100 dagen - 31 - 29 - 31 = 9
9 april. Dan zit je er nog een week langs?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 5% gewijzigd door Voxalizer op 26-12-2011 19:24 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
ach ja even uit de losse pols op windows kalender geteld, moet me vergist hebben met de maand door klikken en de volgende regel te pakken.Ixtli schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:26:
100 dagen - 31 - 29 - 31 = 9
Is volgens mij ook wel afhankelijk van welke class je speelt. Op mijn Witch Docter laat ik de Mongrels het meeste werk doen maar op mijn Barb probeer ik zoveel mogelijk groepjes mobs te linken en daar komt heel wat klikwerk bij kijkenVoxalizer schreef op maandag 26 december 2011 @ 17:59:
Ik heb niet het idee dat ik in D2 / D3 nou echt zoveel meer klik dan in andere games. Tenzij je natuurlijk bij het lopen en vechten constant klikt, maar dat is helemaal niet nodig... muisknop vasthouden werkt net zo goed.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 27-12-2011 17:33 ]
Is het een hele brutale vraag of ik je account eventjes mag lenen??wrvk82 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:48:
Demon hunter is, naast de Witch Docter echt de laatste class die ik ga spelen! Deze skill "Rain of Vengeance", lijkt mij best wel ruk.
Heb nu ongeveer 3 maanden toegang tot de Beta en heb de laatste 3 weken al niet meer gespeeld. Ben de content een beetje beu, zeker omdat je level capped bent en de omgeving niet veranderd.
Ik ga nu wachten tot het spel uit komt. Tot die tijd maar BF3 spelen..
Hurry Blizz!
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Mja, inderdaad voorbarig, maar goed, dat is alles wat ik zeg zo'n beetje gezien ik geen Beta toegang heb. Maar deze dingen, plus de statistieken die je kunt lezen en de aoe die je kunt inschatten, lijken niet bijzonder.Bosmonster schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:33:
Sowieso vind ik het knap dat je skills beoordeelt op een paar grafische effectjes... De uiteindelijke praktische werking weet niemand. En daarnaast heb je met de runes de beschikking over honderden skills, dus waarom je druk maken over een paar die je minder interessant vindt?
Weer lekker voorbarig allemaal
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Das de hele reden dat ie nog niet uit is. De content en game verder is al lang af (hadden ze zelf al aangegeven).psychoclown schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:32:
Je moet niet vergeten dat ze juist nog bezig zijn met de skillrunes en dat het systeem een overhaul kreeg ten tijde van de start van de beta.
Dat is inderdaad een brutale vraagMad-Matt schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:00:
[...]
Is het een hele brutale vraag of ik je account eventjes mag lenen??
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Yep, het levelen van je Artisians gaat ook flink wat gold kosten. Tuurlijk zal je uiteindelijk, net als in Diablo 2, zwemmen in het gold!Jackson Claxon schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:00:
Wat ik me nog een beetje afvraag is wat je met al dat in game gold aan moet? Je verkoopt een item maar wat moet je vervolgens met dat gold aan? Oké, misschien wat nieuws kopen in de AH.
Je hebt alleen geld nodig voor:
- Items repareren
- Eventueel items kopen in de AH
- Wapens maken bij je Blacksmith?!
- Levelen van die poppekes in town
Zie ik veel over het hoofd of heb je gewoon niet zoveel gold nodig? Gaat het levelen van je Blacksmith etc veel gold kosten? Ik weet dat het onderwerp uitvoerig aan bod is geweest maar ik vraag het me toch af... Zeer benieuwd naar.
Ah die post had ik even gemist! maar even opgezocht en wel interessante bevindingpsychoclown schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:00:
Nou heb gisteren een paar bevindingen gegeven over de Barb en WD maar de rest moet ik nog spelen.
Zal daar binnenkort dus was over schrijven en neem ik er alles in mee maar wil ik dus eerst de rest even goed getest hebben
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Alles wat eindig is is per definitie geen goede gold sink. Een sink die verstopt is heb je thuis ook niks aan.Bulls schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:15:
Ik vind dat die shared stash expansions wel wat duurder mogen zijn, omdat ze over al je characters zo blijven, dus is dat maar een eenmalige gold-sink. Lijkt me beter om het echt exponentieel duurder te maken zodat het nog een soort van prestatie word om een max stash te krijgen. (en een goede gold sink)
En dan krijg je maar 1 slot sectie neem ik aan, ben benieuwd hoeveel die gaan kosten verder.psychoclown schreef op donderdag 29 december 2011 @ 20:15:
Overigens heb ik gisteren meteen maar even die laatste slot uitbreiding gekocht welke dus eveneens 2500G kost. Daarna kun je een nieuwe tab kopen wat 10000G kost, redelijk wat dus!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Early this week: Q1 of maandag tm donderdag 12:00 of zondag tm woensdag 12:00?Shady15 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:10:
Diablo's 15 year Anniversary Surprise "Soon".
It looks like bashiok over on twitter replied about when we will get our surprise.
Official Blizzard Quote:
It'll be ready early this week.
Bron: Diablofans.com
PS: Haal dit niet uit de context, dit wil niet zeggen dat Diablo3 volgende week uitkomt, maar wie weet een releasedate
Zijn theorieën klinken nogal complot-achtig, maar sommige argumenten zijn wel sterk. Vind het wel leuk om te lezenQ: Even Blizzard's new submission has the RMAH. Why can't they just leave the RMAH completely out of Korea so that it can finally launch?
A: Even though Korea represents a major portion of their sales and RMAH usage (they're in the top 10), it's not just about the money. If Korea does not have the RMAH implemented, it's going to be a logistical and account management nightmare for Blizzard. The game is region free, and Korean players could use the RMAH in other countries. Blizzard would then be supporting illegal gambling (and for minors.) It would be very bad for the company. It's much easier for them, and more lucrative, to wait. Their last resort is not to release D3 in Korea, and therefore make it illegal for users to play the game. That way, Blizzard is not held liable for user's actions, and the government must regulate it's use on their own.
[ Voor 32% gewijzigd door Ward Vr op 02-01-2012 19:47 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Pedr0 op 02-01-2012 21:49 ]
Jup ik gok ook op een nieuwe lading spoilers! Misschien omdat ze toch "last" krijgen van een hype dip, zeker nu iedere 5 minuten (2) beta invites gestuurd worden voor PoE en mensen na o.a. een Origin en Steam Sale met andere producten bezig zijn.Pedr0 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:56:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3194020140?page=1![]()
M.b.t. die 'update' van deze week denk ik gewoon dat het de laatste update is van de website "The World'
http://eu.battle.net/d3/en/game/
[ Voor 14% gewijzigd door djunicron op 02-01-2012 23:38 ]
FloydRaalte schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:44:
[...]
Om Bashiok maar even te quoten:
Some say the end is near. Some say we'll see armageddon soon. I certainly hope we will. I sure could use a vacation.
Super gaaf manBlackreign schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:43:
Al een paar dagen oud, maar zeker de moeite waard:
D2 vs D3, Character Customization Explained:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3811455085
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Zeker de moeite waard! Duidelijk uitgelegd en hoewel ik het al redelijk snapte is dit toch zeker verhelderend. Sowieso goed om af en toe eens door te lezen, ik moet natuurlijk wel goed beslagen te ijs komen wanneer D3 eindelijk speelbaar isBlackreign schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:43:
Al een paar dagen oud, maar zeker de moeite waard:
D2 vs D3, Character Customization Explained:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3811455085
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nou scheelt weer dan!Angeloonie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:14:
Gvd ik zou een moord plegen voor een beta-key en dan lees je dat soort verhalen
Optimistic bastard
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Waar heb je dat geregeld? Misschien wil ik nog wel een zaterdag/zondag kwijtSerotonin schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:21:
[...]
Nou scheelt weer dan!7 euro is genoeg. Tenzij je ze voor minder vermoord hebt natuurlijk...
Persoonlijk heb ik al het gevoel dat ik te veel zie / lees. Die paar maanden tot de launch houd ik wel vol!
Denk dat je beter Shady15 een PM kan sturen. Via Google kom je vast ook een eind, maar das echt... shadyAngeloonie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 22:09:
[...]
Waar heb je dat geregeld? Misschien wil ik nog wel een zaterdag/zondag kwijt
Hoe kun je nu voor 1 dag toegang huren?Shady15 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:45:
Jammer genoeg zit mijn dag beta spelen er alweer op, maar doordat de beta zo kort is, heb ik geen behoefte om verder te willen spelen. Ik had de beta namelijk 24 uur gehuurd voor zeven euroHet mag officieel niet, maar ik kan het wel aanraden, want geloof me, na een dag spelen heb je het wel gezien. Tenzij je tien characters wilt lvlen, male en female naar lvl 13. Ik ben gelukkig niet zo gek om meer dan 200 euro neer te tellen voor een beta account op Ebay. Mja eerlijk is eerlijk ik was wel zo gek om zeven euro neer te tellen, maar dat was het waard.
[ Voor 25% gewijzigd door Bulls op 05-01-2012 00:05 ]
9/9/1997Diablo II announced and estimated to be released in 1998
3/31/2000Diablo II beta begins
3/31/2000Diablo II opening cinematic revealed on GameSpot
Drie jaar voor de beta al announcements enzo eruit gooien is dus standaard.6/28/2000 - Diablo II for PC released
En in plaats van 3 maanden tussen release en Beta, zit nu drie maanden tussen Beta en cinematic (2e dan).6/28/2008Diablo III announced at the Blizzard Worldwide Invitational in Paris, showing off the barbarian and witch doctor classes
9/20/2011Diablo III beta test begins
12/10/2011Diablo 3 Intro Cinematic revealed at Spike Video Game Awards
[ Voor 18% gewijzigd door djunicron op 05-01-2012 03:03 ]
[ Voor 137% gewijzigd door Pedr0 op 05-01-2012 09:11 ]
[ Voor 4% gewijzigd door randomice op 05-01-2012 10:01 ]
Niets, want er is nog niets bekend gemaakt alleen dat diablo z'n 15e verjaardag viert.FloydRaalte schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:00:
Retrofilmpjes? Deze week een mogelijke release date? Wat heb ik gemist? *knippert schaapachtig met zijn ogen*
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
http://us.battle.net/d3/en/game/anniversary/FloydRaalte schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:00:
Retrofilmpjes? Deze week een mogelijke release date? Wat heb ik gemist? *knippert schaapachtig met zijn ogen*
idd, en ik verwacht ook niet dat het released gaat worden voor juni. Weinig zin om me zelf op te vreten tot nu tijd, 6 maanden geleden checkte ik dit topic en een hoop andere fora dagelijks xx aantal keren op nieuws. Er zijn betere dingen om je tijd aan te besteden.. HK topics bijvTrailBlazer schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:32:
Ik kijk ook geen filmpjes ed meer wil veel liever verrast worden.
[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 05-01-2012 11:01 ]
dat is dan neem ik aan op hoogste settings?randomice schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:03:
Ik kan ook de beta spelen sinds kort en het viel me op dat mijn Systeem (HD5870, phenom x4 955 @ 3,4GHz, 8Gb, ssd) wel veel dipjes heeft met 4 spelers ingame. Toch niet verwacht , wel vaak 60fps maar met veel monsters en spells dan dipt ie even richting de 19. Dat speelt toch wel vervelend, krijg je zo een hick-up gevoel
De beta is echt wel vet om te spelen maar ik kan me voorstellen dat mensen er genoeg van krijgen. Item hunt gevoel is top maar omdat je eigenlijk alleen maar blauwe krijgt en enkel op de eerste keer SK een gele gaat dat snel vervelen. Afwisseling met een een andere beta , dota2, is daarom ook zeer welkom.
En als je alleen ingame zit? Heb quasi dezelfde setup en als ik alleen in game zit hang ik altijd rond 90-100fps.randomice schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:03:
Ik kan ook de beta spelen sinds kort en het viel me op dat mijn Systeem (HD5870, phenom x4 955 @ 3,4GHz, 8Gb, ssd) wel veel dipjes heeft met 4 spelers ingame.
Dan is er iets mis met je systeem denk ik..randomice schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:03:
Ik kan ook de beta spelen sinds kort en het viel me op dat mijn Systeem (HD5870, phenom x4 955 @ 3,4GHz, 8Gb, ssd) wel veel dipjes heeft met 4 spelers ingame. Toch niet verwacht , wel vaak 60fps maar met veel monsters en spells dan dipt ie even richting de 19. Dat speelt toch wel vervelend, krijg je zo een hick-up gevoel
ja daar dacht ik ook al aan. Ik zal als ik tijd heb nog eens naar kijken , maar de nieuwere games draaien zonder problemen( battlefield etc).Bosmonster schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:55:
[...]
Dan is er iets mis met je systeem denk ik..
[ Voor 16% gewijzigd door randomice op 05-01-2012 15:27 ]
beetje kort voor de bocht heBosmonster schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:55:
[...]
Dan is er iets mis met je systeem denk ik..
Oh ik zelf kon het ook niet laten om even in te loggen in het Battlenet account, maar er zat een authenticator op!!! Best wel slim, aangezien de beta geen authenticator nodig heeft. Verder ben ik het met je eens dat het belachelijk is dat er mensen zijn die hier veel geld mee verdienen, maar voor 7 euro kon ik het niet laten.Bulls schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 23:58:
[...]
Hoe kun je nu voor 1 dag toegang huren?
Als je dan de account gegevens krijgt wijzig je ze toch? The jokes on them charging money.
Lol even op d3rent site gekeken voor te kopen moet je $ 380 betalen en voor 24 krijg je 3 uurtjes, 24 uur is bijna 100 dollar.
Belachelijk......
U zegt
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
In dit stadium met een super high-end systeem hickups hebben? Kan het me moeilijk voorstellen als het bij praktisch iedereen zelfs op matige systemen top draait.BitchCrew schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:20:
[...]
beetje kort voor de bocht heer kan ook iets mis zijn met D3, maar dat willen we niet
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 05-01-2012 18:39 ]
Nou zit ik aardig lang in de computers etc maar hickups door overclock ben ik nog nooit tegen gekomen/over gehoord. Maar ik ben wel benieuwd, heb je iets van leesvoer erover?Bosmonster schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:39:
[...]
In dit stadium met een super high-end systeem hickups hebben? Kan het me moeilijk voorstellen als het bij praktisch iedereen zelfs op matige systemen top draait.
Het kan hoor, maar acht de kans groter dat het aan het systeem ligt
Overclock bijvoorbeeld kan voor dit soort hickups zorgen.
[ Voor 19% gewijzigd door randomice op 05-01-2012 20:00 ]
How far are you guys (generally) from being able to ship a game that is polished? In other words is it still an early 2012 planned release?
We don't know. We were shooting for the end of 2011, and now we're shooting for first quarter 2012. As soon as we're sure of something (release date or otherwise) we'll be sure to let you know.
What does Polish mean?
It's making sure everything is perfect. We're not really in a strictly polishing phase yet though, although certainly that's true for some areas of the game. Still, we're in the process of working on some rather large game system changes, some of which we'll be sharing shortly before or with the next beta patch.
So this means that once those large game system changes are set, that will be the time when the D3 team goes in the "strictly polishing" phase?
I wouldn't get hung up on thinking about it that way. It's a big game and each individual piece may be at some different level of development.
So is the rune system set and is currently being implemented entirely?
Not yet. Once we have an implementation and we're at least moderately sure it's going to work out we'll share all the details.
re far are you guys (generally) from being able to ship a game that is polished? In other words is it still an early 2012 planned release?
We don't know. We were shooting for the end of 2011, and now we're shooting for first quarter 2012. As soon as we're sure of something (release date or otherwise) we'll be sure to let you know.
Verwijderd
Ik denk inderdaad ook dat ze de game helemaal niet willen uitbrengen. /sarcamseVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:48:
De intentie is blijkbaar nog steeds dit kwartaal maar als je ziet dat bv het runesysteem nog steeds niet af is ben ik benieuwd wat ze allemaal aan het doen zijn. Het lijkt wel of ze dingen om blijven gooien en nooit tot een release gaan komen.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Ik zeg nergens dat ze de game niet uit willen brengen.Dakreal schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:01:
[...]
Ik denk inderdaad ook dat ze de game helemaal niet willen uitbrengen. /sarcamse
Geduld mensen...
Ik heb zo'n vermoeden dan we misschien wel de runestones gaan zienrandomice schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:11:
ik denk niet dat ze zo een grote melkkoe in de wei laten staan
OT: ben wel benieuwd naar die volgende beta patch en wat ze bedoelen met large stysteem changes
Dat is eigenlijk best waarschijnlijk. De runestones zijn een major feature in D3, maar zijn nog niet in de beta geweest. Kan zijn dat ze het helemaal willen bewaren voor de release maar ik zou als Blizz zijnde willen zien hoe een breed publiek reageert op de voorgelegde keuzes.psychoclown schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:14:
[...]
Ik heb zo'n vermoeden dan we misschien wel de runestones gaan zien
Vóór de zomer? Dat vind ik nog een rooskleurige voorspellingBitchCrew schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:05:
die performance zal nog wel beter worden zeker? want met dat systeem moet je toch vlot max spelen zou ik denken?
mijn systeem zal geen problemen geven normaal.
Ik hoop tegen D3 een 27" monitor te hebben met 2560 reso :-)
Ze spreken van D3 komt uit voor de zomer, nu da is nog lang hoor
Ze zullen het vanzelf bekend makenNip schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:36:
[...]
Vóór de zomer? Dat vind ik nog een rooskleurige voorspelling
[ Voor 34% gewijzigd door FloydRaalte op 06-01-2012 14:48 ]
Als ze de juiste dingen uit de boekjes weglaten kunnen de boekjes al ver van te voren gedrukt worden. Maar wel vet om te zien!FloydRaalte schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:45:
Ze printen de manual! ZOMGQTFBBQ!!11! nu komt ie vast snel uit!![]()
Toch leuk om te zien natuurlijk, lijkt me geweldig om de manual door te lezen... heb dat ding nog steeds van Diablo 2, in de kartonnen doos i.p.v. die platte DVD hoesjes van tegenwoordig.
[...]
Nou daar ze je me wat, raar eigenlijk dat ze die boekjes nu al printen terwijl de runes weer over de kop lijken te gaan. Of ze moeten dat opnieuw gaan drukken of die runes worden niet uitgelegd in de manual...skoozie schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:48:
[...]
Als ze de juiste dingen uit de boekjes weglaten kunnen de boekjes al ver van te voren gedrukt worden. Maar wel vet om te zien!
Ik kan me niet herrinieren dat er in de vorige boekjes diep genoeg op het spel ingegaan wordt dat er ook runes besproken worden. volgens mij enkel klasses, wat lore, en system specs en waranty achtige dingen. zal mn boekje er vanavond eens bij zoeken. (van D2)FloydRaalte schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:50:
[...]
Nou daar ze je me wat, raar eigenlijk dat ze die boekjes nu al printen terwijl de runes weer over de kop lijken te gaan. Of ze moeten dat opnieuw gaan drukken of die runes worden niet uitgelegd in de manual...
Daarnaast zijn dat natuurlijk wel gelekte foto's en is het misschien wel nep...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq