Nee (behalve als je een adres in nederland hebt waar je et naar kan sturen), en hij is toch al bijna voorbijflorholvoet schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:51:
Hey mannen
Ik kom even iets in die razendsnel draadje (10 berichten per minuut lol).
Ik woon in België; kan ik ook meedoen aan die hunt?
Grtz
Nee tenzij je een adres hebt in Nederland.florholvoet schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:51:
Hey mannen
Grtz
nee alleen als je een aflever adres en factuur adres hebt in nederland.. Helaasflorholvoet schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:51:
Hey mannen
Grtz
Hahaha, vroeg mijn vriendin of ze interesse had.
"Nee, ze heeft al 2 serviezen, maar lief dat ik het vroeg"
Yes, punten voor vandaag weer gescoord.
Oké.... volgende!
Oké.... volgende!
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
officieel niet.florholvoet schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:51:
Hey mannen
Ik kom even iets in die razendsnel draadje (10 berichten per minuut lol) vragen.
Grtz
maar er zijn vast tweakers die doorverkopen
ora et labora
Neeeeeee..
Ik wil ze kopen (serieus)
Druk ik bij ideal op de verkeerde bank en moet ik 5 minuten wachten om opnieuw te kopen...
Druk ik bij ideal op de verkeerde bank en moet ik 5 minuten wachten om opnieuw te kopen...
grappenmakerReksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:52:
Neeeeeee..
Action, 2 euro per stuk, doen het perfect.whipcheck schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:52:
ik heb nog wat hdmi kabels nodig
heb die pas 3 keerwhipcheck schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:52:
ik heb nog wat hdmi kabels nodig
gaat snel...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Belgische hunt was 3 maanden terug :-).florholvoet schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:51:
Hey mannen
Ik kom even iets in die razendsnel draadje (10 berichten per minuut lol) vragen.
Grtz
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik ben niet vies van aparte kleurtjes, en met de metalic achtige look vond ik het nog net kunnen. (op het moment loop ik rond met fel oranje oortjes voor hardlopers).Bas_De_Beer schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:51:
[...]
Ik wou ze kopen, maar toch maar niet vanwege de kleur
Dat is een manier van haar om te zeggen ja ik wil ze hebbenSwitchie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:52:
Hahaha, vroeg mijn vriendin of ze interesse had.
Oké.... volgende!
Ga maar naar de hoek! Straks komt hij weer langs door jouReksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:52:
Neeeeeee..
Hm... deze hunt is de langste ooit, denk ik?
What the hell, zijn die zojuist nog eens langsgeweest? Vanmiddag kon ik niet betalen om de een of andere reden, en zit de hele avond al te kijken, maar ben rond half elf even 5 minuten weggeweestSoru schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:50:
Niet echt actief gepost hier, maar heb zojuist mijn eerste december 2011 hunt item gekocht.
http://www.ibood.com/nl/n...uid_en_hoog_draagcomfort/
Het zijn er 2 voor 25 euro, dus een korting van 50% is mooi meegenomen (en aangezien ze bijna altijd na een paar maanden kabelbreuk hebben kan ik er wel meerdere gebruiken).

Volgens mij als je een nl afleveradres hebt geen probleem.mrc4nl schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:52:
[...]
officieel niet.
maar er zijn vast tweakers die doorverkopen
Ik heb ook op de duitse ibood besteld, op een duits adres laten afleveren, niets aan de hand.
Verwijderd
LOLpentetic schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:53:
[...]
Dat is een manier van haar om te zeggen ja ik wil ze hebben
Inderdaad..pentetic schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:53:
[...]

Ik woon ook in Belgie maar ik doe mee met alle hunts. Ik heb adressen aan beide kanten van de grens
Tja, ik ben een man hè, moet ze maar duidelijker zijnpentetic schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:53:
[...]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Spellenbundel is ook niet wat voor mij op moment.
Deze zijn vandaag trouwens nog níet geweest.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
B-O-R-DXerox schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:54:
Bordspellen..
Goed, voor mij wordt het ook even tijd wat anders te gaan doen
Zo, we hebben een dealertje te pakken hoorBlord schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:54:
Ik woon ook in Belgie maar ik doe mee met alle hunts. Ik heb adressen aan beide kanten van de grens
Nero? Da's toch een brandprogramma?
jawel, dit is de 2eQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:55:
Spellenbundel is ook niet wat voor mij op moment.
Eerste was iets met catan, weerwolfen en.....
Roflmao
Helaas, ze waren inderdaad zo'n 10 minuten geleden bliksemsnel uitverkocht (ik had de laatste).sewer schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:53:
[...]
What the hell, zijn die zojuist nog eens langsgeweest? Vanmiddag kon ik niet betalen om de een of andere reden, en zit de hele avond al te kijken, maar ben rond half elf even 5 minuten weggeweestNou ja, het enige andere ding wat ik niet kon kopen vanmiddag was die 2 kussens, eens kijken of dat nog langskomt.
Volgensmij waren bordspellen de eerste met DLC... BC
Ja maar deze bundel niet.thefox154 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:55:
[...]
jawel, dit is de 2e
Eerste was iets met catan, weerwolfen en.....
Heb de eerste ook meegemaakt vannacht.
⏩ PVOutput☀️
Moet ook maar eens een adresje in belgie gaan regelen...Switchie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:55:
[...]
Zo, we hebben een dealertje te pakken hoor
Pfff ik dacht dat je een bundel kreeg van 999 spellen in totaal, dus ik klik als een malle op bestellen... Is het merk 999 -.-'
Gaan lekker snel deze.. Opa's en oma's liggen toch al in bed??

Okej
5x bedankt voor het antwoord
5x bedankt voor het antwoord
Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be
Behalve als je ze te lang in de kast laat staan
Donker en vochtig opbergen!
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Misleidingwebdamx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:56:
Pfff ik dacht dat je een bundel kreeg van 999 spellen in totaal, dus ik klik als een malle op bestellen... Is het merk 999 -.-'
Nee hoor, deze zit er ook bij;

LolzBas_De_Beer schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:57:
[...]
Behalve als je ze te lang in de kast laat staan
En ja hooorrr.. we hebben weer een zwerver op wikipedia
Nog een uurtje en dan is de hunt gedaan. ff wat snack erbij halen.
Ben ik de enige die het idee heeft dat iBood gewoon zelf het aantal producten van een item soms verminderd?
[ Voor 12% gewijzigd door AW_Bos op 01-12-2011 22:59 ]
Nee, komt wel vaker voor.. of er word ineens een hoop verwerkt.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:58:
Ben ik de enige die het idee heeft dat iBood gewoon zelf producten soms verminderd?
Signature
Dat is wel duidelijk dat ze dat doen.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:58:
Ben ik de enige die het idee heeft dat iBood gewoon zelf producten soms verminderd?
Wat dacht je van die dora dingen? van 98% naar 60% in een seconde na 5 minuten geen beweging.
Nope, gevoel heb ik ook...AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:58:
Ook wel begrijpelijk natuurlijk, anders blijft 1 product op 2 uur hangen
Klopt was vanmiddag ook met al die Nickelodeon troep zo van 80 naar 25%AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:58:
Helemaal kapot procederen jah
We krijgen ze wel....
Ligt niet aan jou, ik denk dat ze zoveel mogelijk producten aan bod willen brengen en dat op deze manier regelen...AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:58:
Ben ik de enige die het idee heeft dat iBood gewoon zelf het aantal producten van een item soms verminderd?
Beetje misleidend: "999 games spellenbundel: Nero, Waterloo, Charlemagne en Anasazi"
Volgens mij is alleen Charlemagne van 999 games en de rest van Phalanx games...
Volgens mij is alleen Charlemagne van 999 games en de rest van Phalanx games...
Deden ze bij de doppen vannacht ook hoor..AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:58:
Zojuist gingen ze wel normaal snel, dus hun opzet is gelukt.
⏩ PVOutput☀️
Ze hebben een app!
Ik las: API...warhamstr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:59:
Ze hebben een app!

Kent iemand deze spelle\n?
Is het wat?
Is het wat?
Time to go to sleep!
⏩ PVOutput☀️
Kom om mensen bestel die bordspellen leuk voor onder de kerstboom.
Wil die kussens nog even zien voordat ik ga slapen.
Ligt eraan wat je ermee wilt doen de openhaard aankrijgen wil vast wel goed
Eeeeh...?
Tering is die hunt nou nog steeds bezig?
Lijkt me echt zo'n spel waar je eerst 2 uur in de handleiding en het spelregelement zit te turen, waarna je opeens maar denkt: 'F*ck it'...
De spellen zijn toch al te laat voor de pakjesavond.
hehe.. Lag het nou aan mij of was het ibood forum net down??
Nope sorry, weet wel dat 999 games kolonisten van kazan heeft gemaakt welke ik persoonlijk een zeer geslaagd bordspel vind. Verder ken ik het helaas niet
Is er een Sansa Clip+ tijdens de hunt langsgekomen?
[ Voor 18% gewijzigd door Soru op 01-12-2011 23:01 ]
Ga slapen, dan zie je ze ook!bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:00:
Kom om mensen bestel die bordspellen leuk voor onder de kerstboom.
Signature
Hmmm jammer, ik had hem vanmiddag willen hebben met oa kolonisten erin.
LAat deze aan me voorbij gaan...
LAat deze aan me voorbij gaan...
Jha, net nog!Soru schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:01:
Is er een Sansa Clip+ tijdens de hunt langsgekomen?
+1!
Je kan ze ook van mij kopen hoor.. voor 15 euro per stuk
⏩ PVOutput☀️
Zo, nou...
Blijkbaar kan ik in de geschiedenis terug gaan om producten te bestellen (heb ideal bevestiging)..
Dus wie wat wil bestellen van het afgelopen uur.. ik zou zeggen probeer het.
Blijkbaar kan ik in de geschiedenis terug gaan om producten te bestellen (heb ideal bevestiging)..
Dus wie wat wil bestellen van het afgelopen uur.. ik zou zeggen probeer het.
Blijkbaar zijn er toch veel mensen die op de kussens zit te wachten.
999Games heeft oa ook Maharadja (topspel!) uitgegeven en nog tig andere spellen die ik hier heb liggen.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:02:
Dit is toch van dezelfde spellenmaker als Kolonisten van Catan?
Zitten zeer goede leuke en spannende tussen.
⏩ PVOutput☀️
OplichterQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:02:
[...]
+1!
Je kan ze ook van mij kopen hoor.. voor 15 euro per stuk
Zat te wachten op dat LG computer scherm..was vanmiddag binnen 30 sec al uitverkocht..lol njah meschien volgende hunt weer.
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!