[PC] Diablo 3 - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.420 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:50:
[...]

Nou daar ze je me wat, raar eigenlijk dat ze die boekjes nu al printen terwijl de runes weer over de kop lijken te gaan. Of ze moeten dat opnieuw gaan drukken of die runes worden niet uitgelegd in de manual...
Daarnaast zijn dat natuurlijk wel gelekte foto's en is het misschien wel nep...
Ze hoeven alleen maar te zeggen dat je skills kunt veranderen/verbeteren met runestones. De details zullen er niet instaan.

Desalniettemin is het een goed teken dat ze de boekjes al drukken. Dan zal gold-status niet heel ver weg meer zijn. Er is geen reden die dingen al te drukken 6 maanden voor release ofzo, das alleen maar onnodig risico.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Proefdrukken worden voor grote opdrachten vaak een maand of 3 van te voren gedaan. Dan doen ze één bundle, afhankelijk van het hecht proces, veelal van een 6 vellen, dus in een boekje zoals deze de buiten kaft en 12 bedrukte zijden.

Echter, dit op de afbeelding is nog een voorstadia, wat enkel voor 100.000+ prints wordt gedaan, dan worden ze op band geprint, ongesneden, om te kijken of de kleur consistent is en dus het medium / techniek / kleurechtheid van de productie in orde zijn.

Dus ja, ze printen de manual, maar slechts 12 zijden en omslag worden dan gedraft en wellicht in boekvorm gegoten, zodat ze bij Blizzard kunnen kijken welke kwaliteit ze willen hebben en of zu uberhaubt bij deze drukker willen blijven.

Persoonlijk denk ik niet dat ze miljoenen boekjes "rush" willen bestellen, dus als het een beetje coulante drukker is kan je de (eerste) levering op z'n vroegst 6 weken na deze foto's krijgen, mits Blizzard tenminste akkoord is met het afgedrukte resultaat.

Ik neem ook aan dat je niet al je drukproef gaat doen als je core-mechanics van je game wilt opschrijven en het systeem nog niet eens af is. Persoonlijk vat ik zo'n info-update dan ook op als "de game komt waarschijnlijk tussen 2 tot 5 maanden uit." Oh, maar dat is niet anders dan ik al dacht...
Moeten we misschien een release datum pooltje starten? Deze IMG is van vrijdag 6 januari 2012 17:36:42;
Ik zeg Diablo 3 komt NIET vóór vrijdag 10 februari 2012 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49
djunicron schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:50:
Moeten we misschien een release datum pooltje starten? Deze IMG is van vrijdag 6 januari 2012 17:36:42;
Ik zeg Diablo 3 komt NIET vóór vrijdag 10 februari 2012 uit.
Ik doe mee!
D3 komt niet vóór vrijdag 6 januari 18:04 uit! :P Jeej ik heb gewonnen! :D

Dan is het leuker om de exacte datum te gokken, wie er dan het dichtste bij zit :)

Oeh oeh raad eens wat ik aan het doen ben :P
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/14kz6ts.jpg

Wil iemand nog bepaalde dingen weten van de Beta?

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 06-01-2012 20:15 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
Jij nu ook al beta access? }:O

Damn....ik ben zo jaloers op bepaalde mensen hier!!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
4 dagen maar :P Via d2jsp geregeld, had toch nog fg daar, dus koste me niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Voor mij is de hype er in elk geval een beetje af, check nog amper dit topic, zo nu en dan. En D3 official helemaal niet meer. Ik wacht gewoon geduldig op de release en dan zien we alles wel.

Hoewel ik het erg graag zou willen proberen, de lol is er wel af nu. Beetje overkill aan info in een te vroeg stadium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Het valt me op dat veel doodads eigenlijk gewoon 2D textures zijn (of lijken):
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/rm1fux.jpg

Deze boom is gewoon helemaal plat. Er zijn ook andere bomen waar je in een holle stronk kijkt, maar die is toch 3D, aangezien je perspectief in de boom kijkend veranderd als je er langs loopt. Stomme is dat stronken die op de grond liggen wel weer 100% 3D zijn..

Oh, en heb je eindelijk (even) access, liggen de servers plat :P

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 06-01-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Geen probleem met 2D in een 3D game, als je de camera niet kan draaien is dat een goede truc om de preformance hoog te houden. Je rent er toch met een noodgang voorbij.

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 07-01-2012 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad en daarnaast ziet het er toch nog goed uit moet ik zeggen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Af en toe vind ik ook niet erg, maar op die vlakten lijkt het soms net Deathspank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
DeepSeven schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:33:
"Shooting for", als je het hele stuk quote klinkt het niet echt meer als Q1 eerlijk gezegd.

[...]
Bashiok: Sorry I wasn’t intending to imply anything by writing first quarter, just an honest mistake. Our official target is still “early 2012″. Not sure if it makes too much different one way or the other, but I don’t want people to nitpick a mistake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Als er trouwens iemand is die ook de Beta even wil spelen, ik heb hem tot maandag gehuurd, en ik heb vanavond geen zin meer om te spelen, dus als je vanavond wilt spelen laat het dan even weten, dan stuur ik je de logingegevens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Update : OC eraf halen heeft geen zin gehad . fps drops blijven. 60 ingame zonder actie en met veel monsters dropt ie naar 30. niet bepaald onspeelbaar maar wel irritant merkbaar als ie van 60 naar 30 en terug springt.

Misschien drivercleaner gebruiken en alles opnieuw installeren :o

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Angeloonie,

Ik zou wel even gebruik willen maken van je D3 account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 18:01:
Hoi Angeloonie,

Ik zou wel even gebruik willen maken van je D3 account :)
Je hebt een DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blegh. Mijn Book of Cain is ergens in de VS verdwenen.

Gelukkig wel hele goede service van Amazon. Ik kon het geld direct terugkrijgen, aangezien ze geen voorraad meer hadden. Maar dat wilde ik niet, ik wilde gewoon zo snel mogelijk een nieuw boek :P

Dus hij ging opsturen zodra die had en ik kreeg wel de verzendkosten alvast direct terug. Nou ja... had toch liever gewoon het boek al gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Mocht er iemand een beta key hebben die 'm niet gebruikt, zou graag eens in de game kijken.. heb nog geen geluk gehad om de beta te mogen spelen :)

Alvast heel erg bedankt :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Visgek24 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 19:18:
Mocht er iemand een beta key hebben die 'm niet gebruikt, zou graag eens in de game kijken.. heb nog geen geluk gehad om de beta te mogen spelen :)

Alvast heel erg bedankt :)
Me to!!!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:30
zit nog steeds te wachten op de beta key :(

vind dat het nu wel lang genoeg geduurd heb allemaal dat wachten en zeker ook dat veel mensen dachten dat hij 2011 uit zou komen :(

hopelijk nog dit jaar dan al hoe wel er staan heel veel goede games op uit komen ( ik heb diablo 3 collectors edition al in pre staan :) dus laat ze maar komen )

[ Voor 77% gewijzigd door ravw op 07-01-2012 20:16 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik heb de beta client nu inmiddels een paar maanden op mijn pc staan. toch elke dag stiekem even kijken of ik mischien kan inloggen maar helaas.

zou toch maar wat graag een keer een playthrough doen...

*gaat weer geduldig afwachten*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee uur nadat ik de login heb ontvangen van Angeloonie (waarvoor dank) is dit het eindresultaat:

Eind level acht met een Demon Hunter _/-\o_
Skeleton was appeltje eitje, zelfs Andariel was nog lastiger in Normal :o
Ik heb op mijn gemakje gespeeld

Tegen level vijf begon ik met moeite mobs te killen, totdat ik uitvond dat er een vendor was voor een mooie crossbow (kostte wel 650 gold) maar op deze account staat ruim 100.000 gold

Tricky parts zijn wel de electric modified monsters. Ik ben Eén keer doodgegaan door electrified scavengers: zij lopen harder dan jij kunt... :o Dus zodra ik HC weet ik dat ik hier op moet letten en deze groep moet vermijden.

Starte in town, en pressde gelijk ALT, ah... good ol' times _/-\o_

Vraagje:
Zodra je de King hebt gemold en je start een nieuwe game, is dan al je progress kwijt? M.a.w. je moet vanaf de start alle quests overnieuw doen om bij de King te komen? Dit heb ik net ondervonden. Is wel idioot als dat zo is...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Heb Angeloonie ook ff DM gestuurd of ik even mag 'ruiken' aan de beta. Zou wel chill zijn....

[ Voor 46% gewijzigd door Pedr0 op 07-01-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee je progress voor de playthrough raakt verloren maar je character behoud al zijn items etc.
Er zijn wel manieren gevonden om snel Amulet en Rare runs te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 21:21:
Nee je progress voor de playthrough raakt verloren maar je character behoud al zijn items etc.
Er zijn wel manieren gevonden om snel Amulet en Rare runs te doen :)
Oke, beetje vreemd waarom Blizzard dat zou doen (voorkomen dat er tevaak runs op de SK gemaat worden denk ik, aangezien de WP pal voor hem ligt).

Welke manier is dat dan Psycho?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Wat me wel opvalt in de beta is dat je wel heel erg snel heel erg veel damage kunt krijgen. Tenminste in getallen.
Ik vraag me af of we uiteindelijk weer van die 5000-9000 damage taferelen gaan krijgen :P

Dit is de Demon Hunter die ik naar lvl 13 heb gebracht in een paar uur:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/v8fwb7.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 07-01-2012 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Leuke gear al Angeloonie, mijn lvl 13 Wizard had rond de 125 basic attack :D
Wat mij opviel is dat ik vooral naar de basic attack keek en niet echt naar de andere stats, het is denk ik wel de bedoeling om een balans te vinden qua stats. Ondanks dat betrapte ik mezelf erop dat ik alleen naar de basic attack keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De DH is door de rare crossbows de character die de hoogste dps kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 20:39
De hele topicstart doorgelezen popoe :), lijkt me een hele gave game te gaan worden. Ik heb er nooit zo van gehoord maar ben laatst meer rpg's gaan spelen, dus heb ik hier wel interesse in. Alleen de releasedate :( duurt volgens mij nog wel een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 18:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Sommige webshops hebben de releasedate aangepast naar 1 februari waaronder MediaOffer. Terwijl deze eerst op maart stond (Zoals bij de meeste webshops het geval is / was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Laatst online: 25-08 20:39
ok, ik neem (misschien) mijn woorden terug, nog 1 maand :D

"i can only hope*"

*credits Mjelnir :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Marvin- schreef op zondag 08 januari 2012 @ 09:13:
De hele topicstart doorgelezen popoe :), lijkt me een hele gave game te gaan worden. Ik heb er nooit zo van gehoord maar ben laatst meer rpg's gaan spelen, dus heb ik hier wel interesse in. Alleen de releasedate :( duurt volgens mij nog wel een jaar.
Toevallig las ik daar een update over. Je kan het interpreteren hoe je het zelf wilt. Onderstaande post is van een paar dagen geleden.
re far are you guys (generally) from being able to ship a game that is polished? In other words is it still an early 2012 planned release?
We don't know. We were shooting for the end of 2011, and now we're shooting for first quarter 2012. As soon as we're sure of something (release date or otherwise) we'll be sure to let you know.
CEO Blizzard heeft officieel gezegd dat Diablo 3 "early 2012" zou komen. Dat is technisch gezien pre-juli. Bashiok heeft hiermee dus aangegeven dat het de eerste 3 maanden van 2012 gaat worden.
Het tijdsbestek van 6 maanden (early 2012) is verminderd naar 3 maanden (first quarter 2012)

Maar helaas lees ik net het volgende: Bashiok heeft net zijn "fout" toegegeven.

Official Blizzard Quote:
[Blizzard Source]
Sorry I wasn't intending to imply anything by writing first quarter, just an honest mistake. Our official target is still "early 2012". Not sure if it makes too much difference one way or the other, but I don't want people to nitpick a mistake. :)
Kan gebeuren natuurlijk. Hij leest overal dat mensen er Q1 van maken en neemt het per ongeluk over. Maar wat betekent dit? (Als het überhaupt al wat betekent)
Je kan het goede van Blizzard denken, dat ze gewoon een foutje gemaakt hebben en dat ze nog steeds aimen op early 2012 en dat dat heus niet eind juni gaat worden.

of..

Ze weten al dat het niet Q1 gaat worden, daarom is direct tegen Bashiok gezegd dat hij zichzelf moet rectificeren, want anders komen ze in de problemen. Intern is dan al bekend dat het Q2 gaat worden en niet meer Q1. Ze weten dat ze ons niet verplicht zijn om te vertellen, want we gaan het toch wel massaal kopen. Aandeelhouders tevreden.

Ik denk dat het 2e het geval is. Is het namelijk zo een catastrofe als Bashiok zou zeggen dat het Q1 uitkomt, mits het ook in Q1 uitkomt? Wellicht dat hij dan niet op zijn lazer gekregen zou hebben om zichzelf te rectificeren.
Niet dat ik zomaar weer over de releasedate wil praten hoor, maar er zijn nu toch wel 2 updates gemaakt daaromtrent wat ik noemenswaardig vind om te vermelden. Ook al is de eindstand weer hetzelfde als de beginstand helaas.

Wachten het af. Denk dat ik ook maar die beta ga kopen om me ondertussen te vermaken.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
RedHat schreef op zondag 08 januari 2012 @ 10:12:
[...]

Sommige webshops hebben de releasedate aangepast naar 1 februari waaronder MediaOffer. Terwijl deze eerst op maart stond (Zoals bij de meeste webshops het geval is / was).
Er is officieel bevestigd dat webshops het niet eerder zullen weten dan de consument.

De datum zal officieel met een persbericht bekend gemaakt worden. Officieel dus.

Als ze informatie officieus hebben, dan zou dat wel leuk zijn natuurlijk, maar dat lijk me sterk en daar ga ik natuurlijk niet van uit. Dat ze dit doen is natuurlijk puur voor reclame. De hele wereld heeft het nu erover. Slim :+

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Releasedate van 1 feb zou wel leuk zijn gezien m'n ma dan jarig is en ze fervent Diablo fan is (I shit you not). Dus dan maar even 2 copies reserveren :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Lijkt me een photoshop, er staat als ik het goed zie "Feburary" terwijl het "February" is. Staat daar ook al in de 1ste comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:45

flessuh

Set sail for fail!

Het zou mooi zijn als hij 1 februari komt, begin nieuwe schoolperiode dus eerst veel tijd >:)

en over wanneer blizzard heeft gezegd dat hij zou komen, volgens mij heeft blizz aan de aandeelhouders gemeld dat diablo 3 nog altijd in het eerste financiële kwartaal van 2012 uit moet komen (stond op aantal sites na vorig uitstel)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/upload/12/01/120108_174027_diablo3bestbuy599px2_1325986946.jpg
Bestbuy lijkt nogal zeker dat het 1feb wordt

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Is al eerder langsgekomen, samenvatting: Blizzard heeft gezegd dat het niet waar is.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Heb ook het idee dat hoe meer speculatie hoe langer ze het uitstellen, dus als dit gerucht wel waar bleek te zijn, maar onrechtmatig verkregen. Dan gaan ze het met opzet uitstellen om hun ongelijk te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik ben het wachten zat. deze week toch maar een beta account gereserveerd. donderdag mag ik dan eindelijk spelen. en 2.5 dag voor 10 dollar is nog wel te overzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Flghter1982 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:41:
ik ben het wachten zat. deze week toch maar een beta account gereserveerd. donderdag mag ik dan eindelijk spelen. en 2.5 dag voor 10 dollar is nog wel te overzien :)
Waar doe je dat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
www.d2jsp.org kan je met forum gold doen. ik heb voor 10$ (het minimum bedrag) fg gekocht. er zijn er een aantal die voor b.v. 100fg hun acc voor 1 dag verhuren.

kom trouwens net van de telefoon met een blizzard employee en deze zei / versprak zich dat ze tot eind 22 january nog beta keys weg geven. als er daarna geen keys meer weggegeven worden zou je zeggen dat zo'n 4-6 weken later de game uitkomt. kortom ik zet me zinnen op. eind feb half maart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
fg?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Oh right :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wat kun je nog met FG als D3 uit is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Als er iemand is die morgen overdag de beta wil spelen, laat het dan even weten, dan kun je mijn geleende key lenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Kan nooit waar wezen, grijns, je dacht toch niet dat blizzard zomaar de pre-order verkoop wil overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik zou het normaal graag aannemen maar ik verwacht morgenmiddag een gehuurde key :) ik gun iemand anders deze toffe aktie dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik denk eigenlijk niet dat de AH een community als die van d2jsp uit elkaar zal laten vallen. Juist omdat er mensen zijn die D2 FG hebben en gewoon op dezelfde manier community based trading willen doorzetten.

Bashiok en een andere Blizzard dude hebben al eerder aangegeven dat de release date wereldwijd gelijk vrijgegeven zou worden. Als deze vast staat, dan wordt dat gewoon online gezet. Er zijn een afspraken met Amazon (toen in opspraak) en andere online / offline winkelketens.

Daarnaast blijf ik ook bij m'n vorige post, als er nu recente afbeeldingen van de drukker opduiken en er geen bewijs is van een compleet afgerond boekje (tenzij het bij die paar pagina's blijft natuurlijk) dan gaat dat niet in een maandje allemaal verzameld worden.

Dat de beta key uitgifte door zou gaan tot eind jan 2012 was wel al eerder genoemd. Twee maanden later (itt tot 4 weken) de release is "gebruikelijk" bij Blizzard, dus het zou toch zomaar wel eens mid-eind maart kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Kun je trouwens via de AH ook items "giften"? Dus ik wil bijv een item aan iemand geven, kan ik die dan gewoon sturen? Want in dat geval is d2jsp nog steeds interessant voor veel deals. Niets veilingen e.d. voor gold/RM, maar gewoon items ruilen :)

Even herhalen op nieuwe pagina:
Als er iemand is die morgen (maandag) overdag de beta wil spelen, laat het dan even weten, dan kun je mijn geleende key lenen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 09-01-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
geen idee. daar hoop ik morgen achter te komen. btw. jij hebt toch access nu? kan je ook zelf even kijken toch :)

hoeveel dagen heb je een key gehuurd? mischien kunnen we van de week ff samen een character starten. ik heb als het goed is morgenavond tot 11 uur access en donderdag tot zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Flghter1982 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:16:
geen idee. daar hoop ik morgen achter te komen. btw. jij hebt toch access nu? kan je ook zelf even kijken toch :)
Heb vandaag iemand anders toegang gegeven, dus kan het nu niet checken zonder hem er af te kicken :P
Maar sowieso is de AH in de beta beperkt en zijn niet alle functies werkend.
hoeveel dagen heb je een key gehuurd? mischien kunnen we van de week ff samen een character starten. ik heb als het goed is morgenavond tot 11 uur access en donderdag tot zaterdag.
Heb de key voor 4 dagen, vanaf vrijdag 19:00 oid, dus tot dinsdag 19:00 als het goed is.
Heb 3 volledige playthroughs gedaan met 1 character en lvl 13 gehaald. Daarna met de bestaande characters even gespeeld om de skills te kijken enzo. Maar na een paar uur heb je het eigenlijk al wel gezien :+

Ik had bepaalde verwachtingen van de classes, en het kwam redelijk overeen:
Demon Hunter: vanaf het moment van aankondiging al mijn favoriet (ik kies altijd als eerste een archer/hunter personage in een RPG), en ik vond het een leuk personage. Zelfs met de beperkte skillset was het al leuk. Bola shot is een instant-favourite geworden :D Ook het effect van het trillende beeld wanneer je schiet is erg stoer.
Wizard: Vooraf leek dit mij de minst interessante klasse, maar ik ben volledig om. Na de DH is dit mijn favoriet geworden! Wat een vette skills, en dan heb je alleen nog maar de lvl 13 skills! Electrocute is supervet, ben benieuwd hoe vet die wordt met de runes.
Monk: Leek me niets, heb even gespeeld en vond de skills wel vet, maar doordat je 3-hit combo's moet maken wordt het mij te ingewikkeld en haak ik af :P
Barbarian: Voelt als Diablo 2, maar toch weer anders. Zal voor velen denk ik een standaard keuze zijn omdat het een redelijk makkelijke classe is volgens mij. Veel incasseren en veel damage uitdelen. Coole skills, vooral Leap Attack :D
Witch Doctor: Heb de Necro/Druid nooit leuk gevonden in D2 (behalve een Werewolf Druid), en ik vond de skills in de beta ook niet echt boeiend. Mijn minst favoriete character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik ben wel van plan om elke character een playthrough te geven of zelfs lvl 13 te behalen. begin met de babarian die lijkt met het coolste :)

ga er wel uit halen wat er in zit in de korte tijd dat ik ervan mag snoepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Nou Angeloonie, dat sla ik zeker niet af 8)7
Helemaal nu weer rumours over de release datum rond gaan (voor de 60ste keer dat wel)
Kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Simball schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:21:
Nou Angeloonie, dat sla ik zeker niet af 8)7
Helemaal nu weer rumours over de release datum rond gaan (voor de 60ste keer dat wel)
Kan niet wachten

Morgenavond ga ik hem weer aan iemand uitlenen, dus als er iemand is die morgen (of eigenlijk al vandaag, maandag) vanaf een uur of 20:00 wil spelen, dan hoor ik dat graag, dan kun je hem tot de volgende ochtend lenen.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 09-01-2012 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurensFTW
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Angeloonie schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:01:
Als er iemand is die morgen overdag de beta wil spelen, laat het dan even weten, dan kun je mijn geleende key lenen :P
Ik ben eigenlijk een long-time lurker van dit topic maar deze aanbieding ziet er heel erg shiny uit. Ik heb morgen nog vakantie, dus als je hem een middagje niet nodig hebt dan houd ik mij aanbevolen!

EDIT: In de avond is mij ook prima ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door LaurensFTW op 09-01-2012 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Angeloonie schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:27:
[...]

Morgenavond ga ik hem weer aan iemand uitlenen, dus als er iemand is die morgen (of eigenlijk al vandaag, maandag) vanaf een uur of 20:00 wil spelen, dan hoor ik dat graag, dan kun je hem tot de volgende ochtend lenen.
Bedankt voor het uitlenen van je account Angel, je kan de chars Lugester/Lugeste verwijderen ;)

Ik had alleen nog een raar iets, ik had de Skeleton-king gekilled, en daarna kon ik niet meer uit de instance, normaal had je in d2 een scroll om eruit te gaan, maar hier kon ik niet zoiets vinden, wat heb ik over het hoofd gezien!?:D

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Hmm, als ik klaar ben met Skyrim (zo'n goede game dat ik al zeker 2 weken niet actief van Blizzard gebaald heb). Ook eens op D2jsp kijken voor een tijdelijke key.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
-Mach!- schreef op maandag 09 januari 2012 @ 08:22:
[...]

Bedankt voor het uitlenen van je account Angel, je kan de chars Lugester/Lugeste verwijderen ;)

Ik had alleen nog een raar iets, ik had de Skeleton-king gekilled, en daarna kon ik niet meer uit de instance, normaal had je in d2 een scroll om eruit te gaan, maar hier kon ik niet zoiets vinden, wat heb ik over het hoofd gezien!?:D
Daar heb je de "Stone of Recal" voor in D3, http://www.diablowiki.com/Stone_of_Recall
Dit is hetzelfde als de Hearthstone in WoW ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzplanet.com/wp-content/uploads/blizzcon-2011-gameplay-and-auction-house-panel-11.jpg

@Angeloonie, ook van mij nogmaals bedankt dat ik dit weekend wat uurtjes kon spelen. Weet nu helemaal zeker dat ik met de Wizard ga beginnen en de Witch Doctor mijn 2de char wordt.

Het enige wat mij in het begin stoorde was in een 'public' game: Als mensen rushen en jij wilt het e.e.a. nog verkennen worden de andere quests al voltooid door die andere spelers. Zo mis je dus een hele hoop!

Ik kan me voorstellen dat dit fijn is als je chars wilt boosten door de content, maar zeker niet bij je eerste char. Ga daarom ook zeker geen public game starten tijdens de launch. "Friends Only" ftw! :+

[ Voor 47% gewijzigd door Pedr0 op 09-01-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Had ik inderdaad ook, kwam er ineens iemand bij :o Maar die was ook lvl 1, dus was wel leuk om te zien hoe dat ging. Jammer genoeg hetzelfde character (DH), anders kon je mooi kijken hoe dat samen speelt.

Maar het lijkt me sowieso duidelijk dat we hier een GoT-guild gaan oprichten en samen gaan spelen :+ Ik ben de week van de release waarschijnlijk vrij, dus dan ben ik 16 uur per dag online oid :D

[ Voor 37% gewijzigd door Angeloonie op 09-01-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik neem ook vrij....maar heb ook nog een vriendin, zoontje en een twee zoon opkomst die aandacht nodig hebben, lol ;)

Gaat moeilijk worden, haha

[ Voor 21% gewijzigd door Pedr0 op 09-01-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

@Pedr0, Simpel toch? Zet ze op een stoel bij de pc en laat ze kijken hoe jij D3 speelt ;) jong geleerd is oud gedaan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Hij is nu 3,5....ik zie ons nog wel een keertje D3 spelen in de toekomst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Pedr0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:00:
In dit tempo is hij een tiener wanneer d3 uitkomt... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 19:28
Pedr0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:00:
Ach tegen de tijd dat diablo 3 uitkomt is hij al volwassen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Man, wat heb ik hier weer een zin in! Ben benieuwd wie ik bij de launch van de oldskool d2 gang weer terug ga zien! Vic leef jij nog? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Denk dat er wel een aantal bekende voorbij zien komen.

Communiceren via D2jsp met psychoclown gaat ook goed, we hebben 4 mailtjes heen en weer gestuurd, heeft iets meer dan 1 jaar geduurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik wil vanavond wel spelen, hoe kom ik aan die client :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Waar ik eigenlijk weinig over hoor zijn de prestaties en graphics van de bèta, hoe zijn die eigenlijk? Blizzard is nooit zo van de eye-candy geweest (behalve dan in die cinematic trailers), maar ziet het er wel een beetje knap uit?

Zijn er al mensen hier die de bèta op 2560x1440/1600 gespeeld hebben? Er zijn namelijk erg weinig screenshots te vinden van die resolutie, dus ik zou wel eens willen zien hoe de game er op die resolutie uit ziet.

Ook ben ik wel benieuwd wat dat dan van je videokaart vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Delph schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:10:
[...]

In dit tempo is hij een tiener wanneer d3 uitkomt... :9
Ach, zelfs dan ben ik niet zo oud...ben zelf pas 29 dusja. ;)

Hebben jullie al wat builds gemaakt via de website? Ben wel benieuwd naar jullie builds....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Pedr0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:28:
[...]

Ach, zelfs dan ben ik niet zo oud...ben zelf pas 29 dusja. ;)

Hebben jullie al wat builds gemaakt via de website? Ben wel benieuwd naar jullie builds....
Heb gisteren al wat zitten puzzelen:
DH: http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#ceSPlk!YVb!ZbbZYZ
Redelijke verdeling van AOE en high damage skills volgens mij. Dankzij "Preparation" met Crimson kan ik in 1x mijn Hatred herstellen. Zit alleen nog even over Rain of Vengeance te twijfelen, weet niet hoe effectief die skill zal zijn.

WZ: http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#geROYi!YfU!bYZZYZ
Volgens mij heb ik dankzij de runestones zo van alle damage typen (m.u.v. poison):
Electrocute: Lightning
Disintegrate: Arcane
Hydra: Frost
Meteor: Fire
Arcane Orb: Arcane

Zo zou je iedere situatie aan moeten kunnen:
Electrocute om je Arcane Power weer snel op te laden.
Disintegrate, Hydra, Meteor en Arcane Orb zijn allemaal goed bruikbaar tegen bosses én mobs.
Teleport als het even te heet wordt onder je voeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Loop van de middag kwam de post met een pakketje.
Book of Cain _/-\o_

Kan ik me toch nog even daarin verdiepen.

Ik ben inmiddels 30, dus met een beetje geluk is de releasedate richting het jaar van m'n pensioen, kan ik dat lekker spelen, tijd zat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Als er iemand is die nú online wil met de beta, stuur me even een DM, dan krijg je de gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Laatst online: 13-09 14:02
DM Gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Blijkbaar is er gisteren een 'High level meeting' geweest die totaal gewijd was aan D3. een hele grote kans dat ze nu eindelijk een nieuwe releasedate hebben geplanned.

Dit gaan we de 'Next couple of weeks' te horen krijgen!

Zarhym: This meeting’s high-level shit, yo. Gettin’ all professional up in this bitch.
Jay Wilson: Asia is not what’s holding us back. You’ll see soon enough.
Bashiok: We'll be sharing some of it in the next couple weeks.

Ik zeg:
1) Announce van de releasedate volgende week
2) D3 gone gold en alles wordt gepackaged en geshipped
3) Community lekker houden met een nieuwe patch 10 voor de beta en steeds meer informatie van alle 'systemen' tot de releasedag.
4) Launchday...en tijdens de installatie worden de laatste wijzingingen erin gepatched!!

[ Voor 26% gewijzigd door Pedr0 op 10-01-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
heb gister ruim de tijd genomen om de barbarian even te testen.

helemaal tot lvl 13 gegaan en wel zeker 4 uurtjes verder. de 1e solo run duurde ongeveer 2 uur lang. dan heb ik ook wel elke stukje levend lijk en elk potje in elkaar gerost. elk stukje fog of war verkent en elk boomstronkje omgehakt. daarna wat xp runs gedaan in parties.

ik moet zeggen dat het erg lekker wegspeelt en aangezien de beta vrij makkelijk is kom je soms in situaties terecht dat je denkt van wtf bbq what just happend RIP.

donderdag tot zaterdag heb ik nog de tijd om andere characters te testen met een ander account maar aangezien de beta dus erg kort is en mijn verwachtingen nogal hoog. (mede dat je al zoveeeeeel info hebt) vond ik het niet tegenvallen maar ook niet echt van.. wowwwwwwww.

het duurt allemaal te lang en je wilt eigenlijk wat nieuws zien denk ik.

al met al denk ik wel dat de full version een vette ervaring gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pedr0 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:26:
Blijkbaar is er gisteren een 'High level meeting' geweest die totaal gewijd was aan D3. een hele grote kans dat ze nu eindelijk een nieuwe releasedate hebben geplanned.

Dit gaan we de 'Next couple of weeks' te horen krijgen!

Zarhym: This meeting’s high-level shit, yo. Gettin’ all professional up in this bitch.
Jay Wilson: Asia is not what’s holding us back. You’ll see soon enough.
Bashiok: We'll be sharing some of it in the next couple weeks.

Ik zeg:
1) Announce van de releasedate volgende week
2) D3 gone gold en alles wordt gepackaged en geshipped
3) Community lekker houden met een nieuwe patch 10 voor de beta en steeds meer informatie van alle 'systemen' tot de releasedag.
4) Launchday...en tijdens de installatie worden de laatste wijzingingen erin gepatched!!
Laat ze nog even wachten. Moet een nieuwe computer kopen ervoor en wil wel Ivy Bridge en de nieuwe generatie videokaarten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Bosmonster schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:49:
[...]

Laat ze nog even wachten. Moet een nieuwe computer kopen ervoor en wil wel Ivy Bridge en de nieuwe generatie videokaarten :+
Heb 2 maanden geleden nieuwe computer samengesteld (eigenlijk mede voor D3): inventaris: Nieuwe PC 2011-2012 :+

Verder ben ik heeeeeeeel erg benieuwd hoe ze de runes nu uiteindelijk gaan implementeren!

[ Voor 9% gewijzigd door Pedr0 op 10-01-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag hopen dat er een releasedate komt.

Ze brengen dit nieuws uit waarvoor? Het enige wat IEDEREEN wilt weten, is een release date. Dus t'lijkt me anders maar een dooie mus zo'n nieuws bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Het ziet ernaar uit dat alles nu mooi begint samen te komen en dat we volgende week meer nieuws krijgen zoals pedr0 zegt ;-) Ik heb 4gb extra geheugen bij mijn setup geprikt. Ben er helemaal klaar voor.

Bewust geen pre-orders gedaan. Zodra er een releasedate is ga ik gewoon naar de lokale gameboer hier en plaats ik een pre-order :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:15
Same here...gewoon naar de winkel fietsen en dan maar iets meer betalen. Geen zin om 1-3 dagen in spanning naar orderstatus/brievenbus te moeten loeren.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Vandaag de laatste dag dat ik de Beta account heb. Als er iemand is die nú wil spelen (heb hem tot een uur of 18:00), stuur me dan een DM en dan kun je vanaf nu spelen. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone. :P
Joarie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:17:
Same here...gewoon naar de winkel fietsen en dan maar iets meer betalen. Geen zin om 1-3 dagen in spanning naar orderstatus/brievenbus te moeten loeren.
Ik heb de CE gepre-ordered, maar ga op de releasedag gewoon naar de winkel om de normale versie te halen, zodat ik meteen kan spelen. Moet er nog wel even achter komen of dat goed gaat, als je in je B.net account later de CE toevoegd, of je dan de extra's wel krijgt.

[ Voor 64% gewijzigd door Angeloonie op 10-01-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Damnit, zit nu op kantoor tot (minimaal) 18.00 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Angeloonie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:32:
Vandaag de laatste dag dat ik de Beta account heb. Als er iemand is die nú wil spelen (heb hem tot een uur of 18:00), stuur me dan een DM en dan kun je vanaf nu spelen.

[...]

Ik heb de CE gepre-ordered, maar ga op de releasedag gewoon naar de winkel om de normale versie te halen, zodat ik meteen kan spelen. Moet er nog wel even achter komen of dat goed gaat, als je in je B.net account later de CE toevoegd, of je dan de extra's wel krijgt.
Ik neem aan dat de CE ook gewoon op de releasedag verkrijgbaar is? Ik heb hem besteld bij de Bart Smit.....maar zodra de datum bekend is ga ik kijken welke winkel aan nachtrelease gaat houden en bestel ik daar de CE.

Bij de Gamemania in Tilburg kon ik hem sowieso nog niet bestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pedr0 op 10-01-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:14:

Bewust geen pre-orders gedaan. Zodra er een releasedate is ga ik gewoon naar de lokale gameboer hier en plaats ik een pre-order :)
Als je bij Dynabyte, Dixons, etc (allemaal zelfde keten eigenlijk) pre-ordert, kun je gewoon in de winkel afhalen en betalen. Maar ben je wel zeker van een exemplaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 10-01-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee misschien is dit neit het onderwerp maar kan iemand mij helpen?
Ik wil weten of mijn laptop diablo 3 kan runnen?
mijn specs zijn:
i5 460M 2,53 GHZ
Nvidea Geforce GT 415M 1GB
Ram 4 GB
WIN 7

AUB Kan iemand reply plzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonslayrz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 23:59
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:55:
mijn specs zijn:
i5 460M 2,53 GHZ
Ram 4 GB
WIN 7

Dat moet wel werken, mijn PC is langzamer dan jou laptop en het werkt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of heb je een manier om te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:55:
mijn specs zijn:
i5 460M 2,53 GHZ
Ram 4 GB
WIN 7

Je kan met deze rig 100% zeker D3 spelen...D3 gaat niet veel vragen van je systeem. SC2 is bijvoorbeeld veel zwaarder dan D3 zal zijn!

SPOILERS: Hier nog met nieuwe Wizard filmpjes. Voor de Wizard fanboys!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZYR5uDyw2X0]

[ Voor 31% gewijzigd door Pedr0 op 10-01-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke sc2 kan ik wel spelen had zelfs een trial code gratis gekregen terwijl ik mijn laptop kocht dus tja want ik kan ook mw3 runnen maar het is dus wel zeker dat ik d3 kan runnen:P ik wil het echt zeker weten daarom tog bedankt voor het replyen:)

i appreciate it:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Pedr0 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:42:
[...]

Ik neem aan dat de CE ook gewoon op de releasedag verkrijgbaar is? Ik heb hem besteld bij de Bart Smit.....maar zodra de datum bekend is ga ik kijken welke winkel aan nachtrelease gaat houden en bestel ik daar de CE.
Als je hem via internet besteld versturen ze vaak pas op de datum van release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik bestel hem altijd in de winkel zelf. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/eaft5h.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door Pedr0 op 10-01-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Pedr0 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:20:
Ik bestel hem altijd in de winkel zelf. ;)

[afbeelding]
Haha, dat is wel een goede.

Betreft de verzenddatum hierboven. Ik had begrepen dat amazone het eerder verstuurt dan de releasedate zelf zodat je hem echt op de ochtend van de releasedate krijgt. Kunnen mensen dit bevestigen?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Ik koop hem online via blizzard , spelen vanaf seconde 1 ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
randomice schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:30:
Ik koop hem online via blizzard , spelen vanaf seconde 1 ;)
Je kan dan alleen geen CE kopen. Ik koop zelf niet vaak een CE, maar voor D3 maak ik een uitzondering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Pedr0 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:31:
[...]

Je kan dan alleen geen CE kopen. Ik koop zelf niet vaak een CE, maar voor D3 maak ik een uitzondering!
Dat is waar , ik had ook een CE bij bol in de bestelling staan. Ik heb de CE gecanceld omdat ik er niet zkr van ben of die extra's mij het geld waard zijn. En daarentegen heb ik net (6maanden ) een zoontje + een koophuis etc, dus de $$ zijn er wel maar worden op dit moment ergens anders aan besteed/gespaard ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Waarom maken ze geen SE voor online die wel de ingame extras hebben maar niet de rest van de CE, lijkt me helemaal geen slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Bulls schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:44:
Waarom maken ze geen SE voor online die wel de ingame extras hebben maar niet de rest van de CE, lijkt me helemaal geen slecht idee.
En dan 10 a 15 € extra op de prijs vand e normale versie, dan zou ik hem zo aanschaffen :P

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Update m.b.t. die meeting.
We can confirm from a Blizzard source that today’s meeting was indeed concerning the release date. _/-\o_

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.