Rare vogel in spe
Nee hoor, alles wat een uur geleden gekocht is staat direct op marktplaats.Ex Nunc schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:45:
Iemand die nog een Fenix lampje over heeft?
Ze hebben trouwens server ruimte van Marktplaats gekregen, die werkt nu slecht
Dus mocht je een spongebob dvd speler willen hebben.....
Ipsa scientia potestas est
Ik zag dat er weer dora en sponsbob dingen waren?
Wie heeft al een quartet?
zuigt....Xesxen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:47:
stofzuiger *gaap*
klinkt heftig..Hoover Rush High Performing Cyclone Stofzuiger
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
heb er toch al zo'n stuk of 5 voorbij zien komenAW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:47:
Als er nou eens een mooie smartphone komt met Android van een goed merk.....
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Bestaan er mooie android smartphones dan?AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:47:
Als er nou eens een mooie smartphone komt met Android van een goed merk.....
Acer is geen goed merkBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:48:
[...]
heb er toch al zo'n stuk of 5 voorbij zien komen
/edit: ik heb er trouwens zelf een, ook van iBood, en hij werkt perfect!
[ Voor 16% gewijzigd door Spotmatic op 01-12-2011 15:49 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Vindt de aanbiedingen wel erg karig hoor, zitten grappige dingen tussen maar niet echt noemenswaardig!
zegt dat nou niet.. dan zijn we er sneller vanaf

trollArmageddon_2k schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:48:
[...]
Bestaan er mooie android smartphones dan?
ja die bestaan
haterArmageddon_2k schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:48:
[...]
Design van de iPhone 4 vind ik echt mooi, maar Android-telefoons zijn verre van lelijk, vooral HTC heeft mooie dingetjes imo, ben dan ook meer dan tevreden met mijn Desire HD.Armageddon_2k schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:48:
[...]
Nou vind dora en spongebob nou niet bepaald grappigAndyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:49:
Als er nu eens een mooi beeldscherm komt en een NAS!
Vindt de aanbiedingen wel erg karig hoor, zitten grappige dingen tussen maar niet echt noemenswaardig!
niet?? wie kocht er hier een wekker?bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:50:
[...]
Nou vind dora en spongebob nou niet bepaald grappig
Ja daar noem je ook weer paar uitzonderingenbobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:50:
[...]
Nou vind dora en spongebob nou niet bepaald grappig
HTC sensation kopenGerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:49:
[...]
Design van de iPhone 4 vind ik echt mooi, maar Android-telefoons zijn verre van lelijk, vooral HTC heeft mooie dingetjes imo, ben dan ook meer dan tevreden met mijn Desire HD.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
neefje Arjan zeker
veel plezier met die knakenzuigerEen grote tegenvaller. Zuigkracht neemt snel af, snoer is best kort, haren blijven in de borstel steken, de slang was al snel kapot (komt steeds los van de stofzuiger) en hij is nogal lawaaierig. We hebben 'm nog geen jaar in gebruik en hij zuigt nu al niet meer. Voor ons geen Hoover meer!
4 in 1 for all!!! 4 in 1 for all-4 in 1 for all-4 in 1 for all...
Heb je die Ricoh van vanochtend aangeschaft?BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:52:
aardige printer, maar ben al voorzien
[ Voor 82% gewijzigd door Ikke_Niels op 01-12-2011 15:54 ]
User Error -- Please Replace User
Reksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:53:
[...]
Heb je die Ricoh van vanochtend aangeschaft?
heb zo'n een op het bureau staan
Ik in de garage...BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:54:
[...]
[afbeelding]
heb zo'n een op het bureau staan
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
ik heb 'm op 5 sec, dat werkt nog prettig
Voor 300 á 325 mag die weg, ( met nieuwe cover 100% nieuw )*
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
doet ff dmen ofzo.. of in de V&AFamous schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:59:
[...]
Voor 300 á 325 mag die weg, ( met nieuwe cover 100% nieuw )*
nog zo een en ik ga in de file staan..bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:00:
Laten ze zometeen nog maar een dora of spongebob ding doen kan ik alvast beginnen met eten koken

V&A aangeboden: Onkyo TX-SR308 ZilverzTz schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:56:
Zwaar aan het hopen op een receiver voor bij mn Jamo boxen! Hopelijk komt er nog een onkyo langs
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Als dat met al die rotzooi gaat
Was PS3Palm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:03:
deze was net nog 59 euro
Nee, die was voor de PS3Palm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:03:
deze was net nog 59 euro
die was voor de ps3Palm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:03:
deze was net nog 59 euro
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
http://ibood.kiobi.com/?sec=5 gaat een stuk beterTMoose schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:04:
http://ibood.vxv.nl/ loopt ondertussen regelmatig achter(t.o.v. de ibood site)
MEEHH!!!!
edit: omg laatmaar ;p
[ Voor 13% gewijzigd door Gerjannn op 01-12-2011 16:05 ]
Dat ze hem maken met 1 seconde intervalTMoose schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:04:
http://ibood.vxv.nl/ loopt ondertussen regelmatig achter(t.o.v. de ibood site)
zijn volgens mij weer dezelfdenixjuh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:06:
Alweer borden...
Gewoon bestellen en een grieks diner organiserennixjuh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:06:
Alweer borden...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Komt er nu nog wat leeks "gaap"
Tijd voor koffie
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Nodig mij uit en ik betaal meeReCreator schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:06:
[...]
Gewoon bestellen en een grieks diner organiseren
Standaard overpriced bedoel je ?Jarrovanginkel schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:06:
Wel flink afgeprijst overigens..
Lijkt me ook wel leuk om te kletsen?
Ik vind 124 euro voor 'n paar standaard borden wel echt heel veel te duur.Jarrovanginkel schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:06:
Wel flink afgeprijst overigens..
voor een wcpot waar ongeveer evenveel porselein in zit betaal je het er ook voor...hyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:08:
[...]
Ik vind 124 euro voor 'n paar standaard borden wel echt heel veel te duur.
En dat eet een stuk minder lekkerskoozie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:09:
[...]
voor een wcpot waar ongeveer evenveel porselein in zit betaal je het er ook voor...
€139 ofzoiets!Pixel Punk schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:09:
Voor hoeveel is het S 426 setje gegaan? Heb het spijtig genoeg gemist
Ik geloof 150 euroPixel Punk schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:09:
daar heb ik geen ervaring mee

Die ging voor 160 euro incl.Pixel Punk schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:09:
150Pixel Punk schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:09:
150 geloof ik.Pixel Punk schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:09:
iemand de borden gekocht?
Koekje d'r bij?
ja iemand heeft die gekocht he anders waren ze niet uitverkochtohnotheydidnt schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:10:
Dag allemaaallllllleindelijk thuis van colleges en co
![]()
AAARgh...je avatar....ohnotheydidnt schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:10:
Dag allemaaallllllleindelijk thuis van colleges en co
![]()
Ik dacht dat ik weer Dora zag
Dit topic is gesloten.
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!