Gastnexhil schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:24:
[...]
uhm om de 2G heeft geen gps, daarom zal de 'G' wel voor GPS staan jah![]()
moet ik iets zeggen of doet iemand anders het voor mijwarhamstr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:25:
Zit die phone erbij?
warhamstr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:25:
Zit die phone erbij?
Ik quote jezelf wel ff
[ Voor 5% gewijzigd door Andyk125 op 01-12-2011 16:26 ]
koop er een en kijk of je hem krijgt!warhamstr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:25:
Zit die phone erbij?
ora et labora
Ga jij eens heel snel naar het iBOOD forum heenwarhamstr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:25:
Zit die phone erbij?
Jawarhamstr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:25:
Zit die phone erbij?
Verwijderd
Ja maar het is wel een Iphone 3, dus dan heb je eigenlijk niets aan de carcit.Mythx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:26:
[...]
Gast, ik heb er ditmaal zelfs een [/sarcasm] tag bijgezet! Ga nou niet zeggen dat je de grap niet snapt omdat ik niet opende met een [sarcasm] tag!
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Hilarisch hoe iedereen serieus op een troll in gaat.
ja eigenlijk dom van me: do not feed the trollshyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:26:
ora et labora
Bedoel je dat ik serieus op een troll in ga (iemand die denkt dat ik serieus ben) of dat die persoon op mij in ging? ';phyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:26:
ja en iphone en een ipadVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:27:
Zit hier de iphone/ipod bij dan?
nee wel een ipadVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:27:
*zingt heel hard YouTube: Митя Фомин умер
Koekje d'r bij?
Als die troll een knappe dame is dan ga ik er ook wel op in.
Waarom gaan de Apple producten altijd zo traag
iGnore
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
bespeel geen instrument en hou niet van appels dus deze sla ik over
Chat_1dk is weer uit irc gekickt
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ja je krijgt zelfs een imac meeVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:27:
Waarom zou je iemand quoten en hem dan sukkel noemen?Mythx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:26:
[...]
Gast, ik heb er ditmaal zelfs een [/sarcasm] tag bijgezet! Ga nou niet zeggen dat je de grap niet snapt omdat ik niet opende met een [sarcasm] tag!
iFireworkAndyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:28:
[...]
Iets voor oud en nieuw, kun je afsteken![]()
wel een verROTJE aanbieding
its a fire cracker!Andyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:28:
[...]
Iets voor oud en nieuw, kun je afsteken![]()
use microwave to egnite!
ora et labora
die hele site ligt eruitQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:28:
Chat_1dk is weer uit irc gekickt
Verwijderd
Dit staat op ibood:
AmpliTube iRIG Adapter voor iPod Touch, iPhone en iPhone
iPhone en iPhone, hmmmm interesting..
AmpliTube iRIG Adapter voor iPod Touch, iPhone en iPhone
iPhone en iPhone, hmmmm interesting..
"AmpliTube iRIG Adapter voor iPod Touch, iPhone en iPhone" No Shit... iPhone en iPhone

Ah k, mja ik zit in irc.tweakers.net/ibood :-)
⏩ PVOutput☀️
zo lijkt het alsof Apple veel producten heeft.Krypt0nBull3t schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:29:
"AmpliTube iRIG Adapter voor iPod Touch, iPhone en iPhone" No ... iPhone en iPhone
Kutbedrijf
Mr. AndroidGerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:31:
[...]
zo lijkt het alsof Apple veel producten heeft.
Kutbedrijf

Hee niet overdrijven he, die troep komt allemala niet van appleGerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:31:
[...]
Kutbedrijf
.. hebben ze ook. Sterker nog: ze komen er niet van af!Gerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:31:
[...]
Kutbedrijf

Verwijderd
offtopic:
@quad
(-.(-.(-.(-.(-.-).-).-).-).-) Chinese mafia is watching you! +1
.
ontopic:
Is er al een redelijk beeldscherm ooit voorbij gekomen?
@quad
(-.(-.(-.(-.(-.-).-).-).-).-) Chinese mafia is watching you! +1
ontopic:
OffTopicVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:32:
offtopic:
@quad
(-.(-.(-.(-.(-.-).-).-).-).-) Chinese mafia is watching you! +1.
ontopic:
hell yeah awsome
Ontopic
Ja genoeg
ja gingen zo snel weg dat je bijna dacht dat je een fata morgana zag.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:32:
offtopic:
@quad
ontopic:
ora et labora
^^Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:32:
offtopic:
@quad
ontopic:
Ja een mooie LG led scherm voor 120 euro oa.
Voor de rest niet zo volgens mij.
⏩ PVOutput☀️
Heb nog liever een dora mp3 speler dan dit.
http://www.ibood.com/nl/n...onitor_met_DVI-D_en_HDMI/Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:32:
offtopic:
@quad
ontopic:
Zeg dat nou niet want dat is straks de volgendeBron schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:33:
Heb nog liever een dora mp3 speler dan dit.
Nee, Foxcon.... willlen ze dat mensen werken... gaan ze de fabriek automatiseren....Andyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:31:
[...]
Hee niet overdrijven he, die troep komt allemala niet van apple
excuses
Apple doet het wel goed uiteraard, vooral qua accessoires (haat aan dat woord) kan Android nog lang geen puntje aan zuigen.
Verwijderd
hmm, Heb ik natuurlijk weer een beeldscherm gemist! Moest ongeveer 2 uur in de koud gaan werken + mis ik een beeldscherm . Kutdag
.
je zeuren ik heb bijna alles van dora en sponsbob gemist dus ja mijn dag is kutter dan die van jouVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:34:
hmm, Heb ik natuurlijk weer een beeldscherm gemist! Moest ongeveer 2 uur in de koud gaan werken + mis ik een beeldscherm . Kutdag.
Er waren heel veel beeldschermen voorbij gekomen. LG, Acer.. Maak je maar niet druk, er komen nog meer aan.
Speciaal voor jou hebben wij een AmpliTube iRIG Adapter! Omdat je in de kou hebt gewerktVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:34:
hmm, Heb ik natuurlijk weer een beeldscherm gemist! Moest ongeveer 2 uur in de koud gaan werken + mis ik een beeldscherm . Kutdag.
Dat hoeven we allemaal niet te weten!Bron schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:35:
Dell was er ook vannacht.
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Dat was een lekkere Dell ..Bron schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:35:
Dell was er ook vannacht.
⏩ PVOutput☀️
Bron schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:36:
On other news: community op Comedy Central, een goede manier om de tijd sneller te laten gaan!
offtopic:
Alleen is Comedy Central niet zo snel, want die lopen volgens mij een heel seizoen achter.
Alleen is Comedy Central niet zo snel, want die lopen volgens mij een heel seizoen achter.
Yup, maar zelfs een herhaling na een keer of 6 gezien te hebben blijft het goed.hyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:36:
[...]
offtopic:
Voor die monitoren heb je maar liefst 5 seconden de tijd
als je geluk hebt jaRobbbbbbbb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:40:
Voor die monitoren heb je maar liefst 5 seconden de tijd
and again..
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
maak je niet druk ik heb alles 2 keer!MdemiC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:35:
[...]
je zeuren ik heb bijna alles van dora en sponsbob gemist dus ja mijn dag is kutter dan die van jou
Alweer.....................Bron schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:41:
jamo speakers!
Hoop dat er ronf 5 uur nog meer onzin komt, dan ga ik lekker snel na huis
really? ik heb em helemaal niet gezien zal dan wel erg kort geweest zijn...bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:40:
[afbeelding]
Hij is er weer
EDIT: en alweer weg.
It's just a donkey
Niemand meer nodig? Heb deze al 4x besteld....vandaag.
*klikt ibood dicht*
zo, de dora dingen hoef ik niet te zien..
zo, de dora dingen hoef ik niet te zien..
ping 127.212.23.124
ik koop zowiezo van je overRobbbbbbbb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:41:
[...]
maak je niet druk ik heb alles 2 keer!
Dacht dat dit brandhout inmiddels op was
M'n pa is niet blij als ik deze koop, dus NEXT
Zal me verbazen hoeveel aanbod advertensies er morgen in de vraag en aanbod komen te staan
Over 2 weken bedoel jeAndyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:43:
Zal me verbazen hoeveel aanbod advertensies er morgen in de vraag en aanbod komen te staan
Signature
Nee morgen komen de advertensies en levertijd is dan min. 2 a 3 weken
Ze hebben deze al zovaak verkocht, dat ze het restje waarschijnlijk echt in brand steken! haha
hehe volgens mij had i kde eerste al gevondenAndyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:44:
[...]
Nee morgen komen de advertensies en levertijd is dan min. 2 a 3 weken
Volgende hunt heb jij er eentje online die wel perfect werkt? Oké, dan hoor ik het tegen die tijd wel.MdemiC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:44:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Die hangt echt man ze maken niet eens een goede site
Ik ga het proberenhyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:45:
[...]
Volgende hunt heb jij er eentje online die wel perfect werkt? Oké, dan hoor ik het tegen die tijd wel.
inderdaad, wat nou 5.1? 500.100!bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:46:
Volgens mij van die voorraad jamo boxen die iBOOD heeft kun je een compleet huis bouwen
Verwijderd
Ik heb een setje besteld, dus ze mogen me er wel 2 sets voor de prijs van 1 doen hoorbobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:46:
Volgens mij van die voorraad jamo boxen die iBOOD heeft kun je een compleet huis bouwen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!