Kom op wie neemt de laatste set borden mee?
whaha klopt ja nu je het zechtalbino71 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:11:
[...]
AAARgh...je avatar....
Ik dacht dat ik weer Dora zag
Hahaha ik ook, tot ik beter keek..albino71 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:11:
[...]
AAARgh...je avatar....
Dacht daar hebben we weer zo'n gek hoor
dora borden. lijkt me wel wat.
ping 127.212.23.124
Hij is uitverkocht maar staat dat er nog 1 is, zal wel een fout zijn.
Ik zou bijna zeggen dat de Hunt voorbij is, aangezien dit zo lang duurt.
Nvm... de laatste twijfelaar heeft eindelijk gekocht.
Nvm... de laatste twijfelaar heeft eindelijk gekocht.
[ Voor 30% gewijzigd door DarkKnight op 01-12-2011 16:13 ]
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Spongebob nachtmerries van die wekkerradio hier ;-)albino71 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:11:
[...]
AAARgh...je avatar....
Koekje d'r bij?
Hoho ik heb er wel een besteld pas op wat je zegtohnotheydidnt schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:12:
[...]
Spongebob nachtmerries van die wekkerradio hier ;-)
maglite.. die hadden we nog niet gehad..
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Nee, nu zaklampjeeee
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
bijna over for sure, alleen nog maar troep
printer-spongebob-dora-zaklamp.
Wat een variatie!
Wat een variatie!
We gaan door voor de zaklampDarkKnight schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:12:
Ik zou bijna zeggen dat de Hunt voorbij is, aangezien dit zo lang duurt.
Psn - Sevyxs
Wacht maar tot ze je het verkeerde sturen, en je toch zo'n wekker in huis hebtohnotheydidnt schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:12:
[...]
Spongebob nachtmerries van die wekkerradio hier ;-)
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Had ik al....ik heb hier een kleine meid van 3,8 rond rennenbobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:12:
Iedereen in dit topic heeft zo langzamerhand een Dora complex.
ik wil die lampjes hebben zeg ik betalen en zegt hij uitverkocht 
troep
troep
Jammer dat het zo'n kleine is ze mogen zo'n grote ook wel eens wegdoen heeft mijn vriendin er ook nog wat aan
Zo die zaklamp heeft niet eens de tijd gehad om te laden hier
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
3,8? mag ook wel 3 zeggen hooralbino71 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:13:
[...]
Had ik al....ik heb hier een kleine meid van 3,8 rond rennen
Pixeltje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:13:
Zo die zaklamp heeft niet eens de tijd gehad om te laden hier
Heb nog niks gekocht ;-) Hehe, goed van mezelf vandaagPixeltje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:13:
[...]
Wacht maar tot ze je het verkeerde sturen, en je toch zo'n wekker in huis hebt
Maarjaaa, we zien wat gaat komen, heb nou niet echt dingen gezien die ik leuk vond (:
Koekje d'r bij?
Icarkit
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
jammer dat ze niet met wat klappers afsluiten voor de mensen die net uit hun werk komen (ik dus
)
Lol... zit de iPhone erbij? Nee!
Life is what happens while you're busy making other plans
ah zonder iphone
ora et labora
Krijg je die 2 iPhones erbij?
iponed carkit, leuk voor de appel mensen hier
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
dacht ik ook maar kijk goedo p het plaatjehyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:15:
Krijg je die 2 iPhones erbij?
Tegenwoordig heeft een autoradio al een ingebouwde carkitBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:15:
iponed carkit, leuk voor de appel mensen hier
Ik vind deze echt te duuuuuur. Maarja, mensen met geld voor een iphone kunnen dit ook betalen
Koekje d'r bij?
Misschien krijg je wel kartonnetjes in de deze vorm erbij
iPhone carkit van DealExtreme+Autolader iPhone=10 euro.
waarom had ik 't idee dat jij zou reageren?Andyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:15:
[...]
Tegenwoordig heeft een autoradio al een ingebouwde carkit
Wanneer komt die cursus Nederlands voorbij? Die kunnen veel posters hier wel gebruiken.
Niet iedereen leasetAndyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:15:
[...]
Tegenwoordig heeft een autoradio al een ingebouwde carkit
hoeze bodeol je dan dat wearhyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:16:
Wanneer komt die cursus Nederlands voorbij? Die kunnen veel posters hier wel gebruiken.
ik heb geen leaseauto, heb hem zelf moeten betalen hoor
Dat doe je expres, toch?
yay! mn eerste hunt aankoop ooit. Kon die carkit goed gebruiken voor mn iphone 3gs en mn vrouw's iphone 4.
GefeliciteerdDarkShadow schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:17:
yay! mn eerste hunt aankoop ooit. Kon die carkit goed gebruiken voor mn iphone 3gs en mn vrouw's iphone 4.
* Mr. Awesome heeft nog nooit iets gekocht bij iBood.
maar dan zonder GPS chip er inGerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:16:
iPhone carkit van DealExtreme+Autolader iPhone=10 euro.
Zit die niet gewoon in de Iphone? (geen kenner)
Koop er nog een paar zou ik zeggen, dan kunnen we verder.DarkShadow schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:17:
Verschrikkelijk lelijk zo'n ding aan het raam..
Maar, dat heeft de iPhone toch?
ja tuurlijk, anders wordt het moeilijk met alleen tomtom software op je iphoneReksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:18:
[...]
Zit die niet gewoon in de Iphone? (geen kenner)
Ja, koop er gelijk maar 20.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:19:
Zit hier een ipod bij? staat alleen iphone,

Vandaar dat er ook 'De eerste car kit die werkt met iPhone 4' bij staat, natuurlijk.
in zeer bevolkte steden kan de ingebouwde GPS wel eens niet lekker werken, en hier door ook sneller je locatie
ook willen sommige auto's zorgen voor slechte verbinding.
[ Voor 9% gewijzigd door absrnd op 01-12-2011 16:21 ]
Duurt lang.
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Ja, waarvoor denk je dat die g staat! *pfff, sukkel*
[/sarcasm]
[ Voor 3% gewijzigd door Mythx op 01-12-2011 16:20 ]
koop de rest ook meteen voor je kinderen laterDarkShadow schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:17:
Was toch assisted gps?Mythx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:20:
[...]
[/sarcasm]
Mc Donalds
snap ik, eerst veel geld betalen voor een stuk plastic design wat niet zo geweldig is. En dan geen geld over hebben voor een carkit? bezuinigen op verkeerde dingen is dat. Meeste iphone gebruikers zullen dit wel voor elkaar hebben. Dus wie wilt dit nog hebben dan?
Gefeliciteerd.hyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:18:
[...]
Gefeliciteerd
* Hahn heeft nog nooit iets gekocht bij iBood.
Ik vind het wonderbaarlijk dat een topic als dit mensen het idee geeft dat alles wat ze vertellen interessant is voor anderen.
Ik heb zin in een broodje frikandel.
The devil is in the details.
neeVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:22:
is dat wel een iphone 4 op de foto ?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Nope dat is de 3gVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:22:
is dat wel een iphone 4 op de foto ?
of 3gs
uhm om de 2G heeft geen gps, daarom zal de 'G' wel voor GPS staan jahMythx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:20:
[...]
[/sarcasm]

Doe maar gewoon in de HK op mij bashen.Hahn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:22:
[...]
Gefeliciteerd.
Ik vind het wonderbaarlijk dat een topic als dit mensen het idee geeft dat alles wat ze vertellen interessant is voor anderen.
TLDRHahn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:22:
[...]
Gefeliciteerd.
Wow echt waar? Ik weet niet of je nou je eigen punt wilde bewijzen...maar dat...dat is echt interessant!Hahn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:22:
[...]
Gefeliciteerd.

Denk dat dit de eerste dag wordt na de vakantie dat ik miss over ga werken 
Maar alleen als er een keer iets fatsoenlijks langs komt
Maar alleen als er een keer iets fatsoenlijks langs komt

[ Voor 28% gewijzigd door Andyk125 op 01-12-2011 16:25 ]
Heb nog even de tijd, moet wachten tot de trein
Zit die phone erbij?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!