[PC] Diablo 3 - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.419 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ja dat kan dus ook zijn dat de release date Q4 2012 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:04
Idd, zegt helemaal niks :)

Regelmatig hebben wij hier ook meetings om vervolgens in die meeting een andere meeting te plannen :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
TrailBlazer schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:41:
ja dat kan dus ook zijn dat de release date Q4 2012 is
doemdenker! :P

Misschien hebben we dan ergens deze week eindelijk een releasedate. denk alleen niet dat dit 1 februari zou zijn zoals best buy aangaf. meest realistische blijft in dit geval Maart.

De reden? tig doosjes/dvd en logistiek duurt gewoon even en vereist tijd.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Een releasedate wordt ergens komende weken bekend. Dit geeft vertrouwen in een vlotte uitgave van de game :O (terug naar winterslaap)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

21 Maart zou mooi zijn! Begin van de lente, en mijn verjaardag :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Tsja met alle rooksignalen van de afgelopen dagen, c.q de afbeeldingen ,logistieke mensen die invoices voorbij zien komen etc(en dan hoeft niet eens alles waar te zijn ofc. , kan het niet anders dat blizzard met een release date gaat komen). Vroeger kon men nog wel is wat geheim houden maar dat gaat in de hedendaagse wereld niet meer op , waar rook is is vuur zegt men ;)

Ik verwacht dus één deze weken wel een datum. Ik wacht dus lekker af :P

[ Voor 5% gewijzigd door randomice op 10-01-2012 13:26 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ze hadden het spel nooit moeten aankondigen, maar gewoon ineens in de winkel hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Gezien de vorige releases zou er zomaar 2 maanden tussen de bekendmaking en release kunnen zitten, natuurlijk hopen we allemaal op een eerdere releasedatum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Blizzard kennende zit er 2 maanden tussen de meeting dat ze over een release gaan meeten om het dan 2 maanden later bekend te maken dat ze er over gemeet hebben. dan krijg je een release date van 2 maande later omdat 1 maand voor die 2 maanden te zeggen dat 2 maanden te snel was om het met 2 maanden uit te stellen en als je dan even snel rekent kom je op een release date van. half Juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
We shall see....de komende weken. Ik verwacht echt binnen twee weken, zullen we het e.e.a. te horen krijgen!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flghter1982 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:03:
Blizzard kennende zit er 2 maanden tussen de meeting dat ze over een release gaan meeten om het dan 2 maanden later bekend te maken dat ze er over gemeet hebben. dan krijg je een release date van 2 maande later omdat 1 maand voor die 2 maanden te zeggen dat 2 maanden te snel was om het met 2 maanden uit te stellen en als je dan even snel rekent kom je op een release date van. half Juli
Afbeeldingslocatie: http://data.whicdn.com/images/10850547/tumblr_lmv2plYuTH1qbp1hm_thumb.png?1308202558

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

_O-
Ik ben wel erg benieuwd wanneer het spel nou echt uitkomt. Kan me niet voorstellen dat ze het finetunen in de beta doen en dan meteen gold gaan. Ik denk dat er nog wel tijd tussen het sluiten van de beta en de gold zit..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
Cthulhu schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:09:
21 Maart zou mooi zijn! Begin van de lente, en mijn verjaardag :P
Ik baal redelijk dat het er nog niet is maar game in de lente/zomer toch nauwelijks. Als het niet voor maart uitkomt mogen ze wat mij betreft zaken uitstellen tot september... En er komt echt niks voor maart :D

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Heel groot nieuws voor de console mensen _/-\o_

Diablo 3 is een game waar menig pc-gamer op zit te wachten. Helaas voor de die-hard pc-fans heeft de game zijn exclusiviteit voor het pc-platform verloren, aangezien Bashiok, community-manager van Blizzard, vandaag heeft bevestigd dat de game ook naar de consoles komt.

Josh Mosqueira is de naam van de lead-designer voor de console-versie, en hopelijk voor de console-gamers lukt het de beste man om er wat van te maken, want niemand zit te wachten op een mislukte port.

Wat vindt het publiek van Gameliner ervan? Is dit een schaamteloos truukje van Blizzard om nóg meer te verdienen, of vinden jullie het fijn dat een groter publiek jouw liefde voor deze game kan delen? Laat het ons hieronder weten!

Bron : http://www.gameliner.nl/n...o-3-komt-naar-de-consoles
De betreffende tweet : https://twitter.com/#!/Bashiok/status/156215812473098240

Hoera voor Blizzard dat het ook naar de consoles komt _/-\o_
Titelfix van PC naar -> PC/Consoles :P

[ Voor 10% gewijzigd door Rockvee2 op 10-01-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Zit je nu gewoon concurrerende sites te promoten? :P

Ik vindt het prima dat er een console versie gemaakt wordt voor Diablo 3. Echter is het ook wel eng. Mocht er ooit een D4 uitkomen dan wordt deze tegen die tijd dus ook geprogrammeerd voor Consoles en ik weet niet of dat zo handig is.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Diablo 1 was er ook al voor de console
Heb hier nog een exemplaar liggen voor de Playstation 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
FloydRaalte schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:28:
[...]

Ik vindt het prima dat er een console versie gemaakt wordt voor Diablo 3. Echter is het ook wel eng. Mocht er ooit een D4 uitkomen dan wordt deze tegen die tijd dus ook geprogrammeerd voor Consoles en ik weet niet of dat zo handig is.
Nee maar ik doe er gewoon een bron bij anders gaan mensen weer zeuren van dat ik het uit mijn duim haalt . Nu ga ik sparen voor Diablo 3 voor de console _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
FloydRaalte schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:28:
[...]

Zolang het een PC naar Console port is het OK. Console naar PC is NONO! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:04
Brrrrr.....moet meteen weer denken aan GTAIV

* Joarie gruwelt er nog steeds van

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Rockvee2 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:30:
[...]

Nee maar ik doe er gewoon een bron bij anders gaan mensen weer zeuren van dat ik het uit mijn duim haalt . Nu ga ik sparen voor Diablo 3 voor de console _/-\o_
Dat console verhaal is al tijden bekend... Blizzard zocht knaapjes die die portering uit konden voeren maanden geleden al. Misschien nu iets concreter maar weinig nieuws onder de zon.

Sparen voor Diablo 3 :'(. Ik mag hard hopen dat je die paar rotcenten zo op tafel legt, maar dat doe je ook lijkt me.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Je moet toch wat opzij zetten voor Diablo 3, als je elke maand een X bedrag vastlegt dan heb je het zo bij elkaar .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Rockvee2 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:41:
Je moet toch wat opzij zetten voor Diablo 3, als je elke maand een X bedrag vastlegt dan heb je het zo bij elkaar .
Snap ik maar een keer uit eten kost net zoveel als dat spel... Dus ik snap niet dat mensen daar voor moeten sparen. Je hebt toch altijd een paar honderd euro op de bank staan of als je ouder bent een paar duizend. Enfin, offtopic geneuzel, waarvoor excuus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Jackson Claxon schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:36:
[...]

Dat console verhaal is al tijden bekend... Blizzard zocht knaapjes die die portering uit konden voeren maanden geleden al. Misschien nu iets concreter maar weinig nieuws onder de zon.

Sparen voor Diablo 3 :'(. Ik mag hard hopen dat je die paar rotcenten zo op tafel legt, maar dat doe je ook lijkt me.
Het was nog niet echt bevestigd en hierdoor is het echt bevestigd en de geruchtenmachine kan weer de kast in . Ben benieuwd op welke consoles het uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Jackson Claxon schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:48:
[...]

Snap ik maar een keer uit eten kost net zoveel als dat spel... Dus ik snap niet dat mensen daar voor moeten sparen. Je hebt toch altijd een paar honderd euro op de bank staan of als je ouder bent een paar duizend. Enfin, offtopic geneuzel, waarvoor excuus :P
Toch apart wat sommige mensen hier voor wereldbeeld hebben......
Lang niet iedere nederlander heeft zo een paar honderd (of duizend !!) euro voorhanden !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Rockvee2 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:53:
[...]

Het was nog niet echt bevestigd en hierdoor is het echt bevestigd en de geruchtenmachine kan weer de kast in . Ben benieuwd op welke consoles het uitkomt :)
Begreep toen dat er sowieso plannen waren voor de PS3 :).
heuveltje schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:58:
[...]

Toch apart wat sommige mensen hier voor wereldbeeld hebben......
Lang niet iedere nederlander heeft zo een paar honderd (of duizend !!) euro voorhanden !
Mijn "wereldbeeld" is anders maar ik neem aan dat de mensen hier wel een nieuwe wasmachine kunnen kopen als deze stuk is. Of dat mensen toch wel 50-60 tientjes neer kunnen leggen voor een spijkerbroek als dat nodig is.

Edit: Je voelt gewoon aan alles dat er weer een troosteloze mod de boel recht komt zetten wanneer er 5 reacties in een andere richting komen. Onbegrijpelijk, laat mensen gewoon af en toe wat offtopic geneuzel plaatsen. Doet niemand kwaad lijkt me.

[ Voor 13% gewijzigd door Jackson Claxon op 10-01-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Jackson Claxon schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:18:
[...]

Begreep toen dat er sowieso plannen waren voor de PS3 :).
[...]
Mijn "wereldbeeld" is anders maar ik neem aan dat de mensen hier wel een nieuwe wasmachine kunnen kopen als deze stuk is. Of dat mensen toch wel 50-60 tientjes neer kunnen leggen voor een spijkerbroek als dat nodig is.
Dat is geheel afhankelijk van de leeftijd en hoe je met je geld omgaat denk ik. Daarbij zijn die console versie altijd gruwelijk duur imo. Ik heb mijn CE ook gecanceld omdat ik het geld atm niet heb of beter kan besteden (nieuw koophuis en kind ;) )

OT: Die plannen voor de console versie zijn er al een tijdje indd.

[ Voor 8% gewijzigd door randomice op 10-01-2012 16:26 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De discussie hoeveel geld iemand wel of niet heeft is niet relevant voor dit topic, graag dus weer over Diablo 3 hebben.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Jackson Claxon schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:18:

[...]
offtopic:
Daar heb je de Wehkamp voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Goed nieuws voor mensen die wel een console hebben maar geen degelijke game-pc.
Al zal er op de fora ongetwijfeld wel veel drama zijn over blizzard die pc gamers "verraadt", eventjes vergetend dat er op het consoleplatform veel meer geld te rapen valt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Boeboe schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:38:
Al zal er op de fora ongetwijfeld wel veel drama zijn over blizzard die pc gamers "verraadt", eventjes vergetend dat er op het consoleplatform veel meer geld te rapen valt :)
Wat ik me afvraag is of Diablo 3 net als Diablo 2 weer veel illegaal gespeeld zal worden op de PC? Lijkt me een stuk lastiger gezien de huidige opzet of kunnen dergelijke servers ook nagebootst worden? Zelf wil ik één die ellende niet met cracks en rare shit, daarnaast wil je ook gewoon alle updates ontvangen en netjes op de Blizzard-servers spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Boeboe schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:38:
Alleen moet je voor de console versie waarschijnlijk weer 10 jaar wachten of minstens 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tja, als er één bedrijf is waar ik wel vertrouwen in heb is het Blizzard wel, (Blizzard, niet Activision). Ik zie de toekomst somber in voor ons PC gamers.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ze kunnen wel een lead designer hebben voor consoles (in de tweet), maar dat is geen bewijs dat er ook echt een console versie komt toch? Blizzard heeft in het verleden wel vaker console games gemaakt, en deze (op het laatste moment) gecancelled?
Dat ze aan het experimenteren zijn met Diablo 3 op consoles is al heel lang bekend overigens. Als ze merken dat het niet werkt, dan blazen het gewoon af.
Maar ik mag van harte hopen voor de fans dat er leuke Diablo game voor consoles komt :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Je zou ook gewoon feitelijk kunnen stellen dat diablo 2 de enige diablo was die niet op de console is uitgekomen. Diablo 1 op de PSX anyone?

Dit soort games leent zich uitermate goed voor consoles. Kijk maar games als Torchlight en in zekere mate ook xbox live exclusive Crimson Alliance. Voorsl Torchlght vond ik op de xbox360 lekkerder spelen dan de PC.

Neemt overigens niet weg dat ik D3 sowieso op de PC ga spelen, al is het alleen al doordat ik in de afgelopen jaren in een leuke diablo community verzeild ben geraakt die toch allemaal op de PC gaan spelen.

(en omdat ie eerder uitkomt natuurlijk, beta begint ook te vervelen)

[ Voor 7% gewijzigd door Voxalizer op 10-01-2012 17:34 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Een point and click hack & slash RPG met controller besturen? hmm daar zet ik mijn vraagtekens achter.

Wat je dan krijgt is dat je met een pookje je character bestuurd en dan tegen mobs aan loopt om ze te slaan, met ranged moet je dan misschien sellect target doen of richten met een sellectie rondje, of simpeler met het andere pookje richten vanuit je character. Ik word nu al misselijk als ik er aan denk het zo te moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Jackson Claxon schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:44:
[...]

Wat ik me afvraag is of Diablo 3 net als Diablo 2 weer veel illegaal gespeeld zal worden op de PC? Lijkt me een stuk lastiger gezien de huidige opzet of kunnen dergelijke servers ook nagebootst worden? Zelf wil ik één die ellende niet met cracks en rare shit, daarnaast wil je ook gewoon alle updates ontvangen en netjes op de Blizzard-servers spelen.
Ik ken geen een game die niet gekraakt is, dus lijkt me sterk dat dit de eerste uitzondering zal zijn
(zelfs wow kun je illegaal spelen)
Maar het zal inderdaad wel een stuk minder worden :)
ReCreator schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:23:
Ze kunnen wel een lead designer hebben voor consoles (in de tweet), maar dat is geen bewijs dat er ook echt een console versie komt toch? Blizzard heeft in het verleden wel vaker console games gemaakt, en deze (op het laatste moment) gecancelled?
Het is idd mogelijk dat ze het niet lukt.
Maar het genre is gewoon erg geschikt voor een console-port, er is een grote vraag naar, en blizzard heeft veel kennis en geld om er in te steken.
Dus het is wel waarschijnlijk dat ie er komt.
Bulls schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:33:
Een point and click hack & slash RPG met controller besturen? .
Ik word nu al misselijk als ik er aan denk het zo te moeten spelen.
No offence maar dat zegt meer over jouw dan over het genre.
Er zijn vele spellen in dat genre op de console uitgekomen die goed speelbaar waren.

[ Voor 13% gewijzigd door heuveltje op 10-01-2012 18:36 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 23:02
ReCreator schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:23:
Dat ze aan het experimenteren zijn met Diablo 3 op consoles is al heel lang bekend overigens. Als ze merken dat het niet werkt, dan blazen het gewoon af.
Maar ik mag van harte hopen voor de fans dat er leuke Diablo game voor consoles komt :)
Gezien hun manier van werken, zal dat wel op orde zijn.
Als het speelbaar is op een console, dan is het goed.

Krijgen ze het niet lekker speelbaar, dan gaat het de prullenbak in.

Deze filosofie hebben ze volgens mij altijd al aangehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, daarnaast zoals al vaker aangehaald is het niet nieuw dat ze bezig zijn met het opstellen van een console team. Daar zijn ze al wel anderhalf misschien zelfs langer mee bezig en overigens nog steeds zoekende. Blizzard kennende zullen ze er toch wel de tijd voor nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:57:
Tja, als er één bedrijf is waar ik wel vertrouwen in heb is het Blizzard wel, (Blizzard, niet Activision). Ik zie de toekomst somber in voor ons PC gamers.
Over 5 jaar spelen we alleen nog Blizzard en Valve games ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:44:
[...]

Hehe, dat doe ik op de PC nu eigenlijk al.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:44:
[...]

Vergeet Bethesda niet, in mijn ogen ook een topper.
(aanrader trouwens Youtube - Machinima (All your history are belong to us) leuke geschiedenis verhaaltjes over o.a. Bethesda, Blizzard, MMORPG etc.

[ Voor 23% gewijzigd door Mad-Matt op 10-01-2012 22:27 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Jay Wilson: We use target dates, but obviously have missed some. We won’t announce a date until we’re sure it’s g2g.

Jay Wilson: We don’t have anything to communicate that’ll make you happy. No set release date yet. Them’s the facts.
Jay Wilson: It’s in the polish/test phase. You know that, but you want details we can’t provide. We just want it to be awesome at any cost
En de info komt niet deze week!
Zarhym: Not this week!
Ze hebben dus wel een nieuwe 'target' date....maar die is nog niet officieel als releasedate gemarkeerd!

[ Voor 29% gewijzigd door Pedr0 op 11-01-2012 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Pedr0 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:00:
[...]

[...]

Ze hebben dus wel een nieuwe 'target' date....maar die is nog niet officieel als releasedate gemarkeerd!
aangezien ze overal roepen "nee, niet Q1 2012 maar early 2012" zal het wel niet voor april zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Bashiok: Sign of release? No. Sign I was tired of having a beard

Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/wp-content/uploads/2012/01/bashiokbeard-200x120.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als verwacht, een dooie mus dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik zag een aantal post terug iets voorbij komen over het huren van een beta account. Kan iemand mij meschien daar iets meer van vertellen hoe dat in zn werk gaat ? Want eens effe op n avond doe eerste act doorspitte zie ik wel zitten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
op www.d2jsp.org en dan de diablo 3 general forums staan genoeg mensen die hun d3 beta account te huur aanbieden.

dit gaat via een betaalmiddel genaamt FG (forumgold) dit kan je kopen op dat forum (forumgold) werd en wordt gebruikt als betaalmiddel in diablo 2 om via dat forum aan je items te komen. kortom iemand vind een shako. bied hem te koop aan voor 10fg en mensen ruilen zo hun items. je kan FG kopen vanaf 10$ = 260fg.

success :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 11-07 16:23
Flghter1982 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:57:
op www.d2jsp.org en dan de diablo 3 general forums staan genoeg mensen die hun d3 beta account te huur aanbieden.

dit gaat via een betaalmiddel genaamt FG (forumgold) dit kan je kopen op dat forum (forumgold) werd en wordt gebruikt als betaalmiddel in diablo 2 om via dat forum aan je items te komen. kortom iemand vind een shako. bied hem te koop aan voor 10fg en mensen ruilen zo hun items. je kan FG kopen vanaf 10$ = 260fg.

success :)
Wat word er dan bijvoorbeeld voor een dagje bèta gevraagd?

Zal de link eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Xevoo schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:16:
[...]

Wat word er dan bijvoorbeeld voor een dagje bèta gevraagd?

Zal de link eens bekijken.
verschilt nogal.

ik kon er 1 huren per dag voor 100fg. andere vragen het dubbele. al met al is 100fg tussen de 3-4 dollar waard aan fg. kortom prima betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Flghter1982 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:43:
[...]

verschilt nogal.

ik kon er 1 huren per dag voor 100fg. andere vragen het dubbele. al met al is 100fg tussen de 3-4 dollar waard aan fg. kortom prima betaalbaar.
Kunnen ze niet nadat je voor een dag betaald hebt, gewoon het wachtwoord wijzigen zodat je niet meer kan spelen?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is eerder al genoemd, die accounts hebben veelal een authenticator en die heb je voor Diablo 3 beta niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

En wat bedoel je precies? Misschien kan ik 't voor je ophelderen.

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Ik zie idd geen onduidelijke dingen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar hij op doelt, denk ik, is de repost van de beta FAQ terwijl de beta al een hele tijd aan de gang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
psychoclown schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:31:
Waar hij op doelt, denk ik, is de repost van de beta FAQ terwijl de beta al een hele tijd aan de gang is.
Juist :+
Is er iets aangepast ofzo? Want ik kan geen verschillen vinden!
As I recall, you announced Starcraft 2 8 weeks before you actually released the game
There'll be lead time. Not sure how much. I've been working on the promo material (a la Your Fortune Awaits / Join the Dominion).
Als er nog iemand beta access heeft en kan even niet spelen? Ik zou graag nog wat uurtjes aan de beta spenderen! thx :P

[ Voor 10% gewijzigd door Pedr0 op 11-01-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de repost van de BETA faq betreft: Een paar dagen geleden zijn er op het wow-forum een paar stickies gewist omdat ze niet relevant meer waren. De Beta FAQ is weer terug gezet, maar met een nieuwe datum en dat is verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Bulls schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:33:
Een point and click hack & slash RPG met controller besturen? hmm daar zet ik mijn vraagtekens achter.
Dan denk je niet buiten je pc-oogkleppen. Waarom zou je 'point-and-click' erin houden?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Speel maar eens Torchlight op xbox. Dat speelt heel erg vlotjes met 2 analoge sticks :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sterker nog, volgens de testers bij Blizzard speelde het zelfs beter op de console met een controller, dan met een muis. Dat was ooit (een jaar geleden ofzo) het resultaat van de eerste testen met een controller.

Eigenlijk is het maar idioot dat je je nog steeds suf zit te klikken met zo'n muis :P

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 11-01-2012 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
En dat betekend dat de console leading is eigenlijk?
Want een 100% ideale muis tobo interface is niet echt 100% ideaal voor een controller?
Bijvoorbeeld Skyrim is consolish qua interface...?

Ik mis gewoon echt wat als je niet de snelheid en efficiëntie kan benutten van een muis en tobo.
Shooters zijn ook niet van niet echt meer wat het was sinds de console tijd.

[ Voor 32% gewijzigd door Luxicon op 11-01-2012 17:53 . Reden: laatste zin toegevoegd ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bosmonster schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:50:
Sterker nog, volgens de testers bij Blizzard speelde het zelfs beter op de console met een controller, dan met een muis. Dat was ooit (een jaar geleden ofzo) het resultaat van de eerste testen met een controller.

Eigenlijk is het maar idioot dat je je nog steeds suf zit te klikken met zo'n muis :P
En toch verkies ik de muis elke dag boven een controller... de PC versie van Dungeonsiege 3 was echter zo slecht geport ( en daardoor in mijn ogen ontzettend geflopt) dat ik mijn Xbox controller moest aansluiten op mijn pc om het fatsoenlijk te spelen. Naar aanleiding daarvan ben ik ook terug gegaan en heb ik netjes mijn geld terug gehad. Ik hoop dat diablo 3 niet deze kuren krijgt en dat het nog steeds PC first, then console is.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bosmonster schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:50:

Zolang ze het muis klik vasthouden maar erin doen, weet je wel een mob aanklikken en vasthouden zodat hij door blijft slaan/schieten, en als het mee zit kun je dan over slepen naar een volgende mob waarna hij vrolijk door gaat met aanvallen.

Op de console heb je vast auto-attack waardoor het weer zo simpel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Bulls schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:14:
[...]
Again, probeer Torchlight, die heeft het hack&slash genre perfect overgebracht naar console. Linkerstick om te lopen, rechterstick om gericht te slaan/casten, al dan niet gecombineerd met extra button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Boeboe schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:17:
[...]

Again, probeer Torchlight, die heeft het hack&slash genre perfect overgebracht naar console. Linkerstick om te lopen, rechterstick om gericht te slaan/casten, al dan niet gecombineerd met extra button.
Torchlight heeft per class een paar ability's, Diablo heeft er wat meer, dus dat is niet alleen autoattack. Nou heeft Blizzard Diablo 3 actieve skills ook aangepast zodat het beter op een console past. Maar een echte Diablo 3 fan speelt het op zijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 21:06
Vond deze op twitter, erg leuk:

BREAKING NEWS @Bashiok CONFIRMS THEY *ARE* WORKING ON A PC/MAC VERSION OF DIABLO 3!!

:) :) :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Bulls schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:14:
[...]
Ja, want Diablo op de PC heeft geen auto-attack? 8)7

Ik denk dat mensen die zo'n ouderwets beeld van consoles en de mogelijkheden van de daarbij behorende controllers hebben nog versteld zullen staan van wat er allemaal mogelijk is.

En een Diablo is qua bediening echt niet zo diepgaand dat er enorm veel knopjes voor nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voxalizer schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:58:
[...]

Ja, want Diablo op de PC heeft geen auto-attack? 8)7

Ik denk dat mensen die zo'n ouderwets beeld van consoles en de mogelijkheden van de daarbij behorende controllers hebben nog versteld zullen staan van wat er allemaal mogelijk is.

En een Diablo is qua bediening echt niet zo diepgaand dat er enorm veel knopjes voor nodig zijn.
hmmm, ik heb ontzettend lang D2 gespeeld (op de PC), maar voor zover ik me kan herinneren zat daar inderdaad geen auto-attack op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:15:
[...]

hmmm, ik heb ontzettend lang D2 gespeeld (op de PC), maar voor zover ik me kan herinneren zat daar inderdaad geen auto-attack op.
Ik versta onder auto-attack dat wanneer je de muisknop ingedrukt blijft houden je character blijft slaan/schieten. Je hoeft niet als een malle non-stop te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ingedrukt houden terwijl je een target aanwijst vind ik nogal wat anders. Dat zou ik eerder "rapidfire" willen noemen. Auto-attack is wat in WoW gebeurt. Je tikt een target aan of beweegt erheen, en je char blijft gewoon de primaire aanval uitvoeren.

Dat zou dus in Diablo betekenen dat je je barb alleen maar naar een mob toe loopt waarna deze zelf een target kiest en deze gaat slaan. Of dat een DH zelf targets prioriteit geeft en in die volgorde af gaat staan schieten zodra je stopt met wandelen.

Ik moet daar zelf niets van hebben. Draaien en mikken met een console controller is leuk voor side-scrolling shooters or arcade games, en hoewel D3 redelijk arcade is, gaat het mij toch een stap te ver. Als je niet wilt klikken ga je maar een bot draaien ipv "gameplay" vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
psychoclown schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:09:
Is eerder al genoemd, die accounts hebben veelal een authenticator en die heb je voor Diablo 3 beta niet nodig :)
Ja, dat snap ik wel. Ter voorkoming dat jij hun accounts hackt, maar misschien begrijp jij mij verkeerd.

Ik bedoel: Stel ik koop van jou 2 dagen de beta voor 10 euro. Dan kan jij toch na 1 uur mij eruit knikkeren en het geld in je zak steken? :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Stranglem schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:25:
[...]

Ja, dat snap ik wel. Ter voorkoming dat jij hun accounts hackt, maar misschien begrijp jij mij verkeerd.

Ik bedoel: Stel ik koop van jou 2 dagen de beta voor 10 euro. Dan kan jij toch na 1 uur mij eruit knikkeren en het geld in je zak steken? :)
stukje vertrouwen en aangezien de mensen op d2jsp een account hebben en niet gebanned willen worden als je ze report daarover zal dat niet zo snel gebeuren.

het is natuurlijk ook een beetje rondkijken. als iets shady is merk je dat snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackreign
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
Arme Zarhym.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Man, man, man, wat een posts op Diablofans.com. Echt ELKE tweet, boer of scheet die Blizzard laat wordt door Diablofans.com compleet doorgelicht alsof ze de AIVD zijn. Ansich vindt ik dat heel leuk m.b.t. andere onderwerpen. Maar dat vissen naar een releasedate begint me nu toch echt de keel uit te hangen. Neem nou die post waar Blackreign naar refereert genaamd Zarhym On "The Big Meeting" and More. Echt te dom voor woorden wat voor vragen (en vooral de bijna brutaal onbeschofte manier waarop) er gesteld worden. Petje af voor Zarhym, je zult maar dagelijks met dit soort shit om moeten gaan.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Idd....tumbs up voor Zarhym!
http://diablo.incgamers.c...iablo-3-tweets#more-11660

[ Voor 97% gewijzigd door Pedr0 op 12-01-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackreign
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
Incgamers is ook schuldig aan de hype. Voortaan maar met een korreltje zout nemen wat die schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Blackreign schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:39:
Incgamers is ook schuldig aan de hype. Voortaan maar met een korreltje zout nemen wat die schrijven.
Mja je weet niet wat waar is. Incgamers zegt dat ze van iemand intern hebben gehoord dat het waar was. Op dit moment kan je onmogelijk verifiëren wat waar is... . Dus gewoon lekker rustig wachten totdat de development status van jay uit komt, misschien geeft dat nieuw licht in de zaak ;P

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff wat een sneue figuren daar zeg... Boos worden omdat er dingen getweet worden over D3 wat niet de releasedate is.. Het is een game in progress, get a fucking life :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

doet me wat denken aan de Q&A sessies op Blizzcon. Je kon de forumposters er zo uithalen aan hun vraagstelling en ze zagen er net zo onverzorgd uit als je je zou inbeelden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Eind volgende week kunnen we een update verwachten over de ontwikkeling status van de game. Ik denk dat we daaruit wel kunnen opmaken of ze Q1 nog gaan halen of niet.
No, we have a post from Jay Wilson in the works that does a good job of explaining what his team is currently working on. We want to give you all a status update on the design of some of the systems we either haven't fully fleshed out yet, or are still scrutinizing. It'll likely be followed by an update to the beta servers and you can expect the post probably late next week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Yep, het zal een soort van Developer Preview zijn. Ik denk dat hij klaar is, maar dat alleen PR goedkeurig moet geven en dat het ook in alle supported talen beschikbaar moet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

Ik mag hopen dat het al zover is! Dat zou namelijk betekenen dat ze het nog enigszins aan het begin van het jaar kunnen uitgeven.. Anders wordt het "Early 2012" ineens niet echt meer "Early"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Laatst online: 13-09 19:28
tim.scheffer schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:23:
Ik mag hopen dat het al zover is! Dat zou namelijk betekenen dat ze het nog enigszins aan het begin van het jaar kunnen uitgeven.. Anders wordt het "Early 2012" ineens niet echt meer "Early"
Beetje afhankelijk van hoe je "early" definieert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

hellfighter87 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:29:
[...]

Beetje afhankelijk van hoe je "early" definieert
Dat snap ik inderdaad, maar "early" zie ik, zoals waarschijnlijk menig ander mens, als het eerste kwartaal van 2012. En natuurlijk zullen er mensen zijn die zullen zeggen dat "early" ook ergens in juni kan zijn, die meningen zullen denk ik altijd blijven verschillen.

Maar goed, laten we niet op de feiten vooruit gaan lopen.
Het zou leuk zijn als ze zover zijn. Dan mogen we denk ik al in onze handen knijpen, want bij Blizzard is het pas af als het af is. Dat weten we nu allemaal wel denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ik weet dat we allemaal een zo goed mogelijk product willen maar ik blijf me toch afvragen waarom het allemaal zo lang moet duren en ook zo onduidelijk? Als een van de eindverantwoordelijke van D3 in september al roept dat het "bijna" klaar is en we hebben halverwege januari nog geen release date dan vind ik dat toch frappant. Dit is gewoon zo jammer voor een spel waar je al heel lang naar uit kunt kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Mijn defenitie van early 2012 redden ze al niet meer . ik denk dat april/juni bij blizz ook nog wel onder early valt. Ach het is maar een paar maanden weg en na al die jaren wachten is dat toch neit zo erg. Vermaak me nog wel met de beta en dota2 . :P
Delph schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:36:
Ik weet dat we allemaal een zo goed mogelijk product willen maar ik blijf me toch afvragen waarom het allemaal zo lang moet duren en ook zo onduidelijk? Als een van de eindverantwoordelijke van D3 in september al roept dat het "bijna" klaar is en we hebben halverwege januari nog geen release date dan vind ik dat toch frappant. Dit is gewoon zo jammer voor een spel waar je al heel lang naar uit kunt kijken
Planning is en blijft één van de lastigste dingen die er is. Ik heb het zelf ook vaak genoeg op me werk dat het niet helemaal uitkomt ;w

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 00:03
Ik wil graag de beta spelen maar kan iemand mij vertellen hoe je een key kan krijgen?
Heb al het een en ander gegoogled maar snap niet hoe mensen aan een key komen om de beta te kunnen spelen.... Kan iemand me even opweg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Chris89 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:49:
Ik wil graag de beta spelen maar kan iemand mij vertellen hoe je een key kan krijgen?
Heb al het een en ander gegoogled maar snap niet hoe mensen aan een key komen om de beta te kunnen spelen.... Kan iemand me even opweg helpen?
Ja.
De laatste paar pagina's van dit topic lezen, staat er pas een paar keer in vermeld.... :X :X

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Sparhawk schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:51:
[...]

Ja.
De laatste paar pagina's van dit topic lezen, staat er pas een paar keer in vermeld.... :X :X
Kan niet zo snel vinden waar jij op doel.... Kan je even aangeven welke post je bedoelt?
Volgens mij kijk ik er erg overheen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Delph schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:36:
Er is al door een CM gezegd dat het D3 team niet heel groot is (relatief tot andere dev teams).

Maar ik zou er niet van staan te kijken als er over een paar jaar verhalen naar buiten komen, over hoe moeizaam en hobbelig de development van Diablo 3 wel niet was. Blizzard North was in 2000 al aan Diablo 3 begonnen, maar die studio is in 2005 gesloten. Ondertussen heeft Diablo 3 al 3 compleet nieuwe art styles ondergaan, de ontwikkeling is volgens mij (opnieuw) begonnen rond 2007 en inmiddels is er nog geen release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Dankje is der niet iemand die hier de beta even wil delen want ik vertrouw dat forum voor geen meter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Chris89 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:12:
[...]

Dankje is der niet iemand die hier de beta even wil delen want ik vertrouw dat forum voor geen meter....
forum is gewoon trustworty. is al jaren een bekend iets omtrent ruil/trade services in de diablo wereld.

like i said. ik heb daar ook een beta gehuurd en vandaag mijn 2e account gehuurd tot en met zaterdagmiddag.

gewoon netjes afgeleverd. helaas deel ik deze met mijn broertje en een vriend van mij dus ben bang dat het acount 100% van de tijd benut gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Flghter1982 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:14:
[...]

forum is gewoon trustworty. is al jaren een bekend iets omtrent ruil/trade services in de diablo wereld.

like i said. ik heb daar ook een beta gehuurd en vandaag mijn 2e account gehuurd tot en met zaterdagmiddag.

gewoon netjes afgeleverd. helaas deel ik deze met mijn broertje en een vriend van mij dus ben bang dat het acount 100% van de tijd benut gaat worden.
Hoeveel heb je betaald daarvoor?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het prima dat mensen elkaar erop wijzen dat je op d2jsp beta accounts kunt 'huren' maar het moet niet zo worden dat men constant dezelfde vragen gaat stellen en of wilt weten voor hoeveel. Wil je graag een beta huren dan is dat prima maar ik verwacht wel dat je zelf niet de beroerdste bent om even een kijkje te nemen op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
psychoclown schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:34:
[mbr]Ik vind het prima dat mensen elkaar erop wijzen dat je op d2jsp beta accounts kunt 'huren' maar het moet niet zo worden dat men constant dezelfde vragen gaat stellen en of wilt weten voor hoeveel. Wil je graag een beta huren dan is dat prima maar ik verwacht wel dat je zelf niet de beroerdste bent om even een kijkje te nemen op het forum.[/]
buiten het feit dat nog geen 2 posts boven de vraag een link naar mijn vorige post met het antwoord op de vraag erin staat. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Jongens, zoals ik al eerder meldde, "early" in een jaar is voor Amerikanen (dus ook Blizzard) het eerste half jaar van een jaar. Mid-2012 zou april - september zijn (ook vaak "summer" genoemd, minus twee maanden aan de uiteinden) en "late" is de 2e helft van een jaar.

Daarnaast gaf Bashiok aan dat het nitpicken van deze uitspraak niet helpt, er gaat niet meer losgelaten worden.

===

Wat er nu gebeurt oa op Diablofans en Incgamers had ik wel al een beetje verwacht. De super-vroege aankondiging en de beperkte Beta (en diens kwaliteit) wekken hoe langer hoe meer woede op bij de fans die vanaf het eerste moment dat ze het spel aankondigde zich erop aan het verheugen waren.

Blizzard is daarnaast naar mijn mening redelijk gesloten over wat er nog precies allemaal veranderd, maar goed, ze laten al best wat los, het is niet alsof "we" project lijders bij Blizzard zijn. Sommige lui verwachten wel een dergelijke hoeveelheid updates / nieuws zo te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:54:
Jongens, zoals ik al eerder meldde, "early" in een jaar is voor Amerikanen (dus ook Blizzard) het eerste half jaar van een jaar.
Onzin. Early is early, oftewel "vroeg in het jaar". Halverwege is niet vroeg. Als ze een release in juni verwachten, zeggen ze niet "early", zoals jij wilt doen geloven, maar mid of summer.

Hooguit kun je stellen dat early de eerste 4 maanden is, mid de middelste 4 en late de laatste 4.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 12-01-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Blizz wil ook nog een Starcraft 2 EN een WoW expansion uitbrengen dit jaar... Dus reken maar op eerste kwartaal. Ik gok eind maart, april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Die games zitten heus niet in elkaars vaarwater.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.