Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat was ik dus
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Lol. "vandaag heb ik niet zoveel ruimte nodig" *draait aan knopje*
Anyway, ben er wel klaar me, Pixeltje out!
Succes nog.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Thx, truste!Pixeltje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:34:
[...]
Succes nog.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Truste kerelPixeltje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:34:
[...]
Succes nog.

⏩ PVOutput☀️
[ Voor 36% gewijzigd door Cave_Boy op 01-12-2011 22:35 ]
⏩ PVOutput☀️
als je er nou een had gekocht ging het misschien wat snellerSwitchie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:34:
[...]
Dat was ik dusMaar heb wel ietwat oog voor kwaliteit
ora et labora
Je komt er nu pas achterQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:35:
Bobsquad.. Haal Bobs ff weg, wat krijg je dan?
en als je dan afsluit om 00:01 is de ibood box ermrc4nl schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:35:
ik blijf op tot 00.00 om te zien wat ik allemaal niet ga kopen, of achter het net vis.
⏩ PVOutput☀️
Succes en moge er nog maar veel boxen en nieuwe zooi voorbij komen!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
omdat je deze boxen kooptQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:36:
NEE! Ik heb al de Concept B20.. Maar die gaan asap weer weg..
Verwacht ik niet meer...coyote1980 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:36:
Nou, als pixeltje de handdoek in de ring gooit doe ik dat ook, truste!
joe latersscoyote1980 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:36:
Nou, als pixeltje de handdoek in de ring gooit doe ik dat ook, truste!
input dreigement?
gaap. ik ga niet betalen voor vermoedelijke dora+spongebob spullenMdemiC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:36:
[...]
en als je dan afsluit om 00:01 is de ibood box er
ora et labora
Daar gaat je eindtrapSchrammy89 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:37:
Input dreigement: 10K Ohm
input dreigement?

Dat dusmrc4nl schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:37:
[...]
gaap. ik ga niet betalen voor vermoedelijke dora+spongebob spullen
pff slecht!!mrc4nl schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:37:
[...]
gaap. ik ga niet betalen voor vermoedelijke dora+spongebob spullen
doe ik het voor,, een heledoos vol met redbullbobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:39:
Owja vergeet niet je hebt wel 90% kans op een blikje red bull
voor 25 euro?MdemiC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:39:
[...]
doe ik het voor,, een heledoos vol met redbull
ik drink ook geen redbull, wat zou ik ooit aan die box hebben? ik laat hem over voor jullie!
ora et labora
⏩ PVOutput☀️
ik ben energie drink verslaaft,,mrc4nl schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:40:
[...]
voor 25 euro?
ik drink ook geen redbull, wat zou ik ooit aan die box hebben? ik laat hem over voor jullie!
@quad
KOOP DAT
Check YT maar voor de iboodbox.. Eentje had er zelfs een espresso machine twv zeker 100 Emrc4nl schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:40:
[...]
voor 25 euro?
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
digitizer denk ik. zet handschift meteen digitaalzynex schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:41:
99 euro voor een pen ...
ora et labora
Dat filmpje met die espresso machine was toch van het eerte jaar ibood. Leuke marketing stunt. Daarna hebik het nooit meer gezien.Quad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:41:
[...]
Check YT maar voor de iboodbox.. Eentje had er zelfs een espresso machine twv zeker 100 E
Intel Mac met Mac OS X 10.5.5 of nieuwer, Windows XP™ 32-bit SP2 of hoger, of Windows Vista™ , Windows 7 -32 of 64-bit operating system.
600MHz CPU of meer.
300 MB minimum vrije schijfruimte.
Beschikbare USB port.
dus je kan 2gb opslaan op 300mb? succes
Idd.. Wat moet iemand hier mee??Switchie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:41:
Nou jongens, de hunt is voorbij.... Deze blijft netjes tot 00:00 staan

dat dachten we ook met da dora spul enzoSwitchie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:41:
Nou jongens, de hunt is voorbij.... Deze blijft netjes tot 00:00 staan
[ Voor 10% gewijzigd door MdemiC op 01-12-2011 22:43 . Reden: tesnel gekilt :$ oeps ]
Is er nog hoop
kope kope kope!
wedden dat we over 15 min een nieuw artikel heben?
ora et labora
Laters...
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dan is het sneller weg
notulerenCave_Boy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:45:
Wat moetje met zo'n onhandig ding?
schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul
Zo ongeveerpulstar schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:46:
Hoe vaak komt zo'n hunt eigenlijk voor? Elke twee maanden?
Nee, dat ding kost hooguit 125-130 euriesReksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:45:
ja maar.. wel 87 euries voordeel!
My favorite programming language is solder.
ff serieus. het echt leuke dingen om te aantekiningen naar de pc te brengen.Switchie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:45:
Zo. wat was dat ineens voor sprong? Directeur van de basisschool aanwezig?
mara ik heb het gewoon niet nodig. wel mooi ding
ora et labora
Komt erop neer dat we een monitor willenmrc4nl schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:47:
[...]
ff serieus. het echt leuke dingen om te aantekiningen naar de pc te brengen.
mara ik heb het gewoon niet nodig. wel mooi ding
Jung! zo verkopen we dat ding toch nooit !!Puch-Maxi schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:47:
[...]
Nee, dat ding kost hooguit 125-130 euries.
helderziend D:Robbbbbbbb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:47:
[...]
Komt erop neer dat we een monitor willen
ora et labora
Btw, vorige hunt inderdaad wel een leuk speeltje. Zie mijzelf het ook wel gebruiken, alleen 100 euro vind ik wel wat aan de dure kant
[ Voor 53% gewijzigd door Switchie op 01-12-2011 22:49 ]
Alweer monitoren liever wil ik die kussens zien.Robbbbbbbb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:47:
[...]
Komt erop neer dat we een monitor willen
monitor met multi touch zou wel leuk zijn...bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:48:
[...]
Alweer monitoren liever wil ik die kussens zien.
[ Voor 25% gewijzigd door zynex op 01-12-2011 22:50 ]
⏩ PVOutput☀️
Maakt soms wel eens een foto ...
My favorite programming language is solder.
http://www.ibood.com/nl/n...uid_en_hoog_draagcomfort/
Het zijn er 2 voor 25 euro, dus een korting van 50% is mooi meegenomen (en aangezien ze bijna altijd na een paar maanden kabelbreuk hebben kan ik er wel meerdere gebruiken).
training zelfbeheersinglutjes schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:50:
wtf moet ik met borden
ora et labora
Krijgen we die borden weer in mei? Nee dank je.brilsmurfffje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:51:
koop die borden en stuur ze terug op kopen op afstand dan kunnen we weer verder
Ik kom even iets in die razendsnel draadje (10 berichten per minuut lol) vragen.
Ik woon in België; kan ik ook meedoen aan die hunt?
Grtz
[ Voor 2% gewijzigd door florholvoet op 01-12-2011 22:52 . Reden: werkwoord vergeten in mijn zin ]
Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be
Ik wou ze kopen, maar toch maar niet vanwege de kleurSoru schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:50:
Niet echt actief gepost hier, maar heb zojuist mijn eerste december 2011 hunt item gekocht.
http://www.ibood.com/nl/n...uid_en_hoog_draagcomfort/
Het zijn er 2 voor 25 euro, dus een korting van 50% is mooi meegenomen (en aangezien ze bijna altijd na een paar maanden kabelbreuk hebben kan ik er wel meerdere gebruiken).
Dit topic is gesloten.
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!