[PC] Diablo 3 - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.421 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:08
100 dagen - 31 - 29 - 31 = 9

9 april. Dan zit je er nog een week langs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb niet het idee dat ik in D2 / D3 nou echt zoveel meer klik dan in andere games. Tenzij je natuurlijk bij het lopen en vechten constant klikt, maar dat is helemaal niet nodig... muisknop vasthouden werkt net zo goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Voxalizer op 26-12-2011 19:24 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ixtli schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:26:
100 dagen - 31 - 29 - 31 = 9

9 april. Dan zit je er nog een week langs?
ach ja even uit de losse pols op windows kalender geteld, moet me vergist hebben met de maand door klikken en de volgende regel te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op maandag 26 december 2011 @ 17:59:
Ik heb niet het idee dat ik in D2 / D3 nou echt zoveel meer klik dan in andere games. Tenzij je natuurlijk bij het lopen en vechten constant klikt, maar dat is helemaal niet nodig... muisknop vasthouden werkt net zo goed.
Is volgens mij ook wel afhankelijk van welke class je speelt. Op mijn Witch Docter laat ik de Mongrels het meeste werk doen maar op mijn Barb probeer ik zoveel mogelijk groepjes mobs te linken en daar komt heel wat klikwerk bij kijken ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
HUGE SPOILER: Diablo 3 Demon Hunter - Rain of Vengeance

Demonstrating the Demon Hunter ability Rain of Vengeance with all its five Runestone variations.

Note: Keep in mind that this was made utilizing the 'closed beta'. It's a work in progress, and all things are subject to change. The visual quality and original video resolution suffers from the transfers (upload + YouTube editor processing/ limitations). But it's sufficient for the purpose. I've compiled this video just for fun, for you to view.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Demon hunter is, naast de Witch Docter echt de laatste class die ik ga spelen! Deze skill "Rain of Vengeance", lijkt mij best wel ruk.

Heb nu ongeveer 3 maanden toegang tot de Beta en heb de laatste 3 weken al niet meer gespeeld. Ben de content een beetje beu, zeker omdat je level capped bent en de omgeving niet veranderd.

Ik ga nu wachten tot het spel uit komt. Tot die tijd maar BF3 spelen..

Hurry Blizz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Het zien van deze skill geeft wel veel inzicht in hoeveel werk er eigenlijk nog gedaan moet worden...

Het kan aan mij liggen hoor, maar de veranderingen door de runestones maken de skill alleen maar slechter lijkt het wel. Of misschien niet slechter, maar identiek aan andere skills die je al hebt.

Die nade-bat is misschien leuk omdat het zo lang duurt, wat tegen huge monsters (bosses) misschien voordelig uitpakt, maar juist het best lange DPS effect om je heen lijkt me een voordeel. Alle andere varianten zijn naar mijn idee niet zo nuttig. Maar goed, je ziet de skill nu buiten het gebied waar je deze voor het eerst krijgt. Maar Blizzard zal inderdaad nog wel behoorlijk wat moeten tunen hieraan denk ik.

Fijn om eens iets te zien dat niet gepolijst is, dan heb je weer het idee dat ze inderdaad nog dingen hebben die werk nodig hebben.

Maar die Runestones zijn dus un-attenuated zolang ze niet gebruikt zijn en raken dus "identified" zodra je ze in een skill stopt? Maar ze kunnen er dus weer gewoon uit gehaald worden getuigen dit filmpje? Ik dacht dat het echt vaste keuzes waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso vind ik het knap dat je skills beoordeelt op een paar grafische effectjes... De uiteindelijke praktische werking weet niemand. En daarnaast heb je met de runes de beschikking over honderden skills, dus waarom je druk maken over een paar die je minder interessant vindt?

Weer lekker voorbarig allemaal :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 27-12-2011 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu een weekje of 2 toegang tot het account van Bazz en dat bevalt goed.
Nog niet al teveel tijd gehad om alle classes uit te proberen en ik was, tot mijn verbazing, ook blijven hangen bij de Barbarian. Dit naast de hardwipe bij de patch van laatst. De Barbarian heb ik nu wederom tot level 13 gespeeld en ook al aardig kunnen twinken met gear, DPS ligt nu op de ~70 al mis ik nog wel een amulet (tot nu toe ook nog niet eerder gevonden). Daarnaast heb ik heb er ook wat MF en GF op zitten (respectievelijk 35% en 26%) wat mij toch wel aardige dingen oplevert. Ik vind het ook gewoon leuk om de Blacksmith te levelen ook al heb je met level 2+ niks meer aan de crafts omdat de levelrequirement te hoog is.

Naast de Barbarian heb ik ook een Witch Docter waar ik vandaag de beta heb uitgespeeld op level 10. Ondanks dat ik de WD wel wat leuke rare items had gegeven van mijn Barbarian voelt het niet zo 'smooth' als de Barbarian. Ik moet of meer klikken om alles neer te krijgen of ik laat de Mongrels + curses hun werk doen en dan voelt het wat langzamer aan. Nu heeft de de Barbarian wel een hogere DPS, is de WD 3 levels lager en is het maar een klein deel van de beta. Toch neig ik op dit moment meer naar de Barbarian terwijl ik in Diablo 2 daar juist minder van was :)

Anyways, nog niet alle classes zijn aan bod geweest en enkel de Barbarian op level 13 dus er is nog wat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

wrvk82 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:48:
Demon hunter is, naast de Witch Docter echt de laatste class die ik ga spelen! Deze skill "Rain of Vengeance", lijkt mij best wel ruk.

Heb nu ongeveer 3 maanden toegang tot de Beta en heb de laatste 3 weken al niet meer gespeeld. Ben de content een beetje beu, zeker omdat je level capped bent en de omgeving niet veranderd.

Ik ga nu wachten tot het spel uit komt. Tot die tijd maar BF3 spelen..

Hurry Blizz!
Is het een hele brutale vraag of ik je account eventjes mag lenen?? O-)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bosmonster schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:33:
Sowieso vind ik het knap dat je skills beoordeelt op een paar grafische effectjes... De uiteindelijke praktische werking weet niemand. En daarnaast heb je met de runes de beschikking over honderden skills, dus waarom je druk maken over een paar die je minder interessant vindt?

Weer lekker voorbarig allemaal :P
Mja, inderdaad voorbarig, maar goed, dat is alles wat ik zeg zo'n beetje gezien ik geen Beta toegang heb. Maar deze dingen, plus de statistieken die je kunt lezen en de aoe die je kunt inschatten, lijken niet bijzonder.

Ook hoe werkzaam de "hungering arrow mk2" is in dit voorbeeld filmpje is bedroevend. Maar wat ik vooral probeer te comminuceren is dat ik nu eindelijk iets in de Beta zie, waarvan ik het inderdaad vind overkomen als "beta".

Over de honderden skills, ja, het zijn er zo'n 30 per char, met 6 opties (vanilla / runed), dat is niet niets, maar ik doelde erop dat veel van die varianten steeds hetzelfde doen in essentie.
Je zult dus altijd een setje skills bouwen waarbij je wisselt tussen skills op uitwerking. Maar het moment dat spelers door hebben dat Skill Y met Rune Z de meeste pushback geeft en Skill T zonder rune de meest bruikbare stun, dan zal je toch nog steeds dezelfde 6 skills gebruikt zien worden.

Toegeven, dat is beter dan 2 of 3 skills spammen in D2, maar ik verwacht dat Blizzard nog erg veel tijd zal gaan steken in het balancen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet niet vergeten dat ze juist nog bezig zijn met de skillrunes en dat het systeem een overhaul kreeg ten tijde van de start van de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
En hou er ook rekening mee dat de beta versie die gespeeld kan worden, altijd een aantal versie ouder is dan de versie die Blizzard zelf heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

En je kunt niet zomaar zeggen "ik pak die skil met die rune"
Die skil wel, maar als er een rune veel beter is dan de ander dan wil iedereen die natuurlijk.
En dus zal dat ding wel heel prijzig worden
Dus dan moet je kiezen tussen "ultieme stun skil op lvl 4" of "redelijke slow skil op lvl 22" oid.
Dat zal ook nog een interessante ruilhandel op leveren.

* heuveltje die wel heel veel dussen gebruikt !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:32:
Je moet niet vergeten dat ze juist nog bezig zijn met de skillrunes en dat het systeem een overhaul kreeg ten tijde van de start van de beta.
Das de hele reden dat ie nog niet uit is. De content en game verder is al lang af (hadden ze zelf al aangegeven).

Ze werken nu praktisch fulltime aan skills, runes en balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Mad-Matt schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:00:
[...]
Is het een hele brutale vraag of ik je account eventjes mag lenen?? O-)
Dat is inderdaad een brutale vraag ;) Het antwoord is sorry ik ken je niet persoonlijk dus Nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Wat ik me nog een beetje afvraag is wat je met al dat in game gold aan moet? Je verkoopt een item maar wat moet je vervolgens met dat gold aan? Oké, misschien wat nieuws kopen in de AH :).

Je hebt alleen geld nodig voor:

- Items repareren
- Eventueel items kopen in de AH
- Wapens maken bij je Blacksmith?!
- Levelen van die poppekes in town

Zie ik veel over het hoofd of heb je gewoon niet zoveel gold nodig? Gaat het levelen van je Blacksmith etc veel gold kosten? Ik weet dat het onderwerp uitvoerig aan bod is geweest maar ik vraag het me toch af... Zeer benieuwd naar.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Jackson Claxon schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:00:
Wat ik me nog een beetje afvraag is wat je met al dat in game gold aan moet? Je verkoopt een item maar wat moet je vervolgens met dat gold aan? Oké, misschien wat nieuws kopen in de AH :).

Je hebt alleen geld nodig voor:

- Items repareren
- Eventueel items kopen in de AH
- Wapens maken bij je Blacksmith?!
- Levelen van die poppekes in town

Zie ik veel over het hoofd of heb je gewoon niet zoveel gold nodig? Gaat het levelen van je Blacksmith etc veel gold kosten? Ik weet dat het onderwerp uitvoerig aan bod is geweest maar ik vraag het me toch af... Zeer benieuwd naar.
Yep, het levelen van je Artisians gaat ook flink wat gold kosten. Tuurlijk zal je uiteindelijk, net als in Diablo 2, zwemmen in het gold!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[list=X]• Items repairen in de beta kost vrijwel niks
• Traden in AH kost je inderdaad gold
• Het craften bij de Blacksmith kost gold (hoge hoger de quality hoe meer gold en materials het kost).
• Juweler kan gems upgraden, uit sockets verwijderen en sockets aan items toevoegen voor gold.
• Mystic kan items upgraden wat gold kost.
• Levelen van de Artisans kost ook geld, van level 1 naar 3 kost je zo'n 12-15 tomes + steeds toenemende goldkosten (al is dat nog niet bijster veel per keer).
• Kopen van slots in je shared stash, eerste keer was geloof ik goedkoper (500G) de keren erna, in ieder geval in de eerste tab, kosten 2500G

Zal ik vast nog wel wat over het hoofd hebben gezien maar het is niet dat je straks niet weet wat je met je gold moet doen. Zie mezelf overigens ook nog wel items van de merchant kopen om snel even wat low level crafting materials te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

@psychoclown

Toen je de beta kreeg zei je dat je een uitgebreide review zou maken voor het topic, heb ik deze gemist of ben je er nog mee bezig? :) Ben namelijk reuze benieuwd naar je bevindingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou heb gisteren een paar bevindingen gegeven over de Barb en WD maar de rest moet ik nog spelen.
Zal daar binnenkort dus was over schrijven en neem ik er alles in mee maar wil ik dus eerst de rest even goed getest hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

psychoclown schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:00:
Nou heb gisteren een paar bevindingen gegeven over de Barb en WD maar de rest moet ik nog spelen.
Zal daar binnenkort dus was over schrijven en neem ik er alles in mee maar wil ik dus eerst de rest even goed getest hebben :)
Ah die post had ik even gemist! maar even opgezocht en wel interessante bevinding :) Ik kijk al uit naar je uitgebreide post van je ervaringen in de beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik vind dat die shared stash expansions wel wat duurder mogen zijn, omdat ze over al je characters zo blijven, dus is dat maar een eenmalige gold-sink. Lijkt me beter om het echt exponentieel duurder te maken zodat het nog een soort van prestatie word om een max stash te krijgen. (en een goede gold sink)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee hoe duur ze zijn na de eerste tab maar misschien dat ik daar wel achter ga komen. Ik moet nog 1 slot kopen op de eerste tab maar ik weet niet of de andere tabs ook in de beta beschikbaar zijn.

• Mad-Matt
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zit een beetje te scrollen op de D3 facebook, opzich wel lachen.

Iedereen begint zich zwaar te irriteren aan het gebrek van een releasedate.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Bulls schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:15:
Ik vind dat die shared stash expansions wel wat duurder mogen zijn, omdat ze over al je characters zo blijven, dus is dat maar een eenmalige gold-sink. Lijkt me beter om het echt exponentieel duurder te maken zodat het nog een soort van prestatie word om een max stash te krijgen. (en een goede gold sink)
Alles wat eindig is is per definitie geen goede gold sink. Een sink die verstopt is heb je thuis ook niks aan.
Overigens heb ik gisteren meteen maar even die laatste slot uitbreiding gekocht welke dus eveneens 2500G kost. Daarna kun je een nieuwe tab kopen wat 10000G kost, redelijk wat dus!

• Bulls
psychoclown schreef op donderdag 29 december 2011 @ 20:15:
Overigens heb ik gisteren meteen maar even die laatste slot uitbreiding gekocht welke dus eveneens 2500G kost. Daarna kun je een nieuwe tab kopen wat 10000G kost, redelijk wat dus!
En dan krijg je maar 1 slot sectie neem ik aan, ben benieuwd hoeveel die gaan kosten verder.
Yup neem aan van wel en dan weer 4 secties maar ik weet niet hoe duur die zijn. Wellicht zijn ze duurder maar ik zou niet gek opkijken als ze even duur zijn als in de eerste tab :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
In principe koop je met de volgende tab gelijk de eerste slots, dus kan wezen dat elke slot uitbreiding nu 10k kost.

Volgens mij was het al een keer ergens vermeld, maar ik kan het niet zo snel vinden. Maar als ik het goed herinner waren er voor elke tab en slot uitbreiding de kosten vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04
Weet iemand hier of je het book of cain ergens in nederland kan kopen? Of kan ik alleen via amazone bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Komt op 7 februari naar nederland als ik de gamenewssites mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedere gamedeveloper kijkt gewoon rond en ze lenen allemaal van elkaar, niets nieuws onder de zon mijn inziens. Vind het overigens wel een leuke toevoeging, als je hem ziet wel je hem ook als eerste dood hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Is het niet weer eens tijd voor een nieuwe 'welke char ga jij als eerste spelen' poll ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Maakt mij niet zoveel uit zolang ze maar opschieten met de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:34
Diablo's 15 year Anniversary Surprise "Soon".
It looks like bashiok over on twitter replied about when we will get our surprise.

Official Blizzard Quote:
It'll be ready early this week. :)

Bron: Diablofans.com

PS: Haal dit niet uit de context, dit wil niet zeggen dat Diablo3 volgende week uitkomt, maar wie weet een releasedate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Shady15 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:10:
Diablo's 15 year Anniversary Surprise "Soon".
It looks like bashiok over on twitter replied about when we will get our surprise.

Official Blizzard Quote:
It'll be ready early this week. :)

Bron: Diablofans.com

PS: Haal dit niet uit de context, dit wil niet zeggen dat Diablo3 volgende week uitkomt, maar wie weet een releasedate :)
Early this week: Q1 of maandag tm donderdag 12:00 of zondag tm woensdag 12:00? >:)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Precies, gaan we meteen zien wat ze onder "early" verstaan.

4 jan krijgt de game ook een rating in zuid-korea, wat door de deze blog wordt gezien als de echte reden van de vertraging. Als kort daarna een release date wordt gegeven kunnen we wel constateren dat hij gelijk heeft denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Als de release op een rating van een land moet wachten dan vertragen ze de game toch voor de betreffende landen? Daar hoeft de rest van de wereld toch niet onder te lijden. Of willen ze weer een perfecte wereldwijde release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Zie zijn (enorm lange) eerste post, daar staat alles in.
Q: Even Blizzard's new submission has the RMAH. Why can't they just leave the RMAH completely out of Korea so that it can finally launch?

A: Even though Korea represents a major portion of their sales and RMAH usage (they're in the top 10), it's not just about the money. If Korea does not have the RMAH implemented, it's going to be a logistical and account management nightmare for Blizzard. The game is region free, and Korean players could use the RMAH in other countries. Blizzard would then be supporting illegal gambling (and for minors.) It would be very bad for the company. It's much easier for them, and more lucrative, to wait. Their last resort is not to release D3 in Korea, and therefore make it illegal for users to play the game. That way, Blizzard is not held liable for user's actions, and the government must regulate it's use on their own.
Zijn theorieën klinken nogal complot-achtig, maar sommige argumenten zijn wel sterk. Vind het wel leuk om te lezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Waarom maken ze niet gewoon de game regio afhankelijk waar je woont, zodat je gewoon alleen in je eigen regio mag spelen. IP afhankelijk desnoods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
twitteraar: "a release date would be nice"
Bashiok: "It would be. But don't count on it. :)"

Zou mij geen haar verwonderen moest het gewoon een extra wave beta invites zijn :p

[ Voor 32% gewijzigd door Ward Vr op 02-01-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3194020140?page=1 :z

M.b.t. die 'update' van deze week denk ik gewoon dat het de laatste update is van de website "The World'
http://eu.battle.net/d3/en/game/

[ Voor 49% gewijzigd door Pedr0 op 02-01-2012 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik heb wat screenshot uit de Beta voor jullie. Het is misschien niet heel bijzonder ofzo, maar ik wilde wel een paar shots laten zien aan jullie :)

Diablo III béta screenshots
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xcF0Ue8BljXRmvhnITlHCr0x/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OuDcSUspVFcTQF2lPtPUVEsI/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/L28TTqyJmgNXRGDwZasH5RIZ/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/m7WzFoJc6mPM2dj9cQEFZfcO/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UZqUoA72wZtypqIt3chDtZpz/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DCleKDQvWVvq7UGV2zpCHw4v/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MJAV47KCAJnIMRos7fTpgrFx/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2uFN8fPPZUHhkTKzyxRg3A4r/thumb.jpg

Enjoy!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Pedr0 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:56:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3194020140?page=1 :z

M.b.t. die 'update' van deze week denk ik gewoon dat het de laatste update is van de website "The World'
http://eu.battle.net/d3/en/game/
Jup ik gok ook op een nieuwe lading spoilers! Misschien omdat ze toch "last" krijgen van een hype dip, zeker nu iedere 5 minuten (2) beta invites gestuurd worden voor PoE en mensen na o.a. een Origin en Steam Sale met andere producten bezig zijn.

Ik las de tweet en dacht, "ha, release date eindelijk?", tot inderdaad kort daarop die reactie al kwam.

Bleh, nahjah, nog een rondjes spoilers dus binnenkort en wellicht iets als een beta + book of cain weggeef actie? Ik verwacht helemaal niets meer... :z

[edit] Ik had trouwens wel iets meer aandacht voor de 15years of Dia verwacht... Het is natuurlijk nog vroeg in de States, maar er staat nog niets, behalve dan dat wat Basiok vorige week tweette tot nu net natuurlijk dat beetje, en de paar dagen terug DiabloCS actie.

[ Voor 14% gewijzigd door djunicron op 02-01-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Ik hoop dat ze de items eindelijk een keer up-to-date brengen. Altijd leuk om een item build te maken voordat het spel uit is. ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Laatst online: 03-09 08:34
Volgens mij quote Bashiok weer tekst van de band Tool, Aenema :)
FloydRaalte schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:44:
[...]

Om Bashiok maar even te quoten:
Some say the end is near. Some say we'll see armageddon soon. I certainly hope we will. I sure could use a vacation. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackreign
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
Al een paar dagen oud, maar zeker de moeite waard:

D2 vs D3, Character Customization Explained:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3811455085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
Blackreign schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:43:

Super gaaf man _/-\o_ . Ik hou zo enorm veel van dit soort dingen. Iedereen die niet kan wachten op diablo Lees Dit!

De helft weet je al en kan je zelf bedenken, maar het is gewoon heerlijk om het allemaal eens te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Beter geven ze nog wat beta codes weg dan kan ik ook eindelijk kwijlend achter mn beeldscherm zitten (A)

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Blackreign schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:43:

Zeker de moeite waard! Duidelijk uitgelegd en hoewel ik het al redelijk snapte is dit toch zeker verhelderend. Sowieso goed om af en toe eens door te lezen, ik moet natuurlijk wel goed beslagen te ijs komen wanneer D3 eindelijk speelbaar is :) (En ik ben nog niet eens op de helft, de rest lees ik later nog wel een keer, het is ook een beste lap tekst!)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-08 00:24
Hoe meer ik zie en lees over D3 hoe meer ik overtuigd wordt van de keuzes die gemaakt zijn/worden. En dat wordt in het stuk duidelijk uitgelegd. Zeer interessant stuk.

Ik denk dat met het vergroten van de toegankelijkheid en op niet kritieke punten het spel te versimpelen het speelplezier vergroot wordt. Het was heel cool om the arreat summit constant erbij te moeten hebben. Maar weet niet hoe het met jullie zit maar van mij hoeven we niet terug naar de tijd van naslagwerken en spreadsheets naast je game te moeten gebruiken...

Ter vergelijking heb ik ook nog even naar (Path of Exile) PoE gekeken wat meer in de buurt komt van diablo 2.5 (persoonlijke mening). Maar dan kom ik tot de conclusie dat duidelijkheid en overzichtelijkheid wel zaken zijn waar ik vandaag de dag waarde aan hecht. Niks ten nadele van PoE overigens, ga dat zeker ook spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Zo gisteren en vandaag de Diablo 3 beta gespeeld en het was geweldig om te spelen. Wel vond ik de beta erg kort. Vooral als je met alle classes de Skeleton King hebt verslagen, wat moet je dan? :P
Ik besloot dus om de class waarmee ik was begonnen, de Wizard, verder te lvlen naar lvl 13. Erg leuke skills zaten er tussen, op een gegeven moment was ik zo sterk qua gear dat ik de Skeleton King kon verslaan zonder terug te vechten (Storm Armor).

Verder viel de Demon Hunter me erg mee, leek me in de eerste instantie één van de minder leuke classes. De Barbarian voelde erg sterk aan, maar met de Skeleton King was ik één keer dood gegaan (shame on me). De Witch Doctor was ook erg leuk om mee te spelen, maar de begin spells zijn niet super. Tot slot de Monk, deze class speelde ook erg fijn, echter had ik niet de juiste gear om er leuk mee te spelen.

Jammer genoeg zit mijn dag beta spelen er alweer op, maar doordat de beta zo kort is, heb ik geen behoefte om verder te willen spelen. Ik had de beta namelijk 24 uur gehuurd voor zeven euro }:O Het mag officieel niet, maar ik kan het wel aanraden, want geloof me, na een dag spelen heb je het wel gezien. Tenzij je tien characters wilt lvlen, male en female naar lvl 13. Ik ben gelukkig niet zo gek om meer dan 200 euro neer te tellen voor een beta account op Ebay. Mja eerlijk is eerlijk ik was wel zo gek om zeven euro neer te tellen, maar dat was het waard.

Grafisch zag het spel er erg goed uit (alles op high), echter zaten er voor mij nog wat vervelende bugs in het spel. Channel spells, zoals Disintegrate en Rapid Fire zorgen voor een vreemd soort disconnect. Je blijft in het spel aanwezig, maar je kunt zelf geen spells meer gebruiken, normaal uitloggen werkt ook niet. Laten we hopen dat ze deze bug snel fixen, zodat Blizzard genoeg vertrouwen in het spel heeft om een releasedate aan te kondigen. Voor nu kan ik verder aan de slag met The Book of Cain >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49
Gvd ik zou een moord plegen voor een beta-key en dan lees je dat soort verhalen :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
Angeloonie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:14:
Gvd ik zou een moord plegen voor een beta-key en dan lees je dat soort verhalen :+
Nou scheelt weer dan! :+ 7 euro is genoeg. Tenzij je ze voor minder vermoord hebt natuurlijk...

Persoonlijk heb ik al het gevoel dat ik te veel zie / lees. Die paar maanden tot de launch houd ik wel vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Serotonin schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:21:
[...]

Die paar maanden tot de launch
Optimistic bastard :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Serotonin schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:21:
[...]

Nou scheelt weer dan! :+ 7 euro is genoeg. Tenzij je ze voor minder vermoord hebt natuurlijk...

Persoonlijk heb ik al het gevoel dat ik te veel zie / lees. Die paar maanden tot de launch houd ik wel vol!
Waar heb je dat geregeld? Misschien wil ik nog wel een zaterdag/zondag kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
Angeloonie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 22:09:
[...]

Waar heb je dat geregeld? Misschien wil ik nog wel een zaterdag/zondag kwijt :P
Denk dat je beter Shady15 een PM kan sturen. Via Google kom je vast ook een eind, maar das echt... shady :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
http://us.battle.net/d3/en/game/anniversary/ :)
En ik ben waarschijnlijk niet de enige die het zo nauwlettend zit te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Shady15 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:45:

Jammer genoeg zit mijn dag beta spelen er alweer op, maar doordat de beta zo kort is, heb ik geen behoefte om verder te willen spelen. Ik had de beta namelijk 24 uur gehuurd voor zeven euro }:O Het mag officieel niet, maar ik kan het wel aanraden, want geloof me, na een dag spelen heb je het wel gezien. Tenzij je tien characters wilt lvlen, male en female naar lvl 13. Ik ben gelukkig niet zo gek om meer dan 200 euro neer te tellen voor een beta account op Ebay. Mja eerlijk is eerlijk ik was wel zo gek om zeven euro neer te tellen, maar dat was het waard.
Hoe kun je nu voor 1 dag toegang huren?
Als je dan de account gegevens krijgt wijzig je ze toch? The jokes on them charging money.

Lol even op d3rent site gekeken voor te kopen moet je $ 380 betalen en voor 24 krijg je 3 uurtjes, 24 uur is bijna 100 dollar.

Belachelijk, ik hoop dat Blizzard dit aan pakt, want dit is gewoon pure uitbuiting. Mensen weten ook overal weer geld mee te verdienen. Ik weet niet hoe ze dit kunnen aanpakken, wellicht op verschillende IP logs bannen, en dan gewoon een complete wipe van alle beta accounts zodat totaal nieuwe personen weer een kans krijgen. Je kan zeker ook je account aan hun verkopen voor 1 tientje zodat hun er weer 1000 aan kunnen verdienen.

[ Voor 25% gewijzigd door Bulls op 05-01-2012 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Lijkt me dat ze na een dag gewoon een nieuw wachtwoord aanvragen.
Battlenet account is persoonsgebonden en bepaalde dingen kan je niet wijzigen.
Volgens mij kan je dan altijd dmv geheime vraag de boel weer resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

OOoh, nu ik die aniversary timeline bekijk, snap ik wat er aan de hand is, de tijd tussen iedere release wordt gewoon steeds verdubbeld!
9/9/1997Diablo II announced and estimated to be released in 1998
3/31/2000Diablo II beta begins
3/31/2000Diablo II opening cinematic revealed on GameSpot
6/28/2000 - Diablo II for PC released
Drie jaar voor de beta al announcements enzo eruit gooien is dus standaard.

=== En dan "nu" ===
6/28/2008Diablo III announced at the Blizzard Worldwide Invitational in Paris, showing off the barbarian and witch doctor classes

9/20/2011Diablo III beta test begins

12/10/2011Diablo 3 Intro Cinematic revealed at Spike Video Game Awards
En in plaats van 3 maanden tussen release en Beta, zit nu drie maanden tussen Beta en cinematic (2e dan).

Als dat het geval is en de tijdslijn echt zo kwadratisch oploopt van D1 -> D2 -> D3 dan is eind Maart zelfs nog wat optimistisch, maar dus wel een optie. Maar ik blijf het bizar vinden hoeveel tijd ze ertussen weten te steken. Ik snap echt niet dat ze nu pas met D3 komen, terwijl ze naar mijn mening al bij D3 Exp2 hadden kunnen zitten, of wellicht zelfs D4 eind 2012. Zou het het WoW geld zijn? Ik kan, hoe goed D3 ook is straks, me namelijk gewoon niet voorstellen dat ze een jaar na D2 LoD al aan de ontwikkeling zijn begonnen. (De retrospect vid geeft zelfs al aan dat ze dat in 2000 al gestart waren!)

Trouwens weer behoorlijk wat "spoilers" in die video, stukjes van niet getoonde cinematics met helden en een hele serie tegenstanders / bazen (hoewel die eerder al lekte).

Mjah, ik ga wel weer Path of Exile spelen voor nu... Blizzard kan leuk hun Beta in de timeline met rood voor een major release aangeven, maar voorlopig is er nog helemaal niets te spelen voor de meesten, of is de pret redelijk snel weer over.

[ Voor 18% gewijzigd door djunicron op 05-01-2012 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Best wel nice die retro filmpjes! ;)

[ Voor 137% gewijzigd door Pedr0 op 05-01-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
ja ziet er goed uit , maar we weten wel wat "early this week "betekent -> Woensdag middag laat :p . Fijn voor een "early 2012 release date " :D

[ Voor 4% gewijzigd door randomice op 05-01-2012 10:01 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Retrofilmpjes? Deze week een mogelijke release date? Wat heb ik gemist? *knippert schaapachtig met zijn ogen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
FloydRaalte schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:00:
Retrofilmpjes? Deze week een mogelijke release date? Wat heb ik gemist? *knippert schaapachtig met zijn ogen*
Niets, want er is nog niets bekend gemaakt alleen dat diablo z'n 15e verjaardag viert.
De rest is allemaal weer geruchten machine waar achteraf niets van waar blijkt te zijn, en dan zijn mensen weer verontwaardigd.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
Leuke filmpjes, maar dat retrospective filmpje laat wel heel veel spoilers zien. Niet dat ik dat erg vind, maar kan me voorstellen dat mensen die juist niet te veel lezen op diablofans of andere sites nu redelijk up to date zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 19:28
FloydRaalte schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:00:
http://us.battle.net/d3/en/game/anniversary/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik kijk ook geen filmpjes ed meer wil veel liever verrast worden. Mischien wat items kijken op de site als die helemaal up en running is. Toch kan ik die specs niet interpreteren waarschijnlijk omdat ik me nog niet zo heb verdiept in alle physics en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:27
TrailBlazer schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:32:
Ik kijk ook geen filmpjes ed meer wil veel liever verrast worden.
idd, en ik verwacht ook niet dat het released gaat worden voor juni. Weinig zin om me zelf op te vreten tot nu tijd, 6 maanden geleden checkte ik dit topic en een hoop andere fora dagelijks xx aantal keren op nieuws. Er zijn betere dingen om je tijd aan te besteden.. HK topics bijv :+.

Ik had wel gehoopt dag blizzard met zijn huidige cashflow en daarbij dus resources een vroegere release zou hebben voor D3. Maar het blijft blizzard en ze doen hun ding en dat doen ze goed... Dus ik heb maar geduld te hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Ha! Op d2jsp.org kun je beta access huren voor forum gold. Aangezien ik nog iets van 500fg heb daar waar je straks toch niet veel mee kan met de AH, kan ik het beter daar aan besteden :P
Kan ik meteen testen of ik een nieuwe videokaart nodig heb, mijn huidige 2x HD4870 geven artifacts in sommige games, dus is wel handig om te weten of dat met D3 ook zo is.

[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 05-01-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Ik kan ook de beta spelen sinds kort en het viel me op dat mijn Systeem (HD5870, phenom x4 955 @ 3,4GHz, 8Gb, ssd) wel veel dipjes heeft met 4 spelers ingame. Toch niet verwacht , wel vaak 60fps maar met veel monsters en spells dan dipt ie even richting de 19. Dat speelt toch wel vervelend, krijg je zo een hick-up gevoel :o

De beta is echt wel vet om te spelen maar ik kan me voorstellen dat mensen er genoeg van krijgen. Item hunt gevoel is top maar omdat je eigenlijk alleen maar blauwe krijgt en enkel op de eerste keer SK een gele gaat dat snel vervelen. Afwisseling met een een andere beta , dota2, is daarom ook zeer welkom. ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Laatst online: 13-09 19:28
randomice schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:03:
Ik kan ook de beta spelen sinds kort en het viel me op dat mijn Systeem (HD5870, phenom x4 955 @ 3,4GHz, 8Gb, ssd) wel veel dipjes heeft met 4 spelers ingame. Toch niet verwacht , wel vaak 60fps maar met veel monsters en spells dan dipt ie even richting de 19. Dat speelt toch wel vervelend, krijg je zo een hick-up gevoel :o

De beta is echt wel vet om te spelen maar ik kan me voorstellen dat mensen er genoeg van krijgen. Item hunt gevoel is top maar omdat je eigenlijk alleen maar blauwe krijgt en enkel op de eerste keer SK een gele gaat dat snel vervelen. Afwisseling met een een andere beta , dota2, is daarom ook zeer welkom. ;)
dat is dan neem ik aan op hoogste settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Ik kan ook de beta spelen sinds kort en het viel me op dat mijn Systeem (HD5870, phenom x4 955 @ 3,4GHz, 8Gb, ssd) wel veel dipjes heeft met 4 spelers ingame.
En als je alleen ingame zit? Heb quasi dezelfde setup en als ik alleen in game zit hang ik altijd rond 90-100fps.
Nu Vsync aangezet, en nog nooit een drop gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
die performance zal nog wel beter worden zeker? want met dat systeem moet je toch vlot max spelen zou ik denken?

mijn systeem zal geen problemen geven normaal.
Ik hoop tegen D3 een 27" monitor te hebben met 2560 reso :-)

Ze spreken van D3 komt uit voor de zomer, nu da is nog lang hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ja want we zitten net pas een beetje goed in de herfst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan is er iets mis met je systeem denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Bosmonster schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:55:
[...]

ja daar dacht ik ook al aan. Ik zal als ik tijd heb nog eens naar kijken , maar de nieuwere games draaien zonder problemen( battlefield etc).

Dit is btw met alles max en vsync aan. Alleen in game heb ik nog neit veel gezeten dus dat zal ik eens proberen als ik tijd heb.

Edit: ik zie op de blizz fora dat er wel meer mensen last hebben, sommige met betere speccs. Aangezien het een beta is kan alles al verholpen zijn in een nieuwe patch/build ofc ;)

[ Voor 16% gewijzigd door randomice op 05-01-2012 15:27 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Bosmonster schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:55:
[...]
beetje kort voor de bocht he :) er kan ook iets mis zijn met D3, maar dat willen we niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Bulls schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 23:58:
[...]

Hoe kun je nu voor 1 dag toegang huren?
Als je dan de account gegevens krijgt wijzig je ze toch? The jokes on them charging money.

Lol even op d3rent site gekeken voor te kopen moet je $ 380 betalen en voor 24 krijg je 3 uurtjes, 24 uur is bijna 100 dollar.

Belachelijk......
Oh ik zelf kon het ook niet laten om even in te loggen in het Battlenet account, maar er zat een authenticator op!!! Best wel slim, aangezien de beta geen authenticator nodig heeft. Verder ben ik het met je eens dat het belachelijk is dat er mensen zijn die hier veel geld mee verdienen, maar voor 7 euro kon ik het niet laten. >:)
De beta voor een dag staat overigens nog op een bekende veilingssite ;)

De Diablo 15 Year Anniversary was wel leuk om te zien, wel jammer dat de meesten van ons al zoveel weten. Het was wel tof om twee archangels en Diablo himself te zien als cinematic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
BitchCrew schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:20:
[...]

beetje kort voor de bocht he :)
U zegt :') ?

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:20:
[...]

beetje kort voor de bocht he :) er kan ook iets mis zijn met D3, maar dat willen we niet :s
In dit stadium met een super high-end systeem hickups hebben? Kan het me moeilijk voorstellen als het bij praktisch iedereen zelfs op matige systemen top draait.

Het kan hoor, maar acht de kans groter dat het aan het systeem ligt :)

Overclock bijvoorbeeld kan voor dit soort hickups zorgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 05-01-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Als iemand de beta beu is (wat ik me niet kan voorstellen) kunnen ze altijd zijn account sharen he! :9~

....zelf ik, en ik heb heeeeeeeeel veel geduld, begin het wachten beu te worden! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Bosmonster schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:39:
[...]

In dit stadium met een super high-end systeem hickups hebben? Kan het me moeilijk voorstellen als het bij praktisch iedereen zelfs op matige systemen top draait.

Het kan hoor, maar acht de kans groter dat het aan het systeem ligt :)

Overclock bijvoorbeeld kan voor dit soort hickups zorgen.
Nou zit ik aardig lang in de computers etc maar hickups door overclock ben ik nog nooit tegen gekomen/over gehoord. Maar ik ben wel benieuwd, heb je iets van leesvoer erover? :P

Edit: ik lees dat er indd mensen zijn met een OC die hick ups hebben maar nergens staat waardoor dat komt. Misschien dat ik de bios morgen even op default zet en kijken wat er dan gebeurd. D3 , dota of WoW kunnen makkelijk met een non-OC x4 955. Ik zal me bevindingen wel plaatsen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door randomice op 05-01-2012 20:00 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Laatst online: 21-02-2024
Bashiok vermeld voor het eerst specifiek Q1 2012 als de target release date voor Diablo 3. Dus nu betekent "Early 2012" dus officieel ook echt "Q1 2012".
How far are you guys (generally) from being able to ship a game that is polished? In other words is it still an early 2012 planned release?

We don't know. We were shooting for the end of 2011, and now we're shooting for first quarter 2012. As soon as we're sure of something (release date or otherwise) we'll be sure to let you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
"Shooting for", als je het hele stuk quote klinkt het niet echt meer als Q1 eerlijk gezegd.
What does Polish mean?
It's making sure everything is perfect. We're not really in a strictly polishing phase yet though, although certainly that's true for some areas of the game. Still, we're in the process of working on some rather large game system changes, some of which we'll be sharing shortly before or with the next beta patch.

So this means that once those large game system changes are set, that will be the time when the D3 team goes in the "strictly polishing" phase?

I wouldn't get hung up on thinking about it that way. It's a big game and each individual piece may be at some different level of development.

So is the rune system set and is currently being implemented entirely?

Not yet. Once we have an implementation and we're at least moderately sure it's going to work out we'll share all the details.

re far are you guys (generally) from being able to ship a game that is polished? In other words is it still an early 2012 planned release?

We don't know. We were shooting for the end of 2011, and now we're shooting for first quarter 2012. As soon as we're sure of something (release date or otherwise) we'll be sure to let you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De intentie is blijkbaar nog steeds dit kwartaal maar als je ziet dat bv het runesysteem nog steeds niet af is ben ik benieuwd wat ze allemaal aan het doen zijn. Het lijkt wel of ze dingen om blijven gooien en nooit tot een release gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:48:
De intentie is blijkbaar nog steeds dit kwartaal maar als je ziet dat bv het runesysteem nog steeds niet af is ben ik benieuwd wat ze allemaal aan het doen zijn. Het lijkt wel of ze dingen om blijven gooien en nooit tot een release gaan komen.
Ik denk inderdaad ook dat ze de game helemaal niet willen uitbrengen. /sarcamse

Geduld mensen...

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:01:
[...]

Ik denk inderdaad ook dat ze de game helemaal niet willen uitbrengen. /sarcamse

Geduld mensen...
Ik zeg nergens dat ze de game niet uit willen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
ik denk niet dat ze zo een grote melkkoe in de wei laten staan :P

OT: ben wel benieuwd naar die volgende beta patch en wat ze bedoelen met large stysteem changes :o

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben het wel eens met Kohaku, van het runestone systeem wisten we al dat die flink op de schop ging maar blijkbaar nog meer features. Volgens mij is het ook een soort van kettingreactie die ze hebben ontketend met het omgooien van een systeem waardoor ze steeds nieuwe ideeën en kansen kregen om een gekoppeld systeem weer te verbeteren.
randomice schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:11:
ik denk niet dat ze zo een grote melkkoe in de wei laten staan :P

OT: ben wel benieuwd naar die volgende beta patch en wat ze bedoelen met large stysteem changes :o
Ik heb zo'n vermoeden dan we misschien wel de runestones gaan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
psychoclown schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:14:

[...]

Ik heb zo'n vermoeden dan we misschien wel de runestones gaan zien :)
Dat is eigenlijk best waarschijnlijk. De runestones zijn een major feature in D3, maar zijn nog niet in de beta geweest. Kan zijn dat ze het helemaal willen bewaren voor de release maar ik zou als Blizz zijnde willen zien hoe een breed publiek reageert op de voorgelegde keuzes.

Maar goed laat de volgende beta maar komen. Hebben we weer wat te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nip
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07

Nip

BitchCrew schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:05:
die performance zal nog wel beter worden zeker? want met dat systeem moet je toch vlot max spelen zou ik denken?

mijn systeem zal geen problemen geven normaal.
Ik hoop tegen D3 een 27" monitor te hebben met 2560 reso :-)

Ze spreken van D3 komt uit voor de zomer, nu da is nog lang hoor :(
Vóór de zomer? Dat vind ik nog een rooskleurige voorspelling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nip schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:36:
[...]

Vóór de zomer? Dat vind ik nog een rooskleurige voorspelling :+
Ze zullen het vanzelf bekend maken :) we zitten in ieder geval in het releasejaar (lijkt het op) dus de wacht is bijna voorbij en dan kunnen we helemaal los gaan in Sanctuary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ze printen de manual! ZOMGQTFBBQ!!11! nu komt ie vast snel uit! :F

Toch leuk om te zien natuurlijk, lijkt me geweldig om de manual door te lezen... heb dat ding nog steeds van Diablo 2, in de kartonnen doos i.p.v. die platte DVD hoesjes van tegenwoordig.

Afbeeldingslocatie: http://media.diablofans.com/images/news/2012/unconfirmed/THUMB1m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.diablofans.com/images/news/2012/unconfirmed/THUMB3m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.diablofans.com/images/news/2012/unconfirmed/THUMB2m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.diablofans.com/images/news/2012/unconfirmed/THUMB7m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.diablofans.com/images/news/2012/unconfirmed/THUMB5m.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door FloydRaalte op 06-01-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

FloydRaalte schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:45:
Ze printen de manual! ZOMGQTFBBQ!!11! nu komt ie vast snel uit! :F

Toch leuk om te zien natuurlijk, lijkt me geweldig om de manual door te lezen... heb dat ding nog steeds van Diablo 2, in de kartonnen doos i.p.v. die platte DVD hoesjes van tegenwoordig.

[...]
Als ze de juiste dingen uit de boekjes weglaten kunnen de boekjes al ver van te voren gedrukt worden. Maar wel vet om te zien!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

skoozie schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:48:
[...]

Als ze de juiste dingen uit de boekjes weglaten kunnen de boekjes al ver van te voren gedrukt worden. Maar wel vet om te zien!
Nou daar ze je me wat, raar eigenlijk dat ze die boekjes nu al printen terwijl de runes weer over de kop lijken te gaan. Of ze moeten dat opnieuw gaan drukken of die runes worden niet uitgelegd in de manual...
Daarnaast zijn dat natuurlijk wel gelekte foto's en is het misschien wel nep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

FloydRaalte schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:50:
[...]

Nou daar ze je me wat, raar eigenlijk dat ze die boekjes nu al printen terwijl de runes weer over de kop lijken te gaan. Of ze moeten dat opnieuw gaan drukken of die runes worden niet uitgelegd in de manual...
Daarnaast zijn dat natuurlijk wel gelekte foto's en is het misschien wel nep...
Ik kan me niet herrinieren dat er in de vorige boekjes diep genoeg op het spel ingegaan wordt dat er ook runes besproken worden. volgens mij enkel klasses, wat lore, en system specs en waranty achtige dingen. zal mn boekje er vanavond eens bij zoeken. (van D2)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Laatst online: 02-08 13:54
Het boekje van D1 was geniaal, dik pak met erg veel lore en achtergrondinformatie. Ik heb het vast nog ergens liggen. :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.