☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
loltomatoman schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:17:
Waarom twee MP3-spelers? Hebben die dingen een mono audioaansluiting of zo?
shuffle dan wel te verstaan.Quad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:17:
iPodnano kloon! Ik verwacht binnenkort een apple klacht.
Nou in dat geval wordt je misschien wel blij van lage-tonen-dora.chrusherman schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:16:
[...]
Ik heb geen kids, die Dora dvd speler is van mij
Dit is wel een soort van het punt waarop ik stop met deze grap, want het wordt eng.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Whut?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Die gast is echt slecht.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ohja indd.
⏩ PVOutput☀️
Chuck norris zit niet in de reclame..Quad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:18:
WTF doet (nun)Chuck Norris in een WoW reclame.
Die gast is echt slecht.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
"Ingebouwde Li-Polymer batterij (tegen betaling via USB) / 3,7 V / 100 mAh / 4 uur oplaadtijd"
Tegen betaling?
Echt wel.. Zag m net op RTL7..
⏩ PVOutput☀️
Because Chuck Norris... Is a Hunter!Quad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:18:
WTF doet (nun)Chuck Norris in een WoW reclame.
Die gast is echt slecht.
PSN: Redrafted
Stroomkosten je weet tochCaptJackSparrow schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:19:
Wat bedoelen ze hier nou mee?
"Ingebouwde Li-Polymer batterij (tegen betaling via USB) / 3,7 V / 100 mAh / 4 uur oplaadtijd"
Tegen betaling?

Dat staat toch , als je betaalt krijg je een usb erbij.CaptJackSparrow schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:19:
Wat bedoelen ze hier nou mee?
Tegen betaling?
⏩ PVOutput☀️
YouTube: dora the explorer backpack song
[ Voor 13% gewijzigd door sumpie op 01-12-2011 22:20 ]
genoeg om je op je klote te gevenQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:20:
100mAh.. is dat niet beetje weinig?
Daarom is hij slecht.zynex schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:19:
[...]
Hij kan toch alles. Zelfs een wow reclame.
Als hij in een MediaMarkt reclame komt, is MM de volgende dag falliet :-).
⏩ PVOutput☀️
sumpie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:20:
naja die backpack van dora is geen miskoop zit altijd wel wat verrasingen in!
YouTube: Dora The Explorer: BackPack

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Verwijderd
Daarom krijg je er 2AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:20:
4 uur oplaadtijd .... best lang...
Zitten we weer met die rotzooiCave_Boy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:22:
Als we nu alles kopen en morgen annuleren hebben we over een paar dagen weer een hunt...

Voor een belg zou dat zelfs 8uur laadtijd kosten.
⏩ PVOutput☀️
Strak plan, ik zou het doen als ik jou was!Cave_Boy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:22:
Als we nu alles kopen en morgen annuleren hebben we over een paar dagen weer een hunt...
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Neee, krijgen we weer die zooi waar we niet op staan (of zitten) te wachten.Switchie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:23:
[...]
Strak plan, ik zou het doen als ik jou was!

Euh..Reksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:24:
Ik heb deze mp3 speler, en via een nieuwe firmware krijgt ie een lcd scherm, dus ik zeg kopen voor dit geld!
Verkoopt voor geen meter... ervaring.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:24:
Deze dingen staan natuurlijk morgen op marktplaats voor 15 euro per stuk.
Ooit zoiets gekocht, kreeg hem niet weg voor 10 euro...

[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 01-12-2011 22:25 ]
Kan niet!Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:24:
⏩ PVOutput☀️
Of op tweakers met reacties uitgeschakeld... (zoals wel vaker de laatste tijd helaas)Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:24:
sterker nog, ze staan nu al op mp...
Ja dat is altijd zo en uit eindelijk wil ze het tochQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:26:
Omfg, komt mn ma naar me toe.. Ik heb niks aan die kussens, annuleer ze maar wtf.
ja ik laat ze gewoon komen hoor..
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Die dingen voor een 10 euro mocht je ze niet willen hebben wil ik ze wel hebbenQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:26:
Omfg, komt mn ma naar me toe.. Ik heb niks aan die kussens, annuleer ze maar wtf.
Volgens mij was er nog ieman die ze wel wilde. Gewoon op V&A gooien dan.Quad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:26:
Wie zegt dat ik ze voor jou hebt besteld![]()
![]()
![]()
Eindelijk naar bed!
Stfu ik wil mijn jamo speakers!
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Komen zometeen weer kussens langs denk ik...Quad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:26:
Wie zegt dat ik ze voor jou hebt besteld![]()
![]()
![]()
⏩ PVOutput☀️
Ook gewoon schaamteloos de ibood afbeelding gecropped
Ja, maar zijn handel wordt nu verpest door Ibood
Hij had ze 2 weken geleden al
aha, oordopjes.. die kan ik eigenlijk nog wel gebruiken ook.
[ Voor 65% gewijzigd door Pixeltje op 01-12-2011 22:29 ]
⏩ PVOutput☀️
nee , out of ear ploppersReksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:29:
wie wilde de in ear oordopjes?
ora et labora
Ik niet, ik wil een leuke receiver + speakers en wel nu!Reksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:29:
wie wilde de in ear oordopjes?
ok, zal de qeueu even aanpassenSwitchie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:30:
[...]
Ik niet, ik wil een leuke receiver + speakers en wel nu!
Muv alles wat al geweest is maar ik niet wilde hebben.
⏩ PVOutput☀️
een LED tv van 56" voor 6000 euro l(Quad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:30:
Volgende is voor mij!
Gefeliciteerd met je hddQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:30:
Volgende is voor mij!
Absoluut niet duur
⏩ PVOutput☀️
@hierboven: om er een turbo ssd van te maken.
[ Voor 29% gewijzigd door zynex op 01-12-2011 22:32 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Welk volume je wilt denk ikAW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:32:
Leuke HD, maar waar is dat draaiding voor?
Regelbare rotatiesnelheid! Egwaar!AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:32:
Daarmee zet je hem net als vroeger op Double Density!AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:32:
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Je kan dus het aantal toeren instellen

Heb namelijk usb 3.0 behuizing hier liggen, en hij had hier wel in gemogen
⏩ PVOutput☀️
nice buy!
nee man de grote kan je instelleAW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:33:
[...]
Je kan dus het aantal toeren instellen.. handig.
Koop het nu
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Dit topic is gesloten.
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!