Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

freak1 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:59:
[...]

ik zie dat ik in het verkeerde topic zat;

ik draai dus niet op een linux\windows machine (dan was het geen probleem geweest) maar op een Synology.. daarop gebruik ik packages, geen IPKG.. ik wil ook geen IPKG dus eigenlijkg ewoon een tweede package ernaast..
Daar heb ik het ook over. Op je synology kan je met SSH ook gewoon mappen kopieren en bestanden aanpassen, maar als je een SPK wil kan dat ook.

Moet je de SPK downloaden en de verschillende elementen daarin zelf aanpassen zodat het klopt. Klinkt ingewikkeld, maar het is niets anders dan tekstbestandjes aanpassen. Als je logisch na kan denken kan je het aanpassen. Heel grof gezegd pas je alle plekken waar sickbeard staat aan naar sickbeard1 en alles waar port 8081 staat aan naar een willkeurige andere port die vrij is. Dan stop je de spk in je package centre en zou het moeten werken.

Verder in het synology topic --> Mystic Spirit in "Het grote Synology topic - deel 4"

[ Voor 7% gewijzigd door Mystic Spirit op 20-04-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Ik had een vraagje ivm renaming in CouchPotato.
Er staat namelijk altijd een ongevraagde spatie voor het stukje <cd>.
Momenteel los ik dat op door Name Separator op dots te zetten en de volgende namings te gebruiken:
Folder: <thename> (<year>)
File: <group>.<thename>.<quality><cd>.<ext>
Dat geeft een goed resultaat voor file naming. Maar niet voor folders. Daar wil ik gewoon spaties gebruiken zodat het resultaat "The Big Lebowski (1998)" is en niet "The.Big.Lebowski.(1998)".

Iemand van jullie suggesties? Of wat prefereren jullie?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
ik lees vaker dat mensen 2 versies van Sickbeard willen draaien voor SD en HD content.
Maar dit kan je toch instellen in Sickbeard welke versie je wilt?

ik zie namelijk niet echt het nut ervan in. Dus als iemand mij dat kan uitleggen graag.
Niet dat ik nog SD content download maar ben nieuwschierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Buzzie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:41:
ik lees vaker dat mensen 2 versies van Sickbeard willen draaien voor SD en HD content.
Maar dit kan je toch instellen in Sickbeard welke versie je wilt?

ik zie namelijk niet echt het nut ervan in. Dus als iemand mij dat kan uitleggen graag.
Niet dat ik nog SD content download maar ben nieuwschierig :)
Ik doe het zelf ook niet, maar ik kan mij er wel wat bij voorstellen. Als je nog apparaten hebt die HD niet vloeiend kunnen afspelen (zoals verschillende tablets of oudere media players) is het handig om ook SD versies te hebben. Vaak is een extra SD versie downloaden dan sneller en makkelijker dan zelf omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Misschien als je 2 verschillende HTPC's hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
SemperFidelis schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:52:
Misschien als je 2 verschillende HTPC's hebt?
Mystic Spirit schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:51:
[...]

Ik doe het zelf ook niet, maar ik kan mij er wel wat bij voorstellen. Als je nog apparaten hebt die HD niet vloeiend kunnen afspelen (zoals verschillende tablets of oudere media players) is het handig om ook SD versies te hebben. Vaak is een extra SD versie downloaden dan sneller en makkelijker dan zelf omzetten.
Zo heb ik het in beide gevallen nog niet bekeken.
Ik bekeek het vanuit mijn eigen situatie en dan heb ik inderdaad geen 2 versies nodig.
Download alles naar 1 vaste netwerk locatie en vanaf daar kijk ik het op me htpc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik heb een probleem met Auto-Sub.

Het werk allemaal prima op zich, het probleem is dat de bron niet goed herkend word. Veel van mijn bestanden zijn 720p BluRay rips, en worden ook opgeslagen met deze toevoeging in de bestandsnaam. Auto-Sub herkend deze niet goed, er worden geen ondertitels bij gevonden. Op de bierdopje website zijn ze echter wel beschikbaar, maar daar staat BDRip in de bestandsnaam.

Nogmaals, HDTV en web-dl gaat wel gewoon goed, Blu-Ray is dus de enige die problemen geeft.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:25
Moby schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:35:
Ik heb een probleem met Auto-Sub.

Het werk allemaal prima op zich, het probleem is dat de bron niet goed herkend word. Veel van mijn bestanden zijn 720p BluRay rips, en worden ook opgeslagen met deze toevoeging in de bestandsnaam. Auto-Sub herkend deze niet goed, er worden geen ondertitels bij gevonden. Op de bierdopje website zijn ze echter wel beschikbaar, maar daar staat BDRip in de bestandsnaam.

Nogmaals, HDTV en web-dl gaat wel gewoon goed, Blu-Ray is dus de enige die problemen geeft.
Even spelen met de minmatchscore. Heb hem zelf op 3 staan (matchen van alleen releasegroup en quality). Dit werkt vooralsnog goed (paar maanden in gebruik)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
# MinMatchScore When the variable is set, autosub will only download subtitles that match the minimalscore
# Default is 0, which means the best match will be downloaded
# If you want the releasegrp to match increase this variable with 1
# If you want the quality to match increase this variable with 2
# If you want the source to match increase this variable with 4
# Example: You have the "The Walking Dead - S02E02 - 720p HDTV x264-IMMERSE"
# You only want subtitle that match the source (HDTV), and the quality (720p). This variable
# should be set to 6. If you want to match the releasegroup and quality. This variable should be set to
# 3. It is not recommended to set the variable above 6.

minmatchscore = 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Het probleem is nog duidelijker te omschrijven. Als op bierdopje website 720p Blu-Ray staat gaat het ook goed met de bestande op de NAS (wat ik ook verwacht), maar alleen Blu-Ray gaat niet goed, terwijl dat volgens mij wel gewoon een goede ondertitel is voor een 720p Blu-Ray.

@ hierboven, dank je, ga ik proberen

Edit: Het lijkt te werken, ik zoek nu alleen op source (dus setting 4 op dit moment) en hij gaat weer verder met zoeken. Source is voor mij het enige dat verschilt namelijk. Van de paar HDTV dingen die ik heb hoop ik maar de de release groep niet al te veel verschilt. Web-DL en Blu-Ray lijkt me niet al teveel uit te maken voor de ondertitels.

[ Voor 40% gewijzigd door Moby op 20-04-2012 11:54 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:32
Mocht er iemand in de positie zijn om mij een invite voor nzbs.org te kunnen aanbieden dan zou ik diegene erg dankbaar zijn!

Zie dit staan op de beta site en had sowieso nog geen account kunnen aanmaken: "Registrations are currently invite only."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Nasty Nate schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:54:
Mocht er iemand in de positie zijn om mij een invite voor nzbs.org te kunnen aanbieden dan zou ik diegene erg dankbaar zijn!

Zie dit staan op de beta site en had sowieso nog geen account kunnen aanmaken: "Registrations are currently invite only."
Niemand kan je een invite aanbieden. Er komen mogelijk pas weer invites vrij als de beta site naar productie gaat.

Dat is ook één van de redenen waarom ik een paar postst terug vroeg of er misschien iemand is die een ready to use VM heeft van een newznab server. Dan kan ik daar eens mee experimenteren. Vraag staat nog altijd open btw 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Mystic Spirit op 20-04-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 16:32
Ok duidelijk!

Ik zoek dus nog een site die ik in Sickbeard kan toevoegen om de backlog vind kansen wat te verhogen, nu vind ik op zich redelijk wat van seizoenen van series in het verleden maar uit 2010 bijvoorbeeld wordt niets meer gevonden, welke (eventueel betaalde) kan ik dan het best toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Zou ik persoonlijk niet voor kiezen. De kans dat je nog iets goed kan downloaden wat meer dan 700 dagen oud is is redelijk klein. Ik weet wel dat usenet aanbieders zelfs bijna 4 jaar retentie claimen, maar de percentages compleetheid die ze handhaven zijn op het totaal en niet per post. Effectief heb je dus maar weinig aan 1300 dagen retentie omdat de compleetheid drastisch omlaag gaat naar het einde van de retentie periode toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Mystic Spirit schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:07:
Zou ik persoonlijk niet voor kiezen. De kans dat je nog iets goed kan downloaden wat meer dan 700 dagen oud is is redelijk klein. Ik weet wel dat usenet aanbieders zelfs bijna 4 jaar retentie claimen, maar de percentages compleetheid die ze handhaven zijn op het totaal en niet per post. Effectief heb je dus maar weinig aan 1300 dagen retentie omdat de compleetheid drastisch omlaag gaat naar het einde van de retentie periode toe.
Ik heb net nog een 10tal dingen zitten downloaden die allemaal 1100+ dagen oud waren. Da's met zowel Eweka als astraweb voor mij dus goed te doen. Beide providers claimen ongeveer 1350 dagen retentie trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:33
Ligt het aan mij of is de installatie pagina voor Couchpotato veranderd?

Wilde nl. V2 gaan installeren en ik kan me herinneren dat er twee alternatieve installatie mogelijkheden voor linux vermeld stonden, maar kan dat nu niet meer terug vinden.

8)7 Ik was in de war met de Maraschinoinstallatie pagina.

Alleen dit is nu terug te vinden:

Linux:

* Install Python 2.6 or higher
* Git clone/extract CP wherever you like
* Run "python CouchPotato.py -d" to start in deamon mode
* Set your username & password in the settings if you want.
* Fill in all the config stuff

Kom via https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer#readme deze info tegen.

Linux (ubuntu / debian):

* Install GIT with apt-get install git-core
* 'cd' to the folder of your choosing.
* Run git clone https://RuudBurger@github...ger/CouchPotatoServer.git
* Then do python CouchPotatoServer/CouchPotato.py to start
* To run on boot copy the init script. cp CouchPotatoServer/init/ubuntu /etc/init.d/couchpotato
* Change the paths inside the init script. nano /etc/init.d/couchpotato
* Make it executable. chmod +x /etc/init.d/couchpotato
* Add it to defaults. sudo update-rc.d couchpotato defaults

Kan me herinneren dat in de oude (?) instructies ook nog werd gesproken over mogelijkheid om als alternatief via Apache te testen.

*update*

Voor de mensen die de V2 versie willen installeren: de poort waarop deze versie draait is 5050 ipv 5000.
Duurde even voordat ik dat door had. 8)7 }:O

Als ik handmatig start, wordt er gevraagd om het paswoord van de user waar ik het onder start. Is dit normaal? Of heeft het te maken met mijn 'instellingen'. Ik draai het onder openmediavault, waarbij ik de user 'pietje' heb toegevoegd aan de groep users...

Ziet er trouwens allemaal erg goed uit die V2. Morgen lekker verder mee testen 8)

[ Voor 60% gewijzigd door DeTjuk op 22-04-2012 14:14 . Reden: update ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

witchdoc schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:33:
[...]

Ik heb net nog een 10tal dingen zitten downloaden die allemaal 1100+ dagen oud waren. Da's met zowel Eweka als astraweb voor mij dus goed te doen. Beide providers claimen ongeveer 1350 dagen retentie trouwens.
Het heeft waarschijnlijk met geluk / pech te maken. Ik heb van de week met eweka nog verschillende dingen geprobeerd te download van tussen de 700 en 800 dagen oud die allemaal resulteerden in failed downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Mystic Spirit schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:32:
[...]

Het heeft waarschijnlijk met geluk / pech te maken. Ik heb van de week met eweka nog verschillende dingen geprobeerd te download van tussen de 700 en 800 dagen oud die allemaal resulteerden in failed downloads.
We gaan een beetje offtopic denk ik, maar ik gebruik juist alleen daarom al een tijdje geen eweka meer. Ook zijn specifieke dingen (vooral wii spellen en BDR50's) vaak snel verwijderd. Al is dat vaak eweka zelf als het goed is, door takedown notices is mij verteld. Vaak kon je ze na x dagen al niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Het valt mij op dat http://newznab.j1nx.nl/ niet meer de NL releases indexeert die wel op spotweb staan.... weet iemand of dit bewust is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:26
super bedankt! echter lukt het me op die manier nog niet. Enig idee wat ik fout doe?
mijn start script:
code:
1
2
3
#!/bin/sh
cd /volume1/@appstore/maraschino
python2.7 maraschino-cherrypy.py

via putty geplaatst en gechmod met:
code:
1
wget -O /volume1/@appstore/scripts/maraschino_start.sh http://dl.dropbox.com/sh/8h9ytq1v5uwljjq/Fs90dNqazK/maraschino.sh?dl=1 && chmod a+x /volume1/@appstore/scripts/maraschino_start.sh

code:
1
2
crontab toegevoegd met:
0   *   *   *   *   root    /volume1/@appstore/scripts/maraschino_start.sh

als ik cron hetstart doet hij het niet maar weet ik ook niet waar ik moet kijken om te zien wat de fout is.

code:
1
/usr/syno/etc/rc.d/S04crond.sh stop && /usr/syno/etc/rc.d/S04crond.sh start

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:33
Ferra schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:36:
Het valt mij op dat http://newznab.j1nx.nl/ niet meer de NL releases indexeert die wel op spotweb staan.... weet iemand of dit bewust is?
Misschien j1nx zelf even vragen, is hier op forum wel actief.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
witchdoc schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:33:
/spotweb/testinstall.php geeft volgende aan:
Open base dir <dan een heleboel directories> => NOT OK (Not empty, might be a problem).

Is dat dus een probleem of niet? Wat betekend dat precies?
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystic Spirit schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:56:
[...]

Niemand kan je een invite aanbieden. Er komen mogelijk pas weer invites vrij als de beta site naar productie gaat.

-knip-
Invite tickets zijn nog niet uitgedeeld. Wat ik gelezen heb wordt dat gedaan als ze volledig over zijn naar de beta.

Heb nog steeds 0 invite mogelijkheden staan op mijn account
serhat schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:55:
[...]

We gaan een beetje offtopic denk ik, maar ik gebruik juist alleen daarom al een tijdje geen eweka meer. Ook zijn specifieke dingen (vooral wii spellen en BDR50's) vaak snel verwijderd. Al is dat vaak eweka zelf als het goed is, door takedown notices is mij verteld. Vaak kon je ze na x dagen al niet meer vinden.
Gaat denk ik ook off-topic maar vermoed dat het naar de toekomst toe lastiger zal worden een goeie usenet provider te vinden. Ik zelf ben langzaam aan ook aan het rond neuzen aangezien ik vooralsnog op gratis (IPv6) aanbieders zit.

[ Voor 50% gewijzigd door schumi2004 op 20-04-2012 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
remcoXP schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:37:
super bedankt! echter lukt het me op die manier nog niet. Enig idee wat ik fout doe?
mijn start script:
code:
1
2
3
#!/bin/sh
cd /volume1/@appstore/maraschino
python2.7 maraschino-cherrypy.py
In een script kun je beter altijd het volledige pad van een programma vermelden. Dus: /usr/bin/python
Ik heb geen synology dus weet niet waar python zich bevindt.
code:
1
2
3
#!/bin/sh

/usr/bin/python /volume1/@appstore/maraschino/maraschino-cherrypy.py

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

Ferra schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:36:
Zit momenteel voor werk weer een een maand in het buitenland (Abu Dhabi), maar zie dat alle indexers nog gewoon lopen.

Kan je eens kijken in welke groep ze gepost zijn, misschien dat ze van groep verhuist zijn. Als de groep niet bij de te indexeren groepen van newznab zit dan importeerd hij die nzb's niet.

Als je me de groepen laat weten, dan voeg ik ze gewoon even toe.

EDIt: Hmm, ik zie ineens een enorme sprong in het aantal aanmeldingen deze maand. Is er iets aan de hand in usenet land?

[ Voor 9% gewijzigd door j1nx op 20-04-2012 20:56 ]

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
remcoXP schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:37:
Als je het scriptje handmatig start, desnoods zeker te weten via root, werkt het dan wel?
simpelweg met:
/volume1/@appstore/scripts/maraschino_start.sh

Heb je al in de cron logs gekeken? Ergens in /var/log/cron dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

j1nx schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:54:
[...]

Zit momenteel voor werk weer een een maand in het buitenland (Abu Dhabi), maar zie dat alle indexers nog gewoon lopen.

Kan je eens kijken in welke groep ze gepost zijn, misschien dat ze van groep verhuist zijn. Als de groep niet bij de te indexeren groepen van newznab zit dan importeerd hij die nzb's niet.

Als je me de groepen laat weten, dan voeg ik ze gewoon even toe.

EDIt: Hmm, ik zie ineens een enorme sprong in het aantal aanmeldingen deze maand. Is er iets aan de hand in usenet land?
NZBs.org leek even te stoppen met de site. Wellicht dat dat wat extra bezoekers heeft opgeleverd. Was voor mij in ieder geval één van de redenen.

Heb jij je newznab server toevallig in een kopieerbare VM draaien? Zou het zelf wel leuk vinden om ermee te experimenteren en ben op zoek naar een makkelijke manier om te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
Maakt niks uit, hier draait het ook goed.
Kriss1981 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:50:
[...]

In een script kun je beter altijd het volledige pad van een programma vermelden. Dus: /usr/bin/python
Ik heb geen synology dus weet niet waar python zich bevindt.
code:
1
2
3
#!/bin/sh

/usr/bin/python /volume1/@appstore/maraschino/maraschino-cherrypy.py
Python 2.7 staat in
code:
1
/opt/bin/python2.7

[ Voor 17% gewijzigd door Brickman op 21-04-2012 10:03 ]

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Ik heb nu met locaties enz geprobeerd maar tevergeefs. log zegt niets.
gisteren kreeg ik can not enter dir. maar nu krijg ik niets getoond en ook niet in logs.

Maar in mijn zoektocht heb ik wel een script gezien:
https://github.com/Mar2zz...raschino/S99maraschino.sh

daar lijkt autostarten en updaten in te staan.
kan iemand mij helpen om dit op mijn nas goed te krijgen?
het scripts staat niet op dropbox van de heren brickman en Marzz, of ik kan het niet vinden.

wat ik ook heb getest is de inhoud van hun script in mijn maraschino_start.sh script. geen output in logs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

remcoXP schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:44:
Ik heb nu met locaties enz geprobeerd maar tevergeefs. log zegt niets.
gisteren kreeg ik can not enter dir. maar nu krijg ik niets getoond en ook niet in logs.

Maar in mijn zoektocht heb ik wel een script gezien:
https://github.com/Mar2zz...raschino/S99maraschino.sh

daar lijkt autostarten en updaten in te staan.
kan iemand mij helpen om dit op mijn nas goed te krijgen?
het scripts staat niet op dropbox van de heren brickman en Marzz, of ik kan het niet vinden.

wat ik ook heb getest is de inhoud van hun script in mijn maraschino_start.sh script. geen output in logs.
Ik denk dat je dit verzoek beter eens kan proberen in het synology topic. Waarom wil je trouwens marachino draaien op je NAS? Het lijkt voor mij onlogisch. Marachino is in de basis bedoelt om XBMC te bedienen, het is daarom ook logisch om hem op je htpc te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
zal ik doen. maraschino is geinig qua overzicht maar ook handig om links naar al je services in te stoppen.
1 dashboard om te monitoren zeg maar. en omdat de nas toch aanstaat en het meeste draait dacht ik dat dit de beste plek zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaRuBe
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 23:02
webbier schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:18:
Ik heb de initial download op hdtv staan en web-dl als archiveren. Als ik een serie meteen wil zien kan ik de hdtv kijken, mocht ik een serie op een later moment pas kijken en is er een web-dl aanwezig dan is die al vanzelf vervangen. Enige nadeel is dan dat een aflevering 2x gedownload wordt.
Hoe en waar stel ik dit in? Heb me ongans gezocht, maar kan het echt niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

JaRuBe schreef op zondag 22 april 2012 @ 10:16:
[...]

Hoe en waar stel ik dit in? Heb me ongans gezocht, maar kan het echt niet vinden.
Moet je bij kwaliteit voor custom kiezen. Dan krijg je de opties te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaRuBe
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 23:02
Mystic Spirit schreef op zondag 22 april 2012 @ 10:27:
[...]

Moet je bij kwaliteit voor custom kiezen. Dan krijg je de opties te zien.
Pffff... 8)7
Heeeeeel dom! |:(
Niet verder vertellen aub... :*)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort is de depiraatbaai.be geblokkeerd waardoor CouchPotato geen torrents meer vind. Heeft iemand al een alternatief hiervoor gevonden?

Ik zou torrents willen blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Is er inmiddels een fork/versie van Sickbeard beschikbaar waarmee we de API én de Subtitle functie kunnen gebruiken? Met de hoofdversie heb ik wel de API, maar geen subs, maar met Rintje's versie (die ik nu draai) heb ik het omgekeerde. Ik wil eigenlijk gewoon beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:32
Heb net mijn DS209+II geupdate naar een nieuwere versie (van 4.0)
Alleen als ik nu Sickbeard open moet ik ineens inloggen?

Hiervoor moest ik dat niet en ik heb ook geen wachtwoord opgegeven.

Weet iemand een oplossing hiervoor of moet ik alles weer opnieuw installeren en configureren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
stimpyrulez schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:55:
Heb net mijn DS209+II geupdate naar een nieuwere versie (van 4.0)
Alleen als ik nu Sickbeard open moet ik ineens inloggen?

Hiervoor moest ik dat niet en ik heb ook geen wachtwoord opgegeven.

Weet iemand een oplossing hiervoor of moet ik alles weer opnieuw installeren en configureren?
even via putty naar de sickbeard.ini gaan, en daar het password uitlezen, kan je het daarna weer uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:32
FreshMaker schreef op maandag 23 april 2012 @ 07:49:
[...]

even via putty naar de sickbeard.ini gaan, en daar het password uitlezen, kan je het daarna weer uitzetten
Thx!
Zal het vanavond gelijk effe proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

serhat schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:56:
[...]

Klinkt als een rechten probleem? Je hebt vast wel SSH toegang, ervan uitgaande dat je ook zo Sickbeard erop hebt geinstalleerd. Even meer rechten instellen?
Klinkt idd als een rechten probleem. Echter heb ik Sickbeard via de Communti software installer geinstalleerd.Geen ervaring met SSH dus? Andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
thejoker80 schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:15:
[...]

Klinkt idd als een rechten probleem. Echter heb ik Sickbeard via de Communti software installer geinstalleerd.Geen ervaring met SSH dus? Andere opties?
Ehh, ja, nee.. ik weet niet of je het via dat systeem opnieuw kan installeren (misschien dat de installatie is geüpdatet, die het toevallig fixt).. zo niet, is het enige wat ik kan verzinnen SSH.. een goed moment om het te leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
*bump*
tboheeren schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:36:
Momenteel los ik dat op door Name Separator op dots te zetten en de volgende namings te gebruiken:
Dat geeft een goed resultaat voor file naming. Maar niet voor folders. Daar wil ik gewoon spaties gebruiken zodat het resultaat "The Big Lebowski (1998)" is en niet "The.Big.Lebowski.(1998)".

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hele poos terug heb ik CouchPotato v2 draaiend gehad maar er was toen geneuzel met het kunnen draaien als deamon en start/stoppen ervan. Nu heb ik het niet echt meer gevolgd maar zijn deze problemen nu verleden tijd geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Ik heb laatst weer eens een pull gedaan maar er zitten nu een aantal standaard init scripts bij. Die van ubuntu werkte bij mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
  • Laatst online: 14-09 08:33
Zinu schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:36:
Is er inmiddels een fork/versie van Sickbeard beschikbaar waarmee we de API én de Subtitle functie kunnen gebruiken? Met de hoofdversie heb ik wel de API, maar geen subs, maar met Rintje's versie (die ik nu draai) heb ik het omgekeerde. Ik wil eigenlijk gewoon beide.
Nope, er is al maanden niks gedaan met sickbeard/subliminal waar ik mijn fork op baseer.. helaas :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lowfi schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:45:
Ik heb laatst weer eens een pull gedaan maar er zitten nu een aantal standaard init scripts bij. Die van ubuntu werkte bij mij prima.
Ik was zelf van plan om hem op mijn DS211 weer eens aan te slingeren. Thanks voor je reply, ik zal er eens doorheen wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

rintje schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:52:
[...]

Nope, er is al maanden niks gedaan met sickbeard/subliminal waar ik mijn fork op baseer.. helaas :F
Hoe doen jullie het dan met ondertiteling tegenwoordig? Is er al een nieuw python script of iets dergelijks (er was een tijdje terug SubtitleHD, maar die werkt al snel niet meer)? Of gewoon het ontbreken van de API maar voor lief nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:10
Zinu schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:55:
[...]

Hoe doen jullie het dan met ondertiteling tegenwoordig? Is er al een nieuw python script of iets dergelijks (er was een tijdje terug SubtitleHD, maar die werkt al snel niet meer)? Of gewoon het ontbreken van de API maar voor lief nemen?
Dat laat ik dan maar door XBMC doen. Werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Jeebeekje schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:33:
[...]

Dat laat ik dan maar door XBMC doen. Werkt uitstekend.
Inderdaad en persoonlijk vind ik het fijner. Het duurt bij mij wel altijd voordat ik een bepaald serie/film kijk. En als ik dat doe is de kans groot dat de subs al her en der verbeterd zijn en dus ook acceptabel zijn. Sommige 'snelle' subs zijn echt niet te pruimen. Zeker als het gaat om series als House waar bepaald jargon veel gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb zojuist een trakt.tv account aangemaakt, en in Sickbeard de notificaties aangezet, maar hoe krijg ik het nou voor elkaar dat hij al mijn shows daar importeert? Moet ik eerst alle shows handmatig aan trakt toevoegen en als er dan een nieuwe aflevering gedownload wordt geeft hij dat dan door, of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
De koppeling zorgt er bv voor dat shows die je download als collected worden gemarkeerd op trakt.tv. Met SickBeardConnect (chrome) kan je ook eenvoudig vanaf de trakt website een serie toevoegen:

https://chrome.google.com...dafjoklibhggokpb?hl=en-US

Trakt.tvt plugin voor xbmc (en andere??) kan ook lokale series uploaded naar de trakt website en markeren als watched etc.

[ Voor 18% gewijzigd door lowfi op 23-04-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ok, ik heb nu maar handmatig alle shows die ik in Sickbeard heb staan aan trakt toegevoegd, en zag ook dat hij een aflevering van Game of Thrones van gisternacht al aan de collectie had toegevoegd. Maar heeft trakt niet een lijst alá myepisodes.com waar ik kan zien wat ik nog moet kijken etc? Kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Laatst online: 29-11-2021
Dat kan, onder TV Show Progress. Onder je eigen account kun je dat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al volledig over op http://packages.synocommunity.com/ met zijn Synology die toevallig op Zebulon repo zat?

Ben eigenlijk benieuwd hoe diegene dit dan aangepakt heeft en de tijd die het koste om alles weer up and running te hebben.

edit:
Iemand enig idee of er een forum of iets dergelijks is voor deze repo?

[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 23-04-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
r3v0ss schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:24:
Dat kan, onder TV Show Progress. Onder je eigen account kun je dat vinden.
Ah, bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:47
Eigenaardige melding in SickBeard; al mijn Shows tonen plots aan dat Location: /volume1/video/TV Series/Mad Men (dir is missing) op mijn Synology.
Ik heb geen wijzigingen aangebracht aan de directory-structuur.
Als ik "Edit" krijg ik geen Directory-structuur te zien. En bij Manual Post-Processing kan ik niet eens in de folder /volume1/video. Raar?!

SOLVED: Zonet via Putty ingelogd als Root en dan chmod -R 777 /volume1/ gedaan en kan er weer aan 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Kozzmozz op 24-04-2012 17:13 ]

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort performanceproblemen met de combinatie van CouchPotato en Sabnzb. Los werken ze allebei prima, maar als CP aan staat is SB niet vooruit te branden. Dus ook als CP niets hoeft te doen! Ik heb CP op 12 uur staan...

Ideeën ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

schumi2004 schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:35:
Nou das lekker k*t dus, SB en CP van http://packages.synocommunity.com/ willen niet starten. Zo'n beetje bijna alles omgezet starten die krengen niet.
Dat is wel erg vervelend.... Heb je wel de python versie van syno geinstalleerd? Dat is namelijk in tegenstelling tot de zebulon package de 2.7 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystic Spirit schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:14:
[...]

Dat is wel erg vervelend.... Heb je wel de python versie van syno geinstalleerd? Dat is namelijk in tegenstelling tot de zebulon package de 2.7 versie.
Yups, heb ook voor zover ik kan zien alles wat nog achter gebleven was van Zebulon packages met de hand verwijderd maar mag tot op heden niet baten.

Straks nog maar een poging wagen. Uberhaubt iemand die 1 van deze 2 van synocommunity draaiend heeft?

edit:
Schiet mij maar lek. Na alles gedeïnstalleerd te hebben en manual verwijderd lijkt tot op heden SB in ieder geval te starten. Waarschijnlijk heb ik iets verwijderd wat elkaar bijt.

[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 23-04-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:46
Heb alles van synocommunitg draaien nu.. Geen problemen ergens mee gehad, maar heb nog wel python van zebulon erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalua schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:52:
Heb alles van synocommunitg draaien nu.. Geen problemen ergens mee gehad, maar heb nog wel python van zebulon erop staan.
Da vind ik appart, toen ik dat deed begon er allemaal bellen te rinkellen. Beide erop ging niet en de 1 starte ook weer niet zonder de ander.

Weet iemand of Couch Potato V2 op https te benaderen is? Kan er geen settings van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Zinu schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:55:
[...]

Autosub voor series, voor films zoek ik voorlopig maar met de hand... (ik weet het, armoe).
Subliminal draait ook nog op de achtergrond voor films, maar die vindt bitter weinig.

Over Autosub ben ik trouwens zeer te spreken. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rintje schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:02:
[...]

Autosub voor series, voor films zoek ik voorlopig maar met de hand... (ik weet het, armoe).
Subliminal draait ook nog op de achtergrond voor films, maar die vindt bitter weinig.

Over Autosub ben ik trouwens zeer te spreken. d:)b
Ik moet daarintegen zeggen dat met de laatste update van subliminal er weer wel veel gevonden wordt, word er weer een beetje blij van zeg maar ;)
AutoSub trekt me nog niet helemaal maar dat is meer om dat het voor mijn gevoel niet helemaal in te stellen is zoals ik wil.

EDIT:
Denk je alles gefixed te hebben in Couch Potato v2 op je Synology verrekt dat programma de instellingen te onthouden na elke reboot of welke soort gelijk handeling.

[ Voor 12% gewijzigd door schumi2004 op 24-04-2012 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Begrijp wel een beetje wat je bedoelt over autosub. Het jammere vind ik vooral dat je weliswaar het interval kan instellen, maar niet kan bepalen op welke tijd er iets gebeurt ivm hibernaten. Maar de resultaten maken veel goed.

Oh, das goed nieuws over subliminal, weer eens een update doen dan.
Heb je het dan over die updates in april op de develop branch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
schumi2004 schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:49:
[...]

Da vind ik appart, toen ik dat deed begon er allemaal bellen te rinkellen. Beide erop ging niet en de 1 starte ook weer niet zonder de ander.
Ik heb de python van zebulon en de python van synocommunity erop. SB, CP en NZBget allemaal van synocommunity, totaal geen problemen gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waarom zou ik van zebulon overgaan naar de repo van Synocommunity? Is deze beter of meer up to date?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Magic schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:41:
Waarom zou ik van zebulon overgaan naar de repo van Synocommunity? Is deze beter of meer up to date?
Het hangt er vanaf welke pakketjes je wil gebruiken. Ik zie geen reden om over te stappen. Enige voordeel van synocommunity is dat er een paar extra pakketjes zijn en als je een ARM of x86 based Synology hebt kan je NZBget draaien, waardoor je voor downloaden minder resources nodig hebt omdat je dan de python schil voor het daadwerkelijke downloaden kan overslaan. Ik heb een PPC based Synology, dus voor mij heeft het geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een andere reden zou kunnen zijn is dat ik gelezen op Synology forum dat de meeste devs die packages maken voor Synology naar de synocommunity repo over stappen. Je zou dus af en toe een geinig pakketje tegen kunnen komen meer ook niet denk. Wat ik dan weer wel handig vind is NZBget met configurator. Als het bij mij gisteren dus wel naast elkaar wilde draaien had ik ook niet de boel om gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rintje schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:26:
Begrijp wel een beetje wat je bedoelt over autosub. Het jammere vind ik vooral dat je weliswaar het interval kan instellen, maar niet kan bepalen op welke tijd er iets gebeurt ivm hibernaten. Maar de resultaten maken veel goed.
Volgens mij is dit wel met een truuk op te lossen door iets te maken waardoor autosub 1 keer per dag (bijvoorbeeld) opstart en een paar minuten later weer afsluit. Ik vermoed dat jij gezien je kennis dit wel kan maken?

Als autosub start gaat hij alles uitvoeren en de subs zijn heel snel binnen altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
schumi2004 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:19:
Een andere reden zou kunnen zijn is dat ik gelezen op Synology forum dat de meeste devs die packages maken voor Synology naar de synocommunity repo over stappen. Je zou dus af en toe een geinig pakketje tegen kunnen komen meer ook niet denk. Wat ik dan weer wel handig vind is NZBget met configurator. Als het bij mij gisteren dus wel naast elkaar wilde draaien had ik ook niet de boel om gegooid.
wat voor syno heb je, misschien dat het daaraan ligt? Heb die van mij trouwens ook gebootstrapt en heb met IPKG ook nog python erop staan misschien dat daar het verschil zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
*bump*
tboheeren schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:36:

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Sinds kort heb ik Headphones draaien, ziet er leuk uit. :)

Kan ik via Headphones mijn huidige MP3-verzameling scannen, of is dat af te raden? Ik ben nog zoekende in Headphones, er zitten best veel opties in, die optie heb ik nog niet gevonden.

Oh wacht, die knop zit natuurlijk bij manage. :$ Blijft de vraag of het verstand is.

[ Voor 20% gewijzigd door pven op 24-04-2012 11:48 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalua schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:53:
[...]

wat voor syno heb je, misschien dat het daaraan ligt? Heb die van mij trouwens ook gebootstrapt en heb met IPKG ook nog python erop staan misschien dat daar het verschil zit?
Een DS211, ook gebootstrapt en ook python erop via ipkg opstaan maar die bijten elkaar niet want dat staat er nu nog op en nu werkt het wel. Er zal in het verleden wel iets fout gegaan zijn met het installeren van Zebulon of iets dergelijks.
Het werkt allemaal weer maar of ik nu zo tevreden moet zijn over CPv2 is een tweede. Weet niet wat het is maar het voelt niet prettig aan in ieder geval. Even een paar dagen aan kijken en misschien toch houden want NZB Unity (werkt alleen met CPv2) is toch wel een mooie app welke bij mij MediaDog vrijwel direct naar de achtergrond verdreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:51
Zeg je nou gewoon dat je CPv2 niets vind!? Najah zeg, das toch niet normaaaaal (YouTube: Rembo en Rembo - de Gluurbuur (handdoek)). ;)

Maar vertel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 13:14
pven schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:35:
Sinds kort heb ik Headphones draaien, ziet er leuk uit. :)

Kan ik via Headphones mijn huidige MP3-verzameling scannen, of is dat af te raden? Ik ben nog zoekende in Headphones, er zitten best veel opties in, die optie heb ik nog niet gevonden.

Oh wacht, die knop zit natuurlijk bij manage. :$ Blijft de vraag of het verstand is.
Ik zie dat je hem al gevonden hebt;) Als je al je muziek goed getagged hebt zou headphones ze goed moeten kunnen inlezen. Bij mij was dit echter niet het geval. Ik heb daarom eerst Beets geinstalleerd en daarmee mijn muziek collectie (semi-)automatisch laten taggen. Voor zover ik weet gebruikt headphones namelijk intern ook beets om de muziek te taggen. Als je dus even opzoekt welke tag instellingen headphones gebruikt en je past die toe in beets kun je daarna je muziekcollectie importeren in headphones. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RuudBurger schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:10:
Zeg je nou gewoon dat je CPv2 niets vind!? Najah zeg, das toch niet normaaaaal (YouTube: Rembo en Rembo - de Gluurbuur (handdoek)). ;)

Maar vertel.
LOL nee dat zeg ik niet maar wellicht dat het de combinatie Synology + CPv2 is. Moet nog even uitzoeken wat en waar het mis gaat. Ik ben me ervan bewust dat het allemaal nog in beta is en het wellicht nog niet geoptimaliseerd is voor een Synology maar wat me opviel was als ik van uit CPv2 bv een restart initieer ik mijn settings gedeeltelijk kwijt ben, iig een flink stuk ervan dat is 1.
Daarnaast heb ik de watchlist integratie van Trakt en IMDB nog niet geactiveerd zien worden, heb een flink stuk van mijn wanted films daarin staan maar zag het zonet nog niet erbij staan.
Verder flipte de Managed Tab hier een beetje, in eerste instantie gebeurde er bij een refresh niks, pas bij een 3e of 4e keer begon de lijst zich te vullen.
En wat me ook opviel was dat ik een heel andere resultaat kreeg bij de geselecteerde kwaliteit zoals dat in CPv1 gebeurde. Ik heb alleen de providers en kwaliteit (720p) geselecteerd zoals ik ze in CPv1 had, geen nzbindex of welke andere vage provider en plots wordt er een release gevonden welke compleet tag loos is/was. Geen DVDR of x264 of wat dan ook erin, alleen film naam. Dat vond ik best appart.

En als laatste en dan stop ik ermee was ik benieuwd waar ik de Downloaded Tab vinden kan (als deze er uberhaubt nog is?) om bijvoorbeeld een re-add te doen met zelfde release of andere release zoeken. En of en hoe CPv2 op HTTPS te laten luisteren?

Verder ziet het er gelikt en strak uit en kan eigenlijk niet wachten naar het eindresultaat.

EDIT:
Iemand al met SABnzbd 7 beta 3 gespeeld? Complete menu is onderhanden genomen, ziet er wel gelikt uit.

[ Voor 27% gewijzigd door schumi2004 op 24-04-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:48:
Even een paar dagen aan kijken en misschien toch houden want NZB Unity (werkt alleen met CPv2) is toch wel een mooie app welke bij mij MediaDog vrijwel direct naar de achtergrond verdreef.
Is er een app voor de normale sickbeard (v1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Voor iOS is Qouch 1.3 uitgekomen. :) Hij werkt enkel nog met CP v1 maar daar komt de volgende versie verandering in. Ik durfde het nog niet aan om het met deze versie al aan te bieden.

De volgende verbeteringen heb ik voor deze versie doorgevoerd:

• Zoeken op index-sites, voeg resultaten direct toe aan SABnzbd
• Open NZB bestanden direct met Qouch
• Bug fixes en diverse kleine verbeteringen
• Mogelijkheid om een alfabetische index weer te geven op de wanted movies en TV shows pagina
• Ondersteuning voor de derde generatie iPad, met retina-kwaliteit afbeeldingen

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 13-09 12:49
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:08:
[...]

sickbeard v1 heeft geen api, dus je kan hem niet niet op die manier besturen.
Alternatief is sickbeard openen via je browser, helaas werkt dat niet lekker met android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:11:
[...]

Alternatief is sickbeard openen via je browser, helaas werkt dat niet lekker met android.
En MediaDog dan ?
http://forum.xbmc.org/sho...105712&highlight=mediadog
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:08:
[...]

Zie boven ;)

[ Voor 20% gewijzigd door schumi2004 op 24-04-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

job schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:11:
[...]

Volgens mij heb je het mis. Ik heb toch echt de api aan staan in sickbeard. Te vinden onder config / general --> vinkje voor API.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Mystic Spirit schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:44:
[...]

Volgens mij heb je het mis. Ik heb toch echt de api aan staan in sickbeard. Te vinden onder config / general --> vinkje voor API.
Ik denk dat hij Sickbeard en Couchpotato even door elkaar haalt. Heeft Couchpotato v1 wel een API? Of wordt daar gewoon door de site te parsen informatie vanaf gehaald? Ik kan zo niks vinden in mijn instellingen.

Is dat ook niet de reden dat NZBunity alleen CP v2 ondersteunt?

[ Voor 25% gewijzigd door serhat op 24-04-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

CouchPotato v1 heeft geen API nee, in mijn app gebruik ik HTML scraping.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
--MeAngry-- schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:02:
Voor iOS is Qouch 1.3 uitgekomen. :) Hij werkt enkel nog met CP v1 maar daar komt de volgende versie verandering in. Ik durfde het nog niet aan om het met deze versie al aan te bieden.

De volgende verbeteringen heb ik voor deze versie doorgevoerd:

• Zoeken op index-sites, voeg resultaten direct toe aan SABnzbd
• Open NZB bestanden direct met Qouch
• Bug fixes en diverse kleine verbeteringen
• Mogelijkheid om een alfabetische index weer te geven op de wanted movies en TV shows pagina
• Ondersteuning voor de derde generatie iPad, met retina-kwaliteit afbeeldingen
Waar is mijn ondersteunen om sabnzb, sickbeard, couchpotato etc via een reverse proxy te openen? :P

Ik bereik die software allemaal via port 443 (standaard https) en gebruik een reverse proxy om intern bij de juiste url:port uit te komen.

https://sabnzb.domein.tld:443
https://sickbeard.domein.tld:443
https://couchpotato.domein.tld:443

Helaas werkt dat niet echt handig samen met jouw (?) software aangezien ik nu maar (makkelijk) 1 subdomein kan opgeven voor alledrie de programma's. Zie je misschien een mogelijkheid om zoiets in Qouch te verwerken? Zou niet echt moeilijk mogen zijn denk ik?

"Gewoon" de ganse url vragen per programma i.p.v. enkel de port en path settings.
Of gewoon een extra veldje per programma voor een custom url bij gebruik van niet standaard poorten/url/whatever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Laatst online: 29-11-2021
ik heb SAB, CP en SB ook achter een reverse proxy hangen, alleen ziet het er bij mij zo uit:

http://mijn.domein.tld/sabnznd
http://mijn.domein.tld/couchpotato
http://mijn.domein.tld/sickbeard

dit valt netjes in te stellen in Qouch en werkt bij mij prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
r3v0ss schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:40:

dit valt netjes in te stellen in Qouch en werkt bij mij prima. :)
Maar da's niet zo cool :P
Anyway, subdomein zou makkelijk moeten zijn (denk ik als programming idioot) dus hopelijk wordt het in qouch verwerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

serhat schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:57:
[...]

Ik denk dat hij Sickbeard en Couchpotato even door elkaar haalt. Heeft Couchpotato v1 wel een API? Of wordt daar gewoon door de site te parsen informatie vanaf gehaald? Ik kan zo niks vinden in mijn instellingen.

Is dat ook niet de reden dat NZBunity alleen CP v2 ondersteunt?
Dat zou het inderdaad verklaren.

Denk dat ik maar eens ga sleutelen aan de zebulon package van CPv1 om er CPv2 van te maken. Ben wel benieuwd hoe die inmiddels draaid en wil geen IPKG meer op mijn syno hebben. Ik wil alleen liever niet testen op mijn eigen Synology, omdat die net weer helemaal schoon en netjes is. Iemand die zijn / haar Synology beschikbaar wil stellen om te testen? Prak ik dat zebulon package vanavond / morgen avond om naar v2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

witchdoc schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:02:
[...]

Maar da's niet zo cool :P
Anyway, subdomein zou makkelijk moeten zijn (denk ik als programming idioot) dus hopelijk wordt het in qouch verwerkt :)
Tja, een tekstveldje toevoegen is niet zo'n probleem nee, maar het is lastiger om de instellingen een beetje eenvoudig en overzichtelijk te houden. Ik ben op dit moment naar manieren aan het zoeken om de configuratie makkelijker, en tegelijkertijd ook zo flexibel mogelijk te maken.
Ik ken eerlijk gezegd maar weinig programma's zoals de mijne die wat serverinstellingen betreft zo uitgebreid te configureren zijn. ;) Dat wil echter niet zeggen dat het niet nóg beter kan...

Wat je voor nu zou kunnen doen is drie RewriteRule's toevoegen die van domein/service naar service.domein redirecten. Qouch zou in principe prima redirects moeten kunnen volgen, maar ik heb niet zelf getest in de praktijk, dus het is onder voorbehoud. :P

[ Voor 15% gewijzigd door --MeAngry-- op 25-04-2012 13:19 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laibr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-03-2023
Ik wil een heleboel nzb's importeren in newznab.
Nu is dit een .tar.gz file en via de gui lukt dit niet. Als tip staat er om dit te doen via de console.
Ik heb geen flauw idee hoe ik hier aan begin, en ik vind geen import script terug. :?
Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystic Spirit schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:17:
[...]

Dat zou het inderdaad verklaren.

Denk dat ik maar eens ga sleutelen aan de zebulon package van CPv1 om er CPv2 van te maken. Ben wel benieuwd hoe die inmiddels draaid en wil geen IPKG meer op mijn syno hebben. Ik wil alleen liever niet testen op mijn eigen Synology, omdat die net weer helemaal schoon en netjes is. Iemand die zijn / haar Synology beschikbaar wil stellen om te testen? Prak ik dat zebulon package vanavond / morgen avond om naar v2.
Als je je verveelt maak meteen een subliminal package hehehe

Maar is het niet verstandig een synocommunity package om te bouwen aangezien naar het schijnt daar de meeste devs posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 13-09 12:49
serhat schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:57:
[...]

Ik denk dat hij Sickbeard en Couchpotato even door elkaar haalt.
Aah, wat stom. Inderdaad. Sickbeard heeft wel een api. Couchpotato v1 nog niet.
Ik raakte in de war doordat dikkiedik het over v1 had.. v1/v2 slaat alleen op couchpotato... vandaar de verwarring :)

[ Voor 18% gewijzigd door job op 25-04-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

schumi2004 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:15:
[...]

Als je je verveelt maak meteen een subliminal package hehehe

Maar is het niet verstandig een synocommunity package om te bouwen aangezien naar het schijnt daar de meeste devs posten?
Dat zou wel een plan zijn als ik zelf op de synocommunity packages zat, maar als ik de zebulon package makkelijk om kan bouwen dan is het waarschijnlijk ook een kleine moeite om die van synocommuty om te bouwen.

Een subliminal package is weer een ader verhaal, want dat package moet van de grond af opgebouwd worden. Het is overigens wel raar dat die nog niet bij de synocommunity packages zit. Diaoul is ook de dev achter subliminal en heeft ook een groot aandeel in synocommunity. Hij zal er wel zijn redenen voor hebben.

EDIT:
Zie net een couchpotatoserver bij de synocommunity packages staan misschien toch niet echt nodig meer om zelf te gaan sleutelen dus... zie https://github.com/SynoCo...lop/spk/couchpotatoserver

[ Voor 12% gewijzigd door Mystic Spirit op 25-04-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystic Spirit schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:29:
-knip-
EDIT:
Zie net een couchpotatoserver bij de synocommunity packages staan misschien toch niet echt nodig meer om zelf te gaan sleutelen dus... zie https://github.com/SynoCo...lop/spk/couchpotatoserver
LOL had ik dat maar eerder geweten, was ik niet met ipkg aan de gang gegaan :P

EDIT: Dat lijkt me de source dus als ik Spksrc install zouden we hem zelf kunnen compilen?
EDIT2: Helaas een fout in de make file en aangezien mijn kennis nihil is hiervan maar een issue aangemaakt.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
openelec@openelec-VirtualBox:~/spksrc$ make ARCH=88f6281 couchpotatoserver
cd spk/couchpotatoserver/ && env make
make[1]: Entering directory `/home/openelec/spksrc/spk/couchpotatoserver'
===>  Creating target installation dir of couchpotatoserver
(cd /home/openelec/spksrc/spk/couchpotatoserver/work-88f6281/install//usr/local/couchpotatoserver && tar cpf - `cat /home/openelec/spksrc/spk/couchpotatoserver/work-88f6281/PLIST | cut -d':' -f2`) | \
      tar xpf - -C /home/openelec/spksrc/spk/couchpotatoserver/work-88f6281/staging
cd: 2: can't cd to /home/openelec/spksrc/spk/couchpotatoserver/work-88f6281/install//usr/local/couchpotatoserver
tar: This does not look like a tar archive
tar: Exiting with failure status due to previous errors
make[1]: *** [copy_target] Error 2
make[1]: Leaving directory `/home/openelec/spksrc/spk/couchpotatoserver'
make: *** [couchpotatoserver] Error 2
openelec@openelec-VirtualBox:~/spksrc$

@RuudBurger
Mocht je dit toevalig lezen. Hoe kom ik van die .cp(tt1640548) tag af?
Opgelost, wordt met de dag wijzer in CPv2. 8)7

Heb nu een ander probleem. Ik kan nergens meer op inloggen en in package center op mijn DS is SABnzbd uitgeschakeld (starten lukt ook niet, failed to run error) echter als ik hem via browser aanroep krijg ik wel login scherm, kan er alleen niet meer in.

EDIT: Misschien dat die packages toch niet zo lekker draaien.

[ Voor 65% gewijzigd door schumi2004 op 25-04-2012 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:24:
Ik raakte in de war doordat dikkiedik het over v1 had.. v1/v2 slaat alleen op couchpotato... vandaar de verwarring :)
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

schumi2004 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:34:
[...]

LOL had ik dat maar eerder geweten, was ik niet met ipkg aan de gang gegaan :P

EDIT: Dat lijkt me de source dus als ik Spksrc install zouden we hem zelf kunnen compilen?
EDIT2: Helaas een fout in de make file en aangezien mijn kennis nihil is hiervan maar een issue aangemaakt.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
openelec@openelec-VirtualBox:~/spksrc$ make ARCH=88f6281 couchpotatoserver
cd spk/couchpotatoserver/ && env make
make[1]: Entering directory `/home/openelec/spksrc/spk/couchpotatoserver'
===>  Creating target installation dir of couchpotatoserver
(cd /home/openelec/spksrc/spk/couchpotatoserver/work-88f6281/install//usr/local/couchpotatoserver && tar cpf - `cat /home/openelec/spksrc/spk/couchpotatoserver/work-88f6281/PLIST | cut -d':' -f2`) | \
      tar xpf - -C /home/openelec/spksrc/spk/couchpotatoserver/work-88f6281/staging
cd: 2: can't cd to /home/openelec/spksrc/spk/couchpotatoserver/work-88f6281/install//usr/local/couchpotatoserver
tar: This does not look like a tar archive
tar: Exiting with failure status due to previous errors
make[1]: *** [copy_target] Error 2
make[1]: Leaving directory `/home/openelec/spksrc/spk/couchpotatoserver'
make: *** [couchpotatoserver] Error 2
openelec@openelec-VirtualBox:~/spksrc$

@RuudBurger
Mocht je dit toevalig lezen. Hoe kom ik van die .cp(tt1640548) tag af?
Opgelost, wordt met de dag wijzer in CPv2. 8)7

Heb nu een ander probleem. Ik kan nergens meer op inloggen en in package center op mijn DS is SABnzbd uitgeschakeld (starten lukt ook niet, failed to run error) echter als ik hem via browser aanroep krijg ik wel login scherm, kan er alleen niet meer in.

EDIT: Misschien dat die packages toch niet zo lekker draaien.
Ik denk dat compilen niet eens echt nodig is. Subliminal is ook gewoon een python app en dan is compilen niet nodig. Diaoul zal Subliminal waarschijnlijk niet stabiel genoeg vinden en als ik de rest van jouw bericht lees begin ik ook zo mijn twijfels te krijgen bij de rest van de pakketjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystic Spirit schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:10:
[...]

Ik denk dat compilen niet eens echt nodig is. Subliminal is ook gewoon een python app en dan is compilen niet nodig. Diaoul zal Subliminal waarschijnlijk niet stabiel genoeg vinden en als ik de rest van jouw bericht lees begin ik ook zo mijn twijfels te krijgen bij de rest van de pakketjes....
Toegang is ondertussen gelukt, restart gedaan van DS. Toch vreemd.
Enige is nog SABnzbd die als status stopped heeft en blijft houden.

Ik kan nagnoeg geen enkel package maken met spksrc, wellicht verkeerde host systeem (Ubuntu 10.10) en of dependencies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

schumi2004 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:26:
[...]

Toegang is ondertussen gelukt, restart gedaan van DS. Toch vreemd.
Enige is nog SABnzbd die als status stopped heeft en blijft houden.

Ik kan nagnoeg geen enkel package maken met spksrc, wellicht verkeerde host systeem (Ubuntu 10.10) en of dependencies?
Heb je wel de synology toolchain? Overigens kan het compilen nooit zwaar zijn, dus je zou het ook eens kunnen proberen op je synology zelf.

Ik las in het synology topic ook dat een andere tweaker (Yanightmare volgens mij) dezelfde rare vastloper had als jij. Weet alleen niet of hij ook de synocommunity packages heeft of de zebulon packages. Misschien daar eens checken of jullie hetzelfde probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystic Spirit schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:38:
[...]

Heb je wel de synology toolchain? Overigens kan het compilen nooit zwaar zijn, dus je zou het ook eens kunnen proberen op je synology zelf.

Ik las in het synology topic ook dat een andere tweaker (Yanightmare volgens mij) dezelfde rare vastloper had als jij. Weet alleen niet of hij ook de synocommunity packages heeft of de zebulon packages. Misschien daar eens checken of jullie hetzelfde probleem hebben?
Heb er even naar gezocht maar kon het niet 1 2 3 vinden. Naja heb er een ticket voor aangemaakt en ik wacht wel even af.

Wat me dan wel gelukt is is SABnzbd 7 Beta 3 in spk vorm te gieten echter ben ik beetje huiverig of ik hem zal installeren ja of nee :P
Wellicht dat 7 toch net iets andere tweaks vereist als 0.6.15
LET OP: Eigen risico ;)
Voor de durfal http://dl.dropbox.com/u/6696611/sabnzbd-88f6281-0.7.0.spk

Files verplaats, klik hier

EDIT:
Aangezien ik toch al aan het rotzooien ben op mijn DS211 gewoon blind installed en tot zover werkt hij ook nog hehe
Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/aasEFhiu.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door schumi2004 op 27-04-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

schumi2004 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:23:
[...]

Heb er even naar gezocht maar kon het niet 1 2 3 vinden. Naja heb er een ticket voor aangemaakt en ik wacht wel even af.

Wat me dan wel gelukt is is SABnzbd 7 Beta 3 in spk vorm te gieten echter ben ik beetje huiverig of ik hem zal installeren ja of nee :P
Wellicht dat 7 toch net iets andere tweaks vereist als 0.6.15
Voor de durfal http://dl.dropbox.com/u/6...bd-beta-88f6281-0.7.0.spk

EDIT:
Aangezien ik toch al aan het rotzooien ben op mijn DS211 gewoon blind installed en tot zover werkt hij ook nog hehe
[afbeelding]
Mooi dat het is gelukt. Zie trouwens ondertussen dat ik heb zitten slapen :O de toolchains zitten in de spksrc.
Ik je pakket niet installen. Ik wil mijn setup niet in gevaar brengen en een 211 is geen ppc dus de huidige versie is niet voor mij bestemd.
Het begint wel te kriebelen om er ook eens mee aan de slag te gaan. Misschien toch maar eens een oogje open houden voor tweedehands synology om mee te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystic Spirit schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:51:
[...]

Mooi dat het is gelukt. Zie trouwens ondertussen dat ik heb zitten slapen :O de toolchains zitten in de spksrc.
Ik je pakket niet installen. Ik wil mijn setup niet in gevaar brengen en een 211 is geen ppc dus de huidige versie is niet voor mij bestemd.
Het begint wel te kriebelen om er ook eens mee aan de slag te gaan. Misschien toch maar eens een oogje open houden voor tweedehands synology om mee te testen.
Kan ook andere ARCH's maken als je wil.
Nadeel is wel dat ik nu wel zie dat hij problemen heeft met rechten op incomplete folder (unable to chmod) maar dat repareer ik wel en ik kon niet 1 op 1 de config overschrijven van 0.6.15, toen wilde SAB niet meer opstarten.
Pagina: 1 ... 26 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!