[PC] Diablo 3 - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.417 views

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Mad-Matt schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:37:
[...]

Skyrim is toch gewoon Fallout met draken of niet?
Nee Fallout was Oblivion met guns, en Skyrim is Oblivion 2 als je het zo kan noemen. Ik heb alle 3 gespeeld en vind Skyrim tot nu toe het beste. En Obivion daarna, Fallout kon ik niet echt in komen, met dat VATS gedoe.
En dat terwijl ik de hele Fallout genre wel echt cool vind.
Ik heb de main questline niet eens afgemaakt. 100 uur ofzo inzitten en toen was ik er wel klaar mee :P

(Met name door de bugs, oplopende laadtijden, performance issues en crashes.. ow en balance issues)

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 15-12-2011 17:19 ]

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Geh, dus als ik het nu goed begrijp, kan het zijn dat ze voor de 3e maand gaan als STREVEN?

Early 2012 wordt daarmee dus mogelijk nog een paar maanden opgerekt tot wellicht de eerste helft van 2012, als in, vóór Juni 2012?

Natuurlijk is dat niet "erg", maar wat wel erg is, is dat Blizzard in dat geval echt bizar vroeg is geweest met de aankondiging en het doen alsof het spel bijna af is. Waarom de F' zou je zeggen dat iets hopelijk nog voor eind 2011 uit kan komen als je release date op 6 maanden later komt?! Het is ook weer niet alsof de Beta gehekeld is door problemen. Natuurlijk is iets als een RMAH niet simpel te implementeren en testen, maar grote webshops hebben toch ook geen jaren ontwikkelingstijd nodig!?

Omdat ze zo'n hype zijn gestart en deze niet in willen laten zakken blijven ze maar speciale manieren zoeken om Beta keys weg te geven, maar het blijft een feit dat er maar heel weinig mensen geincludeerd zijn.
En ondertussen wordt er van alles en nog wat gespoilerd door Blizzard, zodat er toch interesse blijft in het spel. Ik denk echt dat als ze zodadelijk ook nog de gebieden in de al behoorlijk gevulde wiki staan, er voor de echte fans weinig nieuws meer te ontdekken zal zijn.

Verwijderd

Kan me niet voorstellen dat ze voor Q2 gaan want ze hebben weinig meer om te laten "lekken". Ik ben van ergens in februari uitgegaan maar dan moeten ze wel opschieten met de aankondiging.
Blizzard is in mijn ogen ook te enthousiast geweest want ook al hebben ze nooit een datum genoemd, het streven was wel eind dit jaar. En als ze Q1 ook niet meer halen begint het triest te worden want dat betekent dat ze het zelf ook niet meer weten.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Over triest gesproken, de stem van deze gast kwalificeert daar wel een beetje voor. Wat er met de SK gebeurt ook...

YouTube: Kanaal van RGDiablo3

Hij heeft namelijk getuigen z'n channel sinds de laatste update alles op alles gezet om een DH te maxen wat DPS betreft. Hij komt op level 13 met skills en equipment over de 400 heen. Dat is best veel voor een ranged class niet? Wel een beetje door de RMAH beta, je kunt daarmee namelijk toch wel snel "perfecte" gear krijgen, zelfs met weinig spelers dus. In D2 kon je best goed ruilen, met trade games / O x N y games en natuurlijk fora.

Maar dat is toch wel even wat anders dan het AH, dat is toch een echt groot verschil! Ik denk dat je er niet meer omheen gaat kunnen... Geen eindeloze runs meer, gewoon gold en waardevol spul hoarden en verpatsen als je een item wilt hebben en vervolgens dus van de AH plukken.

De Skelly Leo is natuurlijk bedoeld voor level 10 ongeveer, maar damn, dat je em op lvl 13 met goede gear in seconden dood krijgt is ook wel een beetje bizar. De Smith doden in D2 binnen seconden kon je toch echt pas vele levels later, (als je ~22 was, niet eind act 1, level 14 ofzo).

Blijkt maar weer hoe zwaar in D3 de items wegen, zeker nu alle skills hun dmg door je wapens laten bepalen.

• Bulls
Tja ze willen het weer iets tè perfect hebben en dan nog die toevoeging van het RMAH maakt het er niet makkelijker op. Ik denk als de RMAH niet had bestaan we met kerst D3 hadden gespeeld.
Ach twinken van je gear zat ook in Diablo 2 en dat zal in Diablo 3 niet anders wezen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
Beta patch 8 is onderweg!

Lylirra: In the next beta patch (coming soon), we'll be making some changes to the way we store character data. These changes won't be visible to players, but we'll need to wipe all characters in the Diablo III beta in order to fully implement them. As with previous characters wipes, this wipe will also affect gold, achievements, followers, and artisans. We're currently looking to release beta patch 8 before the weekend -- potentially as soon as this evening -- but we don't have a precise ETA. We apologize for the short notice and thank you for your continued testing and feedback.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Patch notes 8
Items

The introduction of magical items into the game has been slowed

Dus we krijgen later in de game magical items? Onnodig vind ik. Op low level wil je ook al leuke items hebben toch. Komt misschien omdat ze nu zien dat iedereen met epic loot loopt in de beta. Alleen dat komt omdat ze de king grinden.

Quests and Events

All quests and events have had their item and recipe rewards removed and will now only award gold and experience on completion
This does not affect treasure received from event objects for events like the "Jar of Souls”"and only applies to rewards obtained through the quest UI

Dat vind ik wel jammer dan. Vond de quest rewards van quests altijd wel leuk.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dit gaat om de beta als ik het goed begrijp, maar als die item quest rewards ook niet in de retail versie zal zitten vind ik helemaal niet erg, want dat is echt zo MMO. Waar iedereen op een bepaalde level met dezelfde gear rondloopt tot je iets beters krijgt van je volgende quest.

En magic items vinden, tja in D2 had je ook niet meteen goed spul, je vind op hogere levels wel lage level uniques enzo die je kan bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
ohjee, als je geen box meer hebt om je items om te toveren in scrap en zo, wordt het erg lastig goeie gear te krijgen. Dat zal toch wel niet bedoeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Wat duurt wachten soms toch lang.... :)

Zou je in D3 ook de classes uit D2 terug krijgen als bosses? Dus waar in D2 de warrior de Wanderer is en de rogue en sorcerer Blood Raven en de Summoner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Delph schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:01:
Wat duurt wachten soms toch lang.... :)

Zou je in D3 ook de classes uit D2 terug krijgen als bosses? Dus waar in D2 de warrior de Wanderer is en de rogue en sorcerer Blood Raven en de Summoner...
De wanderer is niet de warrior heb ik begrepen, maar dat is omgezet naar 1 van de zoons van Leroic?

Blood raven is een Rogue, maar niet de rogue van deel 1. en de Summoner is een horadrim.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Dakreal schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:10:
[...]

De wanderer is niet de warrior heb ik begrepen, maar dat is omgezet naar 1 van de zoons van Leroic?

Blood raven is een Rogue, maar niet de rogue van deel 1. en de Summoner is een horadrim.
Klopt deels, Blood Raven was een member van de Sisterhood of the Sightless Eye. Andariel heeft haar corrupt gemaakt.

The (dark) wanderer is inderdaad the warrior uit D1 en hij heet Aidan, zoon en troonopvolger van van King Leoric. Je ziet hem ook in het eindfilmpje de soulstone van Diablo in zijn harses duwen zodat hij Diablo met zich mee kan dragen. Hij acht zich namelijk sterk genoeg. Nou niet dus, en dat zie je gedurende Diablo 2.

Uit de beta van Diablo 3:
Deckard Cain: Many adventurers tried and failed to slay the Skeleton King. It was left to Leoric's eldest son Aidan to finally kill the monster his father had become.

The summoner is niet een Horadrim maar een member van de Vizjerei Clan. En daadwerkelijk de sorcerer uit Diablo 1. 'Driven to madness by the Lord of Terror'. Na D1 is hij opzoek gegaan naar 'the mystical Arcane Sanctuary' in Luth Gholein en die heeft hij gevonden in The palace. Hij heeft daar een portal gevonden en daarmee een rift geopend naar Arcane Sanctuary waar demonen zaten opgesloten. Hoe hij precies gek geworden is weet niemand, of door het gevecht met the Lord of Terror in Diablo 1 of door de macht die hij kreeg in Arcane Sactuary.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FloydRaalte schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:24:
[...]

Klopt deels, Blood Raven was een member van de Sisterhood of the Sightless Eye. Andariel heeft haar corrupt gemaakt.

The (dark) wanderer is inderdaad the warrior uit D1 en hij heet Aidan, zoon en troonopvolger van van King Leoric. Je ziet hem ook in het eindfilmpje de soulstone van Diablo in zijn harses duwen zodat hij Diablo met zich mee kan dragen. Hij acht zich namelijk sterk genoeg. Nou niet dus, en dat zie je gedurende Diablo 2.

Uit de beta van Diablo 3:
Deckard Cain: Many adventurers tried and failed to slay the Skeleton King. It was left to Leoric's eldest son Aidan to finally kill the monster his father had become.

The summoner is niet een Horadrim maar een member van de Vizjerei Clan. En daadwerkelijk de sorcerer uit Diablo 1. 'Driven to madness by the Lord of Terror'. Na D1 is hij opzoek gegaan naar 'the mystical Arcane Sanctuary' in Luth Gholein en die heeft hij gevonden in The palace. Hij heeft daar een portal gevonden en daarmee een rift geopend naar Arcane Sanctuary waar demonen zaten opgesloten. Hoe hij precies gek geworden is weet niemand, of door het gevecht met the Lord of Terror in Diablo 1 of door de macht die hij kreeg in Arcane Sactuary.
Gief book of Cain.. ik lees nooit boeken, maar dat boek zou ik graag eens willen lezen!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

http://us.battle.net/d3/e...ic/3710773312?page=19#362

Bashiok
Community Manager

Thank you for voicing your concerns, Starbird. I realize you and many other people are excited to play the game, and are probably feeling a bit let down that we haven’t yet announced a release date. While you bring up a number of points of speculation, I just want to cut right to it and state that the reason we don’t have a release date yet is because the game isn’t yet where we want it to be in terms of our quality standards. We aren’t holding it back on account of any one piece of the game, or for any other outside factors. While it is indeed playable from beginning to end, we’re still actively working on many individual game elements and the ways that they interact with one another, with a great deal of iterative tweaking, balancing, polishing, adjusting, redesigning, and retesting going on. We’re going to continue beta testing, and before too long that’s going to include a large influx of new invites.

Much of this iteration obviously takes place behind closed doors, so I can sympathize with the concerns about the lack of visible progress, and the sentiment that we should just go ahead and ship the game. Until we’re able to reveal more of the results, I can only assure you that we are indeed working on critical game systems that directly impact the core of the experience.

I also realize a lot of people were hoping for a release date announcement at the VGAs. We’re simply not going to be able to dispel or comment on release date rumors and speculation every time someone expects an announcement. We’ll be announcing a release date when we determine the game is ready, and not holding it back just to line it up with any particular game-industry event.

The bottom line is that development of our games and preparations for release are long and complicated. We’re just as excited to get the final version into your hands as you are to play it, but making sure it lives up to our quality standards will always be the most important factor in that process.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

Zonde! Had zogehoopt dat het positief bericht zou zijn maar in plaats daarvan is het juist alleen maar om te zeggen dat er voorlopig dus nog geen release date komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Het is toch ook een positief bericht? Ze geven aan dat ze alleen aan het polishen zijn, en dat ze een goede game willen leveren. Dat is in mijn ogen positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:15
Dakreal schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 17:26:
Het is toch ook een positief bericht? Ze geven aan dat ze alleen aan het polishen zijn, en dat ze een goede game willen leveren. Dat is in mijn ogen positief :)
Mwah.. als je dit echt een positief bericht vind dan lees je denk ik een beetje selectief. niets mis mee, maar ik denk dat je uit dit bericht wel kunt halen dat het spel gewoon nog echt niet klaar is, en dat ze zelfs aan veel core elementen nog aan het sleutelen zijn. dat gaat toch heel wat verder dan "even polishen". als ze op deze datum nog met zo'n bericht komen, denk ik dat het erg naief is om het spel in het eerste kwartaal van 2012 te verwachten. ik denk eerder half volgend jaar of mischien nog wel later.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat polishen waren ze twee maanden terug al aan het doen. Ik kan me nu al niet eens meer voorstellen dat ze maart nog gaan halen. Je kunt het ook té perfect willen doen. Enige positieve is dat ze een grote hoeveelheid invites de deur uit gaan doen voor de beta, wellicht als goedmakertje voor de eindeloze vertraging.
In een artikel op een website las ik ook nog iets over redesigning maar er stond niet bij waar het over ging. Het geeft echter geen hoop op een release over twee maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 21:06
Bericht van amamzon uk. Book of cain wordt vanaf de 22ste geleverd. Yay!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dat ze core elements moeten veranderen is omdat waarschijnlijk ze bij testen achter dingen zijn gekomen die gewoon niet goed werken, of niet zoals het beoogd was. Dingen op papier bedenken kan leuk en kloppend lijken maar in praktijk kan het totaal anders uitpakken dan gehoopt. Zo dus ook de re-do van de DH.

Ik zie het echt voor me dat ze ergens een zaaltje hebben met de volledige game waar inside testers het spel gewoon bijna 24/7 aan het spelen zijn. En dan af en toe: Henk! dit en dat werkt zo en zo, hoort dat niet zo te gaan? of: Is dit niet beter als het zo gaat? etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik meld me bij deze maar weer even af van het topic, kom medio februari wel weer eens buurten om te kijken of we al verder zijn, ben op het moment een beetje klaar met Blizzard. :r

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:57
Ik kan het opzich ook wel begrijpen.
Rond augustus had ik verwacht dat de game rond december uit zou komen (had er ook voor vrij gevraagd, gelukkig kwam dat ook extra goed uit i.v.m. een verhuizing).
Toen het in november (?) bekent werd dat de game pas begin 2012 uit zou komen was ik ook nog erg positief.
Toen was mijn schatting ergens rond maart.
Maar als ik de verhalen nu moet geloven komt het erg over alsof ze de game pas willen releasen als deze 150% af is.

Nu begrijp ik best dat ze door de beta tot nieuwe inzichten komen (qua balance, nieuwe skills e.d.). Maar hier kan je niet eeuwig mee doorgaan.

Ze kunnen ook gewoon de game over 1 maand uitbrengen, en vervolgens de rest aanpassing aan de hand van het commentaar wat ze krijgen.

Als je ziet wat er ondertussen is veranderd aan wow in de afgelopen tijd....
Waarom kan dit ook niet in D3?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Laatst online: 21-02-2024
Voor de geïnteresseerden... Ik heb naar elke winkel die de Diablo 3 Collector's Edition verkoopt in Nederland (volgens budgetgaming.nl) een mailtje gestuurd met de vraag of ik net als bij Amazon kan betalen bij verzending (ipv bestelling), of ze aan laagste prijsgarantie doen en of ik kosteloos kan annuleren.

Bij geen enkele van de winkels die gereageerd hebben kan je betalen bij verzending zoals bij Amazon, dus hoe dan gaat er geld van je rekening van zodra je bestelt, ook bij pre-orders. Verder is bij elke winkel annuleren kosteloos (krijg je normaalgezien na een tweetal weken teruggestort). De enige verschilfactor is de laagste prijsgarantie.

Als de prijs van de CE na je bestelling nog omlaag gaat kan je het teveel betaalde bedrag terug vragen bij:
* Bol.com
* 12Game
* Yourgamezone

Bij de volgende winkels kan je dit niet terugvorderen:
* MyCom
* Yorcom
* Wehkamp
* Bart Smit

En dit zijn de winkels die te lui waren om binnen aanvaardbare tijd op mijn mailtje te reageren (en die wat mij betreft dus falen wat betreft customer service):
* Cosmox
* Gameliner
* Futurezone

Ik denk dat ik dus bij bol.com ga bestellen aangezien die de goedkoopste en bekendste is van de winkels die aan laagste prijsgarantie doen. En dan ga ik annuleren als de CE nog op amazon.co.uk verschijnt voor een lagere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remy!!!! schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 01:43:
Als je ziet wat er ondertussen is veranderd aan wow in de afgelopen tijd....
Waarom kan dit ook niet in D3?
Ze hebben geen concurrentie ATM, dus ook geen rede om het nu uit te brengen. Alle spellen die enigszins in de buurt komen van Hack 'n Slash RPG Diablo zijn nog niet uitgebracht (bv. Grim Dawn, Torchlight 2) dus ze hebben nog geen klanten te verliezen.

Beter een perfect spel uitbrengen tegelijkertijd met mindere concurrenten dan een paar maanden ervoor, met de kans dat je klanten verliest door nieuwe spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het voorjaar staat ook Path of Exiles gepland en dat is gratis te spelen. Binnenkort zou daar de open beta van moeten starten en op die manier kunnen een hoop mensen al kennis maken met de game. Ik denk dat twijfelaars dan daar voor zullen kiezen ipv 50 euro neer te tellen voor D3. T2 zie ik niet als concurrent want dat is een heel andere stijl.

Ik heb ook liever dat ze een perfect spel uitbrengen maar hoever kun je gaan met polishen? Dat roepen ze al een paar maanden en elke keer moet er weer wat anders aangepast worden, blijkbaar hebben ze zelf geen zicht op wanneer de game klaar is want twee maanden terug was het nog "early 2012" en dat wordt nu steeds onwaarschijnlijker. Erg jammer en helaas geen goed alternatief om te spelen.

Die Battle.net gamertags werken ook niet echt zoals het hoort volgens mij. Ik speel sinds 2005 WoW en wilde de naam van mijn main als tag gebruiken maar dat werd niet geaccepteerd door Blizzard en ik werd doorverwezen naar hun beleid ten aanzien van namen. Ik weet niet wat er opeens verkeerd is aan die naam maar dan zal ik in WoW ook nog wel aangesproken gaan worden door een GM lijkt me.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2011 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 08:35:
In het voorjaar staat ook Path of Exiles gepland en dat is gratis te spelen. Binnenkort zou daar de open beta van moeten starten en op die manier kunnen een hoop mensen al kennis maken met de game. Ik denk dat twijfelaars dan daar voor zullen kiezen ipv 50 euro neer te tellen voor D3. T2 zie ik niet als concurrent want dat is een heel andere stijl.
Jij moet maar niet meer denken....ben je erg slecht in! ;)

Diablo3 mag zelfs niet genoemd worden in dezelfde zin samen met PoE en TL2 imo.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 03:26:
[...]

Ze hebben geen concurrentie ATM, dus ook geen rede om het nu uit te brengen. Alle spellen die enigszins in de buurt komen van Hack 'n Slash RPG Diablo zijn nog niet uitgebracht (bv. Grim Dawn, Torchlight 2) dus ze hebben nog geen klanten te verliezen.
FTFY.
Diablo heeft geen concurrentie. Ze gaan echt geen enkele klant verliezen aan tussendoortjes als PoE, GD of T2.
Enige game die ook maar in de buurt kwam van een Diablo-gevoel is in mijn ogen Titan Quest (Immortal Throne).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 10:20:
[...]

Jij moet maar niet meer denken....ben je erg slecht in! ;)

Diablo3 mag zelfs niet genoemd worden in dezelfde zin samen met PoE en TL2 imo.
Ik heb het over twijfelaars, niet over serieuze gegadigden.
Het zou beter zijn geweest wanneer er wel concurrentie is, dan konden wij ook eerder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
BjornE schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:15:
Bericht van amamzon uk. Book of cain wordt vanaf de 22ste geleverd. Yay!
Krijg net een bevestiging van Amazon dat hij verzonden is *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:27:
[...]

Krijg net een bevestiging van Amazon dat hij verzonden is *O*
Same here! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Laatst online: 13-09 21:06
Das toevallig, ik ook ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tja, dat ze geen concurrent hebben is in mijn geval wel waar... Hoeveel ik ze ook minacht voor hun publiciteit zoekerij terwijl ze nog core mechanics aan het omgooien zijn tijdens polijst en balance werk (wat dus ook weer voor terug val in progressie van de laatst genoemden zorgt), ik koop D3 toch wel.

PoE, TL2 of GD kunnen nog zo goed uitpakken, ze gaan standbye als D3 uit komt. Andersom zal D3 waarschijnlijk wel weer veel mensen bij deze drie kleine titels wegstelen, dus beter zetten deze studios wat vaart achter hun releases.

Van deze drie "lesser evils" vind ik overigens Path of Exile de enige echte concurrent voor D3. TL2 is te "cartoon", het lijkt een beetje warcraftig, maar ook kwa gameplay vond ik niet zo veel aan deel 1.
Grim Dawn is nog lang niet af en wil iets Dungeon siege / Titan Quest achtigs doen en zal daardoor naar mijn idee helemaal op de achtergrond blijven. De graphics die ik nu zie zijn allemaal ook wel erg saai / alpha.

PoE is tenminste een serieuze, grimmige setting, eigenlijk meer iets wat ik bij D3 ook verwacht had. De graphics zijn best mooi, maar alles is wel erg modder kwa kleursetting, maar goed, daar komt wellicht nog afwisseling in. De beta is van wat ik gezien heb nog niet super interessant, maar het spel gaat ongetwijfeld interessant om te spelen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PoE lijkt me nog best een aardige titel, maar ik kan me niet voorstellen dat hun verdienmodel genoeg op gaat brengen om de kosten te dekken + de ontwikkelkosten terug te verdienen. Denk dus ook niet dat het een erg lang leven beschoren is, of dat ze toch ingrijpendere betaalonderdelen moeten gaan aanbieden die de game alsnog weer om zeep gaan helpen.

Betwijdel of ze de benodigde miljoenen op gaan brengen met de verkoop van wat vanity items in een dergelijke game.

[ Voor 57% gewijzigd door Bosmonster op 18-12-2011 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
het argument dat je een game niet moet uitbrengen als er GEEN concurrentie aanwezig is. Meneer dit raakt kant noch wal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Hahaha, awesome, lijkt allemaal echt.... geinig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Inderdaad weer eens wat anders dan door je gameverslaafde vader naar een figuur vernoemd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
offtopic:
Leuk ook altijd dat mensen iets proberen weg te krassen in paint terwijl je gewoon simpel een vakje kan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Voel ik hier een juli 2012 aankomen als releasedatum DIII?

Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

wrvk82 schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:15:
Voel ik hier een juli 2012 aankomen als releasedatum DIII?

Zucht.
Het heeft weinig zin om te blijven speculeren over die releasedate. Ik wordt er moe van dat het om de 5 posts blijft terugkomen. Done when it's done en dan horen we het vanzelf wel.
djunicron schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:13:
Tja, dat ze geen concurrent hebben is in mijn geval wel waar... Hoeveel ik ze ook minacht voor hun publiciteit zoekerij terwijl ze nog core mechanics aan het omgooien zijn tijdens polijst en balance werk (wat dus ook weer voor terug val in progressie van de laatst genoemden zorgt), ik koop D3 toch wel.

PoE, TL2 of GD kunnen nog zo goed uitpakken, ze gaan standbye als D3 uit komt. Andersom zal D3 waarschijnlijk wel weer veel mensen bij deze drie kleine titels wegstelen, dus beter zetten deze studios wat vaart achter hun releases.

Van deze drie "lesser evils" vind ik overigens Path of Exile de enige echte concurrent voor D3. TL2 is te "cartoon", het lijkt een beetje warcraftig, maar ook kwa gameplay vond ik niet zo veel aan deel 1.
Grim Dawn is nog lang niet af en wil iets Dungeon siege / Titan Quest achtigs doen en zal daardoor naar mijn idee helemaal op de achtergrond blijven. De graphics die ik nu zie zijn allemaal ook wel erg saai / alpha.

PoE is tenminste een serieuze, grimmige setting, eigenlijk meer iets wat ik bij D3 ook verwacht had. De graphics zijn best mooi, maar alles is wel erg modder kwa kleursetting, maar goed, daar komt wellicht nog afwisseling in. De beta is van wat ik gezien heb nog niet super interessant, maar het spel gaat ongetwijfeld interessant om te spelen worden.
Helemaal mee eens. Het mooie van Diablo 3 is naar mijn mening dat het zo grootschalig is. Het lijkt wel het derde deel van een film of zo. D3 is 1 van de weinige games met een enorme hoeveelheid aan lore en achtergrond informatie/verhalen. Kijk maar naar de boekenreeks. Je kunt je gewoon onderdompelen in de wereld van Sanctuary. Bij b.v. Path of Exile heb ik dat gevoel absoluut niet... het 'leeft' niet om het zo maar te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
De lore en verhalen vind ik leuk, maar zijn uiteindelijk bijzaak. Het is de ongeëvenaarde gameplay die Blizzard elke keer maar weer weet neer te zetten met hun games, het speelt ontzettend vloeiend en ondanks dat je maar 2-3 spells gebruikte in D2 was de combat enorm cool. Gecombineerd met de loot en de wereld maakte dat tot een zeer verslavende game. Dat waren de redenen dat ik meer dan 100 honderd uur D2 gespeeld had, het verhaal kende ik wel na Normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik denk dat het feit dat de Lore al zo goed in elkaar zit alleen maar een teken is hoe goed ze hebben nagedacht over de rest van het spel. Als de lore maar bijzaak is en die is al zo goed hoe goed moet de rest dan wel niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Is het nu wel of niet mogelijk om echt geld te gaan verdienen met Diablo3? Ik hoor namelijk tegenstrijdige berichten. Wanneer het mogelijk is om bijvoorbeeld je items te verpatsen voor geld dan zie ik mezelf dat nog wel doen. Ik zou echter geen extra geld op de aanschafprijs na in items willen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 20:31

flessuh

Set sail for fail!

is er nog wat bekend gemaakt over gegevens van de beta ofzo? ik vind het namelijk best stil rondom diablo de laatste tijd... of ik kijk op de verkeerde plaatsen :p

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:40:
Is het nu wel of niet mogelijk om echt geld te gaan verdienen met Diablo3? Ik hoor namelijk tegenstrijdige berichten. Wanneer het mogelijk is om bijvoorbeeld je items te verpatsen voor geld dan zie ik mezelf dat nog wel doen. Ik zou echter geen extra geld op de aanschafprijs na in items willen steken.
Je kunt geld alleen 'innen' als je daarvoor kiest direct na de verkoop. Dan kun je kiezen om deze OF naar je Battle.net account te verplaatsen, of uit te laten betalen (via PayPal bijvoorbeeld).

Je bestaande tegoed kun je niet uit laten betalen. Wel kun je een item kopen en verkopen, maar dan betaal je natuurlijk dubbele kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:15
Bosmonster schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:38:
[...]

Je kunt geld alleen 'innen' als je daarvoor kiest direct na de verkoop. Dan kun je kiezen om deze OF naar je Battle.net account te verplaatsen, of uit te laten betalen (via PayPal bijvoorbeeld).

Je bestaande tegoed kun je niet uit laten betalen. Wel kun je een item kopen en verkopen, maar dan betaal je natuurlijk dubbele kosten.
Bij mijn weten is het niet meer mogelijk om inkomsten uit het RMAH om te zetten naar echt geld om dit via paypal te incasseren. volgens mij als je het op je BNET account zet , wordt het omgezet naar Blizzard Bucks die je kunt besteden in de blizzard store. items voor geld verkopen wat je daadwerkelijk in je vingers krijgt is bij mijn weten niet mogelijk meer.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Visgek24 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:14:
[...]

Bij mijn weten is het niet meer mogelijk om inkomsten uit het RMAH om te zetten naar echt geld om dit via paypal te incasseren. volgens mij als je het op je BNET account zet , wordt het omgezet naar Blizzard Bucks die je kunt besteden in de blizzard store. items voor geld verkopen wat je daadwerkelijk in je vingers krijgt is bij mijn weten niet mogelijk meer.
In dat geval is de RMAH toch voor veel mensen een oninteressante feature? Ik krijg er op deze fiets een cashcow idee bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
FloydRaalte schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:30:
[...]

In dat geval is de RMAH toch voor veel mensen een oninteressante feature? Ik krijg er op deze fiets een cashcow idee bij.
En wat voor meerwaarde hebben die funds dan nog? Als je er alleen items mee kan kopen en iets in de Blizzard store. Dan kunnen ze netzogoed de items in de Blizzard store voor gold aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Volgens mij is de FAQ op Bnet vrij duidelijk... Als D3 live is, kun je bij een post op het RMAH aangeven of je de opbrengst naar Bnet wil laten gaan of naar Paypal (bijvoorbeeld). Als je de opbrengst naar Bnet laat gaan kun je er items en spellen op Bnet mee kopen, als je het naar Paypal laat gaan, neem Blizzard een extra fee en ook Paypal zal er hun fee vanaf halen. 'Cashing out' zal waarschijnlijk alleen zinnig zijn als je een duur item verhandelt.

[ Voor 7% gewijzigd door embee op 20-12-2011 13:54 ]

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

FloydRaalte schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:40:
Je kunt dingen verkopen, in de RMAH.
Echter hebben er veel meer mensen jouw eigen instelling dan dat er mensen zijn die geld willen uitgeven.
Daarnaast ga je onvermijdelijk weer een bult chinezen vinden die d3 gaan spelen om alles wat ze vinden te verkopen, en chinezen al blij zijn met een uurloon van een euro per uur.

Dus verwacht niet dat je een avondje items kunt runnen en dan 25E overhouden ofzo, eerder 1E :)

Dus je kunt op je vingers natellen dat tenzij je iets supersuper rare's vind, het eigenlijk niet echt de moeite waard is om voor geld te spelen in D3

[ Voor 6% gewijzigd door heuveltje op 20-12-2011 14:03 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

heuveltje schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:01:
[...]

Echter hebben er veel meer mensen jouw eigen instelling dan dat er mensen zijn die geld willen uitgeven.
Daarnaast ga je onvermijdelijk weer een bult chinezen vinden die d3 gaan spelen om alles wat ze vinden te verkopen, en chinezen al blij zijn met een uurloon van een euro per uur.

Dus verwacht niet dat je een avondje items kunt runnen en dan 25E overhouden ofzo, eerder 1E :)

Dus je kunt op je vingers natellen dat tenzij je iets supersuper rare's vind, het eigenlijk niet echt de moeite waard is om voor geld te spelen in D3
25 euro op een avond zou ook wel erg veel zijn. Maar stel je voor dat je een paar euro per maand overhoudt aan het verkopen van goeie items, dat vindt ik al meer dan genoeg en dat zou mij extra motivatie geven om items te verkopen op de RMHA. Ik weet ook niet of er wel markt voor is. Ik zelf in ieder geval niet. Ik zou nooit een bepaald item voor geld kopen in een RMHA, dat vindt ik gewoon niet nodig, en aangezien ik geen hardcore player hoef ik niet perse end game gear. Ik heb nu pas (2011) in D2 een full IK set. Nog nooit betere items gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

heuveltje schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:01:
[...]

Dat is inderdaad wat er gaat gebeuren als Blizzard 3rd party winkels compleet weet af te sluiten en alle sweatroom farms de RMAH gaan gebruiken... Je kunt dan voor een drol alle items op de meest gewilde na kopen en hoeft zelf niet meer zo veel moeite te doen.

Maar gegeven de fee's zal het allemaal niet zo heel lucratief worden en zullen er wel weer 3rd parties komen met alle (ingame) spam van dien. Als B.net ooit gehacked wordt en de emailadressen geoogst worden... horror.

Het kan ook zijn dat mensen gewoon minimaal de fee willen vangen en dus weinig moeite doen om low-items neer te zetten. Ik denk omdat de economie van D3 met de AH's zo moeilijk in te schatten wordt dat Blizzard er veel tijd voor wilt nemen. Daarnaast zijn er nog al die regeltjes in allerlei Aziatische (maar ook Europese) landen wat betreft wat wel en niet mag met "echt" geld in online games.

Deze manier van "online aanbieden" door een Amerikaans bedrijf in Korea schijnt nogal een probleem te zijn. Het zou toch jammer zijn als ze voor een global release gaan en dat soort juridische grappen voor veel uitstel zouden zorgen...

===

@ Hierboven,

Ik heb wel eens 2 maanden gespeeld en nog steeds geen IK armor kunnen bemachtigen. Toen had ik graaaaag een veilige manier van betalen gehad om er één te bemachtigen. Ik weet dat het onzin is en het geld inmiddels vervallen zou zijn, gezien ik die account niet goed genoeg in leven houd, maar goed.

Ik zie mezelf nog wel een euro of 10 uitgeven voor items indien nodig als ik daar meer speelplezier uit haal. Mits de prijzen niet al te gek worden natuurlijk en ik voldoende lol uit het spelen van D3 haal.

Maar zoals het er nu uit ziet is de kracht van je char voor 80% op de items gebaseerd. Geen stat-points, altijd dezelfde skills en alleen Runestones die een verschil maken, naast je Crafters. Loot-whoring lijkt echt een must tot nu toe in D3, meer dan in D2, hoewel Hell D2 LoD eigenlijk ook alleen te doen was met super items en high-end runewords.

===

Gezien er toch al een wall-of-text staat in m'n post ga ik nog even door:

Zou er een optie komen om "normal" diff over te slaan? Als je toch een shared stash met goed spul hebt staan voor een nieuwe char, zou het prettig zijn als je "easy-mode" over kon slaan en na één keer het hoogste moeilijkheidsniveau te hebben gehaald meteen een level 10~20 char kon beginnen op Nightmare.

[ Voor 25% gewijzigd door djunicron op 20-12-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:35:
[...]

25 euro op een avond zou ook wel erg veel zijn. Maar stel je voor dat je een paar euro per maand overhoudt aan het verkopen van goeie items, dat vindt ik al meer dan genoeg en dat zou mij extra motivatie geven om items te verkopen op de RMHA. Ik weet ook niet of er wel markt voor is. Ik zelf in ieder geval niet. Ik zou nooit een bepaald item voor geld kopen in een RMHA, dat vindt ik gewoon niet nodig, en aangezien ik geen hardcore player hoef ik niet perse end game gear. Ik heb nu pas (2011) in D2 een full IK set. Nog nooit betere items gehad.
Er zal vast en zeker wel markt voor zijn, de dupestores in Diablo 2 konden niet voor niets blijven bestaan.
Echter zul je, als je echt profijt van RMAH wilt hebben, juist wel een hardcore player moeten wezen. Spelers die volhardend itemfarmen en daarbij veelvuldig craften zullen ook meer kans maken om echt waardevolle items te vinden. Als je gewoon casual een paar uurtjes per week speelt kun je natuurlijk ook tegen een dure ring aanlopen maar de kans is kleiner en je zult bijv. ook langer bezig zijn je artisans te upgraden :)
djunicron schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:38:
[...]

Ik heb wel eens 2 maanden gespeeld en nog steeds geen IK armor kunnen bemachtigen. Toen had ik graaaaag een veilige manier van betalen gehad om er één te bemachtigen. Ik weet dat het onzin is en het geld inmiddels vervallen zou zijn, gezien ik die account niet goed genoeg in leven houd, maar goed.
Traden, als je slim en handig trade kun je zonder probleem leuke dingen krijgen :)
Zou er een optie komen om "normal" diff over te slaan? Als je toch een shared stash met goed spul hebt staan voor een nieuwe char, zou het prettig zijn als je "easy-mode" over kon slaan en na één keer het hoogste moeilijkheidsniveau te hebben gehaald meteen een level 10~20 char kon beginnen op Nightmare.
Ik denk niet dat Blizzard een dergelijk optie in zal bouwen en ergens is het ook niet echt nodig als je het mij vraagt. Mocht je je nieuwe char toch goed kunnen gearen dan ben je er toch zo doorheen en het biedt eveneens een mogelijkheid om nog even wat bosses mee te pikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

psychoclown schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:18:
Ik denk niet dat Blizzard een dergelijk optie in zal bouwen en ergens is het ook niet echt nodig als je het mij vraagt. Mocht je je nieuwe char toch goed kunnen gearen dan ben je er toch zo doorheen en het biedt eveneens een mogelijkheid om nog even wat bosses mee te pikken :)
Ben je niet gelevel - capped in het begin? m.a.w. je krijgt 0 experience wanneer je vijanden die 10 levels hoger zijn de jij bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:44:
[...]

Ben je niet gelevel - capped in het begin? m.a.w. je krijgt 0 experience wanneer je vijanden die 10 levels hoger zijn de jij bent?
Geen idee maar dat zou natuurlijk nog een kunnen reden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
FloydRaalte schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:44:
[...]

Lijkt me oneerlijk als je het wel lukt maar niets voor krijgt, als je nu meegeholpen wordt door iemand anders die wel hogere level is dan lijkt me het logisch dat je dan geen exp krijgt. Maar als je op eigen houtje een dikke mob killed dan moet je juist extra experience krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bulls schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:57:
[...]

Lijkt me oneerlijk als je het wel lukt maar niets voor krijgt, als je nu meegeholpen wordt door iemand anders die wel hogere level is dan lijkt me het logisch dat je dan geen exp krijgt. Maar als je op eigen houtje een dikke mob killed dan moet je juist extra experience krijgen.
Toch waren ze dit van plan. Ze hadden al eens eens een heel systeem laten zien met kleurtjes achter de mob-portraits hiervoor.

(grijs = 10 levels lager, = geen xp meer, en zwart / paars / donker rood (paar keer veranderd) was >= 11 levels hoger, en dat leverde ook niets op.)

Ze willen dit voorkomen om te zorgen dat mensen zich laten rushen en vervolgens in gebieden waar ze het omwillen van hun skills makkelijker hebben gaan power levellen. Je kunt dat wel doen op plekken waar je dus 8~10 levels hogere mobs treft, maar dus niet 15 levels hoger.

Volgens mij telden Uniques (named oranje mobs) en dus bosses niet mee, die zijn een klasse apart en daar krijg je gewoon xp voor. Maar ik heb eigenlijk nog niemand zich tot de SK zien laten rushen om deze op laag level (1 t/m 4 ofzo) te slayen. Maar goed, de mobs in de beta zijn volgens mij ook maar maximaal level 10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

djunicron schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:31:[...]
Toch waren ze dit van plan.... (verhaaltje)
Ik dacht al dat ik dit een keer voorbij heb zien komen! Wordt overigens in zeer veel MMORPG games gebruikt en minpunt in zulke games is dat het dat eindeloze grinden ontzettend benadrukt. Gelukkig zullen we daar in D3 geen last van hebben.

Even wat anders, hebben jullie al een BattleTag aangemaakt? Het is naast Real-ID een secundaire communicatieplatform voor Battle.net klanten. Real-ID geeft je in feite dezelfde mogelijkheden alleen liggen je gegevens dan ook bij je Real-ID friends. Iets wat je in een game niet altijd wilt. BattleTag levert hier uitkomst en geeft je de mogelijkheid om veel in-game friends te hebben zonder dat ze jouw prive gegevens te zien krijgen. In de toekomst moet je hiermee cross-game kunnen communiceren. Dus ongeacht of je SC2, WoW of D3 aan het spelen bent.

What is a Battle.net BattleTag?
A BattleTag is a unified, player-chosen nickname that will identify you across all of Battle.net – in Blizzard Entertainment games, on our websites, and in our community forums. Similar to Real ID, BattleTags will give players on Battle.net a new way to find and chat with friends they've met in-game, form friendships, form groups, and stay connected across multiple Blizzard Entertainment games. BattleTags will also provide a new option for displaying public profiles.

When will BattleTags go live?
We will soon begin limited testing of some features and functionality of BattleTags in the Diablo III beta test, and the feature will be available to Diablo III players at launch. BattleTags will be integrated into other Blizzard games and services such as World of Warcraft and StarCraft II at some point in the future, but we don't have exact rollout plans to share just yet.

Will my BattleTag be unique?
A player's BattleTag is not unique, so you won't need to worry about whether your preferred name is available. You can use any name you wish, as long as it adheres to the BattleTag Naming Policy. Only one BattleTag can be associated with each Battle.net account.

If my BattleTag isn't unique, what makes me uniquely identifiable? How will I know I'm adding the right friend to my friends list?
Each BattleTag is automatically assigned a 4-digit BattleTag code, which combines with your chosen name to create a unique identifier (e.g. AwesomeGnome#3592). Your BattleTag and code are viewable when you log in to the Battle.net website and within the Diablo III beta client, and can be shared with other players who want to send you a friend request manually. You will also be able to send BattleTag friend requests list within the context of a game (by clicking a person's BattleTag when he or she sends you a message, for example) without knowing their BattleTag code. In either case, each player must mutually agree to become BattleTag friends.

I'm not in the Diablo III beta – can I choose a BattleTag now anyway?
Sure! You can pick your BattleTag now through Battle.net Account Management, regardless of whether you're participating in the Diablo III beta test. Simply visit the BattleTag creation page (http://www.battle.ne...tag-create.html) to get started. Make sure to choose a handle you will be happy with in the long term and that abides by our BattleTag Naming Policy, as you will be unable to change your BattleTag once you've selected it. We plan to provide a way for players to change their BattleTags in the future, but we don't have any further details to share just yet.

Where will my BattleTag be seen?
During the Diablo III beta test, your BattleTag will be seen in the Diablo III client (on friends lists and in chat), on the Diablo III forums, and in Battle.net Account Management. In the future, expect it to be displayed in other Blizzard games like StarCraft II and World of Warcraft on friends lists, in chat, or when making posts on their associated forums. We'll have further details on how and where your BattleTag will be displayed in the future.

When will World of Warcraft and StarCraft II support BattleTags?
Our plan is for all current and future Blizzard games to support BattleTags eventually. However, we don't have any announcements to make regarding when BattleTags will be integrated into World of Warcraft or StarCraft II at this time.

Do I need to choose my BattleTag now?
You will only be required to create a BattleTag now if you'd like to log in to the Diablo III beta client (beginning with an upcoming patch) or to use a Diablo III-related identity on the Diablo III forums. You will still be able to post on these forums using a World of Warcraft or StarCraft II character name if you wish.

Will I still be able to display my character on my profile or Armory page?
Armory profiles will be unaffected by the introduction of BattleTags. We'll have more information on how BattleTags will be integrated into existing games in the future.

How will this affect World of Warcraft?
BattleTags will add a new way for you to make friendships and communicate in World of Warcraft. For example, you'll be able to create cross-game, cross-realm friendships with your BattleTag, similar to the way Real ID works now. We'll have more details to share closer to the feature's launch.

Will this affect my existing Real ID friendships?
No. Your Real ID friendships will continue to exist, and all of the features and benefits of Real ID will remain available to you. BattleTags will simply give players another way to connect and communicate across Blizzard games. For example, if two players aren't Real ID friends but want to stay in touch across Battle.net, they'll be able to establish a BattleTag-based friendship; in the future, BattleTag friends will have access to many of the communication benefits (such as cross-game chat) currently available to Real ID friends.

Do BattleTags replace Real ID? Can I create new Real ID friendships?
BattleTags are a new feature separate from Real ID. Real ID will continue to work as it always has, and you can continue to create Real ID friendships with people you know in real life.

Will this affect my World of Warcraft or StarCraft II character names in any way?

Your World of Warcraft character names will continue to exist and work as they currently do. We're still in the process of determining how we will handle StarCraft II character names once BattleTags are integrated into the game.

How does my BattleTag work in the Diablo III beta?
Only some BattleTag features will be available during the Diablo III beta test. At first, players will be able to add friends to their friends list using their BattleTags, though new or different features may be available at different times during the testing process. We'll have more information on all of the features of BattleTags in Diablo III with the launch of the game next year.

To add a friend via their BattleTag manually in the Diablo III beta client, simply type their BattleTag and code (e.g. DemonStomper#1537) into the Add a Friend field in the Add Friend interface. This will send the player a BattleTag friend request; if the other player accepts your request, your BattleTags will appear on each other's friend lists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik had al eentje gemaakt. Maar ik heb gelezen dat er een bug is op bepaalde namen. Sommige namen die wel gewoon geaccepteerd zouden moeten worden, worden niet geaccepteerd of zijn al in gebruik. Daar werken ze aan.

Vind het wel een goed systeem trouwens. Eigenlijk kunnen ze real-ID afschaffen. De mensen die je real-ID mogen hebben, die kennen je toch wel. Of er moeten nog andere verschillen zijn tussen realID en batteTag?

Leven en laten leven!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Nieuwe beta key contest.... helaas maar 500 keys. Doe dan 50.000 of zo. Dit zet toch geen zoden aan de dijk. :? En je moet nog over Twitter beschikken ook. Never nooit niet.

BlizzardCS is giving away 500 keys for the exclusive Diablo III beta test over the next five weeks. If you want to lead the charge against the minions of the Burning Hells before the game’s official release – follow the instructions below and enter the drawing for your chance to win.

Starting December 20, 2011, we’ll be randomly selecting 100 winners each week to receive a key to our exclusive Diablo III beta test. Drawings will occur at the end of every Tuesday for five (5) weeks for the total 500 keys.

What you need to know

How to Enter:

1. Have an active Battle.net® account
2. Be a registered user of Twitter®
3. During the Contest period become a follower of BlizzardCS® by visiting http://twitter.com/BlizzardCS and clicking “Follow;”
4. Use the hashtag #DiabloBeta and @BlizzardCS in a Tweet,
5. Send an email of the tweet to cstwitterfeedback@blizzard.com. With a link to your tweet

If you have not registered a Battle.net account, visit http://www.battle.net to register for a Battle.net account at no cost to you; and if you are not a registered user of Twitter®, simply visit http://twitter.com/signup to register at no cost to you.

Sweepstakes Starts
December 20, 2011 @ 1:00 pm (PST)
Sweepstakes Ends
January 23, 2012 @ 11:59 pm (PST)

• Dakreal
Aangezien ik anti-twitter ben vind ik dit wel een jammere actie. Er zijn mensen die zich ingeschreven hebben, doe de verloting daarop en niet weer via een extra 3rd party...

Maar goed, beta gaat er toch niet meer inzitten voor mij :) Ik vermaak me wel met SWtor totdat Diablo 3 uitkomt.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb al lange tijd een twitter account exclusief om aan wedstrijden mee te doen, zeker in het geval van Blizzard geen overbodige luxe. Dat je dat niet wil doen omdat je "anti-twitter" bent, tja...meer kansen voor mij :9

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• F1xxer
  • Laatst online: 13-09 13:04
Misschien moet ik deze vraag hier niet stellen maar ik doe het toch! :P

Wat zou een goede 13 inch laptop zijn voor diablo 3 op medium te spelen? Ik zit al een tijdje naar de Vaio S te kijken, maar ik vind die erg duur. En mac wil ik niet.

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

F1xxer schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:55:

Wat zou een goede 13 inch laptop zijn voor diablo 3 op medium te spelen? Ik zit al een tijdje naar de Vaio S te kijken, maar ik vind die erg duur. En mac wil ik niet.
Nee das de instelling |:(

anyway de spec eisen staan gewoon in de ts
http://us.battle.net/supp...7.blade35_08_bnet-support

Dan kun je zelf de rest wel bedenken neem ik aan ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Dakreal
Boeboe schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:53:
Ik heb al lange tijd een twitter account exclusief om aan wedstrijden mee te doen, zeker in het geval van Blizzard geen overbodige luxe. Dat je dat niet wil doen omdat je "anti-twitter" bent, tja...meer kansen voor mij :9
Ik heb me op de website ingeschreven, daarmee voldoe ik aan de voorwaarden om te participeren aan de beta. Dat ze dan weer twitter erbij gooien vind ik wat jammer.

Twitter is een overbodige luxe voor particulieren, maar goed :)

Beta stelt niet zoveel voor vergeleken met het volledige spel. Ik wacht nog wel ff zodat ik verder kan dan King Leoric :p

F1xxer schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:55:

Net zoals heuveltje al zegt, specs staan in de TS of in de link die heuveltje je gegeven heeft en daarnaast is dit niet de juiste plaats om dat te vragen.

• Bulls
Ik snap dat ook niet, ja eigenlijk wel ze profiteren gewoon van de hype en daarmee "kopen" waarschijnlijk die 3rd party sites een aantal keys om zo extra publiciteit te krijgen, vandaar die Facebook en Twitter beta give-aways.

Ik vind het beter als ze gewoon keys verloten onder de participants van Blizzards Beta program zelf. Al dat geneuzel met die social media. Waarom gaan ze niet wat keys "weggeven" via HBO ofzo zodat weer heel veel mensen daar een abonnement op nemen. :z

Verwijderd

Om even terug te komen op het RMAH:

In een blue post van kort geleden is gezegd dat Blizzard niet verwacht dat je door middel van het RMAH je baan op kunt gaan zeggen, je kunt er een leuk bedrag mee bijverdienen maar dat is geen vetpot.
Daarnaast zou je ook niet bang hoeven zijn voor spam van onze Chinese vriendjes want je kunt alleen chatten, als ik het goed gelezen heb, met teamgenoten en mensen die je zelf als vriend aan je Battle.net toegevoegd hebt. Het is geen MMO met een algemeen chatkanaal zoals in bv WoW.

En ze aimen nog steeds op een release in Q1. Dat hele Korea verhaal wat op internet rond blijft zwerven is stierepoep hebben ze weer herhaald.

• Thyranys
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:20:
En ze aimen nog steeds op een release in Q1. Dat hele Korea verhaal wat op internet rond blijft zwerven is stierepoep hebben ze weer herhaald.
Opnieuw wordt hier iets verkeerd gequotet. De echte quote van Bashiok gisteren was:
We don't have a release date. We're shooting for early 2012. That's it.
(http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3764578704?page=7#136)

"Early 2012" is niet gelijk aan "Q1 2012". "Q1 2012" is een duidelijk afgelijnde periode, namelijk de eerste drie maanden van 2012. "Early 2012" is dat niet. Juni 2012 zou ook nog onder "Early 2012" kunnen vallen.
Ik wil niet pessimistisch zijn, maar ik wil wel voorkomen dat mensen denken dat Blizzard voor een Q1 2012 release aan het mikken is, terwijl ze dat nooit daadwerkelijk zo gezegd hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Thyranys op 22-12-2011 12:31 ]

Verwijderd

Als juni bij jou ook vroeg in het jaar valt wil ik weleens weten wanneer halverwege het jaar bij jou is, eind september?
Early kan nooit hetzelfde zijn als halverwege want dan zouden ze dat wel zeggen. April zou eventueel ook nog kunnen maar later zeker niet. Er zullen niet veel mensen zijn die bij "early" op de zomer zullen mikken maar eerder voorjaar.

• Thyranys
Ik zeg niet dat Juni bij mij in Early 2012 valt. Ik zeg alleen dat "early" een subjectief begrip is en Blizzard kan daar dus eender welke termijn op plakken als puntje bij paaltje komt. 'Q1' is een objectief begrip, 'Early' is een subjectief begrip.

• Dakreal
Het feit is waar we allemaal zeker van kunnen zijn, is dat blizzard nog GEEN release date bekend heeft gemaakt. Dus als je er nou rekening mee houdt dat ie 1 maart 2013 uitkomt, dan ben je altijd blij. Wat een heisa om een release date.. heb gewoon geduld.. het wordt vanzelf beloond.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Dakreal schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:54:
Het feit is waar we allemaal zeker van kunnen zijn, is dat blizzard nog GEEN release date bekend heeft gemaakt. Dus als je er nou rekening mee houdt dat ie 1 maart 2013 uitkomt, dan ben je altijd blij. Wat een heisa om een release date.. heb gewoon geduld.. het wordt vanzelf beloond.
Inderdaad, kunnen we geen lijfstraffen invoeren voor mensen die weer over die verrekte releasedate beginnen? :+
Bulls schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:10:
Ik snap dat ook niet, ja eigenlijk wel ze profiteren gewoon van de hype en daarmee "kopen" waarschijnlijk die 3rd party sites een aantal keys om zo extra publiciteit te krijgen, vandaar die Facebook en Twitter beta give-aways.

Ik vind het beter als ze gewoon keys verloten onder de participants van Blizzards Beta program zelf. Al dat geneuzel met die social media. Waarom gaan ze niet wat keys "weggeven" via HBO ofzo zodat weer heel veel mensen daar een abonnement op nemen. :z
Ten eerste is inderdaad de manier waarop men die keys verloot echt knudde. Maar waar ik meer op doelde is dat 500 keys echt niets maar dan ook niets is de 5 miljoen (in de lucht gegrepen aantal) mensen die een key willen hebben. Volgens mij is de kans nog groter dat je door een meteoriet wordt geraakt dan dat je een van deze keys krijgt. Wanneer ze nou 50.000 keys uitgeven, kijk daar hebben dan wat aan.

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:40:
Als juni bij jou ook vroeg in het jaar valt wil ik weleens weten wanneer halverwege het jaar bij jou is, eind september?
Early kan nooit hetzelfde zijn als halverwege want dan zouden ze dat wel zeggen. April zou eventueel ook nog kunnen maar later zeker niet. Er zullen niet veel mensen zijn die bij "early" op de zomer zullen mikken maar eerder voorjaar.
Als je een jaar op deelt in Early 2012 en late 2012 dana is eind juni de scheidslijn
Als je een jaar op deelt in Q1, Q2, Q3 en Q4 waar valt eind juni dan in? Q2 of Q3?

De meeste mensen zullen eind juni inderdaad aanduiden als half 2012. dan krijg je drie vakken?
Begin 2012: januari tm april
half: mei - augustus
eind: september - december

Als ze precies wisten wanneer het klaar was zouden ze wel zeggen die dag, die datum is het te koop. Ze weten echter nog niet wanneer alles klaar is en geven ze toch een richting waar ze aan denken. voor Early 2012 was het dat ze het voor 2012 af hoopte te hebben (geen bron).

Met vage aanduidingen zijn de marges ook vaag en je zou early 2012 inderdaad ook kunnen aanduiden met eind juni. Hou je die aan zal je (hopelijk) niet teleurgesteld worden. vind je early 2012 de eerste twee weken van januari dan wordt je waarschijnlijk teleurgesteld.

Ikzelf houd rekening met: voor eind maart, en heb mijn verwachting ook ingesteld dat het inderdaad Q2 kan worden. maar natuurlijk hoop ik Z.S.M.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Bulls
Misschien nog beter het jaar in procenten te verdelen, 365 dagen, dat is dan 36,5 dagen per 10%
Ik gok op 27,6% jaar voor de release date. Dat word dan 100,74 dagen en dat is maandag 2 april om 17,46 uur!

Oh en exact 50% van volgend jaar komt uit op 21 juni op 12 uur smiddags.

[ Voor 17% gewijzigd door Bulls op 22-12-2011 14:56 ]

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Yay, ik heb iets leuks te doen gedurende deze kerstvakantie!
Ik haalde zojuist uit de brievenbus een pakketje van Amazon.uk, met daarin: The Book of Cain!!!

Ik moet zeggen dat het boek erg stevig aanvoelt en van zeer goede kwaliteit is, de artwork is prachtig en het leest fijn weg. Heb boek bevat 147 bladzijden en zelfs een kaart van het Diablo3 universum (plattegrond). Check dit filmpje om een indruk te krijgen van dit prachtige boek!
http://www.youtube.com/wa...w&feature=player_embedded

Nu nog een leuke beta key en het kerstfeest is compleet 8)

Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/diablo/images/4/42/BookOfCain.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Nostordici op 22-12-2011 16:08 ]

• Rinzler
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

Al dat release date gebeuren hier allemaal! Als Blizzard early 2012 zegt verwacht/hoop ik het gewoon voor de nieuwste E3 editie. Maart is ondertussen al niet zo ver meer. Als het toch na E3 wordt hebben ze heel scheef geschat of zijn ze nog onverwachte problemen tegen gekomen. Whatever, het komt er aan, het wordt episch en het verslavingsgehalte zal hoog zijn.

Ik hou me wel verder nog bezig met D2 SP, onlangs eens terug mee begonnen :P ben nooit een pro geweest in Diablo (zotste item dat ik vroeg op bnet had was een buriza ofzo, niets spectaculair :P) maar zit op SP ondertussen toch in Act 2 hell met FO + FW sorc. Vnv geraak ik wel tot Duriel, maar ik betwijfel of ik die ga clearen met dat verdomd kleine kamertje.

Iemand de nieuwe Diablo 3 gaming gear al gezien? :P Steelseries muis speciaal gemaakt voor het 'off-the-chart' klik gehalte van Diablo! Een muis specifiek gemaakt om veel te klikken, ik ben eens benieuwd of ik (als casual gamer) het verschil zou merken met mijn G518 muis.

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Leuke muis, maar voor 70eu koop ik volgens mij 3 muizen waar dan net geen slick design op zit maar net zo goed weg klikt..

En ik geef wel doodleuk wat euro´s meer uit voor de CE van DIII... Ja vreemde maatstaven ;)
Vraag me altijd af of het niet gewoon marketing praat is en dat het enkel duurder is omdat er een leuk plaatje op zit. Alle andere hack & slash RPG's heb ik prima op mijn Logitech muisjes gespeeld en die leven nu nog steeds en zijn een stuk(je) goedkoper. Tis maar net wat je ervoor over hebt ;)

• FloydRaalte

FloydRaalte

skoozie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:04:
[...]
Ikzelf houd rekening met: voor eind maart, en heb mijn verwachting ook ingesteld dat het inderdaad Q2 kan worden. maar natuurlijk hoop ik Z.S.M.
Om Bashiok maar even te quoten:
Some say the end is near. Some say we'll see armageddon soon. I certainly hope we will. I sure could use a vacation. :+

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

psychoclown schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:17:
Vraag me altijd af of het niet gewoon marketing praat is en dat het enkel duurder is omdat er een leuk plaatje op zit. Alle andere hack & slash RPG's heb ik prima op mijn Logitech muisjes gespeeld en die leven nu nog steeds en zijn een stuk(je) goedkoper. Tis maar net wat je ervoor over hebt ;)
de G700 van logitech, ongeveer dezelfde prijs klasse:
Technical Specifications

Tracking
Resolution: 200 – 5,700 dpi
Image processing: 12 megapixels/second
Responsiveness
USB data format: 16 bits/axis
USB report rate: Up to 1,000 reports/second
Sleep mode: variable
Glide
Dynamic coefficient of friction - Mu (k): .09**
Static coefficient of friction - Mu (s): .14**
Durability
Buttons (Left / Right): 8 million clicks
Feet: 250 kilometers
Max. acceleration
30G* Max. speed: up to 165 inches(4.19 m)/second*
8 miljoen kliks. vs de 10 miljoen van de D3-muis. geen idee hoeveel ik er doe op een dag trouwens...
maar dan blijf ik ook liever bij een vertrouwd merk :D

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Rinzler
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

skoozie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:48:
[...]

de G700 van logitech, ongeveer dezelfde prijs klasse:

[...]

8miljoen kliks. geen idee hoeveel ik er doe op een dag trouwens...
maar dan blijf ik ook liever bij een vertrouwd merk :D
De D3 steelseries muis garandeerd een 10 miljoen clicks. En als ik het goed heb verstaan uit het filmpje zou de driver standaard het aantal clicks bijhouden (geen idee hoe dat zit bij andere muizen). Maar ja, ik blijft wel bij mijn trouwe G518 voor de helft van de prijs :P meer dan deftig genoeg voor mij. En zoals Baroshir steek ik dan liever mijn geld in de CE :9~

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 19:28
Mwah ik heb al een game muis ^^.

Verder boeie dat de driver bijhoudt hoeveel clicks er zijn, er zijn programma's die dit kunnen inclusief de afgelegte afstand van je muis. Deze stats vervolgens online bij houden waardoor je ze niet meer kwijtraakt.
Het zijn prima muizen hoor dat niet, maar het "D3" thema is natuurlijk puur marketing.

En voor je aan de 8 miljoen kliks zit heeft vast iets anders van de muis het al begeven :P

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
Bosmonster schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:06:
En voor je aan de 8 miljoen kliks zit heeft vast iets anders van de muis het al begeven :P
Nooit Diablo 2 gespeeld zeker? :p

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Hihi, Blizzard stuurde me een leuke email vandaag. Ik mag deelnemen in de beta test. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Er werd al aangekondigd dat er in New Zealand een beta wave komt via een tijdschrift / website dingetje. Daarvan zouden ze op 6 Feb. een uitslag bekend maken. Er werd door het tijdschrift geroepen dat de beta wel tot eind Q1 zou duren.

En dan zegt Bashiok dus nog altijd:
We're shooting for early 2012.

Dus 1.) Ze weten niet of ze dat gaan halen. En 2.) Het is waarschijnlijk dus niet Q1, anders hadden ze dat ook wel gezegd inmiddels. Als de beta tot eind Q1 door loopt zal het echt nog wel April / Juni zijn.
En Amerikanen doen niet echt aan "mid" in mijn ervaring. Dan noemen ze het gewoon "summer". (early-summer-late met een nogal vreemde overlap) Een release in juni is dan ook eigenlijk waar ik aan denk inmiddels, ook gezien de Bashiok lange reactie een paar pagina's terug hier.

Wel weer typisch, ze blijven maar doorschuiven...

[ Voor 3% gewijzigd door djunicron op 22-12-2011 17:49 ]

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

djunicron schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:37:

Wel weer typisch, ze blijven maar doorschuiven...
Wat allemaal prima is, maar begin dan niet 2 jaar van te voren al met plaatjes posten en mij lekker te maken :(

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 22-12-2011 18:37 ]

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Kapoen schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:08:
[...]

Nooit Diablo 2 gespeeld zeker? :p
D2 heeft mij minimaal 2 muizen en 1 keyboard gekost.. Dan liever gewoon een "normale" logitech muis, die hebben tegenwoordig ook minimaal 4 goed bruikbare knoppen (2 onder je duim, prima te gebruiken).

Toegeven dat de muis er zeker stoer uit ziet, maar imo is het ook gewoon een marketingactie en is de kale muis min. 30 euro goedkoper ;)

Wat betreft de beta.. ik zie het allemaal wel, release komt vanzelf, genoeg om voorlopig als tussendoortje te spelen :)
Nu een kleine anderhalf uur gespeeld met een Wizard. Ik moet zeggen dat het wel lekker wegspeelt deze game. Had ook nog niet eerder een Diablo game gespeeld, dus voor mij is het allemaal nog nieuw. Maar het is allemaal goed begrijpbaar. Spel komt op een goed bij te houden tempo opgang. Graphics zien er allemaal dik in orde uit ook en dat terwijl mijn pc echt geen state of art systeem is (zie link in mn signature).
Het enige wat ik vooral irritant vond is, dat wanneer ik aanval mn character steeds naar de vijanden toe liep, maar dat was totdat ik de stand-still hotkey gevonden had :P. Heel soms zit de scenery ook in de weg, want normaal worden alle objecten die voor je character in beeld verschijnen transparant, maar soms is dit net niet genoeg om goed te zien wat er gebeurd. Gelukkig heb ik dat nog maar een keer of twee gezien in die anderhalf uur. Dus het valt nog mee.
Het spel is leuk, verhaal is ook leuk om te volgen. Dus dat komt wel goed, denk ik.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:18
Ik wil ook :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Artikel over RMAH en Region Availability:

Official Blizzard Quote:
I'm assuming you're not purposefully misquoting him to try to make your post factual. Let me go ahead and transcribe what he actually says in the video you linked:

"You're just buying Diablo III. You can play it anywhere in the world. So you guys get to choose. Now what we will do is we will lock you down to a specific auction house. So for instance if you're a European national you'll have access to the European auction house, but you'll still be able to play in North America. You can participate in the gold auction house anywhere in the world, right, but you can only participate in the real money auction house in your native country."

Which sort of makes the rest of your post baseless in its conclusions. But that's ok! I appreciate everyone trying to unravel the secrets, and it's fun for me to read, so keep at it. :)

Linking multiple region's economies?

Characters are still region based. Just like Diablo II. You could log in to USWest, or USEast, or Europe, or Asia, but you had different characters on each. There's no possibility of trading between regions.

I'm sort of taken aback now... How are so many people directly misquoting or misinterpreting things while simultaneously linking to the exact source that proves what they're saying is inaccurate?

What I said was:

We've spent a very long time working with our legal departments around the globe researching regional laws and regulations, if not obtaining government approvals. We announced the feature because we know it to be sound from a legal perspective. If any local or country-specific laws do become an issue we'll of course be sure to let people in those regions know.

All of that is true, and continues to be true to this day.

Can we play with friends on different regions?
You can, but you'd need to log in to the EU region and create a character to begin playing with him, or he'd need to make one in your region. If you're on your character in SEA and he's on his in EU you'd be able to talk to each other using your BattleTag or Real ID, but that's it. You have to be on the same region to play together.

Is the GAH global?

The gold auction house is not global. You can use each region's gold auction house, but they're all separate, as the characters in each region are separate.

You can only use the currency-based auction house of your home region.

Would we be able to switch to a Euro AH when we provide proof that we "moved" to Europe.
That all sounds right to me. I'm not sure of a process to actually flag your account for another region though, even with proof. It's possible that could happen but I'm not aware of any intent to support that.

Switching of regions?
No plans at this time. I would count it among 'pretty unlikely' due to the real currency ramifications.

Charging a percentage or a flat fee for currency transactions?
You're only charged a percentage if you cash out through PayPal.

Making a character in any regional server you choose?
We haven't announced anything along those lines because as far as I know it's not nailed down. We do pursue different business models and prices in different regions, and so we'd want to ensure that those offerings are for who they're intended. I just don't have specifics for you, but it's something we'll need to announce before ship.

How does one get assigned a home region?
That's not something we're ready to discuss, and obviously we'll need to choose the information we do give carefully. Circumventing this wouldn't just be a 'fun trick on Blizzard' it would very possibly be a violation of serious trade laws, so we have to take it seriously.

Access to other region's RMAH
Each region is compartmentalized. Character's on one region cannot play with characters on another region. Similarly, each region has its own gold and currency-based auction houses. Only characters on a region can use that region's auction houses (and of course a restriction from the currency-based if it's not your home region).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met mijn wizard heb ik de beschikbare beta content nu uitgespeeld. Je kan tot level 10 spelen.
Ik heb nog geen public games gedaan, dus die ga ik komend weekend nog ff checken.

Edit: Met mijn wizard verder gespeeld tot level 13. Verder nog even Barbarian geprobeerd, maar zoals ik a verwachtte is close combat niet echt iets voor mij.

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 26-12-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Rakkerzero schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 22:48:
Met mijn wizard heb ik de beschikbare beta content nu uitgespeeld. Je kan tot level 10 spelen.
Ik heb nog geen public games gedaan, dus die ga ik komend weekend nog ff checken.
Je kunt doorgaan tot level 13.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Shady15 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:42:
Yay, ik heb iets leuks te doen gedurende deze kerstvakantie!
Ik haalde zojuist uit de brievenbus een pakketje van Amazon.uk, met daarin: The Book of Cain!!!

Ik moet zeggen dat het boek erg stevig aanvoelt en van zeer goede kwaliteit is, de artwork is prachtig en het leest fijn weg. Heb boek bevat 147 bladzijden en zelfs een kaart van het Diablo3 universum (plattegrond). Check dit filmpje om een indruk te krijgen van dit prachtige boek!
http://www.youtube.com/wa...w&feature=player_embedded

Nu nog een leuke beta key en het kerstfeest is compleet 8)

[afbeelding]
Heb hem gisteren ook binnengekregen. Wat een fantastisch boek en wat een prachtige artwork er in zeg! Die Tyrael artwork nodigt echt uit tot het zetten van een tattoo :o (ik ga me even inhouden, want ik sta op het punt om een tattooshop uit te zoeken hiervoor :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:39:
Misschien nog beter het jaar in procenten te verdelen, 365 dagen, dat is dan 36,5 dagen per 10%
Ik gok op 27,6% jaar voor de release date. Dat word dan 100,74 dagen en dat is maandag 2 april om 17,46 uur!

Oh en exact 50% van volgend jaar komt uit op 21 juni op 12 uur smiddags.
2012 is een schrikkeljaar dus je berekening zit er astronomisch naast :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
En, had iemand de releaedate onder de kerstboom :')?

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 10:19:
[...]

2012 is een schrikkeljaar dus je berekening zit er astronomisch naast :+.
Alleen de percentage is dan verkeerd want het aantal dagen wat ik geteld heb zijn wel incl 29 feb.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.