Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
De website *knip* indexeert niet de releases van de groepen QoQ (quality over quantity) en simplyreleases. hoe kan dit? deze zijn wel op spotweb te vinden!

[ Voor 10% gewijzigd door Rupie op 10-05-2012 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

mijn problemen worden veroorzaakt door NZBMatrix,
ik heb J1nx als eerste provider ingesteld nu, hopelijk helpt dit.

toch vind ik het niet kunnen dat NZBMatrix (waar ik voor betaal) niet goed werkt..

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:38
MikeVM
Ik heb een aantal links in je log geprobeerd, en daarmee komen alle nzb's foutloos binnen. Ik zou toch nog eens kijken wat er bij jou mis gaat. nzbmatrix is hier niet de schuldige.
Ik vermoed dat sabnzb niet helemaal lekker werkt.
Je zou eens kunnen kijken of het beter werkt als je sickbeard de nzb's in een watchfolder laat zetten (nzb methode: blackhole) en uiteraard sab de nzb's uit die watchfolder laat halen.

tip, vraag een nieuwe nzbmatrix api key aan.... we kunnen hier nu gratis via jouw account nzb's ophalen.

[ Voor 38% gewijzigd door job op 09-05-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 18:25

j1nx

Geek - Enjoying life

Ferra schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:41:
De website *knip* indexeert niet de releases van de groepen QoQ (quality over quantity) en simplyreleases. hoe kan dit? deze zijn wel op spotweb te vinden!
Ik welke groepen posten die jongens? Als dat een groep is die niet geindexeerd word, dan word ook de nzb van spotweb niet geimporteerd.

Als je laat weten welke groepen die jongens gebruiken dan kan ik ze er eventueel bij zetten ter indexering.

[ Voor 3% gewijzigd door Rupie op 10-05-2012 08:09 ]

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Zit te kloten met Trakt. Ik draai W2008R2 als PMS en client op OSX lion. Ik installeer de trakt OSX app op de client en verwijs naar localhost:300 maar heb ook IP geprobeerd. Daarna heb ik het IP van de PMS gepakt met 32400 als poort, echter ook zonder succes.

Er komt gewoon niets in trakt te staan. Wat doe ik fout?

dit staat er in het log:

5/9/12 11:29:17.289 PM Trakt:
{"status":"success","message":"watching Avatar (2009)","movie":{"title":"Avatar","year":"2009","imdb_id":"tt0499549","tmdb_id":"19995"},"facebook":false,"twitter":false,"tumblr":false}

[ Voor 27% gewijzigd door Jpjedi op 10-05-2012 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:25
Jpjedi schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:05:
Zit te kloten met Trakt. Ik draai W2008R2 als PMS en client op OSX lion. Ik installeer de trakt OSX app op de client en verwijs naar localhost:300 maar heb ook IP geprobeerd. Daarna heb ik het IP van de PMS gepakt met 32400 als poort, echter ook zonder succes.

Er komt gewoon niets in trakt te staan. Wat doe ik fout?

dit staat er in het log:

5/9/12 11:29:17.289 PM Trakt:
{"status":"success","message":"watching Avatar (2009)","movie":{"title":"Avatar","year":"2009","imdb_id":"tt0499549","tmdb_id":"19995"},"facebook":false,"twitter":false,"tumblr":false}
PMS = Plex Media Server? Volgens mij is er al heel lang niet de optie om je eerste lading films in Trakt te krijgen; geen idee of dat al anders zou moeten zijn. Ik heb eventueel ergens een PHP scriptje voor je die dat wel kan doen maar bij mij volgens mij niet optimaal werkte, maar het is het proberen waard. Niet geschoten is altijd mis.

Stuur even een PM als je interesse hebt, dan duikel ik die ergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
CarpeVentum schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:17:
[...]

PMS = Plex Media Server? Volgens mij is er al heel lang niet de optie om je eerste lading films in Trakt te krijgen; geen idee of dat al anders zou moeten zijn. Ik heb eventueel ergens een PHP scriptje voor je die dat wel kan doen maar bij mij volgens mij niet optimaal werkte, maar het is het proberen waard. Niet geschoten is altijd mis.

Stuur even een PM als je interesse hebt, dan duikel ik die ergens op.
ja plex inderdaad. Dus als ik het goed begrijp moet je eerst alles handmatig aanmelden in trakt voordat hij in je profiel kan tonen wat je kijkt bijvoorbeeld?

Een script lijkt me het proberen waard maar ik ben een gevorderde gebruiker maar ik heb de ballen verstand van scripts etc dus als je er een hippie en janneke uitleg bij hebt dan graag anders wil ik je de moeite besparen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

job schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:42:
MikeVM
Ik heb een aantal links in je log geprobeerd, en daarmee komen alle nzb's foutloos binnen. Ik zou toch nog eens kijken wat er bij jou mis gaat. nzbmatrix is hier niet de schuldige.
Ik vermoed dat sabnzb niet helemaal lekker werkt.
Je zou eens kunnen kijken of het beter werkt als je sickbeard de nzb's in een watchfolder laat zetten (nzb methode: blackhole) en uiteraard sab de nzb's uit die watchfolder laat halen.

tip, vraag een nieuwe nzbmatrix api key aan.... we kunnen hier nu gratis via jouw account nzb's ophalen.
als ik de links aanklik, dan werken ze ook, (met try again) alleen worden ze niet automatisch goed binnengehaald, als ik savonds telkens tryagain klik is er geen probleem

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:13
Mirx_NL schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:37:
[...]

Bij Moordvrouw moet hij gewoon alles downloaden via newznab providers, mits:
- Je het ignore word Dutch hebt verwijderdin de config.ini
- Je de newznab.py aangepast hebt zodat hij ook de foreign categorien zoekt
Heb in de config.ini nu dutch weggehaald bij de ignore words.
de newznab.py file heb ik nog nergens kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 08-10 22:38
MikeVM schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:42:
als ik de links aanklik, dan werken ze ook, (met try again) alleen worden ze niet automatisch goed binnengehaald, als ik savonds telkens tryagain klik is er geen probleem
Hmm apart. Dus met automatisch zoeken gaat het mis, maar handmatig via sickbeard wel. Apart probleem..
Misschien een probleem met sickbeard? Hier bij mij gaat het namelijk probleemloos met nzbmatrix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Modbreak:Even tussendoor een algemene note:

- Ik heb een aantal links naar NZB website weggehaald. Het niet de bedoeling dat er gelinkt wordt naar illegale bronnen, verzoek is om daar rekening mee te houden.

- Het valt op dat er geregeld vragen gesteld worden die met een beetje eigen inzet / verdieping ook te beantwoorden moeten zijn. Uiteraard zijn vragen en problemen meer dan welkom in het topic, maar ook hier geldt, net als op de rest van GoT, dat een beetje eigen inzet op zijn plaats is.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
j1nx schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:50:
[...]

Ik welke groepen posten die jongens? Als dat een groep is die niet geindexeerd word, dan word ook de nzb van spotweb niet geimporteerd.

Als je laat weten welke groepen die jongens gebruiken dan kan ik ze er eventueel bij zetten ter indexering.
@j1nx: zie prive-bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:27
misschien ff installeren?

Maar kan het je wel verklappen, hij zet settings goed met integratie naar NZBget of SAB, niet meer en niet minder ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stormfly schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:35:

Maar kan het je wel verklappen, hij zet settings goed met integratie naar NZBget of SAB, niet meer en niet minder ;-)
Das dan weer jammer. Zou mooi geweest zijn als deze ook post-processing kon afvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikiri
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-01 11:15
Daikiri schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:44:

telkens als ik vanuit sickbead een download naar sab stuur erkent hij hem niet als tv show.
En word hij als standaard sab download behandeld.

Wat moet ik wellicht doen om dit te fixen ?
En het werkt!

Fixed.

Ik had in sickbeard bij uisturende categorie, een volledig pad staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

stormfly schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:35:

Ik heb ook even nzbget geprobeerd, maar dat is te spartaans voor mij.

Reden was ook best wel slecht, op zich haal ik het maximum van mijn verbinding wel met SABnzb, alleen als er gerepareerd/uitgepakt wordt daalt de snelheid iets. Ik haal dus niet altijd mijn volledige snelheid, maar 90% van de tijd wel. Met NZBget hoopte ik dit naar 96% te krijgen, maar dat gaat natuurlijk nergens over.
Daikiri schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:49:
[...]

En het werkt!

Fixed.

Ik had in sickbeard bij uisturende categorie, een volledig pad staan. :P
Oeps. Het kan op zich wel denk ik, maar is wel ietwat onhandig

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvoswillens
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-06-2023
Spam

[ Voor 102% gewijzigd door pasta op 10-05-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Fantastisch werk _/-\o_

Ik heb hem gisteren gedowned en hij is erg netjes.

Ik stoei zelf nog met Trakt integratie met Plex maar dat is een ander verhaal.

[ Voor 48% gewijzigd door Rupie op 10-05-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:11

Koppensneller

winterrrrrr

Kan ik in Headphones ook bepaalde mappen in mijn verzameling excluden van het indexeren? Want aangezien er in de Top2000 nogal wat artiesten voorkomen die allemaal 1 of 2 nummers hebben, wordt de lijst met artiesten érg onoverzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik zou voor HP inderdaad ook een soort systeem willen net als SB waarbij je zelf kan kiezen welke CD's er in wilt zetten en hoe. CD's van een serie zou ik graag als serie erin willen hebben, niet als aparte artiest. En van sommigen wil ik het juist wel.

De eerste keer is dat veel werk, maar daarna is het wel goed.

Ik heb het ongeveer 5 maanden geleden getest, en toen kon dat nog niet. Zodra dit wel goed gaat ga ik het zeker weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 10:20
Moby schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:57:
Ik zou voor HP inderdaad ook een soort systeem willen net als SB waarbij je zelf kan kiezen welke CD's er in wilt zetten en hoe. CD's van een serie zou ik graag als serie erin willen hebben, niet als aparte artiest. En van sommigen wil ik het juist wel.

De eerste keer is dat veel werk, maar daarna is het wel goed.

Ik heb het ongeveer 5 maanden geleden getest, en toen kon dat nog niet. Zodra dit wel goed gaat ga ik het zeker weer proberen.
Volledig akkoord. De eerste keer dat ik HP testte had ik men volledige mp3 map toegevoegd en dit was erna een hel. Verschillende dagen continue artist info liggen ophalen etc. Momenteel heb ik geen folder meer toegevoegd en zal ik ook niet doen tot hier verbetering in komt.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 10:20
schumi2004 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:09:
[...]

Pssst, doe eens porten naar Android :P
Doet traktoid niet hetzelfde?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvoswillens
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-06-2023
schumi2004 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:09:
[...]

Pssst, doe eens porten naar Android :P
Zodra er een fatsoenlijke Android tablet uitkomt zullen we dat zeker overwegen >:)
Nee.. geintje..

We hebben een iPad app gemaakt omdat in onze optiek alleen op een tablet een tweede scherm ervaring
echt tot z'n recht komt. En omdat er nog geen Trakt client voor iPad was.....

[ Voor 28% gewijzigd door yvoswillens op 10-05-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikiri
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-01 11:15
yvoswillens schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:52:
[...]

Zodra er een fatsoenlijke Android tablet uitkomt zullen we dat zeker overwegen >:)
Nee.. geintje..

We hebben een iPad app gemaakt omdat in onze optiek alleen op een tablet een tweede scherm ervaring
Waarom wachten op tablet, als iedereen de hele dag zijn mobiel bij zich heeft.
Zijn trouwens allang fatsoenlijke android tablets.

Maar ik verkies toch altijd nog een phone boven tablet, want die heb ik overal in huis haast altijd wel bij me(in mijn zak) een tablet past niet ;)

Ontopic: Voor headphones zijn nog geen goede vervangers neem ik dan aan ?

[ Voor 5% gewijzigd door Daikiri op 10-05-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yvoswillens schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:52:
[...]

Nee.. geintje..

Duidelijk
tboheeren schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:13:
[...]

Doet traktoid niet hetzelfde?
Doet alleen Series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-10 17:42
Lijkt me erg interessant. Jammer dat iOS 5 nodig is, want ik zit nog op 4.x en wil mijn jailbreak niet kwijt :(

[ Voor 21% gewijzigd door Rupie op 10-05-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:05
xburchartz schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:15:
[...]

Lijkt me erg interessant. Jammer dat iOS 5 nodig is, want ik zit nog op 4.x en wil mijn jailbreak niet kwijt :(
Luxe probleem vind ik dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Laatst online: 04-10 18:36
Ben een beetje aan het stoeien met subliminal, maar het werkt niet helemaal lekker. Versie 0.5.1 die standaard installeert doet het opzich prima, maar 0.6.0 uit de development branche geeft het volgende:

Traceback (most recent call last):
  File "/usr/local/bin/subliminal", line 5, in <module>
    pkg_resources.run_script('subliminal==0.6.0', 'subliminal')
  File "/usr/lib/python2.7/dist-packages/pkg_resources.py", line 499, in run_script
    self.require(requires)[0].run_script(script_name, ns)
  File "/usr/lib/python2.7/dist-packages/pkg_resources.py", line 1235, in run_script
    execfile(script_filename, namespace, namespace)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.0-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 99, in <module>
    main()
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.0-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 84, in main
    force=args.force, multi=args.multi, scan_filter=scan_filter)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.0-py2.7.egg/subliminal/async.py", line 133, in download_subtitles
    subtitles_by_video = self.list_subtitles(paths, set(languages), services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.0-py2.7.egg/subliminal/async.py", line 119, in list_subtitles
    tasks = create_list_tasks(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.0-py2.7.egg/subliminal/core.py", line 59, in create_list_tasks
    services = filter_services(services)
  File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.0-py2.7.egg/subliminal/core.py", line 264, in filter_services
    filtered_services = services.copy()
AttributeError: 'list' object has no attribute 'copy'

Het is alleen niet echt een melding waar ik heel veel mee kan..

edit, blijkbaar een issue met python <3 : https://github.com/Diaoul/subliminal/pull/83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Momenteel heb ik SickBeard op m'n MB draaien, maar heb nu een NAS aangeschaft en wil graag eigenlijk alles aan instellingen/series overzetten.. Kan dit?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Lees even de startpost door en als het daar niet in staat zoek dan even door het topic heen. Wat je vraagt is namelijk al meerdere malen voorbij gekomen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Trakt ziet er interessant uit, ik heb het aangezet in sickbeard en ga het op mijn mobiel installeren, ben benieuwd.

Edit: Nee, dat gaat het hem niet worden. Wat een brakke app (Tracktoid) met foutmeldingen de hele tijd, show kan je ook amper wissen via de webinterface. Nee, dat is niks.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

xburchartz schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:15:
[...]

je kan toch gewoon iOS5 jailbreaken?

Overigens heb ik alles weer gemist vanwege de spam. Ging het om een commerciele app ofzo?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:13:
Dat Trakt ziet er interessant uit, ik heb het aangezet in sickbeard en ga het op mijn mobiel installeren, ben benieuwd.

Edit: Nee, dat gaat het hem niet worden. Wat een brakke app (Tracktoid) met foutmeldingen de hele tijd, show kan je ook amper wissen via de webinterface. Nee, dat is niks.
Ik gebruik zelf tvQ, maar je kunt ook WatchApp eens proberen (er vanuit gaande dat je iOS gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Sabnzb geeft bij mij de volgende fout als ik een nzb direct heb gedownload van NZBspots

Foutief NZB bestand *********.NZB , overslaan (reden=XML or text declaration not at start of entity, regel=1)

wat betekent dit en hoe kan ik het oplossen, dit geeft hij bij meerdere NZB bestanden aan als ik die van nzbspots download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
0Burner0 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:36:
Sabnzb geeft bij mij de volgende fout als ik een nzb direct heb gedownload van NZBspots

Foutief NZB bestand *********.NZB , overslaan (reden=XML or text declaration not at start of entity, regel=1)

wat betekent dit en hoe kan ik het oplossen, dit geeft hij bij meerdere NZB bestanden aan als ik die van nzbspots download.
Een NZB bestand is eigenlijk gewoon een XML bestand.
Deze begint normaliter met het volgende (of iets wat er op lijkt)
XML:
1
2
3
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<!DOCTYPE nzb PUBLIC "-//newzBin//DTD NZB 1.0//EN" "http://www.newzbin.com/DTD/nzb/nzb-1.0.dtd">
<nzb xmlns="http://www.newzbin.com/DTD/2003/nzb">

Regel 1 is hier belangrijk. Waarschijnlijk kan hij dat niet in de NZB file vinden? Kan je anders een linkje geven naar het NZB-bestand om te checken? Ik kan zo op de website geen NZB downloaden iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anthirian schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:16:
[...]

Ik gebruik zelf tvQ, maar je kunt ook WatchApp eens proberen (er vanuit gaande dat je iOS gebruikt)
nee, heb een android telefoon, maar ik ga er even mee bezig. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hier even kwijt dat ik de afgelopen weken hard heb gewerkt aan een nieuwe interface voor Headphones.
Na enkele weken is nu dan officiële de push naar de master gedaan en is deze nu met een laatste update beschikbaar. Deze interface vervangen de 'default' interface.

Hopen dat jullie er van genieten :) Ziet er best slick uit al zeg ik zelf :D

Afbeeldingslocatie: https://a248.e.akamai.net/camo.github.com/e73c1781b92751147467af76ae0d8c0faf99aa34/687474703a2f2f6934352e74696e797069632e636f6d2f326378616f336f2e706e67

meer screens:
https://github.com/rembo10/headphones/pull/604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:27:
@elmarkou ziet er idd slick uit en als nu dat server bashen verholpen word is het helemaal top ;)
Ik ben zelf niet aan de backend gekomen, ik heb alleen styling gedaan en aardig wat javascript. Ook wordt er nu gebruik gemaakt van ajax calls ipv page refreshes. Tis nog mar begin maar hopen dat het steeds beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
ik heb gewoon gedoneerd aan headphones, dan ben je van dat hele server bashen af, dan krijg je gewoon toegang tot de headphones musicbrainz server..

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 14:19
Ik ook, alles komt nu gewoon netjes binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 14:19
In de nieuwe webinterface bij advanced settings > musicbrainz > get an account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 05:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik heb inmiddels mijn eigen musicbrainz server up en running in een VM. Was heel easy (VM downloaden van musicbrainz, updaten en klaar). Beetje overdreven om daar voor te moeten doneren als je het mij vraagt.

Doneren voor headphones vind ik dan weer wat anders, maar daar is het nog net een beetje te onvolwassen voor om daar aan te beginnen.

Edit:
No-offence trouwens,want ik waardeer de ontwikkelingen zeer. Maar 50% van mijn bibliotheek wordt niet herkent of het loopt ergens vast met postprocessen, dus er valt nog wat te winnen.

[ Voor 21% gewijzigd door Mystic Spirit op 11-05-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Dat ziet er érg mooi uit elmarkou. Ik gebruikte de laatste tijd die hele donkere skin, maar die was ook niet helemaal je-van-het.
* Anthirian gaat direct een updateje doen

edit: Ik zie dat je voor alle artiesten een plaatje laadt van last.fm. Het lijkt dat dit elke keer gebeurt als de lijst geladen wordt. Om problemen te voorkomen à la MusicBrainz lijkt het me verstandig om deze plaatjes te cachen en maximaal eens per zoveel dagen te verversen. Neemt niet weg dat het eindelijk écht prettig en overzichtelijk werkt nu. _/-\o_

[ Voor 51% gewijzigd door Anthirian op 11-05-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anthirian schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:48:
Dat ziet er érg mooi uit elmarkou. Ik gebruikte de laatste tijd die hele donkere skin, maar die was ook niet helemaal je-van-het.
* Anthirian gaat direct een updateje doen

edit: Ik zie dat je voor alle artiesten een plaatje laadt van last.fm. Het lijkt dat dit elke keer gebeurt als de lijst geladen wordt. Om problemen te voorkomen à la MusicBrainz lijkt het me verstandig om deze plaatjes te cachen en maximaal eens per zoveel dagen te verversen. Neemt niet weg dat het eindelijk écht prettig en overzichtelijk werkt nu. _/-\o_
Dit staat op de todo list en gaan we aan werken. Punt is dat ik eigenlijk wil dat dit server side wordt gedaan en niet via javascript. Ik kan wel javascript maar geen python dus ben even met de bedenker van headphones aan het kijken wat we kunnen doen, misschien dat ik als tijdelijk wel even zal gaan proberen om de afbeeldingen te cachen, maar het probleem is iig bekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Even weer een noob-vraagje: ik heb een paar films/afleveringen die Couchpotato of SickBeard niet verwerkt hebben (ze staan nog bij Download/Sabnzb/incomplete) en elke film/aflevering bestaat uit een map met daarin nog een map '_ADMIN_' met daarin 2 bestanden: het rar-bestand en SABnzbd_attrib bestand.

(Overigens best apart dat deze niet verwerkt zijn; vele andere die ik op dezelfde manier heb binnengehaald zijn prima verwerkt).

Maar goed de vraag is dus; hoe kan ik deze dan verder (laten) verwerken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Piet91 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 01:39:
Even weer een noob-vraagje: ik heb een paar films/afleveringen die Couchpotato of SickBeard niet verwerkt hebben (ze staan nog bij Download/Sabnzb/incomplete) en elke film/aflevering bestaat uit een map met daarin nog een map '_ADMIN_' met daarin 2 bestanden: het rar-bestand en SABnzbd_attrib bestand.

(Overigens best apart dat deze niet verwerkt zijn; vele andere die ik op dezelfde manier heb binnengehaald zijn prima verwerkt).

Maar goed de vraag is dus; hoe kan ik deze dan verder (laten) verwerken? :+
Als je downloads nog in de incomplete map staan zijn ze niet volledig binnengekomen. Waarschijnlijk te weinig blokken binnen kunnen krijgen. Enige oplossing is purgen met sab en andere versie proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackHawkDesign
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:14
Ik heb CP in de wilgen gehangen. Hij vind veelal niets. Ook films die al een tijdje uit zijn kan hij niet vinden. En om nou weer een betaalde service te nemen, terwijl het vinden van films via online ftd net zo makkelijk gaat.

Wat ik me wel afvraag, is er ook een tool web app, waar in je film collectie kan managen. Dus ook een wanted lijstje maken, maar ook zelf de film info (trailer, frontje e.d.) aan een film in sabnzbd/file system kopelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:19
Mss moet je iets meer moeite doen want er zijn zat gratis providers. Bijna alle newznab providers bv. Een nzbmatrix account kost 6-7 euro voor een levenslang abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Dan is er inderdaad echt iets aan jouw kant aan de hand. Ik heb alleen gratis providers, en er is niet veel dat ik niet kan vinden. Sommige obscure of hele oude dingen lukt niet, maar over het algemeen werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Laatst online: 20:09
Zijn er meer mensen die de laatste tijd last hebben van lege NZB's?
Ik maak gebruik van CP, SB en SAB.
In SAB krijg ik regelmatig de melding het NZB-bestand leeg is.
Ik heb vandaag de laatste updates gedraaid waardoor alles nu up2date is.
Collega kwam ook al bij me met dit probleem, maar heb nog niet kunnen achterhalen waar dit nu ineens vandaan komt.
In sommige gevallen krijg ik een gevulde NZB als ik maar vaak genoeg in CP aangeef dat er een andere download van de film gezocht moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik heb NZB.su uitgezet. Al die lege nzb's kwamen (bij mij iig) daar vandaan. Nu met een nzbmatrix vip account komt alles binnen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:52
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:24:
Ik wil hier even kwijt dat ik de afgelopen weken hard heb gewerkt aan een nieuwe interface voor Headphones.
Na enkele weken is nu dan officiële de push naar de master gedaan en is deze nu met een laatste update beschikbaar. Deze interface vervangen de 'default' interface.

Hopen dat jullie er van genieten :) Ziet er best slick uit al zeg ik zelf :D

[afbeelding]

meer screens:
https://github.com/rembo10/headphones/pull/604
Ik heb headphones via zebulo, is die van jou apart te downloaden ofzo? Krijg namelijk geen update te zien, zowel bij dsm als headphones zelf niet.

edit: ah dit is voor windows? Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Laatst online: 20:09
Freakster86 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:56:
Ik heb NZB.su uitgezet. Al die lege nzb's kwamen (bij mij iig) daar vandaan. Nu met een nzbmatrix vip account komt alles binnen zonder problemen.
Ik heb enkel NZBS.org aanstaan, alle andere providers staan uit.
In CouchPotato heb ik niet eens de optie om NZB.su te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Mystic Spirit schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 08:21:
[...]

Als je downloads nog in de incomplete map staan zijn ze niet volledig binnengekomen. Waarschijnlijk te weinig blokken binnen kunnen krijgen. Enige oplossing is purgen met sab en andere versie proberen.
Dank. Heb ze maar verwijderd en opnieuw geprobeerd idd.

Maar (omdat ze handmatig aan Sab zijn toegevoegd) ben ik vergeten om ze bij Sab onder 'movies' te laten binnen halen, moet dus zelf nog even ondertiteling/fanart etc. toevoegen :+ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:41
Ik ben ook bezig met installeren van Sickbeard,Subs etc

2012-05-13 10:06: Find -l nl -l en -m subtitles for /volume1/Share/TV with age 14

su: can't chdir to home directory '/var/services/homes/sickbeard'
ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-1
Traceback (most recent call last):
File "build/bdist.linux-x86_64/egg/subliminal/async.py", line 46, in run
result = consume_task(task, self.services)
File "build/bdist.linux-x86_64/egg/subliminal/core.py", line 135, in consume_task
subtitles = services[task.service].list(task.video, task.languages)
File "build/bdist.linux-x86_64/egg/subliminal/services/bierdopje.py", line 118, in list
results = self.query(video.season, video.episode, languages, video.path or video.release, video.tvdbid, video.series)
File "build/bdist.linux-x86_64/egg/subliminal/services/bierdopje.py", line 71, in query
self.load_cache()
File "build/bdist.linux-x86_64/egg/subliminal/services/bierdopje.py", line 68, in load_cache
self.showids = pickle.load(f)
EOFError
No subtitles found

[ Voor 166% gewijzigd door MaceNL op 13-05-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
Neefdave schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:02:
[...]

Ik heb headphones via zebulo, is die van jou apart te downloaden ofzo? Krijg namelijk geen update te zien, zowel bij dsm als headphones zelf niet.

nee hoor. het update mechanisme is soms wat gaar, maar ik heb deze ook gewoon als update binnen gehad op mijn synology? (binnen headphones dan)

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackHawkDesign
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:14
Moby schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:15:
Dan is er inderdaad echt iets aan jouw kant aan de hand. Ik heb alleen gratis providers, en er is niet veel dat ik niet kan vinden. Sommige obscure of hele oude dingen lukt niet, maar over het algemeen werkt het perfect.
Volgens mij valt er weinig te configureren, dus kan ik ook weinig fout gedaan hebben. Ik heb zowel nzb.su, als J1nx en dognzb geprobeerd. Bij allen krijg ik duitsen en franse versies van de films. Nu negeert hij deze films terecht, echter kan hij geen Nederlandse versie vinden. Om te testen zoek ik dan op films als The change-up, 50 first dates, saving private ryan.

Maar ik merk dat jullie allemaal losse video files downloaden en vaak zonder subs. Ik download altijd de dvd5 versies incl subs. Ik vind het minder moeite om die dvd5 versie via online ftd op te zoeken, dan de subs bij een film te zoeken. Ik zie dus ook niet zo goed wat nou het echte voordeel bij cp is.. Het neemt nou niet heel veel uit je handen..

[ Voor 4% gewijzigd door BlackHawkDesign op 13-05-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:16

OMX2000

By any means necessary...

BlackHawkDesign schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:06:
[...]

Volgens mij valt er weinig te configureren, dus kan ik ook weinig fout gedaan hebben. Ik heb zowel nzb.su, als J1nx en dognzb geprobeerd. Bij allen krijg ik duitsen en franse versies van de films. Nu negeert hij deze films terecht, echter kan hij geen Nederlandse versie vinden. Om te testen zoek ik dan op films als The change-up, 50 first dates, saving private ryan.

Maar ik merk dat jullie allemaal losse video files downloaden en vaak zonder subs. Ik download altijd de dvd5 versies incl subs. Ik vind het minder moeite om die dvd5 versie via online ftd op te zoeken, dan de subs bij een film te zoeken. Ik zie dus ook niet zo goed wat nou het echte voordeel bij cp is.. Het neemt nou niet heel veel uit je handen..
Je hebt een specifieke eis waar Couch niet aan voldoet. Ik download vooral 1080P MKV's. En ja dat heeft als nadeel dat ik vaak subs achteraf moet downloaden.

Voor mij betekent Couch dat ik gemiddeld na 20 minuten een 1080P film kan kijken. En ik een hoop wanted films kan toevoegen en er niet naar hoef om te kijken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
[...]
Ik download altijd de dvd5 versies incl subs.
Ik snap uberhaupt de sub fetish van mensen hier niet.. ik wil gewoon de film/serie in het Engels.. daarna als ik het kijk zorg ik wel via XBMC ervoor (zo gedaan met de sub plugin) dat hij subs zoekt en vindt. :?

Genoeg uploads ook die misschien ook wel NL subs bevatten, maar dat staat dus niet in de titel.. dus kan je ook moeilijk matchen..tenzij het specifiek door een NL groep is gedaan.. uiteindelijk maak je het voor jezelf moeilijker.. waarschijnlijk mis ik iets.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:27
Noem die xbmc plugins eens bij naam zodat wij kunnen testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
serhat schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:43:
[...]

Een NZB bestand is eigenlijk gewoon een XML bestand.
Deze begint normaliter met het volgende (of iets wat er op lijkt)
XML:
1
2
3
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<!DOCTYPE nzb PUBLIC "-//newzBin//DTD NZB 1.0//EN" "http://www.newzbin.com/DTD/nzb/nzb-1.0.dtd">
<nzb xmlns="http://www.newzbin.com/DTD/2003/nzb">

Regel 1 is hier belangrijk. Waarschijnlijk kan hij dat niet in de NZB file vinden? Kan je anders een linkje geven naar het NZB-bestand om te checken? Ik kan zo op de website geen NZB downloaden iig.
Als je een account hebt en dan reageert op een post kan je op downloaden klikken. Je hebt ook een pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Het is bij headphones nog steeds niet mogelijk om gewoon cd namen op te geven zie ik :(. Ik wil gewoon series binnenhalen ipv 1 artiest. Iemand een idee hoe het anders kan binnen headphones?

interface ziet er trouwens idd goed uit nu!

[ Voor 11% gewijzigd door Royz op 13-05-2012 17:53 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Royz schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:53:
Het is bij headphones nog steeds niet mogelijk om gewoon cd namen op te geven zie ik :(. Ik wil gewoon series binnenhalen ipv 1 artiest. Iemand een idee hoe het anders kan binnen headphones?

interface ziet er trouwens idd goed uit nu!
Wat bedoel je met series? Als je met series verzamel CD's bedoeld, dan kun je die allemaal vinden onder Various. Als je die echter in je database wil laden, kost dat vrij veel tijd en ruimte, omdat het er heel erg veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke26
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:34
stormfly schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:22:
Noem die xbmc plugins eens bij naam zodat wij kunnen testen :)
Dat is gewoon XBMC subtitles, daar kun je als je het mediabestand start naartoe gaan, XBMC zoekt een match bij verschillende subtitlewebsites, als de ondertiteling precies matched staat er sync, en anders is het even proberen welke de goede is.
[...]

Meestal wordt er bij een Frans of Duits videobestand ook gewoon het Engelse audiospoor meegeleverd en zijn vooral de Duitse bestanden vaak van goede kwaliteit. Het is een kleine moeite om even met bijvoorbeeld XBMC eenmalig het juiste audiospoor in te stellen in geluidsinstellingen of via een sneltoets op je remote. Vervolgens onthoudt XBMC je voorkeur. Vaak zijn er, vooral bij DVD's, veel subs meegeleverd waaronder de Nederlandse. Dat er "german" in de titel staat betekend alleen maar dat er ook een duits audiospoor bijzit. Zelden ontbreekt echter het originele Engelse audiospoor, je moet het alleen even selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
0Burner0 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:01:
[...]

Als je een account hebt en dan reageert op een post kan je op downloaden klikken. Je hebt ook een pm.
Even gecheckt voor je. Beide NZB bestanden beginnen met een nutteloze spatie. Sommige clients (zoals newsleecher lijken dit te accepteren - net even getest) door de spatie simpelweg te negeren. Maar sabnzbd is hier bijvoorbeeld heel strikt in, op zich ook terecht.

Ik heb het even getest en als ik de spatie weghaal werkt het wel. Dit heeft dan met nzbspots zelf te maken. Blijkbaar zijn de NZB's inderdaad niet valide. Je kan de NZB's desnoods handmatig fixen door het in notepad++/notepad te openen en de spatie in het begin te verwijderen en opnieuw aan te bieden aan sabnzbd.

Verder dan dat kan je niet denk ik. De bronbestanden zijn niet valide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Laatst online: 26-09 11:33
ikke26 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:51:
[...]

Dat is gewoon XBMC subtitles, daar kun je als je het mediabestand start naartoe gaan, XBMC zoekt een match bij verschillende subtitlewebsites, als de ondertiteling precies matched staat er sync, en anders is het even proberen welke de goede is.

[...]
Deze manier gebruik ik ook, werkt eigenlijk ideaal. Nederlandse ondertitels zijn er ook altijd te vinden, al komen die vaak later uit dan de engelse maar dat is bekend.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductee
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-11-2024
Kan er iemand mij een oplossing aanbrengen voor het volgende "probleem"?

Ik heb in HeadPhones mijn bestaande muziekcollectie ingeladen, maar hier zit echter best veel materiaal bij van matige kwaliteit. Ik zou dus graag hebben dat HeadPhones alles opnieuw gaat zoeken en downloaden, maar het is nogal veel werk om alles manueel terug op wanted te gaan zetten. Heeft er iemand een voorstel hoe ik dit het beste kan aanpakken?

[ Voor 18% gewijzigd door Abductee op 14-05-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neefdave schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:02:
[...]

is niet voor windows, is voor alles als het goed is ! :) de update staat al gewoon op de master branch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
serhat schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:43:
[...]

Even gecheckt voor je. Beide NZB bestanden beginnen met een nutteloze spatie. Sommige clients (zoals newsleecher lijken dit te accepteren - net even getest) door de spatie simpelweg te negeren. Maar sabnzbd is hier bijvoorbeeld heel strikt in, op zich ook terecht.

Ik heb het even getest en als ik de spatie weghaal werkt het wel. Dit heeft dan met nzbspots zelf te maken. Blijkbaar zijn de NZB's inderdaad niet valide. Je kan de NZB's desnoods handmatig fixen door het in notepad++/notepad te openen en de spatie in het begin te verwijderen en opnieuw aan te bieden aan sabnzbd.

Verder dan dat kan je niet denk ik. De bronbestanden zijn niet valide.
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:50

NoTimeRemains

I know

Ik wss de laatste die t hier nog steeds niet heeft, maar ik ben bezig met de fork van Sublimnal en SickBeard. Ik wil graag dat Sickbeard meteen de juiste subs bij de epi's download. In Nederlandse series ben ik niet geïnteresseerd.

Ik heb de aanwijzigingen van Freekers opgevolgd. En heb dus de Team-Sickbeard fork gedownload. En aanwijzingen van de [url=http://img864.imageshack....ickbeardinstallationo.pdf]PDF[/] opgevolgd. Dit is allemaal goed gegaan.

Maar ik heb geen enkel idee hoe ik nu verder moet. Hoe gaat de fork, of Sickbeard de subs nu downloaden? Welke stappen moet ik nu volgen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Abductee schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:36:
Kan er iemand mij een oplossing aanbrengen voor het volgende "probleem"?

Ik heb in HeadPhones mijn bestaande muziekcollectie ingeladen, maar hier zit echter best veel materiaal bij van matige kwaliteit. Ik zou dus graag hebben dat HeadPhones alles opnieuw gaat zoeken en downloaden, maar het is nogal veel werk om alles manueel terug op wanted te gaan zetten. Heeft er iemand een voorstel hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Dat gaat niet. De beste optie die je hebt is per artiest in één keer alles op wanted zetten, maar op je totale collectie gaat dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductee
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-11-2024
Mystic Spirit schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:53:
[...]

Dat gaat niet. De beste optie die je hebt is per artiest in één keer alles op wanted zetten, maar op je totale collectie gaat dat niet.
Ok Thanks, dan weet ik in ieder geval al zeker dat ik niets over het hoofd zie.

Dan gaan we zelf maar in de code duiken en iets proberen te bakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-10 17:42
Abductee schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 07:55:
[...]

Ok Thanks, dan weet ik in ieder geval al zeker dat ik niets over het hoofd zie.

Dan gaan we zelf maar in de code duiken en iets proberen te bakken...
Doe je dat dan wel zodanig dat je dat met de rest van de gebruikers deelt? (dus via github?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:23
Ik heb na enkele weken headphones nog eens uitgeprobeerd. Een groot deel van mijn "ergernissen" is toch al grotendeels verholpen. Albumherkenning van gedownloade albums is toch al een stuk verbeterd.
Het enige dat mij nu opvalt is dat als ik een artiest toevoeg, headphones automatisch alle single's, EP's etc ook meeneemt terwijl ik hiervoor niet gekozen heb. Ik heb hieronder even een gedeelte van mijn configuratie gepasted.
Wat ik zelf ook nog graag verholpen wil (mijn eigen programmeerkennis is helaas niet goed genoeg hiervoor), is dat headphones een correcter aantal tracks weergeeft per artiest. Stel dat $Artiest 27 tracks heeft en je verwijdert een single met daarop 3 tracks, dan heeft $Artiest volgens headphones nog steeds 27 tracks. Is een beetje verwarrend vind ik :p.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
[General]
config_version = 2
http_port = 8181
http_host = 0.0.0.0
http_username = ""
http_password = ""
http_root = /
launch_browser = 1
api_enabled = 0
api_key = ""
log_dir = c:\download\headphones\headphones\logs
git_path = ""
music_dir = C:\Users\Toon\Music\iTunes\iTunes Media\Music
destination_dir = C:\Users\Toon\Music\iTunes\iTunes Media\Origineel
preferred_quality = 0
preferred_bitrate = ""
detect_bitrate = 0
auto_add_artists = 0
correct_metadata = 1
move_files = 1
rename_files = 1
folder_format = $Artist/$Album [$Year]
file_format = $Track $Artist - $Album [$Year]- $Title
cleanup_files = 1
add_album_art = 0
embed_album_art = 0
embed_lyrics = 0
download_dir = C:\Users\Toon\Downloads\Torrents\Compleet\Music
blackhole = 0
blackhole_dir = ""
usenet_retention = ""
include_extras = 0
autowant_upcoming = 0
autowant_all = 0
numberofseeders = 7
torrentblackhole_dir = C:\Users\Toon\Downloads\Torrents\ToDo
isohunt = 1
kat = 1
mininova = 1
download_torrent_dir = C:\Users\Toon\Downloads\Torrents\Compleet\Music
search_interval = 360
libraryscan_interval = 300
download_scan_interval = 5
lastfm_username = ""
interface = default
folder_permissions = 0755
encode = 0
encoder = ffmpeg
bitrate = 256
samplingfrequency = 44100
encoderfolder = ""
advancedencoder = ""
encoderoutputformat = mp3
encoderquality = 2
encodervbrcbr = cbr
encoderlossless = True
mirror = musicbrainz.org
customhost = localhost
customport = 5000
customsleep = 1
hpuser = username
hppass = password

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Sickbeard komt steeds met errors aanzetten.
  1. 2012-05-14 03:54:01.994084 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/ap...F8DAC/series/76290/en.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
  2. 2012-05-14 03:58:38.093818 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: TVDB timed out, unable to update episodes from TVDB
  3. 2012-05-14 03:58:38.095251 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: No data returned from TVDB, unable to update this show
  4. 2012-05-14 04:00:25.490794 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: TVDB timed out, unable to update episodes from TVDB
  5. 2012-05-14 04:00:25.492228 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: No data returned from TVDB, unable to update this show
  6. 2012-05-14 04:01:22.560909 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: TVDB timed out, unable to update episodes from TVDB
  7. 2012-05-14 04:01:22.562509 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: No data returned from TVDB, unable to update this show

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 16:30
Freakster86 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:40:
  1. 2012-05-14 03:54:01.994084 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to look up show on TVDB, not downloading images: Silly upstream module timed out and didn't give a good error. Failed hitting http://www.thetvdb.com/ap...F8DAC/series/76290/en.xml, error message: 'NoneType' object has no attribute 'makefile'
  2. 2012-05-14 03:58:38.093818 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: TVDB timed out, unable to update episodes from TVDB
  3. 2012-05-14 03:58:38.095251 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: No data returned from TVDB, unable to update this show
  4. 2012-05-14 04:00:25.490794 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: TVDB timed out, unable to update episodes from TVDB
  5. 2012-05-14 04:00:25.492228 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: No data returned from TVDB, unable to update this show
  6. 2012-05-14 04:01:22.560909 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: TVDB timed out, unable to update episodes from TVDB
  7. 2012-05-14 04:01:22.562509 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: No data returned from TVDB, unable to update this show
Dat is omdat TVDB geen data terugstuurt 'TVDB timed out'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 14:39
Freakster86 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:40:
...
Ik zie soortgelijke meldingen in mijn log, waarschijnlijk heeft thetvdb.com het een beetje druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Beetje jammer, ik verander een URL bij Custom Newznab Providers, maar na het saven staat het oude er weer. Ik weet dat dit een bug was van vroeger, is deze opnieuw geintroduceerd? Of heb ik er alleen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ok. Ik merk ook dat Sickbeard (misschien door die timeouts) geen metadata bij sommige nieuwe series zet. Als ik dan handmatig op Re-scan files druk haalt SB ze wel allemaal binnen.

Welke optie kan ik gebruiken om SB voor alle series/afleveringen de metadata te checken zonder dat SB gelijk de namen van de nieuwe afleveringen verandert (i.v.m. autosub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Royz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:21:
Beetje jammer, ik verander een URL bij Custom Newznab Providers, maar na het saven staat het oude er weer. Ik weet dat dit een bug was van vroeger, is deze opnieuw geintroduceerd? Of heb ik er alleen last van?
Net even getest voor je. Ik zie hem ook niet opgeslagen worden. Verwijderen en opnieuw toevoegen misschien een optie voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

serhat schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:14:
[...]

Net even getest voor je. Ik zie hem ook niet opgeslagen worden. Verwijderen en opnieuw toevoegen misschien een optie voor je?
De oude blijft bij mij ook staan, geen enkele wijziging komt door bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:19
Anthirian schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:14:
[...]Vrij simpel: name is een NoneType, ofwel hij is leeg. Headphones probeert dus een niet-bestaande nzb aan je queue toe te voegen.
Dat is eigenaardig want via NZBmatrix zie ik toch een link en kan ik via die link ook de NZB downloaden???

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:32
Ik heb net CouchPotato V2 op mijn ZFSGuru (freebsd) bak gezet.

Als ik hem handmatig opstart (python /usr/local/couchpotato/CouchPotato.py -- deamon) start hij gewoon op (maar dan wel als 'root' wat weer rechtenproblemen bij de gedownloade bestanden oplevert).
Via het rc.d script wil hij echter niet starten (waar CouchPotato v1 dat gewoon prima deed), relevante stuk van het script:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
name="couchpotato"
rcvar=${name}_enable

load_rc_config ${name}

: ${couchpotato_enable:="YES"}
: ${couchpotato_user:="share"}
: ${couchpotato_dir:="/usr/local/couchpotato"}
: ${couchpotato_chdir:="${couchpotato_dir}"}
: ${couchpotato_pid:="${couchpotato_dir}/couchpotato.pid"}

WGET="/usr/local/bin/wget" # You need wget for this script to safely shutdown CouchPotato.
HOST="127.0.0.1" # Set CouchPotato address here.
PORT="5050" # Set CouchPotato port here.
CPAPI="" # Set CouchPotato API key

status_cmd="${name}_status"
stop_cmd="${name}_stop"

command="/usr/sbin/daemon"
command_args="-f -p ${couchpotato_pid} python ${couchpotato_dir}/CouchPotato.py ${couchpotato_flags}"

Iemand die misschien een werkend start/stop script voor CP V2 op freebsd heeft?

[ Voor 54% gewijzigd door Sleepie op 15-05-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een idee hoe ik de log file van CPv2 via een symlink verplaatst kan krijgen naar USB? (Synology NAS)

Zit hem voornamelijk in de rechten, heb het idee dat CPv2 dit niet leuk gaat vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 15-05-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ook ik heb een probleem met CPv2.

Hij is geïnstalleerd geweest en werkte ook gewoon. Toen zag ik dat hij niet wou updaten en toen heb ik dus mijn NAS gebootstrapt zodat ik het pad naar git kon veranderen. Voordat ik dit gedaan heb, heb ik in CPv2 ook al een aanpassing gedaan per ongeluk en het pad daar veranderd. Dit had ik niet moeten doen denk ik, want als ik nu het pakket opstart sluit hij zichzelf weer af na enkele seconden.

Dit is de logging die ik krijg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QnDA3G1bTQSMASpLMtXVdvhX/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat had ik ook gedaan, data folder zeker ? Naar USB toevallig ?
Dan zit je met een rechten issue, ik moest opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:31
Sleepie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:50:
... Iemand die misschien een werkend start/stop script voor CP V2 op freebsd heeft?
Ik heb CPv2 ook al een tijdje draaien op mijn freebsd-NAS en ervaar ook dit probleem. Bij mij wordt hij nu gestart met een cronjob. Dit is een lelijke oplossing, maar het gaat voorlopig niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Dat heb ik al een keer gedaan. Toen kwam ik op zich wel op de configuratiestappen uit, maar na verloop van tijd sloot hij toch weer af. Ik ga hem opnieuw installeren.

Even voor de duidelijkheid, hoe moet het pad nu staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moby schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:55:
Dat heb ik al een keer gedaan. Toen kwam ik op zich wel op de configuratiestappen uit, maar na verloop van tijd sloot hij toch weer af. Ik ga hem opnieuw installeren.

Even voor de duidelijkheid, hoe moet het pad nu staan?
Welk pad ?

edit:
Voor git

/opt/bin/git als je nas bootrapt is.

Data pad zou ik vooralsnog afblijven.

[ Voor 12% gewijzigd door schumi2004 op 15-05-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Het pad in CPv2 waar je kan aangeven waar git staat geloof ik. Die heb ik aangepast namelijk.

Het werkt nu weer, ik kan alleen nog steeds niet updaten. Data dir heb ik niets aan veranderd. Git command bij updater stond op git, heb ik veranderd naar /opt/bin/git --> restart CPv2 --> geen verbetering, ik kan nog steeds niet updaten en de versie is onbekend.

Logging:
[potato.core._base.updater] Failed updating via GIT: Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/updater/main.py", line 143, in doUpdate
self.repo.pull()
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/git/repository.py", line 389, in pull
self._executeGitCommandAssertSuccess(command)
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/git/repository.py", line 85, in _executeGitCommandAssertSuccess
raise GitCommandFailedException(kwargs.get('cwd', self._getWorkingDirectory()), command, returned)
GitCommandFailedException: GitCommandFailedException: Command 'pull' failed in /usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer (1):
/opt/libexec/git-core/git-pull: line 244: tr: not found
Your configuration specifies to merge with the ref 'master'
from the remote, but no such ref was fetched.

[ Voor 116% gewijzigd door Moby op 15-05-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moby schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:01:
Het pad in CPv2 waar je kan aangeven waar git staat geloof ik. Die heb ik aangepast namelijk.

Het werkt nu weer, ik kan alleen nog steeds niet updaten. Data dir heb ik niets aan veranderd. Git command bij updater stond op git, heb ik veranderd naar /opt/bin/git --> restart CPv2 --> geen verbetering, ik kan nog steeds niet updaten en de versie is onbekend.

Logging:

[...]
Git staat daar wel ?

find / -name git

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
schumi2004 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:32:
[...]

Git staat daar wel ?

find / -name git
Ik heb precies hetzelfde probleem en ja, het juiste pad nara git is geset.
Voor ik dat path juist zetten kreeg'k ook helemaal geen melding dat ie een update voor me had.. die heb'k nu wel irritant in beeld staan maar helaas updaten gaat nog steeds niet :)

Zie ook witchdoc in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 14:39
Ik heb net CPv2 geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om de directories voor de renamer in te stellen. In het debug console zie ik een 404, als ik de link open zie ik daar "Wrong API key used" terwijl de key in de url wel de API key is.

Screenshots

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Ben ik de enige die dit ziet staan?
/opt/libexec/git-core/git-pull: line 244: tr: not found

De tr (translate) commando mist blijkbaar?
Het kan nu de GIT commando wel vinden, maar niet een andere binary die het gebruikt lijkt het.

[ Voor 24% gewijzigd door serhat op 15-05-2012 22:14 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!