Heee we hebben een spongebob en dora fan gevondenReksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:46:
Ik wilde die doos!
Ik baal ervan dat ik vanochtend mijn random reader niet mee heb genomen... (Creditcard heb ik ook thuis liggen)
De site is wel goed, alleen de server niet.MdemiC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:44:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Die hangt echt man ze maken niet eens een goede site
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
paypal?-En4Cer- schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:47:
Ik baal ervan dat ik vanochtend mijn random reader niet mee heb genomen... (Creditcard heb ik ook thuis liggen)
ora et labora
Gewoon PayPal toch?-En4Cer- schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:47:
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
oeps sorry ja kloptAW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:47:
[...]
De site is wel goed, alleen de server niet.
Mijn vorige reactie niet mee nemen aub :$:$:$:$ sorry
Ik hoef geen boxen, heb deze al
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Verwijderd
Paypal gaat overigens wel zeer moeizaam met ibood, maargoed het is me in de 2e ronde met de jamo boxen toch gelukt
Daarom ken ik mijn CC-gegevens uit mijn hoofd...-En4Cer- schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:47:
Peace is not simply the absence of war.
Ach deze hunt duurd wel tot half 6, wat een chaos zal het straks worden op straat!
Ik heb dus net de box gemist? Had graag een gokje willen wagen.
Verwijderd
Je kunt overigens ook gewoon via directe bankoverschrijving betalen toch ? Ik zie dat tenminste als een optie staan,
Die speakers zijn echt wel goed, en dit is een mooie prijs. Jammer dat ik ze al heb (vorige ibood actie)
gezien alle luidsprekers en boomboxen zullen de iBood boxen heeeeeeeeeeeeeeeel groot van formaat zijn
Volgens mij zit er allemaal meuk in welke je voor 50% niet interessant vindt.walterworld schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:49:
Ik heb dus net de box gemist? Had graag een gokje willen wagen.
Misschien wel leuk als de mensen die een box hebben besteld hier nog eens posten wat er allemaal in zat
Gebeurt meestal wel. De iBood uitpakparty! (dit topic met een andere naam afaik).nixjuh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:51:
Misschien wel leuk als de mensen die een box hebben besteld hier nog eens posten wat er allemaal in zat
Signature
Nou nou dit duurt straks even lang als dora artikelen.
Normaal hoe kleiner de doos hoe beter, maar bij die ibood box denk ik er toch anders overAW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:50:
[...]
Volgens mij zit er allemaal meuk in welke je voor 50% niet interessant vindt.

Hij is trouwens helemaal niet langsgekomen of wel? Kreeg wel heel veel belletjes de afgelopen 5 min maar zie niets bijzonders..
dat balkje ging naar rechts!
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Zo fijn is een kleine doos nou ook weer niet ..Andyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:52:
[...]
Normaal hoe kleiner de doos hoe beter, maar bij die ibood box denk ik er toch anders oversorry te flauw..
![]()
Hij is trouwens helemaal niet langsgekomen of wel? Kreeg wel heel veel belletjes de afgelopen 5 min maar zie niets bijzonders..
Ze halen hem weer uit de vuilniscontainer
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
zit je nou te focussen op dat balkje?
OMG ITS ALIVE!
ora et labora
sind ik kijk is de verkocht status van 69% naar 61% gegaan
nee, ik zag hem toevallig gaan
en weer naar links
[ Voor 4% gewijzigd door F.West98 op 01-12-2011 16:53 ]
waar zien jullie aantallen dan?SpamLame schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:53:
sind ik kijk is de verkocht status van 69% naar 61% gegaan
Ik koop z'n set speakers als ik van jullie de versterker krijg!
Nog maar 60% kom op jongens wie wil er nou niet genoeg brandhout hebben voor de zware winter die ze voorspeld hebben...
Procentenbalk + lineaal...
Verwijderd
zolang je het materiaal dat in een kleine doos moet ook niet al te groot is maakt het niets uitCRXDelSol schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:53:
[...]
Zo fijn is een kleine doos nou ook weer niet ..

Waar zie je, in deze tijd van Wiskunde, economie en technologie, geen aantallen meer?
Ah de boxen zijn nog niet uitverkocht, heb vanmiddag een setje gekocht.
Ga de receiver wel in de winkel halen.
Ga de receiver wel in de winkel halen.
is die samsung led tv een goed ding? vind nergenes het serinummer
[ Voor 28% gewijzigd door danda op 01-12-2011 16:57 ]
ZIe je hem niet?Gerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:57:
waar zie je zo'n apparaat?
Tussen de ibood box en de panasonic viera 52inch 3dtv!!!!!
21%
We gaan al de goede richting uit: 20%...
Lol, de Jamo site ligt ook half plat, zal het door de hunt komen? (iig hier (A))
Maak me gek
Damn wilde net weg en nu komt bijna de volgende, ff wachten dus
in dat geval speel ik even voor brandstapelbobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:59:
Ze gaan op de brandstapel als ik het zo zie
8% -> 11%!!
Waarom lees ik hele tijd vergelijkingen tussen Jamo en brandhout? Zo slecht is Jamo toch niet? En daarnaast is echt brandhout veel goedkoper.
Volgens mij is iedereen in dit topic hardstikke blij dat die boxxen na een... 'hoelang eigenlijk?' eindelijk weg zijn.
te langAW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:01:
Volgens mij is iedereen in dit topic hardstikke blij dat die boxxen na een... 'hoelang eigenlijk?' eindelijk weg zijn.
To serioushyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:00:
Waarom lees ik hele tijd vergelijkingen tussen Jamo en brandhout? Zo slecht is Jamo toch niet? En daarnaast is echt brandhout veel goedkoper.
Omdat ze andere aanbiedingen willen zienhyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:00:
Als je de reviews op kieskeurig bekijkt zijn het prima boxen. Zolang je geen audiofiel bent ziet er dus naar uit dat je geen slechte koop doet. Daarbij is de prijs ook goed.hyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:00:
op
Uitverkocht!
HEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEE
ah komt nu wat je zoekt, mijn tv, 22" scherm en de Ibood box
It's just a donkey
Ik gok dat de hunt klaar is....
Als dat zo is....
boooox!!
Dooooosss!!!
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
het is: DE BOX...!!!
De receiver die vandaag vaker voorbij kwam is iets duurder dan de goedkoopste pricewatch. Kan je dus denk ik beter voor naar de winkelVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:02:
Nu nog hopen dat er een leuke receiver voor bij komt voor mijn setje boxen
ibood box
weg
weg
[ Voor 21% gewijzigd door F.West98 op 01-12-2011 17:03 ]
fuck, te laat
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Gaat vaak nog tot 22:00 doormaceddy2004 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:02:
Ik gok dat de hunt klaar is....
Die box laat ik schieten, zul je zien dat er zo'n spongebob ding in zit
Was dit vast echt de laatste...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!