• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:17
Is calibre-server geen onderdeel van de Windows binaries?
Entertainment vanuit de luie stoel: Calibre Server

mar2zz heeft 't zelfs nog aan SabNZBd weten te koppelen, echt geniaal.

Nog even stoeien met LazyLibrarian, maar dan werken SABnzbd, Sickbeard, Couchpotato en Headphones allemaal prima. (Jammer wel eigenlijk...)

Verwijderd

Zeker, maar die kan niet draaien op een synology nas. Als je thuis een Windows servertje hebt is de calibre-server natuurlijk de eenvoudigste oplossing, maar voor iedereen met een nas is dit perfect. En deze optie geeft je meer mogelijkheden, er komen ook links naar goodreads, wikipedia e.d. in wat helemaal ideaal is.

• RudolfR
Ah, ik ging ervanuit dat je windows draaide op je server omdat je 't had over een .exe. My bad.
Catalogus ziet er beter uit dan de calibre-server inderdaad. Leuke tip!

Ga ff kijken wat de mogelijkheden zijn om dat te scripten zodat er met regelmaat een catalogus kan worden gebouwd. Als ik het script nu op de commandline run dan klaagt ie over het ontbreken van de configuratie van de calibre database. Toch maar via de GUI proberen dan.

• 0SC4R
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-12-2024
Mystic Spirit schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:27:
Zonder dat je je instellingen post kan niemand je echt helpen. Ik draai ook Headphones en Sab op mijn DS509+ en draait als een zonnetje. Bij mijn broer draait het ook prima op een DS212. Alles wordt netjes doorgegeven aan Sab.
Het meest waarschijnlijke is dat je toch een fout hebt in je instellingen. Misschien verkeerde API key ingevoerd? typfoutje bij gebruik van blackhole voor NZB's?
API keys staan correct ingevoerd, dubbel gecheckt. Bij SabNZB host heb ik mijn eigen IP ingevuld om 'm van buitenaf te kunnen raadplegen. Zie hieronder een slideshow van mijn instellingen. Het lijk echter niet aan een instelling te liggen maar meer om een fout in Headphones omdat ik ook steeds van die vreemde errors krijg (zie vorige qoute).

http://s1062.photobucket....hots/?albumview=slideshow

[ Voor 23% gewijzigd door 0SC4R op 25-05-2012 13:06 ]

• RudolfR
Hoe komt het dat jouw headphones er zo anders uitziet?
Is dat een fork, of simpelweg een andere skin oid?

• Abductee
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-11-2024
RudolfR schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:11:
Hoe komt het dat jouw headphones er zo anders uitziet?
Is dat een fork, of simpelweg een andere skin oid?
Misschien moet je een keer updaten ;)
xburchartz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:23:
[...]

Doe je dat dan wel zodanig dat je dat met de rest van de gebruikers deelt? (dus via github?)
Ik heb snel een java-programma geschreven dat de foldernamen (= naam van de artiest) uitleest, en deze in mijn last.fm library zet. Daarna mijn database gerenamed, zodat headphones een nieuwe aanmaakte, en gewoon mijn artiesten laten importeren...

Ik had wel graag iets willen bouwen om dit mogelijk te maken vanuit headphones zelf, maar daar kan ik momenteel de tijd niet voor vinden...

[ Voor 54% gewijzigd door Abductee op 25-05-2012 13:31 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Fire69 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:19:
[...]

Wat bedoel je dat de CP apps nog niet werken met CPv2?
Ik gebruik NZB Unity en CouchForwarder en die werken beide netjes met CPv2 :)
Die gebruik ik dan ook beide om films toe te voegen. Vooral CouchForwarder is handig voor toevoegen.
Je installeert de imdb-app, je kiest daar een film, je doet Share naar CouchForwarder en hij voegt hem toe aan CP :)

[...]
Kan het zijn dat ik CouchForwarder niet kan gebruiken vanwege mijn wachtwoord in CPv2 of zou de API key er voor moeten zorgen dat dat geen probleem is?

Edit: Waarschijnlijk de verkeerde api key want ik heb hem nu naar mezelf gemaild en vanaf daar gekopieerd naar CouchForwarder dus dat werkt prima.

Hoe zit het ook alweer met films uit Spotweb of direct van NZBMatrix > SAB. Kan CPv2 die ook oppikken of moet je daar SAB de afhandeling van laten doen?

Edit2: In NZB Unity kan ik via NZB Matrix de categorie meegeven die ik in SAB heb geconfigureerd. Ik ben eens benieuwd of CP hem oppikt.

Iemand zou ook eens moeten proberen aan zo'n Android app spotweb toe te voegen :9~

[ Voor 28% gewijzigd door Joster op 25-05-2012 14:58 ]

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik zit al een tijd te rommelen met mijn rss-feed in SAB. Sinds nzbs.org min of meer is afgeschreven en we naar de betasite moeten, probeer ik mijn rss-feed ook de betasite te laten gebruiken.
Ik heb de volgende RSS-feed in elkaar geknutseld:

code:
1
http://beta.nzbs.org/rss?t=3010&dl=1&i=*id verwijderd*&r=*hash verwijderd*&musicartist=Armin+van+Buuren&musicalbum=A+State+of+Trance

Het vreemde is nu dat als ik deze feed in de browser bekijk, dat ik dan netjes de resultaten zie die ik wil downloaden (de SBD versies van TALiON), maar zodra ik hem in SAB laat uitlezen krijg ik maar drie resultaten. Ik had verwacht alles te vinden wat er aan voldoet, om de feed dan in SAB verder te filteren.

Filter
Title
0Armin Van Buuren-A State Of Trance 558-SAT-29-04-2012-1KING
0Armin Van Buuren-A State Of Trance 550 Live From Kiev-STREAM-03-11-2012-COiN INT
0Armin Van Buuren-In The Studio A State Of Trance 550 Live From Kiev-STREAM-03-10-2012-COiN INT

Is er misschien een optie in SAB die ik heb gemist en die nodig is sinds de betasite van NZBs.org?

[ Voor 3% gewijzigd door Anthirian op 25-05-2012 13:50 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• RudolfR
Abductee schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:29:
[...]

Misschien moet je een keer updaten ;)
Bedankt, maar dat had ik zelf ook wel bedacht. :>
Maar 't lijkt niets uit te halen.

git pull zei dat-ie up-to-date was.

Even opnieuw de installer (LaSi) gerund, dat hielp. :*)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:14
Joster schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:45:
[...]

Kan het zijn dat ik CouchForwarder niet kan gebruiken vanwege mijn wachtwoord in CPv2 of zou de API key er voor moeten zorgen dat dat geen probleem is?

Edit: Waarschijnlijk de verkeerde api key want ik heb hem nu naar mezelf gemaild en vanaf daar gekopieerd naar CouchForwarder dus dat werkt prima.
App gebruikt enkel API-key, username/paswoord zijn volgens mij enkel voor webinterface.

• Joster
Fire69 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:30:
[...]

App gebruikt enkel API-key, username/paswoord zijn volgens mij enkel voor webinterface.
Inderdaad, was verkeerde API. Werkt nu wel :)

Als test nu ook NZB matrix in NXB unity gedaan (kan wel eens handig zijn), NZB matrix account invoeren in NZB unity en SAB, eens kijken of CP hem oppikt.

Edit: hij pikt hem gewoon op ja!

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 25-05-2012 16:09 ]

• Stiffmeisterr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-10 16:20
Ik ben deze week begonnen met het opzetten van XBMC + SABnzbd + Sick Beard + CouchPotato + HeadPhones op mijn nieuwe Asrock Vision 3D. Het gaat al heel aardig, alleen loop ik bij het configureren van CouchPotato op tegen de beperkte keuze van search providers. Voor Sick Beard gebruik ik nzb.su, maar bij CouchPotato mis ik die keuze, en ook de mogelijkheid om zelf een search provider toe te voegen. Is dit überhaupt niet mogelijk? Of is dit via een .ini bestandje wel aan te passen?

Op het eerste gezicht zijn er maar weinig goede gratis search providers die vrij toegankelijk zijn. Ik heb ooit een account gehad op nzbs (classic) maar deze heeft volgens mij geen API. Als iemand met een nieuw nzbs account de mogelijkheid heeft om een invite te sturen, dan zou dat erg gewaardeerd worden. :)

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Stiffmeisterr schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:50:
Ik ben deze week begonnen met het opzetten van XBMC + SABnzbd + Sick Beard + CouchPotato + HeadPhones op mijn nieuwe Asrock Vision 3D. Het gaat al heel aardig, alleen loop ik bij het configureren van CouchPotato op tegen de beperkte keuze van search providers. Voor Sick Beard gebruik ik nzb.su, maar bij CouchPotato mis ik die keuze, en ook de mogelijkheid om zelf een search provider toe te voegen. Is dit überhaupt niet mogelijk? Of is dit via een .ini bestandje wel aan te passen?

Op het eerste gezicht zijn er maar weinig goede gratis search providers die vrij toegankelijk zijn. Ik heb ooit een account gehad op nzbs (classic) maar deze heeft volgens mij geen API. Als iemand met een nieuw nzbs account de mogelijkheid heeft om een invite te sturen, dan zou dat erg gewaardeerd worden. :)
nzb.su kun je onder het kopje 'newznab' provider invullen bij CP. Zelf heb ik daar de gegevens van mede-tweaker j1nx staan. :) Bij SB kun je ook gebruik maken van de Sick Beard Index, volgens mij hun eigen newznab server.

[ Voor 4% gewijzigd door r3v0ss op 25-05-2012 16:16 ]

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 05:28

lordsnow

I know nothing

Duskwither schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:25:
[...]
Ik vermoed dat je bent vergeten om de scripts van Sickbeard uit te laten voeren als je download klaar is.
Klopt, dat was ik vergeten.
Sickbeard geeft als het goed is een category mee in Sab
Dat is blijkbaar de category "TV"
job schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:33:
[...]
Als je sickbeard de processing wilt laten doen, dan moet je dat wel aanvinken.
Ik zie nergens in de opties van Sick Beard iets waar je Post Processing kan aanvinken. Ik kijk dan bij Config > Post Processing. Daar zie ik wel de mogelijkheid om een "TV Download Dir" op te geven, maar dat ik blijkbaar een workaround voor diegene die iets anders gebruiken dan SABnzb.
Wil je sab de mappen op de juiste plek laten zetten, dan moet je de postprocessing regelen in sab.
Op de volgende site staat wel iets daar over:
http://code.google.com/p/sickbeard/wiki/PostProcessing

"To set up post processing, first copy the contents of the autoProcessTV directory from your Sick Beard installation to your SABnzbd+ scripts folder (or set your scripts folder to the location of the autoProcessTV directory). Rename autoProcessTV.cfg.sample to simply autoProcessTV.cfg and open it in a text editor. Change the host, port, username, and password values to the appropriate settings for your Sick Beard server. Then set the appropriate script as your postprocessing script inside SABnzbd+/HellaNZB:

sabToSickbeard.py - linux/OSX SABnzbd+

sabToSickbeard.exe - Windows SABnzbd+

hellaToSickbeard.py - HellaNZB
"
  • De map "autoProcessTV" heb ik gevonden in mijn Sick Beard map.
  • Een "scripts" map heb ik niet kunnen vinden in mijn SABnzb map. Ook niet in de onderliggende mappen. Deze heb ik vervolgens gewoon maar aangemaakt, en de "autoProcessTV" daar heen gekopieerd.
  • In SABnzb heb ik via Config > Folders, bij "Post-Processing Scripts Folder" de lokatie "C:\Program Files (x86)\SABnzbd\scripts" ingevult
  • Het bestand "autoProcessTV.cfg.sample" heb ik hernoemd naar "autoProcessTV.cfg"
  • Host, port, username, en password staan volgens mij standaard al goed.
Ik heb nog een vraag:

Waar ergens in SABnzb kan ik opgeven dat sabToSickbeard.exe mijn postprocessing script moet zijn?

Via Config > Categories kan ik wel een category "TV" toevoegen, maar bij de kolom scripts kan ik alleen maar kiezen uit None of Default.

[ Voor 19% gewijzigd door lordsnow op 25-05-2012 23:30 ]

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

lordsnow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 18:05:
Ik heb nog een vraag:

Waar ergens in SABnzb kan ik opgeven dat sabToSickbeard.exe mijn postprocessing script moet zijn?

(Via Config > Categories kan ik wel een category "TV" toevoegen, maar bij de kolom scripts kan ik alleen maar kiezen uit None of Default.)
Je moet ergens in een ander tabblad (mappen volgens mij) het pad naar de map met je scripts aanwijzen. Pas daarna kan je via een dropdown-menuutje je .exe selecteren.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-11 00:00
lordsnow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 18:05:

Ik zie nergens in de opties van Sick Beard iets waar je Post Processing kan aanvinken. Ik kijk dan bij Config > Post Processing. Daar zie ik wel de mogelijkheid om een "TV Download Dir" op te geven, maar dat ik blijkbaar een workaround voor diegene die iets anders gebruiken dan SABnzb.
Scan en process aanvinken, en sick beard doet de post processing.
Alle opties daar onder zijn de post processing opties die je kan instellen.

Bij postprocessing geldt.. doe het of via sab, of via sickbeard.
Dus als je het liever door sab laat doen.. moet je van die pagina bij sickbeard maar mooi afblijven.

[ Voor 7% gewijzigd door job op 25-05-2012 18:46 ]

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
job schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 18:45:
[...]

Scan en process aanvinken, en sick beard doet de post processing.
Alle opties daar onder zijn de post processing opties die je kan instellen.
Foei!
Scan and Process:
Scan and post-process any files in your TV Download Dir? NOTE: Do not use if you use sabToSickbeard w/ SABnzbd+!

Dus vooral of het een of het ander.. niet beide.. mijn voorkeur gaat uit naar het SabToSickbeard scriptje.. is al uitgebreid besproken enkele dagen terug.

serhat in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"

[ Voor 10% gewijzigd door serhat op 25-05-2012 19:00 ]

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-11 17:58
Gezien de tweakers.net-policy is het niet de bedoeling dat er over download-websites wordt gesproken of dat er gelinkt wordt naar illegale bronnen.

[ Voor 70% gewijzigd door Rupie op 25-05-2012 20:15 ]

• Abductee
Gezien de tweakers.net-policy is het niet de bedoeling dat er over download-websites wordt gesproken of dat er gelinkt wordt naar illegale bronnen.

[ Voor 84% gewijzigd door Rupie op 25-05-2012 20:16 ]

• Joster
CPv2 verwerkt geen mappen met films die je er los in zet hè? Films die bijvoorbeeld door CPv1 zijn gedownload maar niet geprocessed zijn? Is hier een trucje voor om dit alsnog te doen?
Fire69 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:19:
[...]

Wat bedoel je dat de CP apps nog niet werken met CPv2?
Ik gebruik NZB Unity en CouchForwarder en die werken beide netjes met CPv2 :)
Die gebruik ik dan ook beide om films toe te voegen. Vooral CouchForwarder is handig voor toevoegen.
Je installeert de imdb-app, je kiest daar een film, je doet Share naar CouchForwarder en hij voegt hem toe aan CP :)
Nogmaals super bedankt, werken beiden erg goed. Ik gebruikte Mobile Potato en Mediadog, welke nog geen ondersteuning bieden voor CPv2. Vandaar.

Nu nog mijn ondertitels in CPv2. Is er hier iemand die mijn log gezien heeft in dit topic en enig idee heeft waar dit vandaan kan komen?

Dan SickBeard, de log geeft constant deze error:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
2012-05-24 03:30:02.122456 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/84024/banners.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-24 03:30:30.084987 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/74205/banners.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-24 03:31:33.984522 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/75340/banners.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-24 03:32:12.534475 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/79126/nl.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-24 03:32:55.134877 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/76648/nl.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-24 03:33:40.885461 SHOWQUEUE-REFRESH :: There was an error trying to retrieve the image, aborting
2012-05-24 03:37:25.774684 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/224061/banners.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-25 03:30:28.997751 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/84024/all/nl.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-25 03:32:44.538306 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/75340/nl.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-25 03:33:42.885011 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/79126/all/nl.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-25 03:34:32.827507 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/76648/nl.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'

Komt dat dan omdat de desbetreffende serie geen banner bevat op TVDB?

[ Voor 72% gewijzigd door Joster op 25-05-2012 21:27 ]

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Daar lijkt het inderdaad wel op: NoneType is een leeg object.

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 05:28

lordsnow

I know nothing

Weer een stap verder: het blijkt dat scripts in een submap van de scripts-map niet worden gevonden door SABnzb. Nadat ik ze gekopieerd heb naar de bovenliggende scripts-map kan ik nu inderdaad sabToSickBeard kiezen als script. Nu even testen of het ook echt werkt :)

//edit
Het werkt nu zoals het hoort. Het blijkt dat je in SABnzb > Config > Categories, bij de category "TV" die je daar hebt aangemaakt, niet alleen het script moet zetten op sabToSickBeard, maar dat je ook "tv" moet invullen bij het veld Group / Indexer Tags.

Nu nog mijn huidige verzameling renamen, zodat alles overeen komt met de nieuwe downloads. Ik ga daar voor tvrename eens proberen, of anders therenamer, of smartrename:
http://www.tvrename.com
http://www.therenamer.com/
http://smartrename.enpts.com

[ Voor 74% gewijzigd door lordsnow op 26-05-2012 13:37 ]

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:09
lordsnow schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 00:52:
Weer een stap verder: het blijkt dat scripts in een submap van de scripts-map niet worden gevonden door SABnzb. Nadat ik ze gekopieerd heb naar de bovenliggende scripts-map kan ik nu inderdaad sabToSickBeard kiezen als script. Nu even testen of het ook echt werkt :)

//edit
Het werkt nu zoals het hoort. Het blijkt dat je in SABnzb > Config > Categories, bij de category "TV" die je daar hebt aangemaakt, niet alleen het script moet zetten op sabToSickBeard, maar dat je ook "tv" moet invullen bij het veld Group / Indexer Tags.

Nu nog mijn huidige verzameling renamen, zodat alles overeen komt met de nieuwe downloads. Ik ga daar voor tvrename eens proberen, of anders therenamer, of smartrename:
http://www.tvrename.com
http://www.therenamer.com/
http://smartrename.enpts.com
Je kunt ook manual post-processing gebruiken van SickBeard als ik me niet vergis. Deze renamed ook?

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Anthirian schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:47:
Ik zit al een tijd te rommelen met mijn rss-feed in SAB. Sinds nzbs.org min of meer is afgeschreven en we naar de betasite moeten, probeer ik mijn rss-feed ook de betasite te laten gebruiken.
Ik heb de volgende RSS-feed in elkaar geknutseld:

code:
1
http://beta.nzbs.org/rss?t=3010&dl=1&i=*id verwijderd*&r=*hash verwijderd*&musicartist=Armin+van+Buuren&musicalbum=A+State+of+Trance

Het vreemde is nu dat als ik deze feed in de browser bekijk, dat ik dan netjes de resultaten zie die ik wil downloaden (de SBD versies van TALiON), maar zodra ik hem in SAB laat uitlezen krijg ik maar drie resultaten. Ik had verwacht alles te vinden wat er aan voldoet, om de feed dan in SAB verder te filteren.

Filter
Title
0Armin Van Buuren-A State Of Trance 558-SAT-29-04-2012-1KING
0Armin Van Buuren-A State Of Trance 550 Live From Kiev-STREAM-03-11-2012-COiN INT
0Armin Van Buuren-In The Studio A State Of Trance 550 Live From Kiev-STREAM-03-10-2012-COiN INT

Is er misschien een optie in SAB die ik heb gemist en die nodig is sinds de betasite van NZBs.org?
Omdat ik nog geen antwoord op de vraag heb, bij deze nogmaals. :+

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11 06:51

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Joster schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:23:
CPv2 verwerkt geen mappen met films die je er los in zet hè? Films die bijvoorbeeld door CPv1 zijn gedownload maar niet geprocessed zijn? Is hier een trucje voor om dit alsnog te doen?

[...]

Nogmaals super bedankt, werken beiden erg goed. Ik gebruikte Mobile Potato en Mediadog, welke nog geen ondersteuning bieden voor CPv2. Vandaar.

Nu nog mijn ondertitels in CPv2. Is er hier iemand die mijn log gezien heeft in dit topic en enig idee heeft waar dit vandaan kan komen?

Dan SickBeard, de log geeft constant deze error:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
2012-05-24 03:30:02.122456 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/84024/banners.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-24 03:30:30.084987 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/74205/banners.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-24 03:31:33.984522 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/75340/banners.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-24 03:32:12.534475 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/79126/nl.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-24 03:32:55.134877 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/76648/nl.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-24 03:33:40.885461 SHOWQUEUE-REFRESH :: There was an error trying to retrieve the image, aborting
2012-05-24 03:37:25.774684 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/224061/banners.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-25 03:30:28.997751 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/84024/all/nl.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-25 03:32:44.538306 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/75340/nl.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-25 03:33:42.885011 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/79126/all/nl.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
2012-05-25 03:34:32.827507 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/api/*/series/76648/nl.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'

Komt dat dan omdat de desbetreffende serie geen banner bevat op TVDB?
Ik heb dezelfde melding ook. Ik denk dat het inderdaad een ontbrekende banner is.

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-11 16:33

zeroday

There is no alternative!

iemand een idee?

ik probeer "1600 penn" toe te voegen aan Sickbeard. Hij wordt gevonden, maar daarop volgt een foutmelding.

"Show in /usr/local/src/sickbeard/series/1600 Penn has no name on TVDB, probably the wrong language. Delete .nfo and add manually in the correct language."

goed, als ik nu in de folder kijk, is deze leeg en heeft dus geen .nfo. maar 'hoe nu iets' handmatig toe te voegen?

Thetvdb heeft trouwens 1600 penn er gewoon in staan.

iemand een tip? Wat ik hier aan kan doen?

There are no secrets, only information you do not yet have

Verwijderd

Ik heb wat aanpassingen voor je gedaan, ik denk dat het morgen over over 2 a 3 dagen wel werkt. De database moet even updaten van thetvdb.com

Als je zelf aanpassingen aan 1600 penn op die site hebt gemaakt, je had per ongeluk Nederlands staan (waarschijnlijk staat je account op Nederlands ingesteld).

Verder miste er een eerste episode, ik denk dat het nu goed staat, maar we moeten even zien. Ik doe het maar heel af en toe en de laatste keer was al een paar jaar terug.

Als je nu denkt: waar heeft hij het over... je kan een account aanmaken en op thetvdb.com zelf aanpassingen maken, het is een cummunity driven site, een soort wikipedia zeg maar.

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:25:
Ik heb wat aanpassingen voor je gedaan, ik denk dat het morgen over over 2 a 3 dagen wel werkt. De database moet even updaten van thetvdb.com

Als je zelf aanpassingen aan 1600 penn op die site hebt gemaakt, je had per ongeluk Nederlands staan (waarschijnlijk staat je account op Nederlands ingesteld).

Verder miste er een eerste episode, ik denk dat het nu goed staat, maar we moeten even zien. Ik doe het maar heel af en toe en de laatste keer was al een paar jaar terug.

Als je nu denkt: waar heeft hij het over... je kan een account aanmaken en op thetvdb.com zelf aanpassingen maken, het is een cummunity driven site, een soort wikipedia zeg maar.
Ah, nee, ik heb niets gedaan op thetvdb, en weet ook niet wat of waar ik iets moet instellen ;-)
dus normaliter vertrouw ik op de gegevens van de community, wat dat betreft moet ik me dan wat meer op die site gaan focussen. (dus ik pakte gewoon wat sickbeard mij aangeeft). Je weet in principe als gebruiker van sickbeard niets of weinig van de koppeling naar thetvdb.com

Maar goed, ongeveer 35 nieuwe series voor van de herst, dus er is veel te kijken ..

Thanks!
ik ga het morgen / overmorgen kijken of 1600 penn nu wel goed toegevoegd is.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-11 00:00
Je moet de serie nog wel opnieuw toevoegen. En omdat de map 1600 penn al bestaat moet je kiezen voor add existing show.

Verwijderd

job schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:34:
Je moet de serie nu wel opnieuw toevoegen. En omdat de map 1600 penn al bestaat moet je kiezen voor add existing show.
of even het mapje verwijderen, ik weet niet 100% zeker of add existing show gaat werken op een lege map en hij is er ook nog eens ingekomen met een foutmelding.
zeroday schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:32:
ik ga het morgen / overmorgen kijken of 1600 penn nu wel goed toegevoegd is.
Ik zal het ook wat in de gaten houden.

Ik weet het nog uit de begintijd van bierdopje. Toen moest je nieuwe series eerst zelf aanmelden op thetvdb.com als ze er nog niet waren en dan dit doorgeven aan bierdopje (de show id). Tegenwoordig zit alles er eigenlijk meestal wel goed in. De eerste uitzending is op 9 september, als mijn aanpassingen niet werken gaat er vast iemand die het vaker doe wel mee aan de slag binnenkort.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2012 22:41 ]

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Sinds ik CPv2 heb draaien (op mijn Windows-bak, via Python) krijg ik geen films meer binnen. Op CPv1 werkte dit prima. Nu dacht ik eens in de log te kijken bij het zoeken van een film waarvan ik weet dat mijn providers die hebben, en toen zag ik dit:
code:
1
[ato.core.plugins.searcher] Tried to download, but none of the downloaders are enabled

Toch raar, want onder settings -> downloaders staat Sabnzbd gewoon correct ingevuld en aangevinkt.
What's going on?
Zinu schreef op zondag 27 mei 2012 @ 01:12:
Sinds ik CPv2 heb draaien (op mijn Windows-bak, via Python) krijg ik geen films meer binnen. Op CPv1 werkte dit prima. Nu dacht ik eens in de log te kijken bij het zoeken van een film waarvan ik weet dat mijn providers die hebben, en toen zag ik dit:
code:
1
[ato.core.plugins.searcher] Tried to download, but none of the downloaders are enabled

Toch raar, want onder settings -> downloaders staat Sabnzbd gewoon correct ingevuld en aangevinkt.
What's going on?
Er is idd iets vaags aan de hand met CPv2. Zo had ik bijvoorbeeld als ik niet direct juiste IMDB url invulde hij erna niks meer goed vond.

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-10 14:52
nou, ik ben op zich wel even klaar met CPv2..

RuudBurger; je leest hier wel eens mee.. je mag me PM-en als je wilt, en ik bied je nog steeds mijn omgeving aan om op te testen..

ik denk dat mijn omgeving een mooie speeltuin is waarop je kan testen en devven;

ik kan je 10 TB aan test-space bieden, welke gevuld kan worden met plusminus 3 TB aan SD-Movies, en 12 TB aan HD movies, evenals een 7 TB aan Blu-RAY disks. ook kan ik je virtuele ubuntu machines of windows machines aanbieden evenals een synology, als dat het devven helpt.

grootste problemen waar ik mee zit, en waar volgens mij ook andere hard tegenaan lopen:

indien je een andere browser dan Firefox gebruikt zijn de settings en opties die je aanvinkt inconsistent. ik geruik IE, maar settings kwamen niet goed door, ook in Chrome niet. in Firefox geen problemen alhoewel ik om bepaalde dingen te zien ik de browser moest herstarten. stom voorbeeld: in IE kun je niet de losse modules in the renamer verwijderen, wel toevoegen en slepen. zo kon ik attribute <namethe> alleen weghalen in firefox, niet in chrome of IE.

zelfde geld voor de manager, als ik films toevoeg kan dat uit meerdere bronnen, ik kan echter die films niet renamen (iets wat veel mensen zullen willen voor hun films die ze al hebben). ook kan ik qua download maar 1 doel geven, niet emerdere mappen aan de hand van quality.

nog iets raars, CPv1 download netjes HD films, CPv2 download ineens DVD9s als ik 1080P aanvink, in de logs markeert hij die ook als zijne 1080P, terwijl er overal stat dat het een DVD is..

60 TB can not be enough

• KorneelB
funkeey schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:24:
[...]

Je kunt ook manual post-processing gebruiken van SickBeard als ik me niet vergis. Deze renamed ook?
hoeft niet eens. gewoon de serie folder goed noemen zoals je het wilt, evenals de seizoens folders. vervolgens in sickbeard aangeven dat hij even de bestanden moet renamen in de series info.
je kunt ook voor de lazy manier gaan, dat is idd die manual update, maar het probleem met manual update is dat je dan de kans loopt dat hij de serie nam weer nie goed herkend en dat je al je bestanden moet hernoemen beginnend met de serie naam e.d.

60 TB can not be enough

Verwijderd

schumi2004 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 01:35:
[...]

Er is idd iets vaags aan de hand met CPv2. Zo had ik bijvoorbeeld als ik niet direct juiste IMDB url invulde hij erna niks meer goed vond.
Mmmhm, zou dat het soms zijn. Ik zit hier met het probleem dat hij de imdb watchlist url wel gewoon ziet en accepteert en verder ook verwerkt maar dan niets laat zien in de wanted list.
Als ik dezelfde url in V1 gebruik dan gaat het prima.

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:38:
[...]

of even het mapje verwijderen, ik weet niet 100% zeker of add existing show gaat werken op een lege map en hij is er ook nog eens ingekomen met een foutmelding.

[...]

Ik zal het ook wat in de gaten houden.

Ik weet het nog uit de begintijd van bierdopje. Toen moest je nieuwe series eerst zelf aanmelden op thetvdb.com als ze er nog niet waren en dan dit doorgeven aan bierdopje (de show id). Tegenwoordig zit alles er eigenlijk meestal wel goed in. De eerste uitzending is op 9 september, als mijn aanpassingen niet werken gaat er vast iemand die het vaker doe wel mee aan de slag binnenkort.
Ik had de lege map al verwijderd, En inmiddels staat de serie ertussen.

• Fire69
freak1 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 10:59:
[...]

indien je een andere browser dan Firefox gebruikt zijn de settings en opties die je aanvinkt inconsistent. ik geruik IE, maar settings kwamen niet goed door, ook in Chrome niet. in Firefox geen problemen alhoewel ik om bepaalde dingen te zien ik de browser moest herstarten. stom voorbeeld: in IE kun je niet de losse modules in the renamer verwijderen, wel toevoegen en slepen. zo kon ik attribute <namethe> alleen weghalen in firefox, niet in chrome of IE.

[...]

nog iets raars, CPv1 download netjes HD films, CPv2 download ineens DVD9s als ik 1080P aanvink, in de logs markeert hij die ook als zijne 1080P, terwijl er overal stat dat het een DVD is..
Deze 2 problemen heb ik inderdaad ook.
Eerste vind ik niet zo erg, start ik wel even FF, no problem.
Tweede vind ik wel vervelend, ik wil helemaal geen DVD's meer downloaden :P

• 0SC4R
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-12-2024
0SC4R schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:58:
[...]

API keys staan correct ingevoerd, dubbel gecheckt. Bij SabNZB host heb ik mijn eigen IP ingevuld om 'm van buitenaf te kunnen raadplegen. Zie hieronder een slideshow van mijn instellingen. Het lijk echter niet aan een instelling te liggen maar meer om een fout in Headphones omdat ik ook steeds van die vreemde errors krijg (zie vorige qoute).

http://s1062.photobucket....hots/?albumview=slideshow
Headphones en SABnzbd opnieuw geinstalleerd, maar heeft niets uitgehaald. Het vreemde is dat CouchPatato en SickBeard met dezelfde instellingen (API, gebruikersnaam, wachtwoord, etc) wél prima downloaden in SABnzbd. Het lijkt alsof er echt iets mis is met mijn Headphones versie ofzo, kan dat?
freak1 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 10:59:
-knip-
grootste problemen waar ik mee zit, en waar volgens mij ook andere hard tegenaan lopen:

-knip-
Als quick/dirty fix gebruik ik Mozilla Gecko Tab in Chrome wat naar het lijkt het probleem tijdelijk oplost.

• KorneelB
schumi2004 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 11:39:
[...]

Als quick/dirty fix gebruik ik Mozilla Gecko Tab in Chrome wat naar het lijkt het probleem tijdelijk oplost.
naja, ik gebruik zelf IE, maar heb Firefox toevallig geinstalleerd staan nu, maar gebruik hem eigenlijk niet. vind het gewoon irritant dat dit zo loopt.

ik ben groot fan van Couchpotato, en waardeer het super dat dit door iemand in zijn vrije tijd wordt gedeveloped, dat is echt prachtig!

waar ik gewoon de pest van krijg is dat er nu gezegd wordt (zie couchpotatoapp.com ) versie 1 is deprecated, geen support meer, V2 is nu onze productie versie. lachen, maar er zitten nog zoveel issues in. ik en ook andere bieden hier aan om als test te draaien, om feedback te geven, alles uit te laten testen, en dat wordt dan niet gebruikt.. vind ik jammer.

[edit]
ik realiseer me heel goed dat dit erg ondankbaar klinkt maar zo is het niet bedoeld. nogmaals, ruudburger doet super werk, iedereen maakt graag gebruik van zijn app, en er zullen er maar weinig doneren. ik baal er een beetje van dat het we erg voelt alsof CP om zeep wordt geholpen door deze vroege omschakeling.

[ Voor 14% gewijzigd door KorneelB op 28-05-2012 13:57 ]

60 TB can not be enough

• Fire69
Het komt inderdaad zwaar ondankbaar over, zeker op de manier waarop je het verwoord. ;)

Heb je problemen, maak dan gewoon een bugreport op github aan.
Dat heb ik ook gedaan en RuudBurger is meestal heel snel met antwoorden :)

[edit]
Maak jij de bugreport voor het downloaden van dvd ipv hd?
Zet de link hier dan effe, dan bevestig ik het probleem :)

[ Voor 22% gewijzigd door Fire69 op 28-05-2012 16:49 ]

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Ik heb ook zojuist Couchpotato geinstalleerd op een schoone synology nas. Maar ik kan de niet actief krijgen op Couchforward. En als ik op pc vie IMDB of de zoekfunctie een film voorkies komt deze niet in de wanted lijst te staan.

Verwijderd

Houd er rekening mee dat CP de imdb lijst niet direct checkt. Volgens mij doet ie dat om het half of hele uur. Als ik mij niet vergis tenminste.

• berry eggens
Ok maar het probleem met het rechtstreeks zoeken couchpotato en couchforward?

Verwijderd

Couchforward ben ik niet bekend mee.

• berry eggens
Ok vergeet couchforward. Als ik een film zoek en kies komt hij niet in de forward lijst te staan,

Verwijderd

Forward lijst?

• berry eggens
Sorry wanted lijst.

• berry eggens
Ik denk omdat dit komt doordat ik couchpotato2 verwijderd heb na een domme actie. Is er een manier om te zien waar couchpotato de nzb neerzet

Verwijderd

zeroday schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:34:
Ik had de lege map al verwijderd, En inmiddels staat de serie ertussen.
Ah mooi te horen.

Zelf heb ik nog problemen met de serie Planet Earth Live (2012 versie), die komt er wel in, maar hij gaat hem niet downloaden. Waren ook maar een paar afleveringen, dus maar handmatig gedaan. Wel vaag, dat heb ik nog nooit gehad dat de episodes erin staan, dat ze op nzbmatrix staan, maar dat hij er niks mee doet.

• KorneelB
Fire69 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:42:
Het komt inderdaad zwaar ondankbaar over, zeker op de manier waarop je het verwoord. ;)

Heb je problemen, maak dan gewoon een bugreport op github aan.
Dat heb ik ook gedaan en RuudBurger is meestal heel snel met antwoorden :)

[edit]
Maak jij de bugreport voor het downloaden van dvd ipv hd?
Zet de link hier dan effe, dan bevestig ik het probleem :)
vandaar ook de edit.. :)

https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/issues/368

en qua dankbaarheid';
tja, CPV1 werkte gewoon prima. alle mooie nieuwe dingen van CPV2 klinken geweldig, ik wil graag movie management, bluray isos downloaden etc.

ook vind ik het super dat iemand zoveel vrije tijd steekt in een software pakketje wat hij/zij daarna beschikbaar stelt en zelfs openstelt voor feedback en bugreports. als ik kon doneren had ik dat allang gedaan.. (helaas alleen usenetserver aanbieding)

in short, briljant werk.

wat ik gewoon erg jammer vind is dat er een heel mooi software pakketje is, en dat dit nu wordt ingeruild voor een nieuw pakketje waar echt nog wat issues inzitten en dat dat dan de betere versie is ineens :/

60 TB can not be enough

• Joster
Vreemd dat ik in NZB matrix met de app NZB Unity wél een bepaalde film kan vinden maar dat CP hem niet oppikt. En ja, natuurlijk staat ook daar NZB matrix ingesteld als provider..

Edit: Jammer, ik dacht bovenstaande ga ik eens even testen. Ik had een bepaalde film al in mijn wanted list staan en besloot hem met NZB Unity via NZB matrix direct toe te voegen met de juiste categorie. Helaas wordt de download nu niet herkend door CP.. Had gehoopt dat hij de wanted film zou "overschrijven" met gedownload :-(

Edit 2: What the hack, opnieuw gedaan terwijl ik de film uit mijn wanted list heb verwijderd. Wordt de film alsnog niet opgepikt. Eerder deed hij dit wel toen ik een film aan sabnzbd had toegevoegd met de "CP categorie" :(

De bijbehorende log van dit alles:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
05-29 09:46:27 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.imdbapi.com/?i=tt0288861, params: []
05-29 09:46:27 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://couchpota.to/api/eta/tt0288861/, params: []
05-29 09:46:27 INFO [ato.core.plugins.searcher] Search for Van God Los in DVD-R
05-29 09:46:27 INFO [e.providers.movie.imdbapi] Found: Van God Los (2003)
05-29 09:46:27 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://www.nzbclub.com/nzbfeed.aspx?rpp=200&sp=1&st=1&q=%22van+god+los%22+2003+dvdr+-german+-french+-danish+-swedish+-spanish+-italian+-korean+-dubbed+-swesub+-korsub+-HDTV+-dubbed&ns=1&ig=1, params: []
05-29 09:46:28 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://nzb.su/api?t=movie&imdbid=0288861&apikey=xxx&extended=1&cat=2010, params: []
05-29 09:46:28 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://rss.nzbmatrix.com/rss.php?username=xxx&term=tt0288861&apikey=xxx&subcat=1&searchin=weblink&age=1200&english=xxx
05-29 09:46:28 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://newznab.j1nx.nl/api?t=movie&imdbid=0288861&apikey=xxx&extended=1&cat=2010, params: []
05-29 09:46:28 INFO [ato.core.plugins.searcher] Wrong: Van God Los, looking for DVD-R
05-29 09:46:30 INFO [ato.core.plugins.searcher] Wrong: REPOST [Holland Cinema] "Van.God.Los.2003.dvdrip.xvid" , looking for DVD-R
05-29 09:46:30 INFO [ato.core.plugins.searcher] Wrong: [Holland Cinema] "Van.God.Los.2003.dvdrip.xvid" , looking for DVD-R
05-29 10:27:41 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.github.com/repos/RuudBurger/CouchPotatoServer/commits?per_page=1&sha=master, params: []
05-29 10:33:48 ERROR [tato.core.plugins.scanner] No imdb_id found for [u'van god los 54354 2656']. Add a NFO file with IMDB id or add the year to the filename.
05-29 10:33:49 ERROR [tato.core.plugins.scanner] Unable to determine movie: [u'van god los 54354 2656']
05-29 10:33:49 INFO [tato.core.plugins.scanner] Found 1 movies in the folder /volume1/downloads/complete/films
05-29 10:33:49 ERROR [ato.core.helpers.variable] Could not get title for library item: {}
05-29 10:33:49 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renaming "/volume1/downloads/complete/films/Van God Los" to "/volume1/downloads/complete/films/_UNKNOWN_Van God Los"
05-29 10:33:49 ERROR [tato.core.plugins.renamer] Failed setting permissions for file: /volume1/downloads/complete/films/_UNKNOWN_Van God Los
05-29 10:33:49 INFO [tato.core.plugins.renamer] Deleting folder: /volume1/downloads/complete/films/Van God Los
05-29 10:33:49 ERROR [tato.core.plugins.renamer] Couldn't remove empty directory /volume1/downloads/complete/films/Van God Los: Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/renamer/main.py", line 454, in deleteEmptyFolder os.rmdir(folder) OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/volume1/downloads/complete/films/Van God Los'

Add a NFO file with IMDB id or add the year to the filename.

Moet ik dit nu gaan doen? Kan hij nu niet verder omdat hij geen imdb id van deze film kan vinden? Dan zou het dus kunnen dat het niet aan CPv2 ligt maar aan de film..

Edit3: Foldername & Filename hernoemd naar Van God Los (2003) en de rest wordt keurig afgehandeld. Zou vanuit SAB met CP categorie dus gewoon goed moeten gaan, ook al heeft CP de film niet gevonden. Verder ziet hij deze download als DVD rip, vandaar dat CP hem zelf niet had opgepikt. Opzich vreemd, want NZB matrix ziet hem wel als normale DVD.

En wat is jullie zicht op het downloaden van ondertitels ná renamen? (Als hij überhaupt al ondertitels binnen haalt want dat doet hij bij mij nogsteeds niet, zal eens een issue aanmaken als ik er achter kom hoe dat werkt). Verder nog het scannen van de complete folder, op wat voor interval hebben jullie dat nu ingesteld staan?

Ik merk nog iets vreemds in de log van CP:

code:
1
05-23 10:26:03 ERROR [tato.core.plugins.renamer] Failed setting permissions for file: /volume1/Media/Videos/Films/The Gril with the Dragon Tattoo (2011)/VIDEO_TS/VTS_01_6.VOB

De rechten staan zo:

code:
1
-rw-rw-rw-    1 sabnzbd  users    736094208 May 15 03:52 VTS_01_6.VOB

CPv2 wil ze dus naar 777 hebben. SAB krijg de opdracht om de "Toegangsrechten voor verwerkte downloads" op 777 te zetten, maar doet hij (blijkbaar) alleen met de hoofdmap waarin de film staat. Hoe gaan jullie hier mee om? CPv2 op 666 laten zetten (wat ze dus al staan..)?

[ Voor 156% gewijzigd door Joster op 29-05-2012 11:06 ]

• Fire69
freak1 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:09:
[...]

vandaar ook de edit.. :)

https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/issues/368

en qua dankbaarheid';
tja, CPV1 werkte gewoon prima. alle mooie nieuwe dingen van CPV2 klinken geweldig, ik wil graag movie management, bluray isos downloaden etc.

ook vind ik het super dat iemand zoveel vrije tijd steekt in een software pakketje wat hij/zij daarna beschikbaar stelt en zelfs openstelt voor feedback en bugreports. als ik kon doneren had ik dat allang gedaan.. (helaas alleen usenetserver aanbieding)

in short, briljant werk.

wat ik gewoon erg jammer vind is dat er een heel mooi software pakketje is, en dat dit nu wordt ingeruild voor een nieuw pakketje waar echt nog wat issues inzitten en dat dat dan de betere versie is ineens :/
Ik begrijp je probleem wel, maar als je begint met "waar ik de pest van krijg" en zo, komt het zo slecht over :P
Je moet ook bedenken, hij doet dit in zijn vrije tijd die waarschijnlijk al beperkt is, als hij dan nog 2 versies gaat moeten supporten... Beter fulltime werken aan een versie waar nog wat bugs in zitten, die kunnen er dan aan een sneller tempo uitgehaald worden :)

Ik heb je bug geconfirmed en een stukje log bijgeplaatst, RuudBurger zal het wel even bekijken nu hoop ik :)

[ Voor 10% gewijzigd door Fire69 op 29-05-2012 12:28 ]

• Fire69
RuudBurger:
Thanks, this is already fixed in develop branch. newzbin has crappy filtering lately, so they have all the wrong qualities in categories.
There you go ;)

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-11 18:12
Is het mogelijk dat sickbeard een ongevraagde show begint te downloaden? Ik heb iets dergelijks zien passeren hier op het forum met couchpotato en een ongevraagde film, maar ik vind het niet meer.

Inventaris

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Nu CPv1 niet meer ondersteund wordt. Wordt dan straks ook de source van CPv2 gemerged met die van CPv1? Scheelt weer een nieuw pakketje installen op mijn Synology.
Mystic Spirit schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:35:
Nu CPv1 niet meer ondersteund wordt. Wordt dan straks ook de source van CPv2 gemerged met die van CPv1? Scheelt weer een nieuw pakketje installen op mijn Synology.
Denk het niet maar je kunt de DB van CPv1 importeren in CPv2 dus zoveel werk is het ook weer niet ;)

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02:50

djbarney

XBL: DeejayBarney

sinds kort ben ik ook lekker bezig met mijn synology 1511, couchpotato, sickbeard en sabnzb. Bevalt tot nog toe prima, ik gebruik de packages van synocommunity. Nu heb ik hier een paar keer NZBunity voorbij zien komen voor android, dus die heb ik ook geinstalleerd. Werkt prima voor sab en voor sickbeard, echter couchpotato v2 geeft in nzbunity een error: "server not found - check settings" In de log van couchpotato zie ik het volgende voorkomen:

05-30 20:36:44 WARNING 404 GET /api/**apikey**/app.available/ (**mijnip**) 104.27ms

Gebeurt dit bij jullie ook of ligt mijn CP versie wellicht te ver achter? Ik heb op dit moment build 0ba2e579f9658dfbf7ab65245bee9a04d1c09473 (Sun, 20 May 2012 13:50:54 GMT), update functie in CP geeft geen nieuwere versie.

• Fire69
Probeer eens in NZB Unity de nieuwsupdates (Living Type News) te openen, daar heb je een nieuws-update 'Beta of v4.0.2 available'
Daar staat een linkje naar een beta die een connectie-probleem oplost voor CPv2.

• djbarney

djbarney

Fire69 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:06:
Probeer eens in NZB Unity de nieuwsupdates (Living Type News) te openen, daar heb je een nieuws-update 'Beta of v4.0.2 available'
Daar staat een linkje naar een beta die een connectie-probleem oplost voor CPv2.
Volgens mij is een van de berichten later op het forum dat hij de 4.0.2 beta als stable in de market heeft gereleased. De Beta lost in ieder geval bij mij het probleem niet op. Ook couch forwarder geeft overigens foutmeldingen, maar die lijkt op een andere url te connecten dan nzbunity, en krijgt daar volgens couchpotato logs de volgende error:

05-30 21:08:05 WARNING 401 GET /#**apikey**/app.available/ (**mijnip**) 2.74ms

In ieder geval bedankt voor de suggestie Fire69 :)

• Fire69
Het is dus wel dezelfde error in de log van CP?

[edit]
Effe het forum gecheckt, zeker van dat die beta naar de market gepushed is?

[ Voor 48% gewijzigd door Fire69 op 30-05-2012 21:23 ]

• djbarney

djbarney

In de logs van CP geeft NZBunity de 404 error:

WARNING 404 GET /api/**apikey**/app.available/ (**mijnip**) 98.53ms

in versies 4.0.1, 4.0.2 beta en 4.0.2 "retail"

Couch forwarder geeft de 401 error:

WARNING 401 GET /#**apikey**/app.available/ (**mijnip**) 1.76ms

Dus er zit wel een verschil in de response die CP geeft, echter levert het hetzelfde resultaat in de apps. Beide apps geven aan dat de settings incorrect zouden zijn. Ik kan via mijn telefoon wel gewoon (met en zonder wifi) naar mijn dns + portnummer connecten, dus de portforwarding in de router is ook correct.

edit: ja inderdaad, zie http://livingtype.net/?p=124 onderaan de post staat de update dat de beta naar de market doorgezet is.

[ Voor 10% gewijzigd door djbarney op 30-05-2012 21:27 ]

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

schumi2004 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:31:
[...]

Denk het niet maar je kunt de DB van CPv1 importeren in CPv2 dus zoveel werk is het ook weer niet ;)
Is iets meer werk voor mij dan een pakketje. Ik zit namelijk op de zebulon packages. Dus ik moet dan de heleboel omzetten. Voorlopig voldoet CPv1 nog prima voor mij dus die houd ik nog maar even aan.
Mystic Spirit schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:24:
[...]

Is iets meer werk voor mij dan een pakketje. Ik zit namelijk op de zebulon packages. Dus ik moet dan de heleboel omzetten. Voorlopig voldoet CPv1 nog prima voor mij dus die houd ik nog maar even aan.
Je kam hem ook zelf maken met spksrc, enige wat je eigenlijk weten moet is de Python versie?

Waar zit je nu op, incl versie probeer ik het ff.
Als goed is Python2.6.6-5 ?

Of het werkt met Python 2.6 weet ik niet maar je kan het proberen https://www.dropbox.com/s...0530-1-Python.2.6.6-5.spk

[ Voor 19% gewijzigd door schumi2004 op 30-05-2012 22:39 ]

• Fire69
djbarney schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:26:
In de logs van CP geeft NZBunity de 404 error:

WARNING 404 GET /api/**apikey**/app.available/ (**mijnip**) 98.53ms

in versies 4.0.1, 4.0.2 beta en 4.0.2 "retail"

Couch forwarder geeft de 401 error:

WARNING 401 GET /#**apikey**/app.available/ (**mijnip**) 1.76ms

Dus er zit wel een verschil in de response die CP geeft, echter levert het hetzelfde resultaat in de apps. Beide apps geven aan dat de settings incorrect zouden zijn. Ik kan via mijn telefoon wel gewoon (met en zonder wifi) naar mijn dns + portnummer connecten, dus de portforwarding in de router is ook correct.

edit: ja inderdaad, zie http://livingtype.net/?p=124 onderaan de post staat de update dat de beta naar de market doorgezet is.
Ah, het is 401 en 404, had ik niet gezien :)

Vreemd. Je hebt enkel de API ingesteld in beide apps?

Verwijderd

Misschien dat iemand mij hier kan helpen.

Omdat ik per ongeluk twee versies op mijn synology ds212 nas had staan dacht ik er wel een te kunnen verwijderen. Niet dus; bij het opieuw openen van mijn venster was de ander ook weg. Toen maar couchpotato server geinstalleerd. Een stuk gemakkelijker in te stellen dan de oude!

Ik kom er alleen niet achter hoe ik de IMDB werkend krijg. Ik heb mijn (public) watchlist ingevoerd, (http://www.imdb.com/list/...list&author_id=ur33965198) maar enkele uren later staan de films in de watchlist er nog niet tussen. Ik dacht dat het misschien aan de link lag, dus ik heb ook nog de normale url (dus niet de export) ingevoerd. Ook dit werkt niet.

Iemand een idee?
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 00:24:
Misschien dat iemand mij hier kan helpen.

Omdat ik per ongeluk twee versies op mijn synology ds212 nas had staan dacht ik er wel een te kunnen verwijderen. Niet dus; bij het opieuw openen van mijn venster was de ander ook weg. Toen maar couchpotato server geinstalleerd. Een stuk gemakkelijker in te stellen dan de oude!

Ik kom er alleen niet achter hoe ik de IMDB werkend krijg. Ik heb mijn (public) watchlist ingevoerd, (http://www.imdb.com/list/...list&author_id=ur33965198) maar enkele uren later staan de films in de watchlist er nog niet tussen. Ik dacht dat het misschien aan de link lag, dus ik heb ook nog de normale url (dus niet de export) ingevoerd. Ook dit werkt niet.

Iemand een idee?
Je moet de link pakken welke je helemaal onderin vind bij: Export this list
Maar ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik want toen ik de verkeerde intikte de eerste keer en achteraf de juiste werkte het nog niet met een reinstall als gevolg.

Verwijderd

Oh oeps, die link had ik ook willen plaatsen. Dat is deze link toch?
Ik heb beide geprobeerd, maar weet niet meer in welke volgorde.. waarschijnlijk moet ik dus ook een complete reinstall doen van couchpotato?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 00:30 ]

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 00:28:
Oh oeps, die link had ik ook willen plaatsen. Dat is deze link toch?
Ik heb beide geprobeerd, maar weet niet meer in welke volgorde.. waarschijnlijk moet ik dus ook een complete reinstall doen van couchpotato?
My bad, zie nu pas dat je idd de export link geplaatst had maar in verwaring gebracht was door de tekst (public) watchlist.
Je zou een restart kunnen doen en de log even nakijken wat er gebeurt maar ik vrees het ergste. Iets gaat er mijn inziens niet helemaal lekker, dacht eerst dat het aan mij lag maar jij lijkt er nu ook last van te hebben.

Misschien maar een 3e ticket hiervoor openen bij Ruud :P

Ben benieuwd of je het werkend krijg, zo niet dan open ik weer ticket bij Ruud.

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 31-05-2012 00:37 ]

Verwijderd

In mijn log is niks terug te vinden, dat had ik er nog even bij moeten vermelden. Het lijkt erop dat CouchPotato dus geen actie onderneemt om uberhaupt te kijken naar wat ik op imdb te wensen heb :P

In ieder geval bedankt voor de moeite tot zover :)

Edit: Het werkt!
Ik weet niet precies waar het aan heeft gelegen, maar ik heb het volgende gedaan.
- imdb functie uitgezet
- imdb functie aangezet
- export lijst voor een tweede keer ingezet (dubbel dus)
- nieuwe film toegevoegd aan de lijst
- restart couchpotato

:)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 00:45 ]

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 00:37:
In mijn log is niks terug te vinden, dat had ik er nog even bij moeten vermelden. Het lijkt erop dat CouchPotato dus geen actie onderneemt om uberhaupt te kijken naar wat ik op imdb te wensen heb :P

In ieder geval bedankt voor de moeite tot zover :)
Wacht het even tot morgen ochtend af zou ik zeggen, interval is elke 6 uur uit mijn hoofd. Staat er dan nog niks in dan kunnen we ermee naar Ruud.

Verwijderd

Het is inmiddels gelukt, zie mijn vorige bericht. Bedankt.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:30

DarkSide

theres no place like ::1

De overstap naar CP v2 gemaakt. Ziet er goed uit en lijkt goed te werken. Op 1 ding na. Het automatisch zoeken naar films in mijn wanted lijst. Als ik handmatig forceer gaat het goed. Ook als ik een film toevoeg fie al uit is gaat het goed. Maar films die al in mijn wanted lijst staan worden niet automatisch binnen gehaald.
Als test heb ik de scheduler op elke dag, elk uur gezey (*,*,5 in de cronjob)
Hij heeft nu de hele nacht aangestaan. Maar niets binnen gehaald. CP v1 vindt ze wel

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Abductee
Zijn er hier nog mensen die minder populaire artiesten in headphones hebben staan, die via usenet maar beperkt te vinden zijn?

Ik gebruik beide usenet search providers die ik kan instellen, maar met die 2 alleen wordt een heel aantal albums niet gevonden. Als ik torrents erbij zet, dan worden er regelmatig heel vage torrents gedownload, bv iemands zelfgemaakte collectie, omdat er toevallig net 1 mp3 in zit die in het album zit dat HP zoekt...

Als de juiste torrent dan toch gevonden wordt, dan is post-processen nog altijd moeilijk, omdat de folder naam niet in het formaat is dat HP verwacht, en dus herkent hij het album niet.

Hoe lossen jullie dit op?

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:42
Heb met CPv2 dat ik een grijs scherm ziet waar normaal de wizard zou moeten starten.
Heb ik dan een verkeerde Python ?
Ik heb 2.6 geinstalleerd en 2.7.3.1

[ Voor 13% gewijzigd door Dromer op 31-05-2012 09:31 ]

• DarkSide

DarkSide

Dromer schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:25:
Heb met CPv2 dat ik een grijs scherm ziet waar normaal de wizard zou moeten starten.
Heb ik dan een verkeerde Python ?
Ik heb 2.6 geinstalleerd en 2.7.3.1
Bij mij start de wizard niet in IE9. Wel in chrome.
Ook kan ik geen films toevoegen in IE9. De layout klopt dan niet en ik zie de knop ADD niet.
Dit werkt prima in chrome

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-11 18:12
DarkSide schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:37:
[...]

Bij mij start de wizard niet in IE9. Wel in chrome.
Ook kan ik geen films toevoegen in IE9. De layout klopt dan niet en ik zie de knop ADD niet.
Dit werkt prima in chrome
IE9 suckt waanzin. Gebruik Chrome, FireFox, Safari, Opera... en je hebt geen problemen

Inventaris

• DarkSide

DarkSide

tboheeren schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:39:
[...]

IE9 suckt waanzin. Gebruik Chrome, FireFox, Safari, Opera... en je hebt geen problemen
Draai voornamelijk chrome. Maar zo slecht vindt ik IE9 nog niet. Met name de preview windows in win7 zijn goed. In chrome zie ik maar 1 scherm. in ie9 alle schermen. Maar dit is offtopic.
Resteerd nog wel het feit dat CP v2 niet elke 2 uur controleert of hij films kan binnen halen.
en CP1 dat wel doet.

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:42
Chrome lost het idd op...rare zooi maar thx voor de tip :)

• LCFMK
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:24
Even een paar vraagjes van een noob:

Waar kan ik Couchpotato v2 downloaden, en hoe installeer ik hem op Windows?

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
LCFMK schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:14:
Even een paar vraagjes van een noob:

Waar kan ik Couchpotato v2 downloaden, en hoe installeer ik hem op Windows?
Je kan hem hier vinden. Zie Readme voor uitleg hoe je hem kan draaien. Binnenkort ook maar eens doen :+

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Heb maar is besloten om ook V2 te installeren op mijn minimac.
@RuudBurger, heel klein typfoutje in het volgende:
"Welcome to the new CouchPotato
To get started, fill in each of the following settings as much as your can.
Maybe first start with importing your movies from the previous CouchPotato"

Moet zijn: As you can. ;-)
Verders weer een top stukje software

EDIT:
Bij notificaties, krijg ik plex niet aan de gang. Door MyPlex is mijn host ingesteld op 23001 en niet op 32400.
Als ik bijvoorbeeld localhost:23001 of 192.168.2.15:23001 of toch 32400 gebruik krijg ik geen test notificatie succesvol te zien

[ Voor 25% gewijzigd door Bas Post op 31-05-2012 14:26 ]

BP on the move!!!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

schumi2004 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:27:
[...]

Je kam hem ook zelf maken met spksrc, enige wat je eigenlijk weten moet is de Python versie?

Waar zit je nu op, incl versie probeer ik het ff.
Als goed is Python2.6.6-5 ?

Of het werkt met Python 2.6 weet ik niet maar je kan het proberen https://www.dropbox.com/s...0530-1-Python.2.6.6-5.spk
Inderdaad. Ik zit nu op 2.6.6-5 van zebulon. Gebruiken synocommunity en en zebulon niet andere paden voor het aanroepen van de commando's?

Zal je pakketje eens proberen. Thnx :) Kan hij er gewoon naast? Dat ik geen conflicten krijg met mijn huidige versie?

[ Voor 10% gewijzigd door Mystic Spirit op 31-05-2012 18:28 ]

Mystic Spirit schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:25:
[...]

Inderdaad. Ik zit nu op 2.6.6-5 van zebulon. Gebruiken synocommunity en en zebulon niet andere paden voor het aanroepen van de commando's?

Zal je pakketje eens proberen. Thnx :) Kan hij er gewoon naast? Dat ik geen conflicten krijg met mijn huidige versie?
Ja kan er gewoon naast.
Hoop dat het werkt want user Dromer krijgt een grijs scherm.

• djbarney

djbarney

Fire69 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:43:
[...]

Ah, het is 401 en 404, had ik niet gezien :)

Vreemd. Je hebt enkel de API ingesteld in beide apps?
Ik heb ook username & password ingevoerd, met en zonder geprobeerd, lost het niet op. Vandaag is versie 4.0.3 van nzbunity uitgekomen, maar ook daarin nog geen oplossing. Ik zal CP2 binnenkort eens gaan herinstalleren met een ander poortnr, kijken of het dan wel wil werken.

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

schumi2004 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:22:
[...]

Ja kan er gewoon naast.
Hoop dat het werkt want user Dromer krijgt een grijs scherm.
Ik kom de installer niet door. Hij geeft een melding dat ik python 2.6.6-5 moet installen voor ik verder kan. Kennelijk identificeert mijn python zich niet als 2.6.6-5.
Zal eens kijken of ik daar iets over kan ontdekken.

Edit:
Heb even geprobeerd om het versie nummer van de depency aan te passen, maar nu geeft de installer de error dat het geen geldig file format meer is...

[ Voor 15% gewijzigd door Mystic Spirit op 31-05-2012 20:35 ]

• djbarney

djbarney

Weten jullie toevallig of de update functie van Couchpotato Server (v2) ook zou moeten werken wanneer deze is geinstalleerd via een package (synocommunity)? of moet ik dan wachten tot zij het package bijwerken en updaten?
djbarney schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:05:
Weten jullie toevallig of de update functie van Couchpotato Server (v2) ook zou moeten werken wanneer deze is geinstalleerd via een package (synocommunity)? of moet ik dan wachten tot zij het package bijwerken en updaten?
Als goed is moet de update werken maar er is sinds 20 mei geen update meer geweest op de master dus even afwachten nog.
Mystic Spirit schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:52:
[...]

Ik kom de installer niet door. Hij geeft een melding dat ik python 2.6.6-5 moet installen voor ik verder kan. Kennelijk identificeert mijn python zich niet als 2.6.6-5.
Zal eens kijken of ik daar iets over kan ontdekken.

Edit:
Heb even geprobeerd om het versie nummer van de depency aan te passen, maar nu geeft de installer de error dat het geen geldig file format meer is...
Das vervelend, Wat staat er precies voor Python versie (screenshotje), misschien is dat het probleem?

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-10 18:02
--MeAngry-- schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:37:
[...]

Dat is wel de planning ja. :) Eerst CPv2 ondersteuning maar in de appstore zien te krijgen.
Al enig idee wanneer dat gaat lukken?
:)

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

schumi2004 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:32:
[...]

Als goed is moet de update werken maar er is sinds 20 mei geen update meer geweest op de master dus even afwachten nog.

[...]

Das vervelend, Wat staat er precies voor Python versie (screenshotje), misschien is dat het probleem?
zie: http://tweakers.net/ext/f...ZDl/full.png?nohitcount=1 voor screenie. Geeft niet veel andere info. Ik denk dat het geheel gebruikmaakt van versie aanduiding 26. Als ik namelijk in de dependencies van de zebulon pakketjes kijk, zie ik allen verwijzingen naar python26.
Mystic Spirit schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:27:
[...]

zie: http://tweakers.net/ext/f...ZDl/full.png?nohitcount=1 voor screenie. Geeft niet veel andere info. Ik denk dat het geheel gebruikmaakt van versie aanduiding 26. Als ik namelijk in de dependencies van de zebulon pakketjes kijk, zie ik allen verwijzingen naar python26.
Ik zal er later vandaag even naar kijken, kom er op terug.
Denk dat ik een verkeerde Python verwijzing gebruikt heb.

Verwijderd

Ik heb een nieuwe Sick Beard Interface gemaakt. Is nog wel beta:

Zie: https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/402

Je kan hem proberen door hem te downloaden op https://github.com/elmarkou/Sick-Beard

Enige wat je moet doen is huidige /data folder vervangen door mijn /data folder.

Enjoy :) (en vergeet niet is nog beta)

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:04:
Ik heb een nieuwe Sick Beard Interface gemaakt. Is nog wel beta:

Zie: https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/402

Je kan hem proberen door hem te downloaden op https://github.com/elmarkou/Sick-Beard

Enige wat je moet doen is huidige /data folder vervangen door mijn /data folder.

Enjoy :) (en vergeet niet is nog beta)
Ziet er leuk uit! Dat moet gezegt worden. Maar of het echt een verbetering is wil ik niet zeggen. Het is grafisch opgeleukt, maar er was niets mis met de oude interface behalve dat het geen web2.0 is.

De marges in het overzicht zijn naar mijn mening nu erg ruim.

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-11 13:06
Ziet er goed uit hoor, geen idee hoe ik dit moet vervangen (kan zeker niet via ftp naar mijn synology?).
Neefdave schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:13:
Ziet er goed uit hoor, geen idee hoe ik dit moet vervangen (kan zeker niet via ftp naar mijn synology?).
via SSH heb ik dit gedaan (uit mijn hoofd)

Eerst elmarkou's repo op een share van mijn DS gezet

Eerst SB gestopt , data folder verwijderen
rm -rf /volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/data/

Nieuwe data folder terug
cp -rf /volume1/public/elmarkou-Sick-Beard-d0c440b/data /volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard

User weer op sickbeard zetten
chown -R sickbeard /volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/data/

SB starten

@elmarkou
Interface ziet er netjes uit, kreeg eigenlijk bij de eerste blik erop een beetje HeadPhones gevoel. :)
Wat me overigens opviel is elke keer als ik naar de startpagina ga hij de images opnieuw lijkt te downloaden, klopt dat? Duurt best even namelijk

Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/aadJANq8.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door schumi2004 op 01-06-2012 15:29 ]

Verwijderd

Neefdave schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:13:
Ja wel heb al wat collega's die op synology hebben gefixed. Gewoon mijn repo downloaden dan de data folder vervangen voor oude en klaar :)

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:19:
[...]

via SSH heb ik dit gedaan (uit mijn hoofd)

Eerst elmarkou's repo op een share van mijn DS gezet

Eerst SB gestopt , data folder verwijderen
rm -rf /volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/data/

Nieuwe data folder terug
cp -rf /volume1/public/elmarkou-Sick-Beard-d0c440b/data /volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard

User weer op sickbeard zetten
chown -R sickbeard /volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/data/

SB starten

@elmarkou
Interface ziet er netjes uit, kreeg eigenlijk bij de eerste blik erop een beetje HeadPhones gevoel. :)
Wat me overigens opviel is elke keer als ik naar de startpagina ga hij de images opnieuw lijkt te downloaden, klopt dat? Duurt best even namelijk

[afbeelding]
Klopt :) Headphones heb ik ook gedaan! en ook hier zit het zelfde probleem nog in. Daarom zeg ik er ook bij het is beta en nog niet af en gefinetuned. De afbeeldingen worden wel gecached maar de afbeeldingen die sickbeard binnen haalt van thé tvdb zijn groot (minimaal 1280x800+) . Ik kan geen python en ben nu aan het kijken hoe ik thumbnails daar kan krijgen... dan wordt het allemaal weer sneller.. dus ben er mee bezig maar dit is om even een 1e indruk te geven

Trouwens de afbeeldingen via synology zijn traag ja, ik heb geen moeite met mijn Mac Mini Server, maar wel logisch.. er moeten gewoon thumbs komen!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 15:50 . Reden: .. ]

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:27
Is SB interessant voor torrents (aangezien de OP dat als "so so" kwalificeert)
Heb wel 100Mbit u/d maar geen nieuwsgroepen, ben overigens wel bereid om een giganews (of andere) te nemen.

Maar als het niet hoeft, dan zijn we Hollands niet?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Als je het mij vraagt zijn torrents gewoon waardeloos vergeleken met usenet. Daarnaast zijn we ook Hollands als we zeggen van usenet downloaden we alleen en dat is toegestaan in Nederland ;)
Pagina: 1 ... 34 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!