Heb vandaag iemand anders toegang gegeven, dus kan het nu niet checken zonder hem er af te kicken

Maar sowieso is de AH in de beta beperkt en zijn niet alle functies werkend.
hoeveel dagen heb je een key gehuurd? mischien kunnen we van de week ff samen een character starten. ik heb als het goed is morgenavond tot 11 uur access en donderdag tot zaterdag.
Heb de key voor 4 dagen, vanaf vrijdag 19:00 oid, dus tot dinsdag 19:00 als het goed is.
Heb 3 volledige playthroughs gedaan met 1 character en lvl 13 gehaald. Daarna met de bestaande characters even gespeeld om de skills te kijken enzo. Maar na een paar uur heb je het eigenlijk al wel gezien
Ik had bepaalde verwachtingen van de classes, en het kwam redelijk overeen:
Demon Hunter: vanaf het moment van aankondiging al mijn favoriet (ik kies altijd als eerste een archer/hunter personage in een RPG), en ik vond het een leuk personage. Zelfs met de beperkte skillset was het al leuk. Bola shot is een instant-favourite geworden

Ook het effect van het trillende beeld wanneer je schiet is erg stoer.
Wizard: Vooraf leek dit mij de minst interessante klasse, maar ik ben volledig om. Na de DH is dit mijn favoriet geworden! Wat een vette skills, en dan heb je alleen nog maar de lvl 13 skills! Electrocute is supervet, ben benieuwd hoe vet die wordt met de runes.
Monk: Leek me niets, heb even gespeeld en vond de skills wel vet, maar doordat je 3-hit combo's moet maken wordt het mij te ingewikkeld en haak ik af
Barbarian: Voelt als Diablo 2, maar toch weer anders. Zal voor velen denk ik een standaard keuze zijn omdat het een redelijk makkelijke classe is volgens mij. Veel incasseren en veel damage uitdelen. Coole skills, vooral Leap Attack
Witch Doctor: Heb de Necro/Druid nooit leuk gevonden in D2 (behalve een Werewolf Druid), en ik vond de skills in de beta ook niet echt boeiend. Mijn minst favoriete character.