-2
Autosub 0.5.4-1
Headphones 3.1-1

Kan ik nu Python 2.6 verwijderen en python 2.7 installeren zonder dat er iets omvalt?
En kan ik na installatie van python 2.7 CPv1 vervangen voor CPv2?

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Ik heb nu sinds kort Couchpotato server draaien, via de synocommunity repo. Nu ben ik mij er van bewust dat het nog een beta is, maar ik zie vreemd gedrag dat ik nog niet in het forum heb gelezen...

Ik voeg een film toe bij CPv2, gaat prima. Hij vind de film en geeft deze aan NZBget welke ook prima download. Dan vind CPv2 de gedownloade film, herkent 'm en zet deze netjes op de juiste plek.

Tot hier gaat het goed... Nu valt mij op dat sommige voltooide films wel uit de Wanted lijst worden gehaald en sommige niet... Hij downloadt ze overigens niet opnieuw wanneer ze op de lijst blijven staan.

In de log kan ik niet iets bijzonders vinden wat dit kan verklaren. Hebben andere dit probleem ook?

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M-Opensource schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:53:
Ik heb nu sinds kort Couchpotato server draaien, via de synocommunity repo. Nu ben ik mij er van bewust dat het nog een beta is, maar ik zie vreemd gedrag dat ik nog niet in het forum heb gelezen...

Ik voeg een film toe bij CPv2, gaat prima. Hij vind de film en geeft deze aan NZBget welke ook prima download. Dan vind CPv2 de gedownloade film, herkent 'm en zet deze netjes op de juiste plek.

Tot hier gaat het goed... Nu valt mij op dat sommige voltooide films wel uit de Wanted lijst worden gehaald en sommige niet... Hij downloadt ze overigens niet opnieuw wanneer ze op de lijst blijven staan.

In de log kan ik niet iets bijzonders vinden wat dit kan verklaren. Hebben andere dit probleem ook?
Zoiets viel mij ook op, in de wanted lijst lijst bleven ze dan staan met de gedownloade quality op groen.

Nu was het al even geleden bij mijn maar zou het kunnen zijn dat de gedownloade quality niet de beste quality is die je gekozen heb en dat hij daarom blijft staan totdat hij de beste gevonden heeft en dan verdwijnt?

Edit:
Weet iemand hoe de nfo file eruit moet zien om CPv2 de film op te laten pakken als hij hem met de naam niet gevonden krijgt?
Hij zegt dan in de log dat je een nfo file met IMDB id in folder moet zetten maar heb al verschillende formaten en inhoud geprobeerd maar geen van alle werken.

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 24-05-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
AutoSub :S Waarom zet hij series op Wanted als hij al ziet dat er een Nederlandse ondertitel bij staat?! En waarom zet hij elke aflevering willekeurig onder elkaar? Ik dacht meer een overzicht alla Sickbeard eerlijk gezegd :D

@ J1nx: ik kreeg net een dubbele mail van je met mijn nieuwe password ;) Dacht dat ik hem verkeerd had want ik kwam maar niet ingelogd dus toen dit geprobeerd..

[ Voor 62% gewijzigd door Joster op 24-05-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 18:25

j1nx

Geek - Enjoying life

Joster schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:55:
AutoSub :S Waarom zet hij series op Wanted als hij al ziet dat er een Nederlandse ondertitel bij staat?!

@ J1nx: ik kreeg net een dubbele mail van je met mijn nieuwe password ;) Dacht dat ik hem verkeerd had want ik kwam maar niet ingelogd dus toen dit geprobeerd..
Lol wilde net gaan roepen; TRY AGAIN.

php-apc lag klaarblijkelijk op zijn gat

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Gelukt, thanks ;)

Edit: ik zie alweer dat ik het erg jammer vind dat Subliminal niet is geïntegreerd in SickBeard zoals Rintje een keer heeft gemaakt. Dat was écht ideaal. Kunnen we niet een soort addon voor SickBeard maken die je er gewoon bij zet zeg maar?

[ Voor 87% gewijzigd door Joster op 24-05-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Joster schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:27:
[...]

Je hebt gelijk denk ik, dat ik dat niet gezien heb! (Denk dat ik zo al genoeg zie):

code:
1
2
-rw-------    1 sickbear root            94 May 23 07:57 autoProcessTV.cfg
-rw-rw-r--    1 sickbear users         2964 Apr 27 06:28 autoProcessTV.py

Dat houdt dus in dat niemand anders dan root mag lezen in autoProcessTV.cfg toch? Snel even aanpassen naar 664.

Edit: Yes!
Beetje offtopic, maar:
Ik werd toch getriggert door dit. Ik heb even in het script gekeken en deze is vrij.. beperkt.. vangt het een en ander niet goed af. Ik wil mogelijk eens een keertje deze verbeteren.. Sindskort zit ik op GitHub, even uitproberen :+

Wat ik tot nu toe mis:
- Check of configuratiebestand ingelezen kon worden -> geef melding wat er precies mis is als het niet lukt
- Mits iets mis gaat een returncode retourneren zodat je in alle gevallen een retry knop krijgt te zien binnen Sabnzbd.. zodat je niet handmatig hoeft te pre-processen als je per ongeluk iets verkeerd ingesteld had staan.

Eerste moet er sowieso in vind ik. Wat missen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:23:
Gelukt, thanks ;)

Edit: ik zie alweer dat ik het erg jammer vind dat Subliminal niet is geïntegreerd in SickBeard zoals Rintje een keer heeft gemaakt. Dat was écht ideaal. Kunnen we niet een soort addon voor SickBeard maken die je er gewoon bij zet zeg maar?
Ik weet niet wat er allemaal aan veranderd was destijds maar wellicht dat we de repo van rintje (of het origineel) kunnen updaten met de laatste code van SickBeard?

Ik zal er eens induiken.
Krijg teveel conflicts bij samenvoegen, iemand anders mag het gaan doen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 24-05-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
Is er een reden om Python 2.6 en Python 2.7 niet naast elkaar te willen hebben draaien op een Synology NAS?

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
serhat schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:46:
[...]

Beetje offtopic, maar:
Ik werd toch getriggert door dit. Ik heb even in het script gekeken en deze is vrij.. beperkt.. vangt het een en ander niet goed af. Ik wil mogelijk eens een keertje deze verbeteren.. Sindskort zit ik op GitHub, even uitproberen :+

Wat ik tot nu toe mis:
- Check of configuratiebestand ingelezen kon worden -> geef melding wat er precies mis is als het niet lukt
- Mits iets mis gaat een returncode retourneren zodat je in alle gevallen een retry knop krijgt te zien binnen Sabnzbd.. zodat je niet handmatig hoeft te pre-processen als je per ongeluk iets verkeerd ingesteld had staan.

Eerste moet er sowieso in vind ik. Wat missen jullie?
Die 2e vind ik ook een hele goede. Ik heb steeds geprobeerd met opnieuw dezelfde aflevering downloaden :D
schumi2004 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:48:
[...]

Ik weet niet wat er allemaal aan veranderd was destijds maar wellicht dat we de repo van rintje (of het origineel) kunnen updaten met de laatste code van SickBeard?

Ik zal er eens induiken.
Krijg teveel conflicts bij samenvoegen, iemand anders mag het gaan doen ;)
Jammer. Is er hier niet iemand die dat als losse addon kan maken die je steeds installeert op het moment dat je SB een update heeft gehad? Het is natuurlijk wel erg veel werk om iedere keer weer de laatste code cvan SB te voorzien van de repo van rintje.. Iets externs dat iedere keer werkt zou dan gemakkelijker zijn, maar of dat überhaupt kan is een tweede en moet je zeker niet aan mij vragen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Joster op 24-05-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
schumi2004 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:14:
[...]

Zoiets viel mij ook op, in de wanted lijst lijst bleven ze dan staan met de gedownloade quality op groen.

Nu was het al even geleden bij mijn maar zou het kunnen zijn dat de gedownloade quality niet de beste quality is die je gekozen heb en dat hij daarom blijft staan totdat hij de beste gevonden heeft en dan verdwijnt?

Edit:
Weet iemand hoe de nfo file eruit moet zien om CPv2 de film op te laten pakken als hij hem met de naam niet gevonden krijgt?
Hij zegt dan in de log dat je een nfo file met IMDB id in folder moet zetten maar heb al verschillende formaten en inhoud geprobeerd maar geen van alle werken.
Hij blijft checken voor betere kwaliteit maar downloadt wel gewoon de mindere kwaliteit versie en laat hem op wanted staan. Bij mij staat dat op 720P->1080P en zo wordt er geregeld wel eens wat geupdate. Beetje hetzelfde wat SB doet als je episode geel is gekleurd . (archived op een hogere kwaliteit hebt staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:26:
[...]

-knip-

Jammer. Is er hier niet iemand die dat als losse addon kan maken die je steeds installeert op het moment dat je SB een update heeft gehad? Het is natuurlijk wel erg veel werk om iedere keer weer de laatste code cvan SB te voorzien van de repo van rintje.. Iets externs dat iedere keer werkt zou dan gemakkelijker zijn, maar of dat überhaupt kan is een tweede en moet je zeker niet aan mij vragen :P
Bootstrap en subliminal handmatig installeren. Om 1 of andere reden heb ik het gevoel op deze manier er meer controle over te hebben en beter functioneert.
Zoiezo zal na het downloaden van een vrij nieuwe serie/film er niet of nauwelijks subs beschikbaar zijn, zeker niet in NL. Ik laat liever 2x op een dag subliminal die ik dus apart heb zoeken tot alle files van max 2 weken terug. En niet dat vreemde algoritme van wat er toen bij SB in zat, die stond stom weg gewoon elke uur te controleren als ik de log keek, ook na een week. Onzin als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
schumi2004 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:59:
[...]

Bootstrap en subliminal handmatig installeren. Om 1 of andere reden heb ik het gevoel op deze manier er meer controle over te hebben en beter functioneert.
Zoiezo zal na het downloaden van een vrij nieuwe serie/film er niet of nauwelijks subs beschikbaar zijn, zeker niet in NL. Ik laat liever 2x op een dag subliminal die ik dus apart heb zoeken tot alle files van max 2 weken terug. En niet dat vreemde algoritme van wat er toen bij SB in zat, die stond stom weg gewoon elke uur te controleren als ik de log keek, ook na een week. Onzin als je het mij vraagt.
Geniale aan die Subliminal in SB is wel dat je direct kunt zien wat er gebeurt. Geen logs van Subliminal of kijken door je files heen voor nodig. Je ziet in SB direct of er een ondertitel aanwezig is, dat maakt SB de beheerstool voor je series, ideaal imo.

Dat algoritme moet aan te passen zijn toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:06

lordsnow

I know nothing

Ik heb een nieuwe installatie van SABnzb en Sick Beard gedaan op m'n server, na wat uitproberen op mijn normale PC.

In SABnzb heb ik alleen de nieuwsserver ingesteld, en een download map. (d:\downloads\completed)

In Sick Beard aangegeven dat 'ie mag zoeken op NZBmatrix en NZBs.org en, om testen, een tweetal series toegevoegd.

Wanneer ik controleer, zie ik dat submappen worden aangemaakt, met de naam van de series, in de door mij opgegeven hoofdmap (d:\video\tv).

Echter, wanneer ik vervolgens aangeef dat een aflevering 'wanted' is, wordt deze opgehaald door SABnzb maar niet opgeslagen in de betreffende submap (bijvoorbeeld, d:\video\tv\house). Alle downloads komen terecht in de download map die ik opgegeven heb in SABnzb, en dat is niet de bedoeling.

Als SABnzb bepaald waar de downloads terecht komen, waarom kan je in Sick Beard dan een download/hoofdmap opgeven? Is er een manier om het zo in te stellen dat het wel werkt zoals ik wil.

Een tweede vraag: hoe kan je via SABnzbd / Sick Beard je downloads melden bij Media Portal, zodat je niet je hele verzameling opnieuw hoeft te indexeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duskwither
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:13
lordsnow schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:19:
Als SABnzb bepaald waar de downloads terecht komen, waarom kan je in Sick Beard dan een download/hoofdmap opgeven? Is er een manier om het zo in te stellen dat het wel werkt zoals ik wil.
Ik vermoed dat je bent vergeten om de scripts van Sickbeard uit te laten voeren als je download klaar is. Sickbeard geeft als het goed is een category mee in Sab, waaraan je de sickbeard scripts kunt koppelen. Moet iets van te vinden zijn op de sickbeard site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-10 15:14
Inderdaad, met categorieen gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Cool, ik had met Notify my Android een overeenkomst dat ik 15 dagen mocht proberen en anders om een refund kon vragen. Werkt wel geniaal tot nog toe, maar of het € 3,15 waard is is een tweede...

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 24-05-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:24:
Cool, ik had met Notify my Android een overeenkomst dat ik 15 dagen mocht proberen en anders om een refund kon vragen. Werkt wel geniaal tot nog toe, maar of het € 3,15 waard is is een tweede...
Precies, eerlijk gezegd vind ik het het niet waard maar het werkt zo prettig :P

Heb hem zelf nog niet aangeschaft en weet ook niet of ik dat nog wel ga doen gezien het feit er al een jaar niks aan gedaan is.

[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 24-05-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
schumi2004 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:30:
[...]

Precies, eerlijk gezegd vind ik het het niet waard maar het werkt zo prettig :P

Heb hem zelf nog niet aangeschaft en weet ook niet of ik dat nog wel ga doen gezien het feit er al een jaar niks aan gedaan is.
Notifo is helemaal een ramp. Anderen voor Android weet ik zo niet?

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 24-05-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Kan iemand mij wat heads-up geven over de installatie van Subliminal onder windows? De link lijkt al dood dus ik wil zeker zijn van de juiste versie te downen en waar ik deze moet installeren in W2008R2.

https://github.com/Diaoul/Sick-Beard/tree/subliminal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Waarom kan ik op het werk wel het CPv2 userscript installeren, maar op mijn eigen laptop niet? Krijg gewoon het hele script te zien, erg vreemd.

En ja, ook thuis heb ik GreaseMonkey er op staan.

[ Voor 15% gewijzigd door Joster op 24-05-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:38
lordsnow schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:19:
Echter, wanneer ik vervolgens aangeef dat een aflevering 'wanted' is, wordt deze opgehaald door SABnzb maar niet opgeslagen in de betreffende submap (bijvoorbeeld, d:\video\tv\house). Alle downloads komen terecht in de download map die ik opgegeven heb in SABnzb, en dat is niet de bedoeling.
Als je sickbeard de processing wilt laten doen, dan moet je dat wel aanvinken.
Wil je sab de mappen op de juiste plek laten zetten, dan moet je de postprocessing regelen in sab.
Een tweede vraag: hoe kan je via SABnzbd / Sick Beard je downloads melden bij Media Portal, zodat je niet je hele verzameling opnieuw hoeft te indexeren?
Voor sickbeard is daar geen optie voor. Althans niet voor mediaportal.
Maar zolang duurt het scannen van die paar nieuwe download toch niet? met xbmc duurt het paar seconden, mediaportal zal er niet langer over doen.

[ Voor 8% gewijzigd door job op 24-05-2012 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Jpjedi schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:44:
Kan iemand mij wat heads-up geven over de installatie van Subliminal onder windows? De link lijkt al dood dus ik wil zeker zijn van de juiste versie te downen en waar ik deze moet installeren in W2008R2.

https://github.com/Diaoul/Sick-Beard/tree/subliminal
Waar je de sources neerzet maakt niet uit, maar je moet wel even Python installeren.
En vervolgens met python de scripts starten.

Ik heb ook een tijdje onder windows gedraaid vanaf source en had dit soort regels in een .bat opstart script.
code:
1
start /B D:\Python27\pythonw.exe D:\SickBeard-Subliminal\SickBeard.pyw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Joster schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:30:
Waarom kan ik op het werk wel het CPv2 userscript installeren, maar op mijn eigen laptop niet? Krijg gewoon het hele script te zien, erg vreemd.

En ja, ook thuis heb ik GreaseMonkey er op staan.
Aangezien de CP apps op mijn mobiel nog niet werken met CPv2 zit ik aan andere opties te denken (het userscript voor mijn eigen laptop vind ik nu nog niet zo'n enorme ramp). CPv2 biedt de mogelijkheid een Trakt watchlist te importeren, maar ook een IMDB watchlist. Geldt het hierbij nou dat je dat bij IMDB alleen gebruik kan maken van publieke watchlists? En bij Trakt? Dan zeg je dat je een bepaalde film kijkt op Trakt en dan gaat ie die downloaden? Dan kijk je hem dus helemaal niet of hoe moet ik dat zien? Zijn er hier meer mensen die Trakt gebruiken?

Hoe gebruiken jullie je telefoon om films toe te voegen aan CPv2 of doen jullie dat niet? Uiteraard heb ik verschillende browsers getest, standaard Android, Firefox en Chrome browser doen het allen niet.

En wat gebruiken jullie eigenlijk voor het beheer van je film db? Voor series kan ik goed werken met SickBeard maar met films heb ik toch wel wat meer problemen :')

[ Voor 12% gewijzigd door Joster op 24-05-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
RudolfR schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:37:
[...]

Waar je de sources neerzet maakt niet uit, maar je moet wel even Python installeren.
En vervolgens met python de scripts starten.

Ik heb ook een tijdje onder windows gedraaid vanaf source en had dit soort regels in een .bat opstart script.
code:
1
start /B D:\Python27\pythonw.exe D:\SickBeard-Subliminal\SickBeard.pyw
Kun je wat meer details geven svp want ik ben geen IT-er maar meeste zaken kom ik wel uit al duurt het wat langer :')

Ik vind dus hier een berg bestanden: https://github.com/Diaoul/subliminal en ik draai Python al op de server voor SB en CP. Welke download moet ik pakken en hoe installeer ik het dan vervolgens in python? Als dit voor elkaar is, Waar kan ik dan subliminal benaderen?

Oftewel een jip en Janneke stappenplan zal me enorm helpen maar ik ga ondertussen ook zoeken of ik hier een tutorial voor kan vinden. Er staat ook een mapje documents op die website waar ik wellicht verder mee kom. :)

EDIT: Nu ik er wat meer over lees ontdek ik dat het eigenlijk werkt op dezelfde manier als Plex doet. Maar dan eerder in het proces in wezen. Werkt ook met opensubtitles en bierdopje.

Ga ik veel winnen door deze plugin te installeren?

[ Voor 10% gewijzigd door Jpjedi op 24-05-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
wat ik me afvroeg, werkt lazy librarian een beetje? Vind je daar veel nederlandse boeken mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joppe113 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:26:
wat ik me afvroeg, werkt lazy librarian een beetje? Vind je daar veel nederlandse boeken mee?
Volgens mij is er al even niks meer mee gebeurd. Ben benieuwd of hij ook educational boeken kan zoals Microsoft of Cisco.

Ow en iemand even een spk van maken voor mijn Synology :P
Heb een poging gewaagd maar kom er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er mee dat ik mijn ip adres gekoppeld heb aan mijn domein voor photostation en ik heb een index.html gebouwd die alles forward naar mijn :5000 adres voor photostation. Ik zal eens een beter index.html gaan bouwen als ik tijd heb zodat ik ook andere zaken kan benaderen.

Zal wel niet gaan werken voor een mobiele app, maar ik verzin wel wat leuks voor eigen gebruik, moet ook nog steeds mijn eigen boekenservertje bouwen voor mijn eigen ereader, pak ik het benaderen van sab gelijk ook aan. Toch jammer dat Calibre niet heel makkelijk of uberhaupt aan de praat te krijgen is op mijn synology, nu zijn er wel wat truken, maar die kosten meer tijd dan zelf wat bouwen...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
CPv2 heeft een film naar SAB gestuurd die op mijn wanted list stond, echter geeft hij in CP helemaal geen snatched melding? Dat is vreemd. Gebeurt niet altijd maar ik heb het al een paar keer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:58
Joster schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:21:
[...]

Aangezien de CP apps op mijn mobiel nog niet werken met CPv2 zit ik aan andere opties te denken (het userscript voor mijn eigen laptop vind ik nu nog niet zo'n enorme ramp). CPv2 biedt de mogelijkheid een Trakt watchlist te importeren, maar ook een IMDB watchlist. Geldt het hierbij nou dat je dat bij IMDB alleen gebruik kan maken van publieke watchlists? En bij Trakt? Dan zeg je dat je een bepaalde film kijkt op Trakt en dan gaat ie die downloaden? Dan kijk je hem dus helemaal niet of hoe moet ik dat zien? Zijn er hier meer mensen die Trakt gebruiken?

Hoe gebruiken jullie je telefoon om films toe te voegen aan CPv2 of doen jullie dat niet? Uiteraard heb ik verschillende browsers getest, standaard Android, Firefox en Chrome browser doen het allen niet.

En wat gebruiken jullie eigenlijk voor het beheer van je film db? Voor series kan ik goed werken met SickBeard maar met films heb ik toch wel wat meer problemen :')
Wat bedoel je dat de CP apps nog niet werken met CPv2?
Ik gebruik NZB Unity en CouchForwarder en die werken beide netjes met CPv2 :)
Die gebruik ik dan ook beide om films toe te voegen. Vooral CouchForwarder is handig voor toevoegen.
Je installeert de imdb-app, je kiest daar een film, je doet Share naar CouchForwarder en hij voegt hem toe aan CP :)
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:37:
[...]

Ik zit er mee dat ik mijn ip adres gekoppeld heb aan mijn domein voor photostation en ik heb een index.html gebouwd die alles forward naar mijn :5000 adres voor photostation. Ik zal eens een beter index.html gaan bouwen als ik tijd heb zodat ik ook andere zaken kan benaderen.

Zal wel niet gaan werken voor een mobiele app, maar ik verzin wel wat leuks voor eigen gebruik, moet ook nog steeds mijn eigen boekenservertje bouwen voor mijn eigen ereader, pak ik het benaderen van sab gelijk ook aan. Toch jammer dat Calibre niet heel makkelijk of uberhaupt aan de praat te krijgen is op mijn synology, nu zijn er wel wat truken, maar die kosten meer tijd dan zelf wat bouwen...
Ik heb gewoon de standaard "It works!" index.html van Apache aangepast en mijn linkjes erbij gegooid.
Lijkt nergens naar, maar het werkt wel :P
edit:
linkje weg, bende hackers! :+
Joster schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 07:18:
CPv2 heeft een film naar SAB gestuurd die op mijn wanted list stond, echter geeft hij in CP helemaal geen snatched melding? Dat is vreemd. Gebeurt niet altijd maar ik heb het al een paar keer meegemaakt.
CPv2 durft op dat gebied wel nog eens raar doen.
Ik had in mijn Wanted list Ghost Busters II gezet in 1080p.
Toen downloadde hij een DVD-versie en gaf hij elke 5min een melding dat hij gedownload was.
Niet handig als hij die meldingen ook naar je Twitter stuurt :P
Blijkbaar kwam dat doordat Sabnzb een folder in mijn download-map niet had verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Jpjedi schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:52:
[...]

Kun je wat meer details geven svp want ik ben geen IT-er maar meeste zaken kom ik wel uit al duurt het wat langer :')

Ik vind dus hier een berg bestanden: https://github.com/Diaoul/subliminal en ik draai Python al op de server voor SB en CP. Welke download moet ik pakken en hoe installeer ik het dan vervolgens in python? Als dit voor elkaar is, Waar kan ik dan subliminal benaderen?

Oftewel een jip en Janneke stappenplan zal me enorm helpen maar ik ga ondertussen ook zoeken of ik hier een tutorial voor kan vinden. Er staat ook een mapje documents op die website waar ik wellicht verder mee kom. :)

EDIT: Nu ik er wat meer over lees ontdek ik dat het eigenlijk werkt op dezelfde manier als Plex doet. Maar dan eerder in het proces in wezen. Werkt ook met opensubtitles en bierdopje.

Ga ik veel winnen door deze plugin te installeren?
Ik heb destijds de sickbeard+subliminal fork van sickbeard gedraaid.
Volgens mij deze: http://github.com/Diaoul/Sick-Beard.git, die vervangt je sickbeard installatie.
Python in je windows PATH zetten, config.ini en de database overzetten en gaan.
(Heb daar ook wel even mee zitten pielen, kan niet meer zo een stappenplan uit m'n hoofd opschrijven, helaas)

Subliminal standalone op windows heb ik nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:19:
Ik heb gewoon de standaard "It works!" index.html van Apache aangepast en mijn linkjes erbij gegooid.
Lijkt nergens naar, maar het werkt wel :P => http:/**
Dat lukt mij ook nog wel :+

De inlognamen en wachtwoorden, dat zijn gewoon de standaard inlogzaken van SB e.d. of is dat je NAS die dat regelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:58
schumi2004 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:30:
@Fire69 en nu gaan we met z'n alle even proberen of we toegang kunnen krijgen.

Ik zou je linkje weg halen ;)
Paswoorden zijn voor allemaal verschillend. Moest het je lukken, zet dan een paar leuke films in mijn Wanted, ok? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0SC4R
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-12-2024
0SC4R schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:53:
Ik zit met een probleem in mijn Headphones. Ik heb mijn vraag al gesteld op het Synology-forum.nl maar daar heeft helaas nog niemand gereageerd. Wellicht dat hier me iemand verder kan helpen...

Na een VIP donatie aan Headphones werkt het programma hier bij mij heel snel: artiesten worden snel toegevoegd en albums die op wanted staan worden volgens de logs ook gevonden in de index-sites (NZBMatrix en NZB.su). Echter worden er geen downloads doorgestuurd naar SabNZBd.

Zo zette ik bijvoorbeeld Lostprophets - Start Something in mijn wanted lijst. In de logs kon ik lezen dat die ook gevonden werd op de index-sites:

2012-05-20 20:12:54 INFO Found Lostprophets...Start.Something-2004. Size: 123.0 MB
2012-05-20 20:12:54 INFO Found Lostprophets.Start.Something.ðAdvance)-2004. Size: 87.0 MB
2012-05-20 20:12:54 INFO Found Lostprophets.Start.Something-2004. Size: 96.0 MB

Vervolgens wordt er niks naar SabNZBd gestuurd. Hoe zou dit komen?

Daarnaast heb ik nog een andere vraag. Als ik bij een artiest alle albums aanvink en ik druk in één keer op wanted, krijg ik de foutmelding 'You didn't select any albums'. En als ik een album afzonderlijk van skipped naar wanted wil zetten (via de knop ernaast) krijg ik de foutmelding 'There was an error'. De albums lijken echter wel in mijn wantedlist te komen, maar misschien heeft het feit dat er niks gedownload wordt met deze foutmeldingen te maken.
Iemand hier nog een oplossing voor? Ik kom echt geen steek verder want alle instellingen lijken goed te staan, maar er wordt echt niks gedownload. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 05:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Zonder dat je je instellingen post kan niemand je echt helpen. Ik draai ook Headphones en Sab op mijn DS509+ en draait als een zonnetje. Bij mijn broer draait het ook prima op een DS212. Alles wordt netjes doorgegeven aan Sab.
Het meest waarschijnlijke is dat je toch een fout hebt in je instellingen. Misschien verkeerde API key ingevoerd? typfoutje bij gebruik van blackhole voor NZB's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
[...]

Wat bedoel je dat de CP apps nog niet werken met CPv2?
Ik gebruik NZB Unity en CouchForwarder en die werken beide netjes met CPv2 :)
Die gebruik ik dan ook beide om films toe te voegen. Vooral CouchForwarder is handig voor toevoegen.
Je installeert de imdb-app, je kiest daar een film, je doet Share naar CouchForwarder en hij voegt hem toe aan CP :)
Bedankt voor de tips! CouchForwarder was ik inmiddels aan het proberen, eerste keer naar CPv2 sturen ging nog niet helemaal goed maar ik probeer nog even verder.

Ben benieuwd naar NZB unity, was die nog niet tegengekomen maar ziet er eveneens goed uit.
[...]
CPv2 durft op dat gebied wel nog eens raar doen.
Ik had in mijn Wanted list Ghost Busters II gezet in 1080p.
Toen downloadde hij een DVD-versie en gaf hij elke 5min een melding dat hij gedownload was.
Niet handig als hij die meldingen ook naar je Twitter stuurt :P
Blijkbaar kwam dat doordat Sabnzb een folder in mijn download-map niet had verwijderd...
Haha, daarom stuur ik alleen naar Notify my Android. Of is sturen naar Twitter zo dat je followers het niet zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eindelijk even een uurtje tijd gehad om met mijn eigen boekenserver bezig te gaan. Ik heb een ereader met wifi erin en een webbrowser. Met deze webbrowser kan je boeken downloaden van amazon.com en ik dacht: als dat lukt, dan kan ik ook zelf een eigen amazon.com nabouwen en daarin mijn eigen boeken zetten zodat ik samenvattingen e.d. bij de hand heb, covers kan zien en als ik een boek wil lezen hem downloaden naar mijn ereader (opslag op ereader is "maar" 2 GB namelijk).

Ik heb het nu voor elkaar. Op mijn synology nas heb ik een webstation draaien, poort 80 als virtuele server in de router ingesteld en daarop mijn blog, met een virtuele host een andere poort opengezet voor mijn boekenwebsite. Deze is niet buiten mijn netwerk bereikbaar (heb de poort niet met de virtuele server opengezet in de router).

Mijn boekencollectie heb ik ingevoerd in Calibre, met de java tool calibre2opds-3.1-170M.exe heb ik er een webpagina van gebouwd en zie hier het resultaat wat werkelijk uitmuntend is:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/wl3iti.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/29vdv1i.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/15ezbr.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:50:
Zo, eindelijk even een uurtje tijd gehad om met mijn eigen boekenserver bezig te gaan. Ik heb een ereader met wifi erin en een webbrowser. Met deze webbrowser kan je boeken downloaden van amazon.com en ik dacht: als dat lukt, dan kan ik ook zelf een eigen amazon.com nabouwen en daarin mijn eigen boeken zetten zodat ik samenvattingen e.d. bij de hand heb, covers kan zien en als ik een boek wil lezen hem downloaden naar mijn ereader (opslag op ereader is "maar" 2 GB namelijk).

Ik heb het nu voor elkaar. Op mijn synology nas heb ik een webstation draaien, poort 80 als virtuele server in de router ingesteld en daarop mijn blog, met een virtuele host een andere poort opengezet voor mijn boekenwebsite. Deze is niet buiten mijn netwerk bereikbaar (heb de poort niet met de virtuele server opengezet in de router).

Mijn boekencollectie heb ik ingevoerd in Calibre, met de java tool calibre2opds-3.1-170M.exe heb ik er een webpagina van gebouwd en zie hier het resultaat wat werkelijk uitmuntend is:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

_/-\o_
Al is het voor mij Chinees wat je allemaal zegt maar ik vind het resultaat erg netjes. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jpjedi schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:53:
Al is het voor mij Chinees wat je allemaal zegt maar ik vind het resultaat erg netjes. _/-\o_
Kort uitgelegd:

Calibre is een soort bibliotheekprogramma. Een database met al digitale boeken met beschrijvingen erbij. Hier kan je een website van laten maken met een tool en die website kan je benaderen met je ereader / ipad en ga zo maar door. En bij elk boek zit een link om hem te downloaden naar je ereader / ipad en dat werkt heel goed.

Je kan natuurlijk ook boeken gelijk op je ereader / ipad zetten, maar dan heb je de beschrijvingen er niet bij, mis je zoekmogelijkheden etc., eigenlijk al het moois wat in Calibre zit.

Met andere woorden: je eigen bol.com of amazon.com nabouwen voor je eigen gebruik.
Pagina: 1 ... 33 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!