Zie ik daar een kitten vermoord worden in de verte? https://github.com/RuudBu...ver/blob/master/README.mdReinder83 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:51:
Ik heb net CPv2 geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om de directories voor de renamer in te stellen. In het debug console zie ik een 404, als ik de link open zie ik daar "Wrong API key used" terwijl de key in de url wel de API key is.
Screenshots
Iemand een idee?
Volgens mij heb ik zelf toch echt de public url maar hij update hier al niet meer sinds 26 april.RuudBurger schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:23:
[...]
Zie ik daar een kitten vermoord worden in de verte? https://github.com/RuudBu...ver/blob/master/README.md
Zal er wel eens induiken.
edit:
Een hadmatige pull werkt dus weer wel (Synology NAS)
[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 15-05-2012 22:31 ]
Verwijderd
Is er uberhaupt iemand waar CP of CP2 goed werkt? Ik lees eigenlijk alleen dit topic hierover en krijg het idee dat ik beter nog wat kan wachten of draait hij bij veel mensen ook gewoon stabiel zonder problemen (subs vind ik niet interessant, dus dat probleem zal ik niet hebben).
Werkt als een trein als ik eerlijk ben.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:40:
Is er uberhaupt iemand waar CP of CP2 goed werkt? Ik lees eigenlijk alleen dit topic hierover en krijg het idee dat ik beter nog wat kan wachten of draait hij bij veel mensen ook gewoon stabiel zonder problemen (subs vind ik niet interessant, dus dat probleem zal ik niet hebben).
Maak dan wel geen gebruik nog van de renamer functie en all bijkomende voordelen omdat ik en subliminal appart heb draaien al en ik xbmc de metadata laat regelen.
De interface was even wennen in het begin maar nu ik het een hele poos draaiend heb ga ik niet meer terug naar v1.
Als het eenmaal draait dan is er geen omkijken naar. Het instellen is voor de niet IT-ers wel wat vogelen en je moet er ook even mee leren werken. Dit topic bevat een schat aan gedeelde ervaringen die er al veel issues uitgilteren.
CP werkt prima, ik ben gewoon lekker aan het rommelen met CPv2 omdat ik het leuk vind.
Het probleem met CPv2 wordt steeds vreemder. Ik had hem opnieuw geïnstalleerd via het pakket en hij deed het weer. Updaten deed het nog steeds niet nadat ik van alles geprobeerd had.
Een half uur later ga ik via mijn telefoon naar poort 5050 op mijn NAS, en ik zie opeens bovenin een update balk staan! Ik probeer het en toen deed hij het weer niet, pakket was weer gestopt vreemd genoeg. Heel raar allemaal.
Ik zit nu te denken dat het misschien aan mijn 2 versies van Python ligt die ik heb draaien. Voorlopig nog niet opgelost dus.
Het probleem met CPv2 wordt steeds vreemder. Ik had hem opnieuw geïnstalleerd via het pakket en hij deed het weer. Updaten deed het nog steeds niet nadat ik van alles geprobeerd had.
Een half uur later ga ik via mijn telefoon naar poort 5050 op mijn NAS, en ik zie opeens bovenin een update balk staan! Ik probeer het en toen deed hij het weer niet, pakket was weer gestopt vreemd genoeg. Heel raar allemaal.
Ik zit nu te denken dat het misschien aan mijn 2 versies van Python ligt die ik heb draaien. Voorlopig nog niet opgelost dus.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Dit heb ik ook, maar dan op Debian, lijkt dus eerder een probleem te zijn in CP v2.Sleepie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:50:
Ik heb net CouchPotato V2 op mijn ZFSGuru (freebsd) bak gezet.
Als ik hem handmatig opstart (python /usr/local/couchpotato/CouchPotato.py -- deamon) start hij gewoon op (maar dan wel als 'root' wat weer rechtenproblemen bij de gedownloade bestanden oplevert).
Via het rc.d script wil hij echter niet starten (waar CouchPotato v1 dat gewoon prima deed), relevante stuk van het script:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 name="couchpotato" rcvar=${name}_enable load_rc_config ${name} : ${couchpotato_enable:="YES"} : ${couchpotato_user:="share"} : ${couchpotato_dir:="/usr/local/couchpotato"} : ${couchpotato_chdir:="${couchpotato_dir}"} : ${couchpotato_pid:="${couchpotato_dir}/couchpotato.pid"} WGET="/usr/local/bin/wget" # You need wget for this script to safely shutdown CouchPotato. HOST="127.0.0.1" # Set CouchPotato address here. PORT="5050" # Set CouchPotato port here. CPAPI="" # Set CouchPotato API key status_cmd="${name}_status" stop_cmd="${name}_stop" command="/usr/sbin/daemon" command_args="-f -p ${couchpotato_pid} python ${couchpotato_dir}/CouchPotato.py ${couchpotato_flags}"
Iemand die misschien een werkend start/stop script voor CP V2 op freebsd heeft?
Het init.d script is namelijk vrij simpel en eigenlijk ook wel 'standaard', dat CP v2 er niet mee overweg kan is dan eerder een gebrek aan CP v2.
Is inderdaad een soort standaard scriptje, de scripts van sabnzbd en sickbeard zijn eigenlijk precies hetzelfde.CptChaos schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 18:36:
[...]
Dit heb ik ook, maar dan op Debian, lijkt dus eerder een probleem te zijn in CP v2.
Het init.d script is namelijk vrij simpel en eigenlijk ook wel 'standaard', dat CP v2 er niet mee overweg kan is dan eerder een gebrek aan CP v2.
Lijkt dus inderdaad een probleem ergens in CP V2, hopelijk wordt dat nog opgelost.
Nog een vreemd probleem hier met CP V2 trouwens (nog niet gekeken of het een bekende bug is eerlijk gezegd).
Er gaat ergens iets mis bij het verplaatsten van de films van de download naar de movie folder.
Ik download een 1080p versie van zo'n 12GB en dat levert in de movie folder een bestand op van 4 tot 5 GB. Het lijkt erop dat CP het bestand al gaat verplaatsten voor het helemaal is uitgepakt ofzo
Nu zei ik eerder vandaag dat CPv2 als een trein werkte maar echter na de update die ik vanmorgen gedaan heb merk ik dat er de api koppeling tussen CPv2 en NZB Unity niet meer functioneert waar deze het ervoor nog wel deed.
Iemand een soortgelijk probleem met zelfde of andere apps?
Toevallig, ik heb vanmiddag V2 voor het eerste geïnstalleerd (nadat ik over V1 al erg te spreken was), en vroeg me ook al af waarom NZB Unity telkens een "authentication issue" gaf. Ik neem aan dat jij ook dat probleem hebt?schumi2004 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:21:
Nu zei ik eerder vandaag dat CPv2 als een trein werkte maar echter na de update die ik vanmorgen gedaan heb merk ik dat er de api koppeling tussen CPv2 en NZB Unity niet meer functioneert waar deze het ervoor nog wel deed.
Ik heb op mijn Synology Subliminal geïnstalleerd volgens de handleiding in de startpost van dit topic, maar ik krijg het niet werkend.
Ik heb geen idee waar ik de oorzaak van dit probleem moet zoeken, iemand een tip?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| DiskStation> sh subli_cron_findTV.sh ============================================================= 2012-05-16 20:24: Find -l en subtitles for /volume1/series with age 14 No subtitles found ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-3 Traceback (most recent call last): File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/async.py", line 46, in run result = consume_task(task, self.services) File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/core.py", line 135, in consume_task subtitles = services[task.service].list(task.video, task.languages) File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/services/bierdopje.py", line 118, in list results = self.query(video.season, video.episode, languages, video.path or video.release, video.tvdbid, video.series) File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/services/bierdopje.py", line 71, in query self.load_cache() File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/services/bierdopje.py", line 68, in load_cache self.showids = pickle.load(f) EOFError No subtitles found |
Ik heb geen idee waar ik de oorzaak van dit probleem moet zoeken, iemand een tip?
Probeer eensmrwolf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:35:
Ik heb op mijn Synology Subliminal geïnstalleerd volgens de handleiding in de startpost van dit topic, maar ik krijg het niet werkend.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 DiskStation> sh subli_cron_findTV.sh ============================================================= 2012-05-16 20:24: Find -l en subtitles for /volume1/series with age 14 No subtitles found ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-3 Traceback (most recent call last): File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/async.py", line 46, in run result = consume_task(task, self.services) File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/core.py", line 135, in consume_task subtitles = services[task.service].list(task.video, task.languages) File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/services/bierdopje.py", line 118, in list results = self.query(video.season, video.episode, languages, video.path or video.release, video.tvdbid, video.series) File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/services/bierdopje.py", line 71, in query self.load_cache() File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/services/bierdopje.py", line 68, in load_cache self.showids = pickle.load(f) EOFError No subtitles found
chown -R sabnzbd:users /volume1/@appstore/.subliminal
chmod 775 /volume1/@appstore/.subliminal /volume1/@appstore/.subliminal/cache
chmod 664 /volume1/@appstore/.subliminal/cache/bierdopje_showid.cache
Ja precies.KoppenSneller schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:28:
[...]
Toevallig, ik heb vanmiddag V2 voor het eerste geïnstalleerd (nadat ik over V1 al erg te spreken was), en vroeg me ook al af waarom NZB Unity telkens een "authentication issue" gaf. Ik neem aan dat jij ook dat probleem hebt?
[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 16-05-2012 21:49 ]
Voor mensen die git update problemen hebben, je kan ook draaien vanaf source. Geen git nodig 
Gewoon de .zip van github downloaden of het .git mapje in de CP root wegflikkeren.
Gewoon de .zip van github downloaden of het .git mapje in de CP root wegflikkeren.
Ik heb het topic even snel doorlopen, maar vond zo direkt niet de oplossing voor mijn CP probleem.
Als ik vanuit de webinterface een shutdown of restart van CP doe, werkt dat niet.
Ik krijg gewoon het draaiende cirkeltje, en daar blijft het bij, moet dan manueel (via Webmin) de verschillende processen stoppen. Het zijn er trouwens verdacht veel vind ik
Enig idee wat hier fout gaat?
Als ik vanuit de webinterface een shutdown of restart van CP doe, werkt dat niet.
Ik krijg gewoon het draaiende cirkeltje, en daar blijft het bij, moet dan manueel (via Webmin) de verschillende processen stoppen. Het zijn er trouwens verdacht veel vind ik
code:
1
2
3
4
5
6
7
| 1484 couchpotato May09 /usr/bin/python CouchPotato.py --daemon --pid_file=/var/run/couchpotato/server.p ... 1671 couchpotato May09 /bin/sh -c git fetch 1672 couchpotato May09 git fetch 1675 couchpotato May09 git-remote-https origin https://RuudBurger@github.com/RuudBurger/CouchPotatoServ ... 19155 couchpotato May09 /bin/sh -c git fetch 19157 couchpotato May09 git fetch 19158 couchpotato May09 git-remote-https origin https://RuudBurger@github.com/RuudBurger/CouchPotatoServ ... |
Enig idee wat hier fout gaat?
Misschien heeft het hier iets mee te maken maar weet niet zeker.
Ruud had namelijk iets gezegd over git url en ik meen verkeerde te zien bij.
RuudBurger in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
Edit:
@RuudBurger
Het viel me op dat CPv2 updater een interval geeft van 6 uur, klopt dat?
Als dat zo is kan deze niet gelijk gemaakt worden aan de aanwezig cronjob settings?
Ging er in eerste instantie van uit dat dat al zo was maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Ruud had namelijk iets gezegd over git url en ik meen verkeerde te zien bij.
RuudBurger in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
Edit:
@RuudBurger
Het viel me op dat CPv2 updater een interval geeft van 6 uur, klopt dat?
Als dat zo is kan deze niet gelijk gemaakt worden aan de aanwezig cronjob settings?
code:
1
| Job "Updater.check (trigger: interval[6:00:00], next run at: 2012-05-17 10:36:25.599377)" raised an exception |
Ging er in eerste instantie van uit dat dat al zo was maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
[ Voor 44% gewijzigd door schumi2004 op 17-05-2012 09:49 ]
@Fire69:
Welke versie draai je, want die url die gebruikt wordt is al een tijdje geleden gefixed naar de publieke github url. Ik had namelijk perongeluk de "repo owner" url gebruikt en daar kan je alleen in met ssh
Even handmatig een update draaien dus.
@schumi:
welke cronjob settings?
Bij startup checkt hij voor updates en daarna elke 6 uur inderdaad. Als hij gelijk gaat met andere cronjobs, gaat hij alles tegelijk doen en dan midden in de wanten-list search een restart doen. Lijkt me niet het handigste moment
Welke versie draai je, want die url die gebruikt wordt is al een tijdje geleden gefixed naar de publieke github url. Ik had namelijk perongeluk de "repo owner" url gebruikt en daar kan je alleen in met ssh
@schumi:
welke cronjob settings?
Bij startup checkt hij voor updates en daarna elke 6 uur inderdaad. Als hij gelijk gaat met andere cronjobs, gaat hij alles tegelijk doen en dan midden in de wanten-list search een restart doen. Lijkt me niet het handigste moment
Begrijp ik nu goed dat SABNZBD maar op 1 volume kan downen? Is er geen manier categorien aan verschillende volumes te hangen?
Dat kan wel, in de categorysettings gewoon de betreffende map toewijzenJpjedi schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:48:
Begrijp ik nu goed dat SABNZBD maar op 1 volume kan downen? Is er geen manier categorien aan verschillende volumes te hangen?
Mijn server haalt binnen, en verplaatst het uiteindelijk naar de betreffende NAS ( 2xSyno 1xfreenas )
Intern op de Synology kan je niet (makkelijk) naar buiten, maar als je in de category zet
/volume1/download/muziek
of : /volume2/mapnaam
( let op, in de benamingen WEL rekening met hoofd en kleine letters )
In de rssfilter kan je zelfs per filterhit andere locaties aangeven
[ Voor 5% gewijzigd door FreshMaker op 17-05-2012 12:50 ]
Ah ja verrek, ik zie het al:FreshMaker schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:48:
[...]
Dat kan wel, in de categorysettings gewoon de betreffende map toewijzen
Mijn server haalt binnen, en verplaatst het uiteindelijk naar de betreffende NAS ( 2xSyno 1xfreenas )
Intern op de Synology kan je niet (makkelijk) naar buiten, maar als je in de category zet
/volume1/download/muziek
of : /volume2/mapnaam
( let op, in de benamingen WEL rekening met hoofd en kleine letters )
In de rssfilter kan je zelfs per filterhit andere locaties aangeven
Location to store finished, fully processed downloads.
Can be overruled by user-defined categories.
Dus inderdaad een path aanmaken in de categories
Tnx
EDIT: folderpath heb ik op mijn temp mappen laten staan, SB blijft onveranderd en CP was erg simpel om naar een andere volume te laten wijzen. Zo zijn ze mooi gesplitst
[ Voor 15% gewijzigd door Jpjedi op 17-05-2012 20:31 ]
Dat is ook weer zo maar dat ie dan bv 10 min van te voren een update check gaat doen.RuudBurger schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:44:
-knip-
@schumi:
welke cronjob settings?
Als mijn crons om de 12 uur gaan , met een reden, dan gooit die updater roet in het eten.
Nee, helaas. De fouten blijven terugkomen.schumi2004 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:48:
[...]
Probeer eens
chown -R sabnzbd:users /volume1/@appstore/.subliminal
chmod 775 /volume1/@appstore/.subliminal /volume1/@appstore/.subliminal/cache
chmod 664 /volume1/@appstore/.subliminal/cache/bierdopje_showid.cache
Gewoon die van git.RuudBurger schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:44:
@Fire69:
Welke versie draai je, want die url die gebruikt wordt is al een tijdje geleden gefixed naar de publieke github url. Ik had namelijk perongeluk de "repo owner" url gebruikt en daar kan je alleen in met sshEven handmatig een update draaien dus.
[...]
Ik weet niet juist meer welke url er in de guide stond die ik gebruikt heb, maar het was denk ik niet die dat nu in je README staat
Zal even van 0 herbeginnen dan want die update kan ik wel af en toe eens manueel doen, maar dat die restart/shutdown blijft hangen vind ik wel vervelend
[edit]
Zo, dat ziet er al veel beter uit. Thanx
[ Voor 3% gewijzigd door Fire69 op 17-05-2012 16:13 ]
Verwijderd
Ik heb een ds212j
Hierop heb ik sabnzbd werkend met Sickbeard.
Echter het postprocessen gaat maar deels goed. Er worden sommige files gereanimeerd en verplaatst maar andere niet.
Rechten zijn dus goed want sommige gaan goed.
Waar moet ik zoeken?
Hierop heb ik sabnzbd werkend met Sickbeard.
Echter het postprocessen gaat maar deels goed. Er worden sommige files gereanimeerd en verplaatst maar andere niet.
Rechten zijn dus goed want sommige gaan goed.
Waar moet ik zoeken?
Hm, net iets vreemds gemerkt aan mijn CP.
Hij ziet een stuk of 30 films (mkv, staan samen in 1 folder, elk met een eigen .nfo) als 1 film, nl. Barbie as Rapunzel (dat is 1 van de aanwezige films).
Kan ik gewoon mijn couchpotato.db eens weggooien om hem te laten herscannen?
[edit]
Doh, kon niet meer wachten en heb de db dus maar weggegooid.
Probleem blijft, maar had er niet aan gedacht dat mijn Wanted-lijst nu ging leeg zijn!
Kan ik uit de db_backup nog iets te weten komen? Want ik weet natuurlijk niet meer welke films Wanted stonden.
En waarom ziet hij al die films nu als één?
Hij ziet een stuk of 30 films (mkv, staan samen in 1 folder, elk met een eigen .nfo) als 1 film, nl. Barbie as Rapunzel (dat is 1 van de aanwezige films).
[edit]
Probleem blijft, maar had er niet aan gedacht dat mijn Wanted-lijst nu ging leeg zijn!
Kan ik uit de db_backup nog iets te weten komen? Want ik weet natuurlijk niet meer welke films Wanted stonden.
[ Voor 37% gewijzigd door Fire69 op 17-05-2012 21:40 ]
geen undelete/prullenbak optie??Fire69 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:07:
Hm, net iets vreemds gemerkt aan mijn CP.
[edit]
volgende x renamen
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Ja, maar dan zit ik terug met mijn oude db, waar blijkbaar toch wel enkele foutjes in zatenRoRoo schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:01:
[...]
geen undelete/prullenbak optie??
volgende x renamen
Waarom toont hij een hoop andere films uit die map dan wel apart?I-King schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:14:
[...]
Hij scant per map, je moet ze dus in losse mappen zetten.
[edit]
Ik heb alle films in aparte subfolders gezet, maar het probleem blijft...
[ Voor 7% gewijzigd door Fire69 op 18-05-2012 23:12 ]
Wat is er trouwens met Mar2zz gebeurd? Sinds 18 februari niet meer gepost, 12 februari zijn laatste blog?
Ik was opzoek naar dat totale installatie script van hem voor alle applicaties aangezien ik daar Spotweb uit wilde halen. Overigens doe ik dat nu wel met de tutorial van Brickman.
Ik was opzoek naar dat totale installatie script van hem voor alle applicaties aangezien ik daar Spotweb uit wilde halen. Overigens doe ik dat nu wel met de tutorial van Brickman.
[ Voor 48% gewijzigd door Joster op 18-05-2012 23:49 ]
Sinds ik CPv2 heb draaien (op mijn Windows-bak, via Python) krijg ik geen films meer binnen. Op CPv1 werkte dit prima. Nu dacht ik eens in de log te kijken bij het zoeken van een film waarvan ik weet dat mijn providers die hebben, en toen zag ik dit:
Toch raar, want onder settings -> downloaders staat Sabnzbd gewoon correct ingevuld en aangevinkt.
What's going on?
code:
1
| [ato.core.plugins.searcher] Tried to download, but none of the downloaders are enabled |
Toch raar, want onder settings -> downloaders staat Sabnzbd gewoon correct ingevuld en aangevinkt.
What's going on?
Heb mijn Syno een reset gegeven omdat ik alles opnieuw en schoon wil installeren. De mappen @appstore en web worden echter niet geheel leeg gemaakt. In mijn DSM staat dat er niets geen pakketten zijn geïnstalleerd en ik gooide er dus alvast de nieuwste Python op. In ssh kwam ik er achter dat alle mappen van mijn vorige pakketten nog wel degelijk bestaan, kan ik deze gewoon weggooien met rm ? Ik hoef hier in principe niets van te bewaren want alles wat ik wil bewaren heb ik uiteraard elders opgeslagen..
Hier net hetzelfde probleem (in linux).
Geeft een melding: OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/home/user/.config/subliminal'
Heb subliminal dmv lasi scriptje geinstalleerd (thx mar2zz) maar er word geen filder .config/subliminal aangemaakt...
Iemand een idee?
Als je de foutmelding wat beter leest, begrijp je best wat er staat en wat je er dus aan kan doen. Mijn eerste gok zou een bestand zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 19-05-2012 23:03 ]
Misschien is het LaSI script wat verouderd, waardoor de map niet aangemaakt is. Mar2zz is al even niet online geweest.
Weet niet of je CPv2 gebruikt, maar kan me voorstellen dat LaSI daar geen support voor heeft.
CPv2 werk hier wel, maar bij sommige films krijg ik die melding ook.Zinu schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:56:
Sinds ik CPv2 heb draaien (op mijn Windows-bak, via Python) krijg ik geen films meer binnen. Op CPv1 werkte dit prima. Nu dacht ik eens in de log te kijken bij het zoeken van een film waarvan ik weet dat mijn providers die hebben, en toen zag ik dit:
code:
1 [ato.core.plugins.searcher] Tried to download, but none of the downloaders are enabled
What's going on?
Wel krijg ik eerst een hoop rode tekst in de log, ik denk dat het te maken heeft met het feit dat hij dingen niet vind en daardoor denkt dat Sabnzb het niet goed doet of zo.

[edit]
Heb nog wat verder zitten zoeken. Als voorbeeld had ik Pulp Fiction genoemen.
Hij vind deze bij mij bij 3 providers.
Als ik manueel de versie kies die hij bij NZBClub heeft gevonden, werkt het normaal.
Neem ik echt de versie van bij Alt.bin.hdtv.x264 dan probeert hij de nzb van de site te halen, en dat failed.
(Failed opening url in X264: http://85.214.105.230/get_nzb.php?id=18626§ion=hd)
Daarna krijg ik de fout over de downloaders die niet enabled zijn.
Het lijkt (gezien de errors die erna in de log komt) op een foutmelding die niet goed afgevangen wordt.
Maar ik ben geen coder, kan er dus compleet naast zitten
[ Voor 28% gewijzigd door Fire69 op 20-05-2012 11:35 ]
Iets snap ik nog niet helemaal. Renaming staat enabled in CP, echter de bestandsnaam staat op original filename terwijl de foldername is aangeduid als filmnaam + jaartal.
Echter als ik in de mappen kijk dan is de .mlv ook hernoemd. Wordt de MKV als folder gezien ofzo?
Dit is een probleem omdat subs moeilijker worden gevonden op deze manier.
Echter als ik in de mappen kijk dan is de .mlv ook hernoemd. Wordt de MKV als folder gezien ofzo?
Dit is een probleem omdat subs moeilijker worden gevonden op deze manier.
Die versie van SABnzbd heb ik proberen te installeren maar die liep vast na het doorlopen van de snelle installatie stappen. Toen heb ik hem gestopt en opnieuw gestart maar ook dat had geen resultaat. Vervolgens de de Syno herstart en weer geprobeerd, toen het pakket maar verwijderd. Nu kan ik zowel dit pakket als degene van SynoCommunity niet meer installeren, wat nu?schumi2004 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:01:
[...]
Nee is niet dezelfde
Probeer maar , je kan hem altijd verwijderen.
Ik heb net overigens het pad naar git aangepast naar:
/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/git
En hij geeft tot op heden geen error wat bij een andere forum lid wel was.
Je zou het een kans kunnen geven zonder te bootstrappen
EDIT:
Als je zelfde architecture DS heb als mijn DS211 dan staat er ook SABnzbd 7 beta 3
DS111, 211j, 211, 211+, 411j, 411slim (88f6281)
Ik zou even via SSH kijken of er niet files achter gebleven zijn in @appstore folderJoster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:22:
[...]
Die versie van SABnzbd heb ik proberen te installeren maar die liep vast na het doorlopen van de snelle installatie stappen. Toen heb ik hem gestopt en opnieuw gestart maar ook dat had geen resultaat. Vervolgens de de Syno herstart en weer geprobeerd, toen het pakket maar verwijderd. Nu kan ik zowel dit pakket als degene van SynoCommunity niet meer installeren, wat nu?
Met dit commando kun je zoeken waar allemaal sabnzbd files staan
find / -name sabnzbd
Dan opnieuw proberen.
Wat voor DS heb je, wellicht was dat package toch niet helemaal geschikt
Hier staan bijgewerkte packages
https://www.dropbox.com/sh/n5s7n9xo45o8vpu/P8942P2Lii
In @appstore stond niets, in /usr/syno/etc/packages stond nog wel een mapje met sabnzbd (was verder leeg). Die verwijderd en herstart, nu is hij weg. Zo eens kijken of ik opnieuw kan installeren.schumi2004 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:32:
[...]
Ik zou even via SSH kijken of er niet files achter gebleven zijn in @appstore folder
Met dit commando kun je zoeken waar allemaal sabnzbd files staan
find / -name sabnzbd
Dan opnieuw proberen.
Wat voor DS heb je, wellicht was dat package toch niet helemaal geschikt
Hier staan bijgewerkte packages
https://www.dropbox.com/sh/n5s7n9xo45o8vpu/P8942P2Lii
Ik heb een DS211j. Welke van die beta 6 moet ik dan in hemelsnaam hebben? Die sabnzbd-88f6281 right?
Edit; grafzooi, kan nog altijd geen SAB installeren, ook niet die van SynoCommunity
[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 20-05-2012 14:43 ]
Das toch appart. Verder werd er niks gevonden met find commando?Joster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:36:
[...]
In @appstore stond niets, in /usr/syno/etc/packages stond nog wel een mapje met sabnzbd (was verder leeg). Die verwijderd en herstart, nu is hij weg. Zo eens kijken of ik opnieuw kan installeren.
Ik heb een DS211j. Welke van die beta 6 moet ik dan in hemelsnaam hebben? Die sabnzbd-88f6281 right?
Edit; grafzooi, kan nog altijd geen SAB installeren, ook niet die van SynoCommunity
DS had je ook al herstart toch ?
schumi2004 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:48:
[...]
Das toch appart. Verder werd er niks gevonden met find commando?
DS had je ook al herstart toch ?
DiskStation> find -name sabnzbd ./volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/downloaders/sabnzbd ./volumeUSB1/usbshare/sabnzbd DiskStation> find -name SABnzbd ./volume1/Back-up/NAS/old/@appstore/SABnzbd
Is dus alleen iets van CPv2, logs en back-up van oude @appstore. Eerste keer dat ik die Beta installeerde gaf hij geen enkele fout, nu zegt hij steeds dat pakketten niet te installeren zijn. DS verschillende keren herstart, ook na verwijderen van lege map sabnzbd in /usr/syno/etc/packages.
Misschien dat de instellingen in CPv2 de fout veroorzaken, zal eens kijken.
[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 20-05-2012 14:52 ]
Verwijderd
Voor wie nog een goede app zoekt om zijn tv series bij te houden, ik heb voor 2,30 euro (of dollar) deze gekocht voor mijn android telefoon:
http://tvshowfavs.com/#
Je kan hem 2 weken testen, als je ook de imdb movie en serie app (die is gratis) hebt of installeert, dan werken ze samen.
Per aflevering een samenvatting, overzicht wie erin meespeelt en ga zo maar door. Werkt erg fijn.
Ik heb de gratis versies van soortgelijke apps ook geprobeerd, maar dit vond ik toch het fijnste werken en het mooist.
Je kan hem 2 weken testen, als je ook de imdb movie en serie app (die is gratis) hebt of installeert, dan werken ze samen.
Per aflevering een samenvatting, overzicht wie erin meespeelt en ga zo maar door. Werkt erg fijn.
Ik heb de gratis versies van soortgelijke apps ook geprobeerd, maar dit vond ik toch het fijnste werken en het mooist.
Ah fijn, nu kan ik na een volgende herstart niet eens meer in mijn DSJoster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:51:
[...]
DiskStation> find -name sabnzbd ./volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/downloaders/sabnzbd ./volumeUSB1/usbshare/sabnzbd DiskStation> find -name SABnzbd ./volume1/Back-up/NAS/old/@appstore/SABnzbd
Is dus alleen iets van CPv2, logs en back-up van oude @appstore. Eerste keer dat ik die Beta installeerde gaf hij geen enkele fout, nu zegt hij steeds dat pakketten niet te installeren zijn. DS verschillende keren herstart, ook na verwijderen van lege map sabnzbd in /usr/syno/etc/packages.
Misschien dat de instellingen in CPv2 de fout veroorzaken, zal eens kijken.
Welke imdb movie en serie app ?Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:13:
Voor wie nog een goede app zoekt om zijn tv series bij te houden, ik heb voor 2,30 euro (of dollar) deze gekocht voor mijn android telefoon:
Misschien is er wel meer aan de hand als alleen problemen met SABnzbd ?Joster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:14:
[...]
Ah fijn, nu kan ik na een volgende herstart niet eens meer in mijn DS
Zou niet weten wat, net een complete reset gedaan.. Nog niets vreemds gemerkt tot ik die Beta ging installeren. Verschillende herstarts deden het daarna ook gewoon tot nu..
Verwijderd
de link naar die serie app heb ik in mijn bericht staan, ik heb hem zelf gedownload via de play store die op mijn telefoon zat toen ik hem kreeg (geen idee of andere telefoons die store ook hebben, ik interesseer me meestal niet zo voor die mobiele stoorzendertjesschumi2004 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:16:
Welke imdb movie en serie app ?
Die imdb app heb ik daar ook gevonden.
Het ziet er zo uit:

En de imdb app:

Vind het wel fijn werken, had altijd een overzicht op papier, maar dit is fijner. Nadeel is wel dat je maar voor 1 persoon er gegevens in kan zetten, had liever gehad dat mijn vrouw haar eigen lijst kon bijhouden, maar ik zal nog eens mailen met support of ik misschien wat over het hoofd zie.
Het werkt alleen niet samen met CP of met SB, maar daar zijn weer andere apps voor. Maar dat vind ik ook niet zo boeiend, mijn synology nas download toch wel alles en daar hoef ik geen berichten van te hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2012 15:29 ]
Waar kan ik die tabel ook alweer vinden waarin je kan zien wel signaal van welk lampje op je DS wat zegt?
Edit, laat maar, al gevonden in een oude handleiding, in de nieuwste staat het niet meer
Edit, laat maar, al gevonden in een oude handleiding, in de nieuwste staat het niet meer
[ Voor 31% gewijzigd door Joster op 20-05-2012 15:35 ]
Dat dat je naast de al genoemde app nog 2 andere apps bedoelde, een andere app als imdb zeg maar en een andere serie app.Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:28:
[...]
de link naar die serie app heb ik in mijn bericht staan, ik heb hem zelf gedownload via de play store die op mijn telefoon zat toen ik hem kreeg (geen idee of andere telefoons die store ook hebben, ik interesseer me meestal niet zo voor die mobiele stoorzendertjes).
Die imdb app heb ik daar ook gevonden.
Het ziet er zo uit:
[afbeelding]
En de imdb app:
[afbeelding]
Vind het wel fijn werken, had altijd een overzicht op papier, maar dit is fijner. Nadeel is wel dat je maar voor 1 persoon er gegevens in kan zetten, had liever gehad dat mijn vrouw haar eigen lijst kon bijhouden, maar ik zal nog eens mailen met support of ik misschien wat over het hoofd zie.
Het werkt alleen niet samen met CP of met SB, maar daar zijn weer andere apps voor. Maar dat vind ik ook niet zo boeiend, mijn synology nas download toch wel alles en daar hoef ik geen berichten van te hebben.
Zelf gebruik ik Movie Trakt en TV Trakt, welke zoals naam al zegt met Trakt.tv in verbinding staan welke op zijn beurt weer met mijn XBMC gelinkt is.
Ik zal hem toch eens gaan proberen. Verder heb ik voor mijn CP, SB en SAB NZBMatrix NZB Unity ingebruik maar die heb je vast al een keer voorbij zien komen.
EDIT:
Iets anders. Is er toevallig al een spk voor LazyLibrarian?
Zo niet wil ik wel proberen er 1 te maken als er behoefte naar is?
https://github.com/Mar2zz/LazyLibrarian
[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 20-05-2012 15:48 ]
Het lijkt erop of hij in een herstart is blijven hangen. Harde herstart gedaan op de DS en nu geen probleem meer wat DS betreft. Kan er weer gewoon in en zie geen rare dingen.Joster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:20:
Zou niet weten wat, net een complete reset gedaan.. Nog niets vreemds gemerkt tot ik die Beta ging installeren. Verschillende herstarts deden het daarna ook gewoon tot nu..
Weer geprobeerd SAB te installeren maar tevergeefs
Krijg je dan nog een melding of iets te zien?Joster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:58:
[...]
Het lijkt erop of hij in een herstart is blijven hangen. Harde herstart gedaan op de DS en nu geen probleem meer wat DS betreft. Kan er weer gewoon in en zie geen rare dingen.
Weer geprobeerd SAB te installeren maar tevergeefs
Iemand toevallig een default config file van LazyLibarian die even op het web gegooid kan worden?
Enkel dat hij het pakket niet kan installeren. Krijg dezelfde melding bij de door jou verschafde beta's als de versie van SynoCommunity.schumi2004 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:04:
[...]
Krijg je dan nog een melding of iets te zien?
Packages van Zebulon doen het ook niet?Joster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:07:
[...]
Enkel dat hij het pakket niet kan installeren. Krijg dezelfde melding bij de door jou verschafde beta's als de versie van SynoCommunity.
Andere pakketten doen het wel (ook jouw CPv2) alleen SAB niet meer. Voor SAB van Zebulon moet ik eerst weer een oude versie van Python installeren dus dat heb ik nog niet geprobeerd..
[ Voor 5% gewijzigd door Joster op 20-05-2012 16:37 ]
Zoek nog eens goed of er niet ergens wat vervuiling is m.b.t.SABJoster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:37:
[...]
Andere pakketten doen het wel (ook jouw CPv2) alleen SAB niet meer. Voor SAB van Zebulon moet ik eerst weer een oude versie van Python installeren dus dat heb ik nog niet geprobeerd..
Ik had zelf ook een keer zoiets toen heb ik alles nagelopen waar iets zou kunnen staan, allemaal verwijderd, reboot NAS en toen kon ik het wel installeren.
Op wat zou ik nog moeten zoeken dan "sabnzbd" "SABnzbd" "sabnzb*" "SABnzb*" en "*nzbd"?schumi2004 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:14:
[...]
Zoek nog eens goed of er niet ergens wat vervuiling is m.b.t.SAB
Ik had zelf ook een keer zoiets toen heb ik alles nagelopen waar iets zou kunnen staan, allemaal verwijderd, reboot NAS en toen kon ik het wel installeren.
Alles wat op sab lijktJoster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:21:
[...]
Op wat zou ik nog moeten zoeken dan "sabnzbd" "SABnzbd" "sabnzb*" "SABnzb*" en "*nzbd"?
Ja ik heb inderdaad ook gewoon *sab* en *SAB* gedaan maar ik vind niks geks hoor..
Edit: Python opnieuw geïnstalleerd maar biedt geen soelaas @!*@E*@(( Waarom valt hier niets over te vinden in de logs van DSM?
Edit2: @schumi, welke versie van Python gebruik jij?
Edit3: Haha, nu staat SAB ineens als geïnstalleerd in het "pakketten" scherm maar bij "geïnstalleerd" staat hij er niet bij. Uiteraard doet hij het niet.
[ Voor 43% gewijzigd door Joster op 20-05-2012 20:09 ]
Misschien een stomme vraag, maar wat is het verschil tussen Couchpotatoe en Couchpotatoserver?
Server is V2.smeerbartje schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:13:
Misschien een stomme vraag, maar wat is het verschil tussen Couchpotatoe en Couchpotatoserver?
Zozo, ben al iets verder gekomen. Kon hem opnieuw installeren door een andere map te gebruiken dan /volume1/downloads/ aangezien daar al bestanden in staan. Echter bij het opnieuw starten na ingeven van diverse instellingen in SAB komt hij opnieuw niet op.. De beta crasht hier gewoon. Nu alles opnieuw proberen maar dan met die van SynoCommunity.. Zucht.Joster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:36:
[...]
Ja ik heb inderdaad ook gewoon *sab* en *SAB* gedaan maar ik vind niks geks hoor..
Edit: Python opnieuw geïnstalleerd maar biedt geen soelaas @!*@E*@(( Waarom valt hier niets over te vinden in de logs van DSM?
Edit2: @schumi, welke versie van Python gebruik jij?
Edit3: Haha, nu staat SAB ineens als geïnstalleerd in het "pakketten" scherm maar bij "geïnstalleerd" staat hij er niet bij. Uiteraard doet hij het niet.
Je heb er wel ellende mee zeg, is ook voor het eerst dat ik iemand zo'n beetje een hele dag bezig zie SABnzbd werkend te krijgen.Joster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:42:
[...]
Zozo, ben al iets verder gekomen. Kon hem opnieuw installeren door een andere map te gebruiken dan /volume1/downloads/ aangezien daar al bestanden in staan. Echter bij het opnieuw starten na ingeven van diverse instellingen in SAB komt hij opnieuw niet op.. De beta crasht hier gewoon. Nu alles opnieuw proberen maar dan met die van SynoCommunity.. Zucht.
Ik heb net hetzelfde probleem. Na het updaten van de DSM naar DSM 4.0-2228 (DS 1511+) wilt sab niet meer starten. De logfile van sabnzbd als package laat totaal niets nuttigs zien. ondertussen al dezelfde stappen uitgevoerd als Joster maar zonder resultaat. We blijven speuren ...Joster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:42:
[...]
Zozo, ben al iets verder gekomen. Nu alles opnieuw proberen maar dan met die van SynoCommunity.. Zucht.
Ik had het ook niet verwacht. Was van plan binnen een uurtje even alle door mij gewenste pakketten te installeren maar helaas loopt het anders.schumi2004 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:54:
[...]
Je heb er wel ellende mee zeg, is ook voor het eerst dat ik iemand zo'n beetje een hele dag bezig zie SABnzbd werkend te krijgen.
Heb nu alles van SAB weer verwijderd, mijn gedeelde mappen deels opnieuw ingedeeld en ga zo de stabiele versie van SynoCommunity opnieuw proberen te installeren.
Als het echt met build 2228 te maken heeft misschien overwegen om te downgraden?Farg0 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:58:
[...]
Ik heb net hetzelfde probleem. Na het updaten van de DSM naar DSM 4.0-2228 (DS 1511+) wilt sab niet meer starten. De logfile van sabnzbd als package laat totaal niets nuttigs zien. ondertussen al dezelfde stappen uitgevoerd als Joster maar zonder resultaat. We blijven speuren ...
Voila 0.6.15-1 werkt nu wel. Heb gekozen om geen wachtwoord in te stellen in eerste instantie, zou dat het hem geweest zijn?
Gebruik je vreemde karakters in je wachtwoord?Joster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:17:
Voila 0.6.15-1 werkt nu wel. Heb gekozen om geen wachtwoord in te stellen in eerste instantie, zou dat het hem geweest zijn?
Daar is wel een issue mee namelijk.
Nope, alleen letters en cijfers..schumi2004 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:30:
[...]
Gebruik je vreemde karakters in je wachtwoord?
Daar is wel een issue mee namelijk.
@j1nx, what's up met je newznab? Kan er niet op / geen nieuw wachtwoord aanvragen..?
Edit: Arrghhh, waarom doet CPv2 pas ondertitels downloaden ná renamen. Ik rename bewust niet in SAB zodat CP de ondertitels goed kan vinden, renamed CP ze voordat hij ondertitels gaat zoeken
En maken jullie gebruik van een userscript? Ik vond die greasemonkey vrij handig voor moviemeter en imdb, maar die lijkt er nu niet meer in te zitten..
Edit2: Het is wel even wennen maar dat komt vast goed. Wanted lijst en quality's zien er weer net wat anders uit en dergelijke. Verder heb ik niet echt in de gaten wanneer hij onder settings nou eigenlijk iets op slaat..
Waarom wordt er een bepaalde film 2x weergegeven op mijn wanted lijst met daarbij het quality vakje van de één fel blauw en van de ander grijs? Ik heb de film niet 2x toegevoegd en hij is al wel gesnatched. Is al weg, even F5 doen...
[ Voor 76% gewijzigd door Joster op 20-05-2012 22:19 ]
Probleempje met nabewerking. Weet alleen niet of het door SB of door Sab komt. Gok die laatste.
De serie Touch heeft in Sickbeard de volgende locatie; ../../Series/Touch (2012)
De afleveringen worden echter in een geheel ander map gedropt. Namelijk; ../../Series/Touch
Hierdoor wordt er geen metadata aangemaakt, kan autosub er niks mee en update SB de lijst van gedownloade afleveringen niet.
Mijn gok is dat dit dus aan SAB ligt. Misschien dat ( ) onder verboden tekens vallen? Kan geen enkele andere instelling vinden. Dit is precies hetzelfde probleem wat ik had met V (2009). Daar werd bij 1 seizoen V 2009 van gemaakt.
Iemand een idee welke instelling hier verantwoordelijk voor is?
De serie Touch heeft in Sickbeard de volgende locatie; ../../Series/Touch (2012)
De afleveringen worden echter in een geheel ander map gedropt. Namelijk; ../../Series/Touch
Hierdoor wordt er geen metadata aangemaakt, kan autosub er niks mee en update SB de lijst van gedownloade afleveringen niet.
Mijn gok is dat dit dus aan SAB ligt. Misschien dat ( ) onder verboden tekens vallen? Kan geen enkele andere instelling vinden. Dit is precies hetzelfde probleem wat ik had met V (2009). Daar werd bij 1 seizoen V 2009 van gemaakt.
Nog een vraagje over CPv2, waarom staat er bij "Rename Downloaded Movies" Run Every (Search for new movies inside the folder every X minutes)? Waarom moet je dit definiëren? Geeft SAB de film niet vanzelf terug aan CP waardoor hij gewoon gaat scannen na een afgeronde download? Standaard staat deze waarde op 1 minuut (
) maar dan weet je dus zeker dat je harde schijven niet in slaapstand gaan. (Of zie ik hier iets over het hoofd?).
Overigens heb ik er een willekeurige film ingezet gisterenavond en die is tot op heden niet verplaatst door CP..
Overigens heb ik er een willekeurige film ingezet gisterenavond en die is tot op heden niet verplaatst door CP..
[ Voor 12% gewijzigd door Joster op 21-05-2012 08:29 ]
Vraag ik me ook af. CP en SB renamen bij mij niet maar SAB doet dat weer wel bij sorting waardoor ik ook wat moeite heb met ondertitels. Vraag me ook af hoe anderen hier mee om gaan.Joster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:33:
[...]
Nope, alleen letters en cijfers..
@j1nx, what's up met je newznab? Kan er niet op / geen nieuw wachtwoord aanvragen..?
Edit: Arrghhh, waarom doet CPv2 pas ondertitels downloaden ná renamen. Ik rename bewust niet in SAB zodat CP de ondertitels goed kan vinden, renamed CP ze voordat hij ondertitels gaat zoekenHoe is jullie ervaring hiermee?
En maken jullie gebruik van een userscript? Ik vond die greasemonkey vrij handig voor moviemeter en imdb, maar die lijkt er nu niet meer in te zitten..
Edit2: Het is wel even wennen maar dat komt vast goed. Wanted lijst en quality's zien er weer net wat anders uit en dergelijke. Verder heb ik niet echt in de gaten wanneer hij onder settings nou eigenlijk iets op slaat..
Waarom wordt er een bepaalde film 2x weergegeven op mijn wanted lijst met daarbij het quality vakje van de één fel blauw en van de ander grijs? Ik heb de film niet 2x toegevoegd en hij is al wel gesnatched. Is al weg, even F5 doen...
Plex bierdopje plugin pakt voor series bij mij veel ondertitels op maar subtitels.org agent voor de films is wat minder geschikt voor.
Voorheen liet ik SAB bewust niet renamen zodat Sickbeard (voorheen middels Periscope) en CP (middels ???) fatsoenlijk hun ondertitels konden vinden. Nu hoef ik niet per se te renamen omdat XBMC toch gebruik maakt van map namen en zelf de namen van afleveringen van series al opschoond dus wat dat betreft hoeft het niet per se, maar wanneer een programma als CP beschikt over een Subliminal link (meen ik?!) dan is het toch veel logischer dat CP pas renamed nadat hij middels Subliminal de ondertitel heeft gevonden..Jpjedi schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:39:
[...]
Vraag ik me ook af. CP en SB renamen bij mij niet maar SAB doet dat weer wel bij sorting waardoor ik ook wat moeite heb met ondertitels. Vraag me ook af hoe anderen hier mee om gaan.
Plex bierdopje plugin pakt voor series bij mij veel ondertitels op maar subtitels.org agent voor de films is wat minder geschikt voor.
Ik kreeg ook soortgelijke problemen in het begin. Had het opgelost door simpelweg alleen sickbeard te laten processen. Die weet namelijk waar je TV map staat gezien hij ook alle metadata ervoor heeft opgezocht als het goed is. Heeft eigenlijk ook weinig nut om beide te laten processen. Enige wat Sab bij mij doet is het SabToSickbeard script aanroepen zodat Sickbeard weet dat de episode is gedownload en dit ook zo kan aanmerken en vervolgens het gaat moven/renamen zoals het in Sickbeard is ingesteld.Freakster86 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:29:
Probleempje met nabewerking. Weet alleen niet of het door SB of door Sab komt. Gok die laatste.
Ik krijg SickBeard nu niet eens aangesloten op SABnzbd
Melding is "Unable to connect to host", wat een onzin, precies dezelfde instellingen als in CouchPotato welke het wel doet..
Heb je de juiste port ingevuld? SickBeard vult nog steeds standaard 'http://localhost:8000' in volgens mij, terwijl sabnzbd standaard op port 8080 draait...Joster schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:11:
Ik krijg SickBeard nu niet eens aangesloten op SABnzbdMelding is "Unable to connect to host", wat een onzin, precies dezelfde instellingen als in CouchPotato welke het wel doet..
Ik keek daar zelf in eerste instantie ook 3 keer overheen voor ik het zag
[ Voor 8% gewijzigd door Sleepie op 21-05-2012 10:19 ]
Er staat echt 8080 ja
Maar omdat ik nu extern zit (niet in thuisnetwerk) ziet hij localhost niet? Mijn dyndns adres ingevuld en dan doet hij het wel. Vaag hoor, SB én SAB staan gewoon op dezelfde DS.
[ Voor 84% gewijzigd door Joster op 21-05-2012 10:29 ]
Tot nu toe ging het goed. Enkel bij die series waar (jaartal) bij staat verwerkt ie slecht of niet.serhat schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:41:
[...]
Ik kreeg ook soortgelijke problemen in het begin. Had het opgelost door simpelweg alleen sickbeard te laten processen. Die weet namelijk waar je TV map staat gezien hij ook alle metadata ervoor heeft opgezocht als het goed is. Heeft eigenlijk ook weinig nut om beide te laten processen. Enige wat Sab bij mij doet is het SabToSickbeard script aanroepen zodat Sickbeard weet dat de episode is gedownload en dit ook zo kan aanmerken en vervolgens het gaat moven/renamen zoals het in Sickbeard is ingesteld.
Dan toch maar eens kijken naar dat SabToSickbeard script. Zou je voor mij een Screeshotje willen maken van je post-processing bij Sickbeard?
Dat is dus ook mijn punt maar ik vind Plex hier in voor Films niet zo sterk. Misschien dat er een betere agent plugin is zoals bierdopje voor series?Joster schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:44:
[...]
Voorheen liet ik SAB bewust niet renamen zodat Sickbeard (voorheen middels Periscope) en CP (middels ???) fatsoenlijk hun ondertitels konden vinden. Nu hoef ik niet per se te renamen omdat XBMC toch gebruik maakt van map namen en zelf de namen van afleveringen van series al opschoond dus wat dat betreft hoeft het niet per se, maar wanneer een programma als CP beschikt over een Subliminal link (meen ik?!) dan is het toch veel logischer dat CP pas renamed nadat hij middels Subliminal de ondertitel heeft gevonden..
Ik zie trouwens dat SAB de folders renamed maar kan SAB ook bestanden renamen? Ik heb renaming in CP op <original> staan en kan er geen optie voor vinden in SAB. Echter mijn bestanden worden wel hernoemd en dus denk ik dat daar de oorzaak zit van mijn probleem met ontbrekende ondertitels. (Nu krijg ik: 60% met NL subs, 20% met ENG subs en 20% zonder of vage subs)
Ik zit met een probleem in mijn Headphones. Ik heb mijn vraag al gesteld op het Synology-forum.nl maar daar heeft helaas nog niemand gereageerd. Wellicht dat hier me iemand verder kan helpen...
Na een VIP donatie aan Headphones werkt het programma hier bij mij heel snel: artiesten worden snel toegevoegd en albums die op wanted staan worden volgens de logs ook gevonden in de index-sites (NZBMatrix en NZB.su). Echter worden er geen downloads doorgestuurd naar SabNZBd.
Zo zette ik bijvoorbeeld Lostprophets - Start Something in mijn wanted lijst. In de logs kon ik lezen dat die ook gevonden werd op de index-sites:
2012-05-20 20:12:54 INFO Found Lostprophets...Start.Something-2004. Size: 123.0 MB
2012-05-20 20:12:54 INFO Found Lostprophets.Start.Something.ðAdvance)-2004. Size: 87.0 MB
2012-05-20 20:12:54 INFO Found Lostprophets.Start.Something-2004. Size: 96.0 MB
Vervolgens wordt er niks naar SabNZBd gestuurd. Hoe zou dit komen?
Daarnaast heb ik nog een andere vraag. Als ik bij een artiest alle albums aanvink en ik druk in één keer op wanted, krijg ik de foutmelding 'You didn't select any albums'. En als ik een album afzonderlijk van skipped naar wanted wil zetten (via de knop ernaast) krijg ik de foutmelding 'There was an error'. De albums lijken echter wel in mijn wantedlist te komen, maar misschien heeft het feit dat er niks gedownload wordt met deze foutmeldingen te maken.
Na een VIP donatie aan Headphones werkt het programma hier bij mij heel snel: artiesten worden snel toegevoegd en albums die op wanted staan worden volgens de logs ook gevonden in de index-sites (NZBMatrix en NZB.su). Echter worden er geen downloads doorgestuurd naar SabNZBd.
Zo zette ik bijvoorbeeld Lostprophets - Start Something in mijn wanted lijst. In de logs kon ik lezen dat die ook gevonden werd op de index-sites:
2012-05-20 20:12:54 INFO Found Lostprophets...Start.Something-2004. Size: 123.0 MB
2012-05-20 20:12:54 INFO Found Lostprophets.Start.Something.ðAdvance)-2004. Size: 87.0 MB
2012-05-20 20:12:54 INFO Found Lostprophets.Start.Something-2004. Size: 96.0 MB
Vervolgens wordt er niks naar SabNZBd gestuurd. Hoe zou dit komen?
Daarnaast heb ik nog een andere vraag. Als ik bij een artiest alle albums aanvink en ik druk in één keer op wanted, krijg ik de foutmelding 'You didn't select any albums'. En als ik een album afzonderlijk van skipped naar wanted wil zetten (via de knop ernaast) krijg ik de foutmelding 'There was an error'. De albums lijken echter wel in mijn wantedlist te komen, maar misschien heeft het feit dat er niks gedownload wordt met deze foutmeldingen te maken.
Verwijderd
Bij mij werkt dit goed met deze serie, als je vanavond geen andere screenshot ontvangen hebt zal ik er een paar maken voor je. Ik gebruik sabnzb, sickbeard en autosub en dit gaat vloeiend met alle series, ook die met jaartallen.Freakster86 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:29:
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2012 10:55 ]
Voor de geïnteresseerden, mijn trakt.tv account is jpjedi en ik zou graag mijn vriendenlijst wat uitbreiden.
[ Voor 32% gewijzigd door Jpjedi op 21-05-2012 11:01 ]
Alle info is welkomVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:55:
[...]
Bij mij werkt dit goed met deze serie, als je vanavond geen andere screenshot ontvangen hebt zal ik er een paar maken voor je. Ik gebruik sabnzb, sickbeard en autosub en dit gaat vloeiend met alle series, ook die met jaartallen.
Nog een drietal vragen.
1. Hoe laat je Sickbeard (geforceerd) zoeken naar nieuwe afleveringen.
2. Wanneer je een geheel seizoen aanklikt, kun je dan voorkomen dat SB alle afleveringen in 1 NZB stopt? Of kan het SabToSickbeard script hier wel mee om gaan?
3. Ik heb per ongeluk aardig wat gedownloade series al gerenamed. (foutje

Ook gedownloade films door zoeken met CPv2 > downloaden door SAB worden niet afgehandeld door CPv2Joster schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:28:
Nog een vraagje over CPv2, waarom staat er bij "Rename Downloaded Movies" Run Every (Search for new movies inside the folder every X minutes)? Waarom moet je dit definiëren? Geeft SAB de film niet vanzelf terug aan CP waardoor hij gewoon gaat scannen na een afgeronde download? Standaard staat deze waarde op 1 minuut () maar dan weet je dus zeker dat je harde schijven niet in slaapstand gaan. (Of zie ik hier iets over het hoofd?).
Alle settings en rechten lijken toch echt goed te staan...
[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 21-05-2012 11:49 ]
Dat klopt. Zoals Sickbeard en Sab met TV-series om gaan is redelijk hetzelfde, dus in de meeste gevallen gaat het ook goed. Een voorbeeld waar het ook mis gaat is bijvoorbeeld CSI: New york. Sommige releases heten CSI.NY en andere weer CSI.New.York. Voor sickbeard maakt dit niet uit, dit pakt lekker de map zoals jij het heb ingesteld terwijl Sabnzbd dan je tv serie map pakt en daar serie naam achteraan plakt. Met jaren gaat dit dan inderdaad ook wel mis.Freakster86 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:35:
[...]
Tot nu toe ging het goed. Enkel bij die series waar (jaartal) bij staat verwerkt ie slecht of niet.
Dan toch maar eens kijken naar dat SabToSickbeard script. Zou je voor mij een Screeshotje willen maken van je post-processing bij Sickbeard?
Mijn Sickbeard post-processing:

Ook staat aangegeven dat Sickbeard de categorie op "tv" zet als hij deze bij sabnzbd afgeeft.
In sab heb ik netjes de SabToSickbeard script ingesteld voor alles met categorie "tv". Vergeet niet je "autoProcessTV.cfg" aan te passen. Deze wordt meegeleverd met de SabToSickbeard script. Hierin staan de details waar hij je Sickbeard kan vinden (URL, SSL, user/pass etc).
heb jij dan geen moeite met subs door het renamen?
Wat voegt dat sabtosb script eigenlijk toe? Dat zit toch standaard in SB?
[ Voor 13% gewijzigd door Jpjedi op 21-05-2012 12:08 ]
Iets vreemds meegemaakt eergisteren:
- Via couchpotato Indiana Jones & the temple of doom in wanted gezet.
- Correcte nzb wordt naar SAB verstuurd.
- Sab extract en geeft completed aan
- CD1 van de film wordt gerenamed naar "D2: the mighty ducks"
- CD2 van de film wordt gerenamed naar "l'ennemi public #1"
- In Couchpotato staat de film nog op snatched
Iemand een idee hoe dit kan?
- Via couchpotato Indiana Jones & the temple of doom in wanted gezet.
- Correcte nzb wordt naar SAB verstuurd.
- Sab extract en geeft completed aan
- CD1 van de film wordt gerenamed naar "D2: the mighty ducks"
- CD2 van de film wordt gerenamed naar "l'ennemi public #1"
- In Couchpotato staat de film nog op snatched
Iemand een idee hoe dit kan?
CPv2 heeft mijn gedownloade films nu wel verwerkt, een losse oude film die ik er in heb gezet om te kijken wat hij daar mee zou doen niet. Opschonen van bestanden op de oude locatie doet hij echter niet helemaal lekker, ondertitels zijn ook nergens te vinden waarbij hij deze foutmelding geeft:
code:
1
| [ couchpotato.core.event] Error in event "app.version", that wasn't caught: Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/event.py", line 12, in runHandler return handler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/_core/main.py", line 177, in version return '%s - %s-%s - v2' % (platf, ver.get('version')['type'], ver.get('version')['hash']) TypeError: string indices must be integers, not str encoding=UTF-8 debug=False args=['--daemon', '--pid_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', '--config_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf'] app_dir=/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer data_dir=/usr/local/couchpotatoserver/var/ desktop=None options=Namespace(config_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf', console_log=False, daemon=True, debug=False, nogit=False, pid_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', quiet=False) |
Wat moet je daar eigenlijk invullen bij "web_root"?serhat schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:59:
[...]
Dat klopt. Zoals Sickbeard en Sab met TV-series om gaan is redelijk hetzelfde, dus in de meeste gevallen gaat het ook goed. Een voorbeeld waar het ook mis gaat is bijvoorbeeld CSI: New york. Sommige releases heten CSI.NY en andere weer CSI.New.York. Voor sickbeard maakt dit niet uit, dit pakt lekker de map zoals jij het heb ingesteld terwijl Sabnzbd dan je tv serie map pakt en daar serie naam achteraan plakt. Met jaren gaat dit dan inderdaad ook wel mis.
Mijn Sickbeard post-processing:
[afbeelding]
Ook staat aangegeven dat Sickbeard de categorie op "tv" zet als hij deze bij sabnzbd afgeeft.
In sab heb ik netjes de SabToSickbeard script ingesteld voor alles met categorie "tv". Vergeet niet je "autoProcessTV.cfg" aan te passen. Deze wordt meegeleverd met de SabToSickbeard script. Hierin staan de details waar hij je Sickbeard kan vinden (URL, SSL, user/pass etc).
Hij renamed toch niet? Hij heeft rename episodes althans uit gevinkt. Ik heb dat ook omdat XBMC de namen zelf toch al netjes weergeeft.Jpjedi schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:07:
heb jij dan geen moeite met subs door het renamen?
[ Voor 31% gewijzigd door Joster op 21-05-2012 12:49 ]
Ah ja verrek, scheel gekekenJoster schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:22:
CPv2 heeft mijn gedownloade films nu wel verwerkt, een losse oude film die ik er in heb gezet om te kijken wat hij daar mee zou doen niet. Opschonen van bestanden op de oude locatie doet hij echter niet helemaal lekker, ondertitels zijn ook nergens te vinden waarbij hij deze foutmelding geeft:
code:
1 [ couchpotato.core.event] Error in event "app.version", that wasn't caught: Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/event.py", line 12, in runHandler return handler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/_core/main.py", line 177, in version return '%s - %s-%s - v2' % (platf, ver.get('version')['type'], ver.get('version')['hash']) TypeError: string indices must be integers, not str encoding=UTF-8 debug=False args=['--daemon', '--pid_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', '--config_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf'] app_dir=/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer data_dir=/usr/local/couchpotatoserver/var/ desktop=None options=Namespace(config_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf', console_log=False, daemon=True, debug=False, nogit=False, pid_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', quiet=False)
[...]
Wat moet je daar eigenlijk invullen bij "web_root"?
[...]
Hij renamed toch niet? Hij heeft rename episodes althans uit gevinkt. Ik heb dat ook omdat XBMC de namen zelf toch al netjes weergeeft.
Dus advies is toch om renaming in SAB/SB/CP uit te zetten begrijp ik uit de reacties hier?
Sab staat bij mij aan maar als ik die nu uit zet, krijg ik dan geen puinhoop?
[ Voor 4% gewijzigd door Jpjedi op 21-05-2012 13:01 ]
Ik zou dat persoonlijk wel aanraden ja. Ik heb eerst renaming gebruikt maar dat werkte best irritant met o.a. subs. Ook vond ik het irritant dat er geen optie was om op een dynamische manier de release groep erbij te zetten, mits die er zou zijn. Dan zou ik binnen XBMC het desnoods wel kunnen kiezen maar heb ik wel netjes voluit episode naam en dergelijke er bij staan.Jpjedi schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:59:
[...]
Ah ja verrek, scheel gekeken
Dus advies is toch om renaming in SAB/SB/CP uit te zetten begrijp ik uit de reacties hier?
Sab staat bij mij aan maar als ik die nu uit zet, krijg ik dan geen puinhoop?
Over SabToSickbeard. Ja, dat zit ingebouwd. Daar heb je de volgende optie voor (zie screenshot ook)
"Scan and post-process any files in your TV Download Dir? NOTE: Do not use if you use sabToSickbeard w/ SABnzbd+! "
Het verschil is, nu zal hij om de zoveel tijd je TV download directory scannen en verwerken. Terwijl met de SabToSickbeard script hij totaal geen moeite hoeft te doen. Hij wacht totdat een tv serie klaar is met downloaden, dan geeft het scriptje SabToSickbeard wel even bij Sickbeard aan dat het klaar is en verwerkt kan worden. Eigenlijk dus net iets efficienter en heeft ook de voorkeur. Optie 1 is meer als je download client het niet ondersteund of als je een andere goede reden hebt.
Een ander voordeel is ook dat je in je download map van Sickbeard ook andere bestanden kan neerzetten zonder problemen, terwijl met optie 1 hij ze wel zou proberen te verwerken.
Verwijderd
Ik heb renaming aanstaan en dat werkt prima met sabnzbd, sb en autosub, zal vanavond wel even alle screenshots maken van de instellingen, misschien dat iemand er wat aan heeft. Heb ik ze gelijk als backup voor mijn eigen administratie.
2: hij stopt ze nooit in 1 nzb, alle afleveringen komen afzonderlijk binnen. Ondertitels laat je downloaden met autosub, zal daar zoals gezegd vanavond wat screenshots van maken. Dat gaat automatisch, autosub controleert de map waarin sb ze plaatst
3: autosub kan ze wel vinden, je moet alleen even de config aanpassen. Standaard staat een veld op 3, denk dat je dat op 1 of 2 moet zetten. In de meest recente config van autosub (via de browser) staat per veld wel een duidelijke omschrijving. Als dat niet werkt zou ik ze opnieuw downloaden, scheelt je wat werk als het meerdere seizoenen hebt.
1: op het home scherm op de serietitel klikken, dan vinkjes zetten bij gewenste afleveringen, bovenaan wanted selecteren en dan op dat knopje drukken (doe het even uit mijn hoofd). Dan gaat hij er gelijk mee bezig.Freakster86 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:29:
1. Hoe laat je Sickbeard (geforceerd) zoeken naar nieuwe afleveringen.
2. Wanneer je een geheel seizoen aanklikt, kun je dan voorkomen dat SB alle afleveringen in 1 NZB stopt? Of kan het SabToSickbeard script hier wel mee om gaan?
3. Ik heb per ongeluk aardig wat gedownloade series al gerenamed. (foutje) Nu kan autosub geen ondertitels meer vinden. Kan ik dit ongedaan maken? Of is zelf ondertitels downloaden (of afleveringen opnieuw) de enige manier?
2: hij stopt ze nooit in 1 nzb, alle afleveringen komen afzonderlijk binnen. Ondertitels laat je downloaden met autosub, zal daar zoals gezegd vanavond wat screenshots van maken. Dat gaat automatisch, autosub controleert de map waarin sb ze plaatst
3: autosub kan ze wel vinden, je moet alleen even de config aanpassen. Standaard staat een veld op 3, denk dat je dat op 1 of 2 moet zetten. In de meest recente config van autosub (via de browser) staat per veld wel een duidelijke omschrijving. Als dat niet werkt zou ik ze opnieuw downloaden, scheelt je wat werk als het meerdere seizoenen hebt.
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2012 14:20 ]
Ik ben zeker geïnteresseerd om dat eens na te lopen met behulp van jouw screenshots.!Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:16:
Ik heb renaming aanstaan en dat werkt prima met sabnzbd, sb en autosub, zal vanavond wel even alle screenshots maken van de instellingen, misschien dat iemand er wat aan heeft. Heb ik ze gelijk als backup voor mijn eigen administratie.
[...]
1: op het home scherm op de serietitel klikken, dan vinkjes zetten bij gewenste afleveringen, bovenaan wanted selecteren en dan op dat knopje drukken (doe het even uit mijn hoofd). Dan gaat hij er gelijk mee bezig.
Als het goed is heb ik nu al een paar keer gehad dat als ik een seizoen wil hij wel eens een NZB pakt waar ze allemaal in zitten.. Dat werkt prima en de SabToSickbeard script kan hier ook prima mee omgaan.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:16:
Even ter voorbeeld. Als ik van Fringe seizoen 1 wil, zou hij wel eens een NZB kunnen pakken met als titel: Fringe.S01.HDTV.x264.. Hij gaat er dan wel vanuit dat alle afleveringen hierin zitten, waardoor deze op 'snatched' komen te staan. Het zou dus theoretisch gezien kunnen voorkomen, sterker nog - het is mij zelfs overkomen, dat er enkele afleveringen niet in de NZB staan, terwijl je dat wel zou verwachten gezien de titel.
Tijdens het processen ziet Sickbeard netjes de gedownloadde afleveringen en zet deze op 'Downloaded'. De missende afleveringen blijven zoals je dan zou verwachten op 'Snatched' staan. Als dit voorkomt zou je ze daarna nog wel handmatig op 'Wanted' weer kunnen zetten. Nu zou hij wel losse afleveringen moeten downloaden, gezien je al een deel van het seizoen al zou moeten hebben.
Is deze site bij jullie ook down: http://www.mdevries.org/synology_autosub.html ?
[ Voor 42% gewijzigd door Joster op 21-05-2012 14:48 ]
JaJoster schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:45:
Is deze site bij jullie ook down: http://www.mdevries.org/synology_autosub.html ?
CRITICAL_ERROR:
Line : generic, class2.php
Error reported as: [6]: Unable to form a valid connection to mySQL. Please check that your e107_config.php contains the correct information.
Hebben jullie ook de tik dat je series en films download die je al gezien hebt? En dan ook nog de moeite gaat doen om de series compleet te maken?
Puur voor de mooie bibliotheek.
JaJpjedi schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:56:
Hebben jullie ook de tik dat je series en films download die je al gezien hebt? En dan ook nog de moeite gaat doen om de series compleet te kijken?
Ja, waarom geen idee.Jpjedi schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:56:
Hebben jullie ook de tik dat je series en films download die je al gezien hebt? En dan ook nog de moeite gaat doen om de series compleet te kijken?
Uiteindelijk kijk je ze nooit
SAB Opschoon Lijst onder Algemene instellingen: .nfo, .sfv, .jpeg, .jpg, .srr, .nzb, .net, .txt, .url
Opgeschoond na verwerkte film door CP: niets
En oh ja, is Mediadog alleen geschikt voor CPv1 of wat?
Opgeschoond na verwerkte film door CP: niets
En oh ja, is Mediadog alleen geschikt voor CPv1 of wat?
[ Voor 16% gewijzigd door Joster op 21-05-2012 15:13 ]
Verwijderd
Ik ben laatst op zolder aan het opruimen geweest, daar had ik een paar jaar terug kennelijk al mijn films en tv series dik iets van 10 jaar geleden downloaden opgeslagen. Heb je 2 cd versies van films in divx 3 formaat en ik heb toen ook kenelijk alle cam versies zitten branden. Maar dat downloaden ging toen ook niet zo snel, was nog in de napster tijd.schumi2004 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:57:
Ja, waarom geen idee.
Uiteindelijk kijk je ze nooit
Nu is de zolder opgeruimd en heb ik er honderden gebrande dvd's neergezet, ook al de helft niet van gezien.
Het valt nu wel mee als je wat opslagruimte hebt en via een mediaspeler kijkt, het geld en de tijd die ik hierdoor verloren heb... maarja, onder het mom van een hobby.... , mijn vrouw noemt het trouwens meestal een afwijking of een verslaving, verzamelen is nu eenmaal leuk.
Ah, ik snap het. Ik pak ook wel oude series / seizoenen mee, maar kijk meestal eerst op spotnet of er niet een heel seizoen in hd kwaliteit is met ingebouwde subs in de mkv bestanden, dan download ik het met de pc en heb ze sneller binnen. Vandaar dat ik dit niet ben tegengekomen.serhat schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:42:
Als het goed is heb ik nu al een paar keer gehad dat als ik een seizoen wil hij wel eens een NZB pakt waar ze allemaal in zitten.. Dat werkt prima en de SabToSickbeard script kan hier ook prima mee omgaan.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2012 15:39 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!